Bedankt voor je tip. Ik heb even gezocht op de website van zowel T-Mobile als Vodafone en zie daar niet expliciet staan dat internet op de iPhone sneller/uitgebreider zou zijn dan met een 'gewoon' abonnement. Maar ik ga dit nog eens navragen (en hier even een schriftelijke bevestiging van vragen)....DUX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:14:
Mooi om die vechtlust te zien en ik zal jullie ook zeker niet in de weg zitten, maar ik zie een aantal gevaarlijke uitspraken voorbijkomen die zomaar als waarheid gezien kunnen worden maar het niet per se zijn:
[...]
Heb je hier ondersteunend bewijs voor behalve de ervaring van een consument?
Volgens de 'regels' is de FUP inderdaad dynamisch, alleen is het wel vreemd te noemen dat de FUP al zeker een half jaar 750 MB is. Het zou fijn zijn (door bv. specificaties op te vragen van het verbruikte dataverkeer) om hier wat bewijs voor te verzamelen...[...]
Een correcte uitspraak maar de 750MB die hier in dit topic herhaalt wordt is een tijdelijk gegeven. Volgens regels van FUP is deze hoeveelheid dynamisch dus houdt hier niet teveel aan vast.
[...]
Tja...maar het feit wil dat ik dus in de 'oude' abonnementsstructuur dus die sms nooit heb ontvangen en dus ook regelmatig gewoon meer dan (de toen geldende fup van) 250 MB gedownload heb.[...]
Het 'Extra Snel' abonnement heeft met grote waarschijnlijkheid een andere groep gebruikers. Een kleinere groep ook omdat dit abonnement nieuwer is, waardoor eventuele waarschuwingen op een ander moment qua datalimiet zullen verschijnen. Echter, dit weet zowel ik niet als niemand hier, Het kàn dus gewoon logisch zijn, en totdat we enig uitsluitsel hebben hierover moeten we dit als normaal FUP-gedrag beschouwen.
[...]
Een regelrechte aanname. Waar is de ondersteunende documentatie?
Sorry TheVMaster, ik zie nu dat ik alleen jou hier blijkbaar op aanspreek
[/quote]