[sub nog een stream: http://bit.ly/2OJtgj ]
Toen ik zo'n gast door de Create Class menuutjes zag bladeren viel me op dat ik erg weinig wapens en perks zag. Zoals de lijst hierboven maar een stuk of 8 assault rifles en zelfs maar 3 sniper rifles! En sommige van deze wapens waren nog grijs (=niet unlocked), dus niet alleen de geunlockte wapens stonden in de lijst.
Hoe zit dat precies, want ik mag toch hopen dat er meer wapens in het spel zitten dan de lijst die hierboven staat?
Verder stonden bij elke categorie maar een stuk of 3 perks, en dan waren er ook nog niet-unlockte pro perks.....
Rare keuze om de speler de AK-47 pas bij level 70 te geven.
Hoe zit dat precies, want ik mag toch hopen dat er meer wapens in het spel zitten dan de lijst die hierboven staat?
Verder stonden bij elke categorie maar een stuk of 3 perks, en dan waren er ook nog niet-unlockte pro perks.....

Stuk of 40 wapens, in the good old days had je amper een kwart van dat tot je beschikkingmonnick schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:32:
Toen ik zo'n gast door de Create Class menuutjes zag bladeren viel me op dat ik erg weinig wapens en perks zag. Zoals de lijst hierboven maar een stuk of 8 assault rifles en zelfs maar 3 sniper rifles! En sommige van deze wapens waren nog grijs (=niet unlocked), dus niet alleen de geunlockte wapens stonden in de lijst.
Weet iemand al hoe bij de PC versie met LAN gaat? Moet je voor bijv. de coop via iw.net elkaar vinden of kan het ook offline?
LAN is volgens mij nog 1 groot vraagtekenTwist schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:23:
Weet iemand al hoe bij de PC versie met LAN gaat? Moet je voor bijv. de coop via iw.net elkaar vinden of kan het ook offline?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
LAN zal helaas niet werken als er geen dedicated servers zijn. Dus LAN party's vergeet het maar.
Voor coop lijkt me dat je niet perse een dedicated server nodig hebt aangezien je maar met zn tweeen bent, daarom vroeg ik het me nog een beetje af. Dacht gelezen te hebben dat over de xbox wel een soort lan beschikbaar zou zijn (system link oid?).Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:13:
[...]
LAN zal helaas niet werken als er geen dedicated servers zijn. Dus LAN party's vergeet het maar.
En de xbox versie is weer geleaked, hoe krijge ze het voor elkaar 
daar gaat de antipiracy regeling voor de pc, nu staat de xbox versie alweer online
Jammer voor IW.
daar gaat de antipiracy regeling voor de pc, nu staat de xbox versie alweer online
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Super slecht geluid zeg. Sneeuw gebied en het huls val geluidje is alsof je in een grote hal staat met een ijzertafel. Jammer jammer jammermonnick schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:56:
Weer een gelekt filmpje. Dit keer met de multiplayer map Afghan. Die gast zit alleen in de server maar je ziet wel goed de map en wat wapens. Errug vet!
[video]
En een hillarische MW2 commercial van Walmart:
[video]
I don't hate you, I nothing you
Jesus, een gast heeft alle missies (in hoge kwaliteit) op YouTube gezet. Echt niet leuk meer, vooral erg jammer voor Infinity Ward.
Ik gun ze toch wel echt heeele hoge verkoopcijfers, maar die komen er toch wel gok ik 
In hoge kwaliteit ziet het er wel prachtig uit overigens!
Ik kijk die filmpjes overigens allemaal niet, wil niks meer zien van MW2 (behalve multiplayer footage)
In hoge kwaliteit ziet het er wel prachtig uit overigens!
Ik kijk die filmpjes overigens allemaal niet, wil niks meer zien van MW2 (behalve multiplayer footage)
[ Voor 30% gewijzigd door monnick op 31-10-2009 22:36 ]
Ik zie overigens net dat ik 5,5 uur over de SP heb gedaan, terwijl ik altijd rustig de tijd heb genomen om door de levels te komen.
Op Veteran?rgras schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:06:
Ik zie overigens net dat ik 5,5 uur over de SP heb gedaan, terwijl ik altijd rustig de tijd heb genomen om door de levels te komen.
Veel mensen delen zijn mening ik ook.monnick schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:45:
[...]
Sure....Je kan onmogelijk zeggen hoe de multiplayer gaat uitpakken. Wacht nou eerst maar eens af voordat je zo'n radicale uitspraak doet.
Zoals het uitziet zal MW2 MP werken via P2P (lekker al die afkortingen).
En P2P MP zal altijd maar zo goed werken als de upload van de hoster, tevens zal de hoster een ping van 0 hebben en zal dus altijd een voordeel hebben tegenover de anderen.
Want ga maar eens zoeken naar succesvolle multiplayer games die werken via p2p.
tevens gaat IWnet gebruik maken van een matchmaking syteem. Dus er is de kans dat dit systeem je gewoon ergens in gooit waar jij een idioot hoge ping gaat krijgen.
Dit laatste is natuurlijk op het moment gis werk maar er is een goede kans dat het zo zal zijn.
Ik was van plan de game wel nog te gaan halen voor de SP (mocht ik hem ergens voor minder dan 25 euro kunnen krijgen) maar aangezien de SP gedaan kan worden in 5 uur laat ik dat ook maar zitten.
Heb maanden lang na deze game zitten uitkijken maar de laatste paar weken was het gewoon tegenvaller na tegenvaller. In het kort weer geld gespaard.
Hardened. Ik moet wel zeggen dat hardened bij MW2 veel lastiger is vergeleken met hardened bij COD4.
Oke, hier t kanaal waar de hele singleplayer staat: http://www.youtube.com/user/ollyjrock
Spoiler everything!
Spoiler everything!
* Nakebod gaat maar even de andere kant op.
Interviews en trailers vind ik nog wel leuk en bouwt mijn verlangen naar het spel goed op, en krijg er steeds meer zin in, maar complete missies hoef ik niet te zien.
Video's zullen gok ik spoedig op last van IW wel verwijderd worden, en terecht natuurlijk.
Interviews en trailers vind ik nog wel leuk en bouwt mijn verlangen naar het spel goed op, en krijg er steeds meer zin in, maar complete missies hoef ik niet te zien.
Video's zullen gok ik spoedig op last van IW wel verwijderd worden, en terecht natuurlijk.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Als ik sommige berichten zo lees overal, zitten we over een paar maanden met ze allen weer in COD4:MW Multiplayer.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat een bullshit.Jumpman schreef op zondag 01 november 2009 @ 00:24:
Als ik sommige berichten zo lees overal, zitten we over een paar maanden met ze allen weer in COD4:MW Multiplayer.
En die 5,5 uur, doet wat voor player is dat? Iemand die dag en nacht CoD4 online speelt of iemand die zo af en toe een FPS speelt als ie er tijd voor heeft?
CoD4 deed ik in iets van 12 a 15 uur op medium (weet het niet meer precies hoelang), maar ik ben niet zo'n goede gamer, bak er online ook niets van. Dacht dat MW2 juist wat langer zou duren in de single player. Maar 5,5 uur is 2-3 avondjes, dat is wel erg kort als dat door een willekeurige gamer uit te spelen is in die tijd.
Nouja ik heb em al in de pre-order staan (voor de PS3), zal me er zeker mee vermaken
CoD4 deed ik in iets van 12 a 15 uur op medium (weet het niet meer precies hoelang), maar ik ben niet zo'n goede gamer, bak er online ook niets van. Dacht dat MW2 juist wat langer zou duren in de single player. Maar 5,5 uur is 2-3 avondjes, dat is wel erg kort als dat door een willekeurige gamer uit te spelen is in die tijd.
Nouja ik heb em al in de pre-order staan (voor de PS3), zal me er zeker mee vermaken
kan niet wachten! Ik begin gelijk op veteran
Deed ik ook bij de vorige, dat verlengd ook de speelduur aanzienlijk.
Speel je op regular dan is het idd een korte bedoeling.
Speel je op regular dan is het idd een korte bedoeling.
regular is zowiezo weinig aan, je kunt dan als een soort rambo overal tussen rennen.. veteran ftw

Inderdaad. CoD4 heb ik ook op Veteran uitgespeeld en sommige stukken op Hardened omdat ik er anders echt niet voorbij kwam... Dit verlengt de speelduur echt behoorlijk, het frustreerd je enigzinds ook vaak als je dood gaat. Maar dan stop je er ook sneller mee
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik ga er eerst door hardened doorheen om maximaal te genieten van de lineaire ervaring en daarna heb ik dan het genoegen om er nog eens op veteran door heen te mogen voor de achievements e.d. 
EDIT: @hieronder, fijn dat je even meedeelt dat je hem gepre-orderd hebt!
EDIT: @hieronder, fijn dat je even meedeelt dat je hem gepre-orderd hebt!
[ Voor 18% gewijzigd door monnick op 01-11-2009 11:51 ]
De game valt zoieso al zwaar tegen, puur en alleen om het feit dat ze geen dedicated servers er in hebben.
Daarentegen vind ik het ontbreken van dedicated server wel een leuk gebaar naar andere gameproducenten die dankzij deze beslissing hun game meer zullen verkopen omdat zij WEL slim zijn geweest en het dedicated server verhaal er WEL in hebben gedaan.
Edit: De kans is inderdaad groot dat een groot deel van de gamers binnen de kortste keren weer terug gaan naar cod4:mw.
Daarentegen vind ik het ontbreken van dedicated server wel een leuk gebaar naar andere gameproducenten die dankzij deze beslissing hun game meer zullen verkopen omdat zij WEL slim zijn geweest en het dedicated server verhaal er WEL in hebben gedaan.
Edit: De kans is inderdaad groot dat een groot deel van de gamers binnen de kortste keren weer terug gaan naar cod4:mw.
[ Voor 14% gewijzigd door FreestyleFrl op 01-11-2009 11:59 ]
Misschien vloeken in de kerk maar ik heb gisteren bij een vriend het spel gespeeld op de xbox. Omdat we niet teveel wilden zien (beiden hebben we het spel gewoon in de pre-order staan) alleen even kort wat multiplayer maps bekeken (offline) en die special ops mode.
Eerlijk gezegd was ik niet 'blown away'. De menu's zijn ontzettend lelijk, en volgens mij hebben ze alle GUI designers daar ontslagen en wat stagiaires aan het werk gezet. De gebruikte fonts zijn veel te groot en het geheel voelt aan als een FisherPrice interface voor slechtzienden.
De graphics vielen ook erg tegen, kwam een beetje blurry over en niet overtuigend genoeg voor mij. De gameplay voelt als vanouds, dus dat zit wel goed. Maar ik verwacht geen megahoge cijfers bij de reviews.
Meer een solide sequel, 8+, maar zeker geen 9+.
Uiteraard is dit gebaseerd op een heel korte speelsessie en op de gelekte versie, dus misschien wel niet de final. On a positive note; de laadtijden waren erg goed te noemen.
Eerlijk gezegd was ik niet 'blown away'. De menu's zijn ontzettend lelijk, en volgens mij hebben ze alle GUI designers daar ontslagen en wat stagiaires aan het werk gezet. De gebruikte fonts zijn veel te groot en het geheel voelt aan als een FisherPrice interface voor slechtzienden.
De graphics vielen ook erg tegen, kwam een beetje blurry over en niet overtuigend genoeg voor mij. De gameplay voelt als vanouds, dus dat zit wel goed. Maar ik verwacht geen megahoge cijfers bij de reviews.
Meer een solide sequel, 8+, maar zeker geen 9+.
Uiteraard is dit gebaseerd op een heel korte speelsessie en op de gelekte versie, dus misschien wel niet de final. On a positive note; de laadtijden waren erg goed te noemen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mijn ervaringen zijn totaal anders. Ik moet bekennen dat ik deeltje één nooit gespeeld heb maar gister tot diep in de nacht met een vriend wat levels door gespeeld en het was echt bruut.
Ik ben dus zeker wel 'blown away' maar misschien ben ik gewoon wat minder gewend. Ik speel niet echt vaak op m'n Xbox.
Ik ben zeker van plan om dit spel voor de PC te halen zodat ik ook in multiplayer lekker los kan gaan.
PS. Over de menu's, ik heb er niet echt veel gebruik van hoeven maken. Wat mij wel opviel waren de filmpjes die je opdracht aankondigen. Prachtig gedaan vind ik met satellietbeelden, krantenartikelen, foto's etc. Hoog CSI-gehalte.
spoiler:
Bijvoorbeeld het beruchte level uit het gelekte filmpje waarbij je met een aantal terroristen gewoon een menigte burgers neergemaaid. Echt overweldigend. Overal mensen in paniek en de kogels die je om de oren vliegen en dan de muziek dit zich geweldig aanpast aan het spel wat het allemaal nog realistischer maakt. Ook was er een level dat zich afspeelde in een Amerikaanse woonwijk. De wijk veranderd plotseling in een gigantisch slagveld als er van alle kanten gevechtsvliegtuigen overvliegen. Echt alles word totaal vernietigd. Huizen storten in en helikopters worden van alle kanten uit de lucht geschoten. Dit is echt een briljant spel. 
Ik ben dus zeker wel 'blown away' maar misschien ben ik gewoon wat minder gewend. Ik speel niet echt vaak op m'n Xbox.
Ik ben zeker van plan om dit spel voor de PC te halen zodat ik ook in multiplayer lekker los kan gaan.
PS. Over de menu's, ik heb er niet echt veel gebruik van hoeven maken. Wat mij wel opviel waren de filmpjes die je opdracht aankondigen. Prachtig gedaan vind ik met satellietbeelden, krantenartikelen, foto's etc. Hoog CSI-gehalte.
[ Voor 9% gewijzigd door i7x op 01-11-2009 12:24 ]
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Hoe fucking gay is dat, heb je nog nooit van SPOILER tags gehoord?monnick schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:37:
Hoe fucking gay is dat. SPOILER SPOILER SPOILER
Had net nog een 20 killstreak op MW1, ging lekker op The Bog![]()
Microsoft banned inderdaad. Las ook ergens dat zelfs legale kopieën al gebanned worden. Online spelen is dus niet echt slim.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Verwijderd
Een Harrier is een straaljager, die ene die verticaal kan opstijgen/landenRoamor schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:58:
Harrier Strike?
I know. Toen ik dat schreef, stonden er nog vraagtekens op die plek, omdat monnick dat niet kon lezen.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:52:
[...]
Een Harrier is een straaljager, die ene die verticaal kan opstijgen/landen
Tja mensen die dat doen zijn ook gewoon dom. We hebben het spel ook niet echt gespeeld maar alleen ff getest of het dus echt gelekt was, en toch wel nieuwsgierig. En dan natuurlijk harde schijf eruit, internet eruit, geen accounts aanwezig op de xbox. Dus dan kunnen ze no way nagaan dat je het spel gespeeld hebt. Tenzij de game iets in het besturingssysteem-bestand wijzigt; wat me erg sterk lijkt.i7x schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:47:
Microsoft banned inderdaad. Las ook ergens dat zelfs legale kopieën al gebanned worden. Online spelen is dus niet echt slim.
Waarom wil iedereen dat deze leakers gebanned worden??
Komaan, hoe zou je zelf zijn indien je het spel sneller in handen kan krijgen? Je gaat het daar toch ook niet ongemoeid aan de kant laten liggen, vermoed ik?
edit: Ik richt mij op diegene die de game reeds legaal verkregen hebben.
Komaan, hoe zou je zelf zijn indien je het spel sneller in handen kan krijgen? Je gaat het daar toch ook niet ongemoeid aan de kant laten liggen, vermoed ik?
edit: Ik richt mij op diegene die de game reeds legaal verkregen hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 01-11-2009 13:03 ]
Verwijderd
Cod mw 1 is beteri7x schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:22:
Mijn ervaringen zijn totaal anders. Ik moet bekennen dat ik deeltje één nooit gespeeld heb maar gister tot diep in de nacht met een vriend wat levels door gespeeld en het was echt bruut.
spoiler:Bijvoorbeeld het beruchte level uit het gelekte filmpje waarbij je met een aantal terroristen gewoon een menigte burgers neergemaaid. Echt overweldigend. Overal mensen in paniek en de kogels die je om de oren vliegen en dan de muziek dit zich geweldig aanpast aan het spel wat het allemaal nog realistischer maakt. Ook was er een level dat zich afspeelde in een Amerikaanse woonwijk. De wijk veranderd plotseling in een gigantisch slagveld als er van alle kanten gevechtsvliegtuigen overvliegen. Echt alles word totaal vernietigd. Huizen storten in en helikopters worden van alle kanten uit de lucht geschoten. Dit is echt een briljant spel.
Toch denk ik dat mw2 keihard 9ens gaat krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door SCIxX op 01-11-2009 14:37 ]
Maar of dat aan de kwaliteit van de game ligt of de miljoenenindustrie erachter en haar invloed op de reviewers is maar de vraag?SCIxX schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:36:
Verwijderd
Misschien op de xbox niet op de PC ieder gevalSCIxX schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:36:

Gebeurd niet, punt.i7x schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:47:
De mensen die op Fora beweren gebanned te zijn met hun legale kopie liegen gewoon, en weten zelf ook wel dat het niet zo is. Ik hoop MW2 2-3 dagen voor launch te bemachtigen, en stop die zonder angst in mijn Xbox
Het laatste.Phusebox schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:42:
[...]
Maar of dat aan de kwaliteit van de game ligt of de miljoenenindustrie erachter en haar invloed op de reviewers is maar de vraag?
Jochie..shoombak schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:34:
Dat al die mensen die nu al spelen maar lekker een ban te pakken hebben morgen
Ik heb 'm gewoon gepreordered voor de PC.
Topicstart:
Nu sommige mensen MW2 al gespeeld hebben - en nu het bijna in de winkels ligt - zal er vast veel meer animo zijn voor het openen van een volgend topic. We hebben nog even te gaan, maar daar tegenover staat dat er ook nog het een en ander aangepast kan worden aan de huidige topicstart. Ik heb (zoals verwacht) eigenlijk veel te weinig tijd om dit ook nog te doen, wie wil het wel doen? Stuur me even een DM om het kort te sluiten
Nu sommige mensen MW2 al gespeeld hebben - en nu het bijna in de winkels ligt - zal er vast veel meer animo zijn voor het openen van een volgend topic. We hebben nog even te gaan, maar daar tegenover staat dat er ook nog het een en ander aangepast kan worden aan de huidige topicstart. Ik heb (zoals verwacht) eigenlijk veel te weinig tijd om dit ook nog te doen, wie wil het wel doen? Stuur me even een DM om het kort te sluiten
[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 01-11-2009 15:45 ]
Hier ook veel te breed @ oude layoutTom schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:25:
De topicstart is bij mij ook te breed, of komt dat omdat ik de oude layout gebruik?
Wat word ik moe van deze reply..FreestyleFrl schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:56:
De game valt zoieso al zwaar tegen, puur en alleen om het feit dat ze geen dedicated servers er in hebben.
Hoe doe je dat?PWM schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:58:
Ik hoop MW2 2-3 dagen voor launch te bemachtigen, en stop die zonder angst in mijn Xbox
Elect a clown, expect a circus.
Sowieso, een groot deel van de gamers? Het grootste deel speelt op de console, daar waren in eerste plaats al geen dedicated servers.
Dat doet hij waarschijnlijk door gewoon lekker de winkels langs te gaan en kijken of ze al in de verkoop liggen. Al is 2-3 dagen onwaarschijnlijk omdat de release op een dinsdag is ligt deze waarschijnlijk dus op zn vroegs smaandags in de winkel.
Werkte PWM niet gewoon voor Microsoft? Dan heet het vast "secundaire arbeidsvoorwaarden". Correct me if i'm wrong.
Alle perks: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks (niet de Pro modes)
Ziet er weer goed gebalanceerd uit! Vind het opzich wel fijn dat het er in eerste instantie niet zo heel veel zijn maar dat je pro mode's kan unlocken.
Sowieso Bling + Stopping Power + Ninja voor mij in eerste instantie
Ziet er weer goed gebalanceerd uit! Vind het opzich wel fijn dat het er in eerste instantie niet zo heel veel zijn maar dat je pro mode's kan unlocken.
Ik denk dat voor iedereen de perks anders gaat zijn en dat het een kwestie van proberen is wat de beste combo is in welk level met welk wapen etc.monnick schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:18:
Alle perks: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks (niet de Pro modes)
Maar om gelijk een perkwar (of iig de posts "Ik kies die en die") tegen te gaan, misschien handig om dus niet hier te posten wat je allemaal gaat nemen etc.
Als dit ze allemaal zijn: geen martyrdom en geen last stand!monnick schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:18:
Overigens wordt cold-blooded sowieso een must voor mij. Als eerste perk twijfel ik nog tussen Bling en Scavenger
Zijn dit ze echt allemaal trouwens? Lijstje lijkt me wat klein in vergelijking met cod4...
Edit:
Doh, last stand en martyrdom zitten in de deathstreaks! In ieder geval zouden ze dan een stuk minder vaak moeten voorkomen
[ Voor 17% gewijzigd door Morax op 02-11-2009 09:05 ]
ik zie wel stopping power meer gaan deep impact 
damnit i love my RPD + GRIP + stopping power + Deep impact combo.
damnit i love my RPD + GRIP + stopping power + Deep impact combo.
Bears and Bulls
Weet iemand of je nu wel met splitscreen meer wapens kan gebruiken dan in deel 1 ?? En of je ook zelf classes kan maken ?? Dit vond ik het grootste minpunt bij deel 1.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Wat de One Man Army Perk doet:
spoiler:
Hiermee kan je tijdens het spelen je class veranderen zonder te respawnen / dood te gaan. De pro versie hiervan is Overkill wat we kennen uit MW1.
[ Voor 17% gewijzigd door monnick op 02-11-2009 11:52 ]
In splitscreen heb je gewoon alle wapens tot je beschikking.Timocos schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:43:
Weet iemand of je nu wel met splitscreen meer wapens kan gebruiken dan in deel 1 ?? En of je ook zelf classes kan maken ?? Dit vond ik het grootste minpunt bij deel 1.
[ Voor 10% gewijzigd door rgras op 02-11-2009 12:30 ]
Stopping Power
Increased Bullet Damage
PRO: Increased Bullet Damage to Vehicles (Killstreaks)
ik d8 altijd dat deze zorgde voor meer damage op players ipv rij/vliegtuigen. weet iemand hier meer van? of doe je met deze perk ook meer damage op players?
bron: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks (komt van bovenstaande posts)
Increased Bullet Damage
ik d8 altijd dat deze zorgde voor meer damage op players ipv rij/vliegtuigen. weet iemand hier meer van? of doe je met deze perk ook meer damage op players?
bron: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/perks (komt van bovenstaande posts)
Waarschijnlijk (mijn kijk op de perk) is het als volgens (getallen zijn fictief en ter illustratie)Obscure schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:37:
Stopping Power
Increased Bullet Damage
-Normaliter zonder deze perk doe je 100 schade.
-Perk aan (stopping power) doe je 10% schade op alles. dus mensen en vehicles
-ProPerk aan, doe je bovenop de normale 10% extra nog eens 5% extra schade aan alleen vehicles.
Dit lijkt mij het meest voor de hand liggen. (nogmaals, de getallen en percentages zijn fictief)
ik ben gelijk met je bericht want aangezien dat ze dedicated servers weg hebbe gehaald. heb geen leuke mods zoals pro mod, zombies en ga zo maar doorVerwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:50:
[Toch denk ik dat mw2 keihard 9ens gaat krijgen.]
Misschien op de xbox, niet op de PC ieder geval
ah ok dankje voor de op helderingGriffin schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:41:
[...]
Waarschijnlijk (mijn kijk op de perk) is het als volgens (getallen zijn fictief en ter illustratie)
-ProPerk aan, doe je bovenop de normale 10% extra nog eens 5% extra schade aan alleen vehicles.
Dit lijkt mij het meest voor de hand liggen. (nogmaals, de getallen en percentages zijn fictief)
Dan snap ik alleen de toevoeging "(killstreaks)" nog niet helemaalGriffin schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:41:
[...]
Waarschijnlijk (mijn kijk op de perk) is het als volgens (getallen zijn fictief en ter illustratie)
Misschien dat ze hiermee bedoelen dat je dus de vliegtuigen etc die in de vlucht zijn eerder neer kan halen. Anders zou ik het ook niet weten.Morax schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:13:
[...]
Dan snap ik alleen de toevoeging "(killstreaks)" nog niet helemaal
Je hele scherm werd transparant rood in MW1. MW2 heeft dus bloedspetters.jagermeister schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:24:
Die bloedspetters die je op je scherm krijgt vind ik persoonlijk maar een vreemde toevoeging. Weet ff niet of dit ook al in MW zat, maar het lijkt mij knap irritant. Ook niet echt realistisch.
[ Voor 36% gewijzigd door Griffin op 02-11-2009 13:27 . Reden: Even een edit ipv nog een post van mij ]
Die bloedspetters die je op je scherm krijgt vind ik persoonlijk maar een vreemde toevoeging. Weet ff niet of dit ook al in MW zat, maar het lijkt mij knap irritant. Ook niet echt realistisch.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Vind dat juist wel cool gedaan, je moet dan dus ook echt dekking zoeken, omdat je gewoon niets meer ziet. Ook komt er modder op je "vizier" als er een granaat vlakbij je ontploft etc. Wel tof in ieder geval.jagermeister schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:24:
dit zat inderdaad nog niet in 1. daar kreeg je meer een rode vloed als je gewond was
Ik dacht dat ik de enige was die dit vond.jagermeister schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:24:
Het ziet er niet uit, en ziet er gewoon triest uit
Eensch...RMX schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:23:
[...]
Ik dacht dat ik de enige was die dit vond.
Het ziet er niet uit, en ziet er gewoon triest uit
Stelletje zieke geesten daar bij Infinity Ward.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
het zat niet in standaard mw in, maar ik heb wel bij sommige mods gezien dat ze het hebben ingevoegd. persoonlijk vind ik het niet erg maar wel leuk bedachtjagermeister schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:24:
Verwijderd
Maar vriend jij bent niet die andere 99 mensen die er mischien zo over denken.Obscure schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:51:
[...]
ik ben gelijk met je bericht want aangezien dat ze dedicated servers weg hebbe gehaald. heb geen leuke mods zoals pro mod, zombies en ga zo maar doordat was gewoon de afknapper waardoor cod mw2 dood is in mijn ogen (voor de pc)... meschien als ze bij een patch dedicated servers optie toevoegen dan is de game waard om te kopen. zoniet blijf ik gewoon cod mw spele
Kijk eens voor de lol hoe veel mensen gepoon public serders spelen op e pc. Idd daar word jij
moet vrolijk van. Cod6 wors zoals verwacht een topper daar was ik in 2008 al van overtuigd
Dan is je xbox 100% geflagged die gegevens worden tijdelijk gelogged ergens in het systeem geheugen, wanneer je op live gaat worden ze verstuurd. Op deze manier zijn al zoveel mensen het schip ingegaan.Phusebox schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:57:
[...]
Tja mensen die dat doen zijn ook gewoon dom. We hebben het spel ook niet echt gespeeld maar alleen ff getest of het dus echt gelekt was, en toch wel nieuwsgierig. En dan natuurlijk harde schijf eruit, internet eruit, geen accounts aanwezig op de xbox. Dus dan kunnen ze no way nagaan dat je het spel gespeeld hebt. Tenzij de game iets in het besturingssysteem-bestand wijzigt; wat me erg sterk lijkt.
Die release is is gelekt heeft een foute videopartitie en is niet stealth i.c.m. de firmware.
Is je toetsenbord stuk ofzo?Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:41:
[...]
Maar vriend jij bent niet die andere 99 mensen die er mischien zo over denken.
Kijk eens voor de lol hoe veel mensen gepoon public serders spelen op e pc. Idd daar word jij
moet vrolijk van. Cod6 wors zoals verwacht een topper daar was ik in 2008 al van overtuigd
Verwijderd
even over die dedicated servers. Heeft IW hier nog niets over aangekondigd? Welke game heeft er in MP tegenwoordig geen dedicated servers? Daar was toch neem ik aan gewoon geen tijd meer voor?
Verwijderd
Hij doet idd wel vaag de laatste tijd. Ik moet knopjes harder indrukken en soms pakken de knopjes zelfs verkeerde letters.
Dan moet je wat minder pron kijken makker!Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:17:
[...]
Hij doet idd wel vaag de laatste tijd. Ik moet knopjes harder indrukken en soms pakken de knopjes zelfs verkeerde letters.
Niet allemaal, er is ook een goede release gelekt. Die foute is gewoon door iemand zelf gepatched.PacinoAllstars schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:44:
[...]
Die release is is gelekt heeft een foute videopartitie en is niet stealth i.c.m. de firmware.
Maar ja, risico is er altijd.
Bling
2 primary weapon attachments.
PRO: Unknown
Eindelijk!
Dit gaat hem worden voor mij.
Verder is het toch een mooie lijst zo, waarom zouden er 924 perks moeten zijn?
Eindelijk!
Maar hoe komen al die mensen echt nu al aan MW2?
downloaden!!! legaal is niet mogelijk. ook press editions niet.ProfoundValue schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:23:
Maar hoe komen al die mensen echt nu al aan MW2?
ik heb hem zelf nog niet, ps3 gamer
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Helaas, was het maar zoRoamor schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:55:
Werkte PWM niet gewoon voor Microsoft? Dan heet het vast "secundaire arbeidsvoorwaarden". Correct me if i'm wrong.
Ik heb 2 ingangen bij winkels in de omgeving. Ik verwacht/hoop dat MW2 tegen zaterdagmiddag geleverd gaan worden. Ik krijg dan een belletje en reken cash af. De medewerker scanned het product pas op verkoopdatum.
Dat is een beetje het vaste stramien bij must-have games. Hopelijk lukt het bij MW2 ook
De Pro versie van Bling is twee attachments op je secondary weaponThomaszki schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:22:
Bling
Eindelijk!Dit gaat hem worden voor mij.
Ze zeggen op callofduty.nl bij een reactie op een filmpje dat hij ook al uitgelekt is voor de PC. Ik zelf kan hem nog nergens vinden. Usenet niet en Mininova niet. Denk dat het een flauwe grap is.
Torrents, usenet, ftp, TP, IRC, allemaal negatief. Moet wel een heel exclusieve leak zijn danKuhr89 schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:58:
Ze zeggen op callofduty.nl bij een reactie op een filmpje dat hij ook al uitgelekt is voor de PC. Ik zelf kan hem nog nergens vinden. Usenet niet en Mininova niet. Denk dat het een flauwe grap is.
Ga dat bespreken van gelekte versies even ergens anders doen. De gamer die keurig wacht tot de release date maak je hier pissig mee (inclusief mij).
Verwijderd
Ehm... 25 killstreak, nuke... like wtf
Dat wordt lachen nog, met een m16 heb ik ze nog regelmatig
Dat wordt lachen nog, met een m16 heb ik ze nog regelmatig
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 21:28 ]
lol. Ik heb bijna nooit 25 kills. Ga meestal wel dood door zown @@%# Nade regen... of vaak gewoon een domme actie van mij 
Ik wacht ook netjes op mijn MW2 doosje. En waarschijnlijk nog wat langer dan jij
Mja, ik betaal er dan ook maar 25 euro voor haha.
Ik wacht ook netjes op mijn MW2 doosje. En waarschijnlijk nog wat langer dan jij
Granaat is tof.shoombak schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:45:
[...]
Vind dat juist wel cool gedaan, je moet dan dus ook echt dekking zoeken, omdat je gewoon niets meer ziet. Ook komt er modder op je "vizier" als er een granaat vlakbij je ontploft etc. Wel tof in ieder geval.
Maar dat bloed lijkt me heel irritant
Eigenlijk is het ook een beetje raar dat ze dat erin hebben gezet. Het ziet er natuurlijk wel vet uit enzo. Maar:
Een first person Shooter moet vanuit de ogen gezien worden. Stel dat er ergens bloedspat dan komt dat wel op je gezicht, maar daar merk je niks van in je gezichtsveld. Zodra er werkelijk bloed in je ogen komt dan doe je je ogen dicht omdat het waarschijnlijk prikt of iets in die geest..
Een first person Shooter moet vanuit de ogen gezien worden. Stel dat er ergens bloedspat dan komt dat wel op je gezicht, maar daar merk je niks van in je gezichtsveld. Zodra er werkelijk bloed in je ogen komt dan doe je je ogen dicht omdat het waarschijnlijk prikt of iets in die geest..
Het speelt in op je gevoel en voegt toe aan de spanning, vet dus. In MW zitten wel meer elementen die spectaculair maar niet echt realistisch zijn.
{signature}
Klopt. Ik vind het ook echt vet dat ze dat hebben gedaan. Hetzelfde als bij Crysis. Krijg je ook rotzooi op je scherm als je geraakt wordt, of als er granaat ontploft krijg je zand op je scherm. Ik vind het vet. En menig andere vond het ook super vet toen ze het net zagen in de filmpjes, en nu vinden ze het niet vet meer.. raar.
Pro: Dual attachments on secondary weaponThomaszki schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:22:
Bling
Eindelijk!Dit gaat hem worden voor mij.
Feiten over een gelekte release mogen wel? Staat zelfs of de Frontpage van tweakers.netTheZeroorez schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:37:
[modbreak]Geruchten over een gelekte release en andere warez-zaken zijn niet de bedoeling op GoT :)[/modbreak]
nieuws: Xbox 360-versie Modern Warfare 2 gelekt naar illegaal circuit
en
nieuws: 'Party-chat Xbox 360 geblokkeerd in Modern Warfare 2'
[ Voor 36% gewijzigd door wimpie007 op 02-11-2009 22:16 ]
Jij neemt 't wel heel letterlijk allemaal. Die spetters symboliseren gewoon de pijn die je voelt als je goed geraakt wordt. Ik vind het mooier gedaan dan in 1 iig.Kuhr89 schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:46:
Eigenlijk is het ook een beetje raar dat ze dat erin hebben gezet. Het ziet er natuurlijk wel vet uit enzo. Maar:
ik kan nergens online vinden waar ik die limited edition xbox 360 kan vinden, is komt die eigenlijk in nederland uit?
Dit topic is gesloten.