Hij is (imo) niet erg snel en hij is in het engels. Vind nederlands toch een stuk lekkerder werken.bmaster001 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:09:
[...]
Net nu ik besloten heb om die toch maar eens te installeren :-) Wat vind je er niet goed aan?
Ik vind Villain 5.1 wel erg lekker werken, snel ook hier. 
De snelste Sense ROM is denk Modaco 3.2 of Mr. Bang Performance ROM 2.0 (Android 1.5)
En we gaan verder in deel 2, met compleet nieuwe tutorial:
[HTC Hero] Rooten & Custom ROM's Deel 2
De snelste Sense ROM is denk Modaco 3.2 of Mr. Bang Performance ROM 2.0 (Android 1.5)
En we gaan verder in deel 2, met compleet nieuwe tutorial:
[HTC Hero] Rooten & Custom ROM's Deel 2
[ Voor 30% gewijzigd door Sh4wn op 07-04-2010 01:11 ]
Legendroid vind ik snel zatkavish schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:08:
Wat is de snelste ROM mét Sense?
Ben namelijk niet echt blij met Villain 5.1.
Homey — Critics are those without skills to create.
Ik vind SlideVillain ROM van nprussel ook vlot, heeft niet de standaard Sense ui maar de Espresso Sense UI.
De allereerste Froyo (Android 2.2) custom ROM voor HTC Hero is uit.
http://forum.cyanogenmod....ew-test0-0703/#entry19413
Iedereen even dankjewel zeggen tegen (een teruggekeerde? of was het toch voor z'n vriendin
) LoX!
Stabiel, met Overclockwidget haal je zo'n 5MFLOPS.
Enige minpunt is de niet (correct) werkende camera, voor bepaalde extra's zijn er nog een paar mensen op XDA bezig, zie hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=714923
--
Ook VillainROM heeft een nieuwe versie, die is via XDA hier te vinden, de meest stabiele, snappy en volledige 2.1 Eclair ROM (Juist, vollediger dan de update) inclusief Root.
http://forum.cyanogenmod....ew-test0-0703/#entry19413
Iedereen even dankjewel zeggen tegen (een teruggekeerde? of was het toch voor z'n vriendin
Stabiel, met Overclockwidget haal je zo'n 5MFLOPS.
Enige minpunt is de niet (correct) werkende camera, voor bepaalde extra's zijn er nog een paar mensen op XDA bezig, zie hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=714923
--
Ook VillainROM heeft een nieuwe versie, die is via XDA hier te vinden, de meest stabiele, snappy en volledige 2.1 Eclair ROM (Juist, vollediger dan de update) inclusief Root.
[ Voor 19% gewijzigd door DeviaVir op 04-07-2010 18:09 . Reden: Toevoegen van VillainROM 12.0 Final ]
@Vrael: We zijn al in deeltje 2 bezig!
Ok misschien ook handig voor andere mensen maar ik ga over een klein weekje heerlijk op vakantie naar het buitenland en na een mooie rekening van 178euro vorig jaar wil ik dit niet nog een keer meemaken. Ik zoek dus een tooltje die je internetverbinding gewoon uitzet. Ik weet dat het ook gewoon met de telefoon kan maar ik wil snel kunnen schakelen en zeker weten dat alles uit is.
Bestaat er zoiets? En zijn er nog andere programma's handig voor het buitenland zoals bijvoorbeeld layar?
Bestaat er zoiets? En zijn er nog andere programma's handig voor het buitenland zoals bijvoorbeeld layar?
Edit: NVMtweakG5 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:06:
Ok misschien ook handig voor andere mensen maar ik ga over een klein weekje heerlijk op vakantie naar het buitenland en na een mooie rekening van 178euro vorig jaar wil ik dit niet nog een keer meemaken. Ik zoek dus een tooltje die je internetverbinding gewoon uitzet. Ik weet dat het ook gewoon met de telefoon kan maar ik wil snel kunnen schakelen en zeker weten dat alles uit is.
De widget van htc voldoet niet? En roaming uitzetten?tweakG5 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:06:
Homey — Critics are those without skills to create.
Dit topic is gesloten.