Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:34

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

MarcoC schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 00:38:
[...]
Dat bericht op de vorige pagina over een telefoon bij T-Mobile die je moet inleveren verbaast me dan ook zeer. Volgens mij hoef je helemaal niks in te leveren.
Dat bericht was van mij, en je kon wel eens gelijk hebben dat ik (wettelijk) niet verplicht was om het toestel in te leveren. Echter had ik geen zin in een discussie met T-Mobile over een telefoon van anderhalf jaar oud, waar ik toch niets meer mee zou gaan doen. Ik was alang blij dat ik na een lange procedure van klagen en brieven schrijven mijn contract kon laten ontbinden.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de afgelopen weken erg rustig aan gedaan en waar het kon gebruik gemaakt van Wifi.
Momenteel zit ik op 178 MB en verwacht dus vandaag wel het magische 80% smsje.... Volgens 3g Watchdog ga ik op 317MB uitkomen als ik zo door ga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Uitslag van de enquête zoals deze eerder is ingevuld:
Een deel van de vragenlijst ging deze keer over mogelijkheden om piekbelasting op het mobiele netwerk tegen te gaan. KPN investeert continu in verdere uitbreiding van het mobiele netwerk, maar ervaart (net als andere mobiele operators wereldwijd) dat het dataverkeer explodeert, o.a. door de steeds snellere toename van het aantal smartphones. U heeft ook ongetwijfeld gehoord dat T-Mobile momenteel tegen een capaciteitsprobleem aanloopt.

Natuurlijk is het uitgangspunt simpel, wat door een aantal van u kort en krachtig wordt benoemd: 'capaciteit verhogen' en 'netwerk perfectioneren'. Maar toch, áls het te druk is om iedereen van een goede verbinding te voorzien kan een uitwijkmogelijkheid zijn dat toestellen automatisch verbinding maken met Wifi, op locaties waar dat gratis beschikbaar is. Dat zou al een deel van de druk van het mobiele netwerk afhalen. Ook zouden velen van u, als het druk is, 'zware' toepassingen zoals het bekijken van filmpjes best even uit willen stellen. Een bericht met zo'n verzoek erin zou wel gewaardeerd worden.

In het algemeen blijkt dat elk van de voorgelegde ideeën wel op een zekere instemming kan rekenen, maar dat de meningen tegelijkertijd vaak lijnrecht tegenover elkaar staan. Sommigen vinden het bv. wel zo eerlijk als iederéén bij drukte even een wat lagere snelheid ervaart, of vinden het prima om korting te krijgen op het abonnement in ruil voor lagere snelheid als het druk is, maar telkens is er ook een groep die dat juist pertinent niet wil. Eén oplossing tekent zich dus niet af, maar al uw reacties en toelichtingen zijn zeer bruikbaar om de richting naar zo goed mogelijke oplossingen te bepalen en prioriteiten te kunnen stellen.
Weinig concreets maar wel leuk om even te lezen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:11
Mijn max snelheid down zit nog steeds maar rond 110 Kbps en volgens de klantenservice/technische dienst staat alles goed, dus moet het aan mijn toestel(HTC Legend, maandje oud ongeveer) liggen. Heb het ook in een ander toestel geprobeerd en daar krijg ik dezelfde snelheid... Ik ben in maart volgend jaar echt weg bij Hi, kan niet eens normaal internetten met deze snelheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:06
Hi, van vrijdag 24:00 tot zondag 23:59 is internet op je mobiel gratis voor klanten met abonnement zonder Eindeloos Online-bundel. Surf ze!
http://twitter.com/Hi/statuses/16464045377

Ben benieuwd wat daarachter schuil gaat.. Willen ze inderdaad zien dat men meer dan de vastgestelde FUP gebruiken? Of een actie om meer klanten te trekken?

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Sjowhan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:03:
[...]

http://twitter.com/Hi/statuses/16464045377

Ben benieuwd wat daarachter schuil gaat.. Willen ze inderdaad zien dat men meer dan de vastgestelde FUP gebruiken? Of een actie om meer klanten te trekken?
Netwerkcapaciteit testen en klanten trekken voor eindeloos online denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Zag het bericht vanmiddag ook op Twitter voorbijkomen en had eigenlijk een "WTF"-momentje..... Lekker promoten bij mensen die er niet voor betalen en degenen die er wel voor betalen afstraffen als ze hun Eindeloos Online gebruiken voor wat het is bedoeld. Grrr enzo.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:54
Wegens omstandigheden ben ik druk aan het internetten (vandaag 91 MB) en inmiddels deze maand op 374. Dacht dat ik vorige maand rond dit verbruik een smsje kreeg dus ik ben benieuwd..

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Lekker betalende klanten laten zitten. :(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Deze actie lijkt er voor te zorgen dat de FUP tijdelijk is uitgeschakeld, anders zou het inderdaad lullig zijn voor de betalers.
Ik probeer nu echt alles uit de verbinding te halen, ik ben niet zuinig meer, ik wil ook gewoon weten waar de limiet nu ligt (als die er nog is?). Ik zit inmiddels met Hi Xtra Snel deze maand al op een totaal dataverbruik van ruim 1,6 GB! (flink mijn best gedaan hehe) Dus iedereen kan naar hartelust blijven streamen en tetheren, in ieder geval dubbel zoveel als vorige maand! ;)

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Svenderson schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 03:25:
Deze actie lijkt er voor te zorgen dat de FUP tijdelijk is uitgeschakeld, anders zou het inderdaad lullig zijn voor de betalers.
Ik probeer nu echt alles uit de verbinding te halen, ik ben niet zuinig meer, ik wil ook gewoon weten waar de limiet nu ligt (als die er nog is?). Ik zit inmiddels met Hi Xtra Snel deze maand al op een totaal dataverbruik van ruim 1,6 GB! (flink mijn best gedaan hehe) Dus iedereen kan naar hartelust blijven streamen en tetheren, in ieder geval dubbel zoveel als vorige maand! ;)
En als ze elke maand kijken naar het gemiddelde verbruik, dan zal dat deze maand dus een stuk hoger kunnen uitvallen waardoor het gemiddelde voor volgende maand een stuk hoger ligt. En dan is het alleen nog aan de klanten om dat gemiddelde hoog te houden.. :D

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MarcoC schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 00:38:
[...]
Je krijgt helemaal niets, je koopt de telefoon gewoon. Dat het via een wat ingewikkelde financieringsstructuur gaat doet daar niets aan af. Dat bericht op de vorige pagina over een telefoon bij T-Mobile die je moet inleveren verbaast me dan ook zeer. Volgens mij hoef je helemaal niks in te leveren.
Nee de telefoon is een cadeau bij het afsluiten van het abonnement, die financieringsstructuur is hoe ze intern de telefoon terugverdienen, maar als consument zijnde betaal je puur voor het abonnement en niet voor de telefoon.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Tsurany schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 10:43:
[...]

Nee de telefoon is een cadeau bij het afsluiten van het abonnement, die financieringsstructuur is hoe ze intern de telefoon terugverdienen, maar als consument zijnde betaal je puur voor het abonnement en niet voor de telefoon.
Telefoons zijn niet altjid gratis bij een abonnement ;) . Maar ook al hoef je niet voor de telefoon te betalen, alsnog is hij gewoon van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lghia
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 19:05
Tot nu toe 350 mb verbruikt deze maand, nog steeds volle snelheid en geen sms niks?
vorige maand, binnen 300 mb en snelheid naar beneden.

Ik snap het niet meer of kom dit door het gratis weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
Ik ben afgelopen zondag ook door de magische 250 MB grens heen gegaan, maar in tegenstelling tot eerdere maanden nog geen SMS gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
TheVMaster schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:40:
Ik ben afgelopen zondag ook door de magische 250 MB grens heen gegaan, maar in tegenstelling tot eerdere maanden nog geen SMS gezien...
+1

Ben ook niet meer zuinig aan het doen en heb gisteren ook de 250 weer bereikt.
Ik denk zelf dat ze deze maand(en) gaan gebruiken om de nieuwe prijzen te bepalen. Als ze straks gaan overstappen op de nieuwe abonnement prijzen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik ben alweer over de magische grens van 800MB heen gegaan, nog steeds niks gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dus iedereen even een paar keer de 100mb .bin file van speedtest.bbned.nl downloaden, kijken hoe dat gaat ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 21-06-2010 18:02 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Ik zit nu op 2,3GB zonder sms of wat dan ook, dus iedereen met Xtra Snel kan met een gerust hart ruim over de 2GB heen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit inmiddels op 400MB en nog steeds geen smsje.. Ben nadat ik berichten hier op het forum zag niet meer 'zuinig' geweest op mn 250MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:33
Ik heb wel gemerkt dat in het weekend het datanetwerk 2/3e langzamer was in de buurt van utrecht. Dus al die gratis gebruikers hebben zeker wel een grote impact op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Tsurany schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:53:
Dus iedereen even een paar keer de 100mb .bin file van speedtest.bbned.nl downloaden, kijken hoe dat gaat ;)
Ik zou wel willen, maar met een snelheid van 120 Kbps schiet dat niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Aan de oplader hangen en elke avond eentje downloaden, haal je toch zo in een week de 500MB wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
:? Ik snap het niet.
Ik kan gewoon niet geloven dat dit geen gevolgen heeft.
Bij kpn konden hun mij niet helpen (verassend.....).
En op google word ik ook niets wijzer.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat snap je niet? Zo heel ingewikkeld lijkt het mij allemaal niet hoor. Mensen krijgen nu geen smsjes waar ze dat eerst wel kregen. Welke conclusies je daar aan hangt mag je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Aangezien ik al weer een tijdje over mijn fup zit en mijn snelheid hetzelfde is.
Nogmaals, ik geloof niet dat kpn dit opeens wel goed vind.
Of hun kunnen nu echt niet meer zien wat onze gebruik is. Wat ik niet verwacht maar wel ironisch zou vinden. Of ze gaan de gegevens gebruiken voor hun aanpassing voor de nieuwere abonnement.
Ik kan zo 123 niet iets anders bedenken waarom ze dit nu wel tolereren.
Tis en blijft een bedrijf die winst wil blijven maken.

Edit: @hieronder

Je zegt het zelf al. De reden snap ik niet. En aangezien ik klant ben, zou ik die wel heel graag willen weten.

[ Voor 12% gewijzigd door streamnl op 22-06-2010 22:53 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja maar wat snap je dan niet? KPN zal er ongetwijfeld een reden voor hebben maar die vertellen ze ons niet, dan is het daarop wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tsurany schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:49:
Ja maar wat snap je dan niet? KPN zal er ongetwijfeld een reden voor hebben maar die vertellen ze ons niet, dan is het daarop wachten.
Inderdaad....ach...nog 2 dagen :+ en ik ben van KPN af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik zit al over de 300Mb voor deze maand en zal "StreamitAll" eens een poosje laten draaien. Nog geen SMS gekregen tot nog toe.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld door een boerin van KPN n.a.v. mijn klachten.

In het kort komt het er op neer dat ik maar moet overstappen naar Hi Extra Snel omdat de datalimiet daar hoger ligt. Hoe hoog kon ze me niet zeggen: 'dat merk je vanzelf wel' was het antwoord. Of ik moest de klantenservice even proberen, misschien dat die het weten. eh..

Policy kon zij niet veranderen, de logica ook niet. En sommige klanten kun je nu eenmaal niet tevreden stellen.
Een schriftelijke reactie op m'n klacht weigerde ze te geven.

Zit op 395MB maar ook nog niet geknepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Sommige medewerkers hebben zo te lezen ook geen kaas gegeten van klantvriendelijkheid. Hoewel er gelukkig wel mensen werken bij Hi die weten hoe het wel moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:21
Ik heb gisteren ook een klantvriendelijke Hi-medewerker gesproken die me prima te woord stond. Dat is inderdaad prima geregeld daar.

Ik zit ook op 400mb, nog niets aan de hand.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mevrouw stond mij ook prima te woord, dat is het probleem niet. Maar ze had net zo goed niet kunnen bellen aangezien ik met dit gesprek niets ben opgeschoten.

Alhoewel ik er nu wel over uit ben na dit jaar uit te hebben gezeten na zo'n 10 jaar eens over te stappen naar een andere provider. Ik weiger nml. nog eens 5 euro extra te betalen voor internet op een telefoon.Heavy usage doe ik thuis op mn pc en niet op m'n telefoon, een tientje vind ik een mooie prijs en dat zou gewoon moeten werken zonder gezeik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 19:12
Hier ook het 80% sms'je nog niet gehad, Hi eindeloos online

Ik zit op 1,5 gb data verbruik, Normaal krijg ik bij 800 mb een 80% sms, dus het gemiddelde over het land verschilt nog al

Kpn heeft het beste 3G bereik hier in nunspeet en denk dat daarom het gemiddelde zo hoog ligt
T-Mobile heeft van af mei ook wel goed 3G bereik in nunspeet
Vodafone heeft hier alleen Gprs bereik in nunspeet

Het is niet te hopen dat we straks allemaal flink kunnen gaan dokken, Na het persbericht van Kpn en dat daarom het 80% sms'je uit blijft

Niet vergeten Hi is Kpn

[ Voor 25% gewijzigd door Blids op 23-06-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
:+ YEsss....ik ben van KPN af....hou dit topic nog wel in de gaten m.b.t. het FUP onderzoek wat ik ben gestart.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 24-06-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
TheVMaster schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:38:
:+ YEsss....ik ben van KPN af....hou dit topic nog wel in de gaten m.b.t. het FUP onderzoek wat ik ben gestart.. ;)
Gefeliciteerd! :D
Ik zal 't bijhouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Naar welke provider ben je overgestapt?

Ik stap juist over naar KPN over vier weken omdat het 3G-bereik van T-Mobile mij zo tegenvalt. Ik heb niet voor Vodafone gekozen, omdat deze provider geplaagd is door vele storingen en de maximale snelheid in de praktijk tegenvalt.

[ Voor 30% gewijzigd door GoTyce op 24-06-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

* EWK heeft sinds een half uur Hi opgezegd en gaat naar VF

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Reacties mbt overstappen zijn hier offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb deze maand nog geen smsje gekregen (zit al op zo'n 500MB), maar ben geloof ik toch achteruit gegaan in snelheid. :/ Mijn downloadsnelheid komt niet meer op het oude niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

Zit hier inmiddels op bijna 1GB traffic voor de maand Juni en nog steeds de zelfde speeds en geen sms... Speed is zelfs iets omhoog gegaan lijkt het wel, blijf nu steken @ 665kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deacon_tigra
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03-2020
ik zit deze maand juni al op 1,7GB verbruik , geen sms niks haha
sta helemaal versteld :P Extra snel hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Hopelijk is dit niet incidenteel en gaat Hi nu wat soepeler om met de datalimiet. Zelf zit ik vooralsnog op 70Mb dus ik heb helemaal geen problemen :P .

Zou het wel fijn vinden als de snelheden omhoog gingen, want 384kbps is echt te langzaam in vergelijking met de concurrentie. T-Mobile biedt 1mbit/s (iPhone-abbo's het dubbele) en Vodafone 3,6mbit/s.

[ Voor 40% gewijzigd door MarcoC op 25-06-2010 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
MarcoC schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 01:42:
Hopelijk is dit niet incidenteel en gaat Hi nu wat soepeler om met de datalimiet. Zelf zit ik vooralsnog op 70Mb dus ik heb helemaal geen problemen :P .

Zou het wel fijn vinden als de snelheden omhoog gingen, want 384kbps is echt te langzaam in vergelijking met de concurrentie. T-Mobile biedt 1mbit/s (iPhone-abbo's het dubbele) en Vodafone 3,6mbit/s.
T-Mobile biedt 1mbit/s voor hun extra snelle variant. Hier betaal je, net als KPN, ook 15 euro/maand voor. Je krijgt bij T-Mobile hetzelfde als bij KPN (en voor dezelfde prijzen), maar dan met minder bereik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
brrrt schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:52:
[...]

T-Mobile biedt 1mbit/s voor hun extra snelle variant. Hier betaal je, net als KPN, ook 15 euro/maand voor. Je krijgt bij T-Mobile hetzelfde als bij KPN (en voor dezelfde prijzen), maar dan met minder bereik. ;)
Eh...bij KPN heb je te maken (in ieder geval tot vorige maand) met een FUP van 250 MB per maand, T-Mobile kent deze beperking niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Krijgen we nu binnenkort ook een overbelast KPN netwerk ?

"Onbeperkt internet nu 2,50 euro per maand gedurende de VOLLEDIGE looptijd van uw contract !"

Source: www.gsmeasy.nl
www.belcompany.nl

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Freekers schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:14:
Krijgen we nu binnenkort ook een overbelast KPN netwerk ?

"Onbeperkt internet nu 2,50 euro per maand gedurende de VOLLEDIGE looptijd van uw contract !"

Source: www.gsmeasy.nl
www.belcompany.nl
Zozo, zelfs bij 1 jaar. Hoe meer mensen internet hoe beter. Wordt de FUP hoger (als het goed is :+ )

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Snippertje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:24:
[...]

Zozo, zelfs bij 1 jaar. Hoe meer mensen internet hoe beter. Wordt de FUP hoger (als het goed is :+ )
Ik denk het niet, als internet goedkoper is is de drempel kleiner om het abonnement erbij te nemen, wat tot gevolg heeft dat er een heleboel mensen internet nemen die het nauwelijks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:25

Totaalgeflipt

De enige echte

Zit nu vanaf begin deze maand op 142 mb. Gebruik mijn telefoon voornamelijk om werkbonnen te bekijken, en te openen. Ook heb ik permanente sync van mijn mail aanstaan. Het aantal mb valt me dan ook tegen. Ik stream weliswaar nooit, misschien dat dat iets verklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Totaalgeflipt schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 08:20:
Zit nu vanaf begin deze maand op 142 mb. Gebruik mijn telefoon voornamelijk om werkbonnen te bekijken, en te openen. Ook heb i permanente sync van mijn mail aanstaan. Het aantal mb valt me dan ook . tegen. Ik stream weliswaar nooit, misschien dat dat iets verklaard.
142MB, dat toch bijna 6X zo veel als het gemiddelde, volgens KPN dan...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb het niet precies meer, maar zat voordat ik naar iOS4 overging op ruim 300Mb en nu weer op zo'n 60Mb. Vanmorgen om 05:30 (Wat een tijd ook !!) een SMS gekregen dat ik op 80% van de FUP zit.....hmmmm

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

En ook Xtra snel is nu goedkoper gedurende de gehele looptijd van je contract (iig voor Studenten, weet niet hoe dat voor niet-studenten zit)

Aanvullende bundels
Hi Eindeloos Online XtraSnel 24 maanden slechts € 3,75 per maand
Hi Eindeloos Online 24 maanden slechts € 2,50 per maand
Sauce: http://www.studentmobiel....ieuw/41/hi-student-2-jaar

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Freekers schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 15:47:
En ook Xtra snel is nu goedkoper gedurende de gehele looptijd van je contract (iig voor Studenten, weet niet hoe dat voor niet-studenten zit)

Aanvullende bundels
Hi Eindeloos Online XtraSnel 24 maanden slechts € 3,75 per maand
Hi Eindeloos Online 24 maanden slechts € 2,50 per maand
Sauce: http://www.studentmobiel....ieuw/41/hi-student-2-jaar
Is ook voor niet studenten ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
Zit momenteel op 500MB en heb net het 80% smsje gehad.

Jammer dat ze nu met zulke acties komen, ik wil ook wel xtrasnel voor 3,75 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Oke, ik heb dan eindelijk ook een 80% sms'je gehad, op ruim 4,3 GB (!!). En dan ook nog een wel heel bijzondere:
"Let op! U heeft 80% van het Zakelijk Direct Online tegoed van 5GB gebruikt. Bij overschrijding wordt de snelheid gelimiteerd naar 128/64 kbit/s." :s

Ik snap er geen zak meer van! Ik lach me rot, ik heb toch echt gewoon Hi Eindeloos Online Xtra Snel! Is dat "Zakelijk Direct Online" een bestaand KPN abonnement of iets wat bij de vernieuwing van de internet-abb's hoort? Opvallend is vooral dat ze het nu over een 'tegoed' van 5GB hebben ipv die wazige "10x het gemiddelde gebruik". Wat denken jullie ervan? 5GB is een verdomd lekkere limiet, die ik pas met veel moeite haal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 07:59
Svenderson schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 04:16:
Oke, ik heb dan eindelijk ook een 80% sms'je gehad, op ruim 4,3 GB (!!). En dan ook nog een wel heel bijzondere:
"Let op! U heeft 80% van het Zakelijk Direct Online tegoed van 5GB gebruikt. Bij overschrijding wordt de snelheid gelimiteerd naar 128/64 kbit/s." :s

Ik snap er geen zak meer van! Ik lach me rot, ik heb toch echt gewoon Hi Eindeloos Online Xtra Snel! Is dat "Zakelijk Direct Online" een bestaand KPN abonnement of iets wat bij de vernieuwing van de internet-abb's hoort? Opvallend is vooral dat ze het nu over een 'tegoed' van 5GB hebben ipv die wazige "10x het gemiddelde gebruik". Wat denken jullie ervan? 5GB is een verdomd lekkere limiet, die ik pas met veel moeite haal!
Grappig dat je het limiet van KPN deze maand gevonden hebt >:) !
Ik zelf zit 'maar' op 1,5 gig (Eindeloos Online Xtra Snel).. :z

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het permanent is.. Mijn vermoeden is dat KPN deze maand of misschien de komende maanden aan het meten is wat gebruikers nou daadwerkelijk aan data verbruiken..
Dit i.v.m. met de door hun aangekondigde hervorming van hun databundels (zie hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
5GB voor zakelijk?
Dan ben ik wel benieuwd waar de grens ligt voor de "media junkies".
Zit zelf net onder de 1GB, dus dan zal die grens zeker niet gaan halen.
Tenminste, ik verwacht dat die grens hoger ligt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Svenderson schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 04:16:

Meer info over Zakelijk Direct Online. Ik denk dat ze een foutje gemaakt hebben, misschien omdat je er zo dicht bij zat. Maar officieel moet je dus 50 eu per maand betalen voor dat zakelijk abo, terwijl je nu 15 betaald.

Ik zit nu op precies 1Gb. Daar heb ik dus genoeg aan met mijn Xtra Snel. Leuk om te weten, ook omdat ik nog geen sms gehad heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:36

Trouble

Everything is awesome

Oh wauw, heb ook De SMS binnen.
KPN: en Mail heeft een Fair Use Policy. U hebt nu 80% verbruikt. Bij overschrijding van de FUP wordt uw snelheid de rest van de maand verlaagd. Zie KPN.com/fairuse

Ik denk niet dat ik morgen die laatste 20% nog opkrijg :P Weet helaas niet hoeveel ik nu in totaal verbruikt heb, want heb gisteren mijn Hero geupdate en naar fabrieksinstellingen gezet (lekker opnieuw beginnen, had ik zin in)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
Well, ook hier het 80% SMSje binnen, +- rond de 500MB, moet dus nog rond de 125MB verbruiken om te kijken of ik dan ook de 100% krijg. Moet vast wel lukken met wat streaming radio..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deacon_tigra
inmiddels op 4GB , nog niks gehad, nu geen zin meer om verder te verbruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Met een datalimiet van 5 Gb en geen blokkades, sta ik morgen bij de KPN winkel voor een nieuw abonnement. Ben op dit moment vrij om te gaan en staan waar ik wil (tijdelijk prepaid, i.v.m. verblijf ik het buitenland) en denk dat ik nog maar even wacht tot wat er na de zomer gebeurd. De markt lijkt eindelijk in beweging te zijn! (mogelijk door de iPhone?)

Mogelijk ook gelijk een nieuwe telefoon, want mijn E52 spoel ik binnenkort door de plee denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor het eerst sinds een maand of vijf weer eens een sms gekregen van Hi en dat is toch wel opvallend te noemen. Ik zit nu zo rond de 200-300 MB wat ik heb verbruikt en dat is minder of gelijk aan wat ik voorheen gemiddeld verbruikte en toen ontving ik helemaal geen sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zit met een raar probleem.

Ik haal niet hoger dan 120kbit/s (HDSPA) met een Hi Eindeloos Online abonnement. Ik heb vervolgens gebeld naar Hi en deze kon mij vertellen dat ik de laatste maanden niet over de FUP ben heen gegaan en ik dus niet gecapped wordt. 'Ik moest het maar is met een andere telefoon proberen en als dat niet werkte terugbellen'.

Mijn eigen idee hierover is dat ik een oud Hi Eindeloos Online contract heb. In die voorwaarden staat dat de snelheid van Eindeloos Online 128/64kbit is. De Hi-medewerker probeerde mij echter wijs te maken dat dit absoluut niet kon.

Iemand hier ervaringen mee?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Joost1991 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:41:

Ik haal niet hoger dan 120kbit/s (HDSPA) met een Hi Eindeloos Online abonnement. Ik heb vervolgens gebeld naar Hi en deze kon mij vertellen dat ik de laatste maanden niet over de FUP ben heen gegaan en ik dus niet gecapped wordt. 'Ik moest het maar is met een andere telefoon proberen en als dat niet werkte terugbellen'.

Mijn eigen idee hierover is dat ik een oud Hi Eindeloos Online contract heb. In die voorwaarden staat dat de snelheid van Eindeloos Online 128/64kbit is. De Hi-medewerker probeerde mij echter wijs te maken dat dit absoluut niet kon.

Ja klopt wat je zegt. Je hebt een oud eindeloos online abbo. Als je geen korting oid hebt moet je bundel gewoon uit en aan laten zetten. Heb dit zelf ook gehad (heeft me nogal wat moeite gekost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

Hi Eindeloos Online is volgende de Hi site 384/128kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
freekweb schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:52:
[...]

Hi Eindeloos Online is volgende de Hi site 384/128kbps
Vandaar deze vraag ;)

@snippertje: Dank u, dat dacht ik dus al, ik ga hem aan en uit laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deacon_tigra
deze kreeg ik net binnen

Let op ! u heeft 80% van het zakelijk direct online tegoed van 5GB gebruikt. Bij overschrijding word de snelheid gelimiteerd naar 128/64 kbits/s. KPN

Extra Snel by the by :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn 80% sms gehad.
Zat iets boven de 1 GB.
Stond niet bij wat mijn limiet was. Ik heb hi eindeloos online.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Heb net het het formulier ingevuld met mijn data verbruik voor juni. 436 MB, geen sms gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Ik heb hetzelfde probleem, redelijk nieuw abbo (+- 1 jaar geloof ik) mijn upload is wel 128 kbit, erg vreemd.
Edit: Zie nu dat ik Hi Eindeloos Online 2009 (bij abonnement voordeelbundels) zou daar het probleem liggen? En zou het mogelijk zijn de snelheid te verhogen? Overigens wel dik over mijn 250 mb heen gegaan deze maand maar niets ontvangen (maar ook over mijn bundel flink heengegaan, misschien dat ze daarom niet gingen zeuren :+ )

[ Voor 15% gewijzigd door Cyleo op 01-07-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik kwam uit op 500MB. Daarbij is nu mijn vermoeden bevestigd dat Hi mijn snelheid geknepen heeft zonder me daarbij op de hoogte te stellen. De snelheid is inmiddels weer normaal, dus de oorzaak van mijn lage snelheid lijkt me duidelijk. Voel me behoorlijk genaaid dat 1. ze me niet op de hoogte hebben gesteld van mijn verbruik 2. ik minder heb verbruikt dan sommige anderen die *niet* in snelheid terug zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb nu 482 MB gebruikt deze maand en geen sms of niets.. wel was hij de afgelopen paar dagen langzaam vond ik maar daar had ik gister en vandaag geen last van.. nu bedenk ik me pas dat het een nieuwe maand is...

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:25

Totaalgeflipt

De enige echte

Formulier ingevuld, had 153 mb verbruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Cyleo schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:23:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, redelijk nieuw abbo (+- 1 jaar geloof ik) mijn upload is wel 128 kbit, erg vreemd.
Edit: Zie nu dat ik Hi Eindeloos Online 2009 (bij abonnement voordeelbundels) zou daar het probleem liggen? En zou het mogelijk zijn de snelheid te verhogen? Overigens wel dik over mijn 250 mb heen gegaan deze maand maar niets ontvangen (maar ook over mijn bundel flink heengegaan, misschien dat ze daarom niet gingen zeuren :+ )
Ik heb exact hetzelfde. Contact gehad met klantenservice en dealerdesk(werk zelf in een telefoonwinkel). Het kwam er op neer dat het aan mijn toestel lag, want alles stond bij hun goed. Eindeloos online 2009 is de bundel met de nieuwe snelheid, die heb ik ook namelijk en volgens KS en Dealerdesk was dat de nieuwste bundel.

Ik vind het wel jammer dat er daarna gewoon niets meer gedaan wordt, je krijgt alleen dat het niet aan hun ligt en daar moet je je maar mee redden, behalve dat ze aangeven dat je natuurlijk xtrasnel erop kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Kalua schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:05:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Contact gehad met klantenservice en dealerdesk(werk zelf in een telefoonwinkel). Het kwam er op neer dat het aan mijn toestel lag, want alles stond bij hun goed. Eindeloos online 2009 is de bundel met de nieuwe snelheid, die heb ik ook namelijk en volgens KS en Dealerdesk was dat de nieuwste bundel.

Ik vind het wel jammer dat er daarna gewoon niets meer gedaan wordt, je krijgt alleen dat het niet aan hun ligt en daar moet je je maar mee redden, behalve dat ze aangeven dat je natuurlijk xtrasnel erop kunt doen.
Ik heb gebeld en duidelijk uitgelegd wat de situatie was (voorwaarden waarin staat dat het 128kbit is. Het is veranderd en ik heb nu gewoon de normale snelheid.

Gewoon doorzetten en je niet laten afzeiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Joost1991 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:19:
[...]

Ik heb gebeld en duidelijk uitgelegd wat de situatie was (voorwaarden waarin staat dat het 128kbit is. Het is veranderd en ik heb nu gewoon de normale snelheid.

Gewoon doorzetten en je niet laten afzeiken :X
Ik heb al 3x gebeld, technische dienst had er naar gekeken, maar ik heb gewoon de juiste bundel(de nieuwste) en zou volgens hun gewoon de snelheid moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Kalua schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:29:
[...]

Ik heb al 3x gebeld, technische dienst had er naar gekeken, maar ik heb gewoon de juiste bundel(de nieuwste) en zou volgens hun gewoon de snelheid moeten halen.
Misschien heb je nog geen nieuwe simkaart. Zou het enige zijn dat ik zou weten wat het kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Snippertje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:52:
[...]

Misschien heb je nog geen nieuwe simkaart. Zou het enige zijn dat ik zou weten wat het kan zijn.
Ik heb een nieuwe simkaart daar ligt het ook niet aan. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan KPN, maar die zeggen dat het bij hun allemaal goed staat dus dat het aan mijn toestel moet liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zou het deze maand weer zo'n heerlijke maand worden mbt de FUP?
Zou ideaal zijn, heerlijk radio luisteren op de motor zonder zorgen over de FUP...
Blijft het wel vreemd vinden dat er verschillen waren met het ontvangen van het beruchte 80% sms.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Het zal me niks verbazen dat de FUP niet uitgeschakeld was maar simpelweg niet in het weekend gold omdat mensen zonder internetbundel gratis konden internetten tijdens het weekend. Hierdoor zou alleen het doordeweekse gebruik geteld zijn.

Heb deze maand het formulier overigens niet ingevuld omdat ik niet weet of de telling klopt in verband met de upgrade naar Android 2.1. Is de teller gereset of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Kalua schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:29:
[...]

Zelfde probleem, erg jammer, wil best graag 3x zo snel internet. Vind ook dat ik daar recht op heb dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
The_Worst schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:22:
Het zal me niks verbazen dat de FUP niet uitgeschakeld was maar simpelweg niet in het weekend gold omdat mensen zonder internetbundel gratis konden internetten tijdens het weekend. Hierdoor zou alleen het doordeweekse gebruik geteld zijn.
Dat is absoluut niet het geval; vorige maanden werd na ongeveer 750 MB mijn snelheid omlaaggebracht, terwijl ik deze maand tot ruim over de 4,5GB kon gebruiken, en werd mij in de bekende 80% sms verteld dat de limiet op 5GB zit. Dat verschil van ruim 4GB zit hem echt niet alleen in mijn gebruik in het weekend!

Waarschijnlijk kregen/krijgen alle Xtra Snel gebruikers tijdelijk de FUP van KPN Zakelijk Direct Online (dongle internet), want anderen hier hebben datzelfde sms'je gekregen waarin dat stond vermeld. Zoals hier eerder gepost is, is dit waarschijnlijk ingesteld om te kijken hoeveel men werkelijk gebruikt als er geen limiet is en hoeveel het netwerk aan kan. Dit in verband met de vernieuwde internetcontracten. Hier zal ongetwijfeld die internet-actie wel iets mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Beter laat dan nooit:
Over de FUP: er is een herberekening geweest van het gemiddelde verbruik vandaar dat je het limiet niet hebt overschreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Heb je daar een bron van?

(niet dat ik je niet geloof, maar ben nieuwsgierig waar het staat)

Zou mooi zijn, heb net een nieuwe Galaxy S met Xtra Snel en merk dat je daar heel veel meer op internet en volledige pagina's bekijkt... Het verbruik loopt dus rap op... (nu nog op WiFi omdat Abbo nog niet geactiveerd is... (wachten op nummerbehoud (zat ergens "vast"))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

Ik stuur net 'saldo' naar 1244, zoals ik om de dag ongeveer doe. Maar nu krijg ik tot mijn verbazing in mijn 2e smsje: 'Melding Hi Eindeloos Online: Verbruik 0,003MB t.w.v. €0,28 sinds factuur 16 juni. '

Weet iemand waar dit op slaat? :P Van roaming kan volgensmij geen sprake zijn, omdat het weer dan niet update, dat doet ie alleen op zn eigen netwerk. Verder kan ik ook absoluut niet over mijn FUP heen zijn omdat ik internet vrijwel nooit gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Saven schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:23:
Ik stuur net 'saldo' naar 1244, zoals ik om de dag ongeveer doe. Maar nu krijg ik tot mijn verbazing in mijn 2e smsje: 'Melding Hi Eindeloos Online: Verbruik 0,003MB t.w.v. €0,28 sinds factuur 16 juni. '

Weet iemand waar dit op slaat? :P Van roaming kan volgensmij geen sprake zijn, omdat het weer dan niet update, dat doet ie alleen op zn eigen netwerk. Verder kan ik ook absoluut niet over mijn FUP heen zijn omdat ik internet vrijwel nooit gebruik...
Ik heb dit ook een keer gehad en dat had weldegelijk met roaming te maken. Terwijl ik dit uit had staan. Op de een of andere manier maakt hij kortstondig toch contact. Je zult je volgende rekening moeten afwachten, daar staat het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

SkyFlyer schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:12:
Heb je daar een bron van?

(niet dat ik je niet geloof, maar ben nieuwsgierig waar het staat)
http://twitter.com/Hi_Webcare/status/18506307331

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb opeens ook een sms'je gehad...dat ik op 80% zat..
Niets meer met mijn telefoon gedaan en een uur later kreeg ik dat ik over de FUP zat (wat natuurlijk niet kan, want een FUP is geen hard datalimiet)..
Dus ik heb een klacht ingediend bij KPN. Nog niets van gehoord, alleen een ontvangstbevestiging gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
@glacier: het zou kunnen dat dat systeem maar eens in de x uur update natuurlijk, en dan in 1x over een bepaalde periode.

heeft iedereen die hier post het nou echt over Hi, en niet over KPN abbonementen? want ik denk dat er wel degelijk een verschil in zit.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wel vreemd...over de maand juni heben de meeste mensen geen SMS ontvangen (althans volgens mijn FUP onderzoekje. De mensen die wel een SMS hebben ontvangen (de 80% sms) kwam dat pas bij 500 MB. 1 persoon kreeg de SMS bij 280 MB....vreemd. Zouden de system van KPN/HI een beetje in de war zijn?

Als de gegevens juist zijn zijn er nog steeds mensen die nooit een SMS ontvangen en dus ook nooit in snelheid zijn teruggezet. 'k vraag me af of die mensen dan een 'oud' abonnement hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens de helpdesk heb ik een MB gekregen voor 280MB..en ze zeiden sorry, maar waarvoor is me niet geheel duidelijk, aangezien mijn snelheid gewoon laag blijft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
TheVMaster schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:58:
Wel vreemd...over de maand juni heben de meeste mensen geen SMS ontvangen (althans volgens mijn FUP onderzoekje. De mensen die wel een SMS hebben ontvangen (de 80% sms) kwam dat pas bij 500 MB. 1 persoon kreeg de SMS bij 280 MB....vreemd. Zouden de system van KPN/HI een beetje in de war zijn?

Als de gegevens juist zijn zijn er nog steeds mensen die nooit een SMS ontvangen en dus ook nooit in snelheid zijn teruggezet. 'k vraag me af of die mensen dan een 'oud' abonnement hebben...
Ik heb inmiddels ook een SMS gehad, daar ik ondertussen van telefoon ben gewisseld kan ik niet exact zeggen bij hoeveel MB dit is geweest, maar het ligt rond de 400 MB.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Kreeg een smsje dat ik een Voicemail heb. Je lacht je rot.
Je hebt 1 Voicemailbericht(en).
Wegens succes verlengd! Je kunt t/m 8 aug in de weekenden gratis internetten op je mobiel!

Dit smsje geeft dus de bevestiging dat ik over die periode korting krijg op mijn Eindeloos Online XtraSnel? Je zou het wel denken... :P

Las trouwens ook het volgende:
* Op Eindeloos Online is een Fair use Policy van toepassing. Wil je weten wat dit inhoud of wat de voorwaarden zijn. Lees hier meer over de Fair Use Policy.
Zit me ineens te bedenken. Is Eindeloos Online niet een ander 'product' dan Eindeloos Online XtraSnel? Dan zou die FUP niet gelden daarvoor.

[ Voor 0% gewijzigd door ManiacsHouse op 18-07-2010 23:49 . Reden: typooootjoooo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:33
Ik zit nu deze maand al op 2.55GB en nog niks gehoord, ook de snelheid is zoals het hoort...
Met XtraSnel bundel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Offtopic-berichten zijn getrasht. Als het hier niet hoort, post het dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:38
Edit: oeps, sorry.

[ Voor 74% gewijzigd door EDIT op 20-07-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
311 MB and counting zonder sms gehad te hebben met een Eindeloos online. Jammer dat ik het hiervoor niet heb bijgehouden want ik heb wel het idee dat ik nu veel meer data gebruik zonder een sms te ontvangen! Wel heel benieuwd waar de FUP nu staat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik ben hier ook benieuwd naar.
3g watchdog staat nu op 201 MB.
Dus ook boven de 80 procent.
Maar ik heb wel rond 10 julie mijn tel geroot.
Dus ik zit eigenlijk hoger.
Raar dat we eigenlijk hier geen sms van gehad hebben.

Oftopic: ligt bij jullie ook het internet er weer uit?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:30
Even een vraagje aan de Xtrasnel Eindeloos Online gebruikers.
Als jullie op Hi.nl inloggen, zien jullie dan bij 'mijn abonnement' Eindeloos Online staan of Eindeloos Online Xtrasnel? Heb namelijk net een nieuw abbo + toestel bij Hi genomen, aangegeven dat ik Xtrasnel wil (3,75 p/m) maar bij Mijn Hi staat Eindeloos Online 2010.... De eerste rekening krijg ik pas over een maand, dus kan nu nog niet controleren als het klopt (en bellen met de klantenservice kost geld, geen zin in :P)
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste