vorige week mijn N97 van een iets te hoge trap laten vallen, inmiddels begraven en een 97 mini gekocht. Moet zeggen dat die wel stukken degelijker aanvoelt ten opzichte van de oude (gewone) n97
Deze kraakt zeker een stuk minderVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:04:
vorige week mijn N97 van een iets te hoge trap laten vallen, inmiddels begraven en een 97 mini gekocht. Moet zeggen dat die wel stukken degelijker aanvoelt ten opzichte van de oude (gewone) n97

Bij mij keken ze voor het GPS probleem ook gelijk of de lenscover van het nieuwe type was. Dit hoorde bij elkaar zeiden ze. Dus zal wel 1 update van nokia oid zijn.dagizmo schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:37:
Ik heb een NSP gebeld, met de vraag of ze ook preventief de lenscover willen vervangen bij mij. Ik heb het toestel nog maar net, dus nog geen krassen.
Krijg ik als antwoord: We hebben nog maar 1 geval gehad met een kras. Daarom vervangen we pas de lenscover als er een kras op zit. Een raar antwoord...als ik de berichten van andere gebruikers lees.
Ik heb overigens wel een redelijk nieuw model, kan je de 'nieuwe' lenscover ook herkennen van buitenaf?
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ik heb nu een N95-8GB daarop heb ik Garmin en TomTom.
Nu heb ik interesse in de N97 maar heb een vraagje:
Draait TomTom of Garmin ook op de N97 ?
Tomtom in elk geval niet. Garmin wel, de versie voor S60 v5. En natuurlijk Sygic Mobile 7.71hetnet schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:36:
Ik heb nu een N95-8GB daarop heb ik Garmin en TomTom.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
http://www.symbian-freewa...calendar-outlook-1-8.htmlbroodjepoep schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:02:
Weet iemand of de kalender van de N97 ook afspraken laat zien die een week of
verder weg genoteerd staan. Mijn oude N95 laat alleen afspraken zien van enkele dagen daarvoor.
Ik zou graag op het homescreen een stuk of 5 komende afspraken zien ook al liggen die meer dan 1 week uitelkaar.
Verwijderd
valt me eigenlijk nog niet tegen.m.lammers schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:10:
[...]
Deze kraakt zeker een stuk minder? Dat zou dan wel een pluspunt zijn. Vindt persoonlijk de n97 mini te klein
Als ik iets wil updaten (bijvoorbeeldmaps naar 3.1) dan krijg ik dat ik niet voldoende geheugen heb, en dingne moet verwijderen. Ik heb 6.4MB vrij op mn C schijf, en kaarten3.1 is 5552kB, dus dit zou moeten passen. Wat moet ik nu doen? En als ik iets moet verwijderen, wat dan? Want volgens mij staat er bijna niks op de C schijf, ik zet altijd mn muziek op de E schijf dus, bvd 
Als ik via de computer kijk op mn telefoon schijf, dan heeft ie 6.33MB van de 73.0MB vrij, maar als ik dan op de schijf ga kijken, zijn alle bestanden samen 2.1MB groot ofzo
Als ik via de computer kijk op mn telefoon schijf, dan heeft ie 6.33MB van de 73.0MB vrij, maar als ik dan op de schijf ga kijken, zijn alle bestanden samen 2.1MB groot ofzo
[ Voor 19% gewijzigd door Dutch-gabber op 13-11-2009 17:02 ]
Verwijderd
Dit maakt niets uit... Heb het geprobeerd maar sync stond hier gewoon aan. Probleem bestaat nog steeds.liffey schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:35:
nokia messaging fix:
Sinds gisteren geen mail meer binnengekregen.
1 instelling gewijzigd en het loopt weer als een zonnetje:
opties-->instrumenten-->instellingen-->wat te sync.-->inbox tap op inbox, blijkt die opeens uit te staan!nogmaals tappen en hij staat weer ingesteld.
![]()
succes.
Na het mailtje "er is een probleem met uw email" die ik ik kreeg bij alle 4 de accounts die ik met Nokia messaging gebruik, op al die 4 de accounts geen nieuwe mail meer binnen op de telefoon na woensdagnacht 3:08.
Verwijderd
Hij werkt hier inderdaad als een zonnetje! Ik heb eerst die thaise oude versie (toen de officiele er nog niet was) eraf gegooid en toen heb ik middels de OVI store op de telefoon de applicatie geinstalleerd. Het duurde inderdaad eventjes voordat hij weer in het homescreen stond na afsluiten van de OVI store. Na opnieuw opstarten van de telefoon een werkende messenger en bij mijn contacten een extra tabblad met al mijn windows live contacten. Ongeveer 300 zijn dat er.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:40:
[...]
Werkt Messenger bij jou wel? Ik heb geprobeerd contacten te downloaden, maar dan blijft hij hangen bij ongeveer 95% (het balkje loopt namelijk niet helemaal vol). Gisteren de telefoon de hele dag aangelaten om de contacten te downen, maar dan loopt hij vast.
Heb jij een oplossing? Heb eerst een hard reset gedaan, daarna v20 erop gezet en tenslotte Windows Live Messenger uit de Ovi store gehaald.
Firmware V 20.
Sorry hoor, maar waar ben je mee bezig? Er zijn 100en mensen die die telefoon hebben mét krassen en niet kunnen wachten tot ze eindelijk een nieuwe lenscover hebben, en jij wil doodleuk 'preventief' een nieuwe cover krijgen? Zou je ten eerste niet even wachten tot er bij jou telefoon daadwerkelijk wat gebeurd? En vind je dat ten tweede niet een heel klein beetje egoïstisch? Ik snap heel goed dat de betreffende NSP jou zo'n antwoord geeft.dagizmo schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:37:
Ik heb een NSP gebeld, met de vraag of ze ook preventief de lenscover willen vervangen bij mij. Ik heb het toestel nog maar net, dus nog geen krassen.
Krijg ik als antwoord: We hebben nog maar 1 geval gehad met een kras. Daarom vervangen we pas de lenscover als er een kras op zit. Een raar antwoord...als ik de berichten van andere gebruikers lees.
Ik heb overigens wel een redelijk nieuw model, kan je de 'nieuwe' lenscover ook herkennen van buitenaf?
Ik begrijp best dat ook jij een goede telefoon wilt, maar aangezien je nog geen reden tot klagen hebt en er nog helemaal niets gebeurd is, heb je op dit moment gewoon een goede telefoon. Er is nog niets mis mee!

Verwijderd
Ja dat kan je zelf instellen als je op de widget klikt en dan in de applicatie zelf naar instellingen gaat.broodjepoep schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:02:
Weet iemand of de kalender van de N97 ook afspraken laat zien die een week of
verder weg genoteerd staan. Mijn oude N95 laat alleen afspraken zien van enkele dagen daarvoor.
Ik zou graag op het homescreen een stuk of 5 komende afspraken zien ook al liggen die meer dan 1 week uitelkaar.
Verwijderd
Ik vind het echt een heeeeeel normaal antwoord! Wat denk jij dan? Ik koop een nieuwe auto maar zou je alvast de koppakking kunnen vervangen want misschien gaat 'ie wel stuk na 20.000 kilometer?dagizmo schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:37:

Verwijderd
Bij mij stond wat te syncen gewoon op inbox aan, oftewel ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Opnieuw ingesteld en na een tijdje krijg je weer een mail van Nokia dat er een probleem met mijn hotmail oid is. wtf?!
Verwijderd
zijn de restanten van de n97 nog ergens op te graven van John Hendrix. Ik heb daar alsnog belangstelling voor
zoek op cache en je vind het antwoord......Dutch-gabber schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:57:
Als ik iets wil updaten (bijvoorbeeldmaps naar 3.1) dan krijg ik dat ik niet voldoende geheugen heb, en dingne moet verwijderen. Ik heb 6.4MB vrij op mn C schijf, en kaarten3.1 is 5552kB, dus dit zou moeten passen. Wat moet ik nu doen? En als ik iets moet verwijderen, wat dan? Want volgens mij staat er bijna niks op de C schijf, ik zet altijd mn muziek op de E schijf dus, bvd
Staat echt al meerdere keren uitgebreid in dit forum.
Nu heb ik 10.6Mb vrij, dus maar 3.6MB winst ofzo? Kan dat kloppen?
Edit: En ik kan nog steeds geen maps installeren(/updaten)
Edit: En ik kan nog steeds geen maps installeren(/updaten)
[ Voor 31% gewijzigd door Dutch-gabber op 13-11-2009 17:31 ]
Verwijderd
Sinds een tijdje doet mijn N97 raar. Ik heb reeds de V20 erop gezet en harde reset uitgevoerd en ook de E-schijf geformatteerd. Vervolgens alles opnieuw ingesteld en alleen de agenda en contactpersonen terug gezet (sync met Ovi)
Nu reageert het scherm soms een hele tijd niet. Ik kan dan helemaal niets. Alleen de aan-uit knop doet het dan nog. Ook het toetsenbord reageert dan niet. Hij blijft een paar keer per dag hangen.
Erg vervelend, omdat ik ook geen telefoons kan aannemen. Verder vind ik hem dan erg warm worden en raakt de batterij erg snel leeg. Ik moet hem elke avond aan de lader hangen en hij haalt maar 1x per uur mijn email op.
Iemand ervaring ermee en wat tips, voordat ik hem moet wegbrengen en een paar dagen/weken kwijt ben?
Nu reageert het scherm soms een hele tijd niet. Ik kan dan helemaal niets. Alleen de aan-uit knop doet het dan nog. Ook het toetsenbord reageert dan niet. Hij blijft een paar keer per dag hangen.
Erg vervelend, omdat ik ook geen telefoons kan aannemen. Verder vind ik hem dan erg warm worden en raakt de batterij erg snel leeg. Ik moet hem elke avond aan de lader hangen en hij haalt maar 1x per uur mijn email op.
Iemand ervaring ermee en wat tips, voordat ik hem moet wegbrengen en een paar dagen/weken kwijt ben?
Verwijderd
Okee ik zit dus met het volgende probleem. Heb inmiddels de nieuwste versie van ovi suite geinstalleerd omdat ik de firmware van men n97 wil updaten naar versie 20 (heb nu nog FW versie 12). Goed het probleem is dus dat waneer ik de telefoon aan mijn pc koppel dan gaat alles prima, ovisuite herkent de telefoon direct, syncrhoniseert de boel en geeft inderdaad een melding dat de nieuwte FW versie 20 klaar staat. Nou goed die wil ik dus installeren, bestand is gedownload en zodra de installatie moet gaan beginnen komt er in de ovi suite dus een melding dat er sprake is van een interne fout, dat de software de telefoon niet herkent ed. Nou heb ik dus alles al geprobeerd, pc opnieuw opstarten ed. maar niks helpt. Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem en/of een oplossing weten? Voor de duidelijkheid ik heb de productcode ed. niet verandert. Heb de telefoon bij typhone gekocht dus grote kans dat ik een UK productcode heb. Zou daar het probleem mischien inztten?
Verwijderd
Koop een gsm van 600€ en dan moet ik vast stellen dat dit apparaat vele gebreken heeft.Nu moet ik met mijn nokia n95(slider) en met mijn n97 naar een nsp kost me nog eens 50€.Das toch geen service hee.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:13:
[...]
Ik vind het echt een heeeeeel normaal antwoord! Wat denk jij dan? Ik koop een nieuwe auto maar zou je alvast de koppakking kunnen vervangen want misschien gaat 'ie wel stuk na 20.000 kilometer?
hoezo €50,00???Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:03:
[...]
Koop een gsm van 600€ en dan moet ik vast stellen dat dit apparaat vele gebreken heeft.Nu moet ik met mijn nokia n95(slider) en met mijn n97 naar een nsp kost me nog eens 50€.Das toch geen service hee.
Verwijderd
Aan benzine voor de ritjes die ik(indien het mobieltje in goede staat was)niet hoefde te maken.
Dan ga je op de fietsVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:54:
[...]
Aan benzine voor de ritjes die ik(indien het mobieltje in goede staat was)niet hoefde te maken.
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery
Verwijderd
weet iemand het verschil tussen een 'mobiel internet' verbinding en een 'mail & java' verbinding?
Bij de een komt er veel sneller een fix dan bij de ander...
Wat is het beste programma voor navigatie, die maps die erop zit is echt een lachertje...
Wat is het beste programma voor navigatie, die maps die erop zit is echt een lachertje...
sygic...Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 01:22:
weet iemand het verschil tussen een 'mobiel internet' verbinding en een 'mail & java' verbinding?
Verwijderd
Garmin xt 500.60 werkt goed voor wandelen en fietsen (fietsnetwerk nl). Paar vragen:
* hoe han ik de nederlandse tekst op het scherm erbij krijgen? nu alleen maar engels
* hoe krijg ik de interne gps werkend? nu alleen maar A gps
* zijn er verschillende kleurenschema's?
* hoe han ik de nederlandse tekst op het scherm erbij krijgen? nu alleen maar engels
* hoe krijg ik de interne gps werkend? nu alleen maar A gps
* zijn er verschillende kleurenschema's?
Heb de n97 in Bangladesh , daar waar ik woon gekocht -
Heb deze nu een aaantal weken en ben er blij mee maar:-
*al een klein krasje op lenscover, dat zal in de loop der dagen/weken/gebruik van de camera alleen maar toenemen. De Bengaal die een N97 heeft zal niets tot weinig klagen waardoor de NSP vrijwel zeker geen onderdelen/fix in voorraad hebben liggen (lenscover/GPS fix) Kan ik als ik in NL ben zomaar met mijn toestel naar een NSP gaan en ondanks het toestel er niet gekocht heb het laten maken?
*vreselijk weinig apps i.t.t. s60v3 , mijn oude n95 8gb zat VOL met hoognodig spul, voor de v5 is er maar bar weinig
*kan na v20 geen 3rd party apps installeren
*standaad musicplayer is een drama! heb 20gb erin, maar het overzicht is slecht, artist/album.. je bent gedwongen namen in te korten e.d. anders zie je er niets van.
*de RSS (newsfeed) is klote. Na het instellen ( update na 15 minuten en dit dan 'SAVE') slaat het automatisch weer op "auto update : off" ... snap daar geen fluit van waarom dit zo is.
*De toetsen vervagen, met name de camera knop, dat bladdert af. De volume knop (harder) heeft al en witte plek. Ik heb al mensen horen klagen dat de qwerty-keyboard geel wordt na intens gebruik. Helaas gebruik ik de n97 veel dus ben nu al bang dat ik daar ook mee ga zitten
*een maat die al een maand of 2 een n97 had liet me de beschadigingen zien van zijn lenscover, het gedeelte waar de telefoon op rust wanneer deze dus plat ligt op tafel. Ook dit blijkt uiterst gevoelig voor beschadingen.
*De chrome rand vertoont al beschadigingetjes, alsof er kleine hapjes uit zijn genomen. Met name de dunne rand rondom het toetsenbord. Het ziet er na enkele weken al niet uit!
*lage output fm transmitter. ik moest die telefoon zowat in de auto radio rammen wil er een beetje kwaliteit te horen zijn
en zo kan ik nog wel even doorgaan
Intensief gebruik wordt keihard afgestraft. dit toestel is leuk als je er minimaal gebruik van maakt. Ik zit 5 uur per dag in de auto. ik heb een prive chauffeur en heb dus geen fluit te doen anders dan beetje muziek, chatten, internet e.d. Over een half jaar lijkt dit toestel alsof er mee ge-gangbanged is... (en nee, anders dan gewoon gebruik doe ik niet, ik tennis er niet mee, ik denk ook niet dat het een stuiterbal telefoon is en ben er niet meer dan anders gewoon voorzichtig mee)
Net zoals bij mn oude tel (n958gb) : veel te duur voor wat het eigenlijk waard is, met name de kwaliteit van het materiaal e.d.
Wederom een leuke miskoop. Het is een leuk toestel tot ie dus uitelkaar begint te vallen
Edit
Moet er aan toevoegen dat in Bangladesh geen contracten e.d. bestaan. "Alle" telefoons hier worden los verkocht, iets anders heb je niet dus het zijn keiharde 470 euro's die over de toonbank zijn gegaan.
Das best wel veel voor iets wat zooo fragiel is!
*al een klein krasje op lenscover, dat zal in de loop der dagen/weken/gebruik van de camera alleen maar toenemen. De Bengaal die een N97 heeft zal niets tot weinig klagen waardoor de NSP vrijwel zeker geen onderdelen/fix in voorraad hebben liggen (lenscover/GPS fix) Kan ik als ik in NL ben zomaar met mijn toestel naar een NSP gaan en ondanks het toestel er niet gekocht heb het laten maken?
*vreselijk weinig apps i.t.t. s60v3 , mijn oude n95 8gb zat VOL met hoognodig spul, voor de v5 is er maar bar weinig
*kan na v20 geen 3rd party apps installeren
*standaad musicplayer is een drama! heb 20gb erin, maar het overzicht is slecht, artist/album.. je bent gedwongen namen in te korten e.d. anders zie je er niets van.
*de RSS (newsfeed) is klote. Na het instellen ( update na 15 minuten en dit dan 'SAVE') slaat het automatisch weer op "auto update : off" ... snap daar geen fluit van waarom dit zo is.
*De toetsen vervagen, met name de camera knop, dat bladdert af. De volume knop (harder) heeft al en witte plek. Ik heb al mensen horen klagen dat de qwerty-keyboard geel wordt na intens gebruik. Helaas gebruik ik de n97 veel dus ben nu al bang dat ik daar ook mee ga zitten
*een maat die al een maand of 2 een n97 had liet me de beschadigingen zien van zijn lenscover, het gedeelte waar de telefoon op rust wanneer deze dus plat ligt op tafel. Ook dit blijkt uiterst gevoelig voor beschadingen.
*De chrome rand vertoont al beschadigingetjes, alsof er kleine hapjes uit zijn genomen. Met name de dunne rand rondom het toetsenbord. Het ziet er na enkele weken al niet uit!
*lage output fm transmitter. ik moest die telefoon zowat in de auto radio rammen wil er een beetje kwaliteit te horen zijn
en zo kan ik nog wel even doorgaan
Intensief gebruik wordt keihard afgestraft. dit toestel is leuk als je er minimaal gebruik van maakt. Ik zit 5 uur per dag in de auto. ik heb een prive chauffeur en heb dus geen fluit te doen anders dan beetje muziek, chatten, internet e.d. Over een half jaar lijkt dit toestel alsof er mee ge-gangbanged is... (en nee, anders dan gewoon gebruik doe ik niet, ik tennis er niet mee, ik denk ook niet dat het een stuiterbal telefoon is en ben er niet meer dan anders gewoon voorzichtig mee)
Net zoals bij mn oude tel (n958gb) : veel te duur voor wat het eigenlijk waard is, met name de kwaliteit van het materiaal e.d.
Wederom een leuke miskoop. Het is een leuk toestel tot ie dus uitelkaar begint te vallen
Edit
Moet er aan toevoegen dat in Bangladesh geen contracten e.d. bestaan. "Alle" telefoons hier worden los verkocht, iets anders heb je niet dus het zijn keiharde 470 euro's die over de toonbank zijn gegaan.
[ Voor 10% gewijzigd door knakker2 op 14-11-2009 11:55 ]
@ Knakker: ben het wel eens met een paar punten, vooral de weinige apps. Heb net een tijdje weer mijn oude n95 bebruikt; wat een fijn toestel is dat toch!
BTW iedereen die het over de cover en gps problemen, lees dit artikel echt eens goed. http://www.allaboutsymbia...he_Service_Centre_low.php
Staat al in het topic, maar als ik de vragen zie, dan weet ik dat die het niet gelezen hebben.
BTW iedereen die het over de cover en gps problemen, lees dit artikel echt eens goed. http://www.allaboutsymbia...he_Service_Centre_low.php
Staat al in het topic, maar als ik de vragen zie, dan weet ik dat die het niet gelezen hebben.
Wat een geklaag zeg....knakker2 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:44:
Heb de n97 in Bangladesh , daar waar ik woon gekocht
Heb je wel de laatste firmware?
Mijn n97 is nu 3 maanden oud, hoesje gebruikt en protector, nog niks te zien van beschadigingen.
Cover werd bij mij probleemloos vervangen, geen aankoopbewijs oid hoeven laten zien, dus dat komt wel goed als je in nl bent.
Mp3 scrollen e.d. met nieuwste firmware is prima.
Laatste firmware zit erop 
Wel een verbetering wat betreft scrollen
En klagen? ben al 9 jaar NL uit maar blijf toch een Nederlander
...is verder ook niet meer dan normaal. Als je een beetje kritisch bent dan vallen dingen wat sneller op. Als je een duur apparaat koopt en het blijkt een snel afgeraffeld ding te zijn qua afwerking kan het lekker aan je kop knagen ja. Consument is koning, toch? Ook ik gebruik hoesje en protector overigens.
Dank voor de info, zal dan wel een NSP in NL binnenwandelen. Eens kijken wat ze voor me kunnen doen. Hoop dat ze het in voorraad hebben liggen, kom namelijk niet naar NL om van shop naar shop te reizen voor een ander stuk plastic.
En klagen? ben al 9 jaar NL uit maar blijf toch een Nederlander
Dank voor de info, zal dan wel een NSP in NL binnenwandelen. Eens kijken wat ze voor me kunnen doen. Hoop dat ze het in voorraad hebben liggen, kom namelijk niet naar NL om van shop naar shop te reizen voor een ander stuk plastic.
Verwijderd
Ik wordt helemaal gek dat mijn Nokia N97 steeds snel leeg is en dat hij soms van alles afsluit. Ik kan nog niet via de software updater overstappen naar V2. Is het een probleem als ik de product code verander? Of zitten daar nadelen aan?
Je kan niet zomaar hier binnenwandelen, ze checken de garantie aan de hand van je IMEI nummer en aangezien jouw toestel niet uit europa komt heb je hier dus ook geen garantie!knakker2 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:14:
En klagen? ben al 9 jaar NL uit maar blijf toch een Nederlander...is verder ook niet meer dan normaal. Als je een beetje kritisch bent dan vallen dingen wat sneller op. Als je een duur apparaat koopt en het blijkt een snel afgeraffeld ding te zijn qua afwerking kan het lekker aan je kop knagen ja. Consument is koning, toch? Ook ik gebruik hoesje en protector overigens.
Op dit moment wordt er nog niets aan gedaan, maar het kan zijn dat Nokia je later garantie gaat weigeren, omdat jij je product code hebt veranderd.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:22:
Ik wordt helemaal gek dat mijn Nokia N97 steeds snel leeg is en dat hij soms van alles afsluit. Ik kan nog niet via de software updater overstappen naar V2. Is het een probleem als ik de product code verander? Of zitten daar nadelen aan?
Verwijderd
Geen van de door jou genoemde problemen komt mij bekend voor, en ja ik ben ook een intensieve gebruiker. Verder snap ik iets even niet, je hebt wel een prive chauffeur maar moet je eigen telefoon betalen!?en zo kan ik nog wel even doorgaan
Edit
Even bellen is wel zinvol en bespraart weer km. De service is oud beyerland was super! suc6.knakker2 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:14:
En klagen? ben al 9 jaar NL uit maar blijf toch een Nederlander...is verder ook niet meer dan normaal. Als je een beetje kritisch bent dan vallen dingen wat sneller op. Als je een duur apparaat koopt en het blijkt een snel afgeraffeld ding te zijn qua afwerking kan het lekker aan je kop knagen ja. Consument is koning, toch? Ook ik gebruik hoesje en protector overigens.
was het vervangen van de lens cover kostenloos bij een nsp ?.
bij een un-official nsp vroegen ze maarliefst 70 euro
.
bij een un-official nsp vroegen ze maarliefst 70 euro
[ Voor 6% gewijzigd door iNSANiTi op 14-11-2009 14:26 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Ik heb die er op gezet, maar ik kan niet zien wanneer iets plaats vind. Alle toekomstige activiteiten scrollen gewoon langs, zonder zichtbare datum. Moet ik bij die activiteit meteen de datum erbij schrijven, of zijn er andere oplossingen?
Verwijderd
is die mcguider te downloaden, bij pirate bijvoorbeeld is die niet te vinden..
en na een harde reset na V2.0 erop te hebben gezet is mijn adobe eraf, heb weer die 2 weken
probeer versie en als ik mijn officiele gekochte bestand er weer terug op wil zetten, kan dat niet meer...
meer mensen met dit probleem..?
en na een harde reset na V2.0 erop te hebben gezet is mijn adobe eraf, heb weer die 2 weken
probeer versie en als ik mijn officiele gekochte bestand er weer terug op wil zetten, kan dat niet meer...
Ja hoor volledig gratis, hoefde zelfs mijn aankoopbon niet te laten zien.iNSANiTi schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:26:
was het vervangen van de lens cover kostenloos bij een nsp ?.
bij een un-official nsp vroegen ze maarliefst 70 euro.
vragen om illegale software is niet toegestaan.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:07:
Over het algemeen is het meeste wel te vinden als je de weg weet.
google is je vriend.
ftd
Probeer anders Coming Next (http://www.symbian-freewa...d-coming-next-widget.html) eens. Werkt mijns inziens beter. Had ook die andere gebruikt, maar als ik ze naast elkaar zette, dan stond er bij Coming Next 4 afspraken voor komende periode, terwijl die andere maar 2 afspraken liet zien.partyondude schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:43:
[...]
Ik heb die er op gezet, maar ik kan niet zien wanneer iets plaats vind. Alle toekomstige activiteiten scrollen gewoon langs, zonder zichtbare datum. Moet ik bij die activiteit meteen de datum erbij schrijven, of zijn er andere oplossingen?
[ Voor 5% gewijzigd door BlisterAMG op 14-11-2009 15:54 ]
Verwijderd
Scrollt hier gewoon over het homescreen met data van verjaardagen, afspraken, vergaderingen, met en zonder reminders... Allemaal gewoon zelf in te stellen. Je moet natuurlijk wel een agenda met agendapunten en data hebben! Als je die niet hebt valt er ook niets te laten zien.partyondude schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:43:
[...]
Verwijderd
Ik had eerst coming next maar ben toch echt over naar die outlook widget... Die kan je veel beter zelf aanpassen, heeft een veel mooier achterliggend menu is in te stellen naar gelang jezelf wilt en laat dit alles scrollend zien op je homescreenAjaxArena schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:50:
[...]
Probeer anders Coming Next (http://www.symbian-freewa...d-coming-next-widget.html) eens. Werkt mijns inziens beter. Had ook die andere gebruikt, maar als ik ze naast elkaar zette, dan stond er bij Coming Next 4 afspraken voor komende periode, terwijl die andere maar 2 afspraken liet zien.
Verwijderd
Beter zoeken... Pirate? Wat is dat? Nieuwsgroepen, rapidshare, zelfs google inderdaad...Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 15:07:
Verwijderd
Bij vervanging van de lenscover bij NSP, kun je daar op wachten of moet het toestel worden opgestuurd?
Uiteraard heb ik er afspraken in staan, stuk of 10 nu voor de komende periode, uiteraard met data. Dus dan snap ik niet dat dat programma dat niet laat zien.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:00:
[...]
Scrollt hier gewoon over het homescreen met data van verjaardagen, afspraken, vergaderingen, met en zonder reminders... Allemaal gewoon zelf in te stellen. Je moet natuurlijk wel een agenda met agendapunten en data hebben! Als je die niet hebt valt er ook niets te laten zien.
Was gisteren even bij KPN Business Center in Goes, ook een NSP, om te vragen naar die nieuwe lenscover. Moest dus opgestuurd worden, heb ik geen zin in als ik hier lees dat het ook gewoon in een kwartiertje ongeveer kan. Ik zoek wel een andere hier in de buurt in Zeeland.
Na van alles te hebben geprobeerd lukt het nog steeds niet om updates uit te voeren op mn telefoon..
Hij zegt dat ik niet voldoende geheugen heb op mn C schijf.. Ik heb mn cache al eens verwijderd, maar geen positief resultaat Iemand de juiste tip voor me?
Hij zegt dat ik niet voldoende geheugen heb op mn C schijf.. Ik heb mn cache al eens verwijderd, maar geen positief resultaat Iemand de juiste tip voor me?
*#7370# dan gaat het toestel terug naar fabrieks instellingen en dan moet het wel lukkenDutch-gabber schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:37:
Na van alles te hebben geprobeerd lukt het nog steeds niet om updates uit te voeren op mn telefoon..
Wat raak ik allemaal kwijt bij het teruggaan naar fabrieksinstellingen ?Kalua schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:42:
[...]
*#7370# dan gaat het toestel terug naar fabrieks instellingen en dan moet het wel lukken
Jij hebt helemaal niets vast te stellen. Als iemand zegt dat hij preventief iets wil laten veranderen, terwijl er nog helemaal niets aan de hand is, en sommige mensen al weken zitten te wachten, is dat gewoon egoïstisch. Bovendien heeft zo iemand nog helemaal geen reden tot klagen, aangezien er met zijn betreffende telefoon nog niets aan de hand is, en misschien ook wel helemaal nooit zal komen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:03:
[...]
Koop een gsm van 600€ en dan moet ik vast stellen dat dit apparaat vele gebreken heeft.Nu moet ik met mijn nokia n95(slider) en met mijn n97 naar een nsp kost me nog eens 50€.Das toch geen service hee.
Noem jij mij eens de vele gebreken die je hebt, want ik begin het idee te krijgen dat iederen maar roept dat de telefoon kut is, omdat er dit en dat en zus en zo is. En het wordt allemaal geroepen omdat de een het roept, maar haast niemand die ook maar de helft van sommige problemen hebben. Dus of je geeft argumenten, of je geeft geen argumenten en klaagt ook niet over dingen die je niet weet!
Ik vind het een geweldig toestel
Veel third party apps en goed naar eigen smaak in te richten. Het enige dat echt helemaal *plof* is wat mij betreft, is de GPS. Dus zodra ik dit ergens in de buurt kan laten fixen, ben ik helemaal blij.
Ik heb mijn N97 overigens sinds juli.
Ik heb mijn N97 overigens sinds juli.
Verwijderd
Als er krassen op de lens zitten is het lijkt mij toch al te laat? Die krassen krijg je er niet meer af, dus ik vind het niet zo'n raar idee dat iemand preventief een nieuwe lenscover wil om die krassen te voorkomen...??? Waarom zou je dan eerst moeten wachten tot er een kras op je lens zit die je niet meer weg krijgt?The_ReVenger schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:10:
[...]
Sorry hoor, maar waar ben je mee bezig? Er zijn 100en mensen die die telefoon hebben mét krassen en niet kunnen wachten tot ze eindelijk een nieuwe lenscover hebben, en jij wil doodleuk 'preventief' een nieuwe cover krijgen? Zou je ten eerste niet even wachten tot er bij jou telefoon daadwerkelijk wat gebeurd? En vind je dat ten tweede niet een heel klein beetje egoïstisch? Ik snap heel goed dat de betreffende NSP jou zo'n antwoord geeft.
Ik begrijp best dat ook jij een goede telefoon wilt, maar aangezien je nog geen reden tot klagen hebt en er nog helemaal niets gebeurd is, heb je op dit moment gewoon een goede telefoon. Er is nog niets mis mee!

Edit:
Als je al zeker weet dat iets je koppakking gaat slopen dan is het toch logisch dat je dat laat vervangen voordat je koppakking gesloopt is???Ik vind het echt een heeeeeel normaal antwoord! Wat denk jij dan? Ik koop een nieuwe auto maar zou je alvast de koppakking kunnen vervangen want misschien gaat 'ie wel stuk na 20.000 kilometer?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2009 21:40 ]
Verwijderd
Zijn er eigenlijk veel mensen die het jammer vinden dat toch wel snel na de N97, de N900 gelanceerd is? Als ik het zo lees vinden bijna alle reviews de N900 beter dan de N97 (hogere resolutie, betere pixel density = mooier beeld, meer vrijheid met Maemo, een veel krachtigere CPU, beter keyboard, een veel krachtigere webbrowser enz). Ik vraag me gewoon af of bepaalde mensen hier nog teleurgesteld zijn in hun N97 nu de N900 praktisch in de winkel ligt, of maakt het je niks uit?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 01:53 ]
Is de N900 niet als iets heel anders in de markt gezet?
Wel vaag dan dat hij hier niet alles pakt. Ik heb toch echt wat afspraken staan de komende tijd en de Outlook Widget pakt ze gewoon niet. Erg vaag.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:01:
[...]
Ik had eerst coming next maar ben toch echt over naar die outlook widget... Die kan je veel beter zelf aanpassen, heeft een veel mooier achterliggend menu is in te stellen naar gelang jezelf wilt en laat dit alles scrollend zien op je homescreen
Ik heb het nu toch voor elkaar denk ik met de N97; ik heb hem enige weken en hem een beetje leren kennen. Nu weet ik gewoon, dat na een harde reset de GPS reciever de weg enigzins kwijt is. Naar mijn mening is dit geen defect; de GPS moet eerst zich weer helemaal orienteren alvorens hij weer goed gaat werken. Ik heb hem na installeren van de NU nieuwste versie firmware (2.0.019) zeker 2.5 uur laten zoeken naar satelieten; het was buiten guur en regenachtig (ook een reden van slechte ontvangst).
Eindelijk kreeg ik, na ook A-GPS te hebben aangezet, (met een SIM-ONLY kaart extra kosten) mijn locatie in beeld gekregen en als ik hem nu (een dag later) aanzet heeft hij binnen 5 sec een fix van wel 7 satelieten; gewoon binnen in huis en zonder poespas (met uitgezette A-GPS); zelfs vlakbij mijn PC werkt hij naar behoren.
Ik heb een Nokia 97 ZONDER sticker; waarschijnlijk een nieuw(er) model? (hij is van sept 2009).; ik gebruik geen email ofzo; ik kan daarover niets zeggen. Tov mijn eerdere N96 is dit een fijn apparaatje; ideaal zakelijk telefoontje, ook wat de agenda betreft en de mogelijkheid snel afspraken te noteren.
Wat de toetsjes betreft; scherpe nagels is handig heb ik gemerkt, maar met een display stift gaat het ook prima. Wat mij betreft hadden ze de N900 niet uit behoeven te brengen, alhoewel van Playstation 3 zijn ook 3 modellen vlak na elkaar uitgebracht. Het schijnt tegenwoordig IN te zijn de gebruikers te overspoelen met modellen.
Reg
Eindelijk kreeg ik, na ook A-GPS te hebben aangezet, (met een SIM-ONLY kaart extra kosten) mijn locatie in beeld gekregen en als ik hem nu (een dag later) aanzet heeft hij binnen 5 sec een fix van wel 7 satelieten; gewoon binnen in huis en zonder poespas (met uitgezette A-GPS); zelfs vlakbij mijn PC werkt hij naar behoren.
Ik heb een Nokia 97 ZONDER sticker; waarschijnlijk een nieuw(er) model? (hij is van sept 2009).; ik gebruik geen email ofzo; ik kan daarover niets zeggen. Tov mijn eerdere N96 is dit een fijn apparaatje; ideaal zakelijk telefoontje, ook wat de agenda betreft en de mogelijkheid snel afspraken te noteren.
Wat de toetsjes betreft; scherpe nagels is handig heb ik gemerkt, maar met een display stift gaat het ook prima. Wat mij betreft hadden ze de N900 niet uit behoeven te brengen, alhoewel van Playstation 3 zijn ook 3 modellen vlak na elkaar uitgebracht. Het schijnt tegenwoordig IN te zijn de gebruikers te overspoelen met modellen.
Reg
zucht.....Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:04:
Bij vervanging van de lenscover bij NSP, kun je daar op wachten of moet het toestel worden opgestuurd?
Gek dat je wel kunt schrijven maar niet lezen. Wat een zinloze vraag zeg.

Die N900 is wel stoer. Maar wees eerlijk het is op dit moment nog gewoon een gadget. De accuduur van het toestel is ontzettend kort, soms minder dan een dag. Ik zie zowel Maemo als Andriod 2.0 wel zitten maar laat ze eerst maar eens een beetje volwassen wordenVerwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:45:
Zijn er eigenlijk veel mensen die het jammer vinden dat toch wel snel na de N97, de N900 gelanceerd is? Als ik het zo lees vinden bijna alle reviews de N900 beter dan de N97 (hogere resolutie, betere pixel density = mooier beeld, meer vrijheid met Maemo, een veel krachtigere CPU, beter keyboard, een veel krachtigere webbrowser enz). Ik vraag me gewoon af of bepaalde mensen hier nog teleurgesteld zijn in hun N97 nu de N900 praktisch in de winkel ligt, of maakt het je niks uit?
Hoe bedoel je zonder sticker?racinfo schreef op zondag 15 november 2009 @ 06:46:
Reg
[ Voor 20% gewijzigd door BastiaanN op 15-11-2009 10:50 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
ComingNext laat iig afspraken die je automatisch terug laat komen (herhaalde afspraken) niet zien omdat er ergens in het javascriptje dubbele items worden uitgefilterd, je ziet daarvan dan alleen de eerste afspraak. Als je de javascript files van ComingNext een beetje aanpast is het best een fijne applicatie widgetAjaxArena schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:59:
[...]
Wel vaag dan dat hij hier niet alles pakt. Ik heb toch echt wat afspraken staan de komende tijd en de Outlook Widget pakt ze gewoon niet. Erg vaag.
Wellicht dat er bij Outlook Widget ook iets zit wat herhaalde afspraken filtert o.i.d. ?
Hoog appel-peren gehalte. Ik heb een N97 en zou niet blij worden van een N900. Maar ik ben al sinds de Nokia 6600 "gewend" aan S60 en ben nogal honkvastVerwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:45:
Bij mij laten zowel Coming Next als Outlook Calender ook de herhalende afspraken zien. Ik ben er nog niet uit welke ik prettiger vindt:BastiaanN schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:52:
[...]
ComingNext laat iig afspraken die je automatisch terug laat komen (herhaalde afspraken) niet zien omdat er ergens in het javascriptje dubbele items worden uitgefilterd, je ziet daarvan dan alleen de eerste afspraak. Als je de javascript files van ComingNext een beetje aanpast is het best een fijne applicatie widget![]()
Wellicht dat er bij Outlook Widget ook iets zit wat herhaalde afspraken filtert o.i.d. ?
Coming Next: gebruikt twee posities, dus meer overzicht korte termijn
Outlook: gebruikt één positie, maar instelbaar hoever je vooruit wilt kijken
Ik gebruik ze dus allebei
[ Voor 32% gewijzigd door PinokkioTV op 15-11-2009 10:58 . Reden: aanvulling ]
Vreemd.PinokkioTV schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:55:
[...]
Bij mij laten zowel Coming Next als Outlook Calender ook de herhalende afspraken zien. Ik ben er nog niet uit welke ik prettiger vindt:
Coming Next: gebruikt twee posities, dus meer overzicht korte termijn
Outlook: gebruikt één positie, maar instelbaar hoever je vooruit wilt kijken
Ik gebruik ze dus allebei
Overigens kan je in ComingNext ook instellen hoeveel maanden je vooruit wilt kijken.
Lijstje met settings voor comingNext:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| //--------------------------------------------------------------- // The following section contains settings you may want to tweak //--------------------------------------------------------------- var monthRange = 2; // number of months to include in the event list var includeTodos = true; // disable to remove ToDos from event list var useBackgroundImage = true; // use background_portrait.png and background_landscape.png to fake transparency. Set to "false" to use a solid background color var showCombinedDateTime = false;// only show the time for events happening today, otherwise just show the date var showLocation = true; // show the location for meeting events var showTodayAsText = true; // if enabled, the current date will be shown as "Today" instead of "31.12" var todayText = 'Vandaag'; // text to display for "Today" var showNowAsText = false; // if enabled, the appointment time will be shown as "Now" instead of "12:00" var nowText = 'Nu'; // text to display for "Now" var dateSeparator = '-'; // separator for dates. e.g. "31.12" or "31/12" var dateFormat = 'auto' // how dates will be displayed. 'auto' will autodetect your phone's date format setting. 'MMDD' will write month first, 'DDMM' will write day first var weekDayLength = 2; // defines how many characters of the weekday will be shown. E.g. 2 will cut "Friday" to "Fr" var updateDataInterval = 2; // how many minutes to wait before updating the displayed data. The higher the number, the less battery is used var calendarApp = 0x10005901; // UID of the calendar app to run when clicking the widget. 0x10005901 = buildin calendar, 0x20004ec1 = Epocware Handy Calendar var eventsPerWidget = 4; // number of events to show per widget. Default is 4 var showNothingText = false; // if set to "true", show a text if no events are in the list var nothingText = 'No further events within ' + monthRange + ' months'; // text to show when no events are in the list var enableDaylightSaving = true;// enable this if you are in a timezone that has daylight saving time (+1h) |
[ Voor 68% gewijzigd door BastiaanN op 15-11-2009 11:35 ]
Ik heb Coming Next 1.15. En zo te zien ga ik deze niet upgradenBastiaanN schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:32:
[...]
Vreemd.Welke versie van ComingNext gebruik je? In 1.21 stond gewoon hardcoded een dubbele items filter in de index.html file.
[...]
Had een foutje gemaakt. De te tonen afspraken stond op 5 dagen ofzo. Daarom werden deze niet getoond. Voorlopig dus De Outlook calendar proberen.BastiaanN schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:52:
[...]
ComingNext laat iig afspraken die je automatisch terug laat komen (herhaalde afspraken) niet zien omdat er ergens in het javascriptje dubbele items worden uitgefilterd, je ziet daarvan dan alleen de eerste afspraak. Als je de javascript files van ComingNext een beetje aanpast is het best een fijne applicatie widget![]()
Net van het ene moment op het andere moment (tijdens het browsen) geen Wlan weer op m'n N97.
Krijg de melding dat verbinding niet beschikbaar is. Terwijl m'n router wel gezien wordt.
Opnieuw opgestart.
Batterij eruit gehad.
Harde reset gedaan.
Nieuw toegangspunt gemaakt.
Geen resultaat.
Backup terug gezet.
Geen resultaat.
Iemand tips?
____________________________________________________________________________________________
GRRR Eerst de router resetten...
Krijg de melding dat verbinding niet beschikbaar is. Terwijl m'n router wel gezien wordt.
Opnieuw opgestart.
Batterij eruit gehad.
Harde reset gedaan.
Geen resultaat.
Backup terug gezet.
Geen resultaat.
Iemand tips?
____________________________________________________________________________________________
[ Voor 38% gewijzigd door Typ1 op 15-11-2009 14:43 . Reden: oplossing gevonden... ]
Ik heb een vraag. Geen idee of hij al eerder is gesteld. Ik ben van plan een Nokia N97 te bestellen in combinatie met een vodafone abonnement. Nou weet ik dat vodafone altijd een eigen firmware er op zet. Valt deze ook na verloop van tijd te updaten zodat bugs e.d. er uit worden gehaald? Mijn ervaring is hier in principe anders in met mijn huidige telefoon. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Ze zijn nu nog aardig bij geloof ik. Maar het beste kan je die vraag even aan Vodafone zelf voorleggen.14ml337 schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:18:
Ik heb een vraag. Geen idee of hij al eerder is gesteld. Ik ben van plan een Nokia N97 te bestellen in combinatie met een vodafone abonnement. Nou weet ik dat vodafone altijd een eigen firmware er op zet. Valt deze ook na verloop van tijd te updaten zodat bugs e.d. er uit worden gehaald? Mijn ervaring is hier in principe anders in met mijn huidige telefoon. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Je kunt natuurlijk ook een Vodafone abonnement afsluten bij een andere (web) shop en een simlockvrije N97 gebruiken ...14ml337 schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:18:
Even 2 korte vragen: Af en toe staat mijn internetverbinding aan. Ik vermoed dat hij aan blijft staan na het syncen van de email. Ik staan voor de rest geen programma's aan die internet gebruiken. Iemand enig idee waarom de verbinding aan blijft als hij niet synchroniseert?
Het typen gaat steeds beter op het toetsenbord, maar de verlichting van de toetsen doet gek. Het duurt soms lang voordat de toetsen oplichten (bij het openklappen) en soms gaan ze ook weer uit tijdens het typen. Erg vervelend want dan is het in sommig licht erg lastig te lezen. Iemand hier ook last van?
Het typen gaat steeds beter op het toetsenbord, maar de verlichting van de toetsen doet gek. Het duurt soms lang voordat de toetsen oplichten (bij het openklappen) en soms gaan ze ook weer uit tijdens het typen. Erg vervelend want dan is het in sommig licht erg lastig te lezen. Iemand hier ook last van?
[off-topic]PinokkioTV schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:55:
[...]
Hoog appel-peren gehalte. Ik heb een N97 en zou niet blij worden van een N900. Maar ik ben al sinds de Nokia 6600 "gewend" aan S60 en ben nogal honkvast :)-
Dus gebruik je nog Win95, floppy's en een 14 inch crt monitor, een bedraad toetsenbord en muis en voor internet gebruik je de telefoonlijn met inbelmodem (of was dat er nu nog niet)

[/off-topic]
Veranderen kan wel je blik verruimen over hoe een ander os werkt
De vodafone N97 heeft nu nog v12. Heel veel hebben ze niet aangepast. Op het beginscherm staat een live! knop die je kan veranderen, en verder hebben ze er niks me gedaan.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Dat klopt, maar dat was niet de vraagcatt4u schreef op zondag 15 november 2009 @ 15:59:
[...]
[off-topic]
Dus gebruik je nog Win95, floppy's en een 14 inch crt monitor, een bedraad toetsenbord en muis en voor internet gebruik je de telefoonlijn met inbelmodem (of was dat er nu nog niet)![]()
[/off-topic]
Veranderen kan wel je blik verruimen over hoe een ander os werkt
De vraag was of ik - simpel gesteld - pijn in m'n buik had van de aanschaf van de N97, nu de N900 zo snel darnaa is gelanceerd. Het antwoord is dus nee.
Bedankt voor je antwoord.Gisae schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:00:
De vodafone N97 heeft nu nog v12. Heel veel hebben ze niet aangepast. Op het beginscherm staat een live! knop die je kan veranderen, en verder hebben ze er niks me gedaan.
Ik ga morgen even contact met vodafone opnemen om te vragen hoe dat zit. Maar als iemand nog meer informatie heeft omtrend updates. Its more then welcome
Verwijderd
Jongens en meisje
Vraagje, werkt nokia messaging al bij jullie, krijg nog steeds niets binnen? Vorige week een laatste mailtje gekregen dat ik bepaalde instellingen heb verandert, not!!
Wat kan ik er anders aan doen?
Thanks
Vraagje, werkt nokia messaging al bij jullie, krijg nog steeds niets binnen? Vorige week een laatste mailtje gekregen dat ik bepaalde instellingen heb verandert, not!!
Thanks
Verwijderd
Ik heb gister mijn mailbox verwijdert en dezelfde opnieuw aangemaakt (hotmail account). Nu werkt ie al ruim 24u zonder problemen.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:32:
Jongens en meisje
Thanks
Waar ik wel erg moe van word is dat de RSS feeds die als widget getoond worden regelmatig switchen van automatisch updaten na 15 min naar geen automatische updates.
check mijn berichtje op pagina 45, 46 of 47.Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:32:
Jongens en meisje
Thanks
Dat werkte bij mij.
Probeer het eens door de nokia pc suite (dus niet ovi) te downloaden en het daarmee te doen. Daar ging het bij mij wel mee (kreeg bij ovi ook steeds vreemde foutmeldingen)Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:29:
Okee ik zit dus met het volgende probleem. Heb inmiddels de nieuwste versie van ovi suite geinstalleerd omdat ik de firmware van men n97 wil updaten naar versie 20 (heb nu nog FW versie 12). Goed het probleem is dus dat waneer ik de telefoon aan mijn pc koppel dan gaat alles prima, ovisuite herkent de telefoon direct, syncrhoniseert de boel en geeft inderdaad een melding dat de nieuwte FW versie 20 klaar staat. Nou goed die wil ik dus installeren, bestand is gedownload en zodra de installatie moet gaan beginnen komt er in de ovi suite dus een melding dat er sprake is van een interne fout, dat de software de telefoon niet herkent ed. Nou heb ik dus alles al geprobeerd, pc opnieuw opstarten ed. maar niks helpt. Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem en/of een oplossing weten? Voor de duidelijkheid ik heb de productcode ed. niet verandert. Heb de telefoon bij typhone gekocht dus grote kans dat ik een UK productcode heb. Zou daar het probleem mischien inztten?
Ben het helemaal met je eens. De N97 is meer de 400 euro, en als er bekende problemen mee zijn, mogen ze die toch echt zo snel mogelijk oplossen ook al heb je zelf nog geen problemen. En als je vind dat andere mensen voor moeten die de problemen wel hebben, daar zit wat in, maar dit is gewoon de schuld van Nokia en iedereen heeft dan het recht om dit gefixt te krijgen!Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:36:
[...]
Als er krassen op de lens zitten is het lijkt mij toch al te laat? Die krassen krijg je er niet meer af, dus ik vind het niet zo'n raar idee dat iemand preventief een nieuwe lenscover wil om die krassen te voorkomen...??? Waarom zou je dan eerst moeten wachten tot er een kras op je lens zit die je niet meer weg krijgt?![]()
Edit:
[...]
Als je al zeker weet dat iets je koppakking gaat slopen dan is het toch logisch dat je dat laat vervangen voordat je koppakking gesloopt is???
Het gaat hier echter om een probleem dat alleen bij de eerste serie speelt, tijdens de productie is er een modificatie aangebracht. Als je niet weet of je toestel al af-fabriek gemodificeerd is, kan je overwegen dat eerst even te ondervinden of uit te zoeken voordat je preventief allerlei onderdelen laat vervangenlauw8 schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:26:
[...]
Ben het helemaal met je eens. De N97 is meer de 400 euro, en als er bekende problemen mee zijn, mogen ze die toch echt zo snel mogelijk oplossen ook al heb je zelf nog geen problemen. En als je vind dat andere mensen voor moeten die de problemen wel hebben, daar zit wat in, maar dit is gewoon de schuld van Nokia en iedereen heeft dan het recht om dit gefixt te krijgen!
Overigens verwacht ik dat Nokia dit aan de hand van het IMEI-nummer vrij gemakelijk kan nagaan en als je een gemodificeerd toestel hebt, ze deze niet nog een keer gaan modificeren.
Weet iemand wanneer de update komt voor de witte cv modellen???
heb ik ook gehad. Hard reset uitgevoerd. Back up terugzet maar niet de instellingen. Maak zelf overigens een back up via telefoon zelf op memorycard via kantoor/bestandbeheer/. Hierna werkte de telefoon weer als een speer.Typ1 schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:19:
Net van het ene moment op het andere moment (tijdens het browsen) geen Wlan weer op m'n N97.
Opnieuw opgestart.
Batterij eruit gehad.
Harde reset gedaan.
Geen resultaat.
Backup terug gezet.
Geen resultaat.
Iemand tips?
Luister nou eens. Of lees in ieder geval terug. Het gaat er toch niet om dat iemand wel of niet geholpen moet worden? Het gaat gewoon om het feit dat iemand roept dat hij iets vervangen wil hebben, dat nog niet kapot is. Wie weet of het bij hem ooit kapot gaat? Weet jij dat? Nee. Als het kapot gaat, vind ik het meer dan logisch dat iemand terug gaat, maar zolang er niets kapot is, waar ga je dan voor terug? Er valt toch helemaal niets te repareren of vervangen? Het is toch niet zo bij alle telefoons.lauw8 schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:26:
[...]
Ben het helemaal met je eens. De N97 is meer de 400 euro, en als er bekende problemen mee zijn, mogen ze die toch echt zo snel mogelijk oplossen ook al heb je zelf nog geen problemen. En als je vind dat andere mensen voor moeten die de problemen wel hebben, daar zit wat in, maar dit is gewoon de schuld van Nokia en iedereen heeft dan het recht om dit gefixt te krijgen!
Je hebt toch 2 jaar garantie, dus waarom laat je de mensen die het probleem wel hebben niet gewoon voor, in plaats van zitten te zeuren over een preventieve vervanging. Dat het bij zo'n toestel niet zou moeten kunnen, dat is wat anders.
The_ReVenger, helemaal mee eens!
Hoop paniek en gezeur om niks.
Om nog even terug te komen op de vraag of ik het erg vind dat er nu alweer een nieuwere N900 uit is, uiteraard niet! Je weet sowieso al dat er ooit wel een opvolger gaat komen... N97 ligt inmiddels al een paar maanden in de winkels, sinds juni volgens mij.
Bovendien is de N900 een heel ander toestel dan de N97.
Hoop paniek en gezeur om niks.
Om nog even terug te komen op de vraag of ik het erg vind dat er nu alweer een nieuwere N900 uit is, uiteraard niet! Je weet sowieso al dat er ooit wel een opvolger gaat komen... N97 ligt inmiddels al een paar maanden in de winkels, sinds juni volgens mij.
Bovendien is de N900 een heel ander toestel dan de N97.
Je zal toch nu een N900 kopen ... terwijl over een paar maanden een nieuwer toestel uit komt. Nee, geef mij maar m'n ouderwetse N97.
Hoe krijg ik die link weg? Ik heb overal gezocht (maar schijnbaar niet goed genoeg) op mijn telefoon, maar het is me niet gelukt.Gisae schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:00:
Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl
Idd niet goed genoeg gezochtrmfloris schreef op maandag 16 november 2009 @ 08:42:
[...]
Hoe krijg ik die link weg? Ik heb overal gezocht (maar schijnbaar niet goed genoeg) op mijn telefoon, maar het is me niet gelukt.
Alstu.
Verwijderd
Wat bij mij uiteindelijk gewerkt heeft is hetvolgende:Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:32:
Jongens en meisje
Thanks
- Ga naar http://mail.nokia.com
- Klik bij "Gebruikt u Nokia Messaging al?" op aanmelden
- Log dan en met je gebruikersnaam en wachtwoord die je gebruikt hebt voor registratie bij Nokia Messaging
(dit is het eerste emailadres waarmee je je geregistreerd hebt)
- In het volgende scherm klik je bij hetzelfde account als hierboven op "wachtwoord wijzigen" en je voert dan gewoon hetzelfde wachtwoord in
Hierna deed hij het bij mij weer vlekkeloos.
Die heb ik inderdaad gemist, 2x op de optie klikken. Logisch als je het weet. Dank je wel.Xmasjos schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:50:
[...]
Idd niet goed genoeg gezochtOp je startscherm op 'opties->inhoud bewerken->opties->rechterselectietoets'
Alstu.
Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl
Verwijderd
Dit doet 't em idd. Draait nu al vanaf vrijdagavond na bovenstaande gedaan te hebben weer vlekkeloos.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:01:
[...]
Wat bij mij uiteindelijk gewerkt heeft is hetvolgende:
- Ga naar http://mail.nokia.com
- Klik bij "Gebruikt u Nokia Messaging al?" op aanmelden
- Log dan en met je gebruikersnaam en wachtwoord die je gebruikt hebt voor registratie bij Nokia Messaging
(dit is het eerste emailadres waarmee je je geregistreerd hebt)
- In het volgende scherm klik je bij hetzelfde account als hierboven op "wachtwoord wijzigen" en je voert dan gewoon hetzelfde wachtwoord in
Hierna deed hij het bij mij weer vlekkeloos.
Verwijderd
Als je telefoon al aangepast is, dan hoef je er idd niet mee terug nee. Zolang je dit niet zeker weet vind ik dat er niks mis mee is om dit te laten checken en eventueel dus te laten vervangen. Bovendien kun jij volgens mij ook niet met zekerheid zeggen dat het bij hem niet kapot gaat gaan.The_ReVenger schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:01:
[...]
Luister nou eens. Of lees in ieder geval terug. Het gaat er toch niet om dat iemand wel of niet geholpen moet worden? Het gaat gewoon om het feit dat iemand roept dat hij iets vervangen wil hebben, dat nog niet kapot is. Wie weet of het bij hem ooit kapot gaat? Weet jij dat? Nee. Als het kapot gaat, vind ik het meer dan logisch dat iemand terug gaat, maar zolang er niets kapot is, waar ga je dan voor terug? Er valt toch helemaal niets te repareren of vervangen? Het is toch niet zo bij alle telefoons.
Je hebt toch 2 jaar garantie, dus waarom laat je de mensen die het probleem wel hebben niet gewoon voor, in plaats van zitten te zeuren over een preventieve vervanging. Dat het bij zo'n toestel niet zou moeten kunnen, dat is wat anders.

Ik hoop snel, want ik zit ook nog altijd met me witte N97 die niet geupdate kan worden, heb net even gechecked. Maar nog geen update daar =(Ladykiller007 schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:18:
Weet iemand wanneer de update komt voor de witte cv modellen???
Verwijderd
Vanmorgen heb ik geprobeerd mijn firmware up te graden.
Tijdens het upgraden kreeg ik een foutmelding en is NSU ermee gestopt.
Nu doet mijn telefoon het niet meer, wat kan ik nu doen???
Alvast bedankt
Tijdens het upgraden kreeg ik een foutmelding en is NSU ermee gestopt.
Nu doet mijn telefoon het niet meer, wat kan ik nu doen???
Alvast bedankt
Zijn er mensen die ALWEER problemen hebben met Vodafone internet (in Den Haag en omstreken)?
Master_A
In Twente doet ie het gewoon nog. Het is dus geen centraal probleem.Amiet01 schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:13:
Zijn er mensen die ALWEER problemen hebben met Vodafone internet (in Den Haag en omstreken)?
Topicje vodafone starten?Amiet01 schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:13:
Verwijderd
Tussen Utrecht en Amsterdam doet Vodafone internet het ook gewoon ....
Ander vraagje. Nokia messaging doet het bij mij ook weer. Download hem via een smsje nadat je je nummer hebt ingevoerd. Via de software update van je telefoon haalt ie een oudere versie binnen. Alleen nu het volgende. Weergave in HTML doet het in principe wel, alleen geeft ie geen afbeeldingen weer in de mail. Dat terwijl die optie wel aan staat. Zijn hier andere instellingen voor?
Thanks ..
Ander vraagje. Nokia messaging doet het bij mij ook weer. Download hem via een smsje nadat je je nummer hebt ingevoerd. Via de software update van je telefoon haalt ie een oudere versie binnen. Alleen nu het volgende. Weergave in HTML doet het in principe wel, alleen geeft ie geen afbeeldingen weer in de mail. Dat terwijl die optie wel aan staat. Zijn hier andere instellingen voor?
Thanks ..
Verwijderd
Thanks bounzer. Het werkt weer gelukkig!!!! xs2www ook bedankt voor de infoVerwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:49:
[...]
Dit doet 't em idd. Draait nu al vanaf vrijdagavond na bovenstaande gedaan te hebben weer vlekkeloos.
Ik kan weer mailen!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 17:22 ]
Ja!Amiet01 schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:13: