Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Heb nu dus een paar quests gedaan en ben leuk zoveel mogelijk tekst aan het lezen. Nu vroeg ik me af of er op het einde van het spel een beetje vraag is naar mages. (sorc waarschijnlijk). Ik ga zoiezo verder spelen met deze class, vuurballetjes gooien is altijd al een grote hobby van me geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
D-rez schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:29:
Heb nu dus een paar quests gedaan en ben leuk zoveel mogelijk tekst aan het lezen. Nu vroeg ik me af of er op het einde van het spel een beetje vraag is naar mages. (sorc waarschijnlijk). Ik ga zoiezo verder spelen met deze class, vuurballetjes gooien is altijd al een grote hobby van me geweest. ;)
Yep, voor de crowdcontrol. Ik ben nou 36 en de parties zijn zo opgebouwd: templar(tank), cleric(heal), sorc(cc), en dan 3 andere classes voor de dps en/of buffs/offtank.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Ook in de krall quests (vanaf zo'n beetje 15-16) is een sorc ideaal voor hun sleep skill. Veel mobs staan met z'n 2en, 1 sleep en de andere neermeppen. (rond dat lvl maakt het verschil gladiator/templar nog amper uit qua tanken).

Agro systeem blijf ik deels ruk vinden, een mob moet en zal zijn initial attack op de agro pakker afmaken, al mep je hem in de weg naar die speler toe al 50% neer. Pas daarna kan je agro overpakken, maar bv bij een stun reset de agro ook. Ik level mijn templar nog even door tot ik die pull skill krijg, maar denk dat ik hem daarna ook zo laat. Chanter bevalt me toch stuk beter :D

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2009 13:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Ja inderdaad, je moet er niet teveel op rekenen dat je met je sorc alleen vuurballetjes aan het gooien bent. Je bent een groot deel van de tijd met crowdcontrol bezig (2e en 3e mobs sleepen en rooten). Wel kan een sorc flinke dps doen als 2e sorc. De beste party waar ik tot nu toe in zat was een cleric, 2 sorcs een gladiator een assassin en ik (templar). De damage was erg goed, en zelfs als ik 3 mobs pullde, was er geen enkel probleem, 2 sorcs om te sleepen en rooten is echt ideaal voor een veilige party. Een chanter ipv de glad of assassin was nog beter geweest denk ik :)

EDIT: ik ben trouwens gisteren 2 levels omhoog gegaan, ging erg lekker (24->26), vooral doordat ik voor de 1e keer een instance in ging, dat gaf 50-70% xp of zo, waarna ik ook nog veel quests kon inleveren, waardoor ik uiteindelijk 80% heb gekregen van die 1e keer instance (wel een full-sweep).

[ Voor 20% gewijzigd door ZaPPZion op 20-10-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Eerste instance is Fire temple toch? Zit ik met m'n SM nog 2 lvls vanaf, en SM is niet zo gewild.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:45:
Ik had gisteren wel weer even een aha-moment wat me helaas veel kinah kostte. Ik probeerde namelijk een stuk armor te equippen met lvl. 40 manastones. Er konden echter max. lvl. 50 stones in, dat moet je dan ook doen dus! Anders is de fail-kans enorm hoog. Op die manier heb ik er zo een stapeltje +10 critstones doorheen gejaagd. En ik maar denken, zo veel pech kan ik toch niet blijven houden.
Als er max level 50 manastones in kunnen, heb je de grootste kans dat ze failen met level 50 manastones.
Level 40 manastones hebben meer kans om te slagen.
Level 30 nog meer kans.
level 20 nog meer etc.

Dus jouw redenering gaat niet op :9

Wel heb ik gemerkt dat met blauwe armor de fail kans een STUK hoger ligt dan met groene(of witte) armor.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
SinergyX schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:13:
Eerste instance is Fire temple toch? Zit ik met m'n SM nog 2 lvls vanaf, en SM is niet zo gewild.
Nope, Fire Temple is rond de 30 ish voordat je er in kan, nochsana training camp is vanaf 25.

Firetemple is ook een verschrikkelijk slechte instance om in te levelen, en er dropt haast geen loot. Ik doe af en toe een fire temple runnetje puur voor de afwisseling. Er zit een cooldown van rond de 20 min vanaf het moment dat je binnenkomt op deze instance, dus als je klaar bent kan je gelijk weer een run doen.
Nochsana Training camp geeft wel goede XP en laatste baas dropt ook een goed wapen, maar je kan er op een gegeven moment niet meer in (ik geloof 28 of 29), daarnaast heeft het ook een lange cooldown (geloof 16 uur, kan een paar uurtjes meer of minder wezen).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
pica schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:21:
[...]
Nochsana Training camp geeft wel goede XP en laatste baas dropt ook een goed wapen, maar je kan er op een gegeven moment niet meer in (ik geloof 28 of 29), daarnaast heeft het ook een lange cooldown (geloof 16 uur, kan een paar uurtjes meer of minder wezen).
Bijna helemaal goed ;) Vanaf 29 kun je de training camp niet meer in. Het heeft daar naast ook een cooldown van 18 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Voor Loot is Fire Temple een hele fijne instance, nog geen run gehad waarin geen goede untradeble gedropt is.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
GonzoNL schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:49:
Voor Loot is Fire Temple een hele fijne instance, nog geen run gehad waarin geen goede untradeble gedropt is.
Dan doe ik iets fout denk ik, want ik heb in zo'n 20 runs alleen nog maar een groen helmpje en oorringetje geloot, die maar marginaal beter waren dan hetgeen wat ik via quests heb verkregen, verder heb ik alleen nog maar een blauwe necklace voor sorcs gezien, en dat was het wel een beetje.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

crowd control = mobs bijelkaar houden neem ik aan.
sleepen en rooten laten vast plakken op een plek?

hoeveel mobs worden er dan zoal tegelijkertijd gepulled.
Ik hoop dat ik tegen dan in een guild zit welke een paar leden heeft die het geduld hebben mij op weg wilt helpen.

oh ja, ik ben nogal noob :D
wel redelijk wat GW gespeeld (jaartje of 2,5 denk ik) (waardoor ik nog altijd aan de knoppen moet wennen), en ook RYL tot lvl 72 in openbeta. maar in de laatste kon je als sorc. solo rustig 3 mobs pullen en neer vlammen. (in team stuk of 6 denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 15:42
pica schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:54:
[...]

Dan doe ik iets fout denk ik, want ik heb in zo'n 20 runs alleen nog maar een groen helmpje en oorringetje geloot, die maar marginaal beter waren dan hetgeen wat ik via quests heb verkregen, verder heb ik alleen nog maar een blauwe necklace voor sorcs gezien, en dat was het wel een beetje.
Dat komt waarschijnlijk omdat je 20 runs heb gedaan die naar Kromede rushen. Dan kill je slechts 2 bosses, waarvan er 1 alleen 2 verschillende ringen dropt en Kromede zo af en toe is een geel wapen. Er zijn echter behoorlijk wat rare spawns in FT, waaronder 1 met een grote kans op gele wapens.

Maarja, dan nog, geen enkele boss in FT heeft 100% kans om iets te droppen. Het is tenslotte wel een Koreaanse MMO en niet World of Casualcraft :P

/edit: Hier de map van Fire temple: Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/525/ftmap1.png

Volgens de geruchten kunnen enkele van de rare spawns de White Flame wapens droppen.

[ Voor 22% gewijzigd door BartelG op 20-10-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:50

g0tanks

Moderator CSA
Die rode en gele monsters, zijn die nou ook rare?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
g0tanks schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:12:
Die rode en gele monsters, zijn die nou ook rare?
Zover ik weet zijn alleen Kromede en Silver Blade Roturn er altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Die vendor lijkt een simpele General Goods vendor te zijn. Of verkoopt 'ie meer?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Gisteren voor het eerst de rare form van Kromede gezien, als Vile Judge Kromede.. helaas geen oranje wapen..
Heb nu iets van 10 runs gedaan en tot nu toe alleen oranje bow gezien. Verder voor mezelf met Sipi shield, Helm van kromede en crit ring van dat wieltje gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben gisteren ook Vile Judge Kromede tegengekomen, ze dropte alleen 2k kinah. :/ Zelfs de normale dropt minstens altijd zo'n crappy stone. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:52

Audione0

Strijdt der titanen

Hij gebruik je DB eigenlijk? Eerst was deze streep groen, nu alweer geel..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
Bedoel je DP?
Hier is een handig artikel daarover.
Als je 2000DP hebt is het level 1 en is de balk vol, daarna gaat de balk verder vullen met een andere kleur en als je 3000DP hebt is het level 2, dan kan het nog één keer vullen met weer een andere kleur totdat je aan 4000DP zit en het level 3 is, dan kun je dus 2x een DP skill die 2000DP kost gebruiken achter elkaar.

Je moet maar eens je DP tot level 3 krijgen, ziet er leuk uit, dan gaat je karakter in allerlei kleuren gloeien :P

[ Voor 65% gewijzigd door Walance op 21-10-2009 06:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
D-rez schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:53:
crowd control = mobs bijelkaar houden neem ik aan.
sleepen en rooten laten vast plakken op een plek?
hoeveel mobs worden er dan zoal tegelijkertijd gepulled.
Precies :)
Als de tank het goed doet, zijn er vaak maar 1 of 2 mobs tegelijkertijd. Het is namelijk erg lastig om meer dan 2 mobs tegelijkertijd te hebben. De mobs in de instances zijn erg sterk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
ZaPPZion schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:20:
[...]

Precies :)
Als de tank het goed doet, zijn er vaak maar 1 of 2 mobs tegelijkertijd. Het is namelijk erg lastig om meer dan 2 mobs tegelijkertijd te hebben. De mobs in de instances zijn erg sterk :)
De mobs in NTC zijn anders prima te tanken, zonder root. Gisteren kon ik er drie tegelijk houden op mijn level 27 templar. We hadden een level 25 Cleric de dps was allemaal level 27 2x gladiator 1x assasin 1x sorc.
Ging wel een keer dood op 3 mobs maar dat was omdat onze healer mana aan het regennen was :P

Denk zelfs dat het mogelijk is om vier mobs te doen, binnekort maar eens proberen. Het kan zijn dat je natuurlijk praat over hogere level instances zoals fire temple. Maar de ervaring tot nu toe in NTC is: 2-Mobs :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:52

Audione0

Strijdt der titanen

Conquerer schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 06:15:
Bedoel je DP?
Hier is een handig artikel daarover.
Als je 2000DP hebt is het level 1 en is de balk vol, daarna gaat de balk verder vullen met een andere kleur en als je 3000DP hebt is het level 2, dan kan het nog één keer vullen met weer een andere kleur totdat je aan 4000DP zit en het level 3 is, dan kun je dus 2x een DP skill die 2000DP kost gebruiken achter elkaar.

Je moet maar eens je DP tot level 3 krijgen, ziet er leuk uit, dan gaat je karakter in allerlei kleuren gloeien :P
Oeps, DP ja! Foutje!

Kortom.. Je moet ook een skill bemachtigen>kopen om DP te gebruiken? Het is niet een kwestie van je balkje vol en gebruiken maar..
Dat gloeien van mn karater had ik ja, ziet er best leuk uit!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je krijgt bij lvl10 al je eerste DP skill, als je aankomt in veteron (elyos). Elke class krijgt een uniek ding, varierend van 30sec 100% dmg bonus (chanter), tot een attack/stun (templar) en een pet boost (spiritmaster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Gister kreeg ik opeens wispers waar mijn shield "Impenetrable Defense" was gedropt..??
Ik dacht echt dat ik met een stel hackers/scammers oid te maken had.
Stond op het punt mensen te gaan blokken omdar de wisps te veel werden.
Keek vervolgens in mijn inventory en zag daar het oranje shield :)

http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=115000434#dropped-by

Blijkbaar is het zo dat wanneer er Oranje items droppen alle mensen in die regio de loot zien :)
Wel grappig dat ik niet eens doorhad waar en doorwat het gedropt was.
Denk dat ik hem bij de broker neerzet en kijk wat ik er voor krijg.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowa schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:04:
Gister kreeg ik opeens wispers waar mijn shield "Impenetrable Defense" was gedropt..??
Ik dacht echt dat ik met een stel hackers/scammers oid te maken had.
Stond op het punt mensen te gaan blokken omdar de wisps te veel werden.
Keek vervolgens in mijn inventory en zag daar het oranje shield :)

Blijkbaar is het zo dat wanneer er Oranje items droppen alle mensen in die regio de loot zien :)
Wel grappig dat ik niet eens doorhad waar en doorwat het gedropt was.
Denk dat ik hem bij de broker neerzet en kijk wat ik er voor krijg.
Klopt, een golden world drop wordt over de hele server gemeld (met uitzondering van andere faction natuurlijk).
Vandaar al je whispers.
Je zal er vast een dikke kluif aan verdienen :) gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 20:49
Ducar schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:53:
[...]

De mobs in NTC zijn anders prima te tanken, zonder root. Gisteren kon ik er drie tegelijk houden op mijn level 27 templar. We hadden een level 25 Cleric de dps was allemaal level 27 2x gladiator 1x assasin 1x sorc.
Ging wel een keer dood op 3 mobs maar dat was omdat onze healer mana aan het regennen was :P

Denk zelfs dat het mogelijk is om vier mobs te doen, binnekort maar eens proberen. Het kan zijn dat je natuurlijk praat over hogere level instances zoals fire temple. Maar de ervaring tot nu toe in NTC is: 2-Mobs :O
Plz don't :P ( ik was de sorc :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
zwAf schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:36:
[...]

Plz don't :P ( ik was de sorc :P )
Speciaal voor jou gaan we vanavond 5 mobs proberen, dan mag je er eentje cc`en :P

Zijn er overigens mensen met een Templar die voor het tanken al een soort van vaste rotatie hebben? Op zowel single mob of multiple mobs

Single mob gebruik zelf,weakining severe blow/provoking severe blow. Dan heb je eigenlijk al zat threat opgebouwd. Tussendoor spam ik provoke mocht ik toch aggro verliezen.

2 en of 3 mobs open ik meestal met provoking roar (melee mobs) vervolgens gebruik op de main target weer provoking severe blow. En provoke op de 2e target het 3e target krijgt Inescapable Judgment om zijn oren.

Tussendoor probeer ik enigzins wat damage te doen en zo gauw provoking roar van cd af is spam ik die weer. Gister verloor ik eigenlijk geen aggro op 3 targets tegelijk, terwijl de dps toch wel lekker losging. Ik verloor het meer express aan 1 van de gladiators als de laatste van de 2/3 mobs op 30% zat om alvast de volgende pull te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

cc'en?

(sorry voor m'n n00bisme, maar iedereen is n00b geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
CC = Crowd Control in van.. je zorgt dat de mob niets kan doen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:02:
Je krijgt bij lvl10 al je eerste DP skill, als je aankomt in veteron (elyos). Elke class krijgt een uniek ding, varierend van 30sec 100% dmg bonus (chanter), tot een attack/stun (templar) en een pet boost (spiritmaster).
De ranger heeft naar mijn mening verreweg de beste.

Mau Form I (Level 10)
Transforms you into a Mau for 2 min. Increases Physical Attack by 20%, Atk Speed by 20%, and Speed by 30% while transformed.

Mau Form IV (level 45)
Transforms you into a Mau for 2 min. Increases Physical Attack by 26%, Atk Speed by 26%, and Speed by 39% while transformed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
SpoTs schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:23:
CC = Crowd Control in van.. je zorgt dat de mob niets kan doen.
Even lekker mierenneuken hoor, wat je zegt klopt overigens maar zal het nog iets duidelijker maken.

Er zijn Crow Control skills die er idd voor zorgen dat een mob niks meer kan. Zoals de Curse of Roots van een sorcerer. De mob zal dan 20 seconden stilstaan mits er geen schade wordt gedaan. Daarnaast heb je nog cc skills die de mob alleen maar stil laten staan, de mob kan dan nog wel schade doen als je in zijn melee range staat. De laatste cc skills werken dus niet op ranged mobs, want die blijven dus gewoon lekker doorknallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
kaluro2 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:27:
[...]

Mau Form I (Level 10)
Transforms you into a Mau for 2 min. Increases Physical Attack by 20%, Atk Speed by 20%, and Speed by 30% while transformed.
Vind persoonlijk de spiritmaster versie de leukste, geeft je pet een berg boost die je in theorie altijd kan ophouden, zolang je maar mobs neer mept.

Increases one of your spirits' Magical Skill Boost by 500, Atk Speed by 10%, Speed by 10%, Physical Def by 10%, and PMAttack by 70% for 10 min, and heals it for 50 HP every 6 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
SinergyX schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:35:
[...]

Vind persoonlijk de spiritmaster versie de leukste, geeft je pet een berg boost die je in theorie altijd kan ophouden, zolang je maar mobs neer mept.

Increases one of your spirits' Magical Skill Boost by 500, Atk Speed by 10%, Speed by 10%, Physical Def by 10%, and PMAttack by 70% for 10 min, and heals it for 50 HP every 6 sec.
Je kan overigens duidelijk merken als je de buff up hebt. Je pet kan heel wat meer hebben dan...is vervelend als de buff wel afloopt voordat je weer genoeg dp hebt. Dan lijkt het net of die in boter veranderd en moet je na 2/3 mobs eigenlijk je pet laten healen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Ducar schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:53:
[...]
Ik had het er ook niet over of het kon of niet :) ik had het er meer over, dat een goede tank niet zo maar 3 of 4 mobs gaat pakken, aangezien het dan onoverzichtelijk wordt en bovendien wordt het ook gevaarlijker. Stel dat je de patrol uit de training camp op je krijgt terwijl je 1 mob op je hebt, is er niets aan de hand. Als je die krijgt terwijl je er 2, 3 of zelfs 4 op je hebt, heb je een wipe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ZaPPZion schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:46:
Ik had het er ook niet over of het kon of niet :) ik had het er meer over, dat een goede tank niet zo maar 3 of 4 mobs gaat pakken, aangezien het dan onoverzichtelijk wordt en bovendien wordt het ook gevaarlijker. Stel dat je de patrol uit de training camp op je krijgt terwijl je 1 mob op je hebt, is er niets aan de hand. Als je die krijgt terwijl je er 2, 3 of zelfs 4 op je hebt, heb je een wipe :)
Zat gister te praten met een 43 templar, die geeft toch ook hetzelfde aan, 2-3 is te doen, 4 en hoger wordt een no-go. Toch jammer, nog maar erg weinig spellen waar je als tank lekker mass-tanking bezig ben, City of Heroes is zo'n beetje de enige nog (buiten farmen in GW) waar je tot cap 16 mobs (hardcap) zonder problemen kan tanken. Geeft ook iets meer voldoening als je 16 mobs op je af zie komen en ze toch allemaal weet op te pikken. En waar ook CC (controller class) ook daadwerkelijk 16 mobs weet te beheersen.
Ducar schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:43:
Je kan overigens duidelijk merken als je de buff up hebt. Je pet kan heel wat meer hebben dan...is vervelend als de buff wel afloopt voordat je weer genoeg dp hebt. Dan lijkt het net of die in boter veranderd en moet je na 2/3 mobs eigenlijk je pet laten healen :P
En meteen sneller door je mana heen, flink meer damage moet je doen, en weer wachten tot je DP weer vol is :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
ZaPPZion schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:46:
[...]

Dan moet je patrol van te voren pakken :P

Snap wel wat je bedoelt hoor, meestal kijk ik eerst of de healer mij een beetje bijhoud en als de dps dan ook nog op het goede target tekeer gaat lukt het prima. En ging pas bij mijn 3e run dusdanig los :P Als tank moet je natuurlijk wel weten waar dingen als patrols lopen en wat voor mobs je zo ongeveer hebt in een instance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
In Lineage 2 is het ook goed te doen om meer dan 3-4 mobs te tanken:). Tenminste, op de private servers waar ik speelde, was dat erg normaal. Het was ook altijd super tof om met een warlord (= polearm warrior) een kamer binnen te rennen, 20-30 mobs te pakken, in een hoekje te staan en dan lekker afmaken, met iets van een vampiric rage op je (vampiric rage gaf enkele %-en hp terug als je mobs slaat, maar je slaat er 20-30 per keer, dus healde erg goed :P)

EDIT: @Ducar, klopt, ik ben nog maar 1 keer in TC geweest, dus ik wist niet precies waar alles stond (gelukkig wel een sorc die de weg wees over ventrilo :))

[ Voor 14% gewijzigd door ZaPPZion op 21-10-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

in GW 55hp solo was altijd leuk :D (of 55hp tanken voor een nec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
D-rez schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:03:
in GW 55hp solo was altijd leuk :D (of 55hp tanken voor een nec)
130 dervish of 330 ele waren ook grapig, de latere 600smit/prot combi kon je ook bergen met mobs doen. Maar voor missies was dit absoluut no go, solo farmen ging er wel goed mee. In Aion zit ik 90% van de tijd op 1 max 2 mobs, heel soms een 3rde als mijn pet die DP skill actief heeft.

Toch apart, waarom zou bv templar dan die mass-aoe pull skill hebben? Of diverse classes een 30m AoE skill?

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
kaluro2 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:27:
[...]

Mau Form I (Level 10)

Mau Form IV (level 45)
Transforms you into a Mau for 2 min. Increases Physical Attack by 26%, Atk Speed by 26%, and Speed by 39% while transformed.
Echter de 3k DP trap is weer bagger, tenzij je die trap bij een fortress assault onder een zerg weet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik kan mij voorstellen dat hij ook wel handig is tegen healers, waar je alle burst moet gebruiken die je hebt; rotatie met silence arrow, sleep arrow, trap onder de voeten, en indien mogelijk weer een silence rotatie.

[ Voor 3% gewijzigd door pica op 21-10-2009 14:32 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
pica schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:31:
Ik kan mij voorstellen dat hij ook wel handig is tegen healers, waar je alle burst moet gebruiken die je hebt; rotatie met silence arrow, sleep arrow, trap onder de voeten, en indien mogelijk weer een silence rotatie.
Ik ben cleric en als ik ergens een hekel aan heb is het wel silence :'(
Sleep is geen probleem, die is afgelopen zodra iemand je aanvalt, maar de enige oplossing voor silence is rennen zo hard als je kunt.
En fear natuurlijk, dat is net zo erg.

[ Voor 3% gewijzigd door Jegorex op 21-10-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Sleep arrow is ook bedoeld als overbrugging van 2 silences qua cooldown en rustig de 2k dmg trap onder de voeten te planten in dat hypothetisch scenario :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Jegorex schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:30:
[...]

Ik ben cleric en als ik ergens een hekel aan heb is het wel silence :'(
Sleep is geen probleem, die is afgelopen zodra iemand je aanvalt, maar de enige oplossing voor silence is rennen zo hard als je kunt.
En fear natuurlijk, dat is net zo erg.
Misschien stackje meenenmen in vervolg, (voor vreemde manier krijg de elyos one neit gelinkt)
http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=162000022

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ducar schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:28:
[...]

Even lekker mierenneuken hoor, wat je zegt klopt overigens maar zal het nog iets duidelijker maken.

Er zijn Crow Control skills die er idd voor zorgen dat een mob niks meer kan. Zoals de Curse of Roots van een sorcerer. De mob zal dan 20 seconden stilstaan mits er geen schade wordt gedaan. Daarnaast heb je nog cc skills die de mob alleen maar stil laten staan, de mob kan dan nog wel schade doen als je in zijn melee range staat. De laatste cc skills werken dus niet op ranged mobs, want die blijven dus gewoon lekker doorknallen :)
Oftewel, Snares, roots en stuns. ;) ( puntje op de I )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:44:
[...]

Oftewel, Snares, roots en stuns. ;) ( puntje op de I )
Ik liet wat ruimte voor verbetering O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK ik denk dat ik hier goed zit met mijn vraag.Ik heb dit spel nu 2 dagen.Ben helemaal nieuw met dit soort spellen.Nog nooit een MMORPG gespeelt in mijn leven.(Ik moet toegeven het is een leuk spel).Ik heb dus een g15 toetsenbord en vroeg mij dus af of je ook wat met het lcd display kunt.Ik heb gegoogeled hier op maar kan hier niets tot weinig over vinden.De 1 zegt dat ze er tegen zijn de ander zegt dat het nog komt.Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/e0mm88.jpg

Om de chat wat op te vrolijken met een screenshot. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Even een vraagje:

Ik heb Aion maar 1 of 2 dagen gespeeld en wilde nu weer gaan spelen. Nu staat er bij mijn NCsoft account management dat ik maar playtime heb tot 1 november. Ik dacht dat je een bepaald aantal uur kocht om te gamen en daardoor niet per maand betaalde. Klopt dit of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ja dat klopt. Je betaalt hier altijd per maand. In Azië bijvoorbeeld betaal je voor sommige spellen per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Niet online
Intrique schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:42:
Ja dat klopt. Je betaalt hier altijd per maand. In Azië bijvoorbeeld betaal je voor sommige spellen per uur.
Ik meen mij te herinneren dat ik tijdens de bèta een subsciption had gedaan waarbij je uren play-time kreeg... Zal wel veranderd zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 14:17
Ik heb vanavond het eerste echte groep-hunten gehad. Goede groep met alle partijen goede spelers. Ik was het laagste lvl dus qua damage deed ik niet echt mee maar het was echt wel mooi om te doen. De Krall quests en alles wat in dat gebied te doen is heb ik nu klaar. Dus nog nog een uurtje grinden ofzo en dan ding ik alweer. Gaat goed voor mijn eerste MMO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Je wordt eraan herinnerd dat vanaf nu - 22 oktober 2009 - de laatste dag is voor digitale CE box verkoop via NCsoft Store. (en daarmee bedoel ik dat je o.a. alvast over mooie 40 seconden wings kan beschikken zonder eerst daarvoor dikke 1 miljoen kinah voor moet betalen voor soortgelijk 30 seconden wings - dat 1 miljoen kinah is voor sommige mensen al veel geld)

Na 22 oktober zullen mensen die alsnog Aion kopen, niet meer kans maken op CE code en dus geen speciale items kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:06:
Je wordt eraan herinnerd dat vanaf nu - 22 oktober 2009 - de laatste dag is voor digitale CE box verkoop via NCsoft Store. (en daarmee bedoel ik dat je o.a. alvast over mooie 40 seconden wings kan beschikken zonder eerst daarvoor dikke 1 miljoen kinah voor moet betalen voor soortgelijk 30 seconden wings - dat 1 miljoen kinah is voor sommige mensen al veel geld)

Na 22 oktober zullen mensen die alsnog Aion kopen, niet meer kans maken op CE code en dus geen speciale items kunnen nemen.
Klopt het dat je alleen met een creditcard kan upgraden via paypal? Heb de spel via paypal gekocht, met een nederlandse bankrekening. Maar om te upgraden naar CE heb ik een credit card nodig >_>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Teunis schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:42:
[...]

Misschien stackje meenenmen in vervolg, (voor vreemde manier krijg de elyos one neit gelinkt)
http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=162000022
Die craft ik zelf idd, maar volgens mij werken ze niet als ik gefeared ben.
Meestal vergeet ik ze ook te gebruiken, ik ben gewend aan mijn skill om debuffs te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jegorex schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:35:
[...]

Die craft ik zelf idd, maar volgens mij werken ze niet als ik gefeared ben.
Meestal vergeet ik ze ook te gebruiken, ik ben gewend aan mijn skill om debuffs te verwijderen.
Die spiritmaster fear is volgens mij niet te verwijderen, daarom is SM best gehaat erom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:50
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:08:
[...]

Klopt het dat je alleen met een creditcard kan upgraden via paypal? Heb de spel via paypal gekocht, met een nederlandse bankrekening. Maar om te upgraden naar CE heb ik een credit card nodig >_>.
Je moet je bankrekening koppelen aan je paypal account, als je dat gedaan hebt kun je paypal direct van je rekening af laten schrijven. Duurt echter enkele dagen, dus zal te laat zijn om de CE upgrade nog mee aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

psychodude schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 06:31:
[...]
Je moet je bankrekening koppelen aan je paypal account, als je dat gedaan hebt kun je paypal direct van je rekening af laten schrijven. Duurt echter enkele dagen, dus zal te laat zijn om de CE upgrade nog mee aan te schaffen.
Als je reeds rekening hebt gevalideerd op Paypal en je werkt al poosje mee, dan kun je digitale CE meteen kopen. Het zou niet moeten uitmaken of CC aan je Paypal nog moet koppelen, het mag ook je bankrekening zijn.
CC en Paypal werken namelijk meteen bij betalen winkelshops.
Dat geldt niet voor als je NET bent begonnen met Paypal, dan moet je zaak eerst valideren door code in te voeren. Dat kost je zeker enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Hmm, ik kan de CE upgrade helaas niet meer kopen, dat is wel jammer. Op de een of andere manier kon ik gisteren niet met paypal betalen omdat paypal mijn creditcard wilde koppelen. Ik heb mijn bankrekening al wel gekoppeld, maar ik heb geen idee waarom het niet werkte. Nouja, dan maar sparen voor wings, of de quest op lvl 50 doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
CE in de NC store was inderdaad tot gisteren, ik heb al 2 CE's dus had verder niets nodig :)

Flink door gelvled met mijn chanter, kwam in een party voor de krall quests, erg goed werkende tank (nieuwe pullen als mob op 5% HP zit), begon eind lvl16 en 4 quests later (en bergen mobs) 19.4. Vanavond nog even doormeppen richting 20, die 30% atk sigma skill klinkt wel erg goed :)

Wat me trouwens opviel, naast dan nog wat bots op de bekende plekken, chat is gewoon al paar dagen vrij van spam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 08:19
Ik speel nu al een tijdje een Elyos Templar op Gorgos en houd de abyss een beetje in de gaten.
Ik heb alleen het idee dat de Elyos een beetje overrunned worden.

Heeft iemand hier meer ervaring mee? Ik tik binnenkort de 30 aan en heb me vooral georienteerd op PVE, maar daar wil ik nu wat verandering in gaan brengen.

De ervaring die ik heb was wel erg koel, maar ik wacht even op wat mede-legion members zodat we gezamelijk wat door de abyss kunnen struinen.

Templar solo pvp is niet echt een succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als in, asmo's zijn zwaar in de meerderheid? Op telemachus lijkt het aardig in balans, wordt vaak melding gemaakt van gespotte asmo's en toch vrij snel staan er 10-15 man klaar om ze op te wachten. (oplopend tot 30-40man).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Jah in de meerderheid.

De server ratio is 48-52% in voordeel vand e Asmodians, maar dat kan het niet wezen.

Op verschillende fora las ik dat het gevechten zijn van 300 Asmo's vs 50 Elyos.

Hele Lower Abyss wordt nu gedomineerd (qua fortressesn iig) door Asmo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal dan wel server afhankelijk zijn, zal eens opletten hoe bij ons de forteresses erbij staan.

(kan best dat grote groep elyos nog weinig pvp zin heeft, maar puur die cap lvl wil halen en dan los gaan in pvp).

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 22-10-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babba
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-01-2018
Ik heb ze niet geteld maar het was eerder andersom 100 asmo's tegen 300 elyos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Inderdaad op Gorgos wordt de Elyos een beetje overruned

Maar lijkt de inderdaad op dat mensen liever 50 zijn en dan eens gaan pvpen.
Zelfde als er ganking party to Elyos zones gaat (zeker heiron) duurt het vrij lang (als er al iemand komt)
voordat ze gekilled worden.

Ga er beetje vanuit dat wel keert zodra meer op pvp richten (of richting 50 zijn) en zo niet /bye gorgos

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
Op Castor was het ook lang zo dat asmo regeerde in abys, tot gister want toen hebben de EvilBunnies asmo soep gemaakt en 2 van de 3 fortresses in lower abys overgenomen ^^

Kon ik eindelijk morphing recipes halen, was wel nodig want elemental stones zijn way too expensive op Castor Broker :P

Waar ik me trouwens echt heel erg aan kan ergeren is wanneer je staat te lvlen in de upper abys en er springen opeens 5 asmo op je -.- of wanneer 60 asmo je staan op te wachten bij elyos quest/campaign targets -.-

Gister nog lv 25 elyos afgeholpen van 3 lv 40+ asmo, die hen lvling gebiedt kwamen verzieken -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
SinergyX schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:40:
Als in, asmo's zijn zwaar in de meerderheid? Op telemachus lijkt het aardig in balans, wordt vaak melding gemaakt van gespotte asmo's en toch vrij snel staan er 10-15 man klaar om ze op te wachten. (oplopend tot 30-40man).
Asmodians zijn kwa hoeveelheid aardig in balans met de Elyos, maar ze laten zich zo makkelijk door een minderheid terug pushen. Het was de afgelopen dagen zo simpel om de forten te verdedigen. Asmodians kwamen niet eens bij de gate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
WoeiWoei schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:44:
Waar ik me trouwens echt heel erg aan kan ergeren is wanneer je staat te lvlen in de upper abys en er springen opeens 5 asmo op je -.- of wanneer 60 asmo je staan op te wachten bij elyos quest/campaign targets -.-

Gister nog lv 25 elyos afgeholpen van 3 lv 40+ asmo, die hen lvling gebiedt kwamen verzieken -.-
Prachtig vind ik dat juist, lekker elyos zoeken en alles wat je tegenkomt aanvallen. Lekker PVP geen grenzen geen limieten iedere fight is anders :D

Het enige nog wat mist eigenlijk is de webcam connectie van de speler die je nakt zodat je zijn gezicht kan zien. Vooral als het iemand is die het gemeen vind omdat jij met een groep bent en hij alleen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
El_Presidento schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:46:
Jah in de meerderheid.

De server ratio is 48-52% in voordeel vand e Asmodians, maar dat kan het niet wezen.

Op verschillende fora las ik dat het gevechten zijn van 300 Asmo's vs 50 Elyos.

Hele Lower Abyss wordt nu gedomineerd (qua fortressesn iig) door Asmo.
Alle pro's zitten blijkbaar op Gorgos aan de Asmodian kant, Elyos hebben maar een keer een fortress gecaptured en daarna waren bijna altijd alle drie de fortresses en artifacts in de lower abyss van de Asmodians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
g0tanks schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:19:
[...]
Alle pro's zitten blijkbaar op Gorgos aan de Asmodian kant, Elyos hebben maar een keer een fortress gecaptured en daarna waren bijna altijd alle drie de fortresses en artifacts in de lower abyss van de Asmodians.
Ja dat blijkt :)
Misschien hebben toch alle kinders voor de lieve Elyos gekozen!
We hebben in ieder geval genoeg tegenstand :p
Hopelijk gaat het tij wat keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Ducar schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:13:
[...]

Prachtig vind ik dat juist, lekker elyos zoeken en alles wat je tegenkomt aanvallen. Lekker PVP geen grenzen geen limieten iedere fight is anders :D

Het enige nog wat mist eigenlijk is de webcam connectie van de speler die je nakt zodat je zijn gezicht kan zien. Vooral als het iemand is die het gemeen vind omdat jij met een groep bent en hij alleen :D
Onbegrijpelijk dit. Blij toe dat ik niet op Gorgos zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik ga altijd questen in de Abyss op tijdstippen waar er normaal bijna niemand is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
BartelG schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:58:
[...]

Asmodians zijn kwa hoeveelheid aardig in balans met de Elyos, maar ze laten zich zo makkelijk door een minderheid terug pushen. Het was de afgelopen dagen zo simpel om de forten te verdedigen. Asmodians kwamen niet eens bij de gate...
Komt omdat er een aantal top legions totaal niet mee doen met fortress fights in lower abyss terwijl bij Elyos je wel de Top legions overal ziet lopen. Zo heb ik gisteravond niemand van Primal Instinct, Animus, VoTF gezien terwijl die 3 wel in de top4 van server rankings staan.

Gister dus samen met Unreal Sulfur Fortress aangevallen en veroverd. Ze hadden een raid voor hun guild zelf en dan nog een raid met veel randoms waar ik ook in zat(Zit zelf in The Triad)9k Kinah en 2 silver medals aan over gehouden.... Een sorcerer van mijn legion kwam pas op 50% binnen en kreeg 170k kinah mee :S. Volgens mij krijg je veel meer medals/kinah als je solo zo'n fortress in loopt.

En wat worden btw die crashes irritant, zeker 4/5 keer tijdens de aanval op de boss van Sulfur er uitgegooid... Om vervolgens weer terug in game te komen buiten het fortress. Hoop dat ze snel met een fix komen voor dat 2 GB geheugen in gebruik=crash probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Prachtig vind ik dat juist, lekker elyos zoeken en alles wat je tegenkomt aanvallen. Lekker PVP geen grenzen geen limieten iedere fight is anders

Het enige nog wat mist eigenlijk is de webcam connectie van de speler die je nakt zodat je zijn gezicht kan zien. Vooral als het iemand is die het gemeen vind omdat jij met een groep bent en hij alleen
Ganken gaat toch wel vervelen op een gegeven moment lijkt me, tot nu toe heb ik in de abyss nauwelijk interessante pvp meegemaakt, ik ben toch wel benieuwd wat ze nog verder in petto hebben

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
blouweKip schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:45:
[...]

Ganken gaat toch wel vervelen op een gegeven moment lijkt me, tot nu toe heb ik in de abyss nauwelijk interessante pvp meegemaakt, ik ben toch wel benieuwd wat ze nog verder in petto hebben
Heb anders al heel veel small scale pvp gezien. vaak met een groepje van 3 tot 6 mensen tegen andere groepen van die grote. Dit is dan wel op Telemachus, laatste dagen wel een stuk minder omdat iedereen bij de fortressen bezig is en dat loopt gewoon in de honderden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
Tha_T schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:38:
[...]

Onbegrijpelijk dit. Blij toe dat ik niet op Gorgos zit
Maar goed ook want op de andere servers zullen er zeker weten helemaal geen mensen zijn die gewoon willen/kunnen pvp`en. Het is een pvp georienteerde game ten eerste. Ten tweede ben je niet verplicht om op level 25 in de abyss te gaan questen. Als je toch ooit eens op Gorgos begint elyos-side laat mij dat even weten dan, dan kan ik je ontzien :)

Ik speel dus asmo
blouweKip schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:45:
[...]

Ganken is het herhaaldelijk killen van dezelfde char achter elkaar, daar heb ik het niet over.

[ Voor 40% gewijzigd door Ducar op 22-10-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel zijn de servers down om een patch te implementeren die voornamelijk gericht is op het afremmen van goldspammers.
1.5.0.11 Client Update
  • All chat channels now have a level 10 restriction, both to join and participate
  • Whispering now has a level 10 restriction,
  • Players can receive whispers but cannot respond below level 10
  • Players cannot send in game mail until level 10
  • Players under 10 can still receive in game mail
  • Players cannot search for ’who’ in game until level 10
  • Players are now limited at the amount of in game mail you can send per hour
  • If players exceed this limit, they will not be able to send mail. There is currently no message saying players have exceeded your limit
  • Legion Abyss ranks have been fixed and will now display properly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Dank U, vroeg me al af waarom ik niet kon inloggen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
Verxx schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:43:
[...]

Komt omdat er een aantal top legions totaal niet mee doen met fortress fights in lower abyss terwijl bij Elyos je wel de Top legions overal ziet lopen. Zo heb ik gisteravond niemand van Primal Instinct, Animus, VoTF gezien terwijl die 3 wel in de top4 van server rankings staan.
Ik heb anders genoeg PI, Animus & VoTF de laatste dagen gezien toen ik aan het defenden was. Maar goed, hopelijk is het later op 50 wat beter, defenden en een reward krijgen zou ook is leuk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:59:
Momenteel zijn de servers down om een patch te implementeren die voornamelijk gericht is op het afremmen van goldspammers.

[...]
durf niet te zeggen dat dat nu "de oplossing" is.
Hoe moet het nu met ons level -10 n00bs die vragen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:59:

[...]
Lol oftewel.. als betalende klant is lvl 1-10 nu nog slechter... wat een belachelijke "Fix"

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 1-10 wordt inderdaad een singleplayer game op deze manier. Als je verder geen bekenden/legion op de server hebt is dat wel erg eenzaam en niet een juiste weerspiegeling van een MMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
BartelG schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:29:
[...]

Ik heb anders genoeg PI, Animus & VoTF de laatste dagen gezien toen ik aan het defenden was. Maar goed, hopelijk is het later op 50 wat beter, defenden en een reward krijgen zou ook is leuk zijn :D
Misschien loop ik ze dan net mis :P

Laatste week wel vaak dat we met mannetje of 100 tegen 150+ (je hoort altijd iedereen roepen van 200/300+ maar volgens mij valt dat altijd wel mee :P)van jullie stonden, is meestal wel lastig aanvallen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Om heel eerlijk te zijn zit ik hier echt niet mee, lvls 1-10 ben je binnen een mum van tijd voorbij, er is geen group content daar, en je blijft permanent last houden van goldspammers. Weet niet in wat voor mate dit gaat helpen, maar dat zien we dan wel.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
pica schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:56:
Om heel eerlijk te zijn zit ik hier echt niet mee, lvls 1-10 ben je binnen een mum van tijd voorbij, er is geen group content daar, en je blijft permanent last houden van goldspammers. Weet niet in wat voor mate dit gaat helpen, maar dat zien we dan wel.
Jij misschien niet.. maar de mensen die graag ook het sociale aspect van de game willen meemaken worden door dit hulpmiddel mooi de das om gedaan..

Ja! als je wilt communiceren met andere mensen moet je lvl 10 zijn.. lol nog ff en je moet nog channels kopen van kineah en de optie om te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:12

MetalPool

Boe!

SpoTs schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:11:
[...]

Jij misschien niet.. maar de mensen die graag ook het sociale aspect van de game willen meemaken worden door dit hulpmiddel mooi de das om gedaan..
Ach stel je niet zo aan joh! Lvl 10 ben je binnen 2 uur...je doet net alsof de wereld vergaat als je ff niet kan chatten. Wees blij dat op deze manier de goldspammers (hopelijk) worden aangepakt. Van die spammers wordt ik echt niet goed van.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

kaluro2 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:18:

Om de chat wat op te vrolijken met een screenshot. :p
Mooiste boog in het spel if you ask me. Jammer genoeg nooit kunnen craften, 31 keer geprobeerd, 0 blauwe procs.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Donnas-A schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:16:
[...]

Ach stel je niet zo aan joh! Lvl 10 ben je binnen 2 uur...je doet net alsof de wereld vergaat als je ff niet kan chatten. Wees blij dat op deze manier de goldspammers (hopelijk) worden aangepakt. Van die spammers wordt ik echt niet goed van.
2 uur geen vorm van MMO.. terwijl je toch voor 2 uur de mmo kosten betaald.. vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Je kan toch gewoon het spel spelen?
Het is gewoon een kwestie van lesser of two evils, veruit de meerderheid van de mensen die het spel spelen hebben continu last van goldspammers, en de 1% die 1-10 zijn, kan voor 2 uurtjes niet chatten via kanalen, whispers en mails, maar wel gewoon groupchat, guildchat, /say en teamspeak en whatnot.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
pica schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:47:
Je kan toch gewoon het spel spelen?
Het is gewoon een kwestie van lesser of two evils, veruit de meerderheid van de mensen die het spel spelen hebben continu last van goldspammers, en de 1% die 1-10 zijn, kan voor 2 uurtjes niet chatten via kanalen, whispers en mails, maar wel gewoon groupchat, guildchat, /say en teamspeak en whatnot.
Hoe kom je in een guild als je niemand kan whisperen? Ik vind het gewoon een rare oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Ducar schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:50:
[...]

Maar goed ook want op de andere servers zullen er zeker weten helemaal geen mensen zijn die gewoon willen/kunnen pvp`en. Het is een pvp georienteerde game ten eerste. Ten tweede ben je niet verplicht om op level 25 in de abyss te gaan questen. Als je toch ooit eens op Gorgos begint elyos-side laat mij dat even weten dan, dan kan ik je ontzien :)

Ik speel dus asmo
Ik maak ook geen bezwaar tegen het PvP'en. Ik maak bezwaar tegen het feit dat jij met een groep Asmo's op een single Eloy af gaat. Dáár zit de wroeging. Waarom mag je als single Eloy geen quests doen in de Abyss? Leg het me eens uit want schijnbaar ben ik te dom om je gedachten te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tha_T schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:01:
[...]

Ik maak ook geen bezwaar tegen het PvP'en. Ik maak bezwaar tegen het feit dat jij met een groep Asmo's op een single Eloy af gaat. Dáár zit de wroeging. Waarom mag je als single Eloy geen quests doen in de Abyss? Leg het me eens uit want schijnbaar ben ik te dom om je gedachten te begrijpen.
Abbys is pvp zone? Jij gaat questen in een pvp zone? verwacht dan ook pvp/ganks :) Zo gaat dat nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mischien makkelijk om toch eerst af te wachten hoe dit gaat uitpakken in de praktijk?

Hoe speelde jij je eerste character? Meteen vol rond gillen voor recruits, parties, class vragen? Of gewoon bergje lvls doen om zelf het spel te ontdekken? Ik praatte enkel via /say, die rond liepen of die ik tegen kwam, mail gebruikte ik helemaal niet (enkel van main naar alt), voor je het weet ben je al lvl9 en gaat de wereld voor je open.

(nee, dan was AoC 10x erger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:04:
Mischien makkelijk om toch eerst af te wachten hoe dit gaat uitpakken in de praktijk?

Hoe speelde jij je eerste character? Meteen vol rond gillen voor recruits, parties, class vragen? Of gewoon bergje lvls doen om zelf het spel te ontdekken? Ik praatte enkel via /say, die rond liepen of die ik tegen kwam, mail gebruikte ik helemaal niet (enkel van main naar alt), voor je het weet ben je al lvl9 en gaat de wereld voor je open.

(nee, dan was AoC 10x erger).
Voorbeeld:
Vriend van jou speelt AION en jij wil dat ook wel eens proberen.. dus jij en je vriend spreken af om te gaan spelen. Vervolgens start je het spel.. je maakt een poppie aan.. en je kunt niet samen spelen omdat je niets kan omdat je geen lvl 10 bent :(

AoC was met alles 10x erger.. dus dat is een slechte vergelijking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Dat kan toch ook gewoon? Zelf bijna alle quests gedaan die er te doen zijn in de Abyss. Gewoon goed op je map letten en gebruik maken van chat radar, je ziet ze ruim op tijd aan komen en dus ook tijd zat om weg te komen.

En anders gewoon met een groep gaan questen, tis en blijft een PVP gebied waar soms honderden mensen verzamelen om een fortres te veroveren, ik val ook alles aan wat rood is en op mijn pad komt(Bij een grote rode wolk van elyos maak ik wel een 180 graden draai :P). Of ik nou in me uppie ben of met een groep van 10 man dat maakt mij niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

SpoTs schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:38:
[...]

2 uur geen vorm van MMO.. terwijl je toch voor 2 uur de mmo kosten betaald.. vreemd.
Al vind ik dat je een beetje aan het nitpicken bent, ik ben het wel eens met de stelling dat deze change niks veranderd voor de botters/spammers en alleen irritatie opwekt bij de echte spelers.
Als je nu als nieuwe speler begint moet je dus lvl 1-10 competen met bots om mobs te kunnen krijgen, ipv 1-5 wat het hiervoor was. In plaats van deze whisper caps te verhogen, moeten ze gewoon meer, en vooral snellere support hebben die bots en spammers eruit knikkeren en bannen.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
"Impenetrable Defense" kunnen verkopen voor 1.000.000 Kinah.
Dat is op level 26 best veel geld :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Seraphyn schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:07:
[...]

Al vind ik dat je een beetje aan het nitpicken bent, ik ben het wel eens met de stelling dat deze change niks veranderd voor de botters/spammers en alleen irritatie opwekt bij de echte spelers.
Als je nu als nieuwe speler begint moet je dus lvl 1-10 competen met bots om mobs te kunnen krijgen, ipv 1-5 wat het hiervoor was. In plaats van deze whisper caps te verhogen, moeten ze gewoon meer, en vooral snellere support hebben die bots en spammers eruit knikkeren en bannen.
Dit denk ik ook, hoewel ik denk dat het wel iets minder spam in totaal oplevert, aangezien het simpelweg een stuk langer duurt voordat ze op het juiste level zijn. Maar de enige echte oplossing zou een GM zijn die al die figuren handmatig een ban geeft volgens mij.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Nowa schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:11:
"Impenetrable Defense" kunnen verkopen voor 1.000.000 Kinah.
Dat is op level 26 best veel geld :)

Die dingen blijken gewoon voor heel veel geld te gaan (heb je de comments op je link gelezen? :p) Blijkt dat mensen die prefereren vanwege het gemak van upgraden x). En oja; gefeliciteerd 8).
Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)