Ik starte hem net even weer om te kijken of het probleem verholpen was en hij doet het weer hoor!!
Rest is ziek... laffe herders.. dus bfh tijdk4kl44s schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:17:
[afbeelding]
Nog een Filpmje, op het eind loopt het geluid niet meer gelijk, maar ik denk dat je het in hoofdlijnen wel begrijpt
Helemaal mee eens, ik kan ook voor geen meter vliegen maar goed ik vind het dan ook niet zo heel leukJaWSnl schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:26:
Dat filmpje is erg leuk om te zien. Zelf ben ik niet zo'n goeie piloot, maar jij doet je bril eer aan.
Leuke momenten: In het begin gelijk de kill, daarna snel je vliegtuig weer in die ergens klem zit en die gelijk weer neer halen boven zee >< leukste is om dat dan zo ver mogelijk te doen, en dan gewoon te laten zwemmenzeg maar dag tegen zijn punten.
Aan het einde is het nog leuk dat hij even complimenteerd met de air-support, hoewel het taalgebruik niet zo netjes ismaar vind ik toch een pluimpje waard, dat de air-support blijkbaar gewerkt heeft!
Daarna de AA-gun zelfs nog kapot geschoten, en dan nog ff kyozu helpen met town nemen (gaaf pakje trouwens psycho!)
Hehe thanks!
Ja man had echt hulp nodig.. was niet dat ze goed waren maar er was een constante stroom royals en elke keer als ze niet achter elkaar kwamen was het een groepje wat ik niet in me eentje kon na een gevechtDat zijn toch de betere rondes op town, hoewel ik natuurlijk psycho niet heel de match heb gezien, alleen horen praten over town steedsDaar had ik wel aan mee willen doen
eerste filmpje op xfire iig geslaagd.
Was dus in mijn eentje steeds Town defenden, verliezen en weer capturen
Haha paarsvrees?Joep schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:56:
Datum: Zondag 15 November | Aanvang: ~15:00# Got username bfh account Hero1. psychoclown kyozu. kyozu / soldier / national / lvl22 2. K4kl44s K4kl44s GeneraalPardon/MadProfess0r / Gunner/Commando / national / lvl17/16 3. Joosie200 joosie200 joosie200 / Gunner / national / lvl15 4. Joep CrawlingTit Crawling Tit / Vieze Camper / national / lvl22
Ik houd niet van paarsIk ga eens proberen of ik morgen de logitech desktopset op de laptop kan aansluiten, want ik word gek van die hemamuis.
Maar tof dat je nog aanschuift
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Net nog ff een 1,5 uur gespeeld. Ik was echt verbazingwekkend goed: eerste ronde 3000 punten en zowel in mijn team als in het andere team was er niemand boven de 1200 punten verder. Dit bleef 3 a 4 rondes zo (soms het iets meer punten van rest) maar naar gelang het langer duurde werd elke ronde langzaam slechter... tot ik uiteindelijk maar stopte omdat ons team compleet gepwnd werd... niet leuk! Was wel leuk verder, het was een VV only server 
Morgen om 6 uur mn bed uit... en om 6.45 de deur uit... blugh!
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Bestuur je het vliegtuig met de toetsen en muis? Zo te horen wel want je geeft alleen vol gas of geen gas... Ik moet toch maar eens gaan oefenen met het vliegtuig.k4kl44s schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:17:
[afbeelding]
Nog een Filpmje, op het eind loopt het geluid niet meer gelijk, maar ik denk dat je het in hoofdlijnen wel begrijpt
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ja merkte het.. je zei niet eens hoi en je was te laat met waarschuwen dat het unbalanced wasJaWSnl schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:24:
Net nog ff een 1,5 uur gespeeld. Ik was echt verbazingwekkend goed: eerste ronde 3000 punten en zowel in mijn team als in het andere team was er niemand boven de 1200 punten verder. Dit bleef 3 a 4 rondes zo (soms het iets meer punten van rest) maar naar gelang het langer duurde werd elke ronde langzaam slechter... tot ik uiteindelijk maar stopte omdat ons team compleet gepwnd werd... niet leuk! Was wel leuk verder, het was een VV only server
Free Lose.. een gegeven paard mag je niet in de bek kijken zullen we maar zeggen
Net ook eventjes een kleine 45min gespeeld en dat ging wel prima. Aantal leuke scores neergezet maar op het eind weer net wat teveel commando's op RR (waren er 2 bijgekomen wat een totaal maakte van 4 royal snipers).
Wel weer een rank! Bigadier General III bijna naar reeks 4 dus.. nog 97 te gaan
Succes en veel plezier mogen
Schrijf mij ook maar in voor zondag! 
Ik heb ook wat gespeeld vandaag, maar het gaat niet meer zo goed..
Sinds ik het spelen op mijn vaste pc gewoon ben lukt het op mijn laptop niet meer echt..
En in de weekends is dit alles wat tot mijn beschikking staat.
Sinds ik het spelen op mijn vaste pc gewoon ben lukt het op mijn laptop niet meer echt..
omg ik heb je niet eens opgemerkt
maar ik was aan het einde redelijk gefrustreerd, dat zal t hem zijn geweest
als ik had geweten dat jij er was had ik mss nog ff gebleven, mss konden we iets uitstukken.
thnx
thnx
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Is goed!DonPr0n schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:49:
Schrijf mij ook maar in voor zondag!
Pff lekker is datJaWSnl schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:49:
omg ik heb je niet eens opgemerktmaar ik was aan het einde redelijk gefrustreerd, dat zal t hem zijn geweest
als ik had geweten dat jij er was had ik mss nog ff gebleven, mss konden we iets uitstukken.
thnx
Haha I bet, dan hadden we heel die gunnertrain in diggelen geslagen!
Trouwens maak je niet druk om die free lose die je me bezorgde, daarna met Joep alleen maar gewonnen
Changelog• 03-07-'09 - Nieuwe TS moet nog wel wat aan gebeuren. • 03-07-'09 - De Inleiding up-to-date gebracht. Groups toegevoegd. Spelling fouten eruit gehaald. • 07-07-'09 - Bfhwiki aan de links sectie toegevoegd. • 08-07-'09 - Nieuwe header gemaakt en toegevoegd. • 26-07-'09 - Playertable gemaakt en toegevoegd. Duidelijkere Class kopjes. • 14-08-'09 - I3d's serverlists toegevoegd aan de links sectie inclusief uitleg. • 20-09-'09 - Skilltables toegevoegd. • 30-09-'09 - Riverside Rush toegevoegd. • 11-10-'09 - Sectie Micro-transactions verbeterd. Sectie classes afgesplitst van Eigenschappen en tevens de Navigatie verbeterd/geupdate. • 15-10-'09 - Gunner's FF en Keg descriptie geupdate. • 14-11-'09 - Aanvullende subsectie gestart en de ranks toegevoegd. | ||
It's a beautiful day! net 4 uur geslapen, en zo de auto in naar Enschede. Veel succes vandaag heren, en probeer met xfire een paar leuke filmpjes online te zetten van de GoT-hakploeg.
Ben ik niet in Enschede ga jij er heenJaWSnl schreef op zondag 15 november 2009 @ 06:25:
It's a beautiful day! net 4 uur geslapen, en zo de auto in naar Enschede. Veel succes vandaag heren, en probeer met xfire een paar leuke filmpjes online te zetten van de GoT-hakploeg.
Zal wel lukken denk ik zo
Gewoon WASD, de pijltjestoetsen ipv de muis en spatie is schieten.Xaverius schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:28:
[...]
Bestuur je het vliegtuig met de toetsen en muis? Zo te horen wel want je geeft alleen vol gas of geen gas... Ik moet toch maar eens gaan oefenen met het vliegtuig.
Ik ga zo spelen dus feel free to join
[ Voor 5% gewijzigd door k4kl44s op 15-11-2009 13:35 ]
Net eventjes zitten spelen..
En weer zo een sniper die je altijd en overal zag..
Ik was net een rots aan het beklimmen op BB terwijl ik gehide was, word ik daar ineens neergeschoten door een sniper.. Het was die rots aan de National spawn, hij stond ergens voorbij shipwreck..
En zo bleef hij maar door gaan.. Op het einde van de map stond hij 31-3 met 3,9k xp.. Als commando..
(Ik ben wel verantwoordelijk voor 1 van zijn deaths \o/ )
Dit kan toch helemaal niet? Ik ben 100% zeker dat ik niet gemarked was..
Ik was net een rots aan het beklimmen op BB terwijl ik gehide was, word ik daar ineens neergeschoten door een sniper.. Het was die rots aan de National spawn, hij stond ergens voorbij shipwreck..
En zo bleef hij maar door gaan.. Op het einde van de map stond hij 31-3 met 3,9k xp.. Als commando..
Daar is maar 1 woord voor.. cheaterDonPr0n schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:45:
Net eventjes zitten spelen..

Beetje crap dat dat best vaak voorkomt, alleen wat me dan wel weer opvalt dat het altijd de commando's zijn
Datum: Zondag 15 November | Aanvang: ~15:00 | |||
# | Got username | bfh account | Hero |
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu / soldier / national / lvl22 |
2. | K4kl44s | K4kl44s | GeneraalPardon/MadProfess0r / Gunner/Commando / national / lvl17/16 |
3. | Joosie200 | joosie200 | joosie200 / Gunner / national / lvl15 |
4. | Joep | CrawlingTit | Crawling Tit / Vieze Camper / national / lvl22 |
5. | Maranello | Maranello | Stoofpeer / Soldier / national / lvl16 |
Mooie bonte verzameling trouwens
Misschien dat ik ook even join, hoe moet ik dat doen dan?
Als er nog een zesde bij komt kunnen we 2 jeeps bemannen, 2 vliegtuigjes of combinatie van 1 vliegtuig (met 2 er in) voor air support, 1 tank (met 2 er in) voor ground support en 1 jeep (met 2 er in) voor de cavalerie
Hoe je moet joinen? Gewoon over een half uur BFH opstarten en zorgen dat je voor die tijd 1 v/d 5 hebt toegevoegd als friend. Zo kun je zien of die al online is en in de game zelf bij opties - friends op de naam kunt klikken zodat je in dezelfde server terecht komt.
Datum: Zondag 15 November | Aanvang: ~15:00 | |||
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu / soldier / national / lvl22 |
2. | K4kl44s | K4kl44s | GeneraalPardon/MadProfess0r / Gunner/Commando / national / lvl17/16 |
3. | Joosie200 | joosie200 | joosie200 / Gunner / national / lvl15 |
4. | Joep | CrawlingTit | Crawling Tit / Vieze Camper / national / lvl22 |
5. | Maranello | Maranello | Stoofpeer / Soldier / national / lvl16 |
6. | DonPr0n | DonPr0n | DonPr0n / Commando / national / lvl11 |
Eventjes iets eten en dan beginnen met op te warmen, hopelijk lukt het iets beter nu.
En niet te vergeten donpron die te lui was zich erin te zettenMaranello schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:15:
Datum: Zondag 15 November | Aanvang: ~15:00# Got username bfh account Hero1. psychoclown kyozu. kyozu / soldier / national / lvl22 lvl23 2. K4kl44s K4kl44s GeneraalPardon/MadProfess0r / Gunner/Commando / national / lvl17/16 3. Joosie200 joosie200 joosie200 / Gunner / national / lvl15 4. Joep CrawlingTit Crawling Tit / Vieze Camper / national / lvl22 5. Maranello Maranello Stoofpeer / Soldier / national / lvl16
Mooie bonte verzameling trouwens
-edit-
Haha nu dus niet meer
Zijn we met 7 man maar dat maakt niet uit ik ga sowieso met de jeep of te voetJoosie200 schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:29:
Als er nog een zesde bij komt kunnen we 2 jeeps bemannen, 2 vliegtuigjes of combinatie van 1 vliegtuig (met 2 er in) voor air support, 1 tank (met 2 er in) voor ground support en 1 jeep (met 2 er in) voor de cavalerieHoe je moet joinen? Gewoon over een half uur BFH opstarten en zorgen dat je voor die tijd 1 v/d 5 hebt toegevoegd als friend. Zo kun je zien of die al online is en in de game zelf bij opties - friends op de naam kunt klikken zodat je in dezelfde server terecht komt.
Maar dat zijn inderdaad de stappen die je moet ondernemen. Ik ben nu opzich er al opzich wel klaar voor dus dan zie ik de rest zo wel verschijnen denk ik
Zal niet vergeten Fraps aan te zetten dan kan ik ook mooi op de normale manier screens maken
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 15-11-2009 14:36 ]
Ok, heb even een paar toegevoegd als friends, ingame naam is nog steeds akjssdk
Edit: Kan iemand me dus even ook toevoegen als friend, nu kan ik niet zien waar jullie zitten
Edit: Kan iemand me dus even ook toevoegen als friend, nu kan ik niet zien waar jullie zitten
[ Voor 38% gewijzigd door akjssdk op 15-11-2009 15:11 ]
Psycho, ik ben alvast op die server van laatst waarbij we met CC de royals telkens op ons af kwamen bij onze basis. Zoals jij het noemde: als minstrelen voor de koningin
Die server heb ik gebookmarked en daar speel ik nu op. Dus join me over tien minuten, tis een leuke server
Nog een aantal screenshots gemaakt.

De rest staat bij http://www.xfire.com/profile/teringbilly/screenshots/
Mooi was dat met 7 gotters en een andere nl er in een team
Jammer van het einde met die cheaters

Mooi was dat met 7 gotters en een andere nl er in een team
Ah jammer had deze post niet meer gezien omdat ik al spelen was.Joosie200 schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:50:
Psycho, ik ben alvast op die server van laatst waarbij we met CC de royals telkens op ons af kwamen bij onze basis. Zoals jij het noemde: als minstrelen voor de koninginDie server heb ik gebookmarked en daar speel ik nu op. Dus join me over tien minuten, tis een leuke server
Doen we het inderdaad de volgende keer daar
Ah cool! Had geen screens genomen want ik vond de meesten het niet echt waard.peet79 schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:34:
Nog een aantal screenshots gemaakt.
Mooi was dat met 7 gotters en een andere nl er in een team![]()
Speelden wel aardig maar soms moesten we even wat meer teamplay doen dan was het nog beter geweest!
Ja inderdaad jammer, ook waren die royals opeens goed bezig onder aanleiding van die edL gasten.
Die waren wel goed bezig ja. Goed irritant daar rechts bij dat huisje op de heuvel. Als je hun aanviel werd je links vanaf market (als die zo heet. tweede vlag voor de royals) aangevallen en ging je voor market dan werd je van rechts aangevallen. Hadden ons beter kunnen concentreren op de eerste vlag van de royals.
Kut ook dat je rechts geen omtrekkende beweging kan maken zoals dat wel aan de national kant kan.
Kut ook dat je rechts geen omtrekkende beweging kan maken zoals dat wel aan de national kant kan.
Was wel goed te doen vanmiddag.
Aardig teamwork tot aan RR, daar ging het mis.
Toch leuk zo'n eerste keer met mensen die goed samenwerken.
Regelmatig op teamspeak met een aantal gasten, maar echt teamwork zoals hier komt er nooit echt van.
Speelnaam: petero_1
Regelmatig op teamspeak met een aantal gasten, maar echt teamwork zoals hier komt er nooit echt van.
Ja klopt ja en toen was het ook nog eens vervelend dat de royals ineens 3 commando's hadden waarvan 1 dus hackte.. Zei ook nog dat we het beste voor Boulevard konden gaan want als je dat hebt kunnen ze ons niet zo makkelijk van links pakken.peet79 schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:44:
Die waren wel goed bezig ja. Goed irritant daar rechts bij dat huisje op de heuvel. Als je hun aanviel werd je links vanaf market (als die zo heet. tweede vlag voor de royals) aangevallen en ging je voor market dan werd je van rechts aangevallen. Hadden ons beter kunnen concentreren op de eerste vlag van de royals.
Sowieso ga ik steeds vaker voor Boulevard, tactiek die JaWS en ik hanteren is als volgt:
- Meteen bij Spawn richting de eerste flag (ben de naam even kwijt)
- Een aantal voor Tollhouse
- JaWS en ik leg it + 6th meteen na het capturen van de eerste vlag
Daardoor snij je dat rechter heuveltje af en dat muurtje biedt zo'n goede defense, vanmiddag pakte ik in dat potje (eerste of 2e ronde) een stuk of 3 achter elkaar en kon ik steeds net uithouden met 1 CM. Waren er meer van ons daar geweest hadden we ze makkelijk kunnen overompelen.
Het teamwork was wel aardig maar ik heb beter gezien zoals afgelopen vrijdag, dat was me fantastisch!peto84 schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:48:
Was wel goed te doen vanmiddag.
DM de benodigde info even (zie topic waarschuwing of playertable) dan kan ik je erbij zetten.
movies plz???
klinkt als een heerlijke middag, met zoveel GoTters. Nog meer en je zou bijna niet meer bij elkaar passen... dat zou heerlijk zijn
van de methode op RR die kyozu beschrijft heb ik helaas geen filmpje wel een oudere, maar dan zonder die methode, wel met kyozu: link. De methode die psycho beschrijft pas ik aan naar gelang psycho er bij is of niet. Is hij er wel, dan lopen we echt counter-clock-wise om het gebouwtje van boulevard heen. Als ik alleen ben dan loop ik er niet om heen, maar gebruik ik mn rocketjump om op het balkon te komen en minstens 2 kills te maken met het element der verrassing
aan de ene kant vind ik rocketjump iets eh... jammers soms (de trooptrap-jump van de commando nog veel erger), maar aan de andere kant geeft het leuke effecten en houdt bfh zijn kiddy-karakter 
Volgende week weer mensen aan het gamen op zondag?
Ja echt he, was lekker druk op een gegeven momentJaWSnl schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:17:
movies plz???klinkt als een heerlijke middag, met zoveel GoTters. Nog meer en je zou bijna niet meer bij elkaar passen... dat zou heerlijk zijn
van de methode op RR die kyozu beschrijft heb ik helaas geen filmpje wel een oudere, maar dan zonder die methode, wel met kyozu: link. De methode die psycho beschrijft pas ik aan naar gelang psycho er bij is of niet. Is hij er wel, dan lopen we echt counter-clock-wise om het gebouwtje van boulevard heen. Als ik alleen ben dan loop ik er niet om heen, maar gebruik ik mn rocketjump om op het balkon te komen en minstens 2 kills te maken met het element der verrassing
aan de ene kant vind ik rocketjump iets eh... jammers soms (de trooptrap-jump van de commando nog veel erger), maar aan de andere kant geeft het leuke effecten en houdt bfh zijn kiddy-karakter
Dat doe ik soms ook wel al ga ik vaker rechtsom, als jij er niet bent en bij TH hebben ze problemen dan kun je daar zo ontzettend makkelijk kills halen. Ligt dus net aan de situatie en of jij er bent of niet
Ja die jumps.. opzich heeft het iets en thank god is er geen friendly fire maar ondanks dat vind ik het soms wat extreem net als dat je op alle bergen etc kunt. BB zou al heel anders worden als dat niet kon, lijkt me
Ik ben wel van de partij denk ik!
Datum: Zondag 22 November | Aanvang: ~15:00 | |||
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu / soldier / national / lvl23 |
Waarom altijd 3 uur eigenlijk? (huis)werk van tevoren? of uit geweest en niet eerder fris genoeg om te gamen?
even de table wat mooier gemaakt
Datum: Zondag 22 November | Aanvang: ~15:00 | ||||||
# | Got username | bfh account | Hero | Class | Team | Level |
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu | Soldier | Nationals | lvl23 |
2. | JaWSnl | JeMoederIsEen | zuigendemama | Gunner | Nationals | lvl21/22 |
mijn signature
[ Voor 3% gewijzigd door JaWSnl op 16-11-2009 11:26 ]
JaWSnl schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:20:
[...]
Waarom altijd 3 uur eigenlijk? (huis)werk van tevoren? of uit geweest en niet eerder fris genoeg om te gamen?
even de table wat mooier gemaakt
Ja is eigenlijk wel beter, weet niet waarom ik dat in de eerste plaats nooit gedaan heb..
Voornamelijk omdat ik daarvoor even goed aan de studie moet en gezien ik vaak op de pc moet om dingen op te zoeken raak ik al snel afgeleid maar zodra ik tussendoor ga spelen is het helemaal zoek
Trouwens ik vind het altijd wel grappig, je account naam er daarachter je hero.
Die Een steekt heel erg af tegen de rest.. jemoederiseenzuigendemama
Wat zijn die sigs ubergroot trouwens!
Meteen even een heads up aangezien ik weet dat nieuwe spelers niet altijd eerst iedereen uit de playertable toevoegd.. er zijn weer een handvol nieuwe spelers erbij gekomen
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 16-11-2009 11:30 ]
3. | Joosie200 | joosie200 | joosie200 | Gunner | Nationals | lvl16 |
Waarom telkens 1500 uur? Dunno, denk meer van op zondag ochtend doet of iedereen rustig aan, of gaat naar voetbal of heeft andere dingen 's ochtends. Dit zodat 's middags een goed tijdstip is om te beginnen i.p.v. om 0900 uur. Zondags ben ik iig ook nooit vroeg op, lekker rustig aan doen. Doordeweeks ben ik continue vroeg op, dan mag ik in het weekend wel eens laat op.
Dan weet ik nu gelijk waar je de 2e of 3e kolom van je playertable in de startpost door kunt vervangen: een join-date. Namelijk, ik kan er bijna niet meer uit halen wie er wel en niet nieuw is. Ik noemde het maanden geleden al eens, dat je 2 keer de accountname hebt staan, waarvan 1 keer de link is... haal de niet-link weg, en zet de datum ergens in de rij met de dag waarop die is toegevoegd.
Ja preciesJoosie200 schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:29:
Waarom telkens 1500 uur? Dunno, denk meer van op zondag ochtend doet of iedereen rustig aan, of gaat naar voetbal of heeft andere dingen 's ochtends. Dit zodat 's middags een goed tijdstip is om te beginnen i.p.v. om 0900 uur. Zondags ben ik iig ook nooit vroeg op, lekker rustig aan doen. Doordeweeks ben ik continue vroeg op, dan mag ik in het weekend wel eens laat op.
btw neem even mijn tabel over voordat de rest de jouwe overneemt super
I know I know maar toen zei ik ook nog dat ik nog niet wist wat ik in die andere kolom wilde zetten maar nu welJaWSnl schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:29:
Dan weet ik nu gelijk waar je de 2e of 3e kolom van je playertable in de startpost door kunt vervangen: een join-date. Namelijk, ik kan er bijna niet meer uit halen wie er wel en niet nieuw is. Ik noemde het maanden geleden al eens, dat je 2 keer de accountname hebt staan, waarvan 1 keer de link is... haal de niet-link weg, en zet de datum ergens in de rij met de dag waarop die is toegevoegd.
Ok nee ik bedenk dit idd ook nu paspsychoclown schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:33:
[...]
I know I know maar toen zei ik ook nog dat ik nog niet wist wat ik in die andere kolom wilde zetten maar nu welZat er eerst nog aan te denken om de status (Active/Inactive) op te nemen maar dat is voor een shooter niet echt handig. Zal het zo eens even aanpassen
Ja precies! Zal trouwens niet voor iedereen de datum opzoeken maar voor ons, die er als eersten in stonden, een vaste datum gevenJaWSnl schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:37:
[...]
Ok nee ik bedenk dit idd ook nu pastoendertijd wist ik ook niet waarvoor het nuttig was. maar inmiddels is door de bomen het bos niet meer te zien. Alleen op de team-naam kun je nog een beetje afgaan.
Changelog• 03-07-'09 - Nieuwe TS moet nog wel wat aan gebeuren. • 03-07-'09 - De Inleiding up-to-date gebracht. Groups toegevoegd. Spelling fouten eruit gehaald. • 07-07-'09 - Bfhwiki aan de links sectie toegevoegd. • 08-07-'09 - Nieuwe header gemaakt en toegevoegd. • 26-07-'09 - Playertable gemaakt en toegevoegd. Duidelijkere Class kopjes. • 14-08-'09 - I3d's serverlists toegevoegd aan de links sectie inclusief uitleg. • 20-09-'09 - Skilltables toegevoegd. • 30-09-'09 - Riverside Rush toegevoegd. • 11-10-'09 - Sectie Micro-transactions verbeterd. Sectie classes afgesplitst van Eigenschappen en tevens de Navigatie verbeterd/geupdate. • 15-10-'09 - Gunner's FF en Keg descriptie geupdate. • 14-11-'09 - Aanvullende subsectie gestart en de ranks toegevoegd. • 16-11-'09 - Playertable aangepast met JaWS's idee. | ||
[ Voor 62% gewijzigd door psychoclown op 16-11-2009 13:16 ]
Woohoo ik sta in de changelog. Veel mensen trouwens op 01-06-2009 -> tijdelijk omdat je het nog moet uitzoeken, of gewoon voor het gemak? Mijne is volgens mij 28-7-2009.
Zie diezelfde postJaWSnl schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:12:
Woohoo ik sta in de changelog. Veel mensen trouwens op 01-06-2009 -> tijdelijk omdat je het nog moet uitzoeken, of gewoon voor het gemak? Mijne is volgens mij 28-7-2009.
'Zal trouwens niet voor iedereen de datum opzoeken maar voor ons, die er als eersten in stonden, een vaste datum geven :)'
Voor ons is onze datum niet zo van belang en voor nieuwe spelers maakt het geen fluit uit wat voor datum er bij ons bij staat. Ze kunnen, als ze goed kijken, in ieder geval zien dat wij er waren voordat de playertable de huidige TS er was

Die signature generator is inderdaad erg leuk
Player profile at BattlefieldHeroes.com, Free Shooter Game
Staat gewoon bij je profile page.
Zondag moet ik helaas verstek laten gaan. Zit lekker een weekendje in Engeland.
Ja dat klopt ik was nog de eerste die het opmerkte en hier toen had gepostpeet79 schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:12:
Die signature generator is inderdaad erg leuk
Wist alleen niet dat ze zo ontzettend breed waren
Ok helaas maar ik had het ook wel geweten
Hij is inderdaad wel flink breed. Kennelijk hun standaard forum breedte.
Trouwens zijn die officiële sigs dynamic?peet79 schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:43:
Hij is inderdaad wel flink breed. Kennelijk hun standaard forum breedte.
Anders is het misschien wel interessant daar een post onder de TS voor vrij te houden volgend deeltje
2009/11/16 Free item on Twitter soon
Hello Heroes,
On Wednesday 18th November at 17:00 we will be giving you the chance to get your hands on a cool FREE item simply by following us on Twitter.
Just follow this simple Twitter Guide and keep your eyes peeled for our Tweets on Wednesday evening.
[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 16-11-2009 18:51 ]
Er staat bij dat ze het zijn. Ik kan het een keer uit proberen door mijn abilities te veranderen.
Moet dan alleen tot morgen wachten tot mijn hero profile opnieuw geladen wordt.
Ik zou jouw kunnen vragen even je abilities te veranderen, maar ben bang dat je dan twee hero points kwijt bent.
Ik zou jouw kunnen vragen even je abilities te veranderen, maar ben bang dat je dan twee hero points kwijt bent.
Ah ok beter, zal zelf dan ook nog even kijken hoe en wat want als je ze op een of andere manier 600 breed kan krijgen past het mooi op tweakerspeet79 schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:53:
Er staat bij dat ze het zijn. Ik kan het een keer uit proberen door mijn abilities te veranderen.
Het idee is dan om in die post te zien wat de hero is waarmee het meest wordt gespeeld en tevens zal ik het ook zo doen dat ik voornamelijk de actieve mensen erin laat.
Haha ja
Kan gewoon via http://twitter.com/bfheroes toch. Geen zin om hier een aparte twitter account voor aan te maken.psychoclown schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:45:
[...]
2009/11/16 Free item on Twitter soon
Hello Heroes,
On Wednesday 18th November at 17:00 we will be giving you the chance to get your hands on a cool FREE item simply by following us on Twitter.
Just follow this simple Twitter Guide and keep your eyes peeled for our Tweets on Wednesday evening.
http://twitter.com/bfnationals
http://twitter.com/bfroyals
Hoezo ga je resetten? Wou je toch een andere verdeling proberen.psychoclown schreef op maandag 16 november 2009 @ 18:57:
[...]
Ah ok beter, zal zelf dan ook nog even kijken hoe en wat want als je ze op een of andere manier 600 breed kan krijgen past het mooi op tweakers
Het idee is dan om in die post te zien wat de hero is waarmee het meest wordt gespeeld en tevens zal ik het ook zo doen dat ik voornamelijk de actieve mensen erin laat.
Haha jaLeuke bug was dat toen ik nog niet zo lang speelde maar ik ga op 24 mijn skills resetten dan zal ik laten zien dan ik het ook met minder kan
Van het weekend eens geprobeerd met 5CM, 4BS, 3BB en 1 6th sense. Ik blijf blasting strike leuk vinden, maar ik ging wel heel erg vaak dood net op het moment dat ik het activeerde.
Zal ook wel een kwestie van oefening zijn, maar ik heb het maar weer terug gezet naar max BB en een puntje in grenade spam. Dat laatste voornamelijk omdat hij zo lekker combineert met 6th sense en de gewone grenade.
Max CM en max BB blijft toch het handigst voor soldier. In jouw geval zou ik gewoon kijken of ik BS nog verder omhoog kan krijgen. Spam is wel leuk maar niet de moeite waard om twee hero points te verspillen door de boel te resetten
[ Voor 10% gewijzigd door peet79 op 16-11-2009 19:07 ]
Paar vraagjes :
Ik ben volgens mij profiel 1 keer gekilled door Tommys Typewriter terwijl ik een royal ben
wtf ?
En wat is ELO ?
Ik ben volgens mij profiel 1 keer gekilled door Tommys Typewriter terwijl ik een royal ben
wtf ?
En wat is ELO ?
gewoon nee.
Ik was zondag helaas niet aanwezig, kwam doordat ik moest werken en omdat mijn ouders een beetje zeurden 
Misschien kunnen we volgende keer een uurtje eerder, komt voor mij ietsje beter uit iemand daarmee eens??
Misschien kunnen we volgende keer een uurtje eerder, komt voor mij ietsje beter uit iemand daarmee eens??
ELO is een manier om je in potjes te gooien met spelers met gelijk skill.SanderPS3 schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:12:
Paar vraagjes :
wtf ?
En wat is ELO ?
Als je meer wilt weten zul je dit en vorig topic even moeten doorzoeken
Zoals ik eerder had gezegd, dat kan wel tenminste als de rest dan kan zelf zal ik gewoon rond 15:00 aanwezig zijnk4kl44s schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:17:
Ik was zondag helaas niet aanwezig, kwam doordat ik moest werken en omdat mijn ouders een beetje zeurden
Waarom heeft iedereen het toch steeds over '2 hero points verliezen als je je skills reset'? Hero-points, dat zijn de punten die je toe kan wijzen aan de skills (BB,BS,etc)? Waarom verlies je die?
Kwa starttijd: Mss kun je dan gewoon de tabel kopieeren en er een nieuwe start-tijd bij zetten? Maak er lekker 14 uur van, dan ben ik er wss ook wel.
Kwa starttijd: Mss kun je dan gewoon de tabel kopieeren en er een nieuwe start-tijd bij zetten? Maak er lekker 14 uur van, dan ben ik er wss ook wel.
[ Voor 5% gewijzigd door JaWSnl op 16-11-2009 20:16 ]
Nou omdat ik en vast nog wel meer anderen door een bug een extra HP kregen en die bug heb ik dus 2x gehad toen ik net begon vandaarJaWSnl schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:16:
Waarom heeft iedereen het toch steeds over '2 hero points verliezen als je je skills reset'? Hero-points, dat zijn de punten die je toe kan wijzen aan de skills (BB,BS,etc)? Waarom verlies je die?
owww
handig. geen idee of dat mij gebeurd is 
Irritantse bug waar ik last van heb: 1 op de 5 schoten met de AT (Anti-Tank-weapon) is dat je niks kunt doen, niet schieten, niet wisselen van wapen, totdat hij zichzelf nog een keer herladen heeft... erg irri en kost op cruciale momenten soms een death.
Nog 1: er staat altijd (ook na een re-install, hoewel het dan mss een ronde duurt) altijd Criteria completed: in beeld zonder de reden van die criteria eronder... die heb ik daar ooit gekregen door een bonus-achievement te halen (iets met de jeep ofzo) en sindsdien gaat het nooit meer weg. niet altijd last van, maar valt wel op.
Irritantse bug waar ik last van heb: 1 op de 5 schoten met de AT (Anti-Tank-weapon) is dat je niks kunt doen, niet schieten, niet wisselen van wapen, totdat hij zichzelf nog een keer herladen heeft... erg irri en kost op cruciale momenten soms een death.
Nog 1: er staat altijd (ook na een re-install, hoewel het dan mss een ronde duurt) altijd Criteria completed: in beeld zonder de reden van die criteria eronder... die heb ik daar ooit gekregen door een bonus-achievement te halen (iets met de jeep ofzo) en sindsdien gaat het nooit meer weg. niet altijd last van, maar valt wel op.
Haha ja best wel en vooral toevallig dat mij die bug twee keer overkwamJaWSnl schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:33:
owwwhandig. geen idee of dat mij gebeurd is
Owja dat zei je een tijdje terug al eens ingame, lijkt me echt super irritant. Zul je ook nog zien dat het altijd op van die momenten gebeurt dat je vol de tegenstanders in rushed en weet dat je ze kan hebben maar dat je niks kunt doen door een bug
Hmm dat zegt me niet zoveel maar ik heb ook nog geen jeep achievement gehaald (heb ze ook pas sinds kort). Wat geen bug is maar wel irritant zijn die lappen tekst van admins.. zie je alleen maar een grote oranje vlek aan de linkerkant

Verwijderd
Zo vandaag nog een paar uurtjes gespeeld, ben nu level 11. Levels duren wel lang maar gelukkig is dit niet een Harde zweet RPG, lekker knallen en hoe goed ze ook zijn killen kan je ze toch als je het goed doet =).
Ik zou graag op zondag ook een keer meedoen, alleen zit ik dan helaas vaak vol met een wedstrijd spelen en alles wat daar bij komt kijken.
Ik zou graag op zondag ook een keer meedoen, alleen zit ik dan helaas vaak vol met een wedstrijd spelen en alles wat daar bij komt kijken.
Wat mij wel eens opvalt is dat ik mezelf niet kan healen of mijn tank niet kan healen. Kunnen servers ingesteld zijn dat dit soort zaken uitgeschakeld wordt? Schaf ik daar mijn zuur neergeschoten punten voor aan om op een server te komen om mijn gunner niet te kunnen healen?
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Hmm nooit gehad eigenlijk maar het is wel zo dat zodra je geraakt wordt je bandage of wrench stopt en als jeeen bandage gebruikt wanneer je geraakt bent dood BB zal die alleen de DoT stoppenXaverius schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:30:
Wat mij wel eens opvalt is dat ik mezelf niet kan healen of mijn tank niet kan healen. Kunnen servers ingesteld zijn dat dit soort zaken uitgeschakeld wordt? Schaf ik daar mijn zuur neergeschoten punten voor aan om op een server te komen om mijn gunner niet te kunnen healen?
Wel vervelend is wanneer ik de abilities reset er standaard 1 punt is toegekend aan 'Shield'.
Omdat ik FF gebruik, wil ik geen 'Shield'
Of ben ik de enige met deze frustratie?
Omdat ik FF gebruik, wil ik geen 'Shield'
Of ben ik de enige met deze frustratie?
There is no place like 127.0.0.1
Ik heb er geen last van, maar ik gebruik shield dan ook echt. Persoonlijke voorkeur uiteraard, het zou wellicht logischer zijn als je gewoon je eerste punt ook zelf kon kiezen.
Ik doe bij een gevecht: FF zo lang mogelijk, als ik bijna dood ben gooi ik mn shield in de strijd, eventueel heb ik dan mn legit nog over voor een directe vervolg battle als er nog een enemy aankomt ofzo.
Ik doe bij een gevecht: FF zo lang mogelijk, als ik bijna dood ben gooi ik mn shield in de strijd, eventueel heb ik dan mn legit nog over voor een directe vervolg battle als er nog een enemy aankomt ofzo.
Dat snap ik en ook is hij niet nog aan het aftellen om weer te kunnen gebruiken. De icoontjes zijn gewoon "grayed out", grijs en niet te activeren. Very annoying.psychoclown schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 07:33:
[...]
Hmm nooit gehad eigenlijk maar het is wel zo dat zodra je geraakt wordt je bandage of wrench stopt en als jeeen bandage gebruikt wanneer je geraakt bent dood BB zal die alleen de DoT stoppen
Gisteravond heb ik nog wel een WTF-momentje gehad. Ik spawnde in een game waar ik binnen een minuut 400 punten bijelkaar had geschoten met mijn cheeser en maxwel op twee vliegtuigen voordat eentje me midden in het veld zag staan. Dus die komt zo mooi schuin op me afvliegen en wil me wingclippen. Spijtig genoeg moest ik toen herladen en switchte ik naar de langzame maxwel. Maar kapot wilde het vliegtuigje niet voordat hij bij me was dus wat doet Xaffie3, die springt op het juiste moment en ziet het vliegtuig onder zich doorgaan.

Ik draai me om en anderhalve seconde later had ik het vliegtuig alsnog in brokjes uiteen laten gaan.
Stop de verwelking!
lol dat zijn leuke acties inderdaad, over de wing van een plane heen springen
gebeurd me ook wel eens als ik vlieg, dat iemand springt en dan baal je, want het was een mooie kill geweest anders
maar goed vliegen kan ik niet zo goed, dus pak die zo min mogelijk -> voornamelijk als transport middel om snel ergens een tank te jatten ofzo
Heb je dan wel bandages/wrenches gekocht? Of heb je een slagje groter/kleiner gekocht en niet aan een slot gebonden?Xaverius schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:24:
[...]
Dat snap ik en ook is hij niet nog aan het aftellen om weer te kunnen gebruiken. De icoontjes zijn gewoon "grayed out", grijs en niet te activeren. Very annoying.
Gisteravond heb ik nog wel een WTF-momentje gehad. Ik spawnde in een game waar ik binnen een minuut 400 punten bijelkaar had geschoten met mijn cheeser en maxwel op twee vliegtuigen voordat eentje me midden in het veld zag staan. Dus die komt zo mooi schuin op me afvliegen en wil me wingclippen. Spijtig genoeg moest ik toen herladen en switchte ik naar de langzame maxwel. Maar kapot wilde het vliegtuigje niet voordat hij bij me was dus wat doet Xaffie3, die springt op het juiste moment en ziet het vliegtuig onder zich doorgaan.![]()
Ik draai me om en anderhalve seconde later had ik het vliegtuig alsnog in brokjes uiteen laten gaan.
Haha dat is wel vet geniaal
Alsof je aan het springtouwen bent
Natuurlijk heb ik genoeg ingeslagen om WW3&4 te overleven... En als ze niet gebonden zijn dan zou ik ze toch ook niet grijs zien? Dan zie je een leeg gat... 
Net volgens mij een cheater gehad die me achter een gebouw zag staan en zodra ik ernaast kwam me probeerde te snipen. Verder erg lastige potjes zonet... Ik snap niet hoe ik het zo tegen een soldier kan afleggen met een gunner en FF&shield aan...
Net volgens mij een cheater gehad die me achter een gebouw zag staan en zodra ik ernaast kwam me probeerde te snipen. Verder erg lastige potjes zonet... Ik snap niet hoe ik het zo tegen een soldier kan afleggen met een gunner en FF&shield aan...
Stop de verwelking!
Niet een andere enemy soldier die 6th sense aan had staan? Dan ziet het hele enemy team jou, ook de sniper.Xaverius schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:22:
edit: oftewel was je zelf onzichtbaar of niet? en had de enemy soldiers in het team?
[ Voor 8% gewijzigd door JaWSnl op 17-11-2009 13:23 ]
Wel als je een betere/slechtere bandage/wrench gekocht hebtXaverius schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:22:
Natuurlijk heb ik genoeg ingeslagen om WW3&4 te overleven... En als ze niet gebonden zijn dan zou ik ze toch ook niet grijs zien? Dan zie je een leeg gat...
Verwijderd
Even een vraagje he
Waarom plannen jullie niet wat vaker potjes in, bijv elke avond om 8 uur ofzo. Als veel mensen dit spelen zal elke avond toch wel aardig vol zitten dan lijkt mij ?
Er wordt sowieso vaker gegamed dan alleen op zondag. Dus goeie kans dat je elkaar vaker tegen komt. Maar iedereen doet het op zijn eigen tijd, dus dan is plannen gewoon te veel gedoe. Maar als iemand aangeeft vanavond nog te gaan gamen, dan ga ik meedoen
vanavond ff wat tijd over, afhankelijk van hoe goed het lukt om ubuntu desktop Debian ubuntu server te installeren op een oude laptop.
Ik zou zeggen, neem het initiatief. De reden dat ik zondagmiddag organiseer is omdat ik dan weet dat er veel mensen kunnen en zelf kan ik dan ook. Doordeweeks speel ik zelf vrijwel niet en als ik speel zijn het andere spellen zoals bijv. TorchlightVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:07:
Even een vraagje heWaarom plannen jullie niet wat vaker potjes in, bijv elke avond om 8 uur ofzo. Als veel mensen dit spelen zal elke avond toch wel aardig vol zitten dan lijkt mij ?
Datum: Zondag 22 November | Aanvang: ~14:00 | |||||||
# | Got username | bfh account | Hero | Class | Team | Level | Aanwezig |
1. | psychoclown | kyozu. | kyozu | Soldier | Nationals | lvl23 | ~15:00 |
2. | JaWSnl | JeMoederIsEen | zuigendemama | Gunner | Nationals | lvl21/22 | |
3. | Joosie200 | joosie200 | joosie200 | Gunner | Nationals | lvl16 |
Verwijderd
Ah oke nou ik ben vanavond nog wel even online, voeg me maar toe als vriend = Lucky_strikeNL . Gaat lekker laatste tijd bijna altijd meer als 1300 punten!. Alleen ik moet is leren wat minder dood te gaan haha
Hopelijk kom ik vnv nog een van jullie tegen ^^
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 19:39 ]
Ik heb je toegevoegd (JeMoederIsEen). Ik ben nog aan het proberen ubuntu server op andere pc te installeren (klote GRUB) en geef dat over een half uur op: of het is dan gelukt, of het is weer gefaalt. iig probeer ik dan online te komen.
Zie de topic waarschuwing en TS als je mensen makkelijk tegen wilt komenVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:37:
Ah oke nou ik ben vanavond nog wel even online, voeg me maar toe als vriend = Lucky_strikeNL . Gaat lekker laatste tijd bijna altijd meer als 1300 punten!. Alleen ik moet is leren wat minder dood te gaan haha
Heb trouwens ook maar een dynamic signature gemaakt
Verwijderd
Huh wat bedoel je met de topic waarschuwing ?psychoclown schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:49:
[...]
Zie de topic waarschuwing en TS als je mensen makkelijk tegen wilt komen
Heb trouwens ook maar een dynamic signature gemaakt
[afbeelding]
Net nog even lekker gespeeld aantal lekker potjes
15 kills 0 deaths , 12 kils 0 deaths en zo nog een aantal ook een aantal keer 3 death en 14 kills
[img=http://img163.imageshack.us/img163/5333/120v.th.jpg]
Edit: ik zie nu pas dat een aantal mij hebben aangemeld als vriend, nu ben ik uitgespeeld maar altijd leuk om julllie te joinen als ik online ben ^^
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 22:17 ]
Als je wilt posten zie je een topic waarschuwing waarin hetzelfde staat als de playertable.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:02:
[...]
Huh wat bedoel je met de topic waarschuwing ?
Heb ik daar neer laten zetten zodat het geen spamfest wordt met "Ik heb die en die geadd, add mij ook: xxxx" als je begrijpt wat ik bedoel
vanavond ff een paar uurtjes gegamed, maar ging niet helemaal lekker... voornamelijk door een server met 2 goeie gunners en een sniper die op BB zeg maar op een heuvel helemaal achteraan de baai gaat zitten: waar je als gunner bijna nooit hem kan raken, ook niet met FF. Niet dat ie echt goed schoot, maar wel uiterst irritant.
Dus vanavond wel wat punten gescoord, maar had er niet echt een lekker gevoel bij
Dus vanavond wel wat punten gescoord, maar had er niet echt een lekker gevoel bij
Was ik die goede gunner? 
Joosie heeft nog moeite met mij maar ik had meer moeite met jou. En soms dan zit ik weer op de verkeerde toets te klikken...
Niet 3 maar 4 indrukken sukkel!
Edit: waarom willen zoveel mensen de "slechterik" spelen...
Joosie heeft nog moeite met mij maar ik had meer moeite met jou. En soms dan zit ik weer op de verkeerde toets te klikken...

Edit: waarom willen zoveel mensen de "slechterik" spelen...
[ Voor 14% gewijzigd door Xaverius op 17-11-2009 23:19 ]
Stop de verwelking!
Verwijderd
Ah oke ik snap hem!psychoclown schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:48:
[...]
Als je wilt posten zie je een topic waarschuwing waarin hetzelfde staat als de playertable.
Heb ik daar neer laten zetten zodat het geen spamfest wordt met "Ik heb die en die geadd, add mij ook: xxxx" als je begrijpt wat ik bedoel
Het lijkt idd zo haha, dat veel mensen de slechterik willen spelen. Al die mensen die met die duitsers spelen!
Edit: Is er trouwens nog een manier om meer of minder valorpoints te krijgen, want ik krijg er nu steeds maar 7, behalve missies dan he?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 23:24 ]
Naja problemen met jou xaffie. Het was de combi van die sniper. Dat plus dat de royals goed speelden met jou als aanvoerder. Dus al met al delf ik dan het onderspit. Maar ik had mooi geen lag en het was ondanks verliezen wel tof gisteren
VP boost kopen in de shop maar verder zou ik het niet zo weten. Let ik eerlijk gezegd ook nooit zo op omdat ik altijd best snel VP binnen sleep en daar hoef ik niet eens veel voor te spelenVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:22:
[...]
Edit: Is er trouwens nog een manier om meer of minder valorpoints te krijgen, want ik krijg er nu steeds maar 7, behalve missies dan he?
Try out our new and awesome weapons on the PTE. about 11 hours ago
[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2009 08:05 ]
2. | JaWSnl | JeMoederIsEen | zuigendemama | Gunner | Nationals | lvl21/22 | |
3. | Joosie200 | joosie200 | joosie200 | Gunner | Nationals | lvl16 | |
4. | DonPr0n | DonPr0n | DonPr0n | Commando | Nationals | lvl11 |
Ik meld mij ook maar weer aan ^^
In de week wel bijna geen tijd om te spelen..
[ Voor 4% gewijzigd door DonPr0n op 18-11-2009 08:18 ]
Ah prima alweer een leuk aantal mensen die mee doen
Ik heb deze week ook weinig tijd maar het is nog maar 40.000 punten tot level 22 dus die moet ik nog ff halen. Met een gemiddelde score van 220 per minuut betekend dat op de kop af 3 uur gamen nog: dat moet wel lukken.
Wel druk druk druk inderdaad. Trouwens Koenn wat is jouw voorgeschiedenis van shooter-games? Omdat je aangaf lekker veel kills en weinig deaths te hebben kwam je iig gelijk over als 'iemand die het vaker doet'. Ben wel benieuwd hoe dat gamed met/tegen jou. Ben je vaak Royal of National?
Wel druk druk druk inderdaad. Trouwens Koenn wat is jouw voorgeschiedenis van shooter-games? Omdat je aangaf lekker veel kills en weinig deaths te hebben kwam je iig gelijk over als 'iemand die het vaker doet'. Ben wel benieuwd hoe dat gamed met/tegen jou. Ben je vaak Royal of National?
Elritzo is mijn naam en mijn hero ook:) ik zal dit topic ook is in de gaten houden om mee te spelen met onze medetweakers!
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Vandaag had ik een irritant RR-potje. Er zat bijna continue een national commando op een huis voor de vlag bij de binnenplaats te schieten naar de royalzijde en veelal ook spawnkillde (waar ik een gruwelijk hekel aan heb). Daarnaast waren er twee national commando's die telkens helemaal aan de achterzijde van mijn kant zaten te schieten dus je zat regelmatig tussen de commando's in.
Nu kan je zeggen, goede tactiek... Ik vind het schieten van achter spawnplekken een teken van zwakte. Het is natuurlijk makkelijk punten schieten zo maar IMHO een teken dat je niet goed bent in het spel zelf en zo maar je puntjes moet krijgen...
Zo, dat moest ik ff kwijt...
Overigens scheld ik veel op dit soort snipers. Ik heb geen problemen als ik door een sniper wordt neergelegd, als het maar head-on is. Niet dat ik één, twee knallen in mijn kop heb voordat ik me heb kunnen omdraaien.
Nu kan je zeggen, goede tactiek... Ik vind het schieten van achter spawnplekken een teken van zwakte. Het is natuurlijk makkelijk punten schieten zo maar IMHO een teken dat je niet goed bent in het spel zelf en zo maar je puntjes moet krijgen...
Zo, dat moest ik ff kwijt...
Overigens scheld ik veel op dit soort snipers. Ik heb geen problemen als ik door een sniper wordt neergelegd, als het maar head-on is. Niet dat ik één, twee knallen in mijn kop heb voordat ik me heb kunnen omdraaien.
Stop de verwelking!
Ja dat vind ik ook kak.. JaWS heeft al vaak moeten aan horen dat ik gedood was door een sniperXaverius schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:08:
Vaak genoeg dat de enige die mij killed een/de sniper is maar dan wel 9 van de 10 keer als ik net in gevecht ben met een soldier of gunner en ook altijd in mijn rug..
Verwijderd
Haha ik zat net in een pot buccaneer bay, daar zaten 2 snipers op een onmogelijke te bereike positie. Om gek van te worden, elke keer als je dan 1vs1 gaat komen die snipers in je rug !
Ik moet zondag verstek laten gaan, had er geen rekening mee gehouden dat ik zondagmiddag bij mijn opa op bezoek zou gaan samen met mijn zus. Haal mij dus maar van de lijst.
Dat kun je zelf doenJoosie200 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:35:
Haal mij dus maar van de lijst.
2. | JaWSnl | JeMoederIsEen | zuigendemama | Gunner | Nationals | lvl21/22 | <15:00 |
4. | DonPr0n | DonPr0n | DonPr0n | Commando | Nationals | lvl11 |
Twitter:
FREE code – get yer free code here – limited use – expires soon: DMPW-VLTN-TU55-4DS7 – redeem it here:http://bit.ly/3s7qzl #bfheroes
FREE code – get yer free code here – limited use – expires soon: DMPW-VLTN-TU55-4DS7 – redeem it here:http://bit.ly/3s7qzl #bfheroes
Thnx ik heb m gelijk ff gebruikt
dat is wel lekker!
ik doe misschien wel mee maar dat weet ik dan pas op de dag zelf, kan ik dan ondertussen gewoon ff joinen?
(acc dragontje124)
(acc dragontje124)
Nice! Vandaag had ik nog niet gekeken dus je bent me voorGhostface9000 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:09:
Twitter:
Tuurlijk, zolang je maar een van ons (of beter allemaal) hebt en volgens mij heb ik jou al.dragontje124 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:34:
ik doe misschien wel mee maar dat weet ik dan pas op de dag zelf, kan ik dan ondertussen gewoon ff joinen?
(acc dragontje124)
Alleen voordat er nog meer mensen komen die hun account nog eens gaan posten, check de playertable voor iedereen van tweakers die bfh speelt en van gezelligheid houdt..
Net even getest en de sigs zijn inderdaad dynamisch. Heb mijn abiilities veranderd en de sig veranderd netjes mee.
Hoe heb je je sig trouwens smaller gemaakt psychoclown? Heb je een "advanced signature" gemaakt?
Hoe heb je je sig trouwens smaller gemaakt psychoclown? Heb je een "advanced signature" gemaakt?
Ja zag ik ook al staan en stond erbijpeet79 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:57:
Net even getest en de sigs zijn inderdaad dynamisch. Heb mijn abiilities veranderd en de sig veranderd netjes mee.[afbeelding]
Heb inderdaad een advanced sig gemaakt, best vies werk om die 'levels' precies over die slotjes te krijgen
Bedankt voor het doorgeven!Ghostface9000 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:09:
Twitter:
Stop de verwelking!
Zit nu in een bijna level VV/RR i3d sever, dus wie wil..
Ik ga het maar eens proberen
Ben het nu aan het downloaden!
Fresh blood!Neefdave schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:51:
Ik ga het maar eens proberenBen het nu aan het downloaden!
Zojuist even een tijdje met Petero gespeeld waar een of andere franse noob mij steeds voor cheater uitmaakt
Scores waren erg netjes ondanks dat ik eerst steeds moest proberen de sensitivity een beetje lekker te krijgen.. 14-0 13-0 20-3 etc
Ook nog even een tijdje met Yrch gespeeld en een irl vriend, ging best lekker ook nog in die favo server, 3.5k punten met XP boost 53xx exp, ongeveer 50k bij elkaar geschoten! Ook nog 2x geranked dus ben nu Private IV
Zo en nu even afwassen
Zo vanavond ging over het algemeen weer lekker
tijdje met kyzou, soms lekker samen ook echt. Ik heb het naar mn zin gehad 
Even heel kort een stukje "5-person car": http://www.xfire.com/video/19318a/
Al was die rit van korte duur want die vent kon voor geen meter sturenJaWSnl schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:08:
Zo vanavond ging over het algemeen weer lekkertijdje met kyzou, soms lekker samen ook echt. Ik heb het naar mn zin gehad
Ja ging erg lekker wee ook mede door mijn sensitivity die ik nu beter heb ingesteld.
Weet niet wat we hadden maar we speelden echt goed samen soms, allebei dikke killstreaks omdat je net inviel op het moment dat ik het moeilijk kreeg. Met Shield en jij die voor/naast me kwam knallen had ik vaak net genoeg tijd om het tot de volgende CM te halen. Echt een super avond wat mij betreft met ook lekker veel exp!
Ha! Ik rij ook wel eens als vierde mee. Ik had ook in een filmpje gezien dat dit kan, ik zou er zelf niet eens bij stil staan.
Stop de verwelking!
In de auto kan idd, maar als je voor de auto gaat zitten en bukt dan wordt je volgens mij net zo goed vastgehouden als erin. Als je goed je best doet moet je zonder veel moeite met een man of 7 in/aan de auto passen
dat lijkt me wel wat voor een filmpje 
Owjah psycho helemaal aan het einde was echt zo grappig
ik was van plan om redelijk vlak over jou heen te vliegen, maar door lag kreeg ik mezelf niet meer omhoog. Toen kwamen vliegtuig en auto in een klutje van gehobbel en toen... toen leek het je een goed idee om uit te stappen
dat was zo grappig stiekem, we waren allebei keihard dood nog voordat we bij town waren 
Wat ik me afvraag: er werd toen met de update gezegd dat je je shield met teammates deelt... maar is dat ook zo? Ik heb het nooit gemerkt ofzo.
Owjah psycho helemaal aan het einde was echt zo grappig
Wat ik me afvraag: er werd toen met de update gezegd dat je je shield met teammates deelt... maar is dat ook zo? Ik heb het nooit gemerkt ofzo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.