Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me sterk. Als er dan wat fout gaat hebben ze een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit een steamaccount gehad met halflife 2 maar om die te retrieven...ik weet echt niet meer welk password en zo. Ik neem aan dat je een nieuwe kan maken bij mw2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:28:
Ik heb ooit een steamaccount gehad met halflife 2 maar om die te retrieven...ik weet echt niet meer welk password en zo. Ik neem aan dat je een nieuwe kan maken bij mw2 ?
Je kan gewoon een nieuw account maken. De licenties van je vorige account ben je wel kwijt, totdat je dat wachtwoord weer weet.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:28:
Ik zou toch maar proberen om die steam account te achterhalen! Mooie van steam is dat je met je account al je games overal mee naartoe kan nemen. Als je nu een nieuwe maakt ben je wel je half life 2 licensie kwijt (of zou je de cd key opnieuw kunnen toevoegen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
SgtCaffran schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:45:
[...]

Ik zou toch maar proberen om die steam account te achterhalen! Mooie van steam is dat je met je account al je games overal mee naartoe kan nemen. Als je nu een nieuwe maakt ben je wel je half life 2 licensie kwijt (of zou je de cd key opnieuw kunnen toevoegen?).
CD key is maar eenmaal te gebruiken. Je kan de account nog wel achterhalen als je enkel de cd-key hebt.

@Mystikal: geloof dat hotlinking uitstaat ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LEAKED MULTIPLAYER FOOTAGE (caps, gewoon omdat het MW2 is ;) )

http://www.modernwarfare2...eaked-multiplayer-footage

3rd person is dus een nieuwe gamemode die je kan kiezen voor sommige online speltypes!! :o

[ Voor 26% gewijzigd door monnick op 26-10-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik noem dit geen spoiler maar goed:

First thing that might shock you is the fact that there are 3rd person playlists. Yep, you can play in 3rd person in some playlists now... This was one of the surprises Infinity Ward didn't want us to see until launch day. Furthermore, the footage shows a list of a total of 16 multiplayer maps and actual gameplay on three of them. The complete game is in French, but @WePlayCod was able to translate the multiplayer game modes: Team Deathmatch, Free-For-All, Domination, Ground War, Sabotage, Headquarters Pro, Search and Destroy, Capture the Flag, Demolition, Hardcore Team Deathmatch, Search and Destroy Hardcore, 3rd Person Team Deathmatch, 3rd Person Team Deathmatch Hardcore, 3rd Person Cagematch Hardcore. For a complete list of multiplayer maps (seen in the video) scroll down as they are listed under the videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat die filmpjes zo slecht van kwaliteit zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:48:
Jammer dat die filmpjes zo slecht van kwaliteit zijn trouwens.
Jup, heel slechte kwaliteit. En geen geluid :(

EDIT: Rare keus: 3rd person hardcore cagematch? Hadden ze beter met headquarters kunnen doen ofzo :p Denk overigens toch dat ik het bij firstperson houd :)

[ Voor 27% gewijzigd door monnick op 26-10-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3rd persoon? mehh , lijkt me helemaal niets eigenlijk, cod is gewoon first person

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
monnick schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:49:
[...]

Jup, heel slechte kwaliteit. En geen geluid :(

EDIT: Rare keus: 3rd person hardcore cagematch? Hadden ze beter met headquarters kunnen doen ofzo :p Denk overigens toch dat ik het bij firstperson houd :)
met 3rd person kun je om hoekjes kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Zelf ook 0 interesse in third person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Wat heb je overigens die informatie vandaan dat je daadwerkelijk third person kan spelen? Het filmpje is niet echt bewijs, dat lijkt meer op een spectator/replay mode, het lijkt me vooralsnog onwaarschijnlijk dat third person er in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCIxX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:51:
Wat heb je overigens die informatie vandaan dat je daadwerkelijk third person kan spelen? Het filmpje is niet echt bewijs, dat lijkt meer op een spectator/replay mode, het lijkt me vooralsnog onwaarschijnlijk dat third person er in zal zitten.
Staat in de multiplayer spelmode lijst. (zie gelekte filmpjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
Wat houdt cagematch dan weer in? Nja, wat ik wel weet, ik speel nog vele jaren mw1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Awsom schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:13:
Wat houdt cagematch dan weer in? Nja, wat ik wel weet, ik speel nog vele jaren mw1!
En Ground War ... Geen airstrikes en heli's? eindelijk :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCIxX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:51:
Zie mw247, filmpjes zijn van een gelekte full version van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Alle multiplayer filmpjes zijn onderhand alweer verwijdert, een stukje van de singleplayer staat er nog wel op, maar die wil ik niet zien. En voor iemand die zo stoer een filmpje wil lekken wordt het wel tijd dat hij/zij een keer een nieuwe camera koopt, wat een baggerkwaliteit :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In MW1 zat ook al 3rd person, het is enkel een cheat-labled command. Zou het hier niet gewoon hetzelfde zijn? Tot ik het zelf heb gezien geloof ik er niks van dat dit een optie is.

En wanneer het wel een optie is zal het wel een server setting zijn oid, in ieder geval niet zo dat je third person 'moet' spelen om te kunnen winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Infinity Ward’s community manager Robert Bowling heeft bevestigd dat er inderdaad een third person optie beschikbaar is voor Call of Duty: Modern Warfare 2

“It’s not something you can toggle on and off in ANY game. The special mode can only be played in private matches — toggled on or off just like “Hardcore” settings — or in playlists that are designated for third-person play. This is just another cool way to play the game, you obviously will still have the option to play gametypes normal as well.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Hmm ga zelf die 3rd person view niet spelen, lijkt mij niet echt passen bij MW2. Haalt volgens mij ook heel de beleving uit het spel. Met 1st person view heb je veel meer het gevoel alsof je daadwerkelijk het mannetje bent dat je speelt.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Och, ik vond het bij spellen als Gears of War, inFamous en dergelijke wel mooi om te zien hoe je character beweegt en reageert op bepaalde dingen en omgevingen. Als het nog een beetje te spelen is, wil ik het best wel een keer doen. In MW 1 heb ik het ook wel eens gedaan (Zombiemod :P), daar zag het ook wel leuk uit, maar dat was niet te doen omdat de rest van de mensen in de server gewoon in first-person speelden. Dan is het wel een behoorlijk nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
TrekDude101 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:44:
Och, ik vond het bij spellen als Gears of War, inFamous en dergelijke wel mooi om te zien hoe je character beweegt en reageert op bepaalde dingen en omgevingen. Als het nog een beetje te spelen is, wil ik het best wel een keer doen. In MW 1 heb ik het ook wel eens gedaan (Zombiemod :P), daar zag het ook wel leuk uit, maar dat was niet te doen omdat de rest van de mensen in de server gewoon in first-person speelden. Dan is het wel een behoorlijk nadeel.
Ok bij Gears of War vond ik het ook geweldig, maar samen met dat cover systeem :) En dat zit niet in dit spel, oftewel ik vind die 3rd person view niet echt veel meerwaarde hebben :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We can only imagine how mad they must be at Infinity Ward and we actually really feel sorry for them. It might be too late, but we've joined weplaycod.net » in the war against the leaked campaign footage. No, this is not coming from Infinity Ward as we are not affiliated with them in any way - it's just common sense. So yes, hate us if you want to, but we've taken the pledge to not watch and/or contribute to leaked campaign footage. We have yet to decide about multiplayer footage as have always shown it until now but these were paced by Infinity Ward themselves, by only showing 4 of 16 multiplayer maps. We'll go with common sense to decide whether to show them or not.

For now, we're going to show you this one multiplayer video attached to the Joystiq's article which has the 3rd person gameplay in it.
Hoe bedoel je schijnheilig?

Gisteravond staan er iets van 4 gelekte filmpjes op MW247.com, en een dag later doen ze zogenaamd ineens mee "in the war against the leaked campaign footage".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:31:
[...]

Hoe bedoel je schijnheilig?

Gisteravond staan er iets van 4 gelekte filmpjes op MW247.com, en een dag later doen ze zogenaamd ineens mee "in the war against the leaked campaign footage".
En nog een singleplayer filmpje waarbij ze letterlijk nog zeggen dat je zelf maar moet kiezen of je het wilt zien of niet, aangezien het natuurlijk de beleving de singleplayer kan beinvloeden. Licht hypocriet dit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg maar ontzettend hypocriet aangezien het hele bestaansrecht van dit soort sites gebouwd is op leaked info, cam vids. Maar goed, de meeting zal er wel aan ten grondslag liggen, en de eigenaar moet lekker zelf weten wat die doet maar geloofwaardig komt het inderdaad niet echt over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

TheZeroorez schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:21:
In MW1 zat ook al 3rd person, het is enkel een cheat-labled command. Zou het hier niet gewoon hetzelfde zijn? Tot ik het zelf heb gezien geloof ik er niks van dat dit een optie is.
Sterker nog, zodra je andere spelers gaat spectaten zit je in de 3th person view, daar hebben ze nu dus een game mode van gemaakt....

[ Voor 15% gewijzigd door Frentik op 27-10-2009 11:31 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik vaak de cod4 demoviewer om replays te bekijken in 3rd person,slomo en/of andere camerahoeken. Is ook ideaal voor screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Lijkt mij persoonlijk ook niets om 3rd person view te spelen maar wie weet halen ze me deze optie weer wat nieuwe spelers naar het spel en is hun opzet ook weer gelukt.

Als je gaat spectaten dan zit je toch alleen in 3rd person als je niet met je muis klikt? Want als je met je muis klikt en echt met een speler mee gaat kijken, kijk je volgens mij toch echt in first person mee.

Het kan zoals Trammelant aangeeft wel leuk zijn inderdaad voor screenshots en replays e.d. maar om nu zelf te spelen, nu zeg ik nog nee doe maar niet. Maar we zullen zien op 10 november ;)

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer kunnen we weer wat écht nieuws verwachten eigenlijk? De laatste keer was de Infamy trailer, en die vond ik niet eens de moeite waard.

Ik wil wel weer wat nieuwe SP filmpjes zien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Eerder is er al een filmpje opgedoken van gameplay in de derde persoon (3rd person) en er werd door sommige gezegd dat dit spectator mode zou zijn. Maar het is nu in een interview met joystiq.com bevestigd door Robert Bowling dat de derde persoon view in de game zal zitten.

Robert Bowling:

"It's not something you can toggle on and off in ANY game," said Bowling. The special mode can only be played in private matches -- toggled on or off just like "Hardcore" settings -- or in playlists that are designated for third-person play. According to Bowling, everyone playing in a third-person playlist will be restricted to the viewpoint. "This is just another cool way to play the game," he said, "you obviously will still have the option to play gametypes normal as well."

Our friend, the internet, has an inscrutable video of some person running around in third person, but you're probably better off waiting for the "awesome trailer" the folks at Infinity Ward have planned.

Ook heeft iemand op internet een screen gemaakt van een van de gelekte filmpjes en hij heeft de gamemodes van het Frans naar het Engels vertaald, en waarschijnlijk zullen dit dus de gamemodes van Modern Warfare 2 worden.

Team Deathmatch
Free-For-All
Domination
Ground War
Sabotage
Headquarters Pro
Search and Destroy
Capture the Flag
Demolition
3rd Person Team Deathmatch
Hardcore Team Deathmatch
Search and Destroy Hardcore
3rd Person Team Deathmatch Hardcore
3rd Person Cagematch Hardcore

Goed nieuws dus voor de mensen die totaal niet op deze mode zaten te wachten, je kan dus zelf kiezen op je een game opstart met óf zonder deze mode. Wat is eigenlijk jullie mening, vinden jullie het leuk dat je in de derde persoon kan gaan spelen? Laat het ons horen in de comments!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:16:
Wanneer kunnen we weer wat écht nieuws verwachten eigenlijk? De laatste keer was de Infamy trailer, en die vond ik niet eens de moeite waard.

Ik wil wel weer wat nieuwe SP filmpjes zien eigenlijk.
Alstu met dank aan ps3-sense.nl
http://www.ps3-sense.nl/2...-voor-opschudding-zorgen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Filmpje doet het niet bij mij. Hij lijkt te blijven hangen op het begin.

Mirrors anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Volgens mij is het deze
http://www.youtube.com/watch?v=_4QQxUnZFsE

Terrorist uithangen, niet erg handig van Infinity.....

[ Voor 32% gewijzigd door DeBaroN op 27-10-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat ze deze optie beschikbaar maken...maar alles behalve wereldschokkend.

Blijkbaar is het een server optie...dus iedereen speelt 3th person of niet. Dus voor de zuurpruimen en conservatievelingen: gewoon geen matches joinen waar deze optie aanstaat

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
baronruud schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:54:
Volgens mij is het deze

Wereldschokkend niet, Amerikaschokkend wel. Zou het een achievement zijn? Ik zie het verschil niet met bijvoorbeeld GTA ofzo, maar ik kan mij voorstellen dat dit weer enorm zal worden opgeblazen.

[ Voor 32% gewijzigd door Roamor op 27-10-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roamor schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:01:
[...]

Wereldschokkend niet, Amerikaschokkend wel. Zou het een achievement zijn? Ik zie het verschil niet met bijvoorbeeld GTA ofzo, maar ik kan mij voorstellen dat dit weer enorm zal worden opgeblazen.
Hij heeft het over de 3d person view, mocht je dit niet door hebben.

Is die airport shit niet gewoon een filmpje zoals die executie van die Al Fahlani (oid) in deeltje 1?

Aardig ziek anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:57:
Leuk dat ze deze optie beschikbaar maken...maar alles behalve wereldschokkend.

Blijkbaar is het een server optie...dus iedereen speelt 3th person of niet. Dus voor de zuurpruimen en conservatievelingen: gewoon geen matches joinen waar deze optie aanstaat
Misschien is het voor jou handig om voortaan quotes te gebruiken, aangezien je reactie onder het terroristenfilmpje staat, terwijl je het over 3d person view hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:12:
[...]

Hij heeft het over de 3d person view, mocht je dit niet door hebben.

Is die airport shit niet gewoon een filmpje zoals die executie van die Al Fahlani (oid) in deeltje 1?

Aardig ziek anders.
Volgens mij is het geen filmpje zoals die executie. Die speler schoot zelf ook.

Ik ga geen filmpjes meer kijken denk ik. Teveel info die ik eigenlijk nog niet wil weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

baronruud schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:54:
Volgens mij is het deze

Hoezo niet handig? Wat is er mis met eens een keer aan de andere kant spelen? Altijd maar the good guy uithangen gaat wel een beetje vervelen. Krijg je tenminste een keer punten als je een burger af knalt ipv dat de missie mislukt is en dat je opnieuw moet beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist fucking vet de terrorist uithangen! Ik had zoiets wel verwacht! :D

Als er mensen zijn die hier over gaan zeiken zou ik dat erg treurig vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah dit is toch wel aardig grof moet ik zeggen. Die paniek die ontstaat op dat filmpje. Daar gaan zeker politici over vallen.

Afgezien daarvan is het natuurlijk wel weer lekker dat ze een keer niet terug schieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vind het persoonlijk net ff te ver gaan. Ik zie dan ook de toegevoegde waarde niet.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

jagermeister schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:04:
Ik vind het persoonlijk net ff te ver gaan. Ik zie dan ook de toegevoegde waarde niet.
De toegevoegde waarde is dat je met een ander gevoel de strijd aan gaat. Tenminste, dat lijkt me de bedoeling.

Wanneer burgerdoden en schade aan gebouwen/auto's/etc er niet toe doet is het spelelement anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ja want in andere spellen kun je geen terrorist zijn. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Iemand een spiegeltje van dit filmpje?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
monnick schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:21:
Juist fucking vet de terrorist uithangen! Ik had zoiets wel verwacht! :D

Als er mensen zijn die hier over gaan zeiken zou ik dat erg treurig vinden....
Soort gijzeling ofzo op een vliegveld waarin je in de huid kan kruipen van zowel de terroristen als het leger lijkt me een ontzettend gaaf scenario :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

beany schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:08:
[...]

De toegevoegde waarde is dat je met een ander gevoel de strijd aan gaat. Tenminste, dat lijkt me de bedoeling.

Wanneer burgerdoden en schade aan gebouwen/auto's/etc er niet toe doet is het spelelement anders.
Mja.. burgerdoden tot daar aan toe, maar dit is een simulatie van een moedwillige massa executie. Weinig tactiek anders dan leeg-je-magazijn-zo-efficiënt-mogelijk-op-alles-wat-beweegt die hierbij komt kijken. Vrij smakeloos, als je het mij vraagt.

Maar goed, er zal vast een doelgroep voor zijn die het prachtig vindt.
SCIxX schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:09:
Ja want in andere spellen kun je geen terrorist zijn. :')
Natuurlijk... opzich ook niets verkeerds aan, vind ik dan. Anderen zullen hier ook weer anders over denken. Hier ligt de nadruk alleen op het maken van zoveel mogelijk slachtoffers, zo lijkt het. Al blijft het natuurlijk een game. In games als GTA kun je ook hordes mensen doodrijden / -schieten / opblazen. Dat is alleen niet het doel van de game (op achievements na dan).

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Donnie schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:19:
Iemand een spiegeltje van dit filmpje?
moeilijk ff zelf zoeken:

met commentaar:
http://www.youtube.com/watch?v=ioni9Kh7toY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
en een AC-130 co-op mode (spec-ops) filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=LDz_u7HMGag

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 27-10-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe godsgruwelijk is dat dan! :D

Je maatje op de grond, en jij in een AC-130 het pad voor hem vrij houden, erg bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:52:
[...]

Je maatje op de grond, en jij in een AC-130 het pad voor hem vrij houden, erg bruut.
Ik hoop dat dat geen final code is. Die stemmen en geluiden zijn identiek aan die van MW1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

monnick schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:53:
[...]

Ik hoop dat dat geen final code is. Die stemmen en geluiden zijn identiek aan die van MW1 :(
Die kans is anders vrij groot. Dat zal inmiddels al lang 'uitgebakken' zijn hoor. Tenzij het een lek is van een filmpje wat al in een veel eerder stadium is gereleased...

Verder inderdaad een erg vette co-op! Relaxed!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 16:36
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:52:
[...]

Prachtig filmpje! _/-\o_ hoop dat ie er bij de PC versie ook in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad vet, al ben ik wel wat teleurgesteld in de explosies. Komt niet echt intense over ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monnick schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:53:
[...]

Ach, zoveel was er toch niets met het geluid van deel 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eh jawel. In MW 1 hoor je tijdens die missie maximaal 10 zinnetjes welke zelfs tijdens de 1e keer spelen van de missie al tot vervelens herhaald worden.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:35:
Inderdaad vet, al ben ik wel wat teleurgesteld in de explosies. Komt niet echt intense over ofzo.
De explosies lijken gewoon gekopieerd van de infrarood explosies als je naar die kleur kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorest0rm schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:41:
[...]

De explosies lijken gewoon gekopieerd van de infrarood explosies als je naar die kleur kijkt.
Ja inderdaad. Ik vind het ook echt zeer goedkoop dat alle geluiden hetzelfde zijn, zelfs het neerstorten van die helicopter is identiek aan het geluid in MW1. Ik hoop echt ten zeerste dat dit geen definitieve geluiden zijn en dat dit leaks zijn van een beta versie, anders zou ik het heel erg jammer vinden!

Geluid in MW1 was niks mis mee, maar come-on, een beetje vernieuwing kan wel :(

Ontploffingen zijn ook niet mooi inderdaad. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 nieuwe filmpjes (officiële interview)

http://www.modernwarfare2...ial-ops-mission-overwatch

Ik maak me een beetje zorgen over de killstreaks. Iedereen gaat natuurlijk vette dingen kiezen waarmee je kills kan maken (predator missle, helicopters, AC-130) maar dan kiest niemand UAV waardoor die nooit meer "online is". Wat denken jullie hiervan?

Fucking irritante interviewer zeg :?

[ Voor 5% gewijzigd door monnick op 27-10-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

monnick schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:32:

Ik maak me een beetje zorgen over de killstreaks. Iedereen gaat natuurlijk vette dingen kiezen waarmee je kills kan maken (predator missle, helicopters, AC-130) maar dan kiest niemand UAV waardoor die nooit meer "online is". Wat denken jullie hiervan?

Ik denk dat dat allemaal wel mee gaat vallen. Helemaal als je met vrienden speelt, dan kun je er sowieso voor zorgen dat bijvoorbeeld 2 mensen altijd de UAV hebben geselecteerd. En laten we nu eerlijk zijn, hoe vaak maak je op dit moment een 11 killstreak of 13 zelfs wat je geloof ik nodig had voor zo'n AC130. Ik haal dat zo nu en dan wel, maar die kans is zoveel kleiner dan een 7 killstreak, dat ik dan denk ik weer liever een heli zou hebben. Ik denk dat ze het in ieder geval wel aardig gebalanceerd zullen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Klopt het nu dat de pc versie later zal verschijnen? In de PcGameplay wordt nu ook over vertraging gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

mattderi schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:46:
Klopt het nu dat de pc versie later zal verschijnen? In de PcGameplay wordt nu ook over vertraging gesproken.
Er is inmiddels overal bevestigd dat de PC versie ook op 10 nov. zal verschijnen.

Waarschijnlijk rent PcGameplay achter de feiten aan en zullen ze in hun volgend nummer roepen dat CoD:MW2 op tijd zal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Sandyman538 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:43:
[...]

Ik denk dat dat allemaal wel mee gaat vallen. Helemaal als je met vrienden speelt, dan kun je er sowieso voor zorgen dat bijvoorbeeld 2 mensen altijd de UAV hebben geselecteerd. En laten we nu eerlijk zijn, hoe vaak maak je op dit moment een 11 killstreak of 13 zelfs wat je geloof ik nodig had voor zo'n AC130. Ik haal dat zo nu en dan wel, maar die kans is zoveel kleiner dan een 7 killstreak, dat ik dan denk ik weer liever een heli zou hebben. Ik denk dat ze het in ieder geval wel aardig gebalanceerd zullen brengen.
Waarom haal je tegenwoordig een streak van 11, 13.. omdat je vaak een airstrike, chopper hebt vliegen. Dat scheelt natuurlijk een hoop. Ja, je kunt af en toe ook een streak van 11 hebben zonder chopper, maar dat zijn toch echt uitzonderingen... zo niet.... CAMPERT!!11!! :+

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

A:
Nice filmpjes

B:
Zwaar irritante interviewer ja.

C:
Killstreaks is iets persoonlijks aan het worden. En dat vindt ik wel goed. Ook denk ik dat het wel allemaal 'los' loopt en dat het goed gebalanceerd is. Ik hou iig UAV want dat is gewoon te handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Heel moeilijk ja 8)7

Deze is ook offline namelijk...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ben je mooi te laat, ik kan namelijk ook niets meer vinden op YT.

Filmpje (van extreem lage kwaliteit overigens): speler stapt met een aantal zwaar bewapende lieden met kogelvrije vesten een lift uit op een vliegveld, en maait vervolgens een groep wachtende passagiers neer. Vervolgens lopen ze wat rond en knallen her en der nog wat kruipende mensen neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26

steveman

Comfortabel ten onder

Damn, dacht even "Nah, dat zal wel iets anders zijn en MW2 genoemd worden voor sensatie..."

Maar nu dus offline en geclaimed door Activision!

Ze willen dus bij de volgende Columbine-kloon de rest van hun tijd doorbrengen in een rechtzaal :?
(Want het zijn natuurlijk altijd brave kindertjes die door zo'n spelletje opeens totaal ontsporen... :z )

Als het inderdaad zo in het spel zit... kun je 't wel dapper noemen :)

[ Voor 26% gewijzigd door steveman op 28-10-2009 11:17 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals jagermeister al zei: "een simulatie van een moedwillige massa executie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In die reveal trailer en de infamy trailer zitten trouwens stukjes van het verwijderde filmpje, waarbij je ook gasten maaiend op een vliegveld ziet lopen. Hierin is het alleen niet duidelijk dat je ze ook kan spelen.

edit; Met die roltrap

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 28-10-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Hier kan je het filmpje nog bekijken, behoorlijk lowres wel.

Aan de ene kant vind ik het overdreven om hier moeilijk over te doen, je schiet in het spel zoiezo honderden mensen dood, aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen, hoe het spel expres er nog wat rennende/kruipende mensen in stopt die je kan neerschieten is ook wel behoorlijk confronterend.
Een hele gewaagde stap, ik ben benieuwd in hoeverre het ook goed in het verhaal past, zolang het goed past vind ik het prima, als het maar niet lijkt alsof ze het erin hebben geplakt puur omdat er reacties op kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
Dat stukje met die lift is dus ook het stukje wat in die allereerste teaser te zien/horen is?

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Griffin schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:55:
[...]

A:
Nice filmpjes

B:
Zwaar irritante interviewer ja.

C:
Killstreaks is iets persoonlijks aan het worden. En dat vindt ik wel goed. Ook denk ik dat het wel allemaal 'los' loopt en dat het goed gebalanceerd is. Ik hou iig UAV want dat is gewoon te handig.
Ik ga die net nièt houden :P
Als een teammate een UAV inzendt, profiteert heel het team ervan (iedereen zit de red dots verschijnen). En aangezien ik zkr ben dat er wel voldoende players UAV als perk zullen hebben, ga ik in de plaats voor perks zoals bv. heli. (Hierbij is er dan wel geen echt voordeel voor het gehele team natuurlijk - i.t.t. met UAV's.)

Nu alleen hopen dat niet iedereen zo begint te denken, anders is er een tekort aan UAV's natuurlijk hehe.

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 28-10-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26

steveman

Comfortabel ten onder

Lol, mooi stukje game theory ^^

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Asgaro schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:23:
[...]

Ik ga die net nièt houden :P
Als een teammate een UAV inzendt, profiteert heel het team ervan (iedereen zit de red dots verschijnen). En aangezien ik zkr ben dat er wel voldoende players UAV als perk zullen hebben, ga ik in de plaats voor perks zoals bv. heli. (Hierbij is er dan wel geen echt voordeel voor het gehele team natuurlijk - i.t.t. met UAV's.)

Nu alleen hopen dat niet iedereen zo begint te denken, anders is er een tekort aan UAV's natuurlijk hehe.
In dit topic begon de vraag met, straks zal wel niemand meer uav gebruiken wat denken jullie. Dan kom jij een heel verhaal houden dat het hele team er voordeel van heeft, maar dat je het toch niet neemt en dan toch hoopt dat niet iedereen deze mening is toebedeeld anders heb jij er niks meer aan. :? :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX

Des te belangrijker wordt de hartbeat sensor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

offtopic:
Eindelijk een update voor mijn Razer Megalodon. Deze had een bug bij alle 64bit versies waardoor speakers en mic na 10 minuten uitvielen. Kan ik nu weer optimaal genieten van Teamspeak en 7.1 geluid. Al met al ben ik erg tevreden over deze koptelefoon. Ik was even bang dat ik MW2 moest beginnen zonder TS, maar dat lijkt allemaal nog goed te komen... Heb ik hem voor niets laten importeren (destijds was hij nog niet leverbaar in Nederland) Sorry, moest het even kwijt!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:01
Mensen van het goede leven.
Ik heb een vraagje wat is nu het verschil tussen de gewone versie en de UK versie?
Zie namelijk bijv op gcshop de normale versie die 47 euro is en de uk versie is 32 euro.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen flauw idee!

Wel vet dat je ons "mensen van het goede leven" noemt, dat vind ik erg toepasselijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:59
dragon3016 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:57:
Mensen van het goede leven.
Ik heb een vraagje wat is nu het verschil tussen de gewone versie en de UK versie?
Zie namelijk bijv op gcshop de normale versie die 47 euro is en de uk versie is 32 euro.

Alvast bedankt
Bedankt voor de tip, gelijk even gepreordered @gcshop, ik verwacht geen enkel verschil behalve de taal op het hoesje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Heb ondertussen gcshop even een mailtje gestuurd hoop dat hun meer duidelijkheid kunnen bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
verschil is dat je een engelse beschrijving/boekje bij je spel krijgt en geen nederlandse. Spel is voor de rest helemaal hetzelfde aangezien het toch niet in het nederlands wordt uitgegeven.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik heb hem bij CD wow gepre-ordered voor 29 euro zelfs. Is waarschijnlijk ook de UK versie. Hoop dat de multiplayer goed in elkaar gaat zitten zo zonder die server browser. Ik ga de game waarschijnlijk in Steam installeren, net zo handig ivm. updates en dergelijke

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckage1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:44
Ik heb hem bij dat baggerblad PU gekregen (althans, ik moet hem nog krijgen..), achteraf slechte keus, want hij is nu al goedkoper.
Maar ja, achteraf geklaag...Kan niet wachten totdat ik hem kan spelen!

[ Voor 10% gewijzigd door Wreckage1980 op 29-10-2009 09:17 . Reden: Standaard gepruts van mij :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das knap!

Als ik 12 PU's los koop ben ik € 46,20 kwijt. Nu betaal ik € 55,- met MW2 erbij. Dat betekent in mijn geval (PS3) dat ik € 18,75 voor de game betaal. Lijkt me voorlopig een prima deal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Als ik dinsdagmorgen 10 november de Mediamarkt Alexandrium binnenloop rond openingstijd moeten er toch wel stapels met exemplaren van dit spel liggen toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 29-10-2009 09:49 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:22:
Das knap!

Als ik 12 PU's los koop ben ik € 46,20 kwijt. Nu betaal ik € 55,- met MW2 erbij. Dat betekent in mijn geval (PS3) dat ik € 18,75 voor de game betaal. Lijkt me voorlopig een prima deal. :)
ik heb ook een abbonnement op de PU.
ik ga hem volgend jaar niet meer verlengen, want het begint inderdaad een beetje saai te worden....
er zijn nog wel leuke stukken, maar die kun je ook op internet vinden (tweakers.net bijvoorbeeld;))
dus helaas voor mij geen modern warfare 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
Slasher schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:48:
Als ik dinsdagmorgen 10 november de Mediamarkt Alexandrium binnenloop rond openingstijd moeten er toch wel stapels met exemplaren van dit spel liggen toch?
ik hoop het voor je, en dat ze nog niet allemaal uitverkocht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckage1980
bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:22:
Das knap!

Uhm, het is wel vrij prijzig aangezien de PU een baggerblad is (imho).
MW2 is nu al goedkoper te krijgen, maar ja.

Ik kan in ieder geval de buurjongen blij maken met de PU, weer een goede buur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Wat al eerder in dit topic gezecht werd klopt.
De tekst van de boekjes en de hoesje is in het engels en de uk versie komt gewoon uit de uk omdat de pond daar lager is en ze hem dus goedkoper kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Meestal is dit natuurlijk wel het geval, echter wij kunnen dat hier niet 1,2,3 met zekerheid zeggen natuurlijk.
het gebeurt namelijk wel eens dat als een bedrijf hun voorraad levering op woensdag hebben dat ze dan pas het spel binnenkrijgen ookal is release op dinsdag is. Dit verschilt per bedrijf (FRS,MM,Dixons,...) en ook nog eens per filliaal.
Om deze reden kan het dus niet met 100% zekerheid gezegd worden hier. Het beste is even de MM Alexandrium te bellen en het te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wreckage1980 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:52:
[...]

Uhm, het is wel vrij prijzig aangezien de PU een baggerblad is (imho).
MW2 is nu al goedkoper te krijgen, maar ja.

Ik kan in ieder geval de buurjongen blij maken met de PU, weer een goede buur :+
Waarom maak je dan in godsnaam gebruik van de actie? Als je volgend jaar CoD7 gratis bij een jaar abonnement op de Libelle krijgt, ga je daar dan ook gebruik van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben al in meerdere (kleinere) winkels geweest waar alle voorraad al gepre-orderd was, dus wellicht is dit ook handig om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:07:
[...]

Ik ben al in meerdere (kleinere) winkels geweest waar alle voorraad al gepre-orderd was, dus wellicht is dit ook handig om te doen.
Als je in zo'n grote stad als Rotterdam woont, dan is er altijd nog wel een game te vinden. Ze zijn echt niet allemaal ge pre-ordered. Ik doe er in ieder geval niet aan en ben nog nooit teleurgesteld op de releasedag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:07:
[...]

Ik mag aannemen dat MM een groot genoege voorraad heeft dat je daar gewoon naar binnen kan lopen om een exemplaar mee te nemen. Kan ook de plaatselijke FRS vragen om er eentje apart te laten leggen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckage1980
bram1984 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:06:
[...]

Waarom maak je dan in godsnaam gebruik van de actie? Als je volgend jaar CoD7 gratis bij een jaar abonnement op de Libelle krijgt, ga je daar dan ook gebruik van maken?
Ik verwacht van wel, misschien dat mijn vrouw dat wel leuk vind! 8)
Hoewel, CoD5 heb ik ook overgeslagen omdat ik het bagger vond, dus als Infinity Ward deel 8 weer maakt, dan zal het pas de Libelle icm CoD8 worden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Overigens heb ik zelf al een reactie terug gekregen van CD WOW, waar ik mijn CoD:MW2 gepreordered heb. Ze konden mij vertellen dat dit inderdaad de UK versie is, en dat tegen 29 euro! Koopje >:)

Hoop alleen dat ze opschieten met verzenden....
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.