Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Vraagje, ik heb de vraag wel gevonden in dit topic maar geen antwoord helaas, misschien weet iemand het.

Ik heb sinds gisteren ook een N97, na lang twijfelen tussen de HD2 ;). Maar goed, ik toen ik thuis was in de standaard email applicatie mijn gmail adres instellen. Dit werkte prima nadat ik IMAP had aangezet, alleen het probleem was dat ik nergens kon instellen in gmail of op de N97 vanaf welke datum hij mailtjes binnen moet halen....dus daar kwamen alle 8K mailtjes...

Maargoed, ik zoeken op internet en nokia messaging downloaden. Dit werkte prima, alleen hier verdwijnen de mailtjes uit mn inbox automagisch als ik ze heb gelezen? Kan hier niks over vinden in de instellingen....

Hoe doen jullie het met de mail/gmail? :) System7 oid werd ook vermeld in dit topic ergens maar is dat echt zo'n goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Voor gmail moet je even de applicatie downloaden. Gratizzz en werkt prima :)
Browser starten en naar: m.gmail.com
Dan vraagt die gelijk of jij hem wilt opslaan ja of de nee.
Volg instructies en klaaaaaaar! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:49:
[...]

Ik kan me niets anders bedenken dan dat je toch allemaal zooi op je tel-geheugen zet. Ik heb nog 35 MB vrij (als mijn cache vol zit), terwijl ik er nog een aantal standaard apps op heb staan. Allemaal geen probleem.

Heb je misschien een backup teruggezet ofzo? Of anders veel vanuit de ovi-store geïnstalleerd?
Ik heb nog 48,2 mb vrij op mijn c dus daar kan het niet aan liggen en de e schijf 24,9 gb dus dat moet ook goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Er zijn sinds gister wat nieuwe updates te vinden onder Sw-Update, onder andere één om het telefoongeheugen te verbeteren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
er is nu een beta 2 van opera volgens mij.
die 1ste gaf mij ook steeds out of merror melding.
Klopt idd, ben hem nu aan het installeren.
file van 52KB genaamd; Reorganiser, verplaatst systeembestanden van de C schijf als ik het goed heb, naar massaopslag.

[ Voor 46% gewijzigd door Mr.Joker op 22-12-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:14

Saninl

Jeeeezus. Vandaag weer een baaldag. Hij zat gewoon de hele dag in mijn zak. En opeens haalde ik hem eruit en zat hij vast. Ik kreeg hem alleen weer werkte door te resetten. Nu weer *********** alles kwijt!

Ik heb alleen nog een oude backup van contacten en agendaitems. Het is toch niet de bedoeling dat ik verdorie elke middag een backup moet maken :S

Ik baal echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saninl schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:26:
Jeeeezus. Vandaag weer een baaldag. Hij zat gewoon de hele dag in mijn zak. En opeens haalde ik hem eruit en zat hij vast. Ik kreeg hem alleen weer werkte door te resetten. Nu weer *********** alles kwijt!

Ik heb alleen nog een oude backup van contacten en agendaitems. Het is toch niet de bedoeling dat ik verdorie elke middag een backup moet maken :S

Ik baal echt...
Ik moest eerst ook regelmatig resetten, toen had ik maar ingesteld dat 1x per week (in jou geval 1x per dag) automatisch een backup gemaakt wordt. Kan niet de bedoeling zijn bij een telefoon als dit maar misschien even een tijdelijke oplossing.
Zoals eerder al een paar keer genoemd doen ze bij reparaties bij een NSP ook meteen de software "schoon" installeren, dus niet gewoon updaten zoals wij zelf kunnen. Ik heb mijn toestel sinds gisteren terug en nog niet hoeven resetten. Ik zal wel laten weten of ie het nu wel goed blijft doen.
Trouwens vreemd dat na zo'n schone installatie toch nog steeds eigen software op het toestel staat... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Razer schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:09:
Er zijn sinds gister wat nieuwe updates te vinden onder Sw-Update, onder andere één om het telefoongeheugen te verbeteren =)
proggie gedraaid. Memory van 37 naar 38 mb.
lijkt dus te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Saninl schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:26:

Ik baal echt...
Dat lees ik veel .... dat de N97 problemen hebben met vast lopen.
Had eigenlijk al voor de N97 gekozen, maar nu ik ook een N900 kan krijgen begin ik toch te twijfelen welke ik moet kiesen. Of het vertrouwde Os op de N97 of het nieuwe Os Maemo5 op de N900 de laaste is ook de nieuwste. nog 2 weken en dan mag ik kiesen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb file van 52KB genaamd; Reorganiser gedownload en na het opnieuw opstarten van de telefoon moest ik weer jaar datum en tijd invoeren verder merk ik niets.Ook niet in het geheugen.Zijn er al meer mensen met ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hetnet schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:44:
[...]

Dat lees ik veel .... dat de N97 problemen hebben met vast lopen.
Had eigenlijk al voor de N97 gekozen, maar nu ik ook een N900 kan krijgen begin ik toch te twijfelen welke ik moet kiesen. Of het vertrouwde Os op de N97 of het nieuwe Os Maemo5 op de N900 de laaste is ook de nieuwste. nog 2 weken en dan mag ik kiesen :?
ik zou nog mooi even wachten met die n900..
Met die nieuwe maemo kan je vast wachten op probleempjes..
Helemaal nieuw en moet nog helemaal opstarten..
Hoorde ook al van nokia mensen dat je met die phone nog maar even moest wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een oplossing voor internet radio?
Misschien vanuit nokia al het progje of een andere aanrader?
Kan nog niks vinden en zit er toch wel om te springen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: ik had nooit problemen, maar sinds de update naar v20 2 weken geleden
had ik ook vastlopers, crashes. Toen update over laten doen door Ricom Repairs
(topbedrijf overigens, binnen 10 min klaar inclusief bcover) maar heb nog steeds problemen
die ik nooit had: vastlopers, accuweather die alleen nog maar 'add location' laat zien,
programma's die spontaan verdwijnen, gezeik met unlocken, kortom: ik geloof niet
dat v20 helemaal 'lekker is'
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:34:
heeft iemand al een oplossing voor internet radio?
Misschien vanuit nokia al het progje of een andere aanrader?
Kan nog niks vinden en zit er toch wel om te springen..?
Ik had het op de vorige firmware voor mekaar dat ik met 2 programma's radio-1
en shoutcast streams kon gebruiken. Heb alleen geen idee meer hoe en welke
programma's (1 ervan was 'nokia internet radio' en bij die ander moest je de
playlists editen).........kortom: het kan wel maar ik weet niet meer precies hoe :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey lui, ik ben nieuw hier op t forum, al heb ik praktisch elke pagina al gelezen van dit topic. nu heb ik alsnog een paar vragen die ik niet duidelijk beantwoord heb gezien in dit forum. ik ben erg tevreden met me n97 maar alsnog hier een paar punten. hopelijk kunnen jullie met wat tips geven.

Punten van N97
- Youtube werkt soms niet, anders heeel lang dat laad scherm..hoe kan dit?
- Southpark episodes werkt niet, heb nieuwere flashplayer nodig?
- GPS fix, hoelang moet zoiets duren?
- Andere gps software?
- C: 12 MB van de 73 beschikbaar? Wat kan ik doen om meer ruimte te krijgen?
- Wat kan er allemaal van de C schijf worden verwijderd?
- Is er een hyves widget?
- Zijn er meer widget die julllie echt aanraden om de telefoon max te gebruiken??

alvast bedankt voor diegene die 1 of meerde antwoorden weet op mijn vragen.

mvgr

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:30:
Ik heb file van 52KB genaamd; Reorganiser gedownload en na het opnieuw opstarten van de telefoon moest ik weer jaar datum en tijd invoeren verder merk ik niets.Ook niet in het geheugen.Zijn er al meer mensen met ervaringen?
Jup, hij reorganiseerde mijn bestanden waardoor ik van 16 naar 22 MB vrije ruimte ging en vervolgens deinstalleerde het progje weer! Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:26:
[...]

Jup, hij reorganiseerde mijn bestanden waardoor ik van 16 naar 22 MB vrije ruimte ging en vervolgens deinstalleerde het progje weer! Toppie!
heb het bestandje ook via sw-update gedownload.
Maar moet je hierna nog iets doen, waar wordt dit bestand neergezet en moet je hem
nog openen na download?
Kan hem niet vinden en er gebeurde ook niks..?

Thanks allready..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03-2018

lavagiant

...

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 05:36:
[...]
Maar moet je hierna nog iets doen, waar wordt dit bestand neergezet en moet je hem
nog openen na download?
Kan hem niet vinden en er gebeurde ook niks..?
Het staat onder Toepassingen, waarschijnlijk onderaan. Je kunt het programma uitvoeren, waarna het zich vanzelf verwijderd. Let even op dat je tijdens het draaien van het programma niet bereikbaar bent (een paar seconden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

[...]

waardoor ik van 16 naar 22 MB vrije ruimte ging
Je kunt het zelf verbeteren door absoluut alles op E: te zetten. Hierdoor kom ik uit op 52 MB vrij geheugen op C, en 50 MB RAM.

Niet dat het veel helpt. Ik krijg dan weliswaar nooit 'geheugen vol' meldingen, mijn gsm gaat elke nacht uit (niet herstarten, maar gewoon uit). Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Zeer vervelend en daardoor ben ik niet bereikbaar (noodoproep/sms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:26:
[...]
Zoals eerder al een paar keer genoemd doen ze bij reparaties bij een NSP ook meteen de software "schoon" installeren, dus niet gewoon updaten zoals wij zelf kunnen. Ik heb mijn toestel sinds gisteren terug en nog niet hoeven resetten. Ik zal wel laten weten of ie het nu wel goed blijft doen.
Trouwens vreemd dat na zo'n schone installatie toch nog steeds eigen software op het toestel staat... :?
2 dagen na de "schone" installatie is het weer zover, telefoon is vastgelopen en moet gereset worden... De eerder aangedragen oplossing, verbinden via USB en power button inhouden werkt ook niet. Dan maar hopen op verbeteringen in volgende firmware updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:07:
[...]

2 dagen na de "schone" installatie is het weer zover, telefoon is vastgelopen en moet gereset worden... De eerder aangedragen oplossing, verbinden via USB en power button inhouden werkt ook niet. Dan maar hopen op verbeteringen in volgende firmware updates...
Klinkt als een probleem van een third-party app. Heb je je massageheugen geformatteerd en een hard-reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zie dit programmatje tot nu toe niet bij mijn updates staan, maar werkt dit ook voor de nokia n97 mini zo ja waar kan ik deze downloaden ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:17:
[...]
Klinkt als een probleem van een third-party app. Heb je je massageheugen geformatteerd en een hard-reset gedaan?
Hard reset ja, massageheugen format nee. Missschien wel een idee maar zolang ik niet weet waar het precies aan ligt is de kans groot dat ik de veroorzaker van het probleem weer opnieuw installeer...
Hier een lijste met geïnstalleerde software, misschien kunnen andere met hetzelfde probleem kijken welke software zij hiervan ook hebben geïnstalleerd, misschien vinden we een gemeenschappelijke oorzaak:

Apps:
Quickoffice 6.2.169 (inc. editor)
Photobucket
Photo browser
Sygic Mobile
Spb TV
Sports Tracker
Youtube
N97 compass
Counter, Time Lite, Voicerecorder
Nokia Mail
Google maps
Shazam
WebServer
Mobbler
Uitzendinggemist
Windows Live
Y-browser
Mail for exchange

Games
Tower Bloxx
Roller rev 99
Color master
en nog een paar kleine uit OVI Store

Widgets:
Nu.nl
Wheaterforecast
ComingNext (agenda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg opeens het volgende zodra mijn AccuWeather.com verbinding wilt gaan maken:

Scriptmelding:
There was an error getting the data. Make sure your network conecction is enabled and tap OPTIONS > Refresh Data to try again.

Maar ik heb gewoon internet verbinding iemand dit ook gehad of er een oplossing voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:17
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:19:

Apps:
Quickoffice 6.2.169 (inc. editor)
Photobucket
Photo browser
Sygic Mobile
Spb TV
Sports Tracker
Youtube
N97 compass
Counter, Time Lite, Voicerecorder
Nokia Mail
Google maps
Shazam
WebServer
Mobbler
Uitzendinggemist
Windows Live
Y-browser
Mail for exchange

Games
Tower Bloxx
Roller rev 99
Color master
en nog een paar kleine uit OVI Store

Widgets:
Nu.nl
Wheaterforecast
ComingNext (agenda)
Nou ik had dus ook vastlopers door 3rd party apps en nu heb ik mijn oude apps eens even vergeleken met die van jou en ik zie dat jij ook N97 compass hebt geïnstalleerd. Dus misschien dat dat de boosdoener is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:44:
Ik krijg opeens het volgende zodra mijn AccuWeather.com verbinding wilt gaan maken:

Scriptmelding:
There was an error getting the data. Make sure your network conecction is enabled and tap OPTIONS > Refresh Data to try again.

Maar ik heb gewoon internet verbinding iemand dit ook gehad of er een oplossing voor :?
Accuweather widget zuigt, ik gebruik hem niet meer. continue wazige meldingen zoals jij ook krijgt. Of ineens 'add location' nadat hij dagen gewoon heeft gewerkt. Erg inconsistente app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:59:
[...]

Accuweather widget zuigt, ik gebruik hem niet meer. continue wazige meldingen zoals jij ook krijgt. Of ineens 'add location' nadat hij dagen gewoon heeft gewerkt. Erg inconsistente app.
Ja het is 3x niks gebruik hem nu ook maar niet meer :O .
Maar welke gebruik jij dan nu of gebruik je het helemaal niet meer ?

Weet er anders iemand een goeie gratis om te downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:08:
[...]

Ik heb er de rss feed van flitsservice.nl voor in de plaats gezet. Vind het belangrijker om te weten waar de struikrovers zitten dan wat voor weer het morgen wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:49
Lars93 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:51:
[...]

Nou ik had dus ook vastlopers door 3rd party apps en nu heb ik mijn oude apps eens even vergeleken met die van jou en ik zie dat jij ook N97 compass hebt geïnstalleerd. Dus misschien dat dat de boosdoener is?
Ik ben het echt helemaal zat. Binnen 5 dagen de telefoon 3 keer opnieuw laten flashen bij een NSP (1 keer vanwege verkeerde taal maar goed) en 6 keer zelf harde reset.
Eerst dacht ik de boosdoener met Pico Lighter gevonden te hebben (lees de reviews in Ovi) maar toch niet. Ik zal het nog eens met compass proberen maar ik vrees het ergste.
Ik vind dit echt zwaar #@&%$$& van Nokia dat ze blijkbaar de software in Ovi niet goed testen. Waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
NSU1200C schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:41:
[...]

Ik ben het echt helemaal zat. Binnen 5 dagen de telefoon 3 keer opnieuw laten flashen bij een NSP (1 keer vanwege verkeerde taal maar goed) en 6 keer zelf harde reset.
Eerst dacht ik de boosdoener met Pico Lighter gevonden te hebben (lees de reviews in Ovi) maar toch niet. Ik zal het nog eens met compass proberen maar ik vrees het ergste.
Ik vind dit echt zwaar #@&%$$& van Nokia dat ze blijkbaar de software in Ovi niet goed testen. Waardeloos!
Ze zeggen ook dat ze dat niet doen en dat ze niet verantwoordelijk zijn voor fouten of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik kan sinds deze week geen muziek meer op de e schijf zetten...
via nokia music krijg ik een foutmelding. Als ik ze gewoon naar e: kopieer herkent de muziekbibliotheek ze niet....
iemand enig idee? Heb 2 weken geleden e: al geformatteerd. heb niet zoveel zin om dat nogmaals te doen, ben dus blij met ieder ander idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:08:
[...]

Zoek eens naar SPB Weather, echt een fantastisch programma!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:12:
[...]

Zoek eens naar SPB Weather, echt een fantastisch programma!
Ja die is zeker fijn alleen hoe stel je die in op je achtergrond ?

Verwijderd

Meer mensen last vh feit dat de n97 soms erg lang erover doet om smsjes weg te krijgen? Het duurt bij mij soms een paar minuten voordat berichten uit de outbox zijn en dat ik een afleverrapport krijg.

Heb T-Mobile, maar wel vollop dekking, dus wellicht heeft het ook wel iets met de provider te maken hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:19:
[...]

Hard reset ja, massageheugen format nee. Missschien wel een idee maar zolang ik niet weet waar het precies aan ligt is de kans groot dat ik de veroorzaker van het probleem weer opnieuw installeer...
Hier een lijste met geïnstalleerde software, misschien kunnen andere met hetzelfde probleem kijken welke software zij hiervan ook hebben geïnstalleerd, misschien vinden we een gemeenschappelijke oorzaak:

Apps:
Was playlist DJ nog vergeten. Dit programma werkt volgens mij ook nog niet zoals het zou moeten, bij het updaten van je muziekcollectie lukt mij alleen via WIFI en verbinding wordt om de zoveel tijd verbroken.
Anderen die dit programma wel probleemloos gebruiken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:02:
[...]

Ja die is zeker fijn alleen hoe stel je die in op je achtergrond ?
Kan niet.... maar wat heeft dat voor toegevoegde waarde?! Als je hem gebruikt staat hij in de shortlist van je app. manager.

• Xmasjos
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:38:
Meer mensen last vh feit dat de n97 soms erg lang erover doet om smsjes weg te krijgen? Het duurt bij mij soms een paar minuten voordat berichten uit de outbox zijn en dat ik een afleverrapport krijg.

Heb T-Mobile, maar wel vollop dekking, dus wellicht heeft het ook wel iets met de provider te maken hoor.
Ik heb Vodafone en zolang ik goed bereik heb, zelfs met maar 1 streepje (hier thuis, helaas), zijn mijn berichten binnen 5 sec weg. Ligt dus niet aan je tel, maar aan je provider ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, even een vraag, kan je met Google-maps ook navigeren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:49
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:46:
[...]

Was playlist DJ nog vergeten. Dit programma werkt volgens mij ook nog niet zoals het zou moeten, bij het updaten van je muziekcollectie lukt mij alleen via WIFI en verbinding wordt om de zoveel tijd verbroken.
Anderen die dit programma wel probleemloos gebruiken?
Ik ben nu eerst begonnen met het installeren van alleen m'n Offscreen apps. Dat ging dus al fout. Nu maar stuk voor stuk installeren en tussentijds kijken of ie nog uit en aan wil gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:14:
hey lui, ik ben nieuw hier op t forum, al heb ik praktisch elke pagina al gelezen van dit topic. nu heb ik alsnog een paar vragen die ik niet duidelijk beantwoord heb gezien in dit forum. ik ben erg tevreden met me n97 maar alsnog hier een paar punten. hopelijk kunnen jullie met wat tips geven.

Punten van N97
- GPS fix, hoelang moet zoiets duren?
- Andere gps software?
- C: 12 MB van de 73 beschikbaar? Wat kan ik doen om meer ruimte te krijgen?
- Wat kan er allemaal van de C schijf worden verwijderd?
- Is er een hyves widget?
- Zijn er meer widget die julllie echt aanraden om de telefoon max te gebruiken??

alvast bedankt voor diegene die 1 of meerde antwoorden weet op mijn vragen.

mvgr

Mark
Nou vraag ik me af wat jij onder praktisch elke pagina verstaat, maar de meeste vragen zijn echt al wel een paar keer naar voren gekomen...maar of er een hyves widget is? Google het (of ga naar Hyves). Enige vragen die zinvol (rest kan je toch echt in het topic terugvinden!) te beantwoorden zijn, zijn:

Is dat in de browser of de aparte youtube applicatie?

Is dat een vraag of weet je het antwoord zelf al? Is dat alleen bij southpark episodes? Je kunt op adobe kijken of er een nieuwe flashplayer is. Zo niet, dan zul je moeten wachten helaas.

Daar kan ik je geen antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet welke video converter goed werkt?

- Die van Nokia (PC Suite) duurt erg lang, lijkt vast te blijven hangen
- AVC: helaas
- Videora: helaas
- SUPER: helaas
- Ojosoft: helaas

Dan wordt er weer wat geconverteerd maar speelt het bestand niet of maar gedeeltelijk, dan mislukt het converteren weer.

Ik probeer bestanden af te spelen via de video/tv map, realplayer en smartmovie.....

Word er gek van :(

Ik wil een converter die het gewoon doet!

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik "Any video converter" Doet het gewoon goed.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/index.htm

Total Video Converter van EffectMatrix.
Werkt altijd en overal met alles xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:39
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:20:

Dan wordt er weer wat geconverteerd maar speelt het bestand niet of maar gedeeltelijk, dan mislukt het converteren weer.

Ik probeer bestanden af te spelen via de video/tv map, realplayer en smartmovie.....

Word er gek van :(

Ik wil een converter die het gewoon doet!

Iemand suggesties?
Installeer Smart Movie op de n97, deze speler ondersteunt zowel elk video formaat. Zit zelfs een converter bij maar is niet nodig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:38
Wanneer ik over mn eigen thuisnetwerk wil internetten, krijg ik steeds "ongeldige servernaam" en laad de webpagina niet. Wat doe ik verkeerd ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Er wordt overal op het internet gemeld dat er voor eind dec een nieuwe fw update beschikbaar zal zijn namelijk versie 2.1 of v21 die veel bugs zou gladstrijken! Ik had voor mn nokia e72 een n97 32gb zelfs met v20 ergerde ik me aan de bugs en traagheid van het toestel nu denk ik er namelijk over om de n97 mini te kopen wordt deze ook geplaagd met dezelfde bugs en traagheid?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik heb ze allebei en heb geen last van bugs en traagheid. Maar misschien ben ik niet zo kritisch 8)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:04
Heb ook een N97 en vind het toch toch ook soms wel wat traag. Maar goed het blijft een fantastisch toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je dit probleem verhelpt ??? Ik kom niet meer in het telefoon menu maar hij blijft hangen als je de telefoon opstart in het witte scherm met Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
PinokkioTV schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:04:
Ik heb ze allebei en heb geen last van bugs en traagheid. Maar misschien ben ik niet zo kritisch 8)
Mag ik vragen hoe vol jij het massageheugen hebt? Ik heb het idee dat de telefoon FLINK langzamer wordt wanneer deze vrij vol staat. Ik heb 20gb + erop staan aan muziek vooral en de telefoon is af en toe echt HEEL traag. Het openen van Foto's gaat heel traag, pas als je eenmaal 1 foto hebt, dan kan je er redelijk snel doorheen sliden. Over het openen van een muziekalbum wil ik niet eens beginnen: de music player gaat dan zoooo traag. Duurt een paar seconden voor de artiesten map opent en daarna nog eens het album weer een paar seconden. Dat is gewoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Jah het kwam meer omdat ik van de samsung i8910hd naar de n97 ging en dat is een serieus verschil hoor maar op zich vind ik de n97 gewoon te traag voor zn kunnen de 5800 heeft dat probleem niet zo omdat hij die widgets niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
mafiatounes schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:43:
Jah het kwam meer omdat ik van de samsung i8910hd naar de n97 ging en dat is een serieus verschil hoor maar op zich vind ik de n97 gewoon te traag voor zn kunnen de 5800 heeft dat probleem niet zo omdat hij die widgets niet heeft.
Dat vind ik toch wel raar. Een collega die een 5800 heeft zei meteen dat mijn N97 sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

mafiatounes schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:43:
... op zich vind ik de n97 gewoon te traag voor zn kunnen de 5800 heeft dat probleem niet zo omdat hij die widgets niet heeft.
Als het zo makkelijk zou zijn, dan zou deze zonder widgets wel snel genoeg moeten zijn. Dat is niet het geval. Ik draai nu geen widgets, en de gsm voelt niet super snel aan, maar ook niet super traag. Op zich vind ik de snelheid redelijk acceptabel (gebruik musicplayer niet overigens). Ik zit letterlijk te wachten op de v21 update. Als de gsm dan niet veeeeeel stabieler is gaat die van mij terug en is het na 10 jaar geen Nokia meer. Jammer van de dure carkit, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Jah idd maar als je over het algemeen kijkt vreet de n97 met zn widgets al het ramgeheugen o.a. terwijl de 5800 dat niet heeft of in mindere mate. in ieder geval vindt ik het gewoon spijtig dat nokia hun vlaggenschip niet met een betere cpu & ram geheugen heeft uitgerust en ook divx en xvid zijn zware missers voor een multimedia telefoon in 2009, hopen op beterschap met de opkomende firmware dan zal ik mss de n97 mini overwegen.

[ Voor 4% gewijzigd door mafiatounes op 27-12-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet meer in het telefoon menu maar hij blijft hangen als je de telefoon opstart in het witte scherm met Nokia. Iemand enig idee hoe je dit probleem verhelpt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 21:28:
Ik kom niet meer in het telefoon menu maar hij blijft hangen als je de telefoon opstart in het witte scherm met Nokia. Iemand enig idee hoe je dit probleem verhelpt :?
Staat al wel ergens op het forum vermeld. Ik weet niet meer precies wat je dan moest doen, maar volgens mij de batterij weer volledig opladen, maar ik zou zeggen; ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
al geprobeerd je batterij eruit te halen voor een paar seconden en er weer in te doen en vervolgens op te starten ? Toen ik nog een N97 had, heb ik er veel last van gehad en dat werkte vaak wel. Mocht je nog een micro-sd in je toestel hebben kan je ook proberen die eruit te halen en op te starten.

Ik weet niet of jij veel apps hebt geinstalleerd maar dat had ik toendertijd wel en vervolgens een flink aantal javagames erafgegooid en apps erafgehaald die ik eigenlijk niet gebruik. Daarna geen last meer gehad van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:20:

Waarom Ojosoft: helaas ... ?

Die is prima, niks mis mee, gebruik hem al sinds mijn N95 en werkt ook nu nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Remove the battery to shut down the phone > Re-insert the battery > Start charging the battery using the seperate charger > Press and hold the power button for at least 30 seconds. If all goes well the phone starts again.
Via http://discussions.europe...te&thread.id=62182&page=9

Als de gsm toch niet meer opstart, dan is de enige oplossing een hard reset. Zoek maar even op Google hoe je dat doet. Je bent dan wel je contacten, agenda items, etc. kwijt. Massa geheugen wordt niet aangetast, maar sommige programma's zul je opnieuw moeten installeren.

[ Voor 23% gewijzigd door lavagiant op 28-12-2009 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 18:57
Waar biljft de V2.1. update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Echt een vraag om hier te stellen...... maar niet heus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij al eerder aan de orde geweest hier, maar zit met een irritant probleempje. Haal mijn hotmail binnen via Nokia Messaging. Gaat allemaal prima, alleen ik krijg geen afbeeldingen in beeld. Die laadt ie niet in. Wat kan ik hier aan doen? Mailtjes die opgemaakt zijn in html (bijvoorbeeld de 1dayfly, ibood en hyves) zijn allemaal alleen platte tekst. In de instellingen heb ik wel staan dat ik afbeeldingen wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:16:
Volgens mij al eerder aan de orde geweest hier, maar zit met een irritant probleempje. Haal mijn hotmail binnen via Nokia Messaging. Gaat allemaal prima, alleen ik krijg geen afbeeldingen in beeld. Die laadt ie niet in. Wat kan ik hier aan doen? Mailtjes die opgemaakt zijn in html (bijvoorbeeld de 1dayfly, ibood en hyves) zijn allemaal alleen platte tekst. In de instellingen heb ik wel staan dat ik afbeeldingen wil.
Hier ook hetzelfde probleem met Gmail icm Kpn. Heb tot nu toe nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

all killer schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 19:35:
[...]

Installeer Smart Movie op de n97, deze speler ondersteunt zowel elk video formaat. Zit zelfs een converter bij maar is niet nodig dus.
Gewoon als avi kopieren ha, zo simpel daar had ik nog niet aan gedacht. Thnxs _/-\o_

Wel jammer dat smartmovie niet zo smooth afspeelt, iemand nog ander speler die aan te raden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Er zitten veel mensen op te wachten (zie twitter voor realtime info). De planning is dat het nog voor het eind van het jaar uitkomt, maar bij Nokia weet je het nooit. Voor hetzelfde geld wordt het op het laatste moment uitgesteld en komt het pas halverwege januari.

//edit typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
Crim schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:53:
[...]

Hier ook hetzelfde probleem met Gmail icm Kpn. Heb tot nu toe nog geen oplossing gevonden.
Ik heb Hi, maar dit is ook gewoon KPN. Sterker nog, als je de settings ophaalt bij hi (voor internet etc.) krijgen alle functies als streaming en mms enzo, de naam KPN streaming, KPN mms. Dus ben bang dat het toch een instelling is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 18:57
GKW schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:11:
[...]

Echt een vraag om hier te stellen...... maar niet heus...
Waar dan wel? bijdehand hoor... >:) zeker de eerste x op het forum?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

lavagiant schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:04:
[...]

Er zitten veel mensen op te wachten (zie twitter voor realtime info). De planning is dat het nog voor het eind van het jaar uitkomt, maar bij Nokia weet je het nooit. Voor hetzelfde geld wordt het op het laatste moment uitgesteld en komt het pas halverwege januari.

//edit typo
Wat is het twitter adres hiervan?

Vodafone loopt in ieder geval nog achter, nog steeds op V12.....

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
rmfloris schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:10:
[...]
http://twitter.com/#search?q=n97
all killer schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:51:
[...]

Ik heb Hi, maar dit is ook gewoon KPN. Sterker nog, als je de settings ophaalt bij hi (voor internet etc.) krijgen alle functies als streaming en mms enzo, de naam KPN streaming, KPN mms. Dus ben bang dat het toch een instelling is dan?
Werkt het bij jou wel met Hi?

[ Voor 3% gewijzigd door Crim op 28-12-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

rmfloris schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:10:
[...]

Vodafone loopt in ieder geval nog achter, nog steeds op V12.....
Ja helaas het slaat ook echt nergens op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

dkawa schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:58:
[...]

Waar dan wel? bijdehand hoor... >:) zeker de eerste x op het forum?? 8)7
O ja, mijn eerste keer hier.
Weet nog niet wat wel en niet kan/mag.
Honderd maal excuses hoor... ik zal het niet meer doen...
Kan iedereen het mij vergeven? Ik hoop het wel!! >:)

O ja,
Reg. datum: 12 augustus 2002

Dat zie ik bij jou niet staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* zie het slotje in n97 vs n97 mini voor het waarom

[ Voor 64% gewijzigd door pven op 28-12-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

*weg* zullen we dit soort commentaar voortaan via topicreports doen?

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 28-12-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op zondag 27 december 2009 @ 22:32:
[...]

al geprobeerd je batterij eruit te halen voor een paar seconden en er weer in te doen en vervolgens op te starten ? Toen ik nog een N97 had, heb ik er veel last van gehad en dat werkte vaak wel. Mocht je nog een micro-sd in je toestel hebben kan je ook proberen die eruit te halen en op te starten.

Ik weet niet of jij veel apps hebt geinstalleerd maar dat had ik toendertijd wel en vervolgens een flink aantal javagames erafgegooid en apps erafgehaald die ik eigenlijk niet gebruik. Daarna geen last meer gehad van dit probleem.
Nee het lukte niet echt maar alsnog bedankt voor het poste, heb um dus vandaag hier naar een Nokia service point gebracht (het lag aan de software). Kan hem morgen weer ophalen dus daar valt niks van te zeggen, hoop alleen dat ik er nu vanaf ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
Ja dat werkt het, dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn reactie, maar bij deze dus de bevestiging, ja het werk! :P

@ RolandPricken: Smart Movie draait perfect, ik ervaar totaal geen happerende moment of iets in die trand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lavagiant schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:04:
[...]

//edit typo
De collega's van Mobile Cowboys melden ook dat V2.1 nog voor het eind van dit jaar beschikbaar komt voor het publiek. Met de toevoeging dat deze update al door de Finse fabrikant is goedgekeurd en men bezig is de update te verspreiden via de servers. Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Kan iemand met een mini even wat controleren?
Ik dacht dat als ik hem open had geschoven met toetsenbord uit, dat als ik dan aan het schuifje voor toetsenblokkering zat dat deze dan ook scherm uitdeed. Echter had ik een applicatie fout+halve vastloper en toen ik het daarna probeerde lukte het niet meer, had het idee dat het daarvoor wel gewoon kon. Aan/uit gehad, hard reset net, maar lukt nog steeds niet, als hij dicht zit overigens gewoon wel. Dus ik ga nu wel aan mezelf twijfelen...dus als iemand het even wil proberen voor me.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Only schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 01:12:
Kan iemand met een mini even wat controleren?
Het klopt wel. Als het toetsenbord is uitgeschoven gebeurt er niets als je de lock-key gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

(Un)Lock schuifje bij een gewone N97 werkt evenmin bij opengeschoven keyboard!
R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een nokia n97 van vodafone met firmware v.12
Ik zou graag willen upgraden naar firmware v.20
Alleen zou vodafone deze nog moeten testen maar volgens mij zit daar niet echt vaart in.
Het wijzigen van product codes zou kunnen, maar dan vervalt de garantie want dat ondersteunen ze niet xD.

Hoelang mag een provider erover doen om een firmware te testen en door te geven aan hun klanten?

Want die kleine foutjes in v.12 is niet erg, maar het zou fijn zijn als het het allemaal wel zou doen.

Vodafone kon verder ook niet zeggen wanneer wel of wat deze firmware wel zou kunnen worden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:21:
Ik heb ook een nokia n97 van vodafone met firmware v.12
Ik zou graag willen upgraden naar firmware v.20
Alleen zou vodafone deze nog moeten testen maar volgens mij zit daar niet echt vaart in.
Het wijzigen van product codes zou kunnen, maar dan vervalt de garantie want dat ondersteunen ze niet xD.

Hoelang mag een provider erover doen om een firmware te testen en door te geven aan hun klanten?

Want die kleine foutjes in v.12 is niet erg, maar het zou fijn zijn als het het allemaal wel zou doen.

Vodafone kon verder ook niet zeggen wanneer wel of wat deze firmware wel zou kunnen worden uitgegeven.
Een provider heeft alle recht om een versie niet uit te brengen. V20 heeft blijkbaar veel bugs, dus ik zou als provider denken: 'Die brengen wij niet uit'. V21 is V20 met veel bugfixes, dus dan zal die zeer waarschijnlijk wel uitkomen. En zo niet, dan laat je m toch mooi flashen bij een NSP? Die kunnen dat prima hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
ik wil je geen valse hoop geven, en ontleen aan deze reactie ook zeker geen rechten;
maar mijn telefoon is recent van top tot teen leeg gehaald, onderdelen vervangen en weer opgebouwd door de service points van vodafone... terwijl ik zelf mijn productcode heb vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
naNs schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:40:
[...]

ik wil je geen valse hoop geven, en ontleen aan deze reactie ook zeker geen rechten;
maar mijn telefoon is recent van top tot teen leeg gehaald, onderdelen vervangen en weer opgebouwd door de service points van vodafone... terwijl ik zelf mijn productcode heb vervangen..
De regel is dat je garantie dan vervalt, dus als het ze goed uitkomt zeggen ze dat je geen garantie meer hebt. Gelukkig doen ze er bijna nooit moeilijk over :)

Laat het gewoon doen door een NSP, die kunnen het prima en dan blijft je garantie gelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een NSP xD? Heb het nog serieus gegoogled ook maar dan krijg ik Stichting Nederlandse Sport Pers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:39:
Wat is een NSP xD? Heb het nog serieus gegoogled ook maar dan krijg ik Stichting Nederlandse Sport Pers :P
Een Nokia Service Point :9
edit: zie hier http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3

[ Voor 9% gewijzigd door RV op 29-12-2009 11:48 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn baas heeft een leuke bezuiniging doorgevoerd door plotsklaps de internetfunctionaliteit van de abonnementen te blokkeren. Tja dan kan ik natuurlijk een oude nokia 6310 uit de kast trekken want kwa functionaliteit maakt dat dan niet zoveel meer uit.
Mijn vraag is nu of ik een dualsim kan installeren, waarbij de tweede sim het internetgedeelte voor zn rekening neemt. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:37:
Mijn baas heeft een leuke bezuiniging doorgevoerd door plotsklaps de internetfunctionaliteit van de abonnementen te blokkeren. Tja dan kan ik natuurlijk een oude nokia 6310 uit de kast trekken want kwa functionaliteit maakt dat dan niet zoveel meer uit.
Mijn vraag is nu of ik een dualsim kan installeren, waarbij de tweede sim het internetgedeelte voor zn rekening neemt. Iemand ervaring hiermee?
naar mijn weten niet. Heb zelf een dual-sim gehad vanwege een prive en een zakelijke abbo maar dan moet je kiezen via welke kaart er een verbinding gemaakt wordt en dus niet twee verbindingen zodat bij de 1 kan kiezen voor data en bij de andere voor telefoongesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Nee, de N97 ondersteunt geen dualsim.
Absoluut niet... mits je het bij een NSP doet. Dat is namelijk niet 'echt' het wijzigen van de productcode. Het gevolg van de unbranded firmware (C01 versies) is dat je productcode wijzigt. Na een update via NSP was mijn productcode 0579050, daarvoor 0587691.

[ Voor 15% gewijzigd door lavagiant op 29-12-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

lavagiant schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:40:
[...]

Nee, de N97 ondersteunt geen dualsim.
Niet direct nee, maar met een dual-sim adapter gaat het wel, echter dan krijg je bovengenoemd nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:05
lavagiant schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:40:
[...]

Absoluut niet... mits je het bij een NSP doet. Dat is namelijk niet 'echt' het wijzigen van de productcode. Het gevolg van de unbranded firmware (C01 versies) is dat je productcode wijzigt. Na een update via NSP was mijn productcode 0579050, daarvoor 0587691.
Dan is het dus de vraag of ze achteraf kunnen zien wie de productcode heeft gewijzigd. Wie weet kunnen ze wel nooit bewijzen dat jij het zelf hebt gedaan ipv bij een NSP.

[ Voor 4% gewijzigd door Mister_Gaus op 29-12-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Mister_Gaus schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:20:
[...]

Dan is het dus de vraag of ze achteraf kunnen zien wie de productcode heeft gewijzigd. Wie weet kunnen ze wel nooit bewijzen dat jij het zelf hebt gedaan ipv bij een NSP.
Men kan zien dat je code is gewijzigd. Als dat dus niet geregistreerd staat in hun database, dan heb jij het zelf gedaan en is het ongeldig gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GKW schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:02:
[...]

Niet direct nee, maar met een dual-sim adapter gaat het wel, echter dan krijg je bovengenoemd nadeel.
Maar zou ik dan wel kunnen kiezen via de ene sim te internetten en daarmee op de koop toe nemen dat ik net gebeld kan worden op dat moment? Ik kwam zelf dual-sim.nl (hoe kom je op de naam he?) een oplossing tegen die er in ieder geval voor zorgt dat je twee kaarten er in krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Heel vaag, maar die link werkt bij mij niet 8)7 Is er op een andere manier achter de locaties van de NSP'en te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:51
partyondude schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:20:
[...]

Heel vaag, maar die link werkt bij mij niet 8)7 Is er op een andere manier achter de locaties van de NSP'en te komen?
Link werk gewoon hoor. Maar zou me eens van me beste kant laten zien en welke locatie wil je weten dan pm ik hem wel even naar je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:29:
[...]

Maar zou ik dan wel kunnen kiezen via de ene sim te internetten en daarmee op de koop toe nemen dat ik net gebeld kan worden op dat moment? Ik kwam zelf dual-sim.nl (hoe kom je op de naam he?) een oplossing tegen die er in ieder geval voor zorgt dat je twee kaarten er in krijgt.
Ja, zo heb ik het ook gedaan. Je moet alleen wel de juiste dual-sim bij hun bestellen anders past die niet.
Even contact opnemen zou ik zeggen. Diegene die ik had voor mijn HTC Diamond paste niet in de N97 (die met de metalen cover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleineheino
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb nog geen 1 foto kunnen nemen met dit toestel die scherp is. Ook is het zo dat elke foto die ik maak met flitser dan zie je een witte wazige vlek van de flitser op de foto. Hebben meer mensen dit en doe ik iets fout wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Kleineheino schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:08:
Ik heb nog geen 1 foto kunnen nemen met dit toestel die scherp is. Ook is het zo dat elke foto die ik maak met flitser dan zie je een witte wazige vlek van de flitser op de foto. Hebben meer mensen dit en doe ik iets fout wellicht?
Heb ik hier ook, voornamelijk gebeurt dit als het binnen is en wat donkerder. Ik dacht eerst dat het kwam door een krasje van de cover op de lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:47:
[...]

Heb ik hier ook, voornamelijk gebeurt dit als het binnen is en wat donkerder. Ik dacht eerst dat het kwam door een krasje van de cover op de lens.
Heb ik ook linker 20 % van de foto is veel lichter en wazig, komt door kras op het scherm. Ben al bij een nokia care center geweest voor een nieuwe lens, echter die hebben die dingen in backorder en ze hebben geen idee wanneer ze geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GKW schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:21:
[...]

Ja, zo heb ik het ook gedaan. Je moet alleen wel de juiste dual-sim bij hun bestellen anders past die niet.
Even contact opnemen zou ik zeggen. Diegene die ik had voor mijn HTC Diamond paste niet in de N97 (die met de metalen cover).
Ok thx dan ga ik dat maar eens proberen. Nog een leuke suggestie welk abonnement ik voor die data er bij kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:38:
[...]

Heb ik ook linker 20 % van de foto is veel lichter en wazig, komt door kras op het scherm. Ben al bij een nokia care center geweest voor een nieuwe lens, echter die hebben die dingen in backorder en ze hebben geen idee wanneer ze geleverd worden.
Dat is bij mij best apart... Ik had er eerst geen last van. Ik liet mijn B-cover laten vervangen door een NSP en nu heb ik er wél last van. Het schijnt verholpen te worden door V20/V21, dus hopen dat dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

Wat een onzin! Waarom zou je de N97 nou opeens niet meer kunnen gebruiken? Ik heb zelf een N82 voor m'n N97 gebruikt en alleen het qwerty-toetsenbord maakt het verschil al. Ik gebruik ook nooit internet, hooguit 1-2x per maand.
Pagina: 1 ... 19 ... 64 Laatste