Werkvergunning problemen in Engeland, 3 non eu spelers in Spanje, maar 1 non eu speler aantrekken per seizoen in Italië. Frankheb heb je geloof ik ook een max van 4?
HOI.
Werkvergunning problemen in Engeland, 3 non eu spelers in Spanje, maar 1 non eu speler aantrekken per seizoen in Italië. Frankheb heb je geloof ik ook een max van 4?
HOI.
[ Voor 52% gewijzigd door Angeloonie op 11-12-2009 13:24 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
HOI.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 18:22 ]
Klopt wel wat hij zeiVerwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:21:
@hierboven: Weet je dat zeker?Volgens mij heeft een hattrick niks te maken met hoe je hem maakt, zolang het maar in 1 speelhelft is,en zonder dat de tegenstander scoort tussen door..
Ik hoorde laatst ook bij PSV de commentator zeggen dat het een zuivere hattrick was van toivoinnen vanwegen links,rechts,hoofd. Maar dat heeft niks met een hatrick te maken. Het is natuurlijk wel mooi, maar niet nodig voor een 'zuivere' hattrick.
Zeker weten, heb hem de laatste 3 FM games telkens gehaald met mijn clubs@angelooni: Eduardo Salvio, die heb ik ook. Talentje
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 11-12-2009 18:46 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 11-12-2009 21:54 ]
Verwijderd
Nog leuker, een speler forceert een breuk en daar krijg ik dan de schuld van (speler wilde hoger op en was ook eigenlijk te goed voor mijn team). Later doet een speler precies hetzelfde, maar omdat ie een tijd geblesseerd was, vond blijkbaar opeens niemand het erg?Vos schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:22:
Altijd leuk als je fans jou aankijken op het laten gaan van een speler, terwijl de board het bod zomaar accepteert....
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 14-12-2009 22:18 ]
Je krijgt toch echt een waarschuwing of je hem ECHT wilt afsluitenAngeloonie schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:44:
Edit: en dan sluit je per ongeluk FM10 afDaar gingen weer een stuk of 10 wedstrijden, waaronder Real Madrid
HOI.
Verwijderd
Autosave aanzetten ?Angeloonie schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:44:
Edit: en dan sluit je per ongeluk FM10 afDaar gingen weer een stuk of 10 wedstrijden, waaronder Real Madrid
Ja maar in de paniek klikte ik op "Yes" (Are you sure you want to close FM10?)Bananenspin schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:21:
[...]
Je krijgt toch echt een waarschuwing of je hem ECHT wilt afsluiten![]()
Welk team ben je btw?
Die staat bij mij aan om de maand, daarom "maar" 10 wedstrijden opnieuw, anders had het een half seizoen geweest
Het stomme is dat dit mensen al sinds FM2007 ofzo ergert en het zou echt leuk zijn als SI er iets aan doet.Vos schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:46:
Dat is altijd klote ja van die voorzitters...als je heel krap bij kas zit ok, maar als je al zat geld hebt
Haha! Zo herkenbaar. We've all done it. En het gevoel om die matchen een tweede keer te spelen is zo anders. Tis als valsspelen. (De tweede keer dat je ze speelt haal je ook altijd betere resultaten lijkt het wel.)Angeloonie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:39:
[...]
Ja maar in de paniek klikte ik op "Yes" (Are you sure you want to close FM10?)![]()
Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt
With ^
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
Slechte keeper? Geen middenvelder die druk zet?Vos schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:36:
Waarom komt 75% of meer van de tegengoals uit afstandschoten, de AI knalt alles er in van 20M of meer
HOI.
[ Voor 4% gewijzigd door Albi The Dragon op 18-12-2009 11:26 . Reden: typo ]
Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt
Volgens mij wel, zeker de 3D graphics lijken een stuk vloeiender.Michie23 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:02:
Het lijkt erop dat ie met de nieuwe patch sneller is. Iemand die ook verschil merkt?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Je ziet bij de loting toch de verschillende poules? En je kan ook zo zien op welk nummer zij staan op de coëfficiëntielijst. Dan kan je in ieder geval kijken of het kloptDeadsy schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:06:
Valt me op dat de groep loting van de CL erg vaag is.
Ik sta nu al sinds het 3e jaar 1e in de coëfficiëntie ranking en elk jaar loot ik de zwaarste groep in de CL.
Dit jaar tegen Real Madrid, Shaktar en AS Roma. Top selecties en kampioen van hun land.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 19-12-2009 15:10 ]
Ik met Arsenal ook niet in 3 seizoen. Altijd wel 1 moeilijke tegenstander, en dan nog 2 willekeurige. Maar niet overdreven ofzo. Nu ook met ADO al 3 seizoenen telkens Getafe in de groep gehad, (eerst Europa League, daarna 2x CL). Maar niet dat ik de spreekwoordelijke sjaak was met een k*tloting (hell, als je wint van Real Madrid ben je in mijn ogen wel een serieuze speler in die groep)Vos schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:10:
[...]
Je ziet bij de loting toch de verschillende poules? En je kan ook zo zien op welk nummer zij staan op de coëfficiëntielijst. Dan kan je in ieder geval kijken of het klopt. Ik heb nog nooit wat vreemd gemerkt.
[ Voor 16% gewijzigd door S401 op 20-12-2009 15:06 ]
Verwijderd
Nee tot nu toe nog geen last van gehad. Staat er niets op het officiele SI forum?Jefrim schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:10:
Hebben jullie ook zoveel last van rode kaarten na de patch?
Want mijn spelers krijgen rode kaarten voor het leven... In 10 competitie wedstrijden al 5 rode kaarten gehad.
Agressie wat omlaag, en de druk ook.. ik had het op een gegeven moment ook gewoon dat toevallig na een patch mijn team naarmate het seizoen eindigde meer kaarten gingen pakken. Verdediging andere instructies meegegeven en toen werd het weer veel minder!Jefrim schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:10:
Hebben jullie ook zoveel last van rode kaarten na de patch?
Want mijn spelers krijgen rode kaarten voor het leven... In 10 competitie wedstrijden al 5 rode kaarten gehad.
HOI.
Trainer aangenomen met hoge stats in dicipline? Die en peoplemanagement zijn naar mijn mening wel heel erg belangrijk geworden in FM.Angeloonie schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:56:
In mijn ogen is het juist minder. Met Arsenal regelmatig domme rode kaarten, en nu bijna niet meer. Zal wel beleving zijn.
Verwijderd
Bij mij draaien Inter, AC Milan en Juventus elk mee in de top van Italie. Ze lieten wel Sneijder weg gaan naar Aston Villa terwijl hij heel belangrijk voor hun was.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:46:
Ben zelf mijn 'carriere' begonnen bij m'n geliefde Sporting CP, daar 2 keer landskampioen geworden en beide keer 1e afvalronde CL tegen Barca eruit gegaan. Wel nog de Portugese supercup gepakt, voor wat het waard is. Daarna werd Jose Mourinho ontslagen bij Inter en kwamen ze bij mij vragen of ik de taak wou overnemen, en ben daar sinds kort aan de slag. Inter was seizoen 10/11 enorm afgezakt tot niet eens Europees voetbal, dus dit seizoen is het vooral schoon schip maken (veel spelers van 35+) en weer weten te plaatsen voor CL. Op het begin ging het erg matig, maar na een paar goede aankopen en het meebrengen van Joao Moutinho gaat het nu wat redelijker en sta ik 5e... Ik weet het, dit is nog steeds on-Inter waardig maar als je het voetbal van dit team ziet (en met name vorig seizoen) en de heftig verouderde selectie is het niet onaardig...
(kleine spoiler?)
Wat me overigens opvalt is dat veel topteams in Italie zijn afgezakt tot de middenmoot en veel subtoppers van nu (irl) de league domineren...
Verwijderd
Nah speel de laatste tijd zelfs erg weinig maar doe toch wel op een langzame week bijna een heel seizoen.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:00:
ik vraag me af hoe jullie die seizoenen zo swnel spelen. zit nog steeds in mn eerste seizoen. doe best lang over zo een jaar. zie dat sommige al in jaar 2017 zitten enzo. is dat omdat jullie 24/7 spelen??
http://steamcommunity.com...stats/FootballManager2010Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:00:
ik vraag me af hoe jullie die seizoenen zo swnel spelen. zit nog steeds in mn eerste seizoen. doe best lang over zo een jaar. zie dat sommige al in jaar 2017 zitten enzo. is dat omdat jullie 24/7 spelen??
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het ligt er natuurlijk ook aan in welke competitie je speelt ik speel in Rusland, daar speel je 30 competitie wedstrijden en 4 wedstrijden voor de beker en het seizoen vliegt om...Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:00:
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 26-12-2009 11:23 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 28-12-2009 01:08 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Bij mij begon hij spelers te verkopen toen ons saldo een paar 100mln omlaag ging (bouw nieuw stadion) naar iets van 20mln euro.St@m schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:18:
Ik heb er echt nooit last van dat mijn voorzitter een speler verkoopt. Zou dat kunnen komen doordat ik bij iedere speler een minimale waarde invul? Die waardes zijn altijd vrij hoog, zo voorkom ik dat ik wanneer ik in de zomer op vakantie ben spelers weggaan voor de waarde die automatisch wordt aangegeven.
Ben nu in seizoen 21/22 bezig en wordt voor de 12e keer op rij kampioen met PSV, voor het eerst in 8 jaar niet ongeslagen![]()
![]()
Heb verloren van Feyenoord en VVV. Mijn team bestaat nu voor een groot gedeelte uit spelers beter dan 3 sterren. Moet nog 4 spelers vervangen die maar 3 sterren hebben maar mijn budget is niet toereikend (80 miljoen) en denk maar niet dat andere clubs hun beste spelers verkopen voor minder dan 130 miljoen. Nouja, met dit spelersmateriaal moet ik zeker weer de CL winnen, dan zou dat voor de 5e keer op rij zijn. Het wordt wel een beetje saai nu om te spelen met PSV. Wil eigenlijk wel naar een andere club maar dan is eigenlijk al het harde werken van de afgelopen "jaren" verloren.. twijfel twijfel..
[ Voor 18% gewijzigd door Deadsy op 28-12-2009 17:51 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Tnx zal hem eens proberen. Middenveld moet ik even bekijken want dat is juist een zorgenkindje bij mijAngeloonie schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:39:
Je mag de mijne van Arsenal wel hebben. Gebruik hem ook met ADO, en het is in mijn ogen een hele goede tactiek, heeft me in FM09 en FM10 al flink wat prijzen opgeleverd
Voila
Zorg wel dat je een sterk middenveld hebt, dat is het belangrijkste in mijn tactiek.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Marking, tackling en positioning zijn het belangrijkste voor mijn verdedigend ingestelde middenvelder. Daarnaast fysiek ook sterk, hoge stamina en snelheid zijn ook handig.MeNTaL_TO schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:52:
En in welk gedeelte moeten ze dan sterk zijn? Ik heb altijd een aanvallende en een balafpakker naast elkaar, werkt soms heel goed, soms dramatisch slecht.
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 31-12-2009 15:52 ]
Het eerste is in ieder geval mogelijk. Amsterdam krijgt een stadion wat Elvis Park gaat heten in 2018Damien2004 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:03:
Is het trouwens mogelijk dat een stadion naar je vernoemd word? Ik las dit ergens, leek mij wel bizar
Ik las ook ergens dat er een speler komt met jou achternaam, klopt dit ook?
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Het zit hem er waarschijnlijk in dat je bij PSV je stadion wel kan uitbreiden (toch?) en bij Ajax niet omdat het stadion van de gemeente is. Als je dan maar lang genoeg blijft zeuren dan wordt er op een gegeven moment toch een nieuw stadion gebouwd. En als je dan geluk hebt en veel gepresteerd hebt, dan krijgt het jouw naam.St@m schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:06:
Het tweede is ook mogelijk, meerdere verhalen over gehoord. Je krijgt dan een speler in je selectie met dezelfde achternaam als jij hebt en als favoriet personeel ook direct jou heeft. Het schijnt dat dat dan je zoon is.
Ik weet niet wat je moet bereiken voordat je een stadion krijgt.. mij is het iig niet gelukt bij PSV terwijl ik alles meerdere malen heb gewonnen (5x op rij de CL, 5x op rij de Wereldbeker, 12x op rij kampioen en 10x in totaal de Amstelcup) De beste coach van de wereld geworden maar nooit iets over een stadion gezien
[ Voor 5% gewijzigd door elvis84 op 01-01-2010 19:48 . Reden: aanvulling ]
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
In de editor? Maar die past toch je huidige gang van zaken niet aan? Dan zal je compleet vanaf het begin moeten beginnen.Angeloonie schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:23:
Mooi even aangepast in de editor dus.
http://www.fmrte.comAngeloonie schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:12:
Bestaan die dan? Zo ja, waar?
[ Voor 84% gewijzigd door S401 op 04-01-2010 19:19 ]
Jano Ananidze? Die zit bij mij zijn tijd te verdoen bij de reservesJefrim schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:35:
Woow maak me nu eens een goal me. Ananidze scoort uit een vrije trap vanaf ongeveer 40 meter afstand tijdens de halve finale Champions Leaguewedstrijd.
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 05-01-2010 00:40 ]
Verwijderd
Ja die, hij komt bij mij enorm goed uit de verf, hij speelt de vedettes uit het elftal (diarra en Strømstad), hij is bij mij basisspeler en enorm belangrijk. Wel jammer dat het geen Rus, want er zijn veel te weinig goede russische spelers. Mijn scouts komen meestal met Oekraïners aanAngeloonie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:04:
[...]
Jano Ananidze? Die zit bij mij zijn tijd te verdoen bij de reservesHad er veel van verwacht, maar hij valt enorm tegen
[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 06-01-2010 19:37 ]
Het verbaast me meer dat in Spanje echt geen topclub hoog speelt, in NL Ajax record na record neerzet, dat spelers die ik bij andere clubs voor een schijntje binnen haalde nu voor vele miljoenen verkocht worden.Angeloonie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:56:
Lekker suf overigens, mijn contract liep in juni 2014 af, en het is nu februari 2015, en heb nog steeds geen nieuw aanbod gehad. In de Board Room staat wel dat ze in overleg zijn over een nieuw contract
Zo bedank je een succesvolle manager natuurlijk
Leuk is wel om PSV en Ajax al een jaar of 2 echt goed mee te zien draaien in de CL, vorig jaar heb ik Ajax in de finale uitgeschakeld, en nu zitten PSV en Ajax beide in de kwartfinales
Een zoon heb ik in al die jaren nog nooit gehad. Maar misschien is het enorm toeval, maar ik denk dat ik voor het eerst in het spel 2 broers als 'regens/newgens' heb gespot.St@m schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:06:
Het tweede is ook mogelijk, meerdere verhalen over gehoord. Je krijgt dan een speler in je selectie met dezelfde achternaam als jij hebt en als favoriet personeel ook direct jou heeft. Het schijnt dat dat dan je zoon is.
Butt-kicking! For goodness!
Gebrek aan eensgezindheid (squad harmony) kan in FM aan meerdere dingen liggen:mister_S schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:18:
Na twee seizoenen te hebben gecoacht bij een tweede divisie club uit Brazilie, had ik de overstap gemaakt naar 1860 Munchen. Deze stonden halverwege het seizoen op de laatste plaats, nu is het inmiddels 14e geworden. Het probleem is dat de spelers elke week weer klagen over het gebrek aan eensgezindheid. Ik heb een vergaderingen e.d. gehouden, maar niets helpt. Elke keer als iemand klaagt keldert het moraal weer anar beneden. Wat kan ik hiertegen doen?
Ook zou ik graag tips willen hebben voor het verdedigen van corners, ik krijg daardoor behoorlijk wat doelpunten tegen. Ik speel momenteel 4-4-2- in ruit formatie.
Zijn de fans bij jullie ook zo raar? Ik neem dus 1860 Munchen onder mijn hoede terwijl die laatste staan en zowat iedereen een enorm slecht moraal heeft. Ik verlies 0-2 van nummer één, de supporters klagen. Huh? Dat is toch niet normaal? Dit was trouwens ook het geval bij mijn eerste club. 1-1 gelijkspel tegen Santos, wat op zich een enorme prestaties is, maar de fans zijn teleurgsteld
Butt-kicking! For goodness!
Ik zou je aanraden werkloos te starten als je dat niet al doet, dat geeft een prima uitdaging. Het is soms enorm frustrerend, maar het geeft voldoening als je wat bereikt met een tweederangs clubje. Beginnen met een topclub en dan de beste spelers bij elkaar sprokkelen verveelt snel.bear87 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:50:
Ik vind het weer een geweldige game dit jaar, echt super. Alleen, en dit klinkt erg tegenstrijdig, verliest het spel toch vrij snel weer mijn aandacht. Als ik net een nieuwe game gestart ben vind ik het allemaal erg leuk, nieuwe club uitchecken, nieuwe spelers halen, etc, maar na een tijdje word ik gewoon wat minder enthousiast.
Als ik net een nieuwe game gestart ben dan begin ik gelijk met FM als ik mijn bed uit kom bij wijze van, maar na 1,5 seizoen ofzo verslompt het wat...Hebben jullie dat nooit?
HOI.
Verwijderd
Qua inschrijvingen zijn er volgens mij wel meer problemen. Zo heb ik net met Inter de spits Vagner Love gekocht in de winterstop, maar omdat hij al CL heeft gespeeld met CSKA kan hij voor mij niet meer uitkomen. Ik dacht dat in het echt hier uitzonderingen op zijn en dit geen probleem zou zijn (mits hij de enige zou zijn die dat seizoen al voor een andere club in de CL is uitgekomen).Bananenspin schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:33:
Ik had met de vorige fm dus dat Kroatische spelers als buitenlanders worden gezien in Spanje, maar dacht dat dit een bug was. Nu heb ik dat deze fm weer iets wat vervelend is en nu zit ik met een dure speler opgescheept die niet kan worden ingeschreven en heb ik hem op de valreep nog kunnen verhuren (geen geld voor een vervanger helaas). Dit zou toch eigenlijk niet zo kunnen zijn?
Nee ik snap wat je bedoelt maar dat is alleen zo als de speler in de Uefa cup is uitgekomen. Van CL naar andere club CL kan niet.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:51:
[...]
Qua inschrijvingen zijn er volgens mij wel meer problemen. Zo heb ik net met Inter de spits Vagner Love gekocht in de winterstop, maar omdat hij al CL heeft gespeeld met CSKA kan hij voor mij niet meer uitkomen. Ik dacht dat in het echt hier uitzonderingen op zijn en dit geen probleem zou zijn (mits hij de enige zou zijn die dat seizoen al voor een andere club in de CL is uitgekomen).
HOI.
Verwijderd
HOI.
Verwijderd
HOI.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 13-01-2010 15:56 ]
3 spitsen, of 1 en 2 flankspelers zijn iig bij mij de nieuwe scoorders, 1s/2fl werkt iig goed, als de spits ze niet scoort, scoren de flankspelers wel op de rebound. Maar het is iig duidelijk dat er wat goed verkeerd gaat met 2 cd's, ik speel tegenwordig maar 343 waar de middelste rugdekking geeft.Vos schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:57:
Naar mijn weten is de AI (nog) niet te 'kraken' met een bepaalde tactiek.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq