Vraagje: weet iemand of je straks met MW2 ook over LAN kan splitscreenen bij de PS3? Bij CoD4 kun je met 4 spelers splitscreen spelen, maar niet met met 2 PS3's over LAN en 2 personen per PS3...
Weet je dat zeker? Bij de 360 kan het wel, lijkt me geen beperking die de PS3 dan zou moeten kennenMj2sL schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:14:
Vraagje: weet iemand of je straks met MW2 ook over LAN kan splitscreenen bij de PS3? Bij CoD4 kun je met 4 spelers splitscreen spelen, maar niet met met 2 PS3's over LAN en 2 personen per PS3...
Hier stond lariekoek.PWM schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:22:
[...]
Weet je dat zeker? Bij de 360 kan het wel, lijkt me geen beperking die de PS3 dan zou moeten kennen
[ Voor 30% gewijzigd door SCIxX op 15-10-2009 21:45 ]
Hmm, de eerste Google-resultaten zeggen dat het niet kan, maar ik zie in de wat verdere resultaten wat dingen over een petitie en een update. Toch even proberen morgen, thanks voor je antwoord!PWM schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:22:
[...]
Weet je dat zeker? Bij de 360 kan het wel, lijkt me geen beperking die de PS3 dan zou moeten kennen
Interview over spec-ops:
http://www.gametrailers.c...-ops-modern-warfare/57709
Aan het einde zegt hij dat "MW2 will be out on November 10th on Xbox 360, PS3 and PC", misschien toch geen vertraging voor de PC?
Aan het einde zegt hij dat "MW2 will be out on November 10th on Xbox 360, PS3 and PC", misschien toch geen vertraging voor de PC?
Ik ben beniewd hoe Spec ops gaat uitpakken en vooral op PC. Ben wel benieuwd.
Verder ga ik uit van een release date van 10-11-09 want er is 1 site die het gemeld heeft dat het de 24e en verder niemand, zelfs IW niet.
Verder ga ik uit van een release date van 10-11-09 want er is 1 site die het gemeld heeft dat het de 24e en verder niemand, zelfs IW niet.
Het einde vond ik dan ook het meest interessant aan het filmpjemonnick schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:59:
Interview over spec-ops:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik ga hem zeker kopen wanneer die released word!
Nadat ik de ingame teaser filmpjes had gezien heb ik gewoon COD4 weer geinstalleerd for the sake of it. Ik hoop dat de gameplay net zo goed word..
Nadat ik de ingame teaser filmpjes had gezien heb ik gewoon COD4 weer geinstalleerd for the sake of it. Ik hoop dat de gameplay net zo goed word..
Ik raad je aan om een pre-order te plaatsen. Sommige winkels hebben nu al geen voorraad meer voor 10 november, omdat alles al gereserveerd is.
Ik schrok net heel even...
Infinity Ward schrapte coöp-modus uit campagne Modern Warfare 2
Ik dacht dus dat opeens de Spec-ops niet door zou gaan. Maar dit betekend dat Spec-ops de Coop-modus overneemt.
Infinity Ward schrapte coöp-modus uit campagne Modern Warfare 2
Ik dacht dus dat opeens de Spec-ops niet door zou gaan. Maar dit betekend dat Spec-ops de Coop-modus overneemt.
Verwijderd
Sinds een dag of 3 is het guns overzicht op modernwarfare247.com bijgewerkt volgens mij, stuk meer guns dan eerst
Op Fileplanet lijkt de demo/beta al downloadbaar te zijn.
http://www.fpsadmin.com/forum/showthread.php?t=18647
http://www.fpsadmin.com/forum/showthread.php?t=18647

[ Voor 23% gewijzigd door Dorest0rm op 17-10-2009 01:27 ]
Dat is mooi! Want er komt namelijk helemaal geen Demo of Beta! Dat hebben ze zelf nog gezegt. Ik verwacht dus ook zeker niet dat deze zal werken, misschien zelfs een virus ofzo?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Las net in ander topic dat dedicated linux versie er waarschijnlijk niet inzit? Zou wel erg jammer zijn want ik ga geen extra pc aanschaffen voor een MW2 server en m'n linux bak gaat zeker geen windows draaien.
Voor de mensen die nog MW spelen: Dedicated HC server -> flippy.linkfiesta.com
Voor de mensen die nog MW spelen: Dedicated HC server -> flippy.linkfiesta.com
[ Voor 16% gewijzigd door Tassadar32 op 17-10-2009 10:20 ]
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Lijkt me wel érg raar zeg... zien dat je product al-tijd op linux bakken gehost wordt, en dan met je nieuwe paradepaardje linux in de ban gooien...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Tja, ze krijgen natuurlijk wel een klein fortuin van Microsoft (overal Xbox-logo's, alle demonstraties op Xboxen), dus het zou me niks verbazen als dit een deal is met Microsoft.
Goed nieuws voor PC gamers:
Dat is Robert Bowling op Twitterfourzerotwo No delay on PC for Modern Warfare 2. You'll also have Prestige Mode in PC as well as lots of Steam support. Hopefully min specs will be soon
Top nieuws! Goed gespot!monnick schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:31:
[...]
Dat is Robert Bowling op Twitter
Basement Bios ---- Exo-S
Hell yeah!!monnick schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:31:
[...]
Dat is Robert Bowling op Twitter
Hoop alleen dat ze oorspronkelijk niet van plan waren om de PC-versie uit te stellen vr technische verbeteringen. Maar dit nu niet deden dr druk van de community...
Achja, we praten hier met Infinity Ward dus ik moe mij geen zorgen maken
402 is chatting live with the PC guys Live now on the Bash Webcast http://tinyurl.com/yfpfnds
Answering questions about the PC end of MW2 (finally)...
Bron: http://www.infinityward.c...p?f=13&t=121418&start=210
- EDIT: zie verdere post om te lezen wat er zoal besproken werd... (bad news)
Answering questions about the PC end of MW2 (finally)...
Bron: http://www.infinityward.c...p?f=13&t=121418&start=210
- EDIT: zie verdere post om te lezen wat er zoal besproken werd... (bad news)
[ Voor 129% gewijzigd door Asgaro op 17-10-2009 19:04 . Reden: kort overzicht live cast with 402 (robert bowling) ]
Bedankt voor de link asgaro, zit al de hele tijd te luisteren
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Zoooo. Net gepre-ordered op MediaOffer.nl! Binnenkort nieuw computertje samenstellen en knallen maar.
Er komen volgens deze gasten geen dedicated servers? WHAT THE FUCK???? dit kan toch niet voor zo;n game!
iw.net gaan ze gebruiken om servers te hosten/match making, zoals op de xbox zeg maar.
update: vac gaat worden gebruikt om cheating tegen te gaan, geen punkbuster dus meer...
iw.net gaan ze gebruiken om servers te hosten/match making, zoals op de xbox zeg maar.
update: vac gaat worden gebruikt om cheating tegen te gaan, geen punkbuster dus meer...
[ Voor 48% gewijzigd door Donnie op 17-10-2009 19:03 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
content van live feed met 402 (Robert Bowling)
- wrsl geen dedicated servers, systeem zal werken via matchmaking (zoals op console dus)
- hierdoor wrsl geen server list browser
- DLC: 402 zei nog niets over PC-DLC besproken te hebben binnen IW.
- heeft ook niet gezegd of DLC al dan niet betalend zal zijn.
- 407 zei dat de matchmaking multiplayer op PC de community in z'n geheel zal vooruit helpen. (bull shit...)
- modtools lijken er op eerste zicht dus ook niet aan te komen.
- iw.net zal belangrijk worden, voor consoles en PC.
- 402:"don't freak out till you see the outcome." "and let us know if it sucks" - andere:"ow we will surely let it know!"
- min. specs. pas beschikbaar rond de releasedate.
- public games hosted by IW.
- private matches run by IW. dus niet door gewone gamers.
- andere:"if community found a way to use dedicated servers, what would be your opinion?" - 402:"i wouldn't consider it piracy. dunno opinion from IW."
- je kan de playstyle deels customizen, maar dus niet een customizable server maken
- dus geen specifieke server-customizations voor competititive gaming
- nadat 402 wegging: "its obvious we're gonna need to pay for DLC..."
- fileplanet demo is "not true" (zegt iemand nadat 402 wegging.)
Te zot voor woorden!
Zoals ze daar meermaals zeiden: "the huge pc community could completely die due to these changes. cuz no more benefits in relation to consoles." - "we'll see how it turns out..." - etc.
- wrsl geen dedicated servers, systeem zal werken via matchmaking (zoals op console dus)
- hierdoor wrsl geen server list browser
- DLC: 402 zei nog niets over PC-DLC besproken te hebben binnen IW.
- heeft ook niet gezegd of DLC al dan niet betalend zal zijn.
- 407 zei dat de matchmaking multiplayer op PC de community in z'n geheel zal vooruit helpen. (bull shit...)
- modtools lijken er op eerste zicht dus ook niet aan te komen.
- iw.net zal belangrijk worden, voor consoles en PC.
- 402:"don't freak out till you see the outcome." "and let us know if it sucks" - andere:"ow we will surely let it know!"
- min. specs. pas beschikbaar rond de releasedate.
- public games hosted by IW.
- private matches run by IW. dus niet door gewone gamers.
- andere:"if community found a way to use dedicated servers, what would be your opinion?" - 402:"i wouldn't consider it piracy. dunno opinion from IW."
- je kan de playstyle deels customizen, maar dus niet een customizable server maken
- dus geen specifieke server-customizations voor competititive gaming
- nadat 402 wegging: "its obvious we're gonna need to pay for DLC..."
- fileplanet demo is "not true" (zegt iemand nadat 402 wegging.)
Te zot voor woorden!
Zoals ze daar meermaals zeiden: "the huge pc community could completely die due to these changes. cuz no more benefits in relation to consoles." - "we'll see how it turns out..." - etc.
Verwijderd
waarom stapt iedereen ineens af van dedicated servers
flashpiont is ook een totale ramp online, mede doordat er geen dedicated servers zijn
flashpiont is ook een totale ramp online, mede doordat er geen dedicated servers zijn
Mijn complottheorie zou zijn, dat het tegen de piraterij is. CoD4 had schrikbarend hoge piraterij cijfers op de PC. Doordat ze nu alles zelf hosten met multiplayer games is het waarschijnlijk makkelijker om mensen te checken of hun versie wel legaal is.
En hoe ga ik straks nu met vrienden spelen? Ook erg dom om niet gebruik te maken van al die mensen die graag servers met je game willen hosten. Waar een wil is is een weg dus als genoeg mensen klagen hierover ...
27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition
Aan de ene kant erg jammer dat er geen dedicated servers meer komen. Ook erg lastig voor clans etc.
Maar ik snap ook goed wat IW zegt, zie eerst het eindresultaat voordat je gaat 'bitchen' erover. Misschien is het 'op miraculeuse' wijze wel super goed.
Ik wacht het spel lekker af.
Maar ik snap ook goed wat IW zegt, zie eerst het eindresultaat voordat je gaat 'bitchen' erover. Misschien is het 'op miraculeuse' wijze wel super goed.
Hier de link naar het interview met al deze info: http://www.ustream.tv/recorded/2369799
Het is afwachten wat het gaat worden, op dit moment valt er nog weinig over te zeggen.
Als het maar niet zo een zuigend systeem gaat worden van 8 of 16 spelers max. En als je maar wel samen met vrienden/teammaten kan gaan spelen op dezelfde "server" (Als we dat nog zo kunnen noemen).
Anders is dat de doodsteek voor CoD imho, en ik neem aan dat IW dat ook wel weet.
Als het maar niet zo een zuigend systeem gaat worden van 8 of 16 spelers max. En als je maar wel samen met vrienden/teammaten kan gaan spelen op dezelfde "server" (Als we dat nog zo kunnen noemen).
Anders is dat de doodsteek voor CoD imho, en ik neem aan dat IW dat ook wel weet.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Daarom heb je dus een party systeem op de PS3. Je gaat met vrienden in dezelfde party en gaat dan een room joinen waardoor je dus allemaal bij elkaar zit.Nakebod schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:14:
Het is afwachten wat het gaat worden, op dit moment valt er nog weinig over te zeggen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Lol, ik was net van plan om te replyen met een lijst van vele nadelen en enkele voordelen tov. matchmaking.Griffin schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:41:
Aan de ene kant erg jammer dat er geen dedicated servers meer komen. Ook erg lastig voor clans etc.
Maar toen ik eraan begon, realiseerde ik mij pas dat er een grote kans is dat je via matchmaking:
- het aantal gewenste spelers in de server
- de gewenste map
- de gewenste mode (TDM, etc)
kan kiezen.
Dit zijn bijna de enigste zaken die voor de alledaagse gamer wel voldoende zullen zijn, ofniet?
Opeens kan ik feitelijk maar enkele dingen bedenken die écht nadelig zijn:
- kan niet server kiezen waar je vrienden inzitten. (vooral in clanverband dus een must.)
>>of zal dit te omzeilen zijn door handmatig een IP-adres in te voeren? (Wrsl niet, want de servers zullen door Infinity Ward gehost worden. Maar weet niet veel over deze zaken, ds wie weet is het IP-adres dan wel nog makkelijk te achterhalen.)
- kan geen server kiezen die gemod is, bepaalde wapens niet toelaat, etc. (vooral een must in competitive gaming - terug dus slecht voor clanverband.)
Dus ben ik nu te voorbarig met de conclusie dat dit enkel echt nadelig zal zijn voor clans? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik begrijp wel dat de COD4 PC community net groot werd door de vele clans, dus ik snap dat de PC community hierdoor wrsl (drastisch) kleiner zal zijn. Maar zelf denk ik niet tot op het punt dat de multiplayer helemaal dood zou gaan. Hoop ik...
Niet alleen voor clans, ook voor mensen met een allergie voor marty, last stand en meer van dat soort grappen... 
Nou ja, hopelijk is de single player meuk wél in orde
(en zijn er wellicht betere mp mogelijkheden wanneer ik daarmee klaar ben
)
Ik zoek liever zelf een rijtje servers op, en kijk dan zelf of er lui zitten met wie ik eerder heb gespeeld, weet ik een beetje of ze niet teveel campen enzo. En dat campminimaliseren is vast geen parameter bij het matchen...

Nou ja, hopelijk is de single player meuk wél in orde
Ik zoek liever zelf een rijtje servers op, en kijk dan zelf of er lui zitten met wie ik eerder heb gespeeld, weet ik een beetje of ze niet teveel campen enzo. En dat campminimaliseren is vast geen parameter bij het matchen...
[ Voor 30% gewijzigd door steveman op 17-10-2009 23:26 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nou, dat was het dan, tijdje uitgekeken naar dit spel maar het ziet er dus naar uit dat ik mn servers naar huis kan halen. Dat niet alleen, pre orderen zit er op deze manier ook niet in.
Vind het zonde, juist omdat ik er van ben overtuigd dat de serverlist een van de beste methoden is voor een spel als deze. De competitie tussen de public servers zorgt voor een keuze die iedereen wel aanstaat, hoge kwaliteit zonder geouwehoer.
Matchmaking is juist weer iets wat me niet aanstaat. Verschil in niveau zal er altijd zijn en juist van mensen die beter zijn kan je een hoop leren
Vind het zonde, juist omdat ik er van ben overtuigd dat de serverlist een van de beste methoden is voor een spel als deze. De competitie tussen de public servers zorgt voor een keuze die iedereen wel aanstaat, hoge kwaliteit zonder geouwehoer.
Matchmaking is juist weer iets wat me niet aanstaat. Verschil in niveau zal er altijd zijn en juist van mensen die beter zijn kan je een hoop leren
Kopen zit er al niet meer in bij mij. Het meest ergerlijke aan CoD spelen op mijn 360 af en toe is toch wel het 'matchmaking'. Geen enkele controle over waar je terecht komt.
Zonder dedicated servers dus ook geen servers meer waar er wat leuke wapen restricties zijn. Geen mods meer, dus ook geen PAM voor clanmatches.
In CoD1/2/4 hadden de meeste mensen gewoon wat vaste servers waar je na een tijd steeds dezelfde mensen tegenkwam. Dat lukt nu dus ook niet meer. Samen met wat vrienden spelen = per se in een party lijkt me, waarbij je waarschijnlijk ook nog vastzit aan een limiet op het aantal spelers.
Betalen voor DLC.. Hoe willen ze dat eigenlijk voor elkaar krijgen met mappacks?
Zonder dedicated servers dus ook geen servers meer waar er wat leuke wapen restricties zijn. Geen mods meer, dus ook geen PAM voor clanmatches.

In CoD1/2/4 hadden de meeste mensen gewoon wat vaste servers waar je na een tijd steeds dezelfde mensen tegenkwam. Dat lukt nu dus ook niet meer. Samen met wat vrienden spelen = per se in een party lijkt me, waarbij je waarschijnlijk ook nog vastzit aan een limiet op het aantal spelers.
Betalen voor DLC.. Hoe willen ze dat eigenlijk voor elkaar krijgen met mappacks?
Dit valt toch wel vies tegen. Ik ga juist op bepaalde servers spelen vanwege de regels en de mensen die er komen.
En als het bij IW draait, hoelang gaat dat daar draaien?
En als het bij IW draait, hoelang gaat dat daar draaien?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
bah geen dedicated servers, echt klote. Krijg je weer die meldingen van host ended game, game lobby closed, lag nog meer lag etc etc
Volgens mij komt er in 1 van die filmpjes die op internet staan op een gegeven moment tijdens het spelen 3 seconden in beeld te staan 'transferring host' waarna het spel gewoon door gaat.DDR schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:46:
bah geen dedicated servers, echt klote. Krijg je weer die meldingen van host ended game
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Matchmaking 
Nouja, ik heb mijn preorder gecancelled. Nu blijft er dus alleen een noemenswaardige singleplayer over.

Nouja, ik heb mijn preorder gecancelled. Nu blijft er dus alleen een noemenswaardige singleplayer over.
Blijft LAN play wel mogelijk op pc zonder internet dan ???
[ Voor 5% gewijzigd door punisher007 op 18-10-2009 10:02 ]
Verwijderd
Bij mij gaat hun tacktiek dan toch contraproductief werken. CoD4 heb ik via niet betalende wijze zeer veel van genoten. Net omdat het zo goed was en MW2 op hetzelfde voorbouwt maar dan verbeterd, vond ik het wel degelijk waard om MW2 te gaan preorderen (heb je tenminste geen gedoe om goede cracked servers te zoeken), maar zoals ik het nu lees schrikken ze me er weer vanaf.AquaSheep schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:59:
Mijn complottheorie zou zijn, dat het tegen de piraterij is. CoD4 had schrikbarend hoge piraterij cijfers op de PC. Doordat ze nu alles zelf hosten met multiplayer games is het waarschijnlijk makkelijker om mensen te checken of hun versie wel legaal is.
Way to go IW...
Matchmaking is leuk als je vriendjes/favo servers er even niet zijn, maar wat is het voor streek om de hele browse-lijst er dan maar meteen uit te slopen? 
Ik blij dat ik nog geen pre-order heb staan... Eerst eens afwachten en zien of dat systeem een beetje werkt. Het zal inderdaad wel wat met de piraterij-percentages te maken hebben, maar is dit daar wel de ultieme oplossing voor? Ik denk het niet.
Ook is het wel vreemd dat de co-sop missies juist weer níet via een matchmaking gaan...
Begrijp me niet verkeerd: Ook ik ben geen heilig boontje, maar op deze manier dingen kopen/niet kopen en het voor jezelf goed praten is wel heel erg laf.

Ik blij dat ik nog geen pre-order heb staan... Eerst eens afwachten en zien of dat systeem een beetje werkt. Het zal inderdaad wel wat met de piraterij-percentages te maken hebben, maar is dit daar wel de ultieme oplossing voor? Ik denk het niet.
Ook is het wel vreemd dat de co-sop missies juist weer níet via een matchmaking gaan...
Wat een onzin zeg. Een spel tijden illegaal spelen en dan zeggen dat je de volgende versie wel gaat kopen omdat de huidige zo goed is. En dan met een excuus als de browse-list toch het spel maar niet kopen.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:09:
[...]
Bij mij gaat hun tacktiek dan toch contraproductief werken. CoD4 heb ik via niet betalende wijze zeer veel van genoten. Net omdat het zo goed was en MW2 op hetzelfde voorbouwt maar dan verbeterd, vond ik het wel degelijk waard om MW2 te gaan preorderen (heb je tenminste geen gedoe om goede cracked servers te zoeken), maar zoals ik het nu lees schrikken ze me er weer vanaf.
Way to go IW...
Begrijp me niet verkeerd: Ook ik ben geen heilig boontje, maar op deze manier dingen kopen/niet kopen en het voor jezelf goed praten is wel heel erg laf.
[ Voor 67% gewijzigd door TheZeroorez op 18-10-2009 10:17 ]
@Zeroorez
Helaas hebben ze coop er ook al uitgesloopt, alleen spec-ops zit er nu nog in
Begin steeds meer te twijfelen over MW2 mannen
Verwijderd
Ik wacht gewoon af. Dan maar gokken op een goeie SP. hopelijk is die niet kort net als de vorige titel.
Verwijderd
Voordat je over onzin begint:TheZeroorez schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:12:
Wat een onzin zeg. Een spel tijden illegaal spelen en dan zeggen dat je de volgende versie wel gaat kopen omdat de huidige zo goed is. En dan met een excuus als de browse-list toch het spel maar niet kopen.
1) Ik hoef voor mezelf helemaal niets goed te praten, ik voel me er zeker niet slechter van door het illegaal te spelen, ik hoef daar dan ook geen excuses voor te zoeken. Bij mij is het niet zo dat ik standaard uitga van de betalende wijze en dan zoek naar een excuus om er toch niet voor te betalen. Ik ga uit van de niet betalende wijze en kijk dan of er een goede reden is om er alsnog toch voor te betalen.
2) CoD4 speel ik al meer dan een jaar niet meer, dus neen, die ga ik ook niet meer kopen. Wel heeft die me ervan overtuigd dat het een goed spel is - en dat verwacht ik dus ook van de opvolger - en misschien wel eens de moeite waard zou kunnen zijn om te kopen om alzo "het gedoe" dat je met een illegale versie hebt te vermijden.
Bij CoD4 was het net het feit dat een kameraad keuze zat had in een browselist en ik zeldzame goede cracked servertjes (die meestal vol zaten) moest gaan zoeken, hetgeen wat me er nu van overtuigde van het voordeel van legaal versus illegaal.
3) Als met dit nieuwe systeem de voordelen van legaal t.a.v. illegaal verdwijnen als sneeuw voor de zon, dan vervalt voor mij de motivatie om te kopen.
4) 50% van mijn spelactiviteit was in LAN toen het internet niet/nauwelijks werkte (wat je wel eens vaker hebt met 40+ mensen op eenzelfde instap-internetabbonementje). Indien die mogelijkheid vervalt (is dat zo met die matchmaking?) heeft dat natuurlijk ook negatieve gevolgen voor mijn spelactiviteit. Het wordt er voor mij dan niet aantrekkelijker op om er in te gaan investeren.
Dus zuiver naar de feiten kijkende: ja het werkt contraproductief. I.p.v. piraterij te willen tegengaan door betalende mensen te beperken in functionaliteit, zouden ze beter moeite doen om de betalende versie te onderscheiden van de illegale versie.
Wat hanteer jij dan als criterium om te bepalen bij welke spellen je geen-heilig-boontje bent (zonder laf te zijn uiteraard) en welke spellen je wel degelijk koopt?Begrijp me niet verkeerd: Ook ik ben geen heilig boontje, maar op deze manier dingen kopen/niet kopen en het voor jezelf goed praten is wel heel erg laf.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 10:50 ]
Ben heel benieuwd hoe dit in clan verband gaat uitpakken. Wellicht dat er in-game een goed clan systeem is gebouwd maar ik vind het zo op het eerste gezicht een hele vreemde zet waarmee ze duidelijk de hele pc community op zijn kop zetten.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb niet het hele interview geluisterd, maar ehm, Robert klinkt naar mijn idee toch anders, iig in de interview video's die ik tot nu toe gezien heb.
En daarbij zet ik ook weer mijn vraagtekens bij de site die het interview doet, lijkt mij nu ook niet echt een grote site imho. Als het nu op gametrailers, IGN of gamershell of dergelijke grote sites stond, dan zou ik het nog geloofwaardig kunnen vinden. Op dit moment zegt mijn gevoel eerder: Aandachtshoeren.
En daarbij zet ik ook weer mijn vraagtekens bij de site die het interview doet, lijkt mij nu ook niet echt een grote site imho. Als het nu op gametrailers, IGN of gamershell of dergelijke grote sites stond, dan zou ik het nog geloofwaardig kunnen vinden. Op dit moment zegt mijn gevoel eerder: Aandachtshoeren.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Na COD4 gekocht te hebben en zelf een server te hosten met een aantal mods. Vind ik dat iw te ver gaat ze slopen de game met de gedachte om meer geld te maken. Waardoor ze behoorlijk egoïstisch over komen. Dit werkt na mijn idee idd ook contraproductief. Dit zal mij weerhouden om dit spel te kopen. Ik wil graag zelf mijn creativiteit in de multiplayer kwijt kunnen. ik denk dat ik wel bij cod4 blijf. multiplayer blijft toch wel het zelfde.
Damn, wou deze gelijk bij de release kopen en eigenlijk alleen voor de multiplayer, maar dat heb ik ook gedaan met Flashpoint2 en dat was ook 45 euro weggegooid.
Wacht deze keer ook wel af
Wacht deze keer ook wel af

Nou ja, het is hun product. Zij hebben investeringen gedaan om het product te maken. Terecht dat ze er geld aan willen verdienen. Dus egoïstisch kan je het niet echt noemen.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:19:
Vind ik dat iw te ver gaat ze slopen de game met de gedachte om meer geld te maken. Waardoor ze behoorlijk egoïstisch over komen.
Ik kan het ook wel begrijpen dat ze zelf de hosting gaan doen. Neemt niet weg dat ik het jammer vind.
Gaat MW2 via steam? Waarom weet ik dat nou weer niet
Is het dan niet zon zelfde MP iets als MW1?
Is dat interview eigenlijk wel een betrouwbare bron over die dedicated servers e.d.? Ik kan nergens zn stem in dat opgenomen interview herkennen en die gasten hebben het alleen maar over Rob Bowling (ipv Robert)....Komt allemaal heel onprofessioneel over iig.
Dit is toch het interview waar het om gaat: http://www.ustream.tv/recorded/2369799
Dit is toch het interview waar het om gaat: http://www.ustream.tv/recorded/2369799
[ Voor 4% gewijzigd door monnick op 18-10-2009 12:38 ]
Ik haal em toch nog wel, als het maar niet net zoals in Battlefield Heroes wordt waar het helemaal onmogelijk is om met vrienden te joinen.
Party... Matchmaking...Sandyman538 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:00:
[...]
Daarom heb je dus een party systeem op de PS3. Je gaat met vrienden in dezelfde party en gaat dan een room joinen waardoor je dus allemaal bij elkaar zit.

Dit kan niet waar zijn en gelukkig heb ik het spel nog niet gepre-ordered... maar dat zou dus betekenen dat de pre order voor een server bij i3d waardeloos zal zijn aangezien alles centraal bij IW zal zitten...
Als het zo is, is dit wel een major fuck up van IW en zoals al een reactie bij het interview zei: You're gonna need Treyarch to bail you out of this one, IW!
Ik heb nog mijn twijfels maar als het echt zo is, is het de doodsteek voor COD op de PC en blijf ik iig bij COD4
Het is ook bekend gemaakt op de forums van IW dus het is helaas echt zo...
Inderdaad wel apart dat I3D servers aanbiedt voor MW2. Of ze gingen er vanuit dat er dedicated servers zouden zijn, of ze hebben info die wij niet hebben.
Waarom in gods naam hebben ze de dedicated servers eruitgehaald? Bij cod4 had ik altijd een paar favoriete servers met een lage ping en zonder noobs. Nu zul je dus wel moeite hebben om een goeie server met lage ping te vinden en een lage ping daar draait het toch om bij het online spelen.
Vind het echt een rotstreek van iw
, dit bewijst weer maar eens dat pc gamers worden benadeeld t.o.v. de consolegamers.
Vind het echt een rotstreek van iw
Tsja, consolegamen is de toekomst en winstgevender voor ontwikkelaars.
Bash zoals de website heet is in mijn ogen wel betrouwbaar , en zoals donnie ookal zei het is spijtig zo .
Wat ik alleen niet kan begrijpen waarom ze een game zo omzeep willen helpen .
Het mag duidelijk wezen dat het met illegale games te maken heeft , echter denk ik niet dat het daar bij blijft .
Ik denk toch stiekem dat het ook met de console te maken heeft , maar wat shoots me .Later men vraag waarom ik dat denk .
Nou ben ik de laatste maand aan het spelen op de xbox en het blijft voor mij een moeilijke game met controller , en ben bang dat ik het nooit zo onder de knie krijgt als een muis .
Maar okay to the point : Het verschil tussen dedi en geen dedi is zo gigantisch dat ik niet begrijp waarom .
Alleen al het feit dat je op de Xbox vol op iemand kan aimen en zelfs geen indicator krijgt dat je hem raakt destroyed mijn fun meer dan wat dan ook .
Op de xbox zijn de mensen er blijkbaar tevreden mee , maar pc gamers absoluut niet .
Question of the year .
Zal er bij Call of duty 8 een live aanwezig zijn op de pc vaiant , en zal de nieuwe xbox ( ??? ) dan ook muis en toetsenbord hebben ?
Wat ik alleen niet kan begrijpen waarom ze een game zo omzeep willen helpen .
Het mag duidelijk wezen dat het met illegale games te maken heeft , echter denk ik niet dat het daar bij blijft .
Ik denk toch stiekem dat het ook met de console te maken heeft , maar wat shoots me .Later men vraag waarom ik dat denk .
Nou ben ik de laatste maand aan het spelen op de xbox en het blijft voor mij een moeilijke game met controller , en ben bang dat ik het nooit zo onder de knie krijgt als een muis .
Maar okay to the point : Het verschil tussen dedi en geen dedi is zo gigantisch dat ik niet begrijp waarom .
Alleen al het feit dat je op de Xbox vol op iemand kan aimen en zelfs geen indicator krijgt dat je hem raakt destroyed mijn fun meer dan wat dan ook .
Op de xbox zijn de mensen er blijkbaar tevreden mee , maar pc gamers absoluut niet .
Question of the year .
Zal er bij Call of duty 8 een live aanwezig zijn op de pc vaiant , en zal de nieuwe xbox ( ??? ) dan ook muis en toetsenbord hebben ?
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Mwah, heb CoD4 ook pas net gekocht. Speel het al sinds release. Goed spel? Zeker! 50 Euro waard? Nope. 30 Euro is beter betaalbaar. Gaat er wat mij betreft om dat ik het uiteindelijk wel gekocht heb. Zal hetzelfde met MW2 doen, kijk liever de kat de boom uit.
Ik kan geen brood bakken van je vraag. Ten eerste zal MW2 feitelijk CoD6 zijn en een nieuwe Xbox is bijna niets over bekend.rhermans schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:33:
Question of the year .
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 18-10-2009 13:40 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
COD zal geen live hebben, het zal via steam servers gaan, we krijgen dus ook VAC anti cheater security ipv Punkbuster, dat vind ik dan nog het enige voordeel
Hetgeen wat ik bedoelde dat ze de cap tussen pc en consoles kleiner aan het maken zijn zodat de 2/3 communitys dichter bij elkaar komen . En door het systeem de mensen leeg kunnen plukken aan extra's als maps patches en noem alles maar op .Gunner schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:39:
[...]
Ik kan geen brood bakken van je vraag. Ten eerste zal MW2 feitelijk CoD6 zijn en een nieuwe Xbox is bijna niets over bekend.
In mijn ogen kan dat alleen als de controllers ook hetzelfde zijn , en zou de xbox hierin meegaan om de money train ook te pakken ..
Het is allemaal heel erg future looking , maar dat is wat er gaande is ben ik bang .
En vandaar Cod8 (als in de toekomst) en xbox met muis .
Ze zullen uiteindelijk ergens moeten beginnen .
Ps . Ik hoop dat ik er zo naast zit , en dat ik te dom bent om het verschil tussen zwart en wit te zien
[ Voor 6% gewijzigd door MaFFia op 18-10-2009 13:49 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Wat trouwens super gaaf is, is dat Hans Zimmer (hele bekende Duitste filmcomponist) alle muziek maakt voor MW2! Goede muziek is zo belangrijk voor de speelervaring! 
Wikipedia: Hans Zimmer
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BX_dyTkFbG0]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BX_dyTkFbG0]
[ Voor 10% gewijzigd door monnick op 18-10-2009 13:50 ]
Ik hoop het niet. Als PC gaming dood gaat, dan zullen nVidia en ATI zeer waarschijnlijk ook dood gaan, iig zal de innovatie en technische vooruitgang qua graphics stoppen of zeer langzaam zijn. Dat zou nl betekenen dat ze alleen nog maar elke 6 jaar oid een chip hoeven te ontwerpen voor consoles en ik denk dat ze daar niet genoeg winst op kunnen maken om te blijven bestaan. Dan krijg je dus na 6 jaar consoles met ongeveer gelijke graphics en misschien een andere controller. Gamen met fotorealisme had ik nog graag willen meemaken, maar als consolegaming doorzet zit dat er niet in. Grote verandering op besturingsmethode (als bv virtual reality) zal ook nog heeel ver zijn voor de consument, omdat het veel te duur is om zulk soort dingen goed te laten lopen. Voorlopig komen we niet verder dan dingen als project Natal met zijn goedkope apparatuur wat in de praktijk betekent dat het allemaal erg simpel blijft.monnick schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:32:
Tsja, consolegamen is de toekomst en winstgevender voor ontwikkelaars.
Voor CoD6 zie ik het al helemaal somber in, ik twijfelde eerst of ik hem zou kopen of niet, maar nu twijfel ik of wel de moeite is om het te downloaden.
Life is what you others make it.
Dat je daar überhaupt aan durft te twijfelen.falling_down schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:51:
[...]Voor CoD6 zie ik het al helemaal somber in, ik twijfelde eerst of ik hem zou kopen of niet, maar nu twijfel ik of wel de moeite is om het te downloaden.
Misschien is MW2 op de PC minder dan op de consoles, maar het zal zeker weten geen slechte game zijn. Ook met het online gedeelte zal het wel goedkomen, IW verzint echt wel iets om het hele clansysteem en makkelijk vrienden joinen in stand te houden.
No way dat ik ooit met een toetsenbord en muis op een xbox ga spelen, is toch veel leuker om achter je bureau te zitten en een lekker potje cod te spelen.
Gelukkig heb ik nog geen pre-order geplaatst, wat een belachelijke actie. Ik wacht wel op de eerste reacties, op basis daarvan kan ik altijd nog beslissen om het te kopen.
It takes one to know one...
Met zo'n instelling mag je jezelf ook wel de dood van pc gaming aanrekenen.falling_down schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:51:
maar nu twijfel ik of wel de moeite is om het te downloaden.
nm
[ Voor 99% gewijzigd door Slasher op 18-10-2009 14:14 ]
Elect a clown, expect a circus.
Damn, dit is inderdaad best een klap in het gezicht voor mij en andere PC gamers! Net nadat je het voorbeeld hebt gezien met Operation Flashpoint waarbij het gewoon bagger is, is er weer een top game die hier waarschijnlijk mee de mist in gaat..
Hopen dat het goed komt!
Hopen dat het goed komt!
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Een spel waar ik me alleen maar aan ga ergeren ga ik niet spelen. Helemaal niet als alle punten van ergernis er EXPRES zijn ingebracht.Gunner schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:10:
[...]
Met zo'n instelling mag je jezelf ook wel de dood van pc gaming aanrekenen.
Wees dan consequent en download hem dan ook niet, want dan ben je gewoon hypocriet.falling_down schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:29:
[...]
Een spel waar ik me alleen maar aan ga ergeren ga ik niet spelen. Helemaal niet als alle punten van ergernis er EXPRES zijn ingebracht.
hmmm zie ik hier COD 3 failure aankomen?..
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Nee. En wacht nou eerst maar eens af voordat iedereen gaat zitten zeiken. Deze game wordt voor console bezitters sowieso superXenomorphh schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:45:
hmmm zie ik hier COD 3 failure aankomen?..
De doorsnee xbox 360 gamer heeft nu zoiets van "euh, boeien?". Myself included.
Heb een beetje het idee dat ze bij IW de wind een beetje uit de zeilen willen halen van de piraterij.
Heb een beetje het idee dat ze bij IW de wind een beetje uit de zeilen willen halen van de piraterij.
wat een flop, net als operation flashpoint 2. Spellen waar ik al heel lang naar uit kijk, maar die falen en hoe
afwachten hoe assasins creed 2 het gaat doen.
afwachten hoe assasins creed 2 het gaat doen.
Volgens mij komt dit door de piraterij. Iedereen die games downloaden of heeft gedownload is er gewoon schuldig aan. Ik zeg tegen de mensen die games downloaden : Eigen schuld, hadden jullie het maar niet gedaan
Kortzichtig gelul dat mij pisnijdig maakt! Iedere keer dat gezeik over lui die games downloaden en die het kapot maken, dat ben ik weliswaar helemaal met je eens maar...Rockvee2 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:06:
Volgens mij komt dit door de piraterij. Iedereen die games downloaden of heeft gedownload is er gewoon schuldig aan. Ik zeg tegen de mensen die games downloaden : Eigen schuld, hadden jullie het maar niet gedaan
er zijn ook lui zoals ik die een kast vol met legale games hebben staan (waaronder 2 copies voor COD4 op beide game pc's die ik met plezier betaald heb) en die hierdoor zwaar verneukt worden!
En daarbij beste Rockvee2... de pot verwijt de ketel (mss wel erg vroeg om dit tegen je te zeggen omdat de technische middelen ervoor nog niet vervolmaakt zijn) maar: zo gauw het simpel wordt om consolegames te kopieren, gaat ook daar 90% niet meer betalen.
We zijn met zijn allen zwaar hypocriet! PC bezitters en nogmaals (zo gauw het niet moeilijk meer is) de console bezitters ook. Dus doe je niet heiliger voor dan je bent.
Xbox is in principe te kraken. Toch kopen mensen massaal games. Je punt is?l0n3w012ph schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:31:
We zijn met zijn allen zwaar hypocriet! PC bezitters en nogmaals (zo gauw het niet moeilijk meer is) de console bezitters ook. Dus doe je niet heiliger voor dan je bent.
Hele vreemde beslissing om dedicated servers te verwijderen... Het is toch iets waar je als PC gebruiker op rekent en wat al jaren goed werkt.
Zelf vermoed ik dat het te maken heeft met het pushen van DLC, daar zit gewoon veel geld in. Server onderhoud lijkt mij minder relevant, immers worden de meeste servers betaald door bedrijven / particulieren. Iets wat ook wel eens mee kan spelen is het brengen van prestige modes naar PC. Wil je immers dat mensen eerlijk hun punten verdienen dan zul je iets met authenticatie moeten doen, alles laten lopen via het IW.net is dan geen gekke oplossing. Echter lijkt het mij dat de meeste PC gebruikers met alle plezier prestige mode opgeven als daar dedicated servers tegenover staan...
Hoewel het wel of niet aanwezig zijn voor mij geen relevantie heeft (x360 gebruiker), ben ik wel benieuwd naar de afloop. Afwachten maar
Zelf vermoed ik dat het te maken heeft met het pushen van DLC, daar zit gewoon veel geld in. Server onderhoud lijkt mij minder relevant, immers worden de meeste servers betaald door bedrijven / particulieren. Iets wat ook wel eens mee kan spelen is het brengen van prestige modes naar PC. Wil je immers dat mensen eerlijk hun punten verdienen dan zul je iets met authenticatie moeten doen, alles laten lopen via het IW.net is dan geen gekke oplossing. Echter lijkt het mij dat de meeste PC gebruikers met alle plezier prestige mode opgeven als daar dedicated servers tegenover staan...
Hoewel het wel of niet aanwezig zijn voor mij geen relevantie heeft (x360 gebruiker), ben ik wel benieuwd naar de afloop. Afwachten maar
Verwijderd
Ik zie deze actie van IW als een noodactie om inderdaad grip proberen te krijgen op het verlies van inkomsten door piraterij. Punt alleen is dat het ook echt een noodactie is want anders hadden ze wel twee keer bedacht om bepaalde zaken te schrappen en een ingekrimpte versie op te markt te zeggen.
Het zou mij trouwens niet verbazen dat verkoop van de games in de nabije toekomst allemaal online zal gebeuren als het alleen al gaat om het inperken van piraterij. IW heeft dat goed door blijkbaar.
Het zou mij trouwens niet verbazen dat verkoop van de games in de nabije toekomst allemaal online zal gebeuren als het alleen al gaat om het inperken van piraterij. IW heeft dat goed door blijkbaar.
Volgens mij ligt het aan de economische crisis
[ Voor 19% gewijzigd door punisher007 op 18-10-2009 17:52 ]
Xbox met muis zal je niet zien, wat wel gaat komen is dat games een eigen controller.rhermans schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:47:
[...]
Het is allemaal heel erg future looking , maar dat is wat er gaande is ben ik bang .
En vandaar Cod8 (als in de toekomst) en xbox met muis .
Ze zullen uiteindelijk ergens moeten beginnen .
Ps . Ik hoop dat ik er zo naast zit , en dat ik te dom bent om het verschil tussen zwart en wit te zien
Wat ook naar de Xbox en PS3 gaat komen is game server rental, zoals je dat bij de PC hebt. Meerdere uitgevers draaien daar al tests op onze software. Inclusief modding etc. MW2 gaat precies de omgekeerde weg in.
Twee jaar terug hebben wij aan IW/Activision enkele ideeen gepitched om piracy tegen te gaan dmv de multiplayer. Wat je nu ziet gaat al verder dan het extreemste idee van ons. Piracy zullen ze zeker tegengaan, maar dat was ze ook gelukt bij de mainstream speler door alleen Steam+vac combo te gebruiken. Het dichtgooien van de ranked modus zou ook veel helpen. Echter moet je nooit aan private servers en modding komen als je een game met competitie potentie uitbrengt. Die scene is nu al weggevaagd en dat doet schade bij de long term sales.
Mijn verwachting is dat ze binnen niet al te lange tijd deze servers vrijgeven en het ranked gedeelte voorbehouden aan zichzelf gehost dmv enkele wereldwijde partners
En natuurlijk The Rock!monnick schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:48:
Wat trouwens super gaaf is, is dat Hans Zimmer (hele bekende Duitste filmcomponist) alle muziek maakt voor MW2! Goede muziek is zo belangrijk voor de speelervaring!
[video]
PS; kan dit topic gemerged worden of deze discussie naar dat topic verplaatst worden: Geen Linux Dedicated voor Modern Warfare 2 PC
[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 18-10-2009 17:58 ]
Verwijderd
Yee right ..Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:48:
Ik zie deze actie van IW als een noodactie om inderdaad grip proberen te krijgen op het verlies van inkomsten door piraterij. Punt alleen is dat het ook echt een noodactie is want anders hadden ze wel twee keer bedacht om bepaalde zaken te schrappen en een ingekrimpte versie op te markt te zeggen.
Kijk is wat veder dan je neus lang is
- IW heeft totalen controle
- IW kan geld gaan vragen
- We gaan terug de tijd in.
- Ze verliezen nu meer geld voor dat game is uitgekomen
- De vrijheden van de speler word beperkt.
Verwijderd
Zou zeggen de doorsnee xbox360 gebruiker moet wat veder kijken in de toekomst...bongholio schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:59:
De doorsnee xbox 360 gamer heeft nu zoiets van "euh, boeien?". Myself included.
Nu weet je zeker dat jullie nog goeie tijd vast zitten met het p2p match making model
Het valt mij tegen dat niemand verder kijkt dan de direct zichtbare oncomfortabele kanten.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:57:
[...]
Yee right ..
Kijk is wat veder dan je neus lang is
- IW heeft totalen controle
- IW kan geld gaan vragen
- We gaan terug de tijd in.
- Ze verliezen nu meer geld voor dat game is uitgekomen
- De vrijheden van de speler word beperkt.
Ze kunnen ten alle tijden de stekker uit deze dienst trekken. Dit is bijvoorbeeld voor een uitgever heel aantrekkelijk wanneer een opvolger is uitgekomen. Zo zet je mensen voor de keuze: koop de opvolger of speel niet meer online.
En dit is al eens eerder gedaan door EA. Wees gewaarschuwd.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dat gebeurd bij games waar nog maar <100 mensen online spelen op een willekeurig moment. Dat komt bij geen enkel CoD deel voor.
Ja da's wat ik bedoelde met co-sopDonnie schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:32:
@Zeroorez
Wat ik wel en niet doe zijn mijn zaken, maar ik post in ieder geval niet op een forum dat ik vanwege de lol die ik aan deel x had deel x+1 wel wilde kopen... Maar dat ik dat toch maar niet doe omdat ik het met een beslissing van de makers van het spel niet eens benVerwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:50:
[...]
Wat hanteer jij dan als criterium om te bepalen bij welke spellen je geen-heilig-boontje bent (zonder laf te zijn uiteraard) en welke spellen je wel degelijk koopt?
Verwijderd
Naar mijn inziens horen shooters nog steeds op de PC gespeeld te worden, omdat je dan het beste kan aimen! Ik heb er ook geen problemen mee dat ie op de consoles komt enzo, maar met al deze maatregelen verpesten ze toch de PC-community. De onderdelen waar de PC-versie zich mee onderscheidde, hebben ze er nu gewoon uitgehaald en gelijkwaardig gesteld aan de console-versies.
Ikzelf ben nu zeer aan het twijfelen om MW2 aan te schaffen, of niet.
Verwijderd
Zegt genoeg lijkt meVerwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:32:
Naar mijn inziens horen shooters nog steeds op de PC gespeeld te worden, omdat je dan het beste kan aimen! Ik heb er ook geen problemen mee dat ie op de consoles komt enzo, maar met al deze maatregelen verpesten ze toch de PC-community. De onderdelen waar de PC-versie zich mee onderscheidde, hebben ze er nu gewoon uitgehaald en gelijkwaardig gesteld aan de console-versies.
http://www.modernwarfare2...e2074efeb960cc58&start=40
Ik heb al 10 jaar lang hetzelfde budget voor games, rekening gehouden met de inflatie. Ik koop een heleboel games, maar geld voor alle games die ik wil spelen heb ik helaas niet. Slechte games speel ik niet, en ik ben bang dat CoD6 er daar één van gaat worden en dat is jammer, want het had een erg goede game kunnen worden.Gunner schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:45:
[...]
Wees dan consequent en download hem dan ook niet, want dan ben je gewoon hypocriet.
Als ik een game download en er niet voor betaal (omdat ik al andere games heb gekocht), is het enige verschil het feit dat de andere gamers iemand hebben om tegen te spelen. Als ik net een game heb gekocht en de multiplayer is dood is dat altijd zo zonde. Meer spelers online is altijd goed.
Verwijderd
Dat zegt zeker genoeg... Als ze een dergelijke thread verwijderen van echte fans, hebben ze gewoon schijt aan hun fanbase! Alle mensen die spelen op de pc kunnen nu beter hun pc ombouwen tot een xbox en hun internet om laten zetten in xbox live!
Mijn respect voor IW is ook tot een nulpunt gedaald...
Mijn respect voor IW is ook tot een nulpunt gedaald...
Dit topic is gesloten.