Toon posts:

Ervaringen met DealExtreme.com OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:
  • 77.521 views

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 349304 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:18:
[...]

oh oke ik dacht dus dat het HKD was
heb een flinke bestelling gedaan en toen paypal in eens aangaf dat het om een bedag van 303euro ging
schok ik wel even omdat ik van HKD was uitgegaan maar goed je geld terug krijgen lukt toch niet bij paypal.
dus ik laat het zoals het is maar volgende keer moet ik beter opletten :+
Het is al hardstikke goedkoop in US dollars. 1 HKD is 0,12 USD. Jij dacht dat je telefoons met dualsim en touchscreen kon kopen voor 6 dollar/4,5 euro :?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:22

Compizfox

Bait for wenchmarks

M'n bestelling met koelpasta en batterijen is gisteren ook binnen gekomen, heel netjes in ongeveer 1 week na verzenden. Nu wacht ik op m'n Smart Q5.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:44
Anoniem: 349304 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:18:
[...]

oh oke ik dacht dus dat het HKD was
heb een flinke bestelling gedaan en toen paypal in eens aangaf dat het om een bedag van 303euro ging
schok ik wel even omdat ik van HKD was uitgegaan maar goed je geld terug krijgen lukt toch niet bij paypal.
dus ik laat het zoals het is maar volgende keer moet ik beter opletten :+
Zolang je zending nog niet onderweg is, en het nog geen 60 dagen geleden is, kan je gewoon cancellen en doet DealExtreme een refund. Paypal betaalt dan keurig terug. Bij wordt het direct teruggeboekt op mijn creditcard, en als er geen andere betalingen zijn waar het bij de bank tegen verrekend wordt, storten ze het keurig op de bankrekening.
Voor een dergelijke zending zou ik inderdaad even opknippen in meerdere pakketjes.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Of je maakt een service-ticket aan en je vraagt of ze het willen opsplitten?
Kost DX ook minder geld aangezien ze per betaling ook geld aan Paypal moeten betalen.

Trouwens, ik gok dat het een redelijk grote bestelling is, veel kans dat ze niet alles in één pak kunnen versturen en het zelf al opsplitsen. :)
Tenzij het 3 telefoons van 100€ zijn of zo natuurlijk :P

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:09
omg, gekozen voor die $0.01 extra dat gift-service.. Pakketje binnen een week in huis! Ik wist niet dat dat kon bij DX.

* maarud kiest voortaan altijd die Gift-service

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35
Malandro schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:53:
heb 25-2 een ticket aangemaakt over het retourgestuurde pakket. Alsnog geen reactie van DX. Daarnet geprobeerd te bellen, maar het nummer dat op de site staat lijkt niet te kloppen?
Klagen op http://www.resellerratings.com/store/DealExtreme en je hebt binnen een paar uur reactie is mijn ervaring.

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-01 14:27
Heb vanochtend een reactie gehad.

Ze hebben mijn pakket inderdaad weer terug, nu is de vraag van ze of het adres goed is en indien dit klopt, of de spullen wel Nederland in mogen. Het gaat hier om visspullen - werpmolen en een zakmes (SKU 9199) -, iemand een idee of dat mes voor problemen kan zorgen en dat het pakket daarom is teruggestuurd?

Er was toch ook iemand met een keramiek mes op dit forum? Dat ging zonder problemen?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:52

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
maarud schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:28:
omg, gekozen voor die $0.01 extra dat gift-service.. Pakketje binnen een week in huis! Ik wist niet dat dat kon bij DX.

* maarud kiest voortaan altijd die Gift-service
Volgens mij komt dat niet perse daar door hoor ;)

Ligt er maar net aan of ze al je items op voorraad hebben, en hoe snel ze het pakket klaar hebben.

Malandro schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:35:
Heb vanochtend een reactie gehad.

Ze hebben mijn pakket inderdaad weer terug, nu is de vraag van ze of het adres goed is en indien dit klopt, of de spullen wel Nederland in mogen. Het gaat hier om visspullen - werpmolen en een zakmes (SKU 9199) -, iemand een idee of dat mes voor problemen kan zorgen en dat het pakket daarom is teruggestuurd?
http://www.dealextreme.co.../sku.9199~threadid.435783 Lijkt erop dat er meer zijn die hem niet door de douane kregen.

En volgens mij ligt het er maar net aan of ze je pakketje controleren of niet, ze controleren volgens mij niet alles, maar doen steekproeven.

[Voor 45% gewijzigd door ThinkPad op 10-03-2010 10:14]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Malandro
Ik had het gezien, heb nu gevraagd of het mogelijk is om een refund te doen. Benieuwd wat ze zeggen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erg scherpe woordkeuze ;)

Maar zulke messen worden afaik ook bij campeerzaken verkocht, daar lijkt me het probleem niet te zitten. Denk enkel dat import-producten mogelijk gevaarlijker zijn ofzo.

http://www.dealextreme.co.../sku.9199~threadid.301844
Duitsland en Zweden kwamen wel weer aan, leuk hoor, zulke regelgevingen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SinergyX schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:02:
[...]

Erg scherpe woordkeuze ;)

Maar zulke messen worden afaik ook bij campeerzaken verkocht, daar lijkt me het probleem niet te zitten. Denk enkel dat import-producten mogelijk gevaarlijker zijn ofzo.

http://www.dealextreme.co.../sku.9199~threadid.301844
Duitsland en Zweden kwamen wel weer aan, leuk hoor, zulke regelgevingen :P
Volgens de specificaties zit het blad net onder de 5 centimeter, maar misschien begint de duane op een ander punt met meten.

/▌

• ThinkPad

ThinkPad

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

M'n SmartQ5 is nog steeds niet binnen (al heb ik niks te klagen natuurlijk), terwijl deze 1 dag later is verstuurd dan een ander pakketje van DX dat ik maandag al binnen heb gekregen.

Is er kans dat ie onderschept is door de douane (en dat ik er dus BTW overheen moet betalen, is zo'n 110 euro), of duurt de verzenden van (grotere) pakketten altijd langer? Ofja pakketten, bij DX proppen ze alles in hun o-zo-machtige-oranje-bubbelenveloppen :P

• ThinkPad

ThinkPad

Gewoon nog even wachten.

Wachten, wachten en nog eens wachten :P

Het komt allemaal vanzelf wel, gewoon geduld hebben :P

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

OK, er kan dus wel aardig wat verschil in verzend-tijden zitten? Ik had namelijk verwacht dat m'n SmartQ5 gewoon 1 dag na dat andere pakje zou aankomen omdat hij ook precies 1 dag later verzonden is. Maar dat is vast te simpel gedacht :P

Ik weet wel dat ik geduld moet hebben hoor, een week is nog aardig snel voor DX, heb wel eens 2 weken moeten wachten.

[Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 10-03-2010 15:20]

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
ThinkPadd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:11:
[...]

Volgens mij komt dat niet perse daar door hoor ;)

Ligt er maar net aan of ze al je items op voorraad hebben, en hoe snel ze het pakket klaar hebben.
hmm, ik denk het wel, al iets van 8x betseld bij DX en het duurt altijd meer dan 3 weken... (altijd op voorraad en binnen 3 dagen verzonden) Dit is echt het snelste ooit :P

Anoniem: 349304

Zolang je zending nog niet onderweg is, en het nog geen 60 dagen geleden is, kan je gewoon cancellen en doet DealExtreme een refund. Paypal betaalt dan keurig terug. Bij wordt het direct teruggeboekt op mijn creditcard, en als er geen andere betalingen zijn waar het bij de bank tegen verrekend wordt, storten ze het keurig op de bankrekening.
Voor een dergelijke zending zou ik inderdaad even opknippen in meerdere pakketjes

oke maar hoe cancel ik de bestelling dan?

[Voor 169% gewijzigd door Anoniem: 349304 op 10-03-2010 18:51]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Forum-tip: Naast elk bericht zie je deze knop: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/quote.gif
Daarmee kan je quoten ;)

Ga naar My Account, klik op je ordernummer onder Order # (invoice), Bovenaan geel gemarkeerd zie je dan Cancel Order.

• Mistraller
Compizfox schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:10:
Ofja pakketten, bij DX proppen ze alles in hun o-zo-machtige-oranje-bubbelenveloppen :P
Zeker nog nooit grote dingen besteld...? Ze hebben ook witte, die zijn van plastic. Ik kreeg laatst een zending met 2 aan elkaar geplakte A3 bubbelenveloppen.

Het blijft me steeds maar verbazen dat ik nog nooit transportschade heb gehad...

---------------

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 17:31
Compizfox schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:19:
OK, er kan dus wel aardig wat verschil in verzend-tijden zitten? Ik had namelijk verwacht dat m'n SmartQ5 gewoon 1 dag na dat andere pakje zou aankomen omdat hij ook precies 1 dag later verzonden is. Maar dat is vast te simpel gedacht :P

Ik weet wel dat ik geduld moet hebben hoor, een week is nog aardig snel voor DX, heb wel eens 2 weken moeten wachten.
Als je de Smart Q5 binnen hebt, ga je er dan nog een review over schrijven voor ons? :P

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Misschien wel, wordt een review voor op tuxplace.nl dan.

Maar ik heb hem nog niet binnen...

Anoniem: 323548

Ik ben wel koopverslaafd geraakt door dealextreme.com, heb deze lightsaber gekocht, maar je hebt er echt niets aan. Te groot voor je broekzak en te klein om iemand mee pijn te doen.

En fel is het helemaaaaal niet, in tegenstelling tot mijn $1.50 laser, die best fel was, maar de batterijen waren na 1 week al stuk minder vol, dus hij lasert niet meer maximaal. Ik heb de laser dan ook echt erg veel gebruikt tijdens alles.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hoe wou jij überhaupt iemand pijn doen met een lampje?

Ik heb ook een true 5 mw green laser, leuk ding, vooral met alkaline batterijen erin.

• Mistraller
Compizfox schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:09:

Ik heb ook een true 5 mw green laser, leuk ding, vooral met alkaline batterijen erin.
Tja, als je een 200mW red of green laser bestelt bij DX, daar kan je dingen mee aansteken. (Speciaal daarvoor verkoopt DX ook lucifers met zwarte kop)

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat wel pijn doet. Ze zijn niet voor niets verboden.

---------------

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De felheid van de lightsaber deed anders wel pijn aan mijn ogen
leuk onzin ding. katten waren er van onder de indruk :-)
Ik zag dat de saber ook voor wat dx punten te krijgen is.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lasers kunnen gevaarlijk (==pijnlijk) zijn ja, maar van zo'n lightsabre verwacht ik dat niet echt.

Ik heb 30 DX punten, maar alle dingen zijn uitverkocht...

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:45

Wildfire

Joy to the world!

Yikes. Na ruim anderhalve maand wachten alles op voorraad, op 9 maart bevestiging van DX dat het verzonden is. Op 10 maart vanaf Hong Kong Airport vertrokken en vandaag binnen -- da's snel!

[Voor 52% gewijzigd door Wildfire op 12-03-2010 14:08]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:25
Compizfox schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:24:
Lasers kunnen gevaarlijk (==pijnlijk) zijn ja, maar van zo'n lightsabre verwacht ik dat niet echt.

Ik heb 30 DX punten, maar alle dingen zijn uitverkocht...
30 punten, dat is nogal!

Zelf nog maar 3 punten. Ik bestel gewoon te vaak, van die bestellingen van 5 dollar waar je dus niets voor krijgt :P

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tja moet je even wachten en in 1 keer iets bestellen. 15 punten zijn ook van die Smart Q5 hoor, trouwens.

Verder heb ik geen 300 euro besteed, maar schrijf ik altijd reviews (krijg je 2 punten voor per review).

M'n SmartQ5 is binnen trouwens!

• Tonkey
Compizfox schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:10:
Tja moet je even wachten en in 1 keer iets bestellen. 15 punten zijn ook van die Smart Q5 hoor, trouwens.

Verder heb ik geen 300 euro besteed, maar schrijf ik altijd reviews (krijg je 2 punten voor per review).

Bedankt voor de tip, dat wist ik namelijk nog niet!
Dan gaat het wel snel met de punten ja, net al even 6 punten erbij!

Compizfox schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:03:
Forum-tip: Naast elk bericht zie je deze knop: [afbeelding]
Daarmee kan je quoten ;)

Ga naar My Account, klik op je ordernummer onder Order # (invoice), Bovenaan geel gemarkeerd zie je dan Cancel Order.
ik heb de order meteen cancelt.

ja maar kreeg vandaan een mail met het volgende:
Your order has been shipped from the fulfillment center

de vraag: ga ik nu nog mijn poen terug krijgen?
of maak ik nu geen kans meer.... :/

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dan ben je te laat geweest, hij is al verzonden.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

arnob schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:10:
De felheid van de lightsaber deed anders wel pijn aan mijn ogen
leuk onzin ding. katten waren er van onder de indruk :-)
Ik zag dat de saber ook voor wat dx punten te krijgen is.
Juist de niet felle lasers zijn gevaarlijk voor je ogen. Daarom zijn er ook andere regels voor groene en voor rode lasers.

/▌

• BamSlam_
  • Niet online
Compizfox schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:09:
Juist om die opmerking is het maar goed dat de sterkere lasers verboden zijn. Veel mensen beseffen gewoon de gevaren niet van dergelijke lasers. Lees dit artikel maar eens goed door.

[Voor 13% gewijzigd door BamSlam_ op 13-03-2010 10:10]

• ThinkPad

ThinkPad

Hij heeft het over dit lampje: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12996 niet over een laser ;)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat is gewoon een LED idd :p, batterijen vervangen wordt wel prijzig bij dat ding.

/▌

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Precies.

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Marzman schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:42:
Dat is gewoon een LED idd :p, batterijen vervangen wordt wel prijzig bij dat ding.
het is een led keychain ja.
batterijen prijzig? het is DX :-)
10x AG3 $1.85 link
100x AG3 $3,22 link
maar verwacht niet bij het 100 pack dat ze het allemaal doen als ik de reacties zo lees.

• BamSlam_
  • Niet online
Ah ja, je hebt gelijk. Maar overigens kun je ook met ledlampjes oogledsel oplopen. Ik heb hier bv. een lantaarntje liggen met een powerled erin waarop zo'n mooie gele sticker zit met een laser-waarschuwing. En dat is niet voor niets.. er komt een partij licht uit...

[Voor 6% gewijzigd door BamSlam_ op 13-03-2010 17:50]

• Schweino
BamSlam_ schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:50:
[...]

Maar overigens kun je ook met ledlampjes oogledsel oplopen.
offtopic:
Mooie woordspeling ;)

• Mistraller
BamSlam_ schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:50:
[...]

Ah ja, je hebt gelijk. Maar overigens kun je ook met ledlampjes oogledsel oplopen. Ik heb hier bv. een lantaarntje liggen met een powerled erin waarop zo'n mooie gele sticker zit met een laser-waarschuwing. En dat is niet voor niets.. er komt een partij licht uit...
Ik heb hier een heel stel van die mooie heldere ledjes, als ik daar in kijk als ze branden, dan heb ik toch echt even een vlek op mijn netvlies. Volgens mij is dat een teken dat je licht hebt gezien wat je ogen eigenlijk te fel vonden. (=kleine beschadiging)

---------------

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mistraller schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:51:
[...]

Ik heb hier een heel stel van die mooie heldere ledjes, als ik daar in kijk als ze branden, dan heb ik toch echt even een vlek op mijn netvlies. Volgens mij is dat een teken dat je licht hebt gezien wat je ogen eigenlijk te fel vonden. (=kleine beschadiging)
Dat gebeurd bij een oude 100 Watt lamp ook als je er recht in kijkt. Goed zal het niet zijn, maar ik denk dat je er niet zo snel blijvende schade aan overhoudt. De leds zijn gevaarlijk omdat de lichtsterkte veel groter is en sommige kleuren lasers daar reageert je oog minder op. Daarom zijn er andere eisen voor groene en voor rode lasers.

/▌

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Compizfox schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:10:

ik heb 60 punten, zonder reviews te schrijven :P .
(ik bestel regelmatig wel eens iets voor familie die zelf niet zo handig is daarmee)

ik heb alleen nog nooit iets van die punten gebruikt.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

M a r c o schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:01:
[...]

ik heb 60 punten, zonder reviews te schrijven :P .
(ik bestel regelmatig wel eens iets voor familie die zelf niet zo handig is daarmee)

ik heb alleen nog nooit iets van die punten gebruikt.
Ik krijg die vragen ook wel eens en dan vaak voor de wat duurdere gadgets. Maar daar begin ik niet aan, ik vind dat al spannend genoeg om voor mezelf te bestellen want je bestelling verdwijnt toch een paar weken in een zwart gat ;)

/▌

• Tonkey
Mistraller schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:46:

[...]

Passen doen ze wel, maar je blijft altijd een klein randje zien. Logisch ook, want anders zou je natuurlijk de protector nooit opgeplakt krijgen. Je phone openen is inderdaad even doorbijten, want het is lastig gepruts. Niet doen als je er onzeker over bent, want er kan uiteraard ook iets kapot gaan.

2.9 inch
2.8 inch
Die 2.8" en 2.9" zien er vrij lullig uit bij de hero :')
Veel, en veel te klein dus.

Ach, het was dan maar 2 euro maargoed, nu weer verder zoeken en paar weken wachten :P Al had ik zelf kunnen opzoeken en erachter kunnen komen dat de hero een 3.2" scherm heeft.

Zelf nagemeten wat de screenprotector nu is, dat is een 3.5-3.6 inch. Dus de 3.5" gekocht.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Marzman schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:28:
Ik heb een dvb-t adapter en een bluetoothadapter besteld gisteren. Ik ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren, Chinees nieuwjaar is in ieder geval weer voorbij :)
Bestelling binnen. Binnen twee weken, dat vind ik nog redelijk snel. Ik moest ook tekenen omdat het een pakketje uit het buitenland was. Volgens mij was dat ook de enige reden.

Bluetoothstick werkt prima (zie dat hier maar te vinden voor 1,44 euro :p ) en dat DVB-T ding moet ik nog proberen :)

/▌

• ThinkPad

ThinkPad

Die DVB stick kan je het beste met andere DVB software gebruiken (ProgDVB, AltDVB etc) want die bijgeleverde software is vaak maar crap :P

[Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 17-03-2010 14:11]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ThinkPadd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:08:
Die DVB Viewer kan je het beste met andere DVB software gebruiken (ProgDVB, AltDVB etc) want die bijgeleverde software is vaak maar crap :P
Het is een Scartversie, dus ik denk niet dat ik een viewer nodig heb ;) Die heb ik ook nog ergens liggen ja zo'n USB-stick (ook van dealextreme. Daarvoor kan ik dvbviewer wel eens proberen :) )

/▌

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Inderdaad, tegenwoordig moet ik ook altijd tekenen, eerst niet. Irritant, want als ik niet thuis ben als de postbode langs komt laten ze het niet bij de buren (zoals bij 'normale' pakketjes) maar brengen ze het weer terug naar het postkantoor, moet ik het zelf op komen halen.

Trouwens, mijn bestelling is ook verzonden:

- Chinees --> Europees verloopstekker (voor de lader van m'n SmartQ)
- Mini-USB male --> USB A female verloop (om de USB-host functionaliteit van m'n SmartQ te gebruiken)
- USB hubje

En een andere bestelling met:
- Screenprotector voor m'n SmartQ 5

Ik heb ook nog een tip voor het laden via USB: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2538
Volgens berichten in forum bij de SmartQ 5 @ DX moet ie passen.

[Voor 14% gewijzigd door Compizfox op 20-03-2010 16:33]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb al heel veel bij DX besteld, alleen 1 productgroep heb ik m'n twijfels over. Namelijk de accu's en batterijen. Ik ben nogal bang dat als ik ze oplaad, dat ze ooit kunnen gaan ontploffen/verbranden.
Nou wilt het natuurlijk zo zijn dat je meestal 's nachts oplaad...

Wat zijn de ervaringen van mensen hier daarover?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

ik heb op dx een grote bestellin gedaan waaronder thaise wensbalonnen of terwijl:
KongMing Candle Powered Flying Sky Lantern genoemd.
ze kosten 4.98 dollar p stuk omgerekent is dat 3,33 in euro.
maar als ik op marktplaats kijk dan kan je ze daar voor 2euro p stuk kopen :+
en vaak nog goedkoper als je er meer in een keer afneemt. ik ben goed genaait volgens mij door DX.com.

het eerste wat mij al opviel aan die site is dat ze gevestigt zijn in hong kong adres:
TO: DealExtreme
Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
Hong Kong

Dx.com hanteert USD Amerikaanse dollar....... zijn we met elkaar eens of niet?
ze zijn gevestigt in hongkong dus je zal denken als je op die site gaat shoppen
dat je betaalt in HKD (Hong Kong Dollar)
maar niet dus ze houden gewoon die USD aan :(

[Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 349304 op 17-03-2010 20:56]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De DVB-T ontvanger werkt ook goed. Er zat geen antenne bij maar die paste ook niet in de verpakking dus dat zal wel horen. Heb er een stuk coax op aangesloten en het werkte al, maar voor de netheid heb ik de antenne van mijn USB stick gebruikt (die is magnetisch en mijn vensterbanken zijn van metaal aan de buitenkant dus dit is een perfecte buitenantenne zo ;) )
Anoniem: 349304 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:46:
ik heb op dx een grote bestellin gedaan waaronder thaise wensbalonnen of terwijl:
en vaak nog goedkoper als je er meer in een keer afneemt. ik ben goed genaait volgens mij door DX.com.
Annuleer ze voordat ze opgestuurd worden. Er zit trouwens wel verschil in die ballonnen. Sommige zijn gevaarlijk (brandgevaar). Dus kan best dat ze bij DX beter zijn.
kmf schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:05:
Ik heb al heel veel bij DX besteld, alleen 1 productgroep heb ik m'n twijfels over. Namelijk de accu's en batterijen. Ik ben nogal bang dat als ik ze oplaad, dat ze ooit kunnen gaan ontploffen/verbranden.
Nou wilt het natuurlijk zo zijn dat je meestal 's nachts oplaad...

Wat zijn de ervaringen van mensen hier daarover?
Dat risico zal ongetwijfeld groter zijn dan bij de merkfabrikanten. Ik denk dat je niet zo veel hebt aan ervaringen omdat die dingen misschien bij 5 mensen ontploffen en bij 5000 goed werken. Als er dan 5 tweakers een accu hebben gekocht heb je niet zo veel aan die info.

[Voor 25% gewijzigd door Marzman op 17-03-2010 20:55]

/▌

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Ik heb twee setjes protected 18650's. Er van uitgaande dat het beveiligingscircuit werkt zal de spanning nooit gevaarlijk laag worden. De lader zorgt dat die niet te hoog wordt.
Vandaag zijn er 6 unprotected 18650's binnengekomen ter vervanging van mijn laptop accu. Hier zorgt het accucircuit voor de beveiliging.
Ik meen me te herinneren dat bepaalde merk-telefoonaccu's een tijdje berucht waren voor ontploffingsgevaar, dat zegt dus ook niet alles.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

MsG

Forumzwerver

Dat bluetooth stickje heb ik gister ook gekregen. Werkt prima en maakt gebruik van de windows bluetooth stack ipv dat je moeilijk moet doen met een gekraakte bluesoleil. Ook in Ubuntu werkt het prima. Verzenden duurt altijd wel eventjes bij DX. Verder niets dan lof.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 00:02
Iemand ervaring met het bestellen van net iets duurdere producten?

Wil een LED strip van 5 meter met een controller en afstandbediening kopen. Komt uit op +/- 70 dollar. Dus zo'n 60 euro.

Zit boven de 22 euro, dus wel 19% btw, maar onder de 150 euro, dus geen invoerrechten.
Ik wil niet het risico lopen om een boete te lopen en de btw heb ik er ook wel voor over, aangezien zo'n setje in NL al snel 300/400 euro kost. Nu zou dat 60 * 120% = 72 euro zijn?

Zouden jullie aanraden om zonder de gift optie te kopen? Denk dat het wel een redelijk groot pakketje wordt. Dus de controle zal waarschijnlijk wel scherper zijn?

Met al dat kleine spul heb ik verder nooit problemen gehad.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:57

USD en HKD scheelt een factor 8 ongeveer. In USD is alles al goedkoop. Als je echt dacht dat alles zo goedkoop zou zijn en ook nog gratis verzendkosten, was er geen belletje bij je gaan rinkelen? Schuld ligt toch echt bij jezelf.
DX is een internationale webshop, niet meer dan logisch dat ze USD hanteren.
Hier past maar 1 smiley bij: 8)7

[Voor 8% gewijzigd door Jimster op 19-03-2010 02:44]

• PoweRoy
  • Laatst online: 21:45

PoweRoy

funky!

...
ik ben goed genaait volgens mij door DX.com.
...
Whehe jij besteld wat en later blijkt dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen, dus je bent genaaid door DX.com. Zoiets heet orienteren.

USD houden ze aan omdat bijna alle bezoekers buitenlands zijn :) Waarschijnlijk de meerderheid amerikaan. Als ze het in HKD zouden aangeven zou iedereen eerst moeten omrekenen of zelfs al afhaken omdat ze moeten omrekenen.

back ontopic:
besteld: Flexible Joints Camera Tripod (Mid)
verstuurd: 6-3-2010
ontvangen: 16-3-210
ontvangen: (nog bij postkantoor die alleen open is tot 6uur :X)

[This space is for rent]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:45

Wildfire

Joy to the world!

Jimster schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 02:44:
[...]

USD en HKD scheelt een factor 8 ongeveer. In USD is alles al goedkoop. Als je echt dacht dat alles zo goedkoop zou zijn en ook nog gratis verzendkosten, was er geen belletje bij je gaan rinkelen? Schuld ligt toch echt bij jezelf.
DX is een internationale webshop, niet meer dan logisch dat ze USD hanteren.
Hier past maar 1 smiley bij: 8)7
Volgens de argumentatie van onze klager vind ik het nog vreemder dat 'ie deze vergissing heeft gemaakt. Zijn argument "het is een HK shop dus je gaat van HK dollar uit" leidt dan toch automatisch tot de vraag waarom de site in het Engels is? :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Malandro
Mijn bestelling is binnen! Heb nu de vismolen mogen ontvangen. Kan zeggen dat het er erg goed uitziet. Wel jammer was dat de kikkerprins (voor mijn jongste stiefdochter) helaas tijdens transport gesneuveld is.

1-3-2010 besteld en 17-3-2010 eigenlijk al afgeleverd (helaas niemand thuis en vandaag pas op het postkantoor kunnen halen).

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:51
Een aanrader voor eenieder die niet tevreden is over de geluidskwaliteit van zijn/haar iPod/iPhone:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30344

8-3 was ie verzonden en toen ik 16-3 terug kwam van vakantie was ie al binnen. Erg tevreden over m'n eerste bestelling hier. En zoals Fire69 een aantal pagina's terug al zei: je gaat meer bestellen, want ze zijn goedkoop en hebben best leuke dingen!

Hoop dat ze na de release de FiiO E7 ook gaan verkopen. Denk het wel, aangezien ze alle FiiO producten eigenlijk wel hebben :)

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-06 22:31
GH45T schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:24:
[...]
Volgende bestelling kon wel eens deze zaklamp worden voor op mijn mountainbike. Ben erg onder de indruk van de SSC P7 led in mijn EastwardYJ YJ-XFP7, enkel heb ik op de mountainbike meer aan wat meer flood en een compactere lamp. In het donker ga ik normaal ook nooit erg lang mountainbiken dus met de runtime kom ik wel uit, zeker als ik er een setje 3000mAh 18650's bij bestel.
En gisteravond besteld :)

De 3000 mAh 18650's zijn toch weer 2400 mAh 18650's geworden, de Trustfire real capacity 18650's om precies te zijn, dezelfde als ik bij mijn EastwardYJ SSC P7 lamp heb. Had ergens een review gevonden en daar leverde de 3000 mAh nauwelijks meer vermogen, vandaar deze weer gekozen, heb ik ook allemaal dezelfde.

Ben wel benieuwd hoeveel licht er uit een P7 komt zonder driver. Zit alleen een weerstandje tussen als ik het goed heb. Lekker compact ook, 4 cm dik en 13 cm lang. Was al verbaasd van de EastwardYJ met 2 maal een 18650 en de hoeveelheid licht, maar deze is nog weer een stukje kleiner.

Heb ook nog even zitten twijfelen om de Trustfire TR-1200 erbij te bestellen, maar dat heb ik niet gedaan. Twee zaklampen met veel licht kan ik nog wel gebruiken, aan een derde heb ik voorlopig niet zoveel. Daarnaast heb ik ook nog altijd een Maglite 3D Led om mee te timmeren en voor als ik lang met batterijen wil doen.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

PoweRoy schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:34:
[...]

Whehe jij besteld wat en later blijkt dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen, dus je bent genaaid door DX.com. Zoiets heet orienteren.

USD houden ze aan omdat bijna alle bezoekers buitenlands zijn :) Waarschijnlijk de meerderheid amerikaan. Als ze het in HKD zouden aangeven zou iedereen eerst moeten omrekenen of zelfs al afhaken omdat ze moeten omrekenen.
Op het moment dat je wilt afrekenen staat er ook:
For customers in some countries (Canada, UK, HK, etc), PayPal automatically converts USD amounts to your home currency. PayPal will show the details during check out.

/▌

• Limoncello
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09-2020
Als tevreden koper bij DX wilde ik nog even vermelden dat alle prijzen automatisch in Euro's worden omgezet op je scherm met een kleine plug-in voor Firefox. Mogelijk is dit al in verschillende andere bijdragen aan de orde gekomen, maar ik wil dit handige tooltje toch even vermelden.
Heel aardig en erg functioneel is de Wishlist-optie om later nog eens terug te komen op deze site, ook vanuit andere computers en om eventueel een bestelling te doen.

[Voor 8% gewijzigd door Limoncello op 19-03-2010 15:02]

is er een webshop die nog goedkoper is dan DX.com?

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 15:33

JamesB009

Sjimmeh!!

Vandaag mijn net bestelde TomTom houder binnegekregen. \o/

Wat houd ik toch van DealExtreme. Laatste tijd ook redelijk snel met inpakken en verzenden. :D

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 349304 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:46:
is er een webshop die nog goedkoper is dan DX.com?
focalprice, popbuying, budgetgadgets, ebay. Soms is DX goedkoper, soms niet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• mux
  • Laatst online: 06-06 15:53

mux

99% efficient!

GH45T schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:06:
[...]

En gisteravond besteld :)

De 3000 mAh 18650's zijn toch weer 2400 mAh 18650's geworden, de Trustfire real capacity 18650's om precies te zijn, dezelfde als ik bij mijn EastwardYJ SSC P7 lamp heb. Had ergens een review gevonden en daar leverde de 3000 mAh nauwelijks meer vermogen, vandaar deze weer gekozen, heb ik ook allemaal dezelfde.

Ben wel benieuwd hoeveel licht er uit een P7 komt zonder driver. Zit alleen een weerstandje tussen als ik het goed heb. Lekker compact ook, 4 cm dik en 13 cm lang. Was al verbaasd van de EastwardYJ met 2 maal een 18650 en de hoeveelheid licht, maar deze is nog weer een stukje kleiner.

Heb ook nog even zitten twijfelen om de Trustfire TR-1200 erbij te bestellen, maar dat heb ik niet gedaan. Twee zaklampen met veel licht kan ik nog wel gebruiken, aan een derde heb ik voorlopig niet zoveel. Daarnaast heb ik ook nog altijd een Maglite 3D Led om mee te timmeren en voor als ik lang met batterijen wil doen.
Hm, 3000 mAh uit een 18650 klinkt ook wel als redelijk overtrokken. 2350-2400 is wat er tegenwoordig uit kan worden geperst voor redelijke prijzen. Meer haal je enkel door gevaarlijk te overladen.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-06 22:38
Heeft DA nog een adres voor support? Ze claimen we binnen 48 uur te reageren, maar dat is natuurlijk 48 chinese uren :+

Ik heb 2 support tickets gemaakt maar nooit antwoord op gehad.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
JamesB009 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 01:02:
Vandaag mijn net bestelde TomTom houder binnegekregen. \o/
Wat heb je precies besteld? Als ik naar TomTom zoek, dan vind ik niet zo veel.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

• NimRod1337
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38

het eerste wat mij al opviel aan die site is dat ze gevestigt zijn in hong kong adres:
TO: DealExtreme
Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
Hong Kong

lol .. niet te geloven dat je zo'n inkijk geeft in je eigen.. tja hoe verwoord ik dat nou aardig. 8)7 :X .

Trouwens de Sky Lanterns zijn 4.98 per 2

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dank! :) Ah, je meldt daar nog steeds niet wat je nu eigenlijk hebt besteld. ;)

Dit krijg je over het algemeen toch niet langs de douane? Lijkt 'iets' te veel op het origineel.

[Voor 9% gewijzigd door pven op 20-03-2010 16:23]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dit:
Compizfox schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:58:
...
- Chinees --> Europees verloopstekker (voor de lader van m'n SmartQ)
- Mini-USB male --> USB A female verloop (om de USB-host functionaliteit van m'n SmartQ te gebruiken)
- USB hubje
...

[Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 20-03-2010 16:32]

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

Ons pap moest mini-usb kabeltjes hebben, dus ik besteld. Zijn ze aangekomen, zit ie te mauwen van het werkt niet en het past niet eens. Stomme Hong Kong prul van jou met je goedkope site dit en dat ...

Ik denk wat een klets, laat eens zien wat je wil. Pakt ie zijn HTC HD2 met Micro-USB, pfffffffffffffffffffffff....

Opnieuw bestelling, dit is al de 20ste ongeveer. Nog nooit problemen gehad, echt alleen maar lof over DX. Ook toen een artikel op was, hebben ze het geld netjes en snel teruggedaan naar me PayPal.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Schweino
En volgens mij wilde je weten welke SKU er besteld was door JamesB009 in "Ervaringen met DealExtreme.com" mbt zijn TomTom houder (en ik ook wel eigenlijk), en niet wat Compizfox besteld heeft.

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07-2022
Evil.bean schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 01:59:
Iemand ervaring met het bestellen van net iets duurdere producten?

Wil een LED strip van 5 meter met een controller en afstandbediening kopen. Komt uit op +/- 70 dollar. Dus zo'n 60 euro.

Zit boven de 22 euro, dus wel 19% btw, maar onder de 150 euro, dus geen invoerrechten.
Ik wil niet het risico lopen om een boete te lopen en de btw heb ik er ook wel voor over, aangezien zo'n setje in NL al snel 300/400 euro kost. Nu zou dat 60 * 120% = 72 euro zijn?

Zouden jullie aanraden om zonder de gift optie te kopen? Denk dat het wel een redelijk groot pakketje wordt. Dus de controle zal waarschijnlijk wel scherper zijn?
Ik heb zelf in één bestelling tweemaal de variant zonder controller besteld (sku 14963) en nog wat klein spul erbij, was totaal van dik $170 en dat kwam zonder problemen aan. De ledstrips op rol zijn vrij dun en ook niet heel groot/breed, dus het pakketje was dan ook niet bijzonder opvallend qua formaten. Tevens is de vermelde waarde op het pakket altijd maar een paar HKD. De kans dat de douane het er dan uit pikt is dus vrij klein.

Moet er bij zeggen dat ik 'm bij deze bestelling ook wel een beetje zat te knijpen of die eruit werd gehaald of niet. Achteraf nergens voor nodig geweest, later nog een aantal pakketten ontvangen die groter waren (wel minder waarde), maar er ook niet zijn uitgepikt.

• ThinkPad

ThinkPad

Wat zijn nou goede oordopjes van Dealextreme (3.5mm stekker)?

Ik wil namelijk goede oordopjes hebben voor m'n iPhone (normaal of in-ear, maakt me niet zoveel uit).

Heb al eens eerder deze: http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.3396 gekocht, maar dat geluid is me net iets te weinig. Er zit te weinig bass in (en ik luister graag Hardstyle dus dan wil je wel bass ;) )

Ik zag ook dat ze Sennheiser oordopjes hebben: http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.24913 (Of ze nou echt of nep zijn weet nog niemand), iemand daar toevallig ervaring mee (met deze van DX :P de 'echte' geloof ik wel dat ze goed zijn)

Het maakt me eigenlijk niet uit welk merk het is, als ze maar goede kwaliteit zijn voor een niet te hoge prijs.

Die namaak iPod / iPhone oordopjes troep heb ik geen belang bij.

Ik ben de originele iPhone oordopjes gewend, dus als ze ongeveer die bass hebben (of beter natuurlijk :9 ) dan is het goed.

[Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 20-03-2010 22:45]

• Mistraller
NimRod1337 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:15:
[...]

lol .. niet te geloven dat je zo'n inkijk geeft in je eigen.. tja hoe verwoord ik dat nou aardig. 8)7 :X .

Oh ja dat is die zooi die ik na nieuwjaar in de bossen vond hier -O-

the frames of this lantern are all made by small iron wire

Dit is nou net één van die producten die ze wat mij betreft lekker in Azie mogen laten... :(

http://marcel.reinieren.net/2010/01/chinese-lampionen.html

---------------

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

ThinkPadd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 22:37:

Ik wil namelijk goede oordopjes hebben voor m'n iPhone (normaal of in-ear, maakt me niet zoveel uit).

Heb al eens eerder deze: http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.3396 gekocht, maar dat geluid is me net iets te weinig. Er zit te weinig bass in (en ik luister graag Hardstyle dus dan wil je wel bass ;) )

Ik zag ook dat ze Sennheiser oordopjes hebben: http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.24913 (Of ze nou echt of nep zijn weet nog niemand), iemand daar toevallig ervaring mee (met deze van DX :P de 'echte' geloof ik wel dat ze goed zijn)

Het maakt me eigenlijk niet uit welk merk het is, als ze maar goede kwaliteit zijn voor een niet te hoge prijs.

Die namaak iPod / iPhone oordopjes troep heb ik geen belang bij.

Ik ben de originele iPhone oordopjes gewend, dus als ze ongeveer die bass hebben (of beter natuurlijk :9 ) dan is het goed.
Ik heb zelf van die Kanen oordopjes, die bevallen best goed!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Soow, eindelijk mijn bestelling compleet binnen na 3 weken :P

Goodies:
3x USB SATA/IDE Cable Set
2x Virtual 5.1-Surroundcard USB

Batterijen en lader:
TrustFire All-in-One Charger
2x TrustFire Protected 18650
UltraFire 3.6/3.7V Battery Charger
Soshine 3.0V CR123A Batteries

Lampies:

UltraFire C9 SSC P7-C
SpiderFire SSC P7 SSC P7-C
TrustFire TR-1200 HA-III 5*Cree Q5-WC 1200-Lumen :9~
UltraFire C3 Cree
Romisen RC-T6 6*Cree Q4-WC :9~

De TR-1200 en RC-T gaan nu elke avond mee wanneer ik de hond uit laat in de weilanden.
Wat een bak licht geven die dingen, voor mij nooit meer een maglite.... :P
De spiderfire is echt ongelofelijk voor zo'n klein ding, de C9 word gemod voor direct dirve en zal hopelijk nog meer licht geven dan de Spiderfire.

[Voor 5% gewijzigd door arjants op 21-03-2010 16:08]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• GH45T
Hoe groot is dat verschil nu tussen de TR-1200 en een SSC P7 lamp?

Heb nu dus de EastwardYJ YJ-XFP7 en dezelfde SpiderFire is onderweg, deze komt op mijn mountainbike terecht.

Maar kun je eens beschrijven, of liever nog, foto's maken van de beamshots?

Toen ik enkele dagen geleden mijn bestelling plaatste heb ik ook nog zitten twijfelen om de TR-1200 meteen mee te laten komen, maar de EastwardYJ geeft al bakken licht, daar is mijn Maglite echt helemaal niets bij.

• arjants
  • Niet online
De TR-1200 heeft veel meer throw dan de single P7.
Beide hebben genoeg flood om mee te wandelen maar de TR-1200 komt minimaal 2x zo ver.
Beide gaan ongeveer 1,5 uur mee, TR-1200 met 2x 18650, de P7 met 1x 18650.

Zal vanavond eens wat beamshots proberen te maken

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• GH45T
arjants schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:28:
De TR-1200 heeft veel meer throw dan de single P7.
Beide hebben genoeg flood om mee te wandelen maar de TR-1200 komt minimaal 2x zo ver.
Beide gaan ongeveer 1,5 uur mee, TR-1200 met 2x 18650, de P7 met 1x 18650.

Zal vanavond eens wat beamshots proberen te maken
In throw is de P7 inderdaad niet zo goed, maar ligt ook erg aan de gebruikte reflector en grootte van de lamp.

De P7 in mijn EastwardYJ heeft een vrij grote reflector en schijnt dan ook best ver, 's nachts zie je op 200 meter nog van alles oplichten. Bij de Spiderfire verwacht ik veel meer flood, wat ook handiger is voor het mountainbiken.

Heb de foto al eens gepost hier, maar hier nogmaals een vergelijking van mijn Maglite 3D LED met 3 Duracell Ultra D-cells tegenover de EastwardYJ SSC P7 met 2 Trustfire 2400mAh 18650's:

Boven de SSC P7, onder de Maglite. Toch wel veel verschil :P

Maar alvast bedankt voor de vergelijking! Beamshots zijn helemaal geweldig als je die wil maken, maar in mijn ervaring pakken eenvoudige camera's dit niet altijd even fijn.

[Voor 7% gewijzigd door GH45T op 21-03-2010 16:49]

• arjants
  • Niet online
Ga vanavond wel een poging voor je wagen.
De TR-1200 ligt nog in de auto maar de FlashMax G175 is vergelijkbaar met 5x Q5.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb zojuist even mijn bestellijst geëxporteerd via de website naar OpenOffice. Heb alles apart besteld, heel soms twee dingen. Wel altijd een Drop Shipment and Gift Service erbij :) Bijna alles was voor mezelf behalve die Wii Batterij oplader en het horloge.

SKU - HeadLine - Category
32581 USB Male Type A to Mini USB 5-Pin Adapter Cable Cables & Adapters
32709 USB Male to Mini USB Male Adapter Cables & Adapters
11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) Bluetooth & IrDA
10337 Divers Suit Material Super Protective Laptop Bag (for 12.1-inch Wide Screen) Laptop Gadgets
26313 Retractable USB to Micro 5P Data/Charging Cable (60CM-Length) Cables & Adapters
4319 In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange) Speakers & Earphones
22505 Protective Leather Flip-Open Case for Nokia 5800 (Black) Leather Cases
20484 Rinco LCD Screen Protector for Nokia 5800 Cell Phones Screen Protectors
20339 72-LED Blue Light Matrix Stainless Steel Watch/Wristwatch (Silver) Watches
3807 Screen Protector for 2.6-inch Digital Camera LCD Screen Protectors
3333 Blue Light 2 x 2800mAh Battery Packs with Dual Controller USB Charging Station for Wii Wii Accessories
10333 Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen) Laptop Gadgets
8980 GP ReCyko Rechargeble AAA 1.2V 800mAh Battery (4-Pack) Batteries
2185 Mini For iPod Speaker Barrel-Style Speakers
12379 3600mAh Rechargeable Battery Pack for Xbox 360 Controllers Xbox Accessories
4670 Mini USB Data and Charging Adapter for Shuffle-2 (White) Cables & Adaptors
1888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) Special Services
8746 GP ReCyko+ Rechargeble 1.2V AA Rechargeable Batteries (4-Pack) Batteries

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• arjants
  • Niet online
GH45T schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:38:
[...]
Beamshots zijn helemaal geweldig als je die wil maken, maar in mijn ervaring pakken eenvoudige camera's dit niet altijd even fijn.
Inderdaad niet de makkelijkste manier om de verschillen te laten zien.
Beamshots heb ik in het andere topic geplaatst om deze schoon te houden:
arjants in "Maglite, kloon, of anders?"

teaser:

• Mistraller
NeoMe schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:23:
Ik heb zojuist even mijn bestellijst geëxporteerd via de website naar OpenOffice. Heb alles apart besteld, heel soms twee dingen. Wel altijd een Drop Shipment and Gift Service erbij :) Bijna alles was voor mezelf behalve die Wii Batterij oplader en het horloge.
Uh....volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling van dit topic? Als iedereen zijn bestellingen gaat posten wordt het nogal een opsomtopic.

---------------

• ThinkPad

ThinkPad

Iemand een idee of DX ook dit soort stickers: https://www.btowstore.com...-Live-Electrical-equi.gif heeft? (Hoeft niet perse die te zijn, zoek gewoon wat leuke stickers om m'n laptop te pimpen).

Heb overigens vorige week iPhone dock besteld (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33390 ) bevalt goed, ziet er ook chique uit, zwarte iPhone met zwarte dockingstation.

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:46
@Mistraller: Maakt dat wat uit dan? Hij zegt toch wat die van die bestelling wat mist en aangezien het DealExtreme betreft lijkt me het een goede plaats om het hier heen te zetten. ;)

• ksborg
Iemand een idee of dealextreme ook een iPod line-out kabeltje verkoopt (male/male)? Ik heb wel gezocht, maar kon nog niet veel bijzonders vinden. Heb nu de FiiO E1 aan m'n iPod hangen, wil de E5 proberen vanwege bass boost functie. Maar die wil ik niet aansluiten via de headphones uitgang van de iPod...

Ben benieuwd.

Heb trouwens wel een male/female gevonden... Maar vind die vrij lomp. Heb hem dan liever met een kort kabeltje ertussen. Ik weet dat FiiO 'm ook moet maken, maar kan 'm tot op heden niet vinden :'(

NimRod1337 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:15:
[...]

ik vertegenwoordig dat op deze manier met een vrolijk liedje......
http://www.youtube.com/watch?v=-2bXu2wU-_k
mwaa het liedje zegt genoeg :+

• lasharor
  • Registratie: December 2004

lasharor

7 december 2004

ksborg schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:25:
Iemand een idee of dealextreme ook een iPod line-out kabeltje verkoopt (male/male)? Ik heb wel gezocht, maar kon nog niet veel bijzonders vinden. Heb nu de FiiO E1 aan m'n iPod hangen, wil de E5 proberen vanwege bass boost functie. Maar die wil ik niet aansluiten via de headphones uitgang van de iPod...

Ben benieuwd.

Heb trouwens wel een male/female gevonden... Maar vind die vrij lomp. Heb hem dan liever met een kort kabeltje ertussen. Ik weet dat FiiO 'm ook moet maken, maar kan 'm tot op heden niet vinden :'(
Ebay werkt voor zo'n dingen vaak beter.

http://cgi.ebay.nl/3-5mm-...em4a9d952c63#ht_548wt_939

• ThinkPad

ThinkPad

ksborg schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:25:
Iemand een idee of dealextreme ook een iPod line-out kabeltje verkoopt (male/male)? Ik heb wel gezocht, maar kon nog niet veel bijzonders vinden.
Beter zoeken, hier: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.505 staan er wel een paar namelijk ;)

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-05 17:45

AlexanderB

7800 rpm

ThinkPadd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 22:37:
http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.3272
deze hebben lekker veel bass, mijn setje is helaas gesneuveld door eigen lompigheid. (iets met kluwe kabels, trekken en krak)
nieuwe zijn al 3+ maanden onderweg maar lost in transit, ga binnenkort gewoon apart een nieuw setje bestellen, want het slaat nergens op dat mn pakket niet aankomt (volgens dx waarschijnlijk niet door de douane komt?? dan word het toch juist in beslag genomen?? ipv dat het terug naar dx gaat)
ThinkPadd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:59:
Iemand een idee of DX ook dit soort stickers: https://www.btowstore.com...-Live-Electrical-equi.gif heeft? (Hoeft niet perse die te zijn, zoek gewoon wat leuke stickers om m'n laptop te pimpen).
die, maar dan zonder onderschrift heb ik gewoon bij de bouwmarkt gehaald, +/- 5 euro, ik betwijfel of DX dr veel af haalt qua prijs als ze het al hebben...

[Voor 34% gewijzigd door AlexanderB op 23-03-2010 23:50]

• ksborg
Voor de duidelijkheid: het gaat niet om een simpel 2x 3,5mm kabeltje maar een Line-out kabel. Zoiets:

Dank voor het meedenken, maar dit soort kabeltjes kan ik er dus niet vinden. Was alleen benieuwd of ik wat over het hoofd zag ;).

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

AlexanderB schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:48:
[...]

http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.3272
deze hebben lekker veel bass, mijn setje is helaas gesneuveld door eigen lompigheid. (iets met kluwe kabels, trekken en krak)
nieuwe zijn al 3+ maanden onderweg maar lost in transit, ga binnenkort gewoon apart een nieuw setje bestellen, want het slaat nergens op dat mn pakket niet aankomt (volgens dx waarschijnlijk niet door de douane komt?? dan word het toch juist in beslag genomen?? ipv dat het terug naar dx gaat)
Haha, Sonun! Met roze earbuds nogwel :+

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ligt het aan mij of verstuurd DX steeds vaker halve orders, om later de rest nog na te sturen ?

• Schweino
Ze hebben sowieso weinig in stock de laatste tijd valt me op. Hoewel de items volgens de site wel op voorraad zijn blijkt na bestelling dat dit niet het geval is.
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee