Die volume knopjes geven niet echt zo heel veel, moet ook wel per mijn telefoon te regelen zijn, althans dat hoop ik. Hopelijk heb ik hem binnen 3/4 week hier op de deurmat liggen.
Misschien gaat het wel sneller doordat DX gift / drop shipping zendingen prioriteit geeft omdat ze hun resellers te vriend willen houden.Mistraller schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:23:
[...]
Laten we er geen welles nietus spelletje van maken, ik heb geen zin om mijn bestellingen te tellen, maar het zijn er minstens net zoveel, en ik kan je verzekeren, met of zonder die sticker, het maakt geen bal uit. Je hebt waarschijnlijk net toevallig bestellingen gedaan die sneller door het packaging en shipment proces zijn gegaan.
De douane kijkt echt niet nauwkeuriger als er DX op staat, voor hen geldt puur de inhoud. En aangezien de hele wereld de truuk mbt GIFT kent, kan je er denk ik stilletjes vanuit gaan dat de douane ook wel doorheeft dat meneer "Grant" geen duizenden pakketjes gratis weggeeft.
........................................................................................................................................................
Dat zou dan wel heel veel service zijn voor 1 dollarcent. Naar mijn idee is het gewoon puur toeval als je met sticker je spullen sneller hebt.ikbenwouter schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:36:
[...]
Misschien gaat het wel sneller doordat DX gift / drop shipping zendingen prioriteit geeft omdat ze hun resellers te vriend willen houden.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Hmm, ik krijg het gevoel dat de verzending vanuit DX wel een stuk minder snel gaat dan voorheen. Waar ik vroeger vaak met 2 weken alles in huis had zit ik nu al een maand te wachten op 1 shipment, ben benieuwd wat dat gaat worden.
M'n laatste bestelling (100 rare earth magneetjes) had ik binnen een week binnen.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik ook een Xfire zaklamp en laserpointer binnen een week binnen
Ik heb bij deze shop een bestelling gedaan en die hebben ze op 25-2-2010 op de post gedaan. Ik heb hem nog steeds niet binnen. Ik heb twee maal contact gehad en ik moet blijven wachten maar volgens mij gaat het echt niet meer komen. Het was een bestelling van ongeveer €10 maar hoe gaan ze er bij dealextreme mee om? Hebben jullie ervaring met niet aangekomen zendingen?
Anoniem: 22659
Is er misschien iemand die een fatsoenlijke OP wil maken voor dit boeiende topic? Bovenstaande vraag is volgens mij één van de terugkerende vragen. Dit zou imo best afgevangen kunnen worden in de OP!
Ik wil het wel proberen, zeg maar hoe ik te werk moet gaan!Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:52:
Is er misschien iemand die een fatsoenlijke OP wil maken voor dit boeiende topic? Bovenstaande vraag is volgens mij één van de terugkerende vragen. Dit zou imo best afgevangen kunnen worden in de OP!
Even verder via de DMMandera schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:13:
Ik wil het wel proberen, zeg maar hoe ik te werk moet gaan!

Ik heb de 12 en de 15e een bestelling gedaan, en nog niet gehad. Verwacht dat het deze week binnen komt omdat één ding wat later zou zijn verzonden. Als ik nog niks heb ontvangen deze week stuur ik even een e-mailtje. Vorige keer ook gewoon netjes geld terug gekregen toen iets niet was verzonden. Dus maak je daar geen zorgen om, mijn bedrag is ook €10,-.jan groen schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:19:
Ik heb bij deze shop een bestelling gedaan en die hebben ze op 25-2-2010 op de post gedaan. Ik heb hem nog steeds niet binnen. Ik heb twee maal contact gehad en ik moet blijven wachten maar volgens mij gaat het echt niet meer komen. Het was een bestelling van ongeveer €10 maar hoe gaan ze er bij dealextreme mee om? Hebben jullie ervaring met niet aangekomen zendingen?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zolang je populaire dingen bestelt gaat de verzending wel redelijk snel ze.
Heb 2 omvormertjes besteld van 2.5mm naar 3.5 mm, 2 besteld en betaald, 2 dagen later al verzonden en normaal zou deze 6 dagen na verzending hier moeten zijn. ( van Hong Kong naar hier ( Willebroek ) duurde bij mij altijd 6 dagen )
Heb 2 omvormertjes besteld van 2.5mm naar 3.5 mm, 2 besteld en betaald, 2 dagen later al verzonden en normaal zou deze 6 dagen na verzending hier moeten zijn. ( van Hong Kong naar hier ( Willebroek ) duurde bij mij altijd 6 dagen )
D'r zit best wat jitter in de verzending, soms duurt het bij mij een week, nu zit ik al 2 weken te wachten.
Maar ik heb geduld
Maar ik heb geduld

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ligt er enorm aan wat je besteld en volgens mij ligt het dan nog aan tig factoren.
Ik heb ondertussen ookal tientallen bestellingen gedaan samen emt mijn broertje en de uitschieters qua wachten waren 2,5 maand op enkele producten en de snelste die ik heb meegemaakt 2 weken. Ligt er enorm aan bij ze, soms duurt eht ook weet ik hoelang voordat ze verzenden en soms binnen een dag.
Ze hebben zelfs al eens een bestelling verkeerd berekend, koste me 17 cent opv 19 euro
Ik heb ondertussen ookal tientallen bestellingen gedaan samen emt mijn broertje en de uitschieters qua wachten waren 2,5 maand op enkele producten en de snelste die ik heb meegemaakt 2 weken. Ligt er enorm aan bij ze, soms duurt eht ook weet ik hoelang voordat ze verzenden en soms binnen een dag.
Ze hebben zelfs al eens een bestelling verkeerd berekend, koste me 17 cent opv 19 euro

Ik heb al een paar keer wat besteld de laatste tijd via DX en het duurde steeds een aantal dagen tot een week voor verzending (pakketjes pasten gewoon door de brievenbus). Ik vind de site nu al echt geweldig 

☻/
/▌
/ \
2 april besteld
6 april verzonden
14 april ontvangen
Bestelling was goed stevig ingepakt in bubbeltjes verpakking/envelop.
6 april verzonden
14 april ontvangen
Bestelling was goed stevig ingepakt in bubbeltjes verpakking/envelop.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Het zal nu allemaal wel wat langer duren door de vliegproblemen i.v.m. het vulkanische as. Eerst zou mijn bestelling op de 17e verzonden zijn, nu staat er de 20e. Ben benieuwd of mijn bestelling vandaag ook daadwerkelijk vertrekt.
Nou hier gaat het nogsteeds niet goed. 1 maart ongeveer 15 producten besteld, op 20 maart eindelijk iets binnen, helaas missen er nog 10 producten, met een briefje erbij wat er niet geleverd is.
Als sinds vorige week stuur ik al emails en foto's van het briefje en alle spullen maar 0 response. Niks geen mailtjes terug, nou lekkere 2 dagen response.
Zelfs 3 dagen geleden een PayPal geschil geopend, maar ook daar zelfs geen reactie op. Ik geef het nog 2 weken en dan wordt het gewoon PayPal claim en kunnen ze me wat.
Toch wel grappig dat ALLE producten in de tracker op verzonden staan, en zelfs de levertijd is allemaal 2-3 dagen
Ik ben er niet meer zo happig op.
Als sinds vorige week stuur ik al emails en foto's van het briefje en alle spullen maar 0 response. Niks geen mailtjes terug, nou lekkere 2 dagen response.
Zelfs 3 dagen geleden een PayPal geschil geopend, maar ook daar zelfs geen reactie op. Ik geef het nog 2 weken en dan wordt het gewoon PayPal claim en kunnen ze me wat.
Toch wel grappig dat ALLE producten in de tracker op verzonden staan, en zelfs de levertijd is allemaal 2-3 dagen

Ik ben er niet meer zo happig op.
Heb er ook last van.trolleystad schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:55:
Het zal nu allemaal wel wat langer duren door de vliegproblemen i.v.m. het vulkanische as. Eerst zou mijn bestelling op de 17e verzonden zijn, nu staat er de 20e. Ben benieuwd of mijn bestelling vandaag ook daadwerkelijk vertrekt.
Pakketje besteld, dat toch wel ongeveer nu er had moeten zijn.
Maar ik denk inderdaad ook dat het vliegtuig, waarin de postzak zat, nog niet heeft mogen landen op schiphol

Ach ja,
ik bestel nooit spullen met haast op DX. Dus ik heb nu ook nog wel ff wat extra geduld

Leeg - Sinds 20180907
Vandaag kreeg ik een reply op een verkeerd geleverd artikel (van $4,00) dat terugzenden waarschijnlijk te duur zou zijn. Als ik nou de helft betaalde dan mocht ik het verkeerde artikel houden, en dan zouden ze mij het juiste artikel sturen. Ik dacht, nou breekt mijn klomp! Mij het verkeerde sturen, en er nog geld voor vragen ook?!? Daar heb ik dus maar een pissig mailtje op teruggestuurd, dat ze dan maar gewoon de verzendkosten moeten betalen, dan stuur ik het wel terug. Ik heb al veel vaker verkeerde artikelen ontvangen, niet leuk, maar meestal stuurden ze zonder gezeur een juist artikel. (of gewoon domweg wéér het verkeerde maar dat is een ander verhaal)
Zou het wat minder goed gaan met DX?
Zou het wat minder goed gaan met DX?
---------------
Ik heb vandaag een emailtje gehad dat ik mijn PayPal claim moet sluiten en dan gaan ze de rest sturen 

Ze leveren soms ook heel random, ik had laatst op dezelfde dag dezelfde artikelen als mijn neefje besteld. Beide artikelen waren leverbaar en hij kreeg 3 dagen later een mail het verzonden was en ik een week later pas.
ach, als DX wat traag is met versturen boeit mij dat niet zo. Lekker laten gaan, komt vanzelf wel.
Pas nog een setje ventieldopjes binnen gekregen die ik al enkele maanden terug had besteld
Soms duurt het lang, maar het komt vanzelf
Als je koopt bij DX moet je iig geen haast hebben.
Pas nog een setje ventieldopjes binnen gekregen die ik al enkele maanden terug had besteld

Soms duurt het lang, maar het komt vanzelf

Als je koopt bij DX moet je iig geen haast hebben.
Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda Magna V30 '85
Ik vind het tegenwoordig spannend 
Ik bestel elke dag wel iets op DX, zo van die kleine meuk en je weet nooit niet wat er wanneer komt. Na een stresserende dag op school altijd een verassing

Ik bestel elke dag wel iets op DX, zo van die kleine meuk en je weet nooit niet wat er wanneer komt. Na een stresserende dag op school altijd een verassing

Wat denk je dat een pakketje naar HongKong sturen kost?Mistraller schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:33:
(van $4,00)
dat ze dan maar gewoon de verzendkosten moeten betalen, dan stuur ik het wel terug.
En, ga je in op die chantage?Megamind schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:39:
Ik heb vandaag een emailtje gehad dat ik mijn PayPal claim moet sluiten en dan gaan ze de rest sturen
Je quote mijn bericht niet helemaal daardoor valt het uit de context. Als DX zo nodig poen wil zien voor hun verkeerd geleverd artikel, dan moeten ze het maar met verlies terughalen en zelf proberen opnieuw te verkopen.Muthas schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:23:
[...]
Wat denk je dat een pakketje naar HongKong sturen kost?
Ik weiger om te betalen voor een verkeerd geleverd artikel, zoals ze mij voorstelden.
Gelukkig had mijn boze reply resultaat, met de exuses voor het onnozele voorstel leveren ze nu toch een nieuw artikel uit, en het foute artikel mag ik houden. (zal wel in de kliko belanden maar goed)
Zoals ik gewend ben dus van DX

---------------
Misschien kun je er iemand anders blij mee maken? (geen idee wat het is btw..)Mistraller schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:30:
[...]Gelukkig had mijn boze reply resultaat, met de exuses voor het onnozele voorstel leveren ze nu toch een nieuw artikel uit, en het foute artikel mag ik houden. (zal wel in de kliko belanden maar goed)
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Kennen jullie al de zuster site http://www.priceangels.com/index.html?home=true
Hier kan je ook dsi kaartjes weer vinden.
Hier kan je ook dsi kaartjes weer vinden.
Inmiddels hebben we een mooie OP en is het dus tijd voor deel 2 
Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2

Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2
Dit topic is gesloten.