Ik wil nog wel enkele potjes spelen.. Rond hoelaat?
Vanaf ~14:00 ofzo? Ben niet zo lang naar de stad en hoop dat ik even goede aansluiting heb want ik ga even met de bus dus als ik er dan nog niet ben dan weet je waardoor dat komtDonPr0n schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:18:
Ik wil nog wel enkele potjes spelen.. Rond hoelaat?
Ik ben er nu ook nog eventjes, Billy ook zo te zien
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2009 11:26 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Aah weer even lekker gespeeld vandaag, was weer lekker aan het kniven vandaag met mijn royal commando. Viel me wel op hoeveel slechte spelers ik tref, geen enkele keer BS, vrijwel geen enkele soldier trouwens, en het aantal gunners met leg it valt ook wel mee.
Gelukkig joinde DonPron en psychoclown de nationals en kwam er wat meer tegenstand vanaf de nationals. Het mocht echter niet baten. Wat een ongeloofelijk noobteam. Dachten dat vlaggen er voor de sier stonden of zo.
Omdat ik weet hoe slecht psychoclown tegen zijn verlies kan ben ik toen maar geswitcht naar mijn national soldier.
De rest van het national team kon kennelijk ook niet tegen zijn verlies want toen ik weer joinde was het ineens 4 tegen 8 royals.
Maar ja, toen was GOT in the house
. Wonnen een aantal potjes makkelijk met 25-0. Op het eind begonnen ze toch wel op te pikken dat ze met een team toch beter af waren en kwamen de gunnertrains van een man of vijf op gang. Laatste potje nipt met 1-0 gewonnen.
Al met al een lekker ochtendje gamen

Gelukkig joinde DonPron en psychoclown de nationals en kwam er wat meer tegenstand vanaf de nationals. Het mocht echter niet baten. Wat een ongeloofelijk noobteam. Dachten dat vlaggen er voor de sier stonden of zo.
Omdat ik weet hoe slecht psychoclown tegen zijn verlies kan ben ik toen maar geswitcht naar mijn national soldier.
De rest van het national team kon kennelijk ook niet tegen zijn verlies want toen ik weer joinde was het ineens 4 tegen 8 royals.
Maar ja, toen was GOT in the house
Zo! en of dat niet te zuinig was! Die gasten.. eerlijk waar zowel royals als national maar wij waren ook nog eens met minder man dus valt het des te meer op. Stil blijven staan tijdens het schieten, gasten die langs je heen lopen terwijl je hun flag pakt, gasten die langs enemy flags heen lopen..peet79 schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:43:
Maar ja, toen was GOT in the house. Wonnen een aantal potjes makkelijk met 25-0. Op het eind begonnen ze toch wel op te pikken dat ze met een team toch beter af waren en kwamen de gunnertrains van een man of vijf op gang. Laatste potje nipt met 1-0 gewonnen.

Nouja omdat we eerst dus met 2 man (Don en ik) en later met 3 man (+Billy) speelden (+2 noobs/afks vs 8 royals) hadden we het soms nog wel moeilijk omdat ze met zijn allen constant bleven komen. Vooral op RR was dat te merken, allemaal achter elkaar naar MS. Bleef op een gegeven moment daar ook maar hangen en af en toe TH terug cappen... Wel leuk scores, 27-7 / 26-4 etc etc makkelijk punten scoren!
Zo, de eerste keer dat ik post in dit topic. Ik begrijp dus dat Tweakers ook een eigen groep/clan/guild heeft?
Misschien wel leuk om een match tegen mijn clan te spelen, The Dominating Lunatics (TDL) www.tdl-clan.com
We hebben een eigen server, die kunnen we dus ook gebruiken voor de clanmatch. Iemand een idee wie ik hiervoor moet benaderen?
Misschien wel leuk om een match tegen mijn clan te spelen, The Dominating Lunatics (TDL) www.tdl-clan.com
We hebben een eigen server, die kunnen we dus ook gebruiken voor de clanmatch. Iemand een idee wie ik hiervoor moet benaderen?
In principe niet echt maar wel dat we vaker een aantal vaste lui waar we geregeld mee spelen.TheBommer schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:19:
Zo, de eerste keer dat ik post in dit topic. Ik begrijp dus dat Tweakers ook een eigen groep/clan/guild heeft?
Neem aan dat de wars 5v5 of 8v8 zijn? Op zich zou ik best met wat tweakers tegen jullie clan spelen!
Zijn exp levels uitgesloten bij een war of blijven die tellen?psychoclown schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:27:
[...]
In principe niet echt maar wel vaker een aantal vaste lui waar we geregeld mee spelen.
Neem aan dat de wars 5v5 of 8v8 zijn? Op zich zou ik best met wat tweakers tegen jullie clan spelen!
Denk dat dat ligt aan wat voor server het is, ranked of unranked.Mrko schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:30:
[...]
Zijn exp levels uitgesloten bij een war of blijven die tellen?
5Vs5 of 8vs8 idd.psychoclown schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:27:
[...]
In principe niet echt maar wel dat we vaker een aantal vaste lui waar we geregeld mee spelen.
Het makkelijkste is anders misschien dat je een berichtje achterlaat op ons forum. (www.tdl-clan.com)
Als je je registreert op de website krijg je daarna een link naar het forum.
Dan kunnen we het een en ander bespreken als je wilt.
Denk dat het hier in dit topic of DM makkelijker is omdat wij dus geen clan of iets zijn.
We spreken meestal ook hier van te voren af als we met wat meer man willen spelen en anders gaat het on-the-fly
-edit-
Zojuist even mijn gunner onder het stof vandaan getrokken.
Speelt nu voor mijn gevoel totaal anders als toen ik hem probeerde in Juli!
Het killgedeelte is net als soldier maar net iets anders alleen ik merk wel dat ik flink door de gasten heen maai (en dat met alleen default mg)! Paar potjes gedaan en speelde erg lekker alleen mijn team bakte er telkens niks van waardoor we nog wel een potje verloren. Op SS daarnet had ik 17-7 en toen kwam nummer 2 met 2-3... het lijkt wel of je met het nieuwe systeem met hoge ELO in hopeloze teams wordt gedumpt zodat je misschien een verschil kan maken.. Nouja het komt mijn W/L ratio niet ten goede maar mijn K/D ratio des te meer!
We spreken meestal ook hier van te voren af als we met wat meer man willen spelen en anders gaat het on-the-fly
-edit-
Het killgedeelte is net als soldier maar net iets anders alleen ik merk wel dat ik flink door de gasten heen maai (en dat met alleen default mg)! Paar potjes gedaan en speelde erg lekker alleen mijn team bakte er telkens niks van waardoor we nog wel een potje verloren. Op SS daarnet had ik 17-7 en toen kwam nummer 2 met 2-3... het lijkt wel of je met het nieuwe systeem met hoge ELO in hopeloze teams wordt gedumpt zodat je misschien een verschil kan maken.. Nouja het komt mijn W/L ratio niet ten goede maar mijn K/D ratio des te meer!
[ Voor 62% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2009 16:41 ]
Voor de BF change speelde ik occ. nog wel is met mijn gunner. Dit resulteerde vaak in een 31-7 27-3 achtige dingen vol "CHEATER" gespampsychoclown schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:30:
Denk dat het hier in dit topic of DM makkelijker is omdat wij dus geen clan of iets zijn.
-edit-
Overigens is die slow MG wel veel trager en iedereen roept dat je close range die normal MG moet gebruiken maar slow MG is ook heerlijk voor dichtbij. Ik schoot hem altijd egwoon leeg (3 man maai je dan zo neer) want hij hit voor 18 dmg min. en crit op de 30 ofzo. Die normal hit sneller maar voor rond de 11 en crit maar rond de 15
[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 06-12-2009 17:31 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Met default mg raak ik nu ook wel crits van 23-30 geloof ik, wel minder dan met mijn soldier.
Speelt op zich wel leuk maar om een 2e mg en een rl te nemen is hij te duur, zowel voor BF als voor VP.
Speelt op zich wel leuk maar om een 2e mg en een rl te nemen is hij te duur, zowel voor BF als voor VP.
ik heb ook mijn lvl 3 gunner onder het stof gehaald, jeetje wat ownage zeg, twee potjes op SS en beide geeindigd met scores als 27-8 en 22-5 en 2500+ punten. En nu ben ik lvl 5 gunner lolpsychoclown schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:49:
Met default mg raak ik nu ook wel crits van 23-30 geloof ik, wel minder dan met mijn soldier.
Floccinoccinihilipilification
Ik had toevallig gisteren ook mijn gunner gepakt aangezien mijn soldier op level 22 (? even iig) gekomen was. Die gunner zit dacht ik nu op 15 dus dan stijg je nog wat sneller. Het was wel weer even wennen zonder health maar vliegtuigen schieten blijft leuk.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Haha toevalligRamO schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:50:
[...]
ik heb ook mijn lvl 3 gunner onder het stof gehaald, jeetje wat ownage zeg, twee potjes op SS en beide geeindigd met scores als 27-8 en 22-5 en 2500+ punten. En nu ben ik lvl 5 gunner lol
In een uurtje 3 levels gedaan, gaat lekker vlot nog
Mijn soldier blijft sowieso nog mijn main maar zolang de gunner goed viable is zonder 2e mg, rl, bandages etc zal ik hem af en toe wel even blijven spelen denk ik!
Ik zal morgen is kijken. Allicht ram ik mijn gunner toch wat BF door zijn strot. Als je er logisch over nadenkt. Ik sta vaak wel 2x per week in een kroeg en dan druk je minimaal 40eu per week weg aan biertjes / whatever. Net even met vriendin in stad lunchen, ook weer 25eu. Dan is die 15 eu voor een volle gunner ook niet zo veel. Je hebt er langer lol van dan 7 biertjes in ieder geval
.
Maar vind mijn commando ook nog erg grappig spelen dus wie weet hou ik die voorlopig wel even. Lekker irritant wezen en mensen door hun kop ploffen
.
Maar vind mijn commando ook nog erg grappig spelen dus wie weet hou ik die voorlopig wel even. Lekker irritant wezen en mensen door hun kop ploffen
Gister ff met mijn commando ff bezig geweest, heb gelijk die nieuwe sniper gekocht samen met ps5 en daarmee leg je gunners in 2 shots plat
. Bij commandos zelfs hits van +83 gezien maar raar genoeg overleven ze dat. Soldiers mogen wel wat sterker worden denk ik.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Dat is wel belachelijk snel.. dat betekend dat een soldier die CM nog niet gebruikt heeft ook in 2x dood is.
Vaak merk je, zeker als je in gevecht bent, niet zo gauw dat je beschoten wordt door een sniper.
Dat vind ik nog het meeste irritante van de snipers in Bfh, ze schieten je te snel dood waardoor je vaak genoeg niet op tijd dekking of wat kan zoeken.
Vaak merk je, zeker als je in gevecht bent, niet zo gauw dat je beschoten wordt door een sniper.
Dat vind ik nog het meeste irritante van de snipers in Bfh, ze schieten je te snel dood waardoor je vaak genoeg niet op tijd dekking of wat kan zoeken.
Hehe true.
Heb nu die snelle sniper en uber sniper en dat is een grappige combo. Als ze te dichtbij komen switch je even en knal je dat laatste restje weg. Tijdens reloaden kan je ook switchen waardoor je nagenoeg kan blijven snipen :d.
Heb nu die snelle sniper en uber sniper en dat is een grappige combo. Als ze te dichtbij komen switch je even en knal je dat laatste restje weg. Tijdens reloaden kan je ook switchen waardoor je nagenoeg kan blijven snipen :d.
Ja klopt dat heb ik met mijn SMGs ook alleen soms wil ik nog wel lelijk neergeschoten worden door het switchen. Speel ook vaak te heroic, dan weet ik dat ik de ander zo makkelijk kan hebben (hij is al bijna dood en heeft ook al CM gebruikt) maar dan gebruik ik zelf geen CM en switch ik naar me default smg met bijv. 20 healthFlapmo schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:52:
Hehe true.
Zonde zijn dat soort momenten en op het moment zelf weet ik al wel weer hoe dom het is maarja dat zat er bij CoD al in (spectaculaire kills proberen te maken) en dat krijg ik er ook niet meer zo 123 uit!
Anoniem: 299406
Commando blijft leuk om te spelen, lekker sneaken zeg als je het goed aanpakt heb je een hoge k/d ratio!
maar weinig punten
. Althans, mijn gunner haalt 2k met scores als 6/8
.
True, maar ik doe het niet voor de punten. Tuurlijk is het mooi om een hoge score te hebben, maar ik speel dit spel als een shooter. Het rpg element erin vind ik er leuk maar ik ga niet zitten zweten voor een hoger level. Ik haal meer voldoeningen uit het spelen en mensen afknalle. Maar met een gunner meer bullets dus meer hits je kan gewoon in het rond schieten. Met accuracy zeker kan je op afstand nog wat leuke punten score.Flapmo schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:18:
maar weinig punten. Althans, mijn gunner haalt 2k met scores als 6/8
.
Dat is zeker waar maar als je met default of sr mg/smg op lange afstand gaat schieten haal je je accuracy wel omlaag ongeacht hoe goed je de ander weet te raken. Op zich ook logisch gezien het niet lr wapens zijn maar toch kan ik het vaak niet laten eventjes iemand vol van ver te raken, zeker niet als diegene een bandage gebruikt 
Scores/exp points maakt me op zich ook niet echt heel erg uit, leuker is om een hoge K/D ratio per map te krijgen en dan lukt me zowel met soldier als met gunner (commando vind ik niks aan) en ook dikwijls met gemak
Scores/exp points maakt me op zich ook niet echt heel erg uit, leuker is om een hoge K/D ratio per map te krijgen en dan lukt me zowel met soldier als met gunner (commando vind ik niks aan) en ook dikwijls met gemak
Die ratio's kijk ik niet eens naar... 
Gisteravond zat ik in een beginnersteam blijkbaar. Ik weet niet wat mijn maatjes aan het doen waren maar ik zat constant 2200+ te spelen en de eerste daarna had misschien 1200punten. Mede daardoor verloren we telkens met 0-6 ofzo. Ach, het stond wel leuk dat ik 20 doden op mijn naam had maar liever had ik een beter team gehad.
Het "uitdagend" toespreken van commando's tijdens het spel blijf ik doen, soms krijg ik een zin terug. Ik vind het vervelend blijven wanneer je net terugspawnd en je loopt over open terrein en je binnen een paar seconden afgeschoten wordt door een sniper die ergens veraf op een heuvel of dak zit te snipen.
Kijk, dat ik neergeschoten wordt maakt me niks uit maar ik wil wel een gevecht aan kunnen gaan. Met zo'n sneaky bastard die ik nog niet eens kan zien voordat ik lig krijg ik nou niet echt een lekker gevoel bij het spelen. Dan liever neergestoken worden maar dat ik nog wel even wat schade heb kunnen toebrengen.
Gisteravond zat ik in een beginnersteam blijkbaar. Ik weet niet wat mijn maatjes aan het doen waren maar ik zat constant 2200+ te spelen en de eerste daarna had misschien 1200punten. Mede daardoor verloren we telkens met 0-6 ofzo. Ach, het stond wel leuk dat ik 20 doden op mijn naam had maar liever had ik een beter team gehad.
Het "uitdagend" toespreken van commando's tijdens het spel blijf ik doen, soms krijg ik een zin terug. Ik vind het vervelend blijven wanneer je net terugspawnd en je loopt over open terrein en je binnen een paar seconden afgeschoten wordt door een sniper die ergens veraf op een heuvel of dak zit te snipen.
Kijk, dat ik neergeschoten wordt maakt me niks uit maar ik wil wel een gevecht aan kunnen gaan. Met zo'n sneaky bastard die ik nog niet eens kan zien voordat ik lig krijg ik nou niet echt een lekker gevoel bij het spelen. Dan liever neergestoken worden maar dat ik nog wel even wat schade heb kunnen toebrengen.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
True, teamplay > K/D.
Ik ren liever met mijn gunner voorop en tank de hele bende en lig op het eind dood terwijl mijn team wel even dat groepje van 5 man neer kreeg. Dan maar geen eigen kill, als ik niet had getankt lagen wij plat en hadden we die vlag niet
.
Btw, Close Range fast MG is wel een beetje sterk atm :d.
Ik ren liever met mijn gunner voorop en tank de hele bende en lig op het eind dood terwijl mijn team wel even dat groepje van 5 man neer kreeg. Dan maar geen eigen kill, als ik niet had getankt lagen wij plat en hadden we die vlag niet
Ja daar ben ik het dus helemaal mee eens he!Xaverius schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:20:
Het meest vieze is nog wel in je rug geschoten te worden door een sniper als je mooi in gevecht bent.
psychoclown schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:12:
[...]
Ja daar ben ik het dus helemaal mee eens he!
Het meest vieze is nog wel in je rug geschoten te worden door een sniper als je mooi in gevecht bent.

Ik lag me met mijn commando een breuk als een soldier me ziet en ik net op tijd weg ben. Hij volgt al schietend maar ziet je niet en dan beetje blijven dodgen en achter hem blijven. Als hij opgeeft hard in zijn rug knallen met 2-3 schoten issie dood
en dan natuurlijk even /wave
Het nadeel is dat als ze hun BB raken je ook meteen dood bent ook
[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 08-12-2009 14:27 ]
Haha kom dan! 
Ik lust je rauw of gebakken

In dat soort situaties ga ik echt niet voor de teamplay, dan kies ik wel lekker voor de ratio's (zowel K/D als W/L want 9/10 is mijn score bepalend voor de winst).
Ik lust je rauw of gebakken
Flapmo schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:38:
als jij in goede mood bent meld ik mij als Royal liever af
Klopt, geef altijd mijn skills aan meerdere personen als het kan maar dikwijls solo ik heel de game omdat die knurften vaak zat geen inzicht hebben. Zo ook een tijdje terug met Billy (en potje daarvoor alleen) en nog een andere gast. Ik zeg nog zo blijf bij mij want anders ga je alleen maar dood.. wat doet die vent.. rent constant vol op groepjes vijanden af terwijl ik ze constant van de zijkant of frontaal vol pakte.Flapmo schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:43:
True, teamplay > K/D.
Ik ren liever met mijn gunner voorop en tank de hele bende en lig op het eind dood terwijl mijn team wel even dat groepje van 5 man neer kreeg. Dan maar geen eigen kill, als ik niet had getankt lagen wij plat en hadden we die vlag niet.
In dat soort situaties ga ik echt niet voor de teamplay, dan kies ik wel lekker voor de ratio's (zowel K/D als W/L want 9/10 is mijn score bepalend voor de winst).
Met royals win je nooit
. Echt, stel beunhazen bij de royals. Meestal verlies je met 25-0 ofzo :x.

Hmm dat denk ik niet, ken een aantal gasten die zowel national als royal chars hebben en die wil je echt niet zomaar in het andere team hebben zitten. Ofja ik (en zij ook) vinden het dan wel weer heel leuk om tegen elkaar te spelen. De meest spannende potjes ooit heb ik tegen tegen Nelis gehad (heb ik wel eerder over verteld).Flapmo schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:55:
Met royals win je nooit. Echt, stel beunhazen bij de royals. Meestal verlies je met 25-0 ofzo :x.
Zijn enorm aan elkaar gewaagd, zelfs tegen zijn lvl 30 royal soldier, en de rest van beide teams kunnen vreselijk slecht of goed zijn maar de potjes draaien bijna alleen om ons. Erg grappig en spannend om zo te spelen, JaWS heeft volgens mij een keer samen met mij tegen Nelis gespeeld en wij met z'n drieën enorme scores en de rest vrijwel niks maar alsnog rete spannend en hele nipte winsten voor beide teams!
Soms vind ik het ook jammer dat ik die gunner en 2e soldier zo huppakee gemaakt had.
Sowieso had ik mijn gunner een fatsoenlijke naam willen geven maar ook ipv een 2e national soldier een royal soldier had me erg leuk geleken
Overigens is er een mailtje de deur uit met gratis codes, ik dacht even een heads up voor als mensen het nog niet hebben gezien!
Omdat ik geen Royals heb, zijn de volgende items in de aanbieding:
- Royal Frosty Hat 2 dagen
- Royal Red Nose 2 dagen
Wie het eerst komt wie het eerst maalt, reageer hier of via DM (geniet de voorkeur als je verder niks ontopics te melden hebt
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 08-12-2009 23:46 ]
Uhm ontopic ontopic..
oooh crap...gimme the codes ill send u some nationals
//edit
Ik zie de mail niet
.
//edit
Ik zie de mail niet
[ Voor 17% gewijzigd door Flapmo op 09-12-2009 00:13 ]
Heb je je wel aangemeld voor de bfh nieuwsbrief?Flapmo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 00:12:
Uhm ontopic ontopic..
//edit
Ik zie de mail niet.
haha nee dus.
Heb wel een redeem code die nog niet redeemed is van het forum geplukt. Eerst komt eerst maalt:
nat nose: 8WMA-AKTR-NHMF-JC2R
Sharing codes is over lijkt het:
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=92913
Heb wel een redeem code die nog niet redeemed is van het forum geplukt. Eerst komt eerst maalt:
[ Voor 26% gewijzigd door Flapmo op 09-12-2009 00:22 ]
Hmm dat is minder, begrijp wel dat ze het willen beperken voor de lui met meerdere accounts maar gewoon onderling met vrienden uitwisselen vond ik juist mooi.Flapmo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 00:20:
haha nee dus.
Omdat ze dus allemaal gelijk zijn (alles is per account 1x te gebruiken):
Hats:
- CJD9-PMP4-Y5NB-UVEQ Royal
- C4YG-3A27-HDRL-D2LM
Noses:
- ARR3-WYEJ-CG9P-PGVS Royal
- 8WMA-AKTR-NHMF-JC2R
1000 VP:
- CGU2-FMAN-EFJ8-WCKD
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2009 16:10 ]
Ach ja, 1000 VP is altijd welkom. Voelt als een goedmakertje... Kan ik ten minste de dikke super sniper blijven gebruiken
1000VP lijkt veel, maar nu kan je er nog net geen 7 dagen een normaal wapen van kopen. 
Dat is ongeveer 50VP pre-update...

Dat is ongeveer 50VP pre-update...
[ Voor 17% gewijzigd door Fox op 09-12-2009 15:00 ]
Precies en je moet 150 bijleggen wil je 3 dagen een super/uber wapen proberen..
Op zich wel leuk dat ze dat soort acties doen/blijven doen maar dit stelt, zeker in vergelijking met vergelijkbare acties van voor de pricechanges, niks voor.
Wel grappig trouwens, waar ik vroeger nog VP uitgaf spaar ik het nu alleen nog maar meer op.
Met die 1000 erbij schiet het al helemaal op en als ik ook nog eens met mijn Gunner af en toe ga spelen dan tikt het best hard aan (zoals laatst 3 levels in een uurtje + stuk of 5 missies = ~425VP exclusief wat ik van de potjes erbij kreeg). Zit nu op ~7450.
Op zich wel leuk dat ze dat soort acties doen/blijven doen maar dit stelt, zeker in vergelijking met vergelijkbare acties van voor de pricechanges, niks voor.
Wel grappig trouwens, waar ik vroeger nog VP uitgaf spaar ik het nu alleen nog maar meer op.
Met die 1000 erbij schiet het al helemaal op en als ik ook nog eens met mijn Gunner af en toe ga spelen dan tikt het best hard aan (zoals laatst 3 levels in een uurtje + stuk of 5 missies = ~425VP exclusief wat ik van de potjes erbij kreeg). Zit nu op ~7450.
[ Voor 42% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2009 16:13 ]
Nou, de nieuwe widgets zijn ook uit. Die nieuwe wapens maken niet zoveel verschil uit. Als je beter bent ben je dat ook wel met de oude wapens. Met die nieuwe widgets is dat helaas een ander verhaal. Die fire proof pants kan ik wel mee leven. Daar gebruikten ze vroeger een bandage voor.
Die instant 50 health is een heel ander verhaal. Iedereen met genoeg cash heeft nu een duidelijk overwicht in een 1 op 1 gevecht. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik hoop dat ik hier niet teveel tegen aan ga lopen.
Er staat ook nog bij dat dit niet de laatste widgets zijn die komen. Ik ben benieuwd.
Die instant 50 health is een heel ander verhaal. Iedereen met genoeg cash heeft nu een duidelijk overwicht in een 1 op 1 gevecht. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik hoop dat ik hier niet teveel tegen aan ga lopen.
Er staat ook nog bij dat dit niet de laatste widgets zijn die komen. Ik ben benieuwd.
Hmm dat die firepants widgets waren wist ik eerst niet, ben altijd in de veronderstelling geweest dat het een broeksoort zou zijn. Denk dat de bandages nu grotendeels afgeschreven zullen zijn, die health tonics zijn duurder en stoppen (tenminste dat neem ik aan) geen fire/poison dmg maar restoren tijdens en na een gevecht enorm veel. Zie de soldiers straks al lopen met xx van die tonics killstreaks waar je u tegen zegt dat kan ik je wel vertellen. Denk dat ik er wel eens 10 ga halen voor VP (heb toch zat) en een noob server joinen, kijken hoe ver ik kom.. ter referentie zal ik de game van 2 (Billy en ik) vs 5 gebruiken met een score van 36-7 op SS
Ze zijn goed bezig hunzelf om zeep aan het helpen. Op deze manier blijven er een handje vol die-hards (die wat uitgeven) spelen in plaats van een enorme massa (die gezamelijk misschien wel meer uitgeven). Ik merkte vandaag echt veel verschil, mijn ratio was soms enorm laag en kon ik bepaalde spelers niet omkrijgen als gunner terwijl normaal die toch wel lukte.
Ik geef er nu sowieso geen ene cent aan uit terwijl ik wel eens gedacht heb wat BF te kopen.
Ik geef er nu sowieso geen ene cent aan uit terwijl ik wel eens gedacht heb wat BF te kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door Xaverius op 09-12-2009 19:09 ]
Stop de verwelking!
Ja precies, vind dit soort dingen niet heel gek maar zoals door al velen gezegd houden ze zich niet aan hun woord.. Daarbij heb ik al vaker gezegd dat ze in plaats van een perfecte balans te krijgen ze laten zien dat ze daar totaal niet goed in zijn. Neem bijvoorbeeld Blizzard met Diablo / Starcraft, constant itereren en balancen tot het perfect is, goed nou hoeft dit van mij niet zo precies als Diablo en zijn er xxxx aantal factoren minder maar zelfs daar gaat het niet helemaal goed. Ze blijven maar balanceren maar eigenlijk draaien ze alleen maar om het evenwicht heen. Deze items zullen weer een extra factor vormen waarmee getweaked zal moeten worden.Xaverius schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:08:
Ze zijn goed bezig hunzelf om zeep aan het helpen. Op deze manier blijven er een handje vol die-hards (die wat uitgeven) spelen in plaats van een enorme massa (die gezamelijk misschien wel meer uitgeven). Ik merkte vandaag echt veel verschil, mijn ratio was soms enorm laag en kon ik bepaalde spelers niet omkrijgen als gunner terwijl normaal die toch wel lukte.
Op het forum heb ik ook een tijdje terug een mooie post gemaakt met een scenario van mensen zoals jou.
JaWS en ik (en zeker nog een aantal andere tweakers) hebben laten zien dat ze wat BF willen uitgeven als ze ervan overtuigd zijn dat ze dit willen spelen/zullen blijven spelen. Mede door de VP kon je ook bepalen wat voor wapens je het mooiste vond en was iedereen min of meer gelijk. Nu zullen veel mensen (zoals jij dus) langer wachten met de aankoop van BF of zelfs helemaal niet meer omdat ze onzeker zijn of ze de game in de toekomst nog wel wat aan vinden. Zou zelf zo'n riskante stap niet hebben durven nemen als gamedev..
Omdat ik een Xbox 360 had gekocht, had ik even een tijd geen BFH gespeeld. Vandaag had ik er weer even zin in en zie dat mijn commando totaal waardeloos is geworden! Wat hebben ze er mee uitgespookt? Ik deed een damage van 8 tegen een gunner! Ik zag ook cijfers vliegen van in de 20 met mijn Short range rifle met maxed PS. -_-
Ach het blijft gewoon klote dat EA de prijzen zo heeft omgegooid, maar dat is nu gebeurd als je geen BF er aan wil uitgeven doe je dat niet en dat begrijp ik ook heel goed. Ik ben bijna level 14 met mijn sniper! en heb dus nog een gunner van level 15, wat mij wel opvalt is dat ik de laatste tijd altijd in VV of SS terecht kom als ik in een game ga, wat ik dus echt GEEN leuke maps vind voor mijn sniper. BB en CC kom ik 1 op de 5 keer in zeg maar en dat vind ik toch best jammer want ik vind BB toch de leukste map. Ik ben nu wel benieuwd hoe die nieuwe maps zal zijn zeg hopelijk een leuk sniper mapje, alleen wel veel voertuigen dat kan goed of slecht uitvallen. Hoe zit het met de levels van de andere tweakers hier?
Ik moet zeggen dat ik BFH nu wat meer speel. Vind de vernieuwingen wel grappig, maar ze moeten alleen van die balance af blijven. Ik ben wel eerder geneigd om BF uit te geven omdat de goede wapens nu minder kosten. Maar VP zijn nu niks meer waard. Commercieel gezien wel slim, spelmatig hoogst ongelukkigAnoniem: 299406 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:13:
Ach het blijft gewoon klote dat EA de prijzen zo heeft omgegooid, maar dat is nu gebeurd als je geen BF er aan wil uitgeven doe je dat niet en dat begrijp ik ook heel goed. Ik ben bijna level 14 met mijn sniper! en heb dus nog een gunner van level 15, wat mij wel opvalt is dat ik de laatste tijd altijd in VV of SS terecht kom als ik in een game ga, wat ik dus echt GEEN leuke maps vind voor mijn sniper. BB en CC kom ik 1 op de 5 keer in zeg maar en dat vind ik toch best jammer want ik vind BB toch de leukste map. Ik ben nu wel benieuwd hoe die nieuwe maps zal zijn zeg hopelijk een leuk sniper mapje, alleen wel veel voertuigen dat kan goed of slecht uitvallen. Hoe zit het met de levels van de andere tweakers hier?
Bedoel je levels als in levels van je chars of maps?Anoniem: 299406 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:13:
Mijn soldier (staat onder de TS) is nu 24.5 en mijn gunner waar ik laatst even mee gespeeld heb is dus 6
De map die ik het leukste vind is VV daarna RR en BB/CC en als laatste SS.. Die vind ik op het midden stuk wel gaan maar je moet zoveel lopen soms en dat baserapen vind ik te zielig
Precies en dat is alleen maar meer bewijs dat hun argument om het om te gooien bullshit is, zelf geef ik nu alleen nog maar minder VP uit zoals ik hierboven ook al zei en we zullen daarin vast niet de enige zijn....M0nkeymen schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:18:
[...]
Ik moet zeggen dat ik BFH nu wat meer speel. Vind de vernieuwingen wel grappig, maar ze moeten alleen van die balance af blijven. Ik ben wel eerder geneigd om BF uit te geven omdat de goede wapens nu minder kosten. Maar VP zijn nu niks meer waard. Commercieel gezien wel slim, spelmatig hoogst ongelukkig.
Ik bedoelde levels van charspsychoclown schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:33:
[...]
Bedoel je levels als in levels van je chars of maps?
Mijn soldier (staat onder de TS) is nu 24.5 en mijn gunner waar ik laatst even mee gespeeld heb is dus 6
De map die ik het leukste vind is VV daarna RR en BB/CC en als laatste SS.. Die vind ik op het midden stuk wel gaan maar je moet zoveel lopen soms en dat baserapen vind ik te zielig
level 25 soldier, lvl 17 commando en lvl 14 gunner.
Ben de laatste tijd weer veel met de commando aan het spelen. Erg leuk met de nieuwe knife.
Laatst op aanraden van het forum hier ook mijn Gunner weer eens uit het vet getrokken en die deed het ook niet slecht.
Heb voor al mijn heroes permanente wapens gekocht en kijk het nu een beetje aan. Heb nog steeds wel leuke matches (haai psycho
Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe map.
Ik wil het eerst nog even aankijken voor ik over ga tot het kopen van de uber smg, royal guards handschoenen en mijn broek...
Voor de tweakers met een royal char en in het kader van wie niet waagt wie niet wint:
Frosty face paint is blijkbaar gratis te kopen voor 0BF, alleen voor royals (heb er zelf dus niks aan) en vergeet niet dat EA zich het recht behoud deze weer te verwijderen. Eigenlijk hoort de hoed 280BF te kosten dus baat het niet dan schaad het niet
Frosty face paint is blijkbaar gratis te kopen voor 0BF, alleen voor royals (heb er zelf dus niks aan) en vergeet niet dat EA zich het recht behoud deze weer te verwijderen. Eigenlijk hoort de hoed 280BF te kosten dus baat het niet dan schaad het niet
Even een huishoudelijke vraag, kan degene die strakjes deeltje 4 aangemaakt heeft mij een DM sturen, zodat ik de link http://bfh.flipdesign.nl kan bijwerken naar het nieuwe topic? 
Vorige week trouwens weer even gespeeld en blijf het jammer vinden dat Commando's schietschijven zijn geworden door de aanpassingen van laatst. Ik denk daarom ook zeker dat de nieuwe wapens, zoals het mes en de sniperrifle, een welkome toevoeging is voor de commando.
Wel jammer dat de items qua VP gigantisch duur zijn geworden, maar ach, zoveel VP verbruik ik ook niet, eigenlijk alleen voor de bandages.
Vorige week trouwens weer even gespeeld en blijf het jammer vinden dat Commando's schietschijven zijn geworden door de aanpassingen van laatst. Ik denk daarom ook zeker dat de nieuwe wapens, zoals het mes en de sniperrifle, een welkome toevoeging is voor de commando.
Wel jammer dat de items qua VP gigantisch duur zijn geworden, maar ach, zoveel VP verbruik ik ook niet, eigenlijk alleen voor de bandages.
[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 11-12-2009 12:43 ]
Uiteraard kan ik dat, dat ik het de vorige keer vergeten was wil niet zeggen dat ik het weer vergeet heGJtje schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:41:
Even een huishoudelijke vraag, kan degene die strakjes deeltje 4 aangemaakt heeft mij een DM sturen, zodat ik de link http://bfh.flipdesign.nl kan bijwerken naar het nieuwe topic?
Veel mensen zijn het er over eens dat de meeste wapens niet heel veel toevoegen maar de SMG is (als je allebei goed bent) op elke range beter dan de andere smg's en dat het mes OP is.
Zijn genoeg mensen op het forum die wel eens 100+ damage deden met het mes, eentje met 3 PB deed 110 op een gunner wat nog meer is dan een headshot van een sniper met 5 PS is
Een commando is niet per definitie een schietschijf, dat is mapafhankelijk. Ik irriteer me vaak genoeg aan die commando's die zich ergens achter verschuilen ver achterin vijandelijk gebied (zoals een dak) en maar blijven spawnkillen.
Een commando met mes is ook gevaarlijk want als je niet meteen reageert lig je ook als gunner (heb ik horen zeggen
)
Ik speel sinds gisteren zonder mijn mooie machinemonstergeweren (met VP toen nog betaald), het spel is met de standaardwapens toch minder leuk.
Een commando met mes is ook gevaarlijk want als je niet meteen reageert lig je ook als gunner (heb ik horen zeggen
Ik speel sinds gisteren zonder mijn mooie machinemonstergeweren (met VP toen nog betaald), het spel is met de standaardwapens toch minder leuk.
Stop de verwelking!
Ik ben nu zelf veel bezig met VP verzamelen, zodat om de zoveel tijd in 1 keer een heel pakket kan kopen voor 3 dagen.
Ik vind de commando alleen een schietschijf als hij als een achterlijke loopt te schieten en niet om zich heen kijkt. Immers 2x een burning bullit op 5 en je bent dood. Je moet gewoon sluipen en gemeen van achter een muurtje vandaan schieten. Zo werkt een commando.Xaverius schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:42:
Een commando is niet per definitie een schietschijf, dat is mapafhankelijk. Ik irriteer me vaak genoeg aan die commando's die zich ergens achter verschuilen ver achterin vijandelijk gebied (zoals een dak) en maar blijven spawnkillen.
Een commando met mes is ook gevaarlijk want als je niet meteen reageert lig je ook als gunner (heb ik horen zeggen)
Heb uiteraard ik ook ff het uber knife geprobeert en als je een beetje handig ben kun je met poison blade 5 & elixir 2, zo 3 man neer halen als ze van je af lopen
En dat is nou de reden waarom er zoveel commotie is omtrend de nieuwe BF,VP en wapens. Van te voren was gezegd dat er met VP geen extra voordeel te behalen zou zijn.
Stop de verwelking!
Even voor de duidelijkheid, je bedoelt nu dat je met BF geen voordeel hebt tov niet betalende spelers?Xaverius schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:45:
En dat is nou de reden waarom er zoveel commotie is omtrend de nieuwe BF,VP en wapens. Van te voren was gezegd dat er met VP geen extra voordeel te behalen zou zijn.
Ja dat weet ik en ik weet ook dat dat zo'n bullshit argument isComp_Lex schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:24:
Ze hebben het zo gedaan, omdat sommige spelers gewoon 20000 VP hadden.
De meeste mensen met 10k+ VP zijn BF kopers die bijna alle heroes wel aangekleed hebben en sommigen met zelfs nog wel meerdere sloten en hebben die extra heroes waarschijnlijk ook nog wel aangekleed. Staan in het bfhforum hele epistelen (waaronder eentje van mij en eentje die ik gequote had omdat die extreem goed was) en verklaringen van mensen, die veel BF hebben gekocht en extreem veel VP hebben, dat ze er niks mee doen en niks mee kunnen behalve wat bandages.
Zelf ervaar ik het ook sinds ik mijn soldier een outfit heb gegeven, verbruik altijd zeer weinig bandages en wrenches en met de pricechanges nog minder. Omdat ik alleen met mijn soldier speel (en laatst dus weer even met mijn gunner) heb ik alle VP alleen voor mijn soldier. Ja het klopt dat ik 4 heroes heb maar de gunner heb ik dus sinds laatst weer één avond opgepakt, de 2e soldier had ik eigenlijk royal moeten maken en speel ik niet meer (lvl 8 in ~2-3 uurtjes?) en de commando ooit eens geprobeerd maar vond ik niet echt super (komt misschien ooit nog wel, lvl 10 in 5-6uurtjes?). Allemaal achterlijk makkelijk verdiende VP wat ik dus aan één favo hero besteed en wat dus helemaal gezakt is tot 0 sinds de pricechanges.
Sowieso had ik voordat ik een outfit had gekocht nooit de behoefte iets anders te kopen dan sr smg, bandages en wrenches (af en toe) omdat ik de kleren totaal niet mooi vond en ik later pas achter de 'thanks-emote' kwam (de rest geef ik niks om). Tja als er meer mensen zijn die denken zoals mij en daar nog eens alle Big-BF-Buyers bij op telt dan zou er juist een belletje moeten rinkelen van 'hey we moeten wat extra's voor VP komen' in plaats van 'Oh oh oh, er zijn teveel mensen met teveel VP laten we BF artikelen goedkoper maken en VP nog minder nuttig'...
Om een resultaat te geven:
Voor de pricechanges ~5500 VP gemiddeld en gestaag toenemend.
Na de pricechanges ~8000 VP en snel toenemend*
*: inclusief 3 levels van mijn gunner + 5 missies (totaal uurtje werk) + VP redeem code
2009/12/13 Game Update Monday 14th December
Hello Heroes
On Monday 14th December 10:00 CET we will be performing a game update.
During this time players in game should be unaffected until you exit the game, you will then be promted to update you client.
There may also be intermitent connection issues while all the servers are updated so we ask that you leave at least 2 hours before reporting any issues about not being able to connect.
Overigens voor degene die zich afvragen wat er vandaag beschikbaar is gekomen:
They didn't add something for the Nationals yet,but the Royals have a light brown (more like cream) kind of Santa Hat called Kringles Helpful Brown Hat (I think)
Best quote:
Whoaaaaa, EA has doen it lame. Already 3 same hats with different color? And they want us to pay? C'mon.
The best way for EA to make money is sell "EA Failed" -ingame T-shirts.
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 13-12-2009 16:26 ]
hehe die is wel nice
.
Ja vond ik ook
Was trouwens nog een update vergeten zag ik:
2009/12/13 Website Update Monday 14th December
Hello Heroes
On Monday 14th December 09:00 CET we will be performing a website update.
During this time the game and website will be unavailable for approximately 15 minutes.
This update focuses mainly on additions to the website and some back end fixes.
* Fixed signature generation hang-ups.
* Added group wall and group membership list on the profile pages.
* Fixed an issue with the Digital Service Agreement page to prevent security warnings in Internet Explorer
* Added Sunset Showdown stats and icons
Zo te zien gaan ze zich voorbereiden voor de release van SS en komt er ook eindelijk wat meer features voor de groups. Tenminste ik noem het een begin want het was wel heel schraal dat je nooit aan de hero/account page kon zien in welke group hij/zij zat!
lol @ psychoclown
Maar daar ga ik ook niet van uit. Ik postte het nu in het topic, omdat ik niet weet wie deeltje 4 gaat aanmaken. Al ga ik er stiekem wel vanuit dat jij dat bent...psychoclown schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:14:
Uiteraard kan ik dat, dat ik het de vorige keer vergeten was wil niet zeggen dat ik het weer vergeet he
Over welke SMG heb je het dan? Ik zit ook te denken een Soldier aan te maken.Veel mensen zijn het er over eens dat de meeste wapens niet heel veel toevoegen maar de SMG is (als je allebei goed bent) op elke range beter dan de andere smg's en dat het mes OP is.
Dat zal dan wel een bug zijn geweest. Ik heb dat ook wel eens gehad. Toen was het iig een bug toen ik er naar vroeg, dat het mes soms rare dingen deed. Hoe dat nu is weet ik echter niet, speel niet zoveel meer, zoals je wellicht is opgevallen.Zijn genoeg mensen op het forum die wel eens 100+ damage deden met het mes, eentje met 3 PB deed 110 op een gunner wat nog meer is dan een headshot van een sniper met 5 PS is
Iemand die trouwens weet wanneer die Sunset Showdown (SSSD?) komt?
Toen ik laatst speelde (vorige week of zo was dat) was hij er iig nog niet geloof ik.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 14-12-2009 12:50 ]
Was ook maar een geintjeGJtje schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:48:
[...]
Maar daar ga ik ook niet van uit. Ik postte het nu in het topic, omdat ik niet weet wie deeltje 4 gaat aanmaken. Al ga ik er stiekem wel vanuit dat jij dat bent...
De default SMG tegen de Uber Rudolf (SR). Al hoor ik ook weer mensen die zeggen dat je wel iets vaker crit maar dat die crits lager zijn dan bij niet uber rudolf en dat je vooral veel meer mist.Over welke SMG heb je het dan? Ik zit ook te denken een Soldier aan te maken.![]()
Vooral dat laatste vind ik er vaag want oa. een gast die op het Bfh forum als erg goed gezien wordt meent dat alleen dan ga ik twijfelen aan zijn skill want nu schiet ik ook erg vaak raak (al kan het iets beter) en de lage accuracy komt omdat ik nogal eens vanaf lange afstand met mijn rudolf wilt schieten (en raak)
Anderen zeggen weer dat de default smg erg slecht is wat ik op zich best vind meevallen maar ik heb die dan ook niet heel veel gebruikt.
Dat vraag ik me af want met de uber knife kun je al vaker critten en doe je over het algemeen al flink meer damage. Met de normale knife konden ze vaak nooit bij mij in de buurt komen laat staan mij neerhalen maar met de uber knife is het al een paar keer gebeurd in 2 steken (full health).Dat zal dan wel een bug zijn geweest. Ik heb dat ook wel eens gehad. Toen was het iig een bug toen ik er naar vroeg, dat het mes soms rare dingen deed. Hoe dat nu is weet ik echter niet, speel niet zoveel meer, zoals je wellicht is opgevallen.
Ik weet niet of je de 'winterkaarten' heb meegekregen, elke dag iets nieuws in de shop beginnende met de ubers. Zullen denk ik eindigen met SS2 en dat is als het goed is woensdag.Iemand die trouwens weet wanneer die Sunset Showdown (SSSD?) komt?
Toen ik laatst speelde (vorige week of zo was dat) was hij er iig nog niet geloof ik.
In ieder geval zijn sinds vandaag de icons en stats voor SS2 op de site (zie update van mij iets hierboven).

De Royals hebben verder in plaats van 'use your head-emote' de 'Face palm-emote'.
Je kunt ze nu in bundels krijgen voor 560BF.
Gezellig, nieuwe Emotes, die use your head vind ik wel vriendelijk overkomen. ;P
Nieuwe map schijnt ook al uit te zijn:
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=94710
Alleen op rented servers begrijp ik
Ben Cousins:
"It's just on rented servers ATM. Have fun!"
In de thread staan wat links naar servers waar hij is.
Nieuwe map schijnt ook al uit te zijn:
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=94710
Alleen op rented servers begrijp ik
Ben Cousins:
"It's just on rented servers ATM. Have fun!"
In de thread staan wat links naar servers waar hij is.
Grappig, vanavond iemand die hem even gaat checken? 
Mogelijk dat ik eventjes binnen drop!
Mogelijk dat ik eventjes binnen drop!
Check!
mare ik vind hem niet zo... Had liever een townmap gehad maja tis niet anders.
Ja ik ook! Heel eventjes gespeeld maar het liep niet echt lekker en had het gevoel alsof mijn settings helemaal overhoop waren gehaald (sowieso was de aspect ratio opeens helemaal door de war).M0nkeymen schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:42:
Check!
Anyways ik kon niet spelen op deze manier maar wel even gechecked.
Zag meteen wat veel andere mensen als minpunt ervaren: de heuvel is te hoog, voor national kant al iets maar voor royals helemaal zeg! De tanks kunnen niet eens helemaal naar boven kijken en dat terwijl het juist een vehicle map is. Enorm veel vehicles dat wel maar of ik dat nou een plus vind..
De server waar ik even in zat was in ieder geval erg dood en zelfs dat ik verre van lekker speelde stond ik bovenaan..

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik dat bij RR ook zo had maar ik ben sowieso meer een infantry speler dus dat weegt wel zwaar mee. RR vind ik tegenwoordig helemaal te gek trouwens.
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 14-12-2009 22:22 ]
Nieuwe emotes:
Royals - 'I dunno' & 'Airplane'
Nationals - 'Brush off' & 'Thumbs down'
Airplane is volgens mij erg leuk maar des te meer zonde dat Nationals die niet heeft!
Royals - 'I dunno' & 'Airplane'
Nationals - 'Brush off' & 'Thumbs down'
Airplane is volgens mij erg leuk maar des te meer zonde dat Nationals die niet heeft!
http://bestof.ign.com/200...lay-multiplayer-game.html
hihi. Hoewel zeker waar toch een beetje humoristisch te noemen gezien de timing.
hihi. Hoewel zeker waar toch een beetje humoristisch te noemen gezien de timing.
Net even een potje gespeeld en verdorie mijn eerste keer zonder een keer dood te gaan. 

Nu waren mijn medespelers wel ietsje minder dus had ik meer om te schieten maar toch was het een mooi potje schieten, 2 commando's bij de tegenstanders en volgens mij geen bij ons. Ik als gunner voorop of tactisch wat bazooka's op snipers gooien.

Nu waren mijn medespelers wel ietsje minder dus had ik meer om te schieten maar toch was het een mooi potje schieten, 2 commando's bij de tegenstanders en volgens mij geen bij ons. Ik als gunner voorop of tactisch wat bazooka's op snipers gooien.
Stop de verwelking!
Als skilled tussen een noobteam kun je helemaal mooi door raggenXaverius schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:49:
Net even een potje gespeeld en verdorie mijn eerste keer zonder een keer dood te gaan.
[afbeelding]
Komt me trouwens te vaak voor dat ik in een mindere server zit..
Weet niet of het al gepost is maar ik heb wat codes gevonden voor gratis goodies i.v.m. kerst en zo.
Gewoon code redeemen.
Mocht je geen idee hebben hoe dat moet, Muis over shop hoveren en dan redeem code klikken en code er in plakken.
Clown's Nose for Royal Army:
ARR3-WYEJ-CG9P-PGVS
Clown's Nose for National Army:
8WMA-AKTR-NHMF-JC2R
Top Hat for Royal Army:
CJD9-PMP4-Y5NB-UVEQ
Top Hat for National Army
C4YG-3A27-HDRL-D2LM
Free 1000 VP (Valor Points):
CGU2-FMAN-EFJ8-WCKD
veel plezier d'r mee.
Gewoon code redeemen.
Mocht je geen idee hebben hoe dat moet, Muis over shop hoveren en dan redeem code klikken en code er in plakken.
Clown's Nose for Royal Army:
ARR3-WYEJ-CG9P-PGVS
Clown's Nose for National Army:
8WMA-AKTR-NHMF-JC2R
Top Hat for Royal Army:
CJD9-PMP4-Y5NB-UVEQ
Top Hat for National Army
C4YG-3A27-HDRL-D2LM
CGU2-FMAN-EFJ8-WCKD
veel plezier d'r mee.
[ Voor 4% gewijzigd door opblaashaas op 15-12-2009 13:20 . Reden: was blijkbaar al gepost, foutjes ]
Thanx!opblaashaas schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:37:
Weet niet of het al gepost is maar ik heb wat codes gevonden voor gratis goodies i.v.m. kerst en zo.
Gewoon code redeemen.
Werken alleen voor de eerste honderd mensen:
CGU2-FMAN-EFJ8-WCKD
veel plezier d'r mee.
Stop de verwelking!
Die codes had ik een paar pagina's terug ook al gepost en is trouwens voor iedereen bruikbaar en niet alleen de eerste 100. Elke code kan je ook maar 1x per account gebruiken.
Hello Heroes
We will be taking the website off-line on Wednesday 16th December at 11:00 CET while we perform a small update. During this time the game and website will be unavailable.
We expect the downtime to last around 15 minutes.
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=95029
We will be taking the website off-line on Wednesday 16th December at 11:00 CET while we perform a small update. During this time the game and website will be unavailable.
We expect the downtime to last around 15 minutes.
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=95029
Zoals ik dus al dacht, dan komt SS2 officieel uit en worden de stats en icons officieel aangezet
Gister lekker potje gespeeld, beetje lopen snipe campen.
Ben niet 1x beschoten tegenstanders waren een stel beginners.
Ben niet 1x beschoten tegenstanders waren een stel beginners.

waar schieten jullie de screens mee, kan dat eig ingame of via fraps/xfire / whatever?
Alledrie genoemde mogelijkhedenFlapmo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:14:
waar schieten jullie de screens mee, kan dat eig ingame of via fraps/xfire / whatever?
Nee op mijn pc in Enschede (waar ik dus vrijwel nooit bfh speel omdat ik de muissettings gewoon niet lekker kan krijgen) kan ik niet ingame plaatjes schieten want dan krijg ik zwarte beelden. Overigens kan het soms wel en soms niet. Anyways op mijn pc in Arnhem doe ik het afwisselend met Print Screen / Fraps (vergeet ik altijd en zal nu niet meer lekker lopen op W7 x64 want die zorgt al voor framedrops in Vista x64 op de andere pc) of ingame. Dus het beste is even kijken hoe of wat en wat bij jou (het lekkerste) werkt.
Hier in Arnhem werkt Print Screen heel goed maar als je meer dan één achter elkaar wil maken heb je een probleem. 
Ik heb gisteren al SS2 op een gewone server gespeeld want de 3rd party servers waren al aan het updaten met de nieuwe map. Was wel geinig, ik had nog maar 4 health over dus ik schuilde bij een kerktoren waar een sniper van ons bezig was op de kerktoren. De vliegtuigen van de tegenstanders wilden hem dus eraf schieten en ik schoot weer mooi met FF op de vliegtuigen waardoor ik na een paar vliegtuigen weer op 150 health zat.
Spijtig genoeg kwam toen zonealarm omhoog met een vraag en kon ik het scherm van BF-H niet meer herstellen...
Edit: net nog even een potje gespeeld en werd zomaar uitgescholden erna, dan doe je iets goed...
Ik heb gisteren al SS2 op een gewone server gespeeld want de 3rd party servers waren al aan het updaten met de nieuwe map. Was wel geinig, ik had nog maar 4 health over dus ik schuilde bij een kerktoren waar een sniper van ons bezig was op de kerktoren. De vliegtuigen van de tegenstanders wilden hem dus eraf schieten en ik schoot weer mooi met FF op de vliegtuigen waardoor ik na een paar vliegtuigen weer op 150 health zat.
Spijtig genoeg kwam toen zonealarm omhoog met een vraag en kon ik het scherm van BF-H niet meer herstellen...
Edit: net nog even een potje gespeeld en werd zomaar uitgescholden erna, dan doe je iets goed...
[ Voor 7% gewijzigd door Xaverius op 16-12-2009 12:18 ]
Stop de verwelking!
Ik schiet mijn screenies met xfire, zijn ze direct ergens geupload.
Lekker makkelijk
Lekker makkelijk
SS2 dus inderdaad gister zoals ik al dacht en had gezegd.opblaashaas schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:19:
Ik schiet mijn screenies met xfire, zijn ze direct ergens geupload.
Lekker makkelijk
Zondag of morgen maar eens proberen als ik niet kapot ben van mijn 2 verjaardagsfeesten
SS2 is wel megaboring zeg, djeez.
Leuk die servers zonder rankingcontroles hè.
En SS2 saai? het is inderdaad even anders maar bij de kerktoren is het vaak feestje vieren hoor.
Stop de verwelking!
Rustig hier... SS2 kan inderdaad erg saai zijn met al die voertuigen. Al moet ik wel zeggen dat je als gunner of soldier bij de kerktoren het best gezellig kan hebben. Als sniper valt het niet mee om zicht op het kerkpleintje te krijgen. Maar loop je er buiten dan kun je er geheid van uitgaan dat er een sniper naar je kijkt. Hoewel ik gisteravond zo'n beetje de hele avond de enige sniper was.
Jezus 2-25 is toch niet meer normaal
Vanavond denk ik maar weer eens wat bfh potjes doen.
Nog andere lui die zin hebben in wat potjes vanavond?
Pff, ik word moe van die snipers bij Buccaneer. Er stonden er in ieder geval drie aan beide kanten van het shipwreck te schieten. Ze waren overigens niet goed want ik kon er "zonder problemen" tussendoor komen. Daarna ben ik het spel verlaten. Dat soort potjes vind ik niks aan, alleen maar uitkijken waar de sniper zit na respawn is mijn ding niet.
Stop de verwelking!
Same here, daarom speel ik ook 9 van de 10 keer op sniper limited of infantry only serversXaverius schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:58:
Pff, ik word moe van die snipers bij Buccaneer. Er stonden er in ieder geval drie aan beide kanten van het shipwreck te schieten. Ze waren overigens niet goed want ik kon er "zonder problemen" tussendoor komen. Daarna ben ik het spel verlaten. Dat soort potjes vind ik niks aan, alleen maar uitkijken waar de sniper zit na respawn is mijn ding niet.
Aan de andere kant is het soms ook wel weer leuk vooral als ze ook niet echt goed zijn, dan schiet je ze zonder enig probleem aan de lopende band neer
Tegenwoordig kan ik snipers wel een beetje hebben aangezien ik met mijn bazooka aan het oefenen ben geweest. Zolang ik maar het eerste schot kan hebben en weg kan rennen.
Stop de verwelking!
Daarstraks heel eventjes gespeeld maar daar was ik snel klaar mee!
Eerst GladiatriX gejoined en kwam in SS2 terecht en het was meteen raak.
Wat een bagger team, niet te zuinig.. het royal gunnerteam walsde over ons heen alsof het niets was.
Daarna een favo server gejoined die pre-game was.. en toen maar een random game wat ook echt crap was..
Speelden BB en ik wist voor lange tijd town te houden maar ik was ook de enige die daar iets deed ondanks mijn inspanningen om hulp te krijgen. Tevens had ik last van vieze framedrops door lagspikes van mijn pc (nieuwe install sinds vorig weekend W7 x64) waardoor ik soms 1-2 seconden alles misschoot omdat ik niks kon. Nogal waardeloos dus en toen maar gestopt
Eerst GladiatriX gejoined en kwam in SS2 terecht en het was meteen raak.
Wat een bagger team, niet te zuinig.. het royal gunnerteam walsde over ons heen alsof het niets was.
Daarna een favo server gejoined die pre-game was.. en toen maar een random game wat ook echt crap was..
Speelden BB en ik wist voor lange tijd town te houden maar ik was ook de enige die daar iets deed ondanks mijn inspanningen om hulp te krijgen. Tevens had ik last van vieze framedrops door lagspikes van mijn pc (nieuwe install sinds vorig weekend W7 x64) waardoor ik soms 1-2 seconden alles misschoot omdat ik niks kon. Nogal waardeloos dus en toen maar gestopt
2009/12/18 Website Update Monday 21st December
Hello Heroes
On Monday 21st December 09:00 CET we will be performing a website update.
During this time the game and website will be unavailable for approximately 15 minutes.
Hello Heroes
On Monday 21st December 09:00 CET we will be performing a website update.
Hopelijk nerfen ze de gunner... Ben de laatste tijd de enige commando... en gunners lopen aan een stuk snel doordat ze omste beurt leg it aan zetten. vreselijk is dat zo'n geoliede gunner trein... dan stop ik gelijk.
En zo klaagt iedere klasse over een andere klasse. Ik klaag graag over commando's als gunner zijnde.
Stop de verwelking!
Anoniem: 62011
Je moet ook gewoon op publieke servers spelen en niet op die waardeloze clan servers die op onwetende spelers azen voor een paar punten, da's gewoon een vorm van stadpadden.M0nkeymen schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 23:04:
Hopelijk nerfen ze de gunner... Ben de laatste tijd de enige commando... en gunners lopen aan een stuk snel doordat ze omste beurt leg it aan zetten. vreselijk is dat zo'n geoliede gunner trein... dan stop ik gelijk.

Zo ben ik net uit een potje RR gestapt omdat het 5 tegen 5 was waarbij geen en de tegenstanders 2 snipers waren. Trekt het hele potje omlaag qua fun. Is toch geen ruk aan als ze tegenover elkaar staan.
Stop de verwelking!
Verder in [PC] Battlefield Heroes - Deel 4
.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.