Waarom?andries.t.net schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:03:
zouden de ene die mogelijke specs posten die in een spoiler kunnen plaatsen?
Ik had gehoopt op dat ze over zouden stappen op de nieuwe intel reeks, i7. Maar ik zie dit nergens voorbij komen in de geruchten. Zou dat niet vreemd zijn, dat ze hierdoor qua specs achter gaan lopen bij de andere grote merken?
Verwijderd
Euuh, nee? Geen store hier hoort1mmy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:05:
Daar is ie weer!
EDIT:
Ja mensen! Druk maar eens op het kopje "Mac" bovenaan de website
spoiler:
Idd de witte macbook, imacs en mac mini
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 18:08 ]
oh ja? bij mij niett1mmy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:05:
Daar is ie weer!
http://www.engadget.com/ hier staat alles op;)
[ Voor 31% gewijzigd door souljah1h op 20-10-2009 18:07 ]
Verwijderd
Betekent unconfirmed niet dat het juist NIET zo is??knny schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:53:
Update: MacRumors has received unconfirmed word that the "MC207LL/A" product is a MacBook running at 2.26 GHz with a 250 GB hard drive and 2 GB of 1066 MHz DDR3 RAM.
hmmz heb net mij MBP 2,26 GHz met 160gb, wat zal er nu met het instapmodel van de MBP gaan gebeuren?
Hier het bewuste artikel.heuker schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:02:
Macrumors:
BusinessWeek Details Apple Hardware Updates
Tuesday October 20, 2009 12:01 PM EST; Category: MacBook, Mac mini, iMac
Written by Eric Slivka
Even before Apple has officially updated its online site with new hardware models, BusinessWeek has posted a description of the updates, which include redesigned 21.5-inch and 27-inch iMacs with LED displays, a redesigned polycarbonate MacBook, and an updated Mac mini with a server option.
More details forthcoming...
even hier kijken:
http://www.apple.com/magicmouse/
http://www.apple.com/macmini/
en nog niet helemaal online
http://www.apple.com/imac/
http://www.apple.com/magicmouse/
http://www.apple.com/macmini/
en nog niet helemaal online
http://www.apple.com/imac/
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
21.5" en 27" iMacs 16:9
quad core processor mogelijkheid
core i5 of i7
quad core processor mogelijkheid
core i5 of i7
[ Voor 57% gewijzigd door heuker op 20-10-2009 18:11 ]
Magic Mouse. The world's first multi-touch mouse.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Server Error
The following error occurred:
[code=CACHE_FILL_OPEN_FILE] An internal error prevented the object from being sent to the client and cached. Try again later.
@
http://www.apple.com/nl/magicmouse/
The following error occurred:
[code=CACHE_FILL_OPEN_FILE] An internal error prevented the object from being sent to the client and cached. Try again later.
@
http://www.apple.com/nl/magicmouse/

Hadden we dus toch gelijk dat er een nieuw design kwam
Snel kijken!
Nieuwe plastic macbook
ingebouwde batterij (7 uur)
multi-touch glass trackpad
led-display
unibody (plastic)
999 dollar
ingebouwde batterij (7 uur)
multi-touch glass trackpad
led-display
unibody (plastic)
999 dollar
[ Voor 22% gewijzigd door heuker op 20-10-2009 18:15 ]
Wat een feest. De macbook is nu ook unibody, doch nog van kunststof zo te zien.
De store is voor mij nog steeds offline, maar via doorklikken kom je bij veel info:)
De store is voor mij nog steeds offline, maar via doorklikken kom je bij veel info:)
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Magic Mouse + Mac Mini ga ik vandaag bestellen
Nieuw design? Vind je een andere grote een ander design? Of bedoel je de Magic Mouse?Thomaszki schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:13:
[afbeelding]
Hadden we dus toch gelijk dat er een nieuw design kwam
Snel kijken!
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
moet je even een paar bladzijdes terug kijken.DeluxZ schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:16:
[...]
Nieuw design? Vind je een andere grote een ander design? Of bedoel je de Magic Mouse?
vind die 27'' quad-core imac wel heel vet!
Het scherm loopt nu helemaal door ( de glas plaat iig )
In tegenstelling tot de "oude" iMac
In tegenstelling tot de "oude" iMac
gewoon nee.
MacBook
Just €899 ($999)
iMac
21.5" starting at € 1.099 ($1199)
27" starting at € 1.499 ($1699)
Mac Mini
Starting at € 549 ($599)
Mac mini with Snow Leopard Server, only € 949 ($999)
Magic Mouse
€69 ($69)
Lekker is dat, terwijl €1,00 = $1,4957...
Just €899 ($999)
iMac
21.5" starting at € 1.099 ($1199)
27" starting at € 1.499 ($1699)
Mac Mini
Starting at € 549 ($599)
Mac mini with Snow Leopard Server, only € 949 ($999)
Magic Mouse
€69 ($69)
Lekker is dat, terwijl €1,00 = $1,4957...
[ Voor 36% gewijzigd door torp op 20-10-2009 18:28 ]
Mac Mini toch iets goedkoper hier in NL? Of was het instapmodel al €549?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Resolutie 2560 x 1440 voor de 27" iMac
[ Voor 10% gewijzigd door mrfunk op 20-10-2009 18:18 ]
dat word weer sparen!
dat design van de MB ziet erk ook wel erg vet uit! de magic mouse is ook helemaal vet!
dat design van de MB ziet erk ook wel erg vet uit! de magic mouse is ook helemaal vet!
De draadloze welteverstaan. Bedraad waren ze immers altijd standaard.jpboere schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:20:
keyboard en mouse zijn nu included bij aankoop van iMac
No Shame, only Fame!
Nice. Ziet er goed uit. Toch vind ik een iMac niet geweldig, wil gewoon een los scherm en losse computer. Ze moeten eens een modelletje onder de Mac Pro plaatsen, met de iMac specs (want die zijn prima). Voorlopig bevalt m'n MBP 15 inch trouwens prima als hoofdcomputer (met extern scherm en tobo+muis) 
Die muis is erg fraai en ga ik wel bestellen
Yes, nieuwe iMac.. En eindelijk een nieuwe muis. Wat een opluchting
Wanneer is alles te bestellen?
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Alle goden wat ziet die nieuwe iMac er prachtig uit!
Net het filmpje gezien, ben wel zwaar onder de indruk van de nieuwe iMac.
Ook met SD card slot, onder de optische drive! (toch geen Blu-ray
). Nu ff naar de rest kijken.
Inderdaad. Stink iMacsTom schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:24:
Nice. Ziet er goed uit. Toch vind ik een iMac niet geweldig, wil gewoon een los scherm en losse computer. Ze moeten eens een modelletje onder de Mac Pro plaatsen, met de iMac specs (want die zijn prima). Voorlopig bevalt m'n MBP 15 inch trouwens prima als hoofdcomputer (met extern scherm en tobo+muis)
je kan nu 16gb in je imac stoppen!
$ 69t1mmy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:29:
Iemand gokje naar de prijs van de nieuwe muis?
Alles van Apple
69 euro
t1mmy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:29:
Iemand gokje naar de prijs van de nieuwe muis?
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
bij de 27'' imacjes staat dit:
supports input from external DisplayPort sources (requires cables and adapters, sold separately)
betekent dit dat ik een xbox 360 met een speciaal adapter kan aansluiten?
supports input from external DisplayPort sources (requires cables and adapters, sold separately)
betekent dit dat ik een xbox 360 met een speciaal adapter kan aansluiten?
GDDR3 is geheugen voor de videokaartVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:29:
Waarom in de iMac maar 512MB GDD3 geheugen?
[...]
Nice!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
bij mij is de store nog offlinet1mmy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:32:
Is wel duur zeg..
27 inch, en met een hogere res dan 1920x1200! Die had ik ff niet zien aankomen. Nu heb ik een goede reden om mijn 24" iMac te vervangen. Ben benieuwd wat het gaat kosten om de 27" te maxen qua hardware, want die moet het worden.
Verwijderd
wahhh geweldig die 27inch imac! de prijzen zijn bijna gelijk aan die van de 24inch dus zeker waard om te kopen mocht je lang hebt gewacht
Ze hebben die iMac eindelijk eens goed aangepakt. Dikke processors. Hoge resolutie IPS LED schermen. Wireless tobo+muis standaard.
Het instapmodel is nu toch al zeer leuk
Hier ook.. bah
en volgens mij 4gb aan gehugenheuker schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:35:
Ze hebben die iMac eindelijk eens goed aangepakt. Dikke processors. Hoge resolutie IPS LED schermen. Wireless tobo+muis standaard.
Hm heb net een nieuwe MBP met wireless mouse, maar deze muis ziet er wel heel gaaf uit!:)
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Er is ook een nieuwe Apple Remote beschikbaar gekomen.
Edit: te laat
Edit: te laat
[ Voor 15% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 20-10-2009 18:38 ]
En de MagSafe voor de MacBook heeft een nieuwe connector:

(hij zal toch nog wel passen op de MBP's?)
Cubix schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:34:
27 inch, en met een hogere res dan 1920x1200! Die had ik ff niet zien aankomen. Nu heb ik een goede reden om mijn 24" iMac te vervangen. Ben benieuwd wat het gaat kosten om de 27" te maxen qua hardware, want die moet het worden.
- 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7
- 16GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 4x4GB
- 2TB Serial ATA Drive
- ATI Radeon HD 4850 512MB
- 8x double-layer SuperDrive
- Apple Magic Mouse
- Apple Wireless Keyboard
Wist er iemand al dat er een nieuwe remote is?
Nice de Macbook is goedkoper geworden
Verwijderd
Videogeheugen de videokaart.jpboere schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:29:
Het alarm gaat af bij mij! Dat de store up is. Lijkt alleen niet zo te zijn.
EDIT@ janusz. Ja dat kon je zien in het filmpje. Je moest CMD inhouden en dan naar beneden scrollen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 18:42 ]
Mac mini handigheidje:
The server model runs Mac OS X Snow Leopard Server and replaces the Mac mini's usual optical drive with a second 2.5-inch hard drive, allowing for the 1 TB total hard drive capacity.
The server model runs Mac OS X Snow Leopard Server and replaces the Mac mini's usual optical drive with a second 2.5-inch hard drive, allowing for the 1 TB total hard drive capacity.
Werkt Expose wel met de nieuwe mouse? Zie het nergens in het filmpje terugkomen namelijk. Nou juist het meest chille van de Mighty Mouse.
[ Voor 57% gewijzigd door janklp op 20-10-2009 18:42 ]
die connector zat toch ook bij de MBA?simplendi schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:40:
En de MagSafe voor de MacBook heeft een nieuwe connector:
[afbeelding]
Poeh 900 euro voor een macbook!
Hahah! Een mac mini zonder optical drive!! Ziet er grappig uit! XD
Hahah! Een mac mini zonder optical drive!! Ziet er grappig uit! XD
[ Voor 51% gewijzigd door t1mmy op 20-10-2009 18:44 ]
Als ik kijk naar de settings niet volgens mijJanusz schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:41:
Werkt Expose wel met de nieuwe mouse? Zie het nergens in het filmpje terugkomen namelijk. Nou juist het meest chille van de Mighty Mouse.

Wel heel dom
de MBA had een haakse connector. Deze lijkt wel recht te zijn?andries.t.net schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:43:
[...]
die connector zat toch ook bij de MBA?
[ Voor 22% gewijzigd door 0fbe op 20-10-2009 18:44 ]
Kon dit al met de oude iMacs?
"The Belkin Mini DisplayPort Cable allows you to use your 27-inch iMac as an external display with another Mini DisplayPort equipped device."
"The Belkin Mini DisplayPort Cable allows you to use your 27-inch iMac as an external display with another Mini DisplayPort equipped device."
Jammer, had gehoopt op nieuwe toetsenbord met zwarte letters. Wel een nieuwe muis, ziet in ieder geval revolutionair uit. Ga ik zeker even testen in de Apple store binnenkort....
R.D50
Precies, dan gaat de Magic Mouse er dus niet komen voor mij. Sowieso ziet hij er bijzonder klein en dun uit, dat is voor mij toch wel een nadeel. Verder natuurlijk een enorm vet apparaat, hopelijk vergis ik me en is Expose te openen door met 3 vingers te sliden (of ze moeten dit in een firmware update toevoegen).simplendi schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:43:
[...]
Als ik kijk naar de settings niet volgens mij
[afbeelding]
Wel heel dom
Dat viel mij ook al op! Zowel de Expose als dashboard zitten er niet in.Janusz schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:41:
Hmm bout. Net een logitech muis gekocht die duurder is dan dit ding….
Expose etc kan je tock ook instellen voor de hoeken van je scherm?
Expose etc kan je tock ook instellen voor de hoeken van je scherm?
[ Voor 32% gewijzigd door lowfi op 20-10-2009 18:48 ]
Wet koop op afstand? Binnen 14 dagen terug sturen en je geld terug krijgen.lowfi schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:48:
Hmm bout. Net een logitech muis gekocht die duurder is dan dit ding….
Haha, en de eerste Mighty Mouse staat al weer in de V&A 
Met die nieuwe remote zijn ze trouwens wel heel behoorlijk de mist ingegaan zeg.
Met die nieuwe remote zijn ze trouwens wel heel behoorlijk de mist ingegaan zeg.
Ja, een aparte afspeel knop? Wat is er mis met de center knop als afspelen?
Wel flauw dat de nieuwe muis in de US gratis geshipt wordt en in NL niet.. (en dat de currency 1 om 1 is omgezet)
Wel flauw dat de nieuwe muis in de US gratis geshipt wordt en in NL niet.. (en dat de currency 1 om 1 is omgezet)
[ Voor 44% gewijzigd door t1mmy op 20-10-2009 18:51 ]
Klopt niet helemaal de macbook is goedkoper gewordent1mmy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:50:
Geheugen gaat 4gb worden, er zitten nu 4 bankjes in. 2 erbij voor veel minder maakt 8gb, en dat is zat. Tot zover het maxxen.Fuwor schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:40:
[...]komt uit op $3,849.00...
- 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7
- 16GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 4x4GB
- 2TB Serial ATA Drive
- ATI Radeon HD 4850 512MB
- 8x double-layer SuperDrive
- Apple Magic Mouse
- Apple Wireless Keyboard
Jammer van de videokaart trouwens van het topmodel. Nog steeds een 4850... Had wat meer vuurwerk verwacht op dat gebied!
Had het over de muissouljah1h schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:52:
[...]
Klopt niet helemaal de macbook is goedkoper geworden
Ben ik helemaal met je eens. Die functies in het filmpje boeien mij niet zo, dat was anders geweest als ze een Expose functie erin hadden verwerkt. Hopelijk komt het nog..!Janusz schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:45:
[...]
Precies, dan gaat de Magic Mouse er dus niet komen voor mij. Sowieso ziet hij er bijzonder klein en dun uit, dat is voor mij toch wel een nadeel. Verder natuurlijk een enorm vet apparaat, hopelijk vergis ik me en is Expose te openen door met 3 vingers te sliden (of ze moeten dit in een firmware update toevoegen).
Nieuwe iMacs zijn ook bloedmooi zeg jezus
R.D50
Apple magic mouse : wat design xD ziet er erg goed uit.
Moet zeggen het nu toch echt gaat kriebelen voor de Imac 27"
Moet zeggen het nu toch echt gaat kriebelen voor de Imac 27"
Houd eBay in de gatent1mmy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:50:
R.D50
Ik ben zeer tevreden met de iMac update, eens kijken hoe ik hem ga samenstellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Frietsaus op 20-10-2009 19:00 ]
zo'n 27'' imac zou wel erg mooi staan hierzo, heb het geld helaas niet aangezien ik niet eens een maaand geleden een MBP heb gekocht. Dat word dingen verkopen......koelkast misschien?
Is dit ook nieuw bij het wireless keyboard?
"The Apple Wireless Keyboard now requires just two AA batteries — one less than the previous model."
"The Apple Wireless Keyboard now requires just two AA batteries — one less than the previous model."
Yup, da's nieuw. Volgens mij ook een 10tje goedkoper.
[ Voor 53% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 20-10-2009 19:05 ]
Dit topic is gesloten.