Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:45:
[...]
Mag jij mij vertellen als het er zoveel meer zijn wat die lopen te doen en waarom en dan niks gebeurd aan zowel de sellers als de chatspam behalve het filter en de levelrestriction.
Want ik zie dus echt helemaals niks gebeuren. Dezelfde bot die er rondliep rond level 20 loopt nogsteeds vrolijk te botten in een hoger level gebied. Dezelfde bots/goldsellers zijn er nogsteeds na 50x deze players te hebben aangegeven. Snap niet waarom ze de autoreport er niet uithalen gezien het toch niks uitmaakt of je een bot iedere dag voor een maand lang report en de bot er nogsteeds is.
Zoals iemand op het forum al zei het is Aion: The Rise of the Bots.
Autohuntingreport stacked en zorgt ervoor dat die bot steeds minder xp krijgt tot het 0% wordt, zelfde geldt voor loot, van wat ik begrepen heb.
En er worden grote aantallen bots per dag gebanned en ze zijn bezig om het visueel te maken zodat wij(Aion community) kunnen zien wie er op welke dag gebanned zijn en hoeveel.
Ik zal dadelijk wel even de bron opzoeken.
Maar om nou te zeggen dat er maar 1 GM rondloopt vind ik iets te voorbarig en te vlug veroordeeld.
Als bots totaal NIET gebanned zouden worden zou het echt stampensdruk zijn met bots, maar dat is niet zo.
Zeg zelf, als alle bots nog vrij rond zouden lopen zouden het er een HEEL stuk meer zijn dan wat je momenteel ziet. inclusief spam bots etc.
Sommige dragen
roze brillen, andere dragen
zwarte brillen.
(
Optimist(Fanboy) <->
Pessimist(Overdreven anti-aion)
Maar ik draag
geen bril.
(Realist)
Als iets me tegenzit dan zeg ik dat heus wel, maar eerlijk gezegd valt het me niks tegen.
Het bevalt me wel, ik kan gezellig mijn ding doen en bots worden gebanned, inclusief spammers.
Binnenkort wordt het visueel dus dan heb ik confirmatie.. De game is gewoon leuk, ik kan 99% van de tijd gewoon inloggen en lagloos spelen.
Boosloot chance is verhoogd, evenals quest XP en de community in-game is flink bevolkt en erg gezellig om samen mee te spelen, vooral mijn legion.
Ja er zijn wel wat aandachtspunten in de game qua bugs of dingen die anders kunnen/moeten, maar die hebben geen betrekking tot support of overkill aan bots.
Ja inderdaad, klinkt me bekend in de oren.
Ik level samen met een Cleric, zij en ik zitten op Skype, dus communiceren via voicechat.
Dus we hoeven eigenlijk nooit stil te staan om iets te typen of iets dergelijks.
Wij gaan van mob naar mob naar mob, looten gaat ook snel. en zo gaan we de hele tijd door.
We zijn al vaker voor bots uitgemaakt, en dan zitten we weer hartelijk te lachen ( of zuchten ) op voicechat.
[
Voor 37% gewijzigd door
kaluro2 op 19-11-2009 11:30
]