Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

sOid schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

Waar werk je dan en wat voor werk doe je? Ik neem aan iets als drukker/DTP'er/vormgever?
Nee, ik ben nog gewoon student maar heb een bijbaantje bij de Media Markt. (Overigens vrijwel de enige met een beetje kennis van Apple producten daar :+). We bieden een leverancier (in dit geval Apple) een volledige pagina (of 2) in een flyer, de leverancier betaald hiervoor een vergoeding of geeft ons dan speciale prijzen voor de producten.

We hadden iemand van Apple op bezoek, hij zei dat we de flyer op de MBP's moesten richten of moesten wachten omdat er dinsdag nieuws zou komen. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
hmm, dan zal er dus dinsdag wel nieuws komen, maar niet in de vorm van een keynote?

Geen keynote = kleine wijzigingen imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
DarkShadow schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:44:
hmm, dan zal er dus dinsdag wel nieuws komen, maar niet in de vorm van een keynote?

Hoeft niet perse natuurlijk.. de MacBook werd ook niet in een keynote behandeld.. Anyway, vanavond eerst de kwartaalcijfers, en dan weten we morgen meer over een eventuele update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jay-v schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:36:
[...]

Nee, ik ben nog gewoon student maar heb een bijbaantje bij de Media Markt. (Overigens vrijwel de enige met een beetje kennis van Apple producten daar :+). We bieden een leverancier (in dit geval Apple) een volledige pagina (of 2) in een flyer, de leverancier betaald hiervoor een vergoeding of geeft ons dan speciale prijzen voor de producten.

We hadden iemand van Apple op bezoek, hij zei dat we de flyer op de MBP's moesten richten of moesten wachten omdat er dinsdag nieuws zou komen. Ben benieuwd...
Ahh oke :)
DarkShadow schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:44:
Hoeft niet. Afaik is de laatste update van de MacPro ook niet bij een keynote gedaan (correct me if I'm wrong).

Zou wel tof zijn als het morgen is; dan komt Canon waarschijnlijk ook met de aankondiging van een nieuwe pro-dSLR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:43

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Snellere modellen en een iets gewijzigde lay-out (dunner) zijn te weinig vernieuwingen voor een echte key-note. Meestal worden die key-notes gebruikt voor echte inovaties of doorbrekende vernieuwingen. We zullen zien...

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

De vraag is: kan je een uur vullen met een verhaal over enkel nieuwe hardware? Het antwoord hangt af van wat er nieuw is. Vorig jaar hadden we de keynote over de nieuwe unibody modellen waarbij eerst uitvoerig verteld werd over de nieuwe productietechniek. De unibody was ook in principe vrij baanbrekend; tot de dag van vandaag is Apple de enige die een behuizing kan creeren uit zo weinig losse parts.

Als de iMac en/of MacBook enkel een maatje dunner wordt, en er verder weinig/niets revolutionairs gebeurt, zou het me niet verbazen als er geen keynote/special event komt.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Hoop dat er morgen meer bekend word :) Zou wel een nieuw toetsenbordje + Muis willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Jay-v schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:36:
[...]
Moet ik de zin als volgt lezen:
Hij zei dat we de flyer op de MBP's moesten richten, OF moesten wachten omdat er dinsdag nieuws zou komen.

Dus als de MM nu een flyer zou maken dan richten op MBP, en als ze nog wachten en de flyer na dinsdag maken dat dus vullen met het "nieuws".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

orange.x schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:53:
[...]

Moet ik de zin als volgt lezen:
Hij zei dat we de flyer op de MBP's moesten richten, OF moesten wachten omdat er dinsdag nieuws zou komen.

Dus als de MM nu een flyer zou maken dan richten op MBP, en als ze nog wachten en de flyer na dinsdag maken dat dus vullen met het "nieuws".
Inderdaad, als we nu een flyer zouden gaan vullen moeten we hem richten op de Macbook Pro's. Dat is eigenlijk alles wat hij kon zeggen.

We stellen de flyer gewoon ff uit nu, als er nieuwe modellen uitkomen zullen we de flyer wellicht vullen met 'oude' iMac's. Dit is nu nog allemaal onduidelijk.

Time will tell.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Heb opt moment nog geen geld ook :) Maar zou toch fijn zijn dat ik me alvast kan verheugen op wat ik zeg maar over 1-2 maanden ga aanschaffen :D Maar we wachten inderdaad af. Je ziet wel overal meldingen opduikden over dingen die toch echt richten op morgen.

ALS er wat uitkomt, nieuw iMac design bijvoorbeeld, dan hebben ze het wel goed verborgen gehouden. Met de nieuwe Mac Mini was er redelijk wat materiaal voor de launch zelf te zien op het net, die dan wel of niet echt zijn, maar nu is er praktisch nog niets!

Van mij mogen ze dat Jay Leno effect wel wat verminderen op de iMac, maar als er nieuwe specs komen en het effect is er nog dan koop ik em zeker weten alsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Jay Leno effect :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Ja, zo noemde iemand op het Macrumors forum de "balk" die zichtbaar is onder het scherm bij een iMac. Het LED scherm heeft bijvoorbeeld niet zo'n balk onder het scherm hangen en de iMac nu wel. Dat werd daar dus het Jay Leno effect genoemd :) Als je niet weet wie hij is, dan moet je maar een foto zoeken, dan snap je et misschien:
Afbeeldingslocatie: http://www.nerve.com/CS/blogs/theremoteisland/2008/12/08-15/jay_leno.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het zo ziet is het nog duidelijker:

Afbeeldingslocatie: http://dirtywhiteblog.files.wordpress.com/2009/01/caricature-jay-leno.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ten overvloede, maar een medewerker van YouMac (Eindhoven) heeft vanmiddag bevestigd dat er morgen nieuws naar buiten komt over een update. Wat er geupdate wordt wilde hij (uiteraard :P ) niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
@Ssosix, die vond ik dan weer beetje overdreven, maar dekt de lading ook wel ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lean,
Ik dacht dat werknemers van APR's nooit wisten wanneer er nieuwe dingen zouden komen :? Hoe dan ook, het zou zeker leuk zijn als er nieuwe iMac's morgen komen. :9~

@orange.x,
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:32

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:23:
Misschien ten overvloede, maar een medewerker van YouMac (Eindhoven) heeft vanmiddag bevestigd dat er morgen nieuws naar buiten komt over een update. Wat er geupdate wordt wilde hij (uiteraard :P ) niet zeggen...
Ik betwijfel of die lui meer weten dan wij. Waarschijnlijk halen ze net als ons hun kennis van Internet en niet van Apple zelf :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht eigenlijk een muis als de trackpad van de unibody MacBooks, en een nieuw iMac design zou wel erg leuk zijn. Deze is niet lelijk, maar hij is er opzich wel al lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 07:01
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:23:
Ik werk zelf bij een APR, wij weten echt helemaal niks meer dan ieder ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Sommige APR's denken veel te weten (zeker Youmac in Eindhoven) maar zij hebben afaik dezelfde bronnen als iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Exirion schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:52:
[...]

Ik betwijfel of die lui meer weten dan wij. Waarschijnlijk halen ze net als ons hun kennis van Internet en niet van Apple zelf :)
Als ex-werknemer van YouMac kan ik je vertellen dat de betreffende medewerker 100% zeker uit zijn nek lult. :+ Je moet tot een select groepje Apple werknemers in Cupertino behoren om op voorhand te weten wat er komt en wanneer. Zolang er geen officiële uitnodiging is geweest voor een event weet de YouMac werknemer dus net zoveel als wij.

Dit even los van het feit dat ik zeker geen hoge pet op heb van YouMac. Hopelijk zorgt de toegenomen concurrentie in Eindhoven er nu eindelijk eens voor dat men daar eens wat aan klantenbinding gaat doen, en ook eens gaat zorgen voor kwalitatief beter personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Whieee schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:56:
[...]

Als ex-werknemer van YouMac kan ik je vertellen dat de betreffende medewerker 100% zeker uit zijn nek lult. :+ Je moet tot een select groepje Apple werknemers in Cupertino behoren om op voorhand te weten wat er komt en wanneer. Zolang er geen officiële uitnodiging is geweest voor een event weet de YouMac werknemer dus net zoveel als wij.

Dit even los van het feit dat ik zeker geen hoge pet op heb van YouMac. Hopelijk zorgt de toegenomen concurrentie in Eindhoven er nu eindelijk eens voor dat men daar eens wat aan klantenbinding gaat doen, en ook eens gaat zorgen voor kwalitatief beter personeel.
Zelfde ervaring met YouMac, regelmatig problemen daar gehad met dingen inruilen, en pas na veel moeite kunnen ruilen.

Overigens, als er upgrades komen zien we het van zelf natuurlijk :) Gewoon rustig afwachten hoe moeilijk het ook is als je voor de eerste keer een Mac wilt gaan kopen! (eigen ervaring :P)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik wilde eerst een bericht van deze strekking posten :+

Er zijn een paar verkopers die weten waar ze het over hebben maar volgens mij zijn dat gewoon bijklussende TUe studenten informatica.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ergens tussen nu en pakweg 4 weken zal er wel iets gebeuren qua updates. De kerstverkopen beginnen in de VS nu al zo'n beetje dus veel later dan begin november zal het niet worden. Komt overeen met meldingen dat de huidige iMacs een einddatum in bestelsystemen zouden hebben van 1 november en de inmiddels langere levertijd op de Mini's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Exirion schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:21:
[...]

Dan zal ik die van mij over YouMac achterwege laten, anders word het ook zo zielig voor ze (begint met bagger en eindigt op tent) :+ (al is ie tussen de shopreviews te vinden)

[ Voor 11% gewijzigd door Tom op 19-10-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Even tussendoor: Apple kwartaalresultaten 46% hoger dan vorig jaar, koers schiet omhoog.
Winst per aandeel $1.82, vorig jaar $1.26. Verwachting was $1.82.

http://www.marketwatch.co...nings-increase-2009-10-19

“We are thrilled to have sold more Macs and iPhones than in any previous quarter,” said Steve Jobs, Apple’s CEO. “We’ve got a very strong lineup for the holiday season and some really great new products in the pipeline for 2010.

http://digitaldaily.allth...91019/apple-beats-street/

[ Voor 60% gewijzigd door torp op 19-10-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
Juist. En zelf binnen Apple HQ staan eventuele nieuwe producten achter gesloten deuren met een doek er over heen, als ik de literatuur over Apple mag geloven. Mensen die bijvoorbeeld aan de allereerste iPod werkten, hebben tot op de dag van de lancering aan losse onderdelen gewerkt (letterlijk een kartonnen doos met wat electronica erin). Pas op de keynote zagen ze wat het daadwerkelijke product was.

Dus geloof maar niet dat een APR ergens in Nederland eerder te horen krijgt dat er nieuwe producten komen dan een willekeurige engineer binnen Apple zelf.

APRs (ook de Media Markt) krijgen hun producten bovendien via tussenleveranciers zoals Five 4 U. En ook die kunnen niet meer dan een indicatie geven van hun voorraad wat misschien op een toekomstige productvernieuwing kan duiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
@allen hierboven die op mij reageerde: ik ben niet erg ingeleid in dit geruchtenwereldje, dus excuses voor mijn goedgelovigheid ;) Ik hoop nu stiekem eigenlijk dat er morgen niets gelanceerd wordt, ik moet woensdag toch nog even langs omdat Snow Leopard niet op voorraad was dus dan is dat wel een mooie manier om iemand fijntjes te vertellen dat je niet hoeft te doen alsof je Steve zelf bent
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Q: Factors involved in guidance for next quarter. Why is sequential jump so far below previous years? Why gross margin low?
A: Gross margin will decline for the following reasons: 1) New products have lower gross margins, with greater value to customers, 2) More lower-margin iPod sales in holiday quarter, 3) More air freight costs, 4) Higher component costs.
Hmm O-) Het blijft natuurlijk wel de vraag, wat er gaat komen...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben nieuw hier maar snuffel hier al wel een tijdje rond.
In dit topic kon ik mijzelf niet meer inhouden en moest ik reageren :)

Nu even ontopic. Ik heb sterke vermoedens en informatie dat vandaag, (20 oktober) of op zeer korte termijn, apple de vernieuwing rond de iMac, Mac Mini en dergelijke naar buiten gaat brengen. Ik doe deze uitspraak omdat ik regelmatig bij een bedrijf kom, wat handelt in airconditioning (naam onbelangrijk), die goederen vervoerd voor apple. Vraag me niet waarom dit bedrijf deze goederen vervoert, dat is mij werkelijk een raadsel maar ze hebben dit in het verleden ook met HP gedaan. Deze goederen waren in ieder geval high classified(klinkt nep, I Know! 8)7 ) en ik, en niemand niet van het bedrijf, weet wat hierin zit omdat dit uiteraard niet geopend mag worden.

Ik ben hier vanmiddag pas achter gekomen en had in eerste instantie het idee dat het om de Apple Tablets ging, maar toen kwam ik dus erachter dat een dezer dagen de iMac en dergelijke wordt vernieuwd. Zoals jullie kunnen begrijpen, 1+1=3! Uiteraard is dit speculeren, maar we zullen het denk ik over zo'n 22 uur weten.

Ik hoop in ieder geval dat ik gelijk heb!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
morgen moet er wat gaan gebeuren:
..Redesigned Plastic MacBooks, Redesigned (‘Impressive’) iMacs, Updated Minis (Including One That Ships With Mac OS X Server), the Multi-Touch Magic Mouse, and, as the Wildcard Out-There Rumor, Maybe Even Some Sort of Mentioned-Nowhere-Else-But-in-This-Very-Headline Multi-Touch Trackpad Gadget for Desktop Macs That Apple Is Set to Release Tomorrow Morning
http://9to5mac.com/magic-mouse-mini-server-announcement

meerdere bronnen.. oa fake steve jobs, John Gruber en 9to5mac zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

apple reveals plans for cheaper new products in the pipeline
http://www.appleinsider.c...ucts_in_the_pipeline.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik gok dat het vanavond rond een uur of 19.00/20.00 (onze tijd) bekent wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:47
Ik kan niet wachten :D

Daar gaat mijn eindejaarsuitkering :{

Mijn iMac is ook alweer 3 jaar oud, die is wel aan vervanging toe :P

[ Voor 38% gewijzigd door Thomaszki op 20-10-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Exirion schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:21:
[...]

Er zijn een paar verkopers die weten waar ze het over hebben maar volgens mij zijn dat gewoon bijklussende TUe studenten informatica.
Dat was ik destijds wel :+ Na een drukke zaterdag was ik dan ook doorgaans compleet afgebrand, aangezien ik de servicebalie moest draaien, en tussendoor ook nog alle klanten kreeg die meer wilden dan een hoesje voor hun iPod, en ook nog collega's subtiel moest hinten dat ze niet teveel onzin tegen de klant moeten vertellen.

Maar goed... ik ben op zich wel benieuwd naar de nieuwe iMacs, en de nieuwe MacBooks... zou de glasplaat verdwijnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Eswip schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:39:

[...]

Godsamme, wat hebben sommige Amerikanen toch met hoofdletters? Dit leest zo enorm ongemakkelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
sOid schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:26:
[...]

Godsamme, wat hebben sommige Amerikanen toch met hoofdletters? Dit leest zo enorm ongemakkelijk :/
Ehh, ik zie anders geen hoofdletters hoor :> Niet dat het lekker weg leest, maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Whieee schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:23:
Maar goed... ik ben op zich wel benieuwd naar de nieuwe iMacs, en de nieuwe MacBooks... zou de glasplaat verdwijnen? :P
Ik hoop eigenlijk op minimale aanpassingen want ik vind de huidige iMacs mooier dan alles wat ze ooit gemaakt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
heuker schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:02:
[...]

Ehh, ik zie anders geen hoofdletters hoor :> Niet dat het lekker weg leest, maargoed..
Het schuingedrukte stukje, op 3 woorden na heeft elk woord een hoofdletter.

Ben toch wel heel erg nieuwsgierig naar het muisgeval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Thomaszki schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:14:
Ik kan niet wachten :D

Daar gaat mijn eindejaarsuitkering :{

Mijn iMac is ook alweer 3 jaar oud, die is wel aan vervanging toe :P
Haha, stiekem weet je best dat een Mac pas na 7 á 8 jaar aan vervanging toe kan zijn. :)

Ik ben benieuwd naar het trackpad en mouse voor mij de Mac!

[ Voor 8% gewijzigd door THE_BASE op 20-10-2009 11:16 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:21

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Eswip schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:39:

[...]

Ik vind het toch wat veel allemaal voor een standaard-update zonder event. Waarschijnlijk zal er inderdaad 'iets' gaan gebeuren, maar het lijkt me echt sterk dat we dit allemaal gaan zien.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 08:58

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Vooral de nieuwe muis. Als die echt zo veel beter/anders is lijkt me niet dat dat een stille update wordt. Dat de inhoud van de laptops geupgrade gaat worden zie ik wel aankomen. Ik hoop dat ze de overstap naar i7 maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
THE_BASE schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:15:
Haha, stiekem weet je best dat een Mac pas na 7 á 8 jaar aan vervanging toe kan zijn. :)
Hm, anders wel heeeeel toevallig dat mijn Mac mini juist vandaag pas na grote moeite wilde opstarten... ;) Eindeloos het grijze appeltje, minutenlang een leeg blauw scherm... Na een safe boot lijkt hij weer te functioneren. Mogelijk was het de harde schijf, ik geloof dat ik maar eens moet gaan backuppen. Ook wel handig om met een lekker lege nieuwe Mini opnieuw te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
THE_BASE schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:15:
[...]

Ik ben benieuwd naar het trackpad en mouse voor mij de Mac!
Ja, maar ik wil gewoon een mooier product en een groter scherm :P

Toch hoop ik dat er wél een redesign komt voor de iMac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb toch een beetje zo'n gevoel dat er vandaag niks komt. Zou erg jammer zijn want ik zit wel te wachten op die nieuwe iMacs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

De nieuwe muis is gewoon een trackpad ;)

"In 1984, we introduced the mouse. It changed the way we use computers. Today, I'd like to show you what we believe is the next step: no mouse at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
Een mac mini als server kan nu toch ook al. Prijs is ongeveer hetzelfde. Kan me ook niet voorstellen dat je een unlimited server editie erbij krijgt. Waar laat je al die data? Op usb harddisks? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Whieee schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:49:
De nieuwe muis is gewoon een trackpad ;)

"In 1984, we introduced the mouse. It changed the way we use computers. Today, I'd like to show you what we believe is the next step: no mouse at all"

:o Ze hebben telekinese uitgevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht eigenlijk ook een 30'' LED Cinema Display, die er hetzelfde uitziet als de 24'' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Een losse trachpad met multitouch lijkt me ook wel gaaf! Zou er graag eentje hebben voor mijn gewone PC. Als die dan gewoon onder windows werkt zou ik er wel eentje kopen voor het fijnere browser werk :)

Heb nu een MBP met multitouch trackpad, en kan echt niet meer zonder.

[ Voor 15% gewijzigd door ReCreator op 20-10-2009 13:21 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

lowfi schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:49:
Een mac mini als server kan nu toch ook al. Prijs is ongeveer hetzelfde. Kan me ook niet voorstellen dat je een unlimited server editie erbij krijgt. Waar laat je al die data? Op usb harddisks? :'(
Op een NAS? :) De Open Directory Master hoeft niet per se de machine te zijn die homedirs huisvest of serveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd :D Hopelijk een Mac Mini update of inderdaad een server :) Dan mooi Plex erop zetten en een fantastisch mediacenter is geboren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Volgens mij had de store allang down moeten zijn als er iets nieuws zou komen? Voor zover ik me herinner gebeurde dat hier altijd tussen 12:00 en 13:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Frietsaus schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:33:
Volgens mij had de store allang down moeten zijn als er iets nieuws zou komen? Voor zover ik me herinner gebeurde dat hier altijd tussen 12:00 en 13:00.
Ik verwacht ook eerder vanavond rond een uur of 19:00 (als er sowieso iets nieuws komt)

America eerst he ;) Dan is het hier al wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Zijn er ooit hardwareupdates geweest zonder event om 19:00? Heb ik nog niet meegemaakt, eventloze updates komen zolang ik het volg altijd rond lunchtijd hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik hoop vooral op:
- Een daadwerkelijk bruikbare muis die met muisclicks niet aanvoelt als een budgetmuis van 10 jaar geleden
- Eindelijk een draadloze versie van het FULLSIZE keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Exirion schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:43:
Ik hoop vooral op:
- Een daadwerkelijk bruikbare muis die met muisclicks niet aanvoelt als een budgetmuis van 10 jaar geleden
- Eindelijk een draadloze versie van het FULLSIZE keyboard
Dat 2e kan je zowiezo wel vergeten denk ik ;). De afmetingen van het keyboard uit de geruchten kwamen volgens mij ongeveer overeen met het wireless BT keyboard.

Maar een full size wireless keyboard zou hier ook zeker welkom zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier allemaal berichten over een trackpad, iMac in het uiterlijk van het LED display en een iTablet.

Mm, als we kijken naar de introductie van de MacBook Air, dan was dit nieuws haast nog bekender dan dat de aarde zou vergaan. Zover ik gelezen heb is er vandaag geen keynote of een andere aankondiging. Denkt men serieus dat zulke "grote" veranderingen zonder aankondiging in de shop gezet worden? Laat staan zonder ook maar iets te lekken vanwege de keynote of marketing redenen?

Als er iets geupdate gaat worden, zal het wel wat qua specs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mac mini's staan op 5 werkdagen verzenden terwijl het standaard configs zijn?

http://store.apple.com/nl.../mac_mini?mco=MTAyNTQwMjg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

souljah1h schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:33:

Misschien wat vertraging door een leverancier? Het kan van alles zijn. Hooguit doen ze een kleine hardwarematige update.

Laat je niet gek maken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

souljah1h schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:33:

He ja inderdaad. Wat raar.. Volgens ,ij wordt er wel snel iets geupdate. Ik weet bijna wel weker dat het een iTablet wordt. Je kan er in de iStyle over lezen. Ik hoop ook dat de Mac Mini beter en goedkoper wordt.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 12:54

rammes

koekebakker 1e klas

we zitten elkaar hier en op diverse fora allemaal gek te maken. hoe harder er geroepen word hoe meer men denkt dat het echt serieus is.

nogmaals. echte vernieuwde producten worden met een event aangekondigd.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:42:
[...]

He ja inderdaad. Wat raar.. Volgens ,ij wordt er wel snel iets geupdate. Ik weet bijna wel weker dat het een iTablet wordt. Je kan er in de iStyle over lezen. Ik hoop ook dat de Mac Mini beter en goedkoper wordt.!
iTablet pas in 2010. Is ook door Apple gezegd dat iets dergelijks er niet in zit voor 2009. Ik gok ook op alleen op updates van specs voor Mini en iMac.

Mini's staan in de NL store al sinds medio vorige week op 5 werkdagen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Ik hoorde dat Apple met een nieuw OS komt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

mcdronkz schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:15:
Ik hoorde dat Apple met een nieuw OS komt vandaag.
Ja, Snow Leopard is net op de markt maar vandaag komen ze weer met een nieuwe versie 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Stores gaan down!

http://store.apple.com/nz
http://store.apple.com/jp
http://store.apple.com/au

[ Voor 77% gewijzigd door [FrEEzEr] op 20-10-2009 15:20 ]

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Cool, later dan verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Dan zullen we het zo gaan weten, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Zou het dan toch waar zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
Exirion schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:16:
[...]

Ja, Snow Leopard is net op de markt maar vandaag komen ze weer met een nieuwe versie 7(8)7
Wacht maar af, als de stores straks weer open zijn is er een nieuw OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
mcdronkz schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:23:
[...]

Wacht maar af, als de stores straks weer open zijn is er een nieuw OS.
Windows 7 voor Mac? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik zeg: de iPhone voor JP, NZ en AU.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaxje op 20-10-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
Er komen geen nieuwe producten.

NZ, Korea en al die andere gekke landen krijgen de iPhone vandaag.

Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Oei, dat kan natuurlijk ook nog. Jammer, had het toch nog een leuke middag kunnen zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Blaxje schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:28:
Ik zeg: de iPhone voor JP, NZ en AU.
Die hebben allang de iPhone ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Hoedje schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:30:
[...]

Die hebben allang de iPhone ;)
:$ Oh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Haha iedereen maakt zich er echt zo druk om :D

We zien het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
Nice, ik krijg de volgende foutmelding wanneer ik de NZ store bezoek:
Warning: file_get_contents(http://searchportal.infor....apple.cm&adultfilter=off) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! in /home/eccparki/public_html/dns/index.php on line 131

Warning: file_get_contents(http://searchportal.infor....apple.cm&adultfilter=off) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! in /home/eccparki/public_html/dns/index.php on line 143

Warning: file_get_contents(http://searchportal.infor....apple.cm&adultfilter=off) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! in /home/eccparki/public_html/dns/index.php on line 165

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
NL store down

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle stores zijn down. Over een uurtje weten we meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:43
Lol en de halve techwereld is weer aan het F5-en :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
Who needs an event when there's Twitter?

[ Voor 35% gewijzigd door mcdronkz op 20-10-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Miki schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:46:
Lol en de halve techwereld is weer aan het F5-en :>
op een apple :P

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
CMD + SHIFT + R for life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Ik ben aan het schreeuwen en huilen tegelijk, zo blij ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
Blaxje schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:48:
Terwijl er straks misschien alleen een nieuwe sleeve voor een 17" Unibody wordt gepresenteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

get a life!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Grapje natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeetje, dat mensen zo blij kunnen worden van een update :). Stel dat je net je geld (tijdelijk) kwijt bent door DSB en je had gespaard voor deze update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Oeps

[ Voor 111% gewijzigd door souljah1h op 20-10-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

oeh hij was even traag met reloaden... bijna :D ROFL

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:52:
[...]

Tjeetje, dat mensen zo blij kunnen worden van een update :). Stel dat je net je geld (tijdelijk) kwijt bent door DSB en je had gespaard voor deze update ;)
Nou, inderdaad Bert. Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Echt respectloos van Blaxje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcdronkz schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:55:
[...]

Nou, inderdaad Bert. Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Echt respectloos van Blaxje.
Nou zo erg vind ik het niet van Blaxje hoor...was ook een grapje geloof ik :) alhoewel ik wel graag iemand wil zien schreeuwen en huilen bij een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Dus omdat die mensen hun geld bij de DSB hebben gezet mag iemand anders niet meer blij zijn? Nou nou zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

SHIPPING TODAY!!! WOEIIII

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--