GS tijdens pvp is gewoon vragen om een easy kill te zijn. Rangers moeten te doen zijn voor een templar en sins helemaal ... anders speel je, je class verkeerd. Shield en 1-hander met pch stones en attack ... en je raped gewoon sins/rangers (unwavering devotion, pull, shield, charge).
Haha sword+shield en crit/attack...
1h sword+shield en +crit/attack socketen is nutteloos..
En zoals ik al zei.. als je niet voor +block socket, hebben assassins en rangers etc allemaal een hogere accuracy dan jouw block rating is. en dat betekend dat je 0% kans hebt om te blocken.
En spells kan je niet blocken.
Als jij sword+shield gaat en +crit of +attack socket en geen +block dan is dat compleet nutteloos, en zou je met greatsword evenveel survivability krijgen.
Shield voegt GEEN survivability toe, tenzij je blocked.
Als je niet blocked, krijg je evenveel damage met als zonder schild.
Have fun met 0% van de tijd blocken omdat je alleen pch/attack hebt gesocket.
GS+pch/attack werkt, daarintegen, wonderen.
En een Ranger is een van je lastigste opponents om te verslaan, tesamen met clerics en spiritmasters.
"Ok. Apparently scout classes will get another +200 accuracy from PvP Jewelry putting them at around 2050 accuracy with their buff. That means we'd need about 2300-2500 shield block."
succes met 2500 block krijgen zonder voor +block te socketen.
Met de HELE miragent set heb je 1800 block.
2500-1800 = 700 block nodig, have fun.. je moet sowieso al 250 block socketen om 1% kans te hebben om te blocken.
Als jij +crit en +attack socket zonder block, en met een 1h sword en shield aan de gang gaat, is dat nutteloos. je blocked nooit dus die damage reduction zul je nooit zien omdat die alleen telt als je blocked.
cardinal808 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:41:
[...]
Damage reduction is inderdaad altijd van toepassing en niet alleen wanneer je blocked. Ik had ook verwacht dat ik wel leuke damage met een GS kon doen, echter ging mijn HP er zo snel af, dat ik na 3 kills weer mijn zwaard te voorschijn heb getrokken.
Die damage reduction op shields triggered ALLEEN tijdens blocks.
Als je niet blocked dan wordt die damage reduction niet in rekening gebracht...
Laat een assassin je auto-attacken als je shield equipped hebt.
En dan nog een keer zonder shield.
Damage zal hetzelfde blijven, het is uitvoerig getest op grote schaal. Anders zou je +65%(cap) damage reduction kunnen krijgen, altijd non stop. en dan zou block er nog eens meer vanaf halen.

Waarom denk je dat Attack +5 en Pch +15 zoveel waard zijn op de broker? Omdat een heleboel classes ze willen hebben inclusief templars. Of het zijn allemaal newbies to the game en weten niet dat ze die stones niet moeten hebben maar block?
Ranger
Assassin
Chanter
Gladiator
Sowieso 4 classes die tot ~440 +crit pakken.
Dan zijn er nog
Sorceress
Cleric
die +HP pakken
en templars die +block en +hp en in mindere mate +attack pakken.
of 2h templars die +crit/attack pakken.
4 classes die PCH willen, verder is er geen manastone zo gewilt, vandaar dus. Daar heeft een templar niks mee van doen, templars erbij of er niet bij ze blijven duur.
En ik zeg niet dat ze geen +attack socketen, ik zeg dat als je +block lager is dan je opponent's +accuracy, je 0% kans hebt om te blocken. Dat je dus flink wat moet gaan socketen in +block wil je dat je shield überhaupt nut heeft.
En lees dit eens:
http://www.aionsource.com...ttack-theorycrafting.html
voor een templar is puur +attack socketen beter qua damage dan +crit, en nog sustained ook.
[
Voor 60% gewijzigd door
kaluro2 op 03-12-2009 16:01
]