Bedankt voor de tip! Een paar x heeft hij m gewoon gepakt de batterij eruit te trekken en opnieuw op te starten, maar de meeste keren niet. Ik vermoed dat hij t binnen een weekje wel weer zal doen dus dan zal ik het proberenSendar schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:58:
[...]
Hier dezelfde problemen.
Dit zou de oplossing moeten zijn:
Remove and replace the battery as before. Do not press the power button.
Plug the phone into the PC or the Mains supply via the USB cable.
The white screen will appear, and the "Charging" message will show.
Then press AND HOLD the power button. Keep the power button pressed for a long time, maybe 30 seconds, maybe 1 minute.
Eventually the white screen will fade to black, then your normal startup screen will appear, asking for your PIN.
You can release the power button when the white screen fades to black.
I've tried this a dozen times now, and it's always worked for me. Like you, it has has only started doing this since firmware release 20.
Bij mij echter had dit geen effect. Maar misschien voor jullie wel! Succes
Wat bedoel je precies met automatische backup? Trouwens als ik een harde reset doe met de death grip, blijven programmas als Sygic, en verschillende apps van Offscreen Tech er nog op staan.Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:38:
[...]
Ik heb dit ook een keer of 10 gehad sinds ik de telefoon heb (bij alle firmwares). Heb het vermoeden dat dit veroorzaakt wordt door 3rd party software. Automatisch backup maken is mijn enige middel hiertegen.
Ik word wel een beetje moedeloos van dit feit. Heb contact met Nokia hierover gehad, wacht nog op een reactie.