[PC] Battlefield Heroes - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
JaWSnl schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:15:
[...]

i might just take you up on that :D eerst maar even eten nu.

edit: net ff met kaashoofd bezig geweest... maar hoe laat ben jij online?
Ben net een hele tijd online geweest, ik ga nu een detective kijken, daarna kom ik nog een halfuurtje. :P

Ben net level 17 geworden en Corporal V

EDIT: post 500 yay :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Dan weet ik gelijk het probleem: wij zijn nog geen friends. Ik heb je zojuist aan mn favorites toegevoegd, nu moet jij mij ook nog doen (accountname is JeMoederIsEen).
Balen :S

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
JaWSnl schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:05:
Ja dat probleem met niet meer zo goed zijn (natuurlijk maar in beperkte mate) heb ik ook: ben laatste week vooral torchlight aan het doen... en daar gaat veel tijd in zitten :P als ik kan ben ik morgen ook sowieso er wat eerder. Kijk wel hoe het werkt met joinen van psycho enzo, iig kijk ik rond 3 uur een keer of kyozu in een andere server bezig is.

edit: ik zie nu in mn friend-manager dat kyozu oranje is... zo maar eens joinen als ie begint :P
Ja same here, ook Torchlight maar sowieso speel ik niet heel veel door de weeks :)
O+ Had al zo'n vermoeden dat je op mij wachtte, moest nog even iets doen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Volgens mij heb jij moeite om op dit moment een goeie server te vinden :P ik joinde jou, moest ff wachten, en toen ik er eenmaal was: jij weg. had ik jou plaats ingenomen :+
sowieso gaat het niet lekker vanaaf. Als dat zo doorgaat ga ik zo stoppen, en morgen bidden voor beter.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
ik speel morgen tussen 12 en 3 smiddags, savonds ga ik lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:39:
Volgens mij heb jij moeite om op dit moment een goeie server te vinden :P ik joinde jou, moest ff wachten, en toen ik er eenmaal was: jij weg. had ik jou plaats ingenomen :+
sowieso gaat het niet lekker vanaaf. Als dat zo doorgaat ga ik zo stoppen, en morgen bidden voor beter.
Mja dat kwam omdat ik in de eerste server toen ik jou joinde een disconnect kreeg, potje erna op BASH (een favo van mij) maar zat in een VIP slot en werd gekicked.

Wel een aardige avond maar ik heb flink inefficiënt gebruik gemaakt van mijn XP boost vanavond.. De potjes met Nelis (bfh friend), teringbilly en JaWS waren leuk maar erg crap en te snel voorbij, in totaal maar 30k in 2 uur is wat ik zonder XP boost op een normale avond ook doe :'(
Het ging vanavond helaas met ups en downs en vaak werd ik dood geschoten door de snipers.. daar heb ik me vanavond weer even flink aan kapot geërgerd. Het wordt denk ik maar eens tijd om wat meer no sniper of 2 sniper limit servers te bookmarken ;)
Vind het trouwens ook nog steeds vervelend dat ik de ene keer wel een friend ingame zie (markering) en de andere keer niet. Ik ben er in ieder geval al achter dat ik de markering sowieso zie als ik diegene join.. 8)7

-edit-
Net nog heel even een half uurtje nog gespeeld in een random game maar wat een kak was dat weer.. te veel snipers, lame snipers (death steals / in de rug / campen), cheatende sniper (die zelfs 3x dood ging :') ).. Huilen met de pet op dus terwijl het eerste potje nog veelbelovend begon :)

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 08-11-2009 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Argh cant stand the 'mja'

Jah die friendmarkering zie je (ik) alleen als je een friend joint, en nooit als je gejoined wordt door een friend. Stomme bug in feite :)
Vanavond was erg bagger, er zaten lekkere rondes tussen maar geen lekker gevoel erbij. Nog een filmpje van de laatste ronde, kyozu is er nog even bij. http://www.xfire.com/video/18444c/ Niet veel aan verder hoor, dus alleen kijken bij uiterste verveling :)

Ik hoop dat het morgen wat leuker wordt, maar goed als het bagger gaat gewoon door gaan, als het te goed gaat join ik de vijand wel ff })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:04:
Argh cant stand the 'mja'

Jah die friendmarkering zie je (ik) alleen als je een friend joint, en nooit als je gejoined wordt door een friend. Stomme bug in feite :)
Vanavond was erg bagger, er zaten lekkere rondes tussen maar geen lekker gevoel erbij. Nog een filmpje van de laatste ronde, kyozu is er nog even bij. http://www.xfire.com/video/18444c/ Niet veel aan verder hoor, dus alleen kijken bij uiterste verveling :)

Ik hoop dat het morgen wat leuker wordt, maar goed als het bagger gaat gewoon door gaan, als het te goed gaat join ik de vijand wel ff })
Nou ik heb het dus random want teringbilly was wel marked, beide keren dat hij de server in kwam, maar jij daarentegen nooit. Erg vaag want het is juist zo handig om het in één oog op slag te kunnen zien.

Ja viel vies tegen, zelfs een potje toen we met z'n vieren in de server speelde dat ik 182(?) punten had en echt geen enkele had gezien hoe zuur is dat! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Jij bedoelt dit potje: Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/a39cf85f6e8b759358c6113f19acf9cc1d1d9735.jpg

Gefeliciteerd ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja pff.. dan is het ook niet gek dat ik maar ~50k bij elkaar heb gesprokkeld in 3 uurtjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik heb met je te doen. Want je hebt nu dus zelf die XP-boost gekocht? 1 dag? Want die dingen zijn pokke-duur heb ik gezien. Ga dat zelf ook echt niet besteden daaraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:36:
Ik heb met je te doen. Want je hebt nu dus zelf die XP-boost gekocht? 1 dag? Want die dingen zijn pokke-duur heb ik gezien. Ga dat zelf ook echt niet besteden daaraan.
Haha nee dat niet hoor, was nog een redeem code maar toch :)
Activeerde hem juist nu (gister) om er weer even optimaal gebruik van te kunnen maken maar gaat het niet echt lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:35:
Ja pff.. dan is het ook niet gek dat ik maar ~50k bij elkaar heb gesprokkeld in 3 uurtjes :'(
Misschien een tip ?
Probeer is een server te vinden waar commando's niet welkom zijn daar is mijn gemiddelde rond 3-4k exp per pot terwijl op server met 4 commando's vind ik het echt veel moeilijker om 3k exp te verzamelen en de potjes duren veel langer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:11:
[...]

Misschien een tip ?
Probeer is een server te vinden waar commando's niet welkom zijn daar is mijn gemiddelde rond 3-4k exp per pot terwijl op server met 4 commando's vind ik het echt veel moeilijker om 3k exp te verzamelen en de potjes duren veel langer .
Sowieso speel ik eigenlijk uitsluitend infantry only en als ik goed speel is ~2500 een normale score per potje maar hoe langer de potjes (meer getouwtrek) hoe meer punten ik scoor. Vaak zat 4k gehaald met snipers, was alleen zo dat we gister alleen maar campende snipers tegen kwamen en dat was voor mij alweer een hele tijd geleden. Speelde ook niet heel slecht maar wel ver ondermaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Vanmiddag al even bezig geweest met verschillende mensen hier (ik vraag me soms nog steeds af wie "GeneraalPardon" is. Maar kijk maar eens op [xfire]. Je ziet daar de laatste screenshot van vandaag... en klik maar eens steeds een plaatje naar beneden: zo ging het de hele middag bijna, op enkele ronden na. heerlijk! stelletje sniper noobs denken dat ze kunnen winnen van de grote JaWSnl en zijn companen. etc etc ;)
Ik heb er wel zin in straks nog lekker verder te gaan, hoop dat ik niet al mn goeie rondes al heb verspild ;) en ik hoop een aantal keer boven kyozu uit te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Datum: Zondag 8 November
Aanvang: ~15:00
#Got usernamebfh account
Hero
1.psychoclownkyozu.kyozu / soldier / national / lvl22
2.VirtuezLordCambic
3.JaWSnlJeMoederIsEenzuigendemama / gunner / national / lvl21
4.DonPr0nDonPr0nDonPr0n / commando / national / lvl10
5.JoepCrawlingTitCrawlingTit / commando / national / lvl22
6.MaranelloMaranelloStoofpeer / soldier / national / lvl14

Mocht het allemaal lukken met joinen. Probeer kyozu te joinen. Ik speel laatste tijd regelmatig met 4 friends, maar dan moet je niet raar opkijken als je 20 minuten in de queue staat 8)7

Wat ook een mogelijkheid is is om allemaal tegelijk een lege server in te gaan. Als je even wacht dan vult matchmaking de server vanzelf aan met tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
JaWSnl schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:11:
Vanmiddag al even bezig geweest met verschillende mensen hier (ik vraag me soms nog steeds af wie "GeneraalPardon" is. Maar kijk maar eens op [xfire]. Je ziet daar de laatste screenshot van vandaag... en klik maar eens steeds een plaatje naar beneden: zo ging het de hele middag bijna, op enkele ronden na. heerlijk! stelletje sniper noobs denken dat ze kunnen winnen van de grote JaWSnl en zijn companen. etc etc ;)
Ik heb er wel zin in straks nog lekker verder te gaan, hoop dat ik niet al mn goeie rondes al heb verspild ;) en ik hoop een aantal keer boven kyozu uit te komen :+
ik ben die enge halfnaakte, emotespammende supergunner :)
Ging wel lekker maar later zakte ik wat in, ze draaiden niet meer van die lekker softpr0n muziekjes op mijn radiostation :)
Die 0-4 enzo kwam doordat ik ff mijn behoeften aan het vervullen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
k4kl44s schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:29:
Die 0-4 enzo kwam doordat ik ff mijn behoeften aan het vervullen was :P
Too much information ;) maar prettig om te weten dat jij dat was :P jah je stond niet als friend in de lijst omdat jij mij gejoined was ipv andersom.

Hier een lijst van alle i3d-hosted servers: http://www.i3d.nl/gameservers.php?game=110
Andere lijsten kan ik zo snel niet vinden.

Edit: Ik denk dat het stiekem (met zo veel man) het slimst is om een lege server in te gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door JaWSnl op 08-11-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:33:
[...]

Hier een lijst van alle i3d-hosted servers: http://www.i3d.nl/gameservers.php?game=110
Andere lijsten kan ik zo snel niet vinden.

Edit: Ik denk dat het stiekem (met zo veel man) het slimst is om een lege server in te gaan.
Ja is mij ook goed, ik ben er zo bij dus dan kan ik al vast wel even kijken hoe mijn favo's ervoor staan (BASH wil soms nog wel eens leeg staan :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Goed het was een leuke middag, wel echt vaag dat het opeens veel slechter ging bij de nationals net toen ik bij de royals ging, daarna terug gejoined maar het wilde gewoon niet meer, er werd heel zwaar over ons heen gelopen.
Maar de rest van de tijd ownden we :)

Filmpje van RR, 0 deaths on my part :D http://www.xfire.com/video/18554f/
Op 2.48 zie je een niet al te wakkere enemy, loopt mij zo voorbij, zou mij toch echt gezien moeten hebben.
Op 3.50 zie je hoe handig dat sneak-geluidje is van onzichtbare commando's. Iemand ooit gemerkt? ERG prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Na die irritante lag wilde het inderdaad niet meer lukken. Je hebt echt het beste potje van de middag gecapt. Sneak-geluidje voor commando's luister ik ook altijd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 09:58
Welk sneakgeluidje bedoel je dan?
Want op 3:50 hoor ik echt niets speciaal :p
Maar ja, ik (als commando) let ook wel op geluiden, zeker die wat er zijn wanneer je een hoog boordje op loopt of springt, dat gekreun hoor je ook nog wel hard.. En dan is het zaak van je om te draaien en MT te gebruiken ^^

Maar het was wel een leuk potje tot die lag kwam inderdaad, sindsdien kon ik bijnan iets meer raken, en dan die spawncampers erna..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:45:
Goed het was een leuke middag, wel echt vaag dat het opeens veel slechter ging bij de nationals net toen ik bij de royals ging, daarna terug gejoined maar het wilde gewoon niet meer, er werd heel zwaar over ons heen gelopen.
Maar de rest van de tijd ownden we :)

Filmpje van RR, 0 deaths on my part :D http://www.xfire.com/video/18554f/
Op 2.48 zie je een niet al te wakkere enemy, loopt mij zo voorbij, zou mij toch echt gezien moeten hebben.
Op 3.50 zie je hoe handig dat sneak-geluidje is van onzichtbare commando's. Iemand ooit gemerkt? ERG prettig.
Ja was zeker een toffe middag en tot aan de lag waren wij niet te stoppen.
Speelde gemiddeld over de middag vrij aardig, voor mijn doen, en de aftrap was erg prettig.. 18-0 op RR en constant in de actie ;)

Na de lag was het flink minder, ging sowieso al twee keer dood daardoor maar daarna waren de royals flink op gang met gunnertrains van 5-6 personen. Dat was helaas een beetje jammer maar was niet anders, slecht speelden we in ieder geval niet slecht.

Ja dat gebruik ik altijd, heel handig want dan kan ik ze makkelijk marken met BB :)
DonPr0n schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:15:
Welk sneakgeluidje bedoel je dan?
Want op 3:50 hoor ik echt niets speciaal :p
Maar ja, ik (als commando) let ook wel op geluiden, zeker die wat er zijn wanneer je een hoog boordje op loopt of springt, dat gekreun hoor je ook nog wel hard.. En dan is het zaak van je om te draaien en MT te gebruiken ^^

Maar het was wel een leuk potje tot die lag kwam inderdaad, sindsdien kon ik bijnan iets meer raken, en dan die spawncampers erna..
Zo'n geluidje dat iemand in stealth is, dat hoor je soms als die persoon voorbij loopt :)

Flink wat punten kunnen pakken, toch zo'n 60k en het was super mooi met zoveel man samen spelen!
Ook nog 2-3 ranks gedaan, schiet wel op in dit tempo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Het geluidje hoor je echt NET na mijn heal-geluidje, als ik een medpack gebruik. Het is op 3:38 merk ik nu. Vreemd, net d8 ik echt op een ander moment. Listen again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo, herfstvakantie zit erop, vakantiefoto's gesorteerd. Uncharted 2 uitgespeeld en tentamens geleerd. Nu is het weer tijd voor BFH. Kan ik mijn gunner weer nieuw leven inblazen. Zo te lezen is er een nieuwe update. Die eerst maar eens binnenhengelen. Jammer dat ik nu pas las dat jullie vanmiddag een meeting hadden, maar ach de volgende keer ben ik wel weer van de partij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joosie200 schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:54:
Zo, herfstvakantie zit erop, vakantiefoto's gesorteerd. Uncharted 2 uitgespeeld en tentamens geleerd. Nu is het weer tijd voor BFH. Kan ik mijn gunner weer nieuw leven inblazen. Zo te lezen is er een nieuwe update. Die eerst maar eens binnenhengelen. Jammer dat ik nu pas las dat jullie vanmiddag een meeting hadden, maar ach de volgende keer ben ik wel weer van de partij ;)
Oh er komt vast nog wel een volgende keer ;)
Wat mij betreft kunnen we volgende week zondag nog wel weer zo'n meeting doen.

Trouwens een vraagje aan de experts, keg heeft toch helemaal geen DOT meer want daar is het slow effect voor terug gekomen toch? Is het slow effect voor elk level even sterk? Dan kan ik dat plaatje namelijk aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Het is voor iedereen even erg, maar bij de commando lijkt het het ergst want die verwacht je snel weg te zien rennen :P

Volgende week ben ik er niet bij, dan sta ik op een beurs met de shop van mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb voor mijn gunner, generaal majoor, lvl 15 een outfit bij elkaar gekocht. Loop nu rond met een gepimpt wapen en in rood/wit :P Kostte me 20 euro, maar ach dat kon ik wel missen. Moest de eerste paar rondjes weer in komen ookal wonnen de nationals telkens. Laatste paar potjes draaide ik weer mee zoals ik vanouds gewend ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:56:
Het is voor iedereen even erg, maar bij de commando lijkt het het ergst want die verwacht je snel weg te zien rennen :P

Volgende week ben ik er niet bij, dan sta ik op een beurs met de shop van mijn vrouw.
Ik bedoelde de level van keg, zit daar verandering in in het slow effect?

Ah too bad maar komen vast nog kansen genoeg ;)
Joosie200 schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:48:
Ik heb voor mijn gunner, generaal majoor, lvl 15 een outfit bij elkaar gekocht. Loop nu rond met een gepimpt wapen en in rood/wit :P Kostte me 20 euro, maar ach dat kon ik wel missen. Moest de eerste paar rondjes weer in komen ookal wonnen de nationals telkens. Laatste paar potjes draaide ik weer mee zoals ik vanouds gewend ben :)
Mja ik had ook 15eu gedaan, opzich best gek voor wat kleertjes 8)7
Maar ik had er al best wat lol mee gehad en zal ik ook best wel nog mee hebben want het is gewoon voor mij een relax game waar ik in kan presteren. Die drang komt bij mij toch altijd naar boven wanneer ik een shooter speel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Ik heb XFire geinstalleerd, kan ik ook wat filmpjes maken :)

Voeg mij ff toe: k4kl44s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2714/4090120716_87e79482c8.jpg

Zo ziet mijn gunner er nu uit. Ben trouwens van wapen veranderd, heb nu de ene die goed is in korte afstanden, Rudi Ridiculis o.i.d. Pakte goed uit, want de potjes die ik daarna speelde verliepen soepeler dan voor heen. Jammer dat ik dan weer zo'n gepimpte heb voor lange afstanden die traag is en niet koos voor de gepimpte bazooka. Want feitelijk gebruik ik hem niet langer, want die rudi is veel handiger :D

@k4kl44s: 5/5 FF, 3/5 shield, 1/5 legit. Wil dat 5/5, 5/5, 5/5 maken voor op lvl 30.

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 09-11-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Joosie200 schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:27:
[afbeelding]

Zo ziet mijn gunner er nu uit. Ben trouwens van wapen veranderd, heb nu de ene die goed is in korte afstanden, Rudi Ridiculis o.i.d. Pakte goed uit, want de potjes die ik daarna speelde verliepen soepeler dan voor heen. Jammer dat ik dan weer zo'n gepimpte heb voor lange afstanden die traag is en niet koos voor de gepimpte bazooka. Want feitelijk gebruik ik hem niet langer, want die rudi is veel handiger :D
Zelf gebruik ik de Standaard, en de snelle Shotgun, anders gebruik ik Standaard + Langzame.
Welke abilities gebruik jij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Hmm gebruik als gunner twee machineguns. Die voor de korte afstand en een voor de gemiddelde afstand. Werkt als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
BigFast schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:06:
Hmm gebruik als gunner twee machineguns. Die voor de korte afstand en een voor de gemiddelde afstand. Werkt als een tiet.
Hmm, zo heb ik er nog nooit bij stil gestaan. Want shotgun gebruik ik nooit terwijl ik hem telkens kan gebruiken. En er zijn momenten waarop mijn machine gun out of ammo is, dus dan kun je mooi over op machine gun #2. Bedankt voor het melden, kan ik weer wat aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Joosie200 schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:12:
[...]

Hmm, zo heb ik er nog nooit bij stil gestaan. Want shotgun gebruik ik nooit terwijl ik hem telkens kan gebruiken. En er zijn momenten waarop mijn machine gun out of ammo is, dus dan kun je mooi over op machine gun #2. Bedankt voor het melden, kan ik weer wat aanpassen ;)
Niet dat ik jou manier wil afkraken ofzo hoor :)
Maar probeer eens mijn built:
-LegIt 5/5 (Lang Rennen is heel chill, en maar 10 sec recharge)
-Shield 1/5 (Als je LegIt gebruikt ben je het snelst, en dus moeilijk te raken)
-Keg 1/5 (Handig om een LegIt gunner te slowen, of om groepjes hevig te beschadigen)
-FF 2/5 (Regen)
Als je die keg niet gebruikt kan je die ook vervangen voor lvl 3/5 FF

Probeer dan deze strategie, aankomen met legit/Keg/Bazooka, dan als ie bijna op is FF, als die af is of je bent bijna dood, doe shield als last resort :) Bij mij betekent dit gegarandeerd hoge K/D

PS: Ik voel er eigenlijk wel wat voor om een filmpje te maken...
Doet er iemand mee??
Ik wil wel voor een maandje een server huren, mischien met wat subsidie van een van jullie :D
Moet wel eerst weten of er animo voor is...

[ Voor 35% gewijzigd door k4kl44s op 09-11-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik had vanavond een potje waarin twee nederlanders maar bleven gooien met vieze ziektes. Vraag je of het normaal kan en je wordt uitgescholden. Kan nou tegen zulke kleine kindjes iets gedaan worden? Ik heb geen screenshots maar wel hun namen..

Echt te triest voor woorden... :N

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Xaverius schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:07:
Ik had vanavond een potje waarin twee nederlanders maar bleven gooien met vieze ziektes. Vraag je of het normaal kan en je wordt uitgescholden. Kan nou tegen zulke kleine kindjes iets gedaan worden? Ik heb geen screenshots maar wel hun namen..

Echt te triest voor woorden... :N
Ik moet toegeven dat ik soms ook een rage heb, maar ik ga niet zo extreem met ziektes smijten.
Ik hou op als ik weet dat ik te ver ga...
en meestal zeg ik ook sorry na mijn rage :P

Deze mensen die verklooien het spel wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik heb daarvoor altijd xfire aanstaan. Verschillende malen al mensen gereport die ziektes gooien, van bepaalde nazi-leiders houden en ze aanbidden, etc. Ik denk dat simpel melden van gescheld niet veel helpt, hoewel als veel mensen het doen het wel zal schelen. Maar een screenshot kan veel helpen gok ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ja, ik moet mezelf eens aanleren om BF Heroes te starten via Xfire... Ik heb in ieder geval de namen genoteerd.

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joosie200 schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:27:
[afbeelding]

@k4kl44s: 5/5 FF, 3/5 shield, 1/5 legit. Wil dat 5/5, 5/5, 5/5 maken voor op lvl 30.
Die ziet er ook tof uit :)
k4kl44s schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:12:
[...]

Niet dat ik jou manier wil afkraken ofzo hoor :)
Maar probeer eens mijn built:
-LegIt 5/5 (Lang Rennen is heel chill, en maar 10 sec recharge)
-Shield 1/5 (Als je LegIt gebruikt ben je het snelst, en dus moeilijk te raken)
-Keg 1/5 (Handig om een LegIt gunner te slowen, of om groepjes hevig te beschadigen)
-FF 2/5 (Regen)
Als je die keg niet gebruikt kan je die ook vervangen voor lvl 3/5 FF

Probeer dan deze strategie, aankomen met legit/Keg/Bazooka, dan als ie bijna op is FF, als die af is of je bent bijna dood, doe shield als last resort :) Bij mij betekent dit gegarandeerd hoge K/D

PS: Ik voel er eigenlijk wel wat voor om een filmpje te maken...
Doet er iemand mee??
Ik wil wel voor een maandje een server huren, mischien met wat subsidie van een van jullie :D
Moet wel eerst weten of er animo voor is...
Ik speel dan wel geen gunner maar ik weet wel dat je even moet oefenen voor je dat onder de knie heb. Je wilt immers alles raak hebben dus moet je je reflexen aanscherpen met LI aan.

Hoezo wil je daarvoor een server huren eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik heb laatst eens zitten kijken kwa prijzen. Totaal is al snel 30 euro per maand bij i3d bijvoorbeeld. Ik zou het er niet voor over hebben. Als iemand hier bij ons thuis een server wil financieren >< 100/100 verbinding :P ik heb er het geld niet voor. Wat voor computer zou je nodig hebben om een dedicated server te runnen? Of kan dat niet zomaar, eigen dedicated server runnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:56:
Ik heb laatst eens zitten kijken kwa prijzen. Totaal is al snel 30 euro per maand bij i3d bijvoorbeeld. Ik zou het er niet voor over hebben. Als iemand hier bij ons thuis een server wil financieren >< 100/100 verbinding :P ik heb er het geld niet voor. Wat voor computer zou je nodig hebben om een dedicated server te runnen? Of kan dat niet zomaar, eigen dedicated server runnen?
Voor bfh kan dat helaas niet anders had ik wel 50/50 :*)
De prijzen zijn inderdaad best hoog, weet nog wel vroeger bij CoD 12 slots private server voor 12eu/maand of een 18 slots public voor 22eu/maand etc. Totdat we sponsors kregen met een gratis dedicated private ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
ik kwam op 35 dollar uit bij Branzone.com, is iets meer dan 23 euro, en dan is je server in Londen.

Waarom ik een server wil huren, tsja, dan lopen er geen kleine irritante ventjes doorheen :9
Ik vind eigenlijk dat wij als Army of Got wel een servertje kunnen huren, als we met 15 man allemaal 2,50 inleggen dan komen we een heel eind.
Het is inderdaad wel jammer dat je geen eigen server kan runnen, dat zouden ze wel moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik denk alleen dat de motivatie niet zo heel groot is om elke maand (of zelfs eenmalig) 2,50 uit te geven voor iets waar wss 1 iemand de verantwoordelijkheid voor krijgt... dat wordt geheid ruzie ;)
maar: ik vind het niet te veel, zon bedrag, en ben bereid mee te doen, laten we zeggen voor max 3 maanden zon bedrag. Als maar duidelijk wordt gemaakt wanneer de server private zal zijn enzo. Altijd private is mss ook niet handig. Als dat al zo makkelijk gewijzigd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Is er hier niemand die als tussenpersoon fungeert, dus niet iemand van de BFHers zelf??

Ik zat een tijd geleden op een ander forum en daar hadden ze een lijst van betrouwebare tussenpersonen, dde mensen op de zwarte lijst werden voor een lange tijd geband..

[ Voor 49% gewijzigd door k4kl44s op 11-11-2009 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
k4kl44s schreef op woensdag 11 november 2009 @ 07:46:
Is er hier niemand die als tussenpersoon fungeert, dus niet iemand van de BFHers zelf??

Ik zat een tijd geleden op een ander forum en daar hadden ze een lijst van betrouwebare tussenpersonen, dde mensen op de zwarte lijst werden voor een lange tijd geband..
Een community mod bedoel je? Of bedoel je iemand die bij bijv. i3d werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
psychoclown schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:17:
[...]

Een community mod bedoel je? Of bedoel je iemand die bij bijv. i3d werkt?
Ja of iemand hier op tweakers, waar wij dan maandelijks 2,50 ofzo naar overmaken, en dat hij dan die server voor ons huurt, we kunnen het natuurlijk ook zelf doen, hangt er vanaf wie wil...

Iemand die trouwens mee gaat doen aan de Wallie Card Contest??

[ Voor 7% gewijzigd door k4kl44s op 11-11-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
k4kl44s schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:51:
[...]

Ja of iemand hier op tweakers, waar wij dan maandelijks 2,50 ofzo naar overmaken, en dat hij dan die server voor ons huurt, we kunnen het natuurlijk ook zelf doen, hangt er vanaf wie wil...
Hmm zo bedoel je :)
Je kan eens een DM sturen naar Stewie! en kijken of er misschien iets te regelen valt, niet geschoten is altijd mis en het bespaard kogels.

Trouwens nog mensen die zin hebben aankomende zondag met een paar man te knallen?
Datum: Zondag 15 November | Aanvang: ~15:00

#Got usernamebfh account
Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s

#Got usernamebfh account
Hero
2.K4kl44sK4kl44sGeneraalPardon/MadProfess0r / Gunner/Commando / national / lvl17/16

Ik probeer een plekje vrij te houden!

[ Voor 3% gewijzigd door k4kl44s op 11-11-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ah tof, zijn we in ieder geval met z'n tweeën :P

Trouwens zojuist even die Wallie Contest bekeken en dat is best grappig!
Denk alleen niet dat ik er tijd voor vrij wil/kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
psychoclown schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:45:
Ah tof, zijn we in ieder geval met z'n tweeën :P

Trouwens zojuist even die Wallie Contest bekeken en dat is best grappig!
Denk alleen niet dat ik er tijd voor vrij wil/kan maken :)
Same, :P
Hebben jullie ook 1001 error??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Error 1000 bij mij. Ik kan een hero aanklikken en dan houd het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
2009/11/11 Connection Issues
Hello Heroes

We are aware that some of you may be experiencing some connections issues at the moment.
We are aware of these issues and we hope to have them fixed ASAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Dat wordt gefixed as we speak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Hoop dat het niet Soon(TM) word....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
ok, ik probeer nu battlefield heroes op te starten en krijg ik ineens ook een 1001 error. Volgens mij heb ik zo'n beetje alle errors die er in die game zitten gehad. Ik ben het nu een beetje zat met al die errors. EA moet daar egt eens wat aan doen. Ik denk dat er al een stuk of duizend mensen zijn die zijn gestopt met het spelen door een 1of andere error

EDIT: ok misschien is duizend wel een beetje veel. :)

[ Voor 7% gewijzigd door hardware.tom op 11-11-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Valt toch best mee? Ok in de zomervakantie is er een periode geweest dat er met errors gesmeten werd alsof het niets was maar sindsdien.. helemaal top!

Trouwens de volgende keer misschien even terug lezen is al een aantal keer gemeld en ik heb ook een official statement gepost (niet de updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
dat is het probleem ze zeggen wel dat ze er mee bezig zijn, maar er komen geen nieuwe updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
hardware.tom schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:31:
dat is het probleem ze zeggen wel dat ze er mee bezig zijn, maar er komen geen nieuwe updates.
Die 1001 error die is er net een paar uur, ik hoop dat je begrijpt dat ze dat niet meteen op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=83464

Updated 20:20 CET
Had another round of server issues, but we kicked the servers and all should be good again now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
k4kl44s schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:49:
[...]

Die 1001 error die is er net een paar uur, ik hoop dat je begrijpt dat ze dat niet meteen op kunnen lossen.
die 1001 error is er al 2 maanden
;)

[ Voor 12% gewijzigd door hardware.tom op 11-11-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als je dan met iets komt, doe het dan goed :P
Die thread is niet representatief want alleen de eerste pagina + de eerste post van de 2e pagina zijn niet van vandaag. Verder heeft de TS het al zo te lezen opgelost niet heel lang na het openen van de thread.
Zoals ik al zei is er in de zomervakantie ook zo'n periode geweest waar oa. ik erg last van had maar uit het niets was het opgelost hetzelfde geldt voor een aantal andere tweakers die het ervaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
psychoclown schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:05:
[...]

Als je dan met iets komt, doe het dan goed :P
Die thread is niet representatief want alleen de eerste pagina + de eerste post van de 2e pagina zijn niet van vandaag. Verder heeft de TS het al zo te lezen opgelost niet heel lang na het openen van de thread.
Zoals ik al zei is er in de zomervakantie ook zo'n periode geweest waar oa. ik erg last van had maar uit het niets was het opgelost hetzelfde geldt voor een aantal andere tweakers die het ervaarden.
Ik dus, :9
Kon sinds de zomervakantie normaal spelen, maar net die 1001 issue, ik hoop dat het nu/morgen weg is :S

zijn er trouwens nog mensen die een volledige Royal SWAT outfit (Eli's Elite) hebben of een Coole BF Nat en mee willen doen in een filmpje?
kijk ff hier: SWAT - The Movie

[ Voor 15% gewijzigd door k4kl44s op 11-11-2009 22:32 ]

• Joosie200
  • Niet online

#Got usernamebfh account
Hero
2.K4kl44sK4kl44sGeneraalPardon/MadProfess0r / Gunner/Commando / national / lvl17/16
3.Joosie200joosie200joosie200 / Gunner / national / lvl15

Tot zondag! :)

• psychoclown
Super gaat helemaal goed komen dus ;)

• k4kl44s
Nog 1 of 2 mensen erbij dan komt het goed ;)
Mijn ouders doen helaas een beetje lastig, ivm slechte resultaten op school :o , mischien dat ze mij de computer ontzeggen, heb ik nog geen bevestiging op, maar ik doe mijn best 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een paar dagen geleden begonnen aan battlefield heroes, het speelt echt lekker weg voor een gratis game! Alleen een vraagje, sommige spelers hebben een 'titel' onder hun naam staan bijv. 'General IIV' ik dacht ergens te lezen dat je zulke titels kreeg vanaf level 10 voor het killen van mensen. Nu kan ik dat niet meer terug vinden, iemand hier antwoord op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Vanaf level 10 krijg je voor elke 15.000 damage die je doet (correct me if the number is wrong) een level erbij. Dus je begint als Private I, dan Specialist I, tot General I en dan wordt je Private II, enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:17:
Ik ben ook een paar dagen geleden begonnen aan battlefield heroes, het speelt echt lekker weg voor een gratis game! Alleen een vraagje, sommige spelers hebben een 'titel' onder hun naam staan bijv. 'General IIV' ik dacht ergens te lezen dat je zulke titels kreeg vanaf level 10 voor het killen van mensen. Nu kan ik dat niet meer terug vinden, iemand hier antwoord op ?
Klopt, vanaf level 10 krijg je de rank private. Daarna gaat de rank alle 16000 punten omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWSnl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:39:
Vanaf level 10 krijg je voor elke 15.000 damage die je doet (correct me if the number is wrong) een level erbij. Dus je begint als Private I, dan Specialist I, tot General I en dan wordt je Private II, enzovoort.
Aah oke, bedankt. Altijd leuk natuurlijk om een mooie titel onder je naam te hebben, ik ben nu level 10 *O* .

Btw die Smooth outfit ziet er wel erg ziek uit zag hem net ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik zal zondag niet aanwezig zijn want dan ben ik aan het naborrelen van de zevenheuvelenloop. Dit jaar loop ik niet mee door een blessure dus ga ik mijn loopgenoten aanmoedigen.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:42:
[...]

Aah oke, bedankt. Altijd leuk natuurlijk om een mooie titel onder je naam te hebben, ik ben nu level 10 *O* .

Btw die Smooth outfit ziet er wel erg ziek uit zag hem net ingame!
Heb je een screenshot, ik wil hem msgien kopen, maar dat doe ik alleen als hij er ECHT vet uitziet.Ik moet ook niet teveel geld meer uitgeven aan BFH als je begrijpt wat ik bedoel ;)

PS, ik ben iets van Captain V dus mij haal je niet meer in :9

[ Voor 6% gewijzigd door k4kl44s op 13-11-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
k4kl44s schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:10:
[...]

Heb je een screenshot, ik wil hem msgien kopen, maar dat doe ik alleen als hij er ECHT vet uitziet.Ik moet ook niet teveel geld meer uitgeven aan BFH als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Zie bijv. de website daar staat die gewoon op.
Trouwens is het wel een oude set want in de zomervakantie was die er ook al een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
k4kl44s schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:10:
[...]

Major VII :+
Zondag ben ik er dus niet bij. Maar over het algemeen kan ik elke zondag, dus volgende keer ben ik er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:28:
[...]

Major VII :+
Zondag ben ik er dus niet bij. Maar over het algemeen kan ik elke zondag, dus volgende keer ben ik er weer.
I know ;)

Trouwens gaan jullie veel harder :( maar goed ik speel ook niet zoveel maar het lijkt sowieso dat gunners sneller ranken.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/uploads/2/eamasters.png

EA Masters Germany is hosting the first non-sponsored Battlefield Heroes “For Fun” Tournament. Currently the tournament is already underway with twelve teams battling it out amongst each other. If the tournament is successful then it could be possible that more will be held in the future with with more teams, mayhem and fun.

We would love to see some screen shots or some in-game footage from your clashes with other teams and clans on our forums to show off your teams pride and to show possible future contenders what they are up against.

Als het wat vaker gebeurd kunnen we misschien wel met een paar man van GoT zo'n cup joinen ;)

[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 13-11-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
tsja, zondag kan ik trouwens maar tot half 4, misschien kunnen we iets eerder beginnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
k4kl44s schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:38:
tsja, zondag kan ik trouwens maar tot half 4, misschien kunnen we iets eerder beginnen??
Ok ik ben er dan nog niet maar jullie mogen best eerder beginnen ik join wel rond 3u :)
Ga nu overigens ook wat potjes spelen, geen zin om te studeren vandaag :P

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 13-11-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
psychoclown schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:40:
[...]

Ok ik ben er dan nog niet maar jullie mogen best eerder beginnen ik join wel rond 3u :)
Ga nu overigens ook wat potjes spelen, geen zin om te studeren vandaag :P
Helemaal mee eens, ik kom binnen een halfuur ook wel ff om de hoek kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
k4kl44s schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:44:
[...]

Helemaal mee eens, ik kom binnen een halfuur ook wel ff om de hoek kijken :D
Pff join je een server met match making is het een unranked server..
Waarom halen ze Private en Unranked servers niet uit het match making systeem.. zit toch niemand op te wachten?! :o

Voor wie wil.. zit nu in een ranked server met 350-350 points op CC, lekker lang dus :D
Was helaas maar een potje maar was wel leuk! Speelde niet zo goed maar toch wel een ~2:1 score en ~ 8500 exp, niet slecht voor een kwartier-20min

Meteen ook weer crap.. denk je even te match maken kom je in een gaar team tegen 8 gunners :X
Stond ik met 3-5 ook nog bovenaan ook nog.. Ga je weg pak je een andere server is het dezelfde..
Hoezo is een gunnertrain OP.. mag ook wel een restrictie van max 4 per team op infantry only servers.. :)

Ik weet niet wat ik opeens heb.. speel echt bagger.. niet eens 2:1+ scores meer! maar goed joinde net ook weer een non infantry only server (zonder sniper limiet) via maranello maar wat zuigt dat zeg.. BB is een toffe map maar op elke berg een royal commando.. Ik heb niks tegen commando's maar wel iets tegen campers en met name sniper campers..

[ Voor 57% gewijzigd door psychoclown op 13-11-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
psychoclown schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:47:
[...]
Ik weet niet wat ik opeens heb.. speel echt bagger.. niet eens 2:1+ scores meer! maar goed joinde net ook weer een non infantry only server (zonder sniper limiet) via maranello maar wat zuigt dat zeg.. BB is een toffe map maar op elke berg een royal commando.. Ik heb niks tegen commando's maar wel iets tegen campers en met name sniper campers..
Shipwreck zuigt ook enorm als spawnpoint. Ze omsingelen het schip met commandos en als je dan niet ín het schip spawned maar in het open dan word je gespawnkilled. Je komt er zo lastig weg. Wat meestal wel goed werkt is auto'tje pakken als die er komt en omrijden achter town langs. Moet je wel verstopt blijven tot de vlag helemaal omlaag is anders respawnen ze weer naast je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
lol @ reclame van google onderin: RVS tanks -> dus opslagtanks, want in het topic gaat het over battle-tanks :P

Ik ben blij dat het weekend is! Vanavond nog een drukke avond op mn werk voor de boeg. De laatste tijd vind ik inderdaad ook dat gunners toch wel echt overpowered zijn, en zeker in groups. Ik ben zelf een gunner en tijdens het gamen bijna niks te klagen, tenzij er (zoals wel vaak maar dan ga ik toch redelijk snel weer weg) een groepje gunners (en evt een healende soldier) samen loopt en dan ook echt goed bij elkaar blijft.

Ik vind het alleen zo jammer dat er een bepaalde klasse overpowered wordt, en als je dan niet die klasse hebt dat je niet snel kan switchen naar die klasse... maar het is mss ook geen goed idee om het zo te maken dat je lvl 20 gunner met 1 klik kan veranderen in een lvl 20 soldier. Misschien als je dit max 1 keer per maand mag doen ofzo? Wat ik wel vindt is dat je makkelijk van team zou moeten kunnen wisselen (national <-> royal). Desalniettemin ben ik blij dat ik nu gunner ben :) ik mis mn rockets en mn legit als ik soldier ben! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maranello schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:10:
[...]
Shipwreck zuigt ook enorm als spawnpoint. Ze omsingelen het schip met commandos en als je dan niet ín het schip spawned maar in het open dan word je gespawnkilled. Je komt er zo lastig weg. Wat meestal wel goed werkt is auto'tje pakken als die er komt en omrijden achter town langs. Moet je wel verstopt blijven tot de vlag helemaal omlaag is anders respawnen ze weer naast je.
Ja klopt maar sowieso zijn veel snipers op BB verziekend en ik had natuurlijk het geluk dat ik 3x achter elkaar op het dek spawnde en dus 3x achter elkaar gespawnkilled werd :)
Ging van 5-3 naar 5-6 in een paar seconden zonder dat ik er een hand in had.. maarja dat hoort erbij ;)
Alleen het punt is vaak vind ik het fijner door een gunner of soldier neergemaaid te worden want dan weet ik dat ze er wat meer moeite voor moeten doen, een commando zal short range niet van mij winnen behalve als ze van achter komen als ik in gevecht ben.
JaWSnl schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:15:
lol @ reclame van google onderin: RVS tanks -> dus opslagtanks, want in het topic gaat het over battle-tanks :P

Ik ben blij dat het weekend is! Vanavond nog een drukke avond op mn werk voor de boeg. De laatste tijd vind ik inderdaad ook dat gunners toch wel echt overpowered zijn, en zeker in groups. Ik ben zelf een gunner en tijdens het gamen bijna niks te klagen, tenzij er (zoals wel vaak maar dan ga ik toch redelijk snel weer weg) een groepje gunners (en evt een healende soldier) samen loopt en dan ook echt goed bij elkaar blijft.
Ik bedoel maar.. jij bent zelf een gunner maar ziet ook in dat een gunnertrain niet te stoppen is.
Heb je natuurlijk vorige week ook nog ervaren toen we samen op VV speelden.. man man man ik stond eerst samen met jou positief bovenaan ook nog maar als de rest crap kunnen de gunners ook nog crap zijn als ze maar samen lopen.
Ik vind het alleen zo jammer dat er een bepaalde klasse overpowered wordt, en als je dan niet die klasse hebt dat je niet snel kan switchen naar die klasse... maar het is mss ook geen goed idee om het zo te maken dat je lvl 20 gunner met 1 klik kan veranderen in een lvl 20 soldier. Misschien als je dit max 1 keer per maand mag doen ofzo? Wat ik wel vindt is dat je makkelijk van team zou moeten kunnen wisselen (national <-> royal). Desalniettemin ben ik blij dat ik nu gunner ben :) ik mis mn rockets en mn legit als ik soldier ben! :D
Die functies zie ik niet zo heel gauw komen en anders zal je ervoor moeten betalen met BF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Nog mensen waarmee ik morgenmiddag/avond kan spelen??

En vanavond na half negen?

[ Voor 22% gewijzigd door k4kl44s op 13-11-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
Ben nu even bezig, probeer psychoclown te joinen, maar dat gaat niet lekker, kom de hele tijd in de que, na een paar minuten pas succes

[ Voor 28% gewijzigd door peet79 op 13-11-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
He psycho, die smartest viking waar we net mee speelde staat op de front page bij de player reviews

"Ok, i play lots of 50$ priced games all the time, but guess what my fav game is? Ofcourse battlefield heroes!"
"what i don't like with this game is the OP tanks in SS, the arrangement of how and when airplanes spawn, the stupid AA guns, and the boring vehicle missions"- Smart Viking

http://www.battlefieldher...6160&pid=855318#pid855318

Grappig

[ Voor 9% gewijzigd door peet79 op 13-11-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
k4kl44s schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:18:
Nog mensen waarmee ik morgenmiddag/avond kan spelen??

En vanavond na half negen?
Morgenavond ben ik wat drinken in de stad ;)
peet79 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:38:
He psycho, die smartest viking waar we net mee speelde staat op de front page bij de player reviews

"Ok, i play lots of 50$ priced games all the time, but guess what my fav game is? Ofcourse battlefield heroes!"
"what i don't like with this game is the OP tanks in SS, the arrangement of how and when airplanes spawn, the stupid AA guns, and the boring vehicle missions"- Smart Viking

http://www.battlefieldher...6160&pid=855318#pid855318

Grappig
Haha wat toevallig! ;)
Was wel een aardige gozer, die ook wel in teamsverband wil spelen en dat is altijd goed!
Vond mijn outfit er ook erg vet uitzien :*)

Nou.. vanmiddag wilde totaal niet vlotten maar dat wijt ik aan het feit dat ik na een week weer even moest in komen. Vanavond ging het in ieder geval FAN-TAS-TISCH! lekker rossen met oa. Maranello/Teringbilly(Peet)/Joosie/K4kl44s en ook veel toffe tegenstanders, geen flamers/whiners etc :)
Bijna alle potjes gewonnen en ook bijna alle potjes had ik wel een 2:1+ ratio dus ik speelde weer als vanouds!
Ook meteen 2 favorites erbij en naast 3 nieuwe friends ook nog een fan :P
Verder ook nog een stuk of 4-5 ranks gedaan en eindelijk level 23 ;)

Random score die ik op de print screen had staan:
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/dcrfc4.png

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 13-11-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Leuke rondes geweest daarnet ja.

Hier nog een mooie score met 3 GoT'ers bovenaan (v.b.n.o Psychoclown, Maranello, k4kl44s)
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/206eet2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maranello schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:43:

Hier nog een mooie score met 3 GoT'ers bovenaan (v.b.n.o Psychoclown, Maranello, k4kl44s
Cool, was echt lekker gezellig! Leuk ook dat er steeds een inloop was van Gotters en dus ook een aantal nieuwe online maatjes :)
Vond CC toen joosie net binnen kwam wel echt geweldig, een constante stroom van royal gunners naar onze basespawn! :D Gekkenhuis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:54:
[...]

Cool, was echt lekker gezellig! Leuk ook dat er steeds een inloop was van Gotters en dus ook een aantal nieuwe online maatjes :)
Vond CC toen joosie net binnen kwam wel echt geweldig, een constante stroom van royal gunners naar onze basespawn! :D Gekkenhuis _/-\o_
Inderdaad, ze bleven maar komen. Gewoon een schiettent :D Waren een paar toffe rondes toen ik net binnen kwam. Heb nadat jij weg ging nog een paar tank/jeep/vliegtuigbattles gehad met 2 andere royals, alle anderen kapten nadat wij de nationals bleven winnen. Was nog wel grappig, maar toen had ik het wel gehad. Enfin, lvl 16, zit nu in de rank II volgens mij als laatst zag ik voorbij komen sergeant II o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Maranello schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:43:

Hier nog een mooie score met 3 GoT'ers bovenaan (v.b.n.o Psychoclown, Maranello, k4kl44s)
[afbeelding]
Ik heb je net even als friend toegevoegd. [NL]_Xaverius of zoiets. :P

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joosie200 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:39:
[...]

Inderdaad, ze bleven maar komen. Gewoon een schiettent :D Waren een paar toffe rondes toen ik net binnen kwam. Heb nadat jij weg ging nog een paar tank/jeep/vliegtuigbattles gehad met 2 andere royals, alle anderen kapten nadat wij de nationals bleven winnen. Was nog wel grappig, maar toen had ik het wel gehad. Enfin, lvl 16, zit nu in de rank II volgens mij als laatst zag ik voorbij komen sergeant II o.i.d.
Ja dat was geniaal, we hoefden niet de battles op te zoeken.. de battles komen naar ons! Als minstrelen voor koningen :D

Zal even kijken of ik morgen of zondag de ranks in de TS kan zetten want dat heb ik nog steeds niet gedaan maar wel zo goed als af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/18beda-4.jpg

Nog een Filpmje, op het eind loopt het geluid niet meer gelijk, maar ik denk dat je het in hoofdlijnen wel begrijpt :P

[ Voor 46% gewijzigd door k4kl44s op 14-11-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Dat filmpje is erg leuk om te zien. Zelf ben ik niet zo'n goeie piloot, maar jij doet je bril eer aan.
Leuke momenten: In het begin gelijk de kill, daarna snel je vliegtuig weer in die ergens klem zit en die gelijk weer neer halen boven zee >< leukste is om dat dan zo ver mogelijk te doen, en dan gewoon te laten zwemmen :P zeg maar dag tegen zijn punten.
Aan het einde is het nog leuk dat hij even complimenteerd met de air-support, hoewel het taalgebruik niet zo netjes is :P maar vind ik toch een pluimpje waard, dat de air-support blijkbaar gewerkt heeft!
Daarna de AA-gun zelfs nog kapot geschoten, en dan nog ff kyozu helpen met town nemen (gaaf pakje trouwens psycho!) :)

Dat zijn toch de betere rondes op town, hoewel ik natuurlijk psycho niet heel de match heb gezien, alleen horen praten over town steeds :P Daar had ik wel aan mee willen doen :) eerste filmpje op xfire iig geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
JaWSnl schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:26:
Dat filmpje is erg leuk om te zien. Zelf ben ik niet zo'n goeie piloot, maar jij doet je bril eer aan.
Leuke momenten: In het begin gelijk de kill, daarna snel je vliegtuig weer in die ergens klem zit en die gelijk weer neer halen boven zee >< leukste is om dat dan zo ver mogelijk te doen, en dan gewoon te laten zwemmen :P zeg maar dag tegen zijn punten.
Aan het einde is het nog leuk dat hij even complimenteerd met de air-support, hoewel het taalgebruik niet zo netjes is :P maar vind ik toch een pluimpje waard, dat de air-support blijkbaar gewerkt heeft!
Daarna de AA-gun zelfs nog kapot geschoten, en dan nog ff kyozu helpen met town nemen (gaaf pakje trouwens psycho!) :)

Dat zijn toch de betere rondes op town, hoewel ik natuurlijk psycho niet heel de match heb gezien, alleen horen praten over town steeds :P Daar had ik wel aan mee willen doen :) eerste filmpje op xfire iig geslaagd.
Thanks, ja je moet niet echt op mijn taalgebruik letten, ik doe het alleen als ik in de "mood" ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Hoi

Ik heb hier weer een probleem :9 (1001 error heb ik trouwens niet meer). Elke keer als ik op de "PLAY NOW" knop druk in battlefield (niet in de browser) dan gaat ie zoeken maar ik kan hem wel 5 minuten aan laten staan maar dan vind ie nog niets, ik heb daarna even opnieuw opgestart: nog steeds het probleem. Toen heb ik punkbuster opnieuw geinstalleerd maar dat werkte ook niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!!

@k4kl44s- leuk filmpje. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 14-11-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03:17
Heb op dit moment het zelfde probleem. Denk dat het een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Probeer eens een friend of bookmark te joinen.

EDIT: zelfde probleem hier, bookmarks werken niet en matchmaking vind geen match....

Ze hebben/hadden problemen, maar dat zou opgelost zijn, niet voor mij dus...

Toch vreemd, ik kon tot 6 uur normaal joinen en spelen.

[ Voor 83% gewijzigd door k4kl44s op 14-11-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ok hier het probleem ook. En zojuist de client pas geinstalleerd (computer helemaal opnieuw geinstalleerd) plus punkbuster dus daar zal het niet aan liggen :)

Hier iets over de storingen, beetje vaag: http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=84335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14

#Got usernamebfh account
Hero
3.Joosie200joosie200joosie200 / Gunner / national / lvl15
4.JoepCrawlingTitCrawling Tit / Vieze Camper / national / lvl22

Ik houd niet van paars :+ Ik ga eens proberen of ik morgen de logitech desktopset op de laptop kan aansluiten, want ik word gek van die hemamuis.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Stuur een DM met daarin je Bfheroes Account naam, link naar je profiel en link naar de group waar je in zit (optioneel), als je toegevoegd wilt worden aan de playertable.