Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:13:
Zijn er mensen die ALWEER problemen hebben met Vodafone internet (in Den Haag en omstreken)?
Yup... Leiden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Het is de laatste tijd dan ook echt weer raak bij Vodafone. Had echt nooooit problemen, maar de laatste tijd komt het TE vaak voor. En elke keer ben ik weer aan het twijfelen of het aan mijn N97 ligt of aan Vodafone dus vandaar dat ik het hier dan vraag.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Laten we vodafone maar buiten dit topic houden :)

Nokia Messaging krijg ik helemaal niet meer aan de praat. Software opnieuw geinstalleerd, wil ik me aanmelden, klopt het wachtwoord niet meer. Ga ik naar de website om het aan te passen, lukt het me niet om in te loggen. Als ik met dat adres opnieuw probeer aan te melden (als nieuw lid), geeft ie aan dat het adres al bekend is. Probeer ik dan in te loggen op de site, klopt het wachtwoord weer niet, maar als ik op wachtwoord vergeten klik, dan kom ik er nog niet uit. Dan geeft het weer aan dat het adres niet bestaat....

En d.m.v. windows live messenger en de mailbox van die app is het ook nog niet gelukt. Wil nog altijd niet voorbij het importeren van de contacten komen...

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:13
AjaxArena schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:31:

Nokia Messaging krijg ik helemaal niet meer aan de praat. Software opnieuw geinstalleerd, wil ik me aanmelden, klopt het wachtwoord niet meer. Ga ik naar de website om het aan te passen, lukt het me niet om in te loggen. Als ik met dat adres opnieuw probeer aan te melden (als nieuw lid), geeft ie aan dat het adres al bekend is. Probeer ik dan in te loggen op de site, klopt het wachtwoord weer niet, maar als ik op wachtwoord vergeten klik, dan kom ik er nog niet uit. Dan geeft het weer aan dat het adres niet bestaat....

En d.m.v. windows live messenger en de mailbox van die app is het ook nog niet gelukt. Wil nog altijd niet voorbij het importeren van de contacten komen...

Bij mij blijft ie ook steken bij contacten... net dat laatste beetje wilt ie niet laden. Had het zelfs 1 nacht lang zo laten staan en 's ochtends nog steeds niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
oke sinds vandaag heb ik maar de standaard screenprotector die erop zat eraf gehaalt. want het zilvere hoekje begon me echt te irriteren nu en er zaten enorm veel krassen op. nu vroeg ik me af of andere mensen last hebben van krassen op hun scherm? want dat vind k wel erg hinderlijk. heb voor de zekerheid een invisibile shield besteld vandaag en moet het maar een paar dagen zonder screenprotector doen. of is dat niet zo'n goed idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
syntesia schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:24:
oke sinds vandaag heb ik maar de standaard screenprotector die erop zat eraf gehaalt. want het zilvere hoekje begon me echt te irriteren nu en er zaten enorm veel krassen op. nu vroeg ik me af of andere mensen last hebben van krassen op hun scherm? want dat vind k wel erg hinderlijk. heb voor de zekerheid een invisibile shield besteld vandaag en moet het maar een paar dagen zonder screenprotector doen. of is dat niet zo'n goed idee ?
Het beeldscherm krast niet snel, maar ik heb er ook toch maar voor de zekerheid een protector op gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:13
AjaxArena schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:31:

ik heb dit vorige maand ook ondervonden. Het enige wat ik toen kon doen was contact zoeken met de servicedesk van nokia. Zij hebben uiteindelijk mijn account gedelete. Vervolgens heb ik hem weer opnieuw aangemaakt. Moet zeggen dat er door servicedesk snel en adequaat gehandeld werd. Dus zal zeggen mail ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf nu ook een invisishield erop, maar zeer makkelijk om aan te brengen en zit als gegoten. :)

Nu krijg ik heel vaak de melding er is een probleem met windows live. Moet niet gekker worden 8)7
Heeft dit te maken met de nieuwe messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de widgets op je homescreen. Ik heb nu 1 rijtje met internetsnelkoppelingen gemaakt, altijd handig. Echter ziet dit er lelijk uit omdat ik nu alleen 4 wereldbolletjes met een wit tabje met 'www' erop. Kan dit niet anders? Bijvoorbeeld een Nu.nl of Geenstijl logo-tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Dacht laat ik de WLM eens uit de OVI store halen, dat werkt wat prettiger dan ebuddy of slick. Helaas ook hier blijft hij bij het laatste stukje van het contacten downloaden hangen. Heb het meerdere malen geprobeerd, zelfs meer dan een half uur laten staan maar dat mocht niet baten. Ook wil hij niet aanmelden, krijg geen foutmelding ofzo maar hij blijft gewoon erg lang op aanmelden staan. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:46:
Dacht laat ik de WLM eens uit de OVI store halen, dat werkt wat prettiger dan ebuddy of slick. Helaas ook hier blijft hij bij het laatste stukje van het contacten downloaden hangen. Heb het meerdere malen geprobeerd, zelfs meer dan een half uur laten staan maar dat mocht niet baten. Ook wil hij niet aanmelden, krijg geen foutmelding ofzo maar hij blijft gewoon erg lang op aanmelden staan. Iemand een oplossing?
ik heb van alles geprobeerd, updaten via wifi, updaten via 3G. Ook een uur laten staan maar niks hielp. Ik had zelfs mijn fw11 naar 12 geupdate (fw20 nog steeds niet beschikbaar voor mijn productcode en ik wil daarmee niet klooien) maar ook dat hielp niet. Na het ophalen van de persoonlijke instellingen wordt de data-verbinding verbroken, de progressbar loopt dan wel door maar stopt een stukje voor het einde en daar blijft hij oneindig hangen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in nokia messaging bij het bekijken van je email in HTML weergave ook de afbeeldingen laadt? De optie afbeeldingen weergeven staat aangevinkt en in de header staat nergens een optie met afbeeldingen weergeven. Meer mensen dit probleem? In plaats van afbeelding staat er zo'n plaatje wat schuin doormidden is gesneden. Ben ik nog duidelijk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:03:
Weet iemand hoe je in nokia messaging bij het bekijken van je email in HTML weergave ook de afbeeldingen laadt? De optie afbeeldingen weergeven staat aangevinkt en in de header staat nergens een optie met afbeeldingen weergeven. Meer mensen dit probleem? In plaats van afbeelding staat er zo'n plaatje wat schuin doormidden is gesneden. Ben ik nog duidelijk? ;)
Is helemaal duidelijk! Maar ik heb ook geen oplossing.
Daarnaast krijg ik soms een attachement (foto of word document) en deze krijg ik ook niet open. ga dan maar met de browser naar de website en dan bekijk ik alles, maar dat is natuurlijk niet handig!
Mocht iemand hier een oplossing voor hebben dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djberry
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Is er al bekend wanneer de NSP's de nieuwe backcovers op voorraad hebben, voor reparatie van de cameralens en gps module?
Heb er al verschillende gebeld in Limburg maar geen enkele heeft ze op voorraad of weet wanneer ze op voorraad komen.

[ Voor 78% gewijzigd door djberry op 17-11-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djberry schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:54:
Is er al bekend wanneer de NSP's de nieuwe backcovers op voorraad hebben, voor reparatie van de cameralens en gps module?
Heb er al verschillende gebeld in Limburg maar geen enkele heeft ze op voorraad of weet wanneer ze op voorraad komen.
Bij mij in regio Amersfoort/Ede ook nog geen covers, ik zal vanmiddag weer bellen. Afgelopen vrijdag van hen gehoord dat covers deze week binnen zouden komen en gisteren weer een belletje gepleegd, maar toen wist een medewerker nog van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet Google maps het niet. Als ik de applicatie start vraagt hij hoe ik verbinding wil maken; internet, multimedia bericht of wap. Ik kies internet (en heb volle dekking) maar er gebeurd niks. Na 1 minuut geeft google maps een melding in de trant van 'geen verbinding beschikbaar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

dcell schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:31:
[...]

ik heb van alles geprobeerd, updaten via wifi, updaten via 3G. Ook een uur laten staan maar niks hielp. Ik had zelfs mijn fw11 naar 12 geupdate (fw20 nog steeds niet beschikbaar voor mijn productcode en ik wil daarmee niet klooien) maar ook dat hielp niet. Na het ophalen van de persoonlijke instellingen wordt de data-verbinding verbroken, de progressbar loopt dan wel door maar stopt een stukje voor het einde en daar blijft hij oneindig hangen ....
N97 is van mijn vriendin, zit ook nog op V12 omdat V20 nog niet beschikbaar is voor de productcode. (ook ik ga daar niet aan zitten klooien) Is het niet mogelijk om dit probleem aan te kaarten bij Microsoft of Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 14:42
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:12:
[...]

N97 is van mijn vriendin, zit ook nog op V12 omdat V20 nog niet beschikbaar is voor de productcode. (ook ik ga daar niet aan zitten klooien) Is het niet mogelijk om dit probleem aan te kaarten bij Microsoft of Nokia?
Ik heb gekeken op de OVI-store maar daar was geen feedback over te vinden en bij Microsoft weet ik niet waar ik moet zoeken. Dan maar geen WLM ...... of wachten op v20 en dan maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:41:
[...]

Ik heb gekeken op de OVI-store maar daar was geen feedback over te vinden en bij Microsoft weet ik niet waar ik moet zoeken. Dan maar geen WLM ...... of wachten op v20 en dan maar weer proberen.
Met V20 doet hij het ook niet, heb hetzelfde probleem met de nieuwste software, hij blijft 'hangen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:34:
[...]

Bij mij in regio Amersfoort/Ede ook nog geen covers, ik zal vanmiddag weer bellen. Afgelopen vrijdag van hen gehoord dat covers deze week binnen zouden komen en gisteren weer een belletje gepleegd, maar toen wist een medewerker nog van niets.
Ik heb net in Oud-Beijerland mijn GPS cover laten repareren. Nu heb ik echt een zeer goede fix met Ovi Maps. Hij blijft nu gewoon netjes op de juiste weg en gaat niet doelloos ronddraaien. Was 5 minuten werk. Helemaal super! Ik ben er helemaal blij mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 19:47
Ik heb altijd pech! Koop net een n97 mini en ja hoor! Een witte streep onderin het scherm! Terug gegaan naar de shop en ja. Hoor niet meer op voorraad was de laatste.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:22
Mijn telefoon had wat vreemde opstartproblemen. Gister ingeleverd bij de gsm-shop in Utrecht, ook maar naar de nieuwe gps module gevraagd, en die hadden ze. Cameralenzen nog niet. Vanmiddag kan ik mn telefoon weer oplalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Laatst online: 14-09-2023
eBait schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:12:
Mijn telfefoon had wat vreemde opstartproblemen. Gister ingeleverd bij de gsm-shop in Utrecht, ook maar naar de nieuwe gps module gevraagd, en die hadden ze. Cameralenzen nog niet. Vanmiddag kan ik mn telefoon weer oplalen :)
Toevallig! Kom daar ook net vandaan en als het goed is, kan ik hem vanmiddag ophalen met gps-fix. Hadden idd nog geen andere camera module, maar vind de gps wat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
mrpink83 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 14:16:
[...]

Toevallig! Kom daar ook net vandaan en als het goed is, kan ik hem vanmiddag ophalen met gps-fix. Hadden idd nog geen andere camera module, maar vind de gps wat belangrijker.
Oke dan! Is wel goed winkeltje he. Die Aziaten snappen het wel daar. Ik ga zaterdagochtend ook maar is langs bij de GSM-Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Jos_M schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:57:
[...]

Ik heb net in Oud-Beijerland mijn GPS cover laten repareren. Nu heb ik echt een zeer goede fix met Ovi Maps. Hij blijft nu gewoon netjes op de juiste weg en gaat niet doelloos ronddraaien. Was 5 minuten werk. Helemaal super! Ik ben er helemaal blij mee :+
Was dit toevallig bij Nemesys? Anders ga ik er morgen ook even langs.. Klinkt goed iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
PinokkioTV schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:09:
[...]

Ik heb Coming Next 1.15. En zo te zien ga ik deze niet upgraden :)
Sinds gisteren heb ik een N97 mini. Heel apart: de coming next widget laat op de mini de oorspronkelijke datum zien van herhaalde afspraken. In mijn geval waren deze data in de zomertijd. Als tijd laat coming next dus ook de zomertijd zien. Bij de N97 (zelfde versie van coming next) doet 'ie dat niet zo, maar laat hij gewoon de afspraak zien met de goede tijd.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Laatst online: 08-12-2020
Hi,

Ik heb niet alles doorgelezen van de afgelopen 3 pagina's, maar zag dat veel mensen problemen hebben met de installatie van WLM. Op het laatst blijft hij hangen. Ik heb dit zelf opgelost gekregen, en heb de oplossing volgens mij hier gemeld, maar hierbij nogmaals.

Verwijder WLM (Instellingen>Toepassingsbeheer>Geinstall. Toepassingen)
Ga weer naar Toepassingsbeheer, en dan naar Installatiebestanden. Als het goed is, staat het WLM bestandje hier nog tussen. Zo niet, weer downloaden via OVI, en handmatig via Toepassingsbeheer>Installatiebestanden installeren.

Ik weet niet of dit bij iedereen zal werken, bij mij heeft dit geleid tot een oplossing. Ik werk nu prima met WLM, Live Mail etc.

Graag hoor ik of het gelukt is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
@ Masis: Thanks, ga ik straks proberen

Net terug van het nsp: nieuwe FW en gps lijkt gemaakt, ik had een fix binnen 10 seconden.

Ik maak een back up elke nacht om 05.00. Hoe kan ik die terug vinden? Excuus voor deze RTFM vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan over 2 weken een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik twijfel nog tussen de Nokia n97 en de Nokia n97 mini. Nu is mijn vraag aan de gebruikers die deze telefoon(s) hebben moet ik voor de normale of de mini gaan :P ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:39:
Ik kan over 2 weken een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik twijfel nog tussen de Nokia n97 en de Nokia n97 mini. Nu is mijn vraag aan de gebruikers die deze telefoon(s) hebben moet ik voor de normale of de mini gaan :P ???
Kijk naar wat je er persoonlijk mee wil.
Ik heb de mini en vind die persoonlijk het best! :P :9

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:39:
Ik heb ze allebei. Ze lijken erg op elkaar :) De mini is iets kleiner, dat merk je wel aan de leesbaarheid van het scherm. Aan de andere kant is de mini net iets minder baksteen. De N97 heeft natuurlijk een groter geheugen (32 gb t/o 8 gb bij de mini).

Ik zou zo gauw zelf niet kunnen kiezen, de voorkeur is vrij persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquiss
  • Laatst online: 02-08 08:57
met WLM vind ik het wel raar want mijn tweede msn is binnen 5 minuten gefixed en me normale msn blijft ook op het eind hangen zal wel een bug zijn. wat ik wel vaag vind is als je dan naar contacten wilt gaan tijdens het installeren gaat die na WLM kan dus ook aan de software van de gsm liggen (heb het gevoel dat die de contacten doorloopt) zal vanzelf wel opgelost worden

betreft met de nieuwe firmware v20 heb ik overal meteen een gps fix en blijft de maps niet hangen heb 2 keer kort een hele kleine vertraging gehad maar dat was het dan ook dus ben nu prima te spreken over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Laatst online: 08-12-2020
[b][message=32942748,noline]
Ik maak een back up elke nacht om 05.00. Hoe kan ik die terug vinden? Excuus voor deze RTFM vraag
Menu>Toepassingen>Kantoor>Best. Beheer>Back-Up>Opties>Herstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Bulltje schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:33:
[...]

Was dit toevallig bij Nemesys? Anders ga ik er morgen ook even langs.. Klinkt goed iig! :)
JEP! Was zo gepiept. Ben alleen vergeten te vragen naar die camera-klep...klote. Volgende week maar weer even langs gaan. Hopen dat ze die ook op voorraad hebben. Ik had wel even gebeld van te voren, ze hadden het onderdeel van die gps apart gelegd voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf het raar vinden hoor die problemen die ik hier zie met messenger... Ik heb hem vanaf mijn telefoon vanuit de OVI store geinstalleerd en dat lukte gewoon in 1 keer. Niks hangen bij contacten etc... Vaag. Ik heb hiervoor wel een thaise erop gehad die versie met twee bestandjes installeren. Deze versie heb ik eraf gegooid voor het installeren van WLM uit de OVI store. Misschien dat het iets te maken heeft met dat andere bestandje wat nog wel op mijn tel aanwezig is? Ik weet het niet.

Bestaat er trouwens ergens een lijst met Nokia Service Points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquiss
  • Laatst online: 02-08 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:49:
Blijf het raar vinden hoor die problemen die ik hier zie met messenger... Ik heb hem vanaf mijn telefoon vanuit de OVI store geinstalleerd en dat lukte gewoon in 1 keer. Niks hangen bij contacten etc... Vaag. Ik heb hiervoor wel een thaise erop gehad die versie met twee bestandjes installeren. Deze versie heb ik eraf gegooid voor het installeren van WLM uit de OVI store. Misschien dat het iets te maken heeft met dat andere bestandje wat nog wel op mijn tel aanwezig is? Ik weet het niet.

Bestaat er trouwens ergens een lijst met Nokia Service Points?
kun je hier opzoeken
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook op zoek om mn gps en lens te laten doen, alleen via de link krijg ik er niks uit...
blijft maar zoeken...
dus wie heeft er een goed adresje in de buurt van den haag?
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
In den haag zitten er zelf al 4.

Vodafone Den Haag
Venestraat 35
2511, AR Den Haag
Tel.: +32 70-3921169
isrvcpdenhaag@dynafix.com

GSM Shop Den Haag
Wagenstraat 54
2512, AX Den Haag
Tel.: +31 (70)8888888
robbie.lee@gsm-shop.nl

Phoneshop Den Haag B.V
Korte Poten 5
2511, EB Den Haag
Tel.: +31 70 427 16 86
repair@phoneshop.nl

Digital Mobile Systems 2000
Zilverstraat 39
2544, EJ Den Haag
Tel.: 070/309.99.00
Fax: 070/329.91.11
richard@dms2000.nl
http://www.dms2000.nl

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sendar schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:58:
In den haag zitten er zelf al 4.
thnx, ga morgen eens bellen of ze de spullen al in huis hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

@Ronald307
Ik ben naar de GSM-shop in de Wagenstraat in Den Haag geweest, maar die weten helemaal van niets. Het lijkt wel alsof heel Den Haag achterloopt, want ik heb vorige week DMS-2000, Vodafone Venestraat en The Phonehouse ook al gebeld. Allemaal willen ze het toestel op gaan sturen naar Nokia. Ik hoop dat jij beter resultaat hebt en dat ze het nu plotseling wel op voorraad hebben. Post je bevindingen iig snel op GOT dan weet ik of ik naar die Nemesys ga of niet morgen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:44:
Vanmorgen heb ik geprobeerd mijn firmware up te graden.
Tijdens het upgraden kreeg ik een foutmelding en is NSU ermee gestopt.
Nu doet mijn telefoon het niet meer, wat kan ik nu doen???

Alvast bedankt
Iemand enig idee of ik bovenstaand probleem zelf kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:36:
Vraagje over de widgets op je homescreen. Ik heb nu 1 rijtje met internetsnelkoppelingen gemaakt, altijd handig. Echter ziet dit er lelijk uit omdat ik nu alleen 4 wereldbolletjes met een wit tabje met 'www' erop. Kan dit niet anders? Bijvoorbeeld een Nu.nl of Geenstijl logo-tje?
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:08:
Bij mij doet Google maps het niet. Als ik de applicatie start vraagt hij hoe ik verbinding wil maken; internet, multimedia bericht of wap. Ik kies internet (en heb volle dekking) maar er gebeurd niks. Na 1 minuut geeft google maps een melding in de trant van 'geen verbinding beschikbaar'.
Heeft iemand toevallig nog antwoord op deze vragen? Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die films willen overzetten en etc (converteren), misschien bij velen al bekend, maar ik ben er niet zo thuis in.

Programma: even googlen op free studio manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Keuze tussen N900 en- of een N97?
Die vraag is simpel te beantwoorden; van de N97 (Symbian s60-v5) is een schat van software (programmaatjes > 2200 stuks) inmiddels op internet te vinden en van de N900 vrijwel niets. In het verleden ( <25 jr terug) zijn voorbeelden te-over van PC merken, die zonder een ruime software ondersteuning het loodje hebben gelegd, dus lijkt mij een keuze tussen de N900 en de N97 eenvoudig. Ga eens op zoek door te Googlelen en zoek simpel naar 'S60-v5' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3 werkt hier niet in IE en in firefox :|

weet iemand zo een care point in tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djberry
  • Laatst online: 20-07-2021
El_V schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:49:
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3 werkt hier niet in IE en in firefox :|

weet iemand zo een care point in tilburg?
KPN - Berkelmans
kraaivenstraat 36-01
5048AB, Tilburg
Tel.: 013-5812295
rengtilburg@gmail.com

Voor IE8 gebruik de compatibiliteitsweergave en dan werkt de site wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

racinfo schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:04:
Keuze tussen N900 en- of een N97?
Die vraag is simpel te beantwoorden; van de N97 (Symbian s60-v5) is een schat van software (programmaatjes > 2200 stuks) inmiddels op internet te vinden en van de N900 vrijwel niets. In het verleden ( <25 jr terug) zijn voorbeelden te-over van PC merken, die zonder een ruime software ondersteuning het loodje hebben gelegd, dus lijkt mij een keuze tussen de N900 en de N97 eenvoudig. Ga eens op zoek door te Googlelen en zoek simpel naar 'S60-v5' ...
Volgens mij is dat niet helemaal waar, want de N900 kan ook gewoon desktopversies draaien van één of andere Linux distro. En anders was het volgens mij dat ontwikkelaars heel gemakkelijk hun Linux applicatie konden omzetten naar een Maemo versie. Ook meen ik te weten dat de oudere internettablets ook Maemo hadden en daar ook wat programma's voor zijn.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

djberry schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:00:
[...]

KPN - Berkelmans
kraaivenstraat 36-01
5048AB, Tilburg
Tel.: 013-5812295
rengtilburg@gmail.com

Voor IE8 gebruik de compatibiliteitsweergave en dan werkt de site wel.
Net gebeld naar deze NSP. Eindelijk eentje die wel begrijpt wat ik bedoel! Alleen hebben ze het nu niet op voorraad, maar ze verwachten het aan het einde van de maand binnen te hebben.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:49:
Heb jij hem geinstalleerd op het telefoongeheugen?
Hier stond OVI standaard ingesteld op programma's installeren op geheugen, dus niet op telefoongeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik lees hier zoveel problemen waar ik zelf ook wel bang voor was om deze te krijgen. Ik heb hem nu 12 uur en dat ding doet precies wat ik wil. Waarschijnlijk ga ik het nog wel tegenkomen. Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Wel vind ik het jammer dat het alarm geen aparte volume en aan/uit functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik had ook meerdere problemen met Windows Live S60v5

Iedere keer bleef deze hangen bij 2/3 sync contacts.

Van alles geprobeerd:
- Download vanuit Ovi Store
- Download vanaf web
- Installatie op C
- Installatie op Massa geheugen
- Veel contacten tijdelijk gewist.

Oplossing: Pas nadat ik al mijn categorieën had gewist in de Windows versie van Live Messenger ging hij verder met sync contacts en kon ik inloggen. Daar zat dus waarschijnlijk het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Schrijver schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:45:

Van alles geprobeerd:
- Download vanaf web
- Installatie op C

Oplossing: Pas nadat ik al mijn categorieën had gewist in de Windows versie van Live Messenger ging hij verder met sync contacts en kon ik inloggen. Daar zat dus waarschijnlijk het probleem.
Ik snap het probleem echt niet!

Ik heb WLM uit de ovi-store geïnstalleerd op een 'een paar dagen daarvoor geresette n97'. Hij installeerde prima en hij meldt zich ook prima aan. Nergens problemen mee.

Ovi staat op massageheugen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Krijg met geen mogelijkheid mijn nokia email meer aan het werk.
Heeft het altijd perfect gedaan!, dat werkte echt geweldig!

Iemand die hier ook tegenaan is gelopen of iemand die een ander net zo goed programma weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 01:13:
@Ronald307
Ik ben naar de GSM-shop in de Wagenstraat in Den Haag geweest, maar die weten helemaal van niets. Het lijkt wel alsof heel Den Haag achterloopt, want ik heb vorige week DMS-2000, Vodafone Venestraat en The Phonehouse ook al gebeld. Allemaal willen ze het toestel op gaan sturen naar Nokia. Ik hoop dat jij beter resultaat hebt en dat ze het nu plotseling wel op voorraad hebben. Post je bevindingen iig snel op GOT dan weet ik of ik naar die Nemesys ga of niet morgen.
helaas geen geluk
idd allemaal opsturen tot op heden

iemand een idee over schiedam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:42:
[...]

helaas geen geluk

Nee, geen idee. Misschien moet je ze even bellen?

Als het goed is ligt mijn N97 nu thuis op mij te wachten. Ik ben erg benieuwd, ik heb er nu bijna 2 jaar met een N73 op zitten en dat toestel is mij geweldig goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa

Van alles geprobeerd:
- Download vanaf web
- Installatie op C

Wat bedoel je precies met categorieën wissen?? Waar? Gewoon via je pc inloggen op je Hotmail?

Want ik blijf nog steeds hangen bij contacts.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
dkawa schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:18:
[...]

Wat bedoel je precies met categorieën wissen?? Waar? Gewoon via je pc inloggen op je Hotmail?

Want ik blijf nog steeds hangen bij contacts.... :(
Ik had m'n contacten in messenger onderverdeeld in zelfgemaakte categorieën, zoals vrienden, familie, werk, etc..

Die heb ik gewist in Messenger zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Schrijver schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:34:
[...]

Ik had m'n contacten in messenger onderverdeeld in zelfgemaakte categorieën, zoals vrienden, familie, werk, etc..

Die heb ik gewist in Messenger zelf.
YES, je tip heeft gewerkt.. vreemd zeg.. ..

maar fijn, het werkt!!! Jippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
maar waar bljiven die nieuwe covers nou?? ik wacht al 2 maanden...... GPS is bagger en krijg steeds meer krasjes op mn lens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Laatst online: 23:50
dkawa schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:38:
maar waar bljiven die nieuwe covers nou?? ik wacht al 2 maanden...... GPS is bagger en krijg steeds meer krasjes op mn lens.....
Ik zit er ook op te wachten maar de NCP in eindhoven moet ze nog krijgen van Nokia :(.

Maar even terugkomend op GPS-Fix dit is dus met die nieuwe cover ook echt meteen verbeterd of is er ook nog een andere fix?

Want ik hoop echt dat dit verbeterd hij vindt moeilijk gps ooit duurt eeuwen zonder a-gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:42:
[...]

helaas geen geluk

Zojuist bij Ricom Repairs in Schiedam geweest, mijn GPS-antenne is daar vervangen. Op de weg terug getest en in orde bevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top bedankt. Het werkt. Had zelf ook al diverse dingen geprobeerd zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:52:
[...]

Top bedankt. Het werkt. Had zelf ook al diverse dingen geprobeerd zonder succes.
Heb ik nooit gedaan, maar het werkt wel bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was heel even in het bezit van een N97. superblij ermee, echter weinig tot geen bereik ermee.
Sim kaartje in oude toestel gedaan en wel volle bak bereik.

Iemand hier ook ervaringen mee? Heb mijn telefoon helaas maar weer van de hand gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
PinokkioTV schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:51:
[...]

Zojuist bij Ricom Repairs in Schiedam geweest, mijn GPS-antenne is daar vervangen. Op de weg terug getest en in orde bevonden :)
Ah, dus zij doen dat ook gewoon terwijl je wacht? Dat is iets om te onthouden mocht ik problemen hebben. Ik had voor mijn volgende telefoon namelijk als eis dat er GPS op zit, dus dan moet het natuurlijk wel gewoon werken.
Deze week gelijk maar eens testen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
PinokkioTV schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:51:
[...]

Volgens mij zit de antenne op de cover zelf.. (soort plakstripje).....

dus waarschijnlijk is je lensprobleem ook verholpen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Laatst online: 22:51
Ben benieuwd, morgen een afspraak staan met Gami Arnhem voor een GPS aanpassing. Inderdaad zijn ze niet overal op de hoogte van de problemen zoals ze hier al zoveel besproken zijn. Een NSP in Nijmegen wist niks van het GPS probleem af..... Eigenlijk zouden alle NSP's verplicht dit forum moeten volgen..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Laatst online: 22:48
Ja moet de achterkant van mijn toestel ook nog steeds laten vervangen , morgen kruitbosch maar eens bellen hier in deventer om te vragen of ze ze op voorraad hebben en of ze die dingen ook zelf vervangen of dat ie dan opgestuurd moet worden. Anders maar een reisje naar Rijssen maken en daar laten fixen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
dkawa schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:40:
[...]

Volgens mij zit de antenne op de cover zelf.. (soort plakstripje).....

dus waarschijnlijk is je lensprobleem ook verholpen, of niet?
Nope, gps is iets anders. Lees het artikel nog eens door van enkele pagina's geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorp2111
  • Laatst online: 01-04-2024
Vandaag eindelijk Windows Live Messenger aan de praat gekregen op m'n N97. Gedaan door bij instellingen op de telefoon zelf iets te veranderen (sorteren op online status gezet) en op mijn pc al die groepen verwijderd. Werkt nu prima, best een mooi programmatje. Heb ook even naar NSP Zes in Goes gemaild, of zij ook die backcover kunnen vervangen bij de lens. Vooralsnog geen antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Zojuist bij de gsm-shop in Utrecht mijn N97 ingeleverd voor de GPS modificatie.

Morgen kan ik hem weer ophalen. Ook gaan ze hem flashen, omdat 99% van de NSU updates corrupt zijn volgens hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

MrN schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:29:

Iemand die hier ook tegenaan is gelopen of iemand die een ander net zo goed programma weet?
Niemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrN schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:29:

had hetzelfde, tip gekregen van een ander forumlid.
je gaat naar je account van nokia mail en ga naar wachtwoord wijzigen, hier typ je nogmaals je oude wachtwoord in en dan weer opslaan. En dan moet hij weer werken, oke bij mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 07:57:
[...]

[...]

Heeft iemand toevallig nog antwoord op deze vragen? Alvast dank!
Yep, heb ik ook gehad.
zit hem in je standaardinstellingen, begrijpen doe ik het niet, maar als je voor wap kiest doet ie het wel, gaat van dezelfde bundel over het zelfde signaal, dus qua kosten maakt het geen klap uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Misschien moet je iets meer info geven, wat odet het niet, hoever kom je welke foutmelding krijg je?
Daarnaast is er de afgelopen 2 weken vrij veel gedoe rondom nokia messaging geweest en zijn er al vrij veel goed werkende oplossingen aangedragen door diverse mensen. Heb je die allemaal gelezen en de oplossingen geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Het is heel makkelijk bij het verzenden en ontvangen word er 0,0 opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
MrN schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:05:
Het is heel makkelijk bij het verzenden en ontvangen word er 0,0 opgehaald
Het is ook heel makkelijk al je de vorige schrijver quote, dan is duidelijk waar je op reageert. Ik neem aan dat dit over nokia messaging gaat?
Heb je een hotmail account? Dan is er zojuist een link gepost.
Password kwestie dus.
Heb je een ander account?
heb je de eerdere oplossingen al gelezen en geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

heb hotmail maar krijg het niet voor elkaar heb zowel het antwoord gewijzigd op nokia.nl als in de telefoon zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb de telefoon gereset alles nog een keer opnieuw gedaan en hij doet het weer !
In ieder geval bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Ik heb iets pijnlijks meegemaakt voor ons N97 bezitters ... hij is gestuiterd! Gelukkig een klein deukje waardoor het keyboard/backcover ietsje omhoog staat. Het mooiste is nu, ik heb sindsdien 80% en hoger als het gaat om GPS fixes, binnen 5 seconden! Vaak alleen maar een volledig groene balk! Goede nagiatie en niet een keer meer een naast de weg. Voor de val had ik hoofdzakelijk geen fix en maximaal 40% als het al wel lukte.

Happy, nee mijn lens is beschadigd dus ik heb nog steeds een nieuwe back-cover nodig maar ben bijna bang om dit te doen ... nog nooit zo'n goede ontvangst gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door hamsteg op 18-11-2009 19:48 ]

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
mrpink83 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:43:
[...]

Nope, gps is iets anders. Lees het artikel nog eens door van enkele pagina's geleden.
Bedoel je deze aanpassing:

- het lens gedeelte op het moederbord wordt wat verder afgeschermd, zodat het signaal van de gps verbetert

Of heb je het echt over een nieuw GPS module? Ik snap er even niets meer van...

Ik dacht dat de nieuwe cover het GPS en lensprobleem in 1 keer oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

hamsteg schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:45:
Ik heb iets pijnlijks meegemaakt voor ons N97 bezitters ... hij is gestuiterd! Gelukkig een klein deukje waardoor het keyboard/backcover ietsje omhoog staat. Het mooiste is nu, ik heb sindsdien 80% en hoger als het gaat om GPS fixes, binnen 5 seconden! Vaak alleen maar een volledig groene balk! Goede nagiatie en niet een keer meer een naast de weg. Voor de val had ik hoofdzakelijk geen fix en maximaal 40% als het al wel lukte.

Happy, nee mijn lens is beschadigd dus ik heb nog steeds een nieuwe back-cover nodig maar ben bijna bang om dit te doen ... nog nooit zo'n goede ontvangst gehad.
haha, ik moet met het ding gooien dus.... ga ik overwegen :-)

kun je mij vertellen waar je een percentage GPS fix kunt uitlezen, ik kan alleen de nauwkeuringheid in meters uitlezen in diverse tools

-Think Progressive-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

Van de week wil ik mijn mail checken... alles weg... 3 mailboxen foetsie 8)7
SMS inkomend, leeg...
SMS uitgaand leeg...

WTF hoe kan dat ineens gebeurd zijn. Ik heb er zelf niets mee gedaan, hij lag gewoon in het handschoenenkastje van mijn auto met de usb aan mijn pioneer systeem... zoals ik wel vaker doe 8)7

Tweede vage wat ik vaak heb is dat de wekker zichzelf 'verslaapt' als ik mijn wekker zet op 7:30 gaat hij rustig pas om 7:36 voor het eerst af.

Ook kapt hij na twee of 3 keer snoozen. Dat betekend dus gewoon dat hij hem dan tot de volgende dag snoozed... hallo je moet me wakker maken niet op eigen houtje mijn ochtend ritueel bepalen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Nokia music....

Software op de pc herkent de telefoon niet... Hebben meer mensen dit.
nokia pc suite ziet de telefoon wel
Ovi suite ook. Maar dat zijn erg onplezierige programma's als het gaat om muziek overbrengen.
Ligt het aan de firmware? 20.0.019?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

-SpaceMaker- schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:35:
[...]
haha, ik moet met het ding gooien dus.... ga ik overwegen :-)

kun je mij vertellen waar je een percentage GPS fix kunt uitlezen, ik kan alleen de nauwkeuringheid in meters uitlezen in diverse tools
Heel pragmatisch, balkje dat het aantal(?) satellieten aangeeft bij een fix rechtsonder in je navigatie.

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar... mijn N97 lijkt moeite te hebben met apps die internet nodig hebben. Mail en gewoon internet via de browser gaat goed, maar zodra een app als google maps, msn enz internet op wil dan lukt dit ineens niet. Instellingen staan goed verder. Toegangspunten staan gewoon op Tmobile internet. Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Laatst online: 11-09 16:13
911GT2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:45:
SMS inkomend, leeg...
SMS uitgaand leeg...

WTF hoe kan dat ineens gebeurd zijn. Ik heb er zelf niets mee gedaan, hij lag gewoon in het handschoenenkastje van mijn auto met de usb aan mijn pioneer systeem... zoals ik wel vaker doe 8)7
Heb je gekeken in Berichten > opties > Instellingen > Overige of het gebruikte geheugen niet veranderd is? Als ik de telefoon aan de pc hang, usb, dan verandert nog altijd het geheugen van E naar C, waardoor smsjes die op E staan niet meer zichtbaar zijn. Als je dan ook een sms ontvangt, dan staat deze op C en niet op E en daardoor zal je dat smsje ook niet zien wanneer je weer terug gaat naar E.

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
911GT2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:45:
SMS inkomend, leeg...
SMS uitgaand leeg...

Tweede vage wat ik vaak heb is dat de wekker zichzelf 'verslaapt' als ik mijn wekker zet op 7:30 gaat hij rustig pas om 7:36 voor het eerst af.

Ook kapt hij na twee of 3 keer snoozen. Dat betekend dus gewoon dat hij hem dan tot de volgende dag snoozed... hallo je moet me wakker maken niet op eigen houtje mijn ochtend ritueel bepalen :X
Lijkt me een kwestie van updaten naar v20.nog wat... volgens mij staat in het log van de SW update dat de wekker verbeterd is...

• DR!5EQ
  • Niet online
Ik heb een guide gevonden waarmee ik door wat kleine aanpassingen, de normale firmware van nokia er op kan zetten (ipv die van vodafone). Doen? of niet?

• Muse
  • Niet online
Als je daarvoor de productcode van je toestel moet aanpassen heb je kans dat je recht op garantie vervalt. Ik zou het zelf niet gokken in ieder geval.

• PinokkioTV
Muse schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:01:
Als je daarvoor de productcode van je toestel moet aanpassen heb je kans dat je recht op garantie vervalt. Ik zou het zelf niet gokken in ieder geval.
Ik zou het wel gokken :)

• PinokkioTV
lauw8 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:01:
Zojuist bij de gsm-shop in Utrecht mijn N97 ingeleverd voor de GPS modificatie.

Morgen kan ik hem weer ophalen. Ook gaan ze hem flashen, omdat 99% van de NSU updates corrupt zijn volgens hun.
Ricom was ook niet erg enthousiast over updates via NSU ...

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:08
Ik zou gewoon langs een NSP gaan, die willen vaak de nieuste firmware er wel op zetten ondanks dat deze voor jou productcode nog niet uit is.

• Muse
  • Niet online
Maar zo te zien (sig) heb jij een heleboel telefoons. Voor mij is de N97 de enige telefoon die ik heb, dus neem ik er minder risico mee. ;) Mijn N73 wilde ik wel houden als backup, maar nu heeft de telefoon van mijn vriendin de geest gegeven en ben ik die dus ook kwijt.

• sonsan
  • Laatst online: 22:51
dkawa schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:38:
[...]

Bedoel je deze aanpassing:

- het lens gedeelte op het moederbord wordt wat verder afgeschermd, zodat het signaal van de gps verbetert

Of heb je het echt over een nieuw GPS module? Ik snap er even niets meer van...

Ik dacht dat de nieuwe cover het GPS en lensprobleem in 1 keer oplost...
Volgens mij hoeft dat niet in één keer. Vandaag bij Gami in Arnhem geweest voor een gps en lenskapje reparatie, bleek het nieuwe lenskapje niet op voorraad. Ze zijn wel drie kwatier bezig geweest dus ik neem aan dat ze wel een nieuwe cover geplaatst hebben.
Kan ik trouwens zien of ze daadwerkelijk een nieuwe gemonteerd hebben???? Ik bedoel dan niet een snellere gps fix, want daar merkte ik geen verschil in......

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:20:
Raar... mijn N97 lijkt moeite te hebben met apps die internet nodig hebben. Mail en gewoon internet via de browser gaat goed, maar zodra een app als google maps, msn enz internet op wil dan lukt dit ineens niet. Instellingen staan goed verder. Toegangspunten staan gewoon op Tmobile internet. Wat kan dit zijn?
Anyone? Vind het vreemd. Mijn mail loopt goed, internet via de browser doet het prima. Maar zodra ik een app wil gebruiken als Google maps, MSN enz dan komt geen van die apps het internet op. Google maps geeft een 'verbindingsfout' met iets van een code 5102 ofzo. MSN komt er ook niet op (staat overigens wel geod geinstalleerd op mijn N97).

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:08
sonsan schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:55:
[...]

Volgens mij hoeft dat niet in één keer. Vandaag bij Gami in Arnhem geweest voor een gps en lenskapje reparatie, bleek het nieuwe lenskapje niet op voorraad. Ze zijn wel drie kwatier bezig geweest dus ik neem aan dat ze wel een nieuwe cover geplaatst hebben.
Kan ik trouwens zien of ze daadwerkelijk een nieuwe gemonteerd hebben???? Ik bedoel dan niet een snellere gps fix, want daar merkte ik geen verschil in......
Het lenskapje zit vast aan de cover en in die cover zit ook de GPS antenne

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Cover voor N97,

kreeg ik vanmorgen binnen; slap gevalletje wat als een (durex) om de telef klemt. Alleen met de achterwand eraf zit ie lekker! Maar wat blijkt nu, de fix op de GPS gaat veel beter ZONDER de achterwand;

Heeft iemand hier een verklaring voor?
Pagina: 1 ... 13 ... 64 Laatste