Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik las in de start post over het multiplayer gebeuren dat het mogelijk is om zogenaamde track days te organiseren... Weet iemand ook of het mogelijk is bijvoorbeeld om je game te locken door middel van een password ofzo? Zo dat je ook echt alleen met je vrienden kan racen?

Ik spreek de laatste tijd namelijk veel met een vriend over het spel en hij heeft ergens gelezen dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat het een systeem gaat worden met Parties enzo en dat je niet echt kunt kiezen welke game je joint? En dat het online gebeuren straks betaald gaat worden ofzo? Dan zou je moeten betalen om online te kunnen spelen... Dat zou ik echt bagger vinden :(

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik denk niet dat Sony dit gaat doen Betalen om te kunnen online gamen. Dan wil niemand meer dadelijk online racen wat Sony klanten gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al kan het mogelijk dat ze PS Plus iets 'steviger' willen neerzetten en bv GT5 features 'Plus only' maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
GT5 - Gamescom 2010 Special Report - Sponsored by Simraceway

YouTube: GT5 - Gamescom 2010 Special Report - Sponsored by Simraceway#!
GT5 gaat echt een super race game worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Evertt schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:30:
GT5 - Gamescom 2010 Special Report - Sponsored by Simraceway

YouTube: GT5 - Gamescom 2010 Special Report - Sponsored by Simraceway#!
GT5 gaat echt een super race game worden.
geweldige presentatoren; 28 versprekingen binnen eerste 3min. :( maar goed, dat 't spannend wordt was duidelijk :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

motormuus schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:34:
Ik zie geen enkel spel wat een Playstation 3 aankoop waard is, God of War, Killzone.. nee dankje.
Heb een Xbox 360 en een Pc, en de meeste leuke spellen voor mij komen op beide platforms uit.
Maar van GT5 wordt ik wel heel warm, en voor GT5 alleen gaat er zeker een Playstation in huis komen, ik ben wel benieuwd hoeveel computers Sony gaat verkopen dankzij die game.
voor mij juist anders om. ik heb toen een xdoos 360 gehaald om de tussen tijd door te komen met forza 3.maar zodra gt5 uit is mag de 360 met pensioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar had ik ook aan zitten denken, om een Xbox te kopen voor Forza.
Maar ik las dat Forza de G25 niet ondersteunt?
En racen met een controller doe je niet meer als je een G25 hebt staan...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox ondersteunt afaik helemaal geen Logitech stuurtjes. Over 3 weken is F1 2010 uit, daar kan ik me hopelijk wel een maandje zoet mee houden tot GT5 zelf uitkomt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
SinergyX schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:39:
Xbox ondersteunt afaik helemaal geen Logitech stuurtjes. Over 3 weken is F1 2010 uit, daar kan ik me hopelijk wel een maandje zoet mee houden tot GT5 zelf uitkomt.
Logitech maakt/maakte een logitech stuurtje (driveFX) voor de xbox 360, maar dat heeft geen naam.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik snap inderdaad ook niet dat de G25 niet op de Xbox werkt. Ben blij dat het ding wel op de PS3 werkt. Echter viel me laatst wel wat op in Race driver GRID: Als ik de G25 zeg maar een kwartslag draai, dan gebeurd er op het scherm bijna niks :S Ik hoop niet dat dit in GT5 ook zo is... Het is net of het stuur niet goed gekalibreerd is ofzo? Op de PC met LFS heb ik hier helemaal geen last van.

Ik kan ook niet wachten tot GT5 eindelijk uit is. Ik heb zelf nog geen enkele versie van GT5 gespeeld, dus ook Prologue niet. Het is wel erg tempting om het nu te kopen, alleen ik ben bang dat het verspild geld is dus doe ik het toch maar niet...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

DAMAGE schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 01:57:
Ik snap inderdaad ook niet dat de G25 niet op de Xbox werkt. Ben blij dat het ding wel op de PS3 werkt. Echter viel me laatst wel wat op in Race driver GRID: Als ik de G25 zeg maar een kwartslag draai, dan gebeurd er op het scherm bijna niks :S Ik hoop niet dat dit in GT5 ook zo is... Het is net of het stuur niet goed gekalibreerd is ofzo? Op de PC met LFS heb ik hier helemaal geen last van.

Ik kan ook niet wachten tot GT5 eindelijk uit is. Ik heb zelf nog geen enkele versie van GT5 gespeeld, dus ook Prologue niet. Het is wel erg tempting om het nu te kopen, alleen ik ben bang dat het verspild geld is dus doe ik het toch maar niet...
Als je hem een kwart draait en er niks gebeurd, betekend het dat Grid dus niet overweg kan met sturen die zo'n grote draaicirkel hebben. Helaas valt het niet vast in te stellen op het apparaat zelf :(
Gelukkig heb ik mijn Logitech Wingman Force GP stuurwiel ook nog voor dit soort gevalletjes.

En tjah, dat het niet op Xbox werkt komt door de gebruikte USB protocollen. Microsoft gebruikt voor zijn xBox apparaten XID. Dit is een heel andere architectuur om te praten met elkaar dan HID. Wat standaard gebruikt word op de pc en playstations.

Dit is een quote van een Logitech official:
First, at this point in time, Logitech is not licensed by Microsoft to develop a force feedback steering wheel for Xbox 360 - only corded controllers. The DriveFX wheel is, effectively, an Xbox 360 controller that is shaped like a steering wheel and has a force feedback motor in place of the standard vibration motors.

Second, even if Logitech were licensed to make a force feedback wheel for Xbox 360, there are significant technical limitations which prevent these wheels from functioning on on Xbox 360. The Xbox 360 features controller and force feedback architectures (XID, device-based force feedback playback) that are significantly different from the way our wheels work on PC, PS2, or PS3 (HID, host-based force feedback playback). It is not possible to enable Xbox 360 functionality with a software or firmware update.

Logitech understands that our customers wish to use our steering wheels on multiple gaming platforms. We have made significant efforts to ensure that our PC wheel drivers support our PS2 wheels, and our PS2 force feedback SDK supports our PC wheels. PS3 games that support Logitech force feedback also support the same list of wheels. At this point in time, these are the only three platforms with which it is possible to have a single force feedback wheel be compatible. Were it possible to effect a firmware or software change to enable Xbox 360 compatibility with our existing wheels, we would do so. Unfortunately, however, until Logitech is licensed by Microsoft to design and manufacture force feedback wheels, no Logitech force feedback wheels will function on Xbox 360.

Everything related to controllers funcitoning on the Xbox 360 is a matter of whether Microsoft has licensed a company to produce a particular product. The G25 is not licensed by Microsoft as an Xbox 360 product, therefore it cannot work on Xbox 360. If it were a licensed product, it would need to have significant microprocessor, firmware, and PCB layout changes in order for it to work with Microsoft's force feedback scheme for Xbox 360. The way force feedback works on Xbox 360 is extremely different from the Windows method, and the electronics in our current products cannot support it." http://forums.logitech.co...=by_date_ascending&page=1
Ik vind het trouwens grappig dat Logitech nog steeds dezelfde pedalen bij zijn producten doet als 10+ jaar geleden. :X
Ik heb dus de Logitech Wingman Force GP nog steeds van 10 jaar terug, en hier zitten dezelfde pedalen bij als bij bijvoorbeeld de hier boven genoemde Logitech driveFX voor xbox. 8)7
En de driving force GT heeft wel een iets ander design (verschilt bijna niks) maar zal onder de kap nog dezelfde hardware hebben denk ik. :/

Ach naja, ze hanteren tenminste "if it ain't broken, don't fix it". :D

[ Voor 5% gewijzigd door LogiForce op 04-09-2010 02:20 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom heb ik 2 maal een porsche stuur van fanatic's ja gek ik weet ut .... maar je moet wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/3664/erbagallardo2.gif

Als je had gezegd dat dit in RL was dan had ik je geloofd!

Afbeeldingslocatie: http://i1043.photobucket.com/albums/b440/juafran/IMG00038.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1043.photobucket.com/albums/b440/juafran/IMG00036.jpg

Ziek mooi dit, lijkt een beetje op het damage systeem uit GTA4. Realtime damage heet het geloof ik.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Animated gif is uit GT5? :o Impressive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 01:57:
Echter viel me laatst wel wat op in Race driver GRID: Als ik de G25 zeg maar een kwartslag draai, dan gebeurd er op het scherm bijna niks :S Ik hoop niet dat dit in GT5 ook zo is... Het is net of het stuur niet goed gekalibreerd is ofzo? Op de PC met LFS heb ik hier helemaal geen last van.
Volgens mij kun je de G25 begrenzen in Racedriver Grid, zodat je niet de 900 graden draaicirkel van het stuur hoeft te gebruiken. Dat zal het sturen een flink stuk ten goede komen.
Ik hoop dat deze functie ook in GT5 komt aangezien een f1 bijna niet te rijden is met 900 graden stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Je kan voor zover ik weet gewoon je draaicirkel aanpassen van je stuur.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:25:
[...]

Volgens mij kun je de G25 begrenzen in Racedriver Grid, zodat je niet de 900 graden draaicirkel van het stuur hoeft te gebruiken. Dat zal het sturen een flink stuk ten goede komen.
Ik hoop dat deze functie ook in GT5 komt aangezien een f1 bijna niet te rijden is met 900 graden stuur.
Grappig ik wil juist 900graden, heb dan het gevoel dat ik veel preciezer kan sturen. Heb een Fanatec hier staan, en kan het dan gewoon aanpassen op het stuur zelf. Hoef dus geen instellingen in game te veranderen. Bij GT5p weet ik eigenlijk niet eens of dit in het menu in te stellen is.... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Ik ben op het moment bezig met een userlijst op te zetten in de OP met alle namen van de Tweakers die GT5 gaan spelen. Zo kunnen we wat makkelijker bij elkaar komen om samen te racen. Mocht je ook in die lijst willen komen, dan moet je me even de volgende gegevens DM'en.

Username van je GOT account:
Username van je PSN account:
Merk + type stuur of controller die je gaat gebruiken voor GT5:

Mocht je dus problemen met de besturing hebben, dan kun je een andere Tweaker met hetzelfde stuur / controller een DM sturen door even in het lijstje te kijken. Hopelijk kunnen we zo een mooie "GT5 Tweakers community" creeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:55:
Bij GT5p weet ik eigenlijk niet eens of dit in het menu in te stellen is.... iemand?
Nee, valt niet in te stellen, een F1 besturen in GT5p valt dan ook niet mee.
Hopelijk behoort dit wel tot de mogelijkheden in GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bovenstaande damage foto's zien er nog wel ok uit, als ik dan de rest bij Kotaku kijk dan ben ik er nog een beetje sceptisch over: http://kotaku.com/5630851...n-turismo-5-cars/gallery/

Al heb ik wel het vertrouwen dat het goed komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:56:
Die bovenstaande damage foto's zien er nog wel ok uit, als ik dan de rest bij Kotaku kijk dan ben ik er nog een beetje sceptisch over: http://kotaku.com/5630851...n-turismo-5-cars/gallery/

Al heb ik wel het vertrouwen dat het goed komt.
Speel jij em lekker in stilstaande plaatjes, speelt de rest van ons de game in 60fps;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je banden lek kunnen gaan of kwijt raken, vind ik alles al best :D
* SinergyX is gecertificeerd bording tester.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vind de schade er apart uit zien, maar voordeel is wel dat het in tegen stelling tot veel spelen, het real time is, dus elke keer is de schade anders als het goed is. en dat is wel tof. nu hopen dat het nog net wat realistischer wordt, dan is de game letterlijk perfect.
nu hopen dat er bodykits enz van echte merken in zitten, en daadwerkelijke mooie kits ook aub ;)
niet zoals NFS enz.
bv de veilside fortune modelen van de supra en de rx7 en dan hellemaal de nsx. dan heb je echt mooie autos.
hoop ook dat je amerikaanse wagens mooi kan tunen, en dat er nu eindelijk andere uitlaat dempers onder kunnen, kon zelfs is tourist trophy dus heb er goed gevoel over :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de oude oude GT2 was het dacht ik, dat elke auto een full costumisation kon doen, meeste afaik gebaseerd op echte mods van die modellen. Zoiets zou ik weer willen zien :) Waar zelfs een rampenauto's best leuke racebakjes werden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja klopt idd, was erg gaaf hoop ook het ook, zou wel erg bruut zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

PjotrStroganov schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:41:
[...]

Speel jij em lekker in stilstaande plaatjes, speelt de rest van ons de game in 60fps;)
http://www.gamert.nl/nieuws/gt5s_schademodel_is_wtf.html

Onder de screenshots staat een filmpje... Schade ziet er echt raar uit....

sorry voor gamert link, kan niet op youtube @ work.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
De visuele schade boeit mij totaal niet, ben meer bang voor de "technische" schade. Wat merk je aan de handeling van de auto als je een crash maakt. Wat mij betreft mag bij een botsing van 100km/u de auto gewoon wel total loss zijn, dat zal denk ik helaas niet gebeuren omdat wel met een game te maken hebben. Heb hier nog niet veel over gezien/gelezen.

Van mij hadden ze die visuele schade echt weg mogen laten en de tijd in het bouwen van cockpits mogen steken voor alle auto's. Dat is iets wat ik meer zie dan deuk hier of daar. Maar goed, zoveel meningen en smaken. Allemaal lastige keuzes waar je als developer mee wordt geconfronteerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Djie op 08-09-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van mij hoeft visuele schade (alsook technische schade) er niet per se in te zitten.
In GT4 zat het ook niet, en miste ik het ook niet.
Stel je zit bv een 24 uurs race en een paar rondjes voor het einde verlies je je concentratie en je auto kust de vangrail. Nu zou je in het slechtste geval dus weer helemaal opnieuw moeten beginnen...
Optische schade is leuk, maar wel ontzettend moeilijk om dat realistisch te maken, omdat geen enkele schade hetzelfde is. Racewagens met polyester/carbon bumpers deuken niet, dat breekt gewoon doormidden. Terwijl 'consumenten" auto's met plastic bumpers alleen een beetje indeuken.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 08-09-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
PjotrStroganov schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:41:
[...]

bij 60fps ziet het er ook nog uit als een gesmolten kaars hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T7D_Sneezy schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:35:
bij 60fps ziet het er ook nog uit als een gesmolten kaars hoor
Op basis van 6 plaatjes en een front/back filmpje?

(uiteindelijk was het voor mij altijd de reden om het gewoon niet toe te voegen, wat je ook neerzet.. het is voor sommige toch niet goed).

http://www.gtplanet.net/g...-impressions-more-videos/
4e filmpje, waar komen de vonken in de eerste 13 a 14 seconden vandaan?
De auto's zitten op hetzelfde punt tegen elkaar aan...
De vonken zijn wel mooi gedaan, dat dan weer wel.
In het filmpje waarbij een auto tegen de muur wordt gedrukt snap ik de vonken wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 09-09-2010 11:59 ]

Inderdaad opmerkelijk. Enige zou ik kunnen bedenken, wiel tegen body, maar dat zou toch geen vonken moeten geven.

Snap alleen niet echt het doel van de filmpjes, ze gaan moedwillig tegen de richting in rijden, maar met welk doel? Damage lijkt me niet te zijn gebaseerd op het principe dat je tegen het verkeer in gaat rijden. Toch zijn ze er redelijk tevreden over:
The damage was great. Almost accurate as far as speed and collision points. I say this because in the other demos at game shows, people were eating the wall at 100+ MPH and barely hurt the car. Not the case here. Damage appears on all 4 sides of the car. The Nascar is the only car that’s hood pops open. It is also the only car to shatter the rear quarter plexi-glass. THE CARS WILL NOT FLIP OVER. I tried a hundred times and the cars will only go air borne. Damage does affect car performance, not sure if it is mechanically or aerodynamically.

Wiel tegen body geeft geen vonken nee, tenzij z'n rubber van de band af ligt en de velg over de grond schuurt :P

*hoopt niet dat er na de release veel online schade-testers zullen zijn, maar is bang van wel*

• MeShell
  • Laatst online: 12-09 21:11
Ja! Kreeg net een mail van de Consoleshop dat GT5 signature edition te pre-orderen is vanaf nu! _/-\o_ . De mijne staat vast! Nu jullie nog!!! :P

[ Voor 5% gewijzigd door MeShell op 09-09-2010 14:30 ]

www.MEPS-Sim.com - SimRacing immersion made easy!

Ik wacht even tot einde van de maand O-)

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik lees hier van alles over pre-orderen, maar dan heb je toch vaak het spel pas een paar dagen later in huis?

Als ik een spel echt graag wil hebben (in het verleden GTA4 en Uncharted 2) dan ga ik gewoon op de dag van de releasedatum langs de Mediamarkt waar ze echt een hele bende op voorraad hebben... En dan meestal ook nog voor een redelijke prijs van 55 tot 60 euro voor een nieuwe game... Snap de noodzaak van dat pre-orderen ook nooit zo :)

Back to GT5... Laat het alsjeblieft snel 3 november zijn... Ik heb ooit (april 2008) mijn PS3 40GB in GT5:Prologue pack gekocht en de PS3 ook hoofdzakelijk gekocht voor GT5, dus wacht inmiddels lang genoeg ;) Ik zag dat ik nog 14 GB vrije ruimte heb, dus met de 10GB die nodig zou zijn ga ik net redden ;)
Pre-order zit je vaak veiliger voor CE's en de gewilde Signature Edition, deze zijn in de winkels veelal zeer snel uitverkocht.

Ik heb ook de GT5:P PS3 pack :P Wel in de tussentijd nieuwe schijf erin gezet, nu nog iets van 130GB over.

• Evertt
MeShell schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:29:
Ja! Kreeg net een mail van de Consoleshop dat GT5 signature edition te pre-orderen is vanaf nu! _/-\o_ . De mijne staat vast! Nu jullie nog!!! :P
Ik heb die mail ook gekregen. Alleen vindt ik het aan de dure kant. €199 voor een ps3 spel wat eerst 189 zal kosten.

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Tering, € 200,-, dat is nogal :P Ik koop wel de gewone versie.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• PjotrStroganov
Koop de normale versie en gebruik het bespaarde geld voor een logitech stuur.

• Dr. Quipers
SinergyX schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:00:
Pre-order zit je vaak veiliger voor CE's en de gewilde Signature Edition, deze zijn in de winkels veelal zeer snel uitverkocht.

Ik heb ook de GT5:P PS3 pack :P Wel in de tussentijd nieuwe schijf erin gezet, nu nog iets van 130GB over.
Aha... nou ja ik doe toch niks met een CE/SE, dus zonde van m'n geld ;)

• Evertt
Dr. Quipers schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:48:
Ik lees hier van alles over pre-orderen, maar dan heb je toch vaak het spel pas een paar dagen later in huis?

Als ik een spel echt graag wil hebben (in het verleden GTA4 en Uncharted 2) dan ga ik gewoon op de dag van de releasedatum langs de Mediamarkt waar ze echt een hele bende op voorraad hebben... En dan meestal ook nog voor een redelijke prijs van 55 tot 60 euro voor een nieuwe game... Snap de noodzaak van dat pre-orderen ook nooit zo :)
Pre-order krijg je meestal op de release datum in huis. Ik denk zelf dat GT5 heel snel uit verkocht gaat worden.
Ik heb dat ook mee gemaakt toen gta4 voor de console uit kwam. Ik denk zelf dat het in de kleine steden/dorpen waar een game shop is wel meevalt dan in de grotere steden.
heb vandaag mailtje gehad van consoleshop.nl heb gelijk 2x signature edition gepreorderd.
1 voor moi en een voor broertje. was even 398euro aftikken haha :P maja hoop wel dat ik er dan genoeg voor terugkrijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:40

Maximus

There is no substitute

DimensionPlus heeft de duurste editie nu bestelbaar voor 179,99. De collectors edition kost aldaar 79,99, de normale 64,99.

Ben zelf voor de collectors edition gegaan van 79,99. Wel de extra auto's en het APEX boek. De andere franje van de duurste editie hoef ik zelf toch niet. Zit niet te wachten op een sleutelhanger en portemonnee.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Gisteren bij Dynabyte GT5 Collectors Edition alvast besteld samen met Fifa 11 :) Ik moet wel zeggen dat ik er enorm naar uit kijk! Eindelijk weer eens echte racegame, zat van de week nog maar eens ff shift te doen, maar dat is gewoon niet meer leuk.
Lees net dat je 10GB? nodig hebt voor voor GT5, ben ik toch blij dat ik 2 weken terug 500GB in mn playstation heb geknalt! :) 80GB zat wel vrij vol en met het oog op de toekomst dus maar even actie ondernomen! :)
Nu maar hopen dat ik de laatste week van het jaar vrij krijg, dan vermaak ik mij prima rond de kerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de site van bol.com staat nog steeds de collectors edition.
Toen ik deze bestelde sond de GT-R schaalmodel erbij.
Nu niet meer.
Ik heb in een mail gehad dat hij er wel bij zou zitten.
Is dat niet het geval meer dan wordt ie geannuleerd... wat erg jammer zou zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 10-09-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Maar dat schaalmodelletje van de GT-R krijg je alleen bij de Amerikaanse versie CE van GT5. De afbeelding die er nu bij staat is gewoon de Europese. Waarschijnlijk dachten ze dat de CE uit Amerika automatisch ook de Europese versie zou zijn. Nu de EU versie bekend is gemaakt, hebben ze dit dus veranderd.

Ik zou hem annuleren, want ik neem aan dat bol.com niet de US versie naar NL zal importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht nog even tot ik zekerheid heb.
Misschien importeren ze wel omdat ze mij het schaalmodel toendertijd hebben beloofd :P
Ik heb nog 2 maanden, en zij dus ook haha

*edit*
Antwoord van bol klantenservice:

Wanneer u het product heeft besteld op het moment dat de site aangaf dat er een 'Nissan GT-R' bij wordt geleverd dat geld die actie nog voor u.
Het kan zijn dat er een beperkte oplage was van de schaalmodellen en dat het nu niet meer mogelijk is om het product te bestellen met het collectors item.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Of ze weet niet waar het over gaat, of ze gaan echt een aantal expemplaren importeren (denkt het eerste).
Jamoru's punt is een goed punt ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Superkiwi op 10-09-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
"Het kan zijn". Ofterwijl ze weten echt totaal niet welke versies ze nu eigenlijk binnen gaan krijgen. Maar zoals ik al zei, gezien de afbeelding zal het gewoon de EU versie zijn, dus geen GT-R schaalmodel.

Ik ga na lang nadenken gewoon voor de normale versie. Hopelijk hebben ze bij MM op 3 nov. een mooie aanbieding oid. Een boek vind ik niet de 20-30 euro waard en die 5 extra auto's zitten gewoon in het spel. Oké, geen chrome line versie, maar who cares? Waarschijnlijk zul je ze 3 maanden later alsnog kunnen kopen als DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso zou ik niet op winkels als Bol.com vertrouwen als het gaat om liefhebbers producten als Limited Editions. Die reserveer je gewoon ver vooruit bij je lokale gamesboer. Ik heb nog nooit gehad dat ik niet op de dag van de release niet kon spelen, of dat ze helemaal geen een voor me hadden. Sterker nog, ik krijg ze vaak zelfs een paar dagen eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:12:
Antwoord van bol klantenservice:

Wanneer u het product heeft besteld op het moment dat de site aangaf dat er een 'Nissan GT-R' bij wordt geleverd dat geld die actie nog voor u.
Het kan zijn dat er een beperkte oplage was van de schaalmodellen en dat het nu niet meer mogelijk is om het product te bestellen met het collectors item.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Jammer dat de klantenservice dan het verschil niet weet tussen 'geld' en 'geldt' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze niet de editie met schaalmodel hebben dan wordt het voor mij ook de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Het nadeel is ook dat je met de geïmporteerde versie bent van Amerikaanse downloadable content. Je zult dus via een Amerikaans account je dlc moeten kopen.

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Afbeeldingslocatie: http://www.gamexeon.com/forum/imagehosting/201008/371044c6b8120a8012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamexeon.com/forum/imagehosting/201008/371044c6b8120cd9a2.jpg

Niet super mooi zo een blauwe PS3 slim maar wel apart en best een leuke GT5 combo

Natuurlijk weer Japan only net als de witte PS3 Slim

[ Voor 35% gewijzigd door JT888 op 11-09-2010 02:59 ]

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:23
JT888 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 02:54:
[afbeelding]

[afbeelding]

Niet super mooi zo een blauwe PS3 slim maar wel apart en best een leuke GT5 combo

Natuurlijk weer Japan only net als de witte PS3 Slim
Waarom in godsnaam blauw :| doe dan mooi een discrete carbon look ofzo, bussie primer en bussie verf en je slim is ook blauw :>

if (!coffee) {
Work = false; }

Ik vind het een ontzettend gave kleur!
Snap alleen de link blauw en GT5 niet, dan had carbon logischer geweest.

@PjotrStroganov:
Ik koop denk toch geen DLC, denk dat het spel al vol genoeg zit om mij heeeel lang te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vind het helemaal niet zo speciaal eerlijk gezegd. Beter hadden ze inderdaad iets met carbon kunnen doen of een genummerde versie maken. Deze kleur zou ik niet snel aan GT linken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer Bol.com gemaild met de uitleg dat als ze inderdaad een versie met GT-R aanbieden, ze die moeten importeren vanuit de USA, omdat die (nadat dit eerst niet bekend was) alleen voor de Amerikaanse markt bestemd is.
Reactie:

"Onze klantenservice beschikt niet over de door u gevraagde informatie. Om u toch van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar onze afdeling Product Management doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, zullen we u op de hoogte brengen. Wellicht dat onze collega’s uw vraag moeten doorspelen aan een producent of leverancier. Normaal gesproken kunnen we, uiteraard afhankelijk van de vraag, binnen een week antwoorden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
"

Oftewel ze weten het zelf ook niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Zo, de volgende editions heb ik besteld:

Signature Edition (PAL version)
Collector's Edition (PAL version)
Collector's Edition (USA version)

Ben nu nog op zoek naar de JAP version.

En ja, ik weet dat het zinloos is, maar je bent fan of je bent het niet. ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, je hebt fans en geobsedeerden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
dvdkiwi schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:58:
Ik vind het een ontzettend gave kleur!
Snap alleen de link blauw en GT5 niet, dan had carbon logischer geweest.

@PjotrStroganov:
Ik koop denk toch geen DLC, denk dat het spel al vol genoeg zit om mij heeeel lang te vermaken.
GT heeft natuurlijk de kleuren blauw en rood in het logo zitten, wat de A-spec en B-spec volgens mij moet voorstellen. Had dus naast de blauwe ook nog wel een rode verwacht... misschien komt hij nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Moet toch een nieuwe ps3 kopen dus dan maar een blauwe.

The old fat bastard maar als mediacenter inzetten.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Die blauwe PS3 is tot op heden een Japan exclusive. Misschien dat Europa een rode krijgt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Rood associeer ik eerder met een racy gevoel dan blauw, dus zou rood een logische keus zijn :)

Maar in beide geen interesse, want dat past totaal niet in m'n huiskamer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ah exclusive. Zodra die uitstaat is ie toch onzichtbaar.

GT4 gespeeld laatste weken, wat een lol. Verheug me toch wel op GT5 . Hopelijk zit de lotus motorsport elise s1 erin, toch leuk om met eigen auto te rijden.

Jammer dat porsche ontbreekt :s

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Porsche zat toch bijna altijd wel erin, maar dan met omgebouwde auto's onder de tuner naam RUF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yepz.
Ik vind porsche lelijk (de meeste dan) dus van mij mogen ze wegblijven haha :P
Ik doe het meer voor Lamborghini... :9~
En ik hoop dat er weer een Mitsubishi Eclipse 2G in zit.
Zoals capo al zegt: altijd leuk om met je eigen wagen te racen >:)

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 13-09-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
dvdkiwi schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:23:
Zoals capo al zegt: altijd leuk om met je eigen wagen te racen >:)
Kans op een Volvo 850 station acht ik klein :'( Oh well, sowieso lol NUL met voorwielaandrijving, so boeien :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me herinneren dat er in GT4 een oude (vierkante) Volvo station zat...
Weet niet of je die bedoelt?
*edit*
was een 240GL Estate

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 13-09-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja toen ik net m'n rijbewijs had reed ik een 240 Turbo. Had 155pk, was voor die tijd (1988) nog best veel. Had ook echt zo'n ouderwets turbo-gat. Deed niets, niets, niets, en dan opeens whammo (lees: achterstevoren) :)
Heb nu een 850R, en ondanks dat dat veel krachtiger is is het way minder leuk. Rechtdoor is het wel leuk, zeker als er iemand naast je staat. Vooral als het zo'n bonkebonkebonk VW Golf GTI is met zo'n petje er in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Kan best dat er een 850 in zit. C30 zit er ook in.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Shiver23 schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:45:
Kan best dat er een 850 in zit. C30 zit er ook in.
Mooi, en dan eens even die Elise er uit trappen (*kuch* denial *kuch*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:29
Als het golf GTItjes zijn (IV, V of VI) met een chipje erin dan gaat jouw tank het wel heel moeilijk krijgen Brad ;)
Zelf heb ik een seat ibiza cupra maar die zal wel niet in GT5 zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn S2000 zit er vast wel weer in 8) Ik heb in Prologue ook al vrij veel met de Amuse S2000 GT1 gereden.

[ Voor 59% gewijzigd door SToRM666 op 13-09-2010 20:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
wokkelz schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:39:
Als het golf GTItjes zijn (IV, V of VI) met een chipje erin dan gaat jouw tank het wel heel moeilijk krijgen Brad ;)
Volgens mij zit er in GT PSP wel een Ibiza Cupra (vorig model), deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.forum-auto.com/uploads/200512/citronpresse_1135435102_2005_seat_ibiza_cupra_tdi.jpg

En als die in GT PSP zit dan lijkt het me logisch dat die ook in GT5 zal verschijnen (auto's zijn over te kopiëren naar GT5 vanaf GT PSP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien GT5 er nu eindelijk echt aan zit te komen, en dit eigenlijk de game is waarvoor ik destijds mijn ps3 heb aangeschaft... zit ik dus te twijfelen om zo'n stuurtje aan te schaffen. Natuurlijk kom je dan automatisch bij de G27 uit. Maar wat vinden jullie? Is er niet een ander leuk stuurtje dat qua prijs wat betaalbaarder is en qua kwaliteit goed kan meekomen, met deze logitech stuurtjes? Of is een stuurtje eigenlijk maar overbodig?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een G25/27 kán overbodig zijn, zeker als je verder geen 6bak of koppeling gaat gebruiken, heeft dat ding niet meer nut dan een andere 720 (of was het 980?) graden stuur. Maar met een stuur en goeie pendalen is het zeker beter te rijden, al zeg ik niet per definitie sneller dan een doorgewinterde controller racer, je bent er over het algemeen wel sneller mee.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 13-09-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Driving Force GT is een prima stuur dat meer dan de helft goedkoper is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wokkelz schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:39:
Mja, mijn broer reed in deze Golf maar mijn ouwe beessie was niet écht langzamer. D.w.z., van 80-200 dan. Even hier op de snelweg naast elkaar vol gas gegeven ;) Had ik niet verwacht hoor, dacht dat 'ie echt aan de horizon zou verdwijnen. We bleven echter gewoon precies naast elkaar. Tot mijn vreugde, en zijn irritatie :)
Van 0-100 en vooral met bochten erbij zal hij heus wel rapper geweest zijn, dat snap ik ook wel natuurlijk.

Hij rijdt nu in deze auto maar die is echt langzamer. Ziet er wel veel sneller uit natuurlijk en da's ook wat :P
Dat zijn ook coole bakkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:20:
Een G25/27 kán overbodig zijn, zeker als je verder geen 6bak of koppeling gaat gebruiken, heeft dat ding niet meer nut dan een andere 720 (of was het 980?) graden stuur.
Ik gebruik de koppeling en pook ook niet, maar vind de G25 zeker niet overbodig!
De flippers werken erg goed, en de pedalen zijn gevoelig.
Pookje en koppelingspedaal zit er bij mij meer op als accessoire, ik zou geen ander stuur meer willen.
(rare vergelijking misschien: ik gebruik ook niet alle functies van mijn pc, maar die is ook niet overbodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Sorry voor de Noob vraag, maar ik kan niet achterhalen of je in GT5 weer licenses moet hebben om bepaalde "klasse"auto's te mogen rijden?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
GG---77 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:52:
Sorry voor de Noob vraag, maar ik kan niet achterhalen of je in GT5 weer licenses moet hebben om bepaalde "klasse"auto's te mogen rijden?
Yup dat is inderdaad weer nodig :P

En wat betreft dat pack... wat is dat jammer zeg dat blauwe :S had hem dan inderdaad carbon of gewoon zwart gemaakt, nu is die voor mij totaal niet intresant meer gezien ik geen blauwe ps3 wil hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Als we het dan toch over eigen auto's hebben dan hoop ik dat er een waslijst aan Alfa Romeo's inzit... Kan ik GT5 mooi beginnen met mijn eigen Alfa Romeo MiTo :D

[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Quipers op 14-09-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
leech1984 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:57:
Heeft er iemand nog wat gehoord over het aansluiten van GT op de psp met GT5?

Er waren toch geruchten dat je de auto's die je had op de PSP kon importeren naar GT5?
Weet iemand al iets meer?

En mijn auto zit in Gran Turismo voor de psp, dus denk ook wel dat hij in GT5 zit. Het is een rode Golf 4 GTI met chip.

[ Voor 16% gewijzigd door leech1984 op 14-09-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang en tevergeefs zoeken heb ik geen antwoorden kunnen vinden voor mijn vragen, dus probeer ik het hier maar. Ik weet dat er splitscreen multiplayer in GT5 zit. Maar kan je dan nog steeds je auto tunen of mag dat alleen in singleplayer en online? En doen er ook AI wagens mee tijdens splitscreen multiplay?

Op de site van GT5 is daar geen duidelijkheid over te vinden. Zoekmachines vinden voor mij ook geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
leech1984 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:57:
Heeft er iemand nog wat gehoord over het aansluiten van GT op de psp met GT5?

Er waren toch geruchten dat je de auto's die je had op de PSP kon importeren naar GT5?
Dat zijn voor zover ik weet helemaal geen geruchten maar gewoon 100% zeker aanwezig in het spel, kijk maar eens in het instellingen-menu van GT PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
SChief schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:30:
[...]

Dat zijn voor zover ik weet helemaal geen geruchten maar gewoon 100% zeker aanwezig in het spel, kijk maar eens in het instellingen-menu van GT PSP.
Maar is deze feature ook al in GT5 gespot?
Of is het al een keer voorgedaan hoe het uiteindelijk werkt?

Als het werkt heb ik een mooie LM edition Veyron ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Dr. Quipers schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:15:
Als we het dan toch over eigen auto's hebben dan hoop ik dat er een waslijst aan Alfa Romeo's inzit... Kan ik GT5 mooi beginnen met mijn eigen Alfa Romeo MiTo :D
Ik hoop dat ik ergens in het speleen Abarth 500 kan kopen. Kan ik lekker met mijn oude auto rondcrossen :D

http://img188.imageshack..../fiat500abarth0703102.jpg

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
M3rcury schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:23:
Ik hoop dat ik ergens in het speleen Abarth 500 kan kopen. Kan ik lekker met mijn oude auto rondcrossen :D

Zo... een... vet... autootje... vind ik dat hè! Als ik iets kleins zou gaan rijden zou dat 'm op zeker zijn ja! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:26

jeka

Support your local club.

Ben benieuwd of mijn auto er ook in staat. Deawoo Matiz 0.8!!!!

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
khoop dat de auto van mn broertje erin zit. de chevy monte carlo uit 1971.
die ene uit fast and the furious tokyo drift, van het begin die witte.
zon dikke wagen moet gewoon ingame vind ik :D en dan met een 10.3 liter 800 pk NA v8 HMMMMMMM!!!!!!!
zelf nog geen auto/rijbewijs, maar zolang er supra's skyline's rx7's, dikke muscle cars en een hoop pk's in zitten vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
jeka schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:54:
Ben benieuwd of mijn auto er ook in staat. Deawoo Matiz 0.8!!!!
De meest gekke auto's zitten erin, dus het zou niet gek zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
M3rcury schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:23:
[...]

Leuk gooi en smijt wagentje blijft dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:20
Volgens mij is die auto al lang bevestigd d.m.v. een screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Afbeeldingslocatie: http://nsa19.casimages.com/img/2010/09/13/100913115659677708.gif

:9~ :D

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MFG!!!! 7(8)7

Zo te zien ook niet meer die belachelijke kartelrand-schaduw. Al is het lastig te zien zo. Maar hoop het wel :P

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Op de TGS is nu ook bevestigd dat weersveranderingen in het spel zitten!

http://www.gtplanet.net/w...ismo-5-first-screenshots/

• Jamoru
Holy .... wat ontzettend tof! Het ziet er echt prachtig uit, alleen de screenshots zijn nog wat onduidelijk. Hopelijk snel een HD trailer.

• leech1984
Ik probeer zo weinig mogelijk trailers en filmpjes te kijken om de spanning naar november op te bouwen.

Screenshots kijk ik nog wel, je weet dan toch niet hoe bewegende beelden er uit gaan zien.

Neemt er nog iemand vrij voor de release (en na de release ;) )? Ik ben nog een beetje in dubio...

Ik heb een week vrij :+

Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.