Kwestie van voorkeur, maar als het je gaat om uitbreken, dan is fwd idd imho geen optie.Lekker rwd kopen. Maar om hard een bocht door te gaan, kan het prima4x2 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:24:
Een oude MR2 roest als de ziekte, krijg je dat weer
Neemt niet weg dat ik de AW11 wel als fun car zou bestempelen, kunt dr altijd nog eoa kamikaze apparaat met turbo of compressor van maken als ie te langzaam is in rechte lijn.
Net zoals dat ik een E30 M3 graag in die categorie zou duwen (of een 2002 turbo, maar die heb je niet voor 20K)
En FWD in een ultieme fun car is voor mij sowieso een no go, hoe goed ie ook stuurt.
Zolang je m niet op een besneeuwd parkeerterrein om kan gooien zonder hulp van de handrem is het geen fun.
Beetje achterkant omgooien omdat ie een wiel optilt is grappig, maar je kunt nooit lekker doorzetten met zoiets, daar heb je toch ook aandrijving op de achterwielen voor nodig (en een sper om het echt goed te doen)
Ja, leuk dat jij een M5 qua kosten zonder problemen kan betalenWimo. schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:19:
[...]
Waar komt die 525 ineens vandaanEn die aw 11 mr2 durf ik gerust een krakend en luidruchtig ding te nomen, dat is het namelijk ook. Voor de running costs heb je een oplossing : "werken"
De vraag was welke funcar je zou kopen voor 20k, nou duidelijk voor mij. Geneuzel over verbruik en verzekering laten we achterwegen.
En jij hebt toch en 525?
[ Voor 6% gewijzigd door JT op 01-10-2009 22:22 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel