Ja, ik draai hem nu sinds gisteravond. Ik kwam hiervoor van BeHero 1.2.3, die ook op de Legend rom is gebaseerd, dus ik kan ze wel goed vergelijken.
Eerste indruk is dat hij toch een stuk trager is, vooral in na de eerste boot. Na autokiller en overclockwidget er op te hebben gezet en bij Spare Part de transitions op fast heb gezet ging het al wat beter. Maar alsnog, ik zou het niet aanraden als je de eerdere 2.1 roms al traag vond, want deze is waarschijnlijk nog trager. De maker zegt wel al nadrukkelijk dat er grote snelheidsverbeteringen komen zondag of maandag, en dat hij al precies weet waar het aan ligt maar dat het alleen tijd kost. Dat is wel veelbelovend dus.
Verder zie je wel dat deze gebaseerd is op de final build van de Legend rom, omdat de widgets er net weer wat anders uit zien. Ook is nu echt alles Nederlands, geen halve vertalingen meer dus. Ik moet wel nog even kijken of ze "Opleggen" nu wel veranderd hebben naar "Ophangen", want dat zag er een beetje vaag uit
Edit: Opleggen staat er dus nog steeds

. Wel is bij het weer niet meer "wissen" maar "helder" (van het Engelse "clear" natuurlijk), dus er is toch nog iets verbeterd.
[
Voor 7% gewijzigd door
Bakko op 21-03-2010 21:48
]