[PC] Battlefield Heroes - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het valt me trouwens wel op, dat je, wil je goed / veel damage doen als commando toch echt iemand in zijn kop moet schieten, of door zijn keel. Zeker met de Pipsqueek's Popper en de National versie ervan, anders ben je hopeloos verloren. Ik kom zojuist uit een potje, 2x een kogel door iemands kop geschoten, met piercing shot en nog niet dood...

EDIT:
Net weer even in PTE, word nog steeds door PunkBuster met error 22 gekicked.
Wel kan ik vertellen dat het geluid van de Pipsqueek's Popper in PTE is veranderd, een veel echter geluid heeft gekregen en in close range ook wat meer damage doet, zij het niet schrikbarend veel meer dan voorheen.

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 17-10-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de site offline :S
Andere mensen die hier ook last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zal wel aan jou liggen dan, zowel www.battlefieldheroes.com als pte.battlefieldheroes.com doet het hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
JaWSnl schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:54:
Mijn zoontje heeft gister de rank van peuter verdient (1 jaar oud) ;)

ontopic:
Wat vinden we nou de beste strategie voor CC: windmill of lookout eerst pakken?
Lookout is beter te verdedigen (high-ground) maar windmill heeft meer bewegingsruimte en plekken om achter te verschuilen.
Windmill sowieso, elk potje dat ik gespeeld heb hebben we gewonnen met WM of verloren als het andere team WM had. Sowieso kan je vanaf windmill beter schuilen voor commando's daar hebben de royals bij lookout een huge voordeel (vanaf spawn of die lange trap bijv.)

Gefeliciteerd nogmaals ;)
Comp_Lex schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:06:
De beste strategie voor CC heeft volgens mij het meeste te maken met de afstand tot de vlaggen. De royals kunnen eerder bij windmill zijn en de nats kunnen eerder bij lookout zijn.
Ligt er maar net aan hoe je team is.. hoe vaak ben ik wel niet te laat aan gekomen bij WM omdat elke noob voor LO gaat.. :X Dat zijn vaak ook de potjes dat de royals makkelijk weten te winnen want als zij goed naar WM gaan doen ze het ook goed 3-6 personen in 1-2 jeeps. Beste strategie zonder twijfel want LO kunnen beide teams zo makkelijk van achter pakken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Het viel me op dat in guides die ik las op de BFH site er vaak wordt gesuggereerd dat je lookout juist moet proberen te houden, en dat windmill een leuk extraatje kan zijn.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JaWSnl schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:54:
Mijn zoontje heeft gister de rank van peuter verdient (1 jaar oud) ;)
Gefeliciteerd! :)
ontopic:
Wat vinden we nou de beste strategie voor CC: windmill of lookout eerst pakken?
Lookout is beter te verdedigen (high-ground) maar windmill heeft meer bewegingsruimte en plekken om achter te verschuilen.
Als Royal Commando loop ik altijd naar Look Out, omdat er altijd wel Nationals zijn die naar Look Out gaan lopen, omdat men denkt daar goed te zitten: hoog, kan van alle kanten wat zien en makkelijk naar de royals schieten.

Ware het niet dat ik altijd achter een van de huisje richting look out schuil en ze vervolgens gewoon neerknal.

Commando is meer voor defensieve acties in dat op zicht dan voor aanval. :)
Comp_Lex schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:06:
De beste strategie voor CC heeft volgens mij het meeste te maken met de afstand tot de vlaggen. De royals kunnen eerder bij windmill zijn en de nats kunnen eerder bij lookout zijn.
Nou denk het niet, b en vaak de eerste bij Look Out hoor, denk dat de afstand gewoon net zo lang is en anders afhankelijk is van waar je start. Start je als Royal bij de trap, dan kan je het beste naar Look Out gaan. Sta je bij het bruggetje richting Windmill, dan ga je naar Windmill. Sim-pel. :)
JaWSnl schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:55:
Het viel me op dat in guides die ik las op de BFH site er vaak wordt gesuggereerd dat je lookout juist moet proberen te houden, en dat windmill een leuk extraatje kan zijn.
Mja, vanuit Look Out heb je meer overzicht wat er gebeurd en kun je naar meer plekken op de map: base Royals, links van de windmill, rechts van de windmill en terug.

Ik vraag me alleen af: Ik zie soms wel eens campers zitten op de rotsen achter Windmill, hoe komen ze daar dan?

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 17-10-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
GJtje schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:23:
[...]

Ik vraag me alleen af: Ik zie soms wel eens campers zitten op de rotsen achter Windmill lookout, hoe komen ze daar dan?
Er zijn verschillende methoden:
1. Pak een auto en rij de heuvel op aan de royal kant. Rij zo snel je kunt, want er komt een timer van 15 seconden. Met een seconde of 8 over parkeer je de auto bij een grijs stuk rots, waar je op kunt lopen. Helemaal vooraan daar gaat de timer weg.
2. Wees een commando, en leg een tripmine op een willekeurige plek langs de rotswand. Ga er zo dicht mogelijk op staan, en schiet hem kapot. Je vliegt zo de heuvel op.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:55:
Hmm daar ben ik het niet mee eens, goed je zit zogenaamd lekker hoog en droog maar niet veilig. Van alle kanten kan je heel gemakkelijk gepakt worden, alleen al vanaf die trap bij royals spawn :)
GJtje schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:23:
[...]
Nou denk het niet, b en vaak de eerste bij Look Out hoor, denk dat de afstand gewoon net zo lang is en anders afhankelijk is van waar je start. Start je als Royal bij de trap, dan kan je het beste naar Look Out gaan. Sta je bij het bruggetje richting Windmill, dan ga je naar Windmill. Sim-pel. :)
WM is wel degelijk verder weg voor de nats, dus in zekere zin is het ook niet gek dat de royals meestal eerder daar zijn. Maar goed zie ook mijn vorige verklaring, de nats willen altijd perse in de jeep die voor hun het verste weg staat 8)7
Mja, vanuit Look Out heb je meer overzicht wat er gebeurd en kun je naar meer plekken op de map: base Royals, links van de windmill, rechts van de windmill en terug.
Vanaf WM kun je, als je het mij vraagt, sneller naar alles. Er spawnen jeeps dus als iemand de nats 'base' pakken kun je vanaf WM heel snel een jeep pakken en ze zijn eraan. Backyard is ook zo gepakt vanaf WM en je hebt tenminste cover voor alle commando's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me aangemeld bij Army of GoT 8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:24:
Ik heb me aangemeld bij Army of GoT 8 ;)
Zoals ik de vorige keer ook al had gezegd, stuur me bij dit soort dingen een DM in plaats van hier een offtopic bericht te plaatsen... :/

Zullen we weer eens een zondagmiddag organiseren? Zondag 8 Nov kan ik pas weer daarvoor elke zondag druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry :O Zondag 8 nov. kan ik wel denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:29:
Sorry :O Zondag 8 nov. kan ik wel denk ik ;)
Mooi! Zijn we in ieder geval met z'n tweeën :P

#Got usernamebfh account
Hero
1.psychoclownkyozu.kyozu / soldier / national / lvl20
2.VirtuezLordCambic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik ben er wss ook wel hoor :)
bfh-account:JeMoederIsEen
Account:zuigendemama, gunner, national, lvl18 (tegen die tijd 18 iig, nu bijna).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:40:
Ik ben er wss ook wel hoor :)
bfh-account:JeMoederIsEen
Account:zuigendemama, gunner, national, lvl18 (tegen die tijd 18 iig, nu bijna).
Had niet anders verwacht :9

#Got usernamebfh account
Hero
1.psychoclownkyozu.kyozu / soldier / national / lvl20
2.VirtuezLordCambic
3.JaWSnlJeMoederIsEen zuigendemama / gunner/ national / lvl18

Vanmiddag heel even gespeeld en wel weer een aantal lekkere potjes. VV en RR met best veel commando's op het begin maar later stabiliseerde dat weer gelukkig :)
Niet super scores maar toch wel 2+ k/d ratio en bijna elke keer topscoorder van heel de server.
Wel veel lekkere close fights op VV op een gegeven moment, allemaal tussen Orchard en RB in, 6th op en je zag allemaal rood :P Erg lekker maar meer dan 2 kon je er vaak niet pakken, wel een paar keer een erg nice killstreak gehad. 2 soldiers en een gunner vlak achter elkaar weten neer te poffen 1 v 1 en een van de soldiers was de beste van de royals :)

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 18-10-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Bah ik had vanavond juist een half uurtje gegamed, leuke server, het ging goed, maar langzaam maar zeker kwamen er elke ronde meer snipers... en campers zeg. CC was gewoon geen hol meer aan: druk in gevecht, lekker winnen van ze, maar dan weer van ergens vandaan een sniper in je rug ofzo vanuit een camp-spot waar die uiteraard al de hele tijd staat, maar je kunt niet constant ze blijven ontwijken als er 4 verdeeld staan op overzichts-plekken. Ik ben maar weggegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 22:18:
Bah ik had vanavond juist een half uurtje gegamed, leuke server, het ging goed, maar langzaam maar zeker kwamen er elke ronde meer snipers... en campers zeg. CC was gewoon geen hol meer aan: druk in gevecht, lekker winnen van ze, maar dan weer van ergens vandaan een sniper in je rug ofzo vanuit een camp-spot waar die uiteraard al de hele tijd staat, maar je kunt niet constant ze blijven ontwijken als er 4 verdeeld staan op overzichts-plekken. Ik ben maar weggegaan :)
Ja ik dus in het begin van die server uit het verhaaltje hierboven ook.
Werd toen ook voor het eerst instakilled door een campende commando.. 90dmg en ik deed CM op het moment dat hij me raakte omdat ik hem uit mijn ooghoek zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Staat erin! :Y
Maar mensen please... als je dan in de playertable leest wat ik nodig heb lees dan ook meteen even de zin erboven.. dat je me een DM moet sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mja lezen is niet voor iedereen weggelegd denk ik. :)

Ben trouwens sinds gisteren level 15, ging best snel overigens nu ik het spel door heb en mijn speelstijl ook heb ontwikkeld. :) Hopelijk ben ik snel L16, dan heb ik weer een HP erbij voor een ability. Waarschijnlijk ga ik dan voor Piercing Shot 3, of Troop Trap 1, weet nog niet, wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
psychoclown schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:04:
[...]

Staat erin! :Y
Maar mensen please... als je dan in de playertable leest wat ik nodig heb lees dan ook meteen even de zin erboven.. dat je me een DM moet sturen ;)
Ik wist het, ik wist het, maar ik weet niet hoe je een DM moet sturen :o

Mijn lvl 16 commando Built
-Stealth 5/5
-Piercing Shot 3/5
-Elixir 1/5
En dan gebruik ik de hele langzame en de snelste sniper, ik ben niet zo'n knife guy.
Het hangt er ook vanaf in wat voor bui ik ben ;)

[ Voor 21% gewijzigd door k4kl44s op 19-10-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
GJtje schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:33:
Mja lezen is niet voor iedereen weggelegd denk ik. :)

Ben trouwens sinds gisteren level 15, ging best snel overigens nu ik het spel door heb en mijn speelstijl ook heb ontwikkeld. :) Hopelijk ben ik snel L16, dan heb ik weer een HP erbij voor een ability. Waarschijnlijk ga ik dan voor Piercing Shot 3, of Troop Trap 1, weet nog niet, wat zouden jullie doen?
Netjes, PS 3 is wel lekker maar een TT kan ook erg vervelend zijn :)

Ben zelf iets over de helft naar 21, elke keer als ik even speel doe ik het ongeveer een uurtje, 10+k exp en meestal een rank up ;)
k4kl44s schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:41:
[...]

Ik wist het, ik wist het, maar ik weet niet hoe je een DM moet sturen :o
Zie dat je het nog niet aan heeft staan, waarom dat eigenlijk niet auto gebeurt is mij een vraag....
Anyways om het aan te zetten MyReact > Voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Stuur maar een DM.

[ Voor 82% gewijzigd door PromoX op 19-10-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

psychoclown schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:35:
Zie dat je het nog niet aan heeft staan, waarom dat eigenlijk niet auto gebeurt is mij een vraag....
Anyways om het aan te zetten MyReact > Voorkeuren.
Bij nieuwe users staat het standaard aan, oude users moeten het zelf aanzetten.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Vanmiddag even m'n Commando naar level 24 gejaagd. Experience stond alweer een tijdje tegen lvl 24 aan, maar dat komt omdat Commando me de laatste weken steeds erg tegen staat: Je word regelmatig verketterd als sniper (zeker als je ook maar beetje camped), soms word je als commando helemaal geweerd dmv kicks/bans (heel irritant als matchmaking je na een kick weer in dezelfde server gooit) en last but not least neemt naar mijn idee het aantal stealth-hacks flink toe. Dan word je op de meest onzinnige plekken gemarked of Gunners die fullspeed recht op je af komen rennen als je stealth bent :X

Ik ga me daarom maar concentreren op m'n level 17 Soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zo ben weer met Heroes begonnen nadat ik 2 weken niks heb gedaan, heb besloten om alleen nog maar op i3D servers te spelen die ik heb gebookmarked. Kwam een server in werd ik gekicked omdat ik een commando was... Andere server werd ik automatisch gekicked omdat het commando limiet op 2 stond :s. Dat is helemaal geen fun... Nja, de i3D community servers gebookmarked en daarop gaan spelen, veel Nederlanders en leuke teams.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Ik begin te balen dat mijn laptoppie met 2ghz c2duo, 4gb ram draaiend op win7 het langzaam niet meer trekt als ik mijn 22" scherm er aan heb hangen. Alles vrij laag staan (low zelfs) en nog af en toe schokken. Van het weekend even op pc van mijn broertje gespeeld en meteen zieke scores behaald :p.

Verder is gunner toch wel mijn ding, net weer even Soldier gepakt en was het toch net niet :). Sniper is wel grappig maar moet hoger lvl zijn voor max troop trap + stealth, enige combo die ik leuk vind naast double-pistol build :D.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Flapmo schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:01:
Ik begin te balen dat mijn laptoppie met 2ghz c2duo, 4gb ram draaiend op win7 het langzaam niet meer trekt als ik mijn 22" scherm er aan heb hangen. Alles vrij laag staan (low zelfs) en nog af en toe schokken. Van het weekend even op pc van mijn broertje gespeeld en meteen zieke scores behaald :p.

Verder is gunner toch wel mijn ding, net weer even Soldier gepakt en was het toch net niet :). Sniper is wel grappig maar moet hoger lvl zijn voor max troop trap + stealth, enige combo die ik leuk vind naast double-pistol build :D.
Draai je dan 1680? Want met 1280 heb je 1. meer beeldoppervlak.. ja klinkt raar maar is waar zie posts van mij van vorige topic ;) 2. vraagt minder van je gpu :)
Zeker het proberen waard als je het mij vraagt, moet je uiteraard wel 1:1 pixelmapping aanzetten in je drivers of op je scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik run al op 800x600 :(. Laptop trekt het gewoon net niet soms :). Dus met 2x zwarte balk idd :).

Krijg steeds vaker de vraag: "which lvl r u", antwoord ik met 15, gaan ze lachen. Ik zeg "why?" "because you are lying". Wel, "thx for the compliment i guess :)".

En een horde mensen die je toevoegt aan je friendslist. WTB ingame friends chatting!

/w *kyozu fight me one on one you soldier bastard! ;x

[ Voor 72% gewijzigd door Flapmo op 20-10-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Flapmo schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:19:
Ik run al op 800x600 :(. Laptop trekt het gewoon net niet soms :). Dus met 2x zwarte balk idd :).

Krijg steeds vaker de vraag: "which lvl r u", antwoord ik met 15, gaan ze lachen. Ik zeg "why?" "because you are lying". Wel, "thx for the compliment i guess :)".

En een horde mensen die je toevoegt aan je friendslist. WTB ingame friends chatting!

/w *kyozu fight me one on one you soldier bastard! ;x
Oh zeker een onboard intel gpu of niet? Trekt mijn laptop ook niet lekker op laagste settings en 1280x800 maarja daar speel ik ook (vrijwel) nooit op :)

Hahah heb geen hordes mensen meer die me adden maar soms nog wel complimenten, wel leuk om te horen :) Speel vooral voor de fun nu maar het tactische / skill en aim zit er nog steeds ingebakken van CoD/CoD2 jaren terug! al kan het nog flink aangescherpt worden want het is nog flink bot ;)

/f m Do you think you can beat me gunner? Bring it on! :9

-edit-

Zo... of ik net iets vaags tegen kom!
Start net bfh op want ik heb weer even tijd en zin in een potje, dus ik druk op de welbekende knop...
Plaatst ie mij in een private server.. 8)7 Hoort het match making systeem dat soort servers er juist niet uit te filteren... ?!

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 20-10-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

psychoclown schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:35:
Netjes, PS 3 is wel lekker maar een TT kan ook erg vervelend zijn :)
Ik heb er ervaring mee... Soms kan 1 troop trap (afhankelijk van level) een commando gelijk killen (80(+) damage doen).
Eerst zat de functie er in, maar standaard niet actief. Nu is de functie wél actief bij registratie al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
3 weken geleden zoog ik ongelofelijk toen ik aan het spelen was, sommige hebben dat ook gezien. Heb daarnaar nog 1 week doorgespeeld en toen gestopt. Vandaag dus begonnen zoals ik al zei en het gaat weer lekker. Haal weer lekkere scores van 10-0, 11-2, 9-3 etc.

Heb mijn PayPal account maar weer eens geupdate en ga nu eens voor de eerste keer wat doen met dat account :p. Heb voor te proberen 5 euro overgemaakt naar het account, over een paar dagen staat het erop en dan ga ik 700 battlefunds kopen, misschien een leuk masker of kledingstuk kopen. Heb weer XP en VP redeemcode dus dat gaat ook weer lekker :).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:30:
[...]

Oh zeker een onboard intel gpu of niet? Trekt mijn laptop ook niet lekker op laagste settings en 1280x800 maarja daar speel ik ook (vrijwel) nooit op :)

Hahah heb geen hordes mensen meer die me adden maar soms nog wel complimenten, wel leuk om te horen :) Speel vooral voor de fun nu maar het tactische / skill en aim zit er nog steeds ingebakken van CoD/CoD2 jaren terug! al kan het nog flink aangescherpt worden want het is nog flink bot ;)

/f m Do you think you can beat me gunner? Bring it on! :9

-edit-

Zo... of ik net iets vaags tegen kom!
Start net bfh op want ik heb weer even tijd en zin in een potje, dus ik druk op de welbekende knop...
Plaatst ie mij in een private server.. 8)7 Hoort het match making systeem dat soort servers er juist niet uit te filteren... ?!
Nee GeForce 8600M dx10 eerste serie kaarten toendertijd.

En deze gunner maakt gehakt van je soldier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nice wesly, weer helemaal van de partij zolang je nog kan? ;)

Zelf net een goede 1 uur en drie kwartier gespeeld en dat ging erg lekker.
Meeste potjes waren close call dus erg leuk (3x RR, 3x BB) SS en CC waren wat makkelijk maar op SS gelukkig geen spawnrapen dus dat was helemaal top. Op RR en BB ook 4 potjes een 3k+ score gehaald met 20-4 / 20-3 / 23-3 / 22-5 en voor de rest nog meer van dat soort scores. Op SS en VV samen met primator en nog een gotter gespeeld, dat was wel lache!
Dacht een screen te hebben gemaakt maar krijg ik een zwarte pic en ik had zo gehoopt de 23-3 score te kunnen showen... :'(
Ook meteen paar complimentjes omdat ik er toch steeds met vlag en wimpel bovenuit stak :9

Ben ook bijna level 21 nu en ook 2 ranks omhoog, Corporal II een half uurtje na Specialist II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Ik speel nu al een aardige tijd met mijn soldier, maar dat begon me toch een beetje te vervelen. Heb nu mijn commando en gunner weer eens uit het vet gehaald. commando gaat wel, maar wordt ik toch wel wat nerveus van dat hele tijd sneaken. Maar die gunner is wel een heel stuk beter geworden. Voelt weer net zo aan als mijn soldier vroeger. :P
Ik ben nou level 12. Heb lvl 4 Frenzy Fire, lvl 1 leg it en lvl 1 keg it. Die laatste eigenlijk alleen omdat ik met soldier groot fan ben van de granaat.

Iemand het trouwens opgevallen dat de ELO's ongeveer verdubbeld zijn sinds de laatste update? Geen flauw idee waarom. http://bfh.lighteye.nl/hi...heroid=198758480&type=elo
maak niet uit bij welke hero je kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:06:
Ik speel nu al een aardige tijd met mijn soldier, maar dat begon me toch een beetje te vervelen. Heb nu mijn commando en gunner weer eens uit het vet gehaald. commando gaat wel, maar wordt ik toch wel wat nerveus van dat hele tijd sneaken. Maar die gunner is wel een heel stuk beter geworden. Voelt weer net zo aan als mijn soldier vroeger. :P
Ik ben nou level 12. Heb lvl 4 Frenzy Fire, lvl 1 leg it en lvl 1 keg it. Die laatste eigenlijk alleen omdat ik met soldier groot fan ben van de granaat.

Iemand het trouwens opgevallen dat de ELO's ongeveer verdubbeld zijn sinds de laatste update? Geen flauw idee waarom. http://bfh.lighteye.nl/hi...heroid=198758480&type=elo
maak niet uit bij welke hero je kijkt
Mja Gunner moet ik ook nog eens een keertje beter bekijken maar ik vind mijn Soldier nog te lekker om mee te spelen. Precies de speelstijl die ik met een potje bfh wil zien en ik haal er meestal lekkere scores door :)

Klopt dat heb ik toen ook opgemerkt en dat is omdat het daarvoor, zoals al vaker op got gemeld was, dat het systeem niet naar behoren werkte. Nu dus wel en dat merkte ik ook in de vaak wat lastigere royal teams (voornamelijk als ze goed samenwerken en wij niet..) :)
Bij mij is die dik verdubbeld want het zakte alleen maar verder en verder..
http://bfh.lighteye.nl/hi...heroid=199061509&type=elo

Dat laatste kan je ook goed zien aan mijn K/d en W/L ratios die een stuk afgenomen is en dat terwijl ik toch meer goede potjes speel dan slechte :)
http://bfh.lighteye.nl/hi...heroid=199061509&type=kdr
http://bfh.lighteye.nl/hi...heroid=199061509&type=wlr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

2009/10/21 Game Update

Changes and fixes introduced with today's Battlefield Heroes Game Update:
  • We reduced sniper rifle close range damage
  • We increased the range Sniper Rifles require, before dealing "ideal" damage
  • Commando's Poison Blade got some crit chance love
  • Fix for National Burning Bullets bug
  • Fixed inconsistencies for Abilities between Factions. Royals' Blasting strike should work properly now
  • Gunner's Frenzy Fire got some crit chance love
  • Gunners should no longer receive health from weapons other than the Machine Gun when using frenzy fire
  • Increased plane MG range
  • Increased splash damage range for plane MG
  • Added critical hit splash damage for plane MG
  • Increased reload time for fast firing Shotguns
  • Some weapons were not counting towards mission completion, this should now be fixed
  • Fixed an issue with some weapons having the wrong sound
  • Jeep tuning 101: Jeep should not stall as much when changing from forward to reverse. Jeep top end speed also increased slightly.
  • Mark Target can now mark several enemies at once, depending on how many Ability points are spent.
    (1-2 Ability Points: 1 target, 3-4 Ability Points: 2 targets, 5 Ability Points: 3 targets)
Two Additional changes we forgot to mention:
  • Gunners' Machine Gun damage was increased slightly. This should have been changed previously, but didn't make it into the big update before.
  • Commandos' Troop Traps now take slightly longer to arm themselves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ja, ik zit al een tijdje te wachten totdat die update binnen is, wat duurt dat downloaden lang zeg. Inmiddels heb ik alweer een artikeltje voor mijn hardloopvereniging getikt...

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Xaverius schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:16:
Ja, ik zit al een tijdje te wachten totdat die update binnen is, wat duurt dat downloaden lang zeg. Inmiddels heb ik alweer een artikeltje voor mijn hardloopvereniging getikt...
Ben hem nu ook aan het updaten en kan ik mooi even afwassen :)

Zitten wel veel goede fixes in en ook veel fixes die door de community als kritiek werden beschouwd.
Tot nu toe ben ik zeer te spreken over de gang van zaken bij bfh qua patches en dergelijke moet ik zeggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Gunner's Frenzy Fire got some crit chance love

Wat houd dat in ? :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SanderPS3 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:27:

Wat houd dat in ? :o
Dat je nu hartjes ziet als je crit met je FF aan O+

.. :P Nee zonder gekheid dat betekend dus dat ze de crit chance van FF iets hebben verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Mark target now hits several targets....

Wat vinden we hiervan? Nu wordt het al snel nuttiger om een hoger level Mark Target te halen lijkt me. Goede ontwikkeling? Ik ben zelf bijna nooit commando, maar denk niet dat ik er veel extra punten aan zou besteden: te veel andere handige dingen, zeker op laag level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wewtzorz,
Lvl 10 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:02:
Mark target now hits several targets....

Wat vinden we hiervan? Nu wordt het al snel nuttiger om een hoger level Mark Target te halen lijkt me. Goede ontwikkeling? Ik ben zelf bijna nooit commando, maar denk niet dat ik er veel extra punten aan zou besteden: te veel andere handige dingen, zeker op laag level.
Ik vind het top, 3 zou ik dan genoeg vinden maar dat betekend wel dat je ergens anders punten op moet inboeten. In combinatie met de betere knife dmg is er nu dus meer variatie in de Commando class denk ik :)
Uhm het is niet de bedoeling dit soort berichten hier te plaatsen.
Maak er dan in ieder geval een post van zoals bijv. JaWS, wsLy, GJtje etc doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Plaatje 1
Plaatje 2

Hier twee heerlijke screenshots van vanavond. Kyozu (psychoclown) en HerrSauerkraut (wsLY) gejoined, laatstgenoemde was vrij snel weer weg, maar de screenshots spreken boekdelen: GoT rules! Hallelujah.

mbt Mark Target:
Lvl 1 stealth heb je al. met lvl 12 heb je dan lvl 2 PS en lvl 3 MT, en dan met level 22 heb je lvl 5 ps en lvl 5 MT en je kunt je lol op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Heb net ff een paar potjes gedaan met mijn Gunner (Generaalpardon).
nou dat ging lekker zeg, hij was 10, is nu 11, en ben deze avond 5 rangen gestegen :)
Elk potje stond ik bovenaan met steeds 13-3 enzo, en steeds 1800-2500 punten.

Mijn built:
LegIt 4/5
Keg: 1/5
Shield: 1/5

Mijn favoriete hero verandert nu snel ;)

[ Voor 7% gewijzigd door k4kl44s op 21-10-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
k4kl44s schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:57:
nou dat ging lekker zeg, hij was 10, is nu 11, en ben deze avond 5 rangen gestegen :)

Mijn built:
LegIt 4/5

Mag ik je een tip geven: besteed een paar punten aan je FrenzyFire ipv alles in legit te stoppen. Ik heb dat eerst ook gedaan, en het is heerlijk om snel te lopen en dus moeilijker te raken te zijn, maar daar scoor je geen punten mee. FF lvl 5 geeft een heerlijk precisie, volgens mij nog meer sinds de update van vandaag. Ik heb meerdere keren met een long-range MG met FF lvl 5 een sniper van redelijk grote afstand neer kunnen knallen... heerlijk!
Maar het is natuurlijk wat je zelf prettig vindt: ik vond het natuurlijk wel af en toe frustrerend dat ik soms zo'n supersnelle tegenkom, en die gaat maar door en door. Natuurlijk hoef ik slechts een Keg te gooien (lvl 1) en hij is weer kei-traag. Grootste probleem dan is de I Eats Grenades -> mss nog een kleine tip voor een volgende ability point dus: Koop een I Eats Grenades lvl 1 mocht je er wel eens last van hebben, die kegs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:49:
Plaatje 1
Plaatje 2

Hier twee heerlijke screenshots van vanavond. Kyozu (psychoclown) en HerrSauerkraut (wsLY) gejoined, laatstgenoemde was vrij snel weer weg, maar de screenshots spreken boekdelen: GoT rules! Hallelujah.

mbt Mark Target:
Lvl 1 stealth heb je al. met lvl 12 heb je dan lvl 2 PS en lvl 3 MT, en dan met level 22 heb je lvl 5 ps en lvl 5 MT en je kunt je lol op :)
Ja ging best wel lekker daarstraks! Niet zo super als gister maar nog steeds netjes :)

Dat is inderdaad een goede optie. Heb zelf niet zolang commando gespeeld maar stealth is toch ook erg lekker om te hebben. Maarja ik was dan ook een CR sniper.

Mijn built:
LegIt 4/5 | Keg: 1/5 | Shield: 1/5

Lekker! Zo te horen is gunner echt veel sterker en aantrekkelijker geworden.
Kon ik opzich wel weten want ik heb nu wel meer moeite om 1v1 tegen een gunner met gemak te winnen.
Alhoewel.. daarstraks ook een gast op BB samen met JaWS, kwam er eentje de rechter trap op (vanaf town naar beneden kijkend) en die wist me welgeteld 0 hits te doen en ik kon hem zo afmaken... 8)7

Zelf net ook 21 geworden en toen ik vanavond begon met spelen (uurtje terug) na 10min rank gestegen dus ik zal de volgende keer wel weer vrijwel meteen ranken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sorry hoor, maar gezien de changes, zou ik zeggen dat Commando's nu nog meer schietschijven zijn dan dat ze al waren... :N Alhoewel het nu voor nieuwe spelers wel moeilijker word om een goede Commando te zijn en wat meer als 'support class' word.

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 21-10-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:34

Mijn built:
LegIt 4/5

Ik speelde ook een aantal potjes mee met mijn gunner (Yrch)
Ook hier was GOT weer 1 en 2 _/-\o_

Mijn built:
FF: 5/5
I Eat Grenades: 1/5 (tegen TNT op je tank)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
GJtje schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:42:
Sorry hoor, maar gezien de changes, zou ik zeggen dat Commando's nu nog meer schietschijven zijn dan dat ze al waren... :N Alhoewel het nu voor nieuwe spelers wel moeilijker word om een goede Commando te zijn en wat meer als 'support class' word.
En toch krijg je nog steeds de melding "Did you know... the gamedesigners love all classes equally?" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:56:
[...]

En toch krijg je nog steeds de melding "Did you know... the gamedesigners love all classes equally?" :P
Haha gister kreeg ik een echt mooie (weet de exacte zin niet meer precies): 'The Nationals are the best'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Primator schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:38:
[...]

Mijn built:
I Eat Grenades: 1/5 (tegen TNT op je tank)
Owjah mijn built:
IEG: 1/5 (tegen de kegs en granaten, dat TNT op je tank heb ik nog nooit gedaan, toch eens proberen...)
Shield: 2/5
LegIt: 1/5

Ik wil gewoon alle nuttige upgrades in meer of mindere mate kunnen gebruiken: alles geeft bij tijd en wijlen toch echt voordeel.
en mijn volgende punt gaat naar mn shield :)

[ Voor 13% gewijzigd door JaWSnl op 22-10-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:34
JaWSnl schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:59:
...

dat TNT op je tank heb ik nog nooit gedaan, toch eens proberen...)
...
Moet wel eerst uitstappen, maar als je dat snel genoeg doet, hebben ze niets door :)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Primator schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:07:
[...]

Moet wel eerst uitstappen, maar als je dat snel genoeg doet, hebben ze niets door :)
Ah vandaar dat ik gister een aantal gunners steeds in en uit zag stappen als ik ze probeerde kapot te maken.
Dacht eerst dat het gewoon extreem slechte gasten waren.. Niet dat ze dan wel goed waren want bij oa. een gast wist ik zijn tank 2x te raken met tnt terwijl hij IEG gebruikte en hem ook nog bijna neerschoot wanneer hij uitstapte. Uiteindelijk had hij me alsnog want ik werd daarna belaagd door een andere gunner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

FF op 5 als gunner is toch wel retehandig. Ik denk dat ik toch snel per FF mezelf weer +50hp schiet. Ik heb een keer de fast MG meegenomen om te testen als healgun, healde ik mezelf zo 100hp erbij :D. Nadeel is dat je dan ook amper DMG doet (miss na de update, hij schijnt gebuffed te zijn).

Ah de update is er al. Snipers worden een beetje generfed, gunners half half :(. Wel betere MGs maar voortaan geen healing meer op andere wapens dan MGs en shotgun reload time langer :(.
Changes and fixes introduced with today's Battlefield Heroes Game Update:

We reduced sniper rifle close range damage
We increased the range Sniper Rifles require, before dealing "ideal" damage
Commando's Poison Blade got some crit chance love
Fix for National Burning Bullets bug
Fixed inconsistencies for Abilities between Factions. Royals' Blasting strike should work properly now
Gunners should no longer receive health from weapons other than the Machine Gun when using frenzy fire
Increased plane MG range
Increased splash damage range for plane MG
Added critical hit splash damage for plane MG
Increased reload time for fast firing Shotguns
Some weapons were not counting towards mission completion, this should now be fixed
Fixed an issue with some weapons having the wrong sound
Jeep tuning 101: Jeep should not stall as much when changing from forward to reverse. Jeep top end speed also increased slightly.
Mark Target can now mark several enemies at once, depending on how many Ability points are spent.
(1-2 Ability Points: 1 target, 3-4 Ability Points: 2 targets, 5 Ability Points: 3 targets)

Two Additional changes we forgot to mention:
Gunners' Machine Gun damage was increased slightly. This should have been changed previously, but didn't make it into the big update before.
Commandos' Troop Traps now take slightly longer to arm themselves

[ Voor 73% gewijzigd door Flapmo op 22-10-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Haha gisteren even met Psychoclown en JaWSnl gespeeld.
Had op een moment 17 kills en 1 death terwijl de rest van mijn team niet eens in de buurt kwamen :p
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/8f4f39566a80bcbf5644bc0576ea532856833b43.jpg

Helaas is de rank bug nog steeds bij BF Heroes. Eergisteren werd ik Major en gisteren ineens Specialist. In mijn profiel staat Private I :s

[ Voor 21% gewijzigd door wsLy op 22-10-2009 10:09 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Flapmo schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:45:
FF op 5 als gunner is toch wel retehandig. Ik denk dat ik toch snel per FF mezelf weer +50hp schiet. Ik heb een keer de fast MG meegenomen om te testen als healgun, healde ik mezelf zo 100hp erbij :D. Nadeel is dat je dan ook amper DMG doet (miss na de update, hij schijnt gebuffed te zijn).

Ah de update is er al. Snipers worden een beetje generfed, gunners half half :(. Wel betere MGs maar voortaan geen healing meer op andere wapens dan MGs en shotgun reload time langer :(.

[...]
Uhm flap ik had hierboven al de changelog gepost :)

Gunners zijn trouwens niet generfed hoor. Dat je kon healen met shotgun was een kritieke bug want FF is alleen bestemd voor MG's. Ze hebben en wat dmg erbij gekregen en met FF een verhoogde kans op crits.
wsLy schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:08:
Haha gisteren even met Psychoclown en JaWSnl gespeeld.
Had op een moment 17 kills en 1 death terwijl de rest van mijn team niet eens in de buurt kwamen :p

Helaas is de rank bug nog steeds bij BF Heroes. Eergisteren werd ik Major en gisteren ineens Specialist. In mijn profiel staat Private I :s
Ja ik kwam niemand tegen, geen vervoer en geen zin om te lopen dus zat ik daar af en toe Town/Ship te defenden.. meer kon ik niet doen ;)

Hmm dat is wel apart ja, is toch met je 22 commando of niet? Was je daarvoor al eens Specialist geworden?
Want er is namelijk voor >lvl 10 een bug dat je eerst Private moet verdienen omdat je al >10 was voor de update. Alleen dan rank je 2x Specialist en niet zoals jou Major > Specialist etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Woeps sorry :o.

Met commando, is het nu nog nuttig om fast sniperrifle te gebruiken of weer terug naar de slow versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik vind die laadtijden nog steeds irritant. Is het nog steeds niet mogelijk om met een snelcode een bepaalde soldier te starten?

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Flapmo schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:51:
Woeps sorry :o.

Met commando, is het nu nog nuttig om fast sniperrifle te gebruiken of weer terug naar de slow versie?
Ik gebruik nog steeds de snelle rifle. Zowel op korte als lange afstand.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Xaverius schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:53:
Ik vind die laadtijden nog steeds irritant. Is het nog steeds niet mogelijk om met een snelcode een bepaalde soldier te starten?
Ach je raakt eraan gewend maar als je al 100x dat stukje met die vliegtuig heb gehoord ben je het wel beu.. zelfs als je een leuke surround set hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Even een vraagje. Als ik als gunner zo vrolijk rondloop en ik kom een vijandige soldier tegen en ik heb een health van 120-150... Als ik nu met een seconde dood ben ondanks FF en shield... Ligt dit dan aan mij of doet die gunner met zijn BB nou zoveel schade?

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Xaverius schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:57:
Even een vraagje. Als ik als gunner zo vrolijk rondloop en ik kom een vijandige soldier tegen en ik heb een health van 120-150... Als ik nu met een seconde dood ben ondanks FF en shield... Ligt dit dan aan mij of doet die gunner soldier met zijn BB nou zoveel schade?
Dat ligt eraan, nu met BB gefixed zijn er geen BB buggers meer en doen ze gewoon met BB5 9dmg/s voor 5 seconden. Maar los van dat ligt het totaal aan hoe de soldier speelt en hoe jij speelt.
Weet niet hoe hoog level je bent maar ik wil best wel eens als test 1v1 tegen je doen weet je gelijk hoe het tegen een redelijk skilled soldier gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Hoe snel kan een snelle SMG schieten? 10 kogels per seconde? Allemaal hit in the head is wat... 10 a 12 damage per stuk? dan zou je in 1,5 seconde dood kunnen zijn. Maar ik gok veel hoor, de site van bfh is nu offline dus kan geen specs van de wapens opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:05:
[...]

Dat ligt eraan, nu met BB gefixed zijn er geen BB buggers meer en doen ze gewoon met BB5 9dmg/s voor 5 seconden. Maar los van dat ligt het totaal aan hoe de soldier speelt en hoe jij speelt.
Weet niet hoe hoog level je bent maar ik wil best wel eens als test 1v1 tegen je doen weet je gelijk hoe het tegen een redelijk skilled soldier gaat :)
;).

dit vraagt er om! =] I double dare you! hihi.

soldier, lvl15 pas helaas. 5FF, 1shield, 1leg it.

Misschien wel leuk als we vanavond ofzo is allemaal ff een zelfde server proberen. Ik ben wel royal maar jullie ass whoopen is ook cool ^_^.

[ Voor 17% gewijzigd door Flapmo op 22-10-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Yay, we kunnen met Walliecard betalen, kan ik eindelijk mijn heroes eens wat mooier maken ;)

net ook weer ff gespeeld weer 3 ranks omhoog, ben nu level 12

Shield 1/5
Legit 4/5
IEG 1/5
Keg 1/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:23:
Hoe snel kan een snelle SMG schieten? 10 kogels per seconde? Allemaal hit in the head is wat... 10 a 12 damage per stuk? dan zou je in 1,5 seconde dood kunnen zijn. Maar ik gok veel hoor, de site van bfh is nu offline dus kan geen specs van de wapens opzoeken :)
Nee niet zoveel dan zou ik in 4s door mijn magazijn heen zijn ;)
Eerder iets van 7-8 kogels per seconde en allemaal hit is meestal 9dmg maar de laatste tijd raakt mijn aim weer wat aangescherpt want die is behoorlijk bot geworden de afgelopen 4-5 jaar. Veel vaker schiet ik een crit a 28-32 maar als we dat buiten beschouwing laten dan is het als volgt:

SMGBB
Damage:9 dmg/s9 fdmg/s
Duration:5 s5 s

GunnerSoldierCommando
SMG:16.6s+3s~12.2s+2s~8.8s+1s
SMG+BB:~8.3s6s~4.5s

Waarbij: fdmg=firedmg, +xs=reloadtime (1s=1reload), ~,xs=.xe deel van een hele sec.
Flapmo schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:57:
[...]

;).

dit vraagt er om! =] I double dare you! hihi.

soldier gunner, lvl15 pas helaas. 5FF, 1shield, 1leg it.

Misschien wel leuk als we vanavond ofzo is allemaal ff een zelfde server proberen. Ik ben wel royal maar jullie ass whoopen is ook cool ^_^.
Haha nou neem ik 'm helemaal aan! :D
[taunt]'I need a ride!'[/taunt]

Gelijk maar even je post gecorrigeerd :D
Hmm vanavond kan misschien wel even maar ik ga daarna ook even vies hard chillen en pak een rondje stad want een anderhalf uur geleden zou ik wel eens een wiskunde tentamen goed gemaakt hebben :9

Dus voorkeur voor tijd is 19:00-20:30/21:00!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Flapmo schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:57:
[...]

soldier gunner, lvl15 pas helaas. 5FF, 1shield, 1leg it.

Ik heb vanavond geen tijd helaas. Maar er staat een uitnodiging open voor zondag 8 november. Dus als je tijd hebt, graag! :)

Zie ook psychoclown in "[PC] Battlefield Heroes - Deel 3"

[ Voor 4% gewijzigd door JaWSnl op 22-10-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

blaat zit je is bij een GoTter, hebben ze FF van mijn balk gehaald na de update. zucht. moest er uit en er weer in nu server vol..

Nuja, i guess :w teringbilly :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:16:
[...]

Ik heb vanavond geen tijd helaas. Maar er staat een uitnodiging open voor zondag 8 november. Dus als je tijd hebt, graag! :)

Zie ook psychoclown in "[PC] Battlefield Heroes - Deel 3"
Owja klopt ook was ik bijna zelf alweer vergeten :P

Datum: Zondag 8 November
Aanvang: ~15:00
#Got usernamebfh account
Hero
1.psychoclownkyozu.kyozu / soldier / national / lvl21
2.VirtuezLordCambic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Flapmo schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:45:
blaat zit je is bij een GoTter, hebben ze FF van mijn balk gehaald na de update. zucht. moest er uit en er weer in nu server vol..

Nuja, i guess :w teringbilly :w
Ik dacht al, wat was je nou aan het doen?

Was wel een leuke server. Zat in het begin een admin die standaard al de commando's bande. Aan de ene kant lullig voor de commando's, aan de andere kant wel lekker om een keer tegen alleen maar soldiers en gunners te spelen. Ik vind het altijd zo irritant als je net in een spannend vuurgevecht zit tegen een gunner of soldier, dat je dan ineens door een sniper in de rug geschoten wordt. Weet je nooit wie er gewonnen zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:26:
[...]

Was wel een leuke server. Zat in het begin een admin die standaard al de commando's bande. Aan de ene kant lullig voor de commando's, aan de andere kant wel lekker om een keer tegen alleen maar soldiers en gunners te spelen. Ik vind het altijd zo irritant als je net in een spannend vuurgevecht zit tegen een gunner of soldier, dat je dan ineens door een sniper in de rug geschoten wordt. Weet je nooit wie er gewonnen zou hebben.
Dat vind ik soms ook wel jammer, een extra gunner of soldier erbij maakt me minder uit want die doen niet in 1 schot 30+dmg (of ze moeten lucky zijn en een crit hebben). Stoor me alleen wel aan al die admin messages.. hadden ze die tekst niet een stukje kleiner kunnen maken? Bij sommige servers heb je hele lappen oranje aan de linkerkant en kan je vanuit je ooghoek niks van links zien komen, laat staan een sniper in de verte spotten!!

Trouwens nog even over die rank bug:
U-238: Hello Heroes

Since the update on Wednesday 21st October we have been made aware that there may be some issues with the ranking system where players are reverting back to previous ranks after levelling up.

We are aware of the issue and we are looking into it.
Heb me ook maar meteen even ingeschreven voor de Newsletters, schijnt dat je daar wel leuke dingen mee kan krijgen zoals gratis items, BF etc :)
Don't forget to Opt-in for our emails to get our Halloween Newsletter that we will send out soon. We want to make sure that you all have had the chance to opt-in before the newsletter is sent out. After all, we would hate to see players lose out on some awesome free items and news!

Last chance to Opt-in for the newsletter is Midnight Tonight CE(S)T!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik heb me ook maar ingeschreven voor de nieuwsbrief: het is een mail adres wat ik vrijwel nooit check, dus spam is niet echt het probleem :) nu alleen niet vergeten soms te kijken voor die newsletters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:07:
[...]

Owja klopt ook was ik bijna zelf alweer vergeten :P

Datum: Zondag 8 November
Aanvang: ~15:00
#Got usernamebfh account
Hero
1.psychoclownkyozu.kyozu / soldier / national / lvl21
2.VirtuezLordCambic
8 november denk ik niet dat ik kan, avond ervoor is Slotconcert in America van Rowwen Hèze. Dus ik zal een flinke kater hebben dan. Niet echt goed om mee te spelen :p.

Pfffffff....... Ik blijf last hebben van 'There is a problem with your connection', altijd als ik een uur speel krijg ik dat ineens en wordt ik uit de server gegooid. Is weer een fijne bug in BF Heroes.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
It's not a bug, it's a feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:39:
[...]

8 november denk ik niet dat ik kan, avond ervoor is Slotconcert in America van Rowwen Hèze. Dus ik zal een flinke kater hebben dan. Niet echt goed om mee te spelen :p.
Ja stiekem wist ik dat maar goed dat je het zegt want ik had er niet zo bij stil gestaan ;)
Haha ik heb het nog nooit gehad, denk dat wesly net als met die rank bug gewoon wat handicaps heeft gekregen voor zijn goede K/D en W/L ratio :+

Nee ik vind tot nu toe dat ze het bij EA/Dice wel goed op orde hebben, zoals die patch van gister behelsde sowieso 2 van de meest gevraagde fixes. Luisteren naar de community doen ze wel in tegenstelling tot IW tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

peet79 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:26:
[...]

Yups, sorry. Volgende keer beter, kon net 5 frags maken voordat het zooitje vastliep op me pc :d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:48:
[...]

Ja stiekem wist ik dat maar goed dat je het zegt want ik had er niet zo bij stil gestaan ;)

[...]

Haha ik heb het nog nooit gehad, denk dat wesly net als met die rank bug gewoon wat handicaps heeft gekregen voor zijn goede K/D en W/L ratio :+

Nee ik vind tot nu toe dat ze het bij EA/Dice wel goed op orde hebben, zoals die patch van gister behelsde sowieso 2 van de meest gevraagde fixes. Luisteren naar de community doen ze wel in tegenstelling tot IW tegenwoordig!
Mwa K/D ratio komt weer op gang, gisteren 35-1 over 3 rondes. Vandaag weer een aantal rondes gehad met 15-0 dus dat gaat wel. Ik wordt echter gek van die There is a problem with your connection. BF Heroes is het enige spel waar ik daar last van ondervind. Denk dat het iets is in BF Heroes zelf want als ik een nieuwe server join kan ik weer gewoon doorgamen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Check trouwens mijn class suggestie:
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=77991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lol geweldige class :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Geniaal, die wil ik zeker wel spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net 3 redeem codes, aangezien ik toch niet meer speel:

1. Zombie's head
2. Skull is weg
3. XP Boost is weg

Even een DM naar mij sturen (je krijgt maar 1 redeem code dus 3 mensen kunnen iets krijgen) en in de DM even de volgorde neerzetten welk item je het liefst wilt hebben (in het geval er meerdere mensen tegelijk sturen).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:47:
Krijg net 3 redeem codes, aangezien ik toch niet meer speel:

1. Zombie's head
2. Skull
3. XP Boost is weg

Even een DM naar mij sturen (je krijgt maar 1 redeem code dus 3 mensen kunnen iets krijgen) en in de DM even de volgorde neerzetten welk item je het liefst wilt hebben (in het geval er meerdere mensen tegelijk sturen).
Super actie _/-\o_

Zelf heb ik ook een code in de aanbieding, ik heb namelijk geen royal chars!
Zombie's head royals

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 23-10-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mja, de items blijven maar 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is waar maar als je niks hebt is het toch wel erg leuk.
Zelf heb ik nou XP boost en een skull head, vind het wel leuk :)

Net 2.5 uur gespeeld en dat was heerlijk.
Begon goed met een rank bij de eerste kill en in totaal 3x rank omhoog gegaan vanavond wel lekker dus.
Speelde op een VV/RR only i3d server die ik erg lekker vind. Het was eerst wel wat makkelijk want we wonnen elke keer en dacht ook een screen te hebben van mijn 16-1 maar die heeft die weer eens niet opgeslagen :S
Moet misschien toch maar eens standaad met fraps of weer met xfire spelen want ingame werkt voor geen meter :X

Anyways speelde met een gast waar ik een paar keer eerder mee heb gespeeld. Eerst samen national en ook samen met primator wat erg lekker was en ging ook retesimpel. Daarna pakte hij zijn royal soldier (lvl30) om wat te balancen.. Dat hebben we geweten die vent is nog beter geworden en is echt een slachtmachine als die op dreef is, vooral als die met iemand samen loopt (maakt niet uit wie). Vaak spande het erom maar dat was echt te gaaf. We maakten het elkaar zeker niet makkelijk maar dat maakte het juist mooi, echt een speler waar ik respect voor heb net zoals ik dat heb voor de gotters O+
Stonden elke keer mooi bovenaan de lijst te pronken :D JaWS was er halverwege ook bijgesprongen toen primator net weg was, was ook weer epic! *;

Overigens werkt die XP boost erg lekker hoor, in die tijd een goede 85000 exp binnen gehengeld. Jammer dat de potjes in het eerste uur steeds zo snel voorbij waren, ik kwam toen nauwelijks boven de 1600 score uit (zonder boost) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Nog een filmpje van 1 van die rondes: http://www.xfire.com/video/170010/ (vanaf de helft is er iig niet veel meer aan, daarvoor zie je kyozu een keer of wat. Op het moment dat ik naar tollhouse loop kun je stoppen met kijken)

Het was een prettige avond, en als soldier kon je je lol op: alleen VV en RR. Als gunner mis ik dan iig toch net wat vuurkracht om al te veel xp te scoren... niet dat het slecht ging ;) hoewel sommige rondes... maar ik had het idee dat na een aantal rondes er steeds minder snipers waren: heerlijk :D maar als gunner moet je toch op wat tanks kunnen schieten wil je veel punten scoren (ik dan, er zijn vast ook geweldige gunners op infantery maps).

Dit weekend ga ik ook weer regelmatig BFH doen. Afgelopen weekend heb ik veel Gothic III gedaan... leuk man :P maar gaat zoveel tijd in zitten, net als morrowind. en dan is morrowind toch wel iets beter, trekt ook minder aan je systeem. Maar nu is het een klein beetje vakantie, tijd voor bfh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:59:
Nog een filmpje van 1 van die rondes: http://www.xfire.com/video/170010/ (vanaf de helft is er iig niet veel meer aan, daarvoor zie je kyozu een keer of wat. Op het moment dat ik naar tollhouse loop kun je stoppen met kijken)

Het was een prettige avond, en als soldier kon je je lol op: alleen VV en RR. Als gunner mis ik dan iig toch net wat vuurkracht om al te veel xp te scoren... niet dat het slecht ging ;) hoewel sommige rondes... maar ik had het idee dat na een aantal rondes er steeds minder snipers waren: heerlijk :D maar als gunner moet je toch op wat tanks kunnen schieten wil je veel punten scoren (ik dan, er zijn vast ook geweldige gunners op infantery maps).

Dit weekend ga ik ook weer regelmatig BFH doen. Afgelopen weekend heb ik veel Gothic III gedaan... leuk man :P maar gaat zoveel tijd in zitten, net als morrowind. en dan is morrowind toch wel iets beter, trekt ook minder aan je systeem. Maar nu is het een klein beetje vakantie, tijd voor bfh :)
Leuk om te zien, zelfs wanneer ik rank.. had ook helemaal niet door dat je toen nog steeds op die tonnetjes stond :P Ging de hoek om werd verwelkomt door 5 lui :D

Ja die server staat in mijn bookmarks dus zul je ook vast nog wel een keer komen ;)
Hmm morgenavond wordt het zeker een avondje bfh maar zondag dan ben ik lekker naar Walibi.

Gothic III is wel leuk ja! Ik speel naast bfh vrijwel niks eigenlijk, Diablo 2 eerst maar ik wacht op de patch voor ik weer begin want het spel is nu helemaal plat gelegd.. Straks wel Torchlight maar goed zoveel speel ik toch niet meer hooguit een paar uur in de week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
psychoclown schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:08:
[...]

Leuk om te zien, zelfs wanneer ik rank.. had ook helemaal niet door dat je toen nog steeds op die tonnetjes stond :P Ging de hoek om werd verwelkomt door 5 lui :D
Het ironische was, ik wilde op dat moment aangeven dat er 1 persoon daarachter het gebouw liep maar dat die om aan het lopen was (helaas geen teamspeak)... en toen ik keek waren het er ineens idd 4 of 5 :P dus ik liep express niet mee omdat de gemarkte persoon andersom leek te lopen :P maar goed zo'n tonnetje is wel handig, want anders waren ze toch een stukje sneller met zn allen tegelijk de binnenplaats opgekomen en dan zijn ze slower toch makkelijker te raken.

maar het was toch wel ff heerlijk vanavond O+ en ik vermoed btw dat ik ook letterlijk primator zn plaats innam op de server: ik moest een minuut of 5 wachten voordat ik kon meedoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:14:
[...]

Het ironische was, ik wilde op dat moment aangeven dat er 1 persoon daarachter het gebouw liep maar dat die om aan het lopen was (helaas geen teamspeak)... en toen ik keek waren het er ineens idd 4 of 5 :P dus ik liep express niet mee omdat de gemarkte persoon andersom leek te lopen :P maar goed zo'n tonnetje is wel handig, want anders waren ze toch een stukje sneller met zn allen tegelijk de binnenplaats opgekomen en dan zijn ze slower toch makkelijker te raken.
Haha ja ik had me 6th opgegooid, echt een super aanrader soldier!! ik was eerst sceptisch maar het is heerlijk om te hebben!, en ik dacht er 1-2 te zien maar de stonden blijkbaar achter elkaar dus toen ik nog net niet de hoek om was zag ik de andere 3 daarachter staan. Dat was even schrikken maar ik kon niet meer stoppen dus ik dook er maar vol in :D
maar het was toch wel ff heerlijk vanavond O+ en ik vermoed btw dat ik ook letterlijk primator zn plaats innam op de server: ik moest een minuut of 5 wachten voordat ik kon meedoen :P
Haha ja hij was weg en een moment later hoor ik een 'Wave' achter me :D
Op het eind speelde Xaverius ook nog mee met de royals maar die zag ik pas laat (of hij was er nog niet zo lang in) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik was er inderdaad niet lang in, volgens mij hebben we maar één potje gespeeld. Morgen heb ik een meeting in Utrecht van Los Alcoholicos (zie GoT /5), dus zal ik niet spelen aangezien ik beneveld laat thuis zal komen. :D
Zondag zal vermoedelijk in teken staan van iets met mijn vrouw dus.... door de week weer. :o

Ik ben nu met Xaffie3 van Private I in één dag naar LT.Colonel I gegaan met volgens mij niet al te veel speeltijd...
* Xaverius dansje doet *O*

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik heb xaverius ook maar eens uit mn fans-lijst gehaald :P

http://www.xfire.com/video/170b64/

Filmpje erbij: kijk vooral eens naar het begin... ik wordt geteamkilled, op een manier waarvan ik vind dat het eigenlijk niet mogelijk moet zijn uiteraard :P Vervolgens op 1:45 is er nog wel een leuk stukje: royal komt aangereden achter town, ik weet m uiteraard te killen ;) maar ik had ook al gezien dat er nog een andere auto aankomt, dus beweeg me richting de opening tussen de gebouwen... ben daar net in komt die auto langsgesjeest: net mis :)

edit: owjah en de rest van het filmpje is niet veel bijzonders. Er zitten wat lekkere momenten in, maar de actie zit te ver uit elkaar om interessant te zijn :)

[ Voor 15% gewijzigd door JaWSnl op 24-10-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Laatst online: 21-08 10:12
JaWSnl schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:59:
Bizar, ik heb gisteren net Gothic 3 uitgespeeld. :P

Ik zal ook maar weer eens verder gaan met BFH, net 3 mailtjes gekregen met redeem codes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Loki.Nya schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:58:
[...]

Bizar, ik heb gisteren net Gothic 3 uitgespeeld. :P
_O-

Uitspelen... daar gaat toch wel veel tijd in zitten neem ik aan. Zoveel tijd heb ik niet over vermoed ik, en na zoiets lang gedaan te hebben denk ik toch vaak "wat ben ik toch in godsnaam met mn leven aan het doen" zeg maar O-) dus niet te vaak. Maar bfh is zo lekker intens en veel voldoenender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ben momenteel level 24 :). Vandaag nog met een aantal GoTters gespeeld, gisteren ook. Wonderbaarlijk genoeg speelde ik nog redelijk goed vandaag en dat terwijl ik een gigantische kater had (zo gigantisch dat ik niet recht kon lopen toen ik wakker werd :p). Nu maar 211.000 punten bij elkaar spelen voor level 25 te bereiken...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Straks nog even flink paar potjes spelen dan haal ik het meeste uit de XP boost, ~70k moet toch wel kunnen in een uurtje of 2 :)
wsLy schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:53:
Ben momenteel level 24 :). Vandaag nog met een aantal GoTters gespeeld, gisteren ook. Wonderbaarlijk genoeg speelde ik nog redelijk goed vandaag en dat terwijl ik een gigantische kater had (zo gigantisch dat ik niet recht kon lopen toen ik wakker werd :p). Nu maar 211.000 punten bij elkaar spelen voor level 25 te bereiken...
Haha dan zou ik dus echt totaal niks ervan bakken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
psychoclown schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:11:
Straks nog even flink paar potjes spelen dan haal ik het meeste uit de XP boost, ~70k moet toch wel kunnen in een uurtje of 2 :)
Die xp-boost is idd eigenlijk best wel heerlijk... en het knalt zo je scherm uit, als je het zo ziet :P
De eerste screens met kyozu: http://www.xfire.com/scre...af46f6e18b5da3b3251d3.png
Zitten er ook een paar bij die ik ga reporten... oa hitleraanbidders. Maar check dus vooral deze en de laatste paar screenshots die je op xfire aan de linkerkant kan kiezen.

edit: en nu ben ik aan het wachten tot kyozu een andere server is gejoined, zal wel druk zijn daar. een infantery-maps only.
update: ok nu zit ik te wachten. en zie mn blijvende stilte maar als: ik ben gejoined :)

edit: dat was best een lekker avondje zo. Samen met kyozu herrie getrapt. Ik ben niet de beste teamplayer, ga vaak liever mn eigen weg omdat ik dan weer kansen zie... maar goed het ging niet geheel verkeerd. Eerst dus gespeeld in een TE makkelijke server, toen een wat lastigere dat ging niet echt lekker, en daarna in een echte anti-nationals server: geen enkele keer met minder dan 0-25 verloren geloof ik :P maar het was wel vet, zulke rushes, het ging naar verhouding best goed. Had het eigenlijk moeten filmen... :)

[ Voor 36% gewijzigd door JaWSnl op 24-10-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:38:
[...]

Die xp-boost is idd eigenlijk best wel heerlijk... en het knalt zo je scherm uit, als je het zo ziet :P
De eerste screens met kyozu: http://www.xfire.com/scre...af46f6e18b5da3b3251d3.png
Zitten er ook een paar bij die ik ga reporten... oa hitleraanbidders. Maar check dus vooral deze en de laatste paar screenshots die je op xfire aan de linkerkant kan kiezen.

edit: en nu ben ik aan het wachten tot kyozu een andere server is gejoined, zal wel druk zijn daar. een infantery-maps only.
update: ok nu zit ik te wachten. en zie mn blijvende stilte maar als: ik ben gejoined :)
Ja echt he, nu in anderhalf uur ook weer een goede 50k bij elkaar geschoten :)
Leuk die screesn JaWS, gingen allebei weer lekker lekker alleen het zuigt dat bfh ingame echt niet werkt.. :X
Anyways doe nu steeds ook Print Screen dus heb er eentje kunnen bewaren:
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/esiv4w.jpg

Was op het moment dat ik JaWS net gejoined was maar hij zag mij niet en ging daarna weg.
Is ook te zien op de Screens bij hem, 2 naar beneden en je ziet me met 5-2 als een na laatste staan omdat ik net binnen kwam :P

Potjes waren weer erg lekker, paar enorm intense en een paar makkelijk zoals de 14-0 score.
Al met al weer een leuk avondje knallen samen met JaWS! Op het eind was het wel minder, we gingen tegen een halve Old Guys team die 5 gunners en 3 soldiers hadden en wij konden nauwelijks Square terug winnen.
Rushten ook als een malle in de gunner trein maar JaWS en ik deden het qua score en skill/aim stukken beter dan al die gasten maarja als soldier vs 4 gunners + soldier begin je sowieso niks. Alhoewel ik er dan soms nog wel 1 of 2 wist te pakken terwijl ik achteruit probeerde weg te komen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
psychoclown schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:57:
[...]
... JaWS en ik deden het qua score en skill/aim stukken beter dan al die gasten maarja als soldier vs 4 gunners + soldier begin je sowieso niks. Alhoewel ik er dan soms nog wel 1 of 2 wist te pakken terwijl ik achteruit probeerde weg te komen :')
Dat vind ik vaak zo grappig om te zien, hebben we toch wel echt de kwaliteit hier op GoT: mensen die al jaren met pc's en gamen bezig zijn. Heeerlijk! ik vind het ook altijd heerlijk met jou te rossen, maar baal soms wel dat een soldier op zo'n map het toch soms ff lekkerder heeft >< maar dat zit m ook in de skills van jou, jij hebt net wat meer talent.

Wat is dan het probleem met xfire en/of fraps? allebei werken niet? Ik had eerst fraps, das wel erg handig, 1 knop om te filmen en 1 om te screenshotten. Xfire moet dan weer een 2-toets-combinatie zijn. maar daar kun je het zo lekker simpel uploaden :P

Genoeg geweest voor deze zaterdag avond. Het is 11 uur (11 uur ja, denk maar na ;) ) en nu nog ff chillen met een zak chips :)
offtopic:
ow en ik kwam het volgende filmpje tegen in een ander topic, maar die is echt vet en wilde ik jullie niet onthouden :P http://www.youtube.com/watch?v=uir63vOhXeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragontje124
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 17:50
ik heb nog ongeveer 3 national skull redeem codes over ;) DM me maar als je er eentje wil
heb namelijk geen national chars

[ Voor 16% gewijzigd door dragontje124 op 25-10-2009 00:08 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.