Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach het is met elke grote release het zelfde gezeur...

elkens keer laait die discussie weer op , pc gamming is dood , er wordt te veel gecopyed , blablablablablabla

als pc gamming platform echt zo dood was dan bracht geen enkele ontwikkelaar nog games uit voor de pc, dus schijnbaar wordt het toch nog verkocht

het zou fijn zijn als we daarover eens ophouden :)

tijden veranderen nu eenmaal, en pc omwikkeld zich net zo goed ook door , nieuwe dingen komen ,andere verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:57:
[...]

Yee right ..

Kijk is wat veder dan je neus lang is

- IW heeft totalen controle
Wat zo lijkt maar dat is het niet. De kopers van het spel zijn de baas. Als de kopers geen heil zien om een bepaalde product niet te kopen(en in dit geval een zeer succesvol product) dan vraag ik me af hoe snel IW zich zal om hetzelfde geintje voor een tweede keer te bedenken. Tenzij het met een bepaalde idee gebeurt.
- IW kan geld gaan vragen
En de kopers kunnen zich terugtrekken. En heeft IW een probleem dat ze een succesvol product de nek om hebben gedraait. That's the name of the game, nothing more and nothing less.
- We gaan terug de tijd in.
Dat weten ze. Misschien is dit wel een onderdeel van een nog te bepalen strategie. Wie zal het zeggen.
- Ze verliezen nu meer geld voor dat game is uitgekomen
Dat is een aanname, het spel is nog niet uit. Het aantal pre-orders zal wel gigantisch kelderen maar misschien dat ze nog wat in hun koker hebben liggen. Maar dat weet ik niet. Dat is slechts afwachten.
- De vrijheden van de speler word beperkt.
Klopt, met een bepaalt doel wat o.a beperking van piraterij zou kunnen zijn of iets anders.
Maar dit hangt af aan veel factoren. Die ook wij als consument niet altijd even snel kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:27:
Wat ik wel en niet doe zijn mijn zaken, maar ik post in ieder geval niet op een forum dat ik vanwege de lol die ik aan deel x had deel x+1 wel wilde kopen... Maar dat ik dat toch maar niet doe omdat ik het met een beslissing van de makers van het spel niet eens ben ;)
Zoals ik al eerder gezegd heb, en waar je blijkbaar aan voorbij gaat: het is net die beslissing van de makers die het voordeel van legaal ten aanzien van illegaal betekende. Nu wordt dat voordeel van legaal weggenomen, sja... is het dan zo onzinnig? Het maakt dan op zich nog niet eens uit dat ik het ermee eens ben of niet. Wat de relevantie is -van wat ik in het verleden heb gedaan- in jouw reactie begrijp ik ook al niet. Of het nu is door vroegere ervaring bij dezelfde makers van het spel, of omdat ik een glazen bol heb terwijl ik een voorganger v.h. spel nog nooit gespeeld heb, maakt toch niet uit? Zaak is dat ik een zeer groot vermoeden heb dat het een supergoede MP wordt en er aldus naar waarschijnlijkheid veel speeluren ga insteken. Vele speeluren met frustratie (omwille van een-cracked-server-zoeken-gedoe) of vele speeluren zonder frustratie, is een groot verschil en leverde mij de reden om het spel aan te kopen ipv te kiezen voor de niet-betalende optie.
Lijkt me toch een redelijk plausibel criterium. Als jij dat "onzin" vindt, geen argumentatie kan aandragen waarom, en ook geen volgens-jouw-zinnig criterium kan/wil geven, is het misschien beter om mijn uitspraken niet als "onzin" te gaan bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
En we hebben weer een frustratie voor de fuhrer:
http://www.youtube.com/watch?v=l5mUdH2xZK4

Ik zit zelf ook serieus te twijfelen of ik nou mijn pre-order afzeg. Ik denk dat de game snel doodgaat als er geen Dedicated server of server browsing inzit....

EDIT:
http://www.grapheine.com/...b67d88d8f53e66be67d5.html
nog eentje :+

[ Voor 17% gewijzigd door Gammro op 18-10-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Komen er echt GEEN dedicated servers. WAAROM heeft tweakers er geen bericht over.

ZIE: http://www.gamed.nl/view/67629

Als het echt zo is. dan denk ik dat er weinig mensen het spel kopen. ik hoef geen p2p laggy servers !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Biggest fail ever! Met veel bombarie aangekondigd, maar zal voor de PC gamers een grote nogo worden. Vooral voor de clan spelers en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik voorspel hiermee dat de die-hard spelers bij COD4 blijven. Een beetje zoals UT99 en Counter Strike 1 nog lang populair bleven, ondanks dat er "betere" opvolgers waren.

Die extra graphics zijn enorm tof, maar de gameplay is toch wat telt uiteindelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Roamor op 18-10-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel mooi, bespaar ik gewoon effe 50 euro zonder een twijfelgevoel te hebben :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-08 17:07

DAS

Dit filmpje is ook maar weer direct uit de kast getrokken om onvrede uit te spreken.

>:)

[ Voor 9% gewijzigd door DAS op 18-10-2009 20:16 ]

kek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Dat weet ik wel zeker. ik speel amper public. enkel wars (promod) wat op de nieuwe cod niet meer mogelijk is
als ik het nieuws moet geloven. heb nog wel een server aangeschaft om zelf te gaan hosten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 15:37

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:38:
Ik wacht gewoon af. Dan maar gokken op een goeie SP. hopelijk is die niet kort net als de vorige titel. :(
Als je doelt op korte SP in WaW. Tja die was kort maar die is niet door IW gemaakt, terwijl CoD4 en deze dat wel zijn. Sowieso vondt ik WaW echt gewoon veel minder.

Ik blijf bij mijn eerste stelling en dat is dat mensen te veel ZEIKEN (sorry voor mijn woordkeus) over een spel waar ze eerst helemaal te gek-wooow-woopie over waren en waar ze nu iets over horen wat misschien dus minder goed/leuk is. Dit doen ze zonder ook maar enige eigen kijk op het spel te hebben gehad qua gameplay what-so-ever.
Ik snap niet hoe mensen van 100% naar -100% (qua gameliking) kunnen gaan zonder het spel gespeeld te hebben.
- Ja het spel kan gigantisch klote uitvallen hierdoor.
- En ja het kan zijn dat het dus 'The worst release' van het jaar wordt.
- En ja het kan zijn dat je 50(ong) euro dokt voor een spel wat dus ruk wordt.
- En ja het kan zelfs zijn dat de mensen bij IW even niet nagedacht hebben toen ze dit inbouwde.

Maar het is niet zo dat:
- Je eraan dood gaat dat dit gebeurt
- Je moet gaan zeiken of de wereld vergaat
- IW opeens ruk is.
- Je moet oordelen zonder het spel eigenhandig te hebben gevoeld en dus een gegronde mening kan uiten.

Tot zover mijn 'gezeik' op de mensen die zoveel zeiken. (wil overigens niet zeggen dat ik niet baal, maar heb eigenlijk wel een gevoel dat ze iets gemaakt hebben wat goed is. Is dat niet tja dan 'So be it'.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Stewie! schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:19:
Dat gebeurd bij games waar nog maar <100 mensen online spelen op een willekeurig moment. Dat komt bij geen enkel CoD deel voor.
Ik geloof dit nooit omdat de gestelde situatie al eens is voorgekomen bij bepaalde spellen waar toen zeker meer dan 100 spelers waren. En zelfs al zouden het nog minder dan 100 spelers zijn, dan is het nog steeds genoeg om een server te vullen.

Met een vrijgegeven dedicated server is juist dit te voorkomen.

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 18-10-2009 20:20 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:05

Stewie!

Keen must die!

The Zep Man schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:11:
[...]
Ik geloof dit nooit omdat de gestelde situatie al eens is voorgekomen bij bepaalde spellen waar toen zeker meer dan 100 spelers waren. En zelfs al zouden het nog minder dan 100 spelers zijn, dan is het nog steeds genoeg om een server te vullen.

Met een vrijgegeven dedicated server is juist dit te voorkomen.
Nee, want iemand moet dan nog steeds de master servers draaien. Als die extern draaien is dat niet leuk (kostenpost) en als deze intern draaien dan is dat niet leuk omdat je ze moet onderhouden en een bepaalde kwaliteit moet blijven aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Laatst online: 23:07

K4F

Stewie! schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:34:
[...]

Nee, want iemand moet dan nog steeds de master servers draaien. Als die extern draaien is dat niet leuk (kostenpost) en als deze intern draaien dan is dat niet leuk omdat je ze moet onderhouden en een bepaalde kwaliteit moet blijven aanbieden.
Ja, die master server, dat was iets dat prima werkte bij ze. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Nou goedzo IW, nu heb je al 25000 boze mensen + als ze dit gaan doen, die server gaat toch ook bakken vol geld kosten, of heb ik het nou mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Nu het wat begint te zinken en de gedachten wat meer beginnen te komen vraag ik me eigen ook af hoe ze op dat netwerk van hun de controlle wil houden van wat er gebeurd .
Krijg je dalijk een 1 of andere retarted vote option om iemand van een server te krijgen ??
Ben je te goed word je gekicked , jump je net 1 keer te veel kick ...

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onze eigen Neejoh (die hier ergens rondloopt op GoT) had een interview met Robert Bowling. Hier wat hij zegt over de PC versie:
While the PC community often feels neglected by Infinity Ward, Robert ensures us this is not the case. Infinity Ward wants the Modern Warfare 2 experience on all platforms to be really unified and for everyone to have the same experience. This game, more than ever, is going to have that. The developers are working hard and have already added many things to the PC that gives it the extra benefits that the consoles already have build in on default. Lately it has become clear that there will be no dedicated servers for Modern Warfare 2, which scared the PC community. Robert however doesn’t share this fear because he trusts in the newly added “matchmaking” system for PC through Steam. It will run on IW-net, the new matchmaking network just for PC. You can now jump in and play against players that are around your rank and skill. If you want you can still jump in to a private match to customize your settings and play, just like you can do now on consoles. Maybe Infinity Ward has something up in their sleeves, but the news of no dedicated servers for Modern Warfare 2 didn't get a warm welcome in the PC community. They started a petition that you can sign here » to bring the dedicated servers back in Modern Warfare 2.
One of the other thing added to PC which wasn’t there before in Call of Duty 4: Modern Warfare is the Prestige Mode. You will be able to prestige now where it didn’t before. This has all been done to unify the game and experience on all platforms.
Bron en het volledige interview: http://www.modernwarfare2...rview-with-robert-bowling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Ik wacht iig mooi af hoe dit zich ontwikkeld na de release. Was van plan om een nieuw systeem aan te schaffen inclu eindelijk eens een legale versie van windows 7.
Nu komt win 7 donderdag uit dus dat nieuwe systeem schuif ik sowieso op t/m de release van MW2.

Kan zijn dat het goed uitpakt en dat het matchmaking systeem goed bevalt. Hoe werkt dat systeem precies? Host iemand gewoon de game op zijn thuis pc ofzo? En als die er mee stopt dat het systeem automatisch iemand anders tot host bombardeert?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minkie schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:27:
Ik wacht iig mooi af hoe dit zich ontwikkeld na de release. Was van plan om een nieuw systeem aan te schaffen inclu eindelijk eens een legale versie van windows 7.
Nu komt win 7 donderdag uit dus dat nieuwe systeem schuif ik sowieso op t/m de release van MW2.

Kan zijn dat het goed uitpakt en dat het matchmaking systeem goed bevalt. Hoe werkt dat systeem precies? Host iemand gewoon de game op zijn thuis pc ofzo? En als die er mee stopt dat het systeem automatisch iemand anders tot host bombardeert?
het enige wat ik erop te zeggen heb.
Downgraded online console experience....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als IW nou gewoon is ervoor gaat zorgen dat we alsnog dedicated servers kunnen huren waar we onze eigen opties kunnen instellen, maar de enige die de servers mag verhuren is IW zelf, dan is iedereen toch blij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:50
dan zou iedereen blij zijn idd.En als IW op die servers iets zet waarmee ze legale vna illegale versie kunnen onderscheiden is het nog beter

dat zou een win-win situatie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:53:
Als IW nou gewoon is ervoor gaat zorgen dat we alsnog dedicated servers kunnen huren waar we onze eigen opties kunnen instellen, maar de enige die de servers mag verhuren is IW zelf, dan is iedereen toch blij?
dann hen je nog steeds 2 problemen. IW heeft dan nog steeds de touwtjes in handen, er zal dann geen concurrentie zijn met prijzen. IW kan zomaar besluiten om de stekker uit het spel te stoppen. als klant ben je dus harstikken benadeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 01:01:
dan zou iedereen blij zijn idd.En als IW op die servers iets zet waarmee ze legale vna illegale versie kunnen onderscheiden is het nog beter

dat zou een win-win situatie zijn
IW. net zorgt alleen voor een gesloten systeem. al zouden deci servers verhuren zo lang jij als klant geen vrijhad over hem alles er mee te doe wat je wilt. is het gwn een achteruit gang. hrt match making model is gwn ee grote anomieme zooi.. l4d bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Laatst online: 23:07

K4F

Ik zou wel betere concepten kunnen bedenken met wat handshaking tussen client, server en masterserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen jullie zouden is op het.iw forum moeten uit kijken...na de delete van 10.000 post. zijn de consol gamers vs pc gamers elkaaar aaan het uit schelden. leuk om te lezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 01:50:
mensen jullie zouden is op het.iw forum moeten uit kijken...na de delete van 10.000 post. zijn de consol gamers vs pc gamers elkaaar aaan het uit schelden. leuk om te lezen :p
Ja, de modjes daar hadden een topic van meer dan 10000 posts verwijderd, nadat veel mensen in dat topic op IW gingen ouwehoeren over de veranderingen in de PC-versie! De consolegamers vonden dat wel leuk en gingen daar weer op reageren, waardoor de pc-mensen geirriteerd raakten. En zo is er dus een bitchfight tussen consolers en pc'ers! Door de verwijdering van dat topic laten de mensen van IW in mijn ogen zien schijt te hebben aan de pc-fanbase.

Mijn mening: Shooters horen op een pc gespeeld te worden, dus moet je de pc-versie geen slap aftreksel van een console maken... Ik hoop niet dat er teveel op mijn mening wordt gereageerd in de trant van: ''console is best'' of ''agree, pc is best''... Het is gewoon mijn mening, omdat ik vind dat je met pc beter kan aimen en consoles een beetje is voor mensen die niet zo goed kunnen aimen. MAAR dit is mijn mening, dus nogmaals het verzoek hier niet op te reageren....

Laten we maar gewoon doorgaan over hoe goed (en na deze veranderingen misschien hoe slecht) MW2 is...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03:35

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb mijn pre order dus ge-canceld, na het alles gelezen te hebben wat er nu met de pc versie aan de hand is,
Call of duty en niet kunnen modden is voor mij de grootste rede.

En feit dat er geen dedicated server meer zullen zijn valt ook zwaar.
Dat p2p/match making allemaal leuk en aardig maar kijk naar L4D vaak erg buggy, en lagg van heb ik jou daar.

Ik hoop dat IW nog tot bekeer komt en dit allemaal omzet, maar anders is dit het einde van Call of duty zo als het was.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Wat een hoop gezeur allemaal...

Niemand heeft de game gespeeld of er is alweer heibel. Iemand misschien het idee gehad dat ze dit ergens met opzet doen, om verkopen te stimuleren en dan naderhand wel die meuk weer activeren/erin patchen? IK koop hem wel, lol, heb hem zelfs gratis bij de PU, het meest leuke blad om de schijt van te krijgen en goed als entertainment op de plee. Maar ach ja, wat boeit het ook. Zeikerds en azijnpissers blijf je houden!

Als ik hem gespeeld heb, dan pas ga ik klagen.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 01:59:
Mijn mening: Shooters horen op een pc gespeeld te worden, dus moet je de pc-versie geen slap aftreksel van een console maken...
Ik heb eerst de gehele discussie aan mij voorbij laten gaan, maar ga nu toch even reageren :P

Als je zulke opmerkingen maakt dan vraag je natuurlijk om reactie's. We weten onderhand dat jij vindt dat shooters op een pc gespeeld dienen te worden omdat je beter kan richten, dit zeg je namelijk een pagina terug ook al. Ik vind een console prettiger, niet omdat het beter aimt, maar omdat ik sit back and relax op de bank hang. Ik vind het veel meer ontspanning opleveren op mijn console dan op de pc.
Ik hoop niet dat er teveel op mijn mening wordt gereageerd in de trant van: ''console is best'' of ''agree, pc is best''... Het is gewoon mijn mening, omdat ik vind dat je met pc beter kan aimen en consoles een beetje is voor mensen die niet zo goed kunnen aimen. MAAR dit is mijn mening, dus nogmaals het verzoek hier niet op te reageren....
Als je niet wil dat er op je mening gereageerd wordt moet je niet op een forum gaan zitten, daar is het zo ongeveer voor uitgevonden.
Laten we maar gewoon doorgaan over hoe goed (en na deze veranderingen misschien hoe slecht) MW2 is...
Hier ben ik een groot voorstander van. Ik lees namelijk de afgelopen pagina's vanalles over het kapot maken van de pc-shooter-scene zonder dat ook maar 1 iemand actual gameplay heeft gehad.

Misschien gewoon even afwachten wat het resultaat wordt. Wat de instelmogelijkheden worden etc. etc. Zoals het nu in de consoleversie is geimplementeerd bij CoD4 kun je ten alle tijde een private match aanmaken met alle instellingen die je zelf wilt. Dat gaat dan niet zo ver als op de pc, maar er is best het 1 en ander in te stellen zoals je het zelf wilt hebben.

Ik las dit topic toch voornamelijk om het laatste nieuws te volgen over Modern Warfare 2, wat volgens mij nog steeds een top game gaat worden! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Stewie! schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:34:
[...]

Niemand 'moet' een master server draaien. Geef de mogelijkheid om handmatig een host + poort aan te geven om mee te verbinden (via de command line) en andere diensten kunnen gebruikt worden om een serverlijst te maken. Eventueel in handmatig beheer (een server eigenaar moet zich daar aanmelden), maar het is dan tenminste mogelijk om het na 5 jaar nog te spelen zonder enige vorm van ondersteuning vanuit de ontwikkelaar.

[ Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 19-10-2009 08:12 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speculatie van mij: misschien ga je in de singleplayer ook wel als een "vijand" van de Amerikanen spelen. Bijvoorbeeld als handlanger van Makarov. IW heeft aangegeven dat ze de oorlog van twee kanten wil belichten. Ik weet niet, ik heb zo'n voorgevoel over de campaign :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:28
Ik ben eens benieuwd of die petitie die ze online gezet hebben veel effect zal hebben op iw, ik hoop natuurlijk van wel!

Verder begin ik nu toch wel te twijfelen of ik deze mw2 zal halen, waarschijnlijk wel en dan zie ik wel of het iets is of niet. Maar toch denk ik van damn dit gaat zeker ook zoiets worden als ofp2 (wat ik ook onmiddellijk gaan kopen ben zonder na te denken). Ik vond van mezelf dat ik het moest kopen i.p.v. te downloaden omdat het toch wel vet zou zijn om ermee online te kunnen spelen en dan blijkt dat iedere piraat er net hetzelfde mee kan als mij :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 01:59:

Mijn mening: Shooters horen op een pc gespeeld te worden,
Het is gewoon mijn mening, omdat ik vind dat je met pc beter kan aimen en consoles een beetje is voor mensen die niet zo goed kunnen aimen.
Natuurlijk _O-

Dat is echt niet de reden waarom mensen een shooter op een console spelen. Behalve het feit dat je op consoles minder last hebt van cheaters, vinden console spelers het vooral fijn dat je niet bij elk spel je computer hoeft te upgraden. Ik speel MW2 op dezelfde configuratie als Call of Duty 2 die ik bij de aankoop van mijn 360 kocht. Ik denk niet dat jij mij dat kunt nazeggen.

Vind het gewoon heerlijk om het schijfje er in te stoppen op 10 november zonder me af te vragen of het goed zal draaien :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 08:12
Slasher schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:21:
[...]

Natuurlijk _O-

Dat is echt niet de reden waarom mensen een shooter op een console spelen. Behalve het feit dat je op consoles minder last hebt van cheaters, vinden console spelers het vooral fijn dat je niet bij elk spel je computer hoeft te upgraden. Ik speel MW2 op dezelfde configuratie als Call of Duty 2 die ik bij de aankoop van mijn 360 kocht. Ik denk niet dat jij mij dat kunt nazeggen.

Vind het gewoon heerlijk om het schijfje er in te stoppen op 10 november zonder me af te vragen of het goed zal draaien :)
Is voor mij DE reden geweest een console aan te schaffen.

Maarre ik kan niet wachten op MW2. Volgens mij blijft dit gewoon een top game. Wachten duurt lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Griffin schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:10:
[...]
(wil overigens niet zeggen dat in niet baal, maar heb eigenlijk wel een gevoel dat ze iets gemaakt hebben wat goed is. Is dat niet tja dan 'So be it'.)
+1, ik geloof wel dat hier door IW zeer goed over nagedacht is.

Ik heb het spel al maanden geleden pre-ordered, en dat gaat nu echt niet veranderen.
IW is misschien aan het experimenteren nu, maar ze zijn vast niet helemaal dom.
Ik ben maar een doorsnee gamer, als ik online speel maakt het mij niet uit welke (public) server het is, zolang het maar geen pro vs naab server is, dat vind ik wat minder :P
Verder wil ik samen met vrienden kunnen joinen.

Het eerste probleem zal met matchmaking hopelijk moeten lukken, en IW zal vast wel aan het tweede probleem gedacht hebben. Dus persoonlijk zie ik weinig voor of nadelen in deze methode.

Het is toch afwachten wat het precies gaat worden.
Misschien gaat het voor clans ook meevallen en heeft IW zelf een vorm van promod die via een custom/private match ingesteld kan worden.
Misschien komen er alsnog usermaps die via stemmen "goedgekeurd" kunnen worden door de community, en als soort mappack aangeboden worden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:28
Kwam daarjuist iets leuk tegen: http://www.n4g.com/pc/News-413202.aspx

Als zelfs de retailers er beginnen voor te kiezen om de pre orders te annuleren dan denk ik dat iw toch 2x zal nadenken over hun beslissing om dedicated servers niet te ondersteunen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Naja het zijn niet echt alleen retailers, uit hun bericht begrijp ik ook dat ze game server provider zijn :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand eens duidelijk de verschillen + voor/nadelen tussen een dedicated en niet-dedicated server op een rijtje zetten? Ik ben nogal een n00b wat dit betreft.

Ik ga de game op de PS3 spelen, dus ik heb al begrepen dat het voor dit platform niet van toepassing is, maar vroeg het me toch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Uit de interview van MW247:
Clan Support
The clan support will be tied in with your callsign. So you have your gamertag, clan tag and your emblem but that is about it for clan support.
Dat vind ik enorm jammer, maar is even afwachten hoe uitgebreid de mogelijkheid is om een custom game te joinen.
Maar dit, in combinatie met het niet uitbrengen van dedicated servers voor de PC maakt op deze manier de PC clans ook een beetje dood. Clanwars, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Met een dedicated server kan ik, of jij, of wie dan ook een CoD server draaien zonder bemoeienis van IW. Je draait die server op eigen(of gehuurde) hardware en je bepaalt zelf of en welke mods er draaien, welke maps er gespeeld worden etc etc etc.

Die server verschijnt dan in de ingame serverlijst zodat spelers de server kunnen joinen. De speler bepaalt dus zelf waar hij/zij gaat spelen. Ook kan je middels IP en poort nummer rechtstreeks verbinding maken met de server.

Nu gaat IW alle servers hosten. Je hebt dus minder(geen?) controle meer over de server. En zoals ik het begrijp heb je ook niet echt keuze meer op welke server je komt te spelen(matchmaking).

Tevens is het maken van mods nu moeilijk of zelfs onmogelijk. Ik heb ergens gelezen dat er geen mod-tools gereleased zouden worden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
bram1984 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:43:
Kan iemand eens duidelijk de verschillen + voor/nadelen tussen een dedicated en niet-dedicated server op een rijtje zetten? Ik ben nogal een n00b wat dit betreft.

Ik ga de game op de PS3 spelen, dus ik heb al begrepen dat het voor dit platform niet van toepassing is, maar vroeg het me toch af.
Het voordeel van een dedicated server is dat je gewoon een IP hebt dat je altijd kan joinen, en je kan gewoon makkelijker met vrienden 'even' naar een server gaan. Ook ben je met dedicated servers zelf de beheerder, en kun je, als je de eigenaar of één van de mods op die server bent, een beetje de boel in de gaten houden en zo de boel leuk voor anderen houden.

Ik was zelf ook van plan om weer een dedicated server te hosten en dan samen met wat vrienden als mods rondlopen zodat het een leuke server zou zijn, maar helaas...

Dit betekend niet dat ik het spel niet meer ga kopen natuurlijk, als het net zo werkt als de matchmaking in Killzone bijvoorbeeld heb ik er totaal geen problemen mee, je vind dan altijd wel een server met mensen op jouw niveau en met de instellingen die jij leuk vindt. Nou ga ik er eigenlijk wel van uit dat IW een goed systeem heeft bedacht zodat ik makkelijk iemand kan joinen en vice versa, maar daar heb ik wel vertrouwen in, het is en blijft Infinity Ward, ze gaan ons echt niet teleur stellen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
Als ze dit doorvoeren dan zie ik maar een oplossing. Een "dedicated" server die altijd een spel draait waarin de server zelf ook als speler aanwezig is. Dan staat het spel tenminste altijd aan, heb je lage ping en kan je joinen wanneer je wilt. Alleen heb je dan altijd een speler die niet beweegt.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die iets kan zeggen over wat de gevolgen nu eigenlijk zijn voor het spelen in LAN? Is dat ook niet meer mogelijk, of blijft wat dat betreft alles zoals het vroeger was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:56:
Iemand die iets kan zeggen over wat de gevolgen nu eigenlijk zijn voor het spelen in LAN? Is dat ook niet meer mogelijk, of blijft wat dat betreft alles zoals het vroeger was?
Dat is een hele goede vraag, en kan er zo niet wat over vinden. In principe hebben steam games gewoon een offline modus voor een LAN, zodat je gewoon lokaal nog bij servers kunt komen.
Dat gaat nog best ingewikkeld worden, want die matchmaking server kan natuurlijk niet LAN games bereiken, en dus ook niet zien welke 'matched'. Bovendien heb je niet bij elke LAN een perfecte internetverbinding, ofwel toegang tot die matchmaking server.
Conclusie? Geen idee. Wordt afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrekDude101 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:55:
[...]

Het voordeel van een dedicated server is dat je gewoon een IP hebt dat je altijd kan joinen, en je kan gewoon makkelijker met vrienden 'even' naar een server gaan. Ook ben je met dedicated servers zelf de beheerder, en kun je, als je de eigenaar of één van de mods op die server bent, een beetje de boel in de gaten houden en zo de boel leuk voor anderen houden.

Ik was zelf ook van plan om weer een dedicated server te hosten en dan samen met wat vrienden als mods rondlopen zodat het een leuke server zou zijn, maar helaas...

Dit betekend niet dat ik het spel niet meer ga kopen natuurlijk, als het net zo werkt als de matchmaking in Killzone bijvoorbeeld heb ik er totaal geen problemen mee, je vind dan altijd wel een server met mensen op jouw niveau en met de instellingen die jij leuk vindt. Nou ga ik er eigenlijk wel van uit dat IW een goed systeem heeft bedacht zodat ik makkelijk iemand kan joinen en vice versa, maar daar heb ik wel vertrouwen in, het is en blijft Infinity Ward, ze gaan ons echt niet teleur stellen! _/-\o_
Je vergeet nog een paar..

Je blijf terug gekomen op bepaalde servers, dus je leert spelers kunnen ;)
dedicated server = Zijn community's, terwijl bij matchmaking altijd gwn wel anoniem is.
Je bent verzekerd dat de host niet zomaar quit.
Lag loos spelen sinds 1995 :P
Meer dan 16 man online.

Zit je vast aan matchmaking, zal zowat elke optie weg vallen. Dus we gaan gewoon terug in de tijd

edit :/
Zo te zien hebben de IW moderaters elke grote topic gedelete.. over noord-korea style gesproken. Als straf is de hele forum ge4chand zo te zien :X

En waarom heeft tweakers net er geen nieuwsartikel over... Ik vind dit best wel een groot nieuwsbericht voor het gehypde game van het jaar, voor alle platformen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob1n schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:11:
[...]

Dat is een hele goede vraag, en kan er zo niet wat over vinden. In principe hebben steam games gewoon een offline modus voor een LAN, zodat je gewoon lokaal nog bij servers kunt komen.
Dat gaat nog best ingewikkeld worden, want die matchmaking server kan natuurlijk niet LAN games bereiken, en dus ook niet zien welke 'matched'. Bovendien heb je niet bij elke LAN een perfecte internetverbinding, ofwel toegang tot die matchmaking server.
Conclusie? Geen idee. Wordt afwachten..
Dus op LAN zonder internetverbinding is het zowiezo onmogelijk? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:29

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:16:
[...]

Je vergeet nog een paar..

Je blijf terug gekomen op bepaalde servers, dus je leert spelers kunnen ;)
dedicated server = Zijn community's, terwijl bij matchmaking altijd gwn wel anoniem is.
Je bent verzekerd dat de host niet zomaar quit.
Lag loos spelen sinds 1995 :P
Meer dan 16 man online.

Zit je vast aan matchmaking, zal zowat elke optie weg vallen. Dus we gaan gewoon terug in de tijd

edit :/
Zo te zien hebben de IW moderaters elke grote topic gedelete.. over noord-korea style gesproken. Als straf is de hele forum ge4chand zo te zien :X

En waarom heeft tweakers net er geen nieuwsartikel over... Ik vind dit best wel een groot nieuwsbericht voor het gehypde game van het jaar, voor alle platformen.
^^ Eensch. Belachelijk wat IW probeert te doen, namelijk het console'ificeren van PC's. Ik moet nog maar zien of we in de toekomst inderdaad met meer dan 16 man online in een server kunnen spelen, en of dat het hele matchmaking-systeem niet ervoor zorgt dat multiplayer gecastreerd aanvoelt.

Het toffe van COD4 is juist dat je, als je zin had om close quarter-battles (dus kleine maps zoals shipment of showdown) in free for all te spelen, je met de juiste selecties binnen een minuut een goeie server had gevonden. Andere spelers, die jouw manier van spelen ook leuk vinden, zie je dan als je de volgende keer terug komt, weer terug. En zo bouw je een community op.

Waar ik zo bang voor ben is dat we meerdere keren op een knop, laten we 'm 'Play Now' noemen, moeten drukken voordat je uberhaupt een geschikte server hebt gevonden waar ze de gametype van jouw keuze spelen. Niet meer inloggen op een server waar een deel van je vrienden ook is te vinden, niet meer inloggen op servers waarvan de ping onder de 70 ligt...Nee, het wordt hopen dat het matchmaking-systeem je op een server zet waar je ping wel onder de 100 is, want 'je moet wel spelen met mensen van je eigen skill en rank'. Lekker dan.

De enige hoop die ik heb is dat Robert Bowling in zijn beruchte interview bij Bash and Slash zich min of meer heeft vergist in een aantal zaken, puur omdat 'ie de know-how niet heeft van hoe multiplayer PC gaming in elkaar zit. Aanleiding tot deze gedachte is dat 'ie bij een aantal vragen forfait moest geven en moest toegeven dat 'ie niet precies wist hoe het zat.

Het frappante is nog dat een groot deel van wat COD4 nu zo succesvol maakt (hardcore, competitive play, mods), begonnen is op dedicated servers waar modders van alles konden uitproberen... Met het onmogelijk maken van mods weet je nu dus dat innovatie voortaan puur vanuit IW/Treyarch moet komen. Een slechte ontwikkeling als je het mij vraagt.

Misschien herhaal ik nu een hele hoop van wat andere mensen al gezegd hebben in dit topic, maar ik moest mijn two cents gewoon even kwijt.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Ik lees nu wat reacties door maar wat ik merk wat nog niemand opgemerkt is...

Namelijk clans en clan wars. Hoe gaan ze dat doen zonder dedicated servers? Je kan het dus wel vergeten om een clan op te zetten en lekker matches te spelen. Want je kunt dus op geen enkele manier een server voor jezelf claimen om lekker te spelen. Erg jammer deze ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

nieuws: Modern Warfare 2 krijgt geen dedicated servers

Kop op mensen, de console-versie heeft er ook nog nooit onder geleden dus echt een ramp kan het niet zijn ofzo.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:29:
[...]

Dus op LAN zonder internetverbinding is het zowiezo onmogelijk? :|
Ik ga er vooralsnog van uit dat LAN games wel mogelijk zijn.
Zoals bij meerdere games (PS3): 1 speler als host (Misschien kan je kiezen of je wilt hosten, of wilt browsen naar andere lokale servers), en de andere spelers kunnen joinen, zonder matchmaking systeem.
pgerrits schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:49:

Namelijk clans en clan wars. Hoe gaan ze dat doen zonder dedicated servers? Je kan het dus wel vergeten om een clan op te zetten en lekker matches te spelen. Want je kunt dus op geen enkele manier een server voor jezelf claimen om lekker te spelen. Erg jammer deze ontwikkeling.
Of je leest dat er private matches komen. Dan moet dat enigszins wel mogelijk zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Nakebod op 19-10-2009 10:53 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:34
Maar deze game loopt toch via steam :? Die heeft er toch zelf een friends systeem en "join game" optie inzitten :?

Wel jammer dat er geen dedi servers voor de pc komen, echt een misser. Vond het op de pc super werken, maar op de console is juist matchmaking héél fijn omdat het makkelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pgerrits schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:49:

Nee horr, dat had nog niemand opgemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Maar (voor zover ik het begrijp, we zijn hier immers allemaal aan het speculeren ;) ) het is toch niet zo dat er totaal geen dedicated servers zijn, er worden toch servers gehost door Infinity Ward/Steam/? Dat meende ik ergens gelezen te hebben, maar ja, ik sla m'n bronnen nooit op.

Ik zou het wel heel vervelend vinden als er inderdaad alleen p2p matches worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
Hoe willen ze trouwens dat je een 32 man privématch gaat vullen? Je zal toevallig 31 man in je friendslist moeten hebben wil je een custom match spelen :S
Sorry hoor, maar ik vul nooit zo snel een friendslist... Meestal blijft het hangen op 10-15 man die ik vaker mee heb gespeeld en fijn vindt nog een keer tegen te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:50:

Kop op mensen, de console-versie heeft er ook nog nooit onder geleden dus echt een ramp kan het niet zijn ofzo.
Dat is het hem juist... Consolers zijn niet anders gewend dan dat matchmaking-systeem, maar de pc-versie had altijd een heel uitgebreid systeem met browserlist etc... Als ze op de pc dat gaan veranderen wordt dat dus een soort console-look-a-like en kan je beter een console kopen ipv van pc en xbox live ipv van je internetverbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16

Sorry maar dit vind ik onzin. Er zijn mensen die er speciaal voor kiezen om dit soort games op een PC te spelen. Het gaat erom dat iedereen zijn eigen keus kan maken. Waarom moeten ze 'ons' forceren ala console te spelen?

Voor clans vind ik dit uitermate treurig...als hirntot member heb ik er lol aan om zelf voor bepaalde mods te kiezen, met een vaste groep te spelen, zelf admin functies uit te kunnen voeren. Ik vind het treurig dat zulke, in mijn ogen essentiele opties, verdwijnen in een spel waar er imo net veel ontwikkeling van de community vandaan kan komen. Kijk naar Enemy Territory, word door de communitie nog steeds ontwikkeld! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:00:
en kan je beter een console kopen ipv van pc en xbox live ipv van je internetverbinding...
Misschien is dat inderdaad ook wel de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Zou dit trouwens niet gewoon een media stunt zijn? "We halen er iets heel belangrijks uit vlak voor release. Vervolgens laten we iedereen er lekker veel over praten op fora's en nieuwssites en dan doen we over 2 weken als "een goed gebaar" de functionaliteit weer terug en iedereen vind ons leuk!"

Ik zeg de marketing actie van de maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:34
Misschien is het trouwens ook wel net als left 4 dead..dan kan je wel een private server hosten, maar moet je even via console connecten..en je kan ook gewoon een dedicated server maken die dan in hun matchmaking systeem gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet wat men zeurt over lan partys en clan battles want daar heb je de private game voor en daar kan je alles instellen zoals je wilt en kan je gwn gaan(heb ht zelf ook gedaan met clanbattles op de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Hoe werkt het dan als je met een stel vrienden op een public server wil gaan spelen? Hoe doe je zoiets dan?

Is er wel een 'friendslist' waaruit je direct naar de server waar je vriend op speelt kan connecten ofzo?

[ Voor 33% gewijzigd door Pedr0 op 19-10-2009 11:12 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:11:
Hoe werkt het dan als je met een stel vrienden op een public server wil gaan spelen? Hoe doe je zoiets dan?
Waarschijnlijk gewoon niet... OF je moet in een party gaan ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En ik had net flashpoint afgeschreven vanwege geen dedicated servers, en dan verzinnen stel idioten dit. Hoe stom kun je zijn als ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29

Is er wel een 'friendslist' waaruit je direct naar de server waar je vriend op speelt kan connecten ofzo?
Men geeft aan dat er steam integratie zal zijn, wellicht dat dit dus via de steam friends wel kan. Dit werkt voor andere games namelijk ook.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
Hmm, ik moet er niet aan denken dat er strakjes voornamelijk servers zijn van spelers met een el-cheapo dsl/kabel internet abo, a.k.a. super snelle internet verbindingen van 10mbit down ... en 0,5 mbit up :(.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Toen ze bekend maakte dat er geen CE edities voor de pc zouden verschijnen wisten we dit toch eigenlijk al?

IW wil de PC community gewoon dood laten bloeden, alle mensen die nu aangeven hun pre order te annuleren helpen IW later alleen maar zodat ze kunnen zeggen dat de piraterij cod op de pc heeft verknalt en ze console only gaan.

bah..

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:10:
Toen ze bekend maakte dat er geen CE edities voor de pc zouden verschijnen wisten we dit toch eigenlijk al?

IW wil de PC community gewoon dood laten bloeden, alle mensen die nu aangeven hun pre order te annuleren helpen IW later alleen maar zodat ze kunnen zeggen dat de piraterij cod op de pc heeft verknalt en ze console only gaan.

bah..
Misschien wel, maar denk jij dat iedereen die van de pc-versie afstapt een console gaat aanschaffen ofzo...

NO WAY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:29

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:20:
[...]

Misschien wel, maar denk jij dat iedereen die van de pc-versie afstapt een console gaat aanschaffen ofzo...

NO WAY!
No way in hell, indeed.

Ik laat m'n pre-order nog gewoon thuis bezorgen, en ik ga het hele systeem via IW.NET gewoon proberen om te kijken hoe het werkt. Bevalt het me niet, dan is dit m'n laatste spel van IW.

Door COD4 ben ik eigenlijk begonnen met online gamen (yes, I know, I've been missing out :-) ), het zou jammer zijn als dezelfde ontwikkelaar die me alle fijne kneepjes heeft kunnen bijbrengen nu opeens moet wijken voor een ander... Maar, als het nodig is, dan is het nodig, desnoods koop ik dan de nieuwe Battlefield.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, bij mij was het zo dat COD4 de eerste shooter was die ik serieus online ging spelen... Ik had al wel MMORPG's gespeeld, maar dit was de eerste MP-shooter...

Ik heb COD ook een paar keer op de xbox mogen spelen, waar dus dit matchmaking-systeem ingebakken zit... Ikzelf vind dit systeem niet zo fijn werken als het pc-systeem waarbij je superveel keuzemogelijkheden hebt (browserlist etc...)

Ook vind ik (en met mij denk ik meerdere pc-gamers) dat de intensiteit van een potje COD op de pc hoger is dan een potje COD op een console... Wat een paar posts geleden ook al gezegd werd; op de console kan je gewoon beetje onderuit hangen op de bank en spelen...

Ik heb niks tegen de consoles, maar ik vind dat er voor de mensen een keuze moet zijn. Ik kies voor de PC, iemand anders kiest weer voor de console. Op deze manier is er geen keuze meer, omdat de pc een console-look-a-like wordt...

Ik heb daarom ook gelijk de online petitie tegen deze maatregelen getekend! Gelukkig had ik MW2 nog niet gepre-ordered, dus hoefde ik deze ook niet af te zeggen... Door deze beslissing zegt IW eigenlijk: fuck the hele pc-fanbase!

AMEN! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zit ook geen grote competieve community achter. En de console gamers zijn simpelweg niets anders gewent.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:37
heb even niet het gehele topic doorgespitst, maar de pc versie komt gewoon op 10 november uit _/-\o_

http://www.modernwarfare2...th-robert-bowling?start=1

Good thing to add is that Robert confirms that the PC version is NOT delayed and will be released on November 10th, just like the versions on the Xbox 360 and PlayStation 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:44:
[...]

Daar zit ook geen grote competieve community achter. En de console gamers zijn simpelweg niets anders gewent.
Niet helemaal waar, in CoD3 op de 360 bv zat wel een soort van beknopte browser waar je gewoon uit kon kiezen welke game je wilde joinen. Dus geen random matchmaking. Verder kon je als "host" ook kiezen om een game aan te maken, en wat opties instellen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ik begrijp echt niet hoe men dit kan zien als "anti-piracy" Hoe kan je mensen je product meer laten kopen door ze te limiteren in hoe ze online spelen? Een extra keycheck of iets in die geest voordat je joint kan ook prima met dedicated servers dus waar dat argument vandaan komt begrijp ik echt niet.

Ook het argument dat dit DLC pushed is lijkt mij niet te kloppen. Dit zou namelijk betekenen dat iedereen die mw2 koopt na 2 maanden ook allemaal de dlc moet kopen omdat ze anders niet meer online kunnen spelen. Dat lijkt mij echt niet kunnen. Zelfs spellen waarbij de uitbreiding zo'n beetje verplicht is (oa wow) kan je nog spelen zonder.

Dit geeft alleen maar de pc gaming community het gevoel dat wij steeds meer het ondergeschoven kindje zijn en dat de consoles belangrijker gevonden worden. Ik zal het spel nog steeds wel kopen, daar niet van, maar ik mag toch hopen dat hiervoor een oplossing gevonden word. De kracht van de pc community was ook altijd dat je vaste servers had waar je op speelde en daar vrienden maakte waar je veel vaker door speelt. Als je constant maar 15 andere random figuren tegenkomt is dat ook niet echt tof. En ja ik weet dat je ws wel met je vriendjes een server kan joinen maar als ik alle mensen die in nu ken in cod4 in een friendlist moet proppen zit die meteen vol.. en dan moet ik ze of allemaal aangespreken dat we tegelijkertijd ergens heen gaan of 1tje uitkiezen om daar maar bij te gaan zitten. En infinity ward maar blijven roepen dat ze pc gaming zo belangrijk vinden.... pc gaming heeft ze groot gemaakt en zo worden we bedankt.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Op deze manier kunnen ze mooi wijzen bij MW3 dat ze primair voor console maken omdat die veel populairder zijn. Nogal logisch als ze zo goed als alle voordelen van de PC versie eruit slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00
Waarom staat dit spel nog niet op Steam als pre-order?
Lijkt me dat wanneer het Steam platform gebruikt word men het ook via Steam kan distribueren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=32765326,noline]Dit geeft alleen maar de pc gaming community het gevoel dat wij steeds meer het ondergeschoven kindje zijn en dat de consoles belangrijker gevonden worden.
Dat is toch ook zo? Vanuit Microsoft en Sony wordt serieus geld gepompt om games ontwikkelen voor de console te stimuleren. PC is geen "gaming only" platform, waar maar één fabrikant voor verantwoordelijk is.
Het lijkt me zodoende logisch dat ontwikkelaars hun prio's langzaam maar zeker richting de consoles verschuiven.
Dit zie je bijvoorbeeld ook met Flashpoint. Een game die dergelijke graphics moet uitpoepen, en waarvoor je zoveel knoppen nodig hebt, je zou het bijna loigisch vinden als de PC het hoofdplatform is, maar dit is dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
eendje schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:00:
Ik begrijp echt niet hoe men dit kan zien als "anti-piracy" Hoe kan je mensen je product meer laten kopen door ze te limiteren in hoe ze online spelen? Een extra keycheck of iets in die geest voordat je joint kan ook prima met dedicated servers dus waar dat argument vandaan komt begrijp ik echt niet.

Ook het argument dat dit DLC pushed is lijkt mij niet te kloppen. Dit zou namelijk betekenen dat iedereen die mw2 koopt na 2 maanden ook allemaal de dlc moet kopen omdat ze anders niet meer online kunnen spelen. Dat lijkt mij echt niet kunnen. Zelfs spellen waarbij de uitbreiding zo'n beetje verplicht is (oa wow) kan je nog spelen zonder.

Dit geeft alleen maar de pc gaming community het gevoel dat wij steeds meer het ondergeschoven kindje zijn en dat de consoles belangrijker gevonden worden. Ik zal het spel nog steeds wel kopen, daar niet van, maar ik mag toch hopen dat hiervoor een oplossing gevonden word. De kracht van de pc community was ook altijd dat je vaste servers had waar je op speelde en daar vrienden maakte waar je veel vaker door speelt. Als je constant maar 15 andere random figuren tegenkomt is dat ook niet echt tof. En ja ik weet dat je ws wel met je vriendjes een server kan joinen maar als ik alle mensen die in nu ken in cod4 in een friendlist moet proppen zit die meteen vol.. en dan moet ik ze of allemaal aangespreken dat we tegelijkertijd ergens heen gaan of 1tje uitkiezen om daar maar bij te gaan zitten. En infinity ward maar blijven roepen dat ze pc gaming zo belangrijk vinden.... pc gaming heeft ze groot gemaakt en zo worden we bedankt.
Je haalt de woorden uit mijn mond _/-\o_

Het is te belachelijk voor woorden, de diehard tournament/match/cups spelers zullen al gauw afhaken denk ik zo en ook al is die groep niet zo groot als de casual gamers het zijn wel de echte fans.

Wat ik nog het minst snap is het argument van piraterij.. hoeveel duizenden mensen spelen wel niet CoD op de PC. Meer dan genoeg lijkt me om de kosten van het porten en aanpassen van de PC versie te garanderen en ik gok dat ze er ook nog een leuke winst aan overhouden ook al zijn de prijzen veel lager dan die van de consoles. Bovendien werkt dit juist averechts bij mensen.. "Hmm brakke multiplayer?! Damn dat is waar ik het voor koop.. nouja dan maar de minder legale versie om de SP maar eens te proeven.."

Echt een slechte move IW.. zwaar teleurstellend! :N

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Ik was van plan om deze game te kopen. Maar ik laat het dan toch maar passeren: zonder goede multiplayer koop ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De grap is natuurlijk wel dat iedereen die hier nu loopt te bitchen, 10 november gewoon MW2 aan het spelen is :+

Wees gewoon een vent, en speel het spel dan ook niet.

Ben benieuwd of IW nog met een uitgebreidere verklaring komt deze week.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 19-10-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 15:37

Griffin

Is mythical

Brons schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:17:
Ik was van plan om deze game te kopen. Maar ik laat het dan toch maar passeren: zonder goede multiplayer koop ik dit niet.
Hoezo kan je nu al concluderen dan het geen goede multiplayer is. Je hebt het spel nog niet gespeeld.
PWM schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:20:
De grap is natuurlijk wel dat iedereen die hier nu loopt te bitchen, 10 november gewoon MW2 aan het spelen is :+

o so true ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap wel dat ze de prioriteiten willen verleggen naar consoles, maar dan hoeftr de pc-versie toch niet onder te sneeuwen? De console-mensen zijn niet ontevreden over het matchmaking-systeem, dus laat dit zo... de PC-mensen zijn erg tevreden over het huidige systeem in MW1, dus laat dit dan ook zo... Als ze het doen zoals ze het nu gaan doen, dus van de pc een verijdelde console maken, dan spreken ze alleen maar een kleinere doelgroep aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

^^Tuurlijk, gewoon beginnen met de SP :P

't Is dat ik 'm gepreordered heb, ander was ik even de kat uit de boom gaan kijken.

Maar serieus, what's next, geen muis meer om te mikken?

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 19-10-2009 13:26 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Om eerlijk te zijn was ik niet van plan het te spelen omdat ik simpelweg niet meer zoveel tijd heb en de oudere CoDs toch leuker vond :)
De reden waarom ik bitch is dat het gewoon erg slecht is en in mijn ogen niet valt te verantwoorden.
IW is groot geworden door de PC games en verhuisd nu al bijna helemaal naar de consoles.. je maakt mij de kat niet wijs dat ze niks verdienen aan de PC versie omdat er zoveel piraterij is. Zij hebben notabene een van de best verkopende series in handen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101

Ja, daar zal het wel op neerkomen denk ik :P

Ikzelf ben er ook niet zo blij mee, maar ik ga gewoon, zoals ik de afgelopen 3 maand al van plan was, op 10 november om half 9 naar de mediamarkt (al hoef ik nou niet meer zo vroeg heen te gaan denk ik, aangezien er nu zoveel mensen zijn die het niet meer halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Je kunt gewoon Private Matches aanmaken. Deze kan je openstellen voor iedereen, alleen voor vrienden of alleen op uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk inderdaad dat veel mensen alsnog op 10 november MW2 gaan spelen, maar dan een niet-legale versie... In mijn ogen werken de getroffen maatregelen piracy alleen maar in de hand, omdat mensen het spel nu uit het niet-legale circuit gaan halen, om eerst te kijken of het wat is... Ik snap wel dat ze piracy tegen willen gaan, maar volgens mij verdienden ze met MW1 nog genoeg aan de pc-fanbase horr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Griffin schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:21:
[...]

Hoezo kan je nu al concluderen dan het geen goede multiplayer is. Je hebt het spel nog niet gespeeld.
Omdat er eigenlijk nog nooit spellen zijn geweest die online goed waren zonder dedicated servers.

Voor de goede orde: ik ga het spel zeker niet kopen als online niet leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat een gezeur zeg :/

Dan koop je hem toch lekker niet als het je niet aanstaat.

[ Voor 59% gewijzigd door Gunner op 19-10-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Ach, ook zonder de PC verkopen zal CoD:MW2 een groot succes zijn. Dat zag je al bij CoD4, en dat zal nu alleen maar groter zijn. Ze hebben de PC community helemaal niet nodig.

Ik zie het er nog wel van komen dat we op de PC over een paar jaar voornamelijk 'home-made' spellen zullen spelen. Spellen die door enthousiastelingen zijn gemaakt. Niet dat het eenvoudig is, maar lib's zoals Ogre3D komen langzaam op het niveau dat het met een relatief klein groepjes programmeurs en 3d/model/sound/texture artists mogelijk is om een echt spel te maken.

Een PC is tegenwoordig vanzelfsprekend in een huishouden, en mensen zullen het leuk blijven vinden om daar ook een spelletje op te spelen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Idd diegene die hier lopen te zeiken zoeken gewoon een excuus om het spel niet te kopen maar het spel wel downloaden. Ze beseffen dan niet dat ze toch zo de boel om zeep helpen en dat IW zegt: We maken geen pc versie meer
Brons schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:28:
[...]

Omdat er eigenlijk nog nooit spellen zijn geweest die online goed waren zonder dedicated servers.
Wat een gezeur: op de consoles heb je alleen maar matchmaking en dat werkt gewoon prima hoor.

Hier geldt: adapt, improvice and overcome
beany schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:31:
Ach, ook zonder de PC verkopen zal CoD:MW2 een groot succes zijn. Dat zag je al bij CoD4, en dat zal nu alleen maar groter zijn. Ze hebben de PC community helemaal niet nodig.
Had het niet beter kunnen zeggen. Dan gaan ze maar verder op de consoles daar verdienen ze genoeg op :)

* Slasher heeft nu al zin in de release, consolegamers lekker aan het spelen, pc spelers lopen hier alleen maar te zeuren over de matchmaking etc

[ Voor 45% gewijzigd door Slasher op 19-10-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee op console heb je alleen maar matchmaking en je moet het er maar mee doen. Hoe vaak ik wel niet in een halo3 game zit die lagt als de nete, of net een game join die gelijk weer afgesloten word.. dat is gewoon niet tof en daarvoor heb je dedicated servers. Dat deze niet werken op een console is een gegeven, maar bij de pc werkt dat WEL en werkt het GOED.

En ik loop echt niet te zeiken omdat ik het niet ga kopen, wat is dat nou voor domme redenatie... ik wil alleen een leuke mp ervaring en ik verwacht dat dat niet gaat lukken met deze oplossing.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:31:

Ik zie het er nog wel van komen dat we op de PC over een paar jaar voornamelijk 'home-made' spellen zullen spelen. Spellen die door enthousiastelingen zijn gemaakt. Niet dat het eenvoudig is, maar lib's zoals Ogre3D komen langzaam op het niveau dat het met een relatief klein groepjes programmeurs en 3d/model/sound/texture artists mogelijk is om een echt spel te maken.

Een PC is tegenwoordig vanzelfsprekend in een huishouden, en mensen zullen het leuk blijven vinden om daar ook een spelletje op te spelen.
Dit is de grootste bullshit die ik in tijden heb gelezen...

De COD-serie is gebaseerd op de pc-fanbase... Zoals eerder gezegd profiteert niet alleen IW steeds van een nieuwe COD, maar ook andere industrieen... Zoals eerder gezegd schaffen veel mensen steeds een nieuwe pc aan om COD maar goed te kunnen blijven spelen... Als er niks meer aan gedaan wordt, gaan de inkomsten van vele bedrijven achteruit...

En wat betreft dat ze de PC-community helemaal niet nodig hebben > 8)7 Wat zou jij doen als bedrijf: Een grote afzetmarkt creeren door op zowel de console als de pc-markt te opereren, of lekker op tunnelvisiestand gaan en je doodstaren op de consolemarkt...

Achjah, sommige mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

Niet helemaal waar, in CoD3 op de 360 bv zat wel een soort van beknopte browser waar je gewoon uit kon kiezen welke game je wilde joinen. Dus geen random matchmaking. Verder kon je als "host" ook kiezen om een game aan te maken, en wat opties instellen enzo.
Dat is nog steeds niet hetzelfde als DS support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

eendje schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:36:
of net een game join die gelijk weer afgesloten word.. dat is gewoon niet tof
Ja. het einde van de wereld as we know it.
En ik loop echt niet te zeiken omdat ik het niet ga kopen, wat is dat nou voor domme redenatie... ik wil alleen een leuke mp ervaring en ik verwacht dat dat niet gaat lukken met deze oplossing.
Iedereen staat hier zijn eigen mening als absoluut feit te verkondigen terwijl het gewoon een kwestie van gewenning is.
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:37:

De COD-serie is gebaseerd op de pc-fanbase...
Ach wat een verschrikkelijk non-argument. Niet eens de moeite waard om op te reageren eigenlijk. Moet het om die reden dan maar blijven zoals het is?

Ditzelfde gezeur was ook destijds met GTA IV. Ik dacht daar vanaf te wezen.... helaas....

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 19-10-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:37:
[...]

Dit is de grootste bullshit die ik in tijden heb gelezen...

De COD-serie is gebaseerd op de pc-fanbase...

En wat betreft dat ze de PC-community helemaal niet nodig hebben > 8)7 Wat zou jij doen als bedrijf: Een grote afzetmarkt creeren door op zowel de console als de pc-markt te opereren, of lekker op tunnelvisiestand gaan en je doodstaren op de consolemarkt...
Anno 2006 misschien maar anno 2009 volgens mij echt niet meer hoor. Consoles zijn volgens mij lucratiever dan de pc omgeving, alleen al om het feit dat er veel minder illegale kopieen voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@slasher: Als jij begint met flamen op pc-mensen, kan ik ook wel gaan flamen op consolers. Ik zal het uitleggen door een simpel voorbeeld... Consolers hebben altijd in een Fiat Panda gereden, dus die weten niet beter... Pc-mensen hebben altijd BMW gereden en dat beviel altijd zo goed... Nu laten ze pc-mensen ook Fiat Panda rijden... En wrm zou je Fiat Panda willen rijden als je eerder al BMW hebt gereden? Kijk, consolers hebben altijd matchmaking gehad, dus die zijn niet anders gewend... Maar de pc-mensen hadden een goed systeem, waar ze tevreden mee waren, en gaan nu naar een systeem dat veel minder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Slasher schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:31:
[...]

Idd diegene die hier lopen te zeiken zoeken gewoon een excuus om het spel niet te kopen maar het spel wel downloaden. Ze beseffen dan niet dat ze toch zo de boel om zeep helpen en dat IW zegt: We maken geen pc versie meer
Voor sommige mensen zal dat inderdaad het geval zijn maar die laatste zin is natuurlijk onzin want nu draai je de zaak om. IW besluit voor de PC een crap systeem te introduceren, ok het werkt goed op de consoles maar dat is ook vooral voor casual gamers, maar door dat systeem zullen er, denk ik, meer illegale kopieën binnen gehaald worden. Match-making naast een serverlist waar je zelf je servers uit kunt kiezen is al een stuk beter maar dan zit je nog vast aan het feit dat er geen dedicated servers zijn voor de community. Als je het mij vraagt het meest essentiële voor een goede online shooter!
Wat een gezeur: op de consoles heb je alleen maar matchmaking en dat werkt gewoon prima hoor.

Hier geldt: adapt, improvise and overcome
Hmm ooit wel eens een shooter online gespeeld op de pc?
Ooit wel eens daar wars/tournaments/cups etc gespeeld? Zonder dedicated servers wordt dat al niks meer en sowieso wil je je eigen servers kunnen kiezen. Als je een beetje uitdaging wilt zoek je op zijn minst servers uit waarvan je weet dat daar skilled lui komen maar dan nog zijn matches veel leuker.
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:41:
@slasher: Als jij begint met flamen op pc-mensen, kan ik ook wel gaan flamen op consolers. Ik zal het uitleggen door een simpel voorbeeld... Consolers hebben altijd in een Fiat Panda gereden, dus die weten niet beter... Pc-mensen hebben altijd BMW gereden en dat beviel altijd zo goed... Nu laten ze pc-mensen ook Fiat Panda rijden... En wrm zou je Fiat Panda willen rijden als je eerder al BMW hebt gereden? Kijk, consolers hebben altijd matchmaking gehad, dus die zijn niet anders gewend... Maar de pc-mensen hadden een goed systeem, waar ze tevreden mee waren, en gaan nu naar een systeem dat veel minder is...
Had het niet beter kunnen verwoorden _/-\o_

Het is gewoon een set-back voor PC gamers niets meer en niets minder...

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 19-10-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Gunner schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:29:
Wat een gezeur zeg :/

Dan koop je hem toch lekker niet als het je niet aanstaat.
Want negatieve posts mogen zeker niet? Laten we alles positief houden :z
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.