Apple products coming right at ya!
Dus is er wel een redenXander2000 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:02:
Serieus, er is toch helemaal geen rede om een store down te halen voor een update? Geniale marketing voert Apple!
[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 20-10-2009 16:05 . Reden: Tijd gaat snel :X ]
Tesla Model Y RWD (2024)
torp schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:31:
Als het erom gaat aandacht te trekken kunnen ze toch wel iets creatievers verzinnen dan een bordje 'We'll be back soon'...
Ik bedoel, dan vertoon je toch een speciaal gemaakte film van Pixar over de Apple successen of weet ik veel. Daarmee trek je meer belangstelling dan met zo'n bordje.
Verwijderd
Dat bedoelde ik dus nietFrietsaus schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:57:
Dus omdat die mensen hun geld bij de DSB hebben gezet mag iemand anders niet meer blij zijn? Nou nou zeg...
Nou, dit werkt anders best effectief, als je zo dit topic ziet en sommige tech nieuws sites
Maar mcdronkz wel. Vergeten te quoten, sorry.
[ Voor 13% gewijzigd door Frietsaus op 20-10-2009 16:07 ]
Dit hebben ze altijd al gebruikt
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 16:10 ]
Hier doet die het wel hoorVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:09:
Bulletin Message
Our forum server is too busy at the moment. Please try again later.
Macrumors overbelast.
je gaat macrumors toch niet vergelijken met got?
Ik zou het doen!
Verwijderd
Zeg alleen dat macrumors niet overbelast is hierrammes schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:11:
[...]
je gaat macrumors toch niet vergelijken met got?
[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 20-10-2009 16:32 ]
Ik zou het doen!
dan is het half 5.
Ik zou het doen!
niets? gewoon wilde vertellen hoelaat is werd.
Ik zou het doen!
jammer geen newsrammes schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:26:
nog 1 minuut
Deze is ook al behoorlijk overbelastVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:30:
Wie geen zin heeft in F5: http://9to5mac.com/livepanel.html
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 16:49 ]
Ik zou het doen!
[ Voor 7% gewijzigd door t1mmy op 20-10-2009 16:52 ]
Verwijderd
PSN ID: robhoeben
Ik zou het doen!
Dat is gewoon oud.. dat is nog de oude draadloze muis en oude toetsenbord en de huidige muis en toetsenbord..robhoeben schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:58:
verschillende keyboard en muis: http://www.apple.com/support/keyboard/
Hehe nice, dat zou wat zijn..rammes schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:59:
je gaat je bijna afvragen of ze de updates nog niet klaar hadden staan...
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Verwijderd
Ja. 14 dagen omruilenVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:02:
Pfoee, begin hem nu wel te knijpen. Als er maar geen Macbook Pro updates komen. Heb nml vrijdag nog een MBP 13" Gekocht. Of heeft apple hier een mooie regeling voor dat ik hem kan inruilen bijvoorbeeld?
mits via internet gekocht toch?
Ik zou het doen!
Ja ja, zover snap jij het. Denk je niet dat Apple zich eens zal afvragen of ze misschien iets zinvollers kunnen aanbieden aan al die bezoekers op dit moment? Iets waardoor niet alleen hun nieuwsgierigheid maar ook hun kooplust wordt getriggerd, en waardoor ze ook even blijven hangen ipv. naar een tech site te gaan?lowfi schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:22:
Ik denk dat jij het niet snaptDe tech sites draaien nu alweer overuren...
[ Voor 7% gewijzigd door torp op 20-10-2009 17:06 ]
Beetje nutteloos om diezelfde post nogmaals te plaatsen met dezelfde discussie erachteraan. Open anders een eigen topic.torp schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:04:
[...]
Ja ja, zover snap jij het. Denk je niet dat Apple zich eens zal afvragen of ze misschien iets zinvollers kunnen aanbieden aan al die bezoekers op dit moment? Iets waardoor niet alleen hun nieuwsgierigheid maar ook hun kooplust wordt getriggerd?
Ik zou het doen!
Dude, ga ff lekker ergens anders de marketing expert uithangen. Apple verdient bakken met geld en weet genoeg hypes te creeeren met dit soort minimalistische hints en signalen. Als jij het allemaal beter weet dan zou ik Steve een mailtje sturen.torp schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:04:
Ja ja, zover snap jij het. Denk je niet dat Apple zich eens zal afvragen of ze misschien iets zinvollers kunnen aanbieden aan al die bezoekers op dit moment? Iets waardoor niet alleen hun nieuwsgierigheid maar ook hun kooplust wordt getriggerd, en waardoor ze ook even blijven hangen ipv. naar een tech site te gaan?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Beste Tom, je hebt gelijk, ik heb er ook spijt van. Het kwam door de opwinding hier. Sorry.Tom schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:06:
Beetje nutteloos om diezelfde post nogmaals te plaatsen met dezelfde discussie erachteraan. Open anders een eigen topic.
Verwijderd
In dat geval kom maar op met die MBP! Ik heb hem gewoon bij iFactors gekocht dus dat moet geen probleem zijn.
Verwijderd
denk je nou echt dat je je MBP mag omruilen als je hem al in gebruik genomen hebtVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:10:
[...]
In dat geval kom maar op met die MBP! Ik heb hem gewoon bij iFactors gekocht dus dat moet geen probleem zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 17:14 ]
Bij de mediamarkt welVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:11:
[...]
denk je nou echt dat je je MBP mag omruilen als je hem al in gebruik genomen hebt
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Mits in originele staat. En als je al allerlei dingen hebt geïnstalleerd is het niet meer in originele staat gok ik.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:14:
Je mag een op afstand gekocht product ook retourneren als je het al in gebruik hebt genomen.
Denk het wel. Het is voor Apple ook goedkoper produceren.Frietsaus schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:11:
Zouden de iMacs dan toch 16:9 schermen krijgen?
Hoop het niet want 16:9 verhouding is echt een slechte zet van alle fabrikanten, mis je gewoon een rij pixels die ik goed kan gebruiken.Frietsaus schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:11:
Zouden de iMacs dan toch 16:9 schermen krijgen?
Verwijderd
Voor Apple goedkoper voor ons weer duurder..Thomaszki schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:18:
[...]
Denk het wel. Het is voor Apple ook goedkoper produceren.
Ik lach me helemaal kapot als er niks geupdate wordt! Zitten jullie voor niks heel de middag je toetsenbord onder te slijmenrammes schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:08:
geen ruziek maken jongens. de winkel gaat zo weer open. en dan is alles vergeten en staan we met de mond open te kijken :x
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Wie weet. Er gaan ook al een tijdje geruchten dat de iMac-lijn goedkoper wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:20:
[...]
Voor Apple goedkoper voor ons weer duurder..
... van teleurstelling?rammes schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:08:
geen ruziek maken jongens. de winkel gaat zo weer open. en dan is alles vergeten en staan we met de mond open te kijken :x
Real eyes, Real lies, Realize
Verwijderd
Hopelijk !Thomaszki schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:23:
[...]
Wie weet. Er gaan ook al een tijdje geruchten dat de iMac-lijn goedkoper wordt.
Verwijderd
Jup inderdaad!! Ik kan niet wachten !!Vigi schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:24:
volgens deze store komt er toch iets
http://www.a-mac.nl/amac/
Ik zou het doen!
Wtf moge daar goedkoper aan zijn qua productie? zo gek veel verschil zit er niet tussen 16:10 en 16:9 qua oppervlak en lengte/breedte. Als ze het zouden aanpassen is het juist duurder om te fabriceren omdat ze nu van 16:10 naar 16:9 moeten en daar de hele behuizing plus de productielijnen op aan moeten passen. Die 16:9 hype (of trend) zie je nu alleen nog maar bij de 23" schermen met een TN panel en LED verlichting. Alle andere schermen zijn vooralsnog 4:3 of 16:10. Reken er maar niet op dat Apple daar op dit moment dan ook iets aan wijzigt.Thomaszki schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:18:
[...]
Denk het wel. Het is voor Apple ook goedkoper produceren.
Google daar maar eens op, heb zo even geen bron voor je maar volgens mij halen ze in de fabriek meer 16:9 schermen uit zo'n paneel dan 16:10 schermen. Ik weet er verder ook het fijne niet vanppl schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:28:
[...]
Wtf moge daar goedkoper aan zijn qua productie? zo gek veel verschil zit er niet tussen 16:10 en 16:9 qua oppervlak en lengte/breedte. Als ze het zouden aanpassen is het juist duurder om te fabriceren omdat ze nu van 16:10 naar 16:9 moeten en daar de hele behuizing plus de productielijnen op aan moeten passen. Die 16:9 hype (of trend) zie je nu alleen nog maar bij de 23" schermen met een TN panel en LED verlichting. Alle andere schermen zijn vooralsnog 4:3 of 16:10. Reken er maar niet op dat Apple daar op dit moment dan ook iets aan wijzigt.
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 17:35 ]
Volgens mij heb ik dat ook een keer gelezen, hier op T.net.Thomaszki schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:32:
Google daar maar eens op, heb zo even geen bron voor je maar volgens mij halen ze in de fabriek meer 16:9 schermen uit zo'n paneel dan 16:10 schermen. Ik weet er verder ook het fijne niet van
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
Zeg dat je kat achter de muis aanging!andries.t.net schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:47:
nu de store dicht is kan ik rustig een manier te bedenken om mijn mighty mouse te laten ''overlijden'', het moet natuurlijk wel binnen garantie vallen. Iemand tips?
Zodat je dezelfde Mighty Mouse binnen de garantie nog een keer krijgt?andries.t.net schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:47:
nu de store dicht is kan ik rustig een manier te bedenken om mijn mighty mouse te laten ''overlijden'', het moet natuurlijk wel binnen garantie vallen. Iemand tips?
Dan krijg je alsnog hetzelfde model als vervanging, mooie manier voor Apple om van hun oude voorraad af te komen die niemand meer wilt kopen.andries.t.net schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:47:
Jup in de tijd dat de mini al helemaal uitgefaseerd was (ik had 1e gen) kreeg ik ook geen nano of 2e gen mini. Blijkbaar hebben ze een behoorlijke voorraad van de oude spullen!Ramquin schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:48:
[...]
Dan krijg je alsnog hetzelfde model als vervanging, mooie manier voor Apple om van hun oude voorraad af te komen die niemand meer wilt kopen.
En zo hoort het, want je verdient geen nieuwe.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
de garantie gaat vie de MM d8 ik? Met een vriendelijke toon en een bedroefd gezicht kan je daar ver komen.gebradenkip schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:48:
[...]
Zodat je dezelfde Mighty Mouse binnen de garantie nog een keer krijgt?
zou het gepland zijn voor een bepaald tijdstip? is het niet gwoon dat de site online gaat als ze klaar zijn?t1mmy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:55:
Nog 5 minuten dan?
Ik denk dat, als ze online gaan, stores over de hele wereld tegelijk online gaan.andries.t.net schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:55:
[...]
zou het gepland zijn voor een bepaald tijdstip? is het niet gwoon dat de site online gaat als ze klaar zijn?
Verwijderd
Binnen 2 uur zijn ze echt wel klaar. En als ze willen kan het binnen 10 minuutjes. Dit is gewoon een strategie van apple zodat alle techsites losgaan ^^. En zo te zien werkt het heel goedandries.t.net schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:55:
[...]
zou het gepland zijn voor een bepaald tijdstip? is het niet gwoon dat de site online gaat als ze klaar zijn?
Anders lees je het topic ff terugandries.t.net schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:57:
Sinds wanneer is de site al offline, ben namelijk pas sinds net thuis?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
volgens mij is de site gewoon online! helaas staat er niet zo veel op...t1mmy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:00:
Ik had gebeld, en ze zeiden dat ie binnen 2 uur weer online moest zijn, maar dit duurt wel lang
gewoon nee.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq