• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
FerdiV schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:00:
Tja, maar ik denk dat we pas een oordeel kunnen geven als iemand de retailversie speelt. Nu is het alleen maar opmerken wat er niet is, maar dat kan er straks wel zijn!
Tuurlijk, maar ik denk niet dat déze dingen nog anders zullen zijn in de retail versie. Nu zal je altijd (kleine) minpunten blijven hebben maar een auto die zó drift en geen sporen achterlaat trek ik echt niet. Doet voor mij echt enorme afbreuk aan het spel. Zal best overdreven zijn maar ik vind het gewoon vet om zoiets te zien :)

Nickname does not reflect reality

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Deze game wordt voor mij een reden om nu een PS3 aan te schaffen :Y)

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Brad Pitt schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:02:
[...]

Tuurlijk, maar ik denk niet dat déze dingen nog anders zullen zijn in de retail versie. Nu zal je altijd (kleine) minpunten blijven hebben maar een auto die zó drift en geen sporen achterlaat trek ik echt niet. Doet voor mij echt enorme afbreuk aan het spel. Zal best overdreven zijn maar ik vind het gewoon vet om zoiets te zien :)
Achter het stuur zie je je banden niet eens 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Brad Pitt schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:02:
[...]

Ja, ik begrijp je wel. Maar ik denk dat de uiteindelijke build beter zal zijn qua skidmarks :)

• Brad Pitt
Snippertje schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:23:
Oh okay, voor het geval je het niet wist, er zit ook een nogal mooie replay functie in het spel, wat kicken he!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Snippertje schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:23:
[...]
Weet niet of het sarcastisch bedoelt is maar hier een filmpje met verschillende views in een kart : [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_6XaIC6ZZxg]
Als het niet sarcastisch niet bedoelt is. Ooit wel is dingen onderbouwd? ;)

Kijk mama zonder handen O+ *O* d:)b.
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3blog.net/wp-content/uploads/gt5comparison1.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Ventrigo op 22-09-2010 11:33 ]

Self reflection is the school of wisdom

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik ben zo benieuwd naar de reacties als dit spel eenmaal uit is gekomen... Als ik hier sommige reacties lees dan vraag ik me echt af hoe teleurgesteld ze gaan worden :). Iets met verwachtingen en resultaat :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:34:
Ik ben zo benieuwd naar de reacties als dit spel eenmaal uit is gekomen... Als ik hier sommige reacties lees dan vraag ik me echt af hoe teleurgesteld ze gaan worden :). Iets met verwachtingen en resultaat :P
In GT 1&2 heb ik altijd het gevoel gehad dat ik qua handeling een auto bestuurde en of er dan wel of niet strepen of de weg staan ben je dan niet mee bezig. Er zitten mogelijkheden in om een "rijbewijs" te behalen, wat maakt het dan uit of er strepen op de weg staan 8)7.

Je moet er wel rekening mee houden dat ze dit nog weten te toveren op een PS3. De PS4 (als het dan nog zo heet en dergelijke, geen discussie punt) kan het dan nog beter neer zetten. De graphics zijn gewoon nu weer beter m.b.t. de auto. Het publiek? Oh ja kijk dat poppetje...... BOCHT ! ! ! Als je met 300km/h over weg scheurt ga je toch ook niet even zwaaien van "Oh kijk mij is ik rij heel hard en zwaaiend tegelijk"? Je hebt al je concentratie nodig bij het rijden real life of niet.

Je moet alleen niet denken na de 24 uur van Le Mans dat je ook zo lang op de weg kan rijden ;). Het is een SPEL ;).

Self reflection is the school of wisdom

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 10:43

JanvD

Portretfotograaf

ik heb in mijn leven veel GT 3&4 gespeeld, maar nog geen ervaring met stuur. Nu zie ik in vorige filmpjes dat het stuur in beeld een stuk vertraging heeft in vergelijking met de bestuurder voor het scherm. Merk je dit ook tijdens het rijden, of zit er dan geen vertraging in? Wat mij betreft een big issue als ik tot aanschaf van stuurtje overga.

p.s. ik val onder de categorie die er geen last van heb dat het zo weinig rook is en er geen banden sporen zijn. Als het er wel is is het alleen maar mooi meegenomen. Wel hoop ik dat als je gaat driften dat je om de haverklap nieuwe banden moet verwisselen en veel spontane klapbanden ontstaan. Ik heb eens in een echte drift gezeten (op circuit) en niet normaal hoeveel banden er dan doorheen gaan (duur grapje ook :p).

www.janvandoornik.nl

• Brad Pitt
JanvD schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:55:
Merk je dit ook tijdens het rijden, of zit er dan geen vertraging in? Wat mij betreft een big issue als ik tot aanschaf van stuurtje overga.
Vertraging is mijns inziens nagenoeg nul. Echt iedere kleine beweging zie je direct op het scherm (G25).

De 'vertraging' is volgens mij de deadzone, gedeelte waar je stuur vrij kan bewegen zonder dat er stuur-info richting de game gaat. Mijn oude guillemont had een deadzone van een paar cm, dit gaf het gevoel van lag omdat je de eerste cm rechtsturend geen beweging zag.
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:34:
Die mensen heb je altijd, zelfs het perfecte spel (mocht het ooit komen) zal minpunten hebben.

Het boeit mij allemaal niet zo, hoelang rook blijft hangen, dat mijn banden met een kart niet zichtbaar zijn, ik wil kunnen racen, met zoveel mogelijk auto's op een zo'n realistisch mogelijke manier.

Enige waar ik twijfel over blijf hebben, geluid en 'snelheidsgevoel'.
(ga ik een uurtje F1CE spelen op Suzuka, daarna in GT5P, voelt die laatste alsof ik in een invalide wagentje zit).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
SinergyX schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:33:

Enige waar ik twijfel over blijf hebben, geluid en 'snelheidsgevoel'.
(ga ik een uurtje F1CE spelen op Suzuka, daarna in GT5P, voelt die laatste alsof ik in een invalide wagentje zit).
GT5P heeft niet de zelfde physics als GT5.
Heb jij de actie demo van GT5 gespeeld? (waarvan tijden zijn gepost in de TS)
Deze demo is echt gebaseerd op GT5, ik merkte meteen dat de 2 auto's die je kon nemen anders aanvoelde. Het voelde realistischer aan en die snelheids beleving was ook een stuk beter. Ik weet niet of deze vergelijkbaar is met F1CE. Maar voor mijn gevoel zat het goed in elkaar voor een final game. In iedergeval weer een stuk beter dan GT5P

@JanvD: Wat hierboven al is gezegd. Het komt direct op het scherm. In het begin zal het zeker wennen zijn met het stuur. Ook zal je het niet zo goed kunnen, maar als je het eenmaal gewend ben wil je niet anders meer.

[ Voor 12% gewijzigd door KappeNou op 22-09-2010 14:29 ]

>PC specs<

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
JanvD schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:55:
ik heb in mijn leven veel GT 3&4 gespeeld, maar nog geen ervaring met stuur. Nu zie ik in vorige filmpjes dat het stuur in beeld een stuk vertraging heeft in vergelijking met de bestuurder voor het scherm. Merk je dit ook tijdens het rijden, of zit er dan geen vertraging in? Wat mij betreft een big issue als ik tot aanschaf van stuurtje overga.

p.s. ik val onder de categorie die er geen last van heb dat het zo weinig rook is en er geen banden sporen zijn. Als het er wel is is het alleen maar mooi meegenomen. Wel hoop ik dat als je gaat driften dat je om de haverklap nieuwe banden moet verwisselen en veel spontane klapbanden ontstaan. Ik heb eens in een echte drift gezeten (op circuit) en niet normaal hoeveel banden er dan doorheen gaan (duur grapje ook :p).
De vertraging zal niet kleiner of groter zijn dan met de controller, wat je ziet is inputlag.
Dit is de vertraging van het beeldscherm wat het beeld niet snel genoeg op kan bouwen.

Google maar een op inputlag lcd vs plasma.
Ik zelf heb om deze reden dan ook een plasma gekocht omdat fps ook in mijn genre ligt en het hier flink kan uitmaken.
terugkomend op de rook;
Ik heb op Zandvoort drifters in Mustangs aan het werk gezien (op een droge baan), maar geen wolkje rook hoor.
Ook op dvd's van japanse drifters is bijna geen rook op te zien.
Waar dat aan ligt weet ik niet, maar voor mij hoeft er dus zeker geen "langere" rook in.
Burnouts daarentegen geven wel weer veel rook.

Anyway, ik ga gewoon genieten van het spel :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• KappeNou
banden met minder goede grip welke ook niet snel warm worden. Als je een band hebt die aan de weg plakt en welke snel warm wordt, dan gaat deze een stuk sneller roken.
Als ik met mijn motor met extreem plak rubber 1 tel burn is er meteen hele dikke rook. Doe ik dit met een goedkope hakkie takkie toer band, dan zal dit langer duren.

[ Voor 33% gewijzigd door KappeNou op 22-09-2010 19:53 ]

>PC specs<

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Op Zandvoort rijden ze met een watertank in de achterbak waarmee tijdens het rijden de achterbanden worden natgespoten. Zo blijft het rubber koud en glad. Als ze dat niet doen dan is zo'n band binnen een aantal ronden opgerookt.

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Chrasher schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:24:
Op Zandvoort rijden ze met een watertank in de achterbak waarmee tijdens het rijden de achterbanden worden natgespoten. Zo blijft het rubber koud en glad. Als ze dat niet doen dan is zo'n band binnen een aantal ronden opgerookt.
Dat doen ze tegen geluidsoverlast.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:05:
[...]

Dat vraagt om een extra uitleg. Hoe helpt een watertank tegen geluidsoverlast?

PSN: Shiver23

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Geluidoverlast ????? Als dat zo zou zijn dan lijkt me die sproei-installatie over de achterbanden wel heel erg vreemd. 8)7
Heb zelf een aantal keren meegereden met die "drifters", en de auto goed kunnen bekijken van binnen en buiten. Het was zelfs zo dat ze een wagen aan de kant hielden omdat de sproei-installatie defect was.

Dat natte rubber maakt natuurlijk minder geluid tijdens het driften, maar kan me niet voorstellen dat ze het tegen het slipgeluid doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Chrasher op 23-09-2010 12:30 ]

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:59
Mij hebben ze toen nochthans (ben eens de race experience op Zandvoort gaan doen) gezegd dat het weldegelijk om de slijtage te beperken was. Met de banden nat te spuiten konden ze bv. een 20-tal laps rijden en zonder bv. 10

PSN: SchieveZot

• Niorun
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02 20:10
Het lijkt mij ook dat het tegen de slijtage van de banden en het wegdek is. Lijkt me weinig invloed te hebben op het geluid. Motorguild blijft toch nog luider dan het gepiep van de banden imho. ;)

• KappeNou
Volgens mij was het idd voor slijtage, maar ook voor de grip. Ze rijden niet echt met veel vermogen, dus dan kan je niet van die extreme powerslides maken waar je normaal gesproken veel vermogen voor nodig hebt.

Maar we gaan een beetje offtopic ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ah joh, dat is gewoon om de baan gepolijst te houden :)

Anyway, heb vandaag de WSP besteld met een extra plaat voor shifter aan beide zijden. Kan echt niet wachten tot GT5 er is, ik tel letterlijk de dagen af en dat is echt heel erg.

Vraag me nog af of die stunt arena erin komt, was een gerucht?

Verder ben ik erg benieuwd of de carrière modus een beetje aangepast is ten opzichte van de vorige delen. In het begin vind ik het tof dat je weinig geld hebt en echt een auto moet kiezen, maar als je de toernooien gaat wint stroomt het geld en de auto's binnen. Of ik wil meer het gevoel hebben dat ik iets behaal of ergens naartoe werk, je wordt overdonderd. Op zich is het logisch omdat er zoveel auto's in het spel zitten en ze ze wel willen uitdelen, maar het is minder boeiend als je steeds een nieuwe auto krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:21
In de carriére modus vond ik het vaak jammer dat je niet veel races had waar je met dikke bakken kon rondrijden. Bijv met een M3, Ford GT, Tommy kaira ZZII 2000, etc. Je had alleen maar events voor huis-tuin en keuken auto's zoals Renaults, Peugeot, etc of events waarbij je met GT auto's moest rondrijden wou je winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De career mode vond ik wel fijn, je werkte langzaam van de normale auto´s naar de racewagens toe.
Je kon dus wennen aan de steeds hogere snelheden.
Daarnaast had je nog de Driving Missions, hoop dat die ook weer terugkomen!
Die waren erg pittig maar wel leuk om te doen.

Heb trouwens nog niks gehoord over het penaltysysteem in time trials.
Hopelijk hebben ze dat wel een beetje aangepast.
Een ronde ongeldig omdat je 3 a 4 bochten voor het einde in het gras beland gaat er bij mij niet in.
En even buiten de baan met je wiel en 5 seconden verminderd motorvermogen hebben evenmin.
De meeste penalties werden bij mij uitgedeeld terwijl ik geen tijdswinst kon behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:01:
De career mode vond ik wel fijn, je werkte langzaam van de normale auto´s naar de racewagens toe.
Je kon dus wennen aan de steeds hogere snelheden.
Daarnaast had je nog de Driving Missions, hoop dat die ook weer terugkomen!
Die waren erg pittig maar wel leuk om te doen.

Heb trouwens nog niks gehoord over het penaltysysteem in time trials.
Hopelijk hebben ze dat wel een beetje aangepast.
Een ronde ongeldig omdat je 3 a 4 bochten voor het einde in het gras beland gaat er bij mij niet in.
En even buiten de baan met je wiel en 5 seconden verminderd motorvermogen hebben evenmin.
De meeste penalties werden bij mij uitgedeeld terwijl ik geen tijdswinst kon behalen.
De grens hiertussen is heel erg moeilijk te bepalen natuurlijk en als je maar een klein beetje ruimte geeft zullen mensen deze ruimte uitbuiten in hun voordeel.

Nee hoor van mij mag het gewoon lekker streng blijven idem met het tegen elkaar aanrijden, keihard bestraffen met schade aan het snijdende of rammende voertuig.
Schampen of grinden kan gebeuren maar het beuken dat mag van mij helemaal verbannen worden.
Ja oké, dat wordt moeilijk.
Maar dan even het volgende voorbeeld:
De lange snelle bocht naar links op Suzuka, na het lange rechte stuk (vlak voor de laatste chicane)
Als je daar net te veel uitloop had was je volgende ronde ongeldig, terwijl je daar, met de chicane nog komend, nul komma nul tijdswinst op je volgende ronde kon halen.
Dat soort dingen.
Afsnijden moet uiteraard wel bestraft worden, maar alleen in de ronde waar je tijdswinst kan halen.
Plus dat de AI jou af en toe het gras in stuurde, en wie kreeg de penalty? Juist...
Over het beuken ben ik 100% met je eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 25-09-2010 02:53 ]

• TRAXION
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 02:51:
Ja oké, dat wordt moeilijk.
Maar dan even het volgende voorbeeld:
De lange snelle bocht naar links op Suzuka, na het lange rechte stuk (vlak voor de laatste chicane)
Als je daar net te veel uitloop had was je volgende ronde ongeldig, terwijl je daar, met de chicane nog komend, nul komma nul tijdswinst op je volgende ronde kon halen.
Dat soort dingen.
Afsnijden moet uiteraard wel bestraft worden, maar alleen in de ronde waar je tijdswinst kan halen.
Plus dat de AI jou af en toe het gras in stuurde, en wie kreeg de penalty? Juist...
Over het beuken ben ik 100% met je eens.
Ja maar het is gewoon heel moeilijk om daar een grens tussen te stellen, en ai die je de zijkant op bots gebeurt mijzelf eigenlijk nooit?

Ach wie weet wat gt5 ons brengt, ik hoop in ieder geval dat ze er voor zorgen dat je ook wheel en pad only races krijgt :)

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wat betreft die bocht op Suzuka. Als ik daar te snel doorheen ga, uitbreek, maar kan wel het gas erop houden dan ben ik wel degelijk sneller dan in de normale omstandigheden. Zoveel meters maak je niet extra, maar je snelheid naar dat laatste stuk voor de chicane is wel veel hoger.
Dit geldt natuurlijk alleen voor wagens die die bocht niet voluit kunnen nemen.

Ja dat snap ik, je huidige rondje is dus wat sneller.
Maar je moet nog door de chicane heen, en daar kom je door die snelle bocht niet sneller uit.
Ik snap dus niet waarom je volgende ronde ongeldig is...
Als je trouwens die bocht wat te ruim neemt en het gas erop houdt wordt je tijd rood en telt je ronde niet, hou je je gas even rustig dan krijg je geen penalty.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 25-09-2010 13:48 ]

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ah, bedoel je dat. Nee dat vind ik ook onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 12-09 19:13
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 13:47:
Ja dat snap ik, je huidige rondje is dus wat sneller.
Maar je moet nog door de chicane heen, en daar kom je door die snelle bocht niet sneller uit.
Ik snap dus niet waarom je volgende ronde ongeldig is...
Als je trouwens die bocht wat te ruim neemt en het gas erop houdt wordt je tijd rood en telt je ronde niet, hou je je gas even rustig dan krijg je geen penalty.
Dat voorbeeld is mijn nog nooit opgevallen... heb ook al een tijdje niet meer GT5p time trial op suzuka gedaan. Heb je wel de SpecIII update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, uiteraard spec III.
Maar het is op meer circuits dat je 3 ronden voor het einde een "volgende ronde ongeldig" melding krijgt.
Kijk, op bv High Speed ring in de laatste bocht gaan hangen levert je echt tijdswinst op.
Een chicane afsnijden ook.
Geen probleem dat het erin zit, maar soms op de verkeerde momenten.
Aan de andere kant kan je ook zeggen "moet je maar binnen de lijntjes blijven" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk188
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2020
Als ik het nieuwste filmpje op GTplanet.net zie waar er met de kart gereden wordt op Monza dan stelt me dat niet erg gerust over het gebruik van een stuur in dit spel. Er zit weer zon rare FFB in waardoor je niet eens rechtuit kan rijden omdat de makers vinden dat er trillingen in het stuur moeten zitten :? bij het rechtuit rijden. Te zien is dat de man die achter het stuur zit hier ook moeite mee heeft en hem niet in het goede (rechte) spoor kan houden. Dit vind ik zeer jammer om te zien, ook omdat het dezelfde ervaringen oproept van vorige versies GT.
Ik hoop dat het iets te maken heeft met de FFB instellingen anders snap ik niet waarom het zo moeilijk moet zijn. Kijk naar de simulatie spellen op de PC (iRacing, rFactor, GTR) waar ze dit wel goed voor elkaar hebben.

PSN: DirkvT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ziet er raar uit in ieder geval. Dat stuur was continue aan het trillen, terwijl de bestuurder toch niets raars leek te doen.

En wat moet je trouwens überhaupt met karts op circuits als Monza? Ultiem slaapverwekkend lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dat karten lijkt me echt fun om te doen, vooral tegen vrienden of online. Nog 37 dagen en 11 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 12-09 19:13
Het grote probleem wat ik bij het karten heb ervaren is dat iig het Logitech GT stuur gewoon een te zwakke FFB motor heeft om karten een beetje te simuleren. Het trillen/slingeren van stuur heeft volgens mij met een instelling te maken.. hopelijk kunnen we straks deadzones etc... allemaal instellen in GT5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat slingeren zit ook in GT5:P. Ik dacht dat een defect van mijn oude stuurtje was, maar mijn nieuwe stuurtje doet precies hetzelfde. Kleine deadzone instellen zal denk ik het probleem verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk188
  • Laatst online: 10-11-2020
Is er straks geen optie in GT5 aanwezig die het mogelijk maakt om de FFB uit te zetten dat iemand weet? FFB is alleen een meerwaarde als het goed werkt, is dat niet het geval (wat hier van toepassing lijkt te zijn) dan is het vele malen beter te besturen zonder FFB, naar mijn mening.

PSN: DirkvT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mijn ervaring is dat FFB meer dan prima werkt in GT5, behalve misschien het schudden in het midden. En uitzetten kan altijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 27-09-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/nd3ho1.png

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/30sg50k.png

Toch de meerderheid die met controller gaat spelen (including myself). Opzich wel opvallend. Persoonlijk kan ik gewoon het stuur niet kwijt + geld gebrek. En 2 mensen die voor de Sig versie gaan, ben benieuwd hoeveel exemplaren daarvan verkocht gaan worden. Bij DimPlus is hij al uitverkocht geloof ik.

Stemmen kan in de OP mocht je het nog niet gedaan hebben.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zelf ga ik spelen met een logitech g25 of een fanatec porsche s wheel. eerst testen welke het lekkerst raced.
en dan waarschijnlijk op mn samsung 206bw monitortje. want in woonkamer mag geen stoel enz. dus dat wordt in mn eigen kamert racen. maar waarschijnlijk ga ik ook vaak genoeg racen met een controller.
maar moet nog mijn eigen cockpit in mekaar gaan lassen, met echte handrem enz. :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:03
Hopelijk komt er binnenkort meer info over de wheelsupport want ik zou het wel erg vet vinden om dit te spelen met de F430. Heb mijn pre-order al staan dus anders gewoon met de controller spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Jamoru schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:17:
[afbeelding]

[afbeelding]

Toch de meerderheid die met controller gaat spelen (including myself). Opzich wel opvallend. Persoonlijk kan ik gewoon het stuur niet kwijt + geld gebrek. En 2 mensen die voor de Sig versie gaan, ben benieuwd hoeveel exemplaren daarvan verkocht gaan worden. Bij DimPlus is hij al uitverkocht geloof ik.

ik ga zelfs voor 2 sig versies 1 EU en 1 US

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
dabelg schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:20:
[...]

ik ga zelfs voor 2 sig versies 1 EU en 1 US
Same here!

Ben benieuwd of het 2 aparte versies zijn (2x trophies halen).

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Jamoru schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:17:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ga 1 player met stuur + pc monitor spelen en 2 player met controller + HDTV.

Ik ga overigens de collectors edition halen. Die signature is mij te duur voor wat je krijgt.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
v8power67 schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:48:
zelf ga ik spelen met een logitech g25 of een fanatec porsche s wheel. eerst testen welke het lekkerst raced.
en dan waarschijnlijk op mn samsung 206bw monitortje. want in woonkamer mag geen stoel enz. dus dat wordt in mn eigen kamert racen. maar waarschijnlijk ga ik ook vaak genoeg racen met een controller.
maar moet nog mijn eigen cockpit in mekaar gaan lassen, met echte handrem enz. :D
Waar ga je dat fanatec stuur testen dan? stuurtje wordt alleen vanuit de webshop van fanatec verkocht.
Daarnaast schijnt het 911gt3rs stuurtje beter te zijn dan de porsche S wheel.

En ik moet ook nog lassen hiero :) heb 18 meter alu liggen nu nog iemand die het kan lassen tegen een kleine vergoeding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRAXION schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:57:
[...]

Waar ga je dat fanatec stuur testen dan? stuurtje wordt alleen vanuit de webshop van fanatec verkocht.

En ik moet ook nog lassen hiero :) heb 18 meter alu liggen nu nog iemand die het kan lassen tegen een kleine vergoeding ;)
mja ik heb ze beide al :P daarom kies ik de beste om mee te racen, fanatec stuur gebruik ik icm g25 pedalen. en materiaal voor racing seat moet ik nog halen maar komt vast wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn de racestuurtjes zelf van de Porsche en 911 groter dan de G25? Grootste nadeel van de G25 is het probleem dat het stuur een stuk kleiner is dan een echt stuur.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
Race stuurtjes zijn ook kleiner dan een normaal autostuur.. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:50:
daarom smeken deze om getweaked te worden..
zelf een G27 stuur veranderd naar een sparco evo stuur... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:50:
Zover ik de Momo stuurtjes ken, zijn deze wel het formaat 'normaal autostuur'. Gezien het gros van de GT5 auto's redelijk standaard zijn, denk ik toch maar eens een mod te gaan doorvoeren :P ($40 dollar voor de mounting alleen is wel erg prijzig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geloof dat porsche stuurtje wel iets groter is maar eigenlijk nooit naar gekeken :P
maare denk dat mn g25 ga modden want wil sowieso echte handrem maken, en ook een mooier stuurtje erop en nog wel meer. zoals mn pedalen ondersteboven hangen zoals int eggie :P
gt5 gaat toch voorlopig enige game worden die ik ga spelen dalijk, dus maybe ga ik mn g25 wel gt5 pimpen.
en dan heel mijn racing seat ook :D

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:48:
welke versie heb je ?

het porsche stuur is 2cm grooter dan de G25/27

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
TRAXION schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:57:
[...]

Fanatec GT3RS is bij mij te testen ;)

Het porsche S wheel is beter met betrekking tot FFB omdat, geloof ik, daar 2 motoren in zitten die niet wat meer kracht kunnen leveren. Ik mis overgens in mijn GT3RS stuur geen kracht. Zet ik hem op z'n zwaarst dan haal ik geen bocht omdat ik het stuur niet om krijg.

Wat 'men', waaronder ik, beter vindt aan de GT3RS is dat het een wat dunner stuur is en bekleed is met alcantara. Het porsche S wheel heeft geloof ik leer? en is een stuk dikker waardoor het wat minder fijn in de hand ligt.

Persoonlijk vind ik de GT3RS vele malen fijner en beter dan een G25/G27, maar dat blijft persoonlijk. In combinatie met de Clubsport pedalen heb je het ultieme racegevoel thuis naar mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Jarnoootje schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:19:
[...]

Fanatec GT3RS is bij mij te testen ;)

Het porsche S wheel is beter met betrekking tot FFB omdat, geloof ik, daar 2 motoren in zitten die niet wat meer kracht kunnen leveren. Ik mis overgens in mijn GT3RS stuur geen kracht. Zet ik hem op z'n zwaarst dan haal ik geen bocht omdat ik het stuur niet om krijg.

Wat 'men', waaronder ik, beter vindt aan de GT3RS is dat het een wat dunner stuur is en bekleed is met alcantara. Het porsche S wheel heeft geloof ik leer? en is een stuk dikker waardoor het wat minder fijn in de hand ligt.

Persoonlijk vind ik de GT3RS vele malen fijner en beter dan een G25/G27, maar dat blijft persoonlijk. In combinatie met de Clubsport pedalen heb je het ultieme racegevoel thuis naar mijn mening!
Ik ben zelf dus inderdaad zeer geintresseerd, heb je trouwens een dm gestuurd ;)
Maar wil zelf waarschijnlijk wel de g27 pendalen behouden vanwege de invert mod.

Heb de clubsports nog niet van dichtbij gezien dus weet niet of die inverted te plaatsen zijn.
Daarnaast heb je voor de g27 verschillende druksensors voor het remmen.

Denk dat ik nog even wacht op gt5 en dan ga beslissen of ik door ga met de g27 of toch de fanatec ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
TRAXION schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:15:
[...]

Ik ben zelf dus inderdaad zeer geintresseerd, heb je trouwens een dm gestuurd ;)
Maar wil zelf waarschijnlijk wel de g27 pendalen behouden vanwege de invert mod.

Heb de clubsports nog niet van dichtbij gezien dus weet niet of die inverted te plaatsen zijn.
Daarnaast heb je voor de g27 verschillende druksensors voor het remmen.

Denk dat ik nog even wacht op gt5 en dan ga beslissen of ik door ga met de g27 of toch de fanatec ga bestellen.
Bij de Clubsport kun je ook setjes bestellen met verschillende veren erin om deze strakker of losser te laten voelen. Invert mod is er ook voor de clubsport pedalen.

Mocht je langs willen komen ben je uiteraard welkom. Helaas heb ik geen raceseat maar gewoon een stoel met daarvoor een wheelstand ... maar het voldoet voorlopig prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
goed idee die stuur mod, heb nog sparco race stuur en mijn lotus stuur. toch eens kijken hoe ik eea kan bevestigen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Jarnoootje schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:21:
[...]

Bij de Clubsport kun je ook setjes bestellen met verschillende veren erin om deze strakker of losser te laten voelen. Invert mod is er ook voor de clubsport pedalen.

Mocht je langs willen komen ben je uiteraard welkom. Helaas heb ik geen raceseat maar gewoon een stoel met daarvoor een wheelstand ... maar het voldoet voorlopig prima!
Och het zitten is niet echt belangrijk, wil weten hoe de ffb aanvoelt schijnt wat meer echt autofeel te zijn waar de g27 best mechanisch aanvoelt.

Maar de aankoop van de fanatec moet ik even uitstellen vermoedelijk dit omdat ik een ex-demo surround versterker op de kop kan tikken :)
Zodat mijn gt5 full digitaal kan draaien, kom maar op met die dts-hd of dolby-true :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Fanatec stuur leek me ook zeer mooi, alleen echt BALEN dat hij elke keer op uitverkocht staat. En gezien de levertijden heb ik er dan geen vertrouwen in dat ik hem dan op tijd krijg voor gt5. Misschien tot maar voor de g27 gaan, ff wachten op salaris :P

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb nog een fanatec porsche s wheel liggen, is wel eentje die niet hellemaal correct werkt :P
hij werkte niet met geen enkele pedalen set. en heb er zelf aan gekloot, kreeg gelukkig een nieuwe for free :D
maare ontopic:
er zijn nu meerdere punten in europa waar je gt5 demo kan spelen.
http://www.gtplanet.net/p...-in-london-toronto-paris/
dus voor de fanatiekeling :P
enne meer autos revealed :
http://www.gtplanet.net/m...d-in-playview-demo-video/
dusse nog 33 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!
exclusief voor australie ;)
europa krijgt wel de gt5 ps3 bundel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Nou, mijn project om mijn eigen playseat te bouwen is vandaag officieel van start gegaan door de acquisitie van de basisonderdelen:

Momenteel is in bezit een Logitech Driving Force GT, 6 meter metaal: vierkantprofiel van 2, 3mm dik staal, en sinds een uur of 2 ook een stoel uit een Honda Prelude.
Totale kosten tot nu toe exclusief stuur: 50 euro....

Volgende week zondag is het tijd om te gaan lassen andwhatnot, i'll keep you updated, pics zullen later volgen!

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Phase schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:01:
Nou, mijn project om mijn eigen playseat te bouwen is vandaag officieel van start gegaan door de acquisitie van de basisonderdelen:

Momenteel is in bezit een Logitech Driving Force GT, 6 meter metaal: vierkantprofiel van 2, 3mm dik staal, en sinds een uur of 2 ook een stoel uit een Honda Prelude.
Totale kosten tot nu toe exclusief stuur: 50 euro....

Volgende week zondag is het tijd om te gaan lassen andwhatnot, i'll keep you updated, pics zullen later volgen!
Heb je ook al een model waar je vanaf bouwt of een tekening ?
Ik ga maandag even kijken voor staal om mijn koppelingen met het alumium te fabriceren.
Ik zelf baseer mijn cockpit op die van chilicoke op gtplanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:47:
Zijn de racestuurtjes zelf van de Porsche en 911 groter dan de G25? Grootste nadeel van de G25 is het probleem dat het stuur een stuk kleiner is dan een echt stuur.
De fanatec stuurtjes hebben een grotere diameter ja.
Alle Fanatec stuurtjes hebben een diameter van 30cm. De G25 en G27 hebben een diameter van 28cm.

Als ik t geld eenmaal zeker weten heb gaat de 911 GT3 RS mijn G25 vervangen :). Dat stuur rijdt zoveel beter...

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 03-10-2010 13:46 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

TRAXION schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:54:
[...]

Heb je ook al een model waar je vanaf bouwt of een tekening ?
Ik ga maandag even kijken voor staal om mijn koppelingen met het alumium te fabriceren.
Ik zelf baseer mijn cockpit op die van chilicoke op gtplanet.
Die van chilicoke is inderdaad awesome, maar een beetje over the top voor me, grotendeels omdat ik geen shifter bij mijn stuur heb.
Tekening hebben we niet, maar het gaat een licht aangepaste playseat evolution worden in ieder geval.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Nog meer mensen hier die afgelopen weekend GT5 hebben gespeeld op FirstLook?

Het viel mij nogal tegen namelijk, voornamelijk grafisch. Het was nog een demo, maar ik hoop dat dat inderdaad betekent dat wat we zagen nog lang niet het eindproduct is. Draaiende velgen zien er niet uit bijvoorbeeld, lijkt wel een witte plak die rond draait en bomen zijn nog steeds twee simpele kruisende textures. Ook zag je erg veel kartelrandjes. In ieder geval zeker niet mooier dan de Time Trial demo, en die vond ik al niet mooier dan Prologue. Overall had ik het idee dat de textures niet super scherp waren, precies het gevoel wat ik ook bij het gras kreeg van de Time Trial demo. Gameplay heb ik niet erg uitgebreid kunnen testen.

3D leek ook een vrij nutteloze gimmick. Alleen in het interieur was het 3D-effect goed te zien. Vrij logisch ook, want hoe groter de afstand naar een object, hoe minder het 3D-effect volgens mij is.

Ik hoop maar dat het eindproduct beter is, want als dit is wat Polyphony heeft geproduceerd na zoveel jaren wachten dan ben ik wel vrij teleurgesteld. Ik zal in ieder geval mijn verwachtingen nu wat laag houden, dan kan het alleen maar meevallen volgende maand.

[ Voor 11% gewijzigd door CorteX op 04-10-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Grote kans dat er bij de demo build not niet voluit wordt gegaan.
De demo zal waarschijnlijk al wat ouder zijn dan 1 of 2 maanden, gezien deze niet 1 2 3 gemaakt wordt.
En anders zullen we het ermee moeten doen zoals het is.

Zolang het rijden maar realistisch voelt, kan ook best dat ze met alle natuurkundige berekeningen zoveel cpu cycles opeisen dat de ps3 gewoon op zijn max zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heb je alleen de 3D-versie gespeeld? In 3D heb je namelijk dezelfde kwaliteit als normaal gesproken in splitscreen.

Verder zijn er voldoende trailers en gameplay-filmpjes om te weten hoe GT5 er uitziet. Dat kan toch geen verrassing meer zijn? Ik vond het er prima uitzien op Gamescom en verwacht tot de release weinig/geen wijzigingen meer in de grafische engine behalve misschien wat effecten mbt gras/zand/bandensporen/rook. Release is over een maand, dus spel moet uiterlijk binnen week of twee gold worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3d versie van gt5 draait op native 720p met 60fps. non 3d versie draait native 1080P op 60fps.
dus 3d versie is gehalveerd in resolutie. vandaar minder scherp en minder mooi.
daarom voor mij geen 3d want ik wordt er misselijk van.
is ook logisch dat 3d versie minder is want de gpu moet 2x het beeld renderen dus ja kan natuurlijk niet 2x 1080P lopen renderen :P dus als je alleen 3d versie hebt gespeeld dan verklaart dit de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dit lijkt mij onzin, ik speel op een 720p scherm en hierdoor wordt het spel niet ineens minder mooi. Het gras is toch niet ineens anders? Wat een onzin zeg.

Ik hoop dat de game mooier wordt dan die demo van tijd terug, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:58
Graphics boeien me echt niet als ik eenmaal midden in een hectische race zit. Als het rijden maar een beetje geloofwaardig gaat.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
CorteX schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:36:
Nog meer mensen hier die afgelopen weekend GT5 hebben gespeeld op FirstLook?

Het viel mij nogal tegen namelijk, voornamelijk grafisch.
Same here. Ik heb alleen de non-3d versie gezien, maar was zeker niet onder de indruk; het deed mij helemaal niet denken aan de trailers die ik overal heb langs zien komen. Het ziet er allemaal zo clean uit. Welke afstand een voorwerp ook had; alles is scherp en netjes. Ontzettend onnatuurlijk.

Verder vond ik de textures van gebouwen wel erg low-res.

Nogmaals; in de trailers zie ik hele andere dingen, en daar ben ik wel van onder de indruk. Vraag mij ook af waar het verschil in zit.

Gameplay kan ik helemaal niets over zeggen aangezien de force feedback van het stuurtje waar ik mee speelde bezeten door de duivel leek; die zat mij constant actief tegen te werken..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Via Twitter
@gkjj hoe oud was de build van GT5 op firstlook? Grafisch was het namelijk best wel anders dan de trailers die voorbij komen!
@zAo GamesCom demo. Dus de game nu is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:55:
Same here. Ik heb alleen de non-3d versie gezien, maar was zeker niet onder de indruk; het deed mij helemaal niet denken aan de trailers die ik overal heb langs zien komen. Het ziet er allemaal zo clean uit. Welke afstand een voorwerp ook had; alles is scherp en netjes. Ontzettend onnatuurlijk.
Ik had het met die grafische punten inderdaad ook over de 2D-versie. De textures zien er zeker nogal low-res uit en mede daardoor had ik het idee dat auto's een beetje een 'plastic-look' hadden.

Ik ben een enorme Gran Turismo-fan, en ik denk dat het goed is als mensen hun verwachtingen realistisch houden. Ik zie namelijk heel weinig geklaag over de grafische kant van het spel, terwijl de game er grafisch dus nogal tegenvallend uit ziet op de demo stands. De trailers zien er inderdaad een stuk beter uit. Laten we hopen dat het een oude build is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:03:
exclusief voor australie ;)
europa krijgt wel de gt5 ps3 bundel :D
Maar past toch wel op de EU-versie? Het gaat alleen om de cover...

Denk dat ik anders zo'n covertje ga bestellen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat ze niet naar NED. kunnen sturen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
CorteX schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:52:
[...]

Ik had het met die grafische punten inderdaad ook over de 2D-versie. De textures zien er zeker nogal low-res uit en mede daardoor had ik het idee dat auto's een beetje een 'plastic-look' hadden.

Ik ben een enorme Gran Turismo-fan, en ik denk dat het goed is als mensen hun verwachtingen realistisch houden. Ik zie namelijk heel weinig geklaag over de grafische kant van het spel, terwijl de game er grafisch dus nogal tegenvallend uit ziet op de demo stands. De trailers zien er inderdaad een stuk beter uit. Laten we hopen dat het een oude build is.
Je moet het wel uit oogpunt kijken van wat een PS3 max kan. Dat is niet veel meer voor huidig PC maat staaf. Ik erger me der niet echt aan. Als het maar een goede game is en aardig uit ziet. En niet ala forza stijl mislukte auto's.
Trailers waren ze altijd al goed in. GT1 trailer zag eruit als GT4 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 05-10-2010 23:31 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:51:
jammer dat ze niet naar NED. kunnen sturen :S
Moet je een Aussie zoeken die je wil helpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zolang gt5 maar zelfde of beter uitziet als prologue. dan is het voor mij geen probleem. die ziet er ook nog steeds bruut uit. gt5 zal meer om de details en hoeveelheid content draaien. graphics zijn leuk voor eerst 10 min geilen erop maar daarna als je er echt mee gaat spelen, let je dr echt niet meer op (athans ik dan).
zo moet alleen nog metaal fixen voor mn race cockpit. en een design maken en dan uitvoeren. en moet er wel bruut uitzien. denk dat het gaat lijken op een porsche wegens de porsche wheel die ik heb staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Heb je de GT5 demo niet gespeeld? Die zag er al beter uit dan prologue :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roamor schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:03:
Ziet er raar uit in ieder geval. Dat stuur was continue aan het trillen, terwijl de bestuurder toch niets raars leek te doen.

En wat moet je trouwens überhaupt met karts op circuits als Monza? Ultiem slaapverwekkend lijkt mij.
Dit bijvoorbeeld
http://www.streetfire.net...merica-june-20_121373.htm

Die halen 250/300 kmh.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zeg die hebben ballen ;)
jezus da gaat hard haha
maare ik ben het wel eens over dat het er in gt5 raar uitzag. alsof er 200 kilo achterop extra zat ofzo. draaide om bij elke draaibeweging van stuur zowat. enne over welke demo heb jij het ^^^^^^^^(2 posts hierboven :P)
heb tot nu toe alleen de time trial gedaan en die was niet zozeer mooier als prologue(in mijn beleving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik vertrek straks naar de Paris Autoshow :D Las dat er bij de Peugeot stand een demo staat van GT5 dus ben reuzebenieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:03
Dr. Quipers schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:20:
Ik vertrek straks naar de Paris Autoshow :D Las dat er bij de Peugeot stand een demo staat van GT5 dus ben reuzebenieuwd! :D
Bij Toyota volgens mij ook (vanwege hun conecpt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dr. Quipers schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:20:
Laat ons gauw weten hoe het was :D

Nog 26 dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeJee schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:16:
Ziet er wel heel straks uit zeg.
De baan zit er eindelijk minder 'perfect schoon' uit.

Zelf vuil op de curbstones :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eQoLiHlIf9ctrlfDo58iszo2/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
wat me toch een beetje tegenvalt is de snelheidsbeleving. Nou zat je natuurlijk ook niet in een erg snelle wagen, maar toch de 70-km/h die er gehaald wordt lijkt net of je nog wandeld.....

verder ziet het er wel rete strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:52
Jarnoootje schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:27:
[...]

wat me toch een beetje tegenvalt is de snelheidsbeleving. Nou zat je natuurlijk ook niet in een erg snelle wagen, maar toch de 70-km/h die er gehaald wordt lijkt net of je nog wandeld.....

verder ziet het er wel rete strak uit!
Dan klopt het toch, in real-life is 70km/h ook een slaapverwekkende snelheid.... :*)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
-LA- schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:19:
[...]

Dan klopt het toch, in real-life is 70km/h ook en slaapverwekkende snelheid.... :*)
haha idd, en daarbij moet het natuurlijk ook nog leuk zijn als je 300 a 400 km/h gaat...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
HoefMeistert schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:35:
[...]

haha idd, en daarbij moet het natuurlijk ook nog leuk zijn als je 300 a 400 km/h gaat...
dat is inderdaad waar ... maar het oogt ook niet als 70 :)

Hopelijk is het bij 200+ km/h wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op GTplanet ook een gameplay filmpje in de regen.
Is toch wel adembenemend mooi geworden.

Dat rollen weet ik niet wat ik daar van moet denken.
Zou een Fiat 500 echt zo snel omslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Trofeo 500 Abarth Europe 2009 - Oschersleben - Überschlag
ja, zelfs race modellen kunnen dat overkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook bij "maar" 75km/h?
Zo hard reed de dame niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
dvdkiwi schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:45:
Ook bij "maar" 75km/h?
De dame reed wel met een oude Fiat 500, waar ik me heel goed bij kan voorstellen dat dat wel kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:45:
Ook bij "maar" 75km/h?
Die nieuwe abarth zal wel behoorlijk zijn aangepast, zo'n oude 500 lijkt me een stuk pudding op de weg. Die abarth zal ook niet bijzonder hard door de bocht komen (zal het 120-130km/u zijn), in verhouding is het dan best mogelijk op 75km/h op een scherpe bocht om te vallen. (baby benz anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik ben zelf 4 jaar geleden omgerold met een oude (1972) fiat 500. Was wel een soort bocht als de corkscrew van laguna seca, en ik reed bergaf. Reed niet hard maar stuurde te snel in om een hond te ontwijken en toen rolde ik op het dak. Moet wel zeggen dat de auto ook heel wat mankeerde.

Signature

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.