Ervaringen met DealExtreme.com Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 78.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm, had 2 bestellingen gedaan.

De eerste had ik ongeveer een week nadat het was verzonden binnen, best netjes. De 2e order was opgesplitst in 2 verzendingen. De eerste zending had ik iets langer dan een week na verzenden binnen, op de andere zending wacht ik nu al 2 weken (geteld na verzending) :(

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 29-01-2010 21:37 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 22:58
Je moet niet :( kijken, zo gaat het nou eenmaal bij DX, de ene keer snel, de andere keer niet.
Wil je het snel, betaal je het duur hier om de hoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 20:28
Hier ook louter goede ervaringen, bestel er ruim een jaar nu, duurste order onlangs ontvangen, $110,--

Alleen nog 1 hardnekkig issue openstaan.

De volgende 2 laders besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25169
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25172

Maar ik ontving 2 laders een een AC plug (US helaas).

Een ervan is deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7479, de andere (doosje en type hetzelfde) kan ik niet vinden. Wel exact voor de juiste 2 accu's.

Nadat de case gesloten was, en er nieuwe verzonden zouden worden, was ik vol verwachting toen het pakketje binnenkwam. En wat denk je, weer de verkeerde! Ik had in de eerste case al aangegeven dat ze waarschijnlijk een verkeerde batch hebben zitten stickeren of zo. Want ik ontving al eens eerder een fout artikel maar dat had tenminste ook een ander SKU nummer op de sticker.

Nu dus maar weer een case aangemaakt, en wachten...inmiddels al met 4 laders die ik aan niemand kwijt kan. (AC lader voor accu voor HTC S200 aka prophet en HTC P3300 aka artemis) Ook doen ze het prima met een verloopstukje naar EU plug 220v (87 cent bij DX)

Maar goed.

Ik ben wel heel blij met mijn nieuwe zaklamp, (Ultrafire Cree http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4452) en mijn extra accu voor de Canon Ixus 75 (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2482)

Kwaliteit zoals je het niet eens zou verwachten van DX :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mistraller op 29-01-2010 23:35 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 02:09

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb ook al voor honderden euro's daar besteld. Echter heb ik nu 2 orders die nog niet aangekomen zijn die de 1e week van december besteld zijn. Ze zijn via de site ook niet te tracken. Ik heb ze een mailtje gestuurd 3 dagen geleden, maar nog geen reactie op ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Ik heb 12 dagen geleden voor het eerst een bestelling bij DX geplaatst.
Vandaag ontvangen en ik ben er zeer over te spreken!

Ga er zeker vaker wat bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb even een vraagje dat niet echt met DX te maken heeft, maar wel met de import van die contreien. :)

Ik ben zwaar aan het twijfelen om deze 2DIN dvd-spelert aan te schaffen.
Echter is het met verzending al iets van een 350€.

Als ik pech heb, en het pak wordt bij de douane tegengehouden, hoeveel zou er dan kunnen bijkomen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dan moet je even kijken in wat voor categorie die dvd speler valt, en wat het tarief daarvoor is.
Ik heb eens begrepen dat je voor fotoapparatuur grofweg 25% extra mag rekenen aan importheffing en btw.
Als voor die dvd speler een vergelijkbaar tarief van toepassing is, zit je dus al op een 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:41
Fire69 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:18:
Ik heb even een vraagje dat niet echt met DX te maken heeft, maar wel met de import van die contreien. :)

Ik ben zwaar aan het twijfelen om deze 2DIN dvd-spelert aan te schaffen.
Echter is het met verzending al iets van een 350€.

Als ik pech heb, en het pak wordt bij de douane tegengehouden, hoeveel zou er dan kunnen bijkomen? :/
heb je zelf al gegoogled of op http://www.douane.nl/ gekeken?

Beetje research zelf doen is wel handing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-04 15:34
Anoniem: 323548 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:45:
[...]
Heel erg bedankt, maar vind € 65,- toch net iets te duur. Een goedkope voor € 25,- zal vast niet de moeite waard zijn, omdat die veel minder cool en vooral kleiner zal zijn.

[...]
Bij de Action in Nederland waren ze ook maar €1,- per stuk inclusief doosje en reserve-oortjes trouwens. Misschien hebben ze ze nog.
Die dingen van de Action komt echt waar-de-loos geluid uit. Absoluut geen aanrader, zelfs niet voor 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
M a r c o schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:24:
dan moet je even kijken in wat voor categorie die dvd speler valt, en wat het tarief daarvoor is.
Ik heb eens begrepen dat je voor fotoapparatuur grofweg 25% extra mag rekenen aan importheffing en btw.
Als voor die dvd speler een vergelijkbaar tarief van toepassing is, zit je dus al op een 90 euro.
Ja, had ondertussen ook al zoiets gevonden. Had verwacht dat het moeilijker te vinden zou zijn, met al die douane-regeltjes en zo. :P

Zal maar rekenen op 100€ extra. Begint wel al een duur ding te worden om over te laten komen uit China. :/
pacificocean schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:32:
[...]

heb je zelf al gegoogled of op http://www.douane.nl/ gekeken?

Beetje research zelf doen is wel handing
Ja dus, maar een beetje first-hand ervaringen zijn altijd interessant om weten.

Bedankt voor de behulpzame post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Weet iemand of DealExtreme ook namaak Klik-aan-Klik-uit setjes heeft?

Je ziet ze vaak bij de Action enzo nog wel eens liggen, maar misschien heeft Dealextreme ze nog goedkoper :D

Ik heb zelf al wat zitten neuzen op hun site, maar ik vind het zoeken vaak nogal lastig omdat het vaak anders heet dan je verwacht, en het niet altijd in de goede categorie staat :+

En om deze post nog enigszins nut te geven, ik heb inmiddels al 10x wat besteld bij Dealextreme, en het gaat altijd goed, ene keer wat langer dan de andere maar het komt altijd aan.

Zit nu op 15 DX points (5 active, 10 pending)

[ Voor 24% gewijzigd door ThinkPad op 03-02-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
ThinkPadd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:11:

Je ziet ze vaak bij de Action enzo nog wel eens liggen, maar misschien heeft Dealextreme ze nog goedkoper :D

Ik heb zelf al wat zitten neuzen op hun site, maar ik vind het zoeken vaak nogal lastig omdat het vaak anders heet dan je verwacht, en het niet altijd in de goede categorie staat :+

En om deze post nog enigszins nut te geven, ik heb inmiddels al 10x wat besteld bij Dealextreme, en het gaat altijd goed, ene keer wat langer dan de andere maar het komt altijd aan.

Ik zou er niet op rekenen, als je ze al vind dan is het met US plug. Dus dan ziet het er niet uit, want dan zou je aan 2 kanten verloopjes nodig hebben.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ze hebben ook genoeg spullen met EU-pluggen hoor.
De lader voor mijn helicopter is gewoon EU-versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-05 20:08

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dit komt er het dichtste bij: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27126 Schijnt nieuw te zijn dus misschien komen er ook externe setjes aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Ja dat is niks inderdaad als je aan beide kanten een verloopstekker moet hebben :P

En die van Mr_gadget zit ook nog eens op een andere frequentie (315Mhz terwijl KaKu volgens mij op 433Mhz zit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 22:25
Bestelling binnen :)

19e januari besteld, 25 januari verzonden, afgelopen maandag geleverd (1 feb).

Accu + lader voor Wii Balance Board
en 2 controller adapters, PS2 => GCN

Nu nog ns uitproberen of het spul zelf wat is

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-05 19:33
Zojuist ook weer een pakketje ontvangen; 4x AA Soshine oplaadbare batterijen (heb er al een aantal thuis liggen, bevallen prima) Zelf al een stuk of 11 orders besteld bij DX vaak van meer dan 1 product; niets dan lof tot nu toe. Komt altijd aan, met wat geduld, en door goed de reviews te lezen is het praktisch altijd dik in orde met de kwaliteit van het artikel.

Nou ik ga weer verder wachten op mijn water pistool . Kijken of dat de katten een beetje uit de tuin wil houden van de zomer >:)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-05 09:01

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik ga er (zeer) binnenkort iets bestellen en als ik dit zo lees en ook de ervaring binnen mijn vriendengroep hoor is dat heel erg positief! Ongelooflijk :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb laatst een USB gamepad gekocht voor de PC, 8 dollar ofzo. Prima spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 21:36

CasGas

.

Net maar een eerste bestellen gedaan met een paar dingentjes:

Black Flashlight Keychain 22000mcd 10-pack KENJOD
YONGNUO YN460 Speedlite Flash with Stands + Soft Pouch (Slave Mode/Index 33/5600K/4*AA)
Red Laser Point Pen (2xAAA)

Is kijken of we het binnen gaan krijgen en anders is het maar pech voor die 37 euri :)

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Je krijgt het sowieso binnen, het duurt alleen even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Mistraller schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:32:
Hier ook louter goede ervaringen, bestel er ruim een jaar nu, duurste order onlangs ontvangen, $110,--

Alleen nog 1 hardnekkig issue openstaan.

De volgende 2 laders besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25169
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25172

Maar ik ontving 2 laders een een AC plug (US helaas).

Een ervan is deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7479, de andere (doosje en type hetzelfde) kan ik niet vinden. Wel exact voor de juiste 2 accu's.

Nadat de case gesloten was, en er nieuwe verzonden zouden worden, was ik vol verwachting toen het pakketje binnenkwam. En wat denk je, weer de verkeerde! Ik had in de eerste case al aangegeven dat ze waarschijnlijk een verkeerde batch hebben zitten stickeren of zo. Want ik ontving al eens eerder een fout artikel maar dat had tenminste ook een ander SKU nummer op de sticker.

Nu dus maar weer een case aangemaakt, en wachten...inmiddels al met 4 laders die ik aan niemand kwijt kan. (AC lader voor accu voor HTC S200 aka prophet en HTC P3300 aka artemis) Ook doen ze het prima met een verloopstukje naar EU plug 220v (87 cent bij DX)
Mijn case is alweer met succes gesloten, met de grootste excuses hebben ze alsnog de juiste opgestuurd. En de verkeerde (4 stuks inmiddels) mag ik houden.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:18
Ik zit inmiddels op de 415 punten en alles is ontvangen, dus ja, ze zijn betrouwbaar :P

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Laatst online: 13-05 19:27
Ik neem aan dat als je gisteren besteld heb je het niet voor zaterdag binnen hebt? Anders ben ik iets te laat met mijn bestelling voor carnaval :(

[ Voor 32% gewijzigd door MPeek op 08-02-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 21:34
Of ruim op tijd voor carnaval 2011 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Laatst online: 13-05 19:27
RikTW schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:10:
Of ruim op tijd voor carnaval 2011 ;)
Is het totaal onmogelijk of is er misschien nog hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 16:20
Voor carnaval 2011 is het wel op tijd. Verder als je heel veel geluk hebt heb je het voor zaterdag en anders als nog naar de feestwinkel wat kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
MPeek schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:09:
Ik neem aan dat als je gisteren besteld heb je het niet voor zaterdag binnen hebt? Anders ben ik iets te laat met mijn bestelling voor carnaval :(
Nee. Soms kan het enkele weken duren voordat het aankomt.

Volgens mij versturen ze het maar als ze een hele hoop bestellingen hebben, maar dan meteen met reusachtige massa's. Dat om kosten te sparen.

Het zou immers zowat onmogelijk zijn alle bestellingen gratis te versturen, als ze iedere bestelling apart versturen van uit China.
MPeek schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:13:
[...]

Is het totaal onmogelijk of is er misschien nog hoop?
Het is niet onmogelijk. Soms zijn ze rete snel. Maar ga er maar van uit dat je het zaterdag nog niet hebt ;) .

[ Voor 19% gewijzigd door Dutchman140 op 08-02-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:08
Dutchman140 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:16:
[...]

Het zou immers zowat onmogelijk zijn alle bestellingen gratis te versturen, als ze iedere bestelling apart versturen van uit China.
Ik heb meerdere keren gelezen dat de Chinese overheid de export stimuleerd door o.a. gratis verzending, daarom kunnen DealExtreme en FocalPrice gratis verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
DX is een geweldige shop, maar bestel er niet als er sprake is van een deadline ofzo. Levertijden variëren bij mij tussen 2 en 4 weken, maar als ze iets moeten backorderen kan het makkelijk nog langer duren. In dat geval sturen ze wel meteen op wat wel leverbaar is.

bovenstaande is volgens mij al vaker gezegd in dit topic :-)

[ Voor 43% gewijzigd door Henk007 op 08-02-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Chillz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:39:
Bestelling binnen :)

19e januari besteld, 25 januari verzonden, afgelopen maandag geleverd (1 feb).

Accu + lader voor Wii Balance Board
en 2 controller adapters, PS2 => GCN

Nu nog ns uitproberen of het spul zelf wat is
Hoe is die accu lader voor Wii board? Ik wil deze misschien zelf ook kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
  • Laatst online: 15-08-2023
thaan schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:19:
[...]

Ik heb meerdere keren gelezen dat de Chinese overheid de export stimuleerd door o.a. gratis verzending, daarom kunnen DealExtreme en FocalPrice gratis verzenden.
Ja dat zou inderdaad ook kunnen :) . Ik wist het niet zeker. Op een andere site gelezen dat ze wachten tot ze heel veel bestellingen hebben zodat ze een container vol kunnen proppen.

Kan bovendien ook een combinatie van beiden zijn :) .

@hieronder: werkt gewoon hoor :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchman140 op 08-02-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Is DX bij jullie nu ook down? www2.dealextreme.com doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Nee hoor, geen problemen met de normale www variant hierzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bij mij doet ie het nu ook weer. Raar, www.downforeveryoneorjustme.com gaf wel aan dat ie down was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Compizfox schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:19:
Bij mij doet ie het nu ook weer. Raar, www.downforeveryoneorjustme.com gaf wel aan dat ie down was.
Soms ligt ie er even uit inderdaad. Iedereen probeert nog gauw even te orderen vlak voor Chinees nieuwjaar. Geloof maar dat die heel erg veel orders verwerken momenteel :)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05 23:57
GH45T schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:38:
Heb ook op 12 januari een bestelling gedaan, op 15 januari is het verstuurd en op 19 januari heeft het Hong Kong post verlaten.

Maar goed, maak me nog geen zorgen, als het over een week of 2 nog niet is aangekomen wordt dat een ander verhaal.

Het gaat overigens om dit artikel. Heb het besteld voor een dag in een piratenthema, welke op 7 maart plaats gaat vinden.
En eindelijk aangekomen :)

Toch bijna een maand geduur, maar gelukkig ruim op tijd besteld dus geen probleem.

Wel geinig ding, vergroot behoorlijk, maar moet wel goed scherp gesteld worden, hier zit weinig marge in. Kwalitatief voelt het nog best goed aan ook.

Ach, voor zijn super optics en kwaliteit is het toch niet aangeschaft, wat kinderen moeten er mee gaan kijken dus het is meer een stuk speelgoed / aankleding.

Volgende bestelling kon wel eens deze zaklamp worden voor op mijn mountainbike. Ben erg onder de indruk van de SSC P7 led in mijn EastwardYJ YJ-XFP7, enkel heb ik op de mountainbike meer aan wat meer flood en een compactere lamp. In het donker ga ik normaal ook nooit erg lang mountainbiken dus met de runtime kom ik wel uit, zeker als ik er een setje 3000mAh 18650's bij bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 22:25
Megamind schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:22:

Hoe is die accu lader voor Wii board? Ik wil deze misschien zelf ook kopen.
Heb m van t weekend even geprobeerd... maar vooralsnog zonder succes :S

Ding via USB van de Wii een tijdje opgeladen, daarna in het Balance Board gedaan.
Maar er gaat niks van een blauw lampje branden als ik op Power druk...

Ben van plan m van de week nog eens wat langer te laden, kijken wat ie dan doet. Maar vrees dat het gewoon niks wordt.
Ach ja...

on the bright side: Alle andere bestelde dingen zijn wel okay :)

Leeg - Sinds 20180907

• dennycolt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-10-2017
thaan schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:19:
[...]

Helaas is Dealextreme een bedrijf gevestigd in Hong Kong. ik weet dat sommige "westerlingen" het verschil niet snappen, maar ze hebben er andere regels/wetten/prijzen etc.

Hoorde laatst dat er bedrijven zijn in HK die hun mailing met de trein naar China brengen om die vervolgens terug te sturen naar hun relaties in HK. Alles bij elkaar was dat toch goedkoper dan rechtstreeks in HK posten.

Maar als ik me goed herinner zijn alle DX zending altijd via HK gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door dennycolt op 11-02-2010 10:53 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Admiral Freebee schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:59:
Ja, ik heb nu ook een convertor om een iPod Shuffle aan te sluiten op een USB poort. Blijkt dat dat kreng keihard kortsluiting maakt. De vorige werkte ook al niet (connectie viel heel de tijd weg), en de vervanger heeft dus een weerstandje van de USB poort in mijn kaartlezer gefrituurd voordat de kortsluitingbeveiliging van het moederbord tijd had om te werken.

[afbeelding]

Op de vorige customer support request werd direct gereageerd. Deze is al lange tijd hangende. Ik denk dat men erg selectief is met op wat men reageert en welke reviews men toelaat. Toch een beetje opletten dus. Ik heb net nog een 2.5" HDD enclosure aangekregen van DX, en die werkt weer wel perfect, maar ik heb hem toch eerst aan een USB hub met kortsluitingbeveiliging gehangen om mijn moederbord te sparen.
Ik had aan DX gevraagd of ze mij een vervangende kaartlezer wilden sturen. Hierop werd positief, maar in slecht Engels gereageerd, en het ticket werd gesloten. Nu hebben ze mij toch weer zo'n convertor opgestuurd zeker :X 8)7 Ik wil die rommel niet :P

• dennycolt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-10-2017
Ik las hier ook over de site sevenchannel.com. Is dat wat? Site lijkt veel op FocalPrice.

• Mistraller
GH45T schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:24:
[...]

Volgende bestelling kon wel eens deze zaklamp worden voor op mijn mountainbike. Ben erg onder de indruk van de SSC P7 led in mijn EastwardYJ YJ-XFP7, enkel heb ik op de mountainbike meer aan wat meer flood en een compactere lamp. In het donker ga ik normaal ook nooit erg lang mountainbiken dus met de runtime kom ik wel uit, zeker als ik er een setje 3000mAh 18650's bij bestel.
Misschien is deze iets dan? Ideaal voor montage op fiets, helm, etc. en accu's included. Superding! Duurde wel lang voordat ie binnen was.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149

---------------

• Fire69
dennycolt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:21:
Ik las hier ook over de site sevenchannel.com. Is dat wat? Site lijkt veel op FocalPrice.
Snel even gekeken (nou ja, snel... hun site is niet van de snelste. :P ).
http://sevenchannel.com/c...&productid=1816&prodid=12
High speed? 8)7

Ziet er minder betrouwbaar uit dan DX of FP, weet niet waarom. :)

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05 23:57
Mistraller schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:30:
[...]

Misschien is deze iets dan? Ideaal voor montage op fiets, helm, etc. en accu's included. Superding! Duurde wel lang voordat ie binnen was.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149
Nah, dat is me niet flexibel genoeg, heb inmiddels een hele berg li-ion's verzameld, 18650's en 17670's welke ik mooi in een zaklamp kan gebruiken. Ben sowieso niet zo kapot van ingebouwde accutjes, een losse accu valt makkelijk te verwisselen.

Daarnaast is het me te duur voor een fietslamp, niet dat het voor dat product veel geld is, maar het is het me evengoed niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Een USB-oplader voor twee WiiMotes inclusief twee accu's besteld op 07-02-2010 en vandaag (13-02-2010) al binnen! :)

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Laatst online: 16-05 15:04
Ook leuk, op 3-1-2010 een bestelling gedaan. Op 12-1-2010 is deze volgens HongKong post verzonden. Na lange tijd niets ontvangen te hebben kijk ik daarnet op HongKong Post, deze geeft aan dat op 22-2-2010 het pakket weer retour afzender is gegaan. Wat is hier nou weer aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Waarschijnlijk is de postbode aan je deur geweest, zijn ze zo lief geweest geen papiertje in je brievenbus te steken, heeft het pakje 2 weken liggen wachten in het postkantoor en hebben ze het dan teruggestuurd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Ik wacht nogsteeds op een pakketje.

Besteld op 1/31/2010 en nog niet binnen :/

Op 2/2/2010 ook nog wat besteld, en die is afgelopen week binnen gekomen.

Die van 31/1 is een wat groter pakket, en past niet in de brievenbus. Die 2e was iets kleins, en zat in de brievenbus.

Ik dacht dat het misschien door dat Chinese nieuwjaar ofzo bij hun kwam, maar dan is het vreemd dat die 2e er al wel is.
Gelukkig zit er een tracking number bij, ff kijken op Hongkongpost zei dit:
The item left Hong Kong for its destination on 17-Feb-2010
Meestal duurt het anderhalf week ofzo voordat het hier is, dus ik moet waarschijnlijk gewoon nog even geduld hebben :S..

[ Voor 25% gewijzigd door ThinkPad op 24-02-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Yep, bij mij is het steeds rond de 7 dagen van het moment dat het HK verlaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik wacht al op 2 pakketjes sinds November. Heb al 2x een mail gestuurd dat ik niet ontvangen heb en nooit een reactie gehad. Erg jammer, samen een waarde van 30$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Heb je een mail gestuurd of een service ticket aangemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

De suffies hadden een QA control sticker over de postcode heen geplakt. Er zat twee weken tussen de bevestiging dat het verzonden was uit HK en dat het hier in NL aankwam.

Maar ik vervloek TNT dat ze op basis van de rest van het adres niet meer automatisch het pakketje konden versturen, maar dat een medewerker handmatig nog de postcode er bij moest zoeken, plus dat ze het lef hadden een stickertje er op te plakken met de opmerking dat het pakketje later is afgeleverd omdat het adres niet compleet was.

Sterf TNT.

Je weet wel, redundantie in het adres. Op basis van gemeente, straat, en huisnummer is het afleveradres óók te vinden, daar heb je niet de postcode voor nodig.

Prutsers.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 16:30
ThinkPadd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:30:
Ik wacht nogsteeds op een pakketje.

Besteld op 1/31/2010 en nog niet binnen :/

Op 2/2/2010 ook nog wat besteld, en die is afgelopen week binnen gekomen.

Die van 31/1 is een wat groter pakket, en past niet in de brievenbus. Die 2e was iets kleins, en zat in de brievenbus.

Ik dacht dat het misschien door dat Chinese nieuwjaar ofzo bij hun kwam, maar dan is het vreemd dat die 2e er al wel is.
Gelukkig zit er een tracking number bij, ff kijken op Hongkongpost zei dit:
[...]

Meestal duurt het anderhalf week ofzo voordat het hier is, dus ik moet waarschijnlijk gewoon nog even geduld hebben :S..
Geen haast, de ene keer duurt het 10 dagen, de andere keer 6 weken. Pas als je het half maart niet hebt zou ik me pas zorgen maken :)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Fire69 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:40:
Heb je een mail gestuurd of een service ticket aangemaakt??
Mail gestuurd. Ben er nu achter hoe ik een ticket moet aanmaken. Heb hem aangemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Erazzzer op 25-02-2010 00:45 ]

• Fire69

• Malandro
Fire69 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:30:
Waarschijnlijk is de postbode aan je deur geweest, zijn ze zo lief geweest geen papiertje in je brievenbus te steken, heeft het pakje 2 weken liggen wachten in het postkantoor en hebben ze het dan teruggestuurd. :/
Wel vervelend zo. Weet iemand wat DealExtreme met retouren doet? Heb wel al een ticket aangemaakt, maar nog geen reactie mogen ontvangen (ticket is van de 23e). Gaat toch over een bestelling van €35,00..

• Fire69
Geen ervaring mee, maar DX kennende geven ze je wel gewoon je geld terug (of een tegoedbon) als ze het pakje terug binnen krijgen :)

• Banjy
Vandaag weer flink geshopt bij DX; je blijft toch dingen kopen :P

Motion Activated 6-LED Illumination Lamp
E27 81-LED 3500K 410-Lumen Energy Saving Light Bulb - Warm White

En dan wel via ebay maar toch te koop bij DX (ben op die manier achter het bestaan gekomen, maar ebay was nog net wat goedkoper :+ )

SATA HDD USB dock

Verder toch wat 3.5mm jack audio meuk om straks mijn ipod op mijn logitech 2.1 aan te kunnen sluiten, maar dat is mij even teveel moeite nu ;)

Komende tijd wordt het weer leuk als de postbode langskomt :*)

Weet iemand trouwens hoe het nou met de drop shipment en gift service zit bij meerdere artikelen in 1 order?. Deze doe ik er nu namelijk ook standaard bij (volgens mij arriveert het dan een stuk sneller in NL) is het dan voldoende om simpelweg het aantal te verhogen? In mijn geval had ik nu drie artikelen besteld en heb ik drop en gift service op quantity 3 gezet...

Edit\ Trouwens wel al lang aan het wachten op het antwoord van een door mij geopende service ticket (rond 7 feb). Maar als ze daar niet snel op reageren annuleer ik simpelweg de order (hij is al tijden out of stock) en kijk ik dan wel verder. Met deze prijzen en tot voor zover getoonde service hoor je mij niet klagen!

[ Voor 12% gewijzigd door Banjy op 25-02-2010 22:04 ]

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik had betaald, en toen ticket gemaakt en gewoon geld terug op PayPal. Hou er dus wel rekening mee dat als je het vanaf daar naar je rekening overmaakt je één euro betaald geloof ik onder de 100,-. Ik had een bedrag van 15 euro, en heb het erop laten staan omdat ik toch regelmatig iets koop op DX.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:50
Banjy schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:02:
Weet iemand trouwens hoe het nou met de drop shipment en gift service zit bij meerdere artikelen in 1 order?. Deze doe ik er nu namelijk ook standaard bij (volgens mij arriveert het dan een stuk sneller in NL) is het dan voldoende om simpelweg het aantal te verhogen? In mijn geval had ik nu drie artikelen besteld en heb ik drop en gift service op quantity 3 gezet...
Je kunt gewoon dit product aan je bestelling toevoegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888

[ Voor 9% gewijzigd door --Niels-- op 25-02-2010 22:14 ]

• ThinkPad
  • Nu online
Fire69 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:39:
Yep, bij mij is het steeds rond de 7 dagen van het moment dat het HK verlaat. :)
1e helft van dat ene pakje is al binnen *O*

Zat briefje bij dat ze sommige dingen niet op voorraad hadden, dus dat zal over een weekje ofzo hopelijk wel komen.

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 13:14

Hoite

Goed verhaal

Ik had ook een bestelling met een nalevering, alleen kwam die nalevering sneller binnen als het eerste pakketje.

Lekker kort.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Waarom zou je dat doen, zit toch indezelfde env. ?
Weet trouwens niet hoe dat gaat, als iets later wordt opgestuurd omdat het bijvoorbeeld niet op voorraad is dan heb je in principe 0,01 te weinig betaald. Apart.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:50
Het idee is dat je minder problemen met de douane hebt als er duidelijk op staat dat het een gift is en wanneer er geen bedrijfsnaam op het pakketje staat. Of het echt helpt, geen idee. Zolang je onder de ~22 euro blijft maakt het sowieso niet uit. Verder denk ik dat de douane dit trucje nu ook wel kent. Maar voor die 1 dollar cent kan het ook geen kwaad.

Edit: Kan ook zijn dat ik je verkeerd begreep. Als je bedoelt of je deze extra toe moet voegen als hij er al bij zit. Nee, je hoeft hem maar een keer per bestelling toe te voegen, ongeacht hoeveel artikelen je besteld. Alleen als je maar 1 artikel besteld zit hij er volgens mij niet standaard bij.

[ Voor 29% gewijzigd door --Niels-- op 26-02-2010 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Edit dus ... Je bestelling bestaat uit drie artikelen waarvan er twee meteen worden opgestuurd en eentje een week later. De vraag is dan als jij 0,01 cent hebt betaald of je dan op beide pakketjes een logo vrije sticker krijgt...hoop dat het nu duidelijk is. Dit omdat jij zegt dat je 0,03 betaald als je drie artikelen besteld. Ik doe altijd één keer logo vrij voor 0,01 cent, ongeacht het aantal artikelen.

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 26-02-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:24

Wildfire

Joy to the world!

NeoMe schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:11:
Edit dus ... Je bestelling bestaat uit drie artikelen waarvan er twee meteen worden opgestuurd en eentje een week later. De vraag is dan als jij 0,01 cent hebt betaald of je dan op beide pakketjes een logo vrije sticker krijgt...hoop dat het nu duidelijk is. Dit omdat jij zegt dat je 0,03 betaald als je drie artikelen besteld. Ik doe altijd één keer logo vrij voor 0,01 cent, ongeacht het aantal artikelen.
Nee, maar één keer natuurlijk. Je voegt dropshipping eenmaal toe voor een gehele order, als DealExtreme die opsplitst dan geldt dropshipping ook gewoon voor de rest zonder bijkomende kosten.

(net zoals bij normale orders hier in NL, als de verzender zelf beslist tot opsplitsing betaal je ook maar één keer verzendkosten)

Maar goed, in de praktijk heb ik deze situatie nog niet gehad dus iemand uit de praktijk die dit kan bevestigen?

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 26-02-2010 12:32 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

-- knip: database fuckup. De site hing even en beschouwde een edit blijkbaar als nieuwe posting. Dat was natuurlijk niet de bedoeling :)

[ Voor 87% gewijzigd door Wildfire op 26-02-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
NeoMe schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:04:
Ik had betaald, en toen ticket gemaakt en gewoon geld terug op PayPal. Hou er dus wel rekening mee dat als je het vanaf daar naar je rekening overmaakt je één euro betaald geloof ik onder de 100,-. Ik had een bedrag van 15 euro, en heb het erop laten staan omdat ik toch regelmatig iets koop op DX.
Ik betaal altijd via creditcard. Een tijdje geleden had ik iets besteld wat niet geleverd kon worden, dat is toen als store credit omgezet. Later heb ik op een andere order die storecredit weer laten uitbetalen.

Vervolgens kwam het bedrag kosteloos weer ten goede aan mijn creditcard.

(Je kan namelijk ook geld ontvangen op een creditcard)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-05 08:32
Weet iemand het product(sku)nummer van een 110-230v (domme) adapter?

Wat ik bedoel is dat ik een adapter heb met een amerikaanse aansluiting, maar die accepteert wel 230V. Ik zoek dus alleen een adaptertje wat je erop schuift. Geen logica erin.

Een beetje als sku.13525 maar die is veel te groot. Ik zoek half zo groot & maar een cm dik (plat).

[edit]
Heb een foto ervan gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.boxwave.com/images_bw/products/thumbnails/plug_adapter_euro_lg.jpg

Thanx, kreeg een seintje:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3502

[ Voor 28% gewijzigd door ArnieNFW op 27-02-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
ArnieNFW schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:06:
Weet iemand het product(sku)nummer van een 110-230v (domme) adapter?

Wat ik bedoel is dat ik een adapter heb met een amerikaanse aansluiting, maar die accepteert wel 230V. Ik zoek dus alleen een adaptertje wat je erop schuift. Geen logica erin.

Een beetje als sku.13525 maar die is veel te groot. Ik zoek half zo groot & maar een cm dik (plat).

[edit]
Heb een foto ervan gevonden:
[afbeelding]

Thanx, kreeg een seintje:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3502
Volgens mij bedoel je dan toch eerder deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_3529_3.jpg

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-05 08:32
Ja klopt...was even bang dat ik de verkeerde besteld had, maar ik heb gelukkig alleen verkeerd gequote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

bleh, ff wat minder blij met de laatste paar bestellingen, november 2009 bestelling gedaan, die is door onze nederlandse postvrienden geretourneerd (waarom?!?!) en na heropsturen issie nogsteeds niet hier. ondertussen andere mp3speler besteld voor mn vriendin (die begon te zeuren dat ze 3 maanden na dato dr verjaardagscadeautje nog niet had) en die was binnen 2 weken binnen, maar heeft n accuduur van n half uurtje :S ff kijken of ik die kan opereren, anders gaat ie mooi terug..
en n bestelling met wat sas-->sata datakabels, al 4 maanden out of stock/leverbaar/4dagen wachttijd/out of stock/etc.. die maar gecancelled.. (ik haal ze maar op ebay, dr liggen hier 2 raidcontrollers van 100+ euro per stuk nutteloos te wezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
AlexanderB schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:44:
bleh, ff wat minder blij met de laatste paar bestellingen, november 2009 bestelling gedaan, die is door onze nederlandse postvrienden geretourneerd (waarom?!?!) en na heropsturen issie nogsteeds niet hier.
Fijn te horen :S Heb daarnet mijn bestelling maar opnieuw gedaan, DX heeft na 6 dagen nog niet gereageerd. Ik dacht ik bel ze eens, dat nummer van ze staat 'uit?!'.. Wel balen allemaal want het was een voor mijn doen prijzige bestelling (€40,00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Malandro schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:09:
[...]

Fijn te horen :S Heb daarnet mijn bestelling maar opnieuw gedaan, DX heeft na 6 dagen nog niet gereageerd. Ik dacht ik bel ze eens, dat nummer van ze staat 'uit?!'.. Wel balen allemaal want het was een voor mijn doen prijzige bestelling (€40,00)
Vermoedelijk krijg je dan ook gewoon alles dubbel geleverd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze niet reageren, DX is gewoon geduld hebben, dat lijkt me nu wel bekend toch? Zeker met het weekend, of alle orders die ze moeten inhalen vanwege chinees nieuwjaar is het daar gewoon erg druk.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Mistraller schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:25:
[...]

Vermoedelijk krijg je dan ook gewoon alles dubbel geleverd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze niet reageren, DX is gewoon geduld hebben, dat lijkt me nu wel bekend toch? Zeker met het weekend, of alle orders die ze moeten inhalen vanwege chinees nieuwjaar is het daar gewoon erg druk.
Eerlijk gezegd reken ik ook op een dubbele levering :) Hoop alleen dat de nieuwe order er wel binnen een maand is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Flink zeiken op http://www.resellerratings.com/store/DealExtreme wil ook helpen. Binnen een paar uur had ik reactie en kon mijn probleem opeens wel opgelost worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Goeie tip voor mensen die daar hun HTC screenprotectors halen (2.8 inch):

Als je handig bent, en je toestel uit elkaar durft te halen, bestel dan de 2,9 inch. Demonteer je display, plak hem op je gemakje erop (je kan er veel beter bij zonder de phone case) en monteer het geheel. Met een beetje goed plakken zie dan geen randjes van de folie meer, want die zitten keurig onder de rand van je toestel!
Zojuist uitgevoerd op een Tytn2, ik heb nog nooit zo'n mooi geplakte protector gehad al zeg ik het zelf... :)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik bestel al mijn screenprotectors bij dcmugen
Superkwaliteit tegen belachelijk lage prijzen. :P

Ik heb 1 keer de screenprotector van een collega gezien die van bij DX kwam, dan vond ik die van dcmugen wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Fire69 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:18:
Ik bestel al mijn screenprotectors bij dcmugen
Superkwaliteit tegen belachelijk lage prijzen. :P

Ik heb 1 keer de screenprotector van een collega gezien die van bij DX kwam, dan vond ik die van dcmugen wel beter.
Lastig bestellen: Firefox kan de server op www.dcmugen.com niet vinden.

Uiteraard levert DX verschillende protectors, misschien dat daar een slecht merk tussen zit.

Die protectors die ik er haal zijn van $0,90 tot max $1,50 dus lager kan IMHO bijna niet. Ik vind ze erg netjes in elk geval, ben er zeer content mee. En een aantal collega's inmiddels ook.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Mistraller schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:14:
[...]

Lastig bestellen: Firefox kan de server op www.dcmugen.com niet vinden.

Uiteraard levert DX verschillende protectors, misschien dat daar een slecht merk tussen zit.

Die protectors die ik er haal zijn van $0,90 tot max $1,50 dus lager kan IMHO bijna niet. Ik vind ze erg netjes in elk geval, ben er zeer content mee. En een aantal collega's inmiddels ook.
Heb je het ondertussen nog eens geprobeerd bij DCMugen? Volgens mij lagen ze er gisteren even uit omdat de site vandaag helemaal vernieuwt is tov gisteren. :P

Ik had voor een Nintendo DS eens protectors besteld op eBay. Na 2 dagen zaten die dingen al vol krassen. :/

Daarom riskeer ik het me niet meer. Ik betaal misschien 2-3$ extra, maar dat heb ik voor die kwaliteit zeker over :)

[edit]
Trouwens, moest je nog niet op de site geraken, ga dan direkt naar http://stores.ebay.com/DCMUGEN
Op hun site wordt je toch maar naar daar doorgestuurd. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 04-03-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 07:38
Ehm, aantal weken geleden een bestelling bij dx geplaatst.
Dit was voor het eerst geen briefpost, maar pakketpost (aan het tracknummer te zien)

Het pakket zou 21 februari hong kong zijn verlaten, en vanaf daar is het niet te volgen. De tnt is echter nog niet aan de deur geweest. Iemand ervaring met pakketen verzenden vanaf dx? Is het normaal dat dit een aantal weken duurt?

Ik had 2 dagen na dit pakket nog wat besteld, wat wel per post kon. Dit is inmiddels vorige week al aangekomen.

@mistraller
Ik had wel gekeken op dx, een gewone screenprotector zie ik helaas alleen niet. En op de telefoon nu uit elkaar te gaan halen zie ik niet echt zitten. Weet je toevallig of er wel een passende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Pakketpost kan best wel kloppen, ik heb de laatste paar bestelling opeens moeten tekenen voor ontvangst terwijl dat voorheen nooit nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb een dvb-t adapter en een bluetoothadapter besteld gisteren. Ik ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren, Chinees nieuwjaar is in ieder geval weer voorbij :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Wildfire schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:53:
Pakketpost kan best wel kloppen, ik heb de laatste paar bestelling opeens moeten tekenen voor ontvangst terwijl dat voorheen nooit nodig was.
Zojuist stond tnt aan de deur :P
Ook moeten tekenen overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
5 feb 2010 iets besteld; vandaag 5 maart 2010 ontvangen.

2 maal dit besteld: https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8422
Jammer dat de bestelde artikelen anders zijn dan de foto's doen geloven. De bijgeleverde lader is een usa lader en deze past niet in reisstekkers (stekker is te kort) Daarnaast zit het begeleverde usb kabeltje er niet bij. Aan de lader zit het kabeltje vast wat in in de koptelefoon ingang moet.

Ik heb inmiddels de laders ontdaan van het kabeltje en deze gesoldeerd aan een usb kabel. Beide bleutooth receivers worden nu opgeladen door mijn pc :) Ik had geen zin om te zoeken naar andere reisstekkers en of Dealextreme hier over in te lichten. Dat is de bestelling niet waard :)

Over het algemeen bevalt het wel. levering is wat traag maar dat is te verwachten voor die prijs.
Jammer dat artikelen niet helemaal overeen komen met wat er op de website staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 21:32

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

12/02 besteld, vandaag in huis. Zeer snel dus weer :)
Altijd goed die DX! Mijn favo webshop.

Wat heb ik:

01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -
23113 Disposible Anaglyphic Red + Blue 3D Glasses (Assorted 2-Pack) x 2 Shipped $1.49 -
30952 USB 2.0 Wireless WiFi Network Adapter for Xbox 360 x 1 Shipped $52.39 -

wel een domper. Vandaag sinds maanden weer mijn xbox360 aangezet. Zie ik dat ik gebanned ben.. :'(
Oftewel, ik heb niks aan de wireless adapter.

[ Voor 15% gewijzigd door DNA_Saint op 05-03-2010 21:33 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
vandevorst schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:22:
Ehm, aantal weken geleden een bestelling bij dx geplaatst.
Dit was voor het eerst geen briefpost, maar pakketpost (aan het tracknummer te zien)

Het pakket zou 21 februari hong kong zijn verlaten, en vanaf daar is het niet te volgen. De tnt is echter nog niet aan de deur geweest. Iemand ervaring met pakketen verzenden vanaf dx? Is het normaal dat dit een aantal weken duurt?
De ene keer wel een nummer, de andere keer niet. Lijkt meestal aan het formaat te liggen of ze het wel of niet zo versturen. Stel je niets voor bij "pakket" ik heb nog nooit een doos ontvangen. Alleen bubbelenveloppen, en die zijn er werkelijk in alle maten! Ik kreeg er vorige week eentje in A3 formaat :)
21 feb vertrokken, dat is dus nog geen 2 weken. DX betekent geduld hebben.
Ik had 2 dagen na dit pakket nog wat besteld, wat wel per post kon. Dit is inmiddels vorige week al aangekomen.
Ik bestel ook wel eens andere dingen in Hongkong. (Via Ebay en zo) onlangs met een week tijdsverschil iets besteld. (2 kleine dingen). Het kwam op dezelfde dag aan.

Dus nogmaals; geen zorgen. Hongkong is ver weg. Voor een dergelijk laag bedrag kan en mag je geen eisen stellen aan de tijdsduur, had je maar expresse moeten meebestellen als je iets snel wilt hebben.
@mistraller
Ik had wel gekeken op dx, een gewone screenprotector zie ik helaas alleen niet. En op de telefoon nu uit elkaar te gaan halen zie ik niet echt zitten. Weet je toevallig of er wel een passende is?
Passen doen ze wel, maar je blijft altijd een klein randje zien. Logisch ook, want anders zou je natuurlijk de protector nooit opgeplakt krijgen. Je phone openen is inderdaad even doorbijten, want het is lastig gepruts. Niet doen als je er onzeker over bent, want er kan uiteraard ook iets kapot gaan.

2.9 inch
2.8 inch

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Mistraller schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:46:
[...]

De ene keer wel een nummer, de andere keer niet. Lijkt meestal aan het formaat te liggen of ze het wel of niet zo versturen. Stel je niets voor bij "pakket" ik heb nog nooit een doos ontvangen. Alleen bubbelenveloppen, en die zijn er werkelijk in alle maten! Ik kreeg er vorige week eentje in A3 formaat :)
21 feb vertrokken, dat is dus nog geen 2 weken. DX betekent geduld hebben.

[...]

Ik bestel ook wel eens andere dingen in Hongkong. (Via Ebay en zo) onlangs met een week tijdsverschil iets besteld. (2 kleine dingen). Het kwam op dezelfde dag aan.

Dus nogmaals; geen zorgen. Hongkong is ver weg. Voor een dergelijk laag bedrag kan en mag je geen eisen stellen aan de tijdsduur, had je maar expresse moeten meebestellen als je iets snel wilt hebben.

[...]

Passen doen ze wel, maar je blijft altijd een klein randje zien. Logisch ook, want anders zou je natuurlijk de protector nooit opgeplakt krijgen. Je phone openen is inderdaad even doorbijten, want het is lastig gepruts. Niet doen als je er onzeker over bent, want er kan uiteraard ook iets kapot gaan.

2.9 inch
2.8 inch
Het is ook niet erg dat het lang duurt, ik vond het alleen even raar dat een bestelling van een aantal dagen later een week eerder aankomt. Inmiddels is het pakket al ontvangen. Het was inderdaad gewoon een bubbel-enveloppe, meer had ik ook niet verwacht. Als ze het beter in de enveloppe hadden gedaan kon het ook gewoon met de brievenpost mee trouwens.

En bedankt voor de linkjes! Ga direct bestellen. Mijn huidige protector is aardig aan vervanging toe ;) (Tip, neem je telefoon niet mee naar een zwembad. Door het vocht kan er altijd vuil achter je screen protector komen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280148

Ik heb 2 mindere ervaringen met DealExtreme.

Ik heb via samenkopen.net een goedkope mediaplayer kunnen kopen, echter zonder voeding. Bij DealExtreme worden voedingen (5V/2W) aangeboden voor minder dan 5 US Dollar. Deze specificatie zouden geschikt moeten zijn voor de mediaplayer.
Het gaat om :
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22383 in combinatie met https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
en de versie met EU stekker (kan link zo snel niet vinden).

Beiden leveren te weinig ampere. De meting is verricht door anderen die hetzelfde probleem hebben.
Ik ga nog contact opnemen met DealExtreme en hopen op geldteruggave oid of een goede oplossing die genoeg Ampere levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Zowieso had ik niet die converterplug gebruikt maar een ander snoer, maar dat terzijde. Als de PSU te weinig levert, (lees: niet voldoet aan de opgegeven specs) dan geeft DX doorgaans geld terug, en hoef je het niet eens terug te sturen.
5 dollar is natuurlijk bijzonder weinig.
Het is trouwens geen 2W maar 10W want volgens DX zijn ze 2Ah.

Hoe is er gemeten? Ik mag aannemen door een 10W verbruiker aan te sluiten? (Een lamp dus of zo.) (Dus niet met de mediaplayer, want daar kan het natuurlijk ook aan liggen)

Als je een ondeuglijk product meteen als "mindere ervaring" gaat meerekenen, dan blijft er weinig over, zelfs de supermarkt maakt wel eens een foutje.

Geef je oordeel nadat je ook de service van DX hebt ervaren. Ik heb ook al een keer of 10 contact op moeten nemen voor een foute/defecte levering. Voor dit soort bedragen vind ik het absoluut acceptabel dat ik zelf de QA doe. Zolang DX mij maar iets nieuws stuurt als er iets mis is, en dat doen ze gelukkig netjes. (Of geld terug)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De specs van chinese producten kloppen wel vaker niet. Ik lees altijd de reviews en hecht wat minder waarde aan de specs. Slechte reviews laten ze namelijk ook staan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Mijn nieuwe bestelling is al sinds donderdag onderweg, ging erg snel. Heb TNT benaderd over hoe het kan dat mijn pakket, zonder enig bericht aan mij, weer door ze terug is gestuurd.. Die klantenservice is echt vervelend. Vragen ze het tracking nummer; Uiteraard heb ik alleen het nummer van HongKong Post wat dus niet voldoet. Ze hebben me nogmaals gevraagd naar het nummer dat TNT op het pakket plakt.. Nadat ik nogmaals aangaf dat ik het pakket niet heb ontvangen en daardoor ook niet het TNT nummer kan doorgeven krijg ik dit antwoord:

Geachte heer Malandro,

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren.

Uit uw mail begrijp ik dat uw zending niet is aangekomen op uw adres en u ook geen kennisgeving hiervan heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is.
Uw klacht ga ik doorgeven aan de manager van de afdeling pakketbezorging. Hij zal er op toezien dat de kwaliteit van de bezorging op uw adres verbetert. Ik ga ervan uit dat u uw pakketten weer naar tevredenheid ontvangt. Hiermee is uw klacht afgehandeld, u krijgt daarom geen reactie meer. Ik wil u hartelijk danken voor het melden van uw klacht. Mocht het in de toekomst toch nog voorkomen, laat het mij dan alstublieft weten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Annelies Groeneveld
Klantenservice TNT Post Pakketservice

www.tntpostpakketservice.nl

Ofwel: Jammer voor je en klaar is het.
Omdat DX mijn nieuwe pakket al heeft verzonden ben ik bij het lokale postkantoor geweest om te vragen of ik wanneer ik het vermoeden heb dat een aan mij geadresseerd pakket daar op mij ligt te wachten, dat bij hen kan navragen. Antwoord was; vragen kan, maar we geven geen pakketten mee zonder het briefje dat de bezorger op het adres heeft achtergelaten.

Hopelijk komen de pakketten voortaan gewoon weer aan, of heeft mevrouw van het postkantoor het fout en krijg ik het alsnog met legitimatie mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349304

hallo ik ben willem, ik ben nieuw, ik heb een paar vragen en wat info die ik wil hebben
bij dealextreme.com hanteren ze daar nou: hongkong dollar (HKD) of amerika dollar(USD)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Gewoon USD, het is zo al goedkoop genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
heb 25-2 een ticket aangemaakt over het retourgestuurde pakket. Alsnog geen reactie van DX. Daarnet geprobeerd te bellen, maar het nummer dat op de site staat lijkt niet te kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

je moet dr nog wat voor draaien als je vanuit NL belt ;) en dan nog kan t zijn dat t niet werkt hoor... maar die ticket aanmaken geeft in principe wel resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265

bestelling:

2 usb hubs (4usb in's per hub): waardeloos.. zodra je meer dan 1 poort gebruikt ontstaat er een zwaar irritante pieptoon en kraak. Gaat ook niet weg.

usb to midi kabel - Top kabel, kost niks bijzonder handig.

2 battery charged lampen. - voor het geld prima, weinig licht

dvi to hdmi kabel - perfect

alles goed afgeleverd, geen problemen.
kwaliteit van die usb is erg slecht maar ja voor die paar dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Inmiddels weer wat artikelen binnen:
E27 81-LED 3500K 410-Lumen Energy Saving Light Bulb - Warm White

Prima LED lamp (3W daadwerkelijk verbruik!), de eerste 'echte' in huis, maar ik vind hem toch nog wel vrij wit. Verder natuurlijk behoorlijk groot, maar ik wilde juist diffuus licht en dat lijkt deze aardig te doen. Prima verjaardags cadeautje maar ik zou er persoonlijk mijn woonkamer niet mee gaan verlichten :P

3.5mm audio splitter
Besteld in de veronderstelling om zowel mijn Ipod als PC te kunnen aansluiten op mijn Logitech 2.1 setje. Dat lukt helaas niet met deze kabel, geeft het signaal maar door over één kabel. Staan op mijn versie ook labels als Iphone, Mic en L/R. Bouwkwaliteit is ook matig maar opzich voldoende. RMA aangevraagd, maar voor die $2,35 kan het mij ook weer niet erg veel boeien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349304

Fire69 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:30:
Gewoon USD, het is zo al goedkoop genoeg. :P
oh oke ik dacht dus dat het HKD was
heb een flinke bestelling gedaan en toen paypal in eens aangaf dat het om een bedag van 303euro ging
schok ik wel even omdat ik van HKD was uitgegaan maar goed je geld terug krijgen lukt toch niet bij paypal.
dus ik laat het zoals het is maar volgende keer moet ik beter opletten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-05 16:56
Anoniem: 349304 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:18:
[...]

oh oke ik dacht dus dat het HKD was
heb een flinke bestelling gedaan en toen paypal in eens aangaf dat het om een bedag van 303euro ging
schok ik wel even omdat ik van HKD was uitgegaan maar goed je geld terug krijgen lukt toch niet bij paypal.
dus ik laat het zoals het is maar volgende keer moet ik beter opletten :+
Dan heb je wel enorm veel besteld... Hoop voor je dat je geen douanevertraging/kosten krijgt. 303 eur is wel erg veel boven de officiele grens van 22 eur ;)

Ik laat daarom zoveel mogelijk apart versturen.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.