[PC] Battlefield Heroes - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Geez, ik kijk een weekje niet, en wow!

Veel veranderd :P
EA Failed, OMGOMGOMG!! ;)

Ik kan het hier redelijk in vinden, ze hadden de prijzen gewoon moeten laten zoals ze waren.

Die nieuwe kleren/wapens/map ben ik wel blij mij, voor de rest hebben ze het vrij hard verrneukt.
Gewoon dingen gezegd en die vervolgens niet waargemaakt (ik doel op de no gameplay advantage to people who spend real money) want ze maken die special wapens (die trouwens erg cool zijn :P) vrij duur.
Ik begrijp dat je geld wilt verdienen, maar je kan het ook te bont maken.....

Ze hebben wel veel andere dingen in prijs verlaagd (alleen BF dingen maar toch), dat moet ook gezegd worden, als er weer nieuwe dingen uitkomen zullen ze deze dingen in prijs verlagen.

[ Voor 14% gewijzigd door k4kl44s op 30-11-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
peet79 schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:00:
Er wordt inderdaad flink geklaagd.
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=88560
Al meer dan 1300 replies.

Flink wat sigs zijn trouwens aangepast :P :
Wow dat gaat nog wel even flink harder, zelf comment geplaatst in 'Honor Guard' die officiële post met die lap tekst met onduidelijk lettertype... ook inmiddels al 11 pagina's and counting!

Die sig is wel tof gemaakt inderdaad ook al flink veelvuldig langs zien komen in die andere thread.
peet79 schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:18:
Heb ook eens gekeken naar wat de wapens met VP kosten. 150 per dag. Dat houd dan ook nogal snel op. Anders 145 BF voor unlimited.
Het is wel duidelijk. Als dit blijft houd het gewoon op. Niks free game meer.
Precies!
Dat items een tijdje nadat je spullen gekocht hebt goedkoper in de uitverkoop gaan kan ik goed mee leven, dat is in de echt wereld ook zo. Echter vind ik het wel erg dat je met VP opeens bijna niks meer kunt omdat alles xxxx% duurder geworden is! De widgets is ook belachelijk.. wie koopt er nou widgets voor BF :S

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Zal je ook altijd zien dat net vandaag mn bandages op zijn :(

http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=89021

In een uur tijd al meer dan 300 keer getekend (waaronder door mezelf). Ik twijfel of het echt helpt, maar het baat het niet, dan schaadt het niet. Laat ze op zn minst die simple widgets weer terug draaien voor VP en die termijnen voor wapens (1 of 3 dagen met VP) zijn ook absurd.

Eigenlijk mag ik niet klagen, heb 10k VP en 300BF over om te besteden.

[ Voor 17% gewijzigd door Maranello op 30-11-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schandalig vind ik het , nu ik het zie, echt schandalig. Widgets niet te betalen nu! Iedereen die petitie tekenen, denk niet dat het werkt maar oke wie niet waagt wie niet wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Mijn bandages waren ook sinds dit weekend op maar ik ga geen nieuwe halen, absurd veel vragen er nu voor. Dan maar wat sneller dood of beter spelen. :+
Overigens vond ik de laatste toevoeging in het topic wel mooi:
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/2947/dones.jpg

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 09:58
Kleine bug?
Een jacket die voor 140vp te koop was, unlimited, en voor 1060 voor 1 maand.. :p
Nuja, maar snel gekocht..
Rest is wel enorm duur geworden.. :/
Zeker die bandages, als commando gebruik ik ze best wel veel, en heb dus ook meer dan genoeg aan die crude bandages..

Edit: Bruno's Brown Trenchcoat..
Edit2:
Net potje gespeeld, en er zaten weer 2 cheatende snipers..
Eerste keer op VV, en daarna op RR, waar ik ze beide toch eventjesde eeuwige jachtvelden heb ingeschoten.. :)
Mark target, achter muur in, muis op hun hoofd houden, stapje doen, schieten, en stapje terug, dit 3 keer herhalen en je hebt een dode cheater!
En dan word je natuurlijk in je rug geraped door een gunner. :(

[ Voor 44% gewijzigd door DonPr0n op 30-11-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:18:
In de PTE kun je nu trouwens ook vlamvertragend ondergoed kopen. Tegen BB. Heb het idee dat dat ook een van de 17 vakjes gaat worden. Daarnaast heb je ook nog een instant health tonic. lijkt mij een beetje hetzelfde als CM. Zou uiteindelijk betekenen dat het weinig zin heeft om nog soldier te spelen.
/me Failed op refreshen/langzaam posten

Anyways dat is wel heel aarsig zeg! Waarom releasen ze niet gelijk patch 1.7.564*!
Waarom hebben we dan uberhaupt nog skills als je straks toch bijna alles kan nemen dmv BF.. :'(
k4kl44s schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:01:
Geez, ik kijk een weekje niet, en wow!

Veel veranderd :P
EA Failed, OMGOMGOMG!! ;)

Ik kan het hier redelijk in vinden, ze hadden de prijzen gewoon moeten laten zoals ze waren.

Die nieuwe kleren/wapens/map ben ik wel blij mij, voor de rest hebben ze het vrij hard verrneukt.
Gewoon dingen gezegd en die vervolgens niet waargemaakt (ik doel op de no gameplay advantage to people who spend real money) want ze maken die special wapens (die trouwens erg cool zijn :P) vrij duur.
Ik begrijp dat je geld wilt verdienen, maar je kan het ook te bont maken.....

Ze hebben wel veel andere dingen in prijs verlaagd (alleen BF dingen maar toch), dat moet ook gezegd worden, als er weer nieuwe dingen uitkomen zullen ze deze dingen in prijs verlagen.
Ja precies, dat had ik ook in mijn comment gezet en een goed onderbouwd comment gequote.
Dat ze eraan willen verdienen is heel natuurlijk en zoals ik eerder al zei zullen er altijd wel weer acties/prijsverlagingen komen als je net spullen gekocht hebt. Dat is niet erg en ook het punt niet maar ze beperken het F2P wel zodanig dat je 1. vrijwel helemaal gelimiteerd bent tot je default wapen als je het zonder BF stelt en 2. daardoor BF (groot)gebruikers een flink voordeel oplevert!
Maranello schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:51:
Zal je ook altijd zien dat net vandaag mn bandages op zijn :(

http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=89021

Eigenlijk mag ik niet klagen, heb 10k VP en 300BF over om te besteden.
Ook maar even getekend natuurlijk!
Zelf heb ik ook altijd gemiddeld zo'n 5500VP maar daarom hoeft het nog niet in een week gespendeerd te worden ;) Mijn idee was juist altijd: 'Als je ze nou eens VP only kledij etc voor massive VP permanently kunt kopen dat maakt het ook al erg nuttig, bijv. Tucked in pants permanent 1350VP'
Het zou wat kosten maar dan heb je ook wat!
DonPr0n schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:00:
Kleine bug?
Een jacket die voor 140vp te koop was, unlimited, en voor 1060 voor 1 maand.. :p
Nuja, maar snel gekocht..
Rest is wel enorm duur geworden.. :/
Zeker die bandages, als commando gebruik ik ze best wel veel, en heb dus ook meer dan genoeg aan die crude bandages..

Edit: Bruno's Brown Trenchcoat..
Hmm grappig, ware het niet dat ik al een flak jacket heb ;)

*: Patch 1.7.564, die medio Maart 2010 uit moet komen, waarin de stijl over zal gaan van WOII naar een meer futuristische stijl. De setting zal nog steeds aarde zijn maar met moderne wapens waarbij je moet denken aan Flak cannons, Bio rifles, Redeemers etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Er zijn meer mensen achter gekomen dat de soldier straks aardig over is.

http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=89438

Dat je eenmalig 3 keer 145 BF voor je favoriete wapen moet betalen kan ik wel overheen komen. Het eind van het concept van gratis spelen, maar ik had toch net BF gekocht met het oog op kleren en Xp boost voor de toekomst.

Maar het feit dat ik straks zit met een level 24 soldier met kleren en emotes waar ik straks niks meer mee kan is toch wel to much.

Hier,
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=89525
Als je denkt dat tegen stemmen nog enig nut heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door peet79 op 01-12-2009 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 07:30:
Er zijn meer mensen achter gekomen dat de soldier straks aardig over is.

Maar het feit dat ik straks zit met een level 24 soldier met kleren en emotes waar ik straks niks meer mee kan is toch wel to much.
Jezus dit is wel echt heel erg.. ze willen denk ik minder verdienen aan Bfh omdat ze de overvloed aan inkomsten niet bij konden houden, wat zijn ze toch eerlijk! :X

Op zich kan je er nog wel wat mee want als je goed bent ben je ook zonder die onzinnige dingen nog steeds beter dan 6-8/10 spelers maar dat het treurig is is een ding dat vast staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48

M0nkeymen

Monkeystyle!

Niet iedereen is goed, 6-8 spelers zijn dus de pineut... Mijn inziens een verkeerde stap van EA/Dice. Ze veranderen de gameplay te vaak waardoor je veel tegenstand oproept, ze kunnen niet meer terug en mensen zullen weg lopen. treurig is inderdaad het juiste woord :/ .

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
M0nkeymen schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:57:
Niet iedereen is goed, 6-8 spelers zijn dus de pineut... Mijn inziens een verkeerde stap van EA/Dice. Ze veranderen de gameplay te vaak waardoor je veel tegenstand oproept, ze kunnen niet meer terug en mensen zullen weg lopen. treurig is inderdaad het juiste woord :/ .
Sorry ik was blijkbaar niet duidelijk maar wat ik bedoelde is, als je nu goed bent dan kan je alsnog veel beter zijn dan gasten die flink hun portemonnee trekken voor items die zo'n voordeel opleveren.
Het is hetzelfde als dat je niet perse beter bent als je hoger level bent, Iedereen komt er uiteindelijk maar de vraag is hoe en hoe snel je er komt :)

Ze kunnen nog terug en als ze slim zijn doen ze dat nog want ze zullen misschien wel nieuwe spelers krijgen maar het merendeel van de huidige spelers zullen ze kwijt zijn als het niet verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond BFH in het begin echt een leuke spel , vooral door de gameplay en cartoon achtige poppetjes .
Na de laatste patch begon ik erover na te denken om te stoppen ( dat gekloot met servers ) , Of dat als je elo weer boven de 1.4k is kom je in servers waarn 90% commando's in zitten .

En nu dit dat ze soldiers gaan nerfen , kan er wel eigenlijk om lachen vond juist dat de soldier de enige class was die een beetje balanced was .
Maar ja favoriete hero was mijn soldier van level 28 en nu ze die ook nerfen hou ik het voor gezien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Voor de mensen die een goed verhaal willen neerzetten over de laatste update op het BF-H-forum is er een discussietopic geopend waar je een constructief verhaal kan neerplempen: http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=89646

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe ze denken al als regeringleiders:
Our analysis of the VP economy showed us that people had lots of unused VP, which told us the prices for VP items were too low - hence the increases in VP pricing today.
Sparen loont dus niet.

Dat EA 16% van de mensen heeft moeten ontslaan is een onzin argument (hoe durven ze het als argument te gebruiken eigenlijk, de arrogantie). Het/een bedrijf heeft ook geen medelijden met zijn consument als die even geen geld heeft.

Ongelooflijk maar weer hoe EA zijn klanten behandelt. De zoveelste bevestiging dat het geen fuck geeft om de Battlefield franchise of games in het algemeen. Het is puur een bedrijf dat winst moet en wil draaien (is hun goedrecht daar niet van, nouja behalve dat ze de boel bijelkaar liegen), maar er zit totaal geen hart in de zaak.

edit: EA heeft sowieso al gewonnen zal ongetwijfeld onderdeel van de strategie zijn geweest. Wat je ziet in dat draadje op bfh.com is dat mensen nu voor EA gaan bedenken wat de beste tussenoplossing is. Het is niet eens meer om de boel terug te draaien zoals het was :X Mensen blijven mij verbazen, alhoewel dit heeft vast een mooie naam in de psych wereld :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:06:
Vond BFH in het begin echt een leuke spel , vooral door de gameplay en cartoon achtige poppetjes .
Na de laatste patch begon ik erover na te denken om te stoppen ( dat gekloot met servers ) , Of dat als je elo weer boven de 1.4k is kom je in servers waarn 90% commando's in zitten .

En nu dit dat ze soldiers gaan nerfen , kan er wel eigenlijk om lachen vond juist dat de soldier de enige class was die een beetje balanced was .
Maar ja favoriete hero was mijn soldier van level 28 en nu ze die ook nerfen hou ik het voor gezien .
Dat gekloot met de servers vond ik ook erg zuur maar daarin had ik nog wel goede hoop maar na de shop changes nam dat al wat af alleen die aankomende soldier changes.. niet te zuinig als dat zo doorgaat vraag ik me af of er uberhaupt nog wel mensen overblijven.. :X

Wanneer komen de anti-slow boots en anti poison gloves? Ook verwacht ik een stealth cape/sjaal en een shield elixir... :/
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:45:
Het is puur een bedrijf dat winst moet en wil draaien (is hun goedrecht daar niet van, nouja behalve dat ze de boel bijelkaar liegen), maar er zit totaal geen hart in de zaak.
Dat blijkt maar! Vroeger was ik altijd meer fan van de CoD serie omdat ik infantry only leuker vond en sowieso de CoD serie in het geheel lekkerder vond spelen. Na MW nam dat al af en met MW2 is het een no-go geworden maar nu ik net over ben naar Bfh haalt EA de streep erdoor.
Kan me bijna niet voorstellen dat een dev als Dice/EA een game als Bfh die volop in leven was zo in het vuur te gooien.. Iemand die al weet wanneer de site en twitter page gesloten worden? |:(

Dat van VP vind ik ook echt bullshit, dat mensen veel VP sparen is misschien omdat er weinig VP opties zijn en omdat ze nergens aan willen uitgeven. Verder houden ze waarschijnlijk niet eens rekening met het feit dat de VP op een account geshared is. Laat ze dan gewoon het aantal VP opties omhoog knallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

heerlijk.

Welk spel gaan we nu spelen? :Y).

//edit
jeuj posted voor me sig in topic:
O well, since the vehicles are still for free I just keep killing with them I suppose!

Better learn how to fly and control the ground vehicles boys!!

Of course this is until we have to buy petrol for it.. 45BF p. Gallon H@H@

[ Voor 75% gewijzigd door Flapmo op 01-12-2009 19:42 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haha dat is ook wel een mooie ja :P

• Nieuwe knives: grotere range en meer kans op een hit..

Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/uploads/1/sunset_showdown.png
We are happy to announce a new entrant into our hall of fame.
Congratulations iStrat for suggesting the selected name for the new map.
"Mayhem" will now be known as "Sunset Showdown"
We are also happy to let you know that the arrival of this map is imminent this holiday season.

[ Voor 66% gewijzigd door psychoclown op 01-12-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:45:
Ghehe ze denken al als regeringleiders:
[...]
Sparen loont dus niet.

Dat EA 16% van de mensen heeft moeten ontslaan is een onzin argument (hoe durven ze het als argument te gebruiken eigenlijk, de arrogantie). Het/een bedrijf heeft ook geen medelijden met zijn consument als die even geen geld heeft.

Ongelooflijk maar weer hoe EA zijn klanten behandelt. De zoveelste bevestiging dat het geen fuck geeft om de Battlefield franchise of games in het algemeen. Het is puur een bedrijf dat winst moet en wil draaien (is hun goedrecht daar niet van, nouja behalve dat ze de boel bijelkaar liegen), maar er zit totaal geen hart in de zaak.

edit: EA heeft sowieso al gewonnen zal ongetwijfeld onderdeel van de strategie zijn geweest. Wat je ziet in dat draadje op bfh.com is dat mensen nu voor EA gaan bedenken wat de beste tussenoplossing is. Het is niet eens meer om de boel terug te draaien zoals het was :X Mensen blijven mij verbazen, alhoewel dit heeft vast een mooie naam in de psych wereld :P
Tjah, het blijft wel hun spel. En aangezien ik de kans niet groot acht, is een middenweg zover mogelijk in "ons" voordeel het hoogst dat te behalen valt. Economisch gezien niet zo slecht dus.
Er zat sowieso een verandering aan te komen qua betaling, alleen de manier waarop is zo kut. Zoals ik ook al op BFH forums had gepost, ze zijn hier gewoon het vertrouwen van de gamers verloren, en de spirit van het spel. Hopen dat het nog terug kan komen want vond het wel leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
cooolkast schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:56:
[...]

Tjah, het blijft wel hun spel. En aangezien ik de kans niet groot acht, is een middenweg zover mogelijk in "ons" voordeel het hoogst dat te behalen valt. Economisch gezien niet zo slecht dus.
Er zat sowieso een verandering aan te komen qua betaling, alleen de manier waarop is zo kut. Zoals ik ook al op BFH forums had gepost, ze zijn hier gewoon het vertrouwen van de gamers verloren, en de spirit van het spel. Hopen dat het nog terug kan komen want vond het wel leuk om te spelen :)
Ja dat is waar maar die tonic, speciale wapens etc zijn nogal kans en inspiratieloze items die de balance weer totaal uit het spel halen. In plaats van dat ze het spel gebalanceerd houden verschuiven ze de plaats van aandacht alleen maar en dat is voor ons nogal irritant en voor hun een pain in the ass + meer werk omdat ze constant aan het balanceren blijven..
Hoop ook dat het nog weer wat beter wordt/oude stijl want ik vond het ook een erg leuke game en ik zou me echt afvragen wat ik anders moest spelen...!

2009/12/01 Update Wednesday 2nd December
Hello Heroes

Tomorrow Wednesday 2nd December at 10:00 CET we will be performing a game update.

During this time players in game should be unaffected until you exit the game, you will then be promted to update you client.
There may also be intermitent connection issues while all the servers are updated so we ask that you leave at least 2 hours before reporting any issues about not being able to connect.

This update will be focusing on improving the match making system.
This will hopefully cut down on the amount of empty servers and help you find games with more people playing.

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 01-12-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:51:
Haha dat is ook wel een mooie ja :P

• Nieuwe knives: grotere range en meer kans op een hit..

[afbeelding]
We are happy to announce a new entrant into our hall of fame.
Congratulations iStrat for suggesting the selected name for the new map.
"Mayhem" will now be known as "Sunset Showdown"
We are also happy to let you know that the arrival of this map is imminent this holiday season.
Fijn, een tweede SS. Zoals je zelf al aangaf een slechte keus. Ze zijn on the role daar bij EA :p.

Next map: SS, "What SS?" "SS2" "Ah"

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
Ik ben het beu dat ik hoe langer hoe meer cheaters tegenkom..
En dan zeker als ze cheater genoemd worden, en ze dan proberen te laten zien dat het niet waar is.. Zoals dat ik klaar stond om ene snipen, ik mark hem, hij draait rond, kijkt recht mijn richting uit voor 5 seconden, ik schiet, hij schiet meteen ook, maar ik schoot raker precies en hij was dood..
En dit heb ik meerdere keren gehad.. (Met niet altijd een kill voor mij :( )
En dan heb je van die ret*rds in uw eigen team, die zeggen dat die andere absoluut nie aan het cheaten is, en dan hoor je 2 minuten later van het andere team dat die ene ook al aan het cheaten is..
Bleken ze met 3 commando's te cheaten, op 1 server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Flapmo schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:57:
[...]

Fijn, een tweede SS. Zoals je zelf al aangaf een slechte keus. Ze zijn on the role daar bij EA :p.

Next map: SS, "What SS?" "SS2" "Ah"

;(
Ja precies, gaat heel lekker zo :P
DonPr0n schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:06:
En dan zeker als ze cheater genoemd worden, en ze dan proberen te laten zien dat het niet waar is.. Zoals dat ik klaar stond om ene snipen, ik mark hem, hij draait rond, kijkt recht mijn richting uit voor 5 seconden, ik schiet, hij schiet meteen ook, maar ik schoot raker precies en hij was dood..
En dit heb ik meerdere keren gehad.. (Met niet altijd een kill voor mij :( )
En dan heb je van die ret*rds in uw eigen team, die zeggen dat die andere absoluut nie aan het cheaten is, en dan hoor je 2 minuten later van het andere team dat die ene ook al aan het cheaten is..
Bleken ze met 3 commando's te cheaten, op 1 server..
Mja kan ik weinig over zeggen ik heb geen last van cheaters als Soldier zijnde maar verder speel ik ook vrij vaak op max 2 of 0 commando infantry servers :)

Daarnet eventjes met Billy gegamed en (tot de pre-games) was dat HEERLIJK!
Eerste potje meteen raak! Billy en ik tegen 5 royals , wat overigens nieuw was voor mij want met het nieuwe systeem zie ik alleen andersom, op SS(1).
Lekkere scores en super leuk potje, veel teamplay en veel punten/kills. Uiteindelijk gewonnen met 32-0 waarbij op het eind één lvl 7 gunner van de royals naar de nats was geswitched (een maat van Billy).
Dacht overigens een screen te hebben maar die is helemaal zwart :( anyways ik had iets van 36-7 en Billy ergens rond de 31-8 ofzo.. in ieder geval zeer nette scores!
Daarna nog een potje op SS(1) die we net verloren (0-3) maar wel wederom dikke scores hadden neergezet.
Verder nog een potje CC gedaan tot pre-game en dat was iets te makkelijk, 2 royals vs 4 nats (weer omgedraaid dus) waarbij het potje kapte op 40-20. Toch wel mooi even 12-1 kunnen meepikken ;)

Meteen ook 4 friend invites :P waaronder die smashlucker Moro92 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

DonPr0n schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:06:
Hopelijk is dat snel weg, wij draaien een berg test servers met kick ass anti cheat :)
Als alles goed loopt kan het zo verder uitgerold worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Inderdaad een geweldig potje. _/-\o_ Goed teamwork. Waren een paar leuke potjes totdat we uiteindelijk weer eindigde in de fucking pre-game. Jammer dat ik infantery focus IV niet geselecteerd had. Die zijn zo wel te doen.

Ben net trouwens lvl 25 geworden. Gelijk weer een aantal nieuwe missies die kan doen. Goed voor de VP. :P

Voor de rest kijk ik maar een beetje hoe het spel zich gaat ontwikkelen. Ik heb nog BF om de permanent weapons te kopen. Alle VP die ik over heb gaat dan naar wrenches. Als soldier is dat genoeg.

Heb helaas geen buffer opgebouwd. Heb nogal veel geswitched van class en wapen dus veel meer dan een paar honderd heb ik niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:09:
[...]

Inderdaad een geweldig potje. _/-\o_ Goed teamwork. Waren een paar leuke potjes totdat we uiteindelijk weer eindigde in de fucking pre-game. Jammer dat ik infantery focus IV niet geselecteerd had. Die zijn zo wel te doen.

Ben net trouwens lvl 25 geworden. Gelijk weer een aantal nieuwe missies die kan doen. Goed voor de VP. :P

Voor de rest kijk ik maar een beetje hoe het spel zich gaat ontwikkelen. Ik heb nog BF om de permanent weapons te kopen. Alle VP die ik over heb gaat dan naar wrenches. Als soldier is dat genoeg.

Heb helaas geen buffer opgebouwd. Heb nogal veel geswitched van class en wapen dus veel meer dan een paar honderd heb ik niet over.
Die heb ik gelukkig al een hele flinke poos :)
Vehicle IV en Tank III had ik weer net niet.. zo zuur dat smashes niet meetellen :/

Gelukkig heb ik nog aardig wat VP maar geen BF (ja 35..) maar mijn gloves en pants waren eerst VP only.
Die gloves zijn nog de normale prijs (maar voor hoelang) alleen die panths zijn maar 120BF.. en niet te betalen in VP, net zo goed dat ik (omdat ik net tekort kwam met mijn grenadebelt) die paratrooper boots had genomen en nu de Shiney boots voor maar 65!!!BF... Sales missen vind ik 1 ding maar zoiets mislopen en daarbij genaaid worden door de immense VP bedragen vind ik toch wel erg :'(

Ga in ieder geval verder spelen zolang het leuk blijft en hopelijk doen wat meer tweakers dat want dit vind ik toch wel de meest vermakelijke game van het moment. (Before anyone asks: altijd al veel games misgelopen omdat ik me vaak op 1-2 online games richt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb dit spel al denk ik twee maanden niet meer gespeeld. Daarvoor was het een leuk spel. Alleen werd het mij te eentonig en er werd te weinig nieuwe dingen uitgebracht.

Door de petitie over de hoge prijzen, weet ik nu zeker dat ik weg blijf. Heb de petitie ondertekend, nadat ik het even geïnstalleerd had om het zelf te zien.

Even je hero van andere kleding of wapens voorzien is niet meer.

Wat dan wel weer leuk is is dat hierover een artikel is geschreven.
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=89866

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Larrs schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:28:
Ik heb dit spel al denk ik twee maanden niet meer gespeeld. Daarvoor was het een leuk spel. Alleen werd het mij te eentonig en er werd te weinig nieuwe dingen uitgebracht.

Door de petitie over de hoge prijzen, weet ik nu zeker dat ik weg blijf. Heb de petitie ondertekend, nadat ik het even geïnstalleerd had om het zelf te zien.

Even je hero van andere kleding of wapens voorzien is niet meer.

Wat dan wel weer leuk is is dat hierover een artikel is geschreven.
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=89866
Het popt nu overal op.

http://www.bluesnews.com/...viewstory&threadid=104841
http://arstechnica.com/ga...-pricing-fans-enraged.ars

1e twee, maar ook slashdot, up.com etc zijn aangeschreven en zullen wrs wel snel volgen. Ik zeg [digg] die handel en smash EA in the face :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik heb een nieuwssubmit gedaan op de frontpage, wellicht dat er een artikel over komt. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dit wordt leuk, dit wordt erg leuk!
Zoals in die link Larrs ook al staat is dat EA het forum wel vrij kan houden van opstekende topics maar zodra het in de media komt dan zal het al niet meer te stoppen zijn. Het mooie is dan nog wel dat ze niet eerder gemaakte announcements kunnen veranderen!
Ben benieuwd hoe het door de rest van de media opgepakt wordt en wat EA/Dice's reactie hierop zal zijn!
Xaverius schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:23:
Ik heb een nieuwssubmit gedaan op de frontpage, wellicht dat er een artikel over komt. :)
Leuk! Ben benieuwd of het wat wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48

M0nkeymen

Monkeystyle!

Gister nog ff gefragged maar met een commando is het wel weer wat makkelijker geworden lijkt het. Had telkens een score minimaal 5+ verschil. Kan ook zijn dat ik in een makkelijke server zat. Wel jammer dat er kosten aan verbonden zijn om uber te zijn, voor de betalende speler zie ik wel een voordeel voor de minder bedeelde onder ons een nadeel.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
M0nkeymen schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:22:
Gister nog ff gefragged maar met een commando is het wel weer wat makkelijker geworden lijkt het. Had telkens een score minimaal 5+ verschil. Kan ook zijn dat ik in een makkelijke server zat. Wel jammer dat er kosten aan verbonden zijn om uber te zijn, voor de betalende speler zie ik wel een voordeel voor de minder bedeelde onder ons een nadeel.
Toeval lijkt me, het is sowieso een stuk makkelijker sinds het nieuwe systeem maar dat is ook vaak te wijden an 1-2 noobs die in de server blijven. Of zoals gister met Billy 5 royal noobs tegen ons 2 :P
Was trouwens wel lelijk dat een van die gasten (die mij gister ook had toegevoegd) mij als enige wist te doden op de meest stomme momenten/manieren. Zo wist hij mij 2x te pakken terwijl ik net de hoek om kwam en hij bijna tegen de hoek aan reed.. ook een keer toen ik spawnde wilde ik typen werd ik meteen gesmashed en ik had. Verder ook een paar keer slechte timing van het gooien van tnt.. ik wil nog wel risico nemen waardoor ik te laat gooi en ik BS niet meer op tijd kan afmaken, even afleren want anders had ik wel een mooi 36-3 score kunnen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
psychoclown schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:21:
[...]
Die heb ik gelukkig al een hele flinke poos :)
Vehicle IV en Tank III had ik weer net niet.. zo zuur dat smashes niet meetellen :/
Ik heb net even een potje gespeeld en mijn plane 1 :S gehaald met een dubbele wingklip. Bij plane tellen de smashes dus wel mee.

matchmaking ging goed btw, was een uitdagende server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Hehehe, hij is geplaatst. Altijd leuk om je naam als submitter te zien. :P
nieuws: Gamers woest over prijsveranderingen Battlefield Heroes

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:10:
[...]

Ik heb net even een potje gespeeld en mijn plane 1 :S gehaald met een dubbele wingklip. Bij plane tellen de smashes dus wel mee.

matchmaking ging goed btw, was een uitdagende server.
Nice ben benieuwd! Vanavond een potje doen Billy? Andere gegadigde tweakers?
Hmm wel stom dat wingclips dan weer wel meetellen! Heb nu al zo vaak Tank III en Vehicle Focus IV niet gehaald door de kills en dat is best vaak gezien (~90%) ik vrijwel altijd infantry only speel!
Yay! gefeliciteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Vanavond even geen tijd. Maar ik kan je melden dat het matchmaking probleem igg verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:01:
Vanavond even geen tijd. Maar ik kan je melden dat het matchmaking probleem igg verholpen is.
Ok jammer maar helaas, zelf toch ook niet heel veel tijd dus zolang ga ik ook weer niet ;)

Wolfgans Uber Wonderful / Bernie's Super Bone Chewer: Hogere crit chance en geen je movement speed is niet bepaald door de machine gun..

Dit is trouwens wel een leuke post:
It will take you 18 full rounds to earn enough VP to buy 10 bandages...

18 full rounds to buy 10 wrenches.

15 full rounds to rent an emote for 3 days.

65 full rounds to rent a regular weapon for 3 days.

193 full rounds to rent a super-weapon for 3 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Dat die BF wapens een kleine advantage geven vind ik niet zo'n probleem, buiten competetieve games gelaten dan. Maar dat de normale kleren en vooral wapens nu 150 VP per dag kosten is echt werkelijk belachelijk. Om één enkele VP wapen te kopen voor slechts één dag moet je al een flink aantal uren spelen.

Ik zou eigenlijk het liefst hebben dat ze éénmalig een tientje voor het spel vragen, net zoals BF1943. Maar als ze met micropayments voordeel geven aan een partij, dan hoef het van mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:10:
Dat die BF wapens een kleine advantage geven vind ik niet zo'n probleem, buiten competetieve games gelaten dan. Maar dat de normale kleren en vooral wapens nu 150 VP per dag kosten is echt werkelijk belachelijk. Om één enkele VP wapen te kopen voor slechts één dag moet je al een flink aantal uren spelen.

Ik zou eigenlijk het liefst hebben dat ze éénmalig een tientje voor het spel vragen, net zoals BF1943. Maar als ze met micropayments voordeel geven aan een partij, dan hoef het van mij niet meer.
Juist het zou toch veel beter zijn als je voor 10 euro dit spel zou kunnen kopen, of een serial er voor kan kopen. En als je dan EVT nog leuke kleren wil kopen dan betaal je daar gewoon BF voor. En de normale kleren gewoon voor een redelijke VP prijs zoals eerst. Jammer ik vind het echt een leuke game, ik zal voorlopig ook niet stoppen want ik kan op het moment geen andere leuke shooter vinden!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

XanderDrake

Build the future!

Ik denk niet dat ik nog terug ga komen naar Heroes..

Ik was even weg geweest, te druk met de studie. Had nog een kleine voorraad VP om weer mn lievelingswapen de Fly Swatter te kopen. Leuk om te zien dat ze een Über Fly Swatter hebben toegevoegd, maar 1300 VP voor 3 dagen??? Inshemelsnaam.

Wat ik nog het meest schokkende vind aan dit spel nu is het volgende:
Hoewel je geen aanschafkosten hebt en ook geen maandelijkse kosten heeft deze game nu de potentie om uiteindelijk veel duurder te worden dan normale spellen.
Een leuke Emote, een hoedje, zon ultra wapen en een normaal wapen, wat bandages en misschien een granaat. Dat is dus al 10€+.
Heb je meerdere heroes (zoals iedereen), moet je Missions met andere wapens halen, wil je eens van vechtstijl veranderen met andere wapens of ben je gewoon verveeld met je look en wil je nieuwe kleren?

Dokken zal je! Er is geen andere optie.

Nee. Jammer. Exit Heroes, ik ben weg.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Precies dat heb ik dus ook (ook al in een eerdere post gezegd) en Diablo 3 duurt nog zo lang :P
Zolang het ook niet te gek wordt met items (antifirepants etc :S) hoop ik er nog van te kunnen genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/1285/mugshotx.png

Hello new hero, de laatste dagen heb ik hier mee gespeelt level 12 commando.
Hij ziet er best uit toch ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is een hele beste inderdaad! Erg leuk die kop + bril + outfit! :)
XanderDrake schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:03:
Ik denk niet dat ik nog terug ga komen naar Heroes..

Heb je meerdere heroes (zoals iedereen), moet je Missions met andere wapens halen, wil je eens van vechtstijl veranderen met andere wapens of ben je gewoon verveeld met je look en wil je nieuwe kleren?

Dokken zal je! Er is geen andere optie.
Nee. Jammer. Exit Heroes, ik ben weg.
Opzich kan ik er zeker inkomen maar zelf heb ik dat probleem dus niet zo omdat ik commando heb geprobeerd maar soldier vele malen leuker vind en daar nog veel mee speel zodat ik mijn gunner nog steeds niet goed heb geprobeerd. 15eu voor een char waar je misschien wel 100++ uur (zit nu op ~70u en ~18ingame idlen) in steekt vind ik niet heel veel maar als ze de gameplay nog drastischer gaan aanpakken en meer tweakers stoppen dan zal ik niet lang achter blijven denk ik!

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 02-12-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:09:
Dat is een hele beste inderdaad! Erg leuk die kop + bril + outfit! :)
Hehe tnx. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn pc raar genoeg tijdens het gamen uitvalt na een tijdje. Dat wordt een van de komende dagen heel de zooi is opnieuw installeren!. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
Ik loop de laatste tijd ook vaker tegen een probleem aan..
Als ik van een server disconnect (kick of vrijwillig), dan blijft het spel hangen.. Ik zie de cursor nog bewegen, maar voor de rest zie ik het laatste beeld van bfh dat ik had voor ik quitte.. Mijn klok op mijn G15 draait nog rustig door, ik kan nog muziek spelen/van liedje veranderen, als ik lang genoeg op alle knoppen ram hoor ik piepen, dus de pc zelf hangt niet vast, maar er is geen manier om dit beeld weg te krijgen.. Buiten een reboot dan.. :(

Dit gebeurt echter niet als ik alt + f4, maar dan moet ik elke keer de client herstarten, en dat is best wel irritant bij die pre-games..
Iemand enig idee?
Als niemand iets weet maakt het mij echter ook niet zoveel uit, ik ben niet van plan nog veel te spelen, enkel op de zondagen en wanneer ik mij zwaar verveel.. Tenzij de prijzen droppen, that is.. (Niet zo heel veel VP over :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Probeer Bfh eens te herinstalleren, lijkt me dat dat voldoende moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
Makkelijk gezegd, ik zit hier wel met een downloadlimiet.. :p
Maarja, zo erg is het niet.. Met deze pc start het spel wel snel genoeg op, bij mijn laptop zou het wat erger zijn, maar daar heb ik geen last van het probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DonPr0n schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:08:
Makkelijk gezegd, ik zit hier wel met een downloadlimiet.. :p
Maarja, zo erg is het niet.. Met deze pc start het spel wel snel genoeg op, bij mijn laptop zou het wat erger zijn, maar daar heb ik geen last van het probleem..
Ahja daar denk ik altijd niet aan!
Zou zelf echt niet met limiet kunnen, 100+GB/maand is niet heel gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Rudolf's Uber Rescue / Tommy's Super Typewriter: Meer kogels per clip en een hogere crit chance. Verder staat er dat het je anders laat bewegen maar of dat ook in de gameplay uit vraag ik mij af.

Gisteren heel eventjes gespeeld, ongeveer 30min want ik probeerde eerst een maat en later een favo server te joinen. Had soms wat lag (vooral in het begin en op het eind) waardoor het niet lekker ging maar tussendoor ging als een speer. Wonnen een handvol potjes met gemak (lees: bijna iedereen met een 8-0 oid score) en een aantal met wat meer moeite omdat de royals allemaal gunners hadden. Leukste was nog wel op VV en de teamwork! we stonden achter omdat de royals met hun gunnertrain teveel power om frontal attack te doen en wij hadden op een gegeven moment nog maar 1 vlag (GP). Ik via teamchat 'Church + Orchard because we can't take RB directly' nog geen 30s later hadden we Church en Orchard en gingen we van 23-35 naar 11-0! Lekker is dat als ze je aanwijzingen volgen omdat ze zien dat je een goede speler bent :D Potje daarna hadden wij nipt RB gewonnen. Erg lekkere potjes maar vooral op CC in het begin was te simpel omdat wij zo goed samen speelden.. wel leuk voor de ratio op die manier ;)

Zag trouwens de eerste uber wapen bij een gunner.. ziek is dat want die vent loopt evenhard als mij en schiet ook nog harder ook nog! Als ik een Uber Rudolf's had wist ik het wel, nu al vliegen de crits om me oren met een nog iets hogere kans misschien wel minstens 2x per fight (is doorgaans 30-34/hit).

Overigens kun je op de site nu aangeven of je blijft/weggaat of nog geen idee hebt.
Zelf heb ik nog geen idee dus daarop geklikt, bedenkt alleen wel dat je niet de resultaten te zien krijgt dus je moet wel goed klikken.

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 03-12-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gespeeld en zoveel is er ook niet veranderd ?
In de shop kon ik niks vinden over anti fire bullets ding .

Wel heb ik kennis gemaakt met de nieuwe Tommy typewritter
Wat een monster zeg , daarmee knal je echt iedereen mee overhoop .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:57:
Net even gespeeld en zoveel is er ook niet veranderd ?
In de shop kon ik niks vinden over anti fire bullets ding .

Wel heb ik kennis gemaakt met de nieuwe Tommy typewritter
Wat een monster zeg , daarmee knal je echt iedereen mee overhoop .
Omdat die nog in de PTE zitten beter doen ze die weg als ze de gameplay niet weer willen verstoren (zoals ik laatst al een keer zei) want ze maken het zichzelf alleen steeds maar moeilijk door met de balans te schuiven in plaats van te checken hoe ze de balans in het midden krijgen.. OF ze moeten met een stealth cape (soldiers only) komen dan koop ik die 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Och, op zich kan ik nog wel leven met die perm. prijzen voor de wapens. Maar die bandages, damn. Ik zou best voor mijn gunner de wapens willen kopen en weer even lekker casual spelen, maar die is wel waardeloos zonder bandages :(. Dus dan miss toch maar mijn soldier uit de kast halen en die de wapens geven :?.

Och, het blijft verneukt :p.

Wat ik trouwens nog het meest irritant vind is dat EA niet reageerd op al dit. Ik bedoel, als je het volgende topic bekijkt:

http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=90065

en ziet HOEVEEL nieuwslinks daar staan, dan zou je mogen verwachten dat EA/DICE iig iets van zich laat horen. Maar nee.

[ Voor 31% gewijzigd door Flapmo op 03-12-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
psychoclown schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:19:
Rudolf's Uber Rescue / Tommy's Super Typewriter: Meer kogels per clip en een hogere crit chance. Verder staat er dat het je anders laat bewegen maar of dat ook in de gameplay uit vraag ik mij af.
Mooi daar zat ik op te wachten, heb hem net met mijn laatste BF gekocht. Heb nou de uber shotgun en smg en perm handgrenade. Had toch net BF gekocht voor de chances.

Alle VP die nou binnen komt maar aan widgets uitgeven. Als het spel zo blijft blijf ik het nog wel door spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Flapmo schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:13:
Och, op zich kan ik nog wel leven met die perm. prijzen voor de wapens. Maar die bandages, damn. Ik zou best voor mijn gunner de wapens willen kopen en weer even lekker casual spelen, maar die is wel waardeloos zonder bandages :(. Dus dan miss toch maar mijn soldier uit de kast halen en die de wapens geven :?.

Och, het blijft verneukt :p.

Wat ik trouwens nog het meest irritant vind is dat EA niet reageerd op al dit. Ik bedoel, als je het volgende topic bekijkt:

http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=90065

en ziet HOEVEEL nieuwslinks daar staan, dan zou je mogen verwachten dat EA/DICE iig iets van zich laat horen. Maar nee.
Ja precies, ik gebruik ze dan niet veel maar nu krijg je helemaal dat mensen die VP maar gaan opsparen omdat je er vrij weinig mee kan. Gelukkig kan ik mijn gloves nog voor 120VP/maand doen maar dat zal dan ook het enige zijn (en bandages/wrenches voor nood)..
Misschien nog eens 5eu aan BF halen zodat ik in ieder geval mijn broek niet verlies (kost een fortuin aan VP) en als ik dan toch bezig ben een Uber Rudolf's omdat ik toch nog BF over heb..

Ja echt stom is dat, ben benieuwd wat hun reactie is! Overigens wist ik niet dat de lijst zooooooo groot was, niet te zuinig aan hoeveelheid media coverage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met name de Battlefield series een beetje gevolgt heb weet je dus dat dit typisch EA is. Bij (terechte) kritiek laten ze NIETS van zich horen. Denk je dat ze opener zijn geworden nu ze een actievere community gedeelte op hun eigen website hebben gemaakt. En ze gebruiken notabene Twitter. Maar nee, het blijft als puntje bij paaltje komt een enorm community onvriendelijk bedrijf met geen enkele hart voor de zaak.

Overigens geef je wel een heel verkeerd signaal als je nu BF gaat kopen voor wat dan ook. Dan zeg je in feite dat je akkoord bent met de veranderingen.

Ik snap sowieso niet waarom men BF zou willen kopen. Alleen al de gameplay veranderd met de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:56:
Als je met name de Battlefield series een beetje gevolgt heb weet je dus dat dit typisch EA is. Bij (terechte) kritiek laten ze NIETS van zich horen. Denk je dat ze opener zijn geworden nu ze een actievere community gedeelte op hun eigen website hebben gemaakt. En ze gebruiken notabene Twitter. Maar nee, het blijft als puntje bij paaltje komt een enorm community onvriendelijk bedrijf met geen enkele hart voor de zaak.

Overigens geef je wel een heel verkeerd signaal als je nu BF gaat kopen voor wat dan ook. Dan zeg je in feite dat je akkoord bent met de veranderingen.

Ik snap sowieso niet waarom men BF zou willen kopen. Alleen al de gameplay veranderd met de patch.
Tja dat weet ik allemaal niet want ik vond CoD altijd superieur aan BF maar sinds MW vind ik het maar niks en toen vond ik Bfh maarja als dat zo bergafwaarts blijft gaan dan steek ik er sowieso ook niets meer in en stop ik er wel mee. Voor nu kijk ik het gewoon nog aan dus :)

Overigens heb ik wel gezegd dat ik het niet erg vind dat spullen goedkoper worden met sales etc en dat ik die net gemist heb maar nu kan je een unlimited normaal wapen kopen voor 145 tov ~360(?) eerst en zijn de shiny boots nu tevens in unlimited versie voor maar 65! tov de paratrooper boots die ik gekocht had voor 210.
Wel zuur dus.. wat trouwens ook flauw is, vanmiddag kon je dus nog de gloves voor de normale prijs halen maar net nog even gekeken en dat kan nu niet meer.. Had ik die maar even voor x maand ingeslagen (VP zijn toch nutteloos geworden).. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:56:
[...]

Voor de patch of na de patch?

Na de patch begrijp ik het niet, ervoor wel.

Nog verdere ontwikkelingen op de forums??
Nog nieuws uit de mond van EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
k4kl44s schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:10:
[...]

Nog verdere ontwikkelingen op de forums??
Nog nieuws uit de mond van EA?
Ik zou zeggen lees bovenstaande posts daaruit kun je opmaken dat er nog geen reactie is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
psychoclown schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:12:
[...]

Ik zou zeggen lees bovenstaande posts daaruit kun je opmaken dat er nog geen reactie is geweest.
Ben altijd al een beetje lui geweest, net ff BFH.com gechecked, niks gebeurt, ze blijven trouwens wel fanatiek doorgaan met die soort van kerstkalender-met-elke-dag-een-nieuw-wapen, ik vind die wapens erg mooi maar ik ben niet van plan de BF en zuur verdiende euro's uit te geven voordat ze iets structureel veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Net wel weer even leuk gespeeld. Heb wel het idee dat het wat feller wordt met die nieuwe wapens.
Hoop niet dat ze nog een gepimpte sniper riffle maken. Werd er wel weer aardig ziek van ze op BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

peet79 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:01:
Net wel weer even leuk gespeeld. Heb wel het idee dat het wat feller wordt met die nieuwe wapens.
Hoop niet dat ze nog een gepimpte sniper riffle maken. Werd er wel weer aardig ziek van ze op BB.
alle wapens krijgen uiteraard een pimp waardoor het totaal effect alleen maar wordt dat je sneller iemand dood hebt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:01:
Veel gepimpte smgs in die server zeg en die snipers waren wel weer het irritantste!
Maarja ik liet alweer snel blijken dat je er ook wel mee moeten kunnen omgaan, 19-7 in het eerste potje (2 gedaan) en dat terwijl ik weer lekker heroic bezig was..geen cm wanneer je de kans hebt en je weet dat je de ander sowieso zal hebben als je het wel doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook weer een aantal leuke potjes gespeelt! Ik was met mijn commando bezig in RR, de vijand verzamelde zich @ market met zn allen, ik liep er omheen en sniperde in de rug, elke keer als ze naar me toe kwamen invis worden en op een paar m afstand blijven. Ze snapte er niks van >:) ze schoten uit wanhoop in het rond en dan keerde ze weer terug, en dan pats weer een paar kogels om ze te lokken en alles weer opnieuw. Zeeeeer vermakelijk!

Ik moet wel zeggen dat je met een commando veel minder snel levelt als met een gunner, wat logisch is minder kogels dus minders hits dus minder punten. Maar het is wel echt leuk om rond te sneaken, ik moet zeggen dat de prijs voor Bandages niet echt een probleem vormt. De meeste mensen kopen nu gewoon geen Bandages meer dus dan is iedereen nog vrij gelijk, zie ik toch iemand een bandage gebruiken dan weet je dat dat hem veel vp kost of zelfs bf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:52:
Vandaag ook weer een aantal leuke potjes gespeelt! Ik was met mijn commando bezig in RR, de vijand verzamelde zich @ market met zn allen, ik liep er omheen en sniperde in de rug, elke keer als ze naar me toe kwamen invis worden en op een paar m afstand blijven. Ze snapte er niks van >:) ze schoten uit wanhoop in het rond en dan keerde ze weer terug, en dan pats weer een paar kogels om ze te lokken en alles weer opnieuw. Zeeeeer vermakelijk!

Ik moet wel zeggen dat je met een commando veel minder snel levelt als met een gunner, wat logisch is minder kogels dus minders hits dus minder punten. Maar het is wel echt leuk om rond te sneaken, ik moet zeggen dat de prijs voor Bandages niet echt een probleem vormt. De meeste mensen kopen nu gewoon geen Bandages meer dus dan is iedereen nog vrij gelijk, zie ik toch iemand een bandage gebruiken dan weet je dat dat hem veel vp kost of zelfs bf. :P
In theorie klopt dit wel maar een Soldier kan zichzelf weer lekker vol healen na een gevecht maar als kunnen ben je gewoon de zak :(. Sta je in het volgende gevecht met 10hp als start...leuk :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mja wat ik vooral merk is dat gunners veelal velen malen sneller ranken, zo zie ik ontiegelijk vaak gunners die 1v1 echt niet tegen mij op kunnen maar wel veel hoger in rank zijn. Al moet ik wel toegeven dat ik pas rank vanaf lvl 20 of 21 (ben nu 24) :)

Ach vanmiddag nog een bandage gebruikt en eergister met Billy 2-3 wrenches, maar normaal gebruik ik gemiddeld misschien 1 bandage op de 40 games en wrenches bijna helemaal niet omdat ik vooral infantry only speel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
Maar het is wel echt leuk om rond te sneaken, ik moet zeggen dat de prijs voor Bandages niet echt een probleem vormt. De meeste mensen kopen nu gewoon geen Bandages meer dus dan is iedereen nog vrij gelijk, zie ik toch iemand een bandage gebruiken dan weet je dat dat hem veel vp kost of zelfs bf. :P
Bwa, ik heb nog een 50-60 van de crude bandages liggen, en ik zal ze nog wel opgebruiken hoor.. :)
Maar als ik zonder bandages speel zal ik mijn speelstijl moeten aanpassen, en mijn kop nog minder laten zien.. Wat dus ook resulteert in minder kills, waardoor ik die infantry mission nooit ga halen. :(
Die van 10 kills doen, en max 5 krijgen.. En de laatste keren ben ik vaak tot 9-0 of 9-1 geraakt, ma die 10de lukt dan nooit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Stefan's Uber Sharpshooter / Pipsqueak's Super Popper: 2 extra kogels en minder recoil.

Staan vanaf nu ook allemaal in de TS.

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 04-12-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
psychoclown schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:58:
Stefan's Uber Sharpshooter / Pipsqueak's Super Popper: 2 extra kogels en minder recoil.
Zat er aan te komen natuurlijk. Nieuwe knife vond ik wel goed. Als commando kan het goed tricky zijn om iemand neer te steken. Nieuwe sniper riffle ben ik niet zo blij mee. Maar goed, je kan niet iedereen nieuwe wapens geven en de commando niet.

Zag trouwens al de eerste "nieuwe wapens vrije" servers komen, zoals je ook al de commando vrije servers had. Zal eens kijken of ik een linkje kan vinden.

Kan geen linkje vinden. Hij heet "-HERO- (Standart Weapons ONLY!)"

[ Voor 5% gewijzigd door peet79 op 04-12-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja precies, gelukkig hebben die snipers niet een hogere crit chance gekregen :)

Hmm special weapons heb ik niet zo'n problemen mee zolang er niet hele servers mee vol zitten en het ook nog eens goede gasten zijn. Zoals gister op BB viel me hartstikke mee, paar noobs met royal super wapens maar een noob + special weapon is voor mij nog steeds noob en dus win ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Hehe, er is weer een nieuwe update, als je nu het spel in gaat dan sneeuwt het.
Niet echt spectaculair though, gewoon wat witte vlekken die over het scherm glijden.

[ Voor 35% gewijzigd door peet79 op 04-12-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
peet79 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:42:
Hehe, er is weer een nieuwe update, als je nu het spel in gaat dan sneeuwt het.
Niet echt spectaculair though, gewoon wat witte vlekken die over het scherm glijden.
Toch wel grappig alleen leuker was een wintermap geweest, daar vroegen ook veel mensen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een app gevonden waardoor het niet meer noodzakelijk is om op de site in te loggen en je het spel vanaf je desktop kan starten. Ik weet niet of ik deze hier mag posten ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Hehe, het grote voordeel van die uber/super weapons is dat je wel twee dezelfde wapens kunt selecteren. Als soldier gebruik ik eigenlijk alleen de short range SMG. Kan nou dus de uber SMG en de gewone selecteren. Hoef iig niet meer bang te zijn zonder bullets te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Net toch maar even gespeeld. Had nog BF zelfs zag ik :D. Stond weg te rotten. Dus even mijn commando uit de kast gehaald. Heeft maar 1 wapen nodig en speelt zo heerlijk rustig (beetje sneaken en knallen). Kon nog uber-wap kopen, wel weer beetje overpowered ding dan. Recoil is minimaal en 2 shots meer is wel dodelijk. Red nu vaak wel 2 man in 1 clip. Ook gewoon gunner/soldier per 2 :p.

Speelt best leuk eig dat Commando :p. Ook al speel je lost game (ik ben royals, happens often) toch kan je easy cheasy 10-1 halen ofzo :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:47:

Speelt best leuk eig dat Commando :p. Ook al speel je lost game (ik ben royals, happens often) toch kan je easy cheasy 10-1 halen ofzo :D.
Klopt, alleen je krijgt niet echt veel punten, wel een hoge k/d ratio als je goed rond sneaked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:50:
Ik heb een app gevonden waardoor het niet meer noodzakelijk is om op de site in te loggen en je het spel vanaf je desktop kan starten. Ik weet niet of ik deze hier mag posten ? :*)
Hier posten mag wel maar volgens mij was het tegen de regels van EA/Dice omdat je dan niet meer op de site komt. Zat er zelf ook aan te denken om me wat te verdiepen in HTML en XML om een bfh gadget te maken maar dat weet ik nog niet :)
peet79 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:15:
Hehe, het grote voordeel van die uber/super weapons is dat je wel twee dezelfde wapens kunt selecteren. Als soldier gebruik ik eigenlijk alleen de short range SMG. Kan nou dus de uber SMG en de gewone selecteren. Hoef iig niet meer bang te zijn zonder bullets te komen.
Ik heb nu een SR smg en de default smg op switch.
Kom ook zelden zonder kogels, zou met een uber rudolf + rudolf helemaal nooit meer voorkomen denk ik.
Vraag me wel af of ik dan nog wel mijn 2e rudolf nodig heb omdat ik al zo vaak crits schiet :P
Commando 2x met een crit raken en die is dood (BB), Soldier 2x met een crit raken en die is met max 1 clip dood (BB).. :9
Flapmo schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:47:
Heb nog steeds niet met of tegen je gespeeld! :(

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 04-12-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de BFH desktop inlogger! Klik voor download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Hehe, heb me van mijn zwakke kant laten zien en nog wat BF gekocht om het nieuwe mes van de commandos te proberen. Fucking geweldig.
Vond het knifen toch al het leukste van commando, maar dit ging echt goed. Hoogste dmg was 70.
Kwam steeds bij de bovenste 3, wat me met snipen nooit lukt. Meeste potjes me snipers riffle niet eens aan geraakt. Ook vrijwel geen bandages nodig gehad. Als je ze van achter benaderd met elixer(shield) ben je bij de meeste hooguit 20 dmg kwijt.

Ik weet alleen niet of dat komt omdat ik geen soldiers met BS ben tegengekomen. Wel een paar gunners met leg it. Dat liep een paar keer slecht af, maar meestal had ik die ook nog wel te pakken met die langere range.

Het enige was dat mijn vriendin vroeg of het wel goed ging. Ik zat zo op het puntje van mijn stoel. :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peet79 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:10:
Hehe, heb me van mijn zwakke kant laten zien en nog wat BF gekocht om het nieuwe mes van de commandos te proberen. Fucking geweldig.
Vond het knifen toch al het leukste van commando, maar dit ging echt goed. Hoogste dmg was 70.
Kwam steeds bij de bovenste 3, wat me met snipen nooit lukt. Meeste potjes me snipers riffle niet eens aan geraakt. Ook vrijwel geen bandages nodig gehad. Als je ze van achter benaderd met elixer(shield) ben je bij de meeste hooguit 20 dmg kwijt.

Ik weet alleen niet of dat komt omdat ik geen soldiers met BS ben tegengekomen. Wel een paar gunners met leg it. Dat liep een paar keer slecht af, maar meestal had ik die ook nog wel te pakken met die langere range.

Het enige was dat mijn vriendin vroeg of het wel goed ging. Ik zat zo op het puntje van mijn stoel. :P 8)
Is die knife echt zon verbetering als het de standaard knife? want dan kan ik hem misschien nog ooit is kopen als het echt veel scheelt? En die SR is dat ook echt een verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
mwoah, ik heb het idee dat het ook door het nieuwe matchmaking systeem komt dat ik wat mindere tegenstanders tref. Maar voor de rest vond ik het zeker een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:27:
Is die knife echt zon verbetering als het de standaard knife? want dan kan ik hem misschien nog ooit is kopen als het echt veel scheelt? En die SR is dat ook echt een verbetering?
Als het het mes was die te koop was met Halloween... Die is qua damage e.d. precies hetzelfde als het gewone mes, alleen is de skin (texture) anders.

Lange tijd niet meer gespeeld, heb er wel weer eens zin in, van het weekend maar eens gaan spelen.
Heb onlangs al geupdate... :)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 04-12-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
GJtje schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:56:
[...]
Als het het mes was die te koop was met Halloween... Die is qua damage e.d. precies hetzelfde als het gewone mes, alleen is de skin (texture) anders.

Lange tijd niet meer gespeeld, heb er wel weer eens zin in, van het weekend maar eens gaan spelen.
Heb onlangs al geupdate... :)
Dit is een nieuw mes. Heeft iets meer range en iets meer kans op critical hit damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:57:
[...]

[...]

Heb nog steeds niet met of tegen je gespeeld! :(
Dat moeten we inderdaad is doen, ik speel alleen doordeweeks denk ik (sinds vandaag pas weer ook). Of ik uiteindelijk mijn gunner weer pak of lekker met mijn commando blijf spelen ligt aan het feit of ik de bandages teveel ga missen op mijn gunner (teamplay is geen zekerheid bij dit spel dus ook de heals van soldiers zijn vaak ver te zoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Flapmo schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:23:
[...]

Dat moeten we inderdaad is doen, ik speel alleen doordeweeks denk ik (sinds vandaag pas weer ook). Of ik uiteindelijk mijn gunner weer pak of lekker met mijn commando blijf spelen ligt aan het feit of ik de bandages teveel ga missen op mijn gunner (teamplay is geen zekerheid bij dit spel dus ook de heals van soldiers zijn vaak ver te zoeken).
Ja precies! Zelf speel ik voornamelijk in het weekend maar soms wil ik ook wel eens doordeweeks spelen.
Heb het alleen wel flink druk aankomende 2 weken, deze week weer 2 tentamens gehad en de helft van de vrienden/vriendinnen op stage dus aankomende 2 weken flink wat avonden koppie kaal :D
Beide chars royal zeker? Als je nou national was had ik je graag gehealed hoor O+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:51:
[...]

Ja precies! Zelf speel ik voornamelijk in het weekend maar soms wil ik ook wel eens doordeweeks spelen.
Heb het alleen wel flink druk aankomende 2 weken, deze week weer 2 tentamens gehad en de helft van de vrienden/vriendinnen op stage dus aankomende 2 weken flink wat avonden koppie kaal :D
Beide chars royal zeker? Als je nou national was had ik je graag gehealed hoor O+ ;)
Ja, ooit de fout gemaakt voor de underdog (toen al minderheid ging royal) te kiezen. Ach ja, de oeh's en ah's als je als royal gunner weer eens liep te blazen waren ook wel leuk :d.

Nu de OH FUCK YOU SNIPER is stiekem ook wel heerlijk haha. Vooral las ze je zien, ff weglopen...rustig wachten en dan in de rug schieten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
Argh, 2 extra kogels en minder recoil voor de sniper.. Het gaat weer leuk worden tegen andere commando's dan.. Het was al moeilijk genoeg met de standaard sniper tegen de gewone pp/ss, en nu nog een beetje erger.. Zelf schiet ik niet graag met de ss omdat ie zoveel recoil heeft, maar de uber is mij toch net iets te duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Och moet je is nagaan dat je met je gunner speelt dan heb je de volgende dingen nodig op het eind:

Super shotty
Super MG
super Rocket Launcher
Bandages

Tel uit die winst. Dan ben je nog goedkoop uit met een commando. Bandages gebruik je bijna nooit, en met alleen 1 sniper rifle kan je prima uit de voeten. Gunner daarentegen kan niets zonder een full setup. Je wilt de long range MG voor het normale werk. Maar close range moet je switchen naar of shotty of normal MG. RL is een must voor tanks, jezelf lancheren en commando's snipen :).

Gunner = weapon switch char = expensive :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nodig is het niet en ik zie ook vaak zat gunners zonder shotty (vind zelf met shotty niet heel lekker spelen)
Maar een gunner is wel het duurst MG + RL is sowieso wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
Nuja, overpowerdness is duur zeker.. :Y)
Vandaag eventjes gespeeld, het snipen lukt weer niet geweldig, ik speel hoe langer hoe slechter op mijn laptop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Hee, het kost eens geen 3-4 uur voor het updaten. :P

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Had ik begin van de week ook inderdaad! Was alleen even vergeten dat ik ook nog heel de verbinding dichttrok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Nou dat kan ik me met 12MB down niet voorstellen... :P
Ik werd net met een 1002 uit een game gegooid en ik kan met geen mogelijkheid zelfs het inlogscherm van je mannen halen... Iemand dat eerder meegemaakt? Ik kan niet eens tot de keuze van Xaffie1 komen...

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Xaverius schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:20:
Onsbrabantnet? of amsterdam? achterhoek?
Heerlijk 100/100 :D binnekort verhuizen, en zo ver ik kon zien is daar ook glasvezel.

Ik heb mn nieuwe muis binnen (trust MI-7700R) met sinterklaasavond vandaag :P tijd om heroes weer eens te gaan doen want heb de laatste 2 weken geschitterd door afwezigheid... sinds toen heb ik mn PS3 ;)

edit:
owjah om ff on-topic te gaan:
De gratis class-to-be wordt dus de soldier (gratis health)
De betaalde class-to-be wordt de gunner (dure health en wrenches).
De noob-class blijft snipers :+ grapje natuurlijk

klopt dat een beetje?

[ Voor 19% gewijzigd door JaWSnl op 05-12-2009 00:05 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Net geen achterhoek maar veluwe (al schijnt onder de rijn (500m) weer betuwe te zijn)
offtopic:
PS3, die staat bij ook hoog op het lijstje. Met twee weken ga ik van 55cm 4:3 naar 107cm 16:9 en van HiFi2.0 naar HiFI5.1. En eigenlijk staat een PS3 sinds begin dit jaar ook op mijn mediaplayerlijstje

[ Voor 16% gewijzigd door Xaverius op 05-12-2009 00:18 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Xaverius schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:20:
Ik werd net met een 1002 uit een game gegooid en ik kan met geen mogelijkheid zelfs het inlogscherm van je mannen halen... Iemand dat eerder meegemaakt? Ik kan niet eens tot de keuze van Xaffie1 komen...
Als je de verbinding met usenet dichttrekt dus niet ;)
Overigens was dat met een 30Mbit Ziggo abbotje in mijn studentenhuis, bij mijn ouders heb ik glas 50/50 (ook in Arnhem).
JaWSnl schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:00:
[...]

owjah om ff on-topic te gaan:
De gratis class-to-be wordt dus de soldier (gratis health)
De betaalde class-to-be wordt de gunner (dure health en wrenches).
De noob-class blijft snipers :+ grapje natuurlijk

klopt dat een beetje?
Ten eerste welkom tot het Bfh topic, als je met anderen wilt spelen wil ik je verwij... :+

Ja daar komt het ongeveer op neer al ligt het een beetje aan je speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik zou zeggen dat dat right on the spot is :p.

Al speelt commando wel heerlijk rustig zo in stealth ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Maar... dit is allemaal alleen nog in de PTE right? Het is nu nog even genieten van de laatste stervende dagen van BFH.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Nee dit is al up & running. Het is nu dus al niet meer genieten van de real freedom :).

Mijn stats met de super popper:

Pipsqueak's Super Popper
Time Used 21m
Kills 71
DUW 6
Accuracy 0.52

En dat terwijl ik op mijn brakke laptop speel altijd, met schokschok :p. ZOu wel eens op een degelijke machine willen spelen met res hoger dan 800x600 met alles op low :d. Even mijn stats oppoetsen want ik sta nu gem maar 1.0 k/d ivm het aankloten de eerste 10 levels :). (double pistol enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Florenz' Uber Flurry / Garreth Super Custom: 3 extra kogels en een hogere crit chance.

Nog tweakers die een potje met mij willen doen? Ben in een goede mood en een teamgenoot die je wilt hebben :P

[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 05-12-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

als jij in goede mood bent meld ik mij als Royal liever af :Y)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.