Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
ReQuiem83 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:45:
Nog meer mensen last van latency de laatste week op Gorgos? (topic erover is dicht). Echt van die spikes. Je loopt en 1 sec later sta je een meter achteruit en dat om de 10 min wel een keer. Verbinding zelf is stabiel.
Is een bekend probleem, de routering naar de europese servers loopt niet soepel, zijn ze momenteel mee bezig.. Vooral nederlanders en zweedse spelers hebben er last van, vast ook wel andere nationaliteiten.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
kaluro2 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:51:
[...]

Is een bekend probleem, de routering naar de europese servers loopt niet soepel, zijn ze momenteel mee bezig.. Vooral nederlanders en zweedse spelers hebben er last van, vast ook wel andere nationaliteiten.
Bedankt voor de info, had al wel vaag iets gehoord dat het een routing probleem was.

Nog 6 lvl te gaan.

Ik vind trouwen SR echt tegenvallen. Je bent echt lang bezig om alle items te bemachtigen. Ik vraag mij af of het de tijd wel waar dis en je niet gewoon ebter door kan gaan naar miragent set. Al gaat daar ook erg veel tijd in zitten en kinah ^^ iemand hier die er al mee bezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Hun site is nu lekker overbelast...

Wat staat er eigenlijk, server is namelijk nu down voor 1 uur onderhoudje...

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24

• kaluro2
Nee dat heeft meer betrekking op de RMTers die je in-game PMen en doen alsof ze een GM zijn en zeggen dat NCSoft gratis kerst items kan krijgen.. en dan linken ze je naar een aiononline "Kloon" site met dezelde layout en bijna dezelfde URL.. en dan moet je "inloggen" voor de kerst items en dan hebben ze je password :-).

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 08:15:
[...]

aiiiiiiiiiiiii.. slechte server keuze. Kalil is een "Ghost server" ..daar zitten bar weinig players op.

Gorgos, Spatalos, Perento zijn populated.
Niet veel van gemerkt dat het een "ghost server" is en heb nu ook niet echt trek om opnieuw te beginnen.

• devos50
  • Laatst online: 22-09 11:06
ik ga ook beginnen met aion, ligt onder de kerstboom :*) . Ik denk dat ik op gorgos ga spelem met een elyos sorcerer (zijn die trouwens een beetje goed qua endgame?).
Ik heb de closed beta meegespeeld en toen beviel het me wel. Ik denk niet dat het beter is dan WoW maar wel een goed product van NCsoft (GW heb ik ook gespeeld en dat vond ik echt geweldig, maar jammer dat het nu leegstroomt).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30
Elk jaar komen ze met dat nieuws, nog genoeg idioten op deze aardkloot die het verschil niet zien tussen een nep GM (en al hun gegevens geven), phising sites (dat is echt heel erg) en de echte zut.
devos50 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:56:
Ik heb de closed beta meegespeeld en toen beviel het me wel. Ik denk niet dat het beter is dan WoW maar wel een goed product van NCsoft (GW heb ik ook gespeeld en dat vond ik echt geweldig, maar jammer dat het nu leegstroomt).
Guildwars 2 is in aankomst :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• devos50
Guildwars 2 is in aankomst :D
Daar zie ik ook enorm naar uit :) , ik volg iedere trailer, nieuwtje etc... :9 . Maar zijn sorcerers een beetje goed in endgame? En de Abyss, is dat een beetje leuk?

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
devos50 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:19:
[...]

Daar zie ik ook enorm naar uit :) , ik volg iedere trailer, nieuwtje etc... :9 . Maar zijn sorcerers een beetje goed in endgame? En de Abyss, is dat een beetje leuk?
Dat is de game waar ik al jaren naar uitkijk :)
Ik heb nu een tijdje geen aion meer gedaan... het trekt me niet meer zo.. wil nog wel even verder. Kijken in de firetempel enz (ben lvl30).
Maar er is te weinig dat blijft boeien.
Verder vond ik het skill systeem bij GW ook veel leuker... hoop dat dat in 2 weer zo is.

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
devos50 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:56:
ik ga ook beginnen met aion, ligt onder de kerstboom :*) . Ik denk dat ik op gorgos ga spelem met een elyos sorcerer (zijn die trouwens een beetje goed qua endgame?).
Sorcerer is prima voor end game, met beetje goede/juiste gear kan je alles behalve templar en mss cleric in 3 hits doden. Heb dit zelf nog niet maar heb sorcerer het zien doen in arena ^^

Wel is bij sorcerer heel belangrijk dat je snel kan reageren en nooit het overzicht verliest van waar je tegen vecht en dat je je key bindings veranderd van de standaard.

• devos50
Aion is nu aan het updaten :). Zometeen ff sorcerer aanmaken en spelen maar! Hoe lang duurt het levellen van 1-50 ongeveer? Las dat er veel grind was maar een beetje grind vind ik helemaal niet erg :).

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:27

Woohooo

Smilie, James Smilie

Is het alweer double exp?

• Jegorex
devos50 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 21:19:
Aion is nu aan het updaten :). Zometeen ff sorcerer aanmaken en spelen maar! Hoe lang duurt het levellen van 1-50 ongeveer? Las dat er veel grind was maar een beetje grind vind ik helemaal niet erg :).
2 weken tot een half jaar ofzo.
Hangt er vanaf of je 23 uur of 1 uur per dag speelt.

• MrDummy

MrDummy

Waarom wil je weten hoe snel je kunt levelen? Ik krijg hier Wow beelden van, spelers die snel moeten levelen naar 50 en verder geen reet maken over bijzaken zoals gathering, questen enz.
Dat is geen genieten meer, want grote kans dat je heel veel moet overslaan en veel moet grinden. En weinig in party de instances in, weinig abyss in, want je wordt eens gekilled daar en dat kost tijd.
Gewoon arrogante mensen doen dat. Geen tijd voor andere zaken en niet sociaal.

Maar even anders. Ik probeer de kostuum te remodellen, een Dandy/Bustle, met Flame Tunic. Maar ondanks dat ik beide kan dragen in dezelfde slot, Aion zegt dat beide niet hetzelfde vorm hebben. Wat is dat nou voor een joke?

Wat zijn eigenlijk de voorwaarden van remodellen en wat wil het dus wel en wat niet? Dandy/Bustle is niet-enchanteerbaar, maar er is geen remodel limiet. Wie kan me even uitleggen wat er fout is?

• Jegorex
De kostuums zouden met elk soort armor samen moeten gaan, maar de cloth, leather, chain en plate kunnen alleen met hetzelfde soort armor geremodeld worden.
De Flame tunic moet in de bovenste remodel slot omdat je daar de stats van wil hebben en de Dandy/Bustle in de onderste slot, dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 09:38
Waarom wil je weten hoe snel je kunt levelen? Ik krijg hier Wow beelden van, spelers die snel moeten levelen naar 50 en verder geen reet maken over bijzaken zoals gathering, questen enz.
Dat is geen genieten meer, want grote kans dat je heel veel moet overslaan en veel moet grinden. En weinig in party de instances in, weinig abyss in, want je wordt eens gekilled daar en dat kost tijd.
Klinkt anders verrekte arrogant om dit over spelers die minder geinteresseerd zijn in levellen te zeggen...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
MrDummy schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:29:
Dus omdat ik vraag hoe snel het levelling proces gaat wordt ik meteen bestempeld als anti-sociaal? Levelling is naast de andere aspecten (questen, pvp) ook een onderdeel van het spel. Ik speel juist mmorpg's voor het groepsaspect! Ik doe elke quest die ik tegenkom, doe veel aan gatheren, skills levellen etc en dat vind ik ook leuker dan grinden en levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
Als je iets wat gebruiksvriendelijker wilt wordt je vaak uitgemaakt voor " wow-noob" ofzo. Haat dat soort gasten.

Anyways, game bevalt nogsteeds goed. LVLen duurt nu wel wat lang. Geen id of dat bij wow vroeger ook zo was, toen viel het me niet zo op. Dat healen met herbs wil alleen niet zo opschietten en pots kosten nogal wat :P Maar het gaat goed allemaal. Nog 3/4 lvl en dan kan ik lekker gaan pvpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
hehe lvlen gaat best ok, heb in 3 maanden 1-50 gedaan maar ben niet de snelste :) enige jammere aan al dat gezeur over trage exp is dat er nu dubbele exp weekenden zijn waarvan low lvl profiteren maar lvl 50 players eigenlijk geen kut aan hebben en zij hebben er wel hard voor gewerkt :) in mijn ogen beetje unfair(ookal heb ik er vorig weekend stiekem wel van geprofiteerd maar dat was voor 1.2 lvls )

een beetje moeilijkheid in end game worden vindt ik wel een vereiste voor een goede mmo :) gelukkig zijn dingen als pvp end gear en miragent/fenrir armor wel lekker moeilijk te krijgen al is het op dit moment voor mij wel een pain in the ass :p

Ow geweldige instance trouwens dat theobamus labs ^^ heb zin in mijn volgende campaign dinges daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
Ik ben nu lvl 10 sorcerer en het bevalt me echt heel goed :) . MP bijhouden wordt steeds eenvoudiger nu ik absorp energy heb. Ik heb gisterenavond bijna alle skills geleerd behalve armorsmithing/weaponsmithing want daar heb ik als sorcerer volgens mij niet veel aan (toch?). Ik kan nu beginnen in verteron met die champains daar.

Veel dingen ken ik nog terug van de closed beta, maar er zijn toch wel een groot aantal aanpassingen gedaan. In de closed beta waren de stemmen nog in het koreaans :P . Ik kan echt niet wachten tot lvl 25, dan kan ik de abyss in. Het PvPvE systeem is opzich wel heel leuk en uniek bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
WoeiWoei schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 03:26:
hehe lvlen gaat best ok, heb in 3 maanden 1-50 gedaan maar ben niet de snelste :) enige jammere aan al dat gezeur over trage exp is dat er nu dubbele exp weekenden zijn waarvan low lvl profiteren maar lvl 50 players eigenlijk geen kut aan hebben en zij hebben er wel hard voor gewerkt :) in mijn ogen beetje unfair(ookal heb ik er vorig weekend stiekem wel van geprofiteerd maar dat was voor 1.2 lvls )

een beetje moeilijkheid in end game worden vindt ik wel een vereiste voor een goede mmo :) gelukkig zijn dingen als pvp end gear en miragent/fenrir armor wel lekker moeilijk te krijgen al is het op dit moment voor mij wel een pain in the ass :p

Ow geweldige instance trouwens dat theobamus labs ^^ heb zin in mijn volgende campaign dinges daar :)
Double xp is juist enorm fijn. Dan schiet het nog een beetje op. Over de lvl 50-ers "Early Adapters" lopen vaak goede aanbiedingen mis toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 01:02
Het enige nadeel van die extra xp is dat mijn crafting skills nogal achterblijven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu ongeveer een week verder en ben alweer bijna level 28 en heb vandaag mijn eerste instance gedaan :D mobs in de instance gaven 30k EXP per stuk in een volle group, wat dus lekker aantikte!

Ik vind het echt een te gek spel alleen Aether Extract levelen is zwaaaaar irritant, iemand mischien nog tips om het wat te vereenvoudigen of is het gewoon verstand op nul werk en lekker doen zonder er teveel bij na te denken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Gebruik Double XP ook voor je gatheren. Het gaat ook sneller. Voor elke 3-4 stuks ga je al hoger, terwijl voorheen twee keer zoveel is. Het is niet alleen maar voor levelen bestemd.

Dus ook voor Aether zal het iedere keer (max 5 stuks per vortex) punt opleveren. Niet lang mee wachten.
Ik merk dat aantal mensen meteen alts gaan spelen om ze sneller te levelen.

Maak er dus goed gebruik van. Levelen gaat idd wel sneller terwijl geld verzamelen niet snel genoeg gaat. Velen hebben dan niet geld in orde voor nieuwe skills en gear. Dat is kern van het probleem, hou je geldzaken dus goed in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Geld is op zich geen probleem als je balaur grind.. kan je zo een paar 100k per uur mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 21:25
Vreemd heb net Aion gekocht en daarbij ook een gamecard gebruikt.

Alleen nu probeer ik in te loggen, krijg ik te zien dat mijn id en paswoord verkeerd zijn? Terwijl ik toch echt de juiste in type...

Doh, stond op north america.. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door DeadKnight op 27-12-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hehe ik vond het ook frustrerend. Eerst kreeg ik m'n account niet goed geactiveerd en toen bleek het hele zooitje op noord amerika te staan. Gelukkig dat de ncsoft client alles op volle snelheid kan downloaden. :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Bleet schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:39:
Hehe ik vond het ook frustrerend. Eerst kreeg ik m'n account niet goed geactiveerd en toen bleek het hele zooitje op noord amerika te staan. Gelukkig dat de ncsoft client alles op volle snelheid kan downloaden. :P
eheheh...

Ja, net naar windows 7 overgegaan.... met pijn en moeite staat het er nu helemaal op (59kb/s was overdag heel normaal).
Als side notice; ik heb vanmiddag Torchlight gespeeld, en ik moet zeggen als luchtige rpg/adventure is het een leuke snelle side game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
GuidoVanSanten schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 10:44:
[...]

Double xp is juist enorm fijn. Dan schiet het nog een beetje op. Over de lvl 50-ers "Early Adapters" lopen vaak goede aanbiedingen mis toch?
Nu is lv 50 nog best een accomplishment :) en straks is het niks meer, dan is het net WoW waar mensen heel snel max lvl zijn (ik hoorde ergens in een week?) . Ik heb juist liever MMORPG die wat lastiger zijn :)

"Geld is op zich geen probleem als je balaur grind.. kan je zo een paar 100k per uur mee verdienen."

Wow dan wil ik weten op wleke server je zit :P hier gaan alle balaur items voor ongeveer 5k weg in de broker (castor) alleen boiling balaur blood stain is nog lekker wat waard maar die heb ik nodig voor miragent armor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:27

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kasteel defenden geeft ook redelijk wat geld.. heb nu paar keer gedaan en nog elke keer iets gekregen. 3 golden medal en 4 silver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Laatst online: 06-10 16:56

GekkeR

key = key

En weer plat zucht.
Ben al wel bijna lvl30 :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Die Balaur items (scales, blood, etc) leveren inderdaad aardig wat kinah bij de broker op. Maar toch hak ik meestal liever non-Balaurs, omdat ik 't idee heb dat die vaker groene/blauwe items droppen. Zo heb ik best veel rondgelopen op die 2 eilandjes in de upper abyss (1 met balaur en 1 met skeletons/ghosts). Het grinden van skeletons en ghosts hebben me veel meer opgeleverd.

Waar ik ook redelijk wat mee heb verdiend, is Platinum Ore's gatheren en dan de Pure Platinum Ore variant (1 a 2% drop rate) op de broker zetten. Deze gingen een tijdje voor 150k a 200k op de server waar ik speel. Inmiddels hebben meerdere mensen 't truucje ontdekt, want de prijs ligt inmiddels rond de 80k. Nogsteeds de moeite though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
De grap is altijd dat er wat anders schraars wordt en vervolgens duikt iedereen er bovenop. Heb nog tijden gehad dat Adamantium 1250 per stuk opleverde. Inmiddels kan je het niet meer aan de straatstenen slijten en is het een kwestie van opzoek gaan naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
Ik verdien een fortuin aan +12 magic ressistence stones , die gaan voor 100-150k en ik had er 20 :P

ook kan je heel makkelijk geld verdienen door dingen die er weinig op staan op te kopen als ze er te goedkoop op staan en het op een juiste prijs te zetten :)

Iemand die voor mij golder gear gaat craften (voor 1 van mijn 3 end-game setjes) vertelde dat je met expert tailoring ook goed kan verdienen als je het goed doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Was op internet aan het zoeken naar een nieuwe mmorpg. Heb er nu aardig wat doorheen gejaagd, maar na een paar maanden ben ik ze altijd zat. Dit ziet er dan wel redelijk fris en vernieuwend uit.

Stond op het punt om hem te kopen, maar toen zag ik dat er ook een referral program was waardoor je 3 dagen demo tijd krijg. En als degene die je opgeeft aan de eisen voldoet als ik hem koop krijgt hij (of zij... :)) 30 dagen.

Iemand die mij hiervoor wil opgeven? Zie voor deze link voor meer info. http://na.aiononline.com/referral/

Ik hoor wel welke info vereist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Black Eagle schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:12:
Was op internet aan het zoeken naar een nieuwe mmorpg. Heb er nu aardig wat doorheen gejaagd, maar na een paar maanden ben ik ze altijd zat. Dit ziet er dan wel redelijk fris en vernieuwend uit.

Stond op het punt om hem te kopen, maar toen zag ik dat er ook een referral program was waardoor je 3 dagen demo tijd krijg. En als degene die je opgeeft aan de eisen voldoet als ik hem koop krijgt hij (of zij... :)) 30 dagen.

Iemand die mij hiervoor wil opgeven? Zie voor deze link voor meer info. http://na.aiononline.com/referral/

Ik hoor wel welke info vereist is.
Ik heb je een uitnodiging gestuurd naar het msn adres dat in je gegevens staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Jegorex schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:00:
[...]

Ik heb je een uitnodiging gestuurd naar het msn adres dat in je gegevens staat. :)
Ah top bedankt, ik heb hem binnen. Van het weekend eens even lekker voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Heren vergeten jullie niet dat dubbel XP weer begonnen is, vanaf vrijdag 20.00 uur tot maandag 08.00 uur?
Werk ze!
Je craften en grinden gaan ook vlotter mee.

Verder wil ik graag speltips weten hoe je zelf de Madame op middle level van Steel Rake aanpakt? Wat doe je zelf om haar op makkelijkste te kunnen verslaan, gezien haar katje die niet lief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
MrDummy schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 01:42:
Verder wil ik graag speltips weten hoe je zelf de Madame op middle level van Steel Rake aanpakt? Wat doe je zelf om haar op makkelijkste te kunnen verslaan, gezien haar katje die niet lief is.
Madame is goed te doen als je bijvoorbeeld een templar en een glad in je party hebt (of een cleric + een andere healer (chanter of cleric)) de glad of de ander nemen dan namelijk gewoon het katje op zich en de rest nuked madame tot ze dood is :) en wanneer zij dood is dag dag katje :)

Voor sr is het trouwens prettig om meerdere sorc's te hebben , het scheelt soms echt 30 min in tijd als je bijvoorbeeld 2 sorcs hebt vanwege de veel hogere damage die sorcs kunnen doen als ze de juiste equip hebben :) en je hoeft minder voorzichtig te zijn omdat er tot 4 mobs tegelijk ge cc'd kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
Double xp is echt geweldig:). Ben in 2 dagen van lvl 19 naar 22 gegaan. De afgelopen dagen heb ik niets anders in aion gedaan dan de krall quests, zwaar irritant, zeker als je er geen groep voor kan vinden. Dus dat was een beetje bij die poort staan daar en wachten tot er een groep voorbijkwam en dan hopen dat ze je inviten. Het is wel heerlijk om te levellen als group, zeker met het double xp weekend, ik kreeg iets va 10k xp per mob. Die krall Marks verzamelen duurde best lang. Bovendien moet je enorm oppassen met aggro want 2 mobs kunnen al fataal zijn. Ik ben daar ook verscheidene keren doodgegaan. Die abyss gate quest had ik ook als groep gedaan maar ik kwam er achteraf pas achter dat het ook solo kon xD. Ik vind het wel raar dat bij group champains niet wordt vermeld dat je er een groep voor nodig hebt.

Sorcerers zijn echt geweldig =D. Ik heb op internet een hele goede grind rotation gevonden waarmee ik zo'n halfuur non stop kan grinden. Mana treatment gaat echt heel goed nu ik die stigma heb. Die stigma quest was trouwens ook erg leuk.

Toch verbaas ik me er steeds weer over hoe mooi sommige gebieden eruit zien. Cantas coast is echt schitteren net zoals tolbas forest. Cantas coast doet me heel erg denken aan kryta in gw en tolbas village aan pre searing :+ :p. Die ridge ten oosten van verteron is ook erg mooi. Morgen ga ik beginnen aan de quests in elten. zijn die een beetje leuk? Ik heb alles in verteron nu gehad behalve dat gebied rond ardus shrine.

Oh mijn ign is trouwens fireblast en ik speel op gorgos. Ben al heel erg veel Nederlanders tegengekomen. :+

Devos50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Nou die trial is inderdaad bagger, zeker met de double xp ben je zo lvl 7 :+.

Dus heb het spel gister maar gekocht, had de CE in bestelling staan bij Bol. Maar naar eens goed gekeken te hebben wat je er nou voor krijgt toch maar besloten hem te cancelen. Vervolgens via gamecard.nu voor de helft van het bedrag de game aangeschaft, kreeg gelijk de serial toegestuurd dus kon gelijk gaan spelen! :D

Ondertussen al lvl 11, wel paar stomme foutjes gemaakt, maarja nu kan het nog :D. Ik dacht namelijk dat ik de ascension quest pas op lvl 10 kon doen, dus toen mijn xp balk vol zat op 9 zag ik pas dat ik hem voor 10 moest doen, iets van 80k xp weggegooid, ach...

Ben trouwens zoals in elke mmorpg die ik tot nu toe gespeeld heb weer mage/sorcerer, blijft een hele lekkere class. Zit volgens mij ook op de gorgos server, ign: Robbiee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Dankzij het Double Experience weekeinde vooral mijn crafting skills omhoog gewerkt. Armorsmithing zit nu momenteel op level 300 en een ander character mijn Handicraft naar level 200 geholpen. Daarnaast was het killen van sommige elites ook een mooie bezigheid, 100K experience voor een kill was erg grappig.

Wat ik wel opvallend vind is de moeilijkheid van sommige campaign quests en hoe verschillend het kan zijn als je 5 levels hoger bent. Ik heb altijd al de pest gehad aan de Kaidan Mine, voornamelijk wegens slechte parties. Gisteren samen met een cleric de Kaidan Mine ingegaan en daar op onze sloffen de quest behaald, zonder al te veel problemen. Daarnaast heb ik ook een paar level 40 campaign quests afgerond, terwijl ik niet eens in de buurt ben van dit level. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die een referral over heeft? Het lijkt me erg gaaf als ik deze verhalen lees maar ben behoorlijk teleurgesteld door AOC and WOL. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:45:
Nog iemand die een referral over heeft? Het lijkt me erg gaaf als ik deze verhalen lees maar ben behoorlijk teleurgesteld door AOC and WOL. Alvast bedankt!
Ik heb een code gestuurd naar het email adres dat in je profiel staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:34:
[...]

Super bedankt, ben 'm aan het installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
Ik heb nu voor de lol een cleric alt gemaakt en het viel me vanaf het begin al op hoeveel sterker deze class wel niet in vergelijking met andere , vindt het leuk om te spelen maar ben beetje verbaasd hoe OP het is. De schade die je doet is hoog en mana gaat tog niet snel op je blijft je zelf met gemak healen. Straks ook nog is meer damage skills als earth's wrath en punishing wind.

Als voorbeeld op lv 16 doodde ik lv 23-26 mobs in eltnen en theobamus.. dat moest ik met sorc niet eens proberen en daar blaten mensen al over dat het OP is (ben ik het overigens echt niet mee eens)

Iemand anders die mijn mening deelt over Clerics die OP zijn? ik bedoel leuk als je er zelf 1 bent maar zou tog beter zijn als het gebalanced wordt, of staat er een nerf op de planning ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

WoeiWoei schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:21:
Ik heb nu voor de lol een cleric alt gemaakt en het viel me vanaf het begin al op hoeveel sterker deze class wel niet in vergelijking met andere , vindt het leuk om te spelen maar ben beetje verbaasd hoe OP het is. De schade die je doet is hoog en mana gaat tog niet snel op je blijft je zelf met gemak healen. Straks ook nog is meer damage skills als earth's wrath en punishing wind.

Als voorbeeld op lv 16 doodde ik lv 23-26 mobs in eltnen en theobamus.. dat moest ik met sorc niet eens proberen en daar blaten mensen al over dat het OP is (ben ik het overigens echt niet mee eens)

Iemand anders die mijn mening deelt over Clerics die OP zijn? ik bedoel leuk als je er zelf 1 bent maar zou tog beter zijn als het gebalanced wordt, of staat er een nerf op de planning ?
Ben zelf een level 50 cleric.
Over damage, nou we doen aardige damage als je full magicboost gear hebt al is je killing speed ongeveer de 70% van een dps klasse. Het grootte voordeel is je kan jezelf healen vandaar dat je ook hogere level mobs aankan.
Ik heb het idee dat je met je sorc niet wist wat je deed en erg slechte gear had want een sorc zeker op lagere levels doet meer als 2 keer je damage.
Over het algemeen levellen een templar en een cleric het langzaamste van alle classes.

Clerics in solo PvE zijn bijna niet dood te krijgen maar de prijs die we ervoor betalen is lagere DPS.
Als jij met een DPS klasse minder damage doet dan een cleric doe je iets met hun goed fout.
Oh en je mana gaat later veel veel sneller op :), maar ja daar heb je mana potions voor.

Helaas is een cleric altijd de lul in PvP of PvE, dus ben je altijd primary. Vandaar dat op level 50 clerics nog amper damage doen omdat ze nog langer willen level dan 5 seconden, dus hebben we HP of magic resist gear, en geen magicboost meer voor damage.

In 1v1 Verlies ik tot nu toe nog nagenoeg altijd van alle ranged classes. Sorc doet gewoon meer damage als ik healen kan en met een beetje pech 2 shot hij mij gewoon. Spirit master fear silence gg thx. Ranger is wat eerlijker maar met goed getimede silence en stuns wint hij het meestal. Assasins als ze mij eerst aanvallen winnen ze gewoon altijd.
De rest kan ik tegen winnen maar ze rennen altijd weg.
Probleem is om levend te blijven moet je jezelf constant healen geen tijd voor dps, enige kans die je hebt is 4k DP skill en later kan je met je laatste stigma summon noble energy (laatste advanced dps stigma) gebruiken welke nog een beetje zin heeft.
Als ik betere gear krijg veranderd dit wel. Ik heb echt meer magic resist nodig.

De reden dat een cleric op zich vrij veel klappen kan hebben is omdat we er ook veel ontvangen.
Ook in PvE maar het plezier van healing aggro zul je nog wel merken :P.

Clerics persoonlijk vind ik op een goed niveau zitten.
De class balance is in Aion is vrij goed alleen hebben melee classes in de lucht nog wat hulp nodig.
van 1-49 zijn sorc en spiritmasters overpowered maar als mensen magicresist gear krijgen vallen ze wel mee hoor ik. (sorc met 4k DP skill zijn echt ziek een goede level 50 sorc kan gewoon met 1 skill een complete groep vermoorden als de targets lager zijn als level 50 )

Als je toevallig op Kahrun speelt ik ben Mysteriax (asmo). Als je vragen hebt stel maar.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Helemaal mee eens, alleen hoeven assassins ook niet zo moeilijk te zijn.
Eerst blinding light erop zodat ze je 20 seconden niet raken en daarna doe je thorny skin zodat ze zichzelf letterlijk dood vechten. >:)
Alle ranged classes zijn wel moeilijk voor clerics.

Zelf heb ik trouwens een lvl44 cleric als main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Clerics hebben goede kanten, maar er zijn ook spelers die toch irriteren:
- vaak dood in groepen omdat ze meeste aggro krijgen.
- in Lep Citadel zijn er b.v. mages die speciaal high damage spell loslaten op clerics, terwijl andere classes minder moeite hebben en nauwelijks deze spell krijgen.
- En bij te lange gevechten tegen elites is moeilijk omdat zaak dan gaat resetten na 4 minuten.

Heb je iets te zeggen tegen de spelers die denken dat clerics meer problemen kennen dan andere classes. Of denk je dat ze aggro af kunnen slaan in de groepen? Hoe wil je zelf dan doen om te voorkomen dat aggro te hoog is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
Bedoeld eniet dat mijn sorc minder goede damage deed :) ik bedoel sorc doet verreweg meeste schade zelfs al ga je niet full m boost :) tot lvl 40 was mijn gear ook altijd vrij goed(alles op zijn minst blauw en max 4 lvls onder mij) na lvl 40 vondt ik het onzin te verbeteren omdat bij kiten gear niet zoveel uit maakt :) Merk ik nu wel veel nadeel van maar daar heb je expert tailoring vrienden voor :P miragents komt wel wanneer meer mensen lvl 50 zijn voor parties op tijden behalve wanneer ik niet kan.

in pvp zijn sorcs vrij machteloos als je geen miragents oid hebt, alleen assasin, SM, Glad en temp zijn te doen (al is templar een lange bezigheid >.<). Hier heb ik het dan wel over een CC sorc en niet de Nuke advanced stigma's. Ik ga er maar even vanuit dat het een solo sorc is :)

Ik heb 2 clerics ingame waarmee ik veel party beide lv 50 met non miragent gear (niet eens gouden) en ze zijn full HP. Maar het is niet normaal hoe makkelijk zij alles behalve SM mollen. Elke cleric die dat niet kan doet in mijn ogen iets fout ..

Balance in aion is goed op 2 classes na in mijn mening en dat zijn SM en Cleric. SM vanwege Fear die constant kan als ze het goed doen, deze moet toch op zijn minst generfed worden zodat het net als bij sorc cc skills maar helft van tijd is en cleric toch wel vanwege hoge damage zonder mboost te stacken en het zichzelf makkelijk kunnen healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu bijna m'n trial tijd erop zitten en het is goed bevallen maar wordt dit spel nog wel veel gespeeld of loopt het allemaal leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn account is inmiddels frozen, sub maar stop gezet omdat het me niet echt meer kon boeien. Het voelt inmiddels allemaal 'net niet', wacht die grote update wel af. Tussentijd komen GW2 en B&S nog, dus nog genoeg te doen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
De begin gebieden zijn leger dan in de eerste weken, maar verder wordt het allemaal nog goed bevolkt op mijn server (Telemachus)
Ik weet niet hoe het op andere servers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal weken van het dagelijks lezen van dit topic toch maar ff geregistreerd.

Ik speel ook alweer een 3 weken Aion. Vrij casual dat wel. Zojuist mijn 3e char op level 20 gekregen. :) (Templar, Assassin, Sorcerer) Van de week mijn Cleric maar eens naar level 20 krijgen en dan de overige 4 classes nog. ;)

Ik moet zeggen dat ik mij nog steeds prima vermaakt met het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:36:
Na een aantal weken van het dagelijks lezen van dit topic toch maar ff geregistreerd.

Ik speel ook alweer een 3 weken Aion. Vrij casual dat wel. Zojuist mijn 3e char op level 20 gekregen. :) (Templar, Assassin, Sorcerer) Van de week mijn Cleric maar eens naar level 20 krijgen en dan de overige 4 classes nog. ;)

Ik moet zeggen dat ik mij nog steeds prima vermaakt met het spel!
Een vrij onconventionele manier van levelen ;)

Ik vind de assassin toch erg leuk (ook al is 'ie maar level 6). Sommige mobs 1-shot je met een maximale crit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:12:
[...]

Een vrij onconventionele manier van levelen ;)

Ik vind de assassin toch erg leuk (ook al is 'ie maar level 6). Sommige mobs 1-shot je met een maximale crit :)
Yep, dat is het zeker. :) Maar ik vermaak me er ontzettend goed mee.. op 1 char focussen werkt niet echt bij mij. Cleric is inmiddels bijna lv11 en is klaar om aan Altgard te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Levelen tot L20? Doe maar tot L30, vanwege Daeva gear. Elke alt op L30 mag stukje gear erbij pakken, en vervolgens samenvoegen bij 1 van de chars, zodat je een sterke character hebt met blauwe gear met veel extra bonussen.
De quest is niet zo duur en simpel: een 4000dp en speciale item die gewoon te koop is is hiervoor nodig. Je kan nu al 4000 dp pots kopen zodat klusje snel klaar is.
Uitwisselbaar tussen characters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:22:
Levelen tot L20? Doe maar tot L30, vanwege Daeva gear. Elke alt op L30 mag stukje gear erbij pakken, en vervolgens samenvoegen bij 1 van de chars, zodat je een sterke character hebt met blauwe gear met veel extra bonussen.
De quest is niet zo duur en simpel: een 4000dp en speciale item die gewoon te koop is is hiervoor nodig. Je kan nu al 4000 dp pots kopen zodat klusje snel klaar is.
Uitwisselbaar tussen characters!
Ik ben inderdaad bekend met de set. :) dat zal ook zeker iets worden waar ik aan ga werken.
Aangezien ik alles rustig aan het levelen ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Iemand nog een refferal/trail key (demo tm lvl 7 kunnen spelen) over? Dan wil ik het toch eens proberen sinds beta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Doler schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:44:
Iemand nog een refferal/trail key (demo tm lvl 7 kunnen spelen) over? Dan wil ik het toch eens proberen sinds beta. :)
Ik heb je een code gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:34:
[...]

Heb een key gekocht voor Aion dus als het goed is heb je een maand gratis playtime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:07
Argh! Weet iemand hoe je zonder teveel ergernis verder kan levelen na 30? Ik zit al ruim een week of twee te klooien met 31-32, puur omdat het grinden geen drol aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Level 31-32 vond ik een van de meest lastige levels, gezien er bijna geen quests zijn. Op level 31 kan je eigenlijk kiezen tussen twee mogelijkheden:

1. Ga naar Heiron voor quests
2. Eindeloos Fire Temple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Zhalix schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:30:
Argh! Weet iemand hoe je zonder teveel ergernis verder kan levelen na 30? Ik zit al ruim een week of twee te klooien met 31-32, puur omdat het grinden geen drol aan is.
Level 30 - 36
  • Elke keer dat je level up gaat, alle quest givers na lopen in Elten.
  • Start quest in heiron kun je doen.
  • De Eracus Undergroud Tempel.Doe de pre quest, maak een volle group, ga erin, doe quests en ga later voor de xp.
  • Blijf Fire Temple doen to level 36/37.
Level 36 - 40
  • Met level 37/38 kun je met een goede group de Kaidan Mine in. Bergen xp daar en drops en drops voor de Broker.
  • Ter afwisseling kun je de Lepharist Constructionsite in. Ook daar bergen xp en drops voor de Broker
  • Doe instances in de abyss
  • Help mee met veroveren of verdedigen van de forten en Arti' s, doe mee aan de Sieges en "what ever" PvP op je weg tegen komt.
  • Als je tegen lvl 39/40 aan zit, kun je Steel Rake in.
Ik ben nog dingen vergeten.
Meer dan voldoende te doen dacht ik zo.
:)

Veel plezier!

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Jegorex schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:12:
[...]

Ik heb je een code gestuurd.
Bedankt, dadelijk uitproberen, hij download nu een update van 700 mb. Oude beta chars, ben benieuwd of die zijn gebleven :)?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Doler schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:46:
[...]

Bedankt, dadelijk uitproberen, hij download nu een update van 700 mb. Oude beta chars, ben benieuwd of die zijn gebleven :)?!
Nope. Alle beta chars zijn ge delete
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Heb voor Telemachnus gekozen als server voor de Elyos, maar in de begin gebieden zijn er nog aardig wat spelers, dus dat is wel prettig. 2 goldsellers /block, dus daar ook geen gespam van. Straks een tweede server selecteren om de sfeer van de asmondians te proeven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Kahrun daar speel ik atm op als Elyos, zitten vrij veel nederlanders en de Asmodea kant is ook wel erg populair, De balans op deze server vind ik echt perfect.

Heb alleen problemen met rift's vinden in eltnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel als Asmodian op Gorgos. :) Aan het begin nog wel de Elyos geprobeerd maar dat is niet echt mijn ding..
Cleric is inmiddels 17, van de week ff de 20 aantikken en dan weer verder op een ander character. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:07:
Ik speel als Asmodian op Gorgos. :) Aan het begin nog wel de Elyos geprobeerd maar dat is niet echt mijn ding..
Cleric is inmiddels 17, van de week ff de 20 aantikken en dan weer verder op een ander character. ;)
Hey voeg me een keer toe aan de friendslist als je wilt. Ben ondertussen lvl 20. Ign is Robbiee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Eagle schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:40:
[...]

Hey voeg me een keer toe aan de friendslist als je wilt. Ben ondertussen lvl 20. Ign is Robbiee.
Done en je een whisper gestuurd. :) Ben daarna ook offline gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die Aion actief spelen? het topic blijft vrij stil.. :)
Mijn Cleric is inmiddels ook level 20. Morgen aan de volgende class beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik speel 't redelijk actief. Heb een lvl 39 spiritmaster op Karhun en vermaak me nog prima met 't spel.

Ik ben blij dat het geen PvE-instance-based spel is en vind 't leuk om in de Abyss te rellen door artifacts en fortresses proberen te capturen (of Balaur te farmen voor kinah). Ook grappig is dat je vaak dezelfde medespelers en tegenspelers tegenkomt in de Abyss zodat je elkaar een beetje leert kennen.

Wat ik soms wel een beetje mis is wat georganiseerdere PvP in de vorm van korte X vs X matches. WAR had daar een erg goed systeem voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Speel het spel (nog) niet actief, heb het namelijk net. Sowieso grafisch een verademing. Heb nu een level 14 asmodian assassin op Kahrun maar kan al wel erg goed merken dat het een oosterse RPG is. Stuk meer grinden dan WoW. Daar had je echt quests in overvloed, maar nu vind ik ze soms te moeilijk voor mijn level en moet ik eerst wat grinden voordat ik aan de quest begin.

Maargoed, hiervoor ook Ragnarok gespeeld, en dat was puur grinden, dus het is voor mij geen deal-breaker. Het is vooral even proberen wat mensen te leren kennen waarmee je samen kunt spelen, dat maakt het een stuk plezieriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Als SM vermaak ik me nog steeds prima. Solo elites doden blijkt uitstekend te gaan met dot/slow/fear methode en spirit als hulp (die mag vaak doodgaan) heb alleen wat loopruimte nodig en 20% speed boots.

Wel heb ik een buggy instance meegemaakt: Aetherogenetics lab.
- questitems verdwijnen (reloggen helpt soms)
- gat in de muurdeel waar je lekker naar beneden dondert
- spirit body weg / spelerbodys weg (relog soms weer goed)

Ze moeten eens fixen.
Andere bug waar wereld weg is die piraten schip waar je als vogel moet exploren. Na afloop zul je zien dat alles opeens weg is. Relog herstelt het en je ziet npcs en mobs weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MrDummy schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:23:
Ze moeten eens fixen.
Andere bug waar wereld weg is die piraten schip waar je als vogel moet exploren. Na afloop zul je zien dat alles opeens weg is. Relog herstelt het en je ziet npcs en mobs weer.
Deze quest heb ik zeker 4x gedaan, maar geen enkel keer was hij buggy oid.

Enige was soms nadat je weer 'jezelf' bent, dat er allemaal mobs om je heen staan en nog geen 10seconde later dood op de grond lig :P

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-01-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:10:
Zijn er nog mensen die Aion actief spelen? het topic blijft vrij stil.. :)
Mijn Cleric is inmiddels ook level 20. Morgen aan de volgende class beginnen.
Idd het is erg erg still op dit topic. Das wel jammer.
Ik speel elke avond met veel plezier.
Heb nu een legion gevonden die een goede mix heeft van PvE en PvP.
Mijn Cleric is nu 40. 36 - 38 was at moeilijk, maar ik ben nu blij dat ik ben door gegaan.

Het blijft een erg mooi spel. En ik blijf vinden dat het allemaal goed gebalanceerd is. Ja de sorc en ranger wil je niet tegen komen in PvP, maar ja als iedereen een sterk is, is de lol er erg snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik speel het niet meer. Mn account loopt 27-01 af en ga hem niet verlengen. Het grinden en de doelloosheid worden me teveel. Ik dacht dat dit mn GW vervanger was maar ik wacht nu op GW2.
Vind het wel jammer want ik had er best veel van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:55
Mocht er iemand geinteresseerd zijn in een account, ik heb hier nog een liggen. Alleen in de pre-realease gespeeld. Heb dus wel een account met een 15? cleric. Tevens als je het account activeerd krijg je nog 1 maand speeltijd extra. mocht er interesse zijn DM me.

Heb wel genoten in de open beta etc maar toen ik het spel begin trok het me ineens niet meer aan :S dit is dus de reden van verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
MrDummy schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:23:
Die heb ik 7 keer gedaan met 7 verschilldene chars. 1 keer had ik idd hetzelfde. En, ja relog hielp bij mij. Ik kon wel save terug lopen
hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik speel het ook nog vrijwel elke avond.

Ik heb die vogel quest op het piratenschip ook een paar keer gedaan, maar nooit problemen gehad daar.
Wel is er heel af en toe een groepslid opeens onzichtbaar, maar een relog lost dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
Enigste bug die ik tegen ben gekomen is dat ik de vijand niet aan kon vallen bij die quest waar je je eerste stigma kan verdienen. Een relog loste dat ook ineens voor me op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op sommige forums en in sommige guides dat clerics ook mail kunnen dragen? Dat klopt neem ik aan niet, clerics kunnen alleen clothes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Nope:
Magic: Cloth
Scouts: Leather
Healers: Chain
Warriors: Plate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt :) ik keek op aionarmory.com maar daar staat bij de priest alleen cloth proficiency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:13:
Ok bedankt :) ik keek op aionarmory.com maar daar staat bij de priest alleen cloth proficiency
Ja, priests kunnen nog geen chain dragen. Pas vanaf lvl10, als je chanter of cleric bent kun je chain dragen.
Toen ik nog priest was droeg ik meest leather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:39:
[...]

Done en je een whisper gestuurd. :) Ben daarna ook offline gegaan.
Ja had het gezien, rende alleen voor m'n leven, dus snel de uitnodiging geaccepteerd, wisper heb ik helaas over het hoofd gezien ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Eagle schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:41:
[...]

Ja had het gezien, rende alleen voor m'n leven, dus snel de uitnodiging geaccepteerd, wisper heb ik helaas over het hoofd gezien ;(.
Maakt niet uit. :) Ik ben zelf momenteel weer druk op de xbox360 dus Aion staat even op een laag pitje.
Volgende week maar weer eens lekker spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
heb nu weekje gespeeld maar hang al 3dagen op 29 en doe vrijwel niks meer...

ben het grinden beetje zat want dat duurt zo lang en asmodians killen is ook vrij lastig in abyss aangezien ze allemaal 40+ zijn daar..

had niet verwacht zo snel al beetje bored te zijn in het spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

De eerste post heeft update nodig, eigenlijk. Van de genoemde legions:
- Newskillz lijkt niet meer te bestaan
- Disconnected is heel letterlijk disconnected; oftewel zowat uitgestorven legion
- Om Nom Nom heeft problemen omdat legionleader niet meer speelt en dus beetje dood gaat bloeden.

Maar De Vliegende Hollanders is nog enige legion (er zijn ook wel paar NL legions die niet genoemd zijn) die volop actief speelt en wordt nu weer groeiend. Hierdoor komt er een splitsing in de legion tussen alts en mains in de tweede legion, ook gerund door me. Geen nood, dit is nodig omdat er nog geen level 4 is ingevoerd door NcSoft. Dit voorkomt dat de alts legionloos rondlopen.
Ik blijf bouwen aan de legion zodat het later zelfstandig fortress run kan doen :)

Ik hoor dat Korea wel L4 legions heeft. Hoe lang zou het duren voordat wij naar L4 mogen upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Ga naar Elten, links boven, daar zit Euracus Underground Temple. Ga daar niet in, tenzij je een goede group hebt.
Maar links van dit camp lopen en berg insexten rond van lvl 31. Die kunje makkelijk aan.
Zet een amulet aan voor meer XP en je bent er zo level 30.

Level 29 is een lastig level. Ik probeer om NTC in te gaan als ik bijna 29 ben, dan kom je er bijna las lvl 30 uit.
Als je nog een heel level moet doen, er zijn erg veel quests voor je. Bij de temple, in de eastern dessert, en er zijn bij agairon village (FL in het zuiden) 2 of 3 campen waar je ook quests kunt krijgen.

Als je 30 bent kun je FT doen tot je er ziek van bent. lvl 38 kun je naar de abyss instances gaan en starten in Heidron.
Zoooveel te doen, Ik snap niet dat ienad zich kan vervelen, tenzij hij de game niet leuk viond.
Aion is nu eenmaal PVP.
(Hoewel ik er van overtuigt ben dat 80% van de mmo gamers PvE leuker vinden)
:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rochette schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:54:
Als je 30 bent kun je FT doen tot je er ziek van bent. lvl 38 kun je naar de abyss instances gaan en starten in Heidron.
Zoooveel te doen, Ik snap niet dat ienad zich kan vervelen, tenzij hij de game niet leuk viond.
Aion is nu eenmaal PVP.
(Hoewel ik er van overtuigt ben dat 80% van de mmo gamers PvE leuker vinden)
:))
Probleem is dat als je wat leuke PVP wil doen, je de PVE content zal moeten doen om op een respectabel level te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
MrDummy schreef op maandag 18 januari 2010 @ 08:10:
Maar De Vliegende Hollanders is nog enige legion (er zijn ook wel paar NL legions die niet genoemd zijn) die volop actief speelt en wordt nu weer groeiend.
Het is ieder geval de Legion met ook de meeste tweakers zover ik weet.

Gisteren overigens met twee groepen tegelijkertijd de HQ ingegaan. Ik moet zeggen dat ik nog nooit met een clan actief heb meegespeeld. Er worden praktisch bijna elke avond op vrijwillige basis groepen gevormd om quests en grinds te doen en tot op heden bevalt dat erg goed. Daarnaast eindelijk mijn Commando Plate Boots behaald met 20% speed, ben erg content. Zal vanavond eens wat pics posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Hoe krijg ik dan XP amulets? heb die 5 die ik kreeg op t begin al verbruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Chubz schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:27:
Hoe krijg ik dan XP amulets? heb die 5 die ik kreeg op t begin al verbruikt..
Je krijgt ze ook als veteran reward, moet je even inloggen op je account bij PlayNC en optie 'claim ingame item' of dergelijke kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
SinergyX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:55:
[...]

Probleem is dat als je wat leuke PVP wil doen, je de PVE content zal moeten doen om op een respectabel level te komen :P
Helemaal gelijk in. Maar krijg je dan geen xp voor PvP in abyss?
(Ik ben niet zo een PvP-er. Nooit geweest en begin er nu pas een beetje lol in te krijgen.)

Is er dan niemand van The flying Dutch op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Rochette schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:52:
[...]

Helemaal gelijk in. Maar krijg je dan geen xp voor PvP in abyss?
(Ik ben niet zo een PvP-er. Nooit geweest en begin er nu pas een beetje lol in te krijgen.)

Is er dan niemand van The flying Dutch op dit forum?
Je krijgt wel een beetje exp in PvP, maar dat is bijna niks.
Als je wilt lvlen zonder PvE, dan kun je nog beter potions of food gaan craften :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Met level 3 limiet van de legion, kom ik al tegen 90-leden limiet aan, en moet ik wat alts en minder actieve leden kicken. De oplossing hiervoor is tweede legion maken om alts te kunnen opnemen. Het wordt "De Zwevende Hollanders", de broer van "De Vliegende Hollanders". Anders is beetje jammer dat alts legionloos rondlopen omdat de legion zelf niet groter kan. Met 2 legions kan ik dan maximaal 180 characters opnemen. Om communicatie mogelijk te maken tussen 2 legions wordt er private kanaal erbij gehaald.

Met tweede legion kan ik de nieuwe leden aannemen die nog onder level 30 zijn. De hoofd legion zal alleen level 30 en hoger worden zodat men beter samen fortress runs en high level instances kan spelen.
Zodra de characters beter zijn en meer dan level 30 bereiken, dan mogen ze naar DVH gaan.
Je mag dus me ingame melden via Xenosaga als je goed kan spelen en minimaal 15 jaar bent.
Pagina: 1 ... 19 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)