Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:18

steveman

Comfortabel ten onder

Skybullet schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:42:
[...]

In geen enkel spel is de "terugslag" realitisch.
Nou ja, hier wordt dus beweerd dat het wel zo is... en dat is dus onzin en dom om zo te stellen.

En uiteraard vliegt je muis niet opeens weg ;) * Steve heeft opeens inspiratie voor een heel flauw satirisch filmpje

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 04-11-2009 11:52 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasgehakt
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08-2021
Want in MW1 is het zo, naar mijn weten, dat je geen killstreak kan krijgen als je een heli inroept. Als je bijvoorbeeld na respawn een chopper hebt en nog 0 kills en die heli gaat lekker schieten krijg je niet extra killstreaks.
Een chopper helpt wel bij het opbouwen van een nieuwe killstreak in MW1.
Weet natuurlijk niet hoe dit zit in MW2.
Maar heb vooral zin om spec-ops te spelen in MW2 met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 16:18

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nog 6 dagen wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Barca schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:43:
[...]

Het is een beetje offtopic misschien maar ik heb op 6 juni 2009 EUR 59,99 betaald bij bol.com voor de PC versie. Ik heb hem dus al sinds 6 juni in de pre-order staan en betaald. Men heeft nu de prijs met EUR 5,00 verlaagd naar EUR 54,99. Ik neem gewoon contact op met de klantenservice want ik vind natuurlijk dat ik recht heb op EUR 5,00 retour. Als het na release was geweest kan je motiveren dat ik er geen recht op heb, maar aangezien het nu nog voor release is en bol.com nog niet heeft geleverd vind ik wel dat ik er recht op heb.

Dit is dus eigenlijk een tip. Mochten er mensen zijn die iets soortgelijks hebben zou ik er ook achteraan gaan.
Waarom zou je nu wel recht op 5 euro korting hebben? Jij hebt een paar maanden geleden de afweging gemaakt dat dit spel je 60 euro waard was. Daarvoor ben je met hun een overeenkomst aan gegaan. Dat zij in de tussentijd de prijs naar beneden halen is vervelend, maar je hebt helemaal nergens recht op natuurlijk. Het zou wel netjes van bol.com zijn, maar ik zou niet te hoog van de toren blazen. Succes ermee in ieder geval!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:26
Barca schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:43:
[...]

Het is een beetje offtopic misschien maar ik heb op 6 juni 2009 EUR 59,99 betaald bij bol.com voor de PC versie. Ik heb hem dus al sinds 6 juni in de pre-order staan en betaald. Men heeft nu de prijs met EUR 5,00 verlaagd naar EUR 54,99. Ik neem gewoon contact op met de klantenservice want ik vind natuurlijk dat ik recht heb op EUR 5,00 retour. Als het na release was geweest kan je motiveren dat ik er geen recht op heb, maar aangezien het nu nog voor release is en bol.com nog niet heeft geleverd vind ik wel dat ik er recht op heb.

Dit is dus eigenlijk een tip. Mochten er mensen zijn die iets soortgelijks hebben zou ik er ook achteraan gaan.
Daarom bestel ik bij de free record shop: daar kost hij momenteel 'maar' €49,99 en ze rekenen momenteel geen verzendkosten :Y)

[ Voor 52% gewijzigd door Morax op 04-11-2009 12:06 . Reden: moest iemand anders quoten :X ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321370

Ik zat net even op een van de bekende sites naar nieuwe ontwikkelingen te kijken en raad eens wat ik daar tegen kwam.. De XBOX360 versie van dit topic. Wat ik best wel ironisch vind. Ze zetten de pc games op een laag pitje omdat deze te makkelijk te downloaden zijn. Tegenwoordig vind je gewoon alles sneller voor de xbox360 dan voor de pc op dit soort sites. Ik heb geen XBOX360 en ik hoef er ook geen. Maar dit geeft wel aan dat de problemen die de game ontwikkelaars hebben, verschuiven van de pc naar de game consoles. En dat hun idee over het tegen gaan van illegale downloads om dan maar voor de console te kiezen niet juist is.

Dit roept eerder mensen op om te kiezen voor een ander beleid

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 321370 op 04-11-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 14:57
Jezelf invriezen en bij de release ontdooien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 10:29
Hoe kunnen ze nou de mogelijkheid tot leunen uit de PC versie halen? Ik had voorheen MW1 op de 360, en het gebrek aan leun-mogelijkheid (gebrek aan knoppen op controller?) was een van mijn grootste gemissen alvorens ik toch de PC versie in huis haalde. Ik raak steeds meer overtuigd van het idee dat MW2 voor PC een simpele port van een console versie begint te worden...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Niet kunnen leanen is inderdaad wel heeel matig ja :S. Als we genoeg klagen komt er misschien wel snel een patch uit die ervoor zorgt dat het wel weer kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Anoniem: 321370 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:06:
Ik zat net even op een van de bekende sites naar nieuwe ontwikkelingen te kijken en raad eens wat ik daar tegen kwam.. De XBOX360 versie van dit topic. Wat ik best wel ironisch vind. Ze zetten de pc games op een laag pitje omdat deze te makkelijk te downloaden zijn. Tegenwoordig vind je gewoon alles sneller voor de xbox360 dan voor de pc op dit soort sites. Ik heb geen XBOX360 en ik hoef er ook geen. Maar dit geeft wel aan dat de problemen die de game ontwikkelaars hebben, verschuiven van de pc naar de game consoles. En dat hun idee over het tegen gaan van illegale downloads om dan maar voor de console te kiezen niet juist is.

Dit roept eerder mensen op om te kiezen voor een ander beleid
ik ben het volledig met je eens , het is voor de xbox bijna gewoon 2 weken eerder uit dan het spel eigenlijk uit zou moeten komen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:39
Vind het alleen maar goed, veel te sneaky dat leunen. Krijg je alleen maar meer 'om het hoekje en over het muurtje' snipers van. Saaie snipers dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Belangrijkste vragen/antwoorden uit het chat interview @ BestBuy (in mijn ogen):

Q: With the new IW.net, how many players can it support at one time with each server set-up, 8 vs 8, 12 vs 12, 16 vs 16, and how much bandwidth are we talking about per player basis, Upload and Download?
A: The max number of players on all platforms are 1v1 through 9v9.

Q: How are PC gaming clans going to uphold their clan rules in the IW-net system? Are you going to give admin rights to gaming rooms so that admins can Kick or Ban players who refuse to follow clan rules? For example, {MRoA} servers prohibit racial comments from guest and/or clan members...
A: Private matches are a way for players to easily play with their friends and apply whatever House Rules they want. You can not kick players from Ranked matches. If language is a problem you can easily mute players.

Q: Please give me a direct answer. On the PC version. Are all games hosted by players, and is there a 5 second delay when host migration is in effect?
A: yes.

Q: can u get support powers after 25 killstreak?
A: After you use the 25 kill streak, the game ends. The tactical nuke is a win. A BIG win! Lol

Q:Can explain how IW.net works for the PC platform?
A:PC has no common provider of matchmaking like on xbox360, so to have match making on the PC we had to create IW.Net, kind of similar to the match making networks created for RTS games on PC. This was not a trivial undertaking, although it's understandable that these days consumers may take match match making for granted.

Q: Will there be a multiplayer PC demo shortly after release? The PC community is largely skeptical at best right now and with no ability to trade-in or rent, this is a real gamble for our wallets.
A: No plans for a demo currently. We are still working on finishing the PC game right now (yes, I know... we need to get done!)

Q: What kinds of pings did you get during your IWNet testing and what do you say is an acceptable ping?
A: I've been playing mainly with around 100ms ping and it was great.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:23

Griffin

Is mythical

Q: Please give me a direct answer. On the PC version. Are all games hosted by players, and is there a 5 second delay when host migration is in effect?
A: yes.
Wat wordt er bedoeld met 'Host migration'? (nog nooit MP gespeeld waar geen dedi servers in zaten en volgens mij is dit iets van pvp/matchmaking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Griffin schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:44:
[...]

Wat wordt er bedoeld met 'Host migration'? (nog nooit MP gespeeld waar geen dedi servers in zaten en volgens mij is dit iets van pvp/matchmaking)
Als de host de game halverwege verlaat, dat de game toch doorgaat op een andere host.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 04-11-2009 12:48 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Griffin schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:44:
[...]

Dat is hetzelfde als op consoles. Stel diegene die de game sessie 'host' het spel leaved, dan duurt het 5 seconden voordat het spel weer verder gaat omdat er een nieuwe sessie host moet worden aangewezen.
Voorbeeld hiervan vind je in deze Flag Runner Multiplayer Gameplay Trailer, op het einde (vanaf 1:40):
http://www.gametrailers.c...nner-modern-warfare/55322

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ok dan weet ik dat ook weer. Tja als je geen MP speelt op console dan weet je zowiets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:08
SgtCaffran schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:27:
Vind het alleen maar goed, veel te sneaky dat leunen. Krijg je alleen maar meer 'om het hoekje en over het muurtje' snipers van. Saaie snipers dus!
Aaa, jij bent dus meer van het spray and pray princiepe ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
SgtCaffran schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:27:
Leanen is niet echt voor snipers hoor? Misschien zelfs het tegenovergestelde ;) ! Als een sniper staat te aimen op een muur en iemand anders wilt daarlangs dan kan je even snel checken of je meteen kogel richting je krijgt. Kan je niet leanen dan komt heel je lichaam om de hoek en dan valt je echt enorm op + je bent makkelijk te raken! Daarbij komt nog dat niet leanen gewoon een beetje knullig aanvoelt... alsof je met een statisch Mario poppetje door de map loopt :P

@ Griffin
De COD series zijn juist door hun multiplayer zo succesvol 8) , dus je hebt veel gemist :*)

[ Voor 6% gewijzigd door YOGI op 04-11-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 18:50
Q: What kinds of pings did you get during your IWNet testing and what do you say is an acceptable ping?

wat een idioot, multiplayer spelen met 100ms en dat dan "great" noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

YOGI schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:57:

@ Griffin
De COD series zijn juist door hun multiplayer zo succesvol 8) , dus je hebt veel gemist :*)
No shit sherlock :>
Ik heb niets gemist want ben al vanaf cod1 actief in de MP (heb alleen WaW geskipped), echter op de PC. Dus ik heb altijd dedi servers gehad en dus als de server kapot ging werd je disconnected.

100 ping wil niets zeggen. In CoD MW1 is 100ms best hoog ja. Maar als in MW2 iedereen met een 80-100ms ping loopt heeft iedereen dezelfde lag en dus ben je niet in het nadeel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 22:27
of 100ms ping een nadeel is ligt inderdaad aan het spel.

Sommige games zijn niet speelbaar met ping hoger dan 70, maar wat ik bijvoorbeeld bij het p2p van operation flashpoint dragon rising merkte was dat een ping van <150 gewoon goed te spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

[message=32863054,noline]
100 ping wil niets zeggen. In CoD MW1 is 100ms best hoog ja. Maar als in MW2 iedereen met een 80-100ms ping loopt heeft iedereen dezelfde lag en dus ben je niet in het nadeel,
Dan wordt het dus 1 groot laggend zooitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:54

d_star

Maharadja of the Year :-/

Griffin schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:03:
Inderdaad, je loopt allemaal op dezelfde manier door de map heen te stotteren :>

Een ping van 100 ms is belachelijk, wat ik helemaal schokkend vind is dat die gozer van IW het 'great' vindt. Dit is precies waar een groot deel van de community bang voor was, hoge pings die voor een voordeel voor de hoster zorgen.

Helaas wordt dat op deze manier dan ook weer bevestigd. En dat terwijl de PC-versie nog niet eens af is...

Ik wil positief zijn mensen, maar ik begin erge dingen te vrezen... Mijn pre-order blijft staan, en ik wil het systeem best proberen, maar laat ze alsjeblieft inzien dat als IW.Net niet werkt zoals verwacht, dedicated servers om de hoek liggen..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-06 21:05
Behalve diegene die host. Die heeft een ping van 0 en heeft daar dan toch voordeel van als de rest allemaal 100 heeft?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
@ hierboven
Ja.. dat was ook al hierboven te lezen :).

Naja ik ben nog aan het kijken of ik hem voor pc of ps3 ga kopen. k kom er nog niet helemaal uit :p.
verder heb ik nog niet veel filmpjes en trailers gezien dus het word voor mij wel leuk aangezien ik nog niks weet.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Ik kan me niet voorstellen dat in MW2 een ping van 100 normaal is 8)7 , er zal vast ergens een foutje in het interview zitten :9

@ Tooter:
Leef je uit: http://www.gametrailers.com/game/call-of-duty-modern-warfare/11043

[ Voor 40% gewijzigd door YOGI op 04-11-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Blijf hopen...

Geen dedi servers draait redelijk clans de nek om, wat ik erg debiel vind, maar heb ik persoonlijk niet veel last van. Maar nu dat het blijkbaar ook laggende zooi die je maximaal 9v9 (logisch dat je niet meer doet dan dat ook, heeft niks met balance te maken, want dan zou je gewoon optie voor meer kunnen toevoegen met standaard 9v9, maar dat ding lagged dan helemaal kapot) krijgt mij wel aan het twijfelen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
ZpAz schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:56:
[...]

Aaa, jij bent dus meer van het spray and pray princiepe ;)
Nee ik mik weldegelijk, en raak ook vaak ;) Waar ik echter niet tegen kan is snipers die op een balkon blijven zitten gedurende de hele game. Niet dat ze zo goed zijn meestal, maar in COD4 word ik te vaak neergeschoten door snipers waarvan ik niet eens de ogen kan zien en zij mij blijkbaar wel. Ik ben wel van het rushen ja, maar dat is niet spray en pray.
YOGI schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:57:
[...]

Leanen is niet echt voor snipers hoor? Misschien zelfs het tegenovergestelde ;) ! Als een sniper staat te aimen op een muur en iemand anders wilt daarlangs dan kan je even snel checken of je meteen kogel richting je krijgt. Kan je niet leanen dan komt heel je lichaam om de hoek en dan valt je echt enorm op + je bent makkelijk te raken! Daarbij komt nog dat niet leanen gewoon een beetje knullig aanvoelt... alsof je met een statisch Mario poppetje door de map loopt :P
Tja dat is ook een optie voor lean, maar mij iets te sloom. Ik gooi dan liever een flashbang om de hoek om er gelijk achteraan te rennen. Of gewoon rennen, dan missen ze vaak. En nee dat is niet het meest tactische, maar kan niet zeggen dat ik weinig succes heb met deze speelstijl.

Ik ben overigens heel erg blij met de nieuwe manier van create-a-class waarbij je smg's/shotguns als second slot hebt. Sniper shotgun combo anyone? Akimbo desert eagles? Heb hier enorm veel zin in om mee te spelen!

PS. marathon + lightweight + commando + tactical knife! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

maar dan zit het nog in de ping-regionen van een MMO als je het mij vraagt. Het zal allemaal wel meevallen, maar we zullen zien.

Lean ga ik echt missen. Ik gebruikte dat met name om bij die stapels pallets in MW1 net tussen de gleuf door te kunnen kijken en bij autowrakken, maar ja, dan vinden we wel andere manieren om straatjes te coveren! ;)

9 vs 9 zie ik dan weer wel zitten, kleinere aantallen loop je minder tegen random nades e.d. aan. Komt het toch wat meer aan op vooruit denken, tactisch bewegen, of gewoon lomp knallen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155988

is het niet zo dat de host gewoon een ping van 0 heeft?? en dat deze gewoon vet in het voordeel is als de rest allemaal ping van 100 heeft :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Raffuhl jij hanteerd de logica van IW? Niks mis met 9v9, maar geef eens 1 reden (naast dat hun p2p protocol het waarschijnlijk niet aan kan), waarom het gecapped is op 9v9 en er niet de optie is om met meer te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:54:
maar dan zit het nog in de ping-regionen van een MMO als je het mij vraagt. Het zal allemaal wel meevallen, maar we zullen zien.

Lean ga ik echt missen. Ik gebruikte dat met name om bij die stapels pallets in MW1 net tussen de gleuf door te kunnen kijken en bij autowrakken, maar ja, dan vinden we wel andere manieren om straatjes te coveren! ;)

9 vs 9 zie ik dan weer wel zitten, kleinere aantallen loop je minder tegen random nades e.d. aan. Komt het toch wat meer aan op vooruit denken, tactisch bewegen, of gewoon lomp knallen uiteraard.
Nou ik kan je uit de droom helpen bij de xbox is het maximun spelers al 9v9 en kom je ook geregeld random nades tegen.
leanen is niet mogelijk bij de xbox dus dat zal ik zoiezo niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021

Voor de snipers onder ons :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Kethij op 04-11-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318685

NeSs schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:21:
[...]

leanen is niet mogelijk bij de xbox dus dat zal ik zoiezo niet missen.
leanen is heel goed mogelijk bij xbox...alleen niet bij cod
zie rb6 armo of two en vast nog wel een paar en daar is het goed mogelijk om uit cover te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Ik gooi dan liever een flashbang om de hoek om er gelijk achteraan te rennen. Of gewoon rennen, dan missen ze vaak
Snipers zitten niet in een klein hokje he ;)! Meer in grote open velden, dus een flash werkt dan niet. Maar ik snap wat je bedoeld hoor, ik ben zelf ook a la rambo stijl 8). Daarvoor heb je namelijk voor meer skills nodig dan in de bosjes lamballen :o . Maar waar het eigenlijk over ging: de lean functie eruit, en dat is toch erg jammer :'(

( Natuurlijk heb ik wel respect voor de unzoomed/ rushende snipers onder ons he O-) )
SUPERVET!!! Echt heel vet. Het ziet ook mooi uit, zeker voor een console. Maar het lijkt wel of zijn geweer zwaar overpowered is :X . Maar tijdens het maken van dit filmpje zal hij ook wel vaak dood gegaan zijn O-) (of tegen enorme noobs gespeeld)
[De afspeelsnelheid net iets hoger gezet? Check de reloads maar]

[ Voor 41% gewijzigd door YOGI op 04-11-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
De sniper in dat youtube filmpje mikt overigens wel héél erg snel voor een controller speler... :? Of is dat die auto aim? Gaaf filmpje dat wel! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Tering zeg, die gast is goed/en snel. Ik heb nog aardig moeite met aimen op de xbox, deze gozer duidelijk niet ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
Anoniem: 318685 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:28:
[...]

leanen is heel goed mogelijk bij xbox...alleen niet bij cod
zie rb6 armo of two en vast nog wel een paar en daar is het goed mogelijk om uit cover te schieten
jah hehe zo lust ik er nog wel een paar, we zitten hier toch in het COD MW2 topic of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:59
Die gast gebruikt echt geen controller, maar een muis en keyboard:
http://xbox360.ign.com/articles/747/747585p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53
_/-\o_ :9~ Sick gewoon hoe snel hij kills maakt _/-\o_ Levels zien er ook vet uit :D Kan niet wachten totdat ie dinsdag op de deurmat valt :*)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:21:
Raffuhl jij hanteerd de logica van IW? Niks mis met 9v9, maar geef eens 1 reden (naast dat hun p2p protocol het waarschijnlijk niet aan kan), waarom het gecapped is op 9v9 en er niet de optie is om met meer te spelen?
Ik hanteer nix. Ik lees gewoon het interview. En mijn interpretatie is dat de cap ligt op 9vs9, omdat 16vs16 veel te druk was op maps in COD4. Lees het interview maar na. Ze willen goede online gameplay garanderen, dus ik haal nergens uit dat 9vs9 een soft cap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:46:
[...]

Tering zeg, die gast is goed/en snel. Ik heb nog aardig moeite met aimen op de xbox, deze gozer duidelijk niet ;)
Hij is zeker goed, ook al speelt ie met met muis + tb, ik hou alleen totaal niet van deze speelstijl. Ik wil lekker in vette vuurgevechten belanden, niet een wedstrijdje doen wie er het snelste reactievermogen heeft. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 10:10
baronruud schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:50:
Dat werkt overigens voor geen meter..

Dit kan prima met controller. En het is een montage he, dus waarschijnlijk is het ook 100x niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:56:
[...]

Ik hanteer nix. Ik lees gewoon het interview. En mijn interpretatie is dat de cap ligt op 9vs9, omdat 16vs16 veel te druk was op maps in COD4. Lees het interview maar na. Ze willen goede online gameplay garanderen, dus ik haal nergens uit dat 9vs9 een soft cap is.
Lees de vraag nog eens. Waarom zouden ze het cappen op 9v9 behalve omdat hun p2p structuur te slecht is om meer aan te kunnen. Je kan het gewoon standaard op 9v9 anders zetten en mensen 16v16 laten spelen als ze dat liever doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 00:28

beany

Meeheheheheh

furby-killer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:06:
[...]

Lees de vraag nog eens. Waarom zouden ze het cappen op 9v9 behalve omdat hun p2p structuur te slecht is om meer aan te kunnen. Je kan het gewoon standaard op 9v9 anders zetten en mensen 16v16 laten spelen als ze dat liever doen.
Om te stellen dat hun p2p structuur 'te slecht' is vind ik wat te kort door de bocht. Maar ik ben het met je eens dat het raar is dat de spelers niet de keuze krijgen. Ook al zijn maps gemaakt voor 9v9, dan nog kan 16v6 leuk zijn op zo'n map. Dat zie je ook bij CoD 4. 40 spelers is voor de meeste maps te veel, maar het is wel lekker intens :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 16:18

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Jammer dat de PC versie niet ergens rond zwierf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 20:59
Giant87 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:02:
[...]

Dat werkt overigens voor geen meter..

Dit kan prima met controller. En het is een montage he, dus waarschijnlijk is het ook 100x niet gelukt.
Werkt prima zo te zien....

COD4:
http://www.youtube.com/watch?v=9TytR5HkGog&translated=1

COD5:
http://www.youtube.com/watch?v=wkXQpF0eKRA&translated=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:06:
[...]

Quote even waar je dat ziet staan dan. Want ik zie alleen dit:
Mackey-IW: The max number of players on all platforms are 1v1 through 9v9.
Mackey-IW: Games cap out at 9v9. The software has great latency tolerance.
Ik besef dat ze het dan hebben over IW.net, maar dan nog zie ik geen onderbouwing over andere mogelijkheden. Ik zie een hard cap van 9v9.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 04-11-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 16:53
Die sniper is heel rap, in COD4 kom je het ook tegen, heel irritant om je sniper als "walk-around" wapen te gebruiken. Ik heb ook weleens het idee dat ze niet helemaal raak schieten maar dat ze wel als raak worden gerekend... Wie weet hier meer over?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Autoaim op de consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:54
Bestaat dat :? In COD?

Jezus, dan kun je idd beter een sniper hebben want dan 1shot je alles en iedereen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 16:53
Eerlijk gezegd vermoed ik dat wel, maar kan dat?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Volgens mijn slechte geheugen was/is er in de SP een soort van auto aim :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
kw_nl schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:43:
[...]

Eerlijk gezegd vermoed ik dat wel, maar kan dat?
Ehm nee, tot nu toe nog nooit geweest bij CoD?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kw_nl schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:36:
Die sniper is heel rap, in COD4 kom je het ook tegen, heel irritant om je sniper als "walk-around" wapen te gebruiken. Ik heb ook weleens het idee dat ze niet helemaal raak schieten maar dat ze wel als raak worden gerekend... Wie weet hier meer over?
Ik heb bij de M16 wel eens het idee dat dat kan. Ik schiet wel eens van een afstand op iemand on the move, dan doe je een spray en die raakt dan per toeval die persoon. Of hij is gewoon raak natuurlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Information

You have been permanently banned from this board.

Please contact the Board Administrator for more information.

A ban has been issued on your IP address.
WTF, was net een topic aan het lezen op het Forum van IW krijg ik opeens een IP ban. Dit gebeurde nadat ik op iemands post klikte die naar de online petitie linkte. Toen ik terug wou kreeg ik dit :/ Ben niet eens geregistreerd daar.

[ Voor 4% gewijzigd door Omnyakom1 op 04-11-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
YOGI schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:45:
Volgens mijn slechte geheugen was/is er in de SP een soort van auto aim :P?
Klopt, wat overigens ook gewoon uit te zetten is, maar in de multiplayer zit het er absoluut niet in, ook niet in MW2. Overigens zijn er lekker veel MP maps, en kijk ik het meest uit naar Favela, sloppenwijk. In de SP is dat ook zo vet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
baronruud schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:50:
zon apparaatje is voor mij de enige mogelijkheid dat ik ooit op een console shooters wil spelen. ik heb namelijk geen zin om shooters met controllers te knallen.

On-Topic
Het lijkt er idd op dat je flink wat exp moet krijgen wil je een rang omhoog want als een sniper bij ongeveer iedere kill 100 pnt extra krijgt omdat het wapen nou eenmaal 1 shot 1 kill is wordt het heel makkelijk om te lvlen

achja ik heb gezien dat ik wel degelijk ga prestigen, aangezien al op lvl 8 mijn favo gun (op dit moment zonder te spelen) te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Omnyakom1 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:49:
[...]

WTF, was net een topic aan het lezen op het Forum van IW krijg ik opeens een IP ban. Dit gebeurde nadat ik op iemands post klikte die naar de online petitie linkte. Toen ik terug wou kreeg ik dit :/ Ben niet eens geregistreerd daar.
Had ik gisteren ook op de BestBuy Forums. Had gezegd dat ik het slecht georganiseerd vond, slechts 300 man in de chat als maximum en de link was niet geplaatst door een forum admin/mod maar door een gebruiker die hem toevallig had gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Hogader schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:56:
[...]
achja ik heb gezien dat ik wel degelijk ga prestigen, aangezien al op lvl 8 mijn favo gun (op dit moment zonder te spelen) te krijgen is.
Prestige betekent toch alleen een mooie badge? Zo ja, waarom zou je dan in godsnaam tien keer lvl 70 willen worden.... Heb je eindelijk de AK47 en dan begin je weer bij 0 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:09
gotfurrr schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:01:

Het ligt misschien aan mij, beetje van de 'oude doos' denk ik, maar ten tijden van Unreal, Quake, etc. speelde ik op mijn 56k verbinding met pings van 500+, en dat was iets waar iedereen zo'n beetje op zat :p. Speelde best goed zolang de ping maar stabiel was; pas zodra je ging fluctueren werd het een zooitje.

Ping van 100ms is zo bar weinig, over het algemeen merk ik daar weinig verschil tussen of het nu 150ms is of 50ms. Die 0.1 sec lag is zo weinig, bemerk ik niet.

Wat ik persoonlijk veel meer voor zou vrezen is dat je dadelijk terecht komt op spelers welk hosten op een shit systeem als P4, 1.6ghz, 1GB ram onder Vista en daarbovenop nog eens een goedkoop thuis routertje hebben met veel packet loss. Kan de latency misschien nog wel 30ms zijn als die een beetje bij je in de buurt woont, maar dat wordt dus gewoon een lagfest met ontzettend veel rubberbanding doordat het systeem het niet aan kan plus veel verloren packets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtCaffran schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:07:
[...]

Prestige betekent toch alleen een mooie badge? Zo ja, waarom zou je dan in godsnaam tien keer lvl 70 willen worden.... Heb je eindelijk de AK47 en dan begin je weer bij 0 :O
In MW2 zal Prestige niet alleen een badge zijn. Het is vrijwel zeker dat je dingen unlocked wanneer je prestige doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

monnick schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:21:
[...]

In MW2 zal Prestige niet alleen een badge zijn. Het is vrijwel zeker dat je dingen unlocked wanneer je prestige doet :)
En het is gewoon leuk na een prestige (of in MW1 opnieuw beginnen door reinstall en corrupte backup :( ) als level 5 oid bovenaan te staan. Je kent namelijk de maps en de tricks en je hebt gewoon skills omdat je NIET net begint.

offtopic:
Hoe vordert het met de nieuwe TS.
Heb je nog wat hulp nodig oid

[ Voor 8% gewijzigd door Griffin op 04-11-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
SgtCaffran schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:07:
[...]

wss krijg je ook weer meer custom slots, en aangezien ik al zei dat mijn favo gun op lvl 8 wordt vrijgespeeld maakt het voor mij niet veel uit of ik zo vaak weer lvl 70 ga worden

die AK-47 ga ik toch never nooit mee knallen in MW2
Ik houd meer van nieuwe guns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
monnick schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:21:
[...]

Ok dat klinkt interessant, heb je voorbeelden?

edit: en de attachments/perks dan die je vrij speelt tot rank 70 dan, ga je die ook niet gebruiken?

[ Voor 14% gewijzigd door SgtCaffran op 04-11-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffin schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:29:
[...]

En het is gewoon leuk na een prestige (of in MW1 opnieuw beginnen door reinstall en corrupte backup :( ) als level 5 oid bovenaan te staan. Je kent namelijk de maps en de tricks en je hebt gewoon skills omdat je NIET net begint.

offtopic:
Hoe vordert het met de nieuwe TS.
Heb je nog wat hulp nodig oid
TS is redelijk vergevorderd! :) Ik heb alleen niet veel tijd, dus ik doe alles beetje bij beetje. Misschien staat hij vanavond al online. En anders morgen.

Ik richt de TS vooral op de Multiplayer en specop. Staat amper iets in over de Singleplayer. Is dat een probleem voor iemand? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
SgtCaffran schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:31:
[...]

Die worden nog geheim gehouden :P Maar in interviews zeiden ze wel steeds dat het wel een echt voordeel gaat hebben, in tegenstelling tot MW1 :)

[ Voor 14% gewijzigd door TrekDude101 op 04-11-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
monnick schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:33:
[...]

TS is redelijk vergevorderd! :) Ik heb alleen niet veel tijd, dus ik doe alles beetje bij beetje. Misschien staat hij vanavond al online. En anders morgen.

Ik richt de TS vooral op de Multiplayer en specop. Staat amper iets in over de Singleplayer. Is dat een probleem voor iemand? :p
euh nee lijkt me niet die moet iedereen toch gewoon voor zich zelf gaan spelen lijkt me :)

wel moet je dit zinnetje ff weg hale:

10 November 2009 is het zover, dan zal Modern Warfare 2 wereldwijd in de winkels liggen! Dat worden dus nog heeeel wat slapeloze nachtjes
;) nog maar 6 nachtjes!

[ Voor 17% gewijzigd door NeSs op 04-11-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TrekDude101 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:34:
[...]

Die worden nog geheim gehouden :P Maar in interviews zeiden ze wel steeds dat het wel een echt voordeel gaat hebben, in tegenstelling tot MW1 :)
Daarom zullen ze het nu ook wel online gaan bijhouden. Zodat er niet in config files gesjoemeld wordt zodat je insta-prestige hebt of zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

monnick schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:33:
[...]

Nog 23posts en dan is dit deel alweer vol >:) .
En anders zet je m online en kan je daarna gewoon weer aanpassen.

Ik geen probleem met minder SP info. Denk dat het juist 'leuk' is dat er niet teveel staat. Dit omdat je dan tenminste voor verassingen komt te staan.
Wel denk ik dat je:
nieuws: Modern Warfare 2 waarschuwt spelers voor gewelddadige scène
erin moet vermelden.
Voor de rest lijkt me wat er nu ongeveer inzit wel goed. En je kan natuurlijk verwijzen naar de ModernWarfare24/7 site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
SgtCaffran schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:31:
[...]

edit: en de attachments/perks dan die je vrij speelt tot rank 70 dan, ga je die ook niet gebruiken?
bij CoD WaW kreeg je om de zoveel keer prestige een nieuwe custum slot erbij voor create a class en was het totaal na 10x prestige 10 custom slots. ipv 5 slots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

psychodude schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:12:
[...]

Het ligt misschien aan mij, beetje van de 'oude doos' denk ik, maar ten tijden van Unreal, Quake, etc. speelde ik op mijn 56k verbinding met pings van 500+, en dat was iets waar iedereen zo'n beetje op zat :p. Speelde best goed zolang de ping maar stabiel was; pas zodra je ging fluctueren werd het een zooitje.

Ping van 100ms is zo bar weinig, over het algemeen merk ik daar weinig verschil tussen of het nu 150ms is of 50ms. Die 0.1 sec lag is zo weinig, bemerk ik niet.

Wat ik persoonlijk veel meer voor zou vrezen is dat je dadelijk terecht komt op spelers welk hosten op een shit systeem als P4, 1.6ghz, 1GB ram onder Vista en daarbovenop nog eens een goedkoop thuis routertje hebben met veel packet loss. Kan de latency misschien nog wel 30ms zijn als die een beetje bij je in de buurt woont, maar dat wordt dus gewoon een lagfest met ontzettend veel rubberbanding doordat het systeem het niet aan kan plus veel verloren packets.
Als je counterstrike speelt dan merk je wel degelijk het verschil tussen 50ms en 150ms.
50ms is bij counterstrike nog relatief hoog zelfs...

Daar zijn ook de meeste gamers bang voor, dat je dadelijk op een PC terecht komt van een Pool die met z'n 28.8K Modem zit te gamen op een Pentium 3 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
Freekers schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:44:
[...]

Als je counterstrike speelt dan merk je wel degelijk het verschil tussen 50ms en 150ms.
50ms is bij counterstrike nog relatief hoog zelfs...

Daar zijn ook de meeste gamers bang voor, dat je dadelijk op een PC terecht komt van een Pool die met z'n 28.8K Modem zit te gamen op een Pentium 3 ofzo
En dat gebeurt sowieso niet, tenzij de rest van de mensen in de game nóg slechtere verbindingen hebben. Ze hebben het al vaak zat uitgelegd, zodra je aan een game begint, wordt waarschijnlijk eerst even gekeken wie de snelste verbinding heeft, en vervolgens wordt die persoon als host aangewezen. Gaat deze persoon weg, dan wordt de één-na-snelste persoon gekozen, en gaat die hosten. Je komt dus in principe altijd in gelijkwaardige games terecht, aangezien de snelste persoon host.

Infinity Ward heeft hier al veel tijd in gestoken, en ik kan me dan ook niet voorstellen dat we door dit systeem last gaan krijgen van hogere pings en hosts met een veel te trage verbinding. (ik zeg trouwens niet dat de ping niet hoger wordt, maar als ze zelf al aangeven dat ze heerlijk kunnen spelen met pings van 100, dan zie ik geen problemen met hogere pings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Freekers schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:44:
Misschien zit er een soort van "smart host detection system" ingebouwd wat iedere x minuten (seconden lijkt me te kort) kijkt wie de meest geschikte host is op dat moment en dan eventueel de host migreert zodat de "beleving voor iedereen optimaal" (aldus IW) is?

Kan me ook voorstellen dat ze voor de hostplayer een soort kunstmatige lag ingebouwd hebben, bv gebasseerd op het gemiddelde van de pings van de andere spelers, om het hostvoordeel weg te halen.

We zullen zien.../me wacht zelf eerst even de PC MP reviews af alvorens tot aanschaf over te gaan

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

NeSs schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:42:
[...]

bij CoD WaW kreeg je om de zoveel keer prestige een nieuwe custum slot erbij voor create a class en was het totaal na 10x prestige 10 custom slots. ipv 5 slots
En dat vond ik zelf niet echt waardering om weer helemaal vooraan te beginnen en al je schitterende wapens en perks en headshots in te moeten leveren. Ik hoop dat er nu ook daadwerkelijk iets tastbaars komt voor het prestige spelen, misschien dat ik het dan wel doe!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Frentik schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:53:
[...]
Misschien zit er een soort van "smart host detection system" ingebouwd wat iedere x minuten (seconden lijkt me te kort) kijkt wie de meest geschikte host is op dat moment en dan eventueel de host migreert zodat de "beleving voor iedereen optimaal" (aldus IW) is?

Kan me ook voorstellen dat ze voor de hostplayer een soort kunstmatige lag ingebouwd hebben, bv gebasseerd op het gemiddelde van de pings van de andere spelers, om het hostvoordeel weg te halen.

We zullen zien.../me wacht zelf eerst even de PC MP reviews af alvorens tot aanschaf over te gaan
Bij MW1 werd de beste host gekozen. Dus lijkt me dat dat nu weer gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
Phusebox schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:46:
[...]

geen echte auto aim maar wel aim assist die je gewoon uit kan zetten.
eigelijk merk je het amper maar bij snipe en er loopt iemand door het beeld heen zie je, je crosshair bewegen zonder dat je iets doet.
Maar als je dan zou schieten, schiet je zker mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Ik bestel hem via eBay uit India/Thailand. Duurt wel eventjes voor je hem hebt, maar spaart je meer dan de helft van het geld. Staan der nu al op voor 20 euro incl. verzenden. Heb ik overigens ook gedaan met COD4, COD5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:33

Dat dacht ik ook :) Die paar dagen later doen het hem dan ook niet. Meestal heb je hem toch al wel de volgende dag als je hem besteld.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:26
Over reviews gesproken, weet iemand wanneer de eerste officiële reviews binnen zouden moeten komen? Want daar zit waarschijnlijk een embargo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Mj2sL schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:12:
Over reviews gesproken, weet iemand wanneer de eerste officiële reviews binnen zouden moeten komen? Want daar zit waarschijnlijk een embargo op.
Review(tje) :9
reviews: Call of Duty Modern Warfare 2: multiplayer

( maar je bedoeld waarschijnlijk veeeel uitgebreidere 8) )

[ Voor 13% gewijzigd door YOGI op 04-11-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:26
Goed geraden ;), bedoel inderdaad de full reviews. Meestal zie je die wel rond een week voor de release verschijnen; tenminste, dat idee had ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
It definitely looks like a full leaderboard / level reset is in order just before the release date to ensure no unfair advantages.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:46:
[...]

Zelfs in de MP van MW2 dacht ik enkele keren te zien dat mijn crosshair automatisch iemand volgde (of mijn telepathische skills moeten opeens beter zijn geworden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
ik hoop serieus dat het mogelijk is om een thermal scope op een Scar-H te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
TrekDude101 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:50:
[...]

En dat gebeurt sowieso niet, tenzij de rest van de mensen in de game nóg slechtere verbindingen hebben. Ze hebben het al vaak zat uitgelegd, zodra je aan een game begint, wordt waarschijnlijk eerst even gekeken wie de snelste verbinding heeft, en vervolgens wordt die persoon als host aangewezen. Gaat deze persoon weg, dan wordt de één-na-snelste persoon gekozen, en gaat die hosten. Je komt dus in principe altijd in gelijkwaardige games terecht, aangezien de snelste persoon host.
En dan gaat men ervan uit dat iedereen zijn uitgaande poorten goed heeft opengezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hogader schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:35:
ik hoop serieus dat het mogelijk is om een thermal scope op een Scar-H te zetten
Dat is mogelijk, wel eerst even 20 kills maken met je ACOG scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
aha nja dat moet wel lukken

zon termal scope vind ik namelijk wel super handig om met een assualt rifle op single shot een mooie lange afstandschot te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
Thermal sights:

* Makes small temperature differences visible
* Does not need a source of illumination
* Can see through light fog, rain and smoke

En je kan er blijkbaar mee door nevel, regen en rook kijken :P. Zal wel niet door een dikke laag smoke komen mag ik hopen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door YOGI op 04-11-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
nja dat wil ik liever ook niet anders is hij veel te overpowered, maar het heeft een groot voordeel imo dat je alles wat donker ziet en alleen de mensen duidelijk en makkelijker kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nee, je kijkt zelfs door de dikste rookwolken nog heen.

[ Voor 6% gewijzigd door rgras op 04-11-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:52
Als deze link al gepost is, mijn excuses maar kon hem zo snel even niet vinden.
http://www.tek-9.org/news...bad_news-2115.html?page=2
Ignoring IW.net, is the PC version a direct port of the console version?
Mackey-IW: No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.
Dit vond ik wel erg hilarisch om te lezen. Lijkt wel alsof ze totaal niet serieus antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
YOGI schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:02:
Thermal sights:

* Makes small temperature differences visible
* Does not need a source of illumination
* Can see through light fog, rain and smoke

En je kan er blijkbaar mee door nevel, regen en rook kijken :P. Zal wel niet door een dikke laag smoke komen mag ik hopen ;)
Een van de meest birljante missies is diegene met Thermal sight _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:09
Fist schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:27:
Als deze link al gepost is, mijn excuses maar kon hem zo snel even niet vinden.
http://www.tek-9.org/news...bad_news-2115.html?page=2

[...]
Dit vond ik wel erg hilarisch om te lezen. Lijkt wel alsof ze totaal niet serieus antwoorden.
Gezien het feit dat sommige console->PC ports zo bagger zijn dat er amper degelijk support voor keyboard+mouse is en grafische settings vind ik het antwoord anders zo gek nog niet :p. Tsja, wat wil je verder anders? Hedendaags is een console niks anders dan een PC in een ander jasje gestoken; veel games wordt aanvankelijk eerst zelfs op PC in elkaar geknutseld voordat ze beginnen met testen op console dev kits :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

RamO schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:02:
enig idee wat de system reqs worden van deze game?? Ik kan MW1 al goed draaien op 1280x720p met 2xaa 50-60fps.
waarom zon kleine res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

Ik kwam net dit filmpje tegen waarvan ik hier in dit topic nog niet eerder een link zag naar dit filmpje. :)

NEW AC-130 Gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Barca schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:33:
Ik kwam net dit filmpje tegen waarvan ik hier in dit topic nog niet eerder een link zag naar dit filmpje. :)

NEW AC-130 Gameplay
*slik* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Geniaal filmpje, ik had al zo'n gevoel dat het op zo'n manier zou gespeeld worden

Floccinoccinihilipilification

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.