kom er niet uit.
overal al gezocht maar geen oplossing gevonden.
alvast bedankt voor de moeite
Verwijderd
Wat heb je als Positiebepalingsserver ingesteld? Bij mij deed hij het namelijk pas (met AGPS) toen ik deze op mobiel internet zette ipv en mail en java. Wel effe rebooten!Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:00:
Ik heb de tel geupdate naar v20 (v20.0.019), maar nog steeds geen fix.
Wat zijn de juiste instellingen, misschien staan mijn instellingen wel verkeerd.
Provider is Tmobile.
N97
RM-505
0587245
http://s60dev.com/2009/06...-widgets-on-5800-and.htmlfirefighter2 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:20:
![]()
iemand enig idee hoe ik de CalendarOutlook_v1.8 widget moet installeren.
kom er niet uit.
alvast bedankt voor de moeite![]()
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Verwijderd
zie ook het eerste bericht in dit 3e deel....firefighter2 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:20:
![]()
iemand enig idee hoe ik de CalendarOutlook_v1.8 widget moet installeren.
kom er niet uit.
alvast bedankt voor de moeite![]()
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Doet hij alleen de eerste keer. Afhankelijk van de hoeveelheid bestanden op je telefoon kan dat best een tijdje durenGisae schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:50:
Hoe lang blijft de muziek speler op de telefoon zoeken naar "muziek en podcasts"?
Het programma is nu al 5 minuten bezig.
22GB / 3500 files.BastiaanN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:59:
[...]
Doet hij alleen de eerste keer. Afhankelijk van de hoeveelheid bestanden op je telefoon kan dat best een tijdje duren
[ Voor 4% gewijzigd door Gisae op 11-11-2009 21:31 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Dat gaat inderdaad wel even duren haha =)Gisae schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:00:
[...]
22GB / 3500 files.
Ik laat hem wel een nachtje ratelen
dat gedeelte snap ik wel maar van alle bestanden die ik download is er geen een die het formaat heeft om te installeren. Alles geeft "bestandstype niet ondersteund". En geen enkel bestand heeft de extentie *.wgz of is een sis file. Iemand een idee?BastiaanN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:07:
[...]
http://s60dev.com/2009/06...-widgets-on-5800-and.html
Eerste hit op google ("n97 install widget")
Als het een rar of zip is, eerst even uitpakken met winrarfirefighter2 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:40:
[...]
dat gedeelte snap ik wel maar van alle bestanden die ik download is er geen een die het formaat heeft om te installeren. Alles geeft "bestandstype niet ondersteund". En geen enkel bestand heeft de extentie *.wgz of is een sis file. Iemand een idee?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
SchopjePinokkioTV schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:58:
Van de week ook maar eens naar het NSP ... Iemand al met succes bij Ricom Repair (Schiedam) geweest voor deze hardwarefix?
Wat is de extensie dan wel?firefighter2 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:40:
[...]
dat gedeelte snap ik wel maar van alle bestanden die ik download is er geen een die het formaat heeft om te installeren. Alles geeft "bestandstype niet ondersteund". En geen enkel bestand heeft de extentie *.wgz of is een sis file. Iemand een idee?
ja duh daarin vind ik niet de benodigde bestanden. Ik weet er nog wel een beetje vanaf hoor. Welke map zou de file in moeten staan?PinokkioTV schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:43:
[...]
Als het een rar of zip is, eerst even uitpakken met winrar
onder andere de bestanden .lproj en .js en alles staat in een map genaamd calendaroutlook_v1.8
[ Voor 19% gewijzigd door firefighter2 op 11-11-2009 21:56 ]
Ik ben er niet aan toegekomen om V20 te laten installeren. Ik heb een poging gewaagd via PC suite maar dat werkte niet, resulterend in een "lege" telefoon (harde reset gedaan) en geen V20. Vrijdagmorgen heb ik wat meer tijd voor een install van V20 door een NSP. Hopelijk daarna meer.wdool schreef op woensdag 04 november 2009 @ 07:53:
[...]
Hmm ik probeer via Bleutooth en Isync m'n contacten te syncen, is me nog niet gelukt... geen goeie foutmelding overigens dus ben nog zoekende... tips zijn welkom
Verwijderd
Volgens mij kun je het archief dan gewoon hernoemen naar .wzg, dus het bestand waarin je die .lproj en .js files vindt.firefighter2 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:52:
[...]
onder andere de bestanden .lproj en .js en alles staat in een map genaamd calendaroutlook_v1.8
Ff zoeken in dit topic of in de voorgaande topicsJokuh schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:05:
Als ik naar het buitenland ga, kan ik dan op de een of andere manier alles wat gebruikt maakt van internet blokkeren? Ik ga regelmatig naar feesten in Duitsland, zou lullig zijn als ik voor 1 nacht accuweather en rssfeeds tientallen euro's moet betalen.
dat is niet mogelijk.BastiaanN schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:35:
[...]
Volgens mij kun je het archief dan gewoon hernoemen naar .wzg, dus het bestand waarin je die .lproj en .js files vindt.
Ik heb mijn telefoon gewoon met Windows7 geupdate. De installer moet wel even in Vista SP2 compatibility mode gestart worden, maar daarna werkt ie gewoon naar behoren... (alleen een foutmelding als hij klaar is met updaten, en je de applicatie wilt sluiten geloof ik)basvanhees schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:51:
Ik heb met windows 7 dat software updater na update een error geeft op de pc
dit besturing systeem wordt niet ondersteud gebruik al een heletijd w7 en ging perfect weet iemand hoe dat kan?.
wil ook V2 eropzetten!
Je hebt het topic niet echt gevolgd he, dat terwijl je alleen de laatste twee pagina's had hoeven lezen. Zowel het GPS probleem als de fotowaas zijn inmiddels opgelost, je moet hiervoor wel naar een NSP. Als je een goeie hebt, fixen ze het binnen een kwartier voor je, maar vraag me niet wat een goie is. Ofwel bel de dichtsbijzijnde NSP even. Daar kunnen ze vast ook naar je geluidsissue kijken.XO101 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:05:
Ik heb de telefoon nu goed 3 maanden en ik heb een waslijst aan issue's op dit moment,
Als eerste en meest irritant is het volume tijdens het bellen, dat ik gewoon slecht, ik versta niets. Ik heb het vergeleken met andere N97 en dit is een individueel probleem. Maar nergens kan ik een duidelijk oplossing vinden, mn verkoper gaf aan dat omdat ik zelf een firmware update gedaan had ipv een nokia service centre, en dat daarom mn volume slecht is. Hard reset werkt ook niet
Daarnaast de GPS, soms nog geen fix na 10 minuten buiten op een bankje midden in het open veld, gebruik tegenwoordig mn oude GPS muis die ik voor mn vorige telefoon zonder GPS had gekocht (SE P1i)
En als laatste ook een grote teleurstelling, de camera. Tijdens foto's maken met flits een gigantische waas aan de linkerkant (of bovenkant). Zelfs met de truukje van het zwartmaken van een stukje van de lens (met markerstift) nog steeds problemen. En laten we maar niet beginnen over de krassen op de lens.
Iemand tips wat ik het beste kan doen, ik woon zelf in breukelen en een tripje naar een Nokia Service partner gaat me aardig wat tijd kosten, daarnaast moet ik bereikbaar blijven mocht de nokia service partner service plegen (doen ze dit überhaupt)
Verwijderd
Als er een info.plist bij inzit kan je het hele zooitje gewoon inpakken naar een .zip bestand en deze vervolgens hernoemen naar .wgz als je een link hebt naar de post waaruit je de bestanden gedownload hebt kan ik zelf even kijken, mocht je er niet uitkomen.firefighter2 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:28:
[...]
dat is niet mogelijk.
de bestandsmap heb ik gedownload via de link die gegeven wordt in het n97 topic deel 2.
zou iemand eens een blik willen werpen op deze bestanden en mij willen uitleggen wat ik fout doe
??? of het jiste bestand kunnen posten??
ik heb overal al gekeken maar kom er niet uit.
alvast bedankt
[ Voor 21% gewijzigd door BastiaanN op 12-11-2009 12:27 ]
Heb je wel een programma als winzip ofzo op je computer staan?firefighter2 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:28:
[...]
dat is niet mogelijk.
de bestandsmap heb ik gedownload via de link die gegeven wordt in het n97 topic deel 2.
zou iemand eens een blik willen werpen op deze bestanden en mij willen uitleggen wat ik fout doe
??? of het jiste bestand kunnen posten??
ik heb overal al gekeken maar kom er niet uit.
alvast bedankt
Schopje, iemand die dit bekend voor komt? Zal vanmiddag mijn simkaart in de telefoon van mn vriendin proberen ... om te zorgen dat het echt niet aan Tele2 ligt.Leon- schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:05:
Hmm sinds vanmiddag kan ik meer op internet met mijn telefoon. Ik krijg de melding packet-gegevensverbinding niet beschikbaar'. Ik heb zojuist contact gehad met Tele2 (waar mn contract nog 2 maanden van loopt) daar staat internet gewoon inschakeld voor mijn telefoon. Gisteren deed internet het ook nog gewoon.
Als ik onder connectiviteit kijk staat er bij newerk: T-mob....in gebruik, dit lijkt mij niet normaal. Eerste stond er gewoon T-mobile (Tele2 maakt gebruik van het newerk van T-mobile)
Ik heb zojuist ook een hardreset uitgevoerd, dit mocht ook niet baten. Het probleem deed zich voor op firmware versie 12 (vanmiddag) en op de huidige firmware versie 20.
Gewoon toestel afgeven voor reparatie.XO101 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:05:
[...]
Iemand tips wat ik het beste kan doen, ik woon zelf in breukelen en een tripje naar een Nokia Service partner gaat me aardig wat tijd kosten, daarnaast moet ik bereikbaar blijven mocht de nokia service partner service plegen (doen ze dit überhaupt)
Thx voor de tips, maar dat van die behuizing had ik al wel wat van gelezen, het ging meer om tijd ed. Mijn volume issue is trouwens mn grootste ergenispunt.The_Fes schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:22:
[...]
PS, 3 issues noem ik niet echt een waslijs
Echt knap joh, maar ik heb helaas geen reserve toestel, daarom probeerde ik ook er achter te komen hoe lang een reparatie duurt. Maar bedankt voor de tip alsnogcatt4u schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:56:
[...]
En ik kan gewoon m'n sim-kaart uit het toestel halen en tijdelijk in een ander toestel gebruiken
Verwijderd
Dat heb ik dus sinds juli 3 keer gedaan! (ik heb dezelfde problemen als hierboven). Het is toch belachelijk dat Nokia een product aflevert dat zoveel kinderziektes heeft en de klant maar terug laat komen voor (schijn) reparaties die geen oplossingen bieden.
Verwijderd
Geef eens een email van nokia en laten we dan gezamelijk er een email naar sturen dat ze zo snel mogelijk ervoor moeten zorgen dat ieder NSP de onderdelen moet hebben en ze dan per direct moeten herstellen.Om die problemen zo snel mogelijk de wereld uit te helpen.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:00:
[...]
Dat heb ik dus sinds juli 3 keer gedaan! (ik heb dezelfde problemen als hierboven). Het is toch belachelijk dat Nokia een product aflevert dat zoveel kinderziektes heeft en de klant maar terug laat komen voor (schijn) reparaties die geen oplossingen bieden.
Ik heb in week 28 het toestel ontvangen. Een voorzichtige inschatting : ik ben per week 2 uur bezig geweest met bellen, mailen en op en neer rijden naar NSP's , Nokia en mijn dealer.. Dat ia 19*2 = 38 uur! ... Ik ben dus al bijna een werkweek bezig om het toestel zo te krijgen als ermee wordt geadverteerd.
Als Nokia na een paar weken na marktintroductie had gezegd... we realiseren dat er een probleem is met de gps, we nemen contact op als we een oplossing hebben en dan komen we het toestel bij u ophalen...
Maar nee, allereerst wordt er 3 maanden ontkent dat er een probleem is en ligt het vooral aan de gebruiker en het weer.....
Heb het een beetje gehad met Nokia...
Zoals ik al eerder zei: NSP's MOETEN ZELF DE ONDERDELEN BESTELLEN!!!!Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:22:
[...]
Geef eens een email van nokia en laten we dan gezamelijk er een email naar sturen dat ze zo snel mogelijk ervoor moeten zorgen dat ieder NSP de onderdelen moet hebben en ze dan per direct moeten herstellen.Om die problemen zo snel mogelijk de wereld uit te helpen.
Verwijderd
Verwijderd
Probeer dynafix in Nuth..Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:30:
Ja dan weet er iemand een goede NSP in de buurt van maastricht die de vervang stukken heeft?
Verwijderd
Heb je niet gevraagd waarom dat raar is?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:28:
Ik heb net een ritje gedaan naar Teunis in Rijssen (nou ja een stukje op en neer 360 kilometer) Maar dan is je probleem ook opgelost. Ik had zoals de meesten hier het befaamde gps probleem,dit is opgelost. Ik gebruik mc guider en hij slaat nu vollaan uit. Heb hem uitgeprobeerd van Rijssen naar Breda en geen problemen meer. En ook de behuizing zwarte gedeelte is vervangen door een nieuwe,dit in verband met cameralens en de witte waas.Ook dit probleem is opgelost foto's zien er gelikt uit en geen waas meer.
Had vanmorgen om 8;00 gebeld en kon meteen komen. Vriendelijke mensen en ongeveer 15 minuten en ik stond weer buiten. Een pluim voor Teunis. Maar wel raar dat het verder nergens mogelijk is. Ook bij mij in de buurt Raamsdonkveer Fintax hebben niets op voorraad,wel raar hoor.
bestand gedownload, uitgepakt met winrar.The_Fes schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:43:
[...]
Heb je wel een programma als winzip ofzo op je computer staan?
Het komt op mij over dat je dat niet hebt, en dat de wgz door je computer als zipped folder weergegeven wordt. (Dus eigenlijk als een map). Daarom kun je hem dus ook niet hernoemen. Probeer anders eens die hele folder naar je telefoon te kopieren?
Iemand een oplossing hiervoor?metallicattim schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:18:
iets anders:
Als ik met de N97 naar mijn forum surf ( www.e30fansite.nl/forum ) dan past het net niet op het scherm, ik moet dus vaak naar links scrollen om alles te kunnen lezen.
Mn vorige gsm de N73 had dit niet, die brak de tekst af en begon een nieuwe regel.
Kan dit ook voor de N97 ingesteld worden?
Verwijderd
Nou, allen naar Rijssen dusVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:28:
Ik heb net een ritje gedaan naar Teunis in Rijssen (nou ja een stukje op en neer 360 kilometer) Maar dan is je probleem ook opgelost. Ik had zoals de meesten hier het befaamde gps probleem,dit is opgelost. Ik gebruik mc guider en hij slaat nu vollaan uit. Heb hem uitgeprobeerd van Rijssen naar Breda en geen problemen meer. En ook de behuizing zwarte gedeelte is vervangen door een nieuwe,dit in verband met cameralens en de witte waas.Ook dit probleem is opgelost foto's zien er gelikt uit en geen waas meer.
Had vanmorgen om 8;00 gebeld en kon meteen komen. Vriendelijke mensen en ongeveer 15 minuten en ik stond weer buiten. Een pluim voor Teunis. Maar wel raar dat het verder nergens mogelijk is. Ook bij mij in de buurt Raamsdonkveer Fintax hebben niets op voorraad,wel raar hoor.
- Snelheid toestel; ben ik gedeeltelijk met je eens, vaak goed te noemen, maar soms ook heel traagXO101 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:54:
[...]
Thx voor de tips, maar dat van die behuizing had ik al wel wat van gelezen, het ging meer om tijd ed. Mijn volume issue is trouwens mn grootste ergenispunt.
En over die waslijst, don't get me started.... enkele kleine andere dingen..
- Snelheid toestel
- Internet wat vaak ineens stopt
- Firmware versies die vertraagd uitkomen
- overgang scherm landscape - horizontal vaak traag
- raar geplaatste spatiebalk
- Ondersteuning in OSX (hoewel ze nu wel een isync plugin hebben...)
- podcasts die niet willen afspelen in de musicplayer
- vastlopende mediaplayer
enz..
Veel van die problemen zijn echter kleine problemen, die 3 die ik noemde zijn de grootste. Maar daar ga ik binnenkort wel voor naar een NSU.
[...]
Echt knap joh, maar ik heb helaas geen reserve toestel, daarom probeerde ik ook er achter te komen hoe lang een reparatie duurt. Maar bedankt voor de tip alsnog
Verwijderd
In belgie krijg je het niet gemaakt hier in dat apenland lopen ze achter de feiten aan.DVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:46:
[...]
Nou, allen naar Rijssen dus
Heb net nog een belletje gedaan met het NSP in Bree (België). Daar waren ze op de hoogte van het probleem maar hadden ze geen toestemming van Nokia om de herstelling zelf uit te voeren (heeft iets met levels te maken...). Ik kon hem dus binnenbrengen maar dan ben ik hem ook gelijk 14 dagen kwijt...
Ook mailtje gedaan naar Nuth (typhone), maar nog niks ontvangen...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 15:11 ]
Verwijderd
Misschien kick ik te snel, maar het gaat zo hard in dit topic dat er wellicht overheen gelezen is...Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:07:
Sinds gisteravond te trotse bezitter van een N97. Paar dingen:
- Email (hotmail en @home) ingesteld via de wizard van Nokia messaging. Fluitje van een cent opzich, maar het functioneert voor geen meter. Mails worden niet verzonden vanaf mijn telefoon, of heel laat. En het ontvangen verloopt ook niet goed. Wat kan ik hier aan doen?
- Mijn T-Mobile instellingen heb ik tevens via een wizard geinstalleerd. Echter onder instellingen en dan toegangspunten zie ik 2 actieve verbindingen; T-Mobile Internet (is goed) en eentje die heet Mobiel Internet (lijkt me niet goed?) Ik wil niet voor extra kosten komen te staan naast mijn web 'n walk van T-Mobile.
Als ik jouw link volg, en ik kies download en dan weer download, dan download ik een wgz. Blijkbaar staat winrar bij jou ingesteld voor het openen van wgz bestanden, maar je moet deze dus niet meer unrarren. Gewoon deze wgz op je telefoon zetten dus.firefighter2 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:34:
[...]
bestand gedownload, uitgepakt met winrar.
dan staan de bestanden dus op je bureaublad in een map.
daarna kom ik niet verder.
probeer het eens te downloaden en kijk zelf eens wat er gebeurd. alvast dank voor de genomen moeite
http://www.symbian-freewa...calendar-outlook-1-8.html
Haha, geweldig. special voor dit bericht een account aangemaakt! Topservice hoor!Teunistelecom schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:01:
Hallo Mensen,
Heel erg bedankt voor de positieve reacties,
Maar het is zeker zeer vreemd dat andere nsp's geen reparaties doen,
Helaas is hier de vooraad er ook doorheen en is het wachten op een nieuwe lichting,
Met vriendelijke groet,
Teunis Telecom
[ Voor 25% gewijzigd door TheFes op 12-11-2009 15:18 ]
Het is inderdaad wel snel.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:10:
[...]
Misschien kick ik te snel, maar het gaat zo hard in dit topic dat er wellicht overheen gelezen is...
Alvast dank!
Verwijderd
Dankje. Ik heb de instellingen voor verz/ontv op 'snelste' gezet. Het groene cirkeltje staat nu ook gewoon in beeld. Een test mail verstuurd, maar er wordt nog steeds niks bezorgd op mijn mobiel. Nu kijk ik bij 'verbindingsinfo' en de status is 'inactief'. hij synct dus niet continue mijn mail, terwijl ik dit wel ingesteld heb...liffey schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:17:
[...]
Het is inderdaad wel snel.
Ik heb echter totaal geen last, en ook via t-mobile.
3sec vertraging in de inbox ten opzichtte van de pc.
Verzenden gaat ook pima.
Ik heb eerst een account bij nokia messaging aangemaakt, daar alle info van 2 mailadressen aangemaakt en dan nogmaalds via nokia messing op de telefoon. Emailadres wordt herkend, inloggen daarna met nokia messagingaccount en het draait als een zonnetje!
Ik krijg geen extra kosten als ik wissel van toegangspunt. Volgens mij is alles afgekocht met w&w. Behalve mmsjes. Foto's dus alleen versturen er mail.
Verwijderd
Bel jij vanuit België?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:02:
[...]
In belgie krijg je het niet gemaakt hier in dat apenland lopen ze achter de feiten aan.D
Daelderweg 21
6361HK Nuth
Tel. 09003962349
Krijg geen aansluiting.
Teunis Telecom van mij een warme douche ..................kreuze zal gestopt zijn met de n series omdat dit een hoop ellende met zich meebrengt.De koude douche geef ik aan nokia zelf.
Verwijderd
Ik heb een email gestuurd hopelijk hebben zij die onderdelen.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:46:
[...]
Bel jij vanuit België?
Want dan kan je ook 070-660733 bellen...
Master_A
Instellingen: wat te syncen, alles al doorgelopen?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:46:
[...]
Dankje. Ik heb de instellingen voor verz/ontv op 'snelste' gezet. Het groene cirkeltje staat nu ook gewoon in beeld. Een test mail verstuurd, maar er wordt nog steeds niks bezorgd op mijn mobiel. Nu kijk ik bij 'verbindingsinfo' en de status is 'inactief'. hij synct dus niet continue mijn mail, terwijl ik dit wel ingesteld heb...
Ik ga morgen een rondje rotterdam e.o. bellen.The_Fes schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:16:
Heb net met KPN Brekelmans in Tilburg gebeld. Het probleem is bekend, maar volgens hen waren de onderdelen nog bij Nokia in productie (vreemd verhaal, aangezien ze in Rijssen al wel binnen waren). Hij gaf aan ze vanaf 25 november te kunen bestellen.
Ik heb weinig zin om stad en land af te reizen voor een fix, bovendien kan ik die NSP's natuurlijk nooit vinden zonder goed werkende GPS ontvangstIn ieder geval, ik wacht nog even af en bel rond de 25e wel weer op.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 16:46 ]
Hier hetzelfde probleem. Het heeft wel gewerkt, maar tegenwoordig worden emails gewoon niet meer opgehaald.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:46:
[...]
Dankje. Ik heb de instellingen voor verz/ontv op 'snelste' gezet. Het groene cirkeltje staat nu ook gewoon in beeld. Een test mail verstuurd, maar er wordt nog steeds niks bezorgd op mijn mobiel. Nu kijk ik bij 'verbindingsinfo' en de status is 'inactief'. hij synct dus niet continue mijn mail, terwijl ik dit wel ingesteld heb...
Verwijderd
Ik ook! Provider: KPN/HI firmware V2.0. Zal straks mijn mailbox eens opnieuw instellen! Vreemd dit!Dj-sannieboy schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:45:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Het heeft wel gewerkt, maar tegenwoordig worden emails gewoon niet meer opgehaald.
Verwijderd
Ook bij mij werkt Nokia messaging vanaf vannacht 3:08 niet meer...Amiet01 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:13:
Zijn er meer mensen waarbij er sinds gister problemen zijn met de Nokia Email service. Ik krijg elke keer een mailtje met als titel "probleem met uw e-mail". Als ik vervolgens naar email.nokia.com ga en mijn wachtwoord opnieuw instel, dan werkt het weer even (half uurtje ofzo) en daarna krijg ik weer hetzelfde probleem.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 18:26 ]
Goeie in-ear oordopjes kopen (ik heb de AKG K324 en deze zijn vrij luid vergeleken met andere merken). Deze isoleren meteen ook het geluid van buiten en hoef je de dopjes sowieso minder hard te zetten.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:05:
Aangezien ik ook interesse heb in een N97 als opvolger van mijn N95 wilde ik even het volgende vragen:
Ik ben er in de winkel achter gekomen dat het volume van bv mp3tjes een stuk zachter is, is hier een gemakkelijke oplossing voor?
Ik gebruik hem namelijk vaker op het werk en dan is het geluid nog niet zo hard op 100%, de N97 klonk daarentegen nog zachter.
Dit zal ongetwijfeld gedaan zijn ivm de gehoorbeschadigingen van jongeren maar toch wil ik weten of ik dat kan omzeilen/aanpassen.
Master_A
Verwijderd
Thnx maar wil gewoon harder geluid uit de telefoon krijgen, dus niet via oordopjes. Toch bedanktAmiet01 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:21:
[...]
Goeie in-ear oordopjes kopen (ik heb de AKG K324 en deze zijn vrij luid vergeleken met andere merken). Deze isoleren meteen ook het geluid van buiten en hoef je de dopjes sowieso minder hard te zetten.
Wat betreft het email probleem. Ik heb het denk ik opgelost (ff afkloppen) door mijn emailaccount voor hotmail op email.nokia.com te verwijderen en daarna weer toevoegen. Alles wordt op je telefoon bij de volgende sync opnieuw gedownload.
[ Voor 12% gewijzigd door BlisterAMG op 12-11-2009 19:25 ]
Ow ok daar kan je wat minder aan doen. Portable speakers kopen of je telefoon op een goeie ondergrond zetten zullen dan de enige oplossing misschien zijn.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:26:
[...]
Thnx maar wil gewoon harder geluid uit de telefoon krijgen, dus niet via oordopjes. Toch bedankt
Master_A
Misschien moet je de laatste twee bladzijden even doorlezen ...El_V schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:00:
wat is nu de oplossing voor die witte waas bij fotos met flitser?
erg vervelend probleem namelijk
En ik trek mijn woorden weer in. Heeft het even gedaan, ook getest met nieuwe mailtjes, maar nu pakt ie ze niet meer. Staat al een hele tijd op 2 nieuwe mails, terwijl ze toch echt gelezen zijn en nieuw gestuurde mailtjes komen niet meer op mijn telefoon aan. Erg vervelend dit.AjaxArena schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:02:
Het probleem met het ontvangen van nieuwe email heb ik ook, maar ik probeer de optie van het verwijderen van het account van de website even om te kijken of dat werkt. EDIT: Dit werkte. Heb overigens ook via de email.nokia.com een smsje naar mij toe laten sturen om via een link in dat smsje Nokia Messaging te installeren (waarmee je dus ook nokia email krijgt).
dus...
[ Voor 5% gewijzigd door etienne100 op 12-11-2009 22:38 ]
Gewoon oude versie Maps verwijderen en nieuwe installeren. Heeft niks te maken met Google Maps.etienne100 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:37:
[...]
Als ik "kaarten"wil openen krijg ik bericht dat deze versie van maps niet compatibel is met de oude kaart gegevens. Ik krijg ook meteen de vraag "oude kaartgegevens verwijderen?". Als ik op nee klik dan sluit het prog. af dus kennelijk blijft alleen de optie verwijderen over.
Komt dit nou door de nieuwe sw versie of zou het kunnen komen doordat ik google maps erop heb gezet? Zie geen ander icoontje van nokia maps of wordt deze dan meteen vervangen met de juiste kaarten?
[...]
Verwijderd
Fijn dat je dit even meldt, dan hoef ik het niet ook te proberen...AjaxArena schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:29:
[...]
En ik trek mijn woorden weer in. Heeft het even gedaan, ook getest met nieuwe mailtjes, maar nu pakt ie ze niet meer. Staat al een hele tijd op 2 nieuwe mails, terwijl ze toch echt gelezen zijn en nieuw gestuurde mailtjes komen niet meer op mijn telefoon aan. Erg vervelend dit.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 07:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
Werkt Messenger bij jou wel? Ik heb geprobeerd contacten te downloaden, maar dan blijft hij hangen bij ongeveer 95% (het balkje loopt namelijk niet helemaal vol). Gisteren de telefoon de hele dag aangelaten om de contacten te downen, maar dan loopt hij vast.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:14:
[...]
Fijn dat je dit even meldt, dan hoef ik het niet ook te proberen...
Denk echt dat het met de service van Nokia Messaging te maken heeft want bij mij werkt Windows Live Messenger wel. (De versie die nu in de OVI store staat, zorg er wel voor dat je die thaise oude versie eerst verwijdert!) Na installatie hiervan staat er in je map berichten een nieuwe map met het emailadres behorende bij dit live messenger account en als ik daar de widget van op mijn homescreen zet refresht 'ie ze wel gewoon netjes.
Het emailadres wat ik gebruikt heb voor registratie bij Nokia Messaging is hetzelfde emailadres als wat ik voor Live Messenger gebruik.
Bovenstaande wordt hier trouwens bevestigd door iemand anders
Standaard vraag, maar heb je de laatste firmware al op je Parrot gezet? Mijn vrouw heeft die ook in haar auto en ik heb er geen enkel probleem mee. Hij synct alles prefect en geen problemen met bellen en gebeld worden.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:33:
Ander puntje; de slechte connectie met de Parrot CK3100 carkit. Heb nu al menig keer gehad dat na een minutt of 5 gewoon de verbinding eruit klapt. Tevens heb ik al een paar gesprekken gemist omdat de telefoon gewoon niet over ging op de carkit. Wanneer hij wel over gaat is dit maar een keertje en vervolgens kraakt en pruttelt er wat over mijn luidsprekers.
Be reasonable.... do it my way
Wachtwoord controleren voor SMTP, heb ik ook gehad.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:10:
[...]
Misschien kick ik te snel, maar het gaat zo hard in dit topic dat er wellicht overheen gelezen is...
Alvast dank!
... gecensureerd ...
Verwijderd
Nee niet gedaan nog. Heb een lease auto waar deze carkit standaard voor me ingebouwd zat. Heb ook geen idee eigenlijk hoe ik dit zou moeten doen?fsve schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:59:
[...]
Standaard vraag, maar heb je de laatste firmware al op je Parrot gezet? Mijn vrouw heeft die ook in haar auto en ik heb er geen enkel probleem mee. Hij synct alles prefect en geen problemen met bellen en gebeld worden.
Ondertussen vrijdag.erikafoort schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:57:
[...]
Ik ben er niet aan toegekomen om V20 te laten installeren. Ik heb een poging gewaagd via PC suite maar dat werkte niet, resulterend in een "lege" telefoon (harde reset gedaan) en geen V20. Vrijdagmorgen heb ik wat meer tijd voor een install van V20 door een NSP. Hopelijk daarna meer.
Het klinkt alsof ze er gewoon geen zin in hadden om deze te repareren! Ik zou gewoon een andere NSP proberen!erikafoort schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:04:
[...]
Ondertussen vrijdag.
net naar de nsp (amersfoort) geweest, voeren geen update uit omdat "de usbaansluiting op het moederbord kapot is". Vreemd want opladen en bestanden overzetten gaan prima bij mij, op snelheid ook. Dit zou wel op eigen risico uitgevoerd kunnen worden, volgens mij willen ze gewoon de garantie verschuiven wat me bij een vorige reparatie ook al eens gebeurd is bij dezelfde nsp.
Gevraagd naar de "nieuwe gps en lens backcover", dit deden ze niet zelf omdat ze "altijd een flatcable stukmaken als ze de telefoon openen", opsturen en drie weken wachten.
Resultaat; geen gegevens meer door harde reset (backup terugzetten moet ik nog doen, ik weet niet of programma's daar ook onder vallen), usb is schijnbaar stuk, geen nwe cover voor gps en lens, nog steeds geen iSync (mac).
Ik vind het allemaal gezegend en dit is mijn laatste Nokia na vele te hebben gehad. Voor mijn volgende telefoon zoek ik een lekker simpel telefoontje uit waar praktisch niks stuk kan gaan.
Heel simpel, zorg dat je een laptop hebt met Bluetooth, download op de site van Parrot de firmwareupdate software. hier dusVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:07:
Nee niet gedaan nog. Heb een lease auto waar deze carkit standaard voor me ingebouwd zat. Heb ook geen idee eigenlijk hoe ik dit zou moeten doen?
Be reasonable.... do it my way
Lees dan nog maar eens opnieuw... Staan toch echt antwoordendagizmo schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:58:
Zo, heb net in twee dagen non-stop alle topics doorgelezen over de N97. Ik maak me wat zorgen over de lenscover, omdat je het blauwe kussentje hoort slepen over de lens.
PunlArjen
Verwijderd
Gaat me lukken, dank voor je hulp, misschien krijg ik dan in ieder geval de carkit weer soepel werkend.fsve schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:46:
Heel simpel, zorg dat je een laptop hebt met Bluetooth, download op de site van Parrot de firmwareupdate software. hier dus
Volg de stappen en klaar ben je.
Succes.
Ja hoor dat is geen probleem, doe je cameraschuifje open, lenzen in doen en dan van dichtbij kijken of er beweging in het lensschuifje zit als je er zachtjes op drukt. Hij veert ook weer terug. Oude covers hebben hard plastic wat schuift, die veert niet terug en heeft ook geen ruimte tussen plastic en blauw.dagizmo schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:37:
Ik heb een NSP gebeld, met de vraag of ze ook preventief de lenscover willen vervangen bij mij. Ik heb het toestel nog maar net, dus nog geen krassen.
Krijg ik als antwoord: We hebben nog maar 1 geval gehad met een kras. Daarom vervangen we pas de lenscover als er een kras op zit. Een raar antwoord...als ik de berichten van andere gebruikers lees.
Ik heb overigens wel een redelijk nieuw model, kan je de 'nieuwe' lenscover ook herkennen van buitenaf?
Verwijderd
Wanneer je de eerste keer kiest om te syncen haalt hij de laatste 50 binnen. Ik heb ook iets van 2700 mails en het is bij mij ook goed gegaan. dus niet bang zijn, komt goedmrpink83 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:33:
Ik ben helemaal klaar met het Nokia Messaging programma. Ik wil nu het normale programma gaan gebruiken voor mijn hotmail, maar ik vind het wel handig als die om het half uur controleert op nieuwe mails. Maar ik wil niet dat mijn hele inbox wordt gedownload want dat zijn meer dan 3000 mailtjes en dan loopt die erg traag.
Mis ik een instelling of is dit sowieso niet mogelijk?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 14:14 ]
Dat is het hele probleem dus, het installeren van Windows live messenger. Ik kom, net als Linkshalf, niet verder dan 95% in dat scherm waarin de contacten worden binnengehaald. Heb je daarmee wel gewoon HTML mails?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:14:
[...]
Fijn dat je dit even meldt, dan hoef ik het niet ook te proberen...
Denk echt dat het met de service van Nokia Messaging te maken heeft want bij mij werkt Windows Live Messenger wel. (De versie die nu in de OVI store staat, zorg er wel voor dat je die thaise oude versie eerst verwijdert!) Na installatie hiervan staat er in je map berichten een nieuwe map met het emailadres behorende bij dit live messenger account en als ik daar de widget van op mijn homescreen zet refresht 'ie ze wel gewoon netjes.
Het emailadres wat ik gebruikt heb voor registratie bij Nokia Messaging is hetzelfde emailadres als wat ik voor Live Messenger gebruik.
Bovenstaande wordt hier trouwens bevestigd door iemand anders
Verwijderd
Wazige shizzleliffey schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:35:
nokia messaging fix:
Sinds gisteren geen mail meer binnengekregen.
1 instelling gewijzigd en het loopt weer als een zonnetje:
opties-->instrumenten-->instellingen-->wat te sync.-->inbox tap op inbox, blijkt die opeens uit te staan!nogmaals tappen en hij staat weer ingesteld.
![]()
succes.
Ik heb het er net weer afgegooid. Maar ik weet niet of we het over hetzelfde probleem hebben want, ik kreeg steeds het mailtje van : "probleem met uw email". Nadat ik dat mailtje had ontvangen, kreeg ik geen nieuwe mail meer.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:14:
[...]
Wazige shizzle, heb het ook nog een keer geprobeerd (dus wel weer met de nokia messaging serive) en het werkt idd als een trein nu. Zowel ontvangen als verzenden gaat mega snel. Echt apart dit. Werkt het nu weer bij iedereen? Want ik had begrepen dat er meer mensen met problemen zaten...
Ook ik kom niet verder dan ongeveer 95%, erg vaag.AjaxArena schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:01:
[...]
Dat is het hele probleem dus, het installeren van Windows live messenger. Ik kom, net als Linkshalf, niet verder dan 95% in dat scherm waarin de contacten worden binnengehaald. Heb je daarmee wel gewoon HTML mails?
Verwijderd
Dan hadden we het over hetzelfde. Had ook val pure ellende het er afgegooid. Totdat bovenstaande reactie kwam. Dus weer opnieuw geconfigureerd en het werkt prima. Geen idee wat nou eerst het probleem was overigens. Misschien heeft de service er een tijdje uitgelegen en doet hij het nu toevallig weer.mrpink83 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:25:
[...]
Ik heb het er net weer afgegooid. Maar ik weet niet of we het over hetzelfde probleem hebben want, ik kreeg steeds het mailtje van : "probleem met uw email". Nadat ik dat mailtje had ontvangen, kreeg ik geen nieuwe mail meer.
Verwijderd
Heb het gisteravond geprobeerd en hij is bij mij gewoon de hele installatie doorgekomen. Je moet wel engelen geduld hebben (duurde ongeveer een halfuur), maar dan heb je ook wat. Heb gewoon de messenger uit de Ovi store gehaald.Scorp2111 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:37:
[...]
Ook ik kom niet verder dan ongeveer 95%, erg vaag.
Ik heb het ook een aantal keer geprobeerd en het opgegeven. Heb uiteindelijk Nimbuzz geinstalleerd. MSN werkt prima, ook via spraak, en daarbij heb ik ook meteen mijn skype, facebook, hypes, ICQ, Gtalk contacten bij elkaar staan.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:41:
[...]
Heb het gisteravond geprobeerd en hij is bij mij gewoon de hele installatie doorgekomen. Je moet wel engelen geduld hebben (duurde ongeveer een halfuur), maar dan heb je ook wat. Heb gewoon de messenger uit de Ovi store gehaald.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq