[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 30.513 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Reporting in.

Char: Freyya
Corp: Advanced planetary exports
Alliance: Intergalactic exports group
Race: Gallente

Mooie TS NitroX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Got nick: Proqzor
Eve Nick: Pr0qz0r
Race: Caldari
Corp: Wrath of Fenris
Alliance: Gentlemens Club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-10-2018
mag ik ook in de lijst? Ben een complete noob (ik speel net een week), maar ja...aldoende leert men...

GoT nick: Superprinses
Char: MaggiePeace
Race: Gallente - Intaki
Corp: Non - corp player... (<-- denk ik dan???)

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT Nick: sulfr
Char: sulf0r
Corp: The Imperial Assassins

Char: Alexis Baldwin
Corp: The Imperial Assassins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
toch wel veel nieuwe spelers als ik het zo lees! wel positief imo :*)

New eden moet bijna vergroot worden, meer mensen gaan naar 0.0 en wormholes voor centen, wabs heeft meer targets om te slopen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

He Wabs is PBL :)
Jullie hebben een mooi eigen plekkie gemaakt daar in die Class 5 en met KOSPAR er nu bij krijgen eventuele buren het steeds lastiger.

QFTW; gisteren dit gesprek over Wormholes
Terra Kuja> bij gebrek aan high-sec bespaar je ook nog eens geld omdat er geen stations zijn
Yared> die snap ik niet meteen, maar durf te wedden dat kwartje meteen valt als je dat toelicht :D
Terra Kuja> Nou je kan geen isk's uitgeven aan zooi omdat er niets te kopen valt.
ElTimmie> In dat geval: is er nog een plekje over voor mijn vrouw ? O+

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bastaard, ik heb contact gehad met Jan Riksen (als hij zo heet xd) maar ben eigenlijk nog benieuwd of jullie ook WH doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT Nick: GamerDemon
Char: Principa Caliga
Race: Amarr (Victor!)
Corp: Mindstar Technology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
wehehehe, yarred, mooie quote!! _/-\o_

wonen in een Wormhole bevalt echt prima, beetje goed opgezette corp doe je niets als je ze tegen komt in een WH, een pos slopen lukt je niet makkelijk (max 2 dreads door grootste type WH) en 2 dreads slopen we met gemak.... Fleet BSjes is ook snel weg met pos gunners enzo. voel me dus wel veilig.

Even een andere vraag:
Ik woon nu in München, loop stage bij BMW en heb hier ff geen internet. Nu kan ik via UMTS internet krijgen voor 25e per maand (niet heel goedkoop :( ) probleem is dat dit 5g data limiet per maand heeft. daarna gprs snelheid. Iemand een idee hoe snel GPRS nog is (eve-able??) en hoeveel data stel 5 uur eve verstookt op umts?

hopelijk kan ik van een buurman nog Wlan gebruiken, maar dat is ook nog niet zeker, vandaar de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:42
Wabs schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:32:

wonen in een Wormhole bevalt echt prima, beetje goed opgezette corp doe je niets als je ze tegen komt in een WH, een pos slopen lukt je niet makkelijk (max 2 dreads door grootste type WH) en 2 dreads slopen we met gemak.... Fleet BSjes is ook snel weg met pos gunners enzo. voel me dus wel veilig.

Even een andere vraag:
Ik woon nu in München, loop stage bij BMW en heb hier ff geen internet. Nu kan ik via UMTS internet krijgen voor 25e per maand (niet heel goedkoop :( ) probleem is dat dit 5g data limiet per maand heeft. daarna gprs snelheid. Iemand een idee hoe snel GPRS nog is (eve-able??) en hoeveel data stel 5 uur eve verstookt op umts?

hopelijk kan ik van een buurman nog Wlan gebruiken, maar dat is ook nog niet zeker, vandaar de vraag...
Me broertje had op vakantie zijn laptop bij zich en is toen via mijn gsm zonder UMTS verbinding lopen EVE met 2 clients. Minen is te doen. Mar denk voor missie's dat het te zwaar word. Ook met 1 client. Maar dat hebben we niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43

Even een andere vraag:

5gb? dat is goed te doen hoor, ik had toen ik geen internet had mn telfort 3G misbruikt, en dat trekt ie qua dataverkeer wel afaik. Zolang je niet hele stevige shit gaat downloaden moet je wel binnen de 5gb kunnen blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
klinkt beiden positief :) starks vroeg naar huis en kijken of ik die buurman kan strikken voor hij gaat werken (hij begint om 17:00 acvond dienst ofzo). als dat niet werkt ff langs de O2 winkel dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 16:33
Zo, hele reeks namen en karakters toegevoegd aan de lijst. Nogmaals hartstikke bedankt allemaal, volgens mij is deze lijst al groter dan de oude :)

Ook een link (eve benelux) en drie filmpjes toegevoegd.

Als er iets niet klopt, laat maar weten.
Tech 3 Battleships! (~2:00) :D

[ Voor 32% gewijzigd door NitroX infinity op 07-10-2009 14:37 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Wabs schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:37:
klinkt beiden positief :) starks vroeg naar huis en kijken of ik die buurman kan strikken voor hij gaat werken (hij begint om 17:00 acvond dienst ofzo). als dat niet werkt ff langs de O2 winkel dan maar....
good luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<3 Gopher :) Zeg wat je wil, maar op Gopher was het met Veronica goed zoeken naar informatie.
Mosaic was mijn eerste main browser, terwijl ik daarnaast beta's draaide van Netscape.

Maar als ik de leeftijd in de zaal inschat vraag ik me af hoeveel er met deze programma's gewerkt hebben en de verwijzing naar Gopher konden volgen :) Zal niet meer dan de helft zijn denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een andere vraag:

ik heb een maand lang op een telefoonlijn gespeeld en dat gaat prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Oh ja, bij ons in de ally hadden we een tijdje een gast uit de usa die zat zowel op TS (wel de lage/middelmatige quality) en 2 clients en dat liep gewoon goed zonder dc's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
GamemasterByte schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 20:41:
[...]

Nou, vooruit, zal ik me ook eens opgeven :P

GoT nick: GamemasterByte
Ingame nick: John Mordu
Corp: Fusion Enterprises Ltd. (Co-CEO)
alliance: Mostly Harmless
Grappig, een andere MH'er ;)

Heb een tijdje in No Limit Productions gezeten. Leuke club, al vind ik het een beetje rommelen met de HC maar dat kan aan mij liggen.. De Evoke CTA's waren wel weer fun :+

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Wabs schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:18:
toch wel veel nieuwe spelers als ik het zo lees! wel positief imo :*)

New eden moet bijna vergroot worden, meer mensen gaan naar 0.0 en wormholes voor centen, wabs heeft meer targets om te slopen! >:)
he ik ben geen nieuwe speler :P maar wel nieuw in die lijst waar ik al eventjes in probeer te komen :D hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:21
Wilde schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:50:
[...]

Grappig, een andere MH'er ;)

Heb een tijdje in No Limit Productions gezeten. Leuke club, al vind ik het een beetje rommelen met de HC maar dat kan aan mij liggen.. De Evoke CTA's waren wel weer fun :+
De HC ligt heel erg aan wie je spreekt. We hebben zelf een HC rep in onze corp, en die communiceert alles wat we moeten/willen weten. Best wel handig :P Maar gezeten? Zit je nu nog steeds in MH of ben je alweer weg?

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:47
Heb een nieuw account erbij:
GoT Nick: Sjaakwortel
Char: Brutix XII (en dus Just Evil)
Race: Minmatar
Corp: Cold Dutch Fusion

als er nog mensen zijn die een corp nodig hebben, we zijn recent deze corp begonnen. we zijn vooral bezig met PvE en industry maar hebben ook plannen voor pvp als we wat groter zijn

[ Voor 41% gewijzigd door sjaakwortel op 07-10-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Wabs schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:39:
Got nick: Wabs
Eve Nick: Wabs
Corp: Black Sun
Alliance: Pitch Black Legion

Wat voor class wormhole woon je dan in? en wat voor site ben je gaan doen met je drake? Ik woon nu al een tijdje in een Class5 wormhole, daar kan je behalve bijna alle ladars en gravi's niets alleen aanpakken kwa sleepers. 7-8 man RR BS gang heb je wel nodig dan.

Lvl 3 is alles prima te doen in een NH / Drake, misschien de Radars en Magneto's niet maar anomalys moet met wat skils toch wel gaan. Even sparen voor een tengu, dan kan je practisch alles tm lvl 4 solo wel doen :9
We wonen in een class 3. Weet zo niet welke soort site we hebben gedaan. We waren met 2 drakes, de warp in was erg ver bij de sentries vandaan, voor ik daar eindelijk was moest ik uitwarpen omdat m'n tank het niet hield.
vervolgens weer met zn 2en inwarpen (dacht ik), 1 op de battleships en frigates en de ander op de sentries (ik dus, bookmark gemaakt), warpt mn corpy dus niet mee en krijg ik de volle laag weer op me, even gauw op vent schelden en einde verhaal.
De meeste sites kan je met een drake net doen (heb toch niet echt een slechte setup), de zwaardere sites doen mn corpies meestal met command ships, BS's, etc. en dat gaat ze prima af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:24

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Heb net de laatste fanfest video gekeken, zit aardig wat grappig spul in de drie films en een boel informatie ook over wat er komen gaat.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Laatst online: 25-06-2024
angel00008 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 20:27:
[...]
nog steeds in mnds kom toch naar de good guys :D wsit ftw !
yep, zit nog steeds in mindstar. al hebben mijn alts de corp reeds verlaten. Zal eens effe ingame checken waar jij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Na de BoB en Goonfleet (2007) generatie filmpjes, levert Ethereal Dawn en Intrepid Crossing prachtig werk af.

HD

[ Voor 14% gewijzigd door rapture op 07-10-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow.. ben stil van dat filmpje.. Ik hoop dat ik zelf ooit nog eens in zo'n gigantische battle mag geraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
rapture schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:09:
Na de BoB en Goonfleet (2007) generatie filmpjes, levert Ethereal Dawn en Intrepid Crossing prachtig werk af.
[video]
HD
W A U W!

Is in principe een goed recruitment filmpje, want ik ben nu geneigd om met hun te vliegen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag toch wel spreken van een goede alliance!
Ben blij dat ik met hun heb mogen vliegen, ook al waren wij er al niet meer ten tijde van het eind van de war :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53
Crashcat schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 08:11:
[...]

W A U W!

Is in principe een goed recruitment filmpje, want ik ben nu geneigd om met hun te vliegen haha.
Zou ik eerst even de alliance rankings bekijken... IRC is al een tijdje dood en wij zijn de laatste weken van 2000 naar 400 members gegaan, dus ED loopt ook niet echt lekker. Als er iemand nog een leuke alliance weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nice filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Kan hier geen filmpjes bekijken maar ik neem aan dat het gemaakt is door Birdynumnum? Hij maakt iig vaker de filmpjes voor ED. Zal hem vanaaf ff checken :D

En idd, ik zat zelf ook in ED met CopyCatz, en nog enkele GoTters, helaas is de alliance op leven na dood. Er zijn enorm veel corps vertrokken nadat we uit 0.0 zijn getrapt, de alliance CEO (Ralian Gelian) is gekapt met CEO zijn van ED en met zijn hele corp, BPINC (Afaik een van de grootste corps van ED) uit de alliance gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
Als veteraan van die oorlog, best wel mooi filmpje

Maar van irc en ed schiet er niet veel meer over. Het feit dat het zolang bleef duren was omdat RA een exclusief russische alliance was. Dit wil zeggen dat zij in hun timezone heersten, en dat onze Amerikanen en Australiers elke dag de schade die ze deden repareerden.

De leiding van IRC en ED heb ik niet echt lovende woorden voor. De fc's waren op zen best gezegd: voldoende. Goons vonden het hillarisch om real-time in local te typen wat er op de voicecomms gezegd werd ...

We hebben het eigenlijk ongelofelijk lang volgehouden, en zijn alleen maar gevallen omdat kennies/bob gevallen is. (we waren trouwens ook red tov kennies)

Irc en ed zijn uiteen gevallen, en de drone regions zijn zo leeg als iets ...

Momenteel ben ik beetje op eve uitgekeken, maar ik denk dat ik met de nieuwe xpansion er weer ga invliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Agh boeiuh waar ze staan in de rankings, als ze maar lol hebben en de makers van dit filmpje hebben dat zeker gehad....
en jullie trouwens ook CC :P

Mooi die heerlijk overtrokken Noyta CCP muziek eroverheen :)

Waar zit de maker van dit prachtstuk tegenwoordig?

Met al die sound-effects en muziek is het echt kek en het eindresultaat wat je ook in de bioscoop ziet.
Maar de realiteit die wij dagelijks meemaken is natuurlijk alsof we nog bij de opnames zijn.
Lange wachttijden, lopende buffet, snel sani-breaks tot de regisseur FC; CUT! uh JJJ roept

Kwam deze tegen bij diezelfde maker, bij zijn favorieten;
[video]

Piratencorp promo, echt lekker muziekje en effects.

[ Voor 49% gewijzigd door yared op 08-10-2009 09:58 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37

Over creativiteit gesproken, CCP ftw!

_/-\o_ TechnOveur _/-\o_

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
yared schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:46:
Agh boeiuh waar ze staan in de rankings, als ze maar lol hebben en de makers van dit filmpje hebben dat zeker gehad....
en jullie trouwens ook CC :P

Mooi die heerlijk overtrokken Noyta CCP muziek eroverheen :)

Waar zit de maker van dit prachtstuk tegenwoordig?

Met al die sound-effects en muziek is het echt kek en het eindresultaat wat je ook in de bioscoop ziet.
Maar de realiteit die wij dagelijks meemaken is natuurlijk alsof we nog bij de opnames zijn.
Lange wachttijden, lopende buffet, snel sani-breaks tot de regisseur FC; CUT! uh JJJ roept
Jaja als ze nu 400 man hadden, maar dan top actief waren ofzo zou het nog vet zijn .... volgens mij is echter het KB al dagenlang hetzelfde, en gebeurt er daar vrij weinig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
benji83 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:26:
[...]

We wonen in een class 3. Weet zo niet welke soort site we hebben gedaan. We waren met 2 drakes, de warp in was erg ver bij de sentries vandaan, voor ik daar eindelijk was moest ik uitwarpen omdat m'n tank het niet hield.
vervolgens weer met zn 2en inwarpen (dacht ik), 1 op de battleships en frigates en de ander op de sentries (ik dus, bookmark gemaakt), warpt mn corpy dus niet mee en krijg ik de volle laag weer op me, even gauw op vent schelden en einde verhaal.
De meeste sites kan je met een drake net doen (heb toch niet echt een slechte setup), de zwaardere sites doen mn corpies meestal met command ships, BS's, etc. en dat gaat ze prima af.
Ja class 3 is bijna alles prima solo te doen. Ook wel in een drake hoor, gewoon HELE dikke passive tank opzetten en je komt een heel eind, in een NH is het wel makkelijker. Tip, spaar voor een tengu, de skils zijn niet zo zwaar, boot is niet goedkoop maar kan wel al die dingen in een class3 makkelijk aan. verdien je het dus zo terug.
Alleen of samen inwarpen maakt toch niet veel verschil? die dingen focussen toch altijd fire op 1 persoon. (de eerste die land.) wel zonde van je drake overigens.
De class 5 waar wij wonen kan je echt alleen de ladars en gravi sites alleen doen, de rest is echt NIET te doen alleen, met een dread/carrier ga je zelfs zweten van de dps... :o en alles webt en scramt ook.
RR BS gangs is dan de oplossing, en dan wel minimaal 6-7 mensen (meestal 3 domis en 2 paladins en een kronos ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Mooi filmpje, het zijn wel de POS shoot en Fighter close-ups die je al vaak eerder gezien hebt. Het is ook een mooi bewijs hoe effectief misleiding en propaganda kunnen zijn dat men er nog van uit gaat dat de IRC diefstal een Goonswarm plot was in plaats van gefrustreerde ex-IRC'ers.

De gestolen spullen konden helemaal niet worden teruggegeven maar waren wel inzet van een potje blufpoker dat werkte zelfs zonder kaarten in de hand.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Wabs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

Ja class 3 is bijna alles prima solo te doen. Ook wel in een drake hoor, gewoon HELE dikke passive tank opzetten en je komt een heel eind, in een NH is het wel makkelijker. Tip, spaar voor een tengu, de skils zijn niet zo zwaar, boot is niet goedkoop maar kan wel al die dingen in een class3 makkelijk aan. verdien je het dus zo terug.
Alleen of samen inwarpen maakt toch niet veel verschil? die dingen focussen toch altijd fire op 1 persoon. (de eerste die land.) wel zonde van je drake overigens.
De class 5 waar wij wonen kan je echt alleen de ladars en gravi sites alleen doen, de rest is echt NIET te doen alleen, met een dread/carrier ga je zelfs zweten van de dps... :o en alles webt en scramt ook.
RR BS gangs is dan de oplossing, en dan wel minimaal 6-7 mensen (meestal 3 domis en 2 paladins en een kronos ofzo)
Met mn twee invulns aan heb ik 47000 EHP en een recharge van 155p/s, dat is de max die ik momenteel kan krijgen op mn drake
Het samen inwarpen en allebei een ander target kiezen heeft als voordeel dat ze de DPS spreiden. De sleepers veranderen ook van target dus je kunt door even een volley op een ander target te schieten de aggro naar je toe trekken. Dit werkt vaak erg goed als de ander even een beetje adem nodig heeft.
Ja het is zonde van de drake, maar dat hoort erbij ;) was er wel goed ziek van hoor!

Ik speel nog niet zo lang (mei) en heb de POS in de WH zelf gefinancierd zo'n beetje dus voor een Tengu is momenteel geen ruimte ;) Als we even een stevige belt krijgen heb ik het wel zo bij elkaar, megacyte blijft lekker verkopen(zydrine is ook prettig trouwens), en met 2 chars minen gaat erg hard (1 hulk, 1 covetor), ongeveer elk half uur een Orca vol met ore, dus elke drie kwartier heb ik de refining array vol zitten.

Probleem is alleen dat we een beetje te hard gemined hebben en er nu al bijna een week geen belt meer gespawned is en dat veel minerals naar de corp/alliance gaan om de PVP'ers van nieuwe schepen te kunnen voorzien (krijg er wel ISK voor maar een stuk minder dan op de market), gezien we een vrij prijzige wardec tegen ons hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Drake anders fitten? die van mij komt uit op 85k ehp, tankt 750 dps voor 18 min, meer dan genoeg voor een normale sleeper site in een C3

[Drake, pve]
3x Shield Power Relay II
1x Ballistic Control System II

2x Invulnerability Field II
1x Photon Scattering Field II
3x Large Shield Extender II

7x Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
[empty high slot]

3xCore Defence Field Purger I

5x Hobgoblin II

Niet veel DPS (380), maar genoeg om alles mee te slopen normaal gesproken, de RR spawns zijn alleen vervelend. Geen idee of je dit alles al kan fitten, check het ff in EFT met joouw skils want het past echt net met PG en CPU. (named launchers ofzo is dan altijd wel een oplossing)

Overigens is dat minen wel nice voor geld maar vergeet de gas sites niet (ladars), die leveren ook vrij veel op, zeker de instrumental en vitals. Instrumental levert 600m op in minder dan 4 uur, let wel op de 2 Sleeper BSen die spawnen, die zijn HEEL PITTIG! (web en scram +beetje neut ook)

Balen van je wardec, waarom heb je die op je dak dan? Wij hebben er nog geen 1 gehad, is ook niet nuttig in W-Space heb ik het idee....Is toch 0.0 dus alles kan dood zonder enig nadeel.

We hebben sinds kort ook een rorqual hier in ons systeem, dat is ook echt een uitkomst voor het vullen van de hangers, factor 20 verschil! Minen ook met iets van 8-12 hulks als er mooi spul te halen valt.
Overigens is onze corp meer pvp gericht, Minen en Gas etc is puur voor de t3 productie en het financieren van de losses in pvp. Is er een 0.0 exit of leven in de buur WH's dan gaat dat zeker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
bij ons is ook het een en ander, wat minder vlekkeloos gelopen, vooral tijdens de EU TZ is het wat minder actief, waarschijnlijk een re-organisatie mogelijk alle andere corp die de onze joinen, zijn we +- 250 man sterk op papier en dan kijken of er iets interessants beschikbaar is. Zitten momenteel in amarr kor-azor high/low sec, maar de low sec is ook huilen met de pet op, amper piraten die je kan slopen (we zaten eerst in the forge (caldari), en met Idle Empire in low was het vaak een succes :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een ouder filmpje, ook van groep die snel daarna vernietigd was, maar ook erg mooi:
http://www.youtube.com/watch?v=4NDBbt2yBII

Btw ik geloof niet dat ik het jouw al verteld had, maar in principe is paxton federation corps aan het recruiten waar sterke US TZ een pré is. En dan zit je in providence, met eigen sov, cva ally, en zat reds om je anti-piraten op te doen.
recruitment post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
furby-killer schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:12:
Een ouder filmpje, ook van groep die snel daarna vernietigd was, maar ook erg mooi:
http://www.youtube.com/watch?v=4NDBbt2yBII
Dit ^ filmpje is idd een van de beste ooit gemaakt imho. Een andere goede film vind ik ook The Fate of D2. Denk niet dat die op YouTube staat (370MB ish) maar zeker de moeite waard om een keer te kijken, als je hem ergens kan vinden. Ook leuk voor niet-naptrain fans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Gidsje voor NPC types, misschien handig voor in de OP:

Angels
Zwak vs. Explosive
Doen alle damage, meest Explosive, Kinetic
EW: Webs & Target Painters
HAC variant: Arch Angel
Faction: Domination
Deadspace: Gist

Guristas
Zwak vs. Kinetic
Doen Kinetic, Thermal damage
EW: ECM (percentage kans, ECCM helpt niet)
HAC variant: Dire Guristas
Faction: Dread Guristas
Deadspace: Pith

Blood Raiders
Zwak vs. EM
Doen EM, Thermal damage
EW: Energy Neuts
HAC variant: Elder Blood
Faction: Dark Blood
Deadspace: Corpi

Sansha
Zwak vs. EM
Doen EM, Thermal damage
EW: Tracking Disruptors
HAC variant: Sansha's Loyal
Faction: True Sansha
Deadspace: Centus

Serpentis
Zwak vs. Thermal
Doen Kinetic, Thermal damage
EW: Sensor Dampeners
HAC variant: Guardian
Faction: Shadow Serpentis
Deadspace: Core

Drones:
Zwak vs. EM
Doen alle damage, meest Explosive, Kinetic
EW: geen
HAC variant: Strain
Faction: Sentient
Deadspace: Alvus

Het type spawn is afhankelijk van de Truesec van het system behalve voor speciale NPC regio's. In truesec lager dan -0,75 kunnen Officers en de 1,7m en 1,85m BS komen. In Delve, Curse, Venal, Stain en Fountain tellen alle systemen als -1.0 en hebben dus ook de beste rats overal.

Faction spawns kunnen overal gebeuren, zelfs in Empire maar daar kunnen het Frigates zijn. In 0.0 zijn het altijd Cruisers of groter.

Hauler Spawns vervangen een van de groep NPC's door 3 of 4 haulers. Je kan dus 3 BS en 4 haulers hebben in een spawn. De kwaliteit van de hauler hangt af van de truesec, bij de max bounty van 1m isk kan er 25 miljoen trit in een hauler zitten. Haulers hebben ook mining upgrades als loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
mooie post :)

btw er zit een typo in de tweede zin van de main post over die 3 weken trial:
"Er staat in hoe je 3 weken in plaats van 2 kunt krijgen als trial!" de T mist dus... of je maakt van de u een a, dat werkt ook 8)7

Btw, vraagje, heb zelf nog nooit in 0.0 geleefd, alleen vanuit WH's pvp in 0.0, vroeg me af waar die officer en complex items vandaan komen, ik weet wel dat ze uit 0.0 komen maar neem aan dat die niet uit normale rats vallen >:) is dat in speciale complexes ofzo? hoe vind je dat soort dingen? (ben het niet van plan te doen, maar de oorsprong snap ik nog niet echt)

[ Voor 4% gewijzigd door Wabs op 08-10-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Er zijn Cosmic Anomalies en Cosmic Signatures. Anomalies kan je met je on-board scanner vinden of met een enkele probe in een keer lokaliseren. Die Anomalies bestaan uit een groot aantal NPC's van de lokale soort of Drones die niet erg spannend zijn. Aan het einde kan je een Faction soms krijgen.

Cosmic Signatures zijn wat veelzijdiger. Je kan een hidden complex vinden dat Carriers opeet alsof het niks is, Gas Clouds, verborgen asteroid belts met Bistot of een Wormhole. Signatures vinden kost wat moeite en handigheid met Scan probes.

In beide gevallen kom je de Deadspace variant van de lokale rats tegen. Deze zijn qua loot en bounty minder dan de standaard NPC van die regio. Complexes hebben wel Overseers die veel opleveren en deadspace loot items geven of Overseer Effects die CONCORD koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wabs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:34:
mooie post :)

btw er zit een typo in de tweede zin van de main post over die 3 weken trial:
"Er staat in hoe je 3 weken in plaats van 2 kunt krijgen als trial!" de T mist dus... of je maakt van de u een a, dat werkt ook 8)7

Btw, vraagje, heb zelf nog nooit in 0.0 geleefd, alleen vanuit WH's pvp in 0.0, vroeg me af waar die officer en complex items vandaan komen, ik weet wel dat ze uit 0.0 komen maar neem aan dat die niet uit normale rats vallen >:) is dat in speciale complexes ofzo? hoe vind je dat soort dingen? (ben het niet van plan te doen, maar de oorsprong snap ik nog niet echt)
Die dingen droppen in belts en complexes. Hoe beter de true-sec status van een systeem, hoe hoger de kans dat er een officer voorbij komt. Waarom denk je dat iedereen Delve en Querious wilt? (Behalve voor het aantal R64 moons). Die hele regio is afaik -1.0 truesec, wat betekent dat er in elk systeem in de belts/gates een officer kan spawnen.

Zo every once in a while kom je tijdens het ratten een faction rat tegen, en met heeeeel veel geluk kom je bij Gotan Kreiss tegen (Zoals een corpmate van me in Curse ! :o) En die dropped dan even een leuke implant, officer mods enz.

[ Voor 9% gewijzigd door De_Bastaard op 08-10-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Oewh, das wel erg mooi dat ze ook in belts voor kunnen komen.

Die anmoalys en complexen (Ladar, Radar, Magneto, Gravi) heb je ook in Wormholes, dat systeem begijp ik nu eindelijk.
Die bestaan dus ook in normale 0.0 systemen, alleen dan geen sleepers maar normale NPC's uit dat gebied dus. Overseers geven dan dus ook loot naar het type NPC dat er voor komt? (Bijv, Gist shield hardner komt niet bij serpentis voor neem ik aan)

Hoeveel van die complexes enzo komen er voor (elk systeem net als wormholes? soms meer danin andere? of zijn ze heel zeldzaam?)

Die NPC's in belts en op gates, Hoe heftig zijn die? kan je die ook doen in bjiv een drake of een ishtar? of moet je echt een BS of t3 brengen ? Misschien een keertje vanuit een wormhole door 0.0 zwerven, beetje zoeken naar wat rats (als het rutig is in de systemen dan)
Weet wel dat die complexen in verschillende gradaties bestaan, 1 tot 10 en dat 10 best eng is >:) en dus niet solo-able is

[ Voor 38% gewijzigd door Wabs op 08-10-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
In een drake kan je die wel aan hoor, alleen warpen ze ook weg, etc. etc. Sommige officers doen aardig wat damage, maar met wat redelijke drake skills kan je die wel aan... alleen duurt het soms even :P Ishtar kan ze zowieso wel aan :)

Verschil tussen complexen en anomalies is dat je bij complexen vaker een leuke loot krijgt, of een flinke bounty rat op het eind. Complexen escaleren vaker, waardoor je naar andere systemen zult moeten vliegen. Dat kan in 0.0 nog wel eens lastig zijn :)

Anomalies zijn over het algemeen locaties in een systeem (vaker ook meerdere per system) waar dan een infested station te vinden is met wat rats erom heen. Die sloop je dan, en that's it. Je krijgt bounties, maar dikke loot zit er vaak niet in.

Die kerel uit mn corp had die Gotan Kreiss met een Myrmidon gepakt, dus moet het met een drake ook wel kunnen ;)

Die gradaties heb je inderdaad over heel EVE. Ik geloof dat de opzet van die complexen gelijk is aan die van DED missies, die vind je in highsec bij die beacons.

Sommige mensen doen trouwens met een stealthbomber jagen op faction rats in 0.0 :) Je vliegt gewoon cloaked rond, en als je er eentje vind dan sloop je die. Volgens mij is dat vrij goed mogelijk met een stealthbomber, ze doen immers vrij wat dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wabs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:24:

Die NPC's in belts en op gates, Hoe heftig zijn die? kan je die ook doen in bjiv een drake of een ishtar? of moet je echt een BS of t3 brengen ? Misschien een keertje vanuit een wormhole door 0.0 zwerven, beetje zoeken naar wat rats (als het rutig is in de systemen dan)
Ishtar en Drake kunnen beide goed met belt rats overweg. Gooi er de juiste hardeners op met de goeie missiles/drones en er kan je weinig gebeuren. Ishtar moet wel in een close orbit gaan op de BS rats om zo veel schade te ontwijken.

Ik heb overal nu wel gewoond en Serpentis zijn verreweg het makkelijkste. Ze hebben geen missiles of webs (op bepaalde Guardians na) en kunnen dus nooit een snel doel raken terwijl ze 100MN MWD's droppen en erg dure Meta 4 railguns, sensor damps en remote armor repairers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En als ik je iets mag afraden, ga maar niet in Geminate of Vale of the Silent ratten/complexen doen. Die rats (Guristas) zijn echt het lastigst om te slopen, vind ik dan :)

Ze jammen, scrammen en webben. Doe dat in combinatie met wat high DPS missile batteries en je gaat dood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
heheehe, thnx voor de tips. Heb nog een drake over in de wormhole dus volgende keer dat ik in een 0.0 kan komen waar het relatief rustig is ga ik wel wat rats slopen (sec status gaat dan ook omhoog toch??).

die drake kan ik wel missen als het fout zou gaan...
Mooie is dat ik in een WH woon en om de dag wel een 0.0 exit is en altijd wel naar een ander gebied :) kan dus ook makkelijk weer de loot mee nemen.
SB vind ik ook wel een leuk idee, vraag me af hoe goed dat werkt alleen, kan wel met precion torps op 90km schieten mijn mijn manticore, is vast genog range voor een paar volley en dan ff heen en weer warpen als ze nog niet dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Volgens mij zou je als je het goed doet, die rats misschien wel kunnen speedtanken. Probleem waar je tegenaan loopt zijn die frigs :)

En ja, rats slopen is goed voor je sec status.

[ Voor 15% gewijzigd door De_Bastaard op 08-10-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
in een SB ben je natuurlijk veeeel veiliger voor pirates iig, gewoon naar een willekeurige planet en dan een richting op vliegen met je cloak aan... knappe jongen die je dan nog te pakken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nja bedoelde meer die rat frigs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Voor de V3SPA Group heb ik de keynote speech bekeken (bijna 2 uur! 8)7 ) en beetje zitten bloggen met wat ik tegenkwam. Zonde om dit werk niet te delen dus bij deze :)

HILARISCH voorfilmpje van de key-note speech.

Aan het eind moet je klikken op een link, of gewoon het tweede filmpje hieronder kijken want die volgt op de eerste etc...

http://www.youtube.com/watch?v=WDTmrbHqlhk

http://www.youtube.com/watch?v=rNhPig8inEY

Als je EVE van plan bent de komende jaren te spelen, dan moet je deze filmpjes gewoon kijken, no joke ;)

Het volgende komt allemaal uit de tweede film:

Jita cap, nu op 1.300, denken ze eind vh jaar los te kunnen laten.
Ze schatten dat er met de huidige populatie 1400-1500 in Jita zullen zitten op de drukke momenten.

Het compilen van een patch duurde voorheen 24 uur. Dit jaar heeft een team dat naar 1 uur weten te brengen.
Voordeel is, als er een groot probleem opduikt en de vorige patch kan niet worden teruggezet, dan kunnen ze dus in zeer korte tijd de oplossing klaarzetten compilen en een nieuwe patch releasen in plaats van dat er een hele dag over het compilen heen gaat.

De snelheid is voornamelijk behaald door het proces te automatiseren en een aparte cluster naar TQ te maken waar het bouwen van de installs + build en het compilen van de patch, plaatsvind.
Ze verwachten hier nog meer snelheid in te behalen (on the fly real-time patching zonder dt hebben ze al eens gedaan in het verleden, wellicht dat mensen zich dat nog herinneren...)

Je nieuwe 3D fittingscreen is een cirkel omdat oorspronkelijk de bedoeling was dat je het schip erachter zou gebruiken als plaatje.
Toen er door de synergy bepaalde render-technieken beschikbaar kwamen kon met apart een 3D plaatje laden in het midden en dat plaatje werd meteen de nieuwe preview die we sindsdien kennen.
Die render-technieken ontwikkeld op Incarna (o.a. voor Dust) zijn dus is een soort van terugkoppeling van kennis eigenlijk niet specifiek ontwikkeld voor de game EVE.
Avatars zullen hier in EVE ook heel erg van profiteren, aangezien Dust als voorbeeld een FPS zal/kan zijn, maar dat werk ook terugkomt in EVE. 41e min.

Dominion release heette eigenlijk eerst Rubicon

100% realistisch licht. Radiosity heet deze techniek. Vorig jaar zagen we dat ze een proef deden met een Engels bedrijf wat zich bezighield met deze lichttechniek. Veel effecten in games worden nu nagemaakt. Met de nieuwe techniek is alle lichtval echt. Het mooie van deze techniek is dat het gebruik maakt van bestaande technieken op je videokaart waardoor ook oudere kaarten het goed aankunnen.
Voorbeeld; als er 1 groene lamp in de hoek vd kamer hangt, dan vangen alle delen van de rest van de kamer dat groene licht onder de juist hoek op in de juiste hoeveelheid en zullen afhankelijk van hun eigen kleur, ook de juiste mate van reflectie weergeven. Een witte wand zal dan groen licht in minder mate reflecteren, maar een rode wand mengt zich dan met het groene licht en geeft zijn nieuwe kleur terug in de weerkaatsing. Je wilt niet weten wat dit betekent als je straks een discobal in je eigen kwartier aanzet :) 45e min.

In station PVP, oops een verspreking; In station you will not be able to kill people, well atleast not in the first few generations.." 46e min.

Windows 7 en multiscreens
omgwtfpwn! 47e min
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/omgwtfpwn.jpg
ATI komt met een kaart voor de 'gewone' consument die dit aan kan. CCP werkt er ook aan dat je per scherm iets anders kunt laten zien. Bijvoorbeeld werken met 2 camerastandputen denk ik dan.
Techguy1> How many monitors are we going to have next year?
Techguy2> Six
Techguy1> wooohoooo!
Incarna (in station) geeft de mogelijkheid tot het runnen van eigen shops, bountyhunten van npc's, een lichaam!, (zwarte) handel, gokken met iskies..
Incarna staat op programma maar eerst komt Dominion, planetairy, Dust 53e min

T3 small ships, waar de T3 cruiser gericht waren qua kosten op mid- high-end prijzen, zullen de T3 frigs aan de onderkant komen te hangen. Nieuwe loot, components en modules zullen beschikbaar komen. 54e min.

Formatie vliegen EINDELIJK! het zal niet alleen voor de mooie plaatjes zijn, hoewel 400 schepen in formatie kek eruit zal zien, maar er zullen ook game-mechanics uit voortkomen en bonussen voor vliegen in formatie.
Tactisch zal fleetbattle verdiepen hierdoor. Benieuwd of je miningfleet ook mooi moet liggen voor bonussen :D 55e min.

Diplomacy krijgt er ook een laagje bij middels een nieuw systeem van verdragen. Dit zal nog niet in Dominion zitten, was niet goed genoeg om aan te sluiten bij de huidige game-mechanics.
Denk hieraan aan mining-rechten, langlopende productie/trade contracten, right-of-passage. Dit valt natuurlijk fijn samen met het nieuwe sov gebeuren, jammer dat het niet tegelijkertijd komt.
Doordat het huidige standing systeem (iemand op blue zetten) compleet omslachtig is, en hiermee geautomatiseerd sneller gaat worden, is het mijn mening dat dit voor partijen als ons, veel zal kunnen veranderen ingame.
Wij zoudem best bereid zijn om een nieuwe VG corp financieel te steunen als ze daarmee mining-rechten en righ-of-passage betalen zodat ze beter kunnen voldoen aan het langlopende contract wat ik met ze heb voor levering van bijvoorbeeld hi-end mineralen, reacties of gas. Rechten en standing kun je heel specifiek zetten. Bijvoorbeeld alleen een bepaalde route door die en die systemen, en ze mogen alleen in dat en dat systeem minen maar onderweg niet. 55e min

Planetary Ring Mining, mine de ringen van Saturnus! Nieuwe resources, aders met rare materials, erg afhankelijk van je skill en intuitie als speler. Mining en Exploring samen en nu eens wat anders dan een Omber belt! En ook iets wat ze het 'Goldrush' gevoel noemen.58e min

Comet Mining Track down that Comet of Haley en trek hem leeg voor ie je systeem weer verlaat! In WH-space zullen de rijkste voorbijkomen. Whiskey Space noemen ze het trouwens bij CCP :)
Moon harvestings minerals, organic compounds. Ik krreeg het idee dat hier een nieuwe manier van mining bij komt kijken; scoop it up... 58e min.

Na Dominion komt Planetary Interaction. Hiervoor zullen alle 50.000 planets die reeds ingame zijn, beschikbaar komen. Je kunt hier als nieuwe speler mee beginnen. hoe verder je bent in het spel hoe meer controle je kunt uitoefenen op het maximale aantal districten wat je kunt beheren. Van eigendom zal niet snel sprake zijn. Het zal niet een clone worden van Sim City of Civilization, maar wel hetzelfde gevoel geven. Kijk dit stukje even want het is erg veel wat er komt ;) Hier komt ook Dust om de hoek kijken, absoluut! (sneakpreview ervan na dit onderwerp)60e min.

Ben even uitgeblogd, kijk de rest zelf zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Vanacht maar eens een payment plan opgezet. CCP Games mag elke maand 15 euro van mn bankrekening pakken, ik lekker EVE spelen. :+

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Je vergeet het filmpje van het panel na de keynote speech; er werd bijvoorbeeld gevraagd of je in Dust alle ~50000(+) planeten kon veroveren. Het antwoord was dat dit niet het geval is aangezien een boel gewoon onbewoonbaar zijn (zwaartekracht, atmosfeer, gasreuzen, etc).

Hierdoor denk ik dat er ook een boel planeten niet geschikt zullen zijn voor Planetary Interaction.

Over de warbarges werd ook wat leuks gevraagd; of ze zich real-time in EVE zullen bevinden waarop één van de panelleden ongeveer antwoord; iedereen wil meteen weten of je iets kan opblazen. :P

Overigens is het het waard om ook het filmpje van de dag ervoor te bekijken; http://www.youtube.com/watch?v=M6E4dDDUF90

Panel filmpje; http://www.youtube.com/watch?v=BFEi2aIvsFA

[ Voor 13% gewijzigd door NitroX infinity op 09-10-2009 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
-ko- schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 04:47:
Vanacht maar eens een payment plan opgezet. CCP Games mag elke maand 15 euro van mn bankrekening pakken, ik lekker EVE spelen. :+
Waarom geen GTCs? Bij evetimecode betaal je met de huidige koers zo'n 25 euro ofzo voor 60dagen spelen ;)

Overigens wordt dat formatie vliegen wel echt gruwelijk!

En de verdere uitbreiding van de gameplay, opzich is het wel wat *D
Je zou dit natuurlijk heel ver door kunnen trekken :) dat je een soort van C&C game krijgt op planetair niveau ofzo, ondersteunt door capital ships voor backup 8)

[ Voor 29% gewijzigd door De_Bastaard op 09-10-2009 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:42
Er komen weer leuke nieuwe dingen bij.
Maar er werd toch ook over T3 BS gesproken?

Lijk me voor de miners dat er nu wel veel meer afwisseling is.

En vraag me af hoe EVE over 5 jaar er uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Totaal anders, het zal in ieder geval niet meer de hardcore gameplay zijn zoals we hem nu kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
@Calamor; vanaf ongeveer 2 minuten worden T3 battleships vluchtig genoemd;
http://www.youtube.com/watch?v=M6E4dDDUF90

Edit en lichtelijk offtopic;
Ik heb m'n blog weer eens geupdate, twee nieuwe posts.

[ Voor 31% gewijzigd door NitroX infinity op 09-10-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
Heeft er iemand misschien even een momentje voor een nieuwe speler?
Ik begrijp wat dingen niet, maar het volgende geval snap ik helemaal niet zo goed.

Ik ben nog bezig met tutorial missions, maar inmiddels ben ik nu wat verder dat ik dus bij 2 verschillende tutorial agents bezig ben (ik werd ongeduldig ).
Maar zit er eigenlijk een volgorde in die agents? want ik heb nu wel ineens allerlei schepen gekregen en blueprints terwijl ik de skills er niet eens voor heb om ze te gebruiken! Niet hele coole zoals die van jullie, maar ja...toch heb ik ze :D Hadden jullie dat ook in het begin? of ben ik nou de enige?

in ieder geval alvast bedankt voor het geduld en de tijd :)

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Nee, in de agenten zit niet echt een volgorde. Aan te raden is om de beginners epic arc te doen, daar kun je een boel in leren. Hier staat hoe je de epic arc vindt, plus een walkthrough er van; http://keithneilson.co.uk/eve-epic-mission-arc-part-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

SuperPrinses schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:08:
Heeft er iemand misschien even een momentje voor een nieuwe speler?
Ik begrijp wat dingen niet, maar het volgende geval snap ik helemaal niet zo goed.

Ik ben nog bezig met tutorial missions, maar inmiddels ben ik nu wat verder dat ik dus bij 2 verschillende tutorial agents bezig ben (ik werd ongeduldig ).
Maar zit er eigenlijk een volgorde in die agents? want ik heb nu wel ineens allerlei schepen gekregen en blueprints terwijl ik de skills er niet eens voor heb om ze te gebruiken! Niet hele coole zoals die van jullie, maar ja...toch heb ik ze :D Hadden jullie dat ook in het begin? of ben ik nou de enige?

in ieder geval alvast bedankt voor het geduld en de tijd :)
Elke Agent hoort bij een NPC corporation en afhankelijk van hoe je stading met die Corp is kan je een Agent wel of niet gebruiken. Als je missies doet gaat je Standing met de Corp waar je voor vecht omhoog en die met datgene wat je opblaast omlaag. Zo kan je steeds betere Agents gebruiken naar mate je Standing stijgt.

Op http://eve-agents.com/ kan je een overzicht vinden van alle Agents die er zijn met wat voor standings ze nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
Ik begrijp het.
En je kan dan ook gewoon bij een andere station/corp een agent aanspreken (mits hij/zij natuurlijk wat voor je heeft)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Zolang jouw standing met de desbetreffende agent goed genoeg is, kun je missies van hem/haar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Wabs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:14:
Drake anders fitten? die van mij komt uit op 85k ehp, tankt 750 dps voor 18 min, meer dan genoeg voor een normale sleeper site in een C3

[Drake, pve]
3x Shield Power Relay II
1x Ballistic Control System II

2x Invulnerability Field II
1x Photon Scattering Field II
3x Large Shield Extender II

7x Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
[empty high slot]

3xCore Defence Field Purger I

5x Hobgoblin II
Ik kan daar nog niet alles van fitten, mn setup is nu:

2x shield power relay
2x power diagnostic system

3x large shield extender II
2x invulnerability field II
1x shield recharger II

7x XR-3200 heavy missile launcher, Caldari Navy Scourge missiles (corpie gebruikt die en heeft 20k 'free for all' in de corp hangar gegooit ;) )
Niet veel DPS (380), maar genoeg om alles mee te slopen normaal gesproken, de RR spawns zijn alleen vervelend. Geen idee of je dit alles al kan fitten, check het ff in EFT met joouw skils want het past echt net met PG en CPU. (named launchers ofzo is dan altijd wel een oplossing)
EFT heb ik nog nooit geprobeerd gezien ik op een Mac werk. Zal het eens op t werk installeren, kijken of ik er iets van kan bakken.
Overigens is dat minen wel nice voor geld maar vergeet de gas sites niet (ladars), die leveren ook vrij veel op, zeker de instrumental en vitals. Instrumental levert 600m op in minder dan 4 uur, let wel op de 2 Sleeper BSen die spawnen, die zijn HEEL PITTIG! (web en scram +beetje neut ook)
Gas harvesting staat ook zeker op het programma maar momenteel zal ik eerst mn combat skills even wat hoger moeten krijgen.
Balen van je wardec, waarom heb je die op je dak dan? Wij hebben er nog geen 1 gehad, is ook niet nuttig in W-Space heb ik het idee....Is toch 0.0 dus alles kan dood zonder enig nadeel.
Niet onze hele corp/alliance woont in het WH. We hebben een base in het WH gemaakt zodat er ook met wardecs gemined kan worden, onze production corp heeft er ook een productie pos opgehangen.
De wardec hebben we 'ontvangen' omdat we geen 1 bil wilde betalen om een 'mining permit' in een systeem waar mijn corp al een hele tijd de overhand heeft (gewoon high sec maar als je er met 30 tot 40 man rondvliegt en de belts plundert mag je toch wel zeggen dat je de overhand hebt ;) )
Dit heeft wel tot gevolg dat de corp die ons gedecced heeft intussen een hele sloot wardecs tegen zich heeft, maar ze weren zich nog goed helaas.
We hebben sinds kort ook een rorqual hier in ons systeem, dat is ook echt een uitkomst voor het vullen van de hangers, factor 20 verschil! Minen ook met iets van 8-12 hulks als er mooi spul te halen valt.
Overigens is onze corp meer pvp gericht, Minen en Gas etc is puur voor de t3 productie en het financieren van de losses in pvp. Is er een 0.0 exit of leven in de buur WH's dan gaat dat zeker voor.
Een rorqual zit voor ons ook zeker in de planning, alleen jammer dat je die er nooit meer uit krijgt (of je moet mazzel hebben en via een class 5 eruit kunnen.
Ik zit er wel in mijn Orca als er genoeg mensen zijn om te minen, jammer alleen dat je daarmee niet kunt compressen. Ach wij refinen alles zo snel mogelijk, dat werkt ook prima.
Minen is op het moment met 3 hulks, 3 covetors en soms een verdwaalde alt in een retriever. We strippen een grote belt in een dag of 2 als er genoeg mensen online zijn.

Wij hebben ook een groot aantal PvP'ers in de corp en in de alliance, en dat moet ook wel gezien we al een redelijk aantal wardecs hebben gehad. Het leuke is wel dat tot nu toe alle corps die ons gedecced hebben onder de indruk zijn van hoe we ons verweren (een dedicated miner die in een goed gefitte cruiser springt en 2 WT's afschiet, toch humor) en ons helpen als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik zou die rorqual gewoon die WH in knallen als ik jullie was, wij hadden eens een carrier een WH ingejumpt, waarna de WH collapste.... hehe >:)

Maar, na flink wat zoeken vonden we alsnog een uitweg :) We moesten wel nog door 2 andere WH's maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Ja dat is het probleem van C3 wormholes, de wormholes naar High Sec toe hebben een max mass voor die collapst maar ook een max mass die er in 1 keer doorheen mag. Vaak is die max mass voor 1 keer niet genog voor een carrier / rorqual.

Die purger rigs op de drake maken een wereld van verschil, zijn niet duur en de skill hoeft alleen op lvl 1 dus is in 15 min wel voor elkaar! :)

We hebben in ons wormhole nu denk ik 6 carriers en 2 orcas en een rorqual. Ook nog 8 freighters en een Jump Freighter. Maargoed, we hebben dan ook 5 POSsen (3 van de corp, 2 uit de alliance) hangen, kunnen ongeveer alles hier. Hele corp woont ook in de wormhole dan.
Een ingang naar low / high sec is bijna altijd 3 of 4 wormholes verder. Maargoed, we hebben zo veel firepower heir dat alles wat we onderweg tegen komen of stuk gaat of in een pos schuilt. Als je in ons wormhole komt en op je scanner drukt schrik je je iig een ongeluk. >:)

Gister ene hulk gevonden die aan het minen was, 1 keer roepen op ventrilo en dat ding is gepopt met 3 intys, 2 recons, 2 hacs en een cruiser... hoezo overkill.
Zelfde later met een probing incursus, 4 intys om dat ding te slopen... wel lol.
Paar dagen terug een Dread gepakt die sleepers aan het slopen was. ook wel grappig ;) leukste blijft toch exits naar 0.0, echte pvp ops :)

dan heb ik ook nog een vraag over mijn komende eerste t3 cruiser.

Graag uw menign over de fit. Eerste poging dus kan vast beter.

[Tengu, tengu 1]
2x Power Diagnostic System II
2x Caldari Navy Ballistic Control System

1x Gist C-Type Large Shield Booster
2x Caldari Navy Invulnerability Field
1x Gist X-Type Photon Scattering Field
2x Shield Boost Amplifier II
1x Gistum C-Type 10MN Afterburner

5x Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile

1x Medium Anti-Explosive Screen Reinforcer II
2x Medium Anti-EM Screen Reinforcer II

Tengu Defensive - Amplification Node
Tengu Electronics - Emergent Locus Analyzer
Tengu Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst

Tankt 1350dps, cap stable (40%), 440 dps met faction, 490 dps met fury's
speed: 690m/s sig: 170m2

heb nog nooit een tengu gevlogen, is de tank overkill voor zeg maar een solo in een C3 wh?
Tips / op- / aanmerkingen zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoe krijgen jullie altijd die zut die jullie minen uit die WH dan? Gaan jullie altijd via een WH exit naar een highsec systeem, of komen jullie in lowsec of 0.0 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Heb trouwens gister naar aanleiding van een ander forum hier op tweakers nog een AMBX premium kit van philips gescoord (lichten, geluid, trilplank en windmachientjes :) ). Vroeger waren die dingen honderden euro's maar ze worden nu gedumpt voor 66 euro. Enorme doos + value for money ook al is het EOL, en het werkt best leuk met Eve. De AMBX software herkent het spel, en als ik in space rondkijk gaat de verlichting mooi mee op dezelfde sterkte (net als met ambilight). De ventilatoren gaan niet aan maar dat hoeft ook niet in space he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
CopyCatz schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:32:
Heb trouwens gister naar aanleiding van een ander forum hier op tweakers nog een AMBX premium kit van philips gescoord (lichten, geluid, trilplank en windmachientjes :) ). Vroeger waren die dingen honderden euro's maar ze worden nu gedumpt voor 66 euro. Enorme doos + value for money ook al is het EOL, en het werkt best leuk met Eve. De AMBX software herkent het spel, en als ik in space rondkijk gaat de verlichting mooi mee op dezelfde sterkte (net als met ambilight). De ventilatoren gaan niet aan maar dat hoeft ook niet in space he :)
En ehhh wat moet jouw alt + Corp nu in BLADE ? Iedereen van de ED Veterans schrok zich kapot! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
gewoon opsparen tot er een keer dichtbij een Highsec uitgang is. in al die freighters kan je VEEL compressed bende opslaan hoor ;) + de corp hangers... en dan met transports of met een freighter alles naar high sec brengen. uiteraard dan weer met volle boot terug komen (fuel / schepen / ammo / modules, you name it).

gaat al maanden zonder problemen. Gas en minerals worden uiteraard ook gebruikt bij de t3 productie (toch wel bijna al het gas dat we vinden, zeker he thigh end spull). High sec is er niet heel vaak maar toch wel 1 keer per week. De keren dat er een high sec ingang in onze eigen wormhole is is misschien 1x per 2 maanden ofzo... Bubbel er op en wachten tot er een idioot binnen komt :O maar wel leuk :P

Overigens scannen we altijd alle wormholes die we vinden helemaal uit, tot 4-5 wormholes weg van ons eigen wormhole. Kom je vaak toch wel iets van pvp tegen of iig een uitgang naar 0.0 of low sec. Low sec vechten we alleen niet veel in, alleen als we zelf gegankt worden daar, dan pakken we ze terug maar we zijn geen pirate corp.

Mn domi ligt nog in high sec op dit moment :( we hadden een sleeper ops gedaan in een buurt systeem en het probleem was dat op de terugweg de wh collapste na de helft van de BSen... We hingen daar dus nog met 7 BSen en 1 commorant (de salvager met probe launcher :) 45 min bezig geweest voor we een uitgang hadden, 4 wormholes verder... kwam in low sec uit, 4 jumps van Rens. Wel grappig om te zien hoe een low sec gate camp van 6 man vlucht als je ineens vanaf de andere kant aankomt met 7 RR BSen! (waaronder ook een paladin en kronos en een Navy Mega) O-) maargoed, nu nog een keer een weg terug vinden. Mijn domi zit vol met loot dus door low sec wil ik niet. (is iets van 700m waard, intact hull sections enzo) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Door lowsec kom je echt wel terug hoor :) Bubbles doen het niet en als je met 7 RR domi's bezig bent peert menige gang hem wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
dat hebben we dus ook gedaan ^^
gewoon door low sec naar rens toen het mis ging, ik moest toen alelen slapenomdat ik 5 uur later moest werken.... :(

de rest is gewoon weer low se cin gedoken toen de rest van de corp een route naar ons wormhole gevonden had. Ik was alleen al in bed dus 8)7 Heb de gang moeten verlaten dus ben nu alleen! komt wel goed, maak me niet druk, kan toch andere domi lenen van een corp mate voor sleepers en die High sec komt vast snel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
De_Bastaard schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:35:
[...]

En ehhh wat moet jouw alt + Corp nu in BLADE ? Iedereen van de ED Veterans schrok zich kapot! :o
que? Ik zit nog steeds bij bex en mijn alt in NPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
JaneDoes toch? Ik zag dat de hele Innovatech Corp bij BLADE zat. Waaronder JaneDoes, Imoshen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
De_Bastaard schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:11:
JaneDoes toch? Ik zag dat de hele Innovatech Corp bij BLADE zat. Waaronder JaneDoes, Imoshen, etc.
Nee man, dat ben ik niet. Dat is toch ex horizon inc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Geen idee man, ik dacht altijd dat jij dat was 8)7.

Anyway, Imoshen Solomani ken je toch wel? De kerel die altijd jumps deed voor 'n handjevol isk etc. Het is iig een ex-ED corp en zit nu in Blade :p afaik is het een industrial corp met veel pos beheer enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Horizon inc? Is dat dan weer niet ex Princ wat dan weer een afstammeling van Arin pro was? (veel NLers ook)

kan me vergissen in de naam iig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zou goed kunnen! Ik heb er een week ingezeten, toen werden opeens alle members gekicked omdat ze weer verder willen gaan als groepje vrienden ofzo.

Edit, ik moet toch eens kappen met die slowchat :X

[ Voor 15% gewijzigd door De_Bastaard op 09-10-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Wabs schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:23:
Horizon inc? Is dat dan weer niet ex Princ wat dan weer een afstammeling van Arin pro was? (veel NLers ook)

kan me vergissen in de naam iig |:(
klopt inderdaad, het is overigens Arin (Arcane Industries) ;) het chan wat we nog gebruiken heet arinpro, omdat princ stond voor prometheus inc :) Veel gasten uit Arin hadden daarvoor in Hazard Ops gezeten, beetje zelfde verhaal als Arin en Princ :) Hazard Ops wilde pewpew en Arin nog niet, en later wilde Arin pewpew en Princ nog niet ;) Good old times hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
En Rav, wanneer kom jij nou eens mee pewpew-en in WH space? vind het wel wat voor jou, combi van alles, pvp, pve, minen, production noem maar op.

Ga je eve misschien weer interessant vinden! :P zonde van die 80m skillpoints x2 die nu niets doen! 8)
en niet zeggen dat je geen geld hebt, je hebt 100 schepen en HEEL veel mods dus meer dan genoeg om mee te kunnen doen + je verdient 5x zo snel in W-space ivt empire :+

[ Voor 25% gewijzigd door Wabs op 09-10-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Misschien nog wel wat voor mij! Ik heb atm niet veel EVE tijd, en zit in curse wat te ratten, en sindskort ben ik begonnen met traden. Helaas heb ik geen echte mining skills :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

NitroX thanks voor de tips.

Was nog veeeeel meer tegengekomen, maar of mensen intresseert het of niet en ik had zelf al 4 uur erin gestoken effectief :)

Zijn nu als V3SPA group met alle corporations eronder eens serieus strategisch ernaar aan het kijken.

TBC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
De_Bastaard schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:40:
Misschien nog wel wat voor mij! Ik heb atm niet veel EVE tijd, en zit in curse wat te ratten, en sindskort ben ik begonnen met traden. Helaas heb ik geen echte mining skills :+
Helft (misschien wel meer) van onze corp kan helemaal niet minen. Worden geen eisen aan gesteld ofzo. Het is inprinciepe een PVP corp dus daar ligt ook de focus. BS kunnen vliegen met (armor) RR is misschien geen eis maar wel fijn en verder is het handig als je kan proben (je zit immer in een WH...) ooh en ventrilo is wel een eis :P geen idee of we nog aan het recruiten zijn. Er stond iig een topic over op eve-benelux.
Misschien weet Riot Rick je meer te vertellen (een van onze directors...) hij komt hier ook zo nu en dan.

Niemand nog leuke ideeen voor mijn tengu fit van een paar posts terug?

Ooh en is er nog een site waar je de prijzen van faction mods kan vinden? Die bestond ooit wel maar die oude is dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Geen idee over je tengu! Ik zou hem denk ik wel zo kunnen vliegen, maar heb me er nooit in verdiept omdat ik m toch niet kan aanschaffen hehe.

Het zou fijn zijn als er eens een eve-central kwam voor contracts *D Dan zou je tenminste snel kunnen zien wat waar kost. Op dit moment zijn de prijzen van faction items zo uiteenlopend, dat je er genoeg ISK op kan verdienen als je ze van de ene regio naar de ander zou vervoeren en verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
behalve dat je bij contracts wel alle regions kan zien en dus ook de mensen die spullen kopen, die zien meteen waar iets goedkoper is, al is het 40 jumps verderop... dus traden zoals op normaal market is lastig.
Wat wel gaat is losse modules kpen en als pakket verkopen (bijv alle types armor hardners ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Was inderdaad 3x de purger rigs nog vergeten bij mn drake setup. Zitten zelfs nog de large rigs op, is de oude drake van een corpie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Zit er al iemand in een titan trouwens? Super cap test is vandaag (ik zit nog op 't werk helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
ik ook nog op het werk, dacht dat die test morgen was? Nouja, straks zeker even proberen! 2 weken terug iig al de test server aan de praat gekregen thuis, wel leuk om zo even met een titan of een MOM te spelen.

Hebben de MOMs eigenlijk al de fighterbombers? dan ga ik Titans slopen >:) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik zit ook nog op het werk :( Straks zeker even proberen voordat ik naar de GF ga >:)

Kan je die gewoon in station kopen of hoe zit het?

[ Voor 24% gewijzigd door De_Bastaard op 09-10-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wabs schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:39:
ik ook nog op het werk, dacht dat die test morgen was? Nouja, straks zeker even proberen! 2 weken terug iig al de test server aan de praat gekregen thuis, wel leuk om zo even met een titan of een MOM te spelen.

Hebben de MOMs eigenlijk al de fighterbombers? dan ga ik Titans slopen >:) 8)7
Supercarriers ! Geen Motherships, Mommies of MOM's meer. En die hebben inderdaad nu Fighter-Bombers die je ook niet kan delegeren naar andere schepen maar die je zelf op de vijand af moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Heb net gekeken, ziet ernaar uit dat de nieuwe supercaps pas om 18:00 live gaan, en dat je ze in station krijgt/koopt, en dan kunt undocken.. maar waarschijnlijk niet meer docken daarna. Maarja, wie wil dat nou, als er duizenden supercaps zijn ben je snel genoeg gepopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En dan dock je weer en dan koop je er weer een voor 100isk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Lagfest? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe zit het met de skills? Of kun je altijd alles op de test server? Ben er pas 1 keer geweest, half jaar terug xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Iedereen krijgt alle skills op V :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Laatst online: 25-06-2024
Toch ook maar weer eens die test eve in orde gemaakt.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.