AION is nu bijna 2 maanden uit en ik vraag me af wat jullie er van vinden atm.
Ik zelf vind het heel jammer dat het niet de ervaring is geworden waar ik op gehoopt heb. Ik ben met een hele groep vrienden begonnen aan de game (kheb ze zelf er naar toe gekregen, na me enthousiasme van de beta), en de eerste weken waren geweldig. De dagen waren ouderwets te kort om genoeg te kunnen AIONen.
Maar tot dat de eerste maand richting het einde ging merkte ik dat me interesse in de game gigantisch in kakte opeens. Ik heb allerlei classes aangemaakt etc. en alles geprobeerd om het weer leuk te gaan vinden.
Wat het nou precies is kan ik niet zeggen, ik dacht in eerste instantie de crashes die ik had in de Abyss, maar het is achter af toch meer het geheel wat me tegen staat.
Het is het gewoon net niet voor mij, terwijl de potentie wéér hoog was (had ik ook met WAR). Het is geen slechte mmorpg, maar het is gewoon niet bijzonder. Het is 2009, en weer krijgen we dezelfde shit.
Tsja en nu maar hopen dat er weer eens een echte nieuwe ervaring/game komt die me kan pakken, al heb ik weinig hoop.

We hebben iig weer gezien hoe ontzettend smerig doordacht al die bedrijven zijn met hun PR. Lullen kunnen ze, en ons laten horen wat we willen horen kunnen ze ook.
Ik wacht op de mmorpg die ons weer helemaal vermaakt en vol innovatie zit, al weet ik dat dat heel moeilijk wordt in deze tijd. Ze zijn allemaal meer bezig hoe ze ons (de gamer) meer kunnen plukken dmv micro transacties etc. dan dat we weer eens iets echt innovatiefs krijgen voor geschoteld.
Achteraf moet ik zeggen dat Warhammer de meeste nieuwe dingen heeft gebracht (PQs etc), maar die sloeg de plank weer mis op andere gebieden.
Jullie gedachten hier over...?