Ik ben toch maar rond aan het kijken om een char over te kopen.. Alle skills opnieuw trainen is gewoon te frustrerend als je het allemaal al eens gedaan hebt.
Verwijderd
Ik vlieg op dit moment een Caracal.De_Bastaard schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:03:
[...]
Kan je al cruisers fitten? Waarmee doe je missies? En welk level missies doe je?
[High]
4x assault (kan ook heavy) + extra assault of salvager als ik lui ben.
[Med] (is nog een beetje een rommeltje)
Medium Shield booster
Shield Extender
Webifier
(rat specific hardener)
[low]
BCD I
PDS I
Ben op dit moment met de Sisters of EVE arc bezig. Uiteindelijk doel is solo missies voor de cash en da lootz. En ik wil nuttig kunnen zijn in fleets voor PvP. Solo PvP trekt me niet echt, één van die M's is Multiplayer
waarom de webber? afaik is de webber alleen nuttig op een bs, als je guns used (zijn ze trager, heb je meer kans dat de tracking van je gun goed genoeg is)
kan je beter een invul T2 pakken oid..
heb je eigenlijk een passive all shield resists dingetje?
voor armor heb je de energized adaptive nano membranes (eanm) (maar weer geen active versie van)
invulnerability field T2 is alleen maar active
kan je beter een invul T2 pakken oid..
heb je eigenlijk een passive all shield resists dingetje?
voor armor heb je de energized adaptive nano membranes (eanm) (maar weer geen active versie van)
invulnerability field T2 is alleen maar active
[ Voor 44% gewijzigd door Dutch2007 op 22-10-2009 13:20 ]
Webber is zeker wel nuttig ook met missiles, alleen bij AMLs in missies (die jij gebruikt) helpt het niet echt.
Ik gebruik sowieso geen webber, dat maakt weer een flinke deuk in je shield tank, met missiles raak je meestal toch wel als je in range bent.
Met webber gaat je target wel langzamer en doe je meer damage.... je zou anders ook een painter kunnen fitten ivp webber.
In een missie met Assault Missile Launchers zou je nooit een NPC hoeven te webben. Ze kunnen wel 3 km/s of zo die kleine frigates maar als die binnen bereik zijn gaan ze normale snelheid.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ah Thorax... De herinneringen komen boven drijven.
hallo!
hoe is het hier?
Ik heb laatst eens geprobeerd via "contracts" een courier-job te doen.
Omdat er over het algemeen het idee is dat het toch wel scams zijn...en omdat ik dat toch wel eens wilde zien hoe dat in z'n werk ging.
Dus regelmatig checken, en ik had nu eindelijk wat ISK om te riskeren
, en toen vond ik toch een goed probeersel: 40.000 isk borg inleggen 80.000 als je de spullen binnen de gestelde tijd aflevert.
Nou, het viel me mee. Alles verliep goed.
Gisteren weer eentje geprobeerd voor 200.000 ISK. En die verliep ook goed!
Ik weet niet of ik het vaker zal doen, er zal vast wel een scam tussen zitten.
Maar het is wel apart om een keertje niet bij een agent iets af te doen.
hoe is het hier?
Ik heb laatst eens geprobeerd via "contracts" een courier-job te doen.
Omdat er over het algemeen het idee is dat het toch wel scams zijn...en omdat ik dat toch wel eens wilde zien hoe dat in z'n werk ging.
Dus regelmatig checken, en ik had nu eindelijk wat ISK om te riskeren
Nou, het viel me mee. Alles verliep goed.
Gisteren weer eentje geprobeerd voor 200.000 ISK. En die verliep ook goed!
Ik weet niet of ik het vaker zal doen, er zal vast wel een scam tussen zitten.
Maar het is wel apart om een keertje niet bij een agent iets af te doen.
Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb
Ja maarja echt rendabel is het niet of wel? Je bent toch vaak lang aan het vliegen, in die tijd had je ook wel n paar andere missies kunnen doen...
Wat bedoel je met scam? Hoe gaat dat in zijn werk dan?
Courrierjobs zijn volgens mij niet zomaar te scammen, degene die het contract opzet kan niet zomaar je contract failen.
Wat wel vrijwel zonder uitzondering scams zijn, zijn freeform contracts. Deze alleen aangaan als je de ander goed kent en vertrouwd, in (non-NPC) corp bijvoorbeeld.
Wat wel vrijwel zonder uitzondering scams zijn, zijn freeform contracts. Deze alleen aangaan als je de ander goed kent en vertrouwd, in (non-NPC) corp bijvoorbeeld.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Lijkt mij ook vrij waterdicht, tenzij er weer een vorm van exploit zou bestaan. Jammer dat de verloning marktgerelateerd gebeurt en zo laag is atm. Want zo kan je er geen aparte profession van maken, zoals bij mining, trading, invention het geval is. Ben wel te vinden voor een potje ruimte-trucking af en toe.Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:37:
Courrierjobs zijn volgens mij niet zomaar te scammen, degene die het contract opzet kan niet zomaar je contract failen.
En belangrijkste, hoe veilig is transporten in highsec, eventueel met cargoscannende piraatjes op de loer?
Of torenhoge borg eisen en dan je schip afknallen om maar niet te hoeven betalen. Vorm van scam imho.
Freeform contracts zijn verwijders, 95% van de courier scams zijn courier contracts richting 0.0 stations waar je geen docking rechten hebt.
Ah ja daar ging het me ook niet echt om, ik wilde wel eens weten wat dat " contracts " helemaal was. Bovendien viel het mee, het was maar 2 jumps!De_Bastaard schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:25:
Ja maarja echt rendabel is het niet of wel? Je bent toch vaak lang aan het vliegen, in die tijd had je ook wel n paar andere missies kunnen doen...
Maar ik zou zelf ook niet echt weten hoe je het moet scammen. Misschien dat ze je naar een lowsec gedeelte lokken en dan je opblazen? Weet ik het.
Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb
dat en zoals hierboven je een contract laten doen naar een 0,0 station waar je geen docking rights hebtSuperPrinses schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:33:
[...]
Ah ja daar ging het me ook niet echt om, ik wilde wel eens weten wat dat " contracts " helemaal was. Bovendien viel het mee, het was maar 2 jumps!
Maar ik zou zelf ook niet echt weten hoe je het moet scammen. Misschien dat ze je naar een lowsec gedeelte lokken en dan je opblazen? Weet ik het.
Oh ja! wat lelijk zegangel00008 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:44:
[...]
dat en zoals hierboven je een contract laten doen naar een 0,0 station waar je geen docking rights hebt
Nou het ging goed en ik had het allemaal wel uitgezocht waar ik heen moest.
Maar ja ik ga inderdaad nu weer de missions doen.
Hebben jullie dat ook wel eens gehad dat jullie een missie twee keer aangeboden hebben gekregen die je al helemaal afgedaan had de eerste keer?
Ik heb wel eens in 5 missies (of missie-reeksen) 4x die roze dolls mogen verzamelen, dus ja, het komt voor
Rhàshan - Aditu Sunlock
Oh ja en had je toen gezien dat er staat " can you hear the dolls" ???Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:55:
Ik heb wel eens in 5 missies (of missie-reeksen) 4x die roze dolls mogen verzamelen, dus ja, het komt voor
Oh hoe ga je trouwens een level up ?
Je bedoelt agent level? Zorgen dat je genoeg standing hebt om met lvl2 agent te kunnen praten.
En twee keer dezelfde missie? Gebeurd continue.
En twee keer dezelfde missie? Gebeurd continue.
Diezelfde missie krijg je ook bij level 2, 3,4 agents hoor
Channel changed to FinFleet Corp
Meteen een skill plan van 70dagen... Zodat ik in een t2 fit tempest of maelstrom kan
Meteen een skill plan van 70dagen... Zodat ik in een t2 fit tempest of maelstrom kan
ben mijn altje nu aan het ombouwen naar een Wormhole space goedkeuring. (mijn eigen eisen overigens) Alt is eigenlijk puur voor ondersteuning van main en natuurlijk ook voor extra harvesten en/of minen.
wat hij moet kunnen:
- hauler die meer dan 1 can per keer kan vervoeren, check! (impel, 38k m3)
- gas harvester (moa) met 5 t2 harvesters, over 4 dagen is de skill klaar.
- Hulk met t2 strip miners, t2 mining upgrades, t2 mining drones en t2 crystals voor de dure ore's (arkonor bistot crokite, rest mine ik toch niet) hoop skils om te doen ook wel... mining is vanmiddag op lvl5, is een begin
- buzzard met expanded sister launcher en sister probes, rigs etc. Alle skils staan nu op lvl 3/4 voor scannen, wordt aan gewerkt na de hulk om deze te verbeteren.
- salvager met 4x t2 salvagers, 1x t2 analyser, 1x t2 codebreaker. = 3 skils naar lvl 5.... staat ook in planning...
lange termijn:
-orca besturen
-rorqual besturen
-freighter besturen van zowel gallente als amarr (ik heb een obelisk, maatje een providence...delen de alt een beetje
)
-logistics voor remote armor rep. Guardian of Oneiros of scimitar(armor?) dus.
lange lange termijn:
-carrier
mis ik nog wat?
overigens heeft de alt al 50mil sp... vooral pve skils en industry / science
wat hij moet kunnen:
- hauler die meer dan 1 can per keer kan vervoeren, check! (impel, 38k m3)
- gas harvester (moa) met 5 t2 harvesters, over 4 dagen is de skill klaar.
- Hulk met t2 strip miners, t2 mining upgrades, t2 mining drones en t2 crystals voor de dure ore's (arkonor bistot crokite, rest mine ik toch niet) hoop skils om te doen ook wel... mining is vanmiddag op lvl5, is een begin
- buzzard met expanded sister launcher en sister probes, rigs etc. Alle skils staan nu op lvl 3/4 voor scannen, wordt aan gewerkt na de hulk om deze te verbeteren.
- salvager met 4x t2 salvagers, 1x t2 analyser, 1x t2 codebreaker. = 3 skils naar lvl 5.... staat ook in planning...
lange termijn:
-orca besturen
-rorqual besturen
-freighter besturen van zowel gallente als amarr (ik heb een obelisk, maatje een providence...delen de alt een beetje
-logistics voor remote armor rep. Guardian of Oneiros of scimitar(armor?) dus.
lange lange termijn:
-carrier
mis ik nog wat?

overigens heeft de alt al 50mil sp... vooral pve skils en industry / science
Doe je snel. Wat kost zo'n ding, 30 of 40 miljard?

Wabs: Je hebt dat ongetwijfeld in Evemon staan. Hoeveel jaar is je queue met al die dingen wel niet? Sowieso: 50m in een alt
Dat gaat me af en toe wel tegenstaan aan Eve, dan wil je iets nieuws proberen, en tegen de tijd dat je dat ook kunt ben ik vaak de interesse in die richting alweer enigszins kwijt en wil ik iets anders
Rhàshan - Aditu Sunlock
heb het thuis in eve mon staan, kan het hier niet zien.
Tijd valt wel mee hoor.
Hulk duurt anderhalve maand denk ik. astrology 5 en mining barge 5 duren wel even namelijk. exhumers breng ik naar 4, 5 misschien in de toekomst.
natuurlijk dan ook nog de strip miners, drones en de mining upgrades... kan wel even duren bij elkaar.
t2 crystals valt wel me. Zijn maar 3 ores die ik doe en de skills hoeven maar naar lvl 4, niet 5of de crystals te fitten.
Ik denk dat hulk met alles t2 3 tot 4 maandne nog duurt.
De buzzard kan ik al vliegen, scan skils optimaliseren heeft geen haast, alles naar lvl 4 en dan gaat het al prima. duzs misschien nog een weekje.
gas harvesten is ook maar 4 dagen voor lvl 5.
salvager staat op 4 nu, is een 3x skill dus duurt zon 10-11 dagen voor die op 5 is
alaysers en codebreakers weet ik even de multiplyer niet van maar kan wel even duren.
freighters gaat snel, iig de providence. nog geen week voor ik die kan vliegen (heb ammar industrial 5 al), skills zijn alleen duur...
orca moet ik dan alleen mining foreman lvl 5 voor doen dus na de hulk ook vrij rap.
rorqual is een ander verhaal. die advanced spaceship command lvl 5 is niet zo leuk om te doen.
denk dat ik alles tot de orca zeker binnen een maand of 5-6 af kan hebben.
voordeel is dat ik alle learning skils al op 5 heb en een+4 set heb zitten. + alles is gemaxed op intel en memory omdat ik science aan het skillen was. Gelukkig gebruik je die 2 ook heel veel voor de bovengenoemde skils
in maart mag ik ze iig weer aanpassen. we zien wel!
btw, is er een manier om achter je api te komen zonder dat je op de eve site hoeft te komen (is geblocked op mn stage....)
Tijd valt wel mee hoor.
Hulk duurt anderhalve maand denk ik. astrology 5 en mining barge 5 duren wel even namelijk. exhumers breng ik naar 4, 5 misschien in de toekomst.
natuurlijk dan ook nog de strip miners, drones en de mining upgrades... kan wel even duren bij elkaar.
t2 crystals valt wel me. Zijn maar 3 ores die ik doe en de skills hoeven maar naar lvl 4, niet 5of de crystals te fitten.
Ik denk dat hulk met alles t2 3 tot 4 maandne nog duurt.
De buzzard kan ik al vliegen, scan skils optimaliseren heeft geen haast, alles naar lvl 4 en dan gaat het al prima. duzs misschien nog een weekje.
gas harvesten is ook maar 4 dagen voor lvl 5.
salvager staat op 4 nu, is een 3x skill dus duurt zon 10-11 dagen voor die op 5 is
alaysers en codebreakers weet ik even de multiplyer niet van maar kan wel even duren.
freighters gaat snel, iig de providence. nog geen week voor ik die kan vliegen (heb ammar industrial 5 al), skills zijn alleen duur...
orca moet ik dan alleen mining foreman lvl 5 voor doen dus na de hulk ook vrij rap.
rorqual is een ander verhaal. die advanced spaceship command lvl 5 is niet zo leuk om te doen.
denk dat ik alles tot de orca zeker binnen een maand of 5-6 af kan hebben.
voordeel is dat ik alle learning skils al op 5 heb en een+4 set heb zitten. + alles is gemaxed op intel en memory omdat ik science aan het skillen was. Gelukkig gebruik je die 2 ook heel veel voor de bovengenoemde skils
btw, is er een manier om achter je api te komen zonder dat je op de eve site hoeft te komen (is geblocked op mn stage....)
Hahaha hij/ik bedoelde de avatar hier op GoT ... m.a.w. je plaatje links onder je usernamePaul Nieuwkamp schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Doe je snel. Wat kost zo'n ding, 30 of 40 miljard?[afbeelding]
Wabs: Je hebt dat ongetwijfeld in Evemon staan. Hoeveel jaar is je queue met al die dingen wel niet? Sowieso: 50m in een altIk heb er uberhaupt maar, euh... -2 miljard? Mijn Evemon is stuk
Ander char op dat account is aan het trainen, dan geeft Evemon wel vaker -2 mld aan
![]()
Volgens mij had ik 20m SP of zo.
Dat gaat me af en toe wel tegenstaan aan Eve, dan wil je iets nieuws proberen, en tegen de tijd dat je dat ook kunt ben ik vaak de interesse in die richting alweer enigszins kwijt en wil ik iets anders
Refinery Efficiency 5 en Metallurgy 5? (ore) processing heeft best hoge prereqs, iig de high-ends.Wabs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:25:
Als je al Evemon of EFT hebt draaien dan valt het wel uit de ini-bestandjes te halen, anders zou ik het niet weten.btw, is er een manier om achter je api te komen zonder dat je op de eve site hoeft te komen (is geblocked op mn stage....)
Hence the sneaky [afbeelding]De_Bastaard schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:29:
Hahaha hij/ik bedoelde de avatar hier op GoT ... m.a.w. je plaatje links onder je username
Rhàshan - Aditu Sunlock
refinery efficincy hebik al op 5 (scrap metal zelfs ook al) en metallurgy dus ook.Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:45:
[...]
Refinery Efficiency 5 en Metallurgy 5? (ore) processing heeft best hoge prereqs, iig de high-ends.
[...]
Als je al Evemon of EFT hebt draaien dan valt het wel uit de ini-bestandjes te halen, anders zou ik het niet weten.
[...]
Hence the sneaky [afbeelding]
Weet iemand een progsel waarmee je zelf in kan stellen welke skils je hebt en die dan kan opslaan als xml? heb het net geprobeerd om in een blanco xml mijn skils toe te voegen, dat is onmogelijk veel werk (elke keer opzoeken hoeveel sp lvl 4 of 5 is enzo...) eft kan je bijv zelf een char maken en weizigen. dit is dan alleenhelaas weer niet het zelfde als de XML in evemon
wil dus zelf mijn char hier bouwen om in eve mon te zetten, kan dus niet bij mijn api, maar weet wel redelijk welke skills ik al heb gedaan en welke niet.
Dacht dat EVEmon het kon opslaan als xlm. En dat weer toevoegen bij een ander EVEmon.Wabs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:39:
[...]
refinery efficincy hebik al op 5 (scrap metal zelfs ook al) en metallurgy dus ook.
Weet iemand een progsel waarmee je zelf in kan stellen welke skils je hebt en die dan kan opslaan als xml? heb het net geprobeerd om in een blanco xml mijn skils toe te voegen, dat is onmogelijk veel werk (elke keer opzoeken hoeveel sp lvl 4 of 5 is enzo...) eft kan je bijv zelf een char maken en weizigen. dit is dan alleenhelaas weer niet het zelfde als de XML in evemon![]()
wil dus zelf mijn char hier bouwen om in eve mon te zetten, kan dus niet bij mijn api, maar weet wel redelijk welke skills ik al heb gedaan en welke niet.
thnx, dat kan idd! best lastig, zelf invullen welke skils je al hebt, en of je ze nou op 4 of op 5 hebt bijvCalamor schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:59:
[...]
Dacht dat EVEmon het kon opslaan als xlm. En dat weer toevoegen bij een ander EVEmon.
ach, gaat vanzelf eh die sp. Mijn alt zit nu op 82, wel met maar 145 skills, maar voor puur industry/science is het genoeg.Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Doe je snel. Wat kost zo'n ding, 30 of 40 miljard?[afbeelding]
Wabs: Je hebt dat ongetwijfeld in Evemon staan. Hoeveel jaar is je queue met al die dingen wel niet? Sowieso: 50m in een altIk heb er uberhaupt maar, euh... -2 miljard? Mijn Evemon is stuk
Ander char op dat account is aan het trainen, dan geeft Evemon wel vaker -2 mld aan
![]()
Volgens mij had ik 20m SP of zo.
Jullie wormhole miners moeten toch onderhand wel al genoeg isk hebben om een redelijke alt te kunnen kopen of niet?
Ik zou ook wel een alt willen, maar voel er atm weinig voor om nog een account te moeten betalen en weer vanaf 0 moeten beginnen.
ik ben geen carebear hoor. haha, liefst PVP! maar soms zijn er momenten dat dat niet gaat (geen wormholes naar 0.0 of andere bewoonde wormholes) dan maar gas halen of minen, levert het online zijn nog wat op. Het is een bij rol, pvp gaat zeker voor en is ook 10x leuker.
gister wel 180km3 arkonor opgehaald in anderhalf uur met 1 char
toch nog wat centjes.
kunnen we weer pvp schepen kopen!
corp is van plan om black ops fleets te doen. dus mini jump bridges met recons en covert ops enzo. wel leuk! black ops is alleen DUUR
btw, in eve mon char na gemaakt, zal niet 100% kloppen maar geeft een beeld. De hulk alles t2 (drones, miners, crystals) kost me nog 72 dagen.
de orca + hulk is ongeveer 10 dagen extra (83 dagen)
rorqual +orca +hulk is in totaal 109 dagen (orca en hulk kan ik dan vliegen, maar zeker niet alles op 5 geskilld voor deze 2) capital ships en industrial capital schips is samen alleen wel goed voor 900m isk! dus denk dat die nog even moet wachten.
maargoed, 3 maanden voor super hulk en orca is best okay
orca is alleen niet heel nuttig dus denk dat ik die niet ga doen. Te lomp en zwaar voor wormholes. Logistics is next
gister wel 180km3 arkonor opgehaald in anderhalf uur met 1 char
corp is van plan om black ops fleets te doen. dus mini jump bridges met recons en covert ops enzo. wel leuk! black ops is alleen DUUR
btw, in eve mon char na gemaakt, zal niet 100% kloppen maar geeft een beeld. De hulk alles t2 (drones, miners, crystals) kost me nog 72 dagen.
de orca + hulk is ongeveer 10 dagen extra (83 dagen)
rorqual +orca +hulk is in totaal 109 dagen (orca en hulk kan ik dan vliegen, maar zeker niet alles op 5 geskilld voor deze 2) capital ships en industrial capital schips is samen alleen wel goed voor 900m isk! dus denk dat die nog even moet wachten.
maargoed, 3 maanden voor super hulk en orca is best okay
[ Voor 37% gewijzigd door Wabs op 23-10-2009 13:53 ]
Black Ops zijn duur ja, daar ben je al heel snel heel veel isk voor kwijt 
Misschien moet ik maar eens zo'n WH in jumpen en kijken of ik een orca met loot kan ransommen aangezien ik hem zelf niet kan vliegen
Of misschien als ik klaar ben met school (nog zo'n 3 maanden..) een alt kopen met die skills en dan een WH clubje joinen
Misschien moet ik maar eens zo'n WH in jumpen en kijken of ik een orca met loot kan ransommen aangezien ik hem zelf niet kan vliegen
Of misschien als ik klaar ben met school (nog zo'n 3 maanden..) een alt kopen met die skills en dan een WH clubje joinen
[ Voor 22% gewijzigd door De_Bastaard op 23-10-2009 13:50 ]
Wabs, hoe mine jij 6,5 jetcans in anderhalf uur? Dan heb je hele vette implants!
Bastaard, zou wel HEEL goed recon uitvoeren voor je zo'n geintje probeert
Je weet nooit hoeveel vette schepen er ineens om je heen hangen om JOU te ransommen
Je weet nooit hoeveel vette schepen er ineens om je heen hangen om JOU te ransommen
[ Voor 51% gewijzigd door benji83 op 23-10-2009 13:54 ]
Ik nietDe_Bastaard schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:53:
[...]Geregeld! Ik zie je vanavond vast wel ergens in space Maranno
Zit al in de regio waar IT etc. zit
Vergeet Industrial Reconfiguration (Indurtrial Core) niet, anders heb je niet zoveel aan je RorqWabs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:46:
capital ships en industrial capital schips is samen alleen wel goed voor 900m isk! dus denk dat die nog even moet wachten.
Rhàshan - Aditu Sunlock
geeeen idee hoeveel tijd het exact was, zal er wel wat naast zitten, heb iig 5 jetcans + volle cargo gemined in ongeveer anderhalf uur, doe 17 min over een can. Dat is met t1 crystals en t1 drones atm geen orca in system, wel bonus van iemand met skils in andere hulk. Dus ik denk dat met een orca er bij en alles t2 6 cans prima te doen is.benji83 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:52:
Wabs, hoe mine jij 6,5 jetcans in anderhalf uur? Dan heb je hele vette implants!
die 180.000m3 is wat ik nu heb, had al een klein beetje liggen. (1800 units ofzo).
ah okeMaranno schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:58:
[...]
Ik nietbeetje te druk met andere dingen doe alleen maar manufacturing voor corp en logistics atm.
alle learning op V en een complete +4 setPaul Nieuwkamp schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:00:
[...]
Vergeet Industrial Reconfiguration (Indurtrial Core) niet, anders heb je niet zoveel aan je RorqSamen met Advanced Mass Production nog eens 45 mil
En (met een char met alle learing op 4 en een set +4s) een dag of 9 als je vanaof 0 begint.
Ik ga wel een ander doel vinden.
Heb iig gekeken hoeveel tijd het kost om een guardian goed te skillen. aangezien de alt nauwelijsk armor skils heeft is dat wel ff lastig.
Komt in totaal uit op ongeveer 100 dagen voor t2 reppers en t2 drones + goede eigen resists en zo
6,5 jetcans per 1.5 uur kan wel hoor; als je een goede fleetbooster hebt en een implantje HX-1 of 2, en aardig goede skills dan haal je dat wel snel. Ik doe 1 can per 11 minuten ongeveer, en ik mis zelfs nog een implant (michi's) en industrial command 5 + wat fleetbooster skillsbenji83 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:52:
1 can per 11 min is dus 1 uur en 15 min voor 7 cans!!!ravenger schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:15:
[...]
6,5 jetcans per 1.5 uur kan wel hoor; als je een goede fleetbooster hebt en een implantje HX-1 of 2, en aardig goede skills dan haal je dat wel snel. Ik doe 1 can per 11 minuten ongeveer, en ik mis zelfs nog een implant (michi's) en industrial command 5 + wat fleetbooster skills
Hoi Mensen,
Ik ben sinds kort begonnen aan deze game. Ik had wat vrienden die het speelde en ik was vort zat van WoW "arcade MMO". Dus zocht ik wat anders even gespeelt bij een vriend leek me wel heel gaaf. Dus een buddy program voor mij. Het gaat nu opzich wel aardig ik heb me eerst keer betaalt. Ik zit nu in de corp van me vrienden niet een grote waar opzich wel leuke mensen. Mooiste is nu ook dat ik nog maar 1 dag in de corp en hebben meteen al een war tegen andere corp die ze vorige keer hebben verslaan met hulp van een andere corp. Dus ik zit nu de hele tijd in me station met me noob rifter
. Maar ik moet zeggen dat ze rest nu wel gaaf is. Zolang we straks die gasten kunnen verslaan kan ik meer missies gaan.
Groeten
Ik ben sinds kort begonnen aan deze game. Ik had wat vrienden die het speelde en ik was vort zat van WoW "arcade MMO". Dus zocht ik wat anders even gespeelt bij een vriend leek me wel heel gaaf. Dus een buddy program voor mij. Het gaat nu opzich wel aardig ik heb me eerst keer betaalt. Ik zit nu in de corp van me vrienden niet een grote waar opzich wel leuke mensen. Mooiste is nu ook dat ik nog maar 1 dag in de corp en hebben meteen al een war tegen andere corp die ze vorige keer hebben verslaan met hulp van een andere corp. Dus ik zit nu de hele tijd in me station met me noob rifter
Groeten
met een rifter kan je knap lastig zijn voor ene hoop mensen! super bootje om pvp in te beginnen en in te leren imo
succes iig! meer nieuwe spelers is altijd goed!
arkonor doet 430 isk/m3 nu, das dus 65 miljoen isk per uur
Ikzelf zit in .5 highsec en doe ongeveer 6,5 mil/uur ^^
Verwijderd
Als fanatiek gamer zit ik nu dus te denken. Ik ben net gestart en kan beter kiezen wat ik train dan alles door elkaar doen. Mijn character gaat dus nu voor combat.wheez50 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:10:
arkonor doet 430 isk/m3 nu, das dus 65 miljoen isk per uur
Maar als ik nu een tweede account zou nemen, hoe lang duurt het voordat ik een character getrained heb tot een fatsoenlijke en rendabele miner?
Voor hulk iets langer, maar als je met een retriever wilt klooien zal dat niet lang duren denk ik.
6 dagen schat ik dat ik er voor nodig was. Ik heb er vanavond één aangeschaft en moet er nodig mee aan de slag
Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say
Hoeveel verschil zit er eigenlijk tussen minen in een retriever en minen in een hulk? procentueel gezien.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Gegeven dat je skills je limiteren zal je met een middelmatige retriever net iets meer doen dan een dikke hulk. Voor een nieuw karakter, die zit in een dikke maand in een retriever. Drie maanden later in een hulk met leuke T2 skills. Het kan ook in dik 2,5 maand totaal denk ik.Dan ga ik er wel vanuit dat je je nieuwe karakter vanaf dag 1 goed opvoedt:
Je begint met cybernetics1, gooit er basic implants in (mem+int om mee te beginnen) en gaat leren. Eerste paar dagen learningskills. Evt meer, maar ik ga niet verder dan lvl vier in alles. Vergeet ook niet de eerste neural remap te gebruiken. Daarna ga je alle supportskills af die gebaseerd zijn op int en/of mem. Als je alles (inc t2 crystals) hebt geleveld, remap je naar perception/willpower en ga je voor de hulk. Tot deze laatste remap zit je dus vast aan je faction lvl2 frigs
Ik zit nu in een hulk met t2 crystals en twee t2 mining upgrades. Kan het allemaal net fitten, maar zit nu op een 1500m3/minuut unbuffed, zonder drones. Drones doen 150m/min+travel erbij. Buffed, heb ik niet zo'n last van. Mijn main heeft mining foreman 3 geloof ik.
dan zit je dus op 90.000 m3/uur --> ongeveer 7,5 mil. isk / uur voor veldspar, jetcanning en eens in de zoveel tijd met een itty5 ophalen. In trouwens minder dan een week traintijd heb je een alt op een ander account tot itty4/mammoth getraind (met t2 expanders+cargo rigs). Dan kan je je main ergens in nulsec houden (ook geen clonejumpzooi) terwijl je miner lekker door kan minen in highsec.
Oh: daarna deze mining alt rustig door laten leren in frigs/cruisers en verder. Een jaartje later kan je ongeveer alles vliegen wat je wil
Je begint met cybernetics1, gooit er basic implants in (mem+int om mee te beginnen) en gaat leren. Eerste paar dagen learningskills. Evt meer, maar ik ga niet verder dan lvl vier in alles. Vergeet ook niet de eerste neural remap te gebruiken. Daarna ga je alle supportskills af die gebaseerd zijn op int en/of mem. Als je alles (inc t2 crystals) hebt geleveld, remap je naar perception/willpower en ga je voor de hulk. Tot deze laatste remap zit je dus vast aan je faction lvl2 frigs
Ik zit nu in een hulk met t2 crystals en twee t2 mining upgrades. Kan het allemaal net fitten, maar zit nu op een 1500m3/minuut unbuffed, zonder drones. Drones doen 150m/min+travel erbij. Buffed, heb ik niet zo'n last van. Mijn main heeft mining foreman 3 geloof ik.
dan zit je dus op 90.000 m3/uur --> ongeveer 7,5 mil. isk / uur voor veldspar, jetcanning en eens in de zoveel tijd met een itty5 ophalen. In trouwens minder dan een week traintijd heb je een alt op een ander account tot itty4/mammoth getraind (met t2 expanders+cargo rigs). Dan kan je je main ergens in nulsec houden (ook geen clonejumpzooi) terwijl je miner lekker door kan minen in highsec.
Oh: daarna deze mining alt rustig door laten leren in frigs/cruisers en verder. Een jaartje later kan je ongeveer alles vliegen wat je wil
[ Voor 0% gewijzigd door wheez50 op 23-10-2009 22:49 . Reden: typo/clearing ]
de skill Sleeper Technology, is die erg nuttig in wh of valt ie in het rijtje Takmahl, Yan Jun, Talocan en is ie alleen nuttig voor cosmos items?
Sleeper tech is te gebruiken voor t3 prod. Zelfde als die andere skills. Ik zit ruim in T2 prod en krijg allerlei non-wh cosmoszooi als 'betaling' voor rigs ed, maar ik heb nog niets gekregen waar ik die ancient ... skills voor nodig heb.
* Crashcat ging minen in een veldspar field nadat een lvl4 dit had gespawned, crashed zijn laptop zowaar.. dag 9mil isk.
Ik heb vandaag zowel een Iteron IV gefit (nou ja, door mn corp, maar ik vlieg hem.
) als een Thorax gefit. Ik ben een gelukkig man en ga nu met een tevreden gevoel naar bed.
Wa Doede Nou
Staat een foutje in de spelers lijst,
ik speel op dit moment op twee accounts,:
Just evil, the cold dutch fusion
Brutus XII, the cold dutch fusion
ik speel op dit moment op twee accounts,:
Just evil, the cold dutch fusion
Brutus XII, the cold dutch fusion
Na een (hele) lange rust periode heb ik mn Eve Online accounts ook maar weer eens geactiveerd een tijdje geleden. Lurk ook al een tijdje hier trouwens, dus hierbij mijn gegevens:
Character: Sleepie
Race: Caldari
Corp: Caldari Provisions (NPC)
M'n oude main, een verzameling van skills in allerlei gebieden, kan Caldari BS vliegen, kan minen in een Hulk, maar wegens gebrek aan support skills en dergelijke issie eigenlijk nergens echt goed in. Op dit account traint nog even een altje nu (3 weekjes nog) voor wat basic Industry/Science. Terwijl dat altje traint doe ik verder wat aan trading in een poging een leuk bedragje aan ISK bij elkaar te sparen.
Character: Niantha
Race: Gallente
Corp: University of Caille (NPC)
M'n tweede toon die ik veel gerichter aan het trainen ben (door schade en schande wijs geworden zeg maar). Runt voorlopig lvl3 missions in een Myrmidon en is hard skills aan het trainen om over een paar maanden hopelijk nuttig te kunnen zijn in een grotere corp/alliance.
Denk dat mn sig wel vertelt waar ik vandaan kom
Character: Sleepie
Race: Caldari
Corp: Caldari Provisions (NPC)
M'n oude main, een verzameling van skills in allerlei gebieden, kan Caldari BS vliegen, kan minen in een Hulk, maar wegens gebrek aan support skills en dergelijke issie eigenlijk nergens echt goed in. Op dit account traint nog even een altje nu (3 weekjes nog) voor wat basic Industry/Science. Terwijl dat altje traint doe ik verder wat aan trading in een poging een leuk bedragje aan ISK bij elkaar te sparen.
Character: Niantha
Race: Gallente
Corp: University of Caille (NPC)
M'n tweede toon die ik veel gerichter aan het trainen ben (door schade en schande wijs geworden zeg maar). Runt voorlopig lvl3 missions in een Myrmidon en is hard skills aan het trainen om over een paar maanden hopelijk nuttig te kunnen zijn in een grotere corp/alliance.
Denk dat mn sig wel vertelt waar ik vandaan kom
[ Voor 9% gewijzigd door Sleepie op 25-10-2009 21:00 ]
Verwijderd
Iemand hier die een leuke corp weet voor iemand die nog niet zo lang bezig is, en nu corploos is?
Ben corploos geworden nadat we 3 wars op ons dak kregen (allemaal ervaren PvP'ers), en de corpleader besloot dat er geen toekomst meer in die corp zat. Onze pvper (iemand die pvp trainingen hield) bleek een verrader te zijn. (als iemand nog een leuke uitdaging wil: hij speelt met t3 schepen, is pvpér en heet iets in de trant van bunnehrawr rhawr ofzo. van mij mag je hem hard aanpakken)
Ben corploos geworden nadat we 3 wars op ons dak kregen (allemaal ervaren PvP'ers), en de corpleader besloot dat er geen toekomst meer in die corp zat. Onze pvper (iemand die pvp trainingen hield) bleek een verrader te zijn. (als iemand nog een leuke uitdaging wil: hij speelt met t3 schepen, is pvpér en heet iets in de trant van bunnehrawr rhawr ofzo. van mij mag je hem hard aanpakken)
Verwijderd
We hebben het uitgezocht, hij heeft sinds 2 dagen een eigen corp.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:17:
Iemand hier die een leuke corp weet voor iemand die nog niet zo lang bezig is, en nu corploos is?
4 pirate corps hebben hem nu gedecced
(wat zijn vriendjes soms handig in EVE
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 02:53 ]
Ik heb nog een hele stapel blueprints uit de amarr en caldari cosmos waar je die Takmahl technology en bij caldari een van die andere 3 (weet niet meer welke) skillbooks nodig hebt voor de productie van deze items. Stuk of 150 blueprints. alles 3 runs. Probleem is dat je soms ook wat rare guristas items nodig hebt waar ik dan weer een deel van heb gevonden in de caldari cosmos, maar nog lang niet alles... zucht! Iemand anders dit ooit eens uitgezoch? Ik zal anders vanavond wel een van die blueprints linken. Kan er hier op mn stage niet bij...wheez50 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:09:
Sleeper tech is te gebruiken voor t3 prod. Zelfde als die andere skills. Ik zit ruim in T2 prod en krijg allerlei non-wh cosmoszooi als 'betaling' voor rigs ed, maar ik heb nog niets gekregen waar ik die ancient ... skills voor nodig heb.
Overigens ben ik er ook nog niet achter gekomen waar je de skill 'sleeper technology' nou precies voor nodig hebt. bij welke stap in het productie proces heb je deze dan nodig?
voor sommige van die cosmos blueprints heb je onderdelen nodig zoals bijv: Guristas Medium Weapon Consol Enig idee waar je die kan vinden?
Ik had een site gevonden in de caldari cosmos constelation waar je een aantal van dit soort dingen kan vinden. Maar er zijn meerdere verschillende dan die ik daar kan vinden. (Mis dus een paar types, niet te vinden in dat complex....)
anybody ?
Ik had een site gevonden in de caldari cosmos constelation waar je een aantal van dit soort dingen kan vinden. Maar er zijn meerdere verschillende dan die ik daar kan vinden. (Mis dus een paar types, niet te vinden in dat complex....)
anybody ?

Verwijderd
Klinkt in ieder geval als lucratief. Heb zo ook nog een kleine stapel liggen aangezien ik ook maar eens een Cosmos aan het doen ben. Van mij mogen ze meer van zulke missie lines uitdenken en maken.
Wabs, vond je die dingen als loot, of moest je ervoor salvagen? Ik doe nu ook Cosmos missies, en ben zoiets als die consoles nog niet tegengekomen (wel al een stapeltje blueprints ontvangen ondertussen)
Soms is het een nadeel dat Eve niet helemaal guided is zoals andere mmo's. Iets meer duidelijkheid kan je hier vinden (is ook maar een klein beetje):
http://www.eve-search.com/thread/1146767/page/1
Aangezien ik ook sleeper materiaal zie, neem ik aan dat je nog de bp's om die te gebruiken niet hebt gevonden. En dus ook de skill niet nodig hebt gehad. Ik moet toegeven: dit is weer een hele nieuwe eve-wereld
Aangezien ik ook sleeper materiaal zie, neem ik aan dat je nog de bp's om die te gebruiken niet hebt gevonden. En dus ook de skill niet nodig hebt gehad. Ik moet toegeven: dit is weer een hele nieuwe eve-wereld
ergens in een complex in caldai cosmos (in de buurt van friggi dus) is een complex waar je alleen met frig size in mag. Dan is er in die complex een gate die je naar een 2e deel brengt en daar moet je dan dacht ik met een codebreaker aan de slag voor die guristas weapon console dingen etc etc. Ik mis dus alleen een ander complex waar je waarschijnlijk die andere dingen kan vinden die ik mis (ook guristas, maar dan andere, meestal ook duurdere delen
).
Voor die takmahl onderdelen van de amarr cosmos weet ik wel de locatie: Een van de laatste missies die je moet doen kom je bij een complex uit waar je met een analyser aan de slag kan. (moet zelfs voor 1 van de missies). Daar vind je dan die delen. Er is ook nog een complex in aphi waar je nog meer (vaak de duurdere) dingen kan vinden van die takmahl bende. Overiens is de laatste verdomde zwaar. T2 tanked Golem red het net (je moet immers een mid slot opgeven aan de analyser). Met een Gist XL booster gaat het wel prima
De ingang naar die laatste moet je even naar scannen, + dat het een doolhof is die om de zoveel tijd veranderd, erg irritant om de route te vinden iig.
mijn vraag: waar zijn dit soort complexen voor de caldari cosmos (voor de caldari versie van de takmahl bende) en waar vind je die guristas dingen ? Graaaag system en hoe te vinden info
MIsschien maar eens met een scan boot in die systemen aan de slag...
Voor die takmahl onderdelen van de amarr cosmos weet ik wel de locatie: Een van de laatste missies die je moet doen kom je bij een complex uit waar je met een analyser aan de slag kan. (moet zelfs voor 1 van de missies). Daar vind je dan die delen. Er is ook nog een complex in aphi waar je nog meer (vaak de duurdere) dingen kan vinden van die takmahl bende. Overiens is de laatste verdomde zwaar. T2 tanked Golem red het net (je moet immers een mid slot opgeven aan de analyser). Met een Gist XL booster gaat het wel prima
De ingang naar die laatste moet je even naar scannen, + dat het een doolhof is die om de zoveel tijd veranderd, erg irritant om de route te vinden iig.
mijn vraag: waar zijn dit soort complexen voor de caldari cosmos (voor de caldari versie van de takmahl bende) en waar vind je die guristas dingen ? Graaaag system en hoe te vinden info
die link geeft idd alle onderdelen die je nodig hebt om de spullen te bouwen. Ik ga nu twijfelen of ik niet toch al die guristas dingen ben tegen gekomen in die ene complex (zal als ik thuis ben wel ff kijken). Ik zie er namelijk maar 3 in die link voorkomen.wheez50 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:06:
Soms is het een nadeel dat Eve niet helemaal guided is zoals andere mmo's. Iets meer duidelijkheid kan je hier vinden (is ook maar een klein beetje):
lees ik het nou goed, bovenste post al die delen met er achter een prijs? is dat wat hij per unit kreeg voor die onderdelen?
Hier: 'Thurifer' Large Capacitor Battery Ix5130m heb ik namelijk 2stuks 3run blueprints van liggen. dat zou dus ruim 3 b waard zijn (als ze gebouwd zijn) ??????? INTERESSANT!!
In de Okkelen constellatie, zie mijn post een stuk terug over cosmos.Wabs schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:20:
mijn vraag: waar zijn dit soort complexen voor de caldari cosmos (voor de caldari versie van de takmahl bende) en waar vind je die guristas dingen ? Graaaag system en hoe te vinden infoMIsschien maar eens met een scan boot in die systemen aan de slag...
http://gathering.tweakers...message/32726166#32726166
Deze duitse site heb ik gebruikt voor het zoekwerk:
http://www.hb3.info/cosmos/
De Talocan skills en parts vind je in de complex lijst die daar genoemd wordt. De skill zit bv in Sakkikainen - Contested Kazka Headquarters
Ben trouwens gestopt met cosmos na een paar dagen (van 4.4 naar 6 standing gegaan). Op een gegeven moment zit alles in en rond een 0.4 systeem wat ik nog kende van de grote concentratie pirates...
Edit nog ff verder gezocht:
Special Skills
The BPCs rewarded are of strange technologies in Okkelen: Guristas and Talocan. The BPC's will be small runs of two or three and require you to have specialized skills to build the items as well as the special components of each technology. The Special skills are called Guristas Encryption Methods and Talocan Technology. Each of these skills can be found in the Guristas Treasure Hold (contested caldari mining facilities in Friggi) and the Devils Dig Infested Excavation Site (in otitoh) respectively. You can't find both types of technology in one complex. Hacking is a skill needed to operate a Codebreaker module which in turn is used to locate Guristas Components and skillpacks in the Treasure holds. Archeology is needed to operate an Analyzer which in turn is used to locate Talocan Components and skill packs. You need to lock on to the specially named cans (eg. Standard Guristas Vault) and activate the module to scan for the components.
[ Voor 34% gewijzigd door CopyCatz op 26-10-2009 14:18 ]
awesome stuff
Die skills moet ik nog even scoren
Heb het gros van die missies wel gedaan, op een paar na. Een piraatje vond het leuk mn raven op te blazen in het enige 0.4 sys in de buurt ;p
Ik ben sinds dit weekend ook toegetreden tot de wondere wereld van EVE. Ik had er natuurlijk al wat over gelezen voordat ik er aan begon (o.a. hier op Tweakers). Het was in het begin even wennen maar door gewoon de tutorials te volgen leer je in ieder geval al wat van de basis skills.
Ik ben nu de career guides aan het volgen en ook die geven me weer nieuwe informatie. Één van de zaken waar ik nu nog tegen aan loop is het kopen van de juiste spullen. Nog lang niet alle stats zeggen me wat en ik heb nog wel eens moeite om in te schatten of bepaalde modules nou wel of niet goed op mijn schip passen (en zodoende dus miskopen doe
).
Is EFT hier handig in? Ik heb er wel even naar gekeken maar wordt er niet snel wijzer van, heheh.
Ook EVEmon is nog een beetje abracadabra. Heeft iemand nog verdere tips?
Character: Morden Shadowcloak
Ras: Amarr
Corp: default
Ik ben nu de career guides aan het volgen en ook die geven me weer nieuwe informatie. Één van de zaken waar ik nu nog tegen aan loop is het kopen van de juiste spullen. Nog lang niet alle stats zeggen me wat en ik heb nog wel eens moeite om in te schatten of bepaalde modules nou wel of niet goed op mijn schip passen (en zodoende dus miskopen doe
Is EFT hier handig in? Ik heb er wel even naar gekeken maar wordt er niet snel wijzer van, heheh.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Thnx! dat ziet er veelbelovend uit!
edit: http://www.hb3.info/cosmos/caldari/akemon_tolan.html deze missie is in caldari cosmos gebied maar is voor amarr. als je genoeg standing hebt moet je echt deze doen! de smokescreen cloak heb ik 3 weken terug voor 350m verkocht en de Akemon's noble implant hebik al een tijd eerder verkocht voor rond de 800m!! 1 missies, 1.15b dus!!
Ga deze met mn alt denk ik ook nog maar eens doen. Was grof verdienen iig!
let wel op, voor deze missie moet je die 0.4 door met een raven ofzo, je moet flink wat dps brengen iig. Ik heb het gescout met alt, ging prima. Je moet alleen opletten dat je cargo HEEL snel vol met die shuttle (cloak en shuttle samen past uberhaupt niet geloof ik) Ik heb dus ook een alt in een viator (blockade runner) gebruikt om de bende heen en weer te verhuizen of ergens te droppen op een ss. correct me if im wrong, maar cans can je volgens mijn niet uitscannen, dus is het wel veilig mits de ss niet heel dichtbij iets is.
andere mogelijkheid is misschien om de bende die je nodig hebt gewoon te kopen op contracts en dit naar die sjaak te brengen (maar alsnog, je moet om bij die sjaak te komen wel door een complex heen, dus een BS of een sterke drake is wel vereist)
[ Voor 71% gewijzigd door Wabs op 26-10-2009 14:52 ]
In Airmia, Contested Lai Dai Refinery, in de Gurista Base nogwat (achter Accelerator Gate) hangen een flink aantal containers rond met Gurista spullen erin (iig Armor Blocks). Ik heb zelf nog geen code breaker skills, dus daar kan ik niet bij
Hoe weet ik dat dan van die Armor Blocks? Even nagevraagd bij een mede speler die er ook was toen ik daar rondkeek
Eerst maar ff leren om een AS te vliegen - 1st things 1st..
Aah, ja dat is dus diegene die ik al een keer eerder had gebruikt. kan je dus volgens mij ook alleen in met frig size bootje... NPC's stellen overigens echt niets voor als ik het me goed herrinner. Paar cruisers en een berg frigs, in groepjes van 4 aggro.... 
Bas_V schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:45:
In Airmia, Contested Lai Dai Refinery, in de Gurista Base nogwat (achter Accelerator Gate) hangen een flink aantal containers rond met Gurista spullen erin (iig Armor Blocks). Ik heb zelf nog geen code breaker skills, dus daar kan ik niet bijHoe weet ik dat dan van die Armor Blocks? Even nagevraagd bij een mede speler die er ook was toen ik daar rondkeek
Verwijderd
voor op de market: als je op een lijst klikt met items (bijvoorbeeld Ships->cruiser->amarr krijg je een 'group' window te zien Daarin staat boben elk item (naast het plaatje) dingen in het groen en rood. De eerste is voor skills (dus of je skills mist) en de andere 2 of ze geschikt zijn voor je schip. Alle 3 groen betekent dat je ze kunt gebruiken. Klik je op 1 ga je naar details pagina, en kun je ze kopen. Kijk goed uit waar je ze koopt (ik selecteer meestal op prijs, en daarna op jumps) want ze komen daar te liggen waar ze verkocht worden. (en zul je erheen moeten om het op te halen).type_o schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:33:
Ik ben sinds dit weekend ook toegetreden tot de wondere wereld van EVE. Ik had er natuurlijk al wat over gelezen voordat ik er aan begon (o.a. hier op Tweakers). Het was in het begin even wennen maar door gewoon de tutorials te volgen leer je in ieder geval al wat van de basis skills.
Ik ben nu de career guides aan het volgen en ook die geven me weer nieuwe informatie. Één van de zaken waar ik nu nog tegen aan loop is het kopen van de juiste spullen. Nog lang niet alle stats zeggen me wat en ik heb nog wel eens moeite om in te schatten of bepaalde modules nou wel of niet goed op mijn schip passen (en zodoende dus miskopen doe).
Bedankt voor de tip. Er is inderdaad een groot verschil in prijzen. Soms is een stukje vliegen echt wel de moeite waard. Opvallend is trouwens dat de autopilot altijd zo'n 20~30km van een stargate weet te warpen terwijl als je dit zelf doet je gewoon direct naast een stargate komt en een jump kunt maken.
Ik heb ondertussen ook EVEmon bestudeerd en ik kon een plan maken om een Amarr Cruiser te gaan vliegen. Daar ga ik dan maar ook voor trainen.
Is het handig om in het begin om geld te verdienen te gaan minen of om juist missies te doen? Ik merk dat ik het nog lastig vind om in te schatten of ik een tegenstander aan kan. Ik heb in een 0.8 systeem wel wat lopen ratten, maar dat leverde niet erg veel geld op. Wat betreft missies heb ik nu van de career missies de industry gedaan en ik ga binnenkort over op de businness. Een groot voordeel van deze missies is dat ik er al doende wat over EVE leer.
Ik heb ondertussen ook EVEmon bestudeerd en ik kon een plan maken om een Amarr Cruiser te gaan vliegen. Daar ga ik dan maar ook voor trainen.
Is het handig om in het begin om geld te verdienen te gaan minen of om juist missies te doen? Ik merk dat ik het nog lastig vind om in te schatten of ik een tegenstander aan kan. Ik heb in een 0.8 systeem wel wat lopen ratten, maar dat leverde niet erg veel geld op. Wat betreft missies heb ik nu van de career missies de industry gedaan en ik ga binnenkort over op de businness. Een groot voordeel van deze missies is dat ik er al doende wat over EVE leer.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Autopilot warpt inderdaad tot 10km afstand van een gate, daarom heeft handmatig vliegen ook altijd mijn voorkeur. Zeker in low-sec kan er in die 10km nog een hoop gebeuren als je op de Autopilot staat.type_o schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:07:
Bedankt voor de tip. Er is inderdaad een groot verschil in prijzen. Soms is een stukje vliegen echt wel de moeite waard. Opvallend is trouwens dat de autopilot altijd zo'n 20~30km van een stargate weet te warpen terwijl als je dit zelf doet je gewoon direct naast een stargate komt en een jump kunt maken.
Ik zou sowieso die tutorial agents alle drie afgaan, dan heb je een beetje een idee wat je allemaal kunt doen (en er is nog veel meer) in Eve 
In het begin schiet zowel minen als missionen niet echt op
Beste kijk je wel welke kant je op wilt, wil je een Drake (missions) of een Osprey (minen)? *ships als voorbeeld*
Ga je missionen dan heb je mogelijk wel wat aan http://eve-agents.com/ en http://eve-survival.org/, ga je minen dan is http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1020825 wel interessant (ja, die staan ook in de TS, maar daar staat erg veel, dus makkelijk te missen
)
Qua ISK zal het niet zo heel veel uitmaken, denk dat je met (kill)missies (en een salvager) wel wat meer binnen haalt zodra je level 2 en zeker lvl3 agents hebt, maar voorlopig schieten die missies je schip aan barrels
In het begin schiet zowel minen als missionen niet echt op
Ga je missionen dan heb je mogelijk wel wat aan http://eve-agents.com/ en http://eve-survival.org/, ga je minen dan is http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1020825 wel interessant (ja, die staan ook in de TS, maar daar staat erg veel, dus makkelijk te missen
Qua ISK zal het niet zo heel veel uitmaken, denk dat je met (kill)missies (en een salvager) wel wat meer binnen haalt zodra je level 2 en zeker lvl3 agents hebt, maar voorlopig schieten die missies je schip aan barrels
Rhàshan - Aditu Sunlock
Speel het spel al jaren en blijf toch vragen hebben. Ik vlieg heeeel veel verschillende schepen, maar geen capitols.
Ik heb dus ook een vraag over capitols. Die dingen kan je niet in high sec brengen, dus het verkopen en kopen van die dingen gebeurt neem ik aan ook in low sec. Hoe weet je nou dat je niet een carrier koopt in een station waar 500 pirates wonen? Of iets anders vegelijkbaars. Is het dan nog te doen om je carrier te jumpen?
Is er ook een low sec 'jita' voor capitals en modules enzo? Zeker een mega slachting elke dag als het bestaat...
Ben niet echt van plan binnen korte termijn een cap te kopen maar ben gewoon benieuwd.
Ik heb dus ook een vraag over capitols. Die dingen kan je niet in high sec brengen, dus het verkopen en kopen van die dingen gebeurt neem ik aan ook in low sec. Hoe weet je nou dat je niet een carrier koopt in een station waar 500 pirates wonen? Of iets anders vegelijkbaars. Is het dan nog te doen om je carrier te jumpen?
Is er ook een low sec 'jita' voor capitals en modules enzo? Zeker een mega slachting elke dag als het bestaat...
Ben niet echt van plan binnen korte termijn een cap te kopen maar ben gewoon benieuwd.
Verwijderd
Voor de andere beginners hier. Train voor destroyers en cruisers en begin aan de Sisters of EVE arc. Deze arc leverde mij ruim voldoende op voor een Cruiser, heb uiteindelijk wel destroyer skill getrained maar geen destroyer gekocht. Als je de cruiser platinum insured en fit met allemaal standaard Tech 1 spul betaalt je insurance je meer dan de waarde van het schip + fitting! Dus altijd die insurance nemen!
Voor Caldari is een Caracal met 5 heavy assault launchers voldoende om door de hele arc heen te komen (shield hardeners af en toe aanpassen.) Ben geen enkel schip krijt geraakt in de hele arc. Meest heb ik echter gevlogen met 4 launchers en een salvager fitted. Cruisers hebben namelijk genoeg cargo space om alles wrecks te looten en salvagen. En geloof het of niet ik heb op een gegevn moment een of andere module geloot en toen ik sell deed bleek iemand hier 2.5m ISK voor te bieden en dat loot je gewoon in level 1 missies!
In de laatste missie moet je veel geduld hebben, Ik heb 15 minuten op die gast lopen schieten en hij rechargde zijn shields net zo snel als ik damage deed. Ik ben terug gegaan naar een station en heb een energy neutaliser ge-fit, ik kan het aanraden binnen 10 minuten dood ondanks 1 launcher minder.
Voor Caldari is een Caracal met 5 heavy assault launchers voldoende om door de hele arc heen te komen (shield hardeners af en toe aanpassen.) Ben geen enkel schip krijt geraakt in de hele arc. Meest heb ik echter gevlogen met 4 launchers en een salvager fitted. Cruisers hebben namelijk genoeg cargo space om alles wrecks te looten en salvagen. En geloof het of niet ik heb op een gegevn moment een of andere module geloot en toen ik sell deed bleek iemand hier 2.5m ISK voor te bieden en dat loot je gewoon in level 1 missies!
In de laatste missie moet je veel geduld hebben, Ik heb 15 minuten op die gast lopen schieten en hij rechargde zijn shields net zo snel als ik damage deed. Ik ben terug gegaan naar een station en heb een energy neutaliser ge-fit, ik kan het aanraden binnen 10 minuten dood ondanks 1 launcher minder.
Dat is de één na laatste missie, daarna moet je nog een courier missie doen als ik me niet vergis.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:05:
...
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Maakt niets uit. Kwestie van nooit undocken zonder volledige gefitte carrier en niet gebumped worden vanaf het station en je kan altijd wel weer docken voordat ze je afknallen. Het fitten kan in het station en met een industrial kan je met je modules wel naar het station sneaken. (anders een cloaky hauler)Wabs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:44:
Hoe weet je nou dat je niet een carrier koopt in een station waar 500 pirates wonen? Of iets anders vegelijkbaars. Is het dan nog te doen om je carrier te jumpen?
Houd er ook rekening mee dat als je ergens naartoe jumped het cyno veld in het hele systeem te zien is en je als je pech hebt 'bezoek' krijgt. Dus in de buurt van een station of POS is dan praktisch.
Niet echt, er zullen vast wel systemen zijn waar de concentratie verkoop wat hoger is.Is er ook een low sec 'jita' voor capitals en modules enzo? Zeker een mega slachting elke dag als het bestaat...
probleem met insurance is dat mensen altijd de prijs van de verzekering vergeten. Stel je schip kost 10 mil, je verzekering kost dan 4 mil of zo, vervolgens wordt er bij verlies 13 m uitbetaald....
dan heb je maar 1m verloren. Ja klopt, het is beter dan 10m verliezen. Maar stel je raakt je bootje NIET kwijt? Na 4 maanden (dacht ik) vervalt je verzekering en ben je die 4m iig kwijt.
Ik verzeker alleen schepen waarvan ik zeker weet dat de kans dat ik ze verlies GROOT is. Als ik ze voor missies ofzo gebruik verzeker ik ze niet omdat ik dan dat verzekeringsgeld uiteindelijk toch kwijt raak omdat het bootje gewoon heel blijft.
Op dit moment PVP ik zelfs in onverzekerde bootjes. De myrm waar ik nu in PVP heb ik ook al 3 maanden... zelfde geldt voor hurricane, torp raven en blaster mega. Alleen een railgun RR mega verloren (die ook niet verzekerd was) in de laatste 3 maanden, en een bait myrm maar die was er voor gemaakt
en bracht wel 600m aan loot op. Maar wat ik verder uitspaar ivt de andere schepen... 1 BS verliezen overleven we dan wel.
Imo verzekeren voor PVE in high sec is geldverspilling. Ben ik echt de enige die dit denkt?
---
cap verhaal:
Hoe lang duurt het ovor je kan jumpen na je undockt bent? en als je een warp scram op je hebt kan je dus ook niet jumpen ?
dan heb je maar 1m verloren. Ja klopt, het is beter dan 10m verliezen. Maar stel je raakt je bootje NIET kwijt? Na 4 maanden (dacht ik) vervalt je verzekering en ben je die 4m iig kwijt.
Ik verzeker alleen schepen waarvan ik zeker weet dat de kans dat ik ze verlies GROOT is. Als ik ze voor missies ofzo gebruik verzeker ik ze niet omdat ik dan dat verzekeringsgeld uiteindelijk toch kwijt raak omdat het bootje gewoon heel blijft.
Op dit moment PVP ik zelfs in onverzekerde bootjes. De myrm waar ik nu in PVP heb ik ook al 3 maanden... zelfde geldt voor hurricane, torp raven en blaster mega. Alleen een railgun RR mega verloren (die ook niet verzekerd was) in de laatste 3 maanden, en een bait myrm maar die was er voor gemaakt
Imo verzekeren voor PVE in high sec is geldverspilling. Ben ik echt de enige die dit denkt?
---
cap verhaal:
Hoe lang duurt het ovor je kan jumpen na je undockt bent? en als je een warp scram op je hebt kan je dus ook niet jumpen ?
[ Voor 6% gewijzigd door Wabs op 27-10-2009 10:32 ]
Er zijn wel zekere personen die er af en toe baat bij hebben schepen te insuren voor PVE hoor
Lastig te zeggen. Doorgaans proberen de low sec bouwers een rustig systeem te zoeken, omdat ze met een freighter de benodigde spullen moeten aanvoeren. De 0.0 bouwers hebben het makkelijker, die bouwen daar voor hun eigen mensen, of wanneer ze wel extern verkopen jumpen ze ze naar een aantrekkelijk low sec systeem. Bij dat laatste moet je dan denken aan "4 jumps from jita!" en dan kun je er donder op zeggen dat het er wat drukker is. Het hangt er ook van af of het een low sec pocket is of een 0.0 entrance. In een pocket (waar je met een low sec standing niet meer uit kunt) zullen niet veel pirates rondhangen.Wabs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:44:
Speel het spel al jaren en blijf toch vragen hebben. Ik vlieg heeeel veel verschillende schepen, maar geen capitols.
Ik heb in de loop der jaren een phoenix, chimera en rorqual gekocht in low sec, en er een thanatos gebouwd. Ondanks het risico heeft het gewoon wel wat, je grote guns en fittings bij je schip zien te krijgen. Bouwen is helemaal leuk (en niet eens zo moeilijk, veel skills heb je niet nodig). Tegenwoordig zou ik er wel voor zorgen om pas te undocken wanneer je alle skills hebt en de mods erop zitten.
Het belangrijkste is uiteindelijk hoeveel cyno jumps je aankoop is van de plek waar je hem hebben wilt, want dat is nog de meest riskante handeling in low sec.
30seconden na undocken, en idd warp bubble of warp scram/disruptor zorgen er ook voor dat je geen Cyno jump kan doen (behalve bij Supercarriers/Titans want die zijn EW "immune" en scrams vallen ook onder EW).Wabs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:30:cap verhaal:
je bedoelt jezelf?ravenger schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:54:
Er zijn wel zekere personen die er af en toe baat bij hebben schepen te insuren voor PVE hoor
zelf maar 1 raven ooit verloren in een missie door AFK te gaan op het verkeerde moment
Mijn plan was ook om de career missies allemaal te doen. De combinatie tussen redelijke rewards en de dingen die ik leer van het spel is te interessant om niet te doen 
Ik ben ook al druk bezig met mijn skills naar cruiser te krijgen. Ik vermoed dat het probleem gaat ontstaan in mijn cashflow.
Ik blijf voorlopig wel doen wat me op dat moment leuk lijkt. Ik heb een aantal schepen waartussen ik kan wisselen afhankelijk van wat ik wil doen.
Vreemd trouwens dat het spel je aanraad om je schepen te insuren in het begin. De schepen waarin ik (en veel medenoobs) vlieg zijn absoluut niet duur en snel genoeg terug te verdienen. De kans dat ik mijn schip velies in high sec is dan ook behoorlijk laag op dit moment want als ik PvE aan het doen ben en het lijkt erop dat ik mijn schip ga verliezen dan vertrek ik gewoon weer naar mijn basis. Ik vlieg mijn PvE op dit moment in een Inquisitor.
Ik ben ook al druk bezig met mijn skills naar cruiser te krijgen. Ik vermoed dat het probleem gaat ontstaan in mijn cashflow.
Ik blijf voorlopig wel doen wat me op dat moment leuk lijkt. Ik heb een aantal schepen waartussen ik kan wisselen afhankelijk van wat ik wil doen.
Vreemd trouwens dat het spel je aanraad om je schepen te insuren in het begin. De schepen waarin ik (en veel medenoobs) vlieg zijn absoluut niet duur en snel genoeg terug te verdienen. De kans dat ik mijn schip velies in high sec is dan ook behoorlijk laag op dit moment want als ik PvE aan het doen ben en het lijkt erop dat ik mijn schip ga verliezen dan vertrek ik gewoon weer naar mijn basis. Ik vlieg mijn PvE op dit moment in een Inquisitor.
type_o; heb je de mededeling bovenaan de startpost al gelezen? 
Vergeet niet dat als je schip wordt vernietigd, je de meeste modules en cargo kwijt bent. Een deel wordt in een container gedropt maar zie dat maar eens terug te krijgen als je geen geschikt uitgerust schip kunt krijgen.
Insurance is het imho wel waard bij frigates, destroyers en cruisers.
Vergeet niet dat als je schip wordt vernietigd, je de meeste modules en cargo kwijt bent. Een deel wordt in een container gedropt maar zie dat maar eens terug te krijgen als je geen geschikt uitgerust schip kunt krijgen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ik heb op dit moment alleen één van mijn twee Merlins insured en mijn Caracal. De rest is trash en de moeite niet waard. En de twee Badgers die ik bij missies heb gekregen kan ik niet eens vliegen. (eerst maar even dat passive shield tanking certificate bij elkaar leren.)
Deze week ook voor het eerst een fleet gevormd. Iemand was zijn cruiser krijt geraakt bij een missie en ik was in de buurt. Heb de laatste rats afgeschoten terwijl hij in zijn pod erbij hing tot hij zijn missie completed had. Daarna heeft hij met een destroyer zijn container opgheaald en heb ik flink lopen looten en salvagen 2m binnen voor 10 minuutjes werk
Kreeg wel steeds de mededeling dat ik zijn loot stal, is daar niets aan te doen? We waren allebei noob, dus geen idee. Kon alleen die schepen looten die ik tijdens de fleet had afgeschoten zonder mededeling.
Deze week ook voor het eerst een fleet gevormd. Iemand was zijn cruiser krijt geraakt bij een missie en ik was in de buurt. Heb de laatste rats afgeschoten terwijl hij in zijn pod erbij hing tot hij zijn missie completed had. Daarna heeft hij met een destroyer zijn container opgheaald en heb ik flink lopen looten en salvagen 2m binnen voor 10 minuutjes werk
Kreeg wel steeds de mededeling dat ik zijn loot stal, is daar niets aan te doen? We waren allebei noob, dus geen idee. Kon alleen die schepen looten die ik tijdens de fleet had afgeschoten zonder mededeling.
hehe nah, iets minder, raven 8 of 9 ofzo, en CNR 2 en golem 2Wabs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:03:
[...]
je bedoelt jezelf?je moet ook niet afk gaan midden in ene missie nee
rav is toe aan raven nummer 11?, CNR nummer 3 en golem nummer 2?
hehe, nofi
![]()
zelf maar 1 raven ooit verloren in een missie door AFK te gaan op het verkeerde moment
NitroX infinity schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:24:
type_o; heb je de mededeling bovenaan de startpost al gelezen?
Als de schepen wat duurder worden kan ik me voorstellen dat insurance interessanter wordt. Het lijkt me op een gegeven moment belangrijk als je gear beter en duurder wordt. Ik heb nu nog nauwlijks gear van boven de 100k.
Ik hou het in ieder geval in de gaten wanneer het omslagpunt voor mij bereikt is.
Nog even over het hele insurance verhaal: ook voor PvE is dit zeker zinvol. Niet elke missie is even simpel en zeker in en rond low sec loop je gewoon het risico tijdens je missie geprobed te worden en vervolgens als jij net die hele berg rats op je hebt een dikke warpscramble en *pop* te zien.
Over die verloop tijd van idd 4 maanden (12 weken): in die tijd verdien je zoveel met je verzekerde schip dat je die insurance fee allang terug hebt verdient. En net de dag voordat ie afloopt doe je gewoon undock met geen fitting en selfdestruct of een suicide run in lowsec/0.0 met een T1 scrap fitting. Op die manier krijg je toch nog een leuke uitbetaling en koop je gewoon weer een nieuw schip. Wellicht gebruik je zelfs de uitbetaling voor een heel andere class, want die cruiser is niet zo zinvol meer als je al maanden BC/BS vliegt
Gebeurt trouwens best veel dit. Blijft grappig om als je net undocked bij een station in highsec de melding van 'player X started the selfdestruct on cruiser/battlecruiser' te zien en dan zo'n mega schip de lucht in zien te vliegen
Over die verloop tijd van idd 4 maanden (12 weken): in die tijd verdien je zoveel met je verzekerde schip dat je die insurance fee allang terug hebt verdient. En net de dag voordat ie afloopt doe je gewoon undock met geen fitting en selfdestruct of een suicide run in lowsec/0.0 met een T1 scrap fitting. Op die manier krijg je toch nog een leuke uitbetaling en koop je gewoon weer een nieuw schip. Wellicht gebruik je zelfs de uitbetaling voor een heel andere class, want die cruiser is niet zo zinvol meer als je al maanden BC/BS vliegt
Gebeurt trouwens best veel dit. Blijft grappig om als je net undocked bij een station in highsec de melding van 'player X started the selfdestruct on cruiser/battlecruiser' te zien en dan zo'n mega schip de lucht in zien te vliegen
Zo,vanavond kan ik mijn apocalypse undocken en semi-fatsoenlijk fitten. Dan ga ik proberen mijn eerste level 4 te doen. Waarschijnlijk ga ik dit doen voor een personell agent in een 0.7 systems. Het is jammer dat amarr navy eigenlijk best crappy is qua agents. Er zitten er veel in lowsec. Heb niet zoveel zin om mijn apoc te riskeren. Hoewel die systems vaak leeg zijn volgens de map overview.
Later wil ik misschien wat exploration/ratting gaan doen in nullsec. Mijn corp heeft tenslotte een pos in CVA space.
Later wil ik misschien wat exploration/ratting gaan doen in nullsec. Mijn corp heeft tenslotte een pos in CVA space.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
hmm einde van periode je schip opblazen had ik nog niet bedacht... hehe, dan valt het verlies wat je leidt aan insurance kosten idd wel mePostman schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:26:
Nog even over het hele insurance verhaal: ook voor PvE is dit zeker zinvol. Niet elke missie is even simpel en zeker in en rond low sec loop je gewoon het risico tijdens je missie geprobed te worden en vervolgens als jij net die hele berg rats op je hebt een dikke warpscramble en *pop* te zien.
of je krijgt 42m terug en betaalt het schip
of je krijgt 120m (?) terug en je betaalt schip (90) + insurance (35) met kans dat je 35m kwijt bent na 4 maanden indien je rigs gebruikt. + dat je dan opnieuw 35m mag betalen
doe mij dan maar de 42m kwijt en geen omkijken naar insurance etc... maar smaken verschillen idd.
Insuren is idd nuttig als je het gevoel hebt dat je risco loopt op wat voor manier dan ook maar als je dus al jaren lvl4 missies doet en precies weet wat je waar en wanneer moet doen is het enige risco stom afk gaan op het verkeerde moment. en dan leer je ook meer als je je geld gewoon kwijt bent. Imo geen insurance nodig in high sec voor pve.
Overigens is et later bij duurdere schepen juist minder nuttig omdat je voor t2 schepen niets terug krijg ongeveer en vaak je fitting duurder is dan je schip, en die raak je toch wel kwijt.
Bijv: golem bij kost je 900 mil om te kopen en op platinum insured krijg je het zelfde terrug als een raven (90m ofzo dus) + dat een faction/complex fitting ook gewoon poef doet en de helft dan weg is. Golem van 3-4b... boeiend of ik dan 40 of 90m terug krijg...? niet echt imo.
t2 schepen insuren is dus vrij zinloos. t1 BS is nog wel te overzien maar dan is je fitting vaak duur en kan je ook niet zomaar self destruct doen omdat je vaak rigs hebt.
correct me where im wrong pls
zijn genoeg andere corps waar je missies voor kan doen in amarr high sec space toch? waarom juist de navy? Pas overigens op voor de amarr missies, de rats hebben vaak neuts en dat kan dodelijk zijn voor je tank en dus ook je schip. Lvl 4 missies hebben namelijk wel scrambelers, je kan dus niet weg warpen tot die dood zijn!pingkiller schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:36:
Zo,vanavond kan ik mijn apocalypse undocken en semi-fatsoenlijk fitten. Dan ga ik proberen mijn eerste level 4 te doen. Waarschijnlijk ga ik dit doen voor een personell agent in een 0.7 systems. Het is jammer dat amarr navy eigenlijk best crappy is qua agents. Er zitten er veel in lowsec. Heb niet zoveel zin om mijn apoc te riskeren. Hoewel die systems vaak leeg zijn volgens de map overview.
Dit topic is gesloten.