https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Haha dat was het dusJaWSnl schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:05:
In de auto kan idd, maar als je voor de auto gaat zitten en bukt dan wordt je volgens mij net zo goed vastgehouden als erin. Als je goed je best doet moet je zonder veel moeite met een man of 7 in/aan de auto passendat lijkt me wel wat voor een filmpje
Owjah psycho helemaal aan het einde was echt zo grappigik was van plan om redelijk vlak over jou heen te vliegen, maar door lag kreeg ik mezelf niet meer omhoog. Toen kwamen vliegtuig en auto in een klutje van gehobbel en toen... toen leek het je een goed idee om uit te stappen
dat was zo grappig stiekem, we waren allebei keihard dood nog voordat we bij town waren
Wat ik me afvraag: er werd toen met de update gezegd dat je je shield met teammates deelt... maar is dat ook zo? Ik heb het nooit gemerkt ofzo.
Vond het zo ontzettend vreemd he, had dikke lag opeens en ik had al eerder op de avond een auto ongeluk gehad
Zag overigens geen vliegtuig in de buurt.
Ja die deel je, daarom is een gunnertrain met wat soldiers ook zo retesterk, Net als toen we zo'n goede teamplay hadden gister, onbedoeld deed je dus steeds op het goede moment shield wanneer ik low health had
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Dat was alleen gister inderdaad, had een paar dagen terug ook het bericht gepost dat het event eraan zat te komenVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:37:
Volgensmij heb ik gisteren iets gemist , met die twitter event, was dat de enigste keer dat je iets kon winnen ?
Ik heb wel vanaf overmorgen ofzo een Playstation 3 dus naast battlefield-heroes met y'all van het weekend ga ik ook CoD:Modern Warfare 2 doen
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
True maar toch, in de tijd dat wij 's avonds gespeeld hebben heb ik toch zo'n 80-95k exp bij elkaar geknald! Best aardig voor een uurtje of 3? Kan ook wel kloppen want met die 3 dagen XP boost van Halloween (had er trouwens 2) heb ik toch zo'n anderhalf level gedaan in misschien 6 uurtjes (20-21.5 volgens mij)JaWSnl schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:20:
achjah het is ook maar voor 1 dagje, die upgrade. Ik moest de hele dag werken en ben nog niet klaar, dus heb ook niet heel veel kunnen gebruiken. Wel mooi gister level 22 geworden en alweer op 1/3e van lvl 23 dus schiet lekker op met zo'n xp-boost fftjes.
Ik heb wel vanaf overmorgen ofzo een Playstation 3 dus naast battlefield-heroes met y'all van het weekend ga ik ook CoD:Modern Warfare 2 doen
tssk
Met CoD ben ik sinds MW helemaal klaar..
2009/11/19 Update Friday November 20th
Hello Heroes
Tomorrow Friday 20th November 10:00 CET we will be performing a game update.
During this time players in game should be unaffected until you exit the game, you will then be promted to update you client.
There may also be intermitent connection issues while all the servers are updated so we ask that you leave at least 2 hours before reporting any issues about not being able to connect.
This update will be focusing on some backend issues.
[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 19-11-2009 20:36 ]
Verwijderd
Spekjes:
T2370 Dual Core @1.86 Ghz
2 Gig ram
X3100 videokaart (laptop)
Vista Home 32 bit
Het is niet veel, maar BFH draait er normaalgesproken keurig op.
Verwijderd

Net mijn char een nieuwe outfit aangedaan, best cool toch alleen met valor points ?. Hoe ziet die van jullie er eigenlijk uit en besteden jullie battlefunds of niet ?
Verwijderd
Het ligt niet aan je specs hoor, ik draai hier met een AMD athlon van 2 ghz en 1gb ram. Maar wel een ati 3650HD 512mb. Maar dit spel heeft zeer lage requirements dus je pc moet dit makkelijk kunnen trekken. Als je toch bang bent dat het aan je specs ligt probeer is op een lagere resolutie te spelen dan weet je of het verschil uit maakt.Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:56:
Ik heb de laatste tijd élke keer dat ik speel dat na een goede 5 minuten ingame, alles om de 10 seconden ofzo alles lagt, alles stilstaat. Dit word dan op gegeven moment erger, en ik krijg dan altijd na 2 of 3 minuten ergernis een Error 3; disconnect dus. Eenmaal in windows zelf staat er dan ook een kruisje bij netwerkverbindingen in de startbalk, dus ik vraag me nu ook af of dit probleem in Windows of in BFH zelf zit.. Ik heb werkelijk geen idee wat het is, maar BFH is inmiddels wel onspeelbaar geworden. Ik had de update van vanmorgen overigens even afgewacht, wellicht was het dan beter geworden, maar ik merkte geen verschil.
Spekjes:
T2370 Dual Core @1.86 Ghz
2 Gig ram
X3100 videokaart (laptop)
Vista Home 32 bit
Het is niet veel, maar BFH draait er normaalgesproken keurig op.
Verwijderd
Toch jammer, eindelijk weer een game die ik zo nu en dan eens kon spelen, mede door de heerlijk lage requirements. Ben niet bepaald een hardcore gamer namelijk.
Maar is er verder iemand hier met random disconnects?
Ik heb battlefunds besteed na een half jaar spelen ofzo, dat is een maandje geleden bijna.Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:13:
[afbeelding]
Net mijn char een nieuwe outfit aangedaan, best cool toch alleen met valor points ?. Hoe ziet die van jullie er eigenlijk uit en besteden jullie battlefunds of niet ?

Over de overige problemen die hier genoemd worden: nee ik heb helemaal nergens last van
[ Voor 8% gewijzigd door JaWSnl op 20-11-2009 13:51 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik laatste tijd wel disconnects heb wat ik eerst niet had, dit is echt een keer op een dag, en ook heb ik wel eens ingame dat bf even blijft hangen en dan gewoon weer door gaat. Het hinderd het spelen niet, maar als je dit vaker hebt kan ik begrijpen dat het om gek van te worden is!Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:22:
Het heeft altijd heerlijk gedraait, dus lijkt me sterk dat het aan de specs ligt, ik sta hier voor een raadsel.
Toch jammer, eindelijk weer een game die ik zo nu en dan eens kon spelen, mede door de heerlijk lage requirements. Ben niet bepaald een hardcore gamer namelijk.
Maar is er verder iemand hier met random disconnects?

Ziet er inderdaad niet verkeerd uitVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:13:

Overigens heb ik ook mijn sig iets aangepast en is nu weer een stukje beter als je het mij vraagt
Precies ik zat ook eerst met dezelfde gedachte koen maar toen ik na een periode niet spelen het weer oppakte wist ik al bijna zeker dat ik het wel wilde doen. Voor mij is het een week of 2 geleden en ook na ongeveer een half jaartje spelenJaWSnl schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:49:
[...]
Ik heb battlefunds besteed na een half jaar spelen ofzo, dat is een maandje geleden bijna.
Over de overige problemen die hier genoemd worden: nee ik heb helemaal nergens last van
Heb verder ook helemaal geen last van connectie problemen alleen dan soms een fout als je de server verlaat..
Trouwens zijn er vanavond wat gegadigden voor een avondje teambuilding?
Owjah en als je dan je nieuwe sig post plaats dan gelijk ff je oude ter vergelijking >< of heb je die niet meer?
Ok nouja we'll see en ps3.. pffJaWSnl schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:34:
Vanavond helaas weer werken, daarna om 21:45 ben ik thuis, dan ga ik mss nog even een uurtje zolang mijn vrouw (niet dat ik al echt oud ben, slechts 22) nog popstars of idols of wat dan ook kijkt. Daarna is de tv vrij en kan ik mijn nieuwe PS3 gaan testen
Owjah en als je dan je nieuwe sig post plaats dan gelijk ff je oude ter vergelijking >< of heb je die niet meer?
Nee die update vanzelf naar de nieuwe maar wat ik veranderd heb is mijn mugshot+naam iets naar links.
Level, class en side iets naar links en lager zodat de rank ertussen kan
Weer wat potjes gedaan daarstraks, ook heel eventjes met Teringbilly en ons team ging echt nergens over in het begin. Later ging het weer super en alles gewonnen tot ik even stopte en met SmartViking wilde spelen.
Wat een bagger team hadden wij zeg! De enige die kills konden maken waren wij 2 tegen allemaal gunners etc. Op SS ook nog geprobeerd maar echt alsof we met z'n 2en speelden want het ging nergens over.
De potjes SS die ik ken hebben we alleen maar dik gewonnen maar nu verloren we dik door al die gunners..
Daarna weer even gestopt en een favo server gejoined en dat was weer dolle pret, lekker ouwehoeren en doen waar ik goed in ben.. 'Killing Royals..! Yep!' ging helemaal prima dus
Verder nog 2x geranked en een complimente gehad van een gunner, die zei dat ik een erg goede aim had omdat ik hem bijna 100% wist te raken terwijl hij Leg It aan had staan (face to face)
[ Voor 39% gewijzigd door psychoclown op 20-11-2009 21:59 ]
Ben niet echt gelukkig met de achtergrond maar dat zoek ik nog wel een keer uit.
Ook mijn mugshot wil ik nog wel een keer aanpassen. Moet weer eens uitzoeken hoe dat moest.
Maar eerst belangrijker dingen. Morgenochtend lekker naar Engeland
Have fun zondag!
Ja valt ook best mee alleen als je zoals ik met de grootte van bijv. de skills gaat spelen moet je ook rekening houden met de rest en dat was veel werkpeet79 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:33:
Valt best mee dat zelf maken van die sigs, de code staat op de help pagina. Heb hier alleen wat met de posities van de onderdelen zitten spelen.
Ben niet echt gelukkig met de achtergrond maar dat zoek ik nog wel een keer uit.
Ook mijn mugshot wil ik nog wel een keer aanpassen. Moet weer eens uitzoeken hoe dat moest.
Maar eerst belangrijker dingen. Morgenochtend lekker naar Engeland.
Have fun zondag!
[afbeelding]
Wil opzich het liefst de skills zonder border (die is ook standaard kleiner) maar daar heb je lockjes dus moet je de levels zelf plaatsen. Opzich ook wel te doen maar als je het een beetje netjes wilt zoals ik zit je dan weer te prutsen
Jij veel plezier in Engeland
Ik heb voor de skills die uit het eerste voorbeeld gebruikt. (Alles komt trouwens uit het eerste voorbeeld). Maar je zou het ook kunnen combineren met dingen uit het tweede of derde voorbeeld. Die skills zijn veel kleiner.
Wil er zelf nog een keer mijn rank bijzetten. Volgens mij kun je ook de grootte van je mug shot aanpassen door de height aan te passen.
Ik zal eens een keer de tutorial doorlezen wat er allemaal mogelijk was. Heb nu als een typical male
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Natuurlijk weer een game update moeten doen, maar goed, dat had ik verwacht.
Nu zit ik ingame, maar mn sniper rifle doet echt nauwelijks damage meer. Een paar maanden terug was het ~50 per raak shot, nu is het ~20 per shot.
Echt irrittant dat ik nu 7 keer een gunner moet raken voordat ie neer gaat...
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
SR rifle heb je het nu over?Rainmaker schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:26:
Net weer na een paar maanden BF gestart.
Natuurlijk weer een game update moeten doen, maar goed, dat had ik verwacht.
Nu zit ik ingame, maar mn sniper rifle doet echt nauwelijks damage meer. Een paar maanden terug was het ~50 per raak shot, nu is het ~20 per shot.
Echt irrittant dat ik nu 7 keer een gunner moet raken voordat ie neer gaat...
De rifles zijn zo aangepakt dat afstand nu ook meer oplevert zodat het net zo werkt als met bijv. een SR smg op lange afstand. De classes zijn nu een stuk beter gebalanceerd al hoewel de gunner boost wel flink te merken is, zelfs als je best goed bent. Eerder kon ik sowieso wel 2 gunners vlak achter elkaar aan maar nu moet ik niet 2 gemiddelde gunners vlak achter elkaar hebben. Tenzij ze noob zijn doet er eentje al vaak net teveel damage om een 2e nog te overleven.
Wel grappig trouwens gisteravond ook eventjes gespeeld (zoals ik hierboven al had gezegd) en dat wilde wel maar mijn team was niet heel super. Alleen soms was het wel echt te grappig want bij RR vind ik het sowieso fijn naar Boulevard te gaan en heb ik ook flink zitten stoken. Lekker van de zijkant achter het muurtje een aantal killstreaks gemaakt waarbij sommigen echt helemaal gek werden omdat ze mij niet neer konden krijgen
Ben jij er ook zo'n eentje...psychoclown schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:52:
[...]
Alleen soms was het wel echt te grappig want bij RR vind ik het sowieso fijn naar Boulevard te gaan en heb ik ook flink zitten stoken. Lekker van de zijkant achter het muurtje een aantal killstreaks gemaakt waarbij sommigen echt helemaal gek werden omdat ze mij niet neer konden krijgen
Gelukkig lukt het mij wel vaak om in ieder geval veel damage te doen bij dat soort figuren.

Stop de verwelking!
Tja ik denk altijd maar zo dan moet je maar slimmer/beter/sneller wezen dan die persoon.Xaverius schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:12:
[...]
Ben jij er ook zo'n eentje...![]()
Gelukkig lukt het mij wel vaak om in ieder geval veel damage te doen bij dat soort figuren.
Als ze een voor een blijven komen krijg ik ze zonder moeite neer, 2 man ligt aan de classes van beide maar in principe ook geen probleem al helemaal niet met zo'n muurtje. Komen ze echter met 3 man tegelijk dan is de kans groot dat ze mij pakken
Overigens wilde ik vanavond spelen maar dat is hem niet geworden want ik heb mijn final signature gemaakt, zie hier het resultaat (minor changes tho, ben best wel precies
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 21-11-2009 23:33 ]
Ben er overigens waarschijnlijk wel iets eerder bij maar jullie zien mij wel verschijnen!
Datum: Zondag 22 November | Aanvang: ~14:00 | |||||||
# | Got username | bfh account | Hero | Class | Team | Level | Aanwezig |
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu | Soldier | Nationals | lvl23 | ~15:00 |
2. | JaWSnl | JeMoederIsEen | zuigendemama | Gunner | Nationals | lvl22 | <15:00 |
4. | DonPr0n | DonPr0n | DonPr0n | Commando | Nationals | lvl11 |
Nuja, ik zal maar ergens een server joinen dan
Eerst al in een server met bijna alleen maar commandos waardoor je elke 3 seconden gebackraped word enzo, dan in een met alleen maar gunners..
En dan join ik psycho en jawsnl, en kan ik niets meer raken en zit er een cheatende sniper..
Leuk zeg..
Was heel even in die server met die commando's maar werd eruit gekicked door een VIP..DonPr0n schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:31:
Damn, dit was mij tog een k*tdag op BFH..
Eerst al in een server met bijna alleen maar commandos waardoor je elke 3 seconden gebackraped word enzo, dan in een met alleen maar gunners..
En dan join ik psycho en jawsnl, en kan ik niets meer raken en zit er een cheatende sniper..
Leuk zeg..
Wilde sowieso al wel weggaan want het veels te makkelijk met maar 1 gunner in het royals team..
Ga nu wel even naar een andere server misschien dat het daar wel beter voor je gaat
Wacht iedereen nu op iedereen om te beginnen?
Ik denk dat ik het maar opgeef voor vandaag
Ah vandaar dat je niet meer kwam, je had ook al telkens lag terwijl de game prima was al begon ik het vanaf CC ook te merken.JaWSnl schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:08:
Ik kan op het moment niet inloggen, 1002 error... vreemd. Had net ingame ook elke 2 minuten ofzo dat ik 5 seconden "connection problem" had en niks kon.
Ik denk dat ik het maar opgeef voor vandaagvolgende keer weer beter.
Duurde me een potje lang voordat ik een goede game gevonden had.. ze waren allemaal crap en vol.
Uiteindelijk maar eentje gekozen die alleen vol was maar wel weer SS.. ze moeten een goede filter introduceren dat je je mappen van voorkeur kan aangeven met tickboxes voor elke map bijv.
Ging wel goed steeds maar omdat ik niet wil spawnrapen blijf ik maar in het midden hangen en dan is er geen fluit aan.. Wel scores van 9-0 8-2 etc etc maar het is gewoon een saaie kutmap. Hadden ze het gemaakt dat de 2 homebases dichterbij waren dan was het al beter of in ieder geval dat je niet helemaal achteraan spawned terwijl de actie bij lighthouse is en de spawn bij town. Dan moet je namelijk 9 van de 10 keer lopen

Dit is wel een grappige screen van het allereerste potje.
Speelde met die agent op nr2 tegen 4 gasten waarvan er nog 3 bij de royals staan.
Die vent kon eerst echt helemaal niks, constant ging die ook eigenwijs in zijn eentje naar dezelfde gasten.. terwijl ik tegen 2 probeerde op te boksen om TH niet te verliezen. In plaats dat hij even komt helpen.. waren we ook minder dood gegaan

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 22-11-2009 17:03 ]
Verwijderd
Thanks maarja dat is zo gedaan met maar een handvol spelersVerwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:16:
mooie exps daar psyco, ik heb van het weekend bijna niet kunnen spelen -_- vrij druk , maarja morgen heb ik weer de tijd
Ben trouwens op 3k punten na ook 24 en heb ook weer 2 ranks gedaan.
Ze zullen je missen met zulk taalgebruikJoep schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:06:
Sterf EA/Dice! Deze nerf slaat helemaal nergens op. Ik kan geen zak meer met m'n lvl 22 commando. Echt helemaal niks meer. Ik mag blij zijn met een positieve k/d-ratio. M'n sniperrifle doet gewoon veel te weinig damage. Gunners zijn nu totaal overpowered. Fuck dit spel, ik ga wel iets spelen waarbij de ontwikkelaar niet doorslaat in het "balanceren" van klassenVerrekte mongolen

Ik moet bekennen dat ik met zekere regelmaat door een commando wordt neergelegd als soldier of gunner zijnde. Het is ook map afhankelijk, wellicht dat je een verkeerde map had. Het valt mij op dat ik sinds deze week telkens een commando of een gunner op een dak heb zitten bij RR, vooral de commando is lastig aangezien die door de afstand redelijke schade kan toebrengen voordat je kan schuilen.
En ik ben het met Stewie! eens dat je je best wel wat netter mag uiten op een platform als tweakers.

Stop de verwelking!
Gunners zijn individueel niet overpowered maar een gunnertrain is niet te stoppen en dat hebben JaWS en ik al vaak moeten constateren. Ze hoeven niet eens goed te zijn maar zet een groepje van zeg 3 gunners tegenover 3 soldiers en dan zullen de gunners bijna altijd winnen.Xaverius schreef op zondag 22 november 2009 @ 23:13:
Ik vind juist niet dat gunners overpowerd zijn als iemand die regelmatig met een gunner speelt. De commando's hebben echt nog best veel mogelijkheden om een overmacht te creëren en dan vooral de slechte commando's die geen eergevoel hebben voor een goede battle.
Ik moet bekennen dat ik met zekere regelmaat door een commando wordt neergelegd als soldier of gunner zijnde. Het is ook map afhankelijk, wellicht dat je een verkeerde map had. Het valt mij op dat ik sinds deze week telkens een commando of een gunner op een dak heb zitten bij RR, vooral de commando is lastig aangezien die door de afstand redelijke schade kan toebrengen voordat je kan schuilen.
En ik ben het met Stewie! eens dat je je best wel wat netter mag uiten op een platform als tweakers.
Uit eigen ervaring weet ik dat ik 4/5 gunners face to face wel aan kan maar soms heb ik ook echt momenten dat ik totaal niet slecht speel en toch zo lig. De gunner tegenover mij weet mij dan op een of andere manier binnen 3 tellen neer te leggen inclusief CM en proberen te ontwijken. Twee gunners tegelijk lukt me soms nog wel maar dat is tegenwoordig zeldzaam, 2 soldiers lukt me echter nog wel vaak genoeg.
Het valt me in het algemeen op dat de laatste tijd opeens iedereen overal op knalt of probeert..
Hopelijk doen ze daar wat tegen want als je 3x dezelfde gunner neerpaft als die probeert op het Boulevard huis te komen verziekt dat mijn nogal. Als je zo graag wilt trickjumpen doe het in een private server..
En dat zeg ik terwijl ik vroeger met CoD/CoD2 en een klein beetje met ET altijd graag aan het trickjumpen was
Inderdaad zijn meerdere gunners een probleem. Als soldier kom ik ze ook wel eens tegen en dan is het TNT plaatsen, BB aan en bij de respawn weer BB gebruiken en dan heb je hopelijk 1-2 te pakken. Zonet had ik bij BB weer een commando die op boulevard aan het spawnkillen was. De eerste keer tikte ik in "you're dead" en inderdaad was die commando ook niet lang daarna afgeschoten, zoals het hoort bij commando's die aan spawnkillen doen.
* Xaverius mompelt iets over iemand een kans geven om in ieder geval een pas een richting uit te kunnen doen na respawn...
@psychoclown, mijn smiley was niet persoonlijk bedoeld over RR en boulevard-snipen. Iets met een verkeerde smiley....
Stop de verwelking!
Mag het vroeger wel enorm veel gespeeld hebben ik weet niet alles precies meer.Xaverius schreef op maandag 23 november 2009 @ 00:09:
CoD, dat was lekker, vooral op LAN. Wat was die map dat je in de sneeuw in de middelpunt twee gebouwen had staan waar je in kon komen en bij eentje onderdoor kon. Die hebben we volgens mij vorig jaar nog op een LAN gespeeld omdat het gewoon zo'n heerlijke map is....
Inderdaad zijn meerdere gunners een probleem. Als soldier kom ik ze ook wel eens tegen en dan is het TNT plaatsen, BB aan en bij de respawn weer BB gebruiken en dan heb je hopelijk 1-2 te pakken. Zonet had ik bij BB weer een commando die op boulevard aan het spawnkillen was. De eerste keer tikte ik in "you're dead" en inderdaad was die commando ook niet lang daarna afgeschoten, zoals het hoort bij commando's die aan spawnkillen doen.
* Xaverius mompelt iets over iemand een kans geven om in ieder geval een pas een richting uit te kunnen doen na respawn...
offtopic:
@psychoclown, mijn smiley was niet persoonlijk bedoeld over RR en boulevard-snipen. Iets met een verkeerde smiley....
Anyways als je UO mappen bedoeld zou ik het niet weten want die hebben ik en mijn vrienden toen na 30m (launchdag) weer gedeinstalleerd
Enige wintermaps: Hurtgen (enorme map in de Ardennen) / Pavlov (3 verlaten flatgebouwen) / Harbor / Railyard / Rocket
Ja precies alleen doe ik het zonder het TNT part
Denk dat je nu personen door elkaar haalt
hmm, waar ligt die cd ook al weer....
There is no place like 127.0.0.1
Verder offtopic: het was harbor, pavlov was ook wel een mooie map
Stop de verwelking!
Ja sorry dat ik hem zomaar peerde, was een beetje een bagger potje maar ik drukte per ongeluk op Esc tijdens het scorebordPrimator schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:55:
Slecht weekend gehad, speelde zelf al niet best, kom je ook nog eens in servers waar je eigen team als losse flodders rond rent. Was niet goed voor mijn k/d ratio en naar verhouding weinig puntjes binnen gesprokkeld.
Zeg het trouwens nu alvast zondag kan ik niet maar jullie weten de tabel te vinden
Gaat echt helemaal nergens over.
Wel lekker om 2 sniper rifles te equippen, dan kun je blijven schieten terwijl de ene reload stap je over op de andere. Alleen ben je dan wel zo goed als dood als er iemand te dichtbij komt.
Verwijderd

Zo samen met Elritzo gespeelt toenet, paar potjes samen bovenaan gestaan lekkere klls gescoord, en level 14 geworden
Currently, we've streamlined the Report options for reporting the bad guys ... Please use the REPORT button in the players profile to report Hackers, and other offenders. You'll notice that there is an upload option within the webform, we do advise you to also upload the same evidence to Youtube or a similar video host to maximise the full potential of the report.
The rules about accusing hackers is still in effect, those naming players in the open forum are at risk at having actions taken against their accounts, the forum is not the entity to handle such things. Only properly reported players will be addressed, also, if you don't supply video proof, the CS ticket will automatically be closed...

Battlefield Heroes 3rd Person Cam Tests (May 2007)
Battlefield Heroes, first playtests - August 2007
Battlefield Heroes market research movie (October 2007)
[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 23-11-2009 19:41 ]
Verwijderd
Het is namelijk veel leuker als je op iemand 1000x moet schieten i.p.v. 10x omdat de ander ook een kans moet hebben om te reageren.

Blijkbaar hebben ze de commando class dus overbodig gemaakt. Soldier class schijnt ook niet veel meer te zijn. Als ik verhalen lees dat de gunner minder schoten nodig heeft om een commando dood te maken dan andersom moet je toch afvragen of het wel gebalanceerd gemaakt is. Blijkbaar valt er meer irl geld te halen bij mensen die gunner spelen.
Hoef ik trouwens niet voor te spelen. De commando was al underpowered voordat ik stopte met spelen. Niet zozeer 1 op 1 (van lange afstand, op korte afstand was je ook gewoon de lul) maar zeker wel als je als commando 1 tegen 2 het gevecht aan ging. Commando is in veel gevallen een loner waar de rest van de classes MOE(S)TEN samenwerken. Moe(s)ten tussen haakjes want ik kan mij voorstellen dat gunners nu makkelijk in hun 1tje de boel kunnen 0wnen.
Dat ze zich niet hebben gefocused op het feit dat een commando al aardig een loner is gemaakt door de patches voorheen. Door bijvoorbeeld minder punten te geven bij de vlaggen. Ze hadden zich moeten focussen om de commando meer bij het team te betrekken i.p.v. ze nog meer op afstand te zetten.
Toch aankomende weekend maar eens proberen om als gunner de boel te terroriseren om te zien of het klopt van wat ik tot nu toe heb gelezen. Moet vrij makkelijk zijn als ik het zo lees.
Ik kan het zo snel niet terug vinden maar ze hebben ook iets gedaan met de trooptraps?
De commando is gewoon inferieur tot de andere classes als het op short range aan komt maar om ze meer bij het team te betrekken moeten ze meer richting SR. Als die nou een skill had (in plaats van een van de andere skills, bij voorkeur Stealth) waardoor die makkelijker dichterbij kan komen. Stealth werkt bij mij in ieder geval 9/10 keer niet omdat ik het altijd of hoor of de commando in kwestie zie lopen. Nou vind ik een zeer logische skill dat je het gedaante van een ander overneemt maar dan met rode letters als je erop richt.
Hetzelfde zit in ET:QW en daar werkte het super goed/leuk
Wat betreft het ownen met gunner, dit kan met een soldier net zo goed en het ligt er totaal aan hoe goed je bent. Al moet ik toegeven dat het soms wel kriebelt om niet even mijn gunner op te pakken en te kijken hoe ik het ervan af breng
De TTs hebben iets langer nodig om te chargen maar voor de rest zijn daar geen changes van als ik mij goed herinnere.
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 23-11-2009 21:13 ]
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:17:
Ik kan het zo snel niet terug vinden maar ze hebben ook iets gedaan met de trooptraps?
Trooptraps zijn gebugged/opzettelijk generfed. Zie ook dit topic op het BFH forum. Na 3 TT's verdwijnt de eerste geplaatste en als de commando dood gaat verdwijnen zijn TT's. Met name dat laatste is toch wel absurd.psychoclown schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:13:
De TTs hebben iets langer nodig om te chargen maar voor de rest zijn daar geen changes van als ik mij goed herinnere.
Vroeger kwam je ze ook veel tegen, maar ik vind ze de laatste tijd echt zelden.
Dat er een limiet op zit vind ik niet heel gek maar dat ze verdwijnen als je dood gaat is natuurlijk een zure bugMaranello schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 01:40:
[...]
[...]
Trooptraps zijn gebugged/opzettelijk generfed. Zie ook dit topic op het BFH forum. Na 3 TT's verdwijnt de eerste geplaatste en als de commando dood gaat verdwijnen zijn TT's. Met name dat laatste is toch wel absurd.
Vroeger kwam je ze ook veel tegen, maar ik vind ze de laatste tijd echt zelden.
Een limiet van 5 is opzich niet heel gek, 1 TT bij elk level van TT en waarbij de eerste ontploft bij het plaatsen van een nieuwe over je limiet.
[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 24-11-2009 07:43 ]
Verwijderd
Dat ze het naar hier veranderd hebben is natuurlijk belachelijk. Het maakt de commando class nog meer nutteloos.
Ze adverteren het niet te willen maken voor 15 jarigen alleen. Maar door acties als met de TT nerf maak je rushende gameplay ala quake mogelijk. Commando zoals het was voorkwam dat juist. Dat je niet als een idioot overal maar heen kon rennen.
Heb geeneens zin meer om het weer te proberen, het gaat precies zoals met bf2. Alleen naar de n00bs (zijn geen newbies voor de goede orde) wordt er geluisterd.
edit: waarom ik zo gefrustreerd over kom? Er zijn zat topics geweest op bfh.com met goede constructieve en onderbouwde commentaar om het e.e.a. te veranderen/verbeteren. Goede discussies daar ook in (je zag alleen EA/DICE er nooit in). Maar het is overspoelt met n00bs die op een lullige manier dood zijn gegaan. Veel van dit soort topics valt natuurlijk meer op dan 1tje met goede constructieve discussies.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 08:33 ]
Verwijderd
Soldiers op afstand blijven? Kom maar op dan zal ik eens laten zien wat een echte soldier op SR kanVerwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:33:
Mensen, waarom zo druk maken als je toch vind dat gunners overpowerd zijn dan pak je toch gewoon gunner om mee te spelen. Ben je helemaal klaar met BF heroes dan speel je het toch niet meer?. Ik vind het altijd nog gewoon leuk , de commando is dan wel vrij zwak, maar ik wordt vaak even neer gesnipert. Soldiers zijn vrij goed, als ze maar op afstand blijven, burning bullets zijn dodelijk!
Datum: Vrijdag 29 November | Aanvang: ~20:00-21:00 | |||||||
# | Got username | bfh account | Hero | Class | Team | Level | Aanwezig |
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu | Soldier | Nationals | lvl23/24 | ~20:00 |
2009/11/24 PTE Recruitment
Hello Heroes!
We are in need of a few good Heroes to head on over to the PTE site, log-in and play a few rounds (preferably in a few random servers) as we are currently implementing a new level based matchmaking system and could use the help testing it.
Please post all issues that occur on the PTE, within the PTE forums.
Do your faction proud, Soldiers!
[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 24-11-2009 19:26 ]
Ik had het gezien ja, ik heb het net PTE ook weer eens gespeeld, maar ik zie het nu van daar spelen niet zo in. Je begint weer helemaal onderaan. Draait daar trouwens maar een server. Kwam iig steeds weer in dezelfde terug als ik me aanmeldde.2009/11/24 PTE Recruitment
Hello Heroes!
We are in need of a few good Heroes to head on over to the PTE site, log-in and play a few rounds (preferably in a few random servers) as we are currently implementing a new level based matchmaking system and could use the help testing it.
Please post all issues that occur on the PTE, within the PTE forums.
Do your faction proud, Soldiers!
level based matchmaking system. Ik ben benieuwd of dat gaat werken. Heb het idee dat de verschillen er niet kleiner op worden.
Nee precies zelf heb ik het nut ook nooit gezien en dus ook nog nooit gedaanpeet79 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:50:
[...]
Ik had het gezien ja, ik heb het net PTE ook weer eens gespeeld, maar ik zie het nu van daar spelen niet zo in. Je begint weer helemaal onderaan. Draait daar trouwens maar een server. Kwam iig steeds weer in dezelfde terug als ik me aanmeldde.
level based matchmaking system. Ik ben benieuwd of dat gaat werken. Heb het idee dat de verschillen er niet kleiner op worden.
Als je nou de keuze hebt een of meerdere van je chars te mirroren naar de PTE zou het een ander verhaal zijn als je het mij vraagt.
Anyways ik zet ook zo mijn vraagtekens bij een level based matchmaking systeem. Iedereen kan level 30 worden alleen de tijd erover gedaan wordt verschilt per persoon (en misschien ook wel een beetje per class).
Dit is niet de eerste keer dat me dit opvalt. Tegen gelijke klassen moet ik redelijk kunnen overleven en niet zo snel doorgaan. Is er iets bekend over een hack die dit soort zaken mogelijk maakt? Dat de kogels meer health afneemt ofzo?
Stop de verwelking!
Misschien dat het lag was? Van hacks ben ik niet op de hoogte dus dat zou ik het niet weten.Xaverius schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:19:
Ik snap het niet meer. Ik heb net een potje RR als sodier gespeeld maar wordt echt binnen halve seconde neergeschoten door een andere soldier terwijl ik hem eerst van achteren begon te schieten met BB aan. Hij had geen BB aan en toch was zijn health nauwelijks afgenomen terwijl ik gewoon dood neerval. (en ik zat nog op 100% health)
Dit is niet de eerste keer dat me dit opvalt. Tegen gelijke klassen moet ik redelijk kunnen overleven en niet zo snel doorgaan. Is er iets bekend over een hack die dit soort zaken mogelijk maakt? Dat de kogels meer health afneemt ofzo?
Overigens had ik gisteravond een soortgelijke situatie maar dan tegen een gunner. Ok de gasten in die server waren zeker niet slecht (speelde samen met VonWho en VonWeichs waar ik wel eens over verteld heb en resp. 28/30 zijn) maar ik was de eerste die hits lande en toch had ik zo goed als niks eraf geschoten.
Had zelf niet heel erg last van lag maar sommige anderen wel waaronder eentje uit de UK terwijl dat de server gehost werd in de UK..
Waren trouwens wel een handvol erg toffe potjes ondanks dat we meer verloren dan wonnen (~50/50).
Het andere team had voornamelijk gunners en op CC was het gewoon niet te houden maar ondanks dat ik héél erg moest wennen aan deze setup (muis/sens etc) deed ik het niet heel slecht. Na de eerste 2 potjes ging het zelfs heel goed en stond ik alweer 2e met de beste k/d ratio
Super heftige potjes met flink getouwtrek en super teamplay, backtoback gevechten bij Windmill en lekker veel skillsharing. Niet zo heel lang gespeeld (ongeveer een uurtje) maar wel even 24 gehaald
-edit-
Misschien wel leuk voor de mensen die overwegen om hun char leuk aan te kleden, sinds vandaag is er voor een paar dagen een actie dat je 25% extra BF krijgt bij aankoop van BF
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 25-11-2009 15:56 ]
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=87120
Ik dacht, ik ga even spelen... Niet er bij stilstaande dat PTE weer een nieuwe installatie betekend... En dat gaat altijd zo traaaaaag... Heb ik een goede verbinding, is de server traag.
Ik installeer hem wel als ik zo TV kijk, eerst maar even wat knallen.
Edit: ik moet toch maar eens commando oefenen. Ik naderde er eentje van achteren die zeker tien keer per seconde aan het schieten was... En dan klagen over een te lage verhouding...
[ Voor 57% gewijzigd door Xaverius op 25-11-2009 21:16 ]
Stop de verwelking!
Ok sexy dat lust ik wel, vraag me af wat voor map het is! Verwacht eigenlijk een soort van BB maar ik zal die thread zo eens lezenXaverius schreef op woensdag 25 november 2009 @ 20:38:
Eén van de voordelen van PTE is dat je op dit ogenblik blijkbaar een nieuwe map kan spelen. Eentje die wel nog in ontwikkeling is.
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=87120
Ik dacht, ik ga even spelen... Niet er bij stilstaande dat PTE weer een nieuwe installatie betekend... En dat gaat altijd zo traaaaaag... Heb ik een goede verbinding, is de server traag.
Laatste tijd eigenlijk geen BFH gedaan, heb net een PS3 en ben volop met CoD:MW2 bezig. Toch wel iets spannender dan BFH
Ja dat heb ik ook gelezen en dat zijn behoorlijk wat voertuigen! De map is vergelijkbaar/iets groter dan BB en dat is opzich van goede grootte. Ben op zich wel heel benieuwd naar de map maar ik zou het ook niet heel erg vinden als die eerst goed gebalanced wordt, RR kwam minder snel na BB dus het beste van RR heb ik nog niet kunnen proeven!JaWSnl schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:31:
Ik heb de thread eens gelezen en wat ik er uit op kon maken is dat het vooral zoals BB is, met de VV-church, en veel voertuigen: 6 vliegtuigen, 4 tanks, 16 jeeps. Veel voertuigen dusreacties op die thread zijn redelijk positief, hoewel ik ook iemand heb gezien die bang was voor te veel geloop enzo. Tjah... van mij mogen ze eigenlijk wel eens een nieuwe klasse introduceren ofzo
Er is een nieuwe jeep gekomen in de nieuwe map, eentje met de voorruit omlaag. En die nieuwe map is groooot met vlaggen op hoger niveau dan de omgeving. Ik voorzie dat dit een goede commandomap zal worden.
Stop de verwelking!
Iemand enig idee wanneer dit spel naar de normale versie komt?
Het schijnt ook dat veel mensen in RR komen ipv Mayhem en heel veel mensen hebben de map dan ook nog niet gezien.Xaverius schreef op donderdag 26 november 2009 @ 08:27:
Ik ben gisteren een paar keer in pre-game gekomen in de nieuwe map. De animo van PTE is blijkbaar "erg groot" want er waren niet meer dan drie mensen tegelijkertijd op de server en ik heb regelmatig geprobeerd in een echt spel te komen.
Er is een nieuwe jeep gekomen in de nieuwe map, eentje met de voorruit omlaag. En die nieuwe map is groooot met vlaggen op hoger niveau dan de omgeving. Ik voorzie dat dit een goede commandomap zal worden.
Veel mensen hebben er moeite mee dat de kerk hergebruikt wordt als icoon van de map.
Dat was wel kenmerkend van de eerste 4 maps dat je een bepaald opvallend gebouw in de map had
Je kunt wel echt alles zien vanaf die kerk vooral om de rest lager gelegen is.
Nieuwe map heb ik op screenshots gezien en hij lijkt me wel vet
Op dit moment kun je de een mapname aandragen en mogelijk wordt die gekozen: For Eternal Fame: MayhemwsLy schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:06:
Even een wat mindere periode gehad met BF Heroes te spelen. Ondere andere dat de weg naar het volgende level gewoon zo groot is mbt het aantal punten dat je nodig hebt.
Nieuwe map heb ik op screenshots gezien en hij lijkt me wel vet. Kan niet wachten totdat hij naar de gewone versie komt.

Op dit moment is mijn submission: Dreamy Dusk
Mijn andere heb ik weggehaald omdat ik vermoed dat ze alle mensen met meerdere namen niet uitgekozen worden omdat je er ook maar 1 mag aandragen.
De andere die ik had bedacht: Aerial Attack, Ivory Island en Shimmering Sunset (al zal SS niet nog een keer gekozen worden gok ik zo).
[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 26-11-2009 16:21 ]
Wel een mooie kans om eindelijk die plane missions te doen.
Trouwens voor de eerste keer hacker genoemd vandaag
Was alleen wel met mijn commando, zo goed ben ik daar niet mee, dus het lag meer aan degene die me beschuldigde

[ Voor 4% gewijzigd door peet79 op 26-11-2009 22:07 ]
Overigens vanavond ook heel eventjes gespeeld met petero maar dat wilde niet heel lekker.
Eerst nog weer problemen met sensitivity die ik nu weer te laag vond staan, als ik precies wilde aimen dan leek het alsof iemand op de slow motion knop had gedrukt. Nogal irritant dus en ik ben best wel gevoelig voor dat soort dingetjes dus daar eerst mee zitten stoeien wat, in combinatie met mijn slechte timing van vandaag, mij 2 losses opleverde toen ik petero weer joinde.
Verder was ons team erg bagger terwijl het andere team niet goed was het enige wat ze konden was campen..
Paar keer hebben we gewonnen maar soms ook erg onnozel verloren met als toppunt BB.
Iedereen was lekker knallen bij Ship maar ik zag al wel weer iemand bij Town cappen dus ik erheen en pakte hem dus ik rustig terug cappen. Vervolgens komt er een gunner aan die ik al aan zag komen maar mij niet zag achter de boom (zei ondertussen al Town!) en ik liet zijn FF even aflopen alsvorens hem te pakken. Zo gezegd zo gedaan hij ligt maar natuurlijk weer een nieuwe gunner en nog steeds niemand van mijn team te bekennen he.. volgende moment spawn ik weer bij base. Hebben ze en gefaald in het mij helpen van het behouden van Town (waarbij ik bij wijze van alleen één meatshield nodig had om die 2e gunner nog kwijt te raken) en hebben ze met hun massale rush op Ship nog niet eens die vlag weten te cappen..

Verder wel een lollig uurtje totdat ik weer een connection lost kreeg maar het kon dus stukken beter helaas!
Onder het mom van niet geschoten is altijd mis heb ik ook maar wat voorgedragen:psychoclown schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:12:
Op dit moment kun je de een mapname aandragen en mogelijk wordt die gekozen: For Eternal Fame: Mayhem
Op dit moment is mijn submission: Dreamy Dusk
...
Head-over Hill.
Was eerst met 'Vehicle' bezig, maar bedacht opeens dat de VV al in gebruik is.
Inderdaad, zitten trouwens best veel leuke tussen en de populairste lijkt tot nu toe wel Mediterranean Mayhem wat ik een minder leuke naam vind. De naam is ondertussen gekozen en wordt volgende week bekend gemaakt!Primator schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:59:
[...]
Onder het mom van niet geschoten is altijd mis heb ik ook maar wat voorgedragen:
Head-over Hill.
Was eerst met 'Vehicle' bezig, maar bedacht opeens dat de VV al in gebruik is.
Update Friday November 27th
Hello Heroes
The game is being updated right now.
When trying to play the game will be prompted to update your client, players already in game shouldn't be effected though there may be some intermittent connection issues while servers are being updated.
If you are already logged into the game client we recommend that you log out and back in again to ensure your client updates.
There are no nerfs or ninja edits this time, we have only added an awesome new feature, Match making should now be level based.
[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 27-11-2009 15:52 ]
Hurray \o/psychoclown schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:23:
[...]
Inderdaad, zitten trouwens best veel leuke tussen en de populairste lijkt tot nu toe wel Mediterranean Mayhem wat ik een minder leuke naam vind. De naam is ondertussen gekozen en wordt volgende week bekend gemaakt!
Update Friday November 27th
[i]Hello Heroes
The game is being updated right now.
When trying to play the game will be prompted to update your client, players already in game shouldn't be effected though there may be some intermittent connection issues while servers are being updated.
If you are already logged into the game client we recommend that you log out and back in again to ensure your client updates.
There are no nerfs or ninja edits this time, we have only added an awesome new feature, Match making should now be level based. [/b]
Ben benieuwd hoe goed het werkt
Of het nou echt daadwerkelijk moeilijker wordt etc.
Aan de andere kant wordt mijn team natuurlijk ook 'sterker' dus op zich zou het nog steeds in evenwicht moeten zijn. Vraag me alleen wel af wat er met ELO gebeurd, verdwijnt dat?
Heb net letterlijk 10 games gejoind en kom telkens in een pre-game terecht van 2-4 man.
Waar je gisteren nog in 1 klik in een volle server kwam, lijkt nu iedereen zijn eigen server te krijgen.
Scheelt dat ik 9 van de 10 keer een favoriete server join dan kom ik altijd wel in een volle terecht maar dan heb je vaak wel kans dat je alsnog met low levels speeltpeto84 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:21:
Als je het mij vraagt 1 groot drama die update.
Heb net letterlijk 10 games gejoind en kom telkens in een pre-game terecht van 2-4 man.
Waar je gisteren nog in 1 klik in een volle server kwam, lijkt nu iedereen zijn eigen server te krijgen.
-edit-
Ben nu ingame dus als er mensen zijn die willen.. Teringbilly?
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 27-11-2009 20:30 ]
Verwijderd
Ik zou het wel leuk vinden om tegen jullie te spelen
Daarvoor heb ik de playertable in het leven geroepen en heeft Bfh een heel handige feature genaamd.. friendslist!Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:34:
Welke servers spelen de meeste dan ?
Ik zou het wel leuk vinden om tegen jullie te spelen
Anyways net dik 2 uur geprobeerd te spelen maar de potjes zijn op een hand te tellen.
Weet niet wat EA fout heeft gedaan met het systeem maar alle servers waren of leeg of was een dikke winst voor de ander met als gevolg dat het andere team bijna compleet eruit ging waardoor je constant pre-game bleef.
Echt zonde van de tijd eigenlijk maar omdat ik met 2 andere maten was vond ik het de moeite om te proberen net als zij. Alleen met 3 nats heb je vrijwel altijd het probleem dat er niet genoeg royals zijn en anders zijn ze al gauw weg omdat ze geen schijn van kans hadden.. Of het systeem werkt voor geen meter of er zit een enorme bug in want iedereen lijk wel in lege servers gedumpt te worden

Wel erg leuk. Met sniper kom je meestal niet echt toe aan team play.
Wel goed voor de score en de missions.
Ik heb alleen niet het idee dat het helemaal het idee is achter het nieuwe level systeem.
Ik was blij dat Tering online kwam want ik kwam telkens maar in pre-game terecht door de nieuwe levelling... Kon ik zo even in een lopend potje komen.
Damnit, ik moet blijkbaar veel nadenken als ik aan het tikken ben. Inderdaad was er een leuke gameplay tussen ons en de gunner ook regelmatig. Ik kon eens wat vaker mijn medicijnen uitdelen, lukt me normaal niet bij snipers.
[ Voor 19% gewijzigd door Xaverius op 28-11-2009 00:06 ]
Stop de verwelking!
Gister ruim een uur 3vs3 gespeeld. Zonder dat er ook maar 1 iemand gejoind is. Dat was met het oude systeem niet mogelijk. Irritanter is het als teams ongelijk verdeeld zijn en het minderheidsteam vult niet aan. Ik loop nu veel vaker tegen pre-games aan dan eerst.
Stop de verwelking!
Verwijderd
Sterker nog ik ben gisteravond net zo vaak in een pre-games gekomen als sinds dat ik speel...Maranello schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:48:
Als ik wat reacties hierboven lees zijn er nog meer mensen niet tevreden met het nieuwe Matchmaking systeem.
Gister ruim een uur 3vs3 gespeeld. Zonder dat er ook maar 1 iemand gejoind is. Dat was met het oude systeem niet mogelijk. Irritanter is het als teams ongelijk verdeeld zijn en het minderheidsteam vult niet aan. Ik loop nu veel vaker tegen pre-games aan dan eerst.
De helft daarvan was omdat de royals sterk in minderheid waren en er vaak maar 2 of helemaal geen overbleven
Ben benieuwd want in theorie zou het gewoon goed moeten werken (tenminste als het om ranges gaat)Xaverius schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:00:
Het schijnt dat wanneer meer mensen een keer weer ingelogd hebben het allemaal wat beter moet gaan, goed gevulde servers enzo... Maandag a.s. kijken ze er nogmaal naar.
Maarja, op andere servers speelde ik best wel goed, 8-0, 7-1, 5-0 enzo zijn meerdere keren voorbijgekomen.. Zelfs op RR had ik eens een ratio van meer dan 2! Gebeurt niet zo vaak..
Maarja, is er vandaag weer een potje?
Niemand heeft een tabel gemaakt voor vandaag dus je kan aannemen dat het spontaan moet gebeurenDonPr0n schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:38:
Ik heb gister wel leuke potjes gehad in een pre-game, met 2 commandos tegen een hoop gunners en soldiers op SS.. Nuja, het was leuk tot ze doorhadden van waar wij aan het snipen waren..
Maarja, op andere servers speelde ik best wel goed, 8-0, 7-1, 5-0 enzo zijn meerdere keren voorbijgekomen.. Zelfs op RR had ik eens een ratio van meer dan 2! Gebeurt niet zo vaak..
Maarja, is er vandaag weer een potje?
Heel misschien ben ik er wel eventjes van 4 tot 5 maar ik beloof niets, ligt er totaal aan hoe het gaat met het studeren.
Daarstraks eventjes met Maranello gespeeld en het was leuk voor even.
Welgeteld 2-3 hele potjes gespeeld in ~45m en elke keer dikke winst.. eerste potje Maranello gejoined en dat ging al goed 11-0 daarna is hij mij gevolgd en hebben we van achterstand 28-36 (0-4 vlaggen) terug kunnen brengen naar 23-0. Het potje daarop was met 5 tegen 2 waarvan een ook nog eens afk ging na de helft waardoor een gunner alles alleen moest doen..
Vind het in ieder geval een dappere poging want wij zijn niet bepaald de makkelijkste en sowieso zou ik niet met zo'n ondermacht verder spelen. Krijg ook echt het idee dat er een tekort aan royals is en degene die blijven ook minder goed zijn. Ben dus benieuwd wat er maandag door EA geconstateerd wordt want het is nu nog steeds bagger
[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 29-11-2009 18:01 ]

Ja precies en dat snel joinen van vrienden is straks ook weer voorbij wanneer de servers weel vol spanning en spelers zitten..Maranello schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:42:
Vanmiddag was best leuk voor mijn kill/death-ratio, maar de spanning was op 1 of 2 rondes na mijlenver te zoeken.Steeds als je ook maar iets te makkelijk wint vlucht het halve tegenstanders team weg en blijf je achter met zwaar ongebalanceerde games en uiteindelijk pre-games. Enige positieve aan het nieuwe Matchmaking-systeem is dat friends joinen nu snel gaat.
Overigens had ik dat laatste wel geprobeerd vrijdagavond maar toen kwam ik steeds ongelukkig terecht en hadden joinen van vrienden en favo's nog het meeste succes..
Hello Heroes!
We would like to inform you that we have just introduced a pricing re-structure.
You can now buy and save more when you purchase items with Battlefunds.
So, what’s changed?
* All Valor Point items have had their Valor Point price increased
* All Valor Point clothing items and emotes are now also available permanently for Battlefunds
* Items that are available for Valor Points are still available, now for 1- or 3-day rental
* Many Battlefund Items have been reduced in price
* Bandages and Wrenches were simplified: levels 1-4 for Bandages and Wrenches were removed. Everyone uses Level 5 now.
* Bandages and Wrenches are still available for Valor Points - in increments of 10 uses
* Bandages and Wrenches are now also available for Battlefunds:
- 50 uses: only 35 Battlefunds!
- 110 uses: only 70 Battlefunds! (10 bonus uses!)
* Tier 1 “permanent” weapons have been reduced in price and are now only 210 Battlefunds (old price: 385 Battlefunds)
* Tier 1 “skinned” weapons have also been reduced in price:
- 30 days: used to be 210 BF, now only 190 BF
- Unlimited: used to be 630 BF, now only 385 BF
2009/11/30 NEW Weapons!
Hello Heroes!
We just introduced some amazing, shiny, cool new weapons!
How do you get your hands on these babies?
You can get them in the store NOW - for either Valor Points OR Battlefunds.
And guess what: they are CHEAPER than the previous weapons.
Get yourself an awesome new weapon:
* 14 days: only 195 BF!
* 30 days: only 280 BF!
* Permanently: only 560 BF!
2009/11/30 Last chance to get discounted Battlefunds!
Hello Heroes!
We would like to remind you, that the Battlefund sale ends today, so today is your last chance to get youself bonus Battlefunds*
We would also like to announce that many BF clothing have been made cheaper.
[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 30-11-2009 13:32 ]
Hello Heroes!
We try to get more money from you so we increased VP prices en reduced BF prices so you will start buying with BF!
That is all, bb!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Edit: @ Flapmo , Exactly
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 16:41 ]
Had me flink wat gescheeld als ik een ongeveer een maandje gewacht had, meer BF, permanente broek, goedkoper permanent wapen, goedkope permanente boots en een permanente VP emote (thanks)!
Maar goed je kan niet alles hebben alleen het is wel een beetje zuur natuurlijk
Ben beniewd, gister werkte het nog steeds voor geen meter dus ik vraag me af wat er dan veranderd is waarom het na een weekend crappyness wel werktVerwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:39:
Ik moet zeggen dat nu het MatchMaking systeem een stuk beter werkt, meer volle games, bijna alleen maar.
Vond nou juist zo mooi dat je ook zonder geld uit te geven goed kon zijn met dit spel.
Op zich kan je altijd nog beter zijn dan iemand met een 'beter' wapenpeet79 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:52:
Kennelijk willen ze met de kerstdagen goed binnenlopen. Dat ze al die kleren weer in de aanbieding gooide vond ik niet zo erg, maar dat je nu ook betere wapens kunt kopen met BF vind ik een slechte zaak.
Vond nou juist zo mooi dat je ook zonder geld uit te geven goed kon zijn met dit spel.
Maar ik was eigenlijk juist in de veronderstelling dat het ook weer 'skinned' wapens zijn en niet perse beter.
compared to the original Friedrich's Fly Swatter you also get,: 3 more rounds in the magazine. A slightly increased critical hit chance. Overall this weapon performs on-par with Friedrich's Fly Swatter.
Als ik het zo lees is het wapen hetzelfde als het normale wapen, alleen heb je een groter magazijn en is je critical hit chance wat groter.
Nou had ik, toen ik met de shotgun speelde, nooit zoveel last dat het magazijn leeg was voordat de tegenstander dood was, voornamelijk omdat ik eerst de smg gebruikte totdat de tegenstander dichterbij was.
Nu ik weer met smg/pistol speel heb ik echter vrij vaak dat de smg leeg is voordat de tegenstander dood is.
Als ik de plaatjes op de homepage bekijk, krijgen we ook nog een nieuwe sniper riffle en een nieuwe smg. Als je daar ook een groter magazijn bij krijgt betekend dat toch echt een flinke verbetering ten opzichte van de gratis exemplaren.
Ook bij de sniper riffle kom ik nog al eens ammo te kort.
Maar dit betekent dus wel dat de nieuwe wapens een flink voordeel hebben want 3 kogels en wat meer crit chance is toch aanzienlijk als je het mij vraagt (ook al gebruik ik nooit shotty's)!
Tegenwoordig raak ik bijna elke tegenstander wel met minstens 1 crit dus een SR SMG met verhoogde crit kans zou voor mij al een leuk voordeel opleveren niet te vergeten wat extra kogels (bijv. 5) wel niet kunnen uithalen tegen gunners...

Ja dat met de magazijnen heb ik ook en dan met name tegen gunners maar ik loop met 2 SMGs dus ik moet mezelf alleen tijd winnen en niet geraakt worden om de switchdelay te overbruggen.
Wat ook schandalig is de widgets.. 10 uses voor 120VP.. daarvoor moet je een dag spelen (ok ik gebruik niet heel veel maar het gaat om het principe) en op het forum zijn er ook enorm veel tegenstanders!
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=88560
Al meer dan 1300 replies.
Flink wat sigs zijn trouwens aangepast

[ Voor 28% gewijzigd door peet79 op 30-11-2009 19:02 ]
Stop de verwelking!
Het is wel duidelijk. Als dit blijft houd het gewoon op. Niks free game meer.
Net mijn commando even geprobeerd. De sniper riffles kun je alleen met BF kopen.
In de PTE kun je nu trouwens ook vlamvertragend ondergoed kopen. Tegen BB. Heb het idee dat dat ook een van de 17 vakjes gaat worden. Daarnaast heb je ook nog een instant health tonic. lijkt mij een beetje hetzelfde als CM. Zou uiteindelijk betekenen dat het weinig zin heeft om nog soldier te spelen.
[ Voor 50% gewijzigd door peet79 op 30-11-2009 21:20 ]
Dit topic is gesloten.
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.