Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik heb CD-Wow nog een mailtje gestuurt over de levering ervan:
Ja inderdaad, de games zijn uit de UK. Ze worden verstuurd uit zwitserland. Elke game die ik tot nu toe heb gekocht daar had een pakketje met Swiss Post..

Dit was het antwoord op mijn vraag of de game op 10November bij mij in de bus lag, of pas dan werd verzonden:
Regarding ' CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2' I would like to inform you that in the majority of instances, we are unable to dispatch products prior to the release date. The reason for this is that manufacturers and distributors are now scheduling deliveries to merchants for receipt on the day prior to the listed release date. Accordingly, items are then processed and dispatched to customers, same day - or on released date.

Our procurement teams make every effort to obtain stock as early as possible in the hope that we can dispatch orders prior to the release date. Should this occur with your order, you will receive an email confirming dispatch prior to the release and promote the earliest possible delivery to you.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:13
Gcshop heeft tegen mij verteld dat ik de game waarschijnlijk op de release date heb tenzij er vertraging is van de post zelf.Dit geld voor de uk versie.

[ Voor 7% gewijzigd door Ninjaman op 29-10-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Bij CD-Wow heb je grote kans dat je hem later tot veel later binnen hebt. Er zijn reviews van gemiddeld 2 weken levertijd. Met een pre-order zal het waarschijnlijk niet zo erg zijn maar je hebt hem zeer waarschijnlijk niet op release dag. Voor 5 euro meer pre-order je hem bij een nederlands bedrijf die ze dan de dag ervoor gewoon met TNT kan versturen waardoor ze bijna zeker op de dag van de release op de mat liggen.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:36

Sargan

Filmfreak...

Slasher schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:48:
Als ik dinsdagmorgen 10 november de Mediamarkt Alexandrium binnenloop rond openingstijd moeten er toch wel stapels met exemplaren van dit spel liggen toch?
Gewoon reserveren, heb ik ook gedaan bij de MM in Heerlen, 5 euro aanbetaald en je weet zeker dat je de game op 10 november hebt!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarabeast
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 21:56
Heeerlijk, toen ik hoorde dat ik hem kon pre-orderen, heb ik het gelijk gedaan x).
Alleen kwam er laatst achter dat hij uitkomt in de uitwisselingsweek, dus ff die student opsluiten in de kelder, af en toe wat water en boord geven, en gamen maar xD maar ik heb die student laatst gesproken over msn en hij vertelde hoe hij thuis altijd Crysis met de beamer erbij speelde, dus dat moet goed komen xD
En vandaag kwam ik erachter dat het programma(vanuit school) al vroeg is afgelopen dus ik kan hem mooi afhalen =D

~Scarabeast~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voor mensen uit de omgeving van Deventer: Ik las in de krant dat de Castle Gameshop 's nachts open gaat voor dit spel.

Dus als je echt de eerste wil zijn.... (mij niet gezien overigens :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:57
Waar kan ik hem nu nog het beste pre-orderen wil ik hem op de dag zelf binnen krijgen?

ik zou ik ook gewoon kans hebben als ik naar de Mediamarkt oid ga op de dag zelf (Eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk0s schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:30:
Waar kan ik hem nu nog het beste pre-orderen wil ik hem op de dag zelf binnen krijgen?

ik zou ik ook gewoon kans hebben als ik naar de Mediamarkt oid ga op de dag zelf (Eindhoven)
Denk het niet, bij de MM kan je ook pre-orderen en als je dat niet doet, zal hij héél snel uitverkocht zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
En als ik hem bij Bol ga bestellen nu? zou ik dan nog kans hebben of ook niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Wie weet welke versie regiovrij gaat zijn ? Of is dn elke versie regiovrij ?

Bij gamehubs kan je niet zien welke het is en daar is hij 49 euro, maar nu zag ik bij play-asia dat de Asia 41 euro is en de Us 44 en heb nog een bonnetje liggen van 5 dollar extra korting.

Ik hoef hem niet snel te hebben en weet dat play-asia er ong 5 dagen over doet om hem naar mij te sturen, maar weet iemand welke ik dan moet nemen ?

Ben voorlopig druk met Fifa, Forza en Gay tony dus het zou me zelfs wel goed uitkomen als het spel er een wekje later is ;)

edit :

Heb hem al besteld ;) de Asian versie kost me uiteindelijk een 39,50 incl verzenden.

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 29-10-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ik heb COD: MW2 ook bij de PU besteld, echter vorige week een E-mail gerkegen dat je de game pas mnimaal een maand na je betaling krijgt i.v.m. stoneren. Wees gewaarschuwd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn incasso heeft 2 weken geleden plaats gevonden, en heb al twee mails van HUB gekregen waarin gegarandeerd wordt dat ik de game op release datum binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik heb eerst ook de garantie gehad, maar na mijn E-mail van vorige week opeens andere berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Dirk0s schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:49:
En als ik hem bij Bol ga bestellen nu? zou ik dan nog kans hebben of ook niet meer?
In principe heb je bij elke online retailer als je hem daar besteld veel zekerheid dat je hem op dag van release krijgt. In ieder geval de nederlandse ondernemingen. Tenzij heel TNT opeens overhoop ligt maar ja dat is een factor die zij niet kunnen beïnvloeden.

Als je hem toch online gaat kopen, zou ik het niet bij bol.com doen aangezien je daar waarschijnlijk iets van 60 euries kan gaan aftikken. Als het goed is staat MW2 gewoon in de pricewatch dus kun je daar zo opzoeken welke winkel/etailer het goedkoopst is.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
k denk dat ik um niet ga bestellen maar gewon op de dag zelf koop.
Lukt altijd wel.Heb alleen een gekte gezien bij de release van WoW wotlc.
Gta 4 was redelijk druk.En denk dat dit bij cod ook het geval zal zijn.
Naja de mm in hengelo besteld altijd genoeg dus daar kan ik hem als het is de stad niet lukt daar alsnog ophalen.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan er weer over de game zelf gepraat worden nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
bram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:10:
Kan er weer over de game zelf gepraat worden nu?
Zal ik ook eens zeggen als je weer voor de zoveelste keer over je FragFX bezig bent. :X

Vier posts terug praat je zelf over je bestelling en als een ander dan iets zegt over hun bestelling zou het ineens over het spel zelf moeten gaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh ben je je bakkie koffie vergeten vanochtend?

Ik zal het even nuanceren: zullen we met z'n allen weer over de game praten, inclusief mezelf?

Ik doelde eigenlijk op alle "zal die en die winkel 'm nog hebben op 10 november?" posts, daar waar mijn post een directe reactie was op de post daarboven.

Buiten dat is en blijft de FragFX een waanzinnige verbetering en kan ik ook niet wachten om 'm met MW2 te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
“Players have the option of skipping over the scene. At the beginning of the game, there are two ‘checkpoints’ where the player is advised that some people may find an upcoming segment disturbing. These checkpoints can’t be disabled.” - Says the Activision spokesman.
“Modern Warfare 2 is a fantasy action game designed for intense, realistic game play that mirrors real life conflicts, much like epic, action movies. It is appropriately rated 18 for violent scenes, which means it is intended for those who are 18 and older.”
Je kan die airport scene/act dus skippen, als je deze te extreem vindt.

Volgens mij moet in dat geval de zin ”These checkpoints can’t be disabled.” -> ”These checkpoints can be disabled.” zijn, maar goed.

Hoewel ik overigens niet denk dat de ophef nu minder zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
bram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:23:
Goh ben je je bakkie koffie vergeten vanochtend?

Ik zal het even nuanceren: zullen we met z'n allen weer over de game praten, inclusief mezelf?

Ik doelde eigenlijk op alle "zal die en die winkel 'm nog hebben op 10 november?" posts, daar waar mijn post een directe reactie was op de post daarboven.

Buiten dat is en blijft de FragFX een waanzinnige verbetering en kan ik ook niet wachten om 'm met MW2 te gebruiken. :)
Misschien een verbetering voor jou maar totaal oneerlijk tegenover de rest die met controller spelen. maar goed, die discussie is toch zinloos met jou, dus die ga ik niet opnieuw beginnen.
Ik zou er in elk geval geen voldoening uit halen moest ik een potje winnen met een FragFX en weten dat de rest met controller speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wat is FragFX dan eigenlijk?

Google heeft het al gevonden

[ Voor 41% gewijzigd door Slasher op 30-10-2009 09:48 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

FragFx is om mensen een oneerlijk voordeel te geven en is duidelijk een gebrek aan controller skills

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, ook nog er op ingaan. :X

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 30-10-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Gunner schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:55:
FragFx is om mensen een oneerlijk voordeel te geven en is duidelijk een gebrek aan controller skills
Wow dat is echt een groot voordeel wat je dan hebt :/ Kzou hem niet eens meer kopen dan als zoiets ook voor de xbox bestond. Ja of iedereen moet het doen, maar dit haalt wel het relaxte vanaf de bank gamen weg en dat alleen maar om zogenaamd beter te zijn. Speel dan gewoon op de pc 8)7

Nu maar hopen dat microsoft hier nooit toestemming voor geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel ik alle argumenten hierboven lachend van tafel kan vegen, doe ik dit toch maar niet.

Het was niet de bedoeling om hier weer een FragFX discussie te gaan beginnen guys. :)

Iemand nog nieuwtjes over MW2 (al is het maar waar je 'm hebt gepre-ordered ;) )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
bram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:32:
Hoewel ik alle argumenten hierboven lachend van tafel kan vegen, doe ik dit toch maar niet.

Het was niet de bedoeling om hier weer een FragFX discussie te gaan beginnen guys. :)

Iemand nog nieuwtjes over MW2 (al is het maar waar je 'm hebt gepre-ordered ;) )?
Alleen dat ik besloten heb het spel gewoon te gaan halen op release-dag, dedicated server rel of niet. Het spel gaat gewoon ownen!

Heb toevallig nog een bon gekregen van 20 euro bij de FRS voor het in elkaar zetten van een pc voor iemand, dus ik ga op release-dag even in mijn pause langs bij de FRS.

Op de 10de ga ik overigens 's avonds wel eerst nog met mijn werk weg, maar heb ter compensatie de 11de vrij genomen zodat ik als ik thuis ben lekker lang door kan gaan en de volgende dag lekker uit kan slapen en de hele dag kan spelen :D

Ik heb er zin an :Y)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Houd het nuttig.

[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 30-10-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:22:
Mijn incasso heeft 2 weken geleden plaats gevonden, en heb al twee mails van HUB gekregen waarin gegarandeerd wordt dat ik de game op release datum binnen krijg.
Voor PU abonnement leden (COD:MW2) actie. Iedereen met een incasso na 09-10-2009 ontvangt de game niet op de dag van de release datum, maar op de eerst volgende dag een maand na de betaling (i.v.m. stoneren) en als er voldoende voorraad is. Dit is mij gezegd.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 30-10-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

bram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:37:
[...]

Je kan die airport scene/act dus skippen, als je deze te extreem vindt.

Volgens mij moet in dat geval de zin ”These checkpoints can’t be disabled.” -> ”These checkpoints can be disabled.” zijn, maar goed.
Je kan het checkpoint (keuze moment) niet uitzetten/overslaan, maw. je krijgt altijd de keuze of je het wil zien of niet. Er is dus geen situatie waar je 'per ongeluk' toch de heftige beelden te zien krijgt.
Daarom: you can't disable.

Zo lees ik het iig :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is de kans dat de Bart Smit mw2 eerder in huis heeft dan 10-11?
Voorgaande editie (waw) had ik 2 dagen eerder dan de officiele release al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:10:
Hoe groot is de kans dat de Bart Smit mw2 eerder in huis heeft dan 10-11?
Voorgaande editie (waw) had ik 2 dagen eerder dan de officiele release al in huis.
offtopic:
Inmiddels is daar al genoeg over gezegd lijkt me (ook door mij). Ik vind dat we het hele discussie van waar, wanneer en hoe we het spel gaan halen achterwege moeten gaan laten. Nogmaals daar is inmiddels alles wel over gezegd. Laten we gewoon inhoudelijk in gaan op het spel.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Relaxed! Leuk ook dat Nederland meteen in het openings-shot zit van de intro! _/-\o_

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muziek is vet! (Hulde aan Hans Zimmer) _/-\o_ Verder matige intro. Too much MW1 :(

Missie 1 = Moskou? :) (zie laatste seconde)

[ Voor 46% gewijzigd door monnick op 30-10-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

monnick schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:01:
Muziek is vet. Verder matige intro. Too much MW1 :(

Missie 1 = Moskou? :)
MP_Bloc :( :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

monnick schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:01:
Muziek is vet! (Hulde aan Hans Zimmer) _/-\o_ Verder matige intro. Too much MW1 :(

Missie 1 = Moskou? :) (zie laatste seconde)
Intro vindt ik juist heel sterk.
MW2 is een opvolger van MW1. Wat er in MW2 gaat afspelen heeft veel te maken heeft met MW1. (met dat je als soap die 1 armige gangster afschiet :P.
Het geeft duidelijk aan dat er 5 jaar geleden een hoop is gebeurt en dat je nu, 5 jaar later dus, weer verder moet omdat het een tering zooi is.

Maar ik snap wel, vanuit een MW2 informatief oogpunt, is het op dit moment niet echt super. Voor de gameplay en de informatie in het spel zelf dus wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Griffin op 30-10-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Mensen met fragfx zouden gewoon standaard gebanned moeten worden. Gelukkig heb je geen fragfx voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 13:16
zoek eens op "XCM XFPS 360" ;) voor de XBOX is er ook zoiets jammer genoeg! Bannen die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Dat dit het COD MW2 topic was.....

Topic Fragfx: [PS3] Splitfish FragFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 16:36
Misschien ben ik wel gewoon te lui om te zoeken:p

Maar is er bekend wat er gebeurt als jij een AC-130 oproept, blijf jij dan gewoon op dat ene punt staan waar jij em hebt geroepen, of verdwijn jij in die tijd dat de 130 rondvliegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
SCIxX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:57:
Mensen met fragfx zouden gewoon standaard gebanned moeten worden. Gelukkig heb je geen fragfx voor de 360.
Net als de mensen die een stuurtje gebruiken voor Forza of Gran Turismo :? Get real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Ik heb hem net maar gepreorderd bij de Mediamarkt Ehv, daar hebben ze ook een nacht opening, maar dan slaap ik liever en ga hem nu rustig dinsdag middag ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Dorest0rm schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:41:
Misschien ben ik wel gewoon te lui om te zoeken:p

Maar is er bekend wat er gebeurt als jij een AC-130 oproept, blijf jij dan gewoon op dat ene punt staan waar jij em hebt geroepen, of verdwijn jij in die tijd dat de 130 rondvliegt?
Volgens mij blijf jij op dat punt staan. Als je neergeschoten wordt dan spawn je niet totdat je klaar bent met je AC-130 run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Roamor schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:48:
[...]

Net als de mensen die een stuurtje gebruiken voor Forza of Gran Turismo :? Get real.
Ontzettend slechte vergelijking.

Als je met toetsenbord en muis wil spelen ga dan gewoon lekker achter je pc zitten. Mensen die muis en toetsenbord op console gebruiken zijn gewoon geeks die dan blij zijn dat ze een voordeel hebben tegenover controller gebruikers en dan kunnen winnen. Als ik op een console speel wil ik tegen anderen spelen die gewoon een controller gebruiken, niet mensen met toetsenbord en muis, je verpest de spelervaring voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
SCIxX ga naar het FragFX topic, wat net is gelinkt hier: [PS3] Splitfish FragFX.

[ Voor 36% gewijzigd door Jumpman op 30-10-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Houd het nuttig.

[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 30-10-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

SCIxX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:41:
[...]

Als je met toetsenbord en muis wil spelen ga dan gewoon lekker achter je pc zitten. Mensen die muis en toetsenbord op console gebruiken zijn gewoon geeks die dan blij zijn dat ze een voordeel hebben tegenover controller gebruikers en dan kunnen winnen. Als ik op een console speel wil ik tegen anderen spelen die gewoon een controller gebruiken, niet mensen met toetsenbord en muis, je verpest de spelervaring voor anderen.
Onzin.

1) FragFX is te koop voor iedereen (een accessoire).
2) Er zijn er genoeg die net zo goed met een controller kunnen mikken, dan met een muis. (note that de meeste mensen die een muis boven een controller verheven PC gamers zijn).

Een ander voorbeeld. Ik speel(de) regelmatig Live for speed (race sim) en heb regelmatig flinke gevechten (in de positieve zin van het woord) gevoerd met mensen die met een muis (geloof het of niet, werkt erg goed), een controller of een wheel (meest logische keuze denk je toch) geraced hebben. Waar het uiteindelijk op neer komt is op het kunnen van de persoon in kwestie. Een accessoire kan hierbij helpen, maar het wil niet zeggen dat wanneer iemand 300 dollar (/euro) in accessoires steekt dat ze dan ook meteen omhoog schieten qua performance.
Facetten als map knowledge, handling etc zijn allemaal net zo (if not more) belangrijk.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Misschien kunnen we het hier wat meer over het spel zelf hebben ipv allerlei randzaken? Het moge inmiddels ook wel bekend zijn dat de 'Ik heb 'm besteld/binnengekregen/etc.' ook wel achterwege gelaten mogen worden. Houdt het dus een beetje nuttig en ontopic :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend of de mp44 er in zit? Was bij iedere cod aanwezig, zou het echt zonde vinden als deze keer hij er niet in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:32:
Is er al bekend of de mp44 er in zit? Was bij iedere cod aanwezig, zou het echt zonde vinden als deze keer hij er niet in zit
Zover ik weet en ik op internet heb gelezen (of juist niet) zit deze er niet in. Het kan natuurlijk zijn dat deze er weer als 'easter egg' aan het eind van het spel in zit. wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 16:36
SgtCaffran schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:16:
[...]

Volgens mij blijf jij op dat punt staan. Als je neergeschoten wordt dan spawn je niet totdat je klaar bent met je AC-130 run.
Ik hoop het maar, ik zou niet neergeknald willen worden als ik net 5 seconden in de lucht ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een gelekt filmpje. Dit keer met de multiplayer map Afghan. Die gast zit alleen in de server maar je ziet wel goed de map en wat wapens. Errug vet! :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uSDqZsWbI2w]

En een hillarische MW2 commercial van Walmart:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dmLtRvQuElw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hmm, er is al een 360 versie gelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy fuck, nieuwe officiële trailer die echt geeeeeniaaaal is :p Moest wel ff lachen :)

En ook heel vet is de silenced sniper (Dragonuv) met heartbeat sensor!!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XxBdcdKVm2U&fmt=22]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:51

Niellie41

[object Object]

rgras schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:06:
En dan zeuren ze over piracy op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Activision Games Inc."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier staan veel meer filmpjes!! (Multiplayer, singleplayer en specops :) )

http://nl.justin.tv/kiwidoggie

kreeg wel de eerste keer bij het openen van een filmpje een PartyPoker popup, maar die heb ik daarna niet meer terug gezien.

EDIT: En hier een kanaal van iemand die het spel live aan het spelen is (met geluid):
http://www.justin.tv/sirus7hevirus (hij was rond 9:00 iig aan het spelen :P )

EDIT2: Die multiplayer maps zien er awesome uit! Ik heb 1 heeele grote gezien waar je vermoedelijk heerlijk kunt snipen (wel genoeg cover) en ik bekijk nu footage van de map Skidrov (ofzo) wat zich afspeeld in een Russische stedelijke wijk :)

[ Voor 50% gewijzigd door monnick op 31-10-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCIxX schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:41:
[...]

Off: Sorry, maar 'n betere vergelijking is er niet. :)

On: Die sniper ziet er wel gruwelijk uit zeg! Alleen jammer dat ie mis schiet, maar de persoon toch raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
rgras schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:06:
Niet normaal het is nog waar ook. Daar gaat Infinityward's omzet voor de XBOX360.

Call.Of.Duty.Modern.Warfare.2.XBOX360.RF-
http://i37.tinypic.com/1zlydcx.png

Ik hoop dat ze alle gebruikers bannen voor twee maanden, zodat ze voor 2009 klaar zijn, of een nieuw account aan moeten maken, zodat ze hun username en al hun archievements kwijt zijn. Dit is echt unfair tegenover de geleverde prestatie van Infinityward.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 31-10-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Tegenwoordig is het vaak zo dat 360 titels nog eerder zijn geleaked dan de PC versie. Ik hoop dat IW dit inziet en dat hun maatregelen op de PC dus eigenlijk onzin zijn.

@hieronder: En wat voegt dat toe aan de discussie?

[ Voor 13% gewijzigd door Gammro op 31-10-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
PS3 rules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, zal niet lang duren voor dat de pc-versie erop staat hoor, ik schat dinsdag ofzo :X

lekker, iedereen die een omgebouwde xbox heeft kan al spelen :/

zal wel weer wat horen maandag op school :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:01
ik snap niet dat jullie het zo geweldig vinden om al die gelekte filmpjes van gameplay enzo te kijken. Ik wil dat zulk soort dingen mij verrassen als ik het spel aan het spelen ben. Ik kijk enkle de trailer en een paar intervieuws maar de rest hoef ik echt nog niet te weten, daar kom ik vanzelf wel achter zodra ik het ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:12:
ik snap niet dat jullie het zo geweldig vinden om al die gelekte filmpjes van gameplay enzo te kijken. Ik wil dat zulk soort dingen mij verrassen als ik het spel aan het spelen ben. Ik kijk enkle de trailer en een paar intervieuws maar de rest hoef ik echt nog niet te weten, daar kom ik vanzelf wel achter zodra ik het ga spelen.
Nou gefeliciteerd, dan kijk je ze toch niet. 8)7 Nuttige bijdrage! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:12:
Stel je voor dat een van de filmpjes de geniale plotwending, waar CoD bekend om staat, verraad! Dat zou zuur zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:41:
[...]

Stel je voor dat een van de filmpjes de geniale plotwending, waar CoD bekend om staat, verraad! Dat zou zuur zijn. :X
Geniale plotwending? Wat was de geniale plotwending van MW1 dan? Ik vond het een leuke game, maar om het geniaal te noemen :P
Jumpman schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:31:
[...]

Niet normaal het is nog waar ook. Daar gaat Infinityward's omzet voor de XBOX360.

Call.Of.Duty.Modern.Warfare.2.XBOX360.RF-
http://i37.tinypic.com/1zlydcx.png

Ik hoop dat ze alle gebruikers bannen voor twee maanden, zodat ze voor 2009 klaar zijn, of een nieuw account aan moeten maken, zodat ze hun username en al hun archievements kwijt zijn. Dit is echt unfair tegenover de geleverde prestatie van Infinityward.
Niet om piracy goed te praten, maar wat had je dan verwacht? Denk je echt dat het uit had gemaakt als de illegale versie 1 dag later dan de release online had gestaan? Mensen die een illegale versie downloaden doen dat sowieso toch wel en die 0,5% die hem liever 1 dag eerder wil hebben is nou niet de winst voor Infinityward ;)

Ze moeten gewoon samen met Microsoft een versie releasen met een te tracken code zodat alle mensen die hem hebben meteen gebanned worden. Of nog beter, met een update die altijd "failed" na 1 week zodat alle xboxen dood gaan ;) Wellicht hebben ze dat wel al gedaan :P

[ Voor 60% gewijzigd door Wiebbe op 31-10-2009 12:14 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
monnick schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:23:
[...]

Nou gefeliciteerd, dan kijk je ze toch niet. 8)7 Nuttige bijdrage! :w
nee die van jouw is lekker constructief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Jumpman schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:31:
[...]

dat is natuurlijk grote onzin. Gek gezegd 95% van de gebruikers van de xbox koopt zijn spellen gewoon dus het omzet verlies valt echt wel mee. Iedereen koopt MW2 voor de multiplayer en gehackte xboxen zijn volgens mij niet speelbaar op live.

Dit alles in tegenstelling tot de pc variant.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
Wiebbe schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:11:
[...]

Geniale plotwending? Wat was de geniale plotwending van MW1 dan? Ik vond het een leuke game, maar om het geniaal te noemen :P
Sarcasme kan lastig zijn op het internet ;) :p

Zag dat het spel voor net meer dan 30E op gcshop wordt aangeboden, gelijk ook maar even aangeschaft. Voor zo'n prijsje kon ik het toch niet laten liggen :p. Nu alleen nog wat tijd zien te vinden om het bij release te kunnen spelen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat het sarcastisch bedoeld is :P

Edit: F5.. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Garma schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:14:
[...]

nee die van jouw is lekker constructief...
Jij reageert op een reactie op een reactie? Droste-effect, anyone?

Maar om toch maar een 'nuttige' bijdrage te leveren: gekraakte versies voor de Xbox kunnen toch gedetecteerd worden? Zal wel weer een ban-golf komen. Maar ik denk niet dat Activision of IW er wakker van ligt, CoD is toch een top-seller en het is duidelijk dat Microsoft de boel nogal sponsort.

Ben benieuwd of het vanaf dag één online leuk is, of dat het echt op gang zal moeten komen. Ik bedoel, iedereen moet de maps nog leren kennen (hoewel er een aantal al te zien zijn) maar ik vermoed wel dat er heel veel mensen die het spel op de dag van de release hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sterker nog die ban ronde is al aan de gang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Slasher schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:15:
[...]

dat is natuurlijk grote onzin. Gek gezegd 95% van de gebruikers van de xbox koopt zijn spellen gewoon dus het omzet verlies valt echt wel mee. Iedereen koopt MW2 voor de multiplayer en gehackte xboxen zijn volgens mij niet speelbaar op live.

Valt op de PC variant ook reuze mee, als je kijkt naar de online legit servers en gekraakte servers op MW is ongeveer 10% gekraakt; hoe het zit met het aantal actieve spelers erop weet ik niet, maar indien het aantal actieve spelers zo'n beetje gelijk is dan heeft verreweg de meerderheid van de mensen welk MW iig multiplayer speelt een legale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Nieuwsje gemaakt met referenties naar GoT en dit topic :).

nieuws: Xbox 360-versie Modern Warfare 2 gelekt naar illegaal circuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Die gast op livestream gebruikte een sniper met thermal scope, bestaan die :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
de gelekte versie is een echte maar de videopartitie is gevuld met oude cod 4 bestanden, dit betekent dat zodra je het schijfje in je xbox doet je 100% gebanned wordt.

Het is wachten op de winkelversie.

http://i.imgur.com/69pIf.jpg

Overigens vette shit dat filmpje van die sniper!

[ Voor 9% gewijzigd door PacinoAllstars op 31-10-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Zou hij dan opzettelijk door Microsoft of IW gelekt zijn? Om meteen een schifting te kunnen maken zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Slasher schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:15:
[...]

Ik ken een mensen met 100+ backup games en die ze allemaal op live konden spelen, en dit gewoon doen met de populaire games, al 1,5 t/m 2 jaar. Zou Microfost ook op moeten vallen met al die games en archievements.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 31-10-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Roamor schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:38:
Zou hij dan opzettelijk door Microsoft of IW gelekt zijn? Om meteen een schifting te kunnen maken zeg maar?
Dit soort speculaties is iets wat bij vele leaks tegenwoordig naar voren komt, met name door het grote tijdsbestek voor release dat sommige games tegenwoordig al lekken. Helaas zullen we het nooit weten :p, ergens zal het me tevens ook niet geheel verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
psychodude schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:04:
[...]

Dit soort speculaties is iets wat bij vele leaks tegenwoordig naar voren komt, met name door het grote tijdsbestek voor release dat sommige games tegenwoordig al lekken. Helaas zullen we het nooit weten :p, ergens zal het me tevens ook niet geheel verbazen.
Wanneer een spel gedrukt is, bestaat de kans dat die gelekt kan worden, mensen blijven nou immers de zwakste schakel.

http://i33.tinypic.com/5djshz.jpg voor de mensen die nog geduld hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
psychodude schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:04:
[...]

De lektijden zijn juist weer een beetje 'beter' aan het worden, een flink aantal jaren geleden lekte spellen soms nog eerder dan nu het geval is, dat is een beetje minder geworden, nu lekt het vaak weer wat eerder.

En het zal ook mij zeker niet verbazen als het niet enkel een werknemer van de drukker is die weleens wat lekt, maar als inderdaad ook in sommige gevallen een lek opzettelijk gebeurd door iemand die hoger zit bij de studio. Het heeft immers ook voordelen zo'n lek (kijk maar naar de activiteit van dit topic alleen al :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
SP uitgespeeld. :*)

Moet zeggen dat MW2 op alle fronten de overtreffende trap is van COD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
rgras schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:09:

Je account nog niet belokkeerd Infinity101 NL? Niet handig omdat hier te melden natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 31-10-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoop leaks nu natuurlijk, maar die 25th kill killstreak is wel een game changer :D Weet niet echt wat ik er van moet vinden.

(http://forums.modernwarfa...6-25-kill-streak-spoiler/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Jumpman schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:17:
[...]

Je account nog niet belokkeerd Infinity101 NL? Niet handig omdat hier te melden natuurlijk.
Gold abonnement was afgelopen en ik heb 'm toch niet aangesloten op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe fucking gay is dat. Heeft er iemand in de server 25 kills en dan is de match voorbij??? :O :(

Had net nog een 20 killstreak op MW1, ging lekker op The Bog ;)

[ Voor 29% gewijzigd door monnick op 31-10-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
rgras schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:09:

Op SP gebied misschien, ik krijg steeds meer het idee dat de MP hard gaat zuigen.
Cod4MP ftw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awsom schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:43:
[...]

Op SP gebied misschien, ik krijg steeds meer het idee dat de MP hard gaat zuigen.
Cod4MP ftw...
Sure....Je kan onmogelijk zeggen hoe de multiplayer gaat uitpakken. Wacht nou eerst maar eens af voordat je zo'n radicale uitspraak doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
die gast heeft hem in 5 uur uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
monnick schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:45:
[...]

Sure....Je kan onmogelijk zeggen hoe de multiplayer gaat uitpakken. Wacht nou eerst maar eens af voordat je zo'n radicale uitspraak doet. :)
Klopt. Ik ga hem ook zeker wel halen. Maar zonder dedicated servers zal er nooit goede clan support komen ben ik bang, en zullen veel clans bij cod4 blijven ;)
Omnyakom1 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:48:
die gast heeft hem in 5 uur uitgespeeld
Hehe klopt. Dacht dat de makers hem in 12 uur uitspeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Wtf, ik zie net een

spoiler:
dual wield shotgun

in een video, supervet maar een beetje te als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
die kun je alleen in het museum gebruiken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit vind ik wel een interessante ontwikkeling. Je mag bij game types als S&D en nog wat andere (geen idee welke) niet meer in een private party voicechat zitten maar je moet praten via het openbare kanaal van de server waar je in zit.
Dit heeft zeker voordelen vind ik, namelijk dat er meer gepraat gaat worden en hopelijk gaat men dan iets tactischer te werk. Anderzijds is het voor clans of vrienden die met zn alle in een party zitten kut als er kinderen doorheen gaan bleren in het openbare kanaal en dan wordt het misschien een beetje weird als je in je eigen taal gaat praten....

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/39784646.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1257008677&Signature=O%2BR4G68le3zCYGXsOQgiJ2uuDTI%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volledige lijst van Killstreaks:

3 - UAV
4 - Care Package
4 - Counter UAV
5 - Sentry Gun
5 - Predator Missle
6 - Precision Airstrike
7 - Harrier Strike
7 - Attack Helicopter
8 - Emergency Airdrop
9 - Pave Low
9 - Stealth Bomber
11 - Chopper Gunner
11 - AC-130
15 - EMP (zet alle elektriciteit uit, dus Claymores, sentry guns, HB-sensors, UAV's werken dan niet??)
25 - Tactical Nuke

[ Voor 38% gewijzigd door monnick op 31-10-2009 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Harrier Strike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07
monnick schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:49:
Dit vind ik wel een interessante ontwikkeling. Je mag bij game types als S&D en nog wat andere (geen idee welke) niet meer in een private party voicechat zitten maar je moet praten via het openbare kanaal van de server waar je in zit.
Dit heeft zeker voordelen vind ik, namelijk dat er meer gepraat gaat worden en hopelijk gaat men dan iets tactischer te werk. Anderzijds is het voor clans of vrienden die met zn alle in een party zitten kut als er kinderen doorheen gaan bleren in het openbare kanaal en dan wordt het misschien een beetje weird als je in je eigen taal gaat praten....

[afbeelding]
Hmmmz, dat is wel irritant, ik zit idd niet te wachten op blerende kinderen. Ik zie ook niet in waarom ze dit hebben veranderd.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
I saw all this information on a live stream. All 100% confirmed from final build of the game. I do not have the game. :(

ASSAULT RIFLES:
----------
M4A1
FAMAS
SCAR-H (Unlocked at Lvl9)
TAR-21 (Unlocked at Lvl20)
FAL (Unlocked at Lvl28)
M16A4 (Unlocked at Lvl40)
ACR (Unlocked at Lvl48)
F2000 (Unlocked at Lvl60)
AK-47 (Unlocked at Lvl70)

SMGS: