Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb geen internet verbinding met 3.2. Zowel wifi als T-mobile internet willen niet. 3.1 daarentegen werkt voor mij super. Battery drain is niet zo heel erg in mijn geval want ik zit erg veel in de auto.

Deze rom doet me wel erg verlangen naar de officiële 2.1 van HTC

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:02
Dat is vreemd. Geen internet op 3.2 Vanillian ben ik niet vaak tegengekomen @ XDA.
Heb je hem gewiped? Of gewoon geupgraded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:41:
Dat is vreemd. Geen internet op 3.2 Vanillian ben ik niet vaak tegengekomen @ XDA.
Heb je hem gewiped? Of gewoon geupgraded?
van 3.1 geupgrade naar 3.2

Kweet ook niet wat er mis is maar 3.1 werkt ook prima voorlopig en er zal wel snel een 3.3 komen, NPRussel kennende :)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Heb zelf 3.2 goed werken hier, bij 3.1 moest ik het zonder GPS doen, maar dit was in 3.2 snel te fixen. Heb zelf alleen nog een zeer snel leeglopende batterij...

Voordat ik ging slapen stond ie op 90%, alle apps gekilled en op sleep gezet. Wakker geworden en hij was bijna leeg... :( waarschijnlijk stond er toch iets te draaien?

Nathan Russell heeft na z'n 3.2 update dit gepost:
http://twitter.com/nprussell/status/10078001952

Hij wil vandaag nog 3.3 uitbrengen, met de MMS fix als het lukt!

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De battery drain is echt gigantisch bij Villain 3.2, vannacht om 24:00u volledig opgeladen, nu begint hij over lader te zeuren, heeft iedereen hier last van? Ik krijg het idee dat slechts enkele gebruikers hier problemen mee hebben... Hopelijk fixt hij dat ook in 3.3, vind ik persoonlijk vervelender dan de MMS bug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:46:
De battery drain is echt gigantisch bij Villain 3.2, vannacht om 24:00u volledig opgeladen, nu begint hij over lader te zeuren, heeft iedereen hier last van? Ik krijg het idee dat slechts enkele gebruikers hier problemen mee hebben... Hopelijk fixt hij dat ook in 3.3, vind ik persoonlijk vervelender dan de MMS bug ;)
Denk niet dat wij de enige zijn. De drain is echt absurd. Zelfs met APNdroid aan. Deze laat alleen bel en sms-verkeer toe. Ondanks het aanzetten van APNdroid, loopt de batterij echt gigantisch snel leeg. Gisteren om 23:30 uur was ie vol. Vanmorgen om 08:00 uur moest ik m alweer opladen. Vermoed dat er een aantal processen gewoon door blijven lopen die normaliter afgesloten worden als het toestel in de slaapstand gaat.

Ik zeg: "V3.2, voorlopig niet doen.. ;)

Edit

Heb trouwens deze er nu opstaan..enne..das nu pas een aanrader! Simpel erg schoon, met root. Voor je m test, doe een full-wipe ook van Dalvik, en ext partion i.v.m. apps2sd. Voor GPS even het truukje, GPS aanzetten en toestel uitzetten en weer aanzetten met GPS aan. Daarna een fix binnenshuis binnen een minuut. De rom is alleen Engels of Frans. Nu nog testen hoe het met eventuele battery-drain is.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:58:
[...]

Denk niet dat wij de enige zijn. De drain is echt absurd. Zelfs met APNdroid aan. Deze laat alleen bel en sms-verkeer toe. Ondanks het aanzetten van APNdroid, loopt de batterij echt gigantisch snel leeg. Gisteren om 23:30 uur was ie vol. Vanmorgen om 08:00 uur moest ik m alweer opladen. Vermoed dat er een aantal processen gewoon door blijven lopen die normaliter afgesloten worden als het toestel in de slaapstand gaat.

Ik zeg: "V3.2, voorlopig niet doen.. ;)
Het zijn vooral Mobiel stand-by en telefoon inactief die bij mij stroom slurpen (gezamelijk 86%). Ik zit wel op BeHero 1.2.3

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 12:06 . Reden: typ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:07

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb de BeHero 1.2.1 er sinds Vrijdagavond op staan, dat gaat wel goed, in de nacht gewoon aangestaan en maar 50 % verbruikt. (Sinds vrijdag avond nog niet opgeladen) Verder wel aardig in de rondte aan het harken geweest en dingen bekijken / installeren. (wel via Wifi, GPS en BT uit)

Overigens: met wat voor progje check je dat gebruik ?

[ Voor 9% gewijzigd door LoneWolf op 07-03-2010 12:42 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPhill
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Dit weekend ben ik bezig geweest met het opnieuw flashen van mn Hero, dit ging allemaal niet helemaal goed waardoor ik mijn backup kwijt ben. Wel heb ik nu mijn telefoon werkend en mijn telefoonnummers/apps terug. Het enige wat ik nu nog mis is mijn sms/mms(verzenden ontvangen gaat prima maar ik wil mijn oude berichten ook graag weer in mn inbox). Ik heb een backup gemaakt met Backup for root users maar deze zet de berichten niet meer terug. Hebben jullie misschien een idee hoe ik dit terug kan krijgen?

Nog bedankt voor alle info in dit topic. Ik heb er veelvuldig gebruik van gemaakt:)

Ik draai nu trouwens MrBangCR2.0 concept en loopt nu al lekker snel zonder overclocken. 2.1 roms vond ik nog te langzaam.(Vanillian, Modaco en de laatste kan ik me op het moment even niet herinneren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:46
Sinds ik SenseHero heb, wil mijn gps precies niet werken. Copilot geeft de hele tijd aan dat hij de locatie aan het bepalen is. Zo héééél lang... en blijft constant zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:55:
Sinds ik SenseHero heb, wil mijn gps precies niet werken. Copilot geeft de hele tijd aan dat hij de locatie aan het bepalen is. Zo héééél lang... en blijft constant zo...
Mogelijke oplossing:

GPS aanzetten en met de GPS aan je toestel uitzetten en dan weer aan. Dan naar Google maps en kijken of ie het dan wat sneller doet. Wel een beetje gunstig gaan staan, dus niet in de kelder..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
werkt ook niet, nieuwe radio ook geprobeerd. ook niks. Heel die sd-card geformatteerd en copilot opnieuw geinstalleerd, ook niks... ik denk dat ik maar weer naar mijn oude rom zal moeten gaan :(

[ Voor 75% gewijzigd door pina op 07-03-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPhill
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Volgens mij is dat het beeld dat je ook krijgt als je je radio update. Misschien even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
MrPhill schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:32:
Volgens mij is dat het beeld dat je ook krijgt als je je radio update. Misschien even wachten?
jep idd, duurde wel effe ;)

edit: haleluja, werkt nu plots wel. Ik denk dat het door de installatie is van de nieuwe radio, of het zou echt serieuze toeval moeten geweest zijn ;)

[ Voor 34% gewijzigd door pina op 07-03-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Ik had hier ook last van gister. Maar ben helemaal terug gegaan naar stock rom, en heb daarna back up weer terug gezet. Nu werkt weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Ik draai sinds gister de Villain 3.1 rom, en ben best wel tevreden.
Android 2.1 heeft aardig wat verbeteringen t.o.v. cup cake. Zoals het verbeterde home screen, de browser is sneller geworden, het pinchen en zoomen in de browser gaat soepeler, de iconen in de menu's en nog veel meer. :)

Wel jammer dat de flip clock er niet in zit en dat de batterij zo snel leeg gaat, hopelijk wordt dit met de volgende update gefixt.

[ Voor 4% gewijzigd door Brutes op 07-03-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze rom lijkt voorlopig goed om te gaan met de batterij:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=643204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
En hoe is de snelheid t.o.v. Villain? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavish schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:12:
[...]

En hoe is de snelheid t.o.v. Villain? :)
Ik vind ze ongeveer even snel, er zit misschien wat verschil in, maar dat is voor mij in ieder geval niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
amaai zeg, ik zie het bos niet meer door de bomen met al die verschillende soorten 2.1 roms én nog de versies die supersnel op elkaar volgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:24
Moet zelf toegeven dat ik ook nog steeds de kat uit de boom aan het kijken ben. Iedere rom lijkt weer een ander probleem met zich mee te brengen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Deze ga ik ook nu proberen, ziet er uber awesome uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
kon het mij toch niet laten om nog eens te kijken naar de 2.1, is wel knap. Vooral de hogere resolutie van icoontjes vallen op. En overal net dat tikkeltje meer opties en gebruiksgemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
bornin7ty2 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 08:14:
[...]

van 3.1 geupgrade naar 3.2

Kweet ook niet wat er mis is maar 3.1 werkt ook prima voorlopig en er zal wel snel een 3.3 komen, NPRussel kennende :)
Vreemd, nog een keer geflashed en nu werkt t wel _/-\o_
Nu ff kijken hoe de batterij het houdt.

Edit: dit ging dus over het niet hebben van data en wifi verbinding.

[ Voor 8% gewijzigd door Bornin op 08-03-2010 10:06 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm... Iets nieuws bij Exchange synchroniseren..

Na instellen van mijn Exchange account, vraag de exchange server om een extra beveiliging. Als ik deze accepteer, moet ik een unlock password ingeven. Dit password moet ik dan iedere keer als ik mijn foon unlock invoeren.. Erg lastig vind ik persoonlijk.. Ik had liever gehad dat ze de standaard android beveiliging hadden gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
jammer dat copilot niet meer met 2.1 werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Mijn bevindingen na paar uurtjes te hebben gespeeld met Defiance ROM:

- Scherm reageert minder goed
- Qua snelheid heb ik geen wow gevoel, maar traag is die ook weer niet (MoDaCo was sneller bij mij)
- De nieuwe agenda widget is awesome
- De helikopter view is ook erg nice
- Nieuwe icons zijn erg mooi
- Youtube werkt weer
- Twitter en weer laden veel sneller
- De browser is standaard uitgezoomd (vind ik jammer)
- Hij is wel sneller (de browser)
- Ik zie geen friendstream app of widget
- Week view in de agenda :D :D
- Koppeling tussen email contacten, telefoon contacten en facebook vrienden is erg verbeterd (Veel gaat automatisch)
- De LED in de trackbal gaat bij elke notificatie aan (hoeft van mij niet, kan ik dat ergens instellen?)

Hopen dat met de officiele rom het scherm weer beter reageert, tot nu toe vind ik hem goed genoeg voor dagelijksgebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:25
Ben toch weer terug gegaan naar 1.5.
Snelheid vind ik nog niet goed genoeg , en het al eerder genoemde password invoeren bij exchange is errrug vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nysos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 12:30
Sh4wn schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:05:
- De browser is standaard uitgezoomd (vind ik jammer)
In de Browser:
"More" > "Settings" > "Open pages in overview" afvinken.

Edit:
- De LED in de trackbal gaat bij elke notificatie aan (hoeft van mij niet, kan ik dat ergens instellen?)
In de algemene settings: "Sound & Display", "Notification flash" kiezen. Daar kan je instellen voor welke notificaties hij aan moet gaan.

[ Voor 36% gewijzigd door nysos op 08-03-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat ik de extreme battery drain bij Villain 3.2 heb opgelost, had ergens op XDA gevonden dat je GPS moest uitzetten en vervolgens rebooten. Hij is nu 4 uur van de lader en nog op 95% :)

Op XDA stond overigens gisteren middag al een bericht over dat 3.3 af was en dat daarin dit probleem verholpen was. Zal dus wel vandaag of morgen uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Nou die Defiance houdt het ook niet echt lang vol op 1 batterij. Had hem vanochtend van de oplader gehaald, nu is mijn hero helemaal leeg.

Wel doe ik regelmatig twitter updates, push email, 1x weer upgedate, beetje gebrowsed. Maar goed een halve dag is niet veel.

Als ik ook bij batterij verbruik kijk is 'Mobiel standbytijd' ruim de grootste verbruiker.. Als Villain 3.3 uit, die even proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Sh4wn schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:21:
Nou die Defiance houdt het ook niet echt lang vol op 1 batterij. Had hem vanochtend van de oplader gehaald, nu is mijn hero helemaal leeg.

Wel doe ik regelmatig twitter updates, push email, 1x weer upgedate, beetje gebrowsed. Maar goed een halve dag is niet veel.

Als ik ook bij batterij verbruik kijk is 'Mobiel standbytijd' ruim de grootste verbruiker.. Als Villain 3.3 uit, die even proberen. :)
staat bij mij nog op 95%, om 8u vanmorgen van de lader gehaald. Nog maar weinig mee gedaan vandaag, dus bijna enkel standby gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

pina schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:39:
[...]

staat bij mij nog op 95%, om 8u vanmorgen van de lader gehaald. Nog maar weinig mee gedaan vandaag, dus bijna enkel standby gestaan.
Hmm heb je nog bepaalde instellingen geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het doorbladeren van XDA krijg ik het idee dat het batterij verbruik per persoon erg kan verschillen, haast alsof het random is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Ik draai Villain 3.2, en de batterij doet het best aardig. Ik heb hem vanmorgen 7u van de lader gehaald en heb nu nog 70 % over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nysos
  • Laatst online: 02-10 12:30
Ik heb daar een grafiek gezet http://forum.xda-develope...p?p=5827554&postcount=181

Het is vooral de GPS die de batterij leeg haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Sh4wn schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:58:
[...]

Hmm heb je nog bepaalde instellingen geactiveerd?
draadloze instellingen, buiten 3G, wel afgezet als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Nice... Lees net alleen dat ie nog steeds die GPS bug heeft :( Dat is het enige wat me nog tegen zit met VilainRom. Als ik 's ochtends ga hardlopen moet ik eerst m'n phone rebooten met GPS aan en als ik klaar ben moet ik 'm zonder GPS rebooten, anders loopt m'n Hero binnen een paar uur leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

M-Opensource schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 07:58:
[...]
Nice... Lees net alleen dat ie nog steeds die GPS bug heeft :( Dat is het enige wat me nog tegen zit met VilainRom. Als ik 's ochtends ga hardlopen moet ik eerst m'n phone rebooten met GPS aan en als ik klaar ben moet ik 'm zonder GPS rebooten, anders loopt m'n Hero binnen een paar uur leeg...
If you're having problems with a GPS lock, try this:

1. turn on GPS
2. reboot phone
3. start google maps

I had the problem with a GPS fix too, waited for 10 mins and still nothing, rebooting with GPS on on startup fixed it for me. After that you can turn it off to save battery, if you want to.
As far as i know you only need to do that once, after that GPS works fine everytime.

Bron :[url="VillainRom Wiki"] http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=VillainRom3.2Fixes[/url]

Als het goed is, dan hoef je dit maar 1 x te doen. Heb je dus een abnormaal batterijverbruik, dan zou ik de GPS truck eens uitvoeren, en ook de Wiki (zie link hierboven) eens doorlezen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Dit is dus precies wat ik hierboven beschrijf...

Echter het probleem is, dat wanneer ik deze truc heb toegepast, de batterijduur extreem kort word. Ook als ik GPS weer uitzet, op dat moment blijkt ie dus niet goed in sleep modus te gaan.

Om dit effect weer terug te draaien moet ik m'n Hero rebooten ZONDER gps aan... en dan gaat de Hero netjes in slaap. Echter krijg ik de gps daarna niet meer aan... Dus weer een gps-aan-reboot doen.

Er waren meer mensen met dit probleem maar een permanente oplossing is dus nog niet gevonden.

(Edit) hier een voorbeeld van iemand die hetzelfde heeft:
2hr intervals with and without GPS active before reboot

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/5425/snap20100309161744.png

[ Voor 16% gewijzigd door M-Opensource op 09-03-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterydrain bij de verschillende roms, zou wel eens veroorzaakt kunnen worden door de radio?! Heb gisteren een andere, oudere radio erop gezet en de drains en gps-fixes zijn aanmerkelijk verbeterd. Gebruik nu de '63.18.55.06EU_6.35.06.18'.

Radio's kan je o.a. op de Modaco-site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:05:
De batterydrain bij de verschillende roms, zou wel eens veroorzaakt kunnen worden door de radio?! Heb gisteren een andere, oudere radio erop gezet en de drains en gps-fixes zijn aanmerkelijk verbeterd. Gebruik nu de '63.18.55.06EU_6.35.06.18'.

Radio's kan je o.a. op de Modaco-site vinden.
Het begrip 'radio' is me met roms even onbekend, moet ik dit zien als een complete rom of als een update/fix op je bestaande rom?

Never mind, ik heb even de startpost gelezen... :+

[ Voor 4% gewijzigd door M-Opensource op 09-03-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
welke navigatiesoftware gebruiken jullie voor android 2.0? Copilot werkt er spijtig genoeg niet meer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:16:
welke navigatiesoftware gebruiken jullie voor android 2.0? Copilot werkt er spijtig genoeg niet meer mee...
NDrive3D Met een beetje zoeken vindt je m wel ergens op het net.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Iemand al problemen of iets ondervonden met Villain 3.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
kavish schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:53:
Iemand al problemen of iets ondervonden met Villain 3.3?
Werkt eigenlijk wel goed. Kan er weinig negatiefs over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Maverick schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:03:
[...]

Werkt eigenlijk wel goed. Kan er weinig negatiefs over zeggen :)
Ja idd.
Hij heeft wel een erg leuk bootlogo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
kavish schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:17:
[...]

Ja idd.
Hij heeft wel een erg leuk bootlogo :P
Inderdaad, wist niet wat ik zag, erg netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-10 16:47
Al mensen hier die de nieuwe recovery rom draaien? RA-hero-v1.6.2 bedoel ik dan. Onder de motorkap is wel het een en ander verbeterd, maar wat toch het meeste verschil maakt is het beertje in de achtergrond ;) (in verschillende kleuren te downloaden!).

Als rom draai ik nu Defiance 2.1, en ben er tot nu toe best tevreden over. Eerst draaide ik Villain (3.1), maar deze begon raar te doen, random reboots en dat gedoe met die widgets. Defiance werkte na een wipe meteen goed. Bij Villain moest ik helemaal m'n sdkaart formatteren, wipen en opnieuw flashen om überhaupt de widgets aan de praat te krijgen. Is dit bij 3.3 opgelost nu? Iemand die dezelfde ervaringen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Bakko schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:54:
Al mensen hier die de nieuwe recovery rom draaien? RA-hero-v1.6.2 bedoel ik dan. Onder de motorkap is wel het een en ander verbeterd, maar wat toch het meeste verschil maakt is het beertje in de achtergrond ;) (in verschillende kleuren te downloaden!).

Als rom draai ik nu Defiance 2.1, en ben er tot nu toe best tevreden over. Eerst draaide ik Villain (3.1), maar deze begon raar te doen, random reboots en dat gedoe met die widgets. Defiance werkte na een wipe meteen goed. Bij Villain moest ik helemaal m'n sdkaart formatteren, wipen en opnieuw flashen om überhaupt de widgets aan de praat te krijgen. Is dit bij 3.3 opgelost nu? Iemand die dezelfde ervaringen heeft?
Ik had precies hetzelfde probleem bij Villain 3.1. Na mijn SD kaart te hebben geformatteerd, een een wipe te hebben gedaan had ik de widgets weer terug. Ik draai nu 3.3, maar merk weinig verschil met 3.1/3.2 op de random reboots na dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bij de genie widget / News and weather widged kun je ook zelf een nieuws tabblad aanmaken. In de widget druk je op menu, settings, News settings, Select News topics, en kies dan voor custom topic. Geef daar bijvoorbeeld " htc desire " in, en je krijgt al het recente nieuws van de desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Ik heb blijkbaar de Amon_ra v1.6.2 image corrupt gedownload, proberen te flashen en nu kom ik niet meer in de recovery |:( Home+power werkt niet meer, dan verschijnt er FASTBOOT USB in het rood linksbovenin, maar hij boot niet verder. Als ik normaal boot dan is er niks aan de hand, kan dus alleen niet meer in m'n custom recovery komen. Ik heb al geprobeerd met flashrec de juiste recovery te flashen, dit is nog niet gelukt (.img in de root directory sd-kaart, path invullen bij flashrec).

Wat is nu de makkelijkste manier om weer een goedwerkende custom recovery te krijgen? Heb de cm-hero-recovery.img en recovery-backup.img bestanden nog, wellicht daar iets mee? Of gewoon een RUU rom installeren (weinig zin in eerlijk gezegd...) en alles terug naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Ik heb Amon_Ra 1.6.2 maar ik heb geen beertje op de achtergrond :o (en ja er staat echt dat het versie 1.6.2 is xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtom137 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:35:
Ik heb blijkbaar de Amon_ra v1.6.2 image corrupt gedownload, proberen te flashen en nu kom ik niet meer in de recovery |:( Home+power werkt niet meer, dan verschijnt er FASTBOOT USB in het rood linksbovenin, maar hij boot niet verder. Als ik normaal boot dan is er niks aan de hand, kan dus alleen niet meer in m'n custom recovery komen. Ik heb al geprobeerd met flashrec de juiste recovery te flashen, dit is nog niet gelukt (.img in de root directory sd-kaart, path invullen bij flashrec).

Wat is nu de makkelijkste manier om weer een goedwerkende custom recovery te krijgen? Heb de cm-hero-recovery.img en recovery-backup.img bestanden nog, wellicht daar iets mee? Of gewoon een RUU rom installeren (weinig zin in eerlijk gezegd...) en alles terug naar fabrieksinstellingen?
Fastboot is de standaard flash bootloader van de Hero (en android volgens mij). Als je de SDK hebt geinstalleerd, kan je het volgende uitvoeren om in recovery te komen. Dit is de windows variant overigens.. Ik heb tijden mijn telefoon op deze manier geflashed, toen recovery nog niet te installeren was:
  • fastboot-windows boot recovery-RA-hero-v1.5.2.img (wait for device to boot into recovery)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 09:52
Het schijnt dat er een HTC Legend rom port aan zit te komen.

Zou het beter moeten doen dan die Eris ports denk ik. Die heeft nog steeds rare GPS problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Ja las het idd ook net, Behnaam is er mee bezig.
ok I wont release it just yet, WiFi is the only major issue that needs to be resolved and unwatermarking is taken care of :) then BeHero 1.3
Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim//2010/02/16/Legend_008_540x405.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
vinden jullie die overclock widget op de market met 1.5? Ik zat onlangs op android 2.1 en vond de widget, maar starrtte niet. Nu zit ik op 1.5 maar vind ik het niet meer op de market, zelfs niet als ik de US-provider fake via market enabler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
pina schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:08:
vinden jullie die overclock widget op de market met 1.5? Ik zat onlangs op android 2.1 en vond de widget, maar starrtte niet. Nu zit ik op 1.5 maar vind ik het niet meer op de market, zelfs niet als ik de US-provider fake via market enabler...
Ik had het zelfde probleem, zelfs via de APK kreeg ik hem op 1.5 niet geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar de Legend rom voor de Hero :) Hopelijk eind deze week een nette port daarvan :) Ben erg tevreden met Villain 3.3, tot nu toe nog geen problemen, de batterij gaat ook best lang mee. Vanmorgen 9u van de accu afgehaald en nu op 90%. Heb tot nu toe een uur zitten chatten (gtalk), er een kwartier mee gebeld en een stuk of 10 smsjes verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:25
Hoe zit het met Exchange? Wordt er telkens om een wachtwoord gevraagd wanneer je uit Standby komt bij deze ROM?
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:11:
Ben benieuwd naar de Legend rom voor de Hero :) Hopelijk eind deze week een nette port daarvan :) Ben erg tevreden met Villain 3.3, tot nu toe nog geen problemen, de batterij gaat ook best lang mee. Vanmorgen 9u van de accu afgehaald en nu op 90%. Heb tot nu toe een uur zitten chatten (gtalk), er een kwartier mee gebeld en een stuk of 10 smsjes verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-10 16:47
Sh4wn schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:42:
Ik heb Amon_Ra 1.6.2 maar ik heb geen beertje op de achtergrond :o (en ja er staat echt dat het versie 1.6.2 is xD)
Misschien dat je een bepaalde kleur moet kiezen om een beertje te krijgen? Hier kun je namelijk kiezen uit standaard, groen, blauw en roze. Wat maakt het ook uit eigenlijk :+

Ik draai dus nog steeds Defiance 2.1, en heb nog geen problemen ondervonden. De batterij lijkt het ook wel goed uit te houden. Gisteravond opgeladen, en tot nu toe vooral een beetje geïnternet en hij is nog op ca. 3 kwart. Toch heb ik het idee dat hij het op Modaco 3.1 een stuk langer uit zou houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbb26 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:35:
Hoe zit het met Exchange? Wordt er telkens om een wachtwoord gevraagd wanneer je uit Standby komt bij deze ROM?

[...]
Yup... Erg irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
vraag me eigenlijk af waar die exchange voor dient...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:48
Sh4wn schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:42:
Er zijn vier verschillende versies van. Een standaard versie zonder beer en een roze, groene of blauwe beer.

Heb zelf voor blauw gekozen ;)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/recovery.png

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 10-03-2010 17:30 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
hoe hebbe jullie die recovery geflashed?
Ik krijg hem niet geinstalleerd met Terminal.

ik doe dit in terminal:
su
flash_image recovery /sdcard/recovery-RA-hero-v1.6.2-blue.img

er staat dan "no image found" en mijn image staat op de root van sdcard. Naam is ook juist getypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:43:
[...]

Fastboot is de standaard flash bootloader van de Hero (en android volgens mij). Als je de SDK hebt geinstalleerd, kan je het volgende uitvoeren om in recovery te komen. Dit is de windows variant overigens.. Ik heb tijden mijn telefoon op deze manier geflashed, toen recovery nog niet te installeren was:
  • fastboot-windows boot recovery-RA-hero-v1.5.2.img (wait for device to boot into recovery)
Ah, het is toch gelukt :) adb shell werkte gewoon, nu ineens wel, ook zonder eerst in recovery mode te gaan (telefoon was dus al geboot) Toch bedankt voor je hulp!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
M3 SMGII schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:42:

ik doe dit in terminal:
su

er staat dan "no image found" en mijn image staat op de root van sdcard. Naam is ook juist getypt.
Ik zou even een MD5 check doen. Dit is de juiste MD5sum:
be7e67a6cc1ef9b22d4e4801c968385b

*excuses voor dubbelpost*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
tomtom137 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:31:
[...]

Ik zou even een MD5 check doen. Dit is de juiste MD5sum:
be7e67a6cc1ef9b22d4e4801c968385b

*excuses voor dubbelpost*
wat is dat? MD5 check, hoe? nog nooit van gehoord :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 14:30
M3 SMGII schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:42:

ik doe dit in terminal:
su

laat de eerste / eens weg voor sdcard, that did the trick for me..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

sdcard wel gemount?

doe voor flash_image het volgende command:
mount -a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 13:40
Wat er nog aan schort bij de custom roms Android 2.x , is dat ze nog niet helemaal 'af' zijn. Wat er vaak nog is, is dat er geen automatische helderheid van het scherm is, zodra het donkerder of lichter wordt en dat er hier en daar nog fouten zitten met vertalingen. Vaak zie ik half engels, half nederlands als taal in het menu verschijnen.. ik denk dat het voor mij afwachten is wanneer htc haar rom update uitbrengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Maar goed, zoals behnaam al zei, het is heel goed mogelijk dat de uitgelekte roms niet de final builds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:42
Ik heb ook problemen met de GPS. Ik draai MrBang 2.0 en ik kwam er gister (onderweg!) achter dat ik geen GPS fix kan krijgen. GPS doet gewoon niks. Locatie via telefoonmasten gaat wel goed, maar dat is dus niet nauwkeurig.
Als ik telefoonmast GPS uitzet en alleen 'echte' GPS aan, reboot, en google maps checkt gebeurt er gewoon helemaal niks! Iemand enig idee hoe dit kan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Zo, BeHero 1.3 is beschikbaar! Based on Legend sources, oftewel de Legend rom. Volgens mij zit de Friendstream en heel de meuk er ook in. (inmiddels alweer 1.3.1) hier: http://htcpedia.com/beher...ro/soft/htc-hero-rom.html

Helaas moet je wel een full-wipe uitvoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
M3 SMGII schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:53:
[...]

wat is dat? MD5 check, hoe? nog nooit van gehoord :o
Met MD5 kun je de integriteit van je bestand checken, ik had namelijk een corrupte .img gedownload, dat ging hopeloos fout.

Wikipedia: MD5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Nathan Russell is op dit moment druk bezig met Villain 3.4 (op basis van de Legend rom)
http://twitter.com/nprussell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
M-Opensource schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:20:
Nathan Russell is op dit moment druk bezig met Villain 3.4 (op basis van de Legend rom)
http://twitter.com/nprussell
Hoop dat het wat is.
Als ik van Villain 3.3 kom moet ik dan een wipe doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Weet niet zeker of dat nodig is, maar lijkt me wel verstandig aangezien dit toch een iets andere base heeft. Maar goed, daarnaast speelt mijn ict-instinct altijd mee... clean install is beter dan upgrade :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
Ga er maar vanuit dat je een wipe nodig hebt. BeHero 1.2.6 -> 1.3(.1) andere base, ook een wipe nodig. Russell gebruikt trouwens behnaam's rom als base, als ik z'n twitter goed begrijp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:23
Ik had Defiance erop staan. Die was bijna hetzelfde als Villain 3.2 want kon Defiance zonder wipe eroverheen flashen. Heb vanavond Behero 1.3.1 (Legend based) erop gezet en ben benieuwd wat de batterij duur wordt. Integratie van Nederlands is wel veel beter dan de Eris based ROm's. Kom veel minder onvertaalde stukjes tegen.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
boaty schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 00:10:
Ik had Defiance erop staan. Die was bijna hetzelfde als Villain 3.2 want kon Defiance zonder wipe eroverheen flashen. Heb vanavond Behero 1.3.1 (Legend based) erop gezet en ben benieuwd wat de batterij duur wordt. Integratie van Nederlands is wel veel beter dan de Eris based ROm's. Kom veel minder onvertaalde stukjes tegen.
Zou je eens willen kijken of die GPS bug er nog in zit? Dat je moet rebooten met GPS aan om het werkend te krijgen. En wanneer je dat doet, en vervolgens GPS uit zet loopt je batterij als een achterlijke leeg (sleep wil niet goed werken na die workaround).

Ik ben gek op de Villain rom maar alle Eris-based-roms schijnen dit te hebben. Hopelijk is dat in de Legend-based nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

boaty schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 00:10:
Ik heb ook nog ff getwijfeld of ik de Legend rom erop zou zetten, maar de batterijduur zal waarschijnlijk niet beter zijn... Ben nu weer teruggegaan naar SensHero 1.6. Vanmorgen om 07.00 van de lader afgehaald, een paar telefoontjes mee gepleegd en half uurtje WiFi internet, en de teller staat nu op 96%. Bij de 2.1 ROM's zat ik meestal rond de middag niet boven de 80%, en elke avond precies leeg. Ik wacht nog wel op de officiële HTC 2.1 ROM, daar verwacht ik meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:03:
[...]

Ik heb ook nog ff getwijfeld of ik de Legend rom erop zou zetten, maar de batterijduur zal waarschijnlijk niet beter zijn... Ben nu weer teruggegaan naar SensHero 1.6. Vanmorgen om 07.00 van de lader afgehaald, een paar telefoontjes mee gepleegd en half uurtje WiFi internet, en de teller staat nu op 96%. Bij de 2.1 ROM's zat ik meestal rond de middag niet boven de 80%, en elke avond precies leeg. Ik wacht nog wel op de officiële HTC 2.1 ROM, daar verwacht ik meer van.
Same here.. Ik vond de 2.1 roms wel leuk, maar batterijduur is niet meer praktisch.. Overigens begrijp ik dat de officiele update pas April wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
M-Opensource schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:45:
[...]

Zou je eens willen kijken of die GPS bug er nog in zit? Dat je moet rebooten met GPS aan om het werkend te krijgen. En wanneer je dat doet, en vervolgens GPS uit zet loopt je batterij als een achterlijke leeg (sleep wil niet goed werken na die workaround).

Ik ben gek op de Villain rom maar alle Eris-based-roms schijnen dit te hebben. Hopelijk is dat in de Legend-based nu opgelost.
Van die GPS bug had ik al geen last voor zover ik weet. Ik kon hem tenminste gewoon aan zetten zonder te rebooten. De batterijdrain ben ik nu naar aan het kijken. Dat horen jullie.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
krijg het toch nog altijd niet voor elkaar die recovery image.
een / weghalen werkte ook niet, sdcard mounte mr werkte ook niet.
Terwijl dat vroeger zonder problemen wel ging, heb altijd mijn recovery images met terminal geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

Ik probeer mijn Hero voor het eerst te flashen maar het wil niet lukken, wanneer ik heb opnieuw wil opstarten met home+aan blijft HERO in beeld staan, gebeurt helemaal niets daarna. Wat doe ik fout? Ik volg de stappen
1 ik doe flashrec installeren vanaf mijn sdcard met een ASTRO filemanager
2 download ik eerst vanaf dat webadres dat er staat ingegeven
3 daarna doe ik flash recovery en
4 pas dan kan ik vanaf mijn sdcard root.img benaderen.
5 volg de stappen en doe de Hero aan met home+aan
6 HERO blijft in beeld staan (oneindig denk ik)

wat een n00b heh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Houdt je home ingedrukt? Of laat je die los als de Hero aangaat want dat is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=645561

Hmm shipping ROM van de legend, met nieuwe radio? Als behnaam die zou kunnen gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

Ik laat home tegelijk met de aan knop los..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
melvie schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:24:
Ik laat home tegelijk met de aan knop los..
Houd home eens gewoon ingedrukt tot nadat hij vibreert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

Maverick schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:39:
[...]

Houd home eens gewoon ingedrukt tot nadat hij vibreert ;)
Dan blijft "ie" bij HERO hangen (na 5 min. geef ik het op lijkt mij normaal?) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
melvie schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:10:
[...]

Dan blijft "ie" bij HERO hangen (na 5 min. geef ik het op lijkt mij normaal?) .
Sterker nog... beide knoppen vast BLIJVEN houden totdat je in de custom boot image zit... Het kan soms even duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Nee de ophangknop hoef je niet vast blijven houden maar de home knop wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie

melvie

Retro Icon

Thanks voor het meedenken! Helaas werkt dit dus ook niet.. Ik heb hem een hard reset gegeven en toen zelfde verhaal. Kan het iets te maken hebben met de download die standaard word aangegeven in flashrec, deze is namelijk gedownload daarna daarmee geflasht.. Anders wacht ik wel tot de originele nieuwe rom van HTC uitkomt want blijkbaar accepteert mijn phone dit niet :(

Het is me nu gelukt! De download die standaard in flashrec staat die moet je niet downloaden en flashen want dan gaat je console weg. Ik heb een ander bestand dezelfde naam gegeven en het daarmee geflasht toen kon ik wel met home+aan in het menu komen, nu heb ik hem meteen geflasht naar de nieuwste villian! Super!

[ Voor 30% gewijzigd door melvie op 13-03-2010 18:10 . Reden: nagedacht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

VillainROM 3.4 is uit :)

INSTALL GUIDE

- Perform FULL Wipe
- Flash the ROM
- Wait up to 7 minutes for first boot
- On first boot, if you have widget issues, do this:
Settings>Applications>Manage Applications>HTC Sense> CLEAR DATA! (fixed!)

Customised/Ported/Optimized version of Manup's SenseHero theme. I've put several hours into getting this working in a 2.X Sense rom, as it was designed for 1.5.
If you spot any bugs in it, please let me know and I will fix.

GenieWidget
100% Working Weather Animation
Several Languages
VPN Working
Speed Tweaks
SMD Port error fixed (helps battery)
Navigator included (links to maps successfully)
MMS ZAP 2.0 (AUTO CONFIGURES!)
Minimised Battery Drain via several fixes
Sleep mode issue semi-resolved (Please feedback
HTC (Quietly Brilliant) Bootscreen (Please PM me with alternative boot options and I will add to this thread)
Added HTC Today in History Widget to /DATA
Added HTC Battery Widget to /DATA
Re-added Stock App & Widget
Re-added Gallery 3D MT - Still suffers from rotation bug
Replaced WIFI Tether with ANetShare - working
Apps2SD
HUGE APN list
Wifi using all 13 channels
Loads of languages added
Busybox
Root
Push working perfectly

Battery drain cannot be totally fixed, despite what some people are claiming. The battery issue is primarily due to the kernel itself, not the roms. Until we get a decent kernel from HTC, battery life will be an issue. I have, however spent a ridiculous amount of time attempting to resolve the Battery issue in this build.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622468

Bron: XDA-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Ik heb nu momenteel BeHero 1.3.2 op mijn gsm staan.
Nog mensen die deze hebben? Mijn vorige rom was BeHero 1.2.6 maar tot nu toe niet veel verschil gezien.
hij is precies wel sneller geworden. Hoop dat de batterij even goed was als bij de BeHero 1.2.6. Had totaal geen problemen met de batterij. Normaal gebruik toch zeker 3-4 dagen.

Andere bevindingen van de rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REF8tie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 17:06
Ik heb de BeHero 1.3.2 er opgehad. Batterij redelijk goed tot ongeveer 1.5 dag, Alleen wat mijn tegen viel
is de slechte GPS fix. Verder is dit een goede rom.

Ben nu de VillainROM 3.4 aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
REF8tie schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:51:
Ik heb de BeHero 1.3.2 er opgehad. Batterij redelijk goed tot ongeveer 1.5 dag, Alleen wat mijn tegen viel
is de slechte GPS fix. Verder is dit een goede rom.

Ben nu de VillainROM 3.4 aan het installeren.
En hoe is 3.4? Ik flash hem denk ik zometeen ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REF8tie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 17:06
kavish schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:12:
[...]

En hoe is 3.4? Ik flash hem denk ik zometeen ook maar.
Werkt tot nu toe goed alleen exchange werkt niet wat voor mij wel belangrijk is.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.