• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 13:54
SinergyX schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:21:
[...]

Erg grappig dat je op aionsource altijd zo'n 'click to continue' fullpage add krijg, en met wat? Een advertentie voor WoW :+
Nogal een faaltje voor Aionsource :P "Even op Aionsource kijken... hey WoW! play!"

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
SinergyX schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:21:
[...]

Erg grappig dat je op aionsource altijd zo'n 'click to continue' fullpage add krijg, en met wat? Een advertentie voor WoW :+
http://www.aionsource.com...bsite-advertisements.html

^ ;) had ik al eens aangekaart ja.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:44
Vind alleen zulke advertenties echt bagger, fullscreen crap met 'click here to continue'.

Aionarmory is ook verre van optimaal, veel missende info of outdated spul (gathering bv), de forums van NCsoft zelf werken 9/10 mij veel te traag :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Moet eerlijk zegen dat dark poeta behoorlijk tegen vind vallen

Bosses die gewoon kopie zijn
3 bosses, in lake
2 bosses, in forest
3 in outdour-mine
3 near portal

2 welke wel beetje "uniek" zijn
- afhankelijk van grade komt hierna nog boss -

Denk zo'n 3 gele drops gezien. in 3 runs staat beetje in verhouding tot
2 gele drops in ong 35 runs op SR waarvan 25 bij gunner op hielden (voor patch)
Weet dat teveel zeur om meer loot , maar mag wel iets beter
(tis geen wow, waar je zonder echt moeite te doen nog goede gear kan krijgen)

Maar over algemeen in deze game heb je als melee slecht, pak bow maar en ga maar ranged dmg doen, want 9/10 bosses wil je echt geen melee hebben :(

Voor de rest is de moelijkheidgraad ook niet echt zo zeer aanwezig
9/10 fight kun je gewoon blijven staan,
en zolang tank maar gespam healt wordt komt het uiteindelijk wel goed
(het is pvp game maar iets moeilijker pve had wel gemogen)

Daarnaast komt feit dat langzaam er meer level 50 bijkomen, maar solo in abyss is niet leuk (aka binnnen 10 mobs ben bijna met 90% een keer gegankt)
Dregion is 1x 4 uur, waarop normale werkweek dat dus eigenlijk alleen maar op 20:00 te doen is
En als chanter voel me zeer "nutteloos" in grotere pvp fight.

En als al grotere pvp battle wil is bijna geen kip te vinden van tegen partij.
zolang geen fortress moet/kan overgenomen worden.

rest guild zit rond 41 dus duurt nog paar weken
dus hoop dat spel dan iets aantrekkelijker wordt.

/signed lonely lvl 50 chanter.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• kaluro2
Teunis schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:58:

Voor de rest is de moelijkheidgraad ook niet echt zo zeer aanwezig
9/10 fight kun je gewoon blijven staan,
en zolang tank maar gespam healt wordt komt het uiteindelijk wel goed
(het is pvp game maar iets moeilijker pve had wel gemogen)
Niet zo moeilijk? heb je al een S rank gehaald dan? Gefeliciteerd!

in WoW doen ze het zo dat alles altijd even moeilijk is.

In Aion doen ze het zo dat de spelers de moeilijkheid bepalen en hoe beter ze presteren, hoe beter de rewards.
haal je een slechte rank dan krijg je slechte gear.
goede rank goede gear.
En hoe beter de rank hoe meer content er unlocked is geloof ik?

[ Voor 26% gewijzigd door kaluro2 op 10-12-2009 16:22 ]

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
kaluro2 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:15:
[...]
haal je een slechte rank dan krijg je slechte gear.
goede rank goede gear.
En hoe beter de rank hoe meer content er unlocked is geloof ik?
Allleen de Laatse baas is rank based, en S is de draak (Tahabata Pyrelord)

Wapens droppen alleen van bazen na abyss gate.
Rest is op "trash" bosses.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Gorgos + login server hebben nu wat problemen. Hopelijk gaat het snel over, ze zijn nog online.
Kreeg zomaar 2x DC en daarna is verbinding met login server niet meer mogelijk.

Er zijn al paar mensen gemeld die last van hebben.

De probleem van geen login server connectie gebeurt nog af en toe.

[ Voor 26% gewijzigd door MrDummy op 11-12-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:00
MrDummy schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:38:
Gorgos + login server hebben nu wat problemen. Hopelijk gaat het snel over, ze zijn nog online.
Kreeg zomaar 2x DC en daarna is verbinding met login server niet meer mogelijk.

Er zijn al paar mensen gemeld die last van hebben.

De probleem van geen login server connectie gebeurt nog af en toe.
denk niet dat alleen de mensen van gorgos aiononline plat kunnen krijgen, er is meer aan de hand denk ik zo

Edit:
een Aion GM Poste het volgende zojuist in frans(ruwe vertaling):

--
Ik ben net thuis - Veel mensen delen mij mede dat ze een connectie probleem hebben met het spel.
--

Meer kan ik er niet echt van maken..

als je zelf een poging wilt doen tot vertaling hier het origineel:
Je viens de rentrer chez moi - beaucoup de monde viennent de me faire part d'un problème de connexion aux serveurs du jeu - je me renseigne.
edit2:

3e Bericht van de fransoos:

Het lijkt erop dat de Europese servers een routing probleem hebben, ik laat het weten zodra ik meer informatie heb.

edit3 ^^
0:28: aion_arathaur The teams just made a change that should clear up the problems on the EU servers. Please let me know if you're still having issues. Thanks.

[ Voor 44% gewijzigd door joon op 12-12-2009 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Nu is er sprake van vreemde System Error melding. (Gorgos in elk geval)
Volgens Facebook is er sprake van de game crash, maar de servers lopen nog?

Dat wordt leuke uitleg van NcSoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:08
Kom er hier ook niet op :'). Overigens zit ik op Karhun dus lijkt server-onafhankelijk

[ Voor 52% gewijzigd door Tha_T op 13-12-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Het is waarschijnlijk fout in login server. Want daar begin je eerst mee met inloggen, en die werkt niet, waardoor er indruk is dat op alle servers fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:08
Vandaag met een andere ranger wezen grinden bij Lepharist Citadel, later kwam er nog een andere ranger van zijn guild bij. Op een gegeven moment zie ik die tweede ranger erg lang doen over looten en kreeg daarna de melding:
"You have been kicked out of the group".

Kon nog op het item rollen, bleek een Death Longbow te zijn en gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik heb ook de System Error melding.
Hij checkt trouwens nog wel gewoon of je wachtwoord correct is, als ik een fout wachtwoord invoer krijg ik gewoon de melding dat mijn account/wachtwoord verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Probleem zit in de routing van Amsterdam IX naar Frankfurt. Afhankelijk van waar je zit kun je pech hebben; Poolse guildies hadden geen problemen, maar iedereen in Nederland en Engeland kon er niet meer bij.

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Lief dagboekje,

Gisteren ben ik met mijn Legion op Castor langs de Asmo's geweest, we begonnen op een behoorlijk hoog gebied (level 36 mobs), gelukkig was mijn legion zo aardig om mij goed in de gaten te houden. :D Na ongeveer 5 minuutjes kwamen wij de eerste asmo tegen, volgens mij level 40 of hoger, aangezien dat ik prut deed en mijn legion had er ook wat moeite mee, uiteindelijk rende hij weg. Gingen we weer onderweg naar Madea. Uiteindelijk kwamen wij een Asmo dorpje tegen, met veel tegenzin maar omgelopen i.v.m. guards & kans op een legion van Asmo's, waarvan het laatste gedeeltelijk gebeurde, aangezien nog niet eens 2 minuten later, wij tegen een groep van minstens 10 Asmo's vochten, waar wij maar met 4 man waren. Uiteindelijk gewonnen. (Op ventrilo "Pwned!") Dus maar lekker gezellig questjes gedaan & ondertussen wat ingeslagen voor de legion warehouse. 10 minuten later, kwam er een groep van 12 mee, waarvan 10 welbekend waren met ons, de andere twee (minstens 40 of hoger) niet, en wij hadden grote moeite nog levend te blijven. Uiteindelijk ging ik (sorc) als eerst neer, daarna de tweede sorc, een chanter en uiteindelijk onze cleric. :D De Elyos die wij uiteindelijk vonden, was maar gevlugd wat jammer was.
Wel een leuk gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Zedonite schreef op maandag 14 december 2009 @ 01:00:
Vandaag met een andere ranger wezen grinden bij Lepharist Citadel, later kwam er nog een andere ranger van zijn guild bij. Op een gegeven moment zie ik die tweede ranger erg lang doen over looten en kreeg daarna de melding:
"You have been kicked out of the group".

Kon nog op het item rollen, bleek een Death Longbow te zijn en gewonnen :D
Wat een gast zeg, om iemand tijdens een goede loot proberen uit de groep te knikkeren. Gelukkig kan dit niet. Maar wel een player om voorgoed te bannen en als tie in een legion zit, zou ik even een pm naar de legion leader sturen met het hele verhaal.
Dit soort gasten zijn we liever kwijt dan rijk.

Gratz met je boog! Dat je hem nog won ook, moet heerlijk zijn geweest
:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09 11:35
Het huidige loot distribution systeem voorziet niet in Greed rolls.

Hoe gaan jullie hier mee om? Ik ben zeker bereid om mijn loot te delen, maar zondag had ik hier wat onenigheid over. Ik zal ook nooit rollen om dingen voor professions die ik niet heb. Of voor manastones die ik niet gebruik.

Zondag dropte er alleen zo her en der wat groene meuk. Een boog, een staff en cloth shoes.
Ik rollde gewoon overal op en daar waren mijn party members niet mee eens.
Niemand kon die zooi gebruiken, maar ze vonden het onterecht dat ik op cloth rollde (en won natuurlijk) terwijl onze Sorcerer een veel beter quest reward had. Hij gaf ook eerlijk toe dat hij het zelf wilde Extracten voor ench-stones.

Moet ik dan (als Templar) passen, terwijl iedereen voor het vendorren gaat?
Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
El_Presidento schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:44:

Hoe gaan jullie hier mee om? Ik ben zeker bereid om mijn loot te delen, maar zondag had ik hier wat onenigheid over. Ik zal ook nooit rollen om dingen voor professions die ik niet heb. Of voor manastones die ik niet gebruik.

Zondag dropte er alleen zo her en der wat groene meuk. Een boog, een staff en cloth shoes.
Niemand kon die zooi gebruiken, maar ze vonden het onterecht dat ik op cloth rollde (en won natuurlijk) terwijl onze Sorcerer een veel beter quest reward had. Hij gaf ook eerlijk toe dat hij het zelf wilde Extracten voor ench-stones.

Wat is jullie mening?
Ja duh, als het slechter is dan mensen al hebben of ze het niet nodig hebben; gewoon rollen. Fuck them, jouw bank-account is net zo belangrijk als die van hun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie mening?
Gewoon rollen. Als ze blijven zeuren gewoon /leave en laat ze het lekker uitzoeken. Als er loot is en het is niet beter dan hetgeen men al heeft = iedereen rolled. Zodra iemand het nodig heeft is het gewoon passen natuurlijk. Behalve bij hoge uitzondering als die persoon of vervelend is geweest of voor wipes heeft gezorgd ... dan mag deze persoon dus gewoon dood gaan want dan roll ik dus wel.

Eigenlijk nooit echt problemen met instance drops moet ik zeggen. Altijd wel een goede groep die enkel rolled als niemand het kan gebruiken en dan is het wie het hoogst rolled heeft gewoon de loot de rest heeft pech. Iedereen maakt evenveel kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

Wat is jullie mening?
Oh ja zo iets had ik gister ook inderdaad.

Ik doe het zo:
Voordat er geloot wordt, en het iets groens/blauw/goud/oranje oid is, wordt het in de chat gelinked en kan iedereen g(greed) of n(need) zeggen.. als er iemand need zegt dan passed de rest, als er niemand need zegt dan rolled iedereen.

Als dat gebeurd is dan wordt het item geloot en kan er op gerolled worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-09 12:56
Beste is gewoon om af te spreken voordat je begint met mobs afslachten wat de loot regels zijn. In alle 'eerlijkheid' is het echter zo dat iedereen op elke item recht heeft... ook al kan hij/zij het niet equipen. Ze zitten in de groep en geven zo allemaal hun eigen bijdrage xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09 11:35
Ja, de volgende keer zal ik ook eerst even de loot rules uitleggen :)

Dit was ook de eerste keer dat er over gezeurd werd, maar ook meteen door 3 man.
Normaal heb ik er geen last van,. Maar aangezien ik Templar speel, ben ik vaak druk met de mobs en als ik dan iets in mijn beeld komt waar ik op moet rollen dan rol ik gewoon.

Zeker als ik zeker weet dat het geen BOP items zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei 5/5 fenrils armor!
nu aleen het wapen nog :D

aleen 600 medals van brohum en dan 300 core abyss mobs en 1x dreg winnen :

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/7905/character0005.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
Hey,

Heb sinds gister ook maar een AION account gekocht. Heb nu een lvl 9 warrior op de Gorgos server ( Kakashih ) .

Ik zoek eigenlijk nog een leuke Nederlandse casual guild die ook lowl lvl's accepteert. Een GuildChat maakt het levelen namelijk een stuk leuker.

Dus, whisper me ff ingame als je een leuke guild heb waar ik niet eerst 20 uur voor moet levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het helpt als je ff meld of je asmodian of elyos bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:20
Ik zit ook op Gorgos. Lvl17 Elyos Ranger en ben ook op zoek naar een leuke (grote) nederlandse Legion. Nu zie ik wel een paar (flying dutch, vliegende hollanders, etc), maar welke zijn lekker actief en recruiten nog?

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Lief dagboekje,

Gisteren met mijn legion wezen zoeken naar een Rift, wat niet lukte aangezien dat bij elke plek waar een rift kan staan, minstens 10 mensen stonden. Eindelijk naar de Abyss gegaan en daar geowned door een groep van 5 Asmo's (level verschil... jippie!) Uiteindelijk maar even wat npc's uitgeschakeld en een nette ring gekregen, al kon ik die niet gebruiken. (Gladiator ring :D ) Maar eens op de broker zetten of aan mijn legion geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:10:
het helpt als je ff meld of je asmodian of elyos bent :P
Elyos, ik kon geen andere side kiezen. Ik dacht dat dus dat het 1 side per server was ofzo :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

De Vliegende Hollanders is natuurlijk op zoek naar nieuwe actieve leden, zodat hele legion steeds ververst wordt, dwz leden die al weken niks doen worden gewoon gekickt. We hebben elke avond ongeveer 12 leden of meer online.

We accepteren ook low level spelers, maar ze moeten aangeven dat ze actief aan het levelen zijn. Niet zo een beetje dan per week, want dan loop je snel aardig achter. Actief bedoel ik dat je elke dag beetje aan je character werkt. Nu kan het nog wel met aantal spelers tot level 20.
En we moeten ook zeker zijn dat je interesse in Aion ook later overeind blijft en niet snel ermee stopt.

Uiteraard zijn we heel gezellig en de website wordt komende dagen uitgebreid met extra pagina's zoals warehouse en receptenlijst zodat iedereen beter elkaar kan doorgeven wat men heeft. Veel samenwerking dus.

Kom maar op de forum, lees de huisregels door in Legion Nieuws deel, en introduceer jezelf als je graag erin wilt. We zullen kijken of je erin mag komen. :)

• kaluro2
Ik heb mijn ranger tijdelijk in de kast gezet en ben weer verder gegaan met mijn 25 gladiator.. die heeft nu een +8 blauw level 25 gecrafte polearm.. En ik merk toch wel dat de damage van mijn gladiator heel wat meer is dan mijn ranger, en er is geen RNG bij betrokken, dus de damage blijft grotendeels hetzelfde.

Gladiator
Ranger

Bij ranger vond ik het ook zo irritant dat er geen constante rotation is.
Daar was het zo van
Stunning shot -> Rupture Arrow -> Swift Shot -> Arrow Strike -> (10%) Spiral Arrow -> Entangling Shot
Stunning shot -> Swift Shot -> Arrow Strike -> (10%) Spiral Arrow -> Entangling Shot

En dan stond ik daar 5 seconden te wachten ofzo voordat mijn Skills weer bruikbaar waren.. Die 5 seconden vond ik echt zeer irritant, voorals als stunning shot en rupture arrow in totaal maar 500 damage gedaan hebben ipv 3000.

Met mijn gladiator heb ik gewoon een non stop rotation waarbij ik misschien een halve seconde moet wachten als alles soepel ging.

Ferocious Strike -> Robust Blow -> Wrathful Strike -> Body Smash -> Crippling Cut ->Seismic Wave -> Cleave
Ferocious Strike -> Robust Blow -> Rupture -> Body Smash -> Seismic Wave

En 9 van de 10 keer is de mob dan dood, en dan herhaal ik het op de volgende mob :) Vaak is de mob al voor de 2e chain dood.

En dadelijk krijg ik ook nog een cleave chain en seismic wave chain dus dan heb ik een non stop rotation geloof ik, handig omdat de mobs dan meer HP hebben. En dat de damage consistent is, en niet dat ik de ene keer crit voor 150 en dan voor 2300 vind ik ook wel lekker.

De gladiator was eerst mijn main maar die had ik toen in de wacht gezet omdat al mn vrienden waren gequit en een glad niet echt een solo class is.
Dus toen was ik maar aan een Ranger begonnen, die toch wel goed solo'd.
Naja nu level ik samen met een vriendin van me die cleric is, dus ik heb mijn gladiator weer even uit de kast gehaald.

[ Voor 67% gewijzigd door kaluro2 op 17-12-2009 09:24 ]

• SinergyX
Double exp weekenden komen er aan, dat wat even wat voorbereiden :P (quests afmaken maar niet inleveren etc, hopelijk dat ook double quest exp is). NTC heb ik nu gewoon opgegeven, de tijd dat je eindelijk een party bij elkaar hebt, allemaal in de abyss zit en dan ook nog de eerste mobs doorkomt wordt steeds kleiner, dan maar langzamer via quests.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kaluro2
SinergyX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:02:
Double exp weekenden komen er aan, dat wat even wat voorbereiden :P (quests afmaken maar niet inleveren etc, hopelijk dat ook double quest exp is). NTC heb ik nu gewoon opgegeven, de tijd dat je eindelijk een party bij elkaar hebt, allemaal in de abyss zit en dan ook nog de eerste mobs doorkomt wordt steeds kleiner, dan maar langzamer via quests.
Ik heb gister op mijn Glad nog NTC gedaan met 4 man voor XP (Chanter/Gladiator(tank, ik)/assassin/sorc).. 80% van level 26 naar 27 gedaan in een uurtje. Alle bosses ook netjes foutloos gedaan.

Wel had de chanter wat moeite om genoeg te healen maar ik had zat potions en Improved Stamina gelukkig.

Heel de LFG chat wordt op Perento gespammed voor NTC en FT etc. Genoeg low levels daar :) (asmodian).

Ik vind gladiator tanks echt veel beter/fijner dan templar tanks. Aoe Threat en veel meer DPS voor snellere runs.. En dat zeg ik niet omdat ik zelf een glad ben ;) Ik pak normaal ook een glad tank voor FT runs op mn ranger.

Ja templars zijn op zich wel nodig voor de echte zware bazen inderdaad. Meer oh shit en self healing buttons.

offtopic:
sneeuww!!!!!!!!!!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik hoop dat die dubbele xp ook samen gaat met lodas xp boost ^^. Ben van plan om eens flink te lvlen aankomende weekenden in SR.

• SinergyX
Ik speel nu nog sporadisch, hele verhaal dat het op hogere lvls beter is, neem het agro/combat systeem niet weg. En zeker dat systeem vind ik echt 10x niets, denk dat ik m'n speeltijd uitspeel en dan zie ik het wel.

• kaluro2
SinergyX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:27:
Ik speel nu nog sporadisch, hele verhaal dat het op hogere lvls beter is, neem het agro/combat systeem niet weg. En zeker dat systeem vind ik echt 10x niets, denk dat ik m'n speeltijd uitspeel en dan zie ik het wel.
Wat is er mis met het agro/combat systeem?>

• SinergyX
Had ik al een keer aangegeven,
Agro - mob moet en zal zijn skill op de eerste 'puller' afmaken, hoe vaak je ook stunned, root of taunt.
systeem - enkel mob meppen, 90% van de tijd kan je echt niet meer dan 2 mobs gelijktijdig pakken, AoE zie je nergens, ik ben meer van de 5-10 gelijktijdig meerhalen.

En met genoeg MMO keuzes, ga ik er nog niet veel tijd in steken om me aan te passen aan dit systeem.

• kaluro2
SinergyX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:48:
Had ik al een keer aangegeven,
Agro - mob moet en zal zijn skill op de eerste 'puller' afmaken, hoe vaak je ook stunned, root of taunt.
systeem - enkel mob meppen, 90% van de tijd kan je echt niet meer dan 2 mobs gelijktijdig pakken, AoE zie je nergens, ik ben meer van de 5-10 gelijktijdig meerhalen.

En met genoeg MMO keuzes, ga ik er nog niet veel tijd in steken om me aan te passen aan dit systeem.
gladiator+healer kan je t och wel 5-6 mobs mee pakken denk ik zo? Maar AoE ontbreekt redelijk ja.. Maar wat jij noemt zijn echt 2 mini dingen. De tank pulled normaal ( gladiator dmv taunt of cleave; templar door inescapable judgement) dus dan gaat de mob ook op de tank af dus dan zie ik niet wat er mis mee is dat hij de skill afmaakt op de puller? Waarom zou iemand anders pullen?

De mobs in Aion zijn over het algemeen vernomen veel sterker dan in andere MMORPGS(WoW bijvoorbeeld) dus AoE is dan niet bepaald praktisch. In instances kan een glad tank wel 3 mobs tegelijk op zich houden én aoe'en. Dat dan weer wel.

• SinergyX
Voor jou zijn het mini dingen, voor mij valt het onder de core onderdelen van een game. WoW heeft daar bv een leuke spitsing in gemaakt, instances hebben inderdaad pittige mobs (waar ik nu zelfs tot 8-9 elites kan gaan EN AoE los kan gooien), maar daarbuiten kan ik (als tank bv) wel stuk of 5-10 mobs makkelijk oppikken. Mijn templar kan best in Elten 3 van die t-rex dingen oppikken, maar zonder enige vorm van AoE heb je er per saldo nog 0,0 aan.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-12-2009 11:04 ]

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:03:
Voor jou zijn het mini dingen, voor mij valt het onder de core onderdelen van een game. WoW heeft daar bv een leuke spitsing in gemaakt, instances hebben inderdaad pittige mobs (waar ik nu zelfs tot 8-9 elites kan gaan EN AoE los kan gooien), maar daarbuiten kan ik (als tank bv) wel stuk of 5-10 mobs makkelijk oppikken. Mijn templar kan best in Elten 3 van die t-rex dingen oppikken, maar zonder enige vorm van AoE heb je er per saldo nog 0,0 aan.
Persoonlijk vind ik het ook niet echt bepaald zeer belangrijke aspecten. Zoals Kaluro al aangeeft is iemand anders die pulled vaak fout bezig ... en zou 99% van de mobs toch op de tanks gaan.

Bovendien vind ik 9-10 elites tegelijk met een AoE? Dan zijn het geen elites meer maar regular mobs. Als 49 gladiator kan ik best een mob of 4-6 regular van hetzelfde level aan maar elites houdt het bij 2-3 toch ver op vooral magic based elites. Imo behoren elites ook echt elite te zijn als in dat je er niet 8 tegelijk kan aanpakken ... maar dat is persoonlijk.

Atm aan mijn laatste level bezig en eigenlijk mijn gear een flinke overhaul aan het geven aangezien mijn gear atm so-so is. Coin questen, draupnir, adma stronghold en soms een SR lower/upper. Enigste waar ik me laatste tijd aan stoor is de imbalance op Perento kwa Asmodians - Elyos. Er zijn echt vele malen meer Elyos dan Asmodian. Dit voornamelijk denk ik door bans op accounts. Voor zover mij bekend is Ruscorp gewoon weg, Zealous is uit elkaar door interne problemen en de rest zie ik ook amper meer in de abyss bij sieges.

Daarintegen zijn er 5-6 extra Elyos guilds in de abyss bij gekomen en is een 600 tegen 150 niet echt een verhouding om te spelen. Misschien heeft NC soft geen rekening gehouden met het feit dat gebande accounts niet meer mee geteld dienen te worden bij het aanmaken van nieuwe accounts? Gezien ik altijd gehoord heb dat ze het 50-50% willen houden ... maar hier dus in praktijk atm weinig van zie. Misschien dat ze alts ook meetellen? Bedoel als iemand 5 alts op Asmo side heeft betekent het niet dat er op Elyos side 5 mainaccounts bijgemaakt kunnen worden dan groeit de relatie tussen de 2 gewoon krom. Maar dat zijn mijn ondervindingen ... zie ook vaak gigantische groepen elyos in Beluslan lopen voor meer dan een uur waar weinig/niks aan gedaan wordt ...

• SinergyX
Ik zeg ook 'nu', omdat ik in WoW zwaar outgeared ben voor de HC instances. Ik Aion heb nog nooit het gevoel gehad ooit iets van een tank te zijn (buiten flut dmg), ergens heb ik de motivatie niet meer om dit uberhaubt op hogere lvls te gaan testen. (mischien dan nog met double exp weekend, maar dan pak ik eerder m'n SM of ranger - laat op de avond zie je amper meer parties dus is solo kracht handiger). Het blijft een grandioos spel, maar bepaalde aspecten liggen mij niet zo goed.

En ze hebben in alle games nu winter events, die moet ik eerst nog allemaal af :P

• ReQuiem83
Dat met dat een mob zijn skill wil afmaken op een speler vind ik ook wel een min punt. Ik ben een sorc en met regelmaat krijg ik zo af en toe agro op mij(kan aan de tanks liggen) maar als je wegrent en de tank de agro weer terug pakt blijft de mob nog steeds achter je aan gaan.(zelfs met entity reduction spell). Pas na redelijke tijd gaat de mob toch weer op de tank meppen, ben er ook regelmatig dood door gegaan.

Hoewel je op deze manier wel makkelijker gaan kiten.

1 pakt agro en rent weg, rest kan dpsen wat ze willen omdat de mob eerst zijn aanval wil gaan afmaken voor hij een ander pakt.

Las net dat de xp boost alleen tot lvl 35 is :(

[ Voor 3% gewijzigd door ReQuiem83 op 17-12-2009 13:47 ]

• Tha_T
Als sorcerer ben ik in de bekende Krall Quests ook vaak koppie onder gegaan omdat de tank ineens de aggro kwijt was ofzo. En dan doe ik niets meer dan spells casten. Dan krijg je vaak als oplossing uit je groep "Don't cast anyrhing. Let the tank take the mob back" of iets dergelijks maar om dat nou ook echt een oplossing te noemen? Zeer irritant af en toe. Ook het sleepen dat de mob achter me aangaat kan soms tot aparte tafrelen leiden :')

• kaluro2
ReQuiem83 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:45:

Las net dat de xp boost alleen tot lvl 35 is :(
Tot en met geloof ik.

• ReQuiem83
Tha_T schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:56:
Als sorcerer ben ik in de bekende Krall Quests ook vaak koppie onder gegaan omdat de tank ineens de aggro kwijt was ofzo. En dan doe ik niets meer dan spells casten. Dan krijg je vaak als oplossing uit je groep "Don't cast anyrhing. Let the tank take the mob back" of iets dergelijks maar om dat nou ook echt een oplossing te noemen? Zeer irritant af en toe. Ook het sleepen dat de mob achter me aangaat kan soms tot aparte tafrelen leiden :')
Dat ligt dus aan het combat systeem dat een mob zijn aanval wil afmaken :) ligt niet aan ons sorc :P

Verwijderd

Tha_T schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:56:
Weet niet of je ook met een off-tank speelt? Maar als ik in een party zit samen met een templar doe ik altijd provoke op de mobs die in "sleep" state zitten. Dit voorkomt dat de mob indien die wakker wordt achter jouw aangaat aangezien ik dan op 1 sta op zijn aggro-lijst. Werkt prima op die manier. Tenzij de sorc zoiets heeft van laat maar op mijn stone skin vallen dan doe ik uiteraard geen moeite.

En het dubbele exp event is geweldig voor mijn alt in wording. Of alts moet ik nog zien heb in ieder geval al een level 22 sin en een level 14 chanter klaarstaan. Waarbij de sin op level 25 in oranges en blues zal gaan en hoop dat ik hiermee redelijk snel wat levels kan pakken. Moet te doen zijn. Chanter zal ik in een legiongroepje levelen met een templar en sorc. Denk wel dat we elites neer kunnen halen ook al zijn we low-level. :P

• Tha_T
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:57:
[...]

Weet niet of je ook met een off-tank speelt? Maar als ik in een party zit samen met een templar doe ik altijd provoke op de mobs die in "sleep" state zitten. Dit voorkomt dat de mob indien die wakker wordt achter jouw aangaat aangezien ik dan op 1 sta op zijn aggro-lijst. Werkt prima op die manier. Tenzij de sorc zoiets heeft van laat maar op mijn stone skin vallen dan doe ik uiteraard geen moeite.
Stone Skin is sowieso een skill die ik altijd op heb :P. Overigens heb ik ook liever dat mijn party-members op jouw manier reageren maar er zijn té vaak van die button-rammers die maar voor de items gaan en niet denken aan strategieën. Maar goed, het is een MMO :P
ReQuiem83 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:36:
[...]

Dat ligt dus aan het combat systeem dat een mob zijn aanval wil afmaken :) ligt niet aan ons sorc :P
Sorcs zijn Liev! :+ O-)

Verwijderd

Tha_T schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:06:
[...]

Stone Skin is sowieso een skill die ik altijd op heb :P. Overigens heb ik ook liever dat mijn party-members op jouw manier reageren maar er zijn té vaak van die button-rammers die maar voor de items gaan en niet denken aan strategieën. Maar goed, het is een MMO :P
En 90% van de spelers weet totaal niet wat te doen. Hoor ik maar al te vaak in Legionchat van die doh momenten. 3 sorcs level 44 in Alquima Stronghold (labs run) ... en dan super traag killen en 10x wipen ... vindt ik toch weer een toppunt eigenlijk maar ik lag dubbel. :P

Meestal krijg ik de voorkeur boven een extra dps in de instance parties behalve bij dredgion daar is dps gewoon de regel eigenlijk. Krijg maar al te vaak een compliment als ik met een pug ga en wordt ook geregeld gevraagd hiervoor.

Was ook grappig om te zien dat in Adma Stronghold bij Lord Lannok wij deze tot 25% kregen met gemak tot de aoe deathsentence waarbij je dus een 44 stigma nodig hebt ... en ipv mij en een chanter die wegmoest hadden ze een extra cleric en een sin. Iedere keer werden ze bij 50% gewiped omdat men gewoon niet wist wat te doen en zomaar wat deed ... als je high-level ben ga ik ervanuit dat je weet hoe een instance werkt en kijkt hoe alles werkt. Die adds werden gestacked op de healer ... 3x 3,5k damage en dat is dan een wipe. Ook paar keer 6 adds gezien. Mijn legionmates waren alles behalve gelukkig kan ik je wel zeggen. :+

• Rochette
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:57:
[...]

<Snip>
En het dubbele exp event is geweldig voor mijn alt in wording. Of alts moet ik nog zien heb in ieder geval al een level 22 sin en een level 14 chanter klaarstaan. Waarbij de sin op level 25 in oranges en blues zal gaan en hoop dat ik hiermee redelijk snel wat levels kan pakken. Moet te doen zijn. Chanter zal ik in een legiongroepje levelen met een templar en sorc. Denk wel dat we elites neer kunnen halen ook al zijn we low-level. :P
Huu??
op ll 25 in oranges en blues???
Hoe doe je dat? Ik ben erg blij als ik met mijn lvl 37 cleric een blue kanbemachtigen. Hoe krijg jij een lvl 25 in blue en orange gear?

• kaluro2
Rochette schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:25:
[...]

Huu??
op ll 25 in oranges en blues???
Hoe doe je dat? Ik ben erg blij als ik met mijn lvl 37 cleric een blue kanbemachtigen. Hoe krijg jij een lvl 25 in blue en orange gear?
Doe jij dan niet iets fout? Ik had op mijn ranger vanaf level 30 al volledige blauwe gear (op jewelry na).
Dat is mn eerste char geweest, en ik was(ben) super arm.
Nu ben ik 36 met ~37% critrate.. en ik heb niet veel moeite ervoor hoeven doen.
Ik heb blauwe abyss shoulders en gloves g ekocht, goed voor 10 manastone slots (aka 100 critrate).

http://uk.aiononline.com/...?charID=79185&serverID=34

• Rochette
kaluro2 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:34:
[...]

Doe jij dan niet iets fout? Ik had op mijn ranger vanaf level 30 al volledige blauwe gear (op jewelry na).
Dat is mn eerste char geweest, en ik was(ben) super arm.
Nu ben ik 36 met ~37% critrate.. en ik heb niet veel moeite ervoor hoeven doen.
Ik heb blauwe abyss shoulders en gloves g ekocht, goed voor 10 manastone slots (aka 100 critrate).

http://uk.aiononline.com/...?charID=79185&serverID=34
Blijkbaar :)
Ik had tussen lvl 23-34 4 blue items, maar dat was lucky crafting. (very lucky weet ik nu).
Dat is niet meer gelukt. |:(
Ik neem dus aan dat je je blue's van de broker hebt gekocht? Die gaan zomaar tussen de 650k en 1m weg. (per stuk).
Jij doet het dus veel beter dan ik. Vertel svp wat ik dan fout doe.
:P
Ik hoop dat je dat wilt delen.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ok die piano van kerst event is vet stoer :D

Stond daar beetje alleen te kloten met jingle bells, steeds meer mensen en uiteindelijk met 5 man stille nacht gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02 17:16
Ik ben aan het overwegen om Aion aan te schaffen maar vroeg me af wat handiger is namelijk via een winkel of via Steam?

En kan je de maandelijkse kosten op beide manieren met Paypal betalen? Ik beschik namelijk niet over een creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Waar ik me nog het meest aan kon ergeren in KHQ waren de sorcs en rangers die zo nodig moesten soloen.
Elke keer pullen ze een groep en rennen dan daarmee (perongeluk) langs onze groep, de mob die wij aan het doden zijn roept om hulp en opeens hebben we 6 mobs die ons aanvallen :(
Op den duur gingen we de sorcs en rangers maar KSen,
Summ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 00:23:
Ik ben aan het overwegen om Aion aan te schaffen maar vroeg me af wat handiger is namelijk via een winkel of via Steam?

En kan je de maandelijkse kosten op beide manieren met Paypal betalen? Ik beschik namelijk niet over een creditcard.
Via Steam weet ik het niet, maar de versie die je in de winkel of op de officiele website koopt kun je gewoon met Paypal verlengen.

[ Voor 41% gewijzigd door Jegorex op 18-12-2009 05:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Eens kijken of ik mijn gladiator van level 28 naar 35 kan halen in het weekend... :D (ik heb zat lodas amulets, non stop potion supply en een +8 worthy noble level 25 polearm (blauw))

Wat denken jullie?

En zijn XPbonussen optellend? Dus +40% XP van lodas amulet+ 40% rested, +100% van double xp weekend..

zou dat 100*1.4*1.4*2.0 = 392% XP zijn of 100+0.4+0.4+1.0 = 280%?

Edit: Lodas amulet heeft 10 hour cooldown, even vergeten..

Gladiator

[ Voor 18% gewijzigd door kaluro2 op 18-12-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:59:
Eens kijken of ik mijn gladiator van level 28 naar 35 kan halen in het weekend... :D (ik heb zat lodas amulets, non stop potion supply en een +8 worthy noble level 25 polearm (blauw))

Wat denken jullie?

En zijn XPbonussen optellend? Dus +40% XP van lodas amulet+ 40% rested, +100% van double xp weekend..

Edit: Lodas amulet heeft 10 hour cooldown, even vergeten..

Gladiator
Voor zover ik weet is het zoals het laatste ... dubbele exp slaat meestal op de basis en daarbovenop komt de rested en lodas voor zover ik de formules begrijp. Aangezien het me niet logisch lijkt dat dubbele exp ook op lodas en rested werkt ... zo gul is NC soft nou ook weer niet. En tot 35 met dubbele exp moet te doen zijn.

Abyss van 25-30 knallen daarna FT runs doen en op 35 is het Mist Mane tijd uiteraard. Enkel jammer dat het maar tot 35 is en niet tot 40. ;(
Rochette schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:47:
[...]

Blijkbaar :)
Ik had tussen lvl 23-34 4 blue items, maar dat was lucky crafting. (very lucky weet ik nu).
Dat is niet meer gelukt. |:(
Ik neem dus aan dat je je blue's van de broker hebt gekocht? Die gaan zomaar tussen de 650k en 1m weg. (per stuk).
Jij doet het dus veel beter dan ik. Vertel svp wat ik dan fout doe.
:P
Ik hoop dat je dat wilt delen.
_/-\o_
Je vergeet dat ik een level 49 gladiator heb. Een white drop op dat level ligt eraan wat het is ... is of 260.000 waard NPCable of 360.000 kinah. Tikt door als je 3-4 white drops heb en een aantal groen of blue item die voor 1.500.000 verkopen op de broker. O-)

Aangezien ik mijn sin asap op 40+ wil hebben leek het me de oplossing deze tot 25 te levelen. Vol te stoppen met blue en orange gear. (heeft enkel 1 groene dagger in off-hand ... aangezien er niets blauws is op de broker atm kwa daggers) En dan even wat powerlevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Ik heb zojuist Ankle Snare gekocht.. kostte 1.1 mil.. die voelde ik wel even ;( (ik heb alleen een 36 ranger en 28 glad)

Edit: Gister ook weer even 7500 abyss points bij elkaar verzameld..in een 3tal uurtjes tijd(tijd tekort! ;( . een 36 ranger en 35 templar gaven mij flink wat :) verder nog 3 34+ gekilled... Wel grappig hoe goed gladiators scalen.

Enige tips welke abyss gear ik voor zou kunnen gaan op mijn 28 glad? de blauwe boots/shoulders/gloves voor 5 manasockets? kosten maar 19,600 abyss points each. en ze hebben 5 sockets = 50 critrate erbij.

[ Voor 66% gewijzigd door kaluro2 op 18-12-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:40:
Ik heb zojuist Ankle Snare gekocht.. kostte 1.1 mil.. die voelde ik wel even ;( (ik heb alleen een 36 ranger en 28 glad)

Edit: Gister ook weer even 7500 abyss points bij elkaar verzameld..in een 3tal uurtjes tijd(tijd tekort! ;( . een 36 ranger en 35 templar gaven mij flink wat :) verder nog 3 34+ gekilled... Wel grappig hoe goed gladiators scalen.

Enige tips welke abyss gear ik voor zou kunnen gaan op mijn 28 glad? de blauwe boots/shoulders/gloves voor 5 manasockets? kosten maar 19,600 abyss points each. en ze hebben 5 sockets = 50 critrate erbij.
Vanuit mijn eigen ervaring (had zelf blauwe abyss gear) is het beste om je AP te bewaren voor orange rings/earrings/belt of +attackspeed% gloves. De rest krijg je door quests of op de broker tegen een schappelijke prijs. Enkel de hiervoor genoemde dingen zijn lastig te vinden. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Aangezien je abyss gear niet kan teruggeven voor een x% van de AP die het gekost heeft.

Atm zit ik dus ook silver medals en golds medals te verzamelen op mijn glad voor mijn sin. 1 lower abyss siege in de top 10 en je krijgt 3 silvers. Dat op 3 dagen en een paar forts (lower/upper). Nu ook geen probleem meer met de AoE van de fortbosses. Wel leuk om iedereen plat of dood te zien gaan terwijl je zelf minimum damage te verduren krijgt. Ook Roah en Asteria is geen probleem meer. Enkel de center ones willen nog wel eens problemen geven als de portals met herioc adds gespawned worden. O-)

Wij asmo's op perento moeten wel wat voor elkaar krijgen in dit weekend imo. 90% van de abyss is groen onderhand. Maar als je ziet wat er aan onze kant kwa aantallen maar tijdens siege komen is dat gewoon ... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
kaluro2 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:59:

Wat denken jullie?

Ik ga voor die 280%. Maar ik dacht dat Rested en Lodas slechts 20% waren?

maar hopelijk ook voor questreward exp, gister moest ik 3 horns halen van bepaalde mobs, reward was 35k exp. Grappig dat de mobs in kwestie dus zelf 13.4k exp gaven, per saldo meer exp van mobs dan van de quest zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
Jegorex schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 05:32:
[...]

Via Steam weet ik het niet, maar de versie die je in de winkel of op de officiele website koopt kun je gewoon met Paypal verlengen.
Oké bedankt voor de informatie.

Is er iemand hier die het spel via Steam aangeschaft heeft? Ik zou graag nog steeds willen weten hoe dat precies in z'n werk gaat met het betalen van de maandelijkse kosten.

En krijg je bij de Steam versie ook de eerste 30 dagen gratis?

[ Voor 6% gewijzigd door Summ op 18-12-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Summ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:26:
[...]

Oké bedankt voor de informatie.

Is er iemand hier die het spel via Steam aangeschaft heeft? Ik zou graag nog steeds willen weten hoe dat precies in z'n werk gaat met het betalen van de maandelijkse kosten.

En krijg je bij de Steam versie ook de eerste 30 dagen gratis?
Ik heb mijn serial key op http://www.gamecardwinkel.nl gekocht krijg je direct je serial key opgestuurd. Ik weet niet of dit de goedkoopste manier is, maar wel lekker makkelijk.

Er is nu ook een friend referral mogelijkheid voor aion. Als ik die naar jou op stuur kan je de game eerst proberen voordat je hem koopt.

zie hier de details:
http://uk.aiononline.com/referral/
Aion demo accounts are good for three days, five hours, or level 7, whichever is reached first. At that point, the Aion demo account expires. All of the character information and progress is retained so that a player can continue the adventure when he or she upgrades to a standard Aion account.
Als je dat wilt moet je maar een pm naar me sturen met je email adres.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
Linc schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:09:
[...]

Ik heb mijn serial key op http://www.gamecardwinkel.nl gekocht krijg je direct je serial key opgestuurd. Ik weet niet of dit de goedkoopste manier is, maar wel lekker makkelijk.

Er is nu ook een friend referral mogelijkheid voor aion. Als ik die naar jou op stuur kan je de game eerst proberen voordat je hem koopt.

zie hier de details:
http://uk.aiononline.com/referral/

[...]

Als je dat wilt moet je maar een pm naar me sturen met je email adres.
Bedankt voor je reactie.

Ik zou graag van jou die trial willen maar volgens Tweakers kan je geen PM ontvangen?

Klopt het trouwens dat als ik het spel gekocht heb ik eerst een timecard erbij moet kopen voordat ik gebruik kan maken van de 30 gratis speeldagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jep, je moet 1x 'subscriben' voor die 30 gratis dagen (timecard, paypal, whatever).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Summ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:21:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Ik zou graag van jou die trial willen maar volgens Tweakers kan je geen PM ontvangen?

Klopt het trouwens dat als ik het spel gekocht heb ik eerst een timecard erbij moet kopen voordat ik gebruik kan maken van de 30 gratis speeldagen?
Oh, ik zie wel je email adress in je profiel staan zal ik die gewoon gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
Linc schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:29:
[...]

Oh, ik zie wel je email adress in je profiel staan zal ik die gewoon gebruiken dan?
Prima. :)
SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:23:
Jep, je moet 1x 'subscriben' voor die 30 gratis dagen (timecard, paypal, whatever).
Dat vind ik echt vreemd maar goed het was bij WoW ook zo alleen was daar gemakkelijk omheen te zeilen door een trial account aan te maken en daar vervolgens je gratis 30 dagen code in te activeren.

[ Voor 48% gewijzigd door Summ op 18-12-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Het nieuws bericht van het hele friend referral gebeuren is vandaag pas op de site gezet, maar ik zie de link refer a friend nog niet in me game account staan :(

Even afwachten of het later vandaag wel beschikbaar is.

Kan niet in het nieuwsbericht vinden dat het pas van een bepaalde datum mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:11:
[...]

Ik ga voor die 280%. Maar ik dacht dat Rested en Lodas slechts 20% waren?

maar hopelijk ook voor questreward exp, gister moest ik 3 horns halen van bepaalde mobs, reward was 35k exp. Grappig dat de mobs in kwestie dus zelf 13.4k exp gaven, per saldo meer exp van mobs dan van de quest zelf :+
Kan dat ik het door de war haal maar vanaf gister is de rested bonus increased naar 40%.
En soul healing is veel goedkoper :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ah gister was natuurlijk ook een patch (woooo voor de piano).

Met natuurlijk de hidden, maar zo belangrijke, verandering, SM pets kunnen vliegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
Ik heb eens een kijkje genomen op gamecardwinkel.nl en zag dat ik daar ook een serial code kan aanschaffen voor het spel.

Hoe kom ik dan aan de installatie van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Summ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:24:
Ik heb eens een kijkje genomen op gamecardwinkel.nl en zag dat ik daar ook een serial code kan aanschaffen voor het spel.

Hoe kom ik dan aan de installatie van het spel?
Nadat je een account aangemaakt hebt staat er een link in je account waar je de installer kunt downloaden.
Hij staat hier. Dan kun je hem alvast downloaden voordat je de key hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
Jegorex schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:45:
[...]

Nadat je een account aangemaakt hebt staat er een link in je account waar je de installer kunt downloaden.
Hij staat hier. Dan kun je hem alvast downloaden voordat je de key hebt :)
Bedankt, dan doe ik het zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
Ik heb zojuist het spel in de winkel aangeschaft voor €36,- (kreeg een leuke korting) en heb net via gamecardwinkel.nl een timecard serial gekocht voor €9,- :)

Allemaal bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Weet je al op welke server je wil spelen en welk ras/class je neemt?

Ik was vergeten te waarschuwen dat je de installer op EU moet zetten bij de opties.
Standaard staat hij volgens mij op NA/US.

[ Voor 48% gewijzigd door Jegorex op 19-12-2009 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
De dubbele XP werkt goed kan ik meededelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
Jegorex schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 02:15:
Weet je al op welke server je wil spelen en welk ras/class je neemt?

Ik was vergeten te waarschuwen dat je de installer op EU moet zetten bij de opties.
Standaard staat hij volgens mij op NA/US.
Ik heb het spel bij de Free Record Shop gekocht en heb het gewoon geïnstalleerd zonder problemen dus het zal wel goed zitten. :)

Ik ben nu een level 10 Elyos Sorcerer en het bevalt me zeer goed. :D

Als ik me niet vergis zit ik op de [ENG]Kahrun server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Summ schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:08:
[...]

Ik heb het spel bij de Free Record Shop gekocht en heb het gewoon geïnstalleerd zonder problemen dus het zal wel goed zitten. :)

Ik ben nu een level 10 Elyos Sorcerer en het bevalt me zeer goed. :D

Als ik me niet vergis zit ik op de [ENG]Kahrun server.
:W Collega Sorcerer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
Gister voor het pitten nog heel even dat Double xp gebeuren getest. Werkt goed!
Straks ook maar ff gaan levelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Mijn gladiator van level 25 naar 31 gehaald <3 gaat lekker zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Laatst online: 03-09 11:32

GekkeR

key = key

Vakantie is gekomen dus ik heb ook maar even wat afleiding gekocht in de vorm van Aion :)
Gorgos - Asmodean Warrior lvl9.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 08:41
Na het lange spelen van Guild Wars ben ik toe aan iets vernieuwends. AION lijkt mij nu wel wat, ik heb gezien dat er een refer to a friend plan is. Wil iemand mij misschien toevoegen zodat ik het een paar dagen kan proberen:-)

Graag een PM?

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Kan niet referren helaas (account moet 60d bestaan en je moet 60+d gametime left hebben).
Misschien kan iemand anders helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
Stomme regel van ze. Als dat niet zo was kan je gelijk een maat overhalen en krijg je een lvl buddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-09 23:13
toets23 schreef op zondag 20 december 2009 @ 08:54:
Na het lange spelen van Guild Wars ben ik toe aan iets vernieuwends. AION lijkt mij nu wel wat, ik heb gezien dat er een refer to a friend plan is. Wil iemand mij misschien toevoegen zodat ik het een paar dagen kan proberen:-)

Graag een PM?
Ik zou je graag een handje helpen, maar ik zie geen mogelijkheid om je een PM te versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Vanochtend level 33 geworden:

http://uk.aiononline.com/...?charID=30050&serverID=34

34 wil ik in ieder geval nog worden.. 35 zie ik nog wel.

edit: zie ik nou dat er geen level req op de daevonian items zitten?? :o

[ Voor 17% gewijzigd door kaluro2 op 20-12-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
nemo55 schreef op zondag 20 december 2009 @ 14:14:
[...]

Ik zou je graag een handje helpen, maar ik zie geen mogelijkheid om je een PM te versturen
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
Hm lvl 25 ga ik niet halen. Maar 20 gaat me toch zeker wel lukken :D

http://uk.aiononline.com/...charID=171745&serverID=35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

lvl18 hier :)

Met 1,5 dag toch netjes dacht ik.

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Dubbel XP zou doorlopen tot 8mp CET vandaag. Dat is volgens mij tot 03.00 uur dinsdagnacht op z'n Nederlands, toch? (CET = GMT-6 / Onze gebied GMT+1 dus 7 uur later totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:33:
Dubbel XP zou doorlopen tot 8mp CET vandaag. Dat is volgens mij tot 03.00 uur dinsdagnacht op z'n Nederlands, toch? (CET = GMT-6 / Onze gebied GMT+1 dus 7 uur later totaal)
CET is Central European Time ,onze tijd dus.

EST= Eastern Standard Time is GMT-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik kan je vertellen dat dubbele xp vandaag zowiezo niet meer was :)

Gister lvl 50 aangetikt met mijn sorcerer op castor, vandaag maar een lv 50 wings halen omdat ze er vet uitzien(stats zijn niet zo bijzonder) maar kon natuurlijk weer geen party vinden -.-

Baal er wel erg van dat je voor miragent armor alle campaigns moet hebben gedaan, die dingen zijn vaak erg saai :(

Wat doen andere mensen op lvl 50 eigenlijk ? ik ben van plan naast dark poeta en dredgion al mijn gear goud te krijgen en dan abbyss gear te verkrijgen :) en nog wat hero mobs te doden en gewoon beetje te pvpen natuurlijk.

linkje naar mijn char : hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

We hebben tijdje Kaidan HQ gespeeld, maar er zijn wel veel vervelende situaties:
- Als ene groep dichtbij ons bezig is, is kans groot dat ze onnodig mobs pullen waarbij aantal mobs opeens naar ons lopen. We moesten af en toe gelijk wegrennen om wipe te voorkomen. Twee groepen naast elkaar? ALSTUBLIEFT NIET. Werk liever in je "eigen" gebied, uit de buurt van andere groepen.
- Tijdens spelen ontstaan er ook vreemde resets van de mobs. De mob krijgt damage, maar loopt zomaar terug. We hadden het niet verwacht. Het is wel gepulled en krijgt dmg, maar dit kan niet.
- De spirit van SM zorgt ook voor vreemde situaties. Er is kleine kans dat het kan "doorschieten" waardoor het ineens op andere plek staat zodat het andere mobs aantrekt en moeten we gelijk onze benen nemen. Ik heb daardoor uit veiligheid voor party maar zonder spirit moeten spelen. Daarmee is de situatie al meer beheersbaar.

Aion heeft mogelijk kleine fouten in game mechanics, zo blijkt uit Kaiden HQ, zodat men veel moet uitkijken.

En: ik hoor dat volgende weekend ook weer dubbel xp zal hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door MrDummy op 22-12-2009 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Volgens mij zijn er in totaal 3 weekenden met dubbel exp, dus ook komend weekend en het weekend erna.
De spirits van een SM kunnen trouwens door gesloten deuren lopen, in instances kan dat wel handig zijn als je bijvoorbeeld quest mobs achter een gesloten deur wilt doden zonder de deur te hoeven openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Jegorex schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:12:
Volgens mij zijn er in totaal 3 weekenden met dubbel exp, dus ook komend weekend en het weekend erna.
De spirits van een SM kunnen trouwens door gesloten deuren lopen, in instances kan dat wel handig zijn als je bijvoorbeeld quest mobs achter een gesloten deur wilt doden zonder de deur te hoeven openen.
En daarna 1 a 2 per maand.

(tot de content patch er is en de leveling curve minder stijl is)

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 22-12-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zelf niet zo bijzonder veel gespeeld, 1x NTC op m'n spiritmaster en 28 aangetikt, toen had ik weinig zin meer.

Nee, verslavende factor van de game is voor mij verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Gister samen met 2 vrienden TC gedaan op me alt. Sorc + Cleric + Gladiator (ik). Ging best goed alleen bij de teleporter boss moeite gehad, paar keer dood gegaan, maar uiteindelijk wel gelukt. De laatste boss is helemaal een mietje, helaas geen drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoeiWoei schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:34:
Ik kan je vertellen dat dubbele xp vandaag zowiezo niet meer was :)

Gister lvl 50 aangetikt met mijn sorcerer op castor, vandaag maar een lv 50 wings halen omdat ze er vet uitzien(stats zijn niet zo bijzonder) maar kon natuurlijk weer geen party vinden -.-

Baal er wel erg van dat je voor miragent armor alle campaigns moet hebben gedaan, die dingen zijn vaak erg saai :(

Wat doen andere mensen op lvl 50 eigenlijk ? ik ben van plan naast dark poeta en dredgion al mijn gear goud te krijgen en dan abbyss gear te verkrijgen :) en nog wat hero mobs te doden en gewoon beetje te pvpen natuurlijk.
50 wings had ik al sinds 48 en vind het geen probleem om een extra campaign te moeten doen om de fenril quests te starten.

Op 50 ben ik rustig platinum coins aan het vergaren, SR (zeer weinig)/Draupnir/Adma/Dark Poeta runs, heiron roaming en redelijk vaak Elyos uit Beluslan jagen. Gisteren ook amper asmodians in Beluslan en gewoon 3 volle alliances wat randoms groups en wat duo groepjes in Beluslan ... zou bijna denken dat ik in Heiron zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van het weekend Aion aangeschaft en tot nu toe vind ik het een geweldig spel!

Spelen er nog andere Tweakers op Kalil als Elyos? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:13:
[...]

50 wings had ik al sinds 48 en vind het geen probleem om een extra campaign te moeten doen om de fenril quests te starten.

Op 50 ben ik rustig platinum coins aan het vergaren, SR (zeer weinig)/Draupnir/Adma/Dark Poeta runs, heiron roaming en redelijk vaak Elyos uit Beluslan jagen. Gisteren ook amper asmodians in Beluslan en gewoon 3 volle alliances wat randoms groups en wat duo groepjes in Beluslan ... zou bijna denken dat ik in Heiron zit.
tja het gaat niet om de extra quest maar om bijna alle campaigns sinds lv 40, vondt er toen al echt niks meer aan om campaigns te doen :)

Theobamus Labs is echt een pain in the ass om een party voor te vinden , naar wat ik van andere lv 48-50 hoor is dat er over het algemeen gemiddeld 1 party per dag vol raakt >.> dat wordt dus mazzel hebben

wat wel erg grappig is aan lv 50 zijn als ik bijvoorbeeld in heiron loop en 3 asmo bespringen me ik alsnog win ^^ naja ik doodde er 1 en de ander bijna en toen rende ze weg :P wel weer mooi 300 abbys puntjes , altijd fijn

vandaag ook gelukkig mijn laatste SR run gedaan ^^ heb men 2 de advanced stigma gehaald iaw :P ik hoop dat dredgion en Dark Poeta beter zijn dan SR en bijvoorbeeld Fire Temple :/ enige leuke instances tot nu toe waren NTC en Aether labs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:50:
Heb van het weekend Aion aangeschaft en tot nu toe vind ik het een geweldig spel!

Spelen er nog andere Tweakers op Kalil als Elyos? :D
aiiiiiiiiiiiii.. slechte server keuze. Kalil is een "Ghost server" ..daar zitten bar weinig players op.

Gorgos, Spatalos, Perento zijn populated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Nog meer mensen last van latency de laatste week op Gorgos? (topic erover is dicht). Echt van die spikes. Je loopt en 1 sec later sta je een meter achteruit en dat om de 10 min wel een keer. Verbinding zelf is stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Geen last van , server plat nou though.
Tijd voor een filmpje :)

Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)