Ja dat weet ik en ik weet ook dat dat zo'n bullshit argument is
De meeste mensen met 10k+ VP zijn BF kopers die bijna alle heroes wel aangekleed hebben en sommigen met zelfs nog wel meerdere sloten en hebben die extra heroes waarschijnlijk ook nog wel aangekleed. Staan in het bfhforum hele epistelen (waaronder eentje van mij en eentje die ik gequote had omdat die extreem goed was) en verklaringen van mensen, die veel BF hebben gekocht en extreem veel VP hebben, dat ze er niks mee doen en niks mee kunnen behalve wat bandages.
Zelf ervaar ik het ook sinds ik mijn soldier een outfit heb gegeven, verbruik altijd zeer weinig bandages en wrenches en met de pricechanges nog minder. Omdat ik alleen met mijn soldier speel (en laatst dus weer even met mijn gunner) heb ik alle VP alleen voor mijn soldier. Ja het klopt dat ik 4 heroes heb maar de gunner heb ik dus sinds laatst weer één avond opgepakt, de 2e soldier had ik eigenlijk royal moeten maken en speel ik niet meer (lvl 8 in ~2-3 uurtjes?) en de commando ooit eens geprobeerd maar vond ik niet echt super (komt misschien ooit nog wel, lvl 10 in 5-6uurtjes?). Allemaal achterlijk makkelijk verdiende VP wat ik dus aan één favo hero besteed en wat dus helemaal gezakt is tot 0 sinds de pricechanges.
Sowieso had ik voordat ik een outfit had gekocht nooit de behoefte iets anders te kopen dan sr smg, bandages en wrenches (af en toe) omdat ik de kleren totaal niet mooi vond en ik later pas achter de 'thanks-emote' kwam (de rest geef ik niks om). Tja als er meer mensen zijn die denken zoals mij en daar nog eens alle Big-BF-Buyers bij op telt dan zou er juist een belletje moeten rinkelen van 'hey we moeten wat extra's voor VP komen' in plaats van 'Oh oh oh, er zijn teveel mensen met teveel VP laten we BF artikelen goedkoper maken en VP nog minder nuttig'...
Om een resultaat te geven:
Voor de pricechanges ~5500 VP gemiddeld en gestaag toenemend.
Na de pricechanges ~8000 VP en snel toenemend*
*: inclusief 3 levels van mijn gunner + 5 missies (totaal uurtje werk) + VP redeem code
2009/12/13 Game Update Monday 14th December
Hello Heroes
On Monday 14th December 10:00 CET we will be performing a game update.
During this time players in game should be unaffected until you exit the game, you will then be promted to update you client.
There may also be intermitent connection issues while all the servers are updated so we ask that you leave at least 2 hours before reporting any issues about not being able to connect.
Overigens voor degene die zich afvragen wat er vandaag beschikbaar is gekomen:
They didn't add something for the Nationals yet,but the Royals have a light brown (more like cream) kind of Santa Hat called Kringles Helpful Brown Hat (I think)
Best quote:
Whoaaaaa, EA has doen it lame. Already 3 same hats with different color? And they want us to pay? C'mon.
The best way for EA to make money is sell "EA Failed" -ingame T-shirts.
[
Voor 7% gewijzigd door
psychoclown op 13-12-2009 16:26
]