Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Ondertussen heeft Behnaam een nieuwe Legendary Leak gepost:
http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=2275

(edit) zojuist geflashed en setup doorlopen. Voelt best vlot aan maar GPS werkt nog steeds niet lekker... :(

[ Voor 32% gewijzigd door M-Opensource op 13-03-2010 18:10 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Ik probeerde net de nieuwe Recovery Image te flashen maar ik kreeg een foutmelding. Als ik in de Flashrec app op Backup Recovery Image druk staat er "Backup FAILED: Could not run command". Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? De Recovery Image is recovery-RA-hero-v1.5.3.1.img.

Ik zoek ook nog een ROM zonder sense om hem verschil te zien. Iemand een aanrader?

[ Voor 14% gewijzigd door Brutes op 13-03-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:07

LoneWolf

Just a Byte

Ik flash hem altijd via ADB, omdat flashrec het bij mij (T-Mobile G2) het ook niet doet.
en er is nieuwere versie, 1.6.2 al hoor.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
LoneWolf schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:06:
Ik flash hem altijd via ADB, omdat flashrec het bij mij (T-Mobile G2) het ook niet doet.
en er is nieuwere versie, 1.6.2 al hoor.
Die probeerde ik ook te flashen, bedoelde alleen dat nu recovery-RA-hero-v1.5.3.1.img erop staat.
Zal eens even opzoeken hoe dat werkt via ADB. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
M-Opensource schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:54:
Ondertussen heeft Behnaam een nieuwe Legendary Leak gepost:

(edit) zojuist geflashed en setup doorlopen. Voelt best vlot aan maar GPS werkt nog steeds niet lekker... :(
wat is er zo speciaal aan? Wil hem wel flashen maar er staat dit:DO NOT FLASH THIS IF U HAVENT FOLLOWED MY TWEETS AND KNOW WHAT THIS IS
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:06
M3 SMGII schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:59:
[...]

wat is er zo speciaal aan? Wil hem wel flashen maar er staat dit:DO NOT FLASH THIS IF U HAVENT FOLLOWED MY TWEETS AND KNOW WHAT THIS IS
:)
Ik volg zijn tweets meestal wel, maar heb ook geen idee wat deze rom precies inhoudt. Een korte beschrijving had wel fijn geweest inderdaad.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

janvanduschoten schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:23:
VillainROM 3.4 is uit :)

INSTALL GUIDE

- Perform FULL Wipe
Bestaat er ook een half wipe ofzo dan? Een wipe is toch een wipe, of heb ik iets gemist?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Ik ben op zoek naar een ROM zonder sense om te vergelijken. Iemand een aanrader? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavish schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:26:
Ik ben op zoek naar een ROM zonder sense om te vergelijken. Iemand een aanrader? :)
Volgens mij is dit er een: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=629959 (zeker weten doe ik het niet, maar ergens in het topic staat een screenshot van een market zonder sense.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:09:
[...]

Bestaat er ook een half wipe ofzo dan? Een wipe is toch een wipe, of heb ik iets gemist?
Wipe is meestal wipe/factory-reset. Full wipe is ook Dalvik-cache en ext-partitie wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

Ik heb de Villain 3.4 erop gezet, deze bevalt uitstekend snel, mooie layout etc! Weinig battery drain valt mee 80 procent na 7,5 uur inclusief klooien met van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
melvie schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:48:
Ik heb de Villain 3.4 erop gezet, deze bevalt uitstekend snel, mooie layout etc! Weinig battery drain valt mee 80 procent na 7,5 uur inclusief klooien met van alles.
Dat doe je wel goed dan, wou dat hij het bij mij zo lang uithield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

kavish schreef op zondag 14 maart 2010 @ 20:07:
[...]

Dat doe je wel goed dan, wou dat hij het bij mij zo lang uithield.
Apart.. hoe lang gaat het bij jou mee en wat heb je allemaal draaien? Heb je ook een andere radio erop gezet?

Ik ben benieuwd hoe lang hij van op gewone werkdagen hij mee gaat inclusief regelmatig bellen en bluetooth altijd aan ivm carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
melvie schreef op zondag 14 maart 2010 @ 20:49:
[...]

Apart.. hoe lang gaat het bij jou mee en wat heb je allemaal draaien? Heb je ook een andere radio erop gezet?

Ik ben benieuwd hoe lang hij van op gewone werkdagen hij mee gaat inclusief regelmatig bellen en bluetooth altijd aan ivm carkit.
Het ligt er sterk aan welke ROM ik draai. Ik heb nu Villain 3.4 erop staan, en met normaal gebruik, dus sms'en/ bellen, muziek luisteren, internetten, gaat hij iets meer dan een dag mee. Er staat de nieuwste radio op.
Ik heb alleen Wi-Fi aan staan, bt gebruik ik niet.

[ Voor 45% gewijzigd door Brutes op 14-03-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

kavish schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:02:
[...]

Het ligt er sterk aan welke ROM ik draai. Ik heb nu Villain 3.4 erop staan, en met normaal gebruik, dus sms'en/ bellen, muziek luisteren, internetten, gaat hij iets meer dan een dag mee. Er staat de nieuwste radio op.
Ik heb alleen Wi-Fi aan staan, bt gebruik ik niet.
Dat Wi-Fi vreet ook enorm veel stroom viel mij ook op, die gebruik ik dus alleen wanneer noodzakelijk anders gewoon 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
melvie schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:09:
[...]

Dat Wi-Fi vreet ook enorm veel stroom viel mij ook op, die gebruik ik dus alleen wanneer noodzakelijk anders gewoon 3G.
Ik heb het ook alleen aanstaan wanneer ik weet dat er een verbinding is. 3G gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:31:
[...]

Volgens mij is dit er een: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=629959 (zeker weten doe ik het niet, maar ergens in het topic staat een screenshot van een market zonder sense.)
Klopt, is een non-Sense rom, maar de ontwikkeling daarvan staat op een laag pitje (Russell is meer bezig met z'n Villain-rom heb ik het idee). Dit is wellicht ook een interessante optie:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=638584

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Iemand nog oog gehad voor Modaco? Hij sneeuwt een beetje onder momenteel :P Maar sinds 4 dagen al op 3.2: http://android.modaco.com...-now-with-online-kitchen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 03-10 14:11
Ik draai m'n eerste custom rom: villan 3.4. Adroid 2.1 bevalt me wel tov 1.5 :)
Eén vraagje: Bij android 1.5 kon ik bij contacts->groepen instellen dat enkel "My contacts" van google getoond werden. Dit vind ik nu nergens terug, waardoor ik al mijn google contacts nu in mijn contactlijst staan heb, en dat zijn er veel!
Weet iemand waar ik dit terug correct kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:25
mngm schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:29:
Ik draai m'n eerste custom rom: villan 3.4. Adroid 2.1 bevalt me wel tov 1.5 :)
Eén vraagje: Bij android 1.5 kon ik bij contacts->groepen instellen dat enkel "My contacts" van google getoond werden. Dit vind ik nu nergens terug, waardoor ik al mijn google contacts nu in mijn contactlijst staan heb, en dat zijn er veel!
Weet iemand waar ik dit terug correct kan instellen?
Dat lukte mij in andere 2.1 ROM (CKDroid) ook niet. Kon SIM contacts ook niet uitzetten...een van de redenen dat ik weer teruggegaan ben naar 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 03-10 14:11
mbb26 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:41:
[...]

Dat lukte mij in andere 2.1 ROM (CKDroid) ook niet. Kon SIM contacts ook niet uitzetten...een van de redenen dat ik weer teruggegaan ben naar 1.5.
Inderdaad, sim contacts blijven er hier ook tussen staan, lastig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

mngm schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:51:
[...]

Inderdaad, sim contacts blijven er hier ook tussen staan, lastig :/
Ik heb al mijn Sim contacten verwijderd, al de contactpersonen staan al in Google contacts online, dus waarom nog op je Sim? Je kunt ze eventueel verwijderen met Contact2Sim Pro , alle Sim contacten verwijderen, telefoon rebooten en klaar. Ik zou zelf eigenlijk niet weten wat je nog met Sim contacten wilt/kunt doen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:44

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

janvanduschoten schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:52:
[...]

Ik heb al mijn Sim contacten verwijderd, al de contactpersonen staan al in Google contacts online, dus waarom nog op je Sim? Je kunt ze eventueel verwijderen met Contact2Sim Pro , alle Sim contacten verwijderen, telefoon rebooten en klaar. Ik zou zelf eigenlijk niet weten wat je nog met Sim contacten wilt/kunt doen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Kan handig zijn als je vaak switcht tussen telefoons. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat iemand liever niet zijn telefoon van 300 euro meeneemt bij het uitgaan of naar een concert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:46
mijn hero staat nu 24u aan. 3G stond en wifi stonden vaak aan, enkele keren gebruikt. Enkele sms'en verstuurd, BT altijd aan. Maar snachts in flightmode met locale. Batterij staat nog op 80% O-)

ik gebruik de sensehero 1.6 rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:07

LoneWolf

Just a Byte

-Tim- schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:06:
[...]

Kan handig zijn als je vaak switcht tussen telefoons. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat iemand liever niet zijn telefoon van 300 euro meeneemt bij het uitgaan of naar een concert.
Daarom heb ik juist een Hero gekocht 8)7 om niet mijn iPhone 3Gs mee te nemen als ik ergens naar zulk soort evenementen ga 8)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
LoneWolf schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:41:
[...]

Daarom heb ik juist een Hero gekocht 8)7 om niet mijn iPhone 3Gs mee te nemen als ik ergens naar zulk soort evenementen ga 8)
ah, nu heb ik een excuus om een legend én een desire te kopen. Voor het uitgaan de goedkopere legend, voor de rest de desire :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ik heb nu behero 1.3.2 en ben er erg te spreken over, lekker snel en nieuwere en betere versie van sense 2.1. Batterij nog niet echt kunnen testen bij daily use. Gps ook nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 18:11
melvie schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:48:
Hoe is de ervaring tegenover VillainROM 3.3 als je die gebruikt hebt? Ik draai 3.3 hier nu ook en vind de ROM qua functionaliteit en snelheid heerlijk, maar als hij na 6 uur mijn accu leeg getrokken heeft wordt ik daar toch niet bijzonder vrolijk van :'(

Heb alleen geen zin om _weer_ alles opnieuw in te gaan liggen stellen en naar 3.4 te upgraden als het niet de moeite waard blijkt te zijn.

Edit: Merk je trouwens ook verschil in het updaten van de radio drivers? Ik heb daar nog helemaal niet aangezeten en durf het ook niet echt aan. Maar ik dacht hetzelfde over het oorspronkelijk rooten van de device en dat was uiteindelijk belachelijk simpel als je oplet en niks stoms doet. Misschien moet ik er morgen eens voor gaan zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door doltishDuke op 16-03-2010 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 14:29

DinX

Motormuis

Battery life is bij mij in de 3.4 stukken beter dan in de 3.3. Lijkt zelfs beter dan met MoDaCo en de stock rom. Vrij intensief gebruik (continu RSS, weer, mail,.. aan staan), surfen, hele dag wifi en gprs aan,... Vroeger ging hij dan van 0700 - 1900 ofzo mee. Nu had ik 's avonds nog 1/3 over ofzo.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik draai hier BeHero :) Werkt ook super vlot, en heeft alle hippe nieuwe functies erin zitten.
Enige probleem wat ik tegenkom is dat de microfoon in m'n headset het niet meer doet.
Herkent iemand dit probleem? Of is m'n headset gewoon dood? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik ben ook nieuwsgierig geworden naar die VillainROM na een hele poos MoDaCo 3.1 te hebben gebruikt.
Helaas gisteren niet aan de praat gekregen zonder een EXT wipe en dit wil ik eigenlijk ook voorkomen.
Is er een handige manier om een copie te schieten van de EXT partitie? Ik heb al wel kunnen vinden dat je met android een BACKUP+EXT kunt maken en dan zal hij vast die partitie ook meenemen maar geen manier gevonden om enkel een restore te doen van de EXT.
Of zal dit ook nooit gaan werken? Die EXT zal niet voor niks gewiped moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:25
Heb ook de Behero geprobeerd.
Daarbij kreeg ik telkens een foutmelding als ik een APN wou instellen.. Heb hem geflashed na alleen een wipe te doen vanaf sensehero 1.6.

Full Wipe gaat ook niet goed...kan die dalvik-cache niet wissen. Krijg dan de melding dat ik dat via ABD oid moet doen?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
pina schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:29:
mijn hero staat nu 24u aan. 3G stond en wifi stonden vaak aan, enkele keren gebruikt. Enkele sms'en verstuurd, BT altijd aan. Maar snachts in flightmode met locale. Batterij staat nog op 80% O-)

ik gebruik de sensehero 1.6 rom
inmiddels 48 uur uptime. BT stond gisteravond volledig aan, enkele sms's verstuurd en enkele (korte) telefoontjes gepleegd. Bij de fitness een uur naar muziek geluisterd. 's nachts met locale op airplane mode gezet en zit nog steeds aan 60% _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

doltishDuke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 03:07:
[...]

Hoe is de ervaring tegenover VillainROM 3.3 als je die gebruikt hebt? Ik draai 3.3 hier nu ook en vind de ROM qua functionaliteit en snelheid heerlijk, maar als hij na 6 uur mijn accu leeg getrokken heeft wordt ik daar toch niet bijzonder vrolijk van :'(

Heb alleen geen zin om _weer_ alles opnieuw in te gaan liggen stellen en naar 3.4 te upgraden als het niet de moeite waard blijkt te zijn.

Edit: Merk je trouwens ook verschil in het updaten van de radio drivers? Ik heb daar nog helemaal niet aangezeten en durf het ook niet echt aan. Maar ik dacht hetzelfde over het oorspronkelijk rooten van de device en dat was uiteindelijk belachelijk simpel als je oplet en niks stoms doet. Misschien moet ik er morgen eens voor gaan zitten.
Mijn telefoon was nog maagd voordat ik 3.4 erop heb gezet, maar ik vind dat hij volgens mij ongeveer net zolang meegaat ik heb hem vannacht opgeladen. Hij heeft het net 3 dagen vol gehouden waarvan 1 dagen nacht BT aan. Volgens mij toch best netjes en een stuk langer dan 6 uur ;) . Intermittent gebruik ik de Wi-Fi voor internet en e-mail haalt hij elk uur op via 3G, de wheater widget update op verzoek.
Ik heb ook de nieuwste radio driver erop gezet maar daar merk ik niet echt verschil mee.

Wat mij ook opviel was dat het geluid uit de speaker een stukje scheller is dan met de originele ROM, dit vooral met beltonen, dat is wel jammer maar daar kan ik zeker mee leven. Zeker gezien de snelheid winst!!

Overstappen? Ik zeg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Dat is wel erg mooi. Mijn Hero is na een dag idlen (ben gisteren heel de dag weg geweest en was hem thuis vergeten) dus gewoon leeg. Hij heeft maximaal 10 uur thuis van de lader af gelegen en het enige wat hij gedaan heeft is push mail ontvangen en een telefoontje gemist. Toen ik thuis kwam, was hij aan het zeuren dat hij nog 5% accu over had..

@melvie: Bedankt! Dan gaan we daar vanavond eens voor zitten, want dit is zo echt niet werkbaar. Btw, nog één ding, met Villain 3.3 is de haptic feedback tijdens het typen veel minder, vrijwel non-existant. Merk jij dat ook nog?

[ Voor 25% gewijzigd door doltishDuke op 16-03-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

doltishDuke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:21:
Dat is wel erg mooi. Mijn Hero is na een dag idlen (ben gisteren heel de dag weg geweest en was hem thuis vergeten) dus gewoon leeg. Hij heeft maximaal 10 uur thuis van de lader af gelegen en het enige wat hij gedaan heeft is push mail ontvangen en een telefoontje gemist. Toen ik thuis kwam, was hij aan het zeuren dat hij nog 5% accu over had..

@melvie: Bedankt! Dan gaan we daar vanavond eens voor zitten, want dit is zo echt niet werkbaar. Btw, nog één ding, met Villain 3.3 is de haptic feedback tijdens het typen veel minder, vrijwel non-existant. Merk jij dat ook nog?
De feedback is inderdaad vrijwel verwaarloosbaar, maar daar ben ik eigenlijk niet rouwig om in vond het vrij irritant hoe het origineel was omdat het toch iets achterloopt, mijn vinger was al bijna van het scherm en dan ging hij pas feedback geven scheelt misschien maar één tiende van een seconde maar toch merk je dat.. Veel flash plezier straks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik draai nu een paar dagen VillainRom 3.4, en de batterij is er erg op vooruit gegaan bij mij. Gisterenavond om 23.00 uur stond hij nog op 51%, en net om 11.30 versprong hij van 49% naar 48%. Ik heb VillainROM 3.4 helemaal schoon geïnstalleerd, dus alles gewiped, SD kaart leeg en opnieuw gepartitioneerd. Daarna nogmaals de laatste radio geflashed. Ook heb ik de overclockwidget erop staan en goed ingesteld, en met Spare Parts "end button behavior : go to sleep" ingesteld. Ook staat alles op handmatig syncen Zet ik Wifi aan en ga ik ff op internet, dan gaat het wel vlot met de batterij, naar als hij slaapt, verbruikt hij erg weinig op dit moment. Ik houd dit nog wel een tijdje in de gaten, maar het ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
janvanduschoten schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:39:
Ik draai nu een paar dagen VillainRom 3.4, en de batterij is er erg op vooruit gegaan bij mij. Gisterenavond om 23.00 uur stond hij nog op 51%, en net om 11.30 versprong hij van 49% naar 48%. Ik heb VillainROM 3.4 helemaal schoon geïnstalleerd, dus alles gewiped, SD kaart leeg en opnieuw gepartitioneerd. Daarna nogmaals de laatste radio geflashed. Ook heb ik de overclockwidget erop staan en goed ingesteld, en met Spare Parts "end button behavior : go to sleep" ingesteld. Ook staat alles op handmatig syncen Zet ik Wifi aan en ga ik ff op internet, dan gaat het wel vlot met de batterij, naar als hij slaapt, verbruikt hij erg weinig op dit moment. Ik houd dit nog wel een tijdje in de gaten, maar het ziet er goed uit
Door al die positieve verhalen hier ga ik zo ook maar eens VillainRom 3.4 proberen.
Moet ik hiervoor nou ALLES wipen? Inclusief sd? :)
Edit : Ondertussen draait ie na een volledige wipe. Draait wel kanonne snel zeg :D

[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 16-03-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik lijk sinds VillainRom 3.3 wat proberen te hebben met mijn 3G, valt regelmatig weg, om dat terug te krijgen moet ik al mijn draadloze netwerken uitschakelen (vliegtuig stand), vervolgens werkt het weer zonder problemen. Het zou ook kunnen liggen aan de een radio update die ik vorig weekend heb gedaan (63.18.55.06JU_6.35.09.26)...

Wilde vanavond gaan updaten naar VillainRom 3.4, maar lees net dat morgen / overmorgen een Legend based VillainRom uitkomt :) Nog maar even daarop wachten dus, heb geen batterij problemen met 3.3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:45:
Hmm, ik lijk sinds VillainRom 3.3 wat proberen te hebben met mijn 3G, valt regelmatig weg, om dat terug te krijgen moet ik al mijn draadloze netwerken uitschakelen (vliegtuig stand), vervolgens werkt het weer zonder problemen. Het zou ook kunnen liggen aan de een radio update die ik vorig weekend heb gedaan (63.18.55.06JU_6.35.09.26)...

Wilde vanavond gaan updaten naar VillainRom 3.4, maar lees net dat morgen / overmorgen een Legend based VillainRom uitkomt :) Nog maar even daarop wachten dus, heb geen batterij problemen met 3.3 ;)
Heb hier dezelfde Rom en Radio. Heb nooit last van het probleem. Daar ligt het iig niet aan.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Ik heb VillainRom 3.4 nu een paar dagen gebruikt, en ben op dit moment de laatste backup (MCR 3.1) terug aan het zetten. Even een opsomming van mijn ervaring met VillainRom 3.4:

Voordelen:

+ Ziet er iets beter uit.
+ Voor een 2.1 ROM erg vlot in vrijwel alle taken.
+ Batterijduur is goed.

Nadelen:

- Typen met woordaanvulling gaat érg traag.
- Landscape mode lijkt in minder schermen te werken dan bij MCR 3.1 het geval was.

Verder zijn er nog wel meer dingen op te merken, maar vind ik het erg kwalijk dat typen met woordaanvulling zó traag is, en dat landscape mode in minder programma's werkte. Daarom ben ik maar teruggegaan naar MCR 3.1, waar ik eigenlijk vrijwel niets op aan te merken heb. Qua mogelijkheden doet hij eigenlijk niet veel onder, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Haha, wat een verademing is dat zeg, zo'n Amon Ra root op de Hero _O_ Ik had dat veel eerder moeten doen. Toch best leuk om als je je verveelt de hele telefoon weer eens op orde te brengen. Nieuwe radio, SD-card goed formatteren, ROM's uittesten etc. Ik ben nu aan het wachten tot hij klaar is met het installeren van Villain 3.4 :)

Wel jammer overigens dat Villain 3.4 weer een HTC boot splash heeft. Ik vond juist dat Energy Star scherm ding wel wat hebben, nostalgie op een Android device :*)

[ Voor 20% gewijzigd door doltishDuke op 16-03-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
doltishDuke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:26:
Wel jammer overigens dat Villain 3.4 weer een HTC boot splash heeft. Ik vond juist dat Energy Star scherm ding wel wat hebben, nostalgie op een Android device :*)
Die vond ik ook erg leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de Nexus One boot animation erg vet, alleen ik begreep dat die het opstarten slomer maakte :) de boot time van Villain is overigens minder lang dan die van de HTC Stock rom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:21:
Ik vond de Nexus One boot animation erg vet, alleen ik begreep dat die het opstarten slomer maakte :) de boot time van Villain is overigens minder lang dan die van de HTC Stock rom :P
Ja die was idd ook wel leuk, maar duurde wel heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:58
Is er misschien ergens een handleiding waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe ik een custom rom (bijv. VillainRom) kan installeren op een unrooted hero?
Die van mij is nog helemaal standaard met de laatste officiele HTC rom.

Ik zie dat er erg veel informatie is, maar deze is nogal verspreid over internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 26-09 11:33
Flappie schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:40:
Is er misschien ergens een handleiding waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe ik een custom rom (bijv. VillainRom) kan installeren op een unrooted hero?

Ik zie dat er erg veel informatie is, maar deze is nogal verspreid over internet!
Ik heb deze gebruikt en werkte prima!
http://theunlockr.com/200...ur-htc-hero-in-one-click/

Wel goed de instructie (TEKST!!!) volgen. Het filmpje gaat op een gegeven moment over in een algemene tutorial die van de tekst afwijkt.

Succes!

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Flappie schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:40:

Je moet hem wel hem rooten. Hoe dat moet wordt in de TS beschreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

gertvdijk in "[HTC Hero] Rooten & Custom ROM's"

Prima tutorial, opzich gericht op MoDaCo maar werkt voor elke ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 13:40
Net weer een hele feest gehad.. pfff.. wilde mijn recovery image updaten, maar het ging ergens fout zodat ik geen recovery image meer had.. niet van HTC meer en niet meer van RA.. ik werd ff gek.. uiteindelijk toch een RUU update kunnen doen en vanuit daar met flashec opnieuw de recovery image kunnen installeren.. Ben weer netjes terug bij Modaco 3.1! Toch wel op dit moment fijnste en stabiele ROM voor de Hero! Heb een aantal x met 2.1 roms gespeeld maar toen ik weer terug wilde naar Modaco kreeg ik problemen met de GPS.. hij werkte niet meer.. Maar nu is het gelukkig weer opgelost! Zodra HTC officieel haar update uitbrengt waag ik weer om te updaten.. tenzij er iemand helemaal hilarisch is over een custom 2.1 rom waar gewoon alles klopt.. en dan bedoel ik ook echt alles! Wat ik opviel aan de custom 2.1 roms was dat de nederlandse en engels taal door elkaar stonden, dat de automatische helderheid niet goed werkte en dat hij een lag had met het toetsenbord tijdens het typen..
Nee.. ik hou het echt ff voor gezien met 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emboha
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-02 14:15
DaJohn:
Zit met hetzelfde probleem ivm gps. Ik heb Villain 3.2 gebruikt en vanaf dan (zit ondertussen terug op mrbang 2.0, welke een 1.5rom is) werkt mijn gps niet meer. Wat heb je gedaan om dit terug werkende te krijgen, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 13:40
@emboha: eerst de ruu install van htc gedaan.. daar raakte ik wel mijn custom recovery kwijt, en daarna middels flashec de recovery image erop gezet. Hierna opnieuw een update gedraaid via de custom recovery.. wel een full wipe gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:34
emboha schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 04:37:
DaJohn:
Zit met hetzelfde probleem ivm gps. Ik heb Villain 3.2 gebruikt en vanaf dan (zit ondertussen terug op mrbang 2.0, welke een 1.5rom is) werkt mijn gps niet meer. Wat heb je gedaan om dit terug werkende te krijgen, als ik vragen mag?
Gewoon de radio re-flashen.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 07:30
Ik heb de recovery tools geïnstalleerd en mijn radio geflashed naar de laatst beschikbare versie (63.18.55.06JU_6.35.09.26). Nu dus een Custom rom gaan kiezen.

Als ik het goed heb, zijn dit de beste opties voor een Android 2.1 image:
VillainROM 3.4 (de nieuwste?)
BeHero v1.3.2 (geen Google Navigator)
aHero v0.6 (goede opengl performance)
NeO RoM v1.3 (looks good!)

Weten jullie voor's en tegens? Welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:35

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik draai sinds maandag de villian 3.4 rom, hiervoor had ik nog de officiële firmware op m'n g2
Maar ik loop nu tegen het probleem aan dat me gps niet werkt, google maps neemt bijvoorbeeld het mobiele netwerk als voorkeur,
ik heb nog steeds de orginele radio erop staan, zou dit een oorzaak kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-10 19:48
GPS werkt volgens mij in geen van de 2.1 leaks, ook als je teruggaat naar 1.5 doet je GPS het niet meer, als je de radio opnieuw flashed heb je je GPS weer terug.
Psycho_Mantis schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:12:
Ik draai sinds maandag de villian 3.4 rom, hiervoor had ik nog de officiële firmware op m'n g2
Maar ik loop nu tegen het probleem aan dat me gps niet werkt, google maps neemt bijvoorbeeld het mobiele netwerk als voorkeur,
ik heb nog steeds de orginele radio erop staan, zou dit een oorzaak kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-10 19:48
kavish schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:08:
[...]

Je moet hem wel hem rooten. Hoe dat moet wordt in de TS beschreven. :)
Welnee, je moet een custom recovery image installeren en dan kun je een custom ROM flashen, of je deze dan vervolgens root (sommige zijn als geroot) kun je zelf kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Psycho_Mantis schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:12:
Klopt, GPS werkt niet goed in versie 3.4.
Zet je GPS aan, reboot je telefoon, en hij werkt (als het goed is). Wil je hem weer uitzetten, zet hem dan uit, reboot je telefoon, en hij staat uit.

Handig? Nee.
Werkt het ? Dat dan weer wel.

Als het goed is komt dit weekend (misschien zelfs vandaag of morgen) de VillainROM 4.0 BETA uit, gebaseerd op de Legend ROM. Schijnt iets trager te zijn, maar voor 99% stabiel en helemaal compleet.(volgens de maker)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622468&page=722

bron XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

janvanduschoten schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:16:
[...]

Klopt, GPS werkt niet goed in versie 3.4.
Zet je GPS aan, reboot je telefoon, en hij werkt (als het goed is). Wil je hem weer uitzetten, zet hem dan uit, reboot je telefoon, en hij staat uit.

Handig? Nee.
Werkt het ? Dat dan weer wel.

Als het goed is komt dit weekend (misschien zelfs vandaag of morgen) de VillainROM 4.0 BETA uit, gebaseerd op de Legend ROM. Schijnt iets trager te zijn, maar voor 99% stabiel en helemaal compleet.(volgens de maker)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622468&page=722

bron XDA
Dat zal vast weer een Full wipe worden, maarja als het er beter van word :)
Ik heb eerder een behero rom geprobeerd (die as volgens mij ook gebaseerd op de legend rom) maar ik had toen slecht beeld met me camara, hopelijk heb ik hier geen problemen meer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws op de twitter van nprussel: "Posting this from Villain4.0. Legend Rom based on WWE. All apps in market, ip access from apps, 3d working. Not long now folks..."

Klinkt zeer veel belovend :) Deze post op XDA maakte het even later extra leuk:
Someone has potentially found a way I can hugely speed up Sense in my Legend build (Villain 4.0 Beta)
I'll be testing it tonight!
De developer van de BeHero roms (benhaam) stopt er trouwens voorlopig mee en gaat pas weer verder als HTC de officiële 2.1 rom uitbrengt, wat dus nog ongeveer 2 weken zal duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:48:
Goed nieuws op de twitter van nprussel: "Posting this from Villain4.0. Legend Rom based on WWE. All apps in market, ip access from apps, 3d working. Not long now folks..."

Klinkt zeer veel belovend :) Deze post op XDA maakte het even later extra leuk:

[...]

De developer van de BeHero roms (benhaam) stopt er trouwens voorlopig mee en gaat pas weer verder als HTC de officiële 2.1 rom uitbrengt, wat dus nog ongeveer 2 weken zal duren :)
Hopelijk kunnen wij hem morgen ook uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 10:41

Chrisjuh_15

Facta non verba

Pfoe, sinds vandaag een Hero, en de VillainROM 3,4 geinstalleerd. Kreeg bijna een hartverzakking toen die ruim 10 minuten op de flashanimatie bleef hangen, maar gelukkig is het allemaal goed gegaan :)

Wat een prachtige rom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

kavish schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:28:
[...]

Hopelijk kunnen wij hem morgen ook uitproberen :D
Hopelijk werkt de GPS ook weer normaal :)
En ben benieuwt of de batterij duur beter word, maar dat was een kernel probleem volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psycho_Mantis schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:10:
[...]

Hopelijk werkt de GPS ook weer normaal :)
En ben benieuwt of de batterij duur beter word, maar dat was een kernel probleem volgens mij?
De batterij problemen zullen bij alle 2.1 roms een probleem blijven tot HTC zelf een 2.1 rom uitbrengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Met 3.4 heb ik thans geen problemen met de batterij, integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-10 16:14

wasco

brightest crayon in the box

Villain 4.0 Beta is uit, gebaseerd op een Legend Rom. (Android 2.1, Sense UI, GPS bug nog aanwezig)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=649155

Momenteel is hij, volgens de developer nprussel superstabiel en zowat volledig werkend, maar is Sense nog niet supersnel. Hij weet wel hoe hij dit moet fixen en gaat dit tegen maandag of dinsdag klaarhebben.

[ Voor 6% gewijzigd door wasco op 19-03-2010 18:39 ]

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zit nu zelf op zijn eigen twitter te klagen over de snelheid, zal waarschijnlijk wel top prioriteit hebben dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-10 16:14

wasco

brightest crayon in the box

Ik gebruik hem nu zelf al een aantal uurtjes en hij is echt goed! Kom van MoDaCo 3.1, maar als batterylife hiermee on-par is dan ga ik niet meer terug. 2.1 is zo geweldig, niks groots op zich, maar die kleine extraatjes doen het hem!

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

Wie heeft er ervaringen met de aHero v.6 , deze is zonder Sense of niet?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=638584 .

Ik vind de Villain 3.4 toch niet echt geweldig, hapert hier en daar en hij werkt ook niet optimaal met mijn Parrot carkit (doet een beetje moeilijk met bellen tevens staat wel de laatste radio erop)..
De aHero ziet er toch ook minstens zo mooi uit. Wat ik ook vervelend vind is dat er bij het bereik vakje een witte achtergrond is gebruikt waardoor je niet altijd goed kunt zien hoeveel bereik ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Al meer mensen ervaring met Villain 4.0? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-10 16:47
kavish schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:30:
Al meer mensen ervaring met Villain 4.0? :)
Ja, ik draai hem nu sinds gisteravond. Ik kwam hiervoor van BeHero 1.2.3, die ook op de Legend rom is gebaseerd, dus ik kan ze wel goed vergelijken.
Eerste indruk is dat hij toch een stuk trager is, vooral in na de eerste boot. Na autokiller en overclockwidget er op te hebben gezet en bij Spare Part de transitions op fast heb gezet ging het al wat beter. Maar alsnog, ik zou het niet aanraden als je de eerdere 2.1 roms al traag vond, want deze is waarschijnlijk nog trager. De maker zegt wel al nadrukkelijk dat er grote snelheidsverbeteringen komen zondag of maandag, en dat hij al precies weet waar het aan ligt maar dat het alleen tijd kost. Dat is wel veelbelovend dus.

Verder zie je wel dat deze gebaseerd is op de final build van de Legend rom, omdat de widgets er net weer wat anders uit zien. Ook is nu echt alles Nederlands, geen halve vertalingen meer dus. Ik moet wel nog even kijken of ze "Opleggen" nu wel veranderd hebben naar "Ophangen", want dat zag er een beetje vaag uit :+

Edit: Opleggen staat er dus nog steeds :P. Wel is bij het weer niet meer "wissen" maar "helder" (van het Engelse "clear" natuurlijk), dus er is toch nog iets verbeterd. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bakko op 21-03-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

melvie schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:12:
Wie heeft er ervaringen met de aHero v.6 , deze is zonder Sense of niet?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=638584 .

Ik vind de Villain 3.4 toch niet echt geweldig, hapert hier en daar en hij werkt ook niet optimaal met mijn Parrot carkit (doet een beetje moeilijk met bellen tevens staat wel de laatste radio erop)..
De aHero ziet er toch ook minstens zo mooi uit. Wat ik ook vervelend vind is dat er bij het bereik vakje een witte achtergrond is gebruikt waardoor je niet altijd goed kunt zien hoeveel bereik ik heb.
Ik heb hem er net op gezet maar hij valt erg tegen qua widgets en met Wi-Fi verbinden crasht ie :/ , ga denk ik toch terug dan naar de Villain 3.4.

Edit: Net succesvol de Nand restore gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Het is wat stilletjes hier. Heeft er iemand de afgelopen dagen nog nieuwe roms uitgestest? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Chrisjuh_15 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:01:
Het is wat stilletjes hier. Heeft er iemand de afgelopen dagen nog nieuwe roms uitgestest? :>
ik ben ermee gestopt, er is een echte wildgroei aan 2.1 roms en geen enkele werkt vlekkeloos, wat normaal is natuurlijk. Zie ook door de bomen het bos niet meer. Ik hou het op de volledig werkende versie van SenseHero 1.5. Is een heel stuk sneller dan eender welke rom imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Ik zit nu al best wel tijdje op BeHero 1.3.2, en dit is tot nu toe echt de beste 2.1 rom, batterij houdt het net 2 dagen uit. Verder is is die best snel.

Ik zit wel naar Villain 4.0 uit te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Ik gebruik 'm momenteel ook nog... Battery drain vind ik toch niet echt je-van-het, maar m'n 3G verbinding valt ook vaak weg (reboot is de enige oplossing). Soms nog FC's. Ga nu toch weer terug naar MrBang 2.0, fijne 1.5 rom, 2.1 blijft toch behelpen, hoewel BeHero wel de beste 2.1 rom is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Zolang gps het niet perfect doet in de 2.1 roms, dus zonder rebooten en battery drain, blijf ik ook bij 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 19:00
[b][message=33685128,noline]
Ik zit wel naar Villain 4.0 uit te kijken :)
Volgens de twitter van nprussel lukt het waarschijnlijk vanavond een beta 2 uit te brengen van Villain 4.0. Hopelijk is deze echt een stuk sneller. Ik draai nu een paar dagen Villain 4.0, maar de Modaco 3.1 die ik hiervoor had was beduidend sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Iemand die NeoRom2.0 heeft gehad of nu op de Hero heeft staan?
Is ook gebaseerd op de Legend rom. Ziet er niet slecht uit en battery zou ook goed moeten zijn.
Wil hem flashen, maar batterij van de gsm zegt "nog 15% resterend" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
M3 SMGII schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:12:
Is ook gebaseerd op de Legend rom. Ziet er niet slecht uit en battery zou ook goed moeten zijn.
Op de pc aansluiten en flashen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

M3 SMGII schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:12:
Heb hem net geinstalleerd, ziet er op het eerste oog netjes en vrij snel uit moet ik zeggen. GPS schijnt te werken dus das een pluspunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Villain 4, Beta 2 is up

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

pina schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:30:
[...]

Ik hou het op de volledig werkende versie van SenseHero 1.5. Is een heel stuk sneller dan eender welke rom imo.
Werkt deze bij jou zonder te crashen? Met welke radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Al ervaring mee ? Draait ie lekker nu ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
Ik heb Villain 4 beta 2 er sinds 2 uur op staan. Heb wel het idee dat het sneller is, maar voelt nog niet zo soepel als Modaco 3.1. Ik heb overigens geupdate van beta1 naar beta2 zonder wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Chrisjuh_15 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:11:
[...]

Heb hem net geinstalleerd, ziet er op het eerste oog netjes en vrij snel uit moet ik zeggen. GPS schijnt te werken dus das een pluspunt :)
Ik kom op mijn woorden terug, ik krijg error's, vastlopers en crashes. Terug naar een andere rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Al meer ervaringen met Villain Beta 2? En is er al bekend wanneer een volgende versie komt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ik heb 4 beta 2 er exact 1 uur op gehad en daarna weer terug naar 3.4 gegaan.
Op m'n middenste scherm blijft zo'n kadertje staan om de scene naam in te geven. Of ik nu wat ingeef of niet, op ok klik of annuleer, het gaat niet weg.

Daarbij werkt de APN lijst niet. Ik moet daarin kunnen omdat ik een "alternatieve" provider gebruik waardoor ik manueel de APN settings moet kunnen ingeven.

Ik heb eerst een wipe gedaan (full), daarna nog eens geflashed. Daarna een full wipe + ext wipe, nog eens geflashed, geen resultaat. Daarna m'n SD geherpartitioneerd, terug geflashed, geen resultaat.

Ik gebruik nu weer tevreden 3.4

edit: hmm, in de bugtracker vind ik wel mogelijke oplossingen. Ik ga dadelijk nog eens terug denk ik :P

[ Voor 7% gewijzigd door DinX op 23-03-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
DinX schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:17:
Daarbij werkt de APN lijst niet. Ik moet daarin kunnen omdat ik een "alternatieve" provider gebruik waardoor ik manueel de APN settings moet kunnen ingeven.
Dit probleem had ik ook. Ik heb dit opgelost door met Nandroid restore naar Modaco 3.1 terug te gaan, daar met APN backup de APN settings in een xml file gezet op de SD. Vervolgens weer Villain geflashed, daar met APN backup alle APNs verwijderd en vervolgens de xml file gerestored. Beetje omslachtig allemaal, maar zo kan het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Het is mij gelukt door gewoon met APN BAckup & Restore alle APN's te verwijderen. Daarna gewoon die van mij aangemaakt. Probleem zou komen doordat er teveel APN's in de lijst zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Ben ook weer terug gegaan naar 3.4. die werkt super op de gps issue na. De nieuwe Beta laat mijn bluetooth oortje niet connecten

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Villain 4.0 Beta 2 draait hier nu best lekker. Soms wel wat trager, en soms sluit de browser gelijk weer als je opent. Maar verder wel tevreden over opzich

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Iemand Legendary 1.3.5 al gecheckt? 'Opvolger' van BeHero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 06:33
Is het nog mogelijk om mijn Hero te herstellen naar de standaard htc rom.
Er is nu een custom rom geinstallerd en Ik heb helaas geen backup meer van de orginele.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja robbinonline dat kan

had de mijne ook geroot en helemaal terug naar orgineel.
zelfs als mn rootacces is weg

greeetzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Hoe heb je dat precies gedaan ?
Door de laatste rom updte van de htc site te downen en deze te instaleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbinonline schreef op zondag 28 maart 2010 @ 10:52:
Hoe heb je dat precies gedaan ?
Door de laatste rom updte van de htc site te downen en deze te instaleren ?
Inderdaad. De rom downloaden van de HTC-site en dan de RUU draaien. USB-debugging aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Oke usb debugging stond niet aan.
Daarom was het gister niet gelukt nu wel :) Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polinya
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05-2024
Voor het laatste nieuws over VillainROM: http://www.villainrom.co.uk/blog.php/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag alles opnieuw gedaan, nadat ik de RUU van HTC heb gebruikt. Ik was toch niet helemaal tevreden over 2.1 en een aantal dingen stonden me tegen, om er zeker van te zijn dat alles bij een nieuwe install werkte heb ik ook gelijk maar Amom Ra's nieuwste recovery erop gezet. Ik zit nu weer op Mr Bang 1.8 en die werkt perfect voor mij.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.