elvis84 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:30:
[...]
Beetje late reactie maarruh: in mijn game zitten 2 douglassen bij Twente. Dat was in FM09 ook al zo. 1 goede en 1 slechte. Ik neem aan dat twente de goede niet zo maar laat gaan?
Ben nu een keer of 3 van tactiek veranderd, speel nu in 4231 Deep
-----------------Suarez------------------
Sulejmani - Aissati - Rommedahl (

)
--------Enoh------------de Zeeuw------
Urby-Vertonghen-Alderweireld-vd Wiel
---------------Stekelenburg-------------
Dit lijkt tot nu toe het best voor me te werken.
Bij mij is de Goede Douglas al weg bij Twente hij is nu bij Cruzeiro. had interesse in hem maar was niet beter dan de DCs die ik al had.
Rommedahl vind ik in het echt geen slechte voetballer maar is in FM10 echt te slecht. Ik liet Suarez op rechts spelen en Cvitanich in de spits aan het begin, nu staan ze samen in de spits. In het eerste seizoen viel hij een beetje tegen maar sinds dien scoort hij regelmatig en is erg belangrijk voor mijn team en haalt ook leuke gemiddeldes. Hij mist soms wel schoten voor open doel maar iemand beter is onhaalbaar op het moment.
Rare is dat geen enkele ploeg interesse in hem heeft.
In het eerste seizoen speelde ik geloof ik dit:
-----------------Cvitanich------------------
Aisatti------------------------Suarez--
-----Ze Eduardo--de Zeeuw------
------------------Enoh-----------------------
Atouba-Vertonghen-Alderweireld-vd Wiel
---------------Stekelenburg-------------
Sulejmani als reserve voor Aisatti.
Suarez natuurlijk ook soms als spits.
Ik wisselde dit af met een 4-1-2-1-2. Ik had een paar gratis/goedkope spitsen voor als ik met 2 spitsen wilde spelen zoals Smolarek. Urby soms als DWL of als AML en in nood soms zelfs als MC.
Nu speel ik zo (ben in mijn 4e seizoen).
mattock op aanraden van mijn Scouts. Ik wilde een betere DWL voor de CL en Atouba voldeed niet. Is zijn eerste seizoend us kan nog niet zien of hij een blijvertje is.
Papadopoulos is een bekend talent en was goedkoop.
Kacar op aanraden van mijn staf en was goedkoop en damn is die knakker goed. is ook goed als DM en MC.
Corchia gezien toen ik tegen zijn ploeg speelde en gehaald vanwege dezelfde reden als Mattock. Vd Wiel niet goed genoeg en Ogararu ging weg.
Diarra was goedkoop en is een van mijn belangrijkste spelers net als VdV.
Barazite was oorspronkelijk een paniek aankoop. Suarez was mijn enige AMR en raakte geblesseerd. Daardoor had ik geen AMR (had wel iets in de jeugd maar niet goed genoeg) en ook raakte ik door andere blessures in de nood qua spitsen. Ik zocht dus een speler voor de spits en AMR die nederlands sprak en kon Barazite krijgen. Hij is nu reeds basis speler.
edit:
Ben bondscoach van de VS geworden nadat de KNVB v. Basten boven mij verkoos

.
Eerste keer dat ik in Noord Amerika als bondscoach werk en je moet verschillende kwalificatie rondes spelen om in de poule te komen tegen St Vincents en Suriname enzo. Moet nog flink wat wedstrijden maar ik ga naar het WK
-.- V. Basten heeft een hogere status dan ik en ik begrijp niet waarom. Heb al veel meer gepresteerd als hem en hij word gewoon bij Nederland en Manu aangenomen.
[
Voor 13% gewijzigd door
Deadsy op 07-11-2009 18:43
]