ThanksJaWSnl schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:02:
[...]
Dat vind ik vaak zo grappig om te zien, hebben we toch wel echt de kwaliteit hier op GoT: mensen die al jaren met pc's en gamen bezig zijn. Heeerlijk! ik vind het ook altijd heerlijk met jou te rossen, maar baal soms wel dat een soldier op zo'n map het toch soms ff lekkerder heeft >< maar dat zit m ook in de skills van jou, jij hebt net wat meer talent.
Ja is vaak zo, lekker vind ik dat dat anderen een beetje mee kunnen komen of flink tegenstand kunnen bieden. Vroeger speelde ik ook op redelijk hoog niveau CoD en CoD2 met vrienden maar na een tijdje CoD begonnen we de publics al minder leuk te vinden omdat alle lui die skill hadden uitsluitend op bekende servers of matches gingen doen
Heb nog wel een leuke screen die ik eens zal laten zien maar die heb ik niet hier.
Daarmee niks maar fraps vergeet ik altijd aan te zetten moet ik mezelf even aanleren voor de screens en xfire gebruik ik niet meer. Zal er de volgende keer even aan denken!Wat is dan het probleem met xfire en/of fraps? allebei werken niet? Ik had eerst fraps, das wel erg handig, 1 knop om te filmen en 1 om te screenshotten. Xfire moet dan weer een 2-toets-combinatie zijn. maar daar kun je het zo lekker simpel uploaden
Haha geniaalGenoeg geweest voor deze zaterdag avond. Het is 11 uur (11 uur ja, denk maar na) en nu nog ff chillen met een zak chips
offtopic:
ow en ik kwam het volgende filmpje tegen in een ander topic, maar die is echt vet en wilde ik jullie niet onthoudenhttp://www.youtube.com/watch?v=uir63vOhXeg
Trouwens ook weer wat ranks gedaan, als het goed is ben ik nu General II
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream