Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:54:
Gister ruim half lvl gedaan richting 22, het blijft me opvallen dat mijn 'white' dmg niet veel onderdoet aan mijn skill damage, per saldo het soms interessanter met die active shield te gaan staan en lekker auto meppen.
Probeer je auto attacks te "weaven".
De damage van een auto attack wordt gedaan aan het begin van de animatie, niet aan het eind.En met deze info:

Zodra je de "witte" damage in je combat log ziet, moet je een skill gebruiken en dan wordt de animatie van de auto-attack geannuleerd maar heb je wel de damage gedaan.

En naarmate je dat oefent, kan je zien hoe "ver" je character is met de animatie als de damage wordt gedaan en kan je het voortaan zonder naar het combat log te staren. ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30
Dat 'trukje' doe ik inderdaad als ik 2h rondhuppel, kan je tussen de chain attacks steeds even een white dmg ertussen proppen. Maar met die active shield (of hoe heet die skill) heb ik enorme hoeveelheid block (1000 ofzo?) dus wordt ik al amper geraakt en kan ik wat TV gaan kijken :P

Vanuit mijn ranger dacht ik dus ook een lvl10 1h te kopen en die naar +10 te gooien, deze doet nog steeds meer damage dan mijn huidige 19 1h sword. Maar kan nergens meer lvl10 vinden, eigelijk had ik dus die 1h moeten bewaren die ik kreeg toen ik templar werd :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:35:
Dat 'trukje' doe ik inderdaad als ik 2h rondhuppel, kan je tussen de chain attacks steeds even een white dmg ertussen proppen. Maar met die active shield (of hoe heet die skill) heb ik enorme hoeveelheid block (1000 ofzo?) dus wordt ik al amper geraakt en kan ik wat TV gaan kijken :P

Vanuit mijn ranger dacht ik dus ook een lvl10 1h te kopen en die naar +10 te gooien, deze doet nog steeds meer damage dan mijn huidige 19 1h sword. Maar kan nergens meer lvl10 vinden, eigelijk had ik dus die 1h moeten bewaren die ik kreeg toen ik templar werd :(
Ga voor de karate kid blue 2h sword! ..even kijken hoe hij heet ;) maar je spreekt het uit als karate kid.
edit: http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=100900187 deze.

Als je asmodian bent kan je die greatsword makkeljik bemachtigen.

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 03-12-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Karat Ikid? :P
http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=100900187
Dat is toch een asmo sword? Ik ben elyos :P

Even uitzoeken waar ik die Greatsword rank8 vandaan kan halen, enige andere betaalbare optie denk ik. Aionarmory heeft alleen 0,0 info over de 1-25 1h swords, is er nog een site met item info?

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2009 10:58 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Edit: ik was te langzaam, en je bent elyos.. nevermind! |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 16:07
Begin een beetje last te krijgen van boredom met het welbekende WoW, en nu zit ik hier naar te kijken... is Aion het wel waard om te kopen? Ik wil het graag proberen, maar eerst wat feedback krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Zhalix schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:01:
Begin een beetje last te krijgen van boredom met het welbekende WoW, en nu zit ik hier naar te kijken... is Aion het wel waard om te kopen? Ik wil het graag proberen, maar eerst wat feedback krijgen :D
Van wat ik gezien heb, is dit geen game voor je als je WoW gewend bent. Ik heb veel WoW spelers gezien die deze game gingen proberen en gelijk weer af zijn gehaakt..
Misschien vind je de game wel helemaal geweldig, wie weet! maar het is koreaanser dan WoW, iets meer grind achtig; en de game is nog (redelijk) nieuw dus perfect is het nog niet.

Betekend niet dat het geen goede game is, het betekend alleen dat het niet zo 'foutloos' en 'gepolijst' aanvoelt als WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, probleem opgelost! Nu loop ik rond met 2 keys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:10:
Yeah, probleem opgelost! Nu loop ik rond met 2 keys !
Een gratis extra key? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke server zit je eigenlijk ?
NCsoft gaf nieuwe collector edition key & mediamarkt! + ik krijg van NCsoft ook nog een 30 days time card!

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
kaluro2 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:06:
[...]

Van wat ik gezien heb, is dit geen game voor je als je WoW gewend bent. Ik heb veel WoW spelers gezien die deze game gingen proberen en gelijk weer af zijn gehaakt..
Misschien vind je de game wel helemaal geweldig, wie weet! maar het is koreaanser dan WoW, iets meer grind achtig; en de game is nog (redelijk) nieuw dus perfect is het nog niet.

Betekend niet dat het geen goede game is, het betekend alleen dat het niet zo 'foutloos' en 'gepolijst' aanvoelt als WoW.
Ik heb al veel andere MMO's geprobeerd & gespeeld, wees maar niet bang :p onder andere: Anarchy Online, Planetside, X aantal koreanse MMO's. Wat nu het probleem met WoW is, ik heb bijna alles al eens gezien, including glitches, dat gaat verschrikkelijk vervelen :O dus ik wil weer eens bij een beginnertje.. beginnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Zhalix schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:15:
[...]

Ik heb al veel andere MMO's geprobeerd & gespeeld, wees maar niet bang :p onder andere: Anarchy Online, Planetside, X aantal koreanse MMO's. Wat nu het probleem met WoW is, ik heb bijna alles al eens gezien, including glitches, dat gaat verschrikkelijk vervelen :O dus ik wil weer eens bij een beginnertje.. beginnen :9
Ik vind het hele combat systeem(chains), de balance en sfeer in de game zeer goed iig.
Ook de abyss ( grote opgesplitste wereld zeg maar met kleine eilandjes, waarin je rond kan vliegen. veel PvP gaande) ligt me zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:15:
NCsoft gaf nieuwe collector edition key & mediamarkt! + ik krijg van NCsoft ook nog een 30 days time card!
CE geeft inderdaad 1 maand gratis als je minimaal 1 maand betaald.
Jij hebt zeker ook die asmo dame met die polearm in je CE pakket zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
kaluro2 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:18:
[...]

Ik vind het hele combat systeem(chains), de balance en sfeer in de game zeer goed iig.
Ook de abyss ( grote opgesplitste wereld zeg maar met kleine eilandjes, waarin je rond kan vliegen. veel PvP gaande) ligt me zeker!
En hoe zit het met de community? Is dat een beetje actief? Is er veel lag, of valt het reuze mee? En hoe kan ik de gameplay zien?

Ja, dat wil ik eventjes weten, al is het vaak een beetje persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:20:
[...]

CE geeft inderdaad 1 maand gratis als je minimaal 1 maand betaald.
Jij hebt zeker ook die asmo dame met die polearm in je CE pakket zitten?
Die chick ? Ja die heb ik, staat op me nachtkastje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhalix schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:33:
[...]

En hoe zit het met de community? Is dat een beetje actief? Is er veel lag, of valt het reuze mee? En hoe kan ik de gameplay zien?

Ja, dat wil ik eventjes weten, al is het vaak een beetje persoonlijke mening.
Community is wel per server anders, maar vindt het nu wel aardig, je heb de mensen in je faction wel echt nodig voor abyss fotress sieges dus mensen zijn wel aardig.
Moet zeggen dat ik zelf weinig last heb van lag, maar van andere toch wel hoor dat het af en toe zwaar lagged, dus de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
De gameplay is aardig gelijk aan de standaard MMO gameplay ala WoW, LOTRO etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Hmh... sinterklaasje lief aankijken is nu een beetje laat... misschien de kerstman dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Cresso schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:08:
Achievements
In Aion vind je ze niet.
Nee, lekker belangerijk. In wow heb je ook niks aan achievements. In Aion krijg je titles daar heb je teminste nog wat aan.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linc schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:54:
[...]

Nee, lekker belangerijk. In wow heb je ook niks aan achievements. In Aion krijg je titles daar heb je teminste nog wat aan.
Precies, krijg je ook nog stats van. Al had ik dat niet verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:56:
Karat Ikid? :P
http://www.aionarmory.com/item.aspx?id=100900187
Dat is toch een asmo sword? Ik ben elyos :P

Even uitzoeken waar ik die Greatsword rank8 vandaan kan halen, enige andere betaalbare optie denk ik. Aionarmory heeft alleen 0,0 info over de 1-25 1h swords, is er nog een site met item info?
GS als templar? 1-hand + shield met 30% of meer reduction is vele malen beter ... je bent een tank en geen dps. Dit is misschien een gladiator beeld van een templar maar de lvl 46 templar waarmee ik al sinds lvl 25 grind/quest/level probeert ook soms zijn gs ... en zowel in pve als pvp is het gewoon fail (Als hij GS gebruikt kan ik hem zelfs killen in een 1 op 1 maar met shield kom ik er totaal niet doorheen, zelfde met mobs moet de cleric vele malen meer healen dan met een shield en de dps is echt niet omg zoveel hoger) ... enkel solo grinding misschien intressant maar voor de rest .. sword + shield is gewoon de manier.

Life sword? (lvl 25) of misschien een Wanderer's Sword (24) / Manku's Sword (22)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:18
Ik zou gaan voor een "Worthy Titanium Sword" heeft ook nog Attack +11 en PCH +20. Deze gebruik ik op level 30 nog, dus is een goede aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:00:
[...]

GS als templar? 1-hand + shield met 30% of meer reduction is vele malen beter ... je bent een tank en geen dps. Dit is misschien een gladiator beeld van een templar maar de lvl 46 templar waarmee ik al sinds lvl 25 grind/quest/level probeert ook soms zijn gs ... en zowel in pve als pvp is het gewoon fail (Als hij GS gebruikt kan ik hem zelfs killen in een 1 op 1 maar met shield kom ik er totaal niet doorheen, zelfde met mobs moet de cleric vele malen meer healen dan met een shield en de dps is echt niet omg zoveel hoger) ... enkel solo grinding misschien intressant maar voor de rest .. sword + shield is gewoon de manier.

Life sword? (lvl 25) of misschien een Wanderer's Sword (24) / Manku's Sword (22)?
die 30% damage reduction werkt alleen als er geblocked wordt.
dus als er 0% van de tijd geblocked wordt is die 30% reduction nutteloos omdat er 0% gebruik van wordt gemaakt.

Templars levelen veel sneller met greatswords vanwege de increased damage, en kans op knockdown met elke crit, wat je met 1h swords niet hebt.

als jij géén block stacked zie ik het nut van een shield niet in tijdens grinden/pvp, aangezien mijn default accuracy(ranger) bijvoorbeeld al hoger is dan jouw block.

Hogere accuracy dan block = 0% chance om te blocken = 0% kans dat er 30% damage reductie is.

---
Als een templar PCH en +attack stacked en een 2h sword wield is hij maar zo'n 10% slechter qua dps dan een gladiator ( uitbundig getest (aionsource.com))

Met hetzelfde verhaal is een gladiator een goede tank en kan een gladiator alle end-game tanken dusver. Misschien geen S rank maar oké.

zolang er maar voor gesocket wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 03-12-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:00:
enkel solo grinding misschien intressant maar voor de rest .. sword + shield is gewoon de manier.

En wat denk je wat ik juist doe? :) 1h/shield gebruik ik wel bv tijdens krall quests, maar puur voor die extra block/stun abilities (na block kan ik er 2 achter elkaar casten, toch weer goeie 400dmg). Qua damage merk ik echt 0,0 verschil als ik attacks niet block (parry blijft gelijk). Zeker die mobs in elten hebben van die klote blind abilities, fijn met shield dat ik ze af en toe kan stunnen. Maar in groups heb ik veel meer aan die aborb shield om grote klappen op te vangen.

In het begin is er nog hele discussie geweest over slotten van parry vs block, waar parry toendertijd toch de betere keuze was. Nu zit ik hoofdzakelijk op attack en pch, uitgaan van het principe -> sneller dood = minder dmg :P
cardinal808 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:14:
Ik zou gaan voor een "Worthy Titanium Sword" heeft ook nog Attack +11 en PCH +20. Deze gebruik ik op level 30 nog, dus is een goede aankoop.
Die is lvl25 dacht ik, dus moet ik nog wel wat lvls :P

Die fidgit (manku's sword) ben ik echt nog nooit tegengekomen daar, waarschijnlijk puur omdat daar wel elk moment van de dag iemand is :P

Andere optie is die Kraka gast, maar die wordt gefarmed bij het leven :/

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:40:
[...]

En wat denk je wat ik juist doe? :) 1h/shield gebruik ik wel bv tijdens krall quests, maar puur voor die extra block/stun abilities (na block kan ik er 2 achter elkaar casten, toch weer goeie 400dmg). Qua damage merk ik echt 0,0 verschil als ik attacks niet block (parry blijft gelijk). Zeker die mobs in elten hebben van die klote blind abilities, fijn met shield dat ik ze af en toe kan stunnen. Maar in groups heb ik veel meer aan die aborb shield om grote klappen op te vangen.

In het begin is er nog hele discussie geweest over slotten van parry vs block, waar parry toendertijd toch de betere keuze was. Nu zit ik hoofdzakelijk op attack en pch, uitgaan van het principe -> sneller dood = minder dmg :P
Pch stacken tot de softcap rest attack. Block etc stacken is gewoon onzin. Welke templar/glad etc zulk soort manastones slot tenzij en hierbij tenzij hij puur wil tanken en niks anders is dus echt helemaal waardeloos. Voor de rest zie ik en met mij andere highlevel templars die ik ken (45+ zo'n 30 templars) zijn die stones het gewoon totaal niet waard. Waarom denk je dat Attack +5 en Pch +15 zoveel waard zijn op de broker? Omdat een heleboel classes ze willen hebben inclusief templars. Of het zijn allemaal newbies to the game en weten niet dat ze die stones niet moeten hebben maar block? :?

Templar is geen DPS dat is een feit. Horrible class om 1 vs 1 tegen te doen als iedereen level 50 is ... gezien ze vaak tournaments winnen. Je tanked en daarvoor heb je een shield + sword nodig. Bovendien ben je dus een groupbased class ... en is solo-grinding voor een templar gewoon ... wat heb je met die class te zoeken als je enkel solo'ed pak dan een gladiator op zijn minst.

Damage reduction is damage reduction en het werkt. Een templar met een GS? Nemen echt ongelofelijk veel damage ... of je moet een healer hebben die het leuk vindt mana pots te spammen.

GS tijdens pvp is gewoon vragen om een easy kill te zijn. Rangers moeten te doen zijn voor een templar en sins helemaal ... anders speel je, je class verkeerd. Shield en 1-hander met pch stones en attack ... en je raped gewoon sins/rangers (unwavering devotion, pull, shield, charge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach ik zal de komende lvls nog wel solo zitten, die blauwe maandag met parties lig ik totaal niet wakker van. GS mept nu stuk sneller door, 1h/shield als ik TV zit te kijken.

En als er 1 ding is waar ik een ... hekel aan heb, is dat het e-peen gezanik over 1 vs 1 duels. In WoW is dat helemaal erg.

[ Voor 68% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:20:
Ach ik zal de komende lvls nog wel solo zitten, die blauwe maandag met parties lig ik totaal niet wakker van. GS mept nu stuk sneller door, 1h/shield als ik TV zit te kijken.

En als er 1 ding is waar ik een ... hekel aan heb, is dat het e-peen gezanik over 1 vs 1 duels. In WoW is dat helemaal erg.
Zijn toch allemaal sorcs,spiritmasters en rangers als je 90% van de community mag geloven. Heb gladiator gekozen omdat het tanking abilities heeft en goed is tijdens een group pvp. 1 vs 1 is leuk om te doen soms in de arena of tegen een Elyos guild om te kijken hoe de tactics in elkaar steken maar voor de rest waag ik me nooit aan 1 vs 1 duels. Ben gewoon een flying target en daar ben ik me van bewust en heb ik vrede mee.

Wat men ook zegt hoe de class is ... het is 99,9% vaak de speler die bepaalt hoe goed de char is en niet de class ... Bedoel een sorc level 44 noemde mij overpowered omdat ik hem neerhaalde zonder 5% damage ... een andere level 40 sorc liep over mijn "body" te dansen en noemde mij een newbie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:04:
[...]
Damage reduction is damage reduction en het werkt. Een templar met een GS? Nemen echt ongelofelijk veel damage ... of je moet een healer hebben die het leuk vindt mana pots te spammen.
Damage reduction is inderdaad altijd van toepassing en niet alleen wanneer je blocked. Ik had ook verwacht dat ik wel leuke damage met een GS kon doen, echter ging mijn HP er zo snel af, dat ik na 3 kills weer mijn zwaard te voorschijn heb getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
GS tijdens pvp is gewoon vragen om een easy kill te zijn. Rangers moeten te doen zijn voor een templar en sins helemaal ... anders speel je, je class verkeerd. Shield en 1-hander met pch stones en attack ... en je raped gewoon sins/rangers (unwavering devotion, pull, shield, charge).
Haha sword+shield en crit/attack...
1h sword+shield en +crit/attack socketen is nutteloos..

En zoals ik al zei.. als je niet voor +block socket, hebben assassins en rangers etc allemaal een hogere accuracy dan jouw block rating is. en dat betekend dat je 0% kans hebt om te blocken.

En spells kan je niet blocken.

Als jij sword+shield gaat en +crit of +attack socket en geen +block dan is dat compleet nutteloos, en zou je met greatsword evenveel survivability krijgen.

Shield voegt GEEN survivability toe, tenzij je blocked.
Als je niet blocked, krijg je evenveel damage met als zonder schild.

Have fun met 0% van de tijd blocken omdat je alleen pch/attack hebt gesocket. 8)7

GS+pch/attack werkt, daarintegen, wonderen.

En een Ranger is een van je lastigste opponents om te verslaan, tesamen met clerics en spiritmasters.

"Ok. Apparently scout classes will get another +200 accuracy from PvP Jewelry putting them at around 2050 accuracy with their buff. That means we'd need about 2300-2500 shield block."
succes met 2500 block krijgen zonder voor +block te socketen.
Met de HELE miragent set heb je 1800 block.

2500-1800 = 700 block nodig, have fun.. je moet sowieso al 250 block socketen om 1% kans te hebben om te blocken.

Als jij +crit en +attack socket zonder block, en met een 1h sword en shield aan de gang gaat, is dat nutteloos. je blocked nooit dus die damage reduction zul je nooit zien omdat die alleen telt als je blocked.
cardinal808 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:41:
[...]

Damage reduction is inderdaad altijd van toepassing en niet alleen wanneer je blocked. Ik had ook verwacht dat ik wel leuke damage met een GS kon doen, echter ging mijn HP er zo snel af, dat ik na 3 kills weer mijn zwaard te voorschijn heb getrokken.
Die damage reduction op shields triggered ALLEEN tijdens blocks.
Als je niet blocked dan wordt die damage reduction niet in rekening gebracht...
Laat een assassin je auto-attacken als je shield equipped hebt.
En dan nog een keer zonder shield.

Damage zal hetzelfde blijven, het is uitvoerig getest op grote schaal. Anders zou je +65%(cap) damage reduction kunnen krijgen, altijd non stop. en dan zou block er nog eens meer vanaf halen. 8)7 8)7 8)7
Waarom denk je dat Attack +5 en Pch +15 zoveel waard zijn op de broker? Omdat een heleboel classes ze willen hebben inclusief templars. Of het zijn allemaal newbies to the game en weten niet dat ze die stones niet moeten hebben maar block?
Ranger
Assassin
Chanter
Gladiator

Sowieso 4 classes die tot ~440 +crit pakken.

Dan zijn er nog
Sorceress
Cleric
die +HP pakken

en templars die +block en +hp en in mindere mate +attack pakken.
of 2h templars die +crit/attack pakken.

4 classes die PCH willen, verder is er geen manastone zo gewilt, vandaar dus. Daar heeft een templar niks mee van doen, templars erbij of er niet bij ze blijven duur.

En ik zeg niet dat ze geen +attack socketen, ik zeg dat als je +block lager is dan je opponent's +accuracy, je 0% kans hebt om te blocken. Dat je dus flink wat moet gaan socketen in +block wil je dat je shield überhaupt nut heeft.

En lees dit eens: http://www.aionsource.com...ttack-theorycrafting.html
voor een templar is puur +attack socketen beter qua damage dan +crit, en nog sustained ook.

[ Voor 60% gewijzigd door kaluro2 op 03-12-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
kaluro2 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:44:
voor een templar is puur +attack socketen beter qua damage dan +crit, en nog sustained ook.
Had je dat niet een pagina of 6 eerder kunnen zeggen? :P

Denk dat ik maar alle stones ga laten verwijderen (of nieuwe gear pak) en alles met +2 attack ga volgooien (die 'gele' versie is mij iets te duur).

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:23:
[...]

Denk dat ik maar alle stones ga laten verwijderen (of nieuwe gear pak) en alles met +2 attack ga volgooien (die 'gele' versie is mij iets te duur).
Je kunt ook gewoon wachten tot je nieuwe gear krijgt en langzaam alles omzetten naar attack stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:23:
[...]

Naja het is wel een small scale test zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

block is zinloos

http://uk.aiononline.com/...?charID=11621&serverID=35

enige tank atm op server met een S grade dark poeta onder de riem

Crit = Agro en dps
speelt vrijwel altijd behalve voor enorm lastige bosses met zn GS.

tevens ook de enige tank die mijn agro nog redelijk houd.. 50 ranger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 17:04
kaluro2 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:44:
[...]
Haha sword+shield en crit/attack...
1h sword+shield en +crit/attack socketen is nutteloos..
Zeker niet. Aangezien je met een goed shield weer 3 extra manastone slots hebt. + wat extra stats.
Als jij sword+shield gaat en +crit of +attack socket en geen +block dan is dat compleet nutteloos, en zou je met greatsword evenveel survivability krijgen.
Ook dat is niet waar. Want als je geen damage doet dan sla je sowieso niemand neer. Kan je misschien wel een hoop attacks blocken, maar dat vertraagd alleen maar je eigen dood.
Have fun met 0% van de tijd blocken omdat je alleen pch/attack hebt gesocket. 8)7
Ook dat is onzin. Ik heb zelf geen blockmanastones meer, maar block genoeg om mijn skills te kunnen gebruiken in iedere battle.
Zo lang je geen lvl 50 bent heb je genoeg aan de base stats. Zeker voor PVE. Je hebt daarnaast ook een hoop HP om wat klappen op te vangen.
Die post is al weer achterhaald. Ook relatief oud. Er zijn genoeg andere posts die meer recentere info geven.

Beter is om gewoon eens op http://uk.aiononline.com naar high level temps te zoeken.

9/10 hebben PHC equiped.

Als Temp heb je gewoon weinig kans 1 v 1 tot een level of 45. Dan krijg je wat nieuwe skills (stigma's) die je kansen aanzienlijk doen vergroten.
Tot die tijd: Ga niet solo questen in de Abyss tenzij er andere van jouw ras rondlopen.

Daarnaast ben ik niet zo van met een GS spelen. Vind een gewoon zwaard + schild leuker. Het blijft natuurlijk ook een beetje role playing.

[ Voor 3% gewijzigd door Miggel op 04-12-2009 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Ook dat is onzin. Ik heb zelf geen blockmanastones meer, maar block genoeg om mijn skills te kunnen gebruiken in iedere battle.
quote:
Have fun met 0% van de tijd blocken omdat je alleen pch/attack hebt gesocket.
Zo lang je geen lvl 50 bent heb je genoeg aan de base stats. Zeker voor PVE. Je hebt daarnaast ook een hoop HP om wat klappen op te vangen.
in PvE misschien, en dan nog is de block chance vrij laag.
In PvP loop ik vanaf level 1 meet meer accuracy rond dan een templar standaard als block rating heeft. ( ik ben een ranger ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
kaluro2 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:40:
[...]

in PvE misschien, en dan nog is de block chance vrij laag.
In PvP loop ik vanaf level 1 meet meer accuracy rond dan een templar standaard als block rating heeft. ( ik ben een ranger ).
Prima, maar dat betekent niet dat je nooit wat blokt.
Misschien niet veel, maar genoeg om mijn counterskills te gebruiken (cooldown wise).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister veel sockets omgezet naar attack, zeker merkbaar :) lvl22 aangetikt, nu met 3 skills spammen bij die counterskills, en die pull skill is heeel leuk :D Blijft nog wat achterlopen op mijn chanter, maar speelt best zo.

Uiteindelijk toch weer verder op mijn Spiritmaster, al kom ik nu wat in de quest problemen (1 blokje van 24, heb enkel nog die gathering quests open).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
El_Presidento schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:22:
[...]

Prima, maar dat betekent niet dat je nooit wat blokt.
Misschien niet veel, maar genoeg om mijn counterskills te gebruiken (cooldown wise).
Jawel zodra een enemy meer accuracy heeft dan jouw block/dodge/parry rating dan heb je 0% kans om te blocken parryen en dodgen. Zo werkt het aion systeem nu eenmaal, en het gaat ook statisch omhoog.. 100 meer block dan je opponent is 10% block chance erbij geloof ik? pin me daar niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel jij dezelfde game als mij? Niet persoonlijk bedoelt maar jij speelt een ranger class. Ik speel een gladiator en party 90% van de tijd met een templar van hetzelfde level en ken een boel andere templars/gladiators van rond mijn level.

GS is gewoon een no-no als templar tenzij solo grind. En kijk 99,9% van de community van Templars op Aion heeft Attack + Pch gestacked. Waarom zouden ze dat doen? Leg mij dat eens uit. Pch crit canceled ook skills die gecast worden onderschat dat niet.

Block is gewoon 3x niks waard ook omdat alle andere dps de aggro van je af zullen trekken ... vooral gladiators dat zie ik maar al te vaak bij de templar waarmee ik party.

En de persoon die voor block gaat tegen een ranger? Good luck with that. Pull, charge, skills nice timen en dan krijg je een hoop voor elkaar. En natuurlijk deze skill + unwavering devotion. Nasty tegen rangers. (in vlucht maakt het natuurlijk niets uit)
Shield Defense I
Increases your Block by 500, Physical Def by 10%, and Stun Resist by 500.
The skill becomes disabled if another skill is used. You cannot jump while the skill is in effect.
A shield required
Active Skill.

--------------------------------------------------------------------------------

Target Self
Cast Time Cast Instantly
Cool-time 12 sec
Je kan een boel zeggen maar die guides spelen die mensen dezelfde game? Want van een guide of vanuit persoonlijke ervaring is een heel ander verhaal. Waarom zou je in jezus naam zoveel block stacken? Je bent al gimped kwa damage en dan ga je jezelf nog verder gimpen? Mij kan je dat echt niet wijs maken.

Shield is enkel voor de skills (waaronder shield defence) met een GS heb je die dus niet! Waarmee je dus weer skills kan afkruisen. Het maakt een gigantisch verschil of je die skills hebt of niet. Bovendien is basic block + skills / buffs altijd goed voor blocks en krijg je die echt wel zonder de stones te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Ik zit in een top aion legion ( Atra Astrum, perento) en ik denk dat die er wel heel wat meer vanaf weten dan menig ander persoon. Dat veel templars onwetend sword+board gaan en geen +block pakken betekend niet dat het zo zou moeten.

Jij zegt dat ik er niks vanaf weet omdat ik een ranger ben, maar zelfde voor jou; jij bent een gladiator, geen templar.

En bij MMORPGS gaat het om formules, hoe alles berekent wordt dus guides zeggen zeer veel, die ontmaskeren de mysteries en aan de hand daarvan kan je effectief je build maken.
En op 50 zijn templars brute killing machines.. ze scalen zeer goed met gear, HP pool van 12-14k en flink wat damage ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die damage wacht ik geduldig op :P (ok m'n chanter doet meer damage maar heeft amper stun/interupt, ranger is nog steeds wat meeeh en SM moet je eerst je DP volgooien voordat je beetje vooruit komt met grinden - naast het enorme mana probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:03:
Die damage wacht ik geduldig op :P (ok m'n chanter doet meer damage maar heeft amper stun/interupt, ranger is nog steeds wat meeeh en SM moet je eerst je DP volgooien voordat je beetje vooruit komt met grinden - naast het enorme mana probleem).
Vanaf 25 worden rangers heel wat beter, met Rupture arrow.
Dat is zeg maar een 2e stunning shot die zeer goed kan critten, het vult tevens je rotation wat meer op zodat je minder hoeft te wachten op cooldowns.

Link je templar eens, ik ben wel benieuwwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
linkje
Check mijn whoopin sword :P Heeft me al de kinah gekost die ik op mijn chars had, maar ben er wel blij mee :D

(wist niet dat het removen van die manastones zo goedkoop was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:50:
linkje
Check mijn whoopin sword :P Heeft me al de kinah gekost die ik op mijn chars had, maar ben er wel blij mee :D

(wist niet dat het removen van die manastones zo goedkoop was).
Nice :D nu op naar de +10? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die lvl33-35 enchantments zijn minimaal 20k, dus dat gaat nog wel even duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:01:
Ik zit in een top aion legion ( Atra Astrum, perento) en ik denk dat die er wel heel wat meer vanaf weten dan menig ander persoon. Dat veel templars onwetend sword+board gaan en geen +block pakken betekend niet dat het zo zou moeten.

Jij zegt dat ik er niks vanaf weet omdat ik een ranger ben, maar zelfde voor jou; jij bent een gladiator, geen templar.

En bij MMORPGS gaat het om formules, hoe alles berekent wordt dus guides zeggen zeer veel, die ontmaskeren de mysteries en aan de hand daarvan kan je effectief je build maken.
En op 50 zijn templars brute killing machines.. ze scalen zeer goed met gear, HP pool van 12-14k en flink wat damage ;).
Astra een top legion? Bij mij staan ze te boek als mobstealers en niet te zuinig ook. Heb dus ook weinig positeve ervaringen met hun gehad. Behalve Erebos geloof dat die ook bij jullie in de legion zit die ken ik van Mist Mane.

Veel templars? 99,9%. Dat is niet veel dat is bijna iedereen. Op bijna elke server. Misschien dat ze bij Astra out of the box builds gebroken die misschien voor hun werken? Overal ... NA/EU ook op de templar boards zie je dat Attack + Pch gewoon de manier is om te gaan. En dan zou dat niet de manier zijn? Tuurlijk zijn er andere builds die voor andere personen werken zoals die dancing gladiator build met leather ... maar of daar 90% van alle gladiators mee eens is. Kan me niet voorstellen.

http://uk.aiononline.com/...?serverID=34&charID=23686
http://uk.aiononline.com/...?serverID=34&charID=27462
http://uk.aiononline.com/...?serverID=34&charID=38275
http://uk.aiononline.com/...?serverID=34&charID=42248
http://uk.aiononline.com/...h?serverID=34&charID=2104
http://uk.aiononline.com/...?serverID=34&charID=20401
http://uk.aiononline.com/...?charID=30655&serverID=34

Zie er weinig die geen Pch hebben?

Zoals gezegd speel ik met een templar van level 20-25 iedere dag, iedere week al vanaf het begin van de game. Bovendien zit ik met deze persoon op vent en met hem enkele andere templars. Hun hebben hetgeen jij hierboven beweerd geprobeert en ook andere templars vanuit andere legions zeggen idem hetzelfde dat het gewoon niet de manier is. Wat is daar nou zo raar aan als ik dan zeg gezien hetgeen hierboven dat Block gewoon waardeloos is? En dat je dus attack + pch moet hebben.

Weet je dat een heleboel van die formules nieteens bekend zijn? Of nieteens GOED werken. Hoe kan je dan aannamens maken op gebrekkige informatie anders dan vanuit tests die ook nieteens altijd alles zeggen.

Maar fijn we kunnen zo doorgaan de discussie wordt er niet beter op. Hierbij ga ik dus ook verder enkel in op die dingen buiten ditgene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Trouwens, die link over crit versus attack op aionsource, deze gaat uit van 1.5 crit bonus. Maar zover ik weet zit de crit dmg meer op een factor 2 tot 2,5 dan 1.5.

Was wel bizar, ik heb nu geen enkele PCH meer, maar eerste mob ram ik meteen alle counter attacks met crits :P Gevalletje zwaar toeval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:18:
Trouwens, die link over crit versus attack op aionsource, deze gaat uit van 1.5 crit bonus. Maar zover ik weet zit de crit dmg meer op een factor 2 tot 2,5 dan 1.5.

Was wel bizar, ik heb nu geen enkele PCH meer, maar eerste mob ram ik meteen alle counter attacks met crits :P Gevalletje zwaar toeval :P
voor 1.5 was het:

1h weapon = 2.5 crit modifier
2h weapon = 1.5 crit modifier

na 1.5 is het

1h weapon = 2.2 crit modifier
2h weapon = 1.8 crit modifier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:49:
Gister veel sockets omgezet naar attack, zeker merkbaar :) lvl22 aangetikt, nu met 3 skills spammen bij die counterskills, en die pull skill is heeel leuk :D Blijft nog wat achterlopen op mijn chanter, maar speelt best zo.

Uiteindelijk toch weer verder op mijn Spiritmaster, al kom ik nu wat in de quest problemen (1 blokje van 24, heb enkel nog die gathering quests open).
Met Atk zijn je crits en gewone atks hoger, maar je crit beduidend minder.

Gezien onze Templar skills dacht ik ook dat +Atk the way to go was.

En ik critte dan ook wel eens boven de 2k (omstreeks lvl 37). Heb alleen een hoop geremoddelt (9 stones ofzo) naar PHC en crit nu rond de 1500. Maar veel meer. Soloen wordt gewoon leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:01:
Ik zit in een top aion legion ( Atra Astrum, perento) en ik denk dat die er wel heel wat meer vanaf weten dan menig ander persoon..
9 Atra Astrum 3 Lonelia 76 4.235.742

o wouw..

2 Immortalis Noctis 3 Ico 63 10.946.453

mijn legion > jouw legion heb ik nu gelijk met alles wat ik zeg ?

ga ff lekker ergens anders elitist spelen aub.
zeker aangezien ruscorp je met 47 leden en bijna 16miljoen nogal tot schande brengt
of Eva Vix met 40 man en 10miljoen..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
El_Presidento schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:34:
[...]

Met Atk zijn je crits en gewone atks hoger, maar je crit beduidend minder.

Gezien onze Templar skills dacht ik ook dat +Atk the way to go was.

En ik critte dan ook wel eens boven de 2k (omstreeks lvl 37). Heb alleen een hoop geremoddelt (9 stones ofzo) naar PHC en crit nu rond de 1500. Maar veel meer. Soloen wordt gewoon leuk :)
1 attack heeft zo'n 'random' damage ding, enige die ook bizar crit als die de volle dmg doet. Maar die damage an sich is al een 'random', dubbel random zit ik echt niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:31:
[...]

1 attack heeft zo'n 'random' damage ding, enige die ook bizar crit als die de volle dmg doet. Maar die damage an sich is al een 'random', dubbel random zit ik echt niet op te wachten.
das ranger maar dan met elke attack :P
6.4k stunning = lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ranger zit ik nu nog met teveel gaten tussen attacks, en met een trage attackspeed white dmg te zien schiet totaal niet op :P Even doortrekken naar 22 mischien, of toch 25 wanneer het echt leuk wordt. Maar wil m'n spiritmaster ook op 28 krijgen voor rank2 van earth pet, ik wil nog te veel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:19:
[...]

9 Atra Astrum 3 Lonelia 76 4.235.742

o wouw..

2 Immortalis Noctis 3 Ico 63 10.946.453

mijn legion > jouw legion heb ik nu gelijk met alles wat ik zeg ?

ga ff lekker ergens anders elitist spelen aub.
zeker aangezien ruscorp je met 47 leden en bijna 16miljoen nogal tot schande brengt
of Eva Vix met 40 man en 10miljoen..
Beide botters, dus dat zegt vrij weinig. :> maar deze discussie gaat nergens meer over. 8)7

Feit blijft dat vanaf hoger level als mensen betere gear krijgen, je block rating standaard lager ligt dan dan de accuracy van menig class en je dus 0% chance hebt om te blocken.

Als je een schild gebruikt terwijl je 0% kans hebt om te blocken merk je dus niks van dat schild, op de extra manastones na.

PCH en +Attack socketen is een andere discussie die meer met mening dan feit te maken heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door kaluro2 op 04-12-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:43:
Ranger zit ik nu nog met teveel gaten tussen attacks, en met een trage attackspeed white dmg te zien schiet totaal niet op :P Even doortrekken naar 22 mischien, of toch 25 wanneer het echt leuk wordt. Maar wil m'n spiritmaster ook op 28 krijgen voor rank2 van earth pet, ik wil nog te veel ;(
zal wel eens een fraps schieten van mn 50 ranger. :P

deze is ook wel leuk btw.. stond vandaag op aionsource
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#

anyway

ruscorp zijn goede ex AOC spelers.. betwijfel dat zij extreem botten.
mischien dat er ergens een rotte peer tussen zit maar dat zal wel loslopen, lifeless mischien maar daar houd het echt bij op, overigens had hun legion niet echt bestaan meer dan na de laatste massive banwaves ..

aan de andere kant ik weet niet hoeveel mensen zij hadden voor die bans dus..
iig ik lees dat AionRu open is zou het niet vreemd vinden als ze over zijn gestap

goed feit blijft.. zo goed is je legion niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:30
Zijn hier toevallig mensen die bij een Asmodiaans Legioen zitten op Telemachus? Het clubje waar ik nu bij zit is nagenoeg inactief en word alleen nog voor alts gebruikt }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Weet iemand of je gratis "uitprobeer" tijd krijgt als je het spel koopt? Of moet je dan gelijk ook wat gegevens invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 20:55
Ligt aan de betaalmethode meen ik. Bij Credit Card moet je inderdaad gegevens invullen, maar het staat me bij dat dit bij andere betalingsvormen niet altijd hoeft.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
nemo55 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:01:
Zijn hier toevallig mensen die bij een Asmodiaans Legioen zitten op Telemachus? Het clubje waar ik nu bij zit is nagenoeg inactief en word alleen nog voor alts gebruikt }:|
Ik zit op Telemachus aan de Elyos kant.
/wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Zojuist Aion gekocht.... nu server uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Gorgos heeft veel NL, en we hebben nog ruimte voor L25+ nieuwe leden. Je kan dus komen op levendige De Vliegende Hollanders legion :P
De huisregels zijn op de forum te lezen, de link staat gewoon in startpost.

Hoor dat er nog meer NL legions al wat problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
MrDummy schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:22:
Gorgos heeft veel NL, en we hebben nog ruimte voor L25+ nieuwe leden. Je kan dus komen op levendige De Vliegende Hollanders legion :P
De huisregels zijn op de forum te lezen, de link staat gewoon in startpost.

Hoor dat er nog meer NL legions al wat problemen hebben.
Nu nog kijken of ik het spel kan installeren op steam, zit al zo'n 4 uurtje te wachten met "Your purchase is still being processed!" :(
Ik zou toch echt denken dat het wat sneller zou gaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

I had hem via Direct2drive UK gekocht. Was brij goedkoop ook. Door de lage pond zijn de prijzen van games om vanuit de UK om games te kopen echt super.
En kon gewoon gelijk downloaden

Vandaag level 46 geworden met mijn cleric :).

[ Voor 45% gewijzigd door Mystic_X op 06-12-2009 17:04 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Vraagje,

Ik Tabitah in game, heb toch wel een probleem met PvP. Als ik in een grote groep zit, gaat het wel. Daar kan ik mij aardig onzichtbaar maken en toch mijn werk doen. Maar als ik aan het questen ben met mijn templer, en we krijgen 2 of meer players over ons heen, kan ik het schudden.
Ik ben in 4 sec. dood. Zonder ook maar 1 spell te kunnen casten. Nu zijn het vaak sorc en rangers die dit doen, maar in andere gevallen heb ik onmiddelijk 2 of meer op mijn nek.
Ik weet het, dat is logisch, moet je geen healer rollen, enz. Maar ik denk dat ik iets anders fout doe.
Winnen denk ik niet eens aan, maar ik wil gewoon wat terug kunnen doen :)
Ik ben erg nieuwsgierig wat de rotatie is van andere cleric's. Moet ik constant een spell up hebben of zo?
Waar mee beginnen (root?)
kan iemand mij een behoorlijke rotatie geven, svp?

Bedankt.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Eindelijk met mijn SM lvl25 gehaald, mijn eerste party naar NTC. Setup ranger, SM (ik), sorc, templar, priest.

Kort en krachtig: wat een ENORME tegenvaller.

Waarom is een sorc nagenoeg overal verplicht? Puur door die domme sleep skill? Waarom stackt nagenoeg geen enkele DoT debuff van SM met ranger of sorc, ik kan daar beter maar beetje met mijn spellboek gaan rondschieten, dan verspil ik mijn mana niet. Pet staat daar maar beetje te pewpew'en maar op zo'n enorme healthpool van zo'n mob, nutteloos. Je vecht niet meer dan 2 mobs, 1 sleep en de ander sta je te meppen. 9/10 van de tijd zie je heel je eigen damage niet, zeker die orb summons is puur gokken (uit nood maar die wind orbs genomen, daar hoor je het aan het geluid) en de 'timer' van je DoT's is amper afleesbaar.

Nee, valt me enorm tegen. Ben nu maar m'n templar naar 25 aan het trappen, mischien dat de ervaring vanuit tank oogpunt wat anders is, maar ben benieuwd.

Gelukkig zag ik de nieuwe NCsoft trailer, waar voor 2010 dus Blade&soul op de agenda staat. Ga ik denk ik daar maar op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
Wat dat betreft ben ik toch wel zeer tevreden met mijn Sorcerer Playmobil . Ik heb nu 4 chars. Zowat alle classes uitgeprobeerd maar ik heb nog niet echt mijn class gevonden. Hopen dat mijn Sorc. wel de gouden gok is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:58:
Eindelijk met mijn SM lvl25 gehaald, mijn eerste party naar NTC. Setup ranger, SM (ik), sorc, templar, priest.

Waarom is een sorc nagenoeg overal verplicht? Puur door die domme sleep skill? Waarom stackt nagenoeg geen enkele DoT debuff van SM met ranger of sorc, ik kan daar beter maar beetje met mijn spellboek gaan rondschieten, dan verspil ik mijn mana niet. Pet staat daar maar beetje te pewpew'en maar op zo'n enorme healthpool van zo'n mob, nutteloos. Je vecht niet meer dan 2 mobs, 1 sleep en de ander sta je te meppen. 9/10 van de tijd zie je heel je eigen damage niet, zeker die orb summons is puur gokken (uit nood maar die wind orbs genomen, daar hoor je het aan het geluid) en de 'timer' van je DoT's is amper afleesbaar.

Nee, valt me enorm tegen. Ben nu maar m'n templar naar 25 aan het trappen, mischien dat de ervaring vanuit tank oogpunt wat anders is, maar ben benieuwd.

Gelukkig zag ik de nieuwe NCsoft trailer, waar voor 2010 dus Blade&soul op de agenda staat. Ga ik denk ik daar maar op wachten.
SM zuigt tot 50, daarna ben je op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Rochette schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:42:
Vraagje,

Ik Tabitah in game, heb toch wel een probleem met PvP. Als ik in een grote groep zit, gaat het wel. Daar kan ik mij aardig onzichtbaar maken en toch mijn werk doen. Maar als ik aan het questen ben met mijn templer, en we krijgen 2 of meer players over ons heen, kan ik het schudden.
Ik ben in 4 sec. dood. Zonder ook maar 1 spell te kunnen casten. Nu zijn het vaak sorc en rangers die dit doen, maar in andere gevallen heb ik onmiddelijk 2 of meer op mijn nek.
Ik weet het, dat is logisch, moet je geen healer rollen, enz. Maar ik denk dat ik iets anders fout doe.
Winnen denk ik niet eens aan, maar ik wil gewoon wat terug kunnen doen :)
Ik ben erg nieuwsgierig wat de rotatie is van andere cleric's. Moet ik constant een spell up hebben of zo?
Waar mee beginnen (root?)
kan iemand mij een behoorlijke rotatie geven, svp?

Bedankt.
Hmm Ok. Niemand anders heeft dit probleem.

Silly me.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Rochette schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:55:
[...]

Silly me.
Denk eerder dat je tegen high level gankers werd geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

SinergyX schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:58:

Waarom is een sorc nagenoeg overal verplicht? Puur door die domme sleep skill?
Omdat veel spelers graag op safe spelen. Als tank vind ik er eigelijk geen moer aan als er een Sorc bij is. Daarnaast is NTC toch al belachelijk simpel, Met mn cleric en een SM heb ik al een paar keer de elite patrols als duo gedaan.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maakt me niet echt uit waarom, maar als dit de 'instance mechanics' zijn, haak ik echt af. Dit is nog erger dan WoW (ja ja, mijn eerste grote vergelijking :P).

En disconnect nr3, heb het voor vandaag wel even gehad. (of je client sluit volledig af, of je staat ruim 10 minuten ingame helemaal niets te doen).

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 06:55
Ik stop met aion, vind het pvp toch te saai voor woorden, ook het gegank ben ik nu meer dan zat. Siege ook onspeelbaar met 8 fps. Heb een leuke tijd gehad dat wel.

Als iemand mijn account wilt kopen laat me dan maar weten via pb. 36 cleric + 36 gladiator op Gorgos EU, 5m kinah, 250p armorcraft en 250p gatheren en nog vele items preorder CE tot jan 5..

[ Voor 3% gewijzigd door michaeltb op 07-12-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Met 8 fps is er toch wel iets mee. Je kan ook Shift F12 indrukken om meuk spelers te hiden.
En je settings iets lager zeggen is niet zo fout aan.
Veel spelers kunnen wel Aion spelen, jij niet?

Misschien kun je even eerst kijken om graphics omlaag te schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
[...]

Silly me.
Ik zag je topic ook net op het Aion forum :)
Je zult altijd moeten opletten of er asmos aankomen en als er een groep aankomt niet eens proberen te vechten maar gewoon rennen.
als ze een Templar+Cleric zien zullen ze eerst de Cleric doden, de templar doet bijna geen dmg en is geen gevaar voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
[...]

Silly me.
Als ik een Cleric zie dan ga ik er juist er met een boogje om heen. Die gasten zijn niet dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik heb ook nog veel gehoord over sorcs, one-shotting iemand? :P
Wel wat lastig bij 18-20, misschien een keertje mijn do-not-think helmpje opzetten en dan even een leveltje of 2 grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Zhalix schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:42:
Ik heb ook nog veel gehoord over sorcs, one-shotting iemand? :P
Wel wat lastig bij 18-20, misschien een keertje mijn do-not-think helmpje opzetten en dan even een leveltje of 2 grinden.
Level 18-20 gaat zo snel vergeleken met 40+ ;P
Level 35 naar 36 moet je bijvoorbeeld 17 miljoen experience
een mob geeft 14 duizend.

17.000.000 / 14.000 = 1214 mobs om te grinden ;)
Jegorex schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 04:25:
[...]
als ze een Templar+Cleric zien zullen ze eerst de Cleric doden, de templar doet bijna geen dmg en is geen gevaar voor ze.
http://www.aionarmory.com/spell.aspx?id=417

[ Voor 23% gewijzigd door kaluro2 op 08-12-2009 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Als een groep een cleric kan spot in pvp (vaak kijken ze of je een staf of mace hebt of kijken ze naar heal animatie of gewoon tab spammen tot ze een cleric ervoor hebben.)
Dan droppen ze alles en gaan op jou af.
Dan kan je helaas niks doen want meestal word je eerst gepulled dan hang je 5 sec in de lucht en de rest van de tijd ben je gestunned.
Op level 40 dacht ik krijg je een shield en de flash of recovery signma is geweldig dat zijn eigenlijk je wapens.
Maar tegen een groep van 3 a 4 man valt niks te beginnen.
Enige overlevings kans die je hebt is als je nog een cleric in je groep hebt en die healt je , de bodyguard skill werkt meestal niet omdat je door een templar gepulled wordt en dan ben je out of range.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Mystic_X schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:17:
Als een groep een cleric kan spot in pvp (vaak kijken ze of je een staf of mace hebt of kijken ze naar heal animatie of gewoon tab spammen tot ze een cleric ervoor hebben.)
Dan droppen ze alles en gaan op jou af.
Dan kan je helaas niks doen want meestal word je eerst gepulled dan hang je 5 sec in de lucht en de rest van de tijd ben je gestunned.
Op level 40 dacht ik krijg je een shield en de flash of recovery signma is geweldig dat zijn eigenlijk je wapens.
Maar tegen een groep van 3 a 4 man valt niks te beginnen.
Enige overlevings kans die je hebt is als je nog een cleric in je groep hebt en die healt je , de bodyguard skill werkt meestal niet omdat je door een templar gepulled wordt en dan ben je out of range.
Thanks.
Over de shield en sigma had ik al gelezen.
Dan nog maar even door bijten naar lvl 40 en zien of dat beter gaat. Want als het zo blijft ga ik het dan opgeven. Dood gaan vind ik echt geen ramp, maar bijv, die sorc spell die je 5 ec in de lucht houd (iets met electra) die is nu al voldoende om mij dood te krijgen. En als dat niet metten luck is 1 arrow genoeg om het af te maken.
Gisteren met temp en glad opstap geweest in abyss. "We gaan effe wat asmo hunten" zeiden ze. Ik voelde het al aankomen, maar ja. Wie niet probeert, he? Dus mee gegaan.
De eerste groep van 4, wsa ikk meteen dood. Ik heb mijn selfrez skill, dus rustig blijven wachten en de health van mijn tamp en glad in de gaten houden. Die hielden het een minuut of 4 vol. Toen ze nog 20% haelth hadden heb ik de self rez gedaan, meteen een flas of recovery gedaan op mijzelf, mana potion er achteraan en 2 grote heals op de temp en glad gedaan. de gruop cast van 3 seconden heb ik nooit af kunnen maken, ik had ongeveer 30 arrows :) in mijn body staan.
Maar de temp en de glad hadden nu genoeg health om het af te maken.
Dat was wel leuk (we won, yay), maar ja. Ik vind dat niet echt hunten. Want de volgende keer dat we een groep tegen komen, heb ik geem self rez meer. Dus...

Anyway, ik heb de cleric maar effe op stal gezet.
Ik ga maar wat doen met mijn glad en SM. Das makkelijk levelen en straks waarschijnlijk veel meer kans om te overleven.
En er loopt altijd wel weer zo een sukkel rond die komt healen in pvp.
:) me <---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Rochette schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:52:
[...]

Thanks.
Over de shield en sigma had ik al gelezen.
Dan nog maar even door bijten naar lvl 40 en zien of dat beter gaat. Want als het zo blijft ga ik het dan opgeven. Dood gaan vind ik echt geen ramp, maar bijv, die sorc spell die je 5 ec in de lucht houd (iets met electra) die is nu al voldoende om mij dood te krijgen. En als dat niet metten luck is 1 arrow genoeg om het af te maken.
Gisteren met temp en glad opstap geweest in abyss. "We gaan effe wat asmo hunten" zeiden ze. Ik voelde het al aankomen, maar ja. Wie niet probeert, he? Dus mee gegaan.
De eerste groep van 4, wsa ikk meteen dood. Ik heb mijn selfrez skill, dus rustig blijven wachten en de health van mijn tamp en glad in de gaten houden. Die hielden het een minuut of 4 vol. Toen ze nog 20% haelth hadden heb ik de self rez gedaan, meteen een flas of recovery gedaan op mijzelf, mana potion er achteraan en 2 grote heals op de temp en glad gedaan. de gruop cast van 3 seconden heb ik nooit af kunnen maken, ik had ongeveer 30 arrows :) in mijn body staan.
Maar de temp en de glad hadden nu genoeg health om het af te maken.
Dat was wel leuk (we won, yay), maar ja. Ik vind dat niet echt hunten. Want de volgende keer dat we een groep tegen komen, heb ik geem self rez meer. Dus...

Ik ga maar wat doen met mijn glad en SM. Das makkelijk levelen en straks waarschijnlijk veel meer kans om te overleven.
Wees wel, Gladiator + templar is nou niet bepaald het perfecte team om mee te party'en.
totaal géén CC.
Rangers hebben een insta sleep en 30 sec root
mages hebben sleep
SM's hebben fear
assassins een stun(lock).
etc//
Dus het lag eerder aan je team en/of aan het feit dat je hoger level vijanden aan het bevechten was.
Zoek volgende keer de namen eens op, dan weet je 't ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gaat bij die SM fear nu ook zo'n mob in het dolle rondrennen (zoals WoW)? of blijft die netjes op z'n plaats zoals bij CoH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 21:41
SinergyX schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:05:
Gaat bij die SM fear nu ook zo'n mob in het dolle rondrennen (zoals WoW)? of blijft die netjes op z'n plaats zoals bij CoH?
Door het dolle, kan andere mobs pullen, en van grootste reden waarom SM meestal niet in parties komen
Ander nadeel is dat DPS van SM nauwlijk gemerkt wordt vanwege de 8 debuff limit op mobs.

Met deze 2 reden zie ik nauwelijk een SM in parties. en gaan instand op mijn non-to-party-with lijst als binnen komen met ik solo deze instance wel even met mijn fear.

Andere kant kan goede SM een wipe voorkomen met zijn aoe fear, plus in dregion zijn meest gewillde team mates.

En even inhaken op de Ganking, probeer een wat duel te regelen met players van jou level.
Daar leer je hele hoop van. Cleric zijn de meest moeilijk class (als goed gespeelt worden) om dood te krijgen.

En ja zodra iemand 4 levels hoger is sta je bijna geen kans tegen die persoon.
Hoe verder je endgame komt hoe "leuker" het wordt.

Nu even doorbijten zeker om dat met elke dag er meer level 50 bij komen die op ganking journey gaan, en ik kan begrijpen dat niet altijd even fun is.

Ben met mijn chanter eindelijk level 50 ben (sinds gisteren), heb zeker dagen gehad waar ik ook zo iets had van ik reroll imba class, maar moet al met al zeggen dat het zeker blij ben dat door gezet heb wat is zeker class waar ik fun in heb.

[ Voor 62% gewijzigd door Teunis op 08-12-2009 14:43 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Vanmiddag maar even resources gatheren zodat ik weer vooruit kan met bepaalde herbs. En als ik mijn legion lief aankijk wilt er misschien ook wel eentje op ventrilo komen om mij door de moeilijke tijd heen te helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Rochette schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:52:
[...]

Thanks.
...

Als jij in een paar seconden dood bent en de templar en gladiator houden het wel lange tijd vol dan moet er een groot lvl verschil tussen jullie zijn geweest.
Zelfs 1vs1 zal ik het niet lang volhouden tegen iemand die 10 lvl's hoger is.
De lastigste classes zijn trouwens de ranged classes (sorc, ranger en sm) van andere classes kan een cleric wel 2 of 3 tegelijk tanken.

Die lvl40 shield is inderdaad erg handig, bijna 1000 hp extra voor 20 seconden en 100% heal boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Templar en Glad is enkel om ergens in te bashen zonder insta dood te gaan ... voor de rest zijn ze voor pvp niet veel meer dan een ergernis. (Ikzelf level 47 gladiator) Als je gaat pvp'en neem tenminste een ranger/sorc of sm mee zodat je nog iets of wat kan cc'en. Anders ben je in de abyss een flying target.

Mijn vriendin speelt dan een level 48 cleric (8k hp bijna zelfde def als mijzelf) ... en die is meestal als laatste over ... duurt een minuut of 2-3 voordat ze dood is ... omdat de dp al op andere mensen is gebruikt ... of ze is als eerste dood als de elyos het slim weten te spelen ... maarjah gebeurt ook niet altijd.

Ikzelf erger me ook mateloos aan sommige classes zelfs op level 47! Van de dolle dat een level 50 sorc 1 .. en dan echt maar 1 aoe cast heeft waarbij 10+ mensen of in 1 klap dood gaan of 5-6 damage hebben opgelopen. Dan nog de single ... zoals Lightburst .. (die zie ik maar al te vaak) waarbij ik 4-6k damage registreer.

Het zou niet moeten dat Sorc/Rangers echt gewoon alles kunnen en positief uit de bus komen en voor de rest van de classes als opvulling zijn? Bedoel ze hebben zoveel voordelen. Of de andere classes buffen waar mijn voorkeur naar uitgaat of die 2 classes een nerf geven in bepaalde dingen. Want het is gewoon niet leuk iedere keer met 1-2 spells als je 8k HP hebt ... dood te gaan door een sorc. Of gewoon op de plaats gestunlocked te worden door een ranger.

Aka stun-resist voor Templar/Glad want we zijn tankclasses ... (unwavering devotion I know maar 4-5 mil om enkel goed tegen een ranger te kunnen vechten of althans meer kans is mij toch iets te gortig.) Tevens moeten wij magic kunnen tanken. Maar ingame zie ik hier niets van. Level 40 magic mobs kunnen mij nog in 3-4 hits killen (let wel magic crits! waarbij ze 2k damage doen) Melee mobs op level 40 kan ik er 3 van tanken .. (elites) maar magic zijn er 2 al fataal. Dat is gewoon van de zotte ... zeker met die magic resistance debuff etc .... het is gewoon niet balanced.

Ja ik zeur ... ja misschien op level 50 en als ik goede gear hebt gaat het beter maar iedereen moet toegeven dat dit toch van de zotte is.

Tevens snap ik het verschil tussen Asmo en Elyos niet. Ik bedoel ik ben vaak genoeg in Heiron ... alle gatherables zijn zo dicht bij elkaar ... en 6x van dezelfde gather! In heel asmo is er zover ik weet enkel de red rose. Voor de rest tot 399 niks tegen gekomen. En dan ook niet 1 maar echt 5 dicht bij elkaar.

Ook kwa herioc mobs en locaties ... gisteren ook de grote dino gekilled in een jungle. Ring gekregen en een tand ... maarjah was wel lollig maar het verschil tussen de sides is echt zwaar unbalanced.

Niet dat ik het erg vind om meer te doen voor hetzelfde maar doe het dan tenminst 60% vs 40% en niet 90% voordelen tegen 10% voordelen ... 8)7

[/end rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 21:41
Melee classes zijn meest gear depended.
Bad gear en alles gaat met moeite, goede gear en alles dropt met bosjes om.
Het verschil dat ik gemerkt heb met mijn 19% speed staff is huge. van met moeite met bepaalde mobs, tot 2 mobs killen.

Meest whining op forums, is toch echt wel dat zodra de betere endgame gear normaler is dat sorc een heel stuk minder dmg doet door alle magic res.
En ja een sorc ongestoord laten is fout bezig zijn ze zijn biggest nukers in game
DP skill, Inferno, Magma Erruption, en wat nog niet meer. hoor de guildy rustig nummers rond 5-6k noemen. en dan proct zijn godstone nog niet eens.

Maar ja ben benieuw hoeveel mensen echt de eindstreep halen voor het op te geven door te pshyclochische grind factor in deze game
(129 mil 49-50 met 37k per mob als geen elites kan soloen)

Je wist van voren dat pvp game was, wees blij dat mensen die teveel killen skull mark krijgen, en dat rift level limits hebben , guards rondlopen die je 2 shotten.
Denk dat genoeg verhalen over SV in wow gelezen heb op pvp servers.

[ Voor 12% gewijzigd door Teunis op 08-12-2009 16:44 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Teunis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:40:
Maar ja ben benieuw hoeveel mensen echt de eindstreep halen voor het op te geven door te pshyclochische grind factor in deze game
(129 mil 49-50 met 37k per mob als geen elites kan soloen)
Daar hebben ze imho verkeerde insteek gemaakt. Genoeg mensen kunnen grindfests makkelijk aan, zolang ze wat te doen hebben. Sta jij dus doodleuk 3-4 minuten op 1 elite te rammen, of leg je in diezelfde tijd bosjes mobs neer (zeg 7-8 per keer), zelfde snelheid maar wereld van verschil.

Maarja, mischien ben ik blijven hangen in MMO's waar je inderdaad 'jij vs heelveel' speelt, je hebt imho dan veel beter 'wooooo' gevoel als je als 'tank' ook daadwerklijk bergen mobs op je in kan laten meppen ipv nu al te moeten rennen als ik 1 mob aan het meppen ben en ik krijg per ongeluk 2 agro erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Niet te geloven, een bot-legion tegengekomen (naam PlayGo) die steeds zit te hakken op mobs die ik moet hebben. Waardoor coins verzamelen zeer lange taak wordt. Bovendien zijn de rewards van cions amper sterker dan vergelijkbare Level 32 greenies. (die rewards zijn rank 5 stuff, een level 35 armor/wapen)

Ja, de rewards van coins zijn zwak. Terwijl je urenlang voor moet werken. En kans is ook groot dat je ongeschikte stuff krijgt die je niet kan gebruiken. Volledig random.

Maar goed, we gaan gewoon lekker door met mijn DVH legion. Er is nu wat plek genoeg voor nieuwe leden, dus je kan ingame even whisperen of introductie posten op de forum. :)

Iemand zegt in voorgaande posts dat SMs niet gewild zijn. Dat klopt omdat sommige spells problemen kunnen zorgen (fear, Sandblaster) zodat je heel goed moet uitkijken in de instances.
Maar SM heeft een spirit die voorkomt dat mobs al op je gaan timmeren. Je kan dus anderen even rezzen voordat ze bij je komen. Je kan niet ze rezzen als mobs op je kop gaan tikken, je casts worden verstoord.
SM heeft verder mooie stigma's zodat ik veel motivatie heb om door te gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door MrDummy op 08-12-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Die coin-quests zijn imho echt een grote time-sink. áls je al leuke gear krijgt is het vaak toch net-niet en veel beter zelf te craften. De EXP kan wel lekker zijn maar als je het daarvoor doet kun je ook net zo goed gaan grinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Je kunt de coins natuurlijk ook verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Lief dagboekje:

Ik heb gisteren eindelijk de laatste campain quest gedaan in verteron, ook gelijk level 20 geworden! :D
Gelijk naar een nieuw gebied gegaan, en al quest..ende..de..de...wijs flink wat xp verzameld, ik verwacht dat ik binnen no-time 21 wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:30
Jegorex schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:19:
[...]

Ik zit op Telemachus aan de Elyos kant.
/wave
Ik zwaai wel ff terug als ik je tegenkom in de abyss. >:) Wat is je ingame nick? De mijne is neamo

Is er ergens een overzichtje oid van waar alle tweakers spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
nemo55 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:38:
[...]

Ik zwaai wel ff terug als ik je tegenkom in de abyss. >:) Wat is je ingame nick? De mijne is neamo

Op de beginpagina zie je toevallig een aantal legions staan, bijna allemaal Gorgos dacht ik.... Daar zit ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren uur lang bij de ingang van NTC gestaan, en maar geen templar te vinden. Stonden nog 2 parties met precies hetzelfde probleem, schiet echt niet op :/ Uit verveling maar duels gaan doen, grappig dat ik ze allemaal gewonnen heb :P Ranger is best pittig, maar sorc en cleric waren imho best simpel (won veelal met 80-90% health over).

Maar inderdaad, ze blijven niet geliefd (ik was de enige daar van denk 20 man) maar die pets blijven mijn enige motivatie om door te blijven gaan. Nog 2 lvls te gaan en krijg ik lvl2 earth pet, ik loop nu al aantal lvls rond met een max lvl18 castable earth pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
[insert weekly Maintainance-rant :@ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Tsja, het nadeel van de TC is dat er maar een beperkt (level 25-28) aantal mensen aan kan meedoen. Meest makkelijke is om ook niet te spammen, maar de Templar direct te benaderen met een whisper. (v en zoeken naar een 25-28 templar). Scheelt een hoop tijd.

Ik ben al meerdere keren meegegaan als Off-tank (Gladiator) wegens het gebrek aan templars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
SinergyX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:48:
Gisteren uur lang bij de ingang van NTC gestaan, en maar geen templar te vinden. Stonden nog 2 parties met precies hetzelfde probleem, schiet echt niet op :/ Uit verveling maar duels gaan doen, grappig dat ik ze allemaal gewonnen heb :P Ranger is best pittig, maar sorc en cleric waren imho best simpel (won veelal met 80-90% health over).

Maar inderdaad, ze blijven niet geliefd (ik was de enige daar van denk 20 man) maar die pets blijven mijn enige motivatie om door te blijven gaan. Nog 2 lvls te gaan en krijg ik lvl2 earth pet, ik loop nu al aantal lvls rond met een max lvl18 castable earth pet.
Ik heb liever een gladiator dan templar in mijn groep ( als tank ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
imo is dat totaal geen probleem.
Met een goede cleric is het een eitje.
Je trekt toch maar 2 mobs, max 3.

Als het mis gaat kan een ranger en sin in stealth en de healers hebben die zombie skill waarmee ze terug uit de dood kunnen komen. Heb echter nog nooit problemen gehad zonder templar

• Jegorex
nemo55 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:38:
[...]

Whitespirit

Op Fok hebben ze wel een hele lijst met wie waar speelt, maar hier op Tweakers niet volgens mij.

• kaluro2
ixl85 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:50:
imo is dat totaal geen probleem.
Met een goede cleric is het een eitje.
Je trekt toch maar 2 mobs, max 3.

Als het mis gaat kan een ranger en sin in stealth en de healers hebben die zombie skill waarmee ze terug uit de dood kunnen komen. Heb echter nog nooit problemen gehad zonder templar
En lees dit eens: http://www.aionsource.com...-gladiators-can-tank.html

• SinergyX
Erg grappig dat je op aionsource altijd zo'n 'click to continue' fullpage add krijg, en met wat? Een advertentie voor WoW :+

Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)