"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Vooral die sneeuw op Eiger Nordward.
PSN: Shiver23
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
edit, ooh, 11 komt niet in GT5. Enkel Stage 5.
Wikipedia: List of Gran Turismo courses
Ik zie nu ook dat Pikes Peak weer terug komt, betekend dat de Escodu ook weer in volle glorie ingame is? (samen met die blauwe, naam kwijt - uit GT2).
Edit, hij ging verder onder de naam 'Dirt Trial Version' in GT4.
[ Voor 90% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2010 10:10 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jammer dat ze toegeven dat er framedrops kunnen voorkomen, maar aangezien ik deze met gt5p ook al had leek me dat wel te verwachten...
Dus staande starts komen ook, is die vraag ook weer uit de wereld• Laguna Seca has been completely rebuilt and will return for GT5. Trial Mountain has also been confirmed.
• “Gran Turismo Anywhere” will allow you to manage B-Spec races, right from your computer. You’ll be able to hold B-Spec races with your friends from anywhere in what are called “Remote Races”.
• GT5 will feature a series of special events such as the Karting Experience, the AMG driving school, The Stig Challenge, Jeff Gordon NASCAR School, Sebastien Loeb Rally Challenge, and Gran Turismo Rally.
• Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.
• Rally mode can be played either on or offline.
• Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.
• Weather conditions are randomized. Forecasts for your race will be available but may not be entirely accurate, just like the real world.
• Polyphony Digital has helped Red Bull Racing’s Adrian Newey design the X1 Concept – an “ultimate” racing car, free of any technical regulations.
• Polyphony Digital has worked to improve engine sounds.
• Yamauchi admits that, in certain situations – such as standing race starts in the rain with 15 other cars on the screen kicking up spray in front of you – the game may not be able to hold 60FPS. Otherwise, it will strive to hold 60FPS as often as possible.
• Many things didn’t make the cut in Gran Turismo 5, and work on Gran Turismo 6 has already begun.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De blauwe was de Cultus Pikes Peak volgens mij.SinergyX schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:06:
Zag mijn oog daar Special Stage Route 11 (of 5) met regen?
edit, ooh, 11 komt niet in GT5. Enkel Stage 5.
Wikipedia: List of Gran Turismo courses
Ik zie nu ook dat Pikes Peak weer terug komt, betekend dat de Escodu ook weer in volle glorie ingame is? (samen met die blauwe, naam kwijt - uit GT2).
Edit, hij ging verder onder de naam 'Dirt Trial Version' in GT4.
PSN: Leech1984
http://www.gtplanet.net/g...out-session-full-details/
wel eerlijk dat hij zegt dat in een regen race met standing start, er door de spray van de regen en 15 andere auto's op de track hij niet meer stabiel 60fps draait.
Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.
deze vond ik ook wel tof. vraag me af hoe je dit gaat merken, bv dat als het koud is de banden snel afkoelen of langzaam opwarmen enz.
kan nu niet meer wachten op mn 2 signature editions
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 92% gewijzigd door Chrasher op 16-09-2010 12:27 ]
PSN-id: Chrasher
nee is niet eiger nordwand geloof ik, want dan kwam bijna direct na de tunnel een harde bocht rechts maar hij blijft rechtdoor rijden, want 2e stukje gif is nog steeds zelfde auto/baan, dus is een ander circuit, maybe SS5 ofzo.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:21:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ziet eruit als Eiger Nordwand, in de regen dus
ziet er verder wel erg geil uit, kreeg klein beetje een PGR4 gevoel bij die trailer met dat sneeuw enz.
ga direct pgr4 weer even spelen
En dan kom je dus de tunnel uit, dipje in de weg en dan de bocht rechts omhoog.
Ook mooie features in die lijst... Duurt nog lang tot 3 november, maar de verwachtingen zijn heel hoog gespannen
Klopt. Zeker weten dat dat hem is. 1029103817183x gespeeld met de GT4HD "demo"Impry schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:49:
Denk ook wel dat het Eiger is hoor, in de richting waarbij je de hairpins naar beneden neemt.
En dan kom je dus de tunnel uit, dipje in de weg en dan de bocht rechts omhoog.
Nickname does not reflect reality
Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity
En wat ziet die regen er toch mooi uit, kan niet wachten op de HD trailer
Volgens mij wordt die game al dat wachten wel waard!
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Volgens mij is deze game zo groot dat je eens niet de kans krijgt om met alle wagens te kunnen rijden.
Maar ik kan nog steeds geen complete track lijst vinden.
Maar deze game word zeker super gaaf. 3 november is nog ver weg.
Aangezien deze "gesponsord" wordt door Redbull en er op het einde eentje onder een doek staat(?), mogen we misschien nog F1 auto's verwachten? Dan hoef ik F1 2010 niet eens te kopen
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tl2DEwcSSmc]
Is trouwens niet DE trailer die tijdens TGS getoond werd, met alle weersomstandigheden enzo, al is in deze trailer daar wel iets van te zien...
Vet die regen, wil die trailer echt in HD zien. Hij schijnt morgen te komen.
In de Red Bull trailer zie je daar nou regen in een tunnel @0:55?
Leuke screens, ben benieuwd naar de special events.
PhD i.o.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tdulA43ZJGo&hd=1]
[ Voor 7% gewijzigd door Jamoru op 17-09-2010 08:58 ]
Maar ga hem denk dit jaar nog niet halen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
in beide videos is te zien dat er vlammen spuwen bij op en neerschakelen.
en ziet er tof uit, bij tweede filmpje zie je het heel goed. in eerste ook maar alleen heel even bij eerste chicane op rechte stuk. dan geeft die garlado lekker knallen.
ik vind het er super uitzien, maar kan nu echt niet meer wachten.
EDIT:
http://www.gtplanet.net/n...special-race-events-more/
eerste plaatje en dan hellemaal laatste optie. FULL RACING MODIFICATION!!!!!
zoals in gt2. en paar opties ervoor BODYKITS. en je ziet een motorblok, maar tuning zit niet bij gt auto, dus maybe engine swaps ??? damn ik moet deze game snel hebben.
http://www.gtplanet.net/f...eplay-videos-in-the-rain/
gameplay in de regen!!!!!! ubergeil.
[ Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 17-09-2010 11:11 ]
Nog wat gameplay in de regen. Ziet er echt sick uit man!
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
De laatste keer dat ik deze realisme klap ontving was bij het zien van de eerste beelden van Crysis 1
Kan niet wachten! Heb mn G27 en Wheel stand pro al klaar staan!
G27 onderweg. Wheel stand pro moet ik nog even bestellen. Kan alleen op de officiële site hè? Balen dat ik alleen in een financiële dip zitwokkelz schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:40:
Ben benieuwd wanneer ze de trophies bekend gaan maken
Kan niet wachten! Heb mn G27 en Wheel stand pro al klaar staan!
Wel grappig om te zien dat er, volgens mij, ook Volkswagen busjes inzitten.
Nu ga ik niets meer kijken! Echt waar!
PSN: Leech1984
Ik zit me nu al te verheugen op sommige wagens, waar je lekker mee kan pielen. Iig is de T1 wel bakkie
10 minuten later een kater want duurd nog iets langer , lange wachten lijkt beloond te worden
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Dit huis is ook GT5 Approved.FerdiV schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:38:
[...]
G27 onderweg. Wheel stand pro moet ik nog even bestellen. Kan alleen op de officiële site hè? Balen dat ik alleen in een financiële dip zitMaar dat mag niet uitmaken voor GT5

Voorlopig heb ik alleen nog de PC eraan hangen, in november verhuist de PS3 ook hier naartoe.
Daarna nog even een adapter maken voor G25-pedalen aan X360 stuur
En als dat allemaal klaar is, kan ik na 3 jaar eindelijk weer verder met mijn geplande buttonbox. mja, de tv vinden wordt nog lastig.. Minstens 3 HDMI-poorten (voor pc, PS3 en X360), FullHD en DVB-S2. Wordt nog een zoektocht voor een beetje lage prijs, vanwege de DVB-S2 eis.
GT5 staat iig al lang in pre-order.
[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 17-09-2010 17:23 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Je kan de Signature edition winnen bij GTHQ en daar zie je dat hij te koop is bij de Consoleshop.WasMachinator schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:11:
ik zit er ernstig over te denken om de signature edition te kopen. alleen heb ik em tot nu toe maar op 1 site gevonden(game.co.uk) iemand anders nog andere plaatsen?
Een overzicht in het Engels van GT5: http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d14589.html
Screenshots van menu: http://gthq.nl/nl/home/nieuws/353-menu-screens-van-gt5
Screenshots van Circuits: http://gthq.nl/nl/home/ni...rcuits-bevestigd-voor-gt5
Screenshots van Auto's: http://gthq.nl/nl/home/ni...reenshots-vanaf-de-tgs-10
En de 3trailers:
Gran Turismo 5 TGS RedBull Trailer 2010: YouTube: Gran Turismo 5 TGS RedBull Trailer 2010
Gran Turismo 5 Visual Effects Trailer : YouTube: Gran Turismo 5 Visual Effects Trailer
Gran Turismo 5 X1Prototype Trailer : YouTube: Gran Turismo 5 X1Prototype Trailer
Heb het net ook besteld daar met die kortingscode.SToRM666 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:56:
Ik heb zojuist de CE besteld bij de Dynabyte voor 72 euro
Met de code 'sw5000' krijg je trouwens 8 euro korting
Nu hopen dat ze op tijd gaan leveren.
Regen ziet er ook goed uit hopen dat je dat ook merk aan de weg ligging.
Ik denk dat we zelf nog een verrassing komen te staan hoe groot dadelijk deze game wel niet is. Ik vraag me ook af hoeveel GB op de gt5 blu-ray disc staat.
Ik ga met GT5 echt veel uren mee maken. Alleen moet ik alleen nog een full hd monitor/tv kopen nu kijk ik nog op 720P.
*vergeeft PD de matige schademodellen*
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 87% gewijzigd door Roamor op 17-09-2010 20:58 ]
Maar goed, ik ben diep onder de indruk van wat ze met het weer gedaan hebben!
Laatste race die ik in de regen gereden heb was F1 CE en die vond ik al mooi...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Een racegame speel je ook niet met de camera achter de auto, maar ik begrijp wat je bedoeltSnippertje schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:00:
Wat ik bij racegames wel altijd vind is dat als je er achter hangt met de camera het er enorm houterig uitziet allemaal.
ThnxSToRM666 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:56:
Weten jullie trouwens of GT5 nou de G27 volledig ondersteunt met ook de koppeling?
BedanktSToRM666 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:56:
Is er trouwens al wat bekend over de wheel support?
dat is sowieso wel een stuk minder als je met een stuurtje speelt. Dan maak je minder abrupte bewegingen en lijkt het minder houterigSnippertje schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:00:
Wat ik bij racegames wel altijd vind is dat als je er achter hangt met de camera het er enorm houterig uitziet allemaal.
Dat doet de demo van afgelopen kerst wel. Dus ik denk GT5 zelf ook.FerdiV schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 00:33:
[...]
Weten jullie trouwens of GT5 nou de G27 volledig ondersteunt met ook de koppeling?
GT5P werkte de H-bak wel, maar koppeling nog niet helemaal,.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Mwah, zelfs dan. Overigens speel ik nooit met de camera achter de auto, maar vrienden vaak wel. En dan vind ik het opeens helemaal niet meer mooi.T7D_Sneezy schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:02:
[...]
dat is sowieso wel een stuk minder als je met een stuurtje speelt. Dan maak je minder abrupte bewegingen en lijkt het minder houterig
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Agreed. Zelfs totaal onspeelbaar met die camera-view vind ik. Stuur of geen stuur.Snippertje schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:57:
Mwah, zelfs dan. Overigens speel ik nooit met de camera achter de auto, maar vrienden vaak wel. En dan vind ik het opeens helemaal niet meer mooi.
Anyway, net me G27 binnen! Vet, maar kan er nog niks mee
Tuurlijk kan je daar wel wat mee, pendalen uit elkaar slopen en modden ;)\FerdiV schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:41:
Niet echt te vergelijken op zo'n kleine filmpje.
Anyway, net me G27 binnen! Vet, maar kan er nog niks mee
GT5 (en prologue) zijn altijd net iets te fel/verzadigd naar mijn idee.
Ben wel blij dat ze strepen op de weg hebben nu, banen worden immers gebruikt om op te racen en dat wil ik graag terug zien. Ook zou hier en daar een streep op de muur wel aangenaam zijn.
GT4 was altijd net te schoon, alsof de circuits net gebouwd waren...
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 20-09-2010 16:37 ]
dat zelfde dacht ik bij 't zien van de vergelijking, in GT5 lijkt 't net alsof jij voor 't eerst op 't circuit races - alsof het nieuw gebouwd is speciaal voor jou - hopelijk wordt dat aangepastdvdkiwi schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:35:
Moet zeggen dat ik de kleuren van oa het gras/zand in Forza wel wat mooier vind in het filmpje hierboven.
GT5 (en prologue) zijn altijd net iets te fel/verzadigd naar mijn idee.
Ben wel blij dat ze strepen op de weg hebben nu, banen worden immers gebruikt om op te racen en dat wil ik graag terug zien. Ook zou hier en daar een streep op de muur wel aangenaam zijn.
GT4 was altijd net te schoon, alsof de circuits net gebouwd waren...
Ach, ik nogmaals vind het een te lage kwaliteit filmpje. En welke build is dat?T7D_Sneezy schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:07:
om eerlijk te zijn vind ik forza in dat filmpje mooier en zeker qua kleur dichter bij de werkelijkheid komen.
@TRAXION: Mmm denk niet dat ik hem sloop, ben bang dat hij kapot gaat. Daarbij zou ik niet weten waar ik die pedalen dan op moet bevestigen en lijkt het mij ook een te kleine straal hebben tot het draaipunt.
Binnenkort waarschijnlijk de Wheelstand Pro bestellen. Heb nog een vraag over de shifter plate. Ik wil er een extra plaat bijbestellen voor zowel links als rechts, zodat ik de shifter kan wisselen. Maar op video's zie ik dat je deze met schroeven vastzet. Is het mogelijk dit zonder schroeven te doen, en zo ja, is dat dan stabiel genoeg?
[ Voor 19% gewijzigd door FerdiV op 20-09-2010 17:39 ]
Dit is voor het eerst dat ik een spel meteen wil hebben! Daarom nog een beetje in twijfel...

Dit lijkt de reden dat Adrian Newey in de trailer voor komt:
http://formula-one.speedt...on-smashes-suzuka-record/
Dat wordt wel heel cool denk ik
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Ik zelf ga een dezer dagen een frame bouwen voor mijn autostoel en pendalen waarbij ik dus de inverted pedal mod ga toepassen.FerdiV schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:16:
[...]
Ach, ik nogmaals vind het een te lage kwaliteit filmpje. En welke build is dat?
@TRAXION: Mmm denk niet dat ik hem sloop, ben bang dat hij kapot gaat. Daarbij zou ik niet weten waar ik die pedalen dan op moet bevestigen en lijkt het mij ook een te kleine straal hebben tot het draaipunt.
Binnenkort waarschijnlijk de Wheelstand Pro bestellen. Heb nog een vraag over de shifter plate. Ik wil er een extra plaat bijbestellen voor zowel links als rechts, zodat ik de shifter kan wisselen. Maar op video's zie ik dat je deze met schroeven vastzet. Is het mogelijk dit zonder schroeven te doen, en zo ja, is dat dan stabiel genoeg?
Tevens ga ik zeer waarschijnlijk de perfect pedal bestellen tenzij hier nog een paar handige mensen een mod willen ontwerpen.
Officieel worden de perfect pedalen niet buiten america verscheept.
En ik ga mijn G27 waarschijnlijk aan de kant zetten voor de fanatec gtr3 v2, maar behoud de pendalen van de g27 wel.
Maar goed ik denk dat dit meer in het g25/g27 topic thuis hoort.
Even terug te komen op gt5, wie wil er samen racen op de release dag?
Misschien dat we dan een leuke pit op kunnen stellen met allemaal noobs
GT5 lijkt wel mooier, het is ook dat het kleurgebruik in GT5 enorm op valt. Forza 3 lijkt erg flets.
PhD i.o.
Als ik het zo lees, is de X1 project toch volledig 'digitaal'? De titel lijkt te impliceren dat er echt een auto is die 20 seconde sneller is op Suzuka, maar dat is volgens mij enkel die X1 project wagen in GT5.Rusty schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:07:
Wellicht al eerder gepost maar ik kon het niet vinden.
Dit lijkt de reden dat Adrian Newey in de trailer voor komt:
http://formula-one.speedt...on-smashes-suzuka-record/
Dat wordt wel heel cool denk ik
(in 1 van de trailers zie je de X1 al langs komen).
http://www.redbull.nl/cs/...Turismo-5-021242904384108
Zoals de Nike wagen uit GT4.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 20-09-2010 19:52 ]
Eerste keer dat ik dat deed was ook meteen een slechte ervaring. Red Dead Redemption. Kreeg 'm een week te laatRisingSun schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:02:
Is het verstandig om GT5 te pre-orderen bij een webshop? Zit nu te twijfelen om de CE te pre-orderen bij Dynabyte. Of kan ik niet gewoon beter op de launch-day na me werk (17:00) naar de saturn/mediamarkt gaan?
Dit is voor het eerst dat ik een spel meteen wil hebben! Daarom nog een beetje in twijfel...

PSN ID: Enzyme-NL
Kijk, dat is inderdaad ook de reden dat ik twijfel.... wie zegt dat ik hem gegarandeerd krijg, ik heb immers toch al betaald, en elke klant aan de balie is er 1 extra voor hun, ik wacht wel in hun ogen....EnzymeNL schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:01:
[...]
Eerste keer dat ik dat deed was ook meteen een slechte ervaring. Red Dead Redemption. Kreeg 'm een week te laat
Het ligt er ook aan welke webshop. Zoals ik heb laatst een koptelefoon besteld die zogenaamd op voorraad was, en die wordt dan na 5 weken geleverd.RisingSun schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:11:
[...]
Kijk, dat is inderdaad ook de reden dat ik twijfel.... wie zegt dat ik hem gegarandeerd krijg, ik heb immers toch al betaald, en elke klant aan de balie is er 1 extra voor hun, ik wacht wel in hun ogen....
Maar bekende webshops doen het meestal gewoon goed, tenzij ze te weinig of te laat hun vracht krijgen.
GT5 is met een camera van een scherm gefilmd, Forza 3 lijkt te zijn opgenomen via direct feed. Jup echt te vergelijkenMaximus schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:42:
[...]
GT5 lijkt wel mooier, het is ook dat het kleurgebruik in GT5 enorm op valt. Forza 3 lijkt erg flets.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Volgens mij is die bij de Mediamarkt wel volop te krijgen lijkt me op de release dag?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 14% gewijzigd door Jamoru op 21-09-2010 16:07 ]
Vooral die drift vanaf 0:20 ziet er erg goed uit.
[ Voor 46% gewijzigd door SToRM666 op 21-09-2010 16:11 ]
PSN id: NL_SToRM
Ben wel benieuwd hoe de MotionBlur zou zijn op mijn TV bij deze game...
[ Voor 0% gewijzigd door Niorun op 21-09-2010 16:23 . Reden: Typo's ]
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 21-09-2010 16:21 ]
PSN id: NL_SToRM
Zou wel een mooie optie wezen, en dan met name om tracks uit te wisselen. Het tweaken/tunen van je car-setup vind ik toch een persoonlijk iets. Ik zou dat niet graag van iemand anders overnemen. Wellicht alleen om het e.e.a. te testen.
ok ik weet is met een controller, maar haalt mega veel van realisme af.
verder zijn de graphics nice, maar het rookje is ook wel netjes, maar ook ik zou het nog mooier vinden als die in drift modus nou net wat langer werd. maja zo heb je altijd wel ergens wat op aan te merken.
3 november wordt leuke datum
Ja, met stuur zal dat wel verdwenen zijn. En die rook, ja zou mooier zijn als het langer was. Misschien heeft uiteindelijke build dat wel of ze kunnen dat met een update toch ook aanpassen.v8power67 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:17:
vind het drift filmpje mooi, alleen jammer dat de voorwielen zo onrealistisch snel sturen.
ok ik weet is met een controller, maar haalt mega veel van realisme af.
verder zijn de graphics nice, maar het rookje is ook wel netjes, maar ook ik zou het nog mooier vinden als die in drift modus nou net wat langer werd. maja zo heb je altijd wel ergens wat op aan te merken.
3 november wordt leuke datum
De framerate ligt bij sommige races dacht ik lager, op 30 of zo. Met regen en 16 auto's wordt het anders een beetje zielig voor de PS3.kevz schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:48:
denk niet dat ze teveel rook kunnen laten hangen. dont get me wrong ik vind ook dat de rook wel ERG snel weg gaat, maar zodra er teveel rook is denk ik dat dat niet al te bevorderlijk gaat worden voor de framerate. het spel loopt ten slotte toch op 60 FPS?
Maar dat rally doe je toch altijd alleen? Point-to-point dus de rook zou daar toch langer kunnen zijn.
nice!!SToRM666 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:07:
YouTube: Gran Turismo 5 Demo 2010 Drift Trailer
![]()
Ik vind het allemaal toch wel een beetje tegenvallen voor zoveel werk.....SToRM666 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:07:
YouTube: Gran Turismo 5 Demo 2010 Drift Trailer
![]()
ligt het aan mij of lijken die velgen geen diepte te hebben?
Rook blijft kort hangen
Drift laat geen zwarte strepen achter op het wegdek.
Noem me maar een zeikerd of verwend, maar ik dacht dat GT5 perfect zou worden......
Verwende zeikerd ben jeT7D_Sneezy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:01:
[...]
Ik vind het allemaal toch wel een beetje tegenvallen voor zoveel werk.....
ligt het aan mij of lijken die velgen geen diepte te hebben?
Rook blijft kort hangen
Drift laat geen zwarte strepen achter op het wegdek.
Noem me maar een zeikerd of verwend, maar ik dacht dat GT5 perfect zou worden......

Dit ziet er toch geweldig uit?
Maar feit blijft wel dat een geweldig uitgebreide racer gaat worden die heel dicht in de buurt komt van de realiteit. En kleine puntjes hou je altijd, doe je niks aan.
Ik zeg: zeur niet over de kleine dingetjes die de game niet heeft, maar geniet van al het moois wat de game wel heeft!
Helemaal met je eens hoor. Snap de poeha ook niet helemaal. Het ziet er allemaal wel zó klinisch uit. Neppe rook. Twee vrijwel constant spinnende mega vette achterwielen en NUL rubber op het asfalt? Kom opT7D_Sneezy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:01:

[edit] Spuit 11, eerder reageren voortaan
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 22-09-2010 11:00 ]
Tja, maar ik denk dat we pas een oordeel kunnen geven als iemand de retailversie speelt. Nu is het alleen maar opmerken wat er niet is, maar dat kan er straks wel zijn!Brad Pitt schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:58:
[...]
Helemaal met je eens hoor. Snap je poeha ook niet helemaal. Het ziet er allemaal wel zó klinisch uit. Neppe rook. Twee vrijwel constant spinnende mega vette achterwielen en NUL rubber op het asfalt? Kom op
Dit topic is gesloten.