Over het algemeen weet ik redelijk goed te zorgen dat als ik ineens door een sniper beschoten wordt die niet heeeel goed is, dat ik het overleef. In een reflex beweeg je dan in zijwaartse richting heen en weer voor de sniper (door het mooie rode kwart cirkel zie je van welke kant de damage komt) en switch meteen naar long-range pistol. Dan maar vuren en als de sniper te arrogant is blijft ie staan en gaat ie dood

maar vaak ook gewoon proberen snel in veiligheid te komen door onvoorspelbaar te bewegen.
Alleen jammer dat er af en toe (en ik vermoed dat sommige tweakers hier daar bij horen) van die hele goeie snipers zijn die vroeger wellicht veel unreal of quake hebben gespeeld ofzo en goed kunnen richten ondanks hoge snelheden waar je toch snel moet kunnen beoordelen: "loopt deze vent op een constante manier links rechts links rechts of loopt hij ver links, stukje rechts, ver links, stukje rechts of ..." nog moeilijker te voorspellen loopritmes. Anyway

voor wie het nog volgt: dat zijn de beste commando's.
Ik heb dr helemaal zin in morgen. Ben nu dood op... hele dag op de beurs gestaan, dingetjes verkopen (
TrotsOpBorstvoeding, dus niet gelijk jullie interesse

hoewel sommige wel boobaholic zijn (zie de opdrukken op de site)

)
Morgen voor we met zn allen gaan gamen nog snel ff proberen mn gunner 2 levels omhoog te krijgen, wie weet lukt dat nog, zou wel fijn zijn
Samenvatting van morgen:
We worden dus allemaal National.
Zondag om vijftienhonderd uur.
Aanwezigen (Joep tot 18 uur uiterlijk, wss stop ik dan ook of iets later ivm avondeten, hoewel ik wss alleen maar door door door wil gaan):
GoT-account | BFH-karakter | Klasse | Level |
JaWSnl | zuigendemama | Gunner | 10 |
psychoclown | kyozu | Soldier | 18 |
Joosie200 | joosie200 | Gunner | 13 |
Joep | CrawlingTit | Commando | 22 |
wsLY | HerrSauerkrat (gok ik) | Commando | 22 |
2 commando's kan wat veel zijn, ik zie dat wsLY nog een level 16 soldier heeft, misschien leuker om lekker te rushen met soldiers en gunners, maar dat moet je zelf natuurlijk weten
edit: owjah Joosie200 en Joep jullie staan bij mijn favorite lijst, jullie moeten me ook nog ff toevoegen als vriend (JeMoederIsEen) dan sta je goed.
[
Voor 6% gewijzigd door
JaWSnl op 03-10-2009 23:49
]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.