Toch wel jammer hoe mensen eerst kunnen zeuren over cheaten en dergelijken (want ze staan achter...) en even later dat compleet omslaat als blijkt dat ze uiteindelijk tóch gewonnen hebben, zij het met een minimale marge.
Ach sommige mensen maken er gewoon een hobby van om mensen van cheaten te beschuldigen... Ik denk dat nog niet 1% van de keren dat mensen het roepen het ook echt gebeurt.
Ik heb nog maar 2 keer gehad waarvan ik dacht: die vent cheat als een gek. 1 keer toen iemand mijn commando op CC die bij mill liep gewoon vanaf de berg kapot schoot terwijl ik uiteraard onzichtbaar was en dus niet gemarked was, en nog een keer met een zelfde soort situatie.
Ach over het algemeen kijk ik niet eens naar het chatvenster meer dan 3 keer per ronde om te checken of er niet een friend is gejoined ofzo die wat zegt
lekker laten kletsen.
Ik heb nog maar 2 keer gehad waarvan ik dacht: die vent cheat als een gek. 1 keer toen iemand mijn commando op CC die bij mill liep gewoon vanaf de berg kapot schoot terwijl ik uiteraard onzichtbaar was en dus niet gemarked was, en nog een keer met een zelfde soort situatie.
Ach over het algemeen kijk ik niet eens naar het chatvenster meer dan 3 keer per ronde om te checken of er niet een friend is gejoined ofzo die wat zegt
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Is er over die wijziging voor Commando's al wat meer bekend dan alleen

inmiddels?
Nou heb ik wel een PTE account (naam aldaar is Cpt.Chaos), maar ik heb nog geen update gezien.
inmiddels?
Mja ik kijk op zich ook niet zo vaak, maar als er berichten over het hele venster komen aan de linker helft, dan stoort het wel...JaWSnl schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:49:
Ach sommige mensen maken er gewoon een hobby van om mensen van cheaten te beschuldigen... Ik denk dat nog niet 1% van de keren dat mensen het roepen het ook echt gebeurt.
Ach over het algemeen kijk ik niet eens naar het chatvenster meer dan 3 keer per ronde om te checken of er niet een friend is gejoined ofzo die wat zegtlekker laten kletsen.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 08-10-2009 16:03 ]
Mja inderdaad het komt in verhouding niet zoveel voor maar omdat je er zoveel over hoort lijkt het aantal cheaters groter dan het eigenlijk isJaWSnl schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:49:
Ach over het algemeen kijk ik niet eens naar het chatvenster meer dan 3 keer per ronde om te checken of er niet een friend is gejoined ofzo die wat zegtlekker laten kletsen.
Toen ik een tijdje met mijn commando gespeeld heb ben ik 2 cheaters tegen gekomen.. als soldier of gunner heb je er geen last van.
Nope en mijn post is ook niet zo lang geleden, anders stond het al wel weer groot op de FPGJtje schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:02:
Is er over die wijziging voor Commando's al wat meer bekend dan alleen
inmiddels?Nou heb ik wel een PTE account (naam aldaar is Cpt.Chaos), maar ik heb nog geen update gezien.
Trouwens wat ik me gister opeens bedacht.. het ELO systeem is gefixed!
Lees ook net een leuke thread: Who are the opponents of our best players?. Noemen een aantal gasten Nulled.Shot.. dacht nou als je al door zoveel lui genoemd wordt is het zeker een of andere prodigy. Dus ik zoek zijn naam eens op en ben niet heel impressed op 2 punten na: 1. Het aantal gespeelde potjes op RR... 2. Zijn rank....!! Of gunners ranken veel harder of hij is gewoon een nolifer in plaats van een prodigy
[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 08-10-2009 17:05 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Mij noemen ze nietpsychoclown schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:28:
Lees ook net een leuke thread: Who are the opponents of our best players?. Noemen een aantal gasten Nulled.Shot.. dacht nou als je al door zoveel lui genoemd wordt is het zeker een of andere prodigy. Dus ik zoek zijn naam eens op en ben niet heel impressed op 2 punten na: 1. Het aantal gespeelde potjes op RR... 2. Zijn rank....!! Of gunners ranken veel harder of hij is gewoon een nolifer in plaats van een prodigy
HerrSauerkrat
ELO: 1212
Kills, Deaths: 7637, 1712
Ratio: 4.4610
Wins, Losses: 753, 101
Ratio: 7.4550
Mja alleen ze zijn daar op het forum niet echt onder de indruk van hoge k/d van commando's.
Lees het sinds deze week af en toe (General Chat) maar altijd gebash vanuit commando kamp naar de gunners en soldiers en andersom
-edit-
Net een potje gejoined, zag RR/VV/CC only staan en dacht.. NICE dat lust ik wel!
Nou niet dus, ze gingen massaal naar lookout en binnen een minuut stonden we al achter met 25-43 oid.
Grappig was nog wel, ik was de topplayer van heel de match met 15-6, zelfs de royals hadden kutscores maar nog altijd beter dan de 6 spelers die naast mij en een ander (7-6) alleen maar 1 of 0 kills hadden (en 6+ deaths)..
Tweede potje hoopte ik op wat beters maar de enige andere uit mijn team die wat wist te raken was eerder bij de jeep en reed met mij en de rest naar lookout.. ondanks dat ik nog zei dat ze windmill moesten pakken. Kwamen net bij lookout aan toen ik al 2 volle jeeps bij windmill zag weg rijden waarvan eentje in onze rug kwam
-edit II-
Ik weet niet wat het is vandaag want ik kan geen fatsoenlijke score neerzetten lijkt wel.
Behalve dat ene potje zijn ALLE national teams crap, zijn allemaal verrekte slecht of afk en de royals die maken er flink gebruik van door in groepjes van 5+ te lopen.. noway dat ik daar tegen kan. Zelfs de beste speler kan daar niet in zijn eentje tegen op.. Hopelijk vind ik zo een aardig teampje want ik hoopte wel op een uurtje of 2 actie voordat ik bier ga drinken!
Ben wel vandaag na 3 kills Major geworden
Lees het sinds deze week af en toe (General Chat) maar altijd gebash vanuit commando kamp naar de gunners en soldiers en andersom
-edit-
Net een potje gejoined, zag RR/VV/CC only staan en dacht.. NICE dat lust ik wel!
Nou niet dus, ze gingen massaal naar lookout en binnen een minuut stonden we al achter met 25-43 oid.
Grappig was nog wel, ik was de topplayer van heel de match met 15-6, zelfs de royals hadden kutscores maar nog altijd beter dan de 6 spelers die naast mij en een ander (7-6) alleen maar 1 of 0 kills hadden (en 6+ deaths)..
Tweede potje hoopte ik op wat beters maar de enige andere uit mijn team die wat wist te raken was eerder bij de jeep en reed met mij en de rest naar lookout.. ondanks dat ik nog zei dat ze windmill moesten pakken. Kwamen net bij lookout aan toen ik al 2 volle jeeps bij windmill zag weg rijden waarvan eentje in onze rug kwam

-edit II-
Ik weet niet wat het is vandaag want ik kan geen fatsoenlijke score neerzetten lijkt wel.
Behalve dat ene potje zijn ALLE national teams crap, zijn allemaal verrekte slecht of afk en de royals die maken er flink gebruik van door in groepjes van 5+ te lopen.. noway dat ik daar tegen kan. Zelfs de beste speler kan daar niet in zijn eentje tegen op.. Hopelijk vind ik zo een aardig teampje want ik hoopte wel op een uurtje of 2 actie voordat ik bier ga drinken!
Ben wel vandaag na 3 kills Major geworden
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 08-10-2009 19:55 ]
Ik had net wel een fatsoenlijke score, althans bijna, want mn internet verbinding viel weg 3 kills voordat we zouden hebben gewonnen. Een paar leuke momenten: We zitten bij onze homebase op SS onze vlag terug te nemen. Vliegt er een vliegtuig over die 3 tanks ziet staan: 2 bij de vlag, en ik kom net aan rijden. Ik zie m vliegen, en hij zet vanaf zee een duikvlucht in om de tanks te raken, vliegt uiteindelijk vlak over de tanks heen. Ik sta op dat moment net buiten de ommuring, naast de poort waar hij zij uit komt vliegen (doordat ie zo laag zit). Ik had m verwacht, dus schiet m zo van de zijkant uit de lucht... zn reactie "pff lucky man". Rest van de ronde nog een keer met een tank hem in een andere tank van flinke afstand kapot geschoten, weinig reactie. Schiet ik m later nog een keer uit de lucht met mn tank (seriously, hoe lang duurt het voor je door hebt dat je hoogte moet houden...) zegt ie nog een keer dat ik lucky ben
Wat gebeurt er eigenlijk als je weg gaat voor het einde? Krijg je dan geen winst/verlies-punt, verlies je automatisch, of krijg je de winst/verlies-punt van het moment waarop je weg gaat?
Edit:
Ben overigens inmiddels General II... betekend zo ver ik weet dat je dus 2 keer tot general bent gekomen, en dat je daarna Private III wordt.

Wat gebeurt er eigenlijk als je weg gaat voor het einde? Krijg je dan geen winst/verlies-punt, verlies je automatisch, of krijg je de winst/verlies-punt van het moment waarop je weg gaat?
Edit:
Ben overigens inmiddels General II... betekend zo ver ik weet dat je dus 2 keer tot general bent gekomen, en dat je daarna Private III wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door JaWSnl op 08-10-2009 23:42 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Hoeveel uur per dag spelen jullie deze game?
Ik ben sinds de update Corporal geworden en heb trouwens eindelijk mijn Kill/Death ratio positief! 
Ook wel grappig om te zien: Sinds ik de dapper versie heb van de Pipsqueek's Popper, heb ik daarmee in minder tijd al meer kills gemaakt dan met de gewone.
Weet iemand van jullie trouwens wat die DUW precies inhoud? Mijn broer en ik begrijpen die niet, waar staat het voor, en wat betekend het?
Ook wel grappig om te zien: Sinds ik de dapper versie heb van de Pipsqueek's Popper, heb ik daarmee in minder tijd al meer kills gemaakt dan met de gewone.
Weet iemand van jullie trouwens wat die DUW precies inhoud? Mijn broer en ik begrijpen die niet, waar staat het voor, en wat betekend het?
[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2009 00:49 ]
Ik speel op een goeie (eigenlijke slechte) dag zo'n 8 uur.... maar meestal niet meer dan 2 uur per dag.GJtje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 00:45:
Hoeveel uur per dag spelen jullie deze game?Ik ben sinds de update Corporal geworden en heb trouwens eindelijk mijn Kill/Death ratio positief!
DUW = Death while Using Weapon... oftewel hoevaak je doodging terwijl je dat wapen gebruikte
Gisteravond kwam ik in een potje terecht waar de nationals zo zwaar aan het winnen waren. Heel goed bezig met een groep terwijl mijn "teamleden" zich overal bevonden. Goed, al met al knal ik er toch eentje per keer dat ik neergeschoten wordt mee neer, meestal 3 tegen 1. Beginnen ze me ineens van cheaten te beschuldigen! Blijkbaar kunnen ze er niet tegen om neergeschoten te worden. Ik heb ze nog veel plezier toegewenst en ben naar een andere server gegaan want kans om te winnen was er ook weer niet.
Ik ben deze week dus serieus met een gunner begonnen, het was even wennen maar inmiddels gaat het wel aardig. Ik heb de maxwel en de cheeser als geweren en de tank buster als wapens ingesteld en nu gaat het wel lekker denk ik zo.
Ik ben deze week dus serieus met een gunner begonnen, het was even wennen maar inmiddels gaat het wel aardig. Ik heb de maxwel en de cheeser als geweren en de tank buster als wapens ingesteld en nu gaat het wel lekker denk ik zo.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Haha dat is inderdaad wel mooi jaJaWSnl schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:40:
Ik had net wel een fatsoenlijke score, althans bijna, want mn internet verbinding viel weg 3 kills voordat we zouden hebben gewonnen. Een paar leuke momenten: We zitten bij onze homebase op SS onze vlag terug te nemen. Vliegt er een vliegtuig over die 3 tanks ziet staan: 2 bij de vlag, en ik kom net aan rijden. Ik zie m vliegen, en hij zet vanaf zee een duikvlucht in om de tanks te raken, vliegt uiteindelijk vlak over de tanks heen. Ik sta op dat moment net buiten de ommuring, naast de poort waar hij zij uit komt vliegen (doordat ie zo laag zit). Ik had m verwacht, dus schiet m zo van de zijkant uit de lucht... zn reactie "pff lucky man". Rest van de ronde nog een keer met een tank hem in een andere tank van flinke afstand kapot geschoten, weinig reactie. Schiet ik m later nog een keer uit de lucht met mn tank (seriously, hoe lang duurt het voor je door hebt dat je hoogte moet houden...) zegt ie nog een keer dat ik lucky ben![]()
Edit:
De laatste tijd schiet ik ook wel eens vliegtuigen uit de lucht met mijn soldier, werkt prima!
Laatst op nog een mooie uit de lucht gehaald waar 3 man in zaten, wilde me net gaan wingclippen maar ik beschoot ze al sinds ze aan kwamen vliegen.
Dan krijg je geen punt volgens mij. Daarom kun je op de leaderboard ook een gasten 112 w/l ratio zien.. Echt jammer dat die leaderboard zo slecht werkt want nu weet je niet welke gasten een serieuze w/l ratio hebben en wie nog actief is
Jij gaat echt hard, gunner toch? Bijna alle hoge ranked gasten die ik tegenkom zijn gunners!
Oh niet zo veel hoor maar ik begrijp waar je op doelt, net als die Nulled.Shot.. die heeft dus vanaf woensdag aardig wat moeten spelen anders wordt je niet zomaar Captain VIII.... Zelf heb ik sinds de update iets van 8 uurtjes gespeeld, daarvoor minder maar ik begin er weer wat zin in te krijgenGJtje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 00:45:
Hoeveel uur per dag spelen jullie deze game?Ik ben sinds de update Corporal geworden en heb trouwens eindelijk mijn Kill/Death ratio positief!
Gratz! Ik heb het gister weer marginaal omlaag gehaald.. het wilde voor geen meter alleen maar noobteams.
Nee daar heb ik ook al een aantal keer mijn hoofd over gebroken maar ik ben er nog steeds niet achter.
Ja dan kun je wel snel naar ranken inderdaad maar toch.. je hebt zelf gezien hoe ik kan spelen en dat doe ik ook 9/10 keer maar toch doe ik dus niet veel damage lijkt wel..JaWSnl schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 08:43:
[...]
Ik speel op een goeie (eigenlijke slechte) dag zo'n 8 uur.... maar meestal niet meer dan 2 uur per dag.
DUW = Death while Using Weapon... oftewel hoevaak je doodging terwijl je dat wapen gebruikteje hebt op de bfh-site tooltips btw... als je een afkorting ziet in de statistieken die je niet begrijpt, hou je muis erop, dan zie je meestal wat het is.
Hmm dat wist ik niet want dat was eerst zeker niet of wel? Heb er toen namelijk ook wel eens over gehoovered maar gebeurde niks. Sowieso hebben ze de hele site aangepakt want eerst waren er ook nog wel eens 'onbekende' wapens die mij gekilled hadden

Hmm gister kwam ik dus alleen maar servers tegen met hordes royals die samen liepen.. op RR allemaal massaal rushen naar TH wat ik dus van de week al zei als goede tactiek. Nou als je met 2 soldiers tegenover 3 gunners een soldier en een handvol commando's staat dan kan je nog zo goed zijn in 10s liggen jij en je teammaat.. Begon ik andersom rond te lopen zaten er bij dat huisje op de berg ook een 2tal snipers.. en de snipers van mijn team? Die stonden veilig naast de basespawn wat te beschieten (en geen kills maken uiteraard..)Xaverius schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:54:
Gisteravond kwam ik in een potje terecht waar de nationals zo zwaar aan het winnen waren. Heel goed bezig met een groep terwijl mijn "teamleden" zich overal bevonden. Goed, al met al knal ik er toch eentje per keer dat ik neergeschoten wordt mee neer, meestal 3 tegen 1. Beginnen ze me ineens van cheaten te beschuldigen! Blijkbaar kunnen ze er niet tegen om neergeschoten te worden. Ik heb ze nog veel plezier toegewenst en ben naar een andere server gegaan want kans om te winnen was er ook weer niet.
correct
Misschien krijg je voor bepaalde zaken, zoals het mollen van wagens, sneller een rank ook nog ofzo. Ik bedoel: waarom zouden ze iets maken wat precies gelijk op gaat met je level? Ik gok dat dr rank met andere dingen samen hangt, en mss dat een gunner daar soms voordeel van heeft.Ja dan kun je wel snel naar ranken inderdaad maar toch.. je hebt zelf gezien hoe ik kan spelen en dat doe ik ook 9/10 keer maar toch doe ik dus niet veel damage lijkt wel..
Hmm dat wist ik niet want dat was eerst zeker niet of wel? Heb er toen namelijk ook wel eens over gehoovered maar gebeurde niks. Sowieso hebben ze de hele site aangepakt want eerst waren er ook nog wel eens 'onbekende' wapens die mij gekilled hadden
Die tooltips waren volgens mij altijd al, hoewel niet op alle afkortingen, maar wel een groot deel.
Vanochtend ook, horde royals op RR die met stuk of 6 samen liepen rond te rennen, ik join net en probeer me nog beetje te verstoppen maar jah ze hebben uiteraard ook die scanner en zien me gelijk. Mijn god die kwamen hard op me af, al tonnetjes gooien omdat ze wisten dat ik ergens achter stondHmm gister kwam ik dus alleen maar servers tegen met hordes royals die samen liepen.. op RR allemaal massaal rushen naar TH wat ik dus van de week al zei als goede tactiek. Nou als je met 2 soldiers tegenover 3 gunners een soldier en een handvol commando's staat dan kan je nog zo goed zijn in 10s liggen jij en je teammaat.. Begon ik andersom rond te lopen zaten er bij dat huisje op de berg ook een 2tal snipers.. en de snipers van mijn team? Die stonden veilig naast de basespawn wat te beschieten (en geen kills maken uiteraard..)
Maar ook heb ik op een server gezeten met, op 2 man na incl mezelf, alleen maar snipers. Echt niet meer grappig. Hoewel ze gelukkig niet zo goed waren, heb een aantal roadkills gemaakt ook nog
Weet je dat ik niet eens durf te zeggen dat ik bijvoorbeeld 3 (of meer) headshots achter elkaar heb (ben commando). Want weet zeker dat ik dan uit gemaakt word voor cheater.Xaverius schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:54:
Damn, 8 uur... Dat red ik nooit, want dan heb ik het al voor gezien gehouden.JaWSnl schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 08:43:
Ik speel op een goeie (eigenlijke slechte) dag zo'n 8 uur.... maar meestal niet meer dan 2 uur per dag.
Ach, hebben ze het eindelijk via acroniemen oid in de HTML aangegeven?DUW = Death while Using Weapon... oftewel hoevaak je doodging terwijl je dat wapen gebruikteje hebt op de bfh-site tooltips btw... als je een afkorting ziet in de statistieken die je niet begrijpt, hou je muis erop, dan zie je meestal wat het is.
Ja dat klopt maar ik denk dat het eerder sharen van je skills is en die gedachte delen veel meer mensen. Gezien ik alleen CM heb wat ik kan sharen gaat het misschien minder hard, die share ik trouwens altijd zoveel mogelijk.JaWSnl schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:37:
[...]
Misschien krijg je voor bepaalde zaken, zoals het mollen van wagens, sneller een rank ook nog ofzo. Ik bedoel: waarom zouden ze iets maken wat precies gelijk op gaat met je level? Ik gok dat dr rank met andere dingen samen hangt, en mss dat een gunner daar soms voordeel van heeft.
[quote[Die tooltips waren volgens mij altijd al, hoewel niet op alle afkortingen, maar wel een groot deel.[/]
Hmm misschien niet opgevallen dan
Ja 1v2 en soms 1v3 lukt me nog wel maar was gister echt een paar keer flink in spanning toen er zo'n grote groep aan kwam denderen.Vanochtend ook, horde royals op RR die met stuk of 6 samen liepen rond te rennen, ik join net en probeer me nog beetje te verstoppen maar jah ze hebben uiteraard ook die scanner en zien me gelijk. Mijn god die kwamen hard op me af, al tonnetjes gooien omdat ze wisten dat ik ergens achter stond
Maar ook heb ik op een server gezeten met, op 2 man na incl mezelf, alleen maar snipers. Echt niet meer grappig. Hoewel ze gelukkig niet zo goed waren, heb een aantal roadkills gemaakt ook nog
Ja die snipers ook joh! Normaal helemaal geen problemen mee maar ik had gister ook een aantal servers met tig commando's.. de snipertrails zag je constant en ze kruisten elkaar ook nog door heel de map heen.. Super irritant gewoon en dan ook nog taunten alsof hij de enige was die mij beschoot.. Top punt was nog wel BB, had al kennis gemaakt met een aantal commando's maar ik liep wreck uit en BBde een sniper bij town, die me begon te schieten, 2 tellen later stond er nog eentje naast de trap en ik werd neergeschoten door sniper nummer 3 op de berg naast me.. Een snipertje hier en daar kan ik makkelijk hebben, knivers zijn inkoppers maar een peloton die me beschiet is geen lol aan
Ik was ook in dezelfde veronderstellingGJtje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:08:
Ach, hebben ze het eindelijk via acroniemen oid in de HTML aangegeven?Was naar mijn weten bij de eerste lancering van de statistieken niet zo toch? Maar dankjewel voor de info!
Hmm ik ben er zojuist achter gekomen dat Bandage nog steeds geen Burning Bullets stopt. Normaal zou de Burning Bullets damage moeten stoppen als je bandage gebruikt, maar ik bleef health verliezen (ik zat verscholen). Erg fijn.. zo blijf ik bandages verspillen terwijl het niet helpt 
Dacht dat ze dit gefixed hadden..
zo, even een paar rondjes met zuigende mamma mee gelopen. En ik maar afvragen waarom het zo moeilijk ging. Heeft ie een elo van 1200 ten op zichte van mijn 600. Met alle zeilen bij lukte het toch nog om met zijn tweeen een keer boven aan te komen
. Mijn elo ook gelijk 150 punten omhoog.
http://bfh.lighteye.nl/hi...heroid=198758480&type=elo
Wel beter dat nieuwe vrienden systeem. Ik heb het idee dat ik veel vaker een potje met iemand mee kan spelen. Kom veel meer GOTters tegen
Wel beter dat nieuwe vrienden systeem. Ik heb het idee dat ik veel vaker een potje met iemand mee kan spelen. Kom veel meer GOTters tegen
En dat laatste vind ik nou ook leuk! Vroeger keek ik er nooit, maar tegenwoordig kijk ik al tijd eerst bij friends of er iemand online is. Ik heb dr voornamelijk GoTters en enkele anderen die mij als friend toe wilde voegen en goeie levels hadden.peet79 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:56:
zo, even een paar rondjes met zuigende mamma mee gelopen. En ik maar afvragen waarom het zo moeilijk ging. Heeft ie een elo van 1200 ten op zichte van mijn 600. Met alle zeilen bij lukte het toch nog om met zijn tweeen een keer boven aan te komen. Mijn elo ook gelijk 150 punten omhoog.
Wel beter dat nieuwe vrienden systeem. Ik heb het idee dat ik veel vaker een potje met iemand mee kan spelen. Kom veel meer GOTters tegen![]()
Maar ik vond het wel tof, lekker met zn drie. Op een gegeven moment 3 man op het vliegtuig, maar dan jump ik er wel bij town weer af, want het is relatief nutteloos om met meer man dr op te zitten en town is vrij belangrijk
edit: ik ben er nou trouwens nog steeds niet over uit welke wapens en welke upgrades ik wil gebruiken. Heb nu gekozen voor lvl 2 leg-it en lvl 5 keg. Dat laatste is handig, maar niet per see veel handiger dan level 1 keg. Heb bovendien de long-range MG en short-range Shotgun (en uiteraard AT (anti-tank)). Iemand die ervaring heeft met leuke combinaties? Ik heb al van alles geprobeerd maar ben er nog niet uit.
[ Voor 14% gewijzigd door JaWSnl op 09-10-2009 16:37 ]
Nee helaas nietwsLy schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:47:
Hmm ik ben er zojuist achter gekomen dat Bandage nog steeds geen Burning Bullets stopt. Normaal zou de Burning Bullets damage moeten stoppen als je bandage gebruikt, maar ik bleef health verliezen (ik zat verscholen). Erg fijn.. zo blijf ik bandages verspillen terwijl het niet helpt
Ja vind ik ook super! Ook fijn dat er wat meer actieve mensen in de playertable staan nu en dat mensen er echt gebruik van maken. Heb vorig jaar hetzelfde geintroduceerd bij het Diablo 2 topic (ok ander soort game maar het principe is gelijk) en dat wordt veel gebruikt en is erg handig voor nieuwe mensen etcpeet79 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:56:
zo, even een paar rondjes met zuigende mamma mee gelopen. En ik maar afvragen waarom het zo moeilijk ging. Heeft ie een elo van 1200 ten op zichte van mijn 600. Met alle zeilen bij lukte het toch nog om met zijn tweeen een keer boven aan te komen. Mijn elo ook gelijk 150 punten omhoog.
Wel beter dat nieuwe vrienden systeem. Ik heb het idee dat ik veel vaker een potje met iemand mee kan spelen. Kom veel meer GOTters tegen![]()
Een paar filmpjes van vandaag, peet79 deed ook mee.
http://www.xfire.com/video/15cb48/ (RR: verloren, en niet echt lekker)
http://www.xfire.com/video/15cb03/ (VV: idiote chauffeur aan het begin)
http://www.xfire.com/video/15cab4/ (VV: gewonnen, best lekker)
Het is overigens niet veel bijzonders hoor
http://www.xfire.com/video/15cb48/ (RR: verloren, en niet echt lekker)
Het is overigens niet veel bijzonders hoor
[ Voor 11% gewijzigd door JaWSnl op 09-10-2009 20:01 ]
Soldier Guides:
Official: Blackwyn
Defensive: | Nefaroth | Funk001 |
Aggressive: | Baronen92 | Robwar |
Supportive: | Eburoon | Crazyflyguy |
Official: Blackwyn
Defensive: | Nefaroth | Funk001 |
Aggressive: | Baronen92 | Robwar |
Supportive: | Eburoon | Crazyflyguy |
Nice gaan we zo even bekijkenJaWSnl schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:27:
Een paar filmpjes van vandaag, peet79 deed ook mee.
http://www.xfire.com/video/15cb48/ (RR: verloren, maar toch wel lekker)
Nah wat vreemd, zat net in een spelletje met wat GoTers, word er eentje zomaar er uit gekicked. Beetje vreemde reden ook wel... Of weet jij een betere reden dan die ik zag psychoclown?
Heb er (voor de zekerheid) een screenshot van gemaakt, als je die hebben wil, let me know.
Heb er (voor de zekerheid) een screenshot van gemaakt, als je die hebben wil, let me know.
Vreemd, ik was ook ineens weg.
Filteren ze tegenwoordig ook op (teveel) Nederlanders?
There is no place like 127.0.0.1
Ja echt vet raar, zag toevallig net Playerkick: Kyozu, God hates you... ofzoiets toen ik van een brug afsprong en een gast neerknalde.. 11-3 als score kan geen reden geweest zijn lijkt me.. is niet eens super goedGJtje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:26:
Nah wat vreemd, zat net in een spelletje met wat GoTers, word er eentje zomaar er uit gekicked. Beetje vreemde reden ook wel... Of weet jij een betere reden dan die ik zag psychoclown?
Thanks voor de screen zou ik wel eens willen zien
Ja dat zag ik toen ook.. vaagPrimator schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:30:
Vreemd, ik was ook ineens weg.

Misschien een of andere lame gameserver admin?psychoclown schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:33:
Ja echt vet raar, zag toevallig net Playerkick: Kyozu, God hates you... ofzoiets toen ik van een brug afsprong en een gast neerknalde.. 11-3 als score kan geen reden geweest zijn lijkt me.. is niet eens super goed![]()
Thanks voor de screen zou ik wel eens willen zien
Anders worden er niet twee gekicked lijkt me, al zag ik wel alleen jou gekicked worden.Ja dat zag ik toen ook.. vaag
Ja thanks daarvoor, nouja ik zal het als compliment zien net als de handvol keren dat ze me een cheater genoemd hebbenGJtje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:56:
[...]
Misschien een of andere lame gameserver admin?Screen (om ruimte te besparen en geen boze mod te krijgen) in je DM...
Was niet echt duidelijk, bedoeld dat ik voordat ik gekicked werd of die msg zag al had gezien dat primator niet meer in de server uit het niet..Anders worden er niet twee gekicked lijkt me, al zag ik wel alleen jou gekicked worden.
Trouwens net level 20 geworden en niet veel later Colonel
6th sense genomen want dat is toch wel nice soms!
LOL, slaat nergens op. Ik werd er gisteren ook ineens ergens uitgetrapt nadat ik een paar vragen stelde over de hoeveelheid snipers in het spel zaten. Ik zag overal die strepen in de lucht hangen, twee drie snipers bijelkaar en tegenover elkaar. Probeer dan maar eens het ship wreck te verlaten. 
Overigens wat me vandaag opviel is dat ik spawnde op de plek waar ik neergeschoten was. Zeker twee keer is me dat vandaag overkomen, is dat nieuw?

Overigens wat me vandaag opviel is dat ik spawnde op de plek waar ik neergeschoten was. Zeker twee keer is me dat vandaag overkomen, is dat nieuw?
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Wow lol.. dan vind ik het ook niet heel gek dat er mensen zijn met VIII ranks.. noway dat je dat kunt krijgen door te nolifen. Alhoewel ik ben nu wel Brigadier General maar gaat nog steeds niet echt vlot ondanks dat ik vanavond best aardig gespeeld heb.
Paar potjes met JaWS gespeeld, was heerlijk.. tenminste toen we goede servers gevonden hadden.. RR met veel commando's is echt zuigage bij het leven niet normaal.
Maar het ging wel erg lekker en op een gegeven moment joinde hij mij weer toen ik in een extreem goed potje zat. Bijna alleen maar group vs group fights en beide teams gemiddeld ongeveer even sterk. Kon alleen in het eerste potje op BB een goede score neerzetten 20-9 maar daarna kon je echt niet meer verder komen dan 10-8, 12-10, 12-9 omdat ze allemaal in groepen liepn. Erg goede potjes gehad dus
Hmm dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt, waren toevallig alle flags door de tegenstander gecapped?
Paar potjes met JaWS gespeeld, was heerlijk.. tenminste toen we goede servers gevonden hadden.. RR met veel commando's is echt zuigage bij het leven niet normaal.
Maar het ging wel erg lekker en op een gegeven moment joinde hij mij weer toen ik in een extreem goed potje zat. Bijna alleen maar group vs group fights en beide teams gemiddeld ongeveer even sterk. Kon alleen in het eerste potje op BB een goede score neerzetten 20-9 maar daarna kon je echt niet meer verder komen dan 10-8, 12-10, 12-9 omdat ze allemaal in groepen liepn. Erg goede potjes gehad dus
Mja zie ook vorige pagina onderaan.. ik werd gekicked omdat 'God me haat' ... lol!Xaverius schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:11:
LOL, slaat nergens op. Ik werd er gisteren ook ineens ergens uitgetrapt nadat ik een paar vragen stelde over de hoeveelheid snipers in het spel zaten. Ik zag overal die strepen in de lucht hangen, twee drie snipers bijelkaar en tegenover elkaar. Probeer dan maar eens het ship wreck te verlaten.
Hmm dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt, waren toevallig alle flags door de tegenstander gecapped?
[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 09-10-2009 23:20 ]
Nee dat niet, tenminste... Normaal kom je dan met een parachute op een vlag terecht en niet op de grond op de zelfde plek waar je vlak daarvoor nog lag te liggen...
Stop de verwelking!
Mja maar soms wil je nog wel eens dichtbij de grond spawnen.Xaverius schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:58:
Nee dat niet, tenminste... Normaal kom je dan met een parachute op een vlag terecht en niet op de grond op de zelfde plek waar je vlak daarvoor nog lag te liggen...
Tenminste dat heb ik wel eens gehad
Mijn k/d ratio gaat weer wat omlaag wordt dus weer even tijd dat ik weer wat goede potjes speel met 3+ k/d ratio..
What are Ranks and how do they work?
We thought it would be interesting to see who the veterans on the Battlefield are and who's new. That way it'd be easier for us to know who to hide behind when the fight gets dangerous.With that in mind we came to the conclusion it would be a good to find a way to rank you all. Initially we thought about ranking you by size, shape and smell. However after some investigation it turned out the best way to do this would be using actual words.
Once your hero has progressed beyond level 10 - by decimating your enemy you start gathering Rank points, which in turn will impress the top-brass and move you onward toward your next rank.
As you get promoted from rank to rank, a title will appear below your name for all to see. As this can be somewhat hard to see while fighting for your life, we also added it to your hero's profile page.
Ranks are earned by damaging your enemy, there are no special requirements for ranks.
Each rank is earned after you have dealt 16,000 points of damage to your enemies.
The first rank you will receive is the rank of "Private", you will work your way through the ranks until you reach the rank of "General" but it doesn't stop there, once you have caused another 16,000 points of damage you get the rank of "Private II" and you will work through that stage until "General II", this continues until you get to "General C"
Even rekenen:
General C = 100 keer general.
Elke keer general halen is 16.000 damage maal 13 is 208.000 damage.
Dus om General C te halen moet je 20.800.000 damage doen
Ik ben inmiddels Specialist IV o.i.d. (de site wordt maar niet geupdate) dus dat is 208.000 + 208.000 + 208.000 + 16.000 = 640.000 damage. Ik ben dus op 0.3% van het geheel.
Het ranking systeem is er sinds 30-09-2009, ik ben dus 10 dagen al bezig.
Als ik dus op deze snelheid door blijf gaan dan heb ik in 325 dagen bij General C
Maar dan heb ik ook best wel veel gegamed de laatste tijd
dus even uitgaan van 1 jaar, dan valt het straks ook niet tegen.
Edit: inmiddels ben ik specialist IV
Even dit hierboven geupdate. Er klopte eerste geen ruk van.
General C = 100 keer general.
Elke keer general halen is 16.000 damage maal 13 is 208.000 damage.
Dus om General C te halen moet je 20.800.000 damage doen
Ik ben inmiddels Specialist IV o.i.d. (de site wordt maar niet geupdate) dus dat is 208.000 + 208.000 + 208.000 + 16.000 = 640.000 damage. Ik ben dus op 0.3% van het geheel.
Het ranking systeem is er sinds 30-09-2009, ik ben dus 10 dagen al bezig.
Als ik dus op deze snelheid door blijf gaan dan heb ik in 325 dagen bij General C
Maar dan heb ik ook best wel veel gegamed de laatste tijd
Edit: inmiddels ben ik specialist IV
[ Voor 10% gewijzigd door JaWSnl op 10-10-2009 20:10 ]
Pfff, ik moet nog meer dan 2 jaar als het al niet meer is 
Alhoewel als ik speel ben ik in 1-2uurtjes 1 rank omhoog dus heel slecht doe ik het niet.
Zou ik in het snelste geval zo'n 100 uur bezig zijn (zou vroeger op de middelbare school in 4 maanden gelukt zijn
).
Alhoewel als ik speel ben ik in 1-2uurtjes 1 rank omhoog dus heel slecht doe ik het niet.
Zou ik in het snelste geval zo'n 100 uur bezig zijn (zou vroeger op de middelbare school in 4 maanden gelukt zijn
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2009 20:51 ]
je vergeet dat je 13 ranks moet per general... dus in het snelste geval 1300 uurpsychoclown schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:51:
Pfff, ik moet nog meer dan 2 jaar als het al niet meer is
Zou ik in het snelste geval zo'n 100 uur bezig zijn (zou vroeger op de middelbare school in 4 maanden gelukt zijn).
Owja.. voor het gemak sla ik die onzin ranks wel over joh!JaWSnl schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:37:
[...]
je vergeet dat je 13 ranks moet per general... dus in het snelste geval 1300 uur
Dat veranderd de zaak wel flink maar nog steeds niet heel onaardig denk ik zo, tenminste ik zie maar weinig soldiers die echt hoge ranks hebben. Zie vooral gunners die met een veel hogere rank rondlopen.
Zojuist ben ik General Major General geworden, een uurtje per rank zit er bij mij vaak wel in denk ik
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 11-10-2009 01:04 ]
Ik ben blijven haken op Brigadier Generaal. Dus hierna generaal en dan private II en de ranks herhalen zich met II erachter? Heb de afgelopen dagen fifa gespeeld en heroes gelaten voor wat het is. En vanaf woensdag ben ik 10 dagen op herfstvakantie, dus het is begin november voor dat ik met mijn gunner verder ga.
@JaWSnl: specialist IV?! Dan heb jij dus al 3x13 + 1 ranks erop zitten? Dus 50 ranks? Tijd te veel ofzo?
@JaWSnl: specialist IV?! Dan heb jij dus al 3x13 + 1 ranks erop zitten? Dus 50 ranks? Tijd te veel ofzo?
Mja gaat best lekker nou zonder al teveel te spelen maarja die ranks zeggen niet echt veel over skill hooguit de tijd die je eraan besteed hebtJoosie200 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:11:
Ik ben blijven haken op Brigadier Generaal. Dus hierna generaal en dan private II en de ranks herhalen zich met II erachter? Heb de afgelopen dagen fifa gespeeld en heroes gelaten voor wat het is. En vanaf woensdag ben ik 10 dagen op herfstvakantie, dus het is begin november voor dat ik met mijn gunner verder ga.
Net een uurtje gespeeld en heb er wel een aantal leuke potjes opzitten, veel teamwork, geduchte royals team en zoals gewoonlijk goede scores
Was wel jammer dat vorige week alle benodigde functies eruit lagen..
Zijn er mensen die straks rond een uur of 15:00 potjes bfh willen spelen?
Zijn er mensen die straks rond een uur of 15:00 potjes bfh willen spelen?
Ok alleen ben/was ik nu nog even goed aan de study, neem nu heel even pauze en trek zo nog even door dan zie je me wel verschijnenpeet79 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:17:
ik en jwslnl zijn al bezig, join maar
Changelog• 03-07-'09 - Nieuwe TS moet nog wel wat aan gebeuren. • 03-07-'09 - De Inleiding up-to-date gebracht. Groups toegevoegd. Spelling fouten eruit gehaald. • 07-07-'09 - Bfhwiki aan de links sectie toegevoegd. • 08-07-'09 - Nieuwe header gemaakt en toegevoegd. • 26-07-'09 - Playertable gemaakt en toegevoegd. Duidelijkere Class kopjes. • 14-08-'09 - I3d's serverlists toegevoegd aan de links sectie inclusief uitleg. • 20-09-'09 - Skilltables toegevoegd. • 30-09-'09 - Riverside Rush toegevoegd. • 11-10-'09 - Sectie Micro-transactions verbeterd. Sectie classes afgesplitst van Eigenschappen en tevens de Navigatie verbeterd/geupdate. | ||
[ Voor 69% gewijzigd door psychoclown op 11-10-2009 14:37 ]
Wat me altijd opvalt in Bucaneer Bay is dat de snipers altijd op dezelfde plek blijven ook al zijn meedere keren gekilled. Dat maakt het natuurlijk wel makkelijker om op snipers te gaan jagen 
Ik speel zelf alleen maar met de soldier. Laatst in VV 3000+ scores en een k/d van 23/3 als soldier.
Meestal zit ik bij de top 3 van een match tenzij ik bezig ben met missions.
Ik speel zelf alleen maar met de soldier. Laatst in VV 3000+ scores en een k/d van 23/3 als soldier.
[ Voor 11% gewijzigd door TRASH_LORD op 11-10-2009 16:29 ]
Vaak wel inderdaad maar wel irritant als er 3+ gekruist staan te schietenTRASH_LORD schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:28:
Wat me altijd opvalt in Bucaneer Bay is dat de snipers altijd op dezelfde plek blijven ook al zijn meedere keren gekilled. Dat maakt het natuurlijk wel makkelijker om op snipers te gaan jagen
Same here en vanmiddag nog een twee of drietal 3k+ scores gehaald op VV dacht ik maar misschien heeft JaWS nog wel screens gemaakt want we speelden samen weer wat potjes.
Ging erg lekker, allebei trouwens en ben wederom een rank up gegaan: Luitenant General alweer
Check hier http://www.xfire.com/screenshots/jawsnl1/ voor een paar screens van kyozu en ik (nieuwste screenshots eerst). Op het 2 na laatste plaatje zie je bovendien een geil mannetje van 13 jaar met mij, een zuigende mama, kletsen.
Als laatste nog deze video, er worden 2 snipers gekillt door mij van long range... en ik snipe bijna nooit
http://www.xfire.com/video/1603ab/
Als laatste nog deze video, er worden 2 snipers gekillt door mij van long range... en ik snipe bijna nooit
[ Voor 3% gewijzigd door JaWSnl op 11-10-2009 18:48 ]
Verwijderd
Ze zouden bij een leeftijdsgrens voor dit spel moeten instellen!JaWSnl schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:48:
Check hier http://www.xfire.com/screenshots/jawsnl1/ voor een paar screens van kyozu en ik (nieuwste screenshots eerst). Op het 2 na laatste plaatje zie je bovendien een geil mannetje van 13 jaar met mij, een zuigende mama, kletsen.
Net dat filmpje bekeken, ben er niet zo van onder de indruk, omdat ik dat zelf ook al heel vaak heb gehad, zelfs met headshots, en dat niet alleen op SS, maar ook op BB en VV.JaWSnl schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:48:
ThanksJaWSnl schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:48:
Haha ja dat ventje was echt mooi, dat je hem ook wijs had gemaakt dat je 11 was met DD
Hmm heb geen G-toetsenbord maar lijkt me dat dat wel mogelijk is.GJtje schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:02:
[...]
Net dat filmpje bekeken, ben er niet zo van onder de indruk, omdat ik dat zelf ook al heel vaak heb gehad, zelfs met headshots, en dat niet alleen op SS, maar ook op BB en VV.Wel vraag ik me af, hoe je een ability kan binden aan een key, ik doe alles aan een nummertje, waardoor ik dat nu gewent ben, maar als ik strakjes teveel heb, moet ik uitwijken. Ik heb trouwens een G15 toetsenbord, kan ik dan die G1 t/m G6 ook gebruiken in een game, als ik de Profiler voor mijn toetsenbord heb geïnstalleerd?
Heb zelf ook mijn muis gekoppeld alleen niet meer M3 en M4 want dat is blijkbaar kaduuk bij mijn G5 en dan is het op mijn andere pc nogal vervelend als de knoppen weer anders zitten
GJtje, als ik gewoon de Logitech software gebruik en aan g1 de macro enter bla bla bla enter koppel dan doet het ingame toch niets.
heb me een week geleden aangemeld voor Army of GoT 8 maar ben nog steeds niet geaccepteerd
Verwijderd
Je kan de toesten gewoon bij de ingame opties wijzigen. Dit werkt tenminste bij mijn simpele Trust muisje (die na een jaar of 10 trouwe dienst nog steeds perfect zijn werk doet).Simon Verhoeven schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:35:
GJtje, als ik gewoon de Logitech software gebruik en aan g1 de macro enter bla bla bla enter koppel dan doet het ingame toch niets.
Dat komt omdat ik niet terug kon vinden of je een gotter was of niet.dragontje124 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:57:
heb me een week geleden aangemeld voor Army of GoT 8 maar ben nog steeds niet geaccepteerd
Staan namelijk nog 2 andere invites open maar daar heb ik nadat ik het hier gevraagd had niks over gehoord dus vandaar dat ik niet iedereen klakkeloos accepteer
Anyways consider it done!
Verwijderd
Hallo Beste GoTers 
Ik speel hier ook op onder de naam: Cambic - Cambic2 - Virtuez. Lvl 7 8 en 8
Speel pas iets van 2 dagen op deze accounts. Ik zou me graag aan willen melden voor de GoT Clan
Speel pas iets van 2 dagen op deze accounts. Ik zou me graag aan willen melden voor de GoT Clan
Jah ik gebruik dus mn muis up en down om long range wapen (up) of short range wapen (down) te kiezen. Werkt vrij aardig, het wieltje zit daar handig niks te doen anders. Vervolgens de knoppen om mn wasd heen die vrij zijn. Die zijn het snelst te bereiken...
Doet verder veel mensen het gewoon met alleen nummertjes dan?
WelkomVerwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:00:
Hallo Beste GoTers
Zie de playertable voor de benodigde handelingen om in de playertable te komen.
Voor de groups zal ik even kijken en je accepten, ik neem aan dat je account iets van Cambic of Virtuez is?
Behalve de CM en BS die ik op resp. scroll up en scroll down toegewezen heb (eerst was het M3 en M4) gebruik ik voornamelijk de nummers 1-6. 6th sense heb ik nu op F staan dat werkt ook wel lekkerJaWSnl schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:01:
Jah ik gebruik dus mn muis up en down om long range wapen (up) of short range wapen (down) te kiezen. Werkt vrij aardig, het wieltje zit daar handig niks te doen anders. Vervolgens de knoppen om mn wasd heen die vrij zijn. Die zijn het snelst te bereiken...
[ Voor 38% gewijzigd door psychoclown op 11-10-2009 23:04 ]
F is dan weer net de enige toets die ik gelaten heb voor wat ie is
maar dat is omdat ik er nu zo aan gewend ben dat dat achterom kijken is, ben bang dat ik er niet meer aan kan wennen anders
maar mss nog eens over nadenken. Meer knopjes op de muis zou ook handig kunnen zijn. Mn huidige muis houdt het mss niet lang meer vol, want daar zit daan vaak aan te knabbelen en het wieltje is al redelijke bagger ><
Filmpje van mn gesnipe is idd niet zo geweldig maar dat was voor de eerste keer sinds tijden dat ik snipe
ik vond het wel grappig
(ondertussen zit daan het scherm van mn laptop hier steeds dicht te klappen....)
Filmpje van mn gesnipe is idd niet zo geweldig maar dat was voor de eerste keer sinds tijden dat ik snipe
k nicepsychoclown schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:21:
[...]
Dat komt omdat ik niet terug kon vinden of je een gotter was of niet.
Staan namelijk nog 2 andere invites open maar daar heb ik nadat ik het hier gevraagd had niks over gehoord dus vandaar dat ik niet iedereen klakkeloos accepteer
Anyways consider it done!
Verwijderd
[quote]psychoclown schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:02:
[...]
Welkom
Voor de groups zal ik even kijken en je accepten, ik neem aan dat je account iets van Cambic of Virtuez is?
Mijn main acc is Cambic. link: http://www.battlefieldheroes.com/player/2295987462
[...]
Welkom
Mijn main acc is Cambic. link: http://www.battlefieldheroes.com/player/2295987462
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2009 23:49 ]
Ik had het niet over bvb action 1 aan q toewijzen. Maar dat BFH precies niet goed samenspeelt met de profiler van mijn g11 (of toch niet als het macro's zijn)Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:16:
[...]
Je kan de toesten gewoon bij de ingame opties wijzigen. Dit werkt tenminste bij mijn simpele Trust muisje (die na een jaar of 10 trouwe dienst nog steeds perfect zijn werk doet).
kan je ergens zien hoeveel damage je nog moet voor de volgende rank?
Haha ik gebruik dat nooit behalve in mijn fragmovieJaWSnl schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:36:
F is dan weer net de enige toets die ik gelaten heb voor wat ie ismaar dat is omdat ik er nu zo aan gewend ben dat dat achterom kijken is, ben bang dat ik er niet meer aan kan wennen anders
maar mss nog eens over nadenken. Meer knopjes op de muis zou ook handig kunnen zijn. Mn huidige muis houdt het mss niet lang meer vol, want daar zit daan vaak aan te knabbelen en het wieltje is al redelijke bagger ><
Filmpje van mn gesnipe is idd niet zo geweldig maar dat was voor de eerste keer sinds tijden dat ik snipeik vond het wel grappig
(ondertussen zit daan het scherm van mn laptop hier steeds dicht te klappen....)
Ja knoppen aan de zijkant van de muis.. ik kan niet meer zonder alleen omdat 1 muis kapot is doe ik het maar zodat ik niet elk weekend als ik wil spelen eerst weer moet wennen zoals ik afgelopen vrijdag moest
Eens kijken of er nog garantie op zit (denk net voorbij of het moet 3 jaar zijn) want mijn ervaring met de service van Logitech is echt ronduit super. Al tot 2x toe een gloednieuwe muis omdat door intensief gebruik de linkermuis knop het begaf (al paar jaar geleden) en het leuke was dat het net gebeurde in een official match.. heel zuur als skilled rifler
Ok maar doe het in het vervolg via DM aub zoals ik bij die handelingen heb gezet!Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:46:
Nee alleen maar gokken naar hoe snel je gemiddeld ranked. Zo doe ik ongeveer een rank per 45-60min en dan speel ik meestal goed zoals op sommige screens van JaWS te zien isdragontje124 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 00:01:
kan je ergens zien hoeveel damage je nog moet voor de volgende rank?
Ik heb natuurlijk ook meteen de nieuwelingen toegevoegd aan mijn friendslist!
[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 12-10-2009 00:18 ]
ik zal je even accepterenpsychoclown schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 00:01:
[...]
Haha ik gebruik dat nooit behalve in mijn fragmovie
Ja knoppen aan de zijkant van de muis.. ik kan niet meer zonder alleen omdat 1 muis kapot is doe ik het maar zodat ik niet elk weekend als ik wil spelen eerst weer moet wennen zoals ik afgelopen vrijdag moest
Eens kijken of er nog garantie op zit (denk net voorbij of het moet 3 jaar zijn) want mijn ervaring met de service van Logitech is echt ronduit super. Al tot 2x toe een gloednieuwe muis omdat door intensief gebruik de linkermuis knop het begaf (al paar jaar geleden) en het leuke was dat het net gebeurde in een official match.. heel zuur als skilled rifler
[...]
Ok maar doe het in het vervolg via DM aub zoals ik bij die handelingen heb gezet!
[...]
Nee alleen maar gokken naar hoe snel je gemiddeld ranked. Zo doe ik ongeveer een rank per 45-60min en dan speel ik meestal goed zoals op sommige screens van JaWS te zien is
Ik heb natuurlijk ook meteen de nieuwelingen toegevoegd aan mijn friendslist!
en met nieuwelingen bedoel je nieuw in de group neem ik aan
[ Voor 4% gewijzigd door dragontje124 op 12-10-2009 00:55 ]
Hier werken de G-toetsen wel (G15 v2).Simon Verhoeven schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:35:
Heb je wel delays tussen de toetsaanslagen gezet? Anders wil het wel eens niet werken omdat het te snel gaat voor het spel.
Verder is een muis met extra toetsen wel heel gemakkelijk.
Heb al jaren een logitech MX510, waarvan ik nu pas de M3 en M4 toetsen van gebruik.
Dat heb ik inderdaad niet ingesteld.
Hier oo een g15 v2.
En een muiis met extra knoppen is gewoon handig.
In BFH heb ik aan m3 gewoon machine gun en m4 shotgun gekoppeld.
Hier oo een g15 v2.
En een muiis met extra knoppen is gewoon handig.
In BFH heb ik aan m3 gewoon machine gun en m4 shotgun gekoppeld.
Ja, nieuw in de playertabledragontje124 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 00:38:
[...]
ik zal je even accepteren
en met nieuwelingen bedoel je nieuw in de group neem ik aanwant mijn account zelf bestaat al meer dan een jaar
Voor de mensen die een PTE account hebben:
"Hello Heroes,
the PTE* is now live with upcoming Game updates (which are always subject to change).
Go try them out now!"
"Hello Heroes,
the PTE* is now live with upcoming Game updates (which are always subject to change).
Go try them out now!"
Verwijderd
Is er niet een manier om met geen commando's in het spel te komen .
Heb niks persoonlijk tegen maar vind gewoon dat ze het spel verzieken daarbij voegen ze ook niks toe aan het team . 1 of 2 commandos in het spel kan nog wel maar ben vandaag nog geen 1 server tegen gekomen waar er niet minstens 4-5 in de team zaten .
Heb niks persoonlijk tegen maar vind gewoon dat ze het spel verzieken daarbij voegen ze ook niks toe aan het team . 1 of 2 commandos in het spel kan nog wel maar ben vandaag nog geen 1 server tegen gekomen waar er niet minstens 4-5 in de team zaten .
Cool! Gelijk is kijken of er een update is, ben benieuwd naar de Commando changes.psychoclown schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 20:07:
Voor de mensen die een PTE account hebben:
"Hello Heroes,
Go try them out now!"
Ik vermoed dat het voornamelijk de weergave en het geluid zal zijn, de Pipsqueek's Popper klinkt nu als een kinder klappertjes pistool.
Wat dan weer wel grappig is, nu ik de PTE aan het updaten ben:

Sorry 'bout that, wrong version!
Al denk ik trouwens dat je naar de 4 cijfers moet kijken...
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 12-10-2009 21:32 ]
Ik had een paar dagen geleden toch een leuke ervaring met een vijandelijke sniper. Ik ben gunner.
We kwamen elkaar op een gegeven moment tegen, ik kill hem. Ik zit in de buurt van zijn spawn-punt, dus hij is redelijk snel weer ter plaatsen (ik denk dat het op CC was bij backyard) en begint weer te schieten. Ik schiet terug, hij rent weg, en overleeft. Ik weet dat hij me nog in de gaten aan het houden moet zijn. Dus ik heal ff om voor zn volgende aanval klaar te zijn... begint ie weer te vuren. Niet goed genoeg, hij is weer dood. Vervolgens begint het dus weer opnieuw. Hij moet in de buurt zijn gespawnt inmiddels en houd me vast en zeker in de gaten tot ik iets doe om hem een kans te geven. Ik denk: "ff een psychologies testje", en gebruik weer een health-package... en ja hoor hij begint weer te schieten, ik schiet hem weer dood
Dat was zo grappig
leuk hoe je mensen soms psychologisch kan beinvloeden
We kwamen elkaar op een gegeven moment tegen, ik kill hem. Ik zit in de buurt van zijn spawn-punt, dus hij is redelijk snel weer ter plaatsen (ik denk dat het op CC was bij backyard) en begint weer te schieten. Ik schiet terug, hij rent weg, en overleeft. Ik weet dat hij me nog in de gaten aan het houden moet zijn. Dus ik heal ff om voor zn volgende aanval klaar te zijn... begint ie weer te vuren. Niet goed genoeg, hij is weer dood. Vervolgens begint het dus weer opnieuw. Hij moet in de buurt zijn gespawnt inmiddels en houd me vast en zeker in de gaten tot ik iets doe om hem een kans te geven. Ik denk: "ff een psychologies testje", en gebruik weer een health-package... en ja hoor hij begint weer te schieten, ik schiet hem weer dood
Dat was zo grappig
Sinds een week is er de mogelijkheid tot bestellen van een server dus het aantal commando beperkende servers zullen wel snel groeien. Laatst al eentje gehad samen met JaWS, max 2 commando's (weet het alleen niet of het per team was) met auto kick.. dat waren echt lekkere potjesVerwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:13:
Is er niet een manier om met geen commando's in het spel te komen .
Haha erg nice die updateGJtje schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:25:
[...]
Cool! Gelijk is kijken of er een update is, ben benieuwd naar de Commando changes.
Ik vermoed dat het voornamelijk de weergave en het geluid zal zijn, de Pipsqueek's Popper klinkt nu als een kinder klappertjes pistool.
Wat dan weer wel grappig is, nu ik de PTE aan het updaten ben:
Sorry 'bout that, wrong version!
Al denk ik trouwens dat je naar de 4 cijfers moet kijken...
Laat maar weten als er wat leuke veranderingen in zitten.
Trouwens nog mensen die me kunnen helpen met de gunner changes van afgelopen patch?
Heb zelf alleen een gunner level 3 en kan dus niks testen want volgens mij zijn er wel een aantal skills flink verbeterd/aangepakt
Haha dat is wel geniaal jaJaWSnl schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:35:
Ik had een paar dagen geleden toch een leuke ervaring met een vijandelijke sniper. Ik ben gunner.
We kwamen elkaar op een gegeven moment tegen, ik kill hem. Ik zit in de buurt van zijn spawn-punt, dus hij is redelijk snel weer ter plaatsen (ik denk dat het op CC was bij backyard) en begint weer te schieten. Ik schiet terug, hij rent weg, en overleeft. Ik weet dat hij me nog in de gaten aan het houden moet zijn. Dus ik heal ff om voor zn volgende aanval klaar te zijn... begint ie weer te vuren. Niet goed genoeg, hij is weer dood. Vervolgens begint het dus weer opnieuw. Hij moet in de buurt zijn gespawnt inmiddels en houd me vast en zeker in de gaten tot ik iets doe om hem een kans te geven. Ik denk: "ff een psychologies testje", en gebruik weer een health-package... en ja hoor hij begint weer te schieten, ik schiet hem weer dood![]()
Dat was zo grappigleuk hoe je mensen soms psychologisch kan beinvloeden
Eerlijk gezegd nooit aan gedacht maar dat is dan ook niet zo makkelijk te doen met close combat figuren. Daar ben ik dus erg van!
Zojuist een belachelijk potje, CC nipt gewonnen met 1-0.. ga erg slecht maar dat komt omdat mijn team echt niks aan het doen is. Weet zelf 2 vlaggen te cappen in een minuutje of 3 waardoor we net gewonnen hebben.
Daarna kwam RR, helft van het team weg dus 4-8 en nadat ik 3 keer dood ben gegaan kom ik weer wat terug.
Leaven nog 2 van ons team en we zijn over met 2 man tegen een vol royals team, zelf sta ik inmiddels 5-4.
Vervolgens ben ik samen met die ander (ook een soldier) op spawn gaan staan ben degene die probeerde in de buurt te komen hebben het geweten.. Eerst voorzichtig een commandotje die zo lag vervolgens een sniper bij de boom op een heuveltje neergepaft vanaf de base.. zo ging het even door totdat ze met 3 man kwamen, 2 commando's en een soldier. Wist de soldier en een van de commando's te pakken en me score werd al langzamerhand beter 11-7.. De match duurde ook een minuut of 8.. ongelooflijk want die ander (en later joinde nog 1) konden er niks van maar werden ook niet of nauwelijks neergeschoten. Als de royals ze slim waren geweest met meer naar binnen te vallen hadden we het misschien nog moeilijk gehad maar echt wat een noobserver was dat zeg..
[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 12-10-2009 21:53 ]
Commandobeperkende server? Is dat dan ook voor snipers mogelijk? Want ik heb tijden in maps gezeten waar 75% sniper was, word je echt niet goed van... Al die strepen door de lucht en als commando kom je nooit een open terrein over...
Beter is dan de verhoudingen goed worden bijgehouden door de server. Op die manier heb je tenminste een goede gameplay en hoeft niemand over andere klasses te zeuren.
Beter is dan de verhoudingen goed worden bijgehouden door de server. Op die manier heb je tenminste een goede gameplay en hoeft niemand over andere klasses te zeuren.
Stop de verwelking!
Snipers zijn commando's dusja dat is mogelijkXaverius schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:20:
Commandobeperkende server? Is dat dan ook voor snipers mogelijk? Want ik heb tijden in maps gezeten waar 75% sniper was, word je echt niet goed van... Al die strepen door de lucht en als commando kom je nooit een open terrein over...
Hmm mja kan me er wel iets bij voorstellen maar op die server bijv. vond niemand het erg, sterker nog ze vonden het allemaal een stuk beter. 1-2 commando's per team en de rest soldiers en gunners, die konden hun lol meer dan genoeg op in veel close fights.
Speel zelf meestal commando (sorry hoor) en heb nu lvl 1 Mark Target.
Ik gebruik het gelijk wanneer deze opgeladen is en richt op de gebruikelijke plekken voor commando's.
Altijd leuk die paniek als ze ineens zichtbaar zijn
.
Ik gebruik het gelijk wanneer deze opgeladen is en richt op de gebruikelijke plekken voor commando's.
Altijd leuk die paniek als ze ineens zichtbaar zijn
There is no place like 127.0.0.1
Och heb er ook totaal geen problemen mee maar als er zoveel in een server zitten is gewoon echt niks aan.Primator schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:38:
Speel zelf meestal commando (sorry hoor) en heb nu lvl 1 Mark Target.
Altijd leuk die paniek als ze ineens zichtbaar zijn.
Als soldier die de intense close range fights op zoekt wil ik niet in een server zitten waar in elke hoek een royal commando staat... RR is daar soms een mooie (slechte) map voor..
Oeh, haal ik weer termen door elkaar. Ik speel nu dus een gunner en vind inderdaad een paar snipers per team voldoende (lees 2).
Gisteravond in RR ging het ook weer lekker tegen o.a. 4 snipers, je spawnt, loopt naar je teamgenoten toe en je kan weer opnieuw spawnen omdat er ver weg wat lui liggen te sniperen. *zucht*
Maar het blijft een leuk spelletje hoor.
Gisteravond in RR ging het ook weer lekker tegen o.a. 4 snipers, je spawnt, loopt naar je teamgenoten toe en je kan weer opnieuw spawnen omdat er ver weg wat lui liggen te sniperen. *zucht*
Stop de verwelking!
Haha geeft niks maar wel grappig als je nu voor commando gunner invult in je postXaverius schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:11:
Oeh, haal ik weer termen door elkaar. Ik speel nu dus een gunner en vind inderdaad een paar snipers per team voldoende (lees 2).
Ja RR is daar helemaal 'mooi' voor, staat er eentje bij Market, eentje tussen Market en Boulevard en nog een bij dat huis met die trap naast Boulevard.. dat is helemaal leuk dan kom je er vrijwel niet langs
Nouja als je een noob team hebt, gewoon met wat gunners en soldier treinen naar market en heel dat Royal team kapot maken
Ach er is op de FP van battlefieldheroes.com een plaatje gepost:

Zoals ik al dacht, in ieder geval grafische verbeteringen (bij de scope van de royal rifle goed te zien), als de rifles er zo uit gaan zien, wel gaaf!
Ik zal binnenkort eens kijken in de PTE en mijn bevindingen hier plaatsen, aangezien ik alleen met commando's speel.
Gewoon omdat ik sluipschutten het leukste vind, maakt me niet uit hoe ik scoor, al is dat het liefste wel positief voor het team natuurlijk (en goed voor mijn kill/death ratio)!
Zoals ik al dacht, in ieder geval grafische verbeteringen (bij de scope van de royal rifle goed te zien), als de rifles er zo uit gaan zien, wel gaaf!
Ik zal binnenkort eens kijken in de PTE en mijn bevindingen hier plaatsen, aangezien ik alleen met commando's speel.
[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 14-10-2009 00:32 ]
Vorig weekend zat ik op een server waar alle snipers gekicked werden. Waren zo wel toffe rondes.
Van mij mogen er best wel wat in zitten maar zoals ik eerder al zei, niet teveel en zeker niet op BB/RR.Engineer Stewie schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:26:
Vorig weekend zat ik op een server waar alle snipers gekicked werden. Waren zo wel toffe rondes.
Trouwens hebben meer mensen last van dat ze SS minder leuk vinden worden?
Mijn score heb ik altijd het liefst met een 2+ ratio maar op SS is het vaak zo dat er gerushed wordt naar de Royals en vaak kunnen zij er helemaal niks tegen doen. Spawnkillen moet een keertje als je bijvoorbeeld als solo hero door weet te stomen naar Orchard op VV maar spawnrapen vind ik niks aan en geeft totaal geen voldoening. De potjes dat ik SS wel leuk vind is als er flinke intense battles tussen Lighthouse en Village plaats vinden maar dat is maar 1 op de 5 keer het geval..
dat had ik als royal commando op VV laatstJaWSnl schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:35:
We kwamen elkaar op een gegeven moment tegen, ik kill hem. Ik zit in de buurt van zijn spawn-punt, dus hij is redelijk snel weer ter plaatsen (ik denk dat het op CC was bij backyard) en begint weer te schieten. Ik schiet terug, hij rent weg, en overleeft. Ik weet dat hij me nog in de gaten aan het houden moet zijn. Dus ik heal ff om voor zn volgende aanval klaar te zijn... begint ie weer te vuren. Niet goed genoeg, hij is weer dood. Vervolgens begint het dus weer opnieuw. Hij moet in de buurt zijn gespawnt inmiddels en houd me vast en zeker in de gaten tot ik iets doe om hem een kans te geven. Ik denk: "ff een psychologies testje", en gebruik weer een health-package... en ja hoor hij begint weer te schieten, ik schiet hem weer dood![]()
Dat was zo grappigleuk hoe je mensen soms psychologisch kan beinvloeden
Ik was met stealth Guardpost aan het veroveren.
komt er een soldier aan die ziet dat zijn vlag naar beneden gaat. Deze komt op mij af, ik loop een stuk naar achter. Hij gaat met zn rug naar me toe staan en ik snipe m neer. Vervolgens loop ik terug naar de vlag en probeer deze weer te veroveren. Na een paar seconden komt die soldier weer op me af (ik was inmiddels weer in stealth) en ik doe hetzelfde trucje. Hier trapte ie 3 of 4 keer achter elkaar in voordat ie me eindelijk afknalde
@psychoclown
als commando vind ik het inderdaad ook heel makkelijk killen in RR. de enige tegenstand die je daar kan krijgen zijn de andere snipers.
[ Voor 4% gewijzigd door dragontje124 op 14-10-2009 15:54 ]
Haha wat een knurft was dat dan zegdragontje124 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:52:
[...]
dat had ik als royal commando op VV laatst.
Ik was met stealth Guardpost aan het veroveren.
komt er een soldier aan die ziet dat zijn vlag naar beneden gaat. Deze komt op mij af, ik loop een stuk naar achter. Hij gaat met zn rug naar me toe staan en ik snipe m neer. Vervolgens loop ik terug naar de vlag en probeer deze weer te veroveren. Na een paar seconden komt die soldier weer op me af (ik was inmiddels weer in stealth) en ik doe hetzelfde trucje. Hier trapte ie 3 of 4 keer achter elkaar in voordat ie me eindelijk afknalde
BB op en meteen knallen of afwachten en actief om je heen kijken is wat je mij zal zien doen in zo'n situatie.
Ja precies lijkt mij ook wel, alhoewel ik er ook genoeg neerknal als ze mij maar niet van de andere kant van de map beschieten (en dan het liefst met 2+) want dan wordt het wat lastiger voor mijn SRsmg@psychoclown
als commando vind ik het inderdaad ook heel makkelijk killen in RR. de enige tegenstand die je daar kan krijgen zijn de andere snipers.
Och ik zie het zo vaak gebeuren als commando zijnde.
Dan zijn de Nationals te ver weg om mij te zien (Stealth op L5), maar ik zit dan wel een vlag van hen te capturen.
Lopen ze gewoon straal aan je voorbij, terwijl ik weet dat ik als commando een levende schietschijf ben voor Soldiers en Gunners in close combat.
Dan zijn de Nationals te ver weg om mij te zien (Stealth op L5), maar ik zit dan wel een vlag van hen te capturen.
Lopen ze gewoon straal aan je voorbij, terwijl ik weet dat ik als commando een levende schietschijf ben voor Soldiers en Gunners in close combat.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 14-10-2009 21:24 ]
Ach ja het is gratis he dat trekt veel mensen die niet echt inzicht hebben in het spelGJtje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:40:
Och ik zie het zo vaak gebeuren als commando zijnde.
Desalniettemin een zeer vermakelijk shootertje!
Ik merk dat ik de laatste dagen minder zin heb om te gamen. Ik heb dan ook wel een uberdrukke week (verjaardag van mn 1-jarige zoontje vrijdag (efteling) en het feest op zondag, en dan nog de verjaardag van mn oma en moeder) maar als ik ff doe valt het me flink tegen. Ik kom bijna altijd in een potje terecht waar we ge-ownt worden als nationals. In andere gevallen ben ik als sniper maar aan de slag gegaan maar dat is nog steeds niet echt mn ding, vaak niet snel genoeg om een heen-en-weer bewegende soldier neer te halen.
Maar wie weet is het maar een tijdelijk dipje
ik heb wel de laatste tijd weer de zin om eens wat op te nemen weer. Ik heb xfire altijd aanstaan, dus neem wel eens wat op, maar echt leuke dingen heb je natuurlijk net niet op film.
Maar wie weet is het maar een tijdelijk dipje
Mja als je zoveel gamed zoals jij deed afgelopen week en je zit al in een drukke periode zal die dip des te eerder komen. Zelf zou ik wel wat meer willen spelen maar heb het wel druk genoeg of ben soms net andere dingen doen.JaWSnl schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:16:
Ik merk dat ik de laatste dagen minder zin heb om te gamen. Ik heb dan ook wel een uberdrukke week (verjaardag van mn 1-jarige zoontje vrijdag (efteling) en het feest op zondag, en dan nog de verjaardag van mn oma en moeder) maar als ik ff doe valt het me flink tegen. Ik kom bijna altijd in een potje terecht waar we ge-ownt worden als nationals. In andere gevallen ben ik als sniper maar aan de slag gegaan maar dat is nog steeds niet echt mn ding, vaak niet snel genoeg om een heen-en-weer bewegende soldier neer te halen.
Maar wie weet is het maar een tijdelijk dipjeik heb wel de laatste tijd weer de zin om eens wat op te nemen weer. Ik heb xfire altijd aanstaan, dus neem wel eens wat op, maar echt leuke dingen heb je natuurlijk net niet op film.
Dat je steeds in slechte matches komt is puur toeval, zelf heb ik dat ook soms hoor. Zoals laatst waar ik hier ook even mijn stoom afgeblazen had.. het wilde die avond maar niet lukken door het duidelijk betere Royal team (1vs8 is geen optie en al helemaal niet als ze samen lopen..).
De ene avond is het nou eenmaal beter dan de andere, kun je vrij weinig aan doen maar jammer is het wel
Hahah je neemt vaak wel leuke dingen op maar niet speciaal leuk. Zo had ik in die 100GB aan fragmenten voor mijn movie ook genoeg leuke kills maar dat was gewoon niet bijzonder om te showen, iedereen kan bijv. 2 noobs gunners in zijn eentje als soldier neerhalen zonder veel moeite. Kan er misschien leuk uit zien maar als je een beetje skilled bent zie je meteen dat het noobs waren en dus al niet echt de speciaal
Trouwens alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje
-edit-
Vanavond is dus zo'n avond lijkt wel voor mij!
Eerste server meteen raak, VV 19-42 terug op base.. kom net binnen schiet er 2 neer en we kunnen met heel het team doorstomen naar guardpost, pak er vervolgens nog 4 en ga 1 keer dood.. eind stand 0-34 ofzo en 6-1 voor mij en ik was er één minuut in.. Nouja met goede hoop een tweede potje, ik pak de jeep en springen 2 soldiers bij in.. nou toppie.. rijden naar RB en doe 6th op, de Royals komen zoals verwacht net de hoek om met 3 man. Zet meteen BB op en prefire naast de opening waar ze precies op tijd inrijden, allemaal BB en allemaal dik gedamaged waarna iemand van mijn team BS doet. Prima ik kill degene die het verste vliegt, draai me om om er nog 3 royals te zien en geen teammaten.. ja 2 die vanaf guardpost gelopen komen.
Dus ik pak ze met nog BB vol in de rug en een tweetal crits ook nog en ik word door alledrie beschoten, de volgende seconde spawn ik bij Guardpost waar heel mijn team het moeilijk heeft tegen de royals.. 9-43

Ze zeggen dat stat padding illegaal is maar ik vraag er ook niet om in een kleuterteam te komen.
Beetje moeite doen is prima en dat wil ik ook maar in je eentje een team leiden dat echt niks kan en daarmee een samenwerkend team omver proberen te stoten lukt niemand
[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 14-10-2009 22:54 ]
hmmm in welke servers zit jij? overal waar ik in kom verliest het royal team keihard...psychoclown schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:26:
[...]
Mja als je zoveel gamed zoals jij deed afgelopen week en je zit al in een drukke periode zal die dip des te eerder komen. Zelf zou ik wel wat meer willen spelen maar heb het wel druk genoeg of ben soms net andere dingen doen.
Dat je steeds in slechte matches komt is puur toeval, zelf heb ik dat ook soms hoor. Zoals laatst waar ik hier ook even mijn stoom afgeblazen had.. het wilde die avond maar niet lukken door het duidelijk betere Royal team (1vs8 is geen optie en al helemaal niet als ze samen lopen..).
De ene avond is het nou eenmaal beter dan de andere, kun je vrij weinig aan doen maar jammer is het wel
Hahah je neemt vaak wel leuke dingen op maar niet speciaal leuk. Zo had ik in die 100GB aan fragmenten voor mijn movie ook genoeg leuke kills maar dat was gewoon niet bijzonder om te showen, iedereen kan bijv. 2 noobs gunners in zijn eentje als soldier neerhalen zonder veel moeite. Kan er misschien leuk uit zien maar als je een beetje skilled bent zie je meteen dat het noobs waren en dus al niet echt de speciaal
Trouwens alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje
-edit-
Vanavond is dus zo'n avond lijkt wel voor mij!
Eerste server meteen raak, VV 19-42 terug op base.. kom net binnen schiet er 2 neer en we kunnen met heel het team doorstomen naar guardpost, pak er vervolgens nog 4 en ga 1 keer dood.. eind stand 0-34 ofzo en 6-1 voor mij en ik was er één minuut in.. Nouja met goede hoop een tweede potje, ik pak de jeep en springen 2 soldiers bij in.. nou toppie.. rijden naar RB en doe 6th op, de Royals komen zoals verwacht net de hoek om met 3 man. Zet meteen BB op en prefire naast de opening waar ze precies op tijd inrijden, allemaal BB en allemaal dik gedamaged waarna iemand van mijn team BS doet. Prima ik kill degene die het verste vliegt, draai me om om er nog 3 royals te zien en geen teammaten.. ja 2 die vanaf guardpost gelopen komen.
Dus ik pak ze met nog BB vol in de rug en een tweetal crits ook nog en ik word door alledrie beschoten, de volgende seconde spawn ik bij Guardpost waar heel mijn team het moeilijk heeft tegen de royals.. 9-43![]()
Ze zeggen dat stat padding illegaal is maar ik vraag er ook niet om in een kleuterteam te komen.
Beetje moeite doen is prima en dat wil ik ook maar in je eentje een team leiden dat echt niks kan en daarmee een samenwerkend team omver proberen te stoten lukt niemand
naja heel soms zit ik wel eens in een server waar we dan als royals gelijk guardpost overnemen en dan met 48-0 winnen maarja dat zijn echt uitzonderingen
Random, ik doe zelf altijd start game en anders join ik tweakers maar die joinen veelal ook random via match makingdragontje124 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:50:
[...]
hmmm in welke servers zit jij? overal waar ik in kom verliest het royal team keihard...
naja heel soms zit ik wel eens in een server waar we dan als royals gelijk guardpost overnemen en dan met 48-0 winnen maarja dat zijn echt uitzonderingen
Zoals ik in die post al zei, je hebt soms van die dagen dat je alleen maar in crap teams terecht komt en waar de royals echt flink de overhand hebben. Vaak komt dat puur door een slecht national team en goed teamwork van royals kant, dat maakt het dan ook juist zo zonde want ook in dat soort games sta ik vrijwel altijd meteen bovenaan. Punt is dat je niks kan beginnen want of 1. ze lopen in te grote groepen om ze in mijn eentje te splitten of 2. ik kan wel scores hebben van 14-1 etc terwijl mijn team 0-3/0-7/1-5 etc aan scores heeft maar met 0 vlaggen is dat dweilen met een brandslang vol open..
Als je dat soort games wilt vinden kun je best mij of JaWS joinen dan heb je toch wel 1/8e (?) kans dat je in zo'n server terecht komt en waar wij vervolgens weer uit zullen gaan
dat heb ik dus ook vaak alleen dan bij de royals.psychoclown schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:04:
[...]
Random, ik doe zelf altijd start game en anders join ik tweakers maar die joinen veelal ook random via match making
Zoals ik in die post al zei, je hebt soms van die dagen dat je alleen maar in crap teams terecht komt en waar de royals echt flink de overhand hebben. Vaak komt dat puur door een slecht national team en goed teamwork van royals kant, dat maakt het dan ook juist zo zonde want ook in dat soort games sta ik vrijwel altijd meteen bovenaan. Punt is dat je niks kan beginnen want of 1. ze lopen in te grote groepen om ze in mijn eentje te splitten of 2. ik kan wel scores hebben van 14-1 etc terwijl mijn team 0-3/0-7/1-5 etc aan scores heeft maar met 0 vlaggen is dat dweilen met een brandslang vol open..
Als je dat soort games wilt vinden kun je best mij of JaWS joinen dan heb je toch wel 1/8e (?) kans dat je in zo'n server terecht komt en waar wij vervolgens weer uit zullen gaan
Ik zal de volgende keer inderdaad een van jullie proberen te joinen
Damn, mijn gunner weer is uit de kast gepakt. Heeft die een upgrade gehad? Frenzy fire die healt idd nu en nog best aardig ook. Ben me aan het afvragen of ik de fast machinegun zal pakken om sneller te healen (1x per 4 hits heal je). Ik gebruik verder toch haast alleen maar long range MG dus kan best aardig zijn. Nadeel is dat je alleen kan doen als je niet de focus hebt want je doet dan geen damage
.
lvl 14 en ik hak vaak toch wel 4 man dood voor ik zelf lig, zels als ik dom een groep in ren
.
lvl 14 en ik hak vaak toch wel 4 man dood voor ik zelf lig, zels als ik dom een groep in ren
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
En dat doe je met long-range mg? Welke upgrades gebruik je? lvl 5 frenzy + 1 shield + ... ? Ik ben zelf namelijk nog steeds op zoek naar de prettigste combinatie.Flapmo schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:36:
Damn, mijn gunner weer is uit de kast gepakt. Heeft die een upgrade gehad? Frenzy fire die healt idd nu en nog best aardig ook. Ben me aan het afvragen of ik de fast machinegun zal pakken om sneller te healen (1x per 4 hits heal je). Ik gebruik verder toch haast alleen maar long range MG dus kan best aardig zijn. Nadeel is dat je alleen kan doen als je niet de focus hebt want je doet dan geen damage.
lvl 14 en ik hak vaak toch wel 4 man dood voor ik zelf lig, zels als ik dom een groep in ren.
Ik speel lvl5 frenzy, 1 shield, 2 leg-it.
Maar dat is net wat ik na 1e keer geprobeerd heb. Misschien zo even mee spelen. Frenzy bevalt me goed, raak duidelijk meer en het healt best aardig. Ik schiet alleen long range gun ook van dicht bij.
Maar dat is net wat ik na 1e keer geprobeerd heb. Misschien zo even mee spelen. Frenzy bevalt me goed, raak duidelijk meer en het healt best aardig. Ik schiet alleen long range gun ook van dicht bij.
FlapFlapmo schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:36:
Damn, mijn gunner weer is uit de kast gepakt. Heeft die een upgrade gehad? Frenzy fire die healt idd nu en nog best aardig ook. Ben me aan het afvragen of ik de fast machinegun zal pakken om sneller te healen (1x per 4 hits heal je). Ik gebruik verder toch haast alleen maar long range MG dus kan best aardig zijn. Nadeel is dat je alleen kan doen als je niet de focus hebt want je doet dan geen damage.
lvl 14 en ik hak vaak toch wel 4 man dood voor ik zelf lig, zels als ik dom een groep in ren.

Zag je al spelen van de week maar dacht dat dat ook maar even om in te loggen was zoals op jsp
Leuk man, ja met de laatste update heeft de Gunner een beste boost gehad.
Weet alleen nog steeds niet of er wat aan de skills veranderd is want anders moet ik dat in de TS even veranderen!
psychoclown schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:37:
[...]
Flap
Zag je al spelen van de week maar dacht dat dat ook maar even om in te loggen was zoals op jsp
Leuk man, ja met de laatste update heeft de Gunner een beste boost gehad.
Weet alleen nog steeds niet of er wat aan de skills veranderd is want anders moet ik dat in de TS even veranderen!

Ja skills abilities zijn veranderd.
FRENZY-FIRE
This ability will accurate your gun slightly more and you get HP back with the damage you give.
Very handy to have if there are no soldiers around that can heal you.
-- elke 4e hit 4-8% geloof ik uit me hoofd (ligt aan lvl)
EXPLOSIVE KEG
a barrel that you can throw to the enemy to give them must damage and slow them down.
c/p even snel
[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 15-10-2009 21:56 ]
Bedoelde eigenlijk of er wat qua damage een puntje hier en daar omhoog gegaan is of refresh times lager etc. Kijk maar eens in de TS die ondertussen al behoorlijk vernieuwd is, staan ook de levels van elke abilityFlapmo schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:56:
[...]
![]()
psychoclown
![]()
Ja skills abilities zijn veranderd.
FRENZY-FIRE
This ability will accurate your gun slightly more and you get HP back with the damage you give.
Very handy to have if there are no soldiers around that can heal you.
-- elke 4e hit 4-8% geloof ik uit me hoofd (ligt aan lvl)
EXPLOSIVE KEG
a barrel that you can throw to the enemy to give them must damage and slow them down.
c/p even snel.
Maar toch bedankt want dit was ik eerlijk gezegd vergeten in de TS te zetten
-edit-
De descriptie van FF en Keg zijn geupdate
Trouwens geen interesse om in de playertable te staan? Moet je me even de juiste info sturen, staat onder de playertable welke info ik nodig heb.
[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 15-10-2009 22:06 ]
You have a DMpsychoclown schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:01:
[...]
Bedoelde eigenlijk of er wat qua damage een puntje hier en daar omhoog gegaan is of refresh times lager etc. Kijk maar eens in de TS die ondertussen al behoorlijk vernieuwd is, staan ook de levels van elke ability
Maar toch bedankt want dit was ik eerlijk gezegd vergeten in de TS te zetten
-edit-
De descriptie van FF en Keg zijn geupdate
Trouwens geen interesse om in de playertable te staan? Moet je me even de juiste info sturen, staat onder de playertable welke info ik nodig heb.
Verwijderd
Vind de gunner wel een beetje op momenteel vooral als je zit dat je sommige servers nu alleen gunners en soldiers toe laten en commando's kicken ( sowieso heb je dan 9 van 10 de games een super spel )
Maar de gunners zijn groot in het voordeel tegen over de soldiers
Vind ik nog wel meevallen als soldier.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:24:
Vind de gunner wel een beetje op momenteel vooral als je zit dat je sommige servers nu alleen gunners en soldiers toe laten en commando's kicken ( sowieso heb je dan 9 van 10 de games een super spel )
Sure tegen een goede gunner is het lastig/moeilijk maar andersom ook voor een soldier zo.
Ik denk dat ik mezelf wel goed mag noemen en anders hoor ik graag de meningen van degene die wel eens met mij spelen/mij in actie hebben gezien. Maar als ik tegenover een gunner sta win ik meestal, de keren dat ik dat niet meer kan (vroeger nog wel) is als ik al flink wat dmg opgelopen heb of het er meer dan 1 zijn.
Er lopen ook genoeg slechte gunners rond, van die gasten die je niet onder de 100 health doen laten komen en dan heb ik CM niet eens gebruikt
Top zal je zo even adden
Ik heb zojuist de PTE geprobeerd, om te kijken wat de changes zijn voor commando.
Ik kan jullie mededelen, grafisch is het niet echt gewijzigt, zoals eerder op afbeelding wel te zien was (zie eerdere berichten van mij). Wel heb ik het idee, al ben ik er niet zeker van, dat het mes meer damage doet. Maar nogmaals, zeker weten doe ik dit niet. Verder heb ik niet veel meer kunnen testen, werd steeds gekicked door Punkbuster (22).
Ik hoop dus ontzettend dat die error 22 NIET terug gaat komen (OS Win7 btw, of de PB client is voor PTE niet geupdate), want dan hang ik het spel denk ik aan de wilgen.
Ik kan jullie mededelen, grafisch is het niet echt gewijzigt, zoals eerder op afbeelding wel te zien was (zie eerdere berichten van mij). Wel heb ik het idee, al ben ik er niet zeker van, dat het mes meer damage doet. Maar nogmaals, zeker weten doe ik dit niet. Verder heb ik niet veel meer kunnen testen, werd steeds gekicked door Punkbuster (22).
Ik hoop dus ontzettend dat die error 22 NIET terug gaat komen (OS Win7 btw, of de PB client is voor PTE niet geupdate), want dan hang ik het spel denk ik aan de wilgen.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 16-10-2009 21:13 ]
Volgens mij wilden ze inderdaad de kniver een boost geven omdat de damage te erg fluctueert op dit moment.GJtje schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:11:
Ik heb zojuist de PTE geprobeerd, om te kijken wat de changes zijn voor commando.
De ene keer doe je dik 50 dmg de andere keer 14.. niet echt betrouwbaar dus
Trouwens net wel wat lekkere potjes, niet heel hoge scores, 6-1 15-9 etc maar wel leuk.
Had ook een raar iets net op eind bij RR, ik liep aan de rechterkant vanaf de brug bij nationals en ik zag toen ik bij de heuvel was een commando naar me toe rennen dus ik schiet met BB en hij duikt het kanaal in. Vervolgens loop ik over de heuvel in de hoop hem te zien en wil draaiend in het kanaal springen omdat ik hem niet zag.. wordt ik gelaunched tot aan de andere kant.. Erg vet alsof een gunner mij een rocketboost gaf
Wat wel vervelend is trouwens is dat BB niet goed werkt als 6th nog bezig is.. erg irritant als je net om de hoek gaat om eentje te killen
-edit-
Net nog een potje gedaan, verloren op RR maar wel mooie battles en me score was no aardig ook 16-7.. samen met 2 andere teamgenoten de beste scores van heel de server.. Anyways nog een potje in goede hoop en alle close range win ik maar elke keer als ik dood geschoten wordt is het een commando.. Niet heel erg maar als het andere team 5/8 commando is is er voor mij snel de lol vanaf vooral omdat als ze close range waren geweest ze dood waren zonder moeite
Owja in dat eerste potje van net ook nog Private II geworden.
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 16-10-2009 21:57 ]
Mijn zoontje heeft gister de rank van peuter verdient (1 jaar oud) 
ontopic:
Wat vinden we nou de beste strategie voor CC: windmill of lookout eerst pakken?
Lookout is beter te verdedigen (high-ground) maar windmill heeft meer bewegingsruimte en plekken om achter te verschuilen.
ontopic:
Wat vinden we nou de beste strategie voor CC: windmill of lookout eerst pakken?
Lookout is beter te verdedigen (high-ground) maar windmill heeft meer bewegingsruimte en plekken om achter te verschuilen.
De beste strategie voor CC heeft volgens mij het meeste te maken met de afstand tot de vlaggen. De royals kunnen eerder bij windmill zijn en de nats kunnen eerder bij lookout zijn.
Vaak komt het toch ook aan op mankracht: hoeveel mensen gaan naar 1 vlag, hoe snel gebeurt het. Maar daarna, wie is er tactisch gezien in het voordeel: degene die lookout heeft, of degene die windmill heeft? (uitgaande van een normale teamverdeling met 2c, 3s, 3g).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.