Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Vriendin hier ook, neemt veel tijd in beslag maar het voordeel is dat ze aion ook leuk vind ;) (en hem ook heeft)
Maargoed, ik zou egwoon betalen en jammer dan als je een keer een week niet kan.
Anders kan ej het nooit doen, en dat is imo vervelender..

[ Voor 3% gewijzigd door ixl85 op 27-10-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:50
kaluro2 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:53:
[...]

offtopic:
Ik ben er steenvast van overtuigd dat het té warm worden van je videokaart geen BSOD kan provoken. heeft niks met "zien" te maken, maar met hoe windows werkt. ik denk dat je op een andere plek je oorzaak zult moeten gaan zoeken, hoe warm wordt je videokaart eigenlijk?
Vista en 7 draaien redelijk afzonderlijk, BSOD popt daarom leuk op als je graka oververhit raakt. CPU krijg je nog gewoon een harde crash, die heeft het nog wel hard nodig :p. XP liep nog wel gewoon vast ook als de graka oververhit raakte.

Anyway, vandaag voor het eerst 1 miljoen kinah op mijn char :p. De magische grens dan eindelijk doorbroken, hehe. Die ressing costs zijn zo misselijk jammer, 30k per keer doodgaan zo'n beetje, en soms ga je echt op de meest debiele locaties dood; bijvoorbeeld enkele keren doodgegaan doordat ik tegen een hoge boom aan vloog en het spel om de 1 of andere reden daarbij dacht mij fall dmg te geven.

Vind persoonlijk nog wel dat PvP op castor iig een beetje tegenvallend is, mag wel wat meer echt PvP plaats vinden als je het mij vraagt; momenteel is het te veel kleinschalige gank squads van lvl 35+ welk een beetje in het lvl 25~30 gedeelte van the abyss mensen rapen.

Als daar geen verandering in komt mag NC wat mij betreft bg's wel in het geheel gooien; hebben we tenminste iets qua PvP te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Ik had heel kort 1 mil, toen me vleugels gekocht.

Vanaaf even wat fun gehad in de Abyss met guild groepje, vooral 1 leuk gevecht gehad waarin het redelijk 1:1 odds waren. Toen hun healer echter down was maakten we snel korte metten met ze.

BG's hoeft van mij op dit moment nog niet, want het is niet alsof je per se in de Abyss hoeft te zijn. Gewoon moven naar een PvE zone en klaar is Kees, probleem opgelost. Als je met een gank squad tegen een andere gank squad komt is dat namelijk wel heel erg leuk, BG's halen toch het spontane uit PvP weg.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Wow, hoe heb je 1 mil gekregen dan? Ik ben ook lvl 30, maar heb elke keer rond de 150-200k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Boven de level 30 gaat dat heel hard moet ik zeggen :O

Ben nu 37 en heb ik een kwart level 700k bij elkaar gefarmed. Ben dan wel fortress gaurds aan het killen 34 ap per kill met ze 2en. Kan ze ook solo aan maar moet dan een tijdje rusten om me hp te regennen gaat het met ze 2en een stuk sneller :)

Gisteravond ook heel vette pvp, met een groepje van 5(glad(ik), cleric, chanter, sorcerer, ranger) tegen een andere groep elyos van rond de lvl 40 waar onder een rank 1, rank 3 en nog een paar rank 4's halve avond zitten pvpen tegen elkaar. Echt mooi om te zien hoe snel je met focus target alles behalve een templar zo snel dood krijgt :P.

Hiernaast hebben we ook nog een draak in de upper abyss gekilled. Landun heette die en hij dropte voor mij een lvl 41 polearm waar ik straks goed gebruik van ga maken alleen nog 4 lvl's omhoog.

Vanavond me laatste 8k ap bij elkaar farmen en dan heb ik me 2e golden armor stuk(pvp boots :D 21% speed boost is <3 mistmane haren heb ik maar verkocht voor 15k per stuk xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:30
En weer weekly maintainance. Wel jammer, ik had nu tijd en zin :')

Hoeveel van die Sparkie-pakketten krijg je eigenlijk? Ik heb er nu 4 in mijn inventory en eik nemen ze imho alleen maar ruimte in.

[ Voor 50% gewijzigd door Tha_T op 28-10-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:20
Seraphyn schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:23:
Ik had heel kort 1 mil, toen me vleugels gekocht.
Ow, dat is jammer. Ik heb net de Worthy Noble Durable Titanium Sword te koop staan op de broker!

Of speel je niet op Gorgos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:07

g0tanks

Moderator CSA
Hij is een Ranger, wat heeft hij nou aan een zwaard. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Laatst online: 09:20
g0tanks schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:16:
Hij is een Ranger, wat heeft hij nou aan een zwaard. :P
Ow, die kunnern er zelfs 2. Ik heb ook nog een mislukte versie van die ;)
De gewone Worthy Durable!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
psychodude schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:27:
[...]

Vista en 7 draaien redelijk afzonderlijk, BSOD popt daarom leuk op als je graka oververhit raakt. CPU krijg je nog gewoon een harde crash, die heeft het nog wel hard nodig :p. XP liep nog wel gewoon vast ook als de graka oververhit raakte.
Dat zal het hem zijn dan.. ik draai nog altijd XP, ik ga binnenkort wel overstappen op Windows 7 64bit.

Maar ik was idd niet bekend met BSODs door te warme videokaarten, thanks. _/-\o_

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ben nou bezig voor de mistmane boot quest die hairs te farmen met mijn 37 ranger, gaat wel leuk; ik kite die gevallen gewoon solo rond, krijg zo'n 10 hairs, 320k xp, redelijk wat groene drops en recepies gegarandeerd per uur :P . Solo is zowiezo beter als groepen, aangezien je 100% zeker een hair om de zoveel tijd hebt, het gaat over het geheel gezien even snel, of misschien zelfs sneller aangezien je 2 slots aan een healer en tank kwijt bent in een groep, en je hebt geen last van wipes, wat mij 50k kinah per wipe kost op dit level 8)7 .
Ik doe dit gewoon rustig 1 a 2 uur per dag, en dan is mijn rested xp weer op en ga ik wat anders doen :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:02
Die wings van 30, zijn de gelijk aan de (qua stats dan) CE wings? Scheelt mij weer bergje geld :>

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Sinergy, de CE wings geven 40 sec flight time, de lvl 30 wings geven 30sec. Dus de CE wings zijn wel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

ZaPPZion schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:25:
Wow, hoe heb je 1 mil gekregen dan? Ik ben ook lvl 30, maar heb elke keer rond de 150-200k :)
Craften vooral, ik probeerde elke keer die lvl 25 blauwe Koa bow te maken, maar is me nooit gelukt, de worthy groene verkoopte wel voor 125-175k elke keer. Een keer een blauwe ring gecraft en die was ook direct 225k waard, groene meuk levert ook aardig wat op.
Ook dingen kopen op de broker en verkopen aan de vendor heeft me al gauw 200k opgeleverd, sommige mensen blijven dingen er maar goedkoper op zetten, totdat het uiteindelijk meer oplevert om het gewoon te vendoren. Genoeg mensen op onze server die daar niet goed op gelet hebben.

Ik moest me wel erg inhouden om de kinah niet direct ergens aan uit te geven. :P

Voel me wel een stuk unieker met de gewone lvl 30 wings trouwens, bijna iedereen heeft de CE versie.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Ik heb eens even gekeken, ik denk dat ik maar gelijk voor de lvl 40 wings ga :) 60seconden flight time ipv 30. Op lvl 50 kun je met een quest ook wings krijgen, maar die geven 30 seconden + 100hp :) Ik ga dus voor die van 40, maarja, dat duurt nog wel ff

Gisteren trouwens 30 geworden en op gorgos alle artifacts gecaptured van de lower abyss. Dit deden we met iets van 20 man van onze legion (Imperial). Lekker een beetje 1 damage gedaan, rond gehuppelt, mensen geirriteerd, dood gegaan etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

iemand een idee hoe ik m'n chainskill in m'n macro krijg zonder hem in een slot te hoeven plaatsen van m'n quick bar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 15:42
ZaPPZion schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:53:
Ik heb eens even gekeken, ik denk dat ik maar gelijk voor de lvl 40 wings ga :) 60seconden flight time ipv 30. Op lvl 50 kun je met een quest ook wings krijgen, maar die geven 30 seconden + 100hp :) Ik ga dus voor die van 40, maarja, dat duurt nog wel ff
De level 40 wings zijn 12M, dat is heel erg veel voor dat level. Succes, tenzij iets hebt om heel veel kinah mee te maken, zul je max 2-3M op level 40 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
JE kan toch ook zonder die vleugels alles halen? Het is toch niet een must ofzo?
Als dat wel is dan spelen ze de gold-sellers in de handen...
Ik vind dat het allemaal wel leuk en te doen moet blijven. Je moet er wel voor werken, maar het moet niet zo zijn dat het spel alleen te spelen is als je niks anders meer mag doen (zoals leven... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:53:
JE kan toch ook zonder die vleugels alles halen? Het is toch niet een must ofzo?
Als dat wel is dan spelen ze de gold-sellers in de handen...
Ik vind dat het allemaal wel leuk en te doen moet blijven. Je moet er wel voor werken, maar het moet niet zo zijn dat het spel alleen te spelen is als je niks anders meer mag doen (zoals leven... ;))
Die vleugels geven je meer flight-time, met die lvl40 vleugels kun je zonder verdere bonussen 2 minuten in de lucht blijven, dan kan zeker wel handig zijn in pvp maar ik denk dat je met lvl30 of CE vleugels en een nette voorraad wind serums gelijke prestaties kan halen. Immers, er zijn geen serums die meer dan 1m40s teruggeven, dus als je jezelf met serums in de lucht houdt maken 2m of 1m40 wings weinig meer uit. imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55

Woohooo

Smilie, James Smilie

Is het al tijd voor deel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Als iemand zin heeft een nieuwe TS te maken / beetje updaten waar nodig wat er nu is ;).

Ligt het verder aan mij of valt die "event" welk momenteel gaande is een beetje tegen? Leuk hoor die candy, maar is er verder eigenlijk nog wat behalve die troep welk je inventory enkel vult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
Ik wil best ook deel 3 maken, maar ik weet niet echt wat ik er bij moet zetten en wat ik moet veranderen, dus als iemand hiermee kan helpen, dan graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

De event is nogal 'meh'. Een paar verhaaltjes en wat transformation candies. Leuk, maar zeker niet heel erg boeiend. Ik hoop dat ze met kerst wat meer uit de kast trekken dan dit.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Seraphyn schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:37:
De event is nogal 'meh'. Een paar verhaaltjes en wat transformation candies. Leuk, maar zeker niet heel erg boeiend. Ik hoop dat ze met kerst wat meer uit de kast trekken dan dit.
http://www.aionsource.com...vent-updated-day-4-a.html

je krijgt een potion pack(wss zeer goede potions) en een custom title als je het even succesvol afrond.
Transformatie candy is altijd nice.. craften gaat veel sneller als je transformed bent omdat je dan geen craft animaties hebt na elke succesvolle craft, scheelt een aantal seconden per craft.

Dus: Makkelijker craften (20-30*10 = ~300 minuten)
een titel
potion packs

en de hoofdprijs is voor USA only.

Is toch redelijk, niet?

[ Voor 35% gewijzigd door kaluro2 op 28-10-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
kaluro2 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:06:
[...]

http://www.aionsource.com...vent-updated-day-4-a.html

je krijgt een potion pack(wss zeer goede potions) en een custom title als je het even succesvol afrond.
Transformatie candy is altijd nice.. craften gaat veel sneller als je transformed bent omdat je dan geen craft animaties hebt na elke succesvolle craft, scheelt een aantal seconden per craft.
Dat zijn prijzen bij een contest van een community website. Heeft niks met NCsoft te maken. Die title is ook een forum title.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:32:
[...]

Die vleugels geven je meer flight-time, met die lvl40 vleugels kun je zonder verdere bonussen 2 minuten in de lucht blijven, dan kan zeker wel handig zijn in pvp maar ik denk dat je met lvl30 of CE vleugels en een nette voorraad wind serums gelijke prestaties kan halen. Immers, er zijn geen serums die meer dan 1m40s teruggeven, dus als je jezelf met serums in de lucht houdt maken 2m of 1m40 wings weinig meer uit. imo.
Het maakt wel degelijk een verschil in pvp. Dankzij de potions kun je de vliegtijd verdubbelen.
Dus met de normale wings en potions kun je makkelijk 2 min vliegen, met de CE wings en potions vlieg je zonder moeite 3min 20 en met de lvl40 wings zou je 4 min in de lucht moeten kunnen blijven.
Als je met een groep pvp't in de lucht wil je niet opeens dat de cleric moet landen omdat zijn CE wings "op" zijn, terwijl de rest nog 40 sec doorkan met de lvl40 wings.

Ik denk trouwens dat het in de praktijk wel een beetje mee zal vallen. De lvl40 wings zijn waarschijnlijk te duur voor de meeste mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Een collega van mij krijgt bij het inloggen nu voor de 2e keer : Oculazen Candy. Zo ook een Drakie Candy

Er wordt bij vermeld dat het een [EVENT] item is. Maar ik heb nog niet kunnen vinden wat dit precies inhoud.
Iemand hier een idee?

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Feutis991 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:48:
Er wordt bij vermeld dat het een [EVENT] item is. Maar ik heb nog niet kunnen vinden wat dit precies inhoud.
Iemand hier een idee?
Tha_T schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:03:
Hoeveel van die Sparkie-pakketten krijg je eigenlijk? Ik heb er nu 4 in mijn inventory en eik nemen ze imho alleen maar ruimte in.
Bugje bij NCsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb er nu ook 4 ofzo, zet ze in mijn storage en af en toe gebruik ik er eentje :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Feutis991 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:48:
Een collega van mij krijgt bij het inloggen nu voor de 2e keer : Oculazen Candy. Zo ook een Drakie Candy

Iemand hier een idee?
Dat het een item is die je gekregen hebt bij een event en dat je hem daardoor niet kan storen in legion/account warehouse, vendoren, brokeren of splitsen.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 13-09 17:44
SinergyX schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:38:
Ik heb er nu ook 4 ofzo, zet ze in mijn storage en af en toe gebruik ik er eentje :P
u heeft 4 slots ruimte in uw storage? Oo

sommige zijn wel handig hoor; die van de pluma en de sparkie geven je extra flighttime en daarbij kan je sneller aether gatheren omdat die animaties eruit zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door blueice85 op 30-10-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:38:
Ze zijn niet storable 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat zijn dan die rampendingen die je steeds blijft krijgen via die survey's? Gister weer 2x, nu voor een boompje en (nog een keer) die pluma vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

(jarig!)
Oh, ik heb ze toch echt in me Warehouse zitten 8)7

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ze zijn wel storable in de warehouse van je eigen character, maar niet in je account warehouse.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Mijn Yearly subscription is ook al afgeschreven zie ik net :X :'). "we have just charged you with <bedrag> ...". hmm dat had ik niet verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Tha_T schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:25:
Mijn Yearly subscription is ook al afgeschreven zie ik net :X :'). "we have just charged you with <bedrag> ...". hmm dat had ik niet verwacht :P
Heb je voor een jaar betaald? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
kaluro2 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:35:
[...]

Heb je voor een jaar betaald? :o
Waarom niet? Ten eerste is dat het goedkoopst per maand en voordat ik lvl cap haal zijn we al drie kwart jaar verder dus ja. Voor mij is dit aardig logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Tha_T schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:55:
[...]

Waarom niet? Ten eerste is dat het goedkoopst per maand en voordat ik lvl cap haal zijn we al drie kwart jaar verder dus ja. Voor mij is dit aardig logisch.
Ik denk dat hij meer doelt op: Heb jij zoveel vertrouwen in AION dat je het hele jaar het gaat spelen? :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
SpoTs schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:56:
[...]

Ik denk dat hij meer doelt op: Heb jij zoveel vertrouwen in AION dat je het hele jaar het gaat spelen? :p
Kort door de bocht; Ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Check die blauwe boots!!!
Gisteren nacht nog gekregen _net_ voor ik lvl20 werd en ze dus kon gebruiken.
En ik heb een sleep-arrow op de kop kunnen tikken voor 77K ipv de 120K die ze er nu voor vragen bij de broker! :D

http://uk.aiononline.com/characters/Spatalos/Yael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ach, die blauwe boots zijn wel nice, maar helemaal niet veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Tssss, party pooper :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Het beste aan die boots is dat er 3 manastones in kunnen ;)
Ik zou voor physical crit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Jep will do :)
Alleen die dingen zijn zo lastig te vinden.. en ik ga er geen kopen aangezien ik lvl20 ben.
Maarja, deze boots moeten toch wel een lvl of 4 a 5 mee gaan? Dus misschien ook wel...
Correct me if im wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Physical armor maakt vrij weinig uit als damage reduction.

het is Attack - armor /10 = damage taken

elke 10 armor = 1 damage reduction

dus als je 600 armor hebt heb je 60 damage reduction
als je 800 armor hebt heb je 80 damage reduction

dat maakt vrij weinig uit, vooral als ranger zijnde. en de evasion/parry is altijd grappig maar ook niet echt nodig, dus het aantal manastone slots betekend veel meer dan betere gear stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik begin een beetje schij tziek te worden van de 100e bots die er rond lopen.. echt overal waar ik kom op abyss en groep level spots na lopen er bots. Vaak ook gewoon lv40+.. ik kan echt niet begrijpen dat hier niks aan gedaan wordt. Straks zijn veel bots lv50 en worden deze vrolijk doorverkocht aan 1 of andere debiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manastones socketen gaat vaak fout bij. Erg vaak, zo vaak dat ik me afvraag of ik niet iets fout doe. Als een item lvl. 50 manastones kan hebben is het toch voor de beste kans op succes ook het beste om daar lvl. 50 stones in te doen. Of is me dat verkeerd verteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
kaluro2 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:42:
Physical armor maakt vrij weinig uit als damage reduction.

het is Attack - armor /10 = damage taken

elke 10 armor = 1 damage reduction

dus als je 600 armor hebt heb je 60 damage reduction
als je 800 armor hebt heb je 80 damage reduction

dat maakt vrij weinig uit, vooral als ranger zijnde. en de evasion/parry is altijd grappig maar ook niet echt nodig, dus het aantal manastone slots betekend veel meer dan betere gear stats.
Ow, dat is idd wel erg weinig...
Nouja, ze zijn wel 2x ze goed als mn oude... :) Dan gewoon lekker crit stones er in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:29:
Manastones socketen gaat vaak fout bij. Erg vaak, zo vaak dat ik me afvraag of ik niet iets fout doe. Als een item lvl. 50 manastones kan hebben is het toch voor de beste kans op succes ook het beste om daar lvl. 50 stones in te doen. Of is me dat verkeerd verteld?
Dat is je verkeerd verteld :+
Ik stop regelmatig lv 40- manastones in mijn equip ( + 18 of +20 magic boost maakt geen reet uit behalve in de prijs :9 ) en het gaat zowat altijd goed :)

De xp die je nodig hebt schiet trouwens de lucht in na lv 30 zeg :( op lv 36 alweer 19 mil xp, na questen nog 13 mil te gaan -.- Naja schijnt na lv 40 nog erger te zijn, dan schijn je op zijn minst 18 uur bezig te zijn met 1 lvl :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
ixl85 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:47:
[...]

Ow, dat is idd wel erg weinig...
Nouja, ze zijn wel 2x ze goed als mn oude... :) Dan gewoon lekker crit stones er in!
Jep, maar ik bedoelde meer dat je in principe nooit een blauw stuk gear voor iets groens zou moeten inruilen omdat die groene betere armor/parry/evasion heeft. omdat die minder manastone slots hebben.

zelfde geld voor geel naar blauw en oranje naar geel.

Tuurlijk zijn er gevallen waarbij je blauwe gear ZO outdated is, tuurlijk, dat is altijd zo en dan is wisselen misschien nog een optie.

je wapen wél up to date houden ;)

Ik heb nu ook allemaal blauwe gear bij elkaar verzamelt met het oog op meer manastone sockets:

http://uk.aiononline.com/...?charID=79185&serverID=34

[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 31-10-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 08-07 20:51
Ik heb een middagje besteed aan het gatheren van mats om mijn cooking skill omhoog te krijgen. In tottaal zo'n 300 gerechten gekookt en mijn Cooking skill naar lvl80 gebracht.
Alleen nu zit ik dus met een shitload aan food. Ik verkoop het nauwelijks boven kostprijs (~100 kinah per gerecht), maar raak het aan de straat stenen niet kwijt.
Buffs:
Evasion +10
Magical Boost + 10
Accuracy +12
... (etc)
Op zicht toch mooi meegenomen, dacht ik zo? Of zit ik er ver naast.

Iemand hier ervaring met het verkopen van food? Kan wel wat tips gebruiken. Best zonde om het maar te trashen.

[ Voor 1% gewijzigd door TheMe op 31-10-2009 15:36 . Reden: kostprijs verlaagd :-p ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Je kunt bweter work orders doen om je cooking te levelen.
Mats koop je gewoon bij de vendor die daar staat en je blijft zo ook niet met alle troep zitten :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Nowa schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:36:
Je kunt bweter work orders doen om je cooking te levelen.
Mats koop je gewoon bij de vendor die daar staat en je blijft zo ook niet met alle troep zitten :)
Ik dacht dat je neit alles kon halen van je spullen bij de vendor voor je crafting...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45
Als je eten gaat verkopen zal de +crit variant waarschijnlijk het best verkopen. Er is volgens mij niet veel vraag naar vanwege het feit dat het een consumable is en slechts maar een kleine periode werkt. Dat, en het is maar een marginale statische stat boost xD. Mijn redenen om het (nog) niet te kopen :p.

Also, gisteren heel de dag wezen craften. Ik heb m'n Handicrafting van 20 (?) naar 152 gekregen ofzo. Ik zie er echter nog geen voordeel in om te craften; mats zijn lastig/duur aan te komen, het uiteindelijke gecrafte item is niet eens zo heel goed. Om nog niet te spreken of iets wel of niet proc'd, de enige awesome items die je kunt maken moet je proccen, met als een mat een geproc'de wapen. Tegen de tijd dat dat is gelukt ben je: of allang een hoger level, of heel veel kinah kwijt aan mats en natuurlijk ook nog vaak veel tijd kwijt. Dan kijk je even goed en zie je dat er mobs zijn die iets kunnen droppen wat slechts 2dps slechter is dan wat je wilde maken... 8)7

Maar hopelijk wordt het beter en kan ik er later nog wat fun/kinah mee verkrijgen :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 08-07 20:51
Jimmy_ schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:40:
Als je eten gaat verkopen zal de +crit variant waarschijnlijk het best verkopen. Er is volgens mij niet veel vraag naar vanwege het feit dat het een consumable is en slechts maar een kleine periode werkt. Dat, en het is maar een marginale statische stat boost xD. Mijn redenen om het (nog) niet te kopen :p.
...
Maar hopelijk wordt het beter en kan ik er later nog wat fun/kinah mee verkrijgen :> .
Lijkt me dat je 100 kinah voor een minimale stats boost toch niet zo gek is.
Maar ben het absoluut met je bevindingen eens. Mats verzamelen is duur + tijdrovend + bagspace en het voordeel is er niet echt.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Mats zelf verzamelen is niet duur, kopen wel. Ik hou vaak wel wat mats over, of er zitten een paar in de legion warehouse die ik kan gebruiken om wat leuks te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer zeg, de DC problemen (geheugen gedoe tijdens fortress aanvallen etc.) en lag zijn nog niet opgelost.
Mooie game maar in dit geval cancel ik mijn subscription, mooie woorden van: "we gaan blablabla"/"we zijn er mee bezig" accepteer ik echt niet meer van bedrijven. Al die mooie verhalen dat hun wel eventjes laten zien hoe je 100de mensen laat knokken zonder lag/DCs zijn bullshit atm. En dat 2GB verhaal is natuurlijk belachelijk voor een game anno 2009.

Meer mensen die om dezelfde reden stoppen?

edit

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:10:
Jammer zeg, de DC problemen (geheugen gedoe tijdens fortress aanvallen etc.) zijn nog niet opgelost.
Mooie game maar in dit geval cancel ik mijn subscription, mooie woorden van: "we gaan blablabla"/"we zijn er mee bezig" accepteer ik echt niet meer van bedrijven.

Meer mensen die om dezelfde reden stoppen?
Ligt dat aan jouw specs of aan de game? ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:12:
[...]

Ligt dat aan jouw specs of aan de game? ;) ;) ;)
Ik draai alles max en zit dan op 60fps (Vsync), anders verdiep je je even in het probleem die vele mensen hebben. ;)
Vind het wel jammer hoor, mooie game.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:13:
[...]
anders verdiep je je even in het probleem die vele mensen hebben. ;)
Anders leg je even je eigen probleem uit aan de mensen die daar geen last van hebben. :o

Maar dan cancel je je abbo toch, en dan kijk je over 1 a 2 maanden toch weer.
Hoogstwaarschijnlijk is er dan een boel opgelost (wat _altijd_ bij zulke games is, dus je had het kunnen weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:13:
[...]

Ik draai alles max en zit dan op 60fps (Vsync), anders verdiep je je even in het probleem die vele mensen hebben. ;)
Vind het wel jammer hoor, mooie game.
Dus dan ligt het eigenlijk wel aan je specs. Als je alles op max draait dan kan je eigenlijk wel verwachten dat in drukke gebieden je geheugen boven de 2GB uitkomt. Hier valt niks aan te doen behalve dan alles wat omlaag zetten, dit doe ik ook altijd tijdens fortress sieges en hierdoor heb ik bijna nooit last van een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:04:
[...]

Dus dan ligt het eigenlijk wel aan je specs. Als je alles op max draait dan kan je eigenlijk wel verwachten dat in drukke gebieden je geheugen boven de 2GB uitkomt. Hier valt niks aan te doen behalve dan alles wat omlaag zetten, dit doe ik ook altijd tijdens fortress sieges en hierdoor heb ik bijna nooit last van een crash.
Dit is geen oplossing. Ik draai op hoge resoluties (1920*1200), en dat ga ik echt niet veranderen omdat de game op dit gebied slecht in mekaar zit. Ik blijf me verbazen (haast niet meer) hoe dat mensen met dit soort dingen om gaan.... ik ga toch niet me PC afknijpen zodat ik geen crash krijg. :s
Wij zijn klant, in een winkel pik je toch ook al die crap niet? (waarschijnlijk ook, maar je snapt me punt hoop ik ;) ) Maar het is je goede recht er mee om te gaan op de manier hoe jij dat wil. :)

Maar goed eindeloze discussie, waarschijnlijk zijn vele het niet met me eens, maakt ook niet uit.

Have fun all. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik snap die hele 2GB isue trouwens helemaal niet, ik ben tot heden nooit gecrashed door wat dan ook, elten of sanctum. Ik dacht dat dat een Vista/7 issue is tov cry engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
SinergyX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:32:
Ik snap die hele 2GB isue trouwens helemaal niet, ik ben tot heden nooit gecrashed door wat dan ook, elten of sanctum. Ik dacht dat dat een Vista/7 issue is tov cry engine?
Ik had ergens gelezen dat 64-bit windows OS'en maximaal 2GB virtueel geheugen toestaan aan 32bit software.
Ik weet verder niet in hoeverre dit klopt, maar als het waar is dan zou de enige optie zijn een 64bit versie van de client te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:40
Ik heb momenteel zelf Windows 7 64-bit draaien, maar crashen doet hij bijna nooit. Heel af en toe maak ik dat nog wel eens mee, maar dat is eerder een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
SinergyX schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:32:
Nee, het treedt op in Windows XP, Vista en 7, op zowel 32 als 64 bit systemen. Hoeveelheid geheugen in je PC maakt niet uit. Het is wel iets specifieks voor de engine. Op zich crasht 'ie bij mij ook niet, het gebeurt eigenlijk alleen tijdens sieges in de abyss. Dan komen er zoveel players in beeld, dat de engine het begeeft. Men vermoedt dat het komt doordat de engine meer geheugen probeert te alloceren dan mogelijk is, zeker omdat mensen soms het probleem kunnen verminderen door het grafische detail sterk te verlagen.

Verder is het maar een klein, maar toch significant genoeg deel van de spelers dat dit probleem heeft. Het gebruik van een bepaald OS wil niet automatisch zeggen dat je dus wel/niet crashes krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door Brainstorm op 31-10-2009 19:22 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Jegorex schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:07:
[...]

Ik had ergens gelezen dat 64-bit windows OS'en maximaal 2GB virtueel geheugen toestaan aan 32bit software.
Ik weet verder niet in hoeverre dit klopt, maar als het waar is dan zou de enige optie zijn een 64bit versie van de client te maken?
Het is niet gerelateerd aan 64 of 32 bits windows, maar gewoon windows en 32 bits applicaties. Behalve als je het forceerd (wat volgens mij niet zonder issues is) zal windows het niet accepteren dat meer dan 2GB gebruikt wordt door een 32 bits applicatie. Dit gaf problemen bij WAR, en dit geeft nu weer problemen bij Aion.

De enige echte oplossing is welk je idd noemt echter, een 64 bits client. Maarja, veel te veel developers blijven een beetje in het stenen tijdperk hangen; denk aan 32 bits, directx 9, etc. De angst dat je klanten kwijt raakt als je daaraan voorbij gaat en niet de mogelijkheid zien om verschillende client versies uit te brengen zorgt er een beetje voor dat dit soort issues aanhouden.

Zal waarschijnlijk dus nog wel even duren voordat we bij Aion (en toekomstige/overige MMO's) een oplossing gebruikt zien worden voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Verder is het maar een klein, maar toch significant genoeg deel van de spelers dat dit probleem heeft. Het gebruik van een bepaald OS wil niet automatisch zeggen dat je dus wel/niet crashes krijgt.
Van de 9 mensen waar ik dit spel mee begonnen ben hebben er 6 last van, ncsoft doet er niets aan waardoor nu al die mensen hun abo hebben gecancelled (ik geef toe, het gebrek aan fatsoenlijke pve is ook een reden voor sommige).
Het spel heeft iig wel potentie, misschien is het inderdaad even afwachten tot die punten zijn aangepakt. (ncsoft kennende kan dat nog wel even duren maar wie weet passen ze zich aan aan de westerse markt nu ze hebben gezien dat er genoeg te halen valt)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Praten we nou over Aion zelf of nu alleen maar 2 pagina's lang over 2GB / crashes probleem?
Dan krijg je ook hetzelfde beeld als bij lantency problemen. Eigenlijk moet er een aparte topic komen voor Aion technische problemen. Daarbij heeft niet iedereen meteen een crash. Het hoort dus niet hier thuis. Hier moet gesprekken staan over het spel zelf!

De Vliegende Hollanders heeft sinds kort de embleem :)
Afbeeldingslocatie: http://www.vliegende-hollanders.nl/wp-content/themes/arras-theme/library/timthumb.php?src=http://www.vliegende-hollanders.nl/wp-content/uploads/2009/11/Nieuwe-embleem.jpg&w=630&h=250&zc=1

Met big smile kunnen we weer tegenaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
MrDummy schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:11:
De Vliegende Hollanders heeft sinds kort de embleem :)
[afbeelding]

Met big smile kunnen we weer tegenaan!
Haha, cool emblem. Ziet er goed uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
Ik heb een post gezien van een community manager ofzo dat ze er druk mee bezig zijn. En zoals iemand hier boven al uitlegde, het is niet de makkelijkste bug om te fixen en het kost ze wat tijd om de fix goed te testen.
Edit: Gevonden:
“With more people getting closer to 50, and more people daily being involved in PvP, the claims of client instability in mass PvP seem to be rising. What plans are there to tackle this, in particular in regards to the higher end raids, where the numbers are likely to be quite high once people start hitting the level cap?”

Most claims of client instability stem from more or less the same issue, the dreaded “Crysystem.dll error”. Over the last week we worked closely with our community and our fansites in order to help us get closer to a solution. We asked the administration of each site to help us gather helpful information, such as the IP address and time of report for those in their communities who had contacted our tech support team about this issue. Thanks to your feedback and the assistance of our great network of fansites, were able to submit a long list of data to our QA team.

The error is a confirmed bug and we have been working with the development team in Seoul to pinpoint the cause. A fix is in the works but the underlying cause is very complex. The bug requires a lot of work and testing before a permanent band-aid can be applied on top of it. The development team is investigating the matter and are testing a number of short and long term solutions, including better display options to the Aion client as well as system and memory optimizations.

We will make sure to keep you updated and will let you know as our potential solutions are tested through and ready to be implemented.
http://na.aiononline.com/.../view?articleID=138&page=

[ Voor 73% gewijzigd door BartelG op 01-11-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:32
Zo, ik ben Aion aan het installeren :) Heb de beta al gespeeld en vond het toen al geweldig, uiteindelijk overstag gegaan en toch maar gekocht. Wel pas NA de tentamen week geinstalleerd natuurlijk ;)

Welke server zijn de meeste tweakers te vinden? (Ik zie Gorgos vaak langskomen?) Is er een algemene GoT legion oid?

EDIT: *Slaat zichzelf voor z'n hoofd* Ik moet ook de TS lezen voordat ik dingen ga roepen :>

[ Voor 13% gewijzigd door omgwtfbbq op 01-11-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Gorgos ja, als Elyos. Asmo zijde is meestal bezet.

Ik heb niet eerder zo geirriteerd aan vele bots in desert van Eltnen. Vooral bij Klaw gebied. 5 bots lopen daar afzonderlijk rond op lopende band te killen. Ze laten niet toe dat je hun gear kan bekijken, maar Aiononline laat hun geheimen wel zien. De gear is apart met hoop dezelfde greenies en namen, en manastones zijn allemaal zelfde. Daarbij zitten er low levels tussen, meestal belt. Nog nooit titel erbij en ook geen abyss punten.

Meeste bots laten me met rust als ik mob attack, maar ik heb wel 1 irritante bot gehad die toch nog vol vuur loslaat op mijn mobs. Regelmatig weer als ie maar even in de buurt is. Continu kill stealen. Ik probeer contact te maken met hem in whisper, maar nee, helemaal niks.
Gekke is ook nog dat die bot opmerkelijk is: het draagt titel en is lid van een legion. Naam is Goldroger (Elyos / Gorgos) De gear mag iets normaal zijn, zijn gedrag is zeer storend. Het is wel goed dat ie bots stoort in hun werk, het valt ook hun mobs aan, maar dat ie ook mijne afpakt, en niet eens excuus zegt in chat, is reden om een report te doen.
De legion 'Failure' is daarmee zelf verdacht geworden.

Stuk verderop tref ik ook twee samenwerkende bots aan, chanter en gladiator. Hun gedrag valt gewoon op omdat ze altijd terugkeren op basis plek en level is ook gewoon hoog voor de zone.

Heb zelfs moeite mee om mijn quest af te kunnen maken... zo irritant gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
MrDummy schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:26:

Ik heb niet eerder zo geirriteerd aan vele bots in desert van Eltnen. Vooral bij Klaw gebied. 5 bots lopen daar afzonderlijk rond op lopende band te killen. Ze laten niet toe dat je hun gear kan bekijken, maar Aiononline laat hun geheimen wel zien. De gear is apart met hoop dezelfde greenies en namen, en manastones zijn allemaal zelfde. Daarbij zitten er low levels tussen, meestal belt. Nog nooit titel erbij en ook geen abyss punten.

Meeste bots laten me met rust als ik mob attack, maar ik heb wel 1 irritante bot gehad die toch nog vol vuur loslaat op mijn mobs. Regelmatig weer als ie maar even in de buurt is. Continu kill stealen. Ik probeer contact te maken met hem in whisper, maar nee, helemaal niks.
Gekke is ook nog dat die bot opmerkelijk is: het draagt titel en is lid van een legion. Naam is Goldroger (Elyos / Gorgos) De gear mag iets normaal zijn, zijn gedrag is zeer storend. Het is wel goed dat ie bots stoort in hun werk, het valt ook hun mobs aan, maar dat ie ook mijne afpakt, en niet eens excuus zegt in chat, is reden om een report te doen.
De legion 'Failure' is daarmee zelf verdacht geworden.

Stuk verderop tref ik ook twee samenwerkende bots aan, chanter en gladiator. Hun gedrag valt gewoon op omdat ze altijd terugkeren op basis plek en level is ook gewoon hoog voor de zone.

Heb zelfs moeite mee om mijn quest af te kunnen maken... zo irritant gewoon.
Zo grind ik ook nog wel eens met mijn cleric maat, gewoon hersenloos zsm grinden en dan weer naar het begin terugkeren wachtende op respawns.. en dan niks zeggen in normale chat ofzo, gewoon gezellig door grinden terwijl we op ventrilo praten. we zijn al vaker voor bots uitgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Nou dit weekend eindelijk 40 gedinged, ivm werk en andere bezigheden helaas niet alteveel tijd, maar we dingen vrolijk door. Was iets meer als 1 miljoen kinah kwijt voor de skills, maar ach, geld is zo te verdienen. Vanavond eens mijn nieuwe dp skill uitproberen.

Zit er ook over te denken om mijn stigma's wat meer over te schakelen naar pvp zoot, aangezien je in heiron je kont niet kan keren zonder een asmo tegen te komen. Gisteravond laat in Heiron weer, in vayzels peak. Een cleric en een assassin. En ik en een vriendin van mij dezelfde setup. Duurde even een paar minuten, maar uiteindelijk hun wel plat gekregen, de andere sins gebruikte zijn stuns niet al te goed en nadat ik me realiseerde dat het slimmer was om de cleric af te maken ging het redelijk snel. Was wel leuk dat, had nog niet echt samen met een bekende zo gevochten, was best leuk.

Ook nog geprobeerd om mee te helpen met een fortress siege, maar door het crashen heb ik er geen credit voor gekregen, beetje jammer.

En de asmos gefeli met het 1e upper layer fortress, is een knappe prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
MrDummy schreef op zondag 01 november 2009 @ 23:26:

Bots zijn inderdaad massaal aanwezig :( Loop je in Heiron rond, kun je zonder problemen 10+ bots opzoeken. Wat dan het vervelende is, is dat ik 9 van de 10 keer als ik ze wil reporten de melding "cannot send auto hunting reports right now" krijg. En bots die ik drie weken geleden al tegenkwam, lopen soms nog steeds rond...

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Iemand die Krall Molar al gedaan op Kaidan HQ? Beetje rare quest..
100 van die items verzamelen voor 1 paar schoenen welke 20% sneller lopen.

Als je die verkoop bij brooker krijg je er 15k per stuk voor, oftewel 1.5mil
Voor datzelfde geld kan je 3 paar schoenen kopen met 18% á 20% speedboost. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo ook maar eens melden hierzo! Normaliter fervent wow speler maar toch eens verder gaan kijken.
Dus afgelopen vrijdag eens Aion gehaald en het bevalt me super! Alles weer ontdekken en bekijken. Ben inmiddels een Elyos Spiritmaster op lvl 15 op de server Karhun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
Woohooo schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:57:
Iemand die Krall Molar al gedaan op Kaidan HQ? Beetje rare quest..
100 van die items verzamelen voor 1 paar schoenen welke 20% sneller lopen.

Als je die verkoop bij brooker krijg je er 15k per stuk voor, oftewel 1.5mil
Voor datzelfde geld kan je 3 paar schoenen kopen met 18% á 20% speedboost. :/
Ja nu er meer expert crafters komen raad ik iedereen aan om op 33 al die speed boots te kopen. Dan heb je er al 4 levels eerder profijt van.

Maar die KHQ boots waren destijds zo gehyped omdat er nog geen expert crafters waren, dat was toen dus de manier voor 20% runspeed boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

BartelG schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:27:
[...]

Ja nu er meer expert crafters komen raad ik iedereen aan om op 33 al die speed boots te kopen. Dan heb je er al 4 levels eerder profijt van.

Maar die KHQ boots waren destijds zo gehyped omdat er nog geen expert crafters waren, dat was toen dus de manier voor 20% runspeed boots.
Mja inderdaad, ik heb ook nog een stel molars, maar daar ga ik wel aan verdienen en daar dan de gear voor kopen ipv geld weggooien aan gear die je ook op andere manieren kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heb net 72 molars verkocht voor 15k per stuk, en voor 300k een stel schoenen gekocht met 18% speedboost :) Van het overige geld nog ff wat gloves kopen met 5-6% boost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ach, ik ga gewoon die Guardian Commando Boots halen, ik heb nu al 65 molars dus dan kan ik die laatste 35 ook wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Heb eindelijk mijn eerste gele item :D Departed Soul’s Chain Gloves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Geen aion meer voor mij voorlopig :(

Mijn 8800gt kampte al wat langer met hitte problemen ( idle 85 graden ofzo.. load 107 graden met fanspeed op 100%)

Ik had al zo'n vermoeden dat hij het niet lang meer uit zou houden, dus ik heb een zalman VF-1000 gekocht en die geïnstalleerd, zit er goed op, fan doet het maar mijn monitor zegt "no input detected"; dus iets zegt me dat mijn kaart overleden is :).

Zal wel weer uit de legion gekicked worden heh... door inactivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit weer te denken aan Aion te spelen, was gestopt toen de game echt begon en had geen zin om een gamecard te halen bij de winkels xD
Maar nu ben ik weer uitegeken op WoW dus ga deze week lekker een gamecard kopen nadat ik klaar ben met Borderlands co-up met me vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Ah....

Mensen zeiden dat ik niet moest zeuren bij het grinden..
Templar, level 38 en helemaal klaar met het grinden, geen zin meer. Fuck et.

Ben toen een ranger alt gemaakt, nu snap ik waarom mensen zeggen dat grinden meevalt..

In de tijd dat ik op de ranger een mob dood heb, is mijn templar op +- 60% hp van dezelfde mob.
Vervolgens gaat de ranger rustig verder naar de volgende mob, maar moet de templar zitten om hp terug te krijgen..

Wat een verademing.
En in tegenstelling tot de Templar is de Ranger voor pvp niet afhankelijk van zijn gear (naast de bow dan)
Level 19, en ruim 200k kinah + een +10 bow.. zalig..
Binnen een uurtje van level 19 naar 21 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, dat is nu wel beetje bekend dat templar absoluut geen mob grinder is :+

Ranger heb ik tijdje geprobeerd, maar ben iets te verwend door force archer van Cabal (grafisch dan).

M'n chanter is geen super killer, maar stoom aardig rustig door. Zeker tov mn SM (wachten op DP skill) en templar (watjes gooier!).

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Hahaha ja, solo-en met een templar is niet te doen. Ik speel zelf een templar, maar ik zorg altijd dat ik in een party zit. Zit ik niet in een party, ga ik wel aether gatheren of mijn craft skill omhoog gooien. Het gaat sloom, maar in een party gaat het net zo snel als de ranger die naast me staat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
ZaPPZion schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:49:
Hahaha ja, solo-en met een templar is niet te doen. Ik speel zelf een templar, maar ik zorg altijd dat ik in een party zit. Zit ik niet in een party, ga ik wel aether gatheren of mijn craft skill omhoog gooien. Het gaat sloom, maar in een party gaat het net zo snel als de ranger die naast me staat haha
Alleen is die ranger solo en krijg hij alle XP / drops en ben jij in een party ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als je killratio gelijk blijft tov aantal team members, heb je daar an sich geen last van :)

Pak een gladiator en chanter solo, 75% efficient (glad heeft geen healer, chanter mist wat dmg). Zet ze samen en je trekt ze beide naar 100%, principe dus beter af dan solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
Killion schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:05:
In de tijd dat ik op de ranger een mob dood heb, is mijn templar op +- 60% hp van dezelfde mob.
Vervolgens gaat de ranger rustig verder naar de volgende mob, maar moet de templar zitten om hp terug te krijgen..
Vanaf 25-30 moet de ranger ook gaan resten, niet voor hp, maar voor mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

http://uk.aiononline.com/veteranrewards/

geinig iets,

zou vanaf morgen beschikbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Die wings zijn echt heel erg nice. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

BartelG schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:34:
[...]

Vanaf 25-30 moet de ranger ook gaan resten, niet voor hp, maar voor mana.
Klopt of je koopt gewoon wat mana pots :) Of gebruikt Mana Treatment skill :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

lol heb echt weer lekker geld verdient van t weekend..

Word of Inspiration stigma voor 300k gekocht, 2uur later voor 750k verkocht, ik denk dat moet beter kunnen. Nog een keer zelfde stigma gezocht waarvan er dagenlang geen op brooker te vinden waren. Nog 1tje kunnen vinden voor 450k en uiteindelijk voor 2mil verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Nou ben ik ineens toch blij met mijn jaarabbo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Tha_T schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:50:
[...]

Nou ben ik ineens toch blij met mijn jaarabbo :P
Krijgt enkel voor de reeds gepasseerde maanden reward, dus voor die 6 mnd reward met 40+ wings moet je toch nog wachten tot 2010 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
psychodude schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:58:
[...]

Krijgt enkel voor de reeds gepasseerde maanden reward, dus voor die 6 mnd reward met 40+ wings moet je toch nog wachten tot 2010 ;).
Tot die tijd zie ik andere leuke dingen erbij staan imho. Die vleugels geloof ik wel. Ik ben nog lang geen 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
Hmm die vleugels zijn erg goed, maar om nu een half jaar zonder vleugels te spelen is me wat veel :S ik denk dat ik die 1 miljoen vleugels maar moet kopen dan, en dan na een half jaar die nieuwe krijgen. Trouwens Tha_T, je bent als het goed is wel 40 over een half jaar, zo niet, kun je beter stoppen, dan loop je wel erg achter bij de rest :P
Ook wel tof dat je Lodas Amulets krijgt. Zijn erg handig als je rested bent en je gaat een instance in, dat geeft wel lekkere xp :)
Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)