Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
g0tanks schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:59:
Bij de meeste quests krijg je toch meer XP van het killen van de monsters dan van de quest zelf.
Weet ik, maar dat maakt die gehele quest zo zinloos; zodra je voor het killen van de mob zo'n 9k exp krijgt en voor de quest om er een stuk of 10 ofzo te killen 6k exp reward krijgt dan staat het gewoon niet in verhouding tot elkaar :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

psychodude schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 06:05:
[...]

Weet ik, maar dat maakt die gehele quest zo zinloos; zodra je voor het killen van de mob zo'n 9k exp krijgt en voor de quest om er een stuk of 10 ofzo te killen 6k exp reward krijgt dan staat het gewoon niet in verhouding tot elkaar :p.
Je krijgt die quest reward bovenop de XP die je krijgt voor de mobs zelf, dus zo zinloos is het niet. Als je alleen de mobs grind krijg je minder XP.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
psychodude schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 06:05:
[...]

Het gaat dan ook om de Kinah reward die erbij zit. Die vaak best hoog ligt.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Zer0 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 08:09:
Je krijgt die quest reward bovenop de XP die je krijgt voor de mobs zelf, dus zo zinloos is het niet. Als je alleen de mobs grind krijg je minder XP.
Sommige herhalingquests zijn goed, sommigen minder. Ik heb dan dus over extra XP. Die in Eltnen heeft extra XP die hoger is dan 1 mob killen. Maar herhaling quest bij Coast (waarbij je krabben moet doden) heeft XP die lager is dan 1 mob killen. Dat is minder moeite waard.
Ik doe dus alleen quests:
- die coins oplevert voor "gratis" wapen of armor
- die XP hebben die meer oplevert dan 1 mob (XP voor tenminste 2-3 mobs killen)
- die eventueel ook voldoende geld oplevert
- die optioneel een extra random item oplevert

Over coins-quests gesproken: Wanneer lever je coins in? Per 2 stuks of per 4 stuks? Welke heeft meer waarde volgens jouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 08:28:
[...]

Sommige herhalingquests zijn goed, sommigen minder. Ik heb dan dus over extra XP. Die in Eltnen heeft extra XP die hoger is dan 1 mob killen. Maar herhaling quest bij Coast (waarbij je krabben moet doden) heeft XP die lager is dan 1 mob killen. Dat is minder moeite waard.
Ik doe dus alleen quests:
- die coins oplevert voor "gratis" wapen of armor
- die XP hebben die meer oplevert dan 1 mob (XP voor tenminste 2-3 mobs killen)
- die eventueel ook voldoende geld oplevert
- die optioneel een extra random item oplevert

Over coins-quests gesproken: Wanneer lever je coins in? Per 2 stuks of per 4 stuks? Welke heeft meer waarde volgens jouw?
ik dacht maar ik weet het niet zeker dat je met 2 coins een groene random armor stuk krijgt. Met 4 krijg je een groen wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
Jep 2 is armor, 4 is wapen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren paar uurtjes gespeeld, veel voor mijn doen :)

Ik begon op level 13 met quests in het dorp ten oosten van de Citadel in Elyos level 10+ gebied (ben naam kwijt). De lijst met quests voor Dukaki Mines begon aardig groot te worden, en toen ben ik erheen gegaan. Veel mobs daar en als Sorcerer zijnde kun je redelijk CC-en, maar 1x werd het toch teveel doordat ik te dicht bij nieuwe mobs in de buurt kwam. Die mobs bovenop de torens doen best wel au.
Maar daarna ging het beter en ben ik er aardig snel doorheen gegaan. De xp stroomde binnen en ik dingde 14, 15 en later op de avond 16. Nu ben ik toe aan een nieuwe sub-gebied, al staat er nog 1 quest open in de Dukaki Mines, zijnde 1 waar je Amulets moet verzamelen. Maar ik heb meer dan 100 van die mobs afgeslacht en heb geeneen drop gezien. Geen zin om te gaan grinden daarvoor, dus die quest gaat gecancelled worden...

Crafting ligt achter, maar ik heb helemaaaaal geen zin om een beetje in Sanctum te gaan staan en Work Orders te doen. Dat is gewoon té saai!

De sfeer in de game is toch wel mooi. Ik liep door het bos en hoorde vogeltjes zingen en een zacht muziekje eronder maakte het af. Ik heb wel de neiging om de stem van m'n char uit te zetten, want telkens dat geroep bij het casten is teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Jimmy_ schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:56:
[...]

1. Uitgegeven keys zeggen lang niet alles.. toch geven ze een hele goede estimation over hoeveel spelers er zijn. Het maakt toch niet uit welke talen o.d.? Het lijkt mij vanzelfsprekend dat een hele grote portie van de mensen naar de Engelse servers gaan. Bij de registratie van je account ben je tevens verplicht een payment method te selecteren, d.m.v. deze gegevens kan NCsoft een sterke schatting geven over hoelang/hoeveel mensen blijven spelen. Beetje slappe koek dat je nooit niet iets kunt zien aankomen 8)7.
Als dagelijks tijdens piekuren 75% van de uitgegeven keys online zijn, dan kan je dat niet aan zien komen. Dat is echt heel erg veel. Als je daar rekening mee gaat houden dan vraag je eigenlijk om problemen (ze zijn ook heel erg bang op leegloop en als je bij launch al te lege servers hebt, dan flopt je spel gewoon in de long-run).
Dat het vanzelfsprekend is dat het merendeel op Engelse servers gaat spelen valt ook mee; om maar twee voorbeelden te noemen van MMO's van NCSoft (en dus dingen waar zij ook naar gekeken hebben): In Guild Wars zijn de Duitse districts tijdens de hoogtijdagen vrijwel altijd drukker geweest als de Engelse. In City of Heroes zijn er 2 Engelse, 2 Duitse en 2 Franse servers; daar is de verdeling dus redelijk gelijk.

Edit: Ik zou heel graag het interview willen linken waar ik die 75% uit heb, maar ik heb echt geen flauw idee meer op welke site ik dat las.

[ Voor 4% gewijzigd door GonzoNL op 08-10-2009 10:15 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Moet zeggen dat je in de 20-25 toch flinke dipjes mee krijgt. Mijn spiritmaster is nu 23, zeker in elten is het nonstop vechten om mobs omdat daar geen channels zijn. Wetend dat ik nog 2 volle lvls moet voordat ik uberhaubt richting abyss/FT mag gaan (en dan nog een party vinden ook), begint wel te irriteren.

Doe hier en daar nu maar repeatable quests, 1 ervan geeft nog redelijke exp, maar dan moet je 12 spirit moss neermeppen. Dingen hebben alleen flinke defense, elk gevecht duurt vrij lang. En omdat spiritpet niet mee schaalt qua dmg schiet dat ook totaal niet op. Meest irritante is nog wel dat de 2 spiritspells casting zijn van goeie seconde, maak die dingen gewoon instant cast :/

Wel nog met mijn templar berg krall quests gedaan (in outpost en garrison), puur door het grinden daar ruim halve lvl gedaan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
SinergyX schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:15:
Moet zeggen dat je in de 20-25 toch flinke dipjes mee krijgt. Mijn spiritmaster is nu 23, zeker in elten is het nonstop vechten om mobs omdat daar geen channels zijn. Wetend dat ik nog 2 volle lvls moet voordat ik uberhaubt richting abyss/FT mag gaan (en dan nog een party vinden ook), begint wel te irriteren.

Doe hier en daar nu maar repeatable quests, 1 ervan geeft nog redelijke exp, maar dan moet je 12 spirit moss neermeppen. Dingen hebben alleen flinke defense, elk gevecht duurt vrij lang. En omdat spiritpet niet mee schaalt qua dmg schiet dat ook totaal niet op. Meest irritante is nog wel dat de 2 spiritspells casting zijn van goeie seconde, maak die dingen gewoon instant cast :/

Wel nog met mijn templar berg krall quests gedaan (in outpost en garrison), puur door het grinden daar ruim halve lvl gedaan.
Ik heb een templar als main en ben op een gegeven moment met een spiritmaster begonnen. Puur om het feit dat het zo druk was in Morheim. Spiritmaster is nu level 19 en de templar bezig met het laatste kwart naar level 24. Op dit moment level ik in Bursthonin ofzo....daar is het wel rustiger, neem aan dat je bij de elyos ook 2 gebieden hebt waar je heen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:15:

Ik ben nu 31 bijna 32. Je kan er vanuit gaan dat je in de range 25 tm 30 weleens moet grinden stomweg omdat er geen quests meer zijn. Ik vind dat zelf geen probleem. TS aan muziekje op de achtergrond en oogkleppen op dan gaat het best wel snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Grinden an sich heb ik amper problemen mee, ben Maple en Rose gewend :P Het is meer dat ik me langzaam ga irriteren aan het hele pet systeem was Aion heeft (cast voor pet agro) en het nonstop micro-managen van health/mana en je pet. Eenmaal 2000 DP dan is het weer 10 minuten feest.

Viel me wel op, die pet skill 'nogwat erosion' geeft ook een 20% increase droprate. Heb ik echt nog helemaal niets van gemerkt. (naja, als droprate normaal 0,1% is, 20% increase heb je dus 0,12% :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook dit spel aangeschaft en mee begonnen. Ziet er mooi uit en iedereen met wat MMORPG ervaring kan er snel mee aan de slag. Gisteren level 10 bereikt en toen kwam het keuze moment. Werd mijn Priest een Cleric of een Chanter. Aangezien er in mijn guild al een paar Clerics waren heb ik voor Chanter gekozen. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet veel tegengekomen. Is deze class niet zo vertegenwoordigd soms? Ben zeer benieuwd naar de ervaringen van mensen die deze class al een tijdje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Chanter is beetje jack of all trades, master in none :P Ze kunnen niet zo krachtig healen als clerics, wat al in de eerste elite zones al wat problemen kan geven. Toch zijn de buffs die ze geven erg fijn om te hebben in parties. Ik zag ook nog een enkele spiritmaster, maar nu zie ik ze steeds vaker.. trekt vanzelf bij :)

(in populariteit, lijken inderdaad chanter en SM minst interessant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22
Nadat ik me eerder in dit topic al negatief uitliet over de Ranger heb ik gister om 18.00 een nieuwe char aangemaakt.Deze keer ben ik voor het echte smijt en gooi werk gegaan en heb ik een eerste instantie een warrior aangemaakt om deze op lvl 10 door te rollen naar een Gladiator. Om 23.00 dingde ik lvl 11 en vond ik het wel weer goed geweest. Op de een of andere manier lvl't een Warrior superlekker. Ik heb dan ook in minimaal de helft van de tijd die ik nodig had voor mijn Ranger mijn nieuwe char gelevelled. Zeer lekker. Zitten er eigenlijk ook nadelen aan een Gladiator?

Beste beslissing die ik gemaakt heb in Aion tot nog toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:55

g0tanks

Moderator CSA
Ik meen te gelezen hebben dat een gladiator ook het snelste levelt van alle klasses.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:19
Chanter is een moeilijke class om te spelen, aangezien je een 'dubbel' rol hebt.

In parties moet je kunnen healen, maar ook damage doen. Je wisselt dit dus constant af.
Ik zit vaak in een (kleine) party met een chanter en de heals zijn uitstekend. Het kost alleen allemaal wat meer moeite.
De buffs zijn werelds. Natuurlijk de beste (en bijna enige) buffs in het spel. In pvp wordt het ook lastig voor ze. Ze moeten veel kiten. Damage doen, healen, damage doen, healen enzovoorts. Dit maakt ze ook een taaie tegenstander.

Al met al dus een lastige class om goed te spelen. Maar als je het echt goed doet dan ben je lastige tegenstander en een hele goede aanwinst voor elke party.

[ Voor 6% gewijzigd door Miggel op 08-10-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_T schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:54:
Nadat ik me eerder in dit topic al negatief uitliet over de Ranger heb ik gister om 18.00 een nieuwe char aangemaakt.Deze keer ben ik voor het echte smijt en gooi werk gegaan en heb ik een eerste instantie een warrior aangemaakt om deze op lvl 10 door te rollen naar een Gladiator. Om 23.00 dingde ik lvl 11 en vond ik het wel weer goed geweest. Op de een of andere manier lvl't een Warrior superlekker. Ik heb dan ook in minimaal de helft van de tijd die ik nodig had voor mijn Ranger mijn nieuwe char gelevelled. Zeer lekker. Zitten er eigenlijk ook nadelen aan een Gladiator?

Gladiator is meer een DPS terwijl een Templar (warrior zoals jij zegt) een tank is. Gladiator kan vanwege het dragen van plate goed fungeren als off-tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:29:
[...]

Gladiator is meer een DPS terwijl een Templar (warrior zoals jij zegt) een tank is. Gladiator kan vanwege het dragen van plate goed fungeren als off-tank.
Hmm okay. Gaan we hem maar op die manier equippen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Qua plate gear dragen ze inderdaad indentiek spul, in de begin lvls (zeker tot begin 20) is het enige echte verschil tussen gladiator en templar de manastones en wat panic/react/taunt skills. Een templar heeft dan wel mogelijkheid tot blocken (een shield geeft enkel block en %-reduction op een blocked attack), maar doet wel een stuk minder damage. Shield defense geeft maar 10% extra defense, maar canceled als je een skill gebruikt of wordt gestunned/knocked back. Pas later krijg je een 2de toggle, die wel stun resist heeft, maar ook canceled als je skill gebruikt. Ik blijf dan ook erg sceptisch over het hele tank principe*, zeker omdat het agro systeem ook verre van optimaal is. Maarja, zal later mischien wel beter worden.

Qua manastones zou ik voor gladiator mix van attack, crit en enkele HP doen, de rest in parry. En natuurlijk je wapen flink enchanten, scheelt je ook weer wat extra damage.

*gister was er een 2de templar in party met geld teveel, die had zijn hele gear echant naar +4/+5, goeie 130 extra defense dan mijn templar. Verschil in damage echter was amper merkbaar, zo'n veteran scout deed 340dmg op mij, zo'n 325 op de andere templar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
GonzoNL schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:14:
[...]
Edit: Ik zou heel graag het interview willen linken waar ik die 75% uit heb, maar ik heb echt geen flauw idee meer op welke site ik dat las.
60%, en dat komt uit http://uk.aiononline.com/.../view?articleID=164&page=

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

60%? Nog steeds erg veel, maar wat minder extreem als ik me herriner.

Edit: Bij gebrek aan nieuwe post edit ik deze gewoon :)

Kwam er gister achter dat je bij de livestatus 3d view ook plaatjes kon cappen, dus 20 minuutjes later was heel de roster up to date: http://omnomnom.nl/roster/
Vind het wel erg leuk dat je buiten het spel om nog steeds screenshots van je character kan maken.

[ Voor 70% gewijzigd door GonzoNL op 09-10-2009 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Zow gister training camp voor de 2e keer gedaan, deze keer ging die wat beter voor mij (ging niet 3x dood) en ook level 27 gedinged, voor het einde van aankomend weekend dus hopenlijk mijn nieuwe CE wings.

Geld verdienen is hier btw erg makkelijk, zelfs 2 uurtjes grinden levert al minimaal 80.000 op, meer als je de verdiensten meetelt die ik hierdoor op de broker kan verdienen. Heb nu ook een dagger in mijn mainhand gepropt, ze blijven zeggen dat dat beter is ... dus ja, maar eens uitproberen dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
GonzoNL schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:59:

Kwam er gister achter dat je bij de livestatus 3d view ook plaatjes kon cappen, dus 20 minuutjes later was heel de roster up to date: http://omnomnom.nl/roster/
Vind het wel erg leuk dat je buiten het spel om nog steeds screenshots van je character kan maken.
Goed bezig geweest!

Al vind ik dat 3d plaatje wel wat minder dan het ingame plaatje wat ik van mijzelf heb gemaakt :P Kan je die niet toch gebruiken? Beetje croppen dan natuurlijk, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ben ook maar een chanter begonnen, SM is beetje saai (2 dots, 2 pet skills, summon balletjes, wachten) en steeds wachten tot je DP vol zit en weer gaan. 23,5 aangetikt en ik vond het weer helemaal best. Wel onderweg stigma Curse of Roots geloot, 200k rijker :D

Meteen een lvl4 mace gekocht en naar +7 gegooid en richting mijn chanter gestuurd, gaat het een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
SinergyX schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:35:
Ben ook maar een chanter begonnen, SM is beetje saai (2 dots, 2 pet skills, summon balletjes, wachten) en steeds wachten tot je DP vol zit en weer gaan. 23,5 aangetikt en ik vond het weer helemaal best. Wel onderweg stigma Curse of Roots geloot, 200k rijker :D

Meteen een lvl4 mace gekocht en naar +7 gegooid en richting mijn chanter gestuurd, gaat het een stuk sneller.
Curse of roots 200K?? Die heb ik bij ons gezien voor 80k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Tha_T schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:54:

Welk level is je ranger?
level 10 t/m 15 is een ranger barslecht.
Vanaf level 16 t/m 18 wordt hij al stukken beter door een extra dps skill te krijgen
vanaf level 19 krijg je stunning shot die voor 1500+ kan critten op dat level. vanaf dat moment levelt een ranger heel wat fijner en sneller dan een warrior.

Je kan mobs 2-4 levels boven je grinden zonder ook maar 1hp te verliezen, en je krijgt er wel echt veel exp voor.

Ook kan je ip daarvan voor elites gaan, die geven zeer nette xp en kunnen ook nog eens goede gear droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Shodan schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:33:
[...]

Goed bezig geweest!

Al vind ik dat 3d plaatje wel wat minder dan het ingame plaatje wat ik van mijzelf heb gemaakt :P Kan je die niet toch gebruiken? Beetje croppen dan natuurlijk, maar ach.
Tuurlijk, maar heb je die al gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Gepost? op de Om Nom Nom site bedoel je? Nee ik heb daar nog niks gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

O, zie nu een linkje staan. Wat is je charname? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Volyova :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:26:
Grinden an sich heb ik amper problemen mee, ben Maple en Rose gewend :P Het is meer dat ik me langzaam ga irriteren aan het hele pet systeem was Aion heeft (cast voor pet agro) en het nonstop micro-managen van health/mana en je pet. Eenmaal 2000 DP dan is het weer 10 minuten feest.

Viel me wel op, die pet skill 'nogwat erosion' geeft ook een 20% increase droprate. Heb ik echt nog helemaal niets van gemerkt. (naja, als droprate normaal 0,1% is, 20% increase heb je dus 0,12% :P).
Ik ben onder de verontstelling dat je in 10 minuten wel een 2000 tal DP bij elkaar kan grinden?
Met mijn 2 minuten mau form haal ik echt wel 400dp(20%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Erg varierend. Grind nu in swamp bij Elten, daar kan ik het aardig volhouden. Maar andere plaatsen krijg ik soms stuk minder DP en zit ik met nog 3 minuten op de buff pas op net 1000 DP. Daarnaast kan ik niet bepaald in volle snelheid doorrammen, dan gaat mijn mana veel te hard, en genoeg mensen die daar ook rond huppelen en mobs aan het neermeppen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:16:
Erg varierend. Grind nu in swamp bij Elten, daar kan ik het aardig volhouden. Maar andere plaatsen krijg ik soms stuk minder DP en zit ik met nog 3 minuten op de buff pas op net 1000 DP. Daarnaast kan ik niet bepaald in volle snelheid doorrammen, dan gaat mijn mana veel te hard, en genoeg mensen die daar ook rond huppelen en mobs aan het neermeppen zijn.
Heb gemerkt dat je DP in the abyss een pak sneller oploopt, daar zal het wel geen probleem voor je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

GonzoNL schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:59:

Roster is leuk gedaan, alleen beetje lange lijst, want bij level 3 kun je zelfs 90 leden opnemen.
Ik ben ook bezig aan eigen Roster versie op onze site www.vliegende-hollanders.nl, maar deze keer grab ik data van aiononline server, en ga verder uitwerken om alle data te opslaan.
http://www.vliegende-hollanders.nl/legion-statistiek/ met wat grafieken, maar dat wordt nog meer uitgebreid.
Zelf gemaakte script. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Zojuist even de CE upgrade erbij genomen, kon het toch niet laten om de lvl 30 wings voordeliger te krijgen ingame; kan ik mijn geld tenminste uitgeven aan gear :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Net de Abyss access chain gestart en gekozen voor Eltnen, maakte dat eigenlijk nog wat uit of kom je uiteindelijk toch op hetzelfde uit?

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Seraphyn schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:05:
Net de Abyss access chain gestart en gekozen voor Eltnen, maakte dat eigenlijk nog wat uit of kom je uiteindelijk toch op hetzelfde uit?
Zit weinig verschil tussen denk ik, misschien enkel in hoe gemakkelijker/moeilijk het is. Ik had die arena gedaan bijv en die was echt te triest voor woorden zo simpel :p. Weet niet hoe de anderen zijn, maar ik hoefde niet meer dan 12 mobs met zo'n beetje 1hp ofzo te 1-hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
psychodude schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:38:
[...]

Zit weinig verschil tussen denk ik, misschien enkel in hoe gemakkelijker/moeilijk het is. Ik had die arena gedaan bijv en die was echt te triest voor woorden zo simpel :p. Weet niet hoe de anderen zijn, maar ik hoefde niet meer dan 12 mobs met zo'n beetje 1hp ofzo te 1-hitten.
Die had ik in de beta idd ook gedaan. Te makkelijk gewoon.
Ik denk trouwens dat ik die optie nu ook weer zal kiezen, kan ik tenminste snel de abyss in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
We have, as you know, recently banned a large number of users for violating our User Agreement. If you found yourself unable to log in after the night, that would be the reason. If you are 100% sure you have not been involved with any activity that would violate our User Agreement (this would also include anything related to RMT), then we suggest contacting our Customer Support team who will be able to look into your case.

We understand that the timing is very inconvenient and will make sure that inquiries on this matter are made top priority. Our GMs will be working through the weekend to sort this out as quickly as possible.
Facebook

Eindelijk goed nieuws :)
Ik lees trouwens ook reacties dat mensen geband zijn omdat ze 100.000 kinah naar een vriend gestuurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Gerechtigheid, hard aanpakken dat tuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

ff een account aan gemaakt om me te vermaken als ik echt niks te doen heb.

Zat ff 2 uur lang te kutten met de login.

NCSOFT >>> settings >>> region.... America |:( |:( |:(

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
sHELL schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:45:
ff een account aan gemaakt om me te vermaken als ik echt niks te doen heb.

Zat ff 2 uur lang te kutten met de login.

NCSOFT >>> settings >>> region.... America |:( |:( |:(
Hehe, ja dat is idd niet altijd even duidelijk :p.

Afgelopen weekend weer eens lekker kunnen levelen, nu bijna 29. Enkele keren NTC gedaan, met een beetje groep een leuke instance. Jammer genoeg dat er toch ook flink wat noobs tussen zitten, gaan dood ergens begin van instance, respawnen en leaven party. Vervolgens valt party uiteen en daar gaat je instance; 16 uur countdown zonder ook maar iets gedaan te hebben.

We zitten nu ondertussen al weer een paar maandjes sinds introductie van 1.5 op Korean server, enkele kleine details van 1.6 hebben we al voorbij zien komen in trend van flying pets, captcha, en nog wat van die kleine dingen; is er ondertussen al wat meer nieuws over de aankomende patch vertaald of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
psychodude schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:19:
We zitten nu ondertussen al weer een paar maandjes sinds introductie van 1.5 op Korean server, enkele kleine details van 1.6 hebben we al voorbij zien komen in trend van flying pets, captcha, en nog wat van die kleine dingen; is er ondertussen al wat meer nieuws over de aankomende patch vertaald of?
In Korea is die versie nu op de test servers, het is daar trouwens 1.5.1.0 en niet 1.6.
NCsoft had het erover dat ze alle versies wereldwijd gelijk willen houden, dus ik denk dat we de nieuwe patch maximaal 1 of 2 maand na Korea krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Op de Perento server is er een chronisch tekort aan Wrud Log; die dingen gaan gewoon voor 1k-1.5k each, en zodra je het op de broker zet is het 5 minuten later weg.

Is dit op andere servers ook het geval?

[ Voor 11% gewijzigd door kaluro2 op 11-10-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Wrud Log ben ik nog helemaal niet tegengekomen op Gorgos, hoeveel gathering heb je daar voor nodig? :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Eindelijk eerste kasteeltje voor Elyos, wel beetje erg druk waardoor mn client elke keer na 5 á 10min crashte;

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2pytls2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/23w5f80.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/34pb5eo.jpg

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Bah jammer dat ik er niet bij was, maarja een lvl 25er zou toch niet veel helpen bij Sulfur.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nice, ik was er gisteren bij toen ze faalden, kon er vandaag helaas niet erbij zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Shell, op welke server speel je? Zou je anders wel graag willen uitnodigen op onze server.

Ik heb stats uitgebreid voor onze legion, nu zit er top 10 Total Kills en top 10 Total Abyss in.
In toekomst komen er grafieken bij zodat hele proces van elke speler te volgen is.
Dat zorgt voor extra motivatie binnen legion omdat je straks zelf progress kan zien.

De script draait al prima om data te loggen van uk.aiononline.com site. :)
En natuurlijk spannende avond in de fortress, goed werk legion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
g0tanks schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:38:
Wrud Log ben ik nog helemaal niet tegengekomen op Gorgos, hoeveel gathering heb je daar voor nodig? :P
110p

In Brusthonin (Asmodian gebied) Kan je bij de elyos outpost (level 23-24 mobs) echt heel gemakkelijk Wrud Log verzamelen. Er spawnen iets van 8 Wrud Log tegelijk en als je het goed speelt hoef je maar 1 of 2 mobs totaal te killen om ze allemaal te kunnen verzamelen. Er spawnen ook Theonia en nog 2 van die andere namen die ik kwijt ben ( blabla fiber en van die blauwe bessen ).

[ Voor 46% gewijzigd door kaluro2 op 12-10-2009 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Seraphyn schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:30:
Bah jammer dat ik er niet bij was, maarja een lvl 25er zou toch niet veel helpen bij Sulfur.
Tja, je ziet een waas wit en vaak ook een waas rood en na wat random knopjes bashen viel idd de general neer. Ik was erbij, maar was ook slechts 26. Het idee is wel heel erg gaaf, maar het was echt VEELS te druk. Het was behoorlijke lag (in de zin van lage framerates) puur omdat de server die grote hoeveelheid data tussen jou en hem moet doorsturen. Als dit "standaard" fortress capturen is, is er voor mij weinig lol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De asmodians waren bezig met het verdedigen van hun eigen fort geloof ik, anders zouden ze er ook wel zijn geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik had geen geld voor een kisk en mijn alliance had er geen, dus ik ben gaan questen in Eltnen bij die fortress siege. Wel nice, wij dachten "oh, nu is free the captured alyos lekker makkelijk", zitten er nu captured asmodians op die plek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dit weekend eindelijk level 30 geworden en heb de CE dus gratis wings :p Kan ik mijn geld tenminste beter uitgeven. Een heel aantal uren doorgebracht bij de Kaidan mine, leuke xp daaro al was het wel aardig kostig voor sommige leden van mijn groepje.

Nog een tijdje geprobeert om de key voor FT te krijgen maar is daar focking druk heel de tijd en mob spawns zijn binnen enkele seconden besprongen dus maar weggegaan. Later gisteravond nogmaals geprobeert maar met een rift in de buurt neem ik het risico niet dat ik ineens geganked word door een asmodian die gezellig door de rift komt. Nog een paar asmo's te grazen genomen bij de rift op een nogal oneerlijk manier (10 tegen 1/2/3 enzow) je moet toch wat om verveling tegen te gaan ... en toen maar naar me mandje gegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door dynosu op 12-10-2009 09:42 . Reden: typo/toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Ik ben afgelopen donderdag ook maar eens begonnen met Aion :)
Ik ben op Gorgos gestart met een Elyos Templar. Ik startte rond 17.00u, heb ff gegeten en gelijk doorgespeelt naar level 11 op donderdagavond. Vrijdag was ik de hele dag vrij, dus heb vrij veel gespeeld :P. Vrijdag eind van de dag was ik level 18. Zaterdag niet heel veel tijd gehad, doorgeleveld naar level 20. Zondag ook niet erg veel tijd, maar toch level 21 weten te dingen.

Armorcrafting heb ik al op 130+ :D. Al met al een fanatiek weekendje :D. Het spel bevalt me erg goed, vooral door een questguide op akyros.com heb ik snel kunnen levelen, dan hoefte ik niet elke 2 minuten heen en weer te lopen. De guide geeft namelijk precies aan welke quests je tegelijkertijd kunt doen.
Aether gatheren is echt saai, maar goed, het moet waarschijnlijk toch gebeuren. Ik heb de skill nu nog maar op level 43, maar ik hoop vanavond de skill naar 50 te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:13
Hey mensen,

AION bevalt nog steeds prima, inmiddels lvl 16 Cleric en lekker bezig :)

Zijn er op Kahrun nog NL legions die nog mensen kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:39:
Nog een tijdje geprobeert om de key voor FT te krijgen maar is daar focking druk heel de tijd en mob spawns zijn binnen enkele seconden besprongen dus maar weggegaan.
Die key hebben ik en nog twee anderen gisteren gegrind, helaas hebben maar twee van de drie de key gevonden. Toch een vrij oneerlijk systeem als je uren bezig bent en dan anderen er met de key vandoor ziet gaan. Ik had er overigens wel een, maar vond het vrij lullig tegenover de derde.
Wij gingen trouwens steeds een rondje door een van de onderste kamers waar van die Obscuras spawnden, als er verder niemand anders daaronder was konden we steeds zonder downtime doorgaan, we hebben er wel 100 gehad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:30:
[...]

Die key hebben ik en nog twee anderen gisteren gegrind, helaas hebben maar twee van de drie de key gevonden. Toch een vrij oneerlijk systeem als je uren bezig bent en dan anderen er met de key vandoor ziet gaan. Ik had er overigens wel een, maar vond het vrij lullig tegenover de derde.
Wij gingen trouwens steeds een rondje door een van de onderste kamers waar van die Obscuras spawnden, als er verder niemand anders daaronder was konden we steeds zonder downtime doorgaan, we hebben er wel 100 gehad denk ik.
Ja ben zelf iets van 2 uurtjes bezig geweest ... nog niets maar ja, doe da wel een keer snachts, is nogal lastig op level 30 in je remy (alleen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 11:48
[...]

Oh hai Jarod!

Was inderdaad lullig tegenover onze Spaanse Beukpaal (templar!) maar voor ons was het een succesvol rondje we hadden hem binnen 30 minuten ofzo. Maar die andere dropte na een uur nog niet.
Het was een makkelijke manier voor wat extra xp want ze gaven iets van 10K per mob en dat in een party van 3.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het suffe van die key is dat je hem gewoon 2x of vaker kunt krijgen als drop van de mobs. Ik had hem zelf al maar moest nog wat mobs afslachten in de temple maar wel buiten de instance. Dus daar een kleine 45 minuten de mobs voor de quest lopen killen in m'n uppie (dat gaat redelijk soepel op 34), en tot mij verbazing dropte de key nog een keer voor mij. Kon er natuurlijk helemaal niks mee.

De eerste key heb ik inderdaad snachts gegrind (gametime) op de mobs geheel buiten de temple (van die vage zwarte spook achtige dingen) en na ongeveer 14 mobs had ik hem. Zou de drop rates niet weten maar het leek snachts buiten de temple harder te gaan dan binnen in de temple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Dit weekend eindelijk level 30 geworden en heb de CE dus gratis wings :p Kan ik mijn geld tenminste beter uitgeven. Een heel aantal uren doorgebracht bij de Kaidan mine, leuke xp daaro al was het wel aardig kostig voor sommige leden van mijn groepje.

Nog een tijdje geprobeert om de key voor FT te krijgen maar is daar focking druk heel de tijd en mob spawns zijn binnen enkele seconden besprongen dus maar weggegaan. Later gisteravond nogmaals geprobeert maar met een rift in de buurt neem ik het risico niet dat ik ineens geganked word door een asmodian die gezellig door de rift komt. Nog een paar asmo's te grazen genomen bij de rift op een nogal oneerlijk manier (10 tegen 1/2/3 enzow) je moet toch wat om verveling tegen te gaan ... en toen maar naar me mandje gegaan.
Klinkt goed.... moet die key ook nog zien te krijgen binnenkort dus belooft wat leuks :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 23:45

Audione0

Strijdt der titanen

Wat een drama met betalen zeg.. Ik heb nog zon game activation kaart voor een maand gratis te spelen..

Wil ik betalen via paypal, krijg ik het niet voor elkaar om mn Rabo bankpas koppelen? iemand suggesties?

Kon het gewoon niet simpel en je code invullen zodat de server kan zien van een nieuwe klant met 30 dagen versie en klaar..???
Het moet weer op de moeilijke manier!

Dacht dat ik vandaag wel kon gaan spelen, NOT!!!!!!

Ben hier eigenlijk al gelijk weer klaar mee..

[ Voor 7% gewijzigd door Audione0 op 12-10-2009 22:55 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha ik heb precies het zelfde kan geen paypal account gebruiken want mijn account werkt niet goed xp en nu is ie dus al gekoppeld aan een bankrekening dus een nieuw account lukt niet.

Geen kras kaart te vinden

geen visa card oid dus het spel ligt sinds de pre order op de plank stof te vergaren. nog geen minuut gespeeld sinds de beta....

Echt super gaar... dat je niet eens gebruik kan maken van je 30 dagen spelen. want die is included staat erop dus niet gratis. ik heb er gewoon voor betaald bij het spel... maar je moet eerst nog een maand extra dokken om te kunnen spelen... echt ontzettend schrijnend...

Dus voor mij is het al exit game tenzij er snel kraskaarten of ideal ondersteuning komt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:01:
Hahaha ik heb precies het zelfde kan geen paypal account gebruiken want mijn account werkt niet goed xp en nu is ie dus al gekoppeld aan een bankrekening dus een nieuw account lukt niet.

geen visa card oid dus het spel ligt sinds de pre order op de plank stof te vergaren. nog geen minuut gespeeld sinds de beta....

Echt super gaar... dat je niet eens gebruik kan maken van je 30 dagen spelen. want die is included staat erop dus niet gratis. ik heb er gewoon voor betaald bij het spel... maar je moet eerst nog een maand extra dokken om te kunnen spelen... echt ontzettend schrijnend...

Dus voor mij is het al exit game tenzij er snel kraskaarten of ideal ondersteuning komt :S
Er zijn prepay kaarten :)

https://customer.cc.at.pa...ount=12.99&language=en-gb

Zoek je ff een winkel bij jou in de buurt en je kunt morgen spelen.

Maar wel erg gaar dat je gewoon niet gelijk gebruik kan maken van je 30 dagen, erg slechte service vind ik dat..
Je betaalt er uiteindelijk een hoop geld voor, hoe je het went of keert.. Maar erg gemakkelijk is het niet..

Het moet wel een heel mooi spel zijn om mij hier iig nog zien te spelen, anders is dit gelijk een verkoopje marktplaats!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:01:

Je kunt je paypal account laten verifiëren door Paypal zelf (moet je een paar cent over maken of zo, of paypal haalt een paar cent van jou rekening af, vul die code in die op je bankafschrift staat). Ik heb geen credit card gekoppeld aan m'n paypal account, maar kan het wel prima gebruiken voor Aion.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Ook ik ben van het weekend begonnen. Vrijdagavond op steam besteld en gedownload, zaterdag geinstalleerd. NCsoft op europese versie en toch installeert hij de north american versie...

Maar goed, zaterdag lekker bezig geweest tot level 12, zondag verder tot 16 en zit nu op 18.

Nadeel van steam is wel dat je er geen handleiding bij krijgt. Ik heb bijvoorbeeld niet echt een idee van wat DP doet behalve me een extra aanval geven die 1000 DP kost.

Ook heb ik 1 bugged quest, de seed of evil van Xenophon over de 'Crest of Lepharist Revolutionaries'. Ik heb er velen gedood en volgens mij de crest ook wel gehad, maar als ik bij Xenophon kom dan kan ik niets bij hem krijt....

Maar goed, verder zitten er lekker veel quests in en de sfeer is leuk :)
Veel beter spel dit dan Age of Conan welke ik 2 weken gespeeld heb en weer aan de kant gelegd

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

sHELL schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:33:
[...]

Je kunt je paypal account laten verifiëren door Paypal zelf (moet je een paar cent over maken of zo, of paypal haalt een paar cent van jou rekening af, vul die code in die op je bankafschrift staat). Ik heb geen credit card gekoppeld aan m'n paypal account, maar kan het wel prima gebruiken voor Aion.
Ja indd!

Hij doet het! Net mn bankrekening gekoppeld, kreeg ik 2x een paar cent van paypal. Dit bedrag moest ik invullen bij paypal.nl omdat dit gevraagd werd om te verifiëren.

vervolgens weer bij aion aangevinkt dat ik wil betalen via paypal en mn activatie kaart werd meteen geactiveerd, zonder een echte afschrijving.

top!

[ Voor 13% gewijzigd door Audione0 op 13-10-2009 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Vroeger heb ik beta key gekocht bij OffGamers, support en betalen in orde.
Maar wat ik NIET blij mee ben is dat ze een POWERLEVELING advertentie via mailing naar me heeft gestuurd.
Zeker rare samenwerking met een of andere klote bedrijf die powerleveling services aanbied.
Ga dus dikke klacht indienen. :(

Mijn bank en bags lopen vol door veel gatheren, dus ik breng maar even aantal skills op 99 grotendeels met Work orders. Het valt wel op dat levelen met Work Orders iets sneller gaat dan normaal craften, vooral bij Weapon en Armor, daar heb ik altijd te weinig fluxes van.
Alleen Cooking is geen probleem, dat is gewoon onderweg gatheren en craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Je lijkt verrast door OffGamers.
Als je de balk boven in I.E. bekijkt zie je meteen dat zij meer bieden dan alleen keys.
Beetje vreemd dat je dan een mail gaat sturen :)

Anyway niets om je verder druk over te maken imo. Heb mn wow keys er ook gekocht en dat handelen ze altijd netjes af.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond ben ik ook maar eens op zoek gegaan naar deze fel begeerde key. 2 uurtjes aan het grinden geweest daar en het is er idd vechten voor je mob. Zowel buiten als binnen bezig geweest (binnen zijn de mobs een pak lastiger had ik de indruk) en niks gedropt gekregen.
Deze morgen voor het werk dan maar even kort ingelogd (het was er superrustig dan, geen enkele speler te zien), en na 5 mobs neergemaaid te hebben dropte de sleutel. Hij dropte van een raging obscura (heb geen idee of enkel deze mob hem dropt of ook de andere).
Ook had ik ergens opgevangen dat de key enkel zou droppen 's nacht (ingame dan wel), bij mij was het middag dus dit klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:53:
[...]

Gisteravond ben ik ook maar eens op zoek gegaan naar deze fel begeerde key. 2 uurtjes aan het grinden geweest daar en het is er idd vechten voor je mob. Zowel buiten als binnen bezig geweest (binnen zijn de mobs een pak lastiger had ik de indruk) en niks gedropt gekregen.
Deze morgen voor het werk dan maar even kort ingelogd (het was er superrustig dan, geen enkele speler te zien), en na 5 mobs neergemaaid te hebben dropte de sleutel. Hij dropte van een raging obscura (heb geen idee of enkel deze mob hem dropt of ook de andere).
Ook had ik ergens opgevangen dat de key enkel zou droppen 's nacht (ingame dan wel), bij mij was het middag dus dit klopt niet.
Was het niet in de ochtend (ingame dan), dan werkt het ook nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteravond ook nog ff bezig geweest voor die key, maar no such luck yet ... gaat nu wel makkelijk nu ik 31 ben, sneller/makkelijker runecarves waardoor ik gewoon meer controle over die mobs heb. Dus dat dingen heeft zeer zekers geholpen. Helaas geen success met die key, maar ik ga wel een keer snachts ofzo ... dit heb geen nut :p

En zoals je al las, 31 gedinged ... moet nog steeds die eracus temple quests afronden ... mischien eens is een groepje voor vinden ...

Begin de Assassin wel steeds leuker te vinden nu ik er wat beter in word en nu de abilities me wat bekender zijn, op die manier heb ik toch veel meer controle over een mob en in ieder geval in pve heb ik een aardige routine erin die me weinig problemen oplevert met welke mob dan ook. Moet eens wat meer pvp gaan doen zodat ik ook wat meer controle krijg over de pvp gevechten, daar heb ik zelf nog flinke moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epochfail
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-03-2022
Hm, heb de key redelijk makkelijk gevonden, heb het op level 33 solo gedaan :+ .
Mocht iemand vanavond hulp nodig hebben dan help ik graag.

Verder eergister onze eerste Fortress gecaptured op Gorgos. Meteen even de instance gelopen en een leuk itempje gekregen die 900 Abyss Points waard is O+ . Bijna Rank 4 :D

(Aliyesa :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik krijg zo'n beetje de ... hekel aan Elten. Heb daar nog zeker 12 quests te doen, maar je kan echt nergens normaal die mobs vinden. Overal, elke mob, staan er wel 3-4 man, schiet totaal niet meer op. Mischien was een SM toch niet zo'n goed idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:54:
[...]

Was het niet in de ochtend (ingame dan), dan werkt het ook nm
ik denk het het 11am was ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Gisteravond level 22 geworden met mijn templar (donderdagavond begonnen). Het is inderdaad wel vervelend dat er geen channels zijn rond eltnen, het is er nogal druk, vooral omdat ik alleen 's avonds kan spelen. Ik doe niet veel damage, maar dat hoeft ook niet als meat shield :D. Gelukkig wordt er niet veel ge-ks-ed, dat valt me erg mee. Als iemand ziet dat je met een mob bezig bent, laten ze het meestal wel met rust. Ik ben ook al 1 asmodian tegen gekomen. Bijna gewonnen, maar verloren omdat ik op 50% hp begon :)

EDIT: mijn character: http://uk.aiononline.com/characters/Gorgos/Steroid

[ Voor 7% gewijzigd door ZaPPZion op 13-10-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KS is inderdaad amper een probleem, enkel wat ranged tegen elkaar kan soms wat verwarring geven. Het is meer het nonstop wachten tot er weer mobs zijn. Naja, chanter nog even wat door lvlen, hopelijk is het daar wel wat interessanter om mee te spelen rond dat lvl. (maar ik wil gewoon die lvl4 pets :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

chanter leek mij ook wel interessant om te spelen, was zelf eigenlijk aan het twijfelen tussen chanter en assassin, uiteindelijk gekozen voor de assassin, maar al zou ik ooit rerollen zal het naar een chanter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat mij opviel bij chanter, dat zij relatief snel al een leuke rotatie krijgen. Op 13 heb je 1skill en 1skill+followup, welke met 1x melee hit ertussen nonstop kan blijven opvolgen. Dacht op 16 krijgt die 1ste skill ook een followup, ben je helemaal rond. (ik gebruik die stun niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Bij assassin gaat dat op zich wel, maar heb nu pas het idee dat ik op lvl 31 eindelijk de rotatie heb om goede controle over je mob te hebben. Nu gaat ie dan ook wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
@ de mensen die problemen hebben met paypal etc.. werkt gewoon goed hoor kon het direct gebruiken! paypal is idd kut maar als je eenmaal je bank info gekoppeld hebt ( wat even duurt net zoals geld overmaken ) dan werkt het wel goed met aion! als je probs hebt toss me een pm dan help ik je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Ik speel nu Aion ook al een paar weken en wat me opvalt is dat er zoveel 'vrouwelijke' spelers rondlopen. Lijkt wel of er meer vrouwelijke spelers rondlopen dan mannen, iets wat bij WoW toch een stuk minder leek.

Nou is het wel heel naief om te denken dat al deze vrouwelijke spelers ook daadwerkelijk vrouwen zijn, en dat zijn ze natuurlijk niet, het overgrote deel is natuurlijk man. En daar kom ik ook bij mijn punt, waarom doen mannen dit? Mannen lijken steeds meer vrouwelijke trekken te tonen vooral als het op het online gebeuren aankomt, de vrouwelijke spelers die ik heb ontmoet spelen vrijwel nooit met een mannelijk personage. Mannen worden steeds vrouwelijker en vrouwen blijven gewoon lekker hun eigen ding doen. Dit is een trend waar ik als man niet in mee ga. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, animaties. Male in bijna elk spel is altijd way overdone 6pack swatzernegger style (ok Aion iets ruimer), ik zit echt niet te wachten 2 uur lang kreungeluiden te moeten horen van mijn male character, die zo freaking opgepompt op m'n scherm staat te poseren dat ik beter de playgirl kan gaan zitten lezen. En ik zit helemaaaaaaaal niet te wachten om met een male rond te lopen in een freaking jurk! talking about vrouwelijke trekjes :P

En genoeg idiote spelers die 'voorkeursbehandeling' geven aan female characters, wie ben ik moet daar niet even aan mee te doen? :) Hoeveel pm's ik al heb gehad over email, foto's en of ik single was.. vraag ik me af wie er nu meer kansloos is :P

Ja, ik heb dus enkel female characters :+
(andere games heb ik het aardig in balans, ene game meer riching female, andere meer aan de male kant - veelal afhankelijk van de animaties en style).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Cresso schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:13:
Ik speel nu Aion ook al een paar weken en wat me opvalt is dat er zoveel 'vrouwelijke' spelers rondlopen. Lijkt wel of er meer vrouwelijke spelers rondlopen dan mannen, iets wat bij WoW toch een stuk minder leek.

Nou is het wel heel naief om te denken dat al deze vrouwelijke spelers ook daadwerkelijk vrouwen zijn, en dat zijn ze natuurlijk niet, het overgrote deel is natuurlijk man. En daar kom ik ook bij mijn punt, waarom doen mannen dit? Mannen lijken steeds meer vrouwelijke trekken te tonen vooral als het op het online gebeuren aankomt, de vrouwelijke spelers die ik heb ontmoet spelen vrijwel nooit met een mannelijk personage. Mannen worden steeds vrouwelijker en vrouwen blijven gewoon lekker hun eigen ding doen. Dit is een trend waar ik als man niet in mee ga. 8)7
Simpel. Als ik uuuuren en uuuuren naar hetzelfde kontje moet kijken, doe dan maar een vrouwelijk kontje :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Cresso schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:13:

Het is een roleplaying game, niet een game waarin je jezelf moet spelen.. dat spel heet "Real life".
Als iemand een female character wil roleplayen, wat zijn gedachte daarachter ook is dan zie ik daar het kwaad niet van in?
Ik vind dat je enigszins overdreven aan het reageren bent en net doet alsof je jezelf moet spelen; terwijl niets minder waar is.

Persoonlijk vind ik een female personage beter passen bij de Ranger klasse die ik heb gepakt, die zien er wat behendiger uit en de leather armors zijn ook mooier op female characters vind ik.

Verder, wat hierboven ook al is gezegd, vind ik het wel verfrissend om een vrouwelijk personage op mijn scherm te zien, Qua sounds, animaties, looks etc is dat voor mij toch weer een punt dat de game verfrissender en relaxter maakt om te spelen, en nee ik impliceer hier niks.

In een roleplaying game speel je binnen de grenzen van de fantasie wereld, niet binnen de grenzen van je eigen real life, dus ook gender is een open optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay mijn aion van een wisse dood behoedt. Vandaag een playtime card gekocht @ de media markt voor 14 euro nogwat. Kan ik het toch nog een uitgebreide kans bieden. aangezien er ook alweer een wow expantion uitkomt die mij kan boeien word het denk nog lastig :P

Ik speel zelf trouwens nooit female of troll achtige races, omdat ik me dan totaal niet kan vinden in het denkbeeldige char dat ik speel. Maar ieder zijn ding toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik heb voor mijn Templar een male gekozen die er lekker groot en lomp uitzien. Maar mijn Spiritmaster is female puur omdat ik dat beter vind passen bij een caster class. Ranger en Assasin vind ik dan weer twijfelgevallen voor mezelf :P

Meestal wissel ik het een beetje af. Maak ik een male char aan als eerste dan is er een 80% kans dat de volgende female wordt :)

En als ik kontjes wil kijken ga ik naar buiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:18:
Yay mijn aion van een wisse dood behoedt. Vandaag een playtime card gekocht @ de media markt voor 14 euro nogwat. Kan ik het toch nog een uitgebreide kans bieden. aangezien er ook alweer een wow expantion uitkomt die mij kan boeien word het denk nog lastig :P
WoW expansion laat nog wel even zich wachten hoor denk ik :p. Zat tijd om Aion dus een kans te geven ;).

Ninja patch vandaag trouwens? Zag dat Aion zich zo'n 10 uur terug gepatched had, heeft iemand nog ergens kunnen vinden wat ze gepatched hebben? De site zegt namelijk niets erover zover ik kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 15:42
psychodude schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:13:
Ninja patch vandaag trouwens? Zag dat Aion zich zo'n 10 uur terug gepatched had, heeft iemand nog ergens kunnen vinden wat ze gepatched hebben? De site zegt namelijk niets erover zover ik kon zien.
Was dat niet gewoon een kleine update van de launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Heren en dames,

Ben nog redelijk nieuw in de role playing games. (buiten final fantasy dan) Ben meer van de shooters.
Ik speel dit spelletje nu een paar uur, ben nu level 7.
Na heel wat heen en weer geloop en gevlieg. Wat guest gedaan te hebben etc ( ben zon spirit mannetje die heel de tijd zon spreukenboek bij zich heeft) Vraag ik me af wanneer het nu een beetje spannend gaat worden? Beetje echte actie zeg maar. Mis de sfeer van de harde muziek, en actie zeg maar!
Wordt het een beetje zat om een paar uur achter elkaar trolletjes, vliegjes, en rare kevertjes af te slachten :)
Ik snap dat ik nog in het begin zit, maar ik vraag me dat gewoon af. Ik ben u trouwens in een grot waar ik een gevangene ben tegen gekomen.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
BartelG schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:34:
[...]

Was dat niet gewoon een kleine update van de launcher?
Misschien, maar viel me gewoon op dat het ineens geupdate was :p.
Audione0 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:45:
Heren en dames,

Ben nog redelijk nieuw in de role playing games. (buiten final fantasy dan) Ben meer van de shooters.
Ik speel dit spelletje nu een paar uur, ben nu level 7.
Na heel wat heen en weer geloop en gevlieg. Wat guest gedaan te hebben etc ( ben zon spirit mannetje die heel de tijd zon spreukenboek bij zich heeft) Vraag ik me af wanneer het nu een beetje spannend gaat worden? Beetje echte actie zeg maar. Mis de sfeer van de harde muziek, en actie zeg maar!
Wordt het een beetje zat om een paar uur achter elkaar trolletjes, vliegjes, en rare kevertjes af te slachten :)
Ik snap dat ik nog in het begin zit, maar ik vraag me dat gewoon af. Ik ben u trouwens in een grot waar ik een gevangene ben tegen gekomen.

groet
Beetje beginnend langzaam vanaf een level of 25; maar de echte actie binnen een MMO zie je vaak pas tegen level cap, dus vanaf een level of 45~50 in het geval van Aion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gorgos is weer als enige down. Hoe zou dat kunnen, iets mis met de hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Zow! Inderdaad boem!

Misschien is Gorgos drukste server van allemaal, of net niet helemaal frisse hardware...

http://www.vliegende-holl...egioninfo/indexserver.php om Gorgos in gaten te houden... 60 sec refresh.

[ Voor 33% gewijzigd door MrDummy op 13-10-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoop toch wel dat ze nu eindelijk eens wat gaan doen aan die sellers, elke dag 20+ gasten gaan zitten blocken heb ik echt geen zin meer in. Meeste mensen hebben /3 LFG al weggegooid, party vinden wordt steeds moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 11:48
SinergyX schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:01:
Hoop toch wel dat ze nu eindelijk eens wat gaan doen aan die sellers, elke dag 20+ gasten gaan zitten blocken heb ik echt geen zin meer in. Meeste mensen hebben /3 LFG al weggegooid, party vinden wordt steeds moeilijker.
Ik heb alle channels uitstaan behalve group, alliance en legionchat. Ik kan er mezelf niet van overtuigen om in andere channels te kijken. Het is inderdaad lastig om op die manier een groep te vinden voor bijv. Fire Temple. Maar so be it.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Chat is idd totaal nutteloze feature geworden zo. Kunnen ze dan echt geen block inbouwen als de woorden EUR of EURO erin voorkomen of e u r o, iets in die aard?
Die sellers verzieken de community-vorming ingame. Echt sad. Wie hecht nog enig belang aan een boodschap als er weer 4 lijnen hartjes of smilies passeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 13-10-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zag trouwens bij ons op de server is de hoogste nu 46. Gaat best rap :)

En die spam, diverse games gezien de echt van alles proberen, maar ze blijven steeds exotischere spamberichten sturen.

Ik zeg simpel, limiteer LFG tot 25 tekens.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 13-10-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
psychodude schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:13:
[...]

WoW expansion laat nog wel even zich wachten hoor denk ik :p. Zat tijd om Aion dus een kans te geven ;).
heeh, dat is ook de reden waarom ik Aion nu aan het doen ben :) Waarschijnlijk zal het hopelijk toch FF14 worden die ze allebei gaat verslaan ^^

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Is het al iemand gelukt om werkende keyboard shortcuts te krijgen met SHIFT+WASD ?

ongeacht of ik shift gebuik blijft WASD werken als movement keys
Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)