Ik ben ook teruggekeerd naar sara en kreeg een large health potion. Staat ook in de handleiding onder een kopje advice, pagina 53.
Ik heb ook een grot ontdekt die ergens opzij van dat pad zit. In de handleiding staat dat het rechts is, maar het is links. In die grot zitten in totaal 6 gnomes, waarvan 3 in het begin. Wel lastige krengen, ik heb ze uiteindelijk weten te verslagen. Er zitten 3 seaman's chest in, iron ore (waar je nog niks mee kunt), een purse en wat goudstukken plus de loot van de gnomes.
Ik zit nu zelf in harbour city. Er is ook een bordeel aanwezig

Ik ben daar eens naar binnen gegaan en kwam een knakker genaamd erikson tegen, die op een bankje zit.
Als je met 'm praat voor de eerste keer zegt die dat je weg moet wezen. Praat je met hem voor de tweede keer, dan wordt het leuk.
spoiler:Je zegt dan iets de trend van "you're gonna tell me what i would to know". Hij zegt dan "come on, let's get over with this" en vervolgens moet je tegen hem vechten.
Versla je hem, dan kun je hem looten en je krijgt weer punten erbij. Er zit ook een sleutel tussen voor een 1 of andere shack. Als je daarna met Gwen praat over erikson zegt ze dat hij toch weer terugkeert. Biedt aan om hem weg te sturen en dat start de quest woman beater.
Je kunt in dat bordeel ook een nachtje spenderen met Olga, 1 van de prostituees daar. Je moet die hoerenmadam sonya dan 50 goud betalen.