Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Vandaag mn eerste echte taste van Abyss PvP gehad. Ik moet zeggen dat het me wel bevalt, maar dat het level verschil me af en toe wel nekt. Vecht je 5ish vs 5ish, komt een hoger level gewoon rustig op je af zonder dat je uberhaupt schade op em doet.
Dat is natuurlijk logisch, maar ik houd nooit zoveel van totaal kansloos zijn :P

Verder wel wat leuke skirmishes gehad, inmiddels Rank 7 en het viel me nu pas op dat je AP krijgt van elke mob in de Abyss, ik dacht dat het alleen van Balaur zou zijn.

Nu maar weer verder met levellen.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
rico_fxp schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:20:
Is het al iemand gelukt om werkende keyboard shortcuts te krijgen met SHIFT+WASD ?

ongeacht of ik shift gebuik blijft WASD werken als movement keys
Ik hoop niet dat het mogelijk wordt, nu kan ik tijdens het lopen wisselen van skill bar (bv. w+shift+3) en mijn skills gebruiken (w+alt+2).
als hij ook reageert op shift+wasd, wat zal er dan gebeuren als ik w+shift+3 doe? sta ik dan still en doet hij random skill 3 of skill shift+w, of misschien wissel ik toch wel van skill bar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
SinergyX schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:26:
Zag trouwens bij ons op de server is de hoogste nu 46. Gaat best rap :)

En die spam, diverse games gezien de echt van alles proberen, maar ze blijven steeds exotischere spamberichten sturen.

Ik zeg simpel, limiteer LFG tot 25 tekens.
Ik zou zeggen ditch de chat zoals het er nu is en maak een match making LFG system. Sign gewoon up voor een bepaalde instance, quest of region. Kom dan terecht in een room waar anderen zitten welk voor exact hetzelfde zoeken en kijk van daaruit verder hoe je de party vormt.

Totdat de bots in iedere channel gaan zitten zal het een stuk rustiger zijn; sowiezo zal het overzichtelijker zijn dan de LFG berichten welk met een snelheid van 3 per seconde voorbij vliegen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

Tja, limiteer het gebruik van LFG simpelweg tot vanaf wanneer de eerste group quests er zijn, level 16+. Zal ook wel een hoop schelen denk ik.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Het gold-spamming gebeuren is inderdaad irritant, maar niet onoverkomelijk. Als ze inderdaad gewoon de chats blokkeren voor mensen <15/16, dan is er niks aan de hand. Verder is het handig om te kijken voor NCSoft of ze de "bots" kunnen pakken in plaats van de sellers. Als er geen kinah te verkopen is, is er natuurlijk ook geen reden om te spammen (tenzij het scammers zijn natuurlijk).

Gisteravond 2 uur lang Aether zitten gatheren. Degene die heeft verzonnen dat Aether in de lucht moet hangen, moeten ze zelf ophangen >:) Wat irritant is dat zeg. Maargoed, nu wel eindelijk lvl 100 Aether gathering, kan ik eindelijk aan de big vortex blokken beginnen en wat nuttigere dingen krijgen.
Dus vanavond maar eens lekker verder gatheren en questen. Hopen dat ik 23 kan worden, misschien zelfs wel 24 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
psychodude schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 06:10:
[...]

Ik zou zeggen ditch de chat zoals het er nu is en maak een match making LFG system. Sign gewoon up voor een bepaalde instance, quest of region. Kom dan terecht in een room waar anderen zitten welk voor exact hetzelfde zoeken en kijk van daaruit verder hoe je de party vormt.
Zoiets bestaat toch al bij het menu dat je krijgt als je op V drukt? je kan iig nar iedereen zoeken van jou lvl die lfg status heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Gister party voor de Krall Quests buiten verteron, wat irritant dat je met verschillende fases zit binnen die quests. Per saldo hebben we ruim 30 minuten bij die gate gestaan om 4 man die potions en lure stukken te laten doen, daarna goeie 45 minuten bij die flags (4x3 vlaggen), en eindelijk beginnen aan die marks.

Maar chanter bevalt me wel, beetje healen, beetje meppen, beetje rezzen, beetje buffen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Server maintenance trouwens, pas tegen de avond komen ze weer up. Ik ben benieuwd of we de verwachtte patch krijgen, de maintenance notice zei er eigenlijk niets over.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Op de website zie ik enkel dat de NA maintaince krijgt, neem aan dat die info op de updater stond?

Kwam trouwens commando tegen die ik nog niet kende, /AutoReportHunting, kan je botters mee reporten :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:17:
Kwam trouwens commando tegen die ik nog niet kende, /AutoReportHunting, kan je botters mee reporten :)
Moet je dan ook de hele naam gaan over ticken :S ?

Veder lvl 38 encounting op mijn chanter, behalve dat ik nauwelijk gepvped heb (voornaamlijk omdat je weinig kan doen tegen iemand van gelijk lvl)
Ben wat langzamer aan het doen zodat de rest beetje in de buurt kan komen (ze zitten rond lvl 28-31)
Al is goed te merken dat de echte grind pas rond 37+ begint Kaidan HQ, Lepharist Citadel

Lekkere afwisseling voor de compleet uitgestorven wow (meeste core players zitten nu ook op aion)
Behavle "You must have one cube free to gather"en "Your bags are full" en skill boeks die 110k elk koste, bevalt game zeer goed.
En afhankelijk hoe leuk ik pvp ga vinden op me chanter kan dit voor mij wel eens de nieuwe wow worden.
Wil wel nog T10 doen maar daarna zal gauw over zijn voor me zelf

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

Teunis schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:37:
[...]

Moet je dan ook de hele naam gaan over ticken :S ?
Char selecteren, Autoreporthunting knop klikken (staat ergens in je skill/emote list), klaar is kees.

[ Voor 7% gewijzigd door Seraphyn op 14-10-2009 13:33 ]

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Die bag issues zijn inderdaad wat irritant, en dat enkel voor bepaalde gather-dingen die ook een 'rare' item kunnen gatheren (zoals die fresh <nogwat>).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:17:
Op de website zie ik enkel dat de NA maintaince krijgt, neem aan dat die info op de updater stond?

Global message terwijl ik in het spel was. Die gaf ook 5 uur downtime aan, in plaats van 4.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:49:
Die bag issues zijn inderdaad wat irritant, en dat enkel voor bepaalde gather-dingen die ook een 'rare' item kunnen gatheren (zoals die fresh <nogwat>).
Op latere lvl's krijg je een quest om je bags te upgraden. Op lvl35 nog eens. Uiteindelijk heb je geloof ik ruimte voor 90+ items.

Yay onze legion heeft rank 48 bereikt. Niet echt hoog natuurlijk, maar niet slecht voor een NL legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:49:
ik heb momenteel 7 rijen geloof ik van elk 8 slots (allemaal gekocht.. dus je kan het gelijk kopen, zonder quest)

3 originele cube
3 expanded cube 1
1 expanded cube 2

7x8 = 56 slots.. ik kom echt niks tekort.

en dan kan ik er nog (Minimaal) 2 bij krijgen via quests.. +16

56+16 = 72 slots

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 14-10-2009 14:23 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 15:42
Hier staat hoe je in totaal aan 90 slots kan komen: http://aioninsider.com/ga...g-your-inventory-in-aion/

5x Upgraden bij een npc (de 5de kan je alleen in upper abyss kopen)
1x Quest op 30
1x Quest rond level 35.

En ja, je kan gewoon 3 kopen, dan 2 via quest en dan nog 2 bij kopen bijvoorbeeld.

De 5de upgrade kost ~350k Kinah, dus neem niet de moeite om met minder op zak naar het eilandje in upper abyss te gaan :P

[ Voor 10% gewijzigd door BartelG op 14-10-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dan had ik mij dat toch goed herinnerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:15:
[...]
Yay onze legion heeft rank 48 bereikt. Niet echt hoog natuurlijk, maar niet slecht voor een NL legion.
Waar zie je die rank 48? Want in de Abyss ranking zie ik jullie nu op 53 staan.

Sowieso staan Disconnected, Vliegende Hollanders en OMNOMNOM alle drie in de top 100, dus we doen het goed :) Later maar eens een fortress overnemen met zijn allen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:56
Brainstorm schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:17:
[...]

Sowieso staan Disconnected, Vliegende Hollanders en OMNOMNOM alle drie in de top 100, dus we doen het goed :) Later maar eens een fortress overnemen met zijn allen ;)
Ik heb nou al ff zitten zoeken, maar waar precies vind je deze overzichten?
Voornamelijk gekeken op de pagina waar je characters en hun gear kan bekijken dus misschien zit ik wel verkeerd.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainstorm schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:17:
[...]

Je hebt gelijk. Ingame is het nog wel rank 48. Maar idd we zijn weer een paar plaatsen gezakt :(. Och maandag gaan we de abyss weer afstruinen met een groepje. Dan klimmen we hopenlijk weer :D.

Fortress is een leuk idee, hopenlijk heb ik dan meer geluk met crashes. De laatste keer ben ik 3x disconnected tijdens een siege. Erg irritant.

Deze legion vind ik trouwens verrassend http://uk.aiononline.com/...?serverID=35&guildID=1284 met 4 man hebben ze 500K AP en hebben ranking 29. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Waarschijnlijk hebben ze gold gekocht voor al die goede gear.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm daar ziet het idd wel naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Je ziet de crafting rank niet, zou best kunnen dat ze dagen lang flink hebben gefarmed. Maar een +10 bow, netjes hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik weet dat het hier niet thuis hoort (en toch probeer ik het hier omdat ik iemand een plezier wil doen), maar is er iemand geintresseerd om een 60 dagen speelkaart over te nemen voor een zacht prijsje (20 eu)? Om te garanderen dat hij werkt (ik wil er iemand een plezier mee doen, niet naaien) zullen we dan eerst even gegevens uitwisselen en als de code werkt kan er betaald worden. Neem contact met me op via email houtzagerb@gmail.com.

Om het niet helemaal een marktplaats post te laten worden ook de reden waarom ik niet wil verlengen. Ik ga weer terug naar WoW. De actie is voor mij sneller, en met de faction switch geeft het mij ook de kans om met mijn maatjes op vrije dagen een beetje te gamen.

[ Voor 4% gewijzigd door Lollial op 15-10-2009 16:33 ]

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
WoeiWoei schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:12:
[...]

Zoiets bestaat toch al bij het menu dat je krijgt als je op V drukt? je kan iig nar iedereen zoeken van jou lvl die lfg status heeft :)
Die standaard LFG is een beetje simpeltjes, kan enkel LFG status ermee zien en level; het zegt niets over waarvoor iemand een groep zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
g0tanks schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:16:
Waarschijnlijk hebben ze gold gekocht voor al die goede gear.
-Sigh...-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hoe zet je LFG channel uit? Niet te doen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
Klik met je rechter muisknop op de chat-tab en klik op "Tab options", daarna kun je aan-/uitvinken wat je wel/niet wilt zien.

Dit kun je overigens per tab instellen, ik heb bijvoorbeeld 1 tab voor gewone chat, en 1 voor alle channel chat. Daarnaast heb ik een apart venster met 1 tab voor combat/system info en als laatste nog een apart venster met 1 tab waarin alle items/exp/kinah die ik of iemand in mijn groep ontvangt.

Ik vind het erg fijn op die manier, dan heb je een mooi overzicht van alles en dan zie je niet teveel spam in 1 chat-tab. Ik miste eerst wel eens dat mijn vriendin iets zei, of iemand in mijn groep/legion, omdat ik aan het vechten was en daardoor het venster vol werd gespammed en de chat dus bijna meteen weer buiten beeld kwam. Daar heb ik nu nooit last meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:17
Ow ik ben verliefd! :D. Ik ben mooi op weg 20 aan te tikken. De mobs op het einde van Veteron geven erg lekker EXP. Alleen jammer dat ik steeds in een "bleeding"-status kom maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen :+.

Enige wat me opvalt. Er zijn users die lvl 18,19 of 20 zijn en die 1; Nog steeds die Bubbelgut-quest niet gedaan hebben en 2; Die potion niet gebruiken, ja dan gaat het niet werken he :'). Mooi om ze dat als lvl16 te vertellen. Nog leuker als ze je niet geloven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Bubblegut is erg sterk voor level 18. Zonder potion moet je heuse party van maken, maar het is gewoon veel te sterke mob. Ik heb als SM geprobeerd maar na lang rondrennen, pullen, spells spammen (gooi alleen lopende spells op zodat ik kan blijven verplaatsen) en krijg niet eens tot 80% omlaag. Het lijkt wel 8-sterren mob als ik zo zie.

Met potion is alles opeens wel mogelijk en is het een gewone mob zoals andere mobs: solo is mogelijk.
Waarom spelers blijven zeuren... ik snap het niet. Ga maar zelf erop hakken, dan weet je het dat het erg sterke mob is. Kortom, het is gewoon quest-mob.

Zelf voor het eerst asmo party meegemaakt in Eltnen, maar hield me nog even uit de buurt, maar kan nog redelijk dichtbij bezichtigen. Want ik ben nog l26 en rank 5 spelers zitten ertussen. Velen zijn dus 30+.
Spannend zeg.

Heb gehoord dat er al eerste l50 spelers zijn gemeld op Gorgos. Kan iemand het bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Conquerer schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:58:
Klik met je rechter muisknop op de chat-tab en klik op "Tab options", daarna kun je aan-/uitvinken wat je wel/niet wilt zien.

Dit kun je overigens per tab instellen, ik heb bijvoorbeeld 1 tab voor gewone chat, en 1 voor alle channel chat. Daarnaast heb ik een apart venster met 1 tab voor combat/system info en als laatste nog een apart venster met 1 tab waarin alle items/exp/kinah die ik of iemand in mijn groep ontvangt.

Ik vind het erg fijn op die manier, dan heb je een mooi overzicht van alles en dan zie je niet teveel spam in 1 chat-tab. Ik miste eerst wel eens dat mijn vriendin iets zei, of iemand in mijn groep/legion, omdat ik aan het vechten was en daardoor het venster vol werd gespammed en de chat dus bijna meteen weer buiten beeld kwam. Daar heb ik nu nooit last meer van :)
Ik heb ongeveer dezelfde indeling.
Daarnaast heb ik nog een tekst based "asmo radar" (ik ben elyos), als die log actief wordt dan weet ik dat er asmo's in de buurt zijn die skills gebruiken.
De tekst based asmo radar heeft een groter bereik dan de normale radar, en je krijgt ook meldingen als asmos achter je zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
MrDummy schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:28:
Bubblegut is erg sterk voor level 18. Zonder potion moet je heuse party van maken, maar het is gewoon veel te sterke mob. Ik heb als SM geprobeerd maar na lang rondrennen, pullen, spells spammen (gooi alleen lopende spells op zodat ik kan blijven verplaatsen) en krijg niet eens tot 80% omlaag. Het lijkt wel 8-sterren mob als ik zo zie.

Met potion is alles opeens wel mogelijk en is het een gewone mob zoals andere mobs: solo is mogelijk.
Waarom spelers blijven zeuren... ik snap het niet. Ga maar zelf erop hakken, dan weet je het dat het erg sterke mob is. Kortom, het is gewoon quest-mob.
Het grote nadeel is (en dat kun je lezen als je de quest doet) dat die Bubbelgut een defence-shield heeft als je die potion niet gebruikt. En dat shield absorbed gewoon bijna alle aanvallen. Met die potion is het gewoon zo'n contaminated nogwat en slay je hem zo idd. Maar het het blijft grappig :P
Heb gehoord dat er al eerste l50 spelers zijn gemeld op Gorgos. Kan iemand het bevestigen?
Volgens de Aion-site niet. Of zou het een te klein percentage zijn om daar te zien te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Tha_T schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:35:
Volgens de Aion-site niet. Of zou het een te klein percentage zijn om daar te zien te zijn?
Ik heb al genoeg lvl 40+ gezien en die staat ook op 0% dus dat geval van te weinig om te laten zien.
hoe het met 50 is geen idee.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de hoogste op gorgos op dit moment 48 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Er is een lvl 50 asmodian op Gorgos: http://uk.aiononline.com/...?charID=11020&serverID=35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor level 35 om ergens te grinden? In de abyss houdt het op op lvl 33 en begint het weer op 40 qua monsters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Eerste 50's druppelen inderdaad binnen, begreep dat er op US servers afgelopen weekend al wat 50s waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
is wel heel erg snel na 2 weken :O

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Doe het mooi rustig aan hoor.
Geen haast. Neem het allemaal in me op en quest lekker door :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Die hebben denk ik gewoon vier weken voluit gespeeld :P Overigens waren er al lang lvl 50+ spelers, zie http://www.aionsource.com...heir-first-level-50s.html op 7 oktober (!!) waren er al twee. Da's gewoon 16 dagen vanaf de headstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:28

Audione0

Strijdt der titanen

Ff een simpele vraag, waar voor mij het antwoord ff niet te vinden is. Bij wie kun je ook alweer nieuwe skills leren of iig kopen..

Zoek me rot!!!!

Na 50000000000 vuurballetjes gegooit te hebben vind ik het wel tijd om iets nieuws te leren :):):)

Iedereen van mijn level status lopen met mooie schilden en allerlei andere tafrelen rond... ik wil dat ook!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Audione0 op 16-10-2009 11:25 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Als je je quests had gevolgt, had je bij lvl3 al bij de mage trainer langs moeten komen :P Die verkoopt skillbooks, begin lvls op 5, 7 en 9. Na ascending moet je wederom je melden bij de mage trainer, deze keer specifiek voor je job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Hurtebise schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:23:
Hoe zet je LFG channel uit? Niet te doen meer.
Tab options bij all, en dan vinkje weghalen voor Channel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:28

Audione0

Strijdt der titanen

SinergyX schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:27:
Als je je quests had gevolgt, had je bij lvl3 al bij de mage trainer langs moeten komen :P Die verkoopt skillbooks, begin lvls op 5, 7 en 9. Na ascending moet je wederom je melden bij de mage trainer, deze keer specifiek voor je job.
ah,

Ik ben ook van server geswiched.. Dus ik kan nu opnieuw beginnen.. is wel ff beter,, weet nu een beetje hoe het allemaal werkt..

De servers liggen er nu allemaal uit.. pff

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Komt door een kleine patch:
* Gender Tag Fix for French and German languages
* Updated Chat Spam Filter

[ Voor 5% gewijzigd door Brainstorm op 16-10-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Hopelijk kunnen ze effectief de spammers blokkeren nu. Maar ik denk dat het maar een kwestie van tijd is voor ze er opnieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ken G schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:48:
Hopelijk kunnen ze effectief de spammers blokkeren nu. Maar ik denk dat het maar een kwestie van tijd is voor ze er opnieuw zijn.
Tot nu toe iig nog geen spammer gezien sinds ik vandaag ingelogd ben, dus het lijkt te werken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
psychodude schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:39:
[...]

Tot nu toe iig nog geen spammer gezien sinds ik vandaag ingelogd ben, dus het lijkt te werken :p.
Op Telemachus heb ik wel een stuk of 5 moeten blokken vandaag (van 3 tot 6 uur ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:55
SinergyX schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:21:
Eerste 50's druppelen inderdaad binnen, begreep dat er op US servers afgelopen weekend al wat 50s waren.
Eerste level 50's waren op Votan:

http://aion.ign.com/artic...s-in-Western-Aion-Release

Vorige week donderdag dus.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben maar om half 7 opgestaan om die quests in de upper layer van de Abyss te doen, anders zijn ze nauwelijks te doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
g0tanks schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 08:01:
Ik ben maar om half 7 opgestaan om die quests in de upper layer van de Abyss te doen, anders zijn ze nauwelijks te doen. :/
sowieso niks mis met rond 7u opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg wat een ongelooflijk stront spel... heb ik nu eindelijk met moeite een gamecard bemachtigd wil ik dit invoeren onder mijn account geeft de site aan dat de time card valid is maar niet gebruikt kan worden om een nieuw account aan te maken of op een bestaand account.. wtf! hoe krijg ik dan in godsnaam dit spel aan de praat.... visa - paypal zijn geen optiess!

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:22:
omg wat een ongelooflijk stront spel... heb ik nu eindelijk met moeite een gamecard bemachtigd wil ik dit invoeren onder mijn account geeft de site aan dat de time card valid is maar niet gebruikt kan worden om een nieuw account aan te maken of op een bestaand account.. wtf! hoe krijg ik dan in godsnaam dit spel aan de praat.... visa - paypal zijn geen optiess!

Iemand een idee?
Volgens mij heeft dit niks met het spel te maken. :9

Ik speelde closed + openbeta en was in de hectiek van mijn Real Life MMO vergeten de retail te kopen. Dus toen ik mijn timecard wilde invoeren kreeg ik hetzelfde. Timecard was geldig maar pastte niet bij het aacount.

Heb je de retail code gebruikt om Aion te activeren op je NCsoft acount? Daarna duurt het eventjes (kan ook nog ietsje langer duren). Dan kun je pas aan de slag met timecards e.d.

Ik zou in ieder geval je hoofd maar koel houden en niet gelijk stront gaan zitten roepen. Aangezien er tig-duizend mensen zijn die het wel is gelukt een aacount te maken, een timecard in te voeren en het spel te spelen, doet het mij vermoeden dat er in dit geval een end-user bug is. O-)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o zou het nu echt werken? :D

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden jullie het ook zo ***** beu met dood vallen vanuit de lucht? Soms knal ik een grote afstand naar beneden en ik ben de helft van me leven kwijt, en een andere keer kom ik met vleugels de laatste meters naar beneden gezweeft en val ik kapot en word direct bij de obelisk geteleporteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:58:
Worden jullie het ook zo ***** beu met dood vallen vanuit de lucht? Soms knal ik een grote afstand naar beneden en ik ben de helft van me leven kwijt, en een andere keer kom ik met vleugels de laatste meters naar beneden gezweeft en val ik kapot en word direct bij de obelisk geteleporteerd...
Dat heb je aan jezelf te danken.
Er is duidelijk onderaan je vliegtijd te zien als groene streepjes rond de vliegindicator. Wil je daar niet aan houden, dan moet je zelf weten of je doodvalt of niet. Ik let gewoon op de vliegtijd en ik weet steeds veilig te landen of mezelf veilig te stellen zodat ik net doodval. Je krijgt ook waarschuwing voor.
Verder kun je ook zien of je doodvalt: kijk op de radar: kleurt die PAARS dan ben je op de gevaarlijke hoogte. Kleurt ie BLAUW dan zul je niet sterven als je neervalt, je hebt genoeg health voor.

Het is beter niet te doodvallen, want soul healen wordt steeds duurder bij hogere levels. Je mag wel health verliezen, want je hoeft je gear niet repareren. Dat scheelt.

Je moet gewoon als vuistregel 75% van vliegtijd gebruiken voor gatheren en vliegen en overige 25% voor veilig heenkomen. Kijk altijd rond welke veilige plaatsen zijn. Je mag best op een grote plant rusten. Of de hoge pilaar. (dat 75% is dus 45 seconden als je 1-minuut vleugels hebt.)
De laatste 15 minuten is dus altijd meteen snel veilig heenkomen zoeken. Of je hebt een potion om vliegtijd te winnen voor 12 seconden. Gebruik die alleen als je nog niet veilig bent tijdens opzoeken landingsplaats.

Niemand klaagt om doodvallen, je had beter op moeten letten. :)

Tenzij: in combat kan er misgaan. Vlieg dan niet te hoog en wees alert als er mobs of tegenstanders in de buurt zijn. Denk vooruit en kijk om je heen.

[ Voor 4% gewijzigd door MrDummy op 17-10-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Dankzij het gatheren van aether kan ik goedkoop flight potions maken.
En dankzij die potions kan ik met mijn 60 sec vleugels 2 minuten vliegen.
Als ik mijn potions op de seconde nauwkeurig gebruik kan ik zelfs132 seconden vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:17:
[...]

Dat heb je aan jezelf te danken.
Er is duidelijk onderaan je vliegtijd te zien als groene streepjes rond de vliegindicator. Wil je daar niet aan houden, dan moet je zelf weten of je doodvalt of niet. Ik let gewoon op de vliegtijd en ik weet steeds veilig te landen of mezelf veilig te stellen zodat ik net doodval. Je krijgt ook waarschuwing voor.
Verder kun je ook zien of je doodvalt: kijk op de radar: kleurt die PAARS dan ben je op de gevaarlijke hoogte. Kleurt ie BLAUW dan zul je niet sterven als je neervalt, je hebt genoeg health voor.

Het is beter niet te doodvallen, want soul healen wordt steeds duurder bij hogere levels. Je mag wel health verliezen, want je hoeft je gear niet repareren. Dat scheelt.

Je moet gewoon als vuistregel 75% van vliegtijd gebruiken voor gatheren en vliegen en overige 25% voor veilig heenkomen. Kijk altijd rond welke veilige plaatsen zijn. Je mag best op een grote plant rusten. Of de hoge pilaar. (dat 75% is dus 45 seconden als je 1-minuut vleugels hebt.)
De laatste 15 minuten is dus altijd meteen snel veilig heenkomen zoeken. Of je hebt een potion om vliegtijd te winnen voor 12 seconden. Gebruik die alleen als je nog niet veilig bent tijdens opzoeken landingsplaats.

Niemand klaagt om doodvallen, je had beter op moeten letten. :)

Tenzij: in combat kan er misgaan. Vlieg dan niet te hoog en wees alert als er mobs of tegenstanders in de buurt zijn. Denk vooruit en kijk om je heen.
Bij welke winkel heb jij de "TAO van het Vliegen" gevonden? ;)

Maar is het normaal dat je doodvalt je geen keus hebt om een rez stone te gebruiken? Ik val wel eens dood (noem het vlieg onkunde ;)) en sta in 1 keer bij de obelisk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:35:
[...]

Bij welke winkel heb jij de "TAO van het Vliegen" gevonden? ;)

Maar is het normaal dat je doodvalt je geen keus hebt om een rez stone te gebruiken? Ik val wel eens dood en sta in 1 keer bij de obelisk.
Als je een resurrection stone hebt die je op jezelf kunt gebruiken (de blauwe geloof ik, de witte kun je alleen op anderen gebruiken) dan moet je de keuze krijgen inderdaad. Anders niet.

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makje schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:49:
[...]

Als je een resurrection stone hebt die je op jezelf kunt gebruiken (de blauwe geloof ik, de witte kun je alleen op anderen gebruiken) dan moet je de keuze krijgen inderdaad. Anders niet.
Anders ook, anders zouden andere mensen je nooit kunnen rezzen omdat je dan meteen bij de stone zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:51:
[...]

Anders ook, anders zouden andere mensen je nooit kunnen rezzen omdat je dan meteen bij de stone zou staan.
Ah ja, ik had zijn vraag net iets ander gelezen namelijk als dat hij geen keus heeft tussen een stone of de obelisk.

Zonder stone heb je geen keus, maar als je dan ook niet op obelisk klikt dan wacht je dus inderdaad tot ofwel iemand anders jou resurrect of op sint-juttemis

Je hebt dus gelijk, zonder stone moet je nog steeds een keuze hebben, alleen een andere :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bug blijkbaar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

De blauwe stone waarmee je op jezelf kan rezzen is niet te koop of te maken. Het is quest reward. De witte zijn wel gewoon te koop om je vrienden mee te rezzen. Er is zelfs een rez quest voor waarbij je veel witte moet kopen om anderen te rezzen.
Wees dus zuinig op de blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Als je uit de lucht valt, op het moment je de afstand bereikt dat je insta-kill zou krijgen en je bent nog in de lucht, wordt je auto teleported naar zo'n rez-stone. Staat ergens op het forum een stuk over, dus een WAI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
MrDummy schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:06:
De blauwe stone waarmee je op jezelf kan rezzen is niet te koop of te maken. Het is quest reward. De witte zijn wel gewoon te koop om je vrienden mee te rezzen. Er is zelfs een rez quest voor waarbij je veel witte moet kopen om anderen te rezzen.
Dat had ik vanmiddag moeten weten :'). Ik krijg hem vandaag. Ga bij het moeras weg en wordt gekilled (Te laag lvl voor dat gebied) ress me en wordt door dezelfde mob opnieuw geslayed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk aion aan de praat gekregen met me pre order game :') level 10 aangetikt met me scout. het enige wat nog niet helemaal lekker wilt lukken is het backstabben. 1e keer doe ik een volle hit 256 dps en de meeste keren 116 damage. Terwijl ik echt direcht achter de mob sta :S

Tot nu toe heeft het spel me goed kunnen boeien, hoewel ik toch nog wat sfeer blijf missen die ik in wow wel terug vind.

Morgen hopelijk level 15 a 16 aantikken en dan eens kijiken of het spel nog steeds mijn aandacht kan bewaren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
MrDummy schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:06:
Blauwe rez stones kun je ook in de abyss kopen voor 500 abyss punten.
Voor Kinah zijn ze idd niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

lol wat is dit nou weer voor melding;
Error Code: 3 (PatchPathNotFound):
There was no way found to patch from version '1.5.0.10' to version: '1.5.0.9'.
The patch servers are most likely in the process of being updated.
Please try again in a few minutes.
Gaan we terug-patchen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Woohooo schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:48:
lol wat is dit nou weer voor melding;

[...]

Gaan we terug-patchen? :?
Van die melding heb ik ook al een tijdje last, het zorgt ervoor dat je randomly disconnect van de server.
een omweg zou zijn om automatic updates uit te zetten bij de NC launcher, dan krijg je die melding ook niet meer.

Het zal wel te maken hebben met de version.ini ofzo dat daar iets verkeerd in staat.

Wij zijn iig niet de enige, het is een bekend probleem op aionsource.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Probeer op het moment aether gathering een beetje omhoog te krijgen, damn wat is dat saai zeg :p. Zit telkens maar te wachten tot flight time weer vol zit, regenned zo jammerlijk sloom :(. En ook veel te weinig nodes als je het mij vraagt, blijft maar een beetje op hetzelfde punt je tijd zitten te verdoen.

De goldsellers hebben trouwens weer nieuwe methodes aangenomen voor hun verkoop, private stores en mail wordt momenteel steeds meer misbruikt. Wordt tijd dat NC Soft wat strengere maatregelen gaat nemen, en met name ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Zo ik ben nu level 25 op mn ranger:

http://uk.aiononline.com/...?charID=79185&serverID=34

eens zien wat hij uithaalt in the abyss.. 223 critrate (unbuffed) en een blauw boogje.. moet goedkomen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
kaluro2 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:42:

eens zien wat hij uithaalt in the abyss.. 223 critrate (unbuffed) en een blauw boogje.. moet goedkomen denk ik :)
Wacht maar tot je een lvl 35+ assassin hebt welk op je teleport of een sorc welk je gewoon vanaf afstand neerhaalt tegenkomt :p. Zo'n beetje 10 keer per uur dus, lol :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
kaluro2 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:42:

Je hebt wel een hoge crit voor je level met al die blauwe gear van je. :P Als je nou ook nog eens +crit necklacke/earrings/rings had, dan zou je veel hoger uitkomen dan ik terwijl ik al 34 ben (zit rond de 250, maar wel minder manastone slots omdat ik geen blauwe items heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister eerste char aangemaakt zojuist level 13 aangetikt.

Dit is mijn char met huidige gear http://uk.aiononline.com/...charID=141284&serverID=33 ik weet dat ik nog wat spellgear heb, wat ik me echter wel afvraag wat is het belangrijkste wat gear in aion moet bevatten voor een dpser?

Iemand nog wat tips? ik probeer vanaf nu alleen attack manastones te equipen. Heb ik de daggers in de goeie handen? linker hand langzamere dagger of is dat niet nodig?

Daarnaast heb ik een vraagje ik heb sinds level 9 geen nieuwe talents etc bijgeleerd omdat ik nergens een trainer kan vinden. ik zit nu in cidital ehrm nog iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Voor een DPS is het meestal gebruikelijk om manastones met crits te gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:22:

Dit is mijn char met huidige gear http://uk.aiononline.com/...charID=141284&serverID=33 ik weet dat ik nog wat spellgear heb, wat ik me echter wel afvraag wat is het belangrijkste wat gear in aion moet bevatten voor een dpser?

Iemand nog wat tips? ik probeer vanaf nu alleen attack manastones te equipen. Heb ik de daggers in de goeie handen? linker hand langzamere dagger of is dat niet nodig?

Daarnaast heb ik een vraagje ik heb sinds level 9 geen nieuwe talents etc bijgeleerd omdat ik nergens een trainer kan vinden. ik zit nu in cidital ehrm nog iets :)
Ik heb nooit een assassin geprobeerd, maar ik denk dat crit stones wel goed zijn.
Skills kun je alleen in sanctum kopen, als het goed is ben je langs de npc gekomen terwijl je je quests in sanctum deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
g0tanks schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:05:
[...]

Je hebt wel een hoge crit voor je level met al die blauwe gear van je. :P Als je nou ook nog eens +crit necklacke/earrings/rings had, dan zou je veel hoger uitkomen dan ik terwijl ik al 34 ben (zit rond de 250, maar wel minder manastone slots omdat ik geen blauwe items heb).
ik ben redelijk arm momenteel en die crit rings/necklaces gaan al snell voor 60-80k each :| dus die laat ik nog maar even zitten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
Gister waren er wat asmodion legions op Telemachus die er niet helemaal zin in hadden volgens mij, stonden met mannetje of 150 tegen 300+ elyos te vechten, gewoon 2 uur rennen voor je leven.

Spel crashte bij iedereen om de haverklap, altijd leuk om weer terug in te loggen midden in een zee van rood :P Hoop dat ze snel met een fix komen voor dit want als het spel boven de 2GB geheugen komt klapt ie er gewoon uit :(

Wel heel de middag als een gek lopen farmen, de mobs bij Sulfur fortress droppen 2k+ kinah en zijn zo te killen met ze 2en(gladiator/cleric) Na een half uur kwam er ook een sorcerer langs die solo'd ze gewoon... voel je je toch wel flink genomen als je dat ziet :P Nog wel 400k kinah verdient niet mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Hoe heten die monsters dan? Want ik kan me niet herinneren dat ze daar 2k kinah droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren wel weer even een aha-moment wat me helaas veel kinah kostte. Ik probeerde namelijk een stuk armor te equippen met lvl. 40 manastones. Er konden echter max. lvl. 50 stones in, dat moet je dan ook doen dus! Anders is de fail-kans enorm hoog. Op die manier heb ik er zo een stapeltje +10 critstones doorheen gejaagd. En ik maar denken, zo veel pech kan ik toch niet blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
Zijn de gaurds van Sulfur fortress Gaurdian/Arcanist/Ranger als het fort in handen van Balaur is.

Het zijn normale lvl 40 mobs met 4 dots. Wel oppassen dat je niet te dicht bij de muur komt want daar staan snipers en zijn elites met 3 dots en die doen best pijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
Verxx schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:45:
Zijn de gaurds van Sulfur fortress Gaurdian/Arcanist/Ranger als het fort in handen van Balaur is.

Het zijn normale lvl 40 mobs met 4 dots. Wel oppassen dat je niet te dicht bij de muur komt want daar staan snipers en zijn elites met 3 dots en die doen best pijn :P
Die mobs zijn er afaik ook bij de fortresses in upper abyss. Volgens mij makkelijk te solo-en door een 35+ ranger (de guardians dan). Volgens mij geven die mobs iets van 60 ap. Dat is voor mij eerder een reden om ze te farmen, easy ap.

Ik heb gister wat mobs in Kaidan HQ gekite, level 37 4ster elite, Ook 2-4k per kill, maar kost me nog wel 5mins per mob, maar wel altijd een Molar.

[ Voor 20% gewijzigd door BartelG op 19-10-2009 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
Krijg vanochtend een mail dat mijn Free Game Time is about to expire.
Wel, dat klopt dan, maar ik heb ook nog een gewone timecard gebruikt, dus ik kan tot eind november door..
Maarrrr:
At the start of your second month in Aion, you'll have access to the first of many Veteran Rewards as a bonus for subscribing to Aion. More information about Veteran Rewards will be available on the official Aion website.

Month 1 Veteran Rewards include:
• Inventory Expansion Ticket
• Exclusive Pop Legend Emote
• 4 Lodas Amulets
• 4 Revival Stones

Log in to your NCsoft Master Account to subscribe now or reactivate your account.
Moet ik nu nog een time-card toevoegen? Of zou het misschien zo zijn dat aan het einde van mijn Free Time, mijn reeds ingevoerde Time-card geactiveerd wordt en ik sowieso die Veteran rewards krijg.
Inventory Expansion Ticket klinkt wel interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 17:22:

Stoppen met attack manastones en heel snel overstappen op crit manastones, puur en alleen maar crit, dit is als sin het belangrijkste. (protip: Hou het Assassin kanaal ook in de gaten, best gezellig kanaal ook).
Qua wapens: Dagger in main hand, Sword in offhand. Alleen de critrate van je mainhand telt eigenlijk, als die crit crit je offhand ook.
Zodra je crit 440 haalt kan je overstappen op 2 swords, 440 is namelijk de softcap voor crit.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
TheMe schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:45:
Moet ik nu nog een time-card toevoegen? Of zou het misschien zo zijn dat aan het einde van mijn Free Time, mijn reeds ingevoerde Time-card geactiveerd wordt en ik sowieso die Veteran rewards krijg.
Inventory Expansion Ticket klinkt wel interessant...
Snapte ik ook nog niet helemaal, wordt die eerste maand (free month) al gezien als een veteran month, of pas vanaf je eerste betaalde maand?

Vind ze wel 'vrijgevig' met die veteran months, maar mischien alleen een blijver-motivatie.

En voor de mensen die nog goedkoop naar CE willen, als ze enkel een normale versie hadden:
https://secure.ncsoft.com...tion=viewItem&item_id=144
Limited Time! Only available until October 22, 2009

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:24:
[...]

Snapte ik ook nog niet helemaal, wordt die eerste maand (free month) al gezien als een veteran month, of pas vanaf je eerste betaalde maand?

Vind ze wel 'vrijgevig' met die veteran months, maar mischien alleen een blijver-motivatie.
At the start of your second month in Aion, you'll have access to the first of many Veteran Rewards as a bonus for subscribing to Aion.
de 2e maand zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Je kan eigelijk beter nog een keer je cube upgraden voor iets van 150k, en daarna het met die ticket doen zodat je uiteindelijk goedkoper uitkomt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
g0tanks schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:00:
Je kan eigelijk beter nog een keer je cube upgraden voor iets van 150k, en daarna het met die ticket doen zodat je uiteindelijk goedkoper uitkomt. :P
Ik ben niet zo tactisch geweest met de Cubes, geloof :9
Maakt het echt uit in welke volgorde je upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
TheMe schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:16:
Zover ik weet is het oplopend. Eerste slot bijna niets, 2de iets van 15k, 3rde 150k etc. Volgorde zou dan niet uitmaken (als je bedoeld bij een bepaalde NPC/stad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
TheMe schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:16:
[...]

Volgens mij niet, je kan 5x bij npc's upgraden, 2x via quest en dus 1x via ticket. De ene upgrade sluit de andere niet uit. Met die ticket kun je dus 99 slots krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:15:
[...]

Op latere lvl's krijg je een quest om je bags te upgraden. Op lvl35 nog eens. Uiteindelijk heb je geloof ik ruimte voor 90+ items.

Gz voor ons!!!

Eindelijk ben ik dan ook goed begonnen. Que's weg en we kunnen aan de slag :) Level wel samen met een maatje dus gaat allemaal niet gek hard, maar ik heb wel weer meer fun dan in WoW. Templar en Cleric combo is wel prettig levellen iig

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Laatst online: 23-04 10:23
Is er ook een soort trial versie van AION?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

ben gister ook begonnen, heb een account van een kennis overgenomen (volgens hem een CE, hoe zie ik dat?).

Is wel geinig tot nog toe. Heb alleen weinig zicht op welke verhalen belangrijk zijn om te lezen en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
CE of niet zie je aan de items die je kunt claimen. Als daar dye bij zit en een title, heb je CE. Items kun je claimen in de account management page van NcSoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
DonDjo schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:28:
Is er ook een soort trial versie van AION?
Die bestaat nog niet, zal met de tijd uiteindelijk wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Laatst online: 23-04 10:23
SinergyX schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:52:
[...]

Die bestaat nog niet, zal met de tijd uiteindelijk wel komen.
Ok dankje, zal daar maar op wachten heb nog geen tijd genoeg om het spel te spelen dus zou zonde zijn om het te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Brainstorm schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:48:
CE of niet zie je aan de items die je kunt claimen. Als daar dye bij zit en een title, heb je CE. Items kun je claimen in de account management page van NcSoft.
merci.

volgende vraag: kun je die zo vaak gebruiken/claimen als je wilt?

/edit
als in: als ik later andere chars aanmaak kan ik dit dan opnieuw doen.

[ Voor 10% gewijzigd door D-rez op 19-10-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:35
D-rez schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:12:
[...]
als in: als ik later andere chars aanmaak kan ik dit dan opnieuw doen.
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonDjo schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:05:
[...]

Ok dankje, zal daar maar op wachten heb nog geen tijd genoeg om het spel te spelen dus zou zonde zijn om het te kopen
Bij andere MMO's duurde dat ongeveer 2 maanden voordat het aangeboden word. Maarja NCSoft heeft af en toe rare hersenkronkels dus het kan ook langer duren.
Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)